2/3/2021
«Είναι αδύνατον για τον κ. Τσίπρα να μην τοποθετηθεί στη σημερινή δήλωση του κ. Δρίτσα. Για να μην κοροϊδευόμαστε, εφόσον έχουν περάσει και αρκετές ώρες και καμία δήλωση δεν έχει υπάρξει από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως, ούτε και πιστεύω θα υπάρξει, γιατί στην πραγματικότητα ο λόγος που στηρίζουν την απεργία πείνας του Κ., με όλη αυτή την ένταση των τελευταίων ημερών, είναι γιατί πιστεύουν τα ίδια με τον Κ., δυστυχώς».
[Άδωνις Γεωργιάδης]
Κλασική (ακρο)δεξιά. Ψέμα, διαστρέβλωση, συκοφαντία, παραπλάνηση, στρεψοδικία, μίσος για τον κοινοβουλευτικό αντίπαλο. Σπέκουλα ανομολόγητη από ένα κηφηναριό αδίστακτων λαοπλάνων, που δεν ορρωδούν μπροστά σε τίποτα.
«Είναι αδύνατον για τον κ. Τσίπρα να μην τοποθετηθεί στη σημερινή δήλωση του κ. Δρίτσα. Για να μην κοροϊδευόμαστε, εφόσον έχουν περάσει και αρκετές ώρες και καμία δήλωση δεν έχει υπάρξει από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως, ούτε και πιστεύω θα υπάρξει, γιατί στην πραγματικότητα ο λόγος που στηρίζουν την απεργία πείνας του Κ., με όλη αυτή την ένταση των τελευταίων ημερών, είναι γιατί πιστεύουν τα ίδια με τον Κ., δυστυχώς».
[Άδωνις Γεωργιάδης]
Κλασική (ακρο)δεξιά. Ψέμα, διαστρέβλωση, συκοφαντία, παραπλάνηση, στρεψοδικία, μίσος για τον κοινοβουλευτικό αντίπαλο. Σπέκουλα ανομολόγητη από ένα κηφηναριό αδίστακτων λαοπλάνων, που δεν ορρωδούν μπροστά σε τίποτα.
2/3/2021
Να περπατάς π.χ. στην πλατεία Συντάγματος αμέριμνος (επί της πλατείας εννοώ, όχι στους γύρω-γύρω δρόμους) και ξαφνικά να πέσεις πάνω σ’ ένα κομβόι από μηχανές της Αστυνομίας (νόμιμη ή παράνομη είναι η κατάληψη πλατείας από μηχανές; – αν και τι συζητάμε τώρα...) και να μην ξέρεις από πού να φυλαχτείς και προς τα πού να την κάνεις. Μια απλή, καθημερινή… τρομοκρατία.
[το έχω ζήσει το φαινόμενο σε άλλη πλατεία και λέω πως προξενεί, όντως, τρόμο – η φωτογραφία είναι σημερινή και τη βρήκα σε σάιτ]
Να περπατάς π.χ. στην πλατεία Συντάγματος αμέριμνος (επί της πλατείας εννοώ, όχι στους γύρω-γύρω δρόμους) και ξαφνικά να πέσεις πάνω σ’ ένα κομβόι από μηχανές της Αστυνομίας (νόμιμη ή παράνομη είναι η κατάληψη πλατείας από μηχανές; – αν και τι συζητάμε τώρα...) και να μην ξέρεις από πού να φυλαχτείς και προς τα πού να την κάνεις. Μια απλή, καθημερινή… τρομοκρατία.
[το έχω ζήσει το φαινόμενο σε άλλη πλατεία και λέω πως προξενεί, όντως, τρόμο – η φωτογραφία είναι σημερινή και τη βρήκα σε σάιτ]
2/3/2021
«Φανταστικοί –αυτός είναι ο σωστός χαρακτηρισμός– ήταν οι μακρυμάλληδες και φανταχτερά ντυμένοι Πρόφετς. Το εκπληκτικό σώου τους, καθώς και ο τρόπος που απέδωσαν τα τραγούδια που έπαιξαν, δημιούργησαν έναν πρωτοφανή ενθουσιασμό. Ασφαλώς, όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας, οι Πρόφετς δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα περισσότερα καλά συγκροτήματα του εξωτερικού. Τον ασθενή ντράμερ τους αντικατέστησε, σ’ αυτήν τους την εμφάνιση, με ιδιαίτερη επιτυχία ο γνωστός μας Μάκης Σαλιάρης. Τα “Χέυ Τζo”, “Λετς σπεντ θε νάιτ τουγκέδερ”, “Χολντ ον άιμ κάμινγκ” πλησίαζαν τις ορίτζιναλ εκτελέσεις τους χάρις στους έξοχους Πρόφετς».
O Θοδωρής Σαραντής τα έγραφε αυτά, το 1967, στο τεύχος #89 των Μοντέρνων Ρυθμών.
Σήμερα μάθαμε πως ο Σαραντής, γνωστός σε όλους από τις ραδιοφωνικές εκπομπές του, και ακόμη σε πολλούς από την δισκογραφία και τα μουσικά περιοδικά, έφυγε από τη ζωή στα 76 χρόνια του.
Στη μνήμη του το τραγούδι που ακολουθεί. Βλέπεις τους Βρετανούς-βασικά Prophets, από το Θέατρο Μινώα στην Αθήνα, αλλά ακούς τους συμπατριώτες τους Alan Bown Set...
https://www.youtube.com/watch?v=5g0dw9QgkHc
«Φανταστικοί –αυτός είναι ο σωστός χαρακτηρισμός– ήταν οι μακρυμάλληδες και φανταχτερά ντυμένοι Πρόφετς. Το εκπληκτικό σώου τους, καθώς και ο τρόπος που απέδωσαν τα τραγούδια που έπαιξαν, δημιούργησαν έναν πρωτοφανή ενθουσιασμό. Ασφαλώς, όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας, οι Πρόφετς δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα περισσότερα καλά συγκροτήματα του εξωτερικού. Τον ασθενή ντράμερ τους αντικατέστησε, σ’ αυτήν τους την εμφάνιση, με ιδιαίτερη επιτυχία ο γνωστός μας Μάκης Σαλιάρης. Τα “Χέυ Τζo”, “Λετς σπεντ θε νάιτ τουγκέδερ”, “Χολντ ον άιμ κάμινγκ” πλησίαζαν τις ορίτζιναλ εκτελέσεις τους χάρις στους έξοχους Πρόφετς».
O Θοδωρής Σαραντής τα έγραφε αυτά, το 1967, στο τεύχος #89 των Μοντέρνων Ρυθμών.
Σήμερα μάθαμε πως ο Σαραντής, γνωστός σε όλους από τις ραδιοφωνικές εκπομπές του, και ακόμη σε πολλούς από την δισκογραφία και τα μουσικά περιοδικά, έφυγε από τη ζωή στα 76 χρόνια του.
Στη μνήμη του το τραγούδι που ακολουθεί. Βλέπεις τους Βρετανούς-βασικά Prophets, από το Θέατρο Μινώα στην Αθήνα, αλλά ακούς τους συμπατριώτες τους Alan Bown Set...
https://www.youtube.com/watch?v=5g0dw9QgkHc
1/3/2021
Τέτοιες ώρες ηγεσία και λαός τιμούν τη μνήμη των μεγάλων ακτιβιστών της παράταξης Μπάμπαλη και Μάλλιου...
1/3/2021
Τέτοιες ώρες ηγεσία και λαός τιμούν τη μνήμη των μεγάλων ακτιβιστών της παράταξης Μπάμπαλη και Μάλλιου...
>>Συγκλονίζουν τα αδέλφια του δολοφονημένου από τον
Δ.Κ., Χρήστου Μάτη: «Να σταματήσει να εκβιάζει. Δεν θέλουμε να πεθάνει, μας
προκαλεί»<<
Εγώ δεν θυμάμαι να βγήκαν να δηλώσουν οι συγγενείς του Τεμπονέρα, όταν βγήκε ο δολοφόνος του Καλαμπόκας από τη φυλακή μετά από 7 χρόνια, πως τους προκαλεί, ούτε οι συγγενείς του Καλτεζά, όταν βγήκε ο Μελίστας από τη φυλακή μετά από 5 χρόνια, ούτε οι συγγενείς του Γρηγορόπουλου, όταν αποφυλακίστηκε ο Κορκονέας...
Βασικά, είναι και σε μια φάση πανικού, καθώς ξέρουν ότι τώρα δεν μπορούν να αλλάξουν θέση, γιατί θα «φτύσουν» το ακροδεξιό και ακροκεντρώο ακροατήριό τους, που τα έχει δώσει όλα (ξεφεύγοντας εντελώς από το ανθρώπινο πλαίσιο), οπότε ρίχνουν τα πάντα στο τραπέζι κι ό,τι πιάσει...
Εγώ δεν θυμάμαι να βγήκαν να δηλώσουν οι συγγενείς του Τεμπονέρα, όταν βγήκε ο δολοφόνος του Καλαμπόκας από τη φυλακή μετά από 7 χρόνια, πως τους προκαλεί, ούτε οι συγγενείς του Καλτεζά, όταν βγήκε ο Μελίστας από τη φυλακή μετά από 5 χρόνια, ούτε οι συγγενείς του Γρηγορόπουλου, όταν αποφυλακίστηκε ο Κορκονέας...
Βασικά, είναι και σε μια φάση πανικού, καθώς ξέρουν ότι τώρα δεν μπορούν να αλλάξουν θέση, γιατί θα «φτύσουν» το ακροδεξιό και ακροκεντρώο ακροατήριό τους, που τα έχει δώσει όλα (ξεφεύγοντας εντελώς από το ανθρώπινο πλαίσιο), οπότε ρίχνουν τα πάντα στο τραπέζι κι ό,τι πιάσει...
1/3/2021
«Ο Χρήστος Νάτσιος (1937-2019) γεννήθηκε στο Λυκούδι Ελασσόνας. Ο πατέρας του ήταν στέλεχος του ΕΑΜ και εξορίστηκε κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου. Ο Χρήστος Νάτσιος, λόγω των πολιτικών του πεποιθήσεων, αποβλήθηκε από όλα τα Γυμνάσια της Θεσσαλίας. Ολοκλήρωσε το σχολείο στην Αθήνα και αργότερα σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη. Ασχολήθηκε με τους δημοτικούς χορούς και επί έξι έτη ήταν πρώτος χορευτής στο συγκρότημα Λαϊκών Μπαλέτων Κουσιάδη. Υπήρξε μέλος της Νεολαίας Λαμπράκη και υπέστη επανειλημμένα πολιτικές διώξεις. Κατά την περίοδο 1973-1974 συνελήφθη και φυλακίστηκε. Μετά τη δικτατορία συμμετείχε ως ιδρυτικό μέλος στην επανασύσταση της Παναθηναϊκής Επιτροπής Ειρήνης. Ήταν, επίσης, μέλος τού Συμβουλίου τής Επιτροπής Ειρήνης Διανοουμένων-Καλλιτεχνών και ιδρυτικό μέλος της Πανελλήνιας Πολιτιστικής Κίνησης (ΠΑΠΟΚ). Το 1994 υπήρξε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Πεύκης. Πήρε μέρος σε 49 κινηματογραφικές ταινίες και σε αρκετά τηλεοπτικά σίριαλ, στις δεκαετίες του '70 και του '80. Από το 1978 εργάστηκε ως δημοσιογράφος στην εφημερίδα Ριζοσπάστης. Υπήρξε μέλος του ΚΚΕ».
[εργάτης και του κινηματογραφικού πλατώ, ο Χρήστος Νάτσιος σ’ ένα screenshot από την «Επιστροφή των Καθαρμάτων» (2003) του Φωκίωνα Μπόγρη, λίγο πριν κατασφάξει τον Κώστα Στεφανάκη]
«Ο Χρήστος Νάτσιος (1937-2019) γεννήθηκε στο Λυκούδι Ελασσόνας. Ο πατέρας του ήταν στέλεχος του ΕΑΜ και εξορίστηκε κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου. Ο Χρήστος Νάτσιος, λόγω των πολιτικών του πεποιθήσεων, αποβλήθηκε από όλα τα Γυμνάσια της Θεσσαλίας. Ολοκλήρωσε το σχολείο στην Αθήνα και αργότερα σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη. Ασχολήθηκε με τους δημοτικούς χορούς και επί έξι έτη ήταν πρώτος χορευτής στο συγκρότημα Λαϊκών Μπαλέτων Κουσιάδη. Υπήρξε μέλος της Νεολαίας Λαμπράκη και υπέστη επανειλημμένα πολιτικές διώξεις. Κατά την περίοδο 1973-1974 συνελήφθη και φυλακίστηκε. Μετά τη δικτατορία συμμετείχε ως ιδρυτικό μέλος στην επανασύσταση της Παναθηναϊκής Επιτροπής Ειρήνης. Ήταν, επίσης, μέλος τού Συμβουλίου τής Επιτροπής Ειρήνης Διανοουμένων-Καλλιτεχνών και ιδρυτικό μέλος της Πανελλήνιας Πολιτιστικής Κίνησης (ΠΑΠΟΚ). Το 1994 υπήρξε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Πεύκης. Πήρε μέρος σε 49 κινηματογραφικές ταινίες και σε αρκετά τηλεοπτικά σίριαλ, στις δεκαετίες του '70 και του '80. Από το 1978 εργάστηκε ως δημοσιογράφος στην εφημερίδα Ριζοσπάστης. Υπήρξε μέλος του ΚΚΕ».
[εργάτης και του κινηματογραφικού πλατώ, ο Χρήστος Νάτσιος σ’ ένα screenshot από την «Επιστροφή των Καθαρμάτων» (2003) του Φωκίωνα Μπόγρη, λίγο πριν κατασφάξει τον Κώστα Στεφανάκη]
1/3/2021
>>Αλλά όταν κάποιος βάλει ένα πιστόλι στον κρόταφό του και με ρωτήσει πιεστικά «να αυτοκτονήσω ή όχι», μπορώ κάλλιστα (και έχω κάθε δικαίωμα) να ανασηκώσω τους ώμους και να φύγω, αφήνοντάς τον να κάνει ό,τι τον φωτίσει ο Θεός. Να φύγω δίχως να νιώσω την παραμικρή ενοχή (που δεν τον εμπόδισα ή δεν συνεισέφερα στον «αγώνα» να μην το κάνει) αν τινάξει τα μυαλά του στον αέρα. Συμπαθάτε με, ήταν κάτι δικό του όχι δικό μου. Ο,τι κι αν αποφάσισε, δικός του λογαριασμός. Εγώ τι δουλειά είχα; Πηγή: Protagon.gr<<
Το τι κυνικά, χυδαία, παρακμιακά και απάνθρωπα κείμενα έχουν γραφτεί, σε σχέση με την περίπτωση, δεν λέγεται.
Αν είσαι στο χείλος του γκρεμού, έτοιμος να πηδήσεις, ο κύριος δεν θα σε σπρώξει (όχι, δεν είναι εγκληματίας...), αλλά ούτε και θα σε τραβήξει προς τα πίσω (α, όλα κι όλα... πιστεύει στην ελεύθερη βούληση), θα περάσει απλώς αδιάφορος, δίπλα σου, σφυρίζοντας...
Μην πέσεις στα χέρια τους μόνο... αλλά όταν πέφτεις έστω και στην πένα τους, είναι ακριβώς το ίδιο. Ξερνάς.
>>Αλλά όταν κάποιος βάλει ένα πιστόλι στον κρόταφό του και με ρωτήσει πιεστικά «να αυτοκτονήσω ή όχι», μπορώ κάλλιστα (και έχω κάθε δικαίωμα) να ανασηκώσω τους ώμους και να φύγω, αφήνοντάς τον να κάνει ό,τι τον φωτίσει ο Θεός. Να φύγω δίχως να νιώσω την παραμικρή ενοχή (που δεν τον εμπόδισα ή δεν συνεισέφερα στον «αγώνα» να μην το κάνει) αν τινάξει τα μυαλά του στον αέρα. Συμπαθάτε με, ήταν κάτι δικό του όχι δικό μου. Ο,τι κι αν αποφάσισε, δικός του λογαριασμός. Εγώ τι δουλειά είχα; Πηγή: Protagon.gr<<
Το τι κυνικά, χυδαία, παρακμιακά και απάνθρωπα κείμενα έχουν γραφτεί, σε σχέση με την περίπτωση, δεν λέγεται.
Αν είσαι στο χείλος του γκρεμού, έτοιμος να πηδήσεις, ο κύριος δεν θα σε σπρώξει (όχι, δεν είναι εγκληματίας...), αλλά ούτε και θα σε τραβήξει προς τα πίσω (α, όλα κι όλα... πιστεύει στην ελεύθερη βούληση), θα περάσει απλώς αδιάφορος, δίπλα σου, σφυρίζοντας...
Μην πέσεις στα χέρια τους μόνο... αλλά όταν πέφτεις έστω και στην πένα τους, είναι ακριβώς το ίδιο. Ξερνάς.
1/3/2021
Τη φάγανε τα κυκλώματα... Δεν εκτιμήθηκε ούτε το άγαλμα, που της είχαν στήσει οι φωτοτυπάδες το 2011...
1/3/2021
Τη φάγανε τα κυκλώματα... Δεν εκτιμήθηκε ούτε το άγαλμα, που της είχαν στήσει οι φωτοτυπάδες το 2011...
>>Ζητεί την επιείκεια της Πολιτείας, την οποία ο ίδιος
έχει πληγώσει βάναυσα, όχι μόνο από τις δολοφονίες των πολιτών αλλά και εκ του
γεγονότος ότι δεν έχει επιδείξει καμία μεταμέλεια», ανέφερε ο Γ.
Γεραπετρίτης<<
Όσο πιο πολύ μιλάνε τόσο πιο πολύ γελοιοποιούνται και εξευτελίζονται.
Τι μας λέει εδώ, με άλλα λόγια, ο κ. καθηγητής; Πως η πολιτεία θα μπορούσε να δείξει ενδεχομένως κάποιαν επιείκεια, αν δεν υπήρχαν στο ενδιάμεσο οι «δολοφονίες των πολιτών» και αν ο απεργός είχε επιδείξει «μεταμέλεια».
Ομολογείται δηλαδή πως η απόφαση τού να τελειώνουνε με τον απεργό είναι στηριγμένη βασικά στο θυμικό (τους) και όχι στους σχετικούς νόμους, που, φωτογραφικοί ή μη, δεν κρίνουν επί των διαπραχθέντων εγκλημάτων (καθότι αυτά έχουν «κλείσει» μετά την καταδίκη), πόσω μάλλον για την ανοήτως, μα σκοπίμως παρεισφρείσα στην κουβέντα έννοια της «μεταμέλειας», αλλά μόνον επί της έγκλειστης ζωής.
Όσο πιο πολύ μιλάνε τόσο πιο πολύ γελοιοποιούνται και εξευτελίζονται.
Τι μας λέει εδώ, με άλλα λόγια, ο κ. καθηγητής; Πως η πολιτεία θα μπορούσε να δείξει ενδεχομένως κάποιαν επιείκεια, αν δεν υπήρχαν στο ενδιάμεσο οι «δολοφονίες των πολιτών» και αν ο απεργός είχε επιδείξει «μεταμέλεια».
Ομολογείται δηλαδή πως η απόφαση τού να τελειώνουνε με τον απεργό είναι στηριγμένη βασικά στο θυμικό (τους) και όχι στους σχετικούς νόμους, που, φωτογραφικοί ή μη, δεν κρίνουν επί των διαπραχθέντων εγκλημάτων (καθότι αυτά έχουν «κλείσει» μετά την καταδίκη), πόσω μάλλον για την ανοήτως, μα σκοπίμως παρεισφρείσα στην κουβέντα έννοια της «μεταμέλειας», αλλά μόνον επί της έγκλειστης ζωής.
27/2/2021
>>Το Ίδρυμα Ωνάση ενώνει τις δυνάμεις του με την
Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, και μαζί παρουσιάζουν την πρωτοβουλία
«Σινεμά, Ανοιχτό». Στο πλαίσιό της, δημιουργοί που έχουν αποσπάσει βραβείο Ίρις
από την Ακαδημία παρουσιάζουν ελληνικές ταινίες που επηρέασαν το έργο τους κι
οι οποίες προβάλλονται δωρεάν μέσω του καναλιού του Ιδρύματος στο YouTube για
δύο ημέρες. Την αρχή έκανε ο Σύλλας Τζουμέρκας («Το Θαύμα της Θάλασσας των
Σαργασσών»), ο οποίος επέλεξε τα φιλμ «Ο Φόβος» (Κώστας Μανουσάκης, 1966) και
«Η Εαρινή Σύναξις των Αγροφυλάκων» (Δήμος Αβδελιώδης, 1999). Τη σκυτάλη αυτήν
την εβδομάδα παίρνει ο βραβευμένος με Ίριδα σεναρίου Ζαχαρίας Μαυροειδής
(«Απόστρατος») και οι ταινίες «Εκδρομή» (Τάκης Κανελλόπουλος, 1966) και
«Διόρθωση» (Θάνος Αναστόπουλος).<<
Την ταινία του Τζουμέρκα την είδα πρόσφατα (πατάτα!), του Αναστόπουλου δεν την ξέρω, αλλά ρε φίλε ξανά μανά Ο Φόβος, η Εκδρομή κτλ.
Μεγάλη ταινία Ο Φόβος, ok, που κάποια στιγμή πρέπει να πάρει τη θέση της μέσα στις 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες όλων των εποχών (για να μην πω πως αξίζει και για την 5άδα ακόμη), αλλά εγώ θέλω με κάποιο τρόπο να δω ταινίες χαμένες, που δεν έχουν προβληθεί ποτέ κι έχουν κι αυτές ένα μύθο πίσω τους.
Μια τέτοια ταινία είναι το Τετράγωνο (1964) σκηνοθετημένη από τους νεαρούς και πρωτοεμφανιζόμενους τότε Στέλιο Τζάκσον, Πάνο Κατέρη, Γιάννη Κοκκόλη, Νίκου Οικονόμου και Κώστα Τοσσίου, που είχε προβληθεί στην 5η Εβδομάδα Ελληνικού Κινηματογράφου (όπως λεγόταν ακόμη τότε το Φεστιβάλ), τον Σεπτέμβριο του ’64 στη Θεσσαλονίκη, έχοντας βραβευθεί με Τιμητική Διάκριση από το Φεστιβάλ και με Ειδική Μνεία από τους κριτικούς. Η ταινία είχε προβληθεί μόλις σε μία αίθουσα, την περίοδο 1964-65 και είχε πατώσει στα εισιτήρια (93η από τις 93 της περιόδου!).
Για την ταινία ξέρω πολλά, για όλα τα επεισόδια, γιατί ήταν σπονδυλωτή, με τέσσερις μικρού μήκους ταινίες ενωμένες, εξ ου και Τετράγωνο (μία ταινία την είχαν σκηνοθετήσει δύο σκηνοθέτες, γι’ αυτό τα ονόματα είναι πέντε), έχω και φωτογραφίες και σκέφτομαι πως θα άξιζε να γίνει ένα κείμενο, για τους fans, για τους ρέκτες τού ελληνικού σινεμά – αλλά όταν δεν έχεις δει την ταινία τι κείμενο να κάνεις; Θα είναι λειψό...
Και υπάρχει και αυτό το μισό LP του Ξαρχάκου, το σάουντρακ (η δεύτερη πλευρά του δίσκου), που έχει κάτι avant-garde tracks πολύ ξεγυρισμένα. Ακούστε ένα στα σχόλια... Αναρωτιέσαι, δε, σε ποιο σημείο της ταινίας να ακούγεται ο «Εφιάλτης» και φτιάχνεσαι ακόμη περισσότερο...
Την ταινία του Τζουμέρκα την είδα πρόσφατα (πατάτα!), του Αναστόπουλου δεν την ξέρω, αλλά ρε φίλε ξανά μανά Ο Φόβος, η Εκδρομή κτλ.
Μεγάλη ταινία Ο Φόβος, ok, που κάποια στιγμή πρέπει να πάρει τη θέση της μέσα στις 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες όλων των εποχών (για να μην πω πως αξίζει και για την 5άδα ακόμη), αλλά εγώ θέλω με κάποιο τρόπο να δω ταινίες χαμένες, που δεν έχουν προβληθεί ποτέ κι έχουν κι αυτές ένα μύθο πίσω τους.
Μια τέτοια ταινία είναι το Τετράγωνο (1964) σκηνοθετημένη από τους νεαρούς και πρωτοεμφανιζόμενους τότε Στέλιο Τζάκσον, Πάνο Κατέρη, Γιάννη Κοκκόλη, Νίκου Οικονόμου και Κώστα Τοσσίου, που είχε προβληθεί στην 5η Εβδομάδα Ελληνικού Κινηματογράφου (όπως λεγόταν ακόμη τότε το Φεστιβάλ), τον Σεπτέμβριο του ’64 στη Θεσσαλονίκη, έχοντας βραβευθεί με Τιμητική Διάκριση από το Φεστιβάλ και με Ειδική Μνεία από τους κριτικούς. Η ταινία είχε προβληθεί μόλις σε μία αίθουσα, την περίοδο 1964-65 και είχε πατώσει στα εισιτήρια (93η από τις 93 της περιόδου!).
Για την ταινία ξέρω πολλά, για όλα τα επεισόδια, γιατί ήταν σπονδυλωτή, με τέσσερις μικρού μήκους ταινίες ενωμένες, εξ ου και Τετράγωνο (μία ταινία την είχαν σκηνοθετήσει δύο σκηνοθέτες, γι’ αυτό τα ονόματα είναι πέντε), έχω και φωτογραφίες και σκέφτομαι πως θα άξιζε να γίνει ένα κείμενο, για τους fans, για τους ρέκτες τού ελληνικού σινεμά – αλλά όταν δεν έχεις δει την ταινία τι κείμενο να κάνεις; Θα είναι λειψό...
Και υπάρχει και αυτό το μισό LP του Ξαρχάκου, το σάουντρακ (η δεύτερη πλευρά του δίσκου), που έχει κάτι avant-garde tracks πολύ ξεγυρισμένα. Ακούστε ένα στα σχόλια... Αναρωτιέσαι, δε, σε ποιο σημείο της ταινίας να ακούγεται ο «Εφιάλτης» και φτιάχνεσαι ακόμη περισσότερο...
27/2/2021
«Δεν αρκεί να είναι κανείς καλός ηθοποιός, για να κάνει καριέρα στην Ελλάδα. (...) Χάθηκαν πολλοί ταλαντούχοι. Εγώ δεν θέλω να πω ότι είμαι ταλαντούχος, αλλά είμαι καλή ηθοποιός. Εγώ χάθηκα. Έπρεπε να ’μαι ’κει πάνω, αλλά δεν μ’ αφήνανε, δεν μ’ αφήσανε.(...) Ένας ηθοποιός, δεν κάνει να πω το όνομά του, με φώναξε στο σπίτι του – εγώ στα σπίτια δεν πήγαινα, όχι ότι ήμουνα καμιά όμορφη, αλλά ήμουνα μια χαριτωμένη κοπέλα και με θέλανε οι άντρες. Αυτός είχε ένα σωρό φιλενάδες, όλη την επιθεώρηση. Μάλιστα έβγαινε τις περισσότερες φορές με το σώβρακό του – και το σώβρακό του τις περισσότερες φορές ήταν και ξεκούμπωτο, για να ερεθίσει τα κοριτσάκια. Τέτοιο κτήνος, αλλά μεγάλος ηθοποιός, πολύ μεγάλος ηθοποιός. Εγώ όποτε τον έβλεπα... κι ακόμα που βλέπω ταινίες του, μαγειρεύω, κλείνω την κουζίνα κι έρχομαι να τον δω. Αυτός τι μου ’κανε λοιπόν... Με πήγε στο σπίτι του, αλλά εγώ ήξερα πως έχει γυναίκα και πεθερά, κι έτσι πήγα. Μου ’χε πει: “Εδώ τώρα στο θέατρο, που έρχεσαι και με βλέπεις... δεν γίνεται τίποτα. Θα έρθεις στο σπίτι να πάρω ένα φίλο μου τηλέφωνο, που μου έχει υποχρέωση, και θα σε φωνάξει κι εσένα αμέσως μόλις του πω εγώ για δουλειά. Και όχι μόνο μια δουλειά, συνέχεια θα ’χεις”. Πήγα, είμαστε στο χωλ, χαιρέτησα την πεθερά του, παίρνει λοιπόν το τηλέφωνο –αυτά να γραφτούνε για να τα μάθουν οι κοπελιές, που έχουν λυσσάξει για θέατρο, τι τραβάει στην Ελλάδα ο κόσμος– παίρνει το τηλέφωνο λοιπόν και... “ναι, ναι, ναι... θα σου στείλω μια κοπέλα, ένα ταλέντο μεγάλο, μια κοπέλα ζωντανή” έλεγε αυτός. Συνήθως, όμως, όταν τηλεφωνούμε, περιμένουμε λιγάκι να μας απαντήσει και ο άλλος... Δεν είχε τηλεφωνήσει καθόλου, έπιασε το ακουστικό κι έκανε ότι μιλούσε στο τηλέφωνο».
Η Ταϋγέτη (1914-2003), σε τηλεοπτική εκπομπή από το αρχείο της ΕΡΤ
«Δεν αρκεί να είναι κανείς καλός ηθοποιός, για να κάνει καριέρα στην Ελλάδα. (...) Χάθηκαν πολλοί ταλαντούχοι. Εγώ δεν θέλω να πω ότι είμαι ταλαντούχος, αλλά είμαι καλή ηθοποιός. Εγώ χάθηκα. Έπρεπε να ’μαι ’κει πάνω, αλλά δεν μ’ αφήνανε, δεν μ’ αφήσανε.(...) Ένας ηθοποιός, δεν κάνει να πω το όνομά του, με φώναξε στο σπίτι του – εγώ στα σπίτια δεν πήγαινα, όχι ότι ήμουνα καμιά όμορφη, αλλά ήμουνα μια χαριτωμένη κοπέλα και με θέλανε οι άντρες. Αυτός είχε ένα σωρό φιλενάδες, όλη την επιθεώρηση. Μάλιστα έβγαινε τις περισσότερες φορές με το σώβρακό του – και το σώβρακό του τις περισσότερες φορές ήταν και ξεκούμπωτο, για να ερεθίσει τα κοριτσάκια. Τέτοιο κτήνος, αλλά μεγάλος ηθοποιός, πολύ μεγάλος ηθοποιός. Εγώ όποτε τον έβλεπα... κι ακόμα που βλέπω ταινίες του, μαγειρεύω, κλείνω την κουζίνα κι έρχομαι να τον δω. Αυτός τι μου ’κανε λοιπόν... Με πήγε στο σπίτι του, αλλά εγώ ήξερα πως έχει γυναίκα και πεθερά, κι έτσι πήγα. Μου ’χε πει: “Εδώ τώρα στο θέατρο, που έρχεσαι και με βλέπεις... δεν γίνεται τίποτα. Θα έρθεις στο σπίτι να πάρω ένα φίλο μου τηλέφωνο, που μου έχει υποχρέωση, και θα σε φωνάξει κι εσένα αμέσως μόλις του πω εγώ για δουλειά. Και όχι μόνο μια δουλειά, συνέχεια θα ’χεις”. Πήγα, είμαστε στο χωλ, χαιρέτησα την πεθερά του, παίρνει λοιπόν το τηλέφωνο –αυτά να γραφτούνε για να τα μάθουν οι κοπελιές, που έχουν λυσσάξει για θέατρο, τι τραβάει στην Ελλάδα ο κόσμος– παίρνει το τηλέφωνο λοιπόν και... “ναι, ναι, ναι... θα σου στείλω μια κοπέλα, ένα ταλέντο μεγάλο, μια κοπέλα ζωντανή” έλεγε αυτός. Συνήθως, όμως, όταν τηλεφωνούμε, περιμένουμε λιγάκι να μας απαντήσει και ο άλλος... Δεν είχε τηλεφωνήσει καθόλου, έπιασε το ακουστικό κι έκανε ότι μιλούσε στο τηλέφωνο».
Η Ταϋγέτη (1914-2003), σε τηλεοπτική εκπομπή από το αρχείο της ΕΡΤ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν ξέρει... αν θα το τραβήξει μέχρι τέλους ή αν θα αναδιπλωθεί"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAntonis Hatzimichalis
Απο που ειναι αυτο το έκτρωμα ?
Lefteris Karkas
Aπο τέτοιους μαλάκες όλα μπορείς να τ' ακούσεις.
Giwrgos Kalogirou
Δεξιός να είσαι, μην είσαι όμως κωλόπαιδο, μην είσαι κάθαρμα.
Vassilis Papastergiou
Παπαχρήστος;
Alexis Giannoukos
Αηδία & Σιχαμάρα Νιώθω.. Δεν Χρειάζεται Να Πω Κάτι Άλλο..
Stratos Kontogeorgis
Τα σχόλια είναι προφανώς ο καθρέφτης του γράφοντος. Ήθος, όχι μαλακίες....
پرنده مونرینکوه
Ποιος μπινες ειναι;
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Ταϋγέτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήMichalis Matthaiou
Το'βλεπα χθες.
Nick Zarago
Λυπάμαι που δεν την γνώρισα και δεν την φωτογράφισα.
Ειρηνη Βασια
Αγαπημένη Ταϋγέτη
Alexandra Fremi
Ταϋγέτη Μπασούρη..
Ευαίσθητες χορδές ήθους, συνέπειας και ευγένειας, αγγίζει..
Θαλεια Καραμολέγκου
Μοναδική περίπτωση
Pascalen Antoinette
Ποιος ήταν ο ηθοποιός;
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Το Ίδρυμα Ωνάση ενώνει τις δυνάμεις του με την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, και μαζί παρουσιάζουν την πρωτοβουλία «Σινεμά, Ανοιχτό»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι φωτό του βίντεο δεν έχουν καμία σχέση με την ταινία... https://www.youtube.com/watch?v=M7obFQf-5SA
Ξαρχακος - Εφιαλτης - Efialtis – Ksarxakos
Vana Kavvadia
Αραγε θα βρεθεί ποτε μια καποια ακρη με εκεινο το διαβοητο πειραματοζωο?
Haris Mantellos
Υπάρχει κάποιος που έχει βρει μέρος από το "Πειραματόζωο", γνωρίζω προσωπικά τον σκηνοθέτη, την έχει αλλά φυσικά και δεν την δίνει σε κανέναν.
Ιωάννα Κλ.
Το Τετράγωνο έχει σενάριο 4 μικρά διηγήματα του Αντώνη Σαμαράκη. Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να τα δούμε!!! [από το retrodb > Πλοκή: Ένας νέος παλεύει για να κερδίσει το μέλλον του. Ένας παπάς προσπαθεί να έρθει σε επαφή με τους ενορίτες του. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι περνούν στο εφηβικό στάδιο. Δύο στρατιώτες γίνονται φίλοι στα χαρακώματα και βρίσκουν μαζί το θάνατο.] ΥΓ: Αυτό το άλμπουμ του Ξαρχάκου "Μοναστηράκι & Τετράγωνο" το έχω μόνιμα στο αυτοκίνητο!!! Είναι από τα πιο πολυπαιγμένα δισκάκια μου!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι δύο από τις τέσσερις ήταν από διηγήματα του Σαμαράκη. Λάθος τα λένε.
Ιωάννα Κλ.
Εγώ φταίω, από τη βιασύνη... Αναφέρεται σεναριογράφος και η Βάσω Σινοπούλου, άρα θα έχει τις άλλες δυο ιστορίες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η μία ήταν από διήγημα της Βάσως Σινοπούλου και η άλλη ήταν πρωτότυπη (δεν στηριζόταν σε κάποιο διήγημα εννοώ).
Dimitris Panayiotatos
Έχεις πολύ δίκιο, κι αυτό δεν αφορά μόνο το σινεμα. Όσο για μουσικές, θυμαμαι δύο καταπληκτικες που γράφτηκαν για ταινίες που ίσως δεν ήταν του επιπέδου τους, αλλά τους επέτρεψαν να υπαρξουν: Ξαρχάκος για την ταινία "Πυρετός" και κυρίως Αργύρης Κουνάδης για το "Ο θάνατος θα ξανάρθει".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και Αργύρης Κουνάδης πολύ καλός στο "Γεύση από Έρωτα".
https://www.youtube.com/watch?v=3zVEb3ONTxY
ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ 1966 ΜΕΡΟΣ Α
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Ζητεί την επιείκεια της Πολιτείας, την οποία ο ίδιος έχει πληγώσει βάναυσα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Mouk
Ο Παττακός τι μεταμέλεια έδειξε? Και πόσο χάλια ήταν η υγεία του αφού με το που βγήκε πήρε σβάρνα τα νησιά;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ρητορική η ερώτησή σου, προφανώς. Και η απάντηση είναι μία. Ο ΠΑΤ υπήρξε σαρξ εκ της σαρκός τους.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τη φάγανε τα κυκλώματα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιωργος Βουδουρης
..ο κομφορμισμός που εισήγαγε ο Σιμήτης στο πασόκ έδρασε εκφυλιστικά και μεταμόρφωσε σε μούμιες τις ελπίδες του σοσιαλισμού.!
..ανάθεμά σε νιότη πού δειχνες πως θα γινόμουν άλλος.!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μόνο πολιτικά σχόλια γίνονται αποδεκτά.
Thomas Petropoulos
Μήπως για να διαδεχθεί τη στέκα;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Χμμμ... κάπου θα αξιοποιηθεί, αφού εκφράζει και την ευγνωμοσύνη της.
Ioannis Fokas
Στο ψηφοδέλτιο της Νουδούλας του Κυριάκου μια χαρά τη βρίσκω.
Σταύρος Καρτσωνάκης
Αισχρή
Θανάσης Αντωνίου
Καλημέρα σε όλη την εκλεκτή παρέα. Σιχαμένη. Προσπάθησε να διαλύσει τη δημόσια παιδεία.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Αλλά όταν κάποιος βάλει ένα πιστόλι στον κρόταφό του και με ρωτήσει πιεστικά «να αυτοκτονήσω ή όχι»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Μωραϊτης
Κτήνη που δεν μπορούν ν αφήσουν ευκαιρία να το δηλώσουν
Vassos Georgas
Εποχή εμετου
Alexis Giannoukos
Αναφέρεσαι Κάπου Συγκεκριμένα;
Giorgos Nikitopoulos
Ποιος το έγραψε αυτό Φώντα;
Evelina Mahaira
Που είναι η λογική;
Που είναι οι νόμοι που οι ίδιοι έφτιαξαν
Πάνω απ'όλα που είναι η ανθρωπιά??!!!
Εποχή των τεράτων...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον ηθοποιό Χρήστο Νάτσιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήMaria Mylonaki
Τον ήξερα... πολύ ωραίος τύπος...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Καλοτατος συνάδελφός.
Ilias Papavlopoulos
Γείτονας μου και εξαιρετικός τύπος! Ναναι καλά εκεί που είναι! Μου έλεγε συχνά όταν τον πετυχαινα στο δρόμο για τους μεγάλους ηθοποιούς που είχε συνεργαστεί κατά καιρούς στο θέατρο. Και του έλεγα "και εσείς μεγάλος είστε" και δεν εννοούσα στην ηλικία.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Συγκλονίζουν τα αδέλφια του δολοφονημένου από τον Δ.Κ., Χρήστου Μάτη:"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡοζίτα Σπινάσα
Σε φάση πανικού εννοείς πως είναι τα αδέλφια του δολοφονημένου ή η κυβέρνηση;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
H κυβέρνηση.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Αν αντέχει η μητέρα του γρηγορόπουλου να βλέπει τον κορκονέα έξω, μπορεί να αντέξει και ο γιος του μομφεράτου να δει τον γνωστό κρατούμενο στον κορυδαλλό αντί για το δομοκό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Απορώ πώς δεν έχουν πετάξει ακόμη και τρυκάκια...
Αθανασιος Αθανατος
την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ παντως δεν την αναφερουν..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ούτε την Κάτω Ιταλία...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Θοδωρή Σαραντή...
ΑπάντησηΔιαγραφήNick Theodorakis
Στην πρώτη σειρά..αναμνήσεις..
Xenofon Rarakos
Αγαπούσε τη μουσική με πάθος...
Κάθε είδος.
Costas Arvanitis
O Σαλιάρης πού έπαιζε; Στο βίντεο δεν παίζει πάντως.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Oι Prophets στο Θέατρο Μπουρνέλλη στις 21 Αυγούστου 1967 (με Σαλιάρη) και στο Θέατρο Μινώα στις 4 Σεπτεμβρίου μαζί με Blue Stars, Thunders, Cinquetti, Γιώργο Ζωγράφο και Marianna (Τόλη).
Akis Ladikos
R.I.P...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Να περπατάς π.χ. στην πλατεία Συντάγματος αμέριμνος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKonstantinos Vasios
Ακριβώς αυτή την στιγμή διοργανώνεται το «Innovative Greeks» όπου ετοιμάζεται να βγει ο Κουλης. Το κλίμα είναι ποσο μπροστά είναι αυτή η κυβέρνηση στην ανάπτυξη του «οικοσυστήματος» και ποσο ευλογία είναι ο ιος και το ευκαιρία. Υπάρχουν ξεκάθαρα δυο κοινωνίες πλέον. Δυο κόσμοι στον κόσμο τους.
Stratis Armenakis
Φρεσκα γουρουνια...δεν γνωριζουν τον κινδυνο ακομα(καλα).....
Christos Tzitzimikas
Πρόβες χούντας, Φώντα...
Κώστας Οικονόμου
Στρατός κατοχής
Γιωργος Τσουκος
Σκουπίδια
Giorgos Stamatelos
Είμεθα όμηροι των νοικοκυραίων! Οι οποίοι είναι εκδικητικοί και αδίστακτοι!
Σχόλια από το fb στο ποστ "«Είναι αδύνατον για τον κ. Τσίπρα να μην τοποθετηθεί στη σημερινή δήλωση του κ. Δρίτσα."...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Karkas
Παντού τα ίδια, και στη βουλή και στο διαδίκτυο. Σα να παίζει κασέτα. Χυδαίοι άνθρωποι.
Pantelis Tsalouchidis
Άμα πίστευαν τα ίδια, στα τέσσερα και βάλε χρόνια που κυβερνούσαν πώς και βγήκε ζωντανός και ατσαλάκωτος ο Άδωνις;
Vassilis Serafimakis
Οι Βρετανοί που ήρθαν στην Ελλάδα και βοήθησαν την Αστυνομία μας βάλανε ευγενικά στην άκρη τούς φακέλους που τούς δώσανε γιά μελέτη και κατατοπισμό οι δικοί μας γιά την 17Ν: Οι περισσότερες έρευνες στρέφονταν γύρω από το παλιό ΠΑΚ και το σύγχρονο τότε Πασόκ. Και πέφτανε σε αδιέξοδα. Οι Βρετανοί ψάξανε την υπόθεση 17Ν σαν να ήταν καινούργια υπόθεση.
Nikos Zozos
αν δεν έσκαγε η βόμβα στα χέρια του Ξηρού οι ευγενικοί Βρετανοί και οι αγενείς ιθαγενείς μπάτσοι ακόμα θα γεμίζανε φακέλους
Theodoros Mamais
Αυτά λέγανε οι δεξιοί πριν χρόνια , και τώρα ακριβώς τα ίδια λένε επί ΣΥΡΙΖΑ
Μ'αρεσει που ο επικήδειος σ' έναν άνθρωπο - που συμπαθείς όπως λες - είναι μια διαφωνία, μια κόντρα, απ' όπου τελικά φαίνεται μόνον η ξεροκεφαλιά σου, ο εγωισμός σου, οι "εξακριβωμένες" σου πληροφορίες με ανυποχώρητο πάθος και σθένος χωρίς τελικά κανέναν "νικητή", αφού στην αρένα της συζήτησης και της ξιφασκίας, τα ίδια τα γεγονότα και η ιστορία έχουν ξεπεράσει πρόσωπα και ιστοριογράφους. Κρίμα γιατί με την δημόσια ανάρτηση αυτών των "συζητήσεων" απλώς δίνεται όλοι εσείς οι "ειδικοί" λαβή στα νέα παιδιά που θέλουν να διαβάσουν και να ακούσουν, να "πάρουν τα βουνά" πριν χάσουν και την ελάχιστη λογική κρίση και γνώμη έχει μένει μέσα μας. Ξέρω ότι το σχόλιο μου θα σε λυπήσει, αλλά αν συνεχίσεις να εκτίθεσαι μ' αυτόν τον τρόπο - και φυσικά να μην δημοσιεύεις τα "άβολα" σχόλια - τότε να συνεχίζεις να γράφεις και ν' απολαμβάνεις τα σχόλια μόνο της "αυλής" σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω ποιος είσαι ή ποια είσαι, αν και υποπτεύομαι, αλλά έχω να σου πω πως βρίσκεσαι σε μεγάλη σύγχυση.
ΔιαγραφήΚατ’ αρχάς άφησες το σχόλιό σου σε λάθος ανάρτηση. Εδώ όπως βλέπεις είναι το πρώτο ποστ για τον Θοδωρή Σαραντή, στο οποίο δεν έχει αναφερθεί καμία διαφωνία και καμία κόντρα. Μετέφερα απλώς λόγια του, και στη μνήμη του πρότεινα ένα τραγούδι. Αυτό στις 2 Μαρτίου 2021.
Έτσι λοιπόν λέω πως το σχόλιο θα έπρεπε να το βάλεις στο σημερινό ποστ, της 5 Μαρτίου 2021, υπό τον τίτλο «ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ μια συζήτησή μας στο facebook, για μουσικά ζητήματα».
Επειδή είσαι άσχετος / άσχετη με τα μουσικά θέματα σε πληροφορώ πως για τον Σαραντή έχω γράψει πάμπολλες φορές στο δισκορυχείον και αν «χτυπήσεις» στο search του blog το όνομά του, σε όλες τις κλίσεις, θα ανακαλύψεις πολλά και διάφορα. Και προφανώς δεν περίμενα να πεθάνει για να τον τιμήσω! Ούτε έγραψα κανέναν επικήδειο, όπως ηλιθιωδώς αναφέρεις! Παρά ταύτα τον τιμώ και στο συγκεκριμένο ποστ, όταν ξαναγράφω πως «στον ψυχαγωγικό τομέα άνθρωποι όπως ο Θόδωρος Σαραντής μπορούν (ακόμη) να κρατήσουν το ενδιαφέρον τόσο με τις επιλογές τους όσο και μ’ εκείνα που λένε».
Από κει και πέρα δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις και να υπονοήσεις, αφού το σχόλιο σου είναι ακατανόητα ιοβόλο και παντελώς άστοχο.
Για να σε πληροφορήσω λοιπόν, εγώ αγαπώ τους ανθρώπους, με τους οποίους διαφωνώ πάνω σε θέματα που μας καίνε. Γιατί και τον Θοδωρή τον καίγανε αυτά τα θέματα (αλλά εσύ όλα τούτα δεν τα καταλαβαίνεις).
Η ανάρτηση λοιπόν είναι «ζωντανή», λέει πράγματα, ξεκαθαρίζει γεγονότα και καταστάσεις σε σχέση με την ελληνική CBS, που σ’ εσένα μπορεί να μην λένε τίποτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι – γιατί, το ξαναλέω, εσύ δεν έχεις ουδεμία σχέση μ’ αυτά τα θέματα. Είσαι ουρανοκατέβατος/η.
Το μόνο που σ’ ενδιαφέρει είναι να πεις την παρόλα σου, να ξεράσεις δηλητήριο, αλλά και να πιστοποιήσεις ταυτόχρονα την μιζέρια σου.
Και φυσικά το σχόλιό σου, το οποίον δημοσίευσα, δεν θα με λυπήσει καθόλου, γιατί, όπως έγραψα και στο ποστ «όταν αδιαφορώ για κάποιον, τον θεωρώ άσχετο κ.λπ., δεν μ’ ενδιαφέρει ό,τι κι αν πει». Κι εσύ, που έρχεσαι από το πουθενά, για να πεις αυτές τις ανοησίες, μόνον άσχετος ή άσχετη είσαι.
Τελείως πληροφοριακά να σου πω πως από το fb το ποστ έλαβε μόνον “likes” και «καρδούλες» (51 τον αριθμόν, έως αυτήν τη στιγμή, που σημειώνω τούτες τις γραμμές) και κανείς δεν βρέθηκε, από τους «φίλους» μου, να πει ή να υπονοήσει κάτι αρνητικό (για την ανάρτηση). Μόνον κάτι ανώνυμοι και απίθανοι, όπως εσύ, θίχτηκαν.