Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 336

14/1/2021
>>2. Πειθαρχικά παραπτώματα για τους φοιτητές συνιστούν:
ε) η χρήση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων, των εγκαταστάσεων, των υποδομών και του εξοπλισμού του ιδρύματος χωρίς την άδεια των αρμόδιων οργάνων του,
στ) η χρήση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων, των εγκαταστάσεων, των υποδομών και του εξοπλισμού του ιδρύματος για την εξυπηρέτηση σκοπών που δεν συνάδουν με την αποστολή του, καθώς και η διευκόλυνση τρίτων για την τέλεση της πράξης αυτής,
ζ) η με οποιονδήποτε τρόπο ρύπανση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων του ιδρύματος, συμπεριλαμβανόμενης και της ηχορύπανσης<<

[από το νέο νόμο για τα πανεπιστήμια των Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη]
>>Φοιτηταί προτιθέμενοι, εν τη ιδιότιτι αυτών, να προσκαλέσουν δημοσία ή και μη φοιτητάς, όπως συμμετάσχουν εις εορτάς, τελετάς, διαλέξεις ή εκδρομάς, θεατρικάς παραστάσεις ή συναυλίας ή άλλας διοργανώσεις, παρασκευαζομένας είτε υπ’ αυτών των προσκαλούντων είτε υπό άλλων, υποχρεούνται να ζητήσουν εγγράφως προ τριών τουλάχιστον ημερών παρά του Πρυτάνεως την προς τούτο άδειαν. Οι παραλείποντες τούτο και οι παρά την άρνησιν του Πρυτάνεως παραβαίνοντες εις τας ανωτέρω ενεργείας τιμωρούνται πειθαρχικώς<<
[από το σχετικό χουντικό νομοθετικό διάταγμα 93/1969]
Ζηλεύουν τη χούντα, και γι’ αυτό πράττουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να την ξεπεράσουν. Το έχουν αποδείξει πολλάκις...

13/1/2021
Ο Γ.Γ. Παπαϊωάννου (1915-2000) ήταν, πρέπει να ήταν, μια μυστήρια προσωπικότητα, που για δεκαετίες έπαιξε μεγάλο ρόλο στα πολιτιστικά πράγματα του τόπου (σ’ ένα πιο υπόγειο κύκλωμα), και ιδίως σ’ εκείνα που αφορούσαν στην εγχώρια «σοβαρή μουσική» και στην επικοινωνία των Τεχνών μεταξύ τους (το περιβόητο Gesamtkunstwerk).
Υπήρχαν άνθρωποι του χώρου που τον σέβονταν και τον εκτιμούσαν, παρότι οι βασικές σπουδές του δεν ήταν μουσικές-μουσικολογικές, αλλά αρχιτεκτονικές (ήταν μηχανικός ο Παπαϊωάννου), ενώ άλλοι τον αντιμετώπιζαν με σκωπτικό πνεύμα, υποτιμώντας το έργο του και τον ακατανόητο (για κείνους) τρόπο που δούλευε (συχνά με στοιχεία λογικών διαγραμμάτων, διαγραμμάτων ροής κ.λπ., πολύ συνηθισμένα στους μηχανικούς που αναλύουν ή και προβλέπουν).
Ο Παπαϊωάννου εθεωρείτο ειδικός επί του Σκαλκώτα και του «σκαλκωτικού» έργου γενικότερα (με διαλέξεις, εκθέσεις, βιβλία κ.λπ.), αλλά με κάτι τέτοιες φωτογραφίες, όπως αυτή που βλέπουμε εδώ, που τον δείχνει να ποζάρει μπροστά από το Αρχείο Σκαλκώτα, στο οποίο είχε δώσει μορφή... χρηματοκιβωτίων, παρείχαν χώρο σε κάποιους για να τον αμφισβητήσουν ή και να τον περιγελάσουν.
[τη φωτογραφία τη βρήκα τυχαία, ψάχνοντας για κάτι άλλο, όμως έχει ενδιαφέρον και γι' αυτό την σκάναρα και την προβάλλω]

12/1/2021
Μέγιστη τραγουδίστρια η Μαρινέλλα. Και λέμε τώρα... αφού χώρισε από τον Στέλιο και μετά. Άσε το πριν... Και γιατί είχε φωνάρα (κι ακόμη έχει!), και γιατί έμαθε τις Ελληνίδες πώς πρέπει να τραγουδούν, να στέκονται και να κινούνται στις πίστες, γιατί μέχρι να τα διδάξει αυτά η Μαρινέλλα όλες κάθονταν ή στέκονταν... σαν να κλαίγανε τον μακαρίτη. Και μόνο ότι έχει τραγουδήσει τα γνωστά αριστουργήματα του Ζαμπέτα και του Άκη Πάνου (άιντε και του Πλέσσα) τις κάνει όλες να τρέχουνε ξωπίσω της. Πολλοί την υποτιμούν. Την θεωρούν κατώτερη ρεπερτοριακά και από την Μοσχολιού, και από την Αλεξίου και από την Γαλάνη, ου μην αλλά και από τον Αρβανιτάκη (αν είναι δυνατόν). Η Μαρινέλλα δεν έπεσε στην «παγίδα» (για ’κείνη) του «έντεχνου». Έμεινε πιστή στο μπελκάντο, τόλμησε πράγματα, τα οποία ούτε κατά διάνοια θα τα τολμούσαν οι συνοδοιπόρισσές της τόσο πρώιμα (π.χ. το Ρεσιτάλ με τον Χατζή, το 1976), ενώ ήταν πάντα ασυναγώνιστη στα live (η φωνάρα της δεν θα μπορούσε να την προδώσει ποτέ), δίνοντας κατά καιρούς, κι εκεί όπου δεν το περίμενες, καταπληκτικά τραγούδια. Σαν κι αυτό...
https://www.youtube.com/watch?v=-VNi9tBoXjo

12/1/2021
Και όμως υπάρχει πιθανότητα να τον κλ@σουνε ακόμη και γι’ αυτό (όπως για τόσα άλλα).
Που ο κόσμος το ’χει τούμπανο εν τω μεταξύ, και που οι χατζηαβάτες του Μαξίμου το χρεώνουν στον Μητσοτάκη...

12/1/2021
>>Ο Κυριάκος Μητσοτάκης φροντίζει κάθε μήνα να γεμίζει με μετακλητούς τις θέσεις του κράτους, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο και τακτοποιώντας τα γαλάζια παιδιά ● Για τον μήνα Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του apografi.gov.gr, ο αριθμός των μετακλητών έφτασε τους 2.965! ● Στα 65 εκατ. ευρώ το ετήσιο κόστος μισθοδοσίας ● Αύξηση 236% στο κόστος των γενικών γραμματειών που υπάγονται στον πρωθυπουργό ● Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που δίνονται για υπερωρίες στην Προεδρία της Κυβέρνησης.<<

12/1/2021
Ένα βλακώδες κείμενο για τον Έλβις Πρίσλεϋ (ότι μπορεί να ζει κ.λπ.), πηγμένο στις αρλούμπες, και τις συνωμοσιολογίες, που θα μπορούσε κάλλιστα να είχε ανεβεί στην... Ελεύθερη Ώρα ανέβηκε στην AV, πριν από 4 μέρες (εγώ πριν από λίγο το διάβασα).
Από τη μια το παίζουνε «προχωρημένοι», προστάτες της ορθής σκέψης και πολέμιοι των fake ασυναρτησιών και από την άλλη δημοσιεύουν μια τέτοια απίστευτη χλαπάτσα. Αλλά για τα θέματα της μουσικής δεν νοιάζονται, καταπίνουν και ελέφαντες. Πολάκη δώσε τους, Καρανίκα, Τραμπικούς κ.λπ. Με τέτοια ξεθυμαίνουν. Με τέτοια παριστάνουν την ιντελιγκέντσια.

17 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ένα βλακώδες κείμενο για τον Έλβις Πρίσλεϋ"...

    Lampros Papalexis
    Τι; Δεν πίνει τεκίλες με τον Μόρισον στο Μεξικό;..

    Harry Gordon
    σιγα μην επινε ο Βασιλευς με τον χιουπ'

    Aris Karampeazis
    Στο φέρετρο έβαλαν τον Μακάρτνεϊ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Για πολλά γέλια!

    Lampros Papalexis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ποιός ρωτάει; η γοργόνα; Για να ξέρουμε τι απάντηση να δώσουμε...

    Alex Klimentoppoulos
    εγω ειμαι ο ελβις

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>Καίτη Γκρέυ: Ο Έλβις Πρίσλεϊ ήταν μαλάκας<<

    Aris Karampeazis
    μια γυναίκα μόνο ξέρει να σου πει

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εν τω μεταξύ το πιο πιθανό είναι να είχε δει κανένα σωσία, από τους χιλιάδες που υπάρχουν.

    Aris Karampeazis
    Πρέπει να προσέχει και τους σωσίες του, οποίος διατηρεί δημόσια εικόνα, ειδικά όταν δεν πεθαίνει ποτέ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Mπορεί να είχε δει τον... Μπόμπι Τσετίνη και μπερδεύτηκε...

    Γεώργιος Ζγούρας στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    * Έχει και η Γκρέϋ τα δίκια της!!

    Andreas Panagopoulos
    Δεν περιμέναμε την A.V για να μάθουμε ότι ο Ελβις ζει

    Δημητρης Σαλτος
    Είπα μπας και ανέφερε έτσι τυπικά τίποτα θεωρίες. Μπα... Τραγικό κείμενο λέμε. Έγιναν και τα παραφορουμ σοβαρή δημογραφία. Κορόιδα πιάνονται τα παιδιά που γράφουν τόσα σεντόνια με "ψαγμένες θεωρίες" τζάμπα.

    Κώστας Οικονόμου
    https://imaginistes.wordpress.com/.../%CE%BF%CE%B9-%CE.../
    Οι αδελφοί Κατσάμπα με τον…Έλβις (ντοκουμέντο)!
    Άλλα λέγανε οι αφοι Κατσάμπα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κι αυτό ψέμα. Την έχω δει την ταινία στο μικροσκόπιο, δεν υπάρχουν πουθενά. Ίσως να πέρασαν από καμιά οντισιόν και τους κόψανε στην τελική.

    Κώστας Οικονόμου
    Για δες αυτή την σκηνή ο πρώτος από αριστερά είναι ο Γιώργος..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και ο άλλος πού είναι; Aυτοί πάνε πακέτο. Ούτε κατά διάνοια δεν μοιάζει.

    Κώστας Οικονόμου
    τον κόψανε στο κάστινγκ
    Πάντως πλάκα στην πλάκα αυτός πρέπει να είναι, μακιγιαρισμένος για να φαίνεται μεξικάνος..

    Kostas Papadakis στον Κώστας Οικονόμου
    Κοκιά
    δεν είναι με τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστας Οικονόμου
      Ντιντή είναι καρατσεκαρισμένο!!! Έχουν μακιγιάρει τα βλέφαρα να φαίνεται μεξικάνος αλλά τους βγήκε γιαπωνέζος
      Κοίτα τα φρυδάκια του ζυγωνατικά και δόντια είναι ίδια. Άσε που έλεγε ο αφός ότι ο Γιώργος είχε χάσει πολλά κιλά..

      Kostas Papadakis
      Οι Αφοι τι λενε;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Με τίποτα ίδιος για μένα.

      Κώστας Οικονόμου
      απαλλάσονται λόγω έλλογων αμφιβολιών;

      Βασίλης Καμπούρης
      Έχω ενα τεύχος του ζιν The King που έγραφε ( γράφει;) κάθε μήνα για τον Έλβις στις 45 σελίδες του.Το τεύχος που έχω είναι το 484....Στις τελευταίες σελίδες γράφουν διάφοροι ( σε κάθε τεύχος) που κάπου τον βλέπουν ΣΗΜΕΡΑ , όπως ηταν τοτε οι περισσότεροι. Ακόμα και κάποιος που τον έχει δει με τη ΣΤΟΛΗ να τρώει Μπέργκερ σε συνοικιακό μπεργκεραδικο ρεντνεκ.Να το στείλω ; χαχααχα

      Harry Gordon στον Βασίλης Καμπούρης
      στειλτα μου εμενα σιγουρα που ειμαι φαν

      Βασίλης Καμπούρης
      Κι εγώ υπερφαν είμαι βρε απλως δεν τον βλέπω στα γκουντις χαχαχα https://www.facebook.com/695803932/posts/10159589698068933/?app=fbl

      Vassos Georgas στον Βασίλης Καμπούρης
      έλα αγόρι μου ένα βράδυ σπίτι μου - κάθε βράδυ γύρω στις 3 μου χτυπάει το κουδούνι και έρχεται για ποτάκι και κουβεντούλα και δεν με αφήνει να κοιμηθώ - κόπιασε στην παρέα μας

      Βασίλης Καμπούρης
      Δυο Μπιληδες κι ένας Ελβιτας; θα γίνει πανικός! Μετα χαράς ! Δώσε σημα

      βαγγελης χαλικιας
      Για λίγα κλάσματα του δευτερολέπτου νόμιζα ότι έγραψες πως είναι του 484 και αναρωτήθηκα αν είχε γεννηθεί τότε ο Έλβις. Πέφτω για ύπνο το έχω ανάγκη μάλλον

      Kostas Kingdomcome
      Kai pou to parakseno? Edw i Ntantwnaki petakse me elikoptero sto woodstock..

      Nicholas Kondylis
      Υπάρχει σιγουρα ενα ξενοδοχείο σε κάποιο εξωτικο νησι που μενουν ο Elvis, ο Morrison, ο Tupac ισως και ο Cobain γιατι οχι και περνανε υπεροχα λεγοντας ιστορίες απο τις παλιές καλες μερες της δοξας. Ας κάνει μια ερευνα η A. V.!

      Harry Gordon
      https://youtu.be/bN2M4P8oz-A
      Elvis spotted in Home Alone?

      Pablitoskg Chatzivas
      Και βγήκε η γοργόνα στον αφρό και ρώτησε τον καπετάνιο, ζει ο Βασιλιάς; Ο καπτεν περιμένε να ακούσει παρακάτω ,μα η γοργόνα ξαναρωτήσε εκνευρισμένη,ζει ο Βασιλιάς ;
      Τότε οι ναύτες με μια φωνή αποκρίθηκαν, ζεί και βασιλεύει και τα ταμεία καλά κρατεί.
      TCB

      Vassos Georgas
      ιδού κύριοι όλη η αλήθεια
      https://www.youtube.com/watch?v=1DZ1R4-dxk4
      Bubba Ho-tep - Better Life

      Vassilis Serafimakis
      "O Δημήτρης Καραθάνος αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά από το 2002. Εργάζεται στην Athens Voice από το 2005. Παίζει ροκ εν ρολ και κυκλοφορεί δίσκους με τους Dread Astaire, τρέχει μαραθωνίους και διαβάζει πολύ, προπάντων John le Carré. Ζει στη Θεσσαλονίκη."

      Διαγραφή
    2. Ntinos Dimatatis
      Τον Καραθάνο τον γνωρίζω και γω .Είναι γνήσιο ροκ άτομο ,κάνει κριτική σε βιβλία ,παίζει σε μπάντες .Γενικά είναι ψαγμένος.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άμα τρέχει και μαραθώνιους χάνω πάσα ιδέα...
      Πλάκα κάνω με το μαραθώνιο. Απ' αυτά που γράφει πάντως φαίνεται ότι είναι καμένος. Τώρα μπορεί να κάηκε από το μαραθώνιο... άλλο αυτό...

      Vassilis Serafimakis στον Ntinos Dimatatis
      δέχομαι αυτά που γράφετε, άλλωστε δεν ανήκω στον χώρο τής μουσικής γιά να ξέρω.
      Εφόσον ισχύουν μία πιθανή υπόθεση είναι να έλαβε εντολή/οδηγία από διευθυντή/αρχισυντάκτη να γράψει ένα τέτοιο κείμενο αντάξιο τού παλιού National Enquirer. Στα επόμενα τεύχη θα δούμε αν ισχύει η υπόθεση δηλ αν θα έχει συνέχεια μιά τέτοια γραμμή.
      (Μού αρέσει που σε τίτλο και λογότυπο μιμείται το Village Voice, έντυπο σπουδαίο.)

      Regimiento Cinqo
      Ίσως να ήταν σοβαρό άτομο και μετά να ξκίνησε να γράφει στην AV?

      Nikos Mitrogiannopoulos
      Δε μας έφτανε η άγνωστη Μαρία που είδε τελευταία τον Παύλο Σιδηρόπουλο, τώρα θα κάνεις κάποιους να ψάχνουν αν η δεσπονίδα Φόστερ είναι ακόμη δεσπονίς.

      Vassilis Konstandopoulos
      Αν έχω καταλάβει καλά τα Χελένικ Χόαξιζ δεν έχουν καταλήξει ακόμα αν ο Έλβις ζει ή όχι.

      George Floudas
      Δεν ήταν νησί
      Ήταν θεριό που κείτουνταν στη θάλασσα.
      Ότι να ναι! Αλλά, by the way, ποιος είπε ότι είναι διαφορετικό σαν έντυπο από την Ελεύθερη Ώρα? Το ίδιο πράμα είναι και πολιτικά, και αισθητικά. Για θείτσες.

      Γιάννης Τσουκαλάς
      Αν ο εθνικός μας βοθρος ειναι το ¨ Πρώτο Θεμα ¨ η σιχαμένη χαρτζιλικομενη αυτη φυλλάδα - σάιτ των δήθεν αντί ψεκασμένων προχω , αποτελεί το αντίπαλο δέος στη προπαγάνδα για την νέο δεξια υπέροχη των άριστων και μεταμοντέρνοι θιασώτες της κουκούλας των ρουφιάνων και του μπάτσου

      Miltos Marathon
      Αμερικανικό marketing αγαπητέ
      ...Όταν ένας καλλιτέχνης όπως ο Elvis είχε κοινό που έπινε νερό στο όνομα του και τρομερές πωλήσεις ...αυτοί οι οποίοι διαχειρίζονται τα πνευματικά του δικαιώματα μετά θάνατο θα τον άφηναν να ησυχάσει?.... Αυτοί θα τον βρικολακιάσουν τον πεθαμένο...Τώρα αν υπάρχουν κάποιοι που τα πιστεύουν αυτά η που τα προωθούν τότε μάλλον έκανε την δουλειά της αυτή η διαφημιστική καμπάνια! Επί τι ευκαιρία θυμήθηκα και αυτό το επεισόδιο Married with children https://youtu.be/cfVT3WnJyZ4
      Married With Children - Al Sweats Elvis

      Zois Chalkiopoulos
      O Ελβις ζει, ολοι το ξερουν. Συγκατοικει με τον Μακαρτνει τον οριτζιναλ.

      Patritsopoulos Nikos
      Κάτι πιο πρωτότυπο,αραγε

      Dionysis Tsaglis
      Χαρά στο κουράγιο σου - δεν κάνω πλάκα- που αντέχεις να διαβάσεις κάτι από αυτούς έστω και για να τους κράξεις

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Ο Κυριάκος Μητσοτάκης φροντίζει κάθε μήνα να γεμίζει με μετακλητούς τις θέσεις του κράτους"...

    Yorgos Mouzakitis
    Έτσι βοηθά τον κομμουνισμό να έρθει πιο γρήγορα

    Ntinos Sarandopulos
    https://youtu.be/LQ3AnvOsFJE
    I Lenin takoi molodoi

    Nasos Arimis
    Αναφορικά με τα χρήματα που δίνονται για τις υπερωρίες των μετακλητών, η κυβέρνηση με νόμο του Βρούτση, κατάργησε τις πληρωμένες υπερωρίες στον ιδιωτικό τομέα και τις αντικατέστησε με ρεπό (!).

    Petros Kozakos στον Nasos Arimis
    και στο δημόσιο το ίδιο γίνεται πλέον από όσο έχω μάθει από φίλες/φίλους που εργαζονται στο ΙΚΑ και σε κέντρα υγείας που έχουν αυξημένη κίνηση λόγο covid19. Τους δίνουν xtra ρεπό κι όχι αυξημένο μισθό.

    Petros Kozakos
    Ακριβώς!
    Αυτό είναι το σύστημα που έχουμε, είναι το ανατολικό.
    Βασίζεται στις Σχέσεις.
    Στους συγγενείς, στους φίλους, γνωστούς, "συντρόφους".
    Το κόμμα μοιράζει κρατικό οξυγόνο που έλεγε ο αείμνηστος Τζιμάκος.
    Για τον λόγο αυτό οι Αγγλοσάξωνικές χώρες προηγούνται και θα προηγούνται για πάντα από τον υπόλοιπο κόσμο.
    Το λειτουργικό σύστημα των Αγγλοσαξόνων και συγγενών τους είναι το Αξιακό. Βασίζεται στην αξία του καθενός πολίτη, παρά στις σχέσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Και όμως υπάρχει πιθανότητα να τον κλ@σουνε ακόμη και γι’ αυτό (όπως για τόσα άλλα)."...

    Mike Hatziarseniou
    Μάλλον τον κάνανε λαγό και παπαγαλάκι οι φαρμακευτικές

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μα τι λαγό, τα συζητάνε εδώ και μήνες αυτά τα πράματα... https://m.naftemporiki.gr/.../australia-i-qantas-tha...
    Αυστραλία: Η Qantas θα καταστήσει υποχρεωτικό τον εμβολιασμό για τους επιβάτες των διεθνών πτήσεων

    Mike Hatziarseniou
    σε επίπεδο εταιρειών ναι, σε κυβερνητικό - κρατικό επίπεδο νομίζω είναι ο πρώτος

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πρωτοποριακός, σκέφτεται πριν απ' όλους για όλους...

    Pandora Mouriki στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μια μέρα νωρίτερα διάβασα αυτό:
    https://www.zougla.gr/.../germania-to-kalokeri-ke-pali..
    Γερμανία: Εφικτά τα ταξίδια το καλοκαίρι στο εξωτερικό, λέει ο εντεταλμένος της κυβέρνησης για τον Τουρισμό

    Vassilis Serafimakis
    Κι ένα ευχαριστώ που έγραψες "χατζηαβάτες" και όχι "καραγκιόζηδες"!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πήγα να γράψω οι Μενιδιάτες του Μαξίμου, κατά το Μενιδιάτες του Διαστήματος του Κουτρουμπούση, αλλά για να μην με κατηγορήσουν για κλοπή έγραψα Χατζηαβάτες (αντί για Μενιδιάτες), που πάει ταμάμ και με την περίπτωση.

    Γιωργος Βουδουρης στον Vassilis Serafimakis
    ..ακόμα πιο αυθεντικά αν τους έλεγε "χατζατζάρηδες" όπως τον έλεγε ο Καραγκιόζης.

    Vassilis Serafimakis
    probably next time! Δόξα τώ θεώ, έχομε μπόλικους.

    Γιωργος Βουδουρης
    ..«πιστοποιητικό εμβολιασμού..? όταν δεν υπάρχει στην αγορά το εμβόλιο και το πρόγραμμα εμβολιασμών είναι τρούπιο και βλέπουμε να μπολιάζονται ανεξέλεγκτα οι δικοί τους, τότε δεν μιλάμε για "αστοχία" και παραβίαση των ατομικών ελευθεριών,...μιλάμε για χυδαία πρόκληση.!

    Dimitris Trox
    διαφθορά και στον ιατρικό κόσμο δυστυχως έχει φθασει σε σημείο σήψης . Εχει χαθεί κάθε αξία , που να ..εβλεπε ο Ιπποκράτης την κατάντια στην οποία εχει εκπέσει . Πολύ λυπηρο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ για την Μαρινέλλα...

    Aggeliki Marinou
    Λοιπόν υπάρχει η κατηγορία μου αρέσει αλλα δεν το πολυ λέω επειδη ντρέπομαι, η Μαρινέλλα ειναι αυτό στην δικη μου περίπτωση, επειδή ειναι υπερβολικά μελοδραματικη στις ερμηνείες της -κυριως-, η ντροπή. Εν παση με απενεχοποιησες- λίγο

    Vassilis Konstandopoulos
    τα μελό και οι πόζες (συν κάτι άθλια "χορευτικά" ήρθαν μετά, και τι έγινε σάμπως.) "Πυρετός" λέμε, και θα κλαίμε.

    Giorgos Stamatelos
    Αγαπάμε Κίτσα, σφόδρα! ... (έτσι την προσφωνούσε ο μακαρίτης ο Ζαμπέτας

    Γεώργιος Ζγούρας
    * Όλη η..." φάρα " έτσι την προσφωνούσε!!

    Δημητρης Σαλτος
    Τι να πεις. Τραγουδάει η μαρινελλα στιχο "σε ξενοδοχεία κεντρικα/μια θλίψη τοξικομανίας". Μόνο στα 80ς μπορούν να γίνουν αυτά. Πολύ καλός συνθέτης της εποχής ο Τάκης μπουγας αλλά αδικημένος, γιατί δεν συμμετείχε στην εντεχνιλα που σάρωνει τα πάντα ακόμα από τα 90ς μέχρι τις μέρες μας. Ειδικά ο δισκος" γυμνό" με τη μοσχολιου είχε κόμματαρες. Άλλη μια μεγάλη του ελληνικού τραγουδιού, που τόλμησε στα 80ς, και αφησε πολύ δυνατά τραγούδια, για όσους τη ψάχνουν γενικά, γιατί στα ραδια μας έβγαλαν καρκίνο από αυτά με το ατελείωτο τσιγάρο. Εδώ άλλο ένα καλό 80ς μαρινελλα,
    https://youtu.be/eg_Vh1IwvtE
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ –ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ

    Kwstas Agas
    Και μιας και μιλάμε για ρεπερτόριο: η Μαρινέλλα ακόμη και κάτι "εύπεπτα" τραγούδια, όπως το Να παίζει το τρανζίστορ ή το Σήμερα, τα ανέδειξε, τα έκανε ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ!!
    https://youtu.be/XYtAo7o4T4Y
    ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    blaxploitation
    https://www.youtube.com/watch?v=vOEcPN1px-E
    ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - THE NAVEL (ΤΙΤΛΟΙ) (ΛΑΚΗΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ & Anne Lonnberg & Nicole Calfan) video

    Patritsopoulos Nikos
    Ο δίσκος με το Χατζηνάσιο για μένα κορυφή στην ελληνική δισκογραφία με άλλους 10 μαζι
    Ναι,τα μουσικα θεματα σε πολλές ταινίες της εποχής με παραλλαγές και δυστυχώς ακυκλοφόρητα

    Panos Michail
    Είχε την Μαρινέλλα εδώ ο Μικρούτσικος αλλά ήθελε την Μιλβα για να το παίξει λίγο διεθνής ενώνοντας την ιταλική με την ελληνική αριστεριλα στον πιο μέτριο δίσκο της καριέρας του. Ακόμα κι αυτά που έγραψε για την Βουγιουκλάκη για το Βίκτωρ Βικτώρια είναι διαμάντια μπροστά στο δισκάκι της πολύ κατώτερης από την Μαρινέλλα, Μιλβα. Αυτά τα κόμπλεξ φάγανε μέχρι το 2010 τους purιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μια χαρά δίσκος το βίκτωρ και βικτώρια κι έχει μέσα και τούτο εδώ, έτσι; https://www.youtube.com/watch?v=KRpubM1JYuE
      Βλάσης Μπονάτσος - Τι μου συμβαίνει

      Panos Michail
      Που μετά το έδωσε ο Θάνος στον Θεοδόση λίγο αλλαγμένο αν θυμάμαι καλά. Σπουδαίο τραγούδι.

      Tanas Atanasoff
      Η μπεσσυ το είπε πρώτα, ωραία ενορχήστρωση και φωνή (φωνίτσα θαρρώ) , αλλα της μαρινέλλας είναι άλλη η κλάση νομίζω.
      https://youtu.be/uZVVwefW-6o
      Μαρινέλλα - ΞΕΓΕΛΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ (English Subtitles)

      Theofanis Andreas Chatzigrivas
      Σχετικά με τα ρεπερτόρια :και η Μαρινελλα έχει πει ότι αυτό της Μοσχολιού το ζήλεψε. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το ρεπερτόριο της Μαρινελλας είναι το πιο φρέσκο, το πιο ψαγμενο από όλες τις πλευρές. Επιπλέον, ό,τι έκανε στην Πίστα το σπούδασε. Έφυγε για το εξωτερικό Κική ,παρακολούθησε μαθήματα και γύρισε Μαρινελλα να σαρώσει. Ακούραστη και με μια απίστευτη φωνή διδάσκει ακόμα!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εντάξει, η Μοσχολιού είναι άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Ναι, το ρεπερτόριό της είναι φοβερό και πιο "ψαγμένο" από της Μαρινέλλας, αλλά ποτέ δεν θα έβαζα πιο πάνω την Μοσχολιού. Ισάξιες.

      Δημητρης Σαλτος
      Με την καμία. Η μοσχολιου με τα άλμπουμ που έβγαλε με τον κραουνακη και τον μπουγα στα 80ς, κράτησε τρομερή ποιότητα μέχρι τέλους. Και μην πούμε και το Η μοσχολιου τραγουδά σπανο, από τους κορυφαίους δίσκους της ελληνικής μουσικής. Δυνατή η μαρινελλα, αλλά η μοσχολιου δεν πιάνεται. Μέσα στις 5 κορυφαίες φωνές που έβγαλε αυτός ο τόπος.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Για μένα σαν φωνή η Μαρινέλλα είναι, με διαφορά, η κορυφαία ελληνίδα τραγουδίστρια μετά το '60. Αντικειμενικά αυτό. Εύρος φωνής, υψηλές περιοχές, χαμηλές, χρώμα, εκφραστικότητα, τα πάντα. Τώρα το ρεπερτόριο είναι και υποκειμενικό θέμα. Είπα και πιο πριν πως η Μοσχολιού έχει πιο "ψαγμένο".

      Δημητρης Σαλτος
      Το συγκλονιστικο ανατριχιαστικο συναίσθημα που βγάζει η μοσχολιου, αυτήν την τρομακτική δύναμη που δινει στα τραγούδια, , δεν το πιάνει καμία κατ εμέ. Την θεωρώ μια κλάση ανώτερη από την μαρινελλα. Τέλος πάντων γούστα αυτά

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Έχει άλλα προσόντα ερμηνευτικά η Μοσχολιού. Εγώ μίλησα σαν φωνή. Την Μαρινέλλα δεν μπορείς να την κρίνεις εύκολα, γιατί το ρεπερτόριό της δεν σου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Είπε όμως Άκη Πάνου πολύ καλύτερα από την Μοσχολιού για μένα. Κι αυτό είναι ένα μέτρο. Αν την ακούγαμε και σε τραγουδάρες του Μαρκόπουλου ή του Ξαρχάκου θα μιλάγαμε αλλιώς τώρα.

      Δημητρης Σαλτος
      Και τον σπανο μην ξεχνάς. Τι να κάνουμε. Όταν μιλάμε για τέτοια φωνάρα, που έχει κάνει και τις σωστές επιλογές, νικά κατά κράτος.
      https://youtu.be/dJ0Wq5C3twI
      Βίκυ Μοσχολιού «πέφτει μια βροχή»

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ανώτερο... Σπανός κι εδώ...
      https://www.youtube.com/watch?v=ZvAUkLy_jgA
      Μαρινέλλα - ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ

      Manolis Stavroulakis
      Εγώ πάλι θεωρώ ότι ένα τέτοιο τραγούδι δεν έχει πει ποτέ η Μαρινέλλα η οποία βρίσκω ότι "εκβίαζε" το συναίσθημα με μελό αλλά άψυχες ερμηνείες - για να μην αναφερθώ στο ότι τραγούδησε και πολλές σαχλαμάρες ενώ η Μοσχολιού καμία (ή ελάχιστες, αν μου διαφεύγει κάτι):
      https://www.youtube.com/watch?v=bDYj4Uj0yU4
      Βίκυ Μοσχολιού - Κάτω απ’ τη μαρκίζα - Official Audio Release

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Οκ, το έγραψα και σε άλλο σχόλιο πως αυτό το τραγούδι δεν μου πολυαρέσει. Το άνθρωποι μονάχοι μάλιστα.

      Manolis Stavroulakis
      Προφανώς είναι θέμα γούστου αλλά ξέρεις κι εσύ ότι θεωρείται από πολύ κόσμο ως ένα από τα σπουδαιότερα (και δυσκολότερα ερμηνευτικά) τραγούδια και η Μοσχολιού το λέει με τρομερή δωρικότητα και απίστευτο έλεγχο φωνής. Δεν ξέρω... δεν απαξιώνω τα πιο λαϊκά πράγματα - το κατάλαβες ίσως απ’τα περί Καφάση νωρίτερα ή και άλλες φορές που έχεις ποστάρει - αλλά η Μοσχολιού με τη φωνή και το (απλησίαστο για άλλες ερμηνεύτριες) ρεπερτόριο που είπε είναι το α και το ω του ελληνικού τραγουδιού...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ πάντως εδώ γράφω εντελώς προσωπικά και δεν μεταφέρω το "κοινώς λεγόμενο". Χωρίς να είμαι a priori, και σε κάθε περίπτωση, αντίθετος με αυτό. Το συγκεκριμένο τραγούδι δεν μου αρέσει και τόσο, για διαφόρους λόγους, αλλά δεν είναι της ώρας. Και δεν θα το έβαζα ούτε στα 20 καλύτερα της Μοσχολιού. Μ' ενοχλεί το ότι η Μαρινέλλα θεωρείται "δευτερότερη" από κάποια κέντρα, ενώ δεν είναι. Υπήρξε τεράστια λαϊκή τραγουδίστρια (καμία δεν θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στον Στέλιο εξάλλου), με απλησίαστη φωνή, ενώ είπε και πάρα πολλά καλά τραγούδια στην προσωπική της πορεία - που θεωρούνται "κατώτερα" από διαφόρους επειδή ανήκουν στο μπελκάντο (και όχι στο "έντεχνο" ή το λαϊκό). Την θεωρώ δε πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα από την Μοσχολιού - κάτι που το μετράω και αυτό στην κρίση μου. Το ότι πήγε και τραγούδησε στην Αλβανία επί Χότζα π.χ. το θεωρώ μαγκιά. Τα μετράω εγώ αυτά. Όπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο δεν τις ξεχωρίζω και τις θεωρώ ισάξιες.
      https://www.youtube.com/watch?v=9xrx9BrLsSY
      Ιστορία:Το καλλιτεχνικό συγκρότημα "Μαρινέλλα" στην Αλβανία 1977- Histori: Marinela në Shqipëri 1977

      Manolis Stavroulakis
      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω λίγο στα «περί κέντρων». Ίσα ίσα που τα τελευταία 15-20 χρόνια η Μαρινέλλα προωθείται και αντιμετωπίζεται περίπου σαν... Aretha Franklin, με θεατρικά, παραστάσεις βασισμένες πάνω της, live με λαϊκούς stars τύπου Ρέμος, μια τεράστια προσπάθεια χωρίς νέο υλικό να περάσει στην νέα γενιά σχεδόν με το ζόρι. Το έργο της Μοσχολιού προβάλλεται... που ακριβώς; Πέρα από το αυτονόητο εννοώ της διαχρονικότητας των τραγουδιών της. Και συμφωνώ ότι η πρώτη είχε το υλικό να γίνει τεράστια αλλά θεωρώ πως την έφαγαν τα «disco» και οι seventies εμπορικές σαχλαμάρες της (ανάμεσα στα αδιαμφισβήτητα διαμάντια της).

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν ισχύει αυτό που λες. Κατ' αρχάς η Μαρινέλλα ζει και είναι λογικό και να προβάλλεται και να απασχολεί στο μέτρο του δυνατού. Εγώ δεν εντοπίζω καμία υπερβολή σ' αυτό. Απεναντίας εντοπίζω μιαν υπερβολή σε σχέση με την Μοσχολιού που δεν ζει, και εξ αιτίας αυτού είναι πλέον στο απυρόβλητο. Γράφονται απίστευτα πράγματα, και λέγονται επίσης, όπως και δείχνονται σε τιβί κ.λπ. Πολύ μεγάλη και η Μοσχολιού, ξαναλέω πως δεν ξεχωρίζω, αλλά το όνομά της κάνει τεράστιο θόρυβο μετά θάνατον (ίσως και γι' αυτό). Δικαίως θα πουν κάποιοι. Οκ...

      Διαγραφή
    3. Manolis Stavroulakis
      Ok, διαφωνούμε. Εγώ βλέπω ότι βομβαρδιζόμαστε από Μαρινέλλα - και να είναι καλά η γυναίκα γιατί και φωνάρα είναι και καταπληκτικός άνθρωπος (έτυχε να έχω φίλους από τον περίγυρό της) - σαφώς χωρίς να φταιει αυτή, γεγονός που την έκανε να αισθανθεί και η ίδια την ανάγκη (και πάνω από μία φορά μάλιστα) να "δικαιολογηθεί" για το ρεπερτόριό της. Και ειδικά απέναντι σ'αυτό της Μοσχολιού. Ο χρόνος θα δείξει (και δε θα φταίνε πιστεύω οι "αριστεροί" για την όποια εξέλιξη). Καλό βράδυ από μένα (ξενύχτης βλέπω κι εσύ)!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ κρίνω σφαιρικά. Συνολικά. Καλύτερη φωνή η Μαρινέλλα ασυζητητί. Καλύτερο ρεπερτόριο η Μοσχολιού. Οπωσδήποτε πιο ψαγμένο. Πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα και πιο τολμηρή η Μαρινέλλα σε καλλιτεχνικές επιλογές. Η Μοσχολιού ελέγχεται σφόδρα για τις πολιτικές τοποθετήσεις της κ.λπ. Είναι πολλά τα κριτήρια για μένα. Δεν είναι ένα. Επίσης καλό βράδυ.

      Γεώργιος Ζγούρας
      * Και με τον Στέλιο τά φωνητικά που έκανε ήταν από άλλο πλανήτη!!
      Απλώς, μετά την απόσυρση τού Στέλιου βρήκε τρόπους κι ανθρώπους που την στηρίξανε και έφερε πολλές καινοτομίες στην διασκέδαση!! - (που απαραίτητα δεν είχαν να κάνουν (μόνο) με την φωνή)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τα φωνητικά είναι τέχνη ισάξια με το κυρίως τραγούδι - για να μην πω πιο δύσκολη. Και σ' αυτό ήταν αξεπέραστη.

      Panos Michail
      Βασικά η Μαρινέλλα ενθυλακωσε εξαιρετικά τις διεθνείς showwoman συγκαιρινες της, Shirley Bassey ( τη κίνηση των χεριών την πήρε από κει) της Mina και μαζί με την εμπειρία της ηθοποιού από τα μπουλούκια, της λαϊκής τραγουδίστριας τη πρώτη περίοδο έφτασε πρώτη στην Ελλάδα σε αυτό που υπήρχε ήδη από πριν παγκόσμια. Η τραγουδίστρια πολυοργανο. Και το ρεπερτόριο μια χαρά ήταν και πριν το 95 . Επειδή δεν είχε τραγουδήσει αριστερούς θούριους και τα νικολακοπουλικα των 80ς δεν είχε αδαμάντινο ρεπερτόριο? Μη χεσω.Τον μπαναλ Τάκη Ιγνατιαδη σαν την Γαλάνη δεν τραγούδησε. Ο χειρότερος δίσκος της Γαλάνη (και για να προλάβω την εγκυκλοπαίδεια Φώντας αν τον τραγούδησε είμαι σίγουρος πως τον αποθέωσε γιατί ακόμα και τα μέτρια τραγούδια είχε την ικανότητα να τα εκτοξεύει)

      Thomas Petropoulos
      Η κίνηση των χεριών της Μαρινέλλας δε συγκρίνεται με αυτήν της Μπάσεϊ. Όποιος την έχει δει να ερμηνεύει το "Η αγάπη όλα τα υπομένει" ή να "διακωμωδεί" το "Συμβιβαζόμαστε" του Χατζηνάσιου, θα καταλάβει. Είναι από την προίκα της στα μπουλούκια (και την χορεύτρια Ντέπυ Φιλοσόφου), η ίδια το 'χει πει

      Δημήτρης Θ. Νικολάου
      Συγγνώμη παιδιά, αλλά αν μιλάμε για μουσική και εννοείται Καφάση, Μπουγά και Μαρινέλλα( όχι ως φωνή, αλλά αυτό που εκπροσωπεί...), δεν θα πάρω....

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κοίταξε φίλε, αν μιλήσω σκληρά πολιτικά την Μαρινέλλα θα την θάψω. Αλλά μέσα στα χρόνια διαπιστώνεις πως λειτουργούν και άλλα πράγματα, που είναι εξ ίσου σημαντικά μ' αυτό που εννοούμε πολιτική στάση κ.λπ. Αν και επί χούντας -γιατί πολλοί κατηγορούν την Μαρινέλλα ως τραγουδίστρια του ελαφρολαϊκού χουντοτράγουδου-, η Μαρινέλλα είπε ένα από τα πιο αντιστασιακά κομμάτια της εποχής, που δεν το είπε καμία Μοσχολιού, που τραγουδούσε χουντικούς ύμνους και λιβάνιζε βασιλιάδες.
      https://www.lifo.gr/.../o-ntemis-royssos-kai-i-marinella...
      Ο Ντέμης Ρούσσος και η Μαρινέλλα την εποχή του Πολυτεχνείου

      Δημητρης Σαλτος
      Να μας πείτε ακριβώς και τι εκφράζει ο Τάκης μπουγας και τον περιλάβατε κι αυτόν ιδιαιτέρως.
      https://youtu.be/IlMTj-8wg5g
      Άννα & Κώστας Καράλης

      Διαγραφή
    4. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δημήτρη Θ. Νικολάου διάβασες τίποτα αστείο και γέλασες; Για πες το μας...
      • • •

      Δημήτρης Θ. Νικολάου
      τόσο αντιστασιακό , οσο η απόσταση από την Αλβανία!!!! στο...Πολυτεχνείο, που το τραγουδούσαμε με τη ....Ρωμιοσύνη!!!! εν χορώ!!!! Έλα , βρε Φώντα μου....

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ρε φίλε το διάβασες το άρθρο; Άμα δεν το διάβασες βιάστηκες να απαντήσεις. Μην το παίζετε ξερόλες και μην μαϊμουδίζετε ό,τι σας πασάρουν χρόνια τώρα. Διαβάστε και τίποτ' άλλο να ξεστραβωθείτε...
      Η Ρωμιοσύνη βγήκε πριν τη χούντα μεγάλε, ενώ το "Πού πάνε κείνα τα παιδιά" βγήκε μέσα στη χούντα και κόπηκε.

      Δημήτρης Θ. Νικολάου
      Αγαπητέ μου, θα μπορούσες να ελέγχεις το θυμικό σου και να μην επιδίδεσαι σε τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς, που δεν σε τιμούν.Σου υπενθυμίζω ότι είμαι αναγνώστης σου από πολύ παλιά και εξ άλλου ολοι έχουμε δικαίωμα γνώμης. Αν διαφωνείς γι αυτό , σου αδειάζω τη γωνιά χωρίς κανένα πρόβλημα....

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν είπα κάτι άσχημο. Σχολίασες χωρίς να διαβάσεις το άρθρο κι έρχεσαι μετά και μας λες για Ρωμιοσύνες, λες κι εμείς κατεβήκαμε από τα Ιμαλάια και δεν ξέρουμε τι τραγούδια λέγανε στο Πολυτεχνείο...
      Πιάστηκα απ' αυτό που είπες στην αρχή "τι εκπροσωπεί" και σου είπα πως και η Μοσχολιού τραγούδησε τον ύμνο της χούντας, ενώ λιβάνιζε και τους Βασιλιάδες. Πράγματα τα οποία δεν έκανε η Μαρινέλλα, η οποία έχει και στον κατάλογό της τραγούδι κομμένο από τη χούντα. Αυτά λέμε, και κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις...

      Δημητρης Σαλτος
      Καλά ναι, η μοσχολιου ήταν καραχουντικια χριστιανοπληκτη, τι να λέμε. Ακυρη συζήτηση εντελώς.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άμα αναδημοσιεύσω συνέντευξή της επί χούντας θα σου σηκωθεί η τρίχα.

      Δημήτρης Θ. Νικολάου στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μάλλον δεν διάβασες το .....σχόλιο σου : "...μην το παίζετε ξερόλες!!!! μην μαϊμουδίζετε ό,τι σας πασάρουν....." '...να ξεστραβωθείτε....." Αυτά δεν είναι άσχημα; Απαντάω γιατί ΄ρώτησες...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Χρησιμοποίησα πληθυντικό (της ευγενείας) και μην το παίρνεις εντελώς προσωπικά. Και μην αλλάζεις την κουβέντα. Γιατί εδώ λέμε περί χούντας, Μοσχολιού και Μαρινέλλας... Πιο προσβλητικό θεωρώ εγώ το να βάζεις "γέλιο" σ' ένα άρθρο, που πάλεψα και ίδρωσα για να το γράψω... Όταν κάποιος γελάει με τον κόπο μου τον αντιμετωπίζω ανάλογα.

      Δημήτρης Θ. Νικολάου
      ΠΟΥΘΕΝΑ σε γραπτό σου, δεν εχω σχολιάσει με " γέλιο" . Αν ήταν για γέλια δεν θα σε διάβαζα τόσα χρόνια. Καλό βράδυ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ρε φίλε μου στο άρθρο παραπάνω, με Ντέμη Ρούσσο και Μαρινέλλα έχεις βάλει "γέλιο". Εκτός αν σου ξέφυγε... Καλό βράδυ επίσης.

      Δημήτρης Θ. Νικολάου
      είναι για τις αστειότητες του Ντέμη.....όχι για κρίσεις σου....

      Ανδρεας Βαθης
      Επιμένεις ενώ ξέρεις ότι έχεις άδικο.
      Επιπλέον το τραγούδι που ανεβασες συγκρίνεται με το ρεπερτόριο της Δήμου η της Χριστιάνας.
      Όσο και να ....μεγαλωνεις τα τραγούδια της ποτέ δεν θα γίνουν μεγάλα όπως της Μοσχολιού η της Αλεξίου.
      Με το ζόρι θα βρεις καμία δεκαριά σημαντικά τραγούδια στην καριέρα της και κανένα μεγάλο.
      Όσο για τις άλλες δύο θέλεις τουλάχιστον 3 ωρες για την καθεμία τους και ακόμα θα βρίσκεις σημαντικά τραγούδια!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είσαι άσχετος άμα λες πως η Μαρινέλλα δεν έχει μεγάλα τραγούδια. Λυπάμαι που το λέω.
      Αυτά τα τραγούδια π.χ. δεν είναι μεγάλα, είναι τρισμέγιστα. https://www.discogs.com/%CE%9C%CE%B1%CF.../release/6973902
      Μαρινέλλα, Άκης Πάνου - Πυρετός (Κάθε Γνωριμία) / Κοίτα Με Στα Μάτια

      Διαγραφή
    5. Ανδρεας Βαθης
      εσύ είσαι.
      Έχει από 2-3 τραγουδάκια του Ζαμπέτα και του Πλέσσα.
      Άντε και του Χατζή και του Πάνου.
      Όταν βρεις αλλα γράψε τα.
      επέμεινε όσο θέλεις με αερολογίες.
      Και να τα βάλεις διπλα στην μαρκίζα στην οδό Αριστοτέλους .

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κοίτα τώρα κόντρες σε θέματα γούστου δεν γουστάρω. Εμένα φερ' ειπείν η μαρκίζα δεν μου αρέσει .Το άνθρωποι μονάχοι ναι. Δεν θα μας πείσεις τώρα, για πράγματα που τα σπουδάζουμε 40 χρόνια. Κάνε μας τη χάρη.
      Και η Οδός Αριστοτέλους το τραγούδι δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Τι να κάνουμε τώρα; Άλλα τραγούδια από τον δίσκο είναι 10 κλάσεις ανώτερα. Όπως το ήταν μια φορά με τον Πάριο.

      Ανδρεας Βαθης
      Γούστο ειναι αν σ αρεσει σαν φωνή.
      Τα τραγούδια έχουν γράψει την ιστορία τους.
      Δεν θα τα μειώσεις εσύ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Φυσικά και τα μειώνω, άμα κρίνω ότι δεν λένε. Και ανεβάζω άλλα, που τα μειώνουν οι άσχετοι.
      Εγώ ας πούμε θεωρώ τον Περικλή Περάκη έναν από τους μεγαλύτερους έλληνες τραγουδιστές από το '60 και μετά. Θα έρθεις εσύ, για να μου αλλάξεις γνώμη;

      Ανδρεας Βαθης
      όταν θέλεις να σου κάνω μαθήματα ελληνικής δισκογραφίας.
      Δεν θα σου κοστίσει ακριβά.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άσε ρε τώρα... Κάνε μας τη χάρη... Άιντε πες τα αλλού αυτά, εδώ δεν περνάνε.

      Ανδρεας Βαθης
      Όχι βεβαια
      Κακως που έπιασα κουβέντα μαζί σου

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καλύτερα, να μην ξαναπιάσεις, γιατί λες βλακείες.

      Ανδρεας Βαθης
      Απόλαυσε τον Περρακη τώρα.
      Εκεί πρέπει να είναι η κορυφή σου
      Και βλακείες λένε οι βλάκες.
      Και συνήθως δεν το γνωρίζουν.
      Για αυτό εστε ανικητοι.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Βλάκα άκου... και σκόρπα τώρα, γιατί μας ζάλισες...
      https://youtu.be/dNn4Dhelizk
      Περικλής Περάκης - Εκεί στην άκρη

      Patritsopoulos Nikos
      Τεράστιος Περάκης

      Dimitris Patokos
      https://m.youtube.com/watch?v=vYUtufad2G4
      ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΕΡΑΚΗΣ - Που πήγε

      Βέρα Βασιλείου-Πέτσα στον Ανδρεας Βαθης
      Του Μαρκόπουλου
      και του Λεοντή

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Και Χατζηνάσιο και Κατσαρό και πολλούς άλλους. Να μην ξεχνάμε τους "Ελαφρούς".

      Δημητρης Σαλτος
      Εντάξει, η μοσχολιου δεν πιάνεται. Απλά επειδή είναι σνομπαρισμενη από τους έντεχνους κύκλους, ο Φώντας την προβάλει κάπως παραπάνω. Τελοσπαντων, το ξέρουμε πως υπερβάλει,γιατι μοσχολιου δεν είναι, και όλοι το ξέρουμε, αν και δεν είναι κακό, γιατί μιλάμε για κορυφαία φωνή, αλλά μαθαίνει και κάνας παραέξω κάνα τραγούδι, που ούτε αυτό κακό είναι.

      Διαγραφή
    6. Ανδρεας Βαθης στην Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
      έχει κάνει συνεργασίες μαζί τους.
      Όχι σπουδαία τραγούδια.
      Αντίθετα η Μοσχολιού με τον Μαρκοπουλο;;;;

      Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
      Ο κύριος Τρούσσας αναφέρεται στην ποιότητα τής φωνής της και όχι εάν έκανε ολοκληρωμένα έργα με σύνθετες.

      Ανδρεας Βαθης
      λάθος.
      Για την καριέρα τους διαφωνούμε.
      Αλλά ας το σταματήσουμε.
      Σας ευχαριστώ.

      Dimitris Patokos
      Να μην ξεχάσουμε κι αυτό....

      Γιώργος Φρατζεσκάκης
      Πώς Μ αρέσει που δεν μένεις σε ταμπέλες Φώντα!Η γνώμη μου,ναι,θα μπορούσε να διεκδικήσει μεγαλύτερα τραγούδια μ αυτο το θείο δώρο,τη φωνή της και την δημοτικότητα της.Εχει πει όμως πραγματικά σπουδαία πράγματα που πρέπει να ψάξεις περισσότερο απ' ότι στην Μοσχολιού.Κι ας μην ξεχνάμε πως η ίδια έχει δηλώσει ότι είναι "οπτικοακουστική"τραγουδίστρια κι όποιος δεν την έχει δει σε πίστα,δεν μπορεί να το καταλάβει.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ την έχω δει Γιώργο και ζωντανά και αυτό που παρουσιάζει η Μαρινέλλα είναι κάτι μοναδικό ή και απίστευτο για ελληνίδα τραγουδίστρια. Επίσης με ενοχλεί αφόρητα η δικτατορία του έντεχνου. Πετάνε από τη μέση μεγάλα τραγούδια, τα οποία δεν ανήκαν σε "κύκλους", γιατί βγαίνανε ή σε 45άρια ή σε μέτρια άλμπουμ (που είχαν όμως μέσα 2-3 αριστουργήματα). Και τον Περάκη τον ανέφερα πριν ως έναν πολύ μεγάλο και αδικημένο τραγουδιστή (είχε σπουδάσει κλασικό τραγούδι), που δεν του έδωσαν να πει πολλά καλά τραγούδια και πλέον θεωρείται "ανύπαρκτος" από τους δήθεν διαβασμένους. Και σε κοροϊδεύουν οι... πολύξεροι, αν τον αναφέρεις.

      Δημητρης Σαλτος
      Και η μοσχολιου έχει τραγουδήσει ψαγμένα πραγματα στα 80ς και αδικημένα. Δεν είναι μόνο τα γνωστά του ραδιοφώνου. Και ο δίσκος με τον παπάΒασιλείου ήταν καλός, και με. Τον μπουγα.
      https://youtu.be/urGecB73lf0
      Βίκυ Μοσχολιού – Αποσκευές

      Konstantinos Mylonas
      Είπε περισυ σε συνέντευξη στον Τρύφωνος η ίδια "το καλύτερο ρεπερτόριο το είχε η Μοσχολιού αλλά εγώ είμαι που έκανα επιτυχία γιατί έβαλα φτερά και πούπουλα".Καμία αντίρρηση τα show δεν είναι κάτι κακό η που δεν μπορεί να έχει καλλιτεχνικοτητα κάθε άλλο. Αλλά δυστυχώς αρκούν μερικά βίντεο στο YouTube για να διαπιστώσεις πως τα περιβόητα show της είναι στα όρια του trash. Καμία αισθητική. Η μάλλον μπόλικη χουντικη αισθητική 70s.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      απάντησα σε άλλο σχόλιο για τα περί χούντας - δεν στέκουν σοβαρά αυτά που λες, στέκουν, αλλά όχι σοβαρά

      Γιώργος Φρατζεσκάκης στον Konstantinos Mylonas
      Αν μου επιτρέπετε,δεν μπορεί το YouTubeν αποτυπώσει αυτό που έφερε η Μαρινέλλα στην πίστα.Και βέβαια ήταν αισθητικής 70ς,αυτή ήταν η εποχή, αλλά δεν ήταν trash με τίποτα.Υπερβολες είχε ναι, γιατί ήταν show.

      Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
      Βλέπω μια μικρή υποτίμηση του Πλεσσα η κάνω λάθος?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ Υπάρχει. Δεν είμαι φαν του φολκλορικού Πλέσσα με τους λαϊκίστικους στίχους του Λ. Παπαδόπουλου. Λίγα τραγούδια ξεχωρίζω από αυτά. Ελάχιστα. Το άνοιξε πέτρα π.χ. δεν μου αρέσει ιδιαιτέρως.

      Δημητρης Σαλτος
      Κι εμένα μου φαίνεται τα τραγούδια του γερασαν άσχημα. Μόνο το "έπεφτε σιωπή" που έμεινε. Ωστόσο Μετα την χούντα που έκανε επιτυχία με τον Παπαδόπουλο, έβγαλε πολλούς δίσκους, άρα θέλει ψάξιμο το πράγμα. Μπορεί καλά του τραγούδια να είναι άγνωστα, λόγω των ραδιοφωνικών λιστών.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ο κινηματογράφος έκανε τη ζημιά. Πολλά καλά τραγούδια του Πλέσσα είναι άγνωστα.

      Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ στον Δημητρης Σαλτος
      Δες και λίγο Χριστιάννα , Κανελλίδου στα μέσα του 70..

      Διαγραφή
    7. Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μπορεί εσένα να μην σου αρέσει , το ''αυτί'' είναι και τι γουστάρει ο καθένας , αλλά σαν άσμα είχε σπάσει ταμεία..

      Antonis Antonis
      Εγώ κύριε Τρουσα πιστεύω πως κάποιοι συγκρίνουν τις καλές τραγουδιστριες με βάση το ρεπερτόριο και κάποιοι αλλοι όπως εγώ με βάση της φωνητικές δυνατότητες . Αν κάποιες τραγουδιστριες έχουν -για μερικούς- "καλύτερο" ρεπερτόριο από την Μαρινελλα, είναι γιατί προφανώς παιζαν ρόλο πολύ παράγοντες οπως για παράδειγμα οι κλικες του καλλιτεχνικου με εμπλεκομενους τις δισκογραφικες, παραγωγους, μάνατζερ, ραδιοφώνα και γενικά τα κυκλωμάτα ίσως και τα νυχτερινα. Επίσης και οι καλές δημόσιες σχέσεις. Δεν μπορώ ομως να την απαξίωσω γιατί δεν δισκογραφησε ας πούμε το "άξιον έστι" . Είναι αστείο να το κάνει κάποιος αυτό... ειδικά αν έχει και κάποιες γνώσεις μουσικής. Αυτό που κάνουν κάποιοι να συγκρίνουν Μοσχολιου με Μαρινελλα ή Αλεξίου με Μαντώ πχ μου θυμίζει τον πόλεμο των FunClub Βίσση με Βανδη χεχε. Αναμφισβητητα η Μαρινελλα είναι Μια από τις Κορυφαίες Ελληνίδες τραγουδίστριες- ερμηνεύτριες- και αυτό δεν αλλάζει ότι και να είχε τραγουδήσει. Άνετα αν το ήθελε έκανε διεθνή καριέρα (στην Μοσχολιου δεν το βλέπω να συνεβαινε κάτι τετοιο). Και αυτό γιατί η φωνή της έχει και ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και απεριόριστες δυνατότητες. Υπάρχουν υπέροχοι επίσης συνθέτες που δεν είναι για μερικούς ΤΟΠ ονόματα αλλά είναι πολύ σπουδαίοι είτε έχουν μεγάλο έργο αφήσει πίσω τους είτε πιο μικρό. Χατζηνάσιος, Ιγνατιάδης, Νακασσιαν, Σπύρος Βλασσοπουλος, Δώρος Γεωργιάδης, Αντώνης Στεφανίδης που με κάποιους από αυτούς έχει συνεργαστεί όπως και πολλοί άλλοι... Για μένα όμως στην κορυφή των Ελληνίδων τραγουδίστριων είναι μια άλλη ΦΩΝΑΡΑ με εξίσου απεριοριστες δυνατότητες (διφωνίες τριφωνιες με άνεση και ακρίβεια) με μουσική παιδεία με φωνή που έχει ένταση έκταση πάθος... Που το ηχόχρωμα της μ έκανε να την ερωτευτώ. Για αυτό και την "κυνήγησε" πόλυ η Μαρινελλα, προφανώς γιατί την θεωρούσε Αντάξια της !

      Γεώργιος Ζγούρας
      * Η Ελπίδα;

      John D. Carnessiotis
      Μεγάλη ερμηνεύτρια! Κι ας λένε όσοι λένε...
      Ευγνώμων για την ανάρτηση και την ξεκάθαρη θέση, που πήρατε! Της οφείλουμε την αναγνώριση στην φωνή, την ερμηνεία, το body language, που εισέφερε ως συνοδό της ερμηνείας - κι ας μην το εκτιμούν όλοι.

      Thomas Petropoulos
      Είναι αστείο να λένε κάποιοι ότι η Μαρινέλλα δεν αξιώθηκε να ερμηνεύσει καλά και ποιοτικά τραγούδια -διαβάζω τα σχόλια και φρίττω! Μια χαρά ήταν, απλώς το είδος των τραγουδιών της ήταν διαφορετικό. Στην Αμερική για παράδειγμα, ποτέ κανείς δεν διανοείται να πει ότι ο Σινάτρα ή η Στρέιζαντ δεν τραγούδησαν ποιοτικά τραγούδια όπως ο Ντύλαν και η Μπαέζ, γιατί απλούστατα εκπροσωπούν άλλο είδος τραγουδιού. Στην Ελλάδα των δήθεν, που για να εκθειάσουν κάποιον πρέπει να μειώσουν κάποιον άλλον, δεν μπορούν να καταλάβουν πως άλλο είναι η Αλεξίου και άλλο η Μαρινέλλα. Καμιά από τις δυο τους δεν μπορεί να είναι και τα δύο.
      Και κάτι ακόμη, που πολλοί δεν αξιολογούν και το προσπερνούν… Η Μαρινέλλα για πάρα πολλά χρόνια τραγουδούσε σε νυχτερινά κέντρα, οπότε επέλεγε ρεπερτόριο διασκεδαστικό. Πόσο διασκεδαστικό να 'ναι ένα ρεπερτόριο με Μαρκόπουλο και Θεοδωράκη; Αλλά και 'κείνο το διασκεδαστικό ρεπερτόριο ήταν αρκούντως ποιοτικό. Και ας μην ξεχνάμε τις εμφανίσεις της στις μπουάτ και την πολύχρονη συνεργασία της με τον Χατζή -και μόνο το "Ρεσιτάλ" να 'λεγε και να σταμάταγε μετά, για μένα θα 'ταν αρκετό.

      Διαγραφή
    8. Manolis Stavroulakis
      "Είναι αστείο να λένε κάποιοι ότι η Μαρινέλλα δεν αξιώθηκε να ερμηνεύσει καλά και ποιοτικά τραγούδια"... συγγνώμη αλλά η ίδια το λέει, όχι εμείς. Μαζί της να τα βάλετε. Όσο για το "διασκεδαστικό" ρεπερτόριο... κι αν δεν είχαν τέτοια τραγούδια η Μοσχολιού και η Αλεξίου. Γιατί κι αυτές σε κέντρα τραγουδούσαν, όχι μόνο σε συναυλίες...

      Thomas Petropoulos
      Το λέει με τέτοιο τρόπο, κυρίως τα τελευταία χρόνια, για να ξεμπερδεύει μ' αυτή την άθλια καραμέλα των δημοσιογράφων… Το λέει όμως συγκριτικά, τονίζοντας και η ίδια τη διαφοροποίηση. Οι δίσκοι της και γενικά το ρεπερτόριο που επέλεγε να τραγουδήσει εξυπηρετούσε κυρίως αυτό που παρουσίαζε στις εμφανίσεις της, το οποίο ωστόσο ήταν τελείως διαφορετικό από 'κείνο των άλλων καλλιτεχνών. Μην επαναλαμβάνομαι.
      Και μη ξεχνάμε πως σ' αρκετές συνεντεύξεις της έχει πει το αντίθετο, προσθέτοντας μάλιστα πως όλοι οι καλλιτέχνες θ' άλλαζαν κάποιες από τις επιλογές τους… Παλιότερα δε, υπερασπιζόταν τον εαυτό της με πιο αφοπλιστικό τρόπο, αποδίδοντας ευθύνες (εμμέσως πλην σαφώς) στους μεγαλοσυνθέτες για όσα έγραφαν και έδιναν -ή, γι' αυτά που δεν έδιναν.
      Η ίδια στην πράξη -αφήστε τα λόγια-, ποτέ της δεν έθαψε τα τραγούδια που είπε. Ίσα - ίσα, τα υπερασπίστηκε με νύχια και με δόντια σα να 'ταν παιδιά της, όταν κάποιοι τα κορόιδευαν, και αυτά δικαίως αγαπήθηκαν από τον κόσμο και άντεξαν ως σήμερα -ακόμη τραγουδά το «Τρανζίστορ», τη «Βέρα» και την «Πέτρα». Και τα σχόλια μου πιο πάνω, αφορούν τους αφορισμούς… Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο. Μπορεί για κάποιους τα τραγούδια της να θεωρούνται αδιάφορα, να θεωρούνται κατώτερα των δυνατοτήτων της, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακά και ότι στερούνται ποιότητας. Και στο κάτω - κάτω, πώς γίνεται ένας καλλιτέχνης να στέκεται στην πρώτη γραμμή για 65 σχεδόν χρόνια χωρίς ρεπερτόριο;
      Μια χαρά είναι τραγούδια της, λοιπόν. Απλώς το είδος τους είναι διαφορετικό.

      Manolis Stavroulakis
      κανείς δεν μπορεί να απαξιώσει μια τέτοια καριέρα και δεν διαφωνούμε ως προς αυτό. Στο θέμα (κάποιων) τραγουδιών της και της ποιότητάς τους - που είναι θέμα αρκετά αντικειμενικό, πως να το κάνουμε το "Τρανζίστορ" δεν μπορεί να σταθεί δίπλα σε τεράστια τραγούδια που είπαν άλλες αλλά και η ίδια, δεχόμενος προφανώς ότι πρόκειται για άλλο ρεπερτόριο, ελαφρύτερο σίγουρα αλλά και υποδεέστερο (για μένα τουλάχιστον) - διαφωνούμε... Τα υπόλοιπα που είναι εσωτερικά των εταιριών, συμπάθειες των συνθετών/στιχουργών (άνθρωποι είναι κι αυτοί, όπως νιώθουν και όπου θέλουν δίνουν τα τραγούδια τους) δεν ξέρω γιατί θα έπρεπε να αφορούν τους ακροατές. Όλοι - και οι καλλιτέχνες - κρίνονται εκ του αποτελέσματος, δηλαδή από την κληρονομιά που αφήνουν πίσω τους που είναι ένας συνδυασμός φωνής και καλών.κακών επιλογών. Ε εκεί νομίζω ότι δεν ευτύχησε όσο άλλες - και το ξέρει και η ίδια, όσες φορές τουλάχιστον την άκουσα να το λέει το έλεγε επειδή το πίστευε και όχι για να σιγοντάρει τους δημοσιογράφους (οι οποίοι την λατρεύουν - αν έχετε διαβάσει κάτι κακό γι'αυτόν, μια αυστηρή/κακή κριτική πολύ θα ήθελα να τη διαβάσω κι εγώ γιατί ότι πέφτει στην αντίληψή μου είναι αποθεωτικό.

      Διαγραφή
    9. Thomas Petropoulos
      Πολύ σωστά, στο θέμα της ποιότητας των τραγουδιών της διαφωνούμε. Και τα υπόλοιπα περί συνθετών και εταιριών, όντως, έχετε δίκιο, δεν αφορούν τους απλούς ακροατές, φαίνεται ωστόσο πως ενδιαφέρουν πολύ τους δημοσιογράφους και τους μελετητές που τη ρωτούν συνέχεια…
      Και όχι, δε την λατρεύουν όλοι οι δημοσιογράφοι. Τη δεκαετία του '80, για παράδειγμα, της έκαναν μεγάλη καζούρα εν' αγνοίας της -γι' αυτό έγραψα πιο πάνω ότι υπερασπίστηκε τον εαυτό της με πιο αφοπλιστικό τρόπο- και από τότε ελάττωσε τις συνεντεύξεις της, και ειδικά τις τηλεοπτικές εμφανίσεις. Όλα αυτά έχουν πέσει στη λήθη, και καλό θα 'ταν να παραμείνουν εκεί. Τέλος πάντων… Η καριέρα της είναι τόσο μεγάλη, και είναι λογικό εμείς οι νεότεροι να στεκόμαστε μόνο στις πιο πρόσφατες καταγραφές…
      Αυτό που λέτε στο τέλος είναι πολύ ωραίο. Δεν υπάρχει καλλιτέχνης χωρίς λάθος επιλογές, και όλοι τελικά κρίνονται εκ' του αποτελέσματος. Και όχι μόνο για το "τί" έκαναν -να προσθέσω εγώ-, αλλά και το "πώς" και το "γιατί".
      Αυτό που τελικά αποκαλούμε καλλιτέχνιδα Μαρινέλλα είναι η συνισταμένη απ' όλα αυτά μαζί.

      Panos Michail
      https://www.youtube.com/watch?v=ki6njMUh41o
      Επειδη γουσταρω να προβοκαρω αφιερωμενο στους Μοσχολικους(την λατρευω). Οι καλλιτεχνες χρυσα μου κανουν οτι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ. Αν σας ζηταγαν την γνωμη σας δεν θα ητανε αληθινοι καλλιτεχνες
      To Δηλητήριο - Βίκυ Μοσχολιού feat Le Pa
      μπονους τρακ (μας τα πρηξατε με την αγιοτητα του ρεπερτοριου)
      https://www.youtube.com/watch?v=Jeww1SVu_sY
      Βρε Κουτό - Βίκυ Μοσχολιού feat Le Pa
      μπονους τρακ2: Σας την μαγαρισε η Μαρινελλα την Βικυ, απαπα
      https://www.youtube.com/watch?v=9c8SuuVfmQo
      ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΤΑΤΑ ..... ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΒΙΣΣΗ

      Marialena Oikonomidou B
      Την γνώρισα με τον Στέλιο
      Ερχόντουσαν σπίτι μου
      Όλοι άλλωστε έρχονταν εκεί πολύ πριν γεννηθώ
      Ό πατέρας μου τους έπαιρνε στις δουλειές του
      Ή Μαρινελα δεν είχε καμία σχέση τότε με αυτό που μας παρουσίασε μετά
      Εξαιρετική ερμηνεύτρια
      Χαίρομαι γιατί ερμήνευσε και στίχους του πατέρα μου στο ρεσιτάλ με τον Χατζή...
      Πέρα από φωνή ή ΆΡΘΡΩΣΗ ΤΗς το τονίζω άψογη όπως και του Μπιθικωτση του Κόκοτα και βέβαια του Στέλιου Καζαντζίδη
      Αυτό είναι σημαντικό σε έναν ερμηνευτή και πολύ δεν δίνουν σημασία..
      Εγώ δίνω
      Δεν μπορώ να μην ακούω καθαρά τις λέξεις...
      Ή Μαρινελα το χε και αυτό...
      Όσο για την χούντα Φώντα επίτρεψε μου
      Οι πιο πολλοί από αυτούς δούλευαν και τότε..
      Γύριζαν ταινίες και έκαναν φεστιβάλ...
      Εκτός από τους καλλιτέχνες που ήταν σε εξοριες και βασανίστηκαν
      Αυτό το γράφω γιατί δυστυχώς υπάρχουν και ήρωες υπάρχουν και οι μετά τον Χριστό προφήτες

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Γ.Γ. Παπαϊωάννου...

    Σηρτημήδ Σηξατνόκ
    Για να μην τρελαθώ γυρίζω τις νύχτες;

    Yorgos Mouzakitis
    Αγόρασε και κλείδωσε το έργο του Σκαλκώτα..
    Είναι ερώτημα..

    Giorgis Christodoulou
    Παρεμπιπτόντως, μόλις λίγες ημέρες πριν έμαθα τυχαία ότι πέθανε προσφατα ο γιος του Σκαλκώτα. Λογικά, το αρχείο του δεν θα ανήκει στην οικογένεια του;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://greekarchivesinventory.gak.gr/inde.../qnbh-h2qq-87hr
    Αρχείο Νίκου Σκαλκώτα –

    Giorgis Christodoulou
    Μάλιστα. Ευχαριστω πολύ. Τώρα που έγινε public domain, ελπίζω να αξιοποιηθεί όπως του αξίζει.

    Vassilis Serafimakis
    Ήταν ο σπουδαίος σκακιστής μας (και από όσα γνωρίζω καλός άνθρωπος), ο διεθνής μαίτρ Νίκος Σκαλκώτας. Νομίζω πως όταν είχε έρθει Ελλάδα ο Μπόμπυ Φίσερ ήταν μεταξύ τών 4 ή 5 Ελλήνων κορυφαίων σκακιστών που τον αντιμετώπισαν σε σιμουλτανέ. Πρέπει να ψάξω τα παλιά έντυπα.

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Ο Λαμπράκης πως τον αντιμετώπιζε;

    Δημήτρης Θ. Νικολάου
    Φώντα, νομίζω το σωστό είναι Γ.Α. ΠΑΠΑ'Ι'ΩΑΝΝΟΥ δηλ. Του Ανδρέα...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    άλλος αυτός, άλλος ο μουσουργός και δάσκαλος και άλλος ο αρχιτέκτονας κ.λπ. https://diskoryxeion.blogspot.com/2018/10/blog-post_15.html
    ΓΙΑΝΝΗΣ Γ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ένα πολύτεχνο όραμα, που έγινε πράξη μέσα από τις Ελληνικές Εβδομάδες Σύγχρονης Μουσικής

    Patritsopoulos Nikos
    Τους μπέρδεψα, ομολογώ

    Δημήτρης Θ. Νικολάου
    Γι αυτό είσαι ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ!!!!, Φώντα.....

    Miltos Marathon
    Παραδόξως όταν άνοιξα το facebook και μου εμφάνισε την δημοσίευση σου αυτή μόλις είχα βάλει να ακούσω το "The neoclassical Skalkotas" (Athens state orchestra) μιλάμε για συγχρονισμό τώρα όχι αστεία!

    Ferris Costas
    Έχω ακούσει σημαντικά περιστατικά από τον Μανώλη Σκουλούδη. Πλην των άλλων, δούλευε και ως "αντιγραφέας" για ένα κομάτι ψωμί, και με την ευκαιρία έβαζε το χεράκι του κι έκανε... μικρά αριστουργήματα. Γι αυτό τον προτιμούσαν. Έχω υπ' όψιν κι ένα συγκεκριμένο παράδειγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>2. Πειθαρχικά παραπτώματα για τους φοιτητές συνιστούν:"...

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    To δανείζομαι.

    νικος ηλιοπουλος
    Ε ρε κάτι φίδια που εκκολαπτόντουσαν στον κόρφο του ΠΑΣΟΚ

    Giorgos Nikitopoulos
    το στ αναφέρεται και στις δρασεις των φοιτητικών παρατάξεων των κομμάτων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή