Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 354

18/3/2021
Τοπ χλιδή στην Αθήνα του 1960, όταν η υπόλοιπη Ελλάδα ψοφολογούσε (να το λέμε κι αυτό). Το μεροκάματο τότε ήταν γύρω στο 50άρι (δραχμές εννοείται), για να κάνετε την σύγκριση με το σήμερα. Ήθελες δηλαδή περί τα δυόμισι μεροκάματα για να αριβάρεις στ’ Αστέρια, το Σάββατο. Πολλά λεφτά... για το 95% του κόσμου.
Η κορυφαία χορευτική ορχήστρα του Κουβανού Raoul Zequeira λοιπόν, σε παραστάσεις στη Γλυφάδα, για τους τυχερούς που μπορούσαν να τα ζήσουν αυτά τα πράματα και κυρίως για ’κείνους που μπορούσαν να τα εκτιμήσουν. (Η ίδια ορχήστρα μερικά χρόνια αργότερα θα ηχογραφούσε έναν latin-funk δυναμίτη, για τον οποίον λιώνουν οι συλλέκτες ανά την υφήλιο – αν και έχει βγει και «πειρατής». Ακούστε στα σχόλια...).
Όσοι νομίζουν πως επειδή πέρασαν μια νύχτα από το +Soda ή από το Club 22 έμαθαν και το τι σημαίνει χορευτική διασκέδαση πλανώνται πλάνην οικτράν. Ένα θα πω μονάχα. Όποιος δεν έχει χορέψει, έχοντας δίπλα του μια ζωντανή ορχήστρα δέκα ατόμων, να τα δίνει όλα και να τα «χώνει» από κάθε κατεύθυνση, με σαξόφωνα, τρομπέτες και τρομπόνια, άσε τα κρουστά, δεν έχει δει τίποτα.

18/3/2021
Σκληρό λοκντάουν, δηλαδή έξω ούτε για κατούρημα, μέχρι την 25η Μαρτίου, να σαπίσουμε βλέποντας την Γιάννα... Μπουμπουλίνα, τον Παπαφλέσσα με σιδερωμένο πετραχήλι, και την Αλίκη Νικολαΐδου (Μορφές και Θέματα) για πλήρη εθνικοπατριωτική κατήχηση (οι παλιοί ξέρουν). Και ανήμερα, στην παρέλαση, μία ώρα λεύτεροι στα μπαλκόνια να χειροκροτάμε τον άγγλο διάδοχο, με τ’ αγιοβασιλιάτικα παράσημα από το γιουσουρούμ, και τον γάλλο λιμοκοντόρο με την ξυλάγγουρη κουμπαρομπεμπέκα. Μετά... για γίδα βραστή στα Δερβενάκια.

18/3/2021
Από σεβασμό προς τον σπουδαίο τραγουδοποιό Λίνο Κόκοτο, το εξαιρετικό τραγούδι του «Πέντε και τέταρτο χαράματα» δεν θα το αποκαλέσω ψευτορόκ, παρότι είναι.
Περιμένουμε να πεθάνει (να ’ναι πάντα καλά ο άνθρωπος) για να γράψουμε πόσο σημαντικός υπήρξε ο Λίνος Κόκοτος; Ένας τραγουδοποιός, που από το 1966, όταν εμφανίστηκε, δεν έχει βγάλει άσχημο ή αδιάφορο τραγούδι ή δίσκο – καθώς ακόμη και τα τελευταία του, που έχω ακούσει, είναι πολύ καλά.
Μα και όταν χρειάστηκε να κάνει μουσική για τον κινηματογράφο, ο Λίνος Κόκοτος, κι εκεί έδειξε πόσο μετρούσε σαν συνθέτης, όταν σκόραρε, με καταπληκτικά θέματα, στο ελληνικό... The Wicker Man, το soft-core «Σπίτι στους Βράχους» (1974), του Γιώργου Ζερβουλάκου. Στο 22:33...
https://www.youtube.com/watch?v=4UHI4z9_FXs&t=1349s

18/3/2021
>>Συγκινούμαι πολύ όταν σκέφτομαι ότι ένας ακόμη πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος προστέθηκε στο Σώμα της Εκκλησίας μας<<
Το χειρότερο απ’ όλα δεν είναι ότι πήγε να βαφτίσει, εκμεταλλευόμενος μόνο και μόνο τη θέση του, ως πορφυρογέννητος έναντι της πλέμπας (αυτά τα έχουμε δει άπειρες φορές από τις εξουσίες και δεν θα σταματήσει να τα βλέπουμε), είναι κυρίως αυτή η γελοία δήλωση, περί «πιστού Χριστιανού» (πότε πρόλαβε, τώρα, να πιστέψει το βρέφος είναι άλλο θέμα...) και βεβαίως η αναφορά στη λέξη «Σώμα» (το παίζει και θεολογικά καταρτισμένος ο χριστέμπορας), όπως και η γενικότερη επίκληση τού θρησκευτικού φρονήματος για τιποτένιους, διαφημιστικούς λόγους.
Ούτε οι χουντικοί δεν είχαν το θράσος να κοροϊδεύουν τόσο ξεδιάντροπα την Εκκλησία και τον κόσμο.

17/3/2021
Φοβερό ψευτορόκ, κοινωνικού περιεχομένου, του Χρήστου Κυριαζή, που κολλάει απόλυτα με την εποχή κι ας βγήκε πριν από 38 χρόνια. Τα αληθινά μεγάλα τραγούδια το έχουν αυτό...
Εγώ το άκουγα αυτό το τραγούδι τότε (είχα αγοράσει το LP και το έχω ακόμη), μαζί με Creep Records/Yello-O-Yell και Μαργαρίτη... Δεν το έφτυνα, όπως πολλοί φίλοι μου.
Αναγνώριζα βέβαια πως το ροκ του ήταν επίπλαστο, αλλά αυτό δεν με εμπόδιζε να το απολαμβάνω, γιατί ήταν τραγούδι φτιαγμένο από «μάστορα», φύσει και θέσει, και τραγουδισμένο κολασμένα, σαν από ταινία με μηχανές τού Δαλιανίδη, από τον Βλάσση...
https://www.youtube.com/watch?v=0Zfzv-UzBno

16/3/2021
TRAILBLAZING COMPOSER AND ORCHESTRA LEADER MARIA SCHNEIDER WINS TWO GRAMMY AWARDS
“Best Instrumental Composition” for “Sputnik” from Data Lords
“Best Large Jazz Ensemble Album” for Data Lords
Ήταν ένα ακόμη πολύ καλό άλμπουμ της Maria Schneider, για το οποίον τα είχαμε πει εδώ...
https://www.lifo.gr/culture/music/i-amerikanida-maria-schneider-einai-mia-apo-tis-simantikoteres-synthetries-tis

15/3/2021
Κάποτε, στα 90s, όταν είχα ακούσει για πρώτη φορά το μοναδικό άλμπουμ των Millenium (από τη Δυτική Ακτή και από το 1968) το είχα υποτιμήσει, γιατί τότε μου φαινόταν κάπως pop – κι έτσι όταν το είδα κάποια στιγμή μπροστά μου, σε επανέκδοση, στα 00s, δεν το αγόρασα. Μετά κάπου είχα ακούσει πως το πρώτο κομμάτι του άλμπουμ τους, το “Prelude”, ήταν σύνθεση του Μάνου Χατζιδάκι –αν είναι δυνατόν!–, και θυμάμαι πως τελείως έκπληκτος έψαχνα να βρω μια κόπια, ώστε να το τσεκάρω. Όταν βρήκα τελικά την κόπια είδα πως δεν υπήρχε το όνομα τού Χατζιδάκι στα credits, και θυμάμαι πως είχα πει... να, άλλη μια μ@λακία, απ’ αυτές που ακούγονται τριγύρω... μέχρι που ανέβηκε κάποια στιγμή μια ραδιοφωνική συνέντευξη τού Χατζιδάκι στο YouTube, με τον ίδιον να λέει ότι το “Prelude” ήταν, όντως, δικό του κομμάτι, και πως ήταν πολύ περήφανος γι’ αυτό! Πολύ περίεργο, μα τω Θεώ! 
Ακούστε στο 1:36 και στο 6:17 τον Μάνο Χατζιδάκι να μιλάει για τους Millenium… μαζί με το "Prelude" και λοιπά...
https://www.youtube.com/watch?v=o3bNMxKppw8

15/3/2021
Πριν από λίγες μέρες πέθανε στα 89 του μια μεγάλη μορφή της ουγγρικής και της ευρωπαϊκής τζαζ, ο πιανίστας János Gonda. Ο Gonda ήταν στη σκηνή από τα χρόνια του ’50 και οι εγγραφές του στα σίξτις με το Qualiton Jazz Ensemble είναι απλώς εκπληκτικές. 
Στα σέβεντις πήγε και προς πιο fusion-progressive μονοπάτια, ενσωματώνοντας και ethnic στοιχεία στις μελωδίες του. Ασχολήθηκε επίσης με την συγγραφή βιβλίων, την διδασκαλία της τζαζ, διαπρέποντας και στον κινηματογράφο, γράφοντας σάουντρακ για ταινίες των Zoltán Fábri, István Szabó, Pál Gábor κ.ά.
(Κάποτε είχα γράψει ένα κείμενο για την ουγγρική τζαζ, στο Jazz & Τζαζ, με πολλές λεπτομέρειες, αλλά δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο σε doc πια, και θα πρέπει να το «χτυπήσω» από την αρχή, για να το «ανεβάσω» κάπου).
https://www.youtube.com/watch?v=0AJMnkvk-Lc

8 σχόλια:

  1. Σχόλια από το facebook στο ποστ για τον János Gonda...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Συμμετέχει, ως πιανίστας, και σε αυτή την εκπληκτική διασκευή του “Night and day” του Cole Porter…
    https://www.youtube.com/watch?v=YUxd0y8D4Tw
    Night and Day

    Stathis Nikokavouras
    εχουν καλη βαση στην τζαζ.πολλα μπαρ που παιζουν γκρουπς ..τυχερος ο γιος που ζει εκει.αλλα ακουει νταμπα ντουμπα γιοπ

    Nektarios Papadimitriou
    αυτο το αλμπουμ που εχεις ποσταρει εχει μεσα 2 κοματαρες που οταν τ ακουσα καποτε μου κρεμασαν οι μασελες! Μεγας παιχτης!!! Καλο του ταξιδι...

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Υπήρχε μια εποχή εκλεκτική συγγένεια μεταξύ ελληνικής και ουγγρικής τζαζ σκηνής. https://youtu.be/R_OdKoZaaWk?t=82
    Szakcsi Lakatos Béla Babos Gyula Kőszegi Imre Jam RARE

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Λόγω Μπαράκου, που έφερνε τους Ούγγρους στην Πλάκα, επειδή ήταν φτηνοί.

    Spyros Diastimikos
    Μεγάλη μορφή.

    Costas Arvanitis
    "Το Τραγούδι του Σαμάνου" είναι κορυφαίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Φοβερό ψευτορόκ, κοινωνικού περιεχομένου, του Χρήστου Κυριαζή"...

    Nikos Markakis
    Συγγνώμη αλλά ούτε ροκ είναι, ούτε επίπλαστο. Μου θυμίζει τσιφτετελοπόπ από τον Δάντη!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε Μαρκάκη πότε γεννήθηκες και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε;

    Dimitris Eliadis
    ετσι...

    Nikos Markakis
    στο γυμνάσιο άκουγα τον Γαρύφαλο, και μετά ανακάλυψα τον Πασχάλη και τον Τουρνά!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καααλά, πας με τον αραμπά... Και γράφεις ό,τι να'ναι. Για δοκίμασε να το χορέψεις τσιφτετέλι αυτό, να μας πεις πώς γίνεται.
    Εγώ δεν έγραψα ότι είναι ψευτορόκ και επίπλαστο; Ξέρεις τι σημαίνει "επίπλαστο"; Τι μας λες ότι δεν είναι επίπλαστο, διαφωνώντας τάχα;

    Nikos Markakis
    οκ! Το διορθώνω, σκέτο ποπ! Επιπέδου Ρόκκος, συν πλην.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και ο Ρόκκος ψευτορόκ είναι, αλλά καμμία σχέση το κομμάτι με Ρόκκο. Ο Κυριαζής δεν είναι Ρόκκος, είναι κλάσεις ανώτερος. Κι έχω και τον πρώτο δίσκο τού Ρόκκου (που έχει κάτι καλά μέσα) και μόνον αυτόν.

    Nikos Markakis
    θυμάμαι όταν πρωτοβγήκε ο Ρόκκος, σε μια κριτική, ίσως Ποπ+Ροκ, τον χαρακτήρισαν, τον πρώτο δίσκο σκυλομέταλ!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είχε στοιχεία και από αυτά. Δεν ήταν για πέταμα εκείνο το άλμπουμ.

    Δημητρης Σαλτος
    Για τον πρώτο του ροκκου που είχε κυκλοφορήσει παράνομα μιλατε και είχε σκληρό ροκ ήχο και καποια είχαν στίχο αντιμιλιταριστικο και αντιεξουσιαστικο; άλλωστε τα Εξάρχεια έγινε γνωστός, που τραγουδούσε στα πέριξ, και μετά τον κραξανε πως ξεφτιλιστηκε.
    https://youtu.be/KRKjlEDjAmA
    Στέλιος Ρόκκος - Σήματα κινδύνου

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι ρε, γι' αυτόν λέω. Αυτός δεν είναι ο πρώτος;
    Παράνομα; Γιατί παράνομα; Εγώ από δισκάδικο τον είχα αγοράσει.

    Δημητρης Σαλτος
    Γράφει την ιστορία κάτω από το τραγούδι. Τον είχε κυκλοφορήσει παράνομα ένας που του τον είχε δώσει ως demo ο ροκκος. Στο εξώφυλλο έβαλε και τη φωτογραφία από τη ταυτότητα του.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    A, δεν τα θυμάμαι αυτά. Γράφει τίποτα πάνω ο δίσκος; Τώρα βαριέμαι να ψάξω να τον βρω. Πάντως ο δίσκος κυκλοφορούσε κανονικά.

    Δημητρης Σαλτος
    Ε γράφει πως ήταν νέος τότε ο ροκκος και δεν ασχολήθηκε. Πάντως πάλι καλά που τον έβγαλε κάποιος, και έχει και ο ροκκος κάποια δυνατά τραγούδια. https://youtu.be/Ddn09JuidSs
    Στέλιος Ρόκκος - Έρωτας με το φεγγάρι / Rokkos - Erwtas me to feggari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Βρήκα τον δίσκο, δεν γράφει τίποτα επάνω φυσικά, αλλά έχει κάτι λόγια του Ρόκκου για τον Άσιμο.

      Daniil Gkorgkolis
      και γω που 'μαι καινούργιος στα πράγματα, απλώς να πω ότι χωρίς να ναι απαραδεκτος ο δίσκος, είναι κάτω του μετρίου, και σε αυτό δε φταιει η φτωχή παραγωγή, αλλά η σύνθεση (ειδικά οι στίχοι λίγο να χάσουν τη συνοχή, είναι για γέλια απομωνομενοι) - σήματα κινδύνου
      Πάντως μου κάνει εντύπωση, ότι όντως είχε γίνει ένας αναβρασμός στη περίοδο '89-'91 πολλά νέα ονόματα ήρθαν απτην αφάνεια, ενώ παράλληλα γεννήθηκε απτις στάχτες μια νέα αγγλόφωνη ελληνική σκηνή (καμία σχέση με την creep, που χάθηκε οριστικά)

      Δημητρης Σαλτος
      Δεν είχε παραγωγή ο δίσκος. Σε ένα τετρακαναλο τα έγραψε ο ροκκος, και τα έβγαλε ο άλλος στο εμπόριο έτσι ακατέργαστα. Επίσης έχει πολύ καλά τραγούδια πιστεύω, έτσι με την τραχιά του δύναμη. Τα επόμενα του ήταν αδιάφορα.

      Dionisis Bilalis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      παρχουν κι αλλες ποιότητες

      Δημητρης Σαλτος
      Παιδια, ο Ροκκος εδω γαζωνει!!

      Patritsopoulos Nikos
      τον παραδεχτηκα μετα απο δεκαετιες,εξαιρετικος

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ποιον απ' όλους;

      Patritsopoulos Nikos
      τον Βλαση και μονον

      George Voudiklaris
      Πόσο μεγάλος τραγουδιστής ήταν... Να το ήξερε τουλάχιστον ο ίδιος;

      Θανάσης Ζελιαναίος
      Αυτού του είδους οι "δαλιανίδιοι" χαρακτήρες φτουράγανε πάρα πολύ εκείνη την εποχή αλλά πεθάνανε μαζί με τη δεκαετία. Και ο Βλάσσης επειδή πέρναγε για τέτοιου είδους περσόνα τα υποστήριζε καλά αυτά και του τα γράφανε σωρηδόν. Ο Βρώμικος Αέρας ας πούμε που είναι το πιο γνωστό, μουσικά είναι πολύ καλύτερο γιατί είναι Θεοδοσιάδης. Αλλά ο καλύτερος από όλους είναι ο Φυγάς του Νομικού. Έχει μία ασύλληπτη οριεντάλ progressive σύνθεση και έναν ωραίο στίχο που τουλάχιστον σου δίνει μία μηδενιστική αίσθηση ματαιότητας.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Παπακωνσταντίνου-Τσιλιφώνης...

      Θανάσης Ζελιαναίος
      Άστα να πάνε, ερμηνευτικά δεν το μπορώ καθόλου τον μπαγάσα! Όποτε λέει λαϊκά καλύτερα τα λέει από τα ροκ.

      Σταύρος Καρτσωνάκης
      εμένα πάλι (τον έχω τον δίσκο και τον εκτιμώ τον Μπονάτσο πολύ) μου φαίνεται ότι οι λέξεις παρατονίζονται και η ενορχήστρωση ολίγον παρωχημένη (για να μην πω μάπα), έχει και καλύτερα κομμάτια ο συγκεκριμένος δίσκος

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τα καλύτερα είναι του Κυριαζή, η Δραπετσώνα (φοβερό) και το Σκύβω και σε φιλώ, τα άλλα είναι από μέτρια και κάτω για μένα (και του Μικρούτσικου είναι τελείως μέτρια). Το Βαρέθηκα να ζω είναι και αυτό από τα καλύτερα του δίσκου. https://www.youtube.com/watch?v=mjha7qw47r4
      Βλάσσης Μπονάτσος – Δραπετσώνα

      Διαγραφή
    2. Alexis Tambouras
      Για κάτι τέτοιες αναρτήσεις , αξίζει ένας άνθρωπος που πρόλαβε τις διαπομπεύσεις των τεντυμπόϋδων στην Πανεπιστημίου κι είχε γείτονα τον Λένον και τον Ντόνοβαν στο Λονδίνο το 66 - να ταλαιπωρείται με περιηγήσεις στα αφασιακά πεδία του fb του επόμενου αιώνα : Διότι μπορεί να συναντήσει περιπτώσεις να του υπενθυμίζουν βιωματικά του στιγμιότυπα ισταντανέ , από τα γεννητούρια μιας κουλτούρας επί συνόλου τόσο δυναμικής και αυθεντικής , που έδωσε νόημα στο περιεχόμενο της καλλιτεχνικής έκφρασης καθ εαυτής- με αναβαθμό που να ξεπερνά κάθε αμφισβήτηση ή οποιαδήποτε τυχόν υποβάθμιση από μεταγενέστερους φωστήρες, καθότι η γνήσια πρωτοπορία σε όποιο ταμπλό κι άν παίζει υπερέχει εκτός συναγωνισμού . Αλλα δύσκολο βρίσκεται κάποιος ικανός να το συλλάβει και ( απίστευτο) να το επαναπροσδιορίσει και επανατοποθετήσει στα αρχικά υπαρξιακά του θεμέλια όπως αρμόζει ! Μόνο ο Τρούσας μπορεί διότι έχει μια τρέλα που υπερβαίνει τα όρια , ( βασικό συστατικό συνήθως καταστάσεων σαν αυτές στις οποίες αναφέρεται) πράγμα που μπορεί να γίνεται ακόμα κι αφόρητα εκνευριστικό- αλλά ποτέ άκυρο ή εκτός φάσης - με μια ακρίβεια και τρόπο μοναδικό .

      Vassilis Serafimakis
      To να πείς ότι κάτι είναι 'επίπλαστο' και καπάκι να το επαινέσεις θέλει πάντως τόλμη.

      Vagelis Avgidis
      Τι εννοειτε ακριβως ψευτοροκ?

      Aris Kontoangelos
      Αυτό δεν το λες μουσικά μέτριο (άλλο η μελοποίηση). Ούτε ροκ. Ούτε ενορχηστρωτικά παρωχημένο (ακόμη και για το 1983!) https://www.youtube.com/watch?v=vea9v7VW4F0
      Βλ. Μπονάτσος - Μετανάστης στο Παγκράτι (Θ. Μικρούτσικος & Ά. Αλκαίος)

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Συγκινούμαι πολύ όταν σκέφτομαι ότι ένας ακόμη πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος"...

    Miltos Marathon
    Δυστυχώς αγαπητέ μου φίλε υπάρχει πολύς κόσμος που εκμεταλλεύεται την Εκκλησία και τους πιστούς και πρώτοι πρώτοι αυτά τα κωλόπαιδα οι πολιτικάντηδες και λοιποί...Έμενα η προσωπική μου επαφή πάντως είναι με κάτι παπαδάκια (άμισθα να τα λέμε και αυτά) ... που τραβιούνται στις φυλακές στα νοσοκομεία που βοηθάν τα τζανκια προσφέρουν στα συσσίτια σπουδάζουν ορφανά και δεν μασάνε να τα χώσουνε και σε δημάρχους και σε πολιτικούς άρχοντες και σε μητροπολιτάδες ...ναι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι και όσο πιο έξω πας στην επαρχία θα βρεις αρκετούς. ...είναι ακροβολισμένοι!

    Γιωργος Βουδουρης
    ..αντιπρόεδρος της ΝΔ και πρόεδρος της πλαστογράφησης των λαϊκών μας παραδόσεων..

    Nick Rovas
    Μάλλον είχε συνομιλία με Κιμπουροπουλος που είχε συνομιλία με το αγέννητο βρέφος

    Bill Blues
    Εκτός από ΧΡΗΣΤΕΜΠΟΡΑΣ ΦΩΝΤΑ μην ξεχνάς πως το ΑΝΘΡΩΠΙΔΙΟ ΑΥΤΟ
    ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ !!!!
    Τώρα πως κολλάνε αυτά τα δύο μαζί ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ μπορεί να τα ΒΑΦΤΙΣΕΙ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Λίνο Κόκοτο...

    Nikitas Kakavas
    Μόνο ένας που έχει ακούσει τόνους μουσική, όπως εσύ Δασκαλε, δεν φοβάται και προσπερνά την ειρωνία των δήθεν. Και εκθέτει δημόσια την αλήθεια του. Αν θα μπορούσε να διαβάσει το σχόλιο σου ο σεμνός Λίνος (και κυρίως ΠΟΙΟΣ το υπογράφει) θα χαμογελούσε ευτυχης

    Kwstas Agas
    Και σημειωτέον: ο Λίνος Κόκοτος, ακόμη και στην τωρινή ηλικία του, παραμένει δημιουργικός και εμπνευσμένος και, κυρίως, μας απασχολεί ΜΟΝΟ με το ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ έργο του. Φερ'ειπείν ο συνομήλικος του Διονύσης Σαββόπουλος, που έχει 20βαλε χρόνια να μας παρουσιάσει έστω και μισό τραγουδι του, πλην όμως είναι κάθε λίγο και λιγάκι στην επικαιρότητα με το "τι θα δηλώσει, πόσο θα γλύψει την εξουσία" κ.ο.κ. .... Αντιθέτως, ο σεμνός και διακριτικός ΚΎΡΙΟΣ Κόκοτος εξακολουθεί να μας απασχολεί με τον τρόπο που αρμόζει σε συνθέτη: ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΤΟΥ ... Το παρακάτω πολύ μου αρέσει ...https://youtu.be/o68nK_cZWzs
    Θέλμα Καραγιάννη - Μην ψάχνεις την Ιθάκη - (Λ. Κόκοτος - Κ. Λάζαρης) - Official Audio Release

    Michalis Matthaiou
    Το φλάουτο πάντα άπαιχτο.

    Andreas Frogoudakis
    σπουδαίος συνθετης και σεμνός άνθρωπος.. respect

    Salvo Coleman
    Συμπατριώτης μου στην καταγωγή! Πολύ ευαίσθητος άνθρωπος ..

    Patritsopoulos Nikos
    μπραβο,εκπληκτικος συνθετης
    https://www.youtube.com/watch?v=UdU_b9teob8
    Δέκα διαμάντια του Λίνου Κόκοτου

    Βασίλης Καμπούρης
    Αυτό με την νεκρολαγνεια αν το ξεπερνούσε η Ελλάδα θα χε κάνει το μισό δρόμο για κάτι καλύτερο αν σκεφτεί κανείς τις προεκτασεις. Να περιμένει να πεθάνουν πεθάνουμε για να.. συντρέξει.Να γίνουμε ακινδυνοι τακτοποιημενοι για να πει τον ήξερα κι εγώ το θείο... Καλό παράδεισο και χρόνια πολλά φάση...
    Λίνος Κόκοτος θεός ζωντανός

    Ioannis Fokas
    Αγαπημένος Κόκοτος,σεμνός και πάντα δημιουργικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Σκληρό λοκντάουν, δηλαδή έξω ούτε για κατούρημα, μέχρι την 25η Μαρτίου"...

    Giorgos Stamatelos
    Ελληνικός Υπαρκτός Σουρεαλισμός!

    Βασίλης Καμπούρης
    Σήμερα θα μιλήσουμε για τον Μέγα Λέξανδρο

    Kosmas Vassiliou
    ήταν μια ενθουσιώδης επικολυρική?

    Voltnoi Brege
    Το τερμάτησες ποιητή μου

    Stam Ekmek
    Ειπαμε....αναβιωνουν την Εθνοσωτηριο επαναστασι

    Miltiadis Kordas
    Έκλαψα στην αναφορά της Νικολαιδου....

    Karma Screen
    Γίνεται να έρθω κατευθείαν για γίδα;

    Σταύρος Καρτσωνάκης
    χαχαχαχχα επικό σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τοπ χλιδή στην Αθήνα του 1960"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=0o_YNGUWKH4
    raoul zequeira - hey!... hey!... hey!... si senor

    Sakis Bwanas
    δυναμίτης! Το εχω στην συλλογή Jazz Bizniz vol.3

    Alex Apostolakis
    Η τελευταια παραγραφος ειναι στα ορια του θεσφατου.

    Costas Lemonidis
    Χορευτικά τσάγια!!

    Βασίλης Καμπούρης
    Το ότι υπήρχαν άνθρωποι που τα εκτιμούσαν αυτά (εγώ πιστεύω πως κατά βάση ήταν οι μέσοι που ένωναν τα δύο μεροκάματα και κάνανε και ρεφενιές και καμιά ζούλα) και δεν υπήρχε αυτό το ισοπεδωμενα ίδιο τσιφτετελομπουζουκορεηβοχοπ στυλ που επικρατεί σήμερα καθώς και τα γέρικα μυαλά του... "ενδιαφέρομαι" κάνει εκείνη την εποχή τόσο αξιοζήλευτη που σκάω σε φάσεις που δεν υπηρχα

    John Drake
    Χορευτικά τσάγια...
    Χαλαρά όνομα κατσαπανκ μπάντας!!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, δεν το έχουν πάρει μυρωδιά ακόμη. Και "Τιμαί Αι Συνήθεις" ωραίο για όνομα...

    John Drake
    για ψαγμένο ρεμπετοβουκολικό...

    Valadis Terzopoulos
    Δεν παίζει σετ δικό μου που να μην σπιναρει... Ultra kille

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Βρήκα και δικό σου ανέβασμα...
    https://www.youtube.com/watch?v=krfVf3JoHD8
    Raoul Zequeira – Poema

    Valadis Terzopoulos
    αυτός είναι Ο ΚΟΜΜΑΤΟΣ απ' το lp!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Οι μπαντουκάντες δεν σ΄ αρέσουνε, που θερίζουν σαν Bob Azzam;

    Valadis Terzopoulos
    Μ αρέσουν και οι μπαντουκαντες πως...άλλο groove όμως εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή