26/3/2021
Όταν οι μεσαίες και οι μεγάλες τζαζ μπάντες, του swing να πούμε, είχαν ψιλο-ψοφήσει στην Αμερική και στην Δυτική Ευρώπη, στην Ανατολική Ευρώπη έπαιζαν στο πρώτο ταμπλώ. Απίστευτες ορχήστρες, ικανές να παίζουν τα πάντα... τζαζ, ροκ, φανκ, λάτιν, φιούζον... με στόχευση, διαρκώς, στην χορευτικότητα.
Αυτή είναι η ορχήστρα του Τσεχοσλοβάκου Kamil Hála, με πιο γνωστά μέλη τον πιανίστα Karel Růžička, τον τρομπετίστα Laco Déczi, τον ντράμερ Josef Vejvoda κ.λπ. Ηχογράφηση από το 1978-79. Ο δίσκος βγήκε λίγο αργότερα. Θεοί...
https://www.youtube.com/watch?v=8M9YA2x2wDY
Όταν οι μεσαίες και οι μεγάλες τζαζ μπάντες, του swing να πούμε, είχαν ψιλο-ψοφήσει στην Αμερική και στην Δυτική Ευρώπη, στην Ανατολική Ευρώπη έπαιζαν στο πρώτο ταμπλώ. Απίστευτες ορχήστρες, ικανές να παίζουν τα πάντα... τζαζ, ροκ, φανκ, λάτιν, φιούζον... με στόχευση, διαρκώς, στην χορευτικότητα.
Αυτή είναι η ορχήστρα του Τσεχοσλοβάκου Kamil Hála, με πιο γνωστά μέλη τον πιανίστα Karel Růžička, τον τρομπετίστα Laco Déczi, τον ντράμερ Josef Vejvoda κ.λπ. Ηχογράφηση από το 1978-79. Ο δίσκος βγήκε λίγο αργότερα. Θεοί...
https://www.youtube.com/watch?v=8M9YA2x2wDY
26/3/2021
Φοβεροί μουσικοί, παικταράδες, πολύ δεμένο συγκρότημα, αλλά τραγούδια... ό,τι να'ναι.
Αυτό το οργανικό τους, πάντως, το γουστάρω πολύ. Κι αν έκανα τώρα ραδιοφωνική εκπομπή (όχι ότι θέλω να κάνω) θα το είχα για «σήμα». Sunset…
https://www.youtube.com/watch?v=uLP_LpRqTTQ
Φοβεροί μουσικοί, παικταράδες, πολύ δεμένο συγκρότημα, αλλά τραγούδια... ό,τι να'ναι.
Αυτό το οργανικό τους, πάντως, το γουστάρω πολύ. Κι αν έκανα τώρα ραδιοφωνική εκπομπή (όχι ότι θέλω να κάνω) θα το είχα για «σήμα». Sunset…
26/3/2021
Sloth... Ακηδία... ένα εκπληκτικό τραγούδι με δισυπόστατους στίχους, που αφορούν σ’ ένα γενικό κακό, έναν πόλεμο, κι ένα ειδικό, μιαν εγκατάλειψη, και που τους ενώνει η ίδια απροθυμία, η ίδια καταθλιπτική αντιμετώπιση της πραγματικότητας.
Απίστευτη η συνύπαρξη της ηλεκτρικής κιθάρας (Richard Thompson) και του βιολιού ή μάλλον της βιόλας (Dave Swarbrick). Μέγιστοι Fairports!
https://www.youtube.com/watch?v=sJZgP0qFnZo
Sloth... Ακηδία... ένα εκπληκτικό τραγούδι με δισυπόστατους στίχους, που αφορούν σ’ ένα γενικό κακό, έναν πόλεμο, κι ένα ειδικό, μιαν εγκατάλειψη, και που τους ενώνει η ίδια απροθυμία, η ίδια καταθλιπτική αντιμετώπιση της πραγματικότητας.
Απίστευτη η συνύπαρξη της ηλεκτρικής κιθάρας (Richard Thompson) και του βιολιού ή μάλλον της βιόλας (Dave Swarbrick). Μέγιστοι Fairports!
https://www.youtube.com/watch?v=sJZgP0qFnZo
24/3/2021
«Τίποτα δεν ήτανε ικανό να συγκρατήσει τη φλόγα για τη λευτεριά, που έκαιγε μέσα στις καρδιές του λαού μας. Έτσι, στα 1821, ύστερα από κόπους και θυσίες και χάρη στον ενθουσιασμό και τη φλόγα του Παπαφλέσσα, που χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, ακόμα και την ψευτιά, κηρύσσοντας την εξέγερση, ξεσηκώθηκε πρώτος ο Μοριάς. Από δω, από το Μοριά, άρχισε η επανάσταση του 1821.
Στο άκουσμα της εξέγερσης όλοι οι ισχυροί της γης, ξένοι και ντόπιοι, τρόμαξαν. Οι κοτζαμπάσηδες, όμως, βλέποντας ότι δεν τους ήτανε δυνατό να συγκρατήσουν το λαό και φοβούμενοι την οργή του, αναγκάστηκαν να κόψουν τη συνεργασία τους με τους καταχτητές, και για να ευνουχίσουν το λαϊκό απελευθερωτικό κίνημα πήρανε όλοι μέρος στην επανάσταση κι έτσι αυτή πήρε χαραχτήρα πανεθνικό.
Οι τρανοί της γης τρόμαξαν και, χρησιμοποιώντας όλα τα τερτίπια, προσπάθησαν να πνίξουν την επανάσταση. Μα γελάστηκαν. Επί 7 ολόκληρα χρόνια πάλεψαν οι προπάτορές μας, παρά το γεγονός ότι η ελληνική αντίδραση, δυο φορές, το 1823 και 1825, οργάνωσε τον εμφύλιο πόλεμο για να σπάσει ακριβώς τους αγώνες αυτούς. Έτσι οι πρόγονοί μας ανάγκασαν όλους τους εχθρούς μας να γλύψουν εκεί που έφτυσαν και ν' αναγνωρίσουν τους αγώνες μας και την ανεξαρτησία μας.
Κανείς δεν πίστευε προηγούμενα σ' αυτό το θαύμα, που συντελέστηκε από τις ίδιες τις δυνάμεις και τα μέσα του λαού.
Άλλοι περίμεναν να τους έλθει η λευτεριά από τη Ρωσία κι άλλοι από τη μεγαλοψυχία των βασιλιάδων της Ευρώπης. Μα η επανάσταση απόδειξε, ότι αυτή μόνη της χάρισε τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τα παραμύθια του φιλελληνισμού, χάρη στον οποίο αποκτήσαμε δήθεν τη λευτεριά μας, εφευρέθηκαν μόνο και μόνο για να γίνει πιστευτό, ότι η πατρίδα μας λευτερώθηκε, όχι από τις ίδιες της τις δυνάμεις, μα από τους ξένους. Υπήρξαν βέβαια φιλέλληνες, που αγωνίστηκαν, πολέμησαν κι έχυσαν το αίμα τους για τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τιμή και δόξα σ' αυτούς κι αιώνια ας είναι η ευγνωμοσύνη του έθνους. Μα αυτοί υπήρξαν μεμονωμένα άτομα μονάχα. Η θεωρία του οργανωμένου φιλελληνισμού είναι καθαρό παραμύθι.
Με την επικράτηση τής επανάστασης αμέσως οι δικοί μας κοτζαμπάσηδες επιβλήθηκαν πάνω στη χώρα μας. Η αντίδραση, ντόπια και ξένη, για να ευνουχίσει το λαϊκό χαραχτήρα του κινήματος και να επιβάλει νέα σκλαβιά, χρησιμοποίησε όλα τα μέσα. Και στο τέλος το πέτυχε. Η αρχή έγινε κολλώντας στο σβέρκο της πατρίδας μας αυτόν που σας είπα πρωτύτερα: Τον Καποδίστρια.
Ο Γιάννης Καποδίστριας από την ανασύσταση του ελληνικού κράτους άρχισε την καταστροφή τής χώρας μας, κι ένας άλλος Γιάννης, ο Μεταξάς, έβαλε σ' αυτήν το καπάκι.
Ο λαός νόμιζε, ότι μια που πέτυχε πια η επανάσταση, θα επακολουθούσαν τα χρόνια τής ευτυχίας του, ότι όλη η ανθρωπότητα θάτανε στο πλευρό τής χώρας μας και πως η χώρα μας, για μια ακόμα φορά, θα βρισκότανε σε θέση να ξαναπάρει, όπως και παλιότερα, ολόκληρη την ανθρωπότητα από το χέρι και να της δείξει καινούργιους δρόμους πολιτισμού και προόδου. Μα στη θέση αυτών η ντόπια και ξένη αντίδραση επιβλήθηκαν και φέρανε τον Καποδίστρια, τη Βαυαρική δυναστεία με τον Όθωνα.
Χρόνια και χρόνια απάτης και ρεμούλας μάς κράτησαν μακριά από την ευτυχία και τον πολιτισμό, και μας ρίξανε μέσα στην εξαθλίωση, την πείνα, την κακομοιριά και τη δυστυχία. Έτσι η Ελλάδα, που υπήρξε κάποτε η πηγή των φώτων και του πολιτισμού, κατάντησε να βρίσκεται στο πιο χαμηλό επίπεδο οικονομικής, κοινωνικής και εκπολιτιστικής ανάπτυξης, όχι μόνο έναντι των λαών της Ευρώπης, αλλά και των Βαλκανίων».
[Άρης, Λαμία, 22 Οκτωβρίου 1944]
«Τίποτα δεν ήτανε ικανό να συγκρατήσει τη φλόγα για τη λευτεριά, που έκαιγε μέσα στις καρδιές του λαού μας. Έτσι, στα 1821, ύστερα από κόπους και θυσίες και χάρη στον ενθουσιασμό και τη φλόγα του Παπαφλέσσα, που χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, ακόμα και την ψευτιά, κηρύσσοντας την εξέγερση, ξεσηκώθηκε πρώτος ο Μοριάς. Από δω, από το Μοριά, άρχισε η επανάσταση του 1821.
Στο άκουσμα της εξέγερσης όλοι οι ισχυροί της γης, ξένοι και ντόπιοι, τρόμαξαν. Οι κοτζαμπάσηδες, όμως, βλέποντας ότι δεν τους ήτανε δυνατό να συγκρατήσουν το λαό και φοβούμενοι την οργή του, αναγκάστηκαν να κόψουν τη συνεργασία τους με τους καταχτητές, και για να ευνουχίσουν το λαϊκό απελευθερωτικό κίνημα πήρανε όλοι μέρος στην επανάσταση κι έτσι αυτή πήρε χαραχτήρα πανεθνικό.
Οι τρανοί της γης τρόμαξαν και, χρησιμοποιώντας όλα τα τερτίπια, προσπάθησαν να πνίξουν την επανάσταση. Μα γελάστηκαν. Επί 7 ολόκληρα χρόνια πάλεψαν οι προπάτορές μας, παρά το γεγονός ότι η ελληνική αντίδραση, δυο φορές, το 1823 και 1825, οργάνωσε τον εμφύλιο πόλεμο για να σπάσει ακριβώς τους αγώνες αυτούς. Έτσι οι πρόγονοί μας ανάγκασαν όλους τους εχθρούς μας να γλύψουν εκεί που έφτυσαν και ν' αναγνωρίσουν τους αγώνες μας και την ανεξαρτησία μας.
Κανείς δεν πίστευε προηγούμενα σ' αυτό το θαύμα, που συντελέστηκε από τις ίδιες τις δυνάμεις και τα μέσα του λαού.
Άλλοι περίμεναν να τους έλθει η λευτεριά από τη Ρωσία κι άλλοι από τη μεγαλοψυχία των βασιλιάδων της Ευρώπης. Μα η επανάσταση απόδειξε, ότι αυτή μόνη της χάρισε τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τα παραμύθια του φιλελληνισμού, χάρη στον οποίο αποκτήσαμε δήθεν τη λευτεριά μας, εφευρέθηκαν μόνο και μόνο για να γίνει πιστευτό, ότι η πατρίδα μας λευτερώθηκε, όχι από τις ίδιες της τις δυνάμεις, μα από τους ξένους. Υπήρξαν βέβαια φιλέλληνες, που αγωνίστηκαν, πολέμησαν κι έχυσαν το αίμα τους για τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τιμή και δόξα σ' αυτούς κι αιώνια ας είναι η ευγνωμοσύνη του έθνους. Μα αυτοί υπήρξαν μεμονωμένα άτομα μονάχα. Η θεωρία του οργανωμένου φιλελληνισμού είναι καθαρό παραμύθι.
Με την επικράτηση τής επανάστασης αμέσως οι δικοί μας κοτζαμπάσηδες επιβλήθηκαν πάνω στη χώρα μας. Η αντίδραση, ντόπια και ξένη, για να ευνουχίσει το λαϊκό χαραχτήρα του κινήματος και να επιβάλει νέα σκλαβιά, χρησιμοποίησε όλα τα μέσα. Και στο τέλος το πέτυχε. Η αρχή έγινε κολλώντας στο σβέρκο της πατρίδας μας αυτόν που σας είπα πρωτύτερα: Τον Καποδίστρια.
Ο Γιάννης Καποδίστριας από την ανασύσταση του ελληνικού κράτους άρχισε την καταστροφή τής χώρας μας, κι ένας άλλος Γιάννης, ο Μεταξάς, έβαλε σ' αυτήν το καπάκι.
Ο λαός νόμιζε, ότι μια που πέτυχε πια η επανάσταση, θα επακολουθούσαν τα χρόνια τής ευτυχίας του, ότι όλη η ανθρωπότητα θάτανε στο πλευρό τής χώρας μας και πως η χώρα μας, για μια ακόμα φορά, θα βρισκότανε σε θέση να ξαναπάρει, όπως και παλιότερα, ολόκληρη την ανθρωπότητα από το χέρι και να της δείξει καινούργιους δρόμους πολιτισμού και προόδου. Μα στη θέση αυτών η ντόπια και ξένη αντίδραση επιβλήθηκαν και φέρανε τον Καποδίστρια, τη Βαυαρική δυναστεία με τον Όθωνα.
Χρόνια και χρόνια απάτης και ρεμούλας μάς κράτησαν μακριά από την ευτυχία και τον πολιτισμό, και μας ρίξανε μέσα στην εξαθλίωση, την πείνα, την κακομοιριά και τη δυστυχία. Έτσι η Ελλάδα, που υπήρξε κάποτε η πηγή των φώτων και του πολιτισμού, κατάντησε να βρίσκεται στο πιο χαμηλό επίπεδο οικονομικής, κοινωνικής και εκπολιτιστικής ανάπτυξης, όχι μόνο έναντι των λαών της Ευρώπης, αλλά και των Βαλκανίων».
[Άρης, Λαμία, 22 Οκτωβρίου 1944]
24/3/2021
Η δεξιά σιχαίνεται τον Καραγκιόζη. Είναι «λαϊκούρα» και... τγε μπανάλ, για τα υψηλόφρονα ευρωγούστα της. Αλλά αν είχε φιλότιμο, και αν εννοούσε την ελληνικότητα στην ουσία και το βάθος της, και όχι στον τσολιαδισμό τής απάτης, όλους αυτούς τους «προσκεκλημένους» θα έπρεπε να τους κεράσει, απόψε, μια παράσταση Καραγκιόζη, με αγνό εθνικό περιεχόμενο.
Εμείς, τα λαϊκά παιδιά να πούμε, που μεγαλώσαμε στις φτωχογειτονιές και στις εργατικές συνοικίες, μάθαμε την ιστορία του ’21 και μέσα από τον Καραγκιόζη – για να μην πω κυρίως από τον Καραγκιόζη.
Και ναι, έχω παίξει Καραγκιόζη, αγοράζοντας κάτι φτενά και φτηνά βιβλιαράκια με τα σενάρια, και κόβοντας κι αλευρώνοντας φιγούρες (τις κολλάγαμε πάνω σε χαρτόνι), απ’ αυτά τα 4σέλιδα της Άγκυρας...
Η δεξιά σιχαίνεται τον Καραγκιόζη. Είναι «λαϊκούρα» και... τγε μπανάλ, για τα υψηλόφρονα ευρωγούστα της. Αλλά αν είχε φιλότιμο, και αν εννοούσε την ελληνικότητα στην ουσία και το βάθος της, και όχι στον τσολιαδισμό τής απάτης, όλους αυτούς τους «προσκεκλημένους» θα έπρεπε να τους κεράσει, απόψε, μια παράσταση Καραγκιόζη, με αγνό εθνικό περιεχόμενο.
Εμείς, τα λαϊκά παιδιά να πούμε, που μεγαλώσαμε στις φτωχογειτονιές και στις εργατικές συνοικίες, μάθαμε την ιστορία του ’21 και μέσα από τον Καραγκιόζη – για να μην πω κυρίως από τον Καραγκιόζη.
Και ναι, έχω παίξει Καραγκιόζη, αγοράζοντας κάτι φτενά και φτηνά βιβλιαράκια με τα σενάρια, και κόβοντας κι αλευρώνοντας φιγούρες (τις κολλάγαμε πάνω σε χαρτόνι), απ’ αυτά τα 4σέλιδα της Άγκυρας...
24/3/2021
Το «πατριωτικό» γούστο της δεξιάς θα μας εκθέσει διεθνώς. Έχω ήδη βαρεθεί να μετρώ γελοιότητες και αποτυχίες...
Το «πατριωτικό» γούστο της δεξιάς θα μας εκθέσει διεθνώς. Έχω ήδη βαρεθεί να μετρώ γελοιότητες και αποτυχίες...
23/3/2021
Στο εξώφυλλο «Η Ελλάς περιστιχίζων υπό οπλαρχιγών», του Μποστ. Είναι ένα... επετειακό εξώφυλλο του Κούρου, από τον Ιούνη 1971 και γι’ αυτό το ανεβάζω.
23/3/2021
Στο εξώφυλλο «Η Ελλάς περιστιχίζων υπό οπλαρχιγών», του Μποστ. Είναι ένα... επετειακό εξώφυλλο του Κούρου, από τον Ιούνη 1971 και γι’ αυτό το ανεβάζω.
Εγώ πάντως θα ήθελα να δω, από ανθρώπους που να
καταλαβαίνουνε, που να μπορούν να υλοποιήσουν σοβαρά ένα τέτοιο πρότζεκτ, δέκα
σύγχρονες ελληνίδες ηθοποιούς (όχι τηλεστάρ, σελέμπριτις και τέτοια, μα
ηθοποιούς του θεάτρου και του κινηματογράφου) φωτογραφημένες... επαναστατικά.
[ΦΑΝΤΑΖΙΟ, #108, 50 χρόνια πριν, 23 Μαρτίου 1971 – Μαίρη Χρονοπούλου]
[ΦΑΝΤΑΖΙΟ, #108, 50 χρόνια πριν, 23 Μαρτίου 1971 – Μαίρη Χρονοπούλου]
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ για την Μαίρη Χρονοπούλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Xaikalis
Σωστός παλιέ μου φίλε
Ilias Frantzis
Αφού δεν πουλάει, ξέχασε το.
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ "Το «πατριωτικό» γούστο της δεξιάς θα μας εκθέσει διεθνώς"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Hatziarseniou
Δεν λες καλά που γλυτώσαμε τα χειρότερα, λόγω covid
Αλέξανδρος Κατσαούνης
Γούστο Γκρούεζα!
Γιωργος Βιβιλακης
(φωτογραφία Λάκη Γαβαλά)
Alex Goulielmos
(φωτογραφία Λάκη Γαβαλά)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Λάκης είναι εξαντρίκ, δεν έχει σχέση με τους "γυμνασιάρχες του '60".
Στέλιος Κραββαρίτης
Έχει και πιο κάτω.... https://www.facebook.com/photo?fbid=3819253754833319&set=a.355377474554315
Niki Efstathiadis
ο Λάκης τη γλυτώνει λοιπόν ε;
πάλι καλά!
τον έσωσε το εξαντρίκ!
Christos Demekas
Παιδιά κ ο Καμμένος έκανε την Σαλαμινα Καννες
Dionysis Tsaglis
Βαριέσαι γρήγορα
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ για τον Καραγκιόζη...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
Ο Καραγκιοζης ειναι μεγαλη λαικη τεχνη. Αλλα τι καταλαβαινουν αυτα τα ξοανα για να καταλαβουν κ αυτον;
Βασίλης Καμπούρης
Κι εγώωωω!Πολύ κοπίδι κι αλεύρι χαχαχα
ΥΓ: υποθέτω πως άμα πήγαιναν τους ξένους σε παράσταση καραγκιόζη (και υπάρχουν απίθανες σήμερα που μιλάμε) οι ξένοι θα τον... (λογοκρίθηκε με παπιά)... Αλλά στην Ελλάδα κυριαρχεί τόσο μανταμσουσουδιά και κατρουτσάκι ερασμους (άρα γίναμε ξένοι), που προτιμούνται οι ανθυπομπριτνεη σπιαρς με μπουζούκι, διασκεδάσεις.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Κάποιοι φτιάχναμε τις φιγούρες από το μηδέν, και πέρναμε τα παλιά σεντόνια των μανάδων μας για να φτιάξουμε μπερντέ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εννοείται πως ο μπερντές ήταν σεντόνι από το σπίτι μας. Τι άλλο θα 'ταν;
Fotini Pa-trou
Ένα πολύ ωραίο film του Λευτέρη Ξανθόπουλου, σχετικό με Καραγκιόζη https://www.youtube.com/watch?v=wIcMr4D4uyo
Ο δραπέτης -1991
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
To έχω δει και έχω και το σάουντρακ...
Fotini Pa-trou
Παρομοίως
Ιωάννα Κλ.
Τι όμορφη σκέψη -ουσίας!!!
Nikolaos Nikolopoulos
Θυμάμαι την δεκαετία του 90 ο διευθυντής του Οικονομικού Ταχυδρόμου Γιάννης Μαρίνος είχε κηρύξει τον πόλεμο στον Καραγκιόζη, πράγμα που πιστεύω ότι επηρέασε μια μερίδα του κόσμου διότι βλέπουμε να έχει επικρατήσει η βρισιά Καραγκιόζης πράγμα που δεν ίσχυε πριν τα 90'ς.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Όταν ήμουνα μικρούλης (δεκαετία '50) με τα παιδιά της γειτονιάς, μας έπαιζε Καραγκιόζη ο μεγαλύτερος μας Δημήτρης Μαλακάσης, μετέπειτα εισαγγελέας Εφετών -βαθιά δημοκράτης, και ο πρώτος που χρησιμοποίησε την Δημοτική στην εργασία του (όχι ανέξοδα).
Stathis Androutsakis
Τις θυμάμαι κι εγώ αυτές τις φιγούρες, έφτιαχναν και τα ξαδέρφια μου Φώντα...!!
Marialena Oikonomidou B
Στο Αλσος είχε ο πατέρας μου τον εξαιρετικό Ευγένιο Σπαθαρη θυμάμαι..
Ήταν φίλοι αγαπημένοι
Βεβαίως και ο Καραγκιόζης είναι μεγάλη λαϊκή τέχνη!
Διαμαντής Καράβολας
Να επισημάνω αγαπητέ Φώντα και για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται, ότι το Σωματείο Καραγκιοζοπαικτών βγάζει ένα καταπληκτικο μηνιαίο ηλεκτρονικό εφημεριδάκι, που τον τελευταίο χρόνο έχει ανέβει πάρα πολύ σε ποιότητα μιας και γράφουν πολύ σημαντικοί μελετητές αλλά και καραγκιοζοπαίκτες.
Μπορεί να βρει τα τεύχη στην ηλεκτρονική σελίδα και αν στείλει το μέιλ του θα του έρχεται κάθε μήνα χωρίς να χρειαστεί να το αναζητά κάθε φορά. Το τελευταίο τεύχος έχει μερικά πολύ σημαντικά κείμενα για το 21.
http://www.karagkiozis.com/somateio/gr_som_news.htm
Είναι ευχής έργον ότι ο Καραγκιόζης περνάει δεύτερη νιότη τα τελευταία 10 χρόνια!
Ηλεκτρονική Εφημερίδα του Πανελλήνιου Σωματείου Θεάτρου Σκιών
Pandora Mouriki
Είχαμε μάθει απέξω και τις ιστορίες απο τα δισκάκια . Εχω φτιαξει και παίξει Καραγκιόζη με τα ξαδερφια μου και κάναμε κι ολες τις φωνές και παράσταση για τους μεγάλους στην Λειβαδιά . Τί μου θυμησες !!!
Γιάννης Σκιαδάς
respect για την ομορφη και ευστοχη αναρτηση
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ για τους Fairport Convention...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Aerakis
Υπαρχει μια απιστευτη ζωντανη εκτελεση στο YouTube! Respect, παικταραδες ολοι τους , οχι αστεια!
Vassilis Serafimakis
Μέγιστοι πράγματι - από την αρχή ως το τέλος.
Εντάξει, δεν είναι ανάγκη να είσαι το ίδιο μέγιστος όπως όταν είσαι νέος. Αργησα πάντως να καταλάβω την προκατάληψη που υπήρχε στα μουσικά έντυπα τής Αγγλίας γιά τα στερνά αυτού τού συγκροτήματος.
Παναγιώτης Φιλιππάτος
Pure Masterpiece!!!! Ευχαριστούμε για την ανάρτηση
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ για τους Sunset...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέρα Βασιλείου-Πέτσα
Ο Νίκος Αντύπας, που παίζει εδώ τύμπανα, είναι ο γνωστός συνθέτης;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι. Και ντράμερ των Socrates λίγο πιο μετά.
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Ευχαριστώ!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από την παρέα και αυτό το LP, που κάποτε το εύρισκες στα αζήτητα στο Μοναστηράκι, αγόραζες όσες κόπιες ήθελες, και που τώρα έχει πάει στο Θεό. Δεν το θυμάμαι καλά, έχω κάτι αιώνες να το ακούσω. Νομίζω πως είχε 1-2 κομματάκια που μ' αρέσανε. Ναι το "Why do I have to understand?" του Ντέμη Βισβίκη ήταν πολύ καλό…
DISCOGS.COM
New Energy – Friends (1980, Vinyl)
Vassilis Serafimakis
Μού θυμίζει μουσικό θέμα από παιχνίδι Amiga - κι αυτό είναι έπαινος φυσικά, ας όψεται η ηλικία μας!
Christos Demekas
Πραγματικά σημα εκπομπής
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
Χωρίς κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τελείως χάλια, απαράδεκτο.
Xenofon Rarakos
Ωραίες εκπλήξεις...! Στο τραγούδι η Πωλίνα !
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στα 45άρια τους, όχι στο LP
Xenofon Rarakos
Εντυπωσιακό, ότι είχαν και σινγκλάκια...
Παίδες, αν και δεξιός παρακολουθώ ήσυχα και ασχολίαστα το εξαιρετικό ιστολόγιο σας/σου - στη μουσική συμφωνούμε και μάλιστα πολύ. Αλλά εδώ πρόκειται για λάθος:λόγω ηλικίας (61) θυμούμαι άριστα ότι ο Καραγκιόζης ήταν εξαιρετικά δημοφιλής επί χούντας (είχα όλα τα δισκάκια και πήγαινα σε παραστάσεις που έβλεπες και αστυνομικούς ή στρατιωτικούς με τις οικογένειές τους) ενώ η Αριστερά ήταν εναντίον διότι θεωρούσε ότι προωθούσε την καταφερτζίδικη και όχι επαναστατική αντιμετώπιση της εξουσίας. Υπήρξα αυτήκοος μάρτυς σε σχετική συζήτηση με τον Κύρκο που γνωριζόταν με τον αριστερό πατέρα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επίθεση κατά του Καραγκιόζη ξεκίνησε πολύ αργότερα από το Γιάννη Μαρίνο του Οικονομικού Ταχυδρόμου. Μέχρι τότε δεν υπήρχε πρόσημο στον Καραγκιόζη.
Νικόλας Κυρίτζης
Όταν έγραψα "Η δεξιά σιχαίνεται τον Καραγκιόζη" είχα στον νου μου την σημερινή, του... Harvard και του LSE.
ΔιαγραφήΟπότε συμφωνούμε. Αλλά αυτή δεν είναι δεξιά αλλά trendy σουσουδοδεξιά - η πραγματική Δεξιά δεν θα έπρεπε να έχει ευρωλιγούρα ή οπoιαδήποτε λιγούρα αλλά να ακούγεται σαν βαρύς Ηπειρώτικος σκοπός. Με την ευκαιρία συγχαρητήρια για το κομμάτι για το Μπάλλο, άψογο!
ΔιαγραφήΝικόλας Κυρίτζης