30/3/2021
Σπουδαία τραγουδίστρια η Γεωργία Λόγγου. Από τις καλύτερες γυναικείες φωνές των σέβεντις. Δεν έκανε την πορεία που θα της άρμοζε και ξεχάστηκε γρήγορα. Ευτυχώς υπάρχουν τραγούδια της στο YouTube, για να την ακούμε...
[το τραγούδι είναι του Μιχάλη Καρρά, και θυμίζει το “Day after day” (του Καρρά) που είχε πει ο Σιδηρόπουλος το 1972-73]
https://www.youtube.com/watch?v=MUzOJpU1QKM
Σπουδαία τραγουδίστρια η Γεωργία Λόγγου. Από τις καλύτερες γυναικείες φωνές των σέβεντις. Δεν έκανε την πορεία που θα της άρμοζε και ξεχάστηκε γρήγορα. Ευτυχώς υπάρχουν τραγούδια της στο YouTube, για να την ακούμε...
[το τραγούδι είναι του Μιχάλη Καρρά, και θυμίζει το “Day after day” (του Καρρά) που είχε πει ο Σιδηρόπουλος το 1972-73]
https://www.youtube.com/watch?v=MUzOJpU1QKM
30/3/2021
Φαν της Ακρίτα δεν ήμουνα ποτέ. Δεν μου άρεσε από παλιά ούτε το χιούμορ της, ούτε τα χιουμοριστικά βιβλία της (έχω ένα-δύο από τα έιτις, το «Από την Έλενα με χαμόγελο», το «Ραντεβού με την Έλενα», ως προϊόντα της εποχής, όπως λέμε), και τα τελευταία χρόνια δεν την μπορώ καθόλου ως πολιτική σχολιάστρια.
Δεν κρίνω αν αυτά που λέει είναι σωστά ή όχι –κάποια σίγουρα είναι σωστά– απλώς δεν μου πάει το στυλ της, δεν μου πάει η μονομανία της. Το ότι είναι διαρκώς στο κόκκινο, δίχως να χαλαρώνει. Αυτή η διαρκής βεβαιότητα τού αντιδεξιού «κήνσορα» γενικώς με εκνευρίζει.
Πριν κάτι μήνες, σε φιλικό τοίχο, παρεξήγησε στον μέγιστο βαθμό, κάτι που είχα γράψει για τον Γιώργο Οικονομίδη, σε σχέση με τους στίχους του στο θαυμάσιο τραγούδι «Χαρά μου» (του Τάκη Μωράκη), αλλά και σε σχέση με την εμπλοκή του στις Ολυμπιάδες Τραγουδιού, τις οποίες (η Ακρίτα) είχε μπερδέψει (όπως τόσοι άλλοι) με τις γελοίες Γιορτές τής Πολεμικής Αρετής των Ελλήνων κ.λπ. (συγκεκριμένα είχα σημειώσει: «oι "Αρετές" ήταν για εσωτερική κατανάλωση, ενώ οι Ολυμπιάδες είχαν διεθνές κύρος, και δεν είχαν ούτε παρελάσεις, ούτε άρματα, ούτε άλλες τέτοιες φαιδρότητες»).
Νόμιζε λοιπόν πως είχα χαρακτηρίσει «θαυμάσιο τραγούδι» τον ύμνο της χούντας(!!) και όταν της υπέδειξα, ευγενικά, το λάθος της, πως το «θαυμάσιο» αφορούσε το τραγούδι «Χαρά μου» και όχι τον «ύμνο» φυσικά, τότε εκείνη δεν ενδιαφέρθηκε να ζητήσει συγγνώμη, παρά μου έκοψε την κουβέντα!!
Την κατάλαβα αμέσως... και την αντιμετώπισα στωικά. Δεν εκνευρίστηκα θέλω να πω.
Έχει πολλά στο μυαλό της η Ακρίτα και δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί όλα, δεν προλαβαίνει, και γι’ αυτό την πατάει συχνά – και σε πολλά θέματα. Είναι θύμα της εικόνας της, βασικά. Και η εικόνα της είναι εκείνη που την πληγώνει πρώτα-πρώτα, όχι οι άλλοι.
Φαν της Ακρίτα δεν ήμουνα ποτέ. Δεν μου άρεσε από παλιά ούτε το χιούμορ της, ούτε τα χιουμοριστικά βιβλία της (έχω ένα-δύο από τα έιτις, το «Από την Έλενα με χαμόγελο», το «Ραντεβού με την Έλενα», ως προϊόντα της εποχής, όπως λέμε), και τα τελευταία χρόνια δεν την μπορώ καθόλου ως πολιτική σχολιάστρια.
Δεν κρίνω αν αυτά που λέει είναι σωστά ή όχι –κάποια σίγουρα είναι σωστά– απλώς δεν μου πάει το στυλ της, δεν μου πάει η μονομανία της. Το ότι είναι διαρκώς στο κόκκινο, δίχως να χαλαρώνει. Αυτή η διαρκής βεβαιότητα τού αντιδεξιού «κήνσορα» γενικώς με εκνευρίζει.
Πριν κάτι μήνες, σε φιλικό τοίχο, παρεξήγησε στον μέγιστο βαθμό, κάτι που είχα γράψει για τον Γιώργο Οικονομίδη, σε σχέση με τους στίχους του στο θαυμάσιο τραγούδι «Χαρά μου» (του Τάκη Μωράκη), αλλά και σε σχέση με την εμπλοκή του στις Ολυμπιάδες Τραγουδιού, τις οποίες (η Ακρίτα) είχε μπερδέψει (όπως τόσοι άλλοι) με τις γελοίες Γιορτές τής Πολεμικής Αρετής των Ελλήνων κ.λπ. (συγκεκριμένα είχα σημειώσει: «oι "Αρετές" ήταν για εσωτερική κατανάλωση, ενώ οι Ολυμπιάδες είχαν διεθνές κύρος, και δεν είχαν ούτε παρελάσεις, ούτε άρματα, ούτε άλλες τέτοιες φαιδρότητες»).
Νόμιζε λοιπόν πως είχα χαρακτηρίσει «θαυμάσιο τραγούδι» τον ύμνο της χούντας(!!) και όταν της υπέδειξα, ευγενικά, το λάθος της, πως το «θαυμάσιο» αφορούσε το τραγούδι «Χαρά μου» και όχι τον «ύμνο» φυσικά, τότε εκείνη δεν ενδιαφέρθηκε να ζητήσει συγγνώμη, παρά μου έκοψε την κουβέντα!!
Την κατάλαβα αμέσως... και την αντιμετώπισα στωικά. Δεν εκνευρίστηκα θέλω να πω.
Έχει πολλά στο μυαλό της η Ακρίτα και δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί όλα, δεν προλαβαίνει, και γι’ αυτό την πατάει συχνά – και σε πολλά θέματα. Είναι θύμα της εικόνας της, βασικά. Και η εικόνα της είναι εκείνη που την πληγώνει πρώτα-πρώτα, όχι οι άλλοι.
30/3/2021
Το ότι βγήκε προχθές ο Μητσοτάκης να ανακοινώσει την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τα άγραφα – και καλά κάνανε και του την πέσανε, όσοι του την πέσανε. Κάτι που θα μπορούσε να το κάνει η ΓΓ Αθλητισμού ή το υπουργείο Τουρισμού, το έκανε ένας ΠΘ, που ψοφάει για να αποδείξει, με στρακαστρούκες πάντα, ότι δουλεύει για τη χώρα, ενώ η χώρα, κατά βάση, πάει με αυτόματο πιλότο.
Προσωπικά, ήθελα να γράψω κάτι για το Ράλλυ Ακρόπολις και για την διαχρονική σχέση του με τον τουρισμό, αλλά το μετάνιωσα, το ανέβαλα, γιατί προέκυψε κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον...
Το ότι βγήκε προχθές ο Μητσοτάκης να ανακοινώσει την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τα άγραφα – και καλά κάνανε και του την πέσανε, όσοι του την πέσανε. Κάτι που θα μπορούσε να το κάνει η ΓΓ Αθλητισμού ή το υπουργείο Τουρισμού, το έκανε ένας ΠΘ, που ψοφάει για να αποδείξει, με στρακαστρούκες πάντα, ότι δουλεύει για τη χώρα, ενώ η χώρα, κατά βάση, πάει με αυτόματο πιλότο.
Προσωπικά, ήθελα να γράψω κάτι για το Ράλλυ Ακρόπολις και για την διαχρονική σχέση του με τον τουρισμό, αλλά το μετάνιωσα, το ανέβαλα, γιατί προέκυψε κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον...
28/3/2021
Λογικά το βίντεο είναι γυρισμένο τότε που ο Πανούσης είχε
ρίξει LSD στη λίμνη του Μαραθώνα κι είχαν πλημμυρίσει τα υδραγωγεία με
διαιθυλαμίδια. Ανεξέλεγκτες καταστάσεις... Η Αννούλα έπινε από εμφιαλωμένο κι
ήταν «καθαρή».
https://www.youtube.com/watch?v=JKFPgWrFmjY
https://www.youtube.com/watch?v=JKFPgWrFmjY
27/3/2021
Διαβάζοντας για Μόνικες, Καβάκους, σοπράνες κ.λπ. σού δημιουργείται, αυτοστιγμεί, η ανάγκη να πάρεις τα πράγματα και πάλι από την αρχή. Τάκης Καρναβάς...
Διαβάζοντας για Μόνικες, Καβάκους, σοπράνες κ.λπ. σού δημιουργείται, αυτοστιγμεί, η ανάγκη να πάρεις τα πράγματα και πάλι από την αρχή. Τάκης Καρναβάς...
27/32021
Το πρόβλημα με το τραγούδι της Μόνικας δεν είναι ότι καταπιάνεται με «σύμβολα» εθνικά, ούτε ότι είναι εμπνευσμένο από την παρέλαση (που διοργανώθηκε επί Μητσοτάκη), όπως διάβασα σ’ ένα ό,τι-να’ναι κείμενο στο protagon.
Το πρόβλημα είναι πως πρόκειται για ένα τραγούδι τουρλουμπούκι. Για ένα τραγούδι αχαρακτήριστο, χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Για ένα κακό τραγούδι.
Στην αρχή νομίζεις ότι θ’ ακούσεις διασκευή σε Βέμπο («Παιδιά της Ελλάδος παιδιά»), αλλά γρήγορα προσγειώνεσαι σε κάτι ψευτο-βυζαντινό, σε στυλ «Ωδές» με Ειρήνη Παπά (που σαν ιδέα, τότε, είχε κάτι να πει), μετά σε κάτι λυρικό, ψευτο-χατζιδακικό εποχής Μανταλένας (πιάνω κάτω ψευτομαντολίνα ανάμεσα) και μετά σε κάτι ψευτο-επικό θεοδωρακικό (σαν Κότσιρας να τραγουδάει Άξιον Εστί να πούμε).
Όλα ψεύτικα. Όλα σούπα. Ένας αχταρμάς, που δείχνει μόνον άγχος – την αγωνία τού να ’σαι ταυτοχρόνως τα πάντα, αλλά στην πράξη να μην είσαι τίποτα.
Το πρόβλημα με το τραγούδι της Μόνικας δεν είναι ότι καταπιάνεται με «σύμβολα» εθνικά, ούτε ότι είναι εμπνευσμένο από την παρέλαση (που διοργανώθηκε επί Μητσοτάκη), όπως διάβασα σ’ ένα ό,τι-να’ναι κείμενο στο protagon.
Το πρόβλημα είναι πως πρόκειται για ένα τραγούδι τουρλουμπούκι. Για ένα τραγούδι αχαρακτήριστο, χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Για ένα κακό τραγούδι.
Στην αρχή νομίζεις ότι θ’ ακούσεις διασκευή σε Βέμπο («Παιδιά της Ελλάδος παιδιά»), αλλά γρήγορα προσγειώνεσαι σε κάτι ψευτο-βυζαντινό, σε στυλ «Ωδές» με Ειρήνη Παπά (που σαν ιδέα, τότε, είχε κάτι να πει), μετά σε κάτι λυρικό, ψευτο-χατζιδακικό εποχής Μανταλένας (πιάνω κάτω ψευτομαντολίνα ανάμεσα) και μετά σε κάτι ψευτο-επικό θεοδωρακικό (σαν Κότσιρας να τραγουδάει Άξιον Εστί να πούμε).
Όλα ψεύτικα. Όλα σούπα. Ένας αχταρμάς, που δείχνει μόνον άγχος – την αγωνία τού να ’σαι ταυτοχρόνως τα πάντα, αλλά στην πράξη να μην είσαι τίποτα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το πρόβλημα με το τραγούδι της Μόνικας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρης Σαλτος
Από το "στάλα" και μετα, μου φαίνεται το έχει ρίξει στον χαβαλέ, και εχώ αρχίσει να την συμπαθώ, με το τόσο κράξιμο που τρώει.
Βασίλης Καμπούρης
Εν τω μεταξύ με τις "ήρθα με τον διαφωτισμό" δηλώσεις της έχει γίνει τόσο αντιπαθεστατο ον που δυσκολεύεται κάποιος να συγχωρήσει κι ένα πιθανό ατόπημα Δεν εννοώ συγχώρεση λογω ενσυναισθησης και άλλα τέτοια χιπστερ αλλά ακουστική συγχώρεση οπως ας πούμε ακούμε ένα κακό τραγούδι του Sky Saxon, από τα τελευταία του φυσικά , και το μυαλό μας αυτόματα το δέχεται /το συγχωρεί.
Stelios Goulas
Είσαι ηρωας που το άκουσες όλο
Ntinos Dimatatis
Εχει χάσει εδώ και καιρό τον βηματισμό της ...Πρέπει να καθίσει κάτω και να επαναπροσδιορίσει τι κατεύθυνση θα ακολουθήσει .
Παναγιωτης Πανταζιδης
Δεν ξέρω καν σε ποιο τραγούδι αναφέρεσαι,αλλά ένα μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι παντελής έλλειψη βάθους σε πλείστα μουσικά ιδιώματα.Από ξενοφερτα έως ας το πούμε ντόπια.Ντόπια παλιά,αλλά και ντόπια πιο σύγχρονα.Έχω ακούσει πολύ περισσότερη ελληνική μουσική από ξένα συγκροτήματα (προγκ ροκ κυρίως) παρά από κάποιους που κόπτονται ως φορείς της ελληνικής μουσικής.
Ζουλιάν Μπάλστον
Ψευδοβυζαντινό το ωδες με τίποτα. Αναβιωτικο θα το έλεγα. Μια και ο Παπαθανασίου παίζει βυζαντινή με πλήκτρα. Τα οποία προέρχονται από την ύδραυλην των βυζαντινών, έτσι παίζανε τότε, έπειτα μετακόμισε στην δύση. Ο Παπαθανασίου ήταν μπροστά κι ας λένε οι ψευτοπαραδοσιακοί που τον βρίζαν. Ειδικά που έβαλε γυναίκα στην φωνή όπως κάναν παλιά στο παλάτι. Φοβερός
Στην Μόνικα. Κρίμα να πούμε νεαρή κοπέλα να την βαραίνουν τα ακροδεξιά σύμβολα. Τιμάς τους προγόνους σου με το να είσαι ο εαυτός σου. Καλό κορίτσι απλά δεν έχει έμπνευση. Έχουν αλλάξει και οι μόδες και δεν χωρά και το σκυλοποπ είναι βασιλιάς πια. Όπως και το ποπ έντεχνο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
O Παπαθανασίου δεν ξέρει ούτε δυτική μουσική, θα ξέρει βυζαντινή; Άσε μας κάτω τώρα... μ' αυτού του τύπου τα σχόλια. Θες κάπου να τα πεις κι έχεις βρει εδώ πέρα... και αμολάς ό,τι να'ναι. Ο Παπαθανασίου είναι φοβερός για άλλα πράματα, όχι για τα βυζαντινά. Μην αρχίσουμε όμως τώρα τον διάλογο... είναι το τελευταίο που θέλω. Απλώς θεωρώ το σχόλιο εντελώς τραβηγμένο.
Andreas Frogoudakis
η Μόνικα; έχει 1 τραγούδι και πολλά λεφτα(ο μπαμπάς της)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο πρώτος δίσκος της ήταν όλος πάρα πολύ καλός.
Giorgos Stamatelos
Δεν τη γνωρίζω την κοπέλα, ειλικρινώς. Πάω τώρα Youtube να ψάξω.
Γιώργος Φραγκίσκος
ήταν πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά που δεν έμοιαζε καθόλου ελληνική. Από περιέργεια, η παραγωγή αυτού του δίσκου σου άρεσε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Του πρώτου της εννοείς; Δεν θυμάμαι τώρα λεπτομέρειες...
Ανδρεας Μπικουβαρακης
ΔιαγραφήΝομίζω ότι εδώ το κομμάτι βρίσκει τον πραγματικό του χαρακτήρα:
https://www.youtube.com/watch?v=dkAJMiOrkzI
Monika - Warriors of Ellas 21(Manowar Mashup)
Manolis Stavroulakis
Επιεική σε βρίσκω...
George Makris
Μουσική επένδυση για παράσταση του Σεφερλή!
Dimitris Gerasimides
Βρήκε το θεό και έχασε το ταλέντο της. Αμαρτία
Giannis Lytras
Pretentious το λένε αυτό στο χωριό μου...
Kwstas Agas
όταν μας παρουσιάστηκε με τα αγγλόφωνα ποπ - σοφτ ροκ [όπως θέλετε πείτε τα] τραγούδια της, τα οποία η ίδια τραγουδούσε, μου είχε αρέσει αρκετά !! Διέκρινα κάτι πηγαίο και χειμαρρώδες στην καλλιτεχνική υπόστασή της αλλά και στο τραγούδισμα της!! Από τότε όμως που αυτό το κορίτσι άρχισε να δοκιμάζει ελληνικό στίχο, αλλά και να επεκτείνεται σε ακούσματα και μουσικά είδη ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ, τότε ... πραγματικά "έχασε τα αυγά και τα πασχάλια"!! Και το συγκεκριμένο τραγούδι είναι η καλύτερη απόδειξη προς τούτο .... Η άποψή μου για τη Μόνικα : μεγάλο ταλέντο, πηγαίο, χειμαρρώδες, αλλά ... η υπερ-προώθηση και η υπερ-προβολή το κατέστρεψαν ... [κάτι ανάλογο συνέβη και με τον Φοίβο Δεληβοριά : η υπερ-προώθηση, υπερ-προβολή μέχρι τα 25 έτη του κατέστρεψαν το πολύ μεγάλο ταλέντο του, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη ... Τουλάχιστον όμως ο Δεληβοριάς έχει το "γνώθι σαυτόν" και ξέρει μέχρι πού μπορεί να "απλώνεται" .... ]
Giannis Mellios
Ζηλεύετε γιατί είναι υπερκομψη
Γιωργος Βουδουρης
..είναι ..ανατριχιαχιστικά ψεύτικοι σε όλα τους, το μόνο πραγματικά δικό τους είναι η αναίδεια και η χυδαιότητα.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Τάκη Καρναβά...
ΑπάντησηΔιαγραφήXristos Fanaritis
Αυτός είναι μια κατηγορία από μόνος του!!
Γιώργος Κίτσιος
Respect και παύση... (Αναγκαία πριν το restart)
Nikos Markos
Τεράστιος
Giorgos Stamatelos
Ο Μπάρμπα Τάκης είναι σταθερή αξία, νύν καί αεί !
Giorgos Ftakas
A,ρε Φώντα,τεράστιεε
Alekos Morianopoulos
...σπάστα όλα την π@@@@@@ μου μέσα
Giorgos Papagelis
Εδώ καθόμαστε σε θέση προσοχής...
Giorgos Stamatelos
https://youtu.be/jIbWkTTa2bA
... άρτι ανεβασθέν εις το Γιουτιούμπιον !
♫ «Ελλήνων δρώμενα» Ο τραγουδιστής Τάκης Καρναβάς
Σχόλια από το fb στο ποστ "Λογικά το βίντεο είναι γυρισμένο τότε που ο Πανούσης είχε ρίξει LSD στη λίμνη του Μαραθώνα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήSpyros Kalorizos
Και κατα τη γνώμη μου, τότε, που όντως είχε φωνή!
Stylianos Tziritas
η Βίσση ανεξαρτήτως ποιότητας ρεπερτορίου είχε καλή φωνή και στα μετέπειτα χρόνια και μπορώ να πω ότι αναλογικά με την ηλικία της την έχει κρατήσει σε αξιοσέβαστο επίπεδο.
Spyros Kalorizos
Αμ, γι' αυτό το αξιοσέβαστο επίπεδο αμφιβάλω. Αφού, στα λάϊβ της είναι όλο "δικό σας και δικό σας"! Ας αφήσουμε τις υψηλές νότες που αγνοούνται πλέον. Πάντως, αντιλαμβάνομαι τί έννοείτε και σε ενα βαθμό συμφωνώ.
Θανάσης Ζελιαναίος
Με ένα ποτηράκι από το νερό του Μαραθώνα παρατάς τον Φασόλα και πας στον Καρβέλα. Λογικά κάπου εκεί στο μεταίχμιο πρέπει να'ναι.
Patritsopoulos Nikos
εχει πηγαδια στα πατησια,παντως
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ότι βγήκε προχθές ο Μητσοτάκης να ανακοινώσει την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστας Οικονόμου
https://youtu.be/UMpZx8pIDrY
Bmw 2002 car chase
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../stayros-tsiolis-i-latreia-toy...
Σταύρος Τσιώλης: η λατρεία του σημαντικού σκηνοθέτη για το αγωνιστικό αυτοκίνητο και για την κουλτούρα του αυτοκινήτου γενικότερα | LiFO
Dimitris Karaiskos
Να γράψεις για το Ακρόπολις
Adrianos Nonis
Τηλεπλασιε...κάνει πολυ παρεα με τον αδωνη γι'αυτό...
Valadis Terzopoulos
https://youtu.be/ciSaDzUD3TU
σπανια ταινια του 1968 το ραλλυ του θανατου με τσετινη μπ κακκαβα κ
Kwstas Agas
Κι επειδή εδώ στο fb ο, τι θυμάμαι χαίρομαι, θυμήθηκα μια συνέντευξη του Σταμάτη Κόκοτα όπου έλεγε στον δημοσιογράφο "έχω πάρει μέρος και σε ράλι"!! Ο δημοσιογράφος έκπληκτος, που πρώτη φορά άκουγε αυτήν την πληροφορία, απάντησε: "Ω, αυτό δεν το ήξερα, Σταμάτη"! Κι ο Κόκοτας: "Πριν έρθεις να μου πάρεις συνέντευξη, άνοιξε και καμιά εγκυκλοπαίδεια"!! Απίστευτος, εεεε ????
Yorgos Koutroupis
Ελπίζω να ξανανοίξει και την ΕΛΠΑ ο ΠΘ
Andreas Frogoudakis
Μ'αυτο το αμάξι τον είχα δει σ' ένα αγώνα στη νέα Σμύρνη αρχές δεκαετίας του 70!!!
Vassilis Serafimakis
Γράψτο όπως το λέω!!
Andreas Frogoudakis
Σταμάτη, εσύ;
Michalis Matthaiou
To '73, ηταν το μοναδικό,το είδα περναγε κοντα απ'το πατρικο μου, απο την Αγ. Φωτεινή.
Vagelis Papageorgiou
Είναι πάγια τακτική των πολιτικών να προσπαθούν να προβληθούν μέσω άλλων τις επιτυχίες (αθλητικές, κοινοφελή έργα, θέσμιση δομών και οργανώσεων κλπ).
Zak Famellos
ελπιζω σε Λαμία αλλα και Λουτρακι εχει εξαιτερικες ειδικες! Ανυπομονει πολυς κοσμος
Σχόλια από το fb στο ποστ "Φαν της Ακρίτα δεν ήμουνα ποτέ."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMarialena Oikonomidou B
Θα μου επιτρέψεις να πω ότι με πλήγωσε ο τρόπος που χαρακτηρίζει τον πατέρα μου
Κι αν δεχτώ ότι όλοι κάναμε λάθη στη ζωή μας
Ο συγκεκριμένος επαναλαμβάνω έκρυβε αριστερούς επί χούντας, κρύβαμε στο σπίτι μας
Τον Τάκη Αδαμο, αργότερα ευρωβουλευτή του ΚΚΕ, τον υπέροχο Γιώργο Σιδέρη, η γυναίκα του και αγωνιστρια το επιβεβαιώνει η Μαρία Σιδέρη και τέλος τον αδελφό του πατέρα μου και θείο μου Νίκο Οικονομιδη
Αυτά τα είπα στην συνέντευξη
Γι αυτό και έκανε το λάθος αυτό του ύμνου και πιέστηκε..
Ο πατέρας μου ήταν αριστερός και όλη η οικογένεια μου..
Αυτός ο πόλεμος ο άδικος γιατί εγώ δεν είχα πίσω μου καμία εφημερίδα.. με αρρώστησε στην κυριολεξία και δεν κλαιγομαι ποτέ δεν μου αρέσει..
Το έμφραγμα όμως που πέρασα το καταλογίζω σε ότι με κούρασε ψυχικά και σωματικά στη ζωή μου..
Εγώ έγραψα ένα θεατρικό με κεντρικά πρόσωπα την γιαγιά μου Νίτσα Τσαγανεα ηθοποιό, αγωνιστρια, Τροτσκιστρια και την μητέρα μου Λιάνα Βιτσώρη κόρη του Γιώργου Βιτσώρη, επίσης Τροτσκιστη..
Περασα μέσα από το έργο αυτό την ιστορία αυτής της φαμίλιας..
Εννοείται ότι θέλησα να αναφερθώ και στον πατέρα μου..
Αυτό το έργο που κυκλοφόρησε και σαν βιβλίο,άγγιξε όσους πρόλαβαν να το δουν..
Θυμάμαι λοιπόν όλα όσα έγιναν..
Όσα ειπώθηκαν..
Και την παρεξήγηση με το τραγούδι αυτό..
Εγώ που δεν είχα πλάτες δικαιώθηκα από τον κόσμο που μπήκε και πήρε θέση για μένα..
Υπήρχε εποχή που και εγώ είχα δύναμη μεγάλη από την οικογένεια μου
Οκ δεν την χρησιμοποίησα ποτέ..
Δεν έχω ενοχλήσει, δεν μου αρέσει να με ενοχλούν..
Πρέπει να ακούγονται και οι δύο πλευρές..
Ο πατέρας μου είχε παρεξηγηθεί άδικα..
Έχω ντοκουμέντα..
Δεν θέλω να σας κουράζω άλλο..
Άλλωστε και εγώ πρέπει να προσέχω την υγεία μου..
Χρήστος Πριτσαπίδουλας στην Marialena Oikonomidou B
δεν γνώριζα ότι κυκλοφόρησε βιβλίο σου. Αν υπάρχει αντίτυπο θα με ενδιέφερε...
Είμαι γνώστης των προσώπων που αναφέρεις.
Χαίρομαι που σε διαβάζω.
(Είμαι συντ. δημοσιογράφος).
Marialena Oikonomidou B
χαίρομαι Χρήστο, ναι κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Φίλντισι και έχει τίτλο "ΒΡΏΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ" είναι θεατρικό..
Θα χαρώ και θα βρω τρόπο να το δώσω το συντομότερο,με ενδιαφέρει η γνώμη σου!
Tanas Atanasoff
Έκανε και κάτι αρπαχτές κάτι σήριαλ.... ΑΠΑΙΣΙΟ !!!! ΧΑΛΙΑΑΑΑΑ (και τραγούδι τίτλων ο.....Γαϊτάνος!!!)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχω δει τίποτα απ' αυτά, αλλά το να κάνει κάτι κάποιος για να ζήσει δεν το θεωρώ κακό. Ας είναι και μέτριο ή και κάτω του μετρίου. Απέναντι στην επιβίωση βρίσκω πάντα πολλές δικαιολογίες. Όχι για άλλα θέματα όμως.
Tanas Atanasoff
συμφωνώ. Απλά επειδή έζησα έξω, και είχα το δορυφορικό πρόγραμμα της τότε ΕΡΤ, τό'φαγα στη μάπα το εν λόγω!! Κάθε μέρα....κάθε μέρα..και ξανά-μανα επανάληψη....
Ιωάννα Κλ. στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιος να ζήσει καλέ; Για ποια επιβίωση; Αυτή με τις αιώνιες συντάξεις στρατηγού, υπουργού (δε θυμάμαι) που τις έπαιρνε ως ανύπαντρη θυγατέρα;!!! Για να ζήσει καλά την δημοσιότητά της, πες καλύτερα!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχει μιλήσει η ίδια για τις συντάξεις. Προσωπικά, σ' αυτά τα θέματα δεν ανακατεύομαι...
https://parallaximag.gr/.../apantisi-tis-elenas-akrita...
H απάντηση της Έλενας Ακρίτα στις συκοφαντίες της ''σύνταξης'' - Parallaxi Magazine
Ιωάννα Κλ.
ΔιαγραφήΈχω κάπου και το επίσημο έγγραφο, από το 2012.... Η σύνταξη ξεκίνησε το 1965 και σταμάτησε το 2010. Επισήμως.... (Κάναμε αγώνα τότε να πάρουν σύνταξη κάτι παλιοί μουσικοί....και τα μάθαμε!!!)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τι να πω... δεν ξέρω... Ας βγει η ίδια να τα πει αναλυτικότερα. Πάντως φαίνεται ότι η σύνταξη ήταν νόμιμη. Δεν ξέρω και για τι ποσό μιλάμε... αν και λέει κάπου 400 ευρώ. Είναι θέματα που δεν τα ξέρουμε όπως πρέπει, σε όλες τις λεπτομέρειές τους. Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι κιόλας, ιδιαίτερα, για να τα μάθω. Το ότι μπορεί να έγραψε το σενάριο σ' ένα μέτριο σίριαλ, για να βγάλει κάποια λεφτά, δεν το θεωρώ κατακριτέο.
Ιωάννα Κλ.
Μα νόμιμα την έπαιρνε. Δεν αντιλέγει κάποιος!!! Απλά άλλοι που ψωμολυσσάγανε δε μπορούσαν να πάρουν ούτε τη μισή....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και πού να δεις τώρα τι θα γίνει... όταν οι συντάξεις του κόσμου θα αντικαθίστανται από τις προκαταβολές, για όσο χρόνο, των 380 ευρώ.
Ιωάννα Κλ.
Εμείς δε βλέπω να παίρνουμε ποτέ σύνταξη!!! Κι ας πληρώνουμε 30 χρόνια ήδη....
Hermis Kefalas
Κάνει τα πάντα για να ειναι στη δημοσιότητα και είναι λογικό να είναι ασχετη σε πολλά θεματα. Είναι δε τοσο μεγάλη η ανάγκη της, που δεν διστάζει να λέει μπούρδες με τελευταίο παράδειγμα την κριτική στον Κουτσουμπα.
Dimitris Mpakirtzis
Υην θυμάμαι στα ανώριμα της χρονογραφήματα στον Ταχυδρόμο αν θυμάμαι καλά, δεν την παρακολουθώ.
George Nikolopoulos
Η συγκεκριμένη μου έκοψε το θέατρο..Από τότε που υποδύθηκε τη ..Μαίριλυν ορκίστηκα να μη ξαναπατήσω..
Sebastian Komianos
, το ότι ασχολείται σχεδόν με όλα τα θέματα της επικαιρότητας δεν είναι απλά «η εικόνα της» αλλά «η προσωπικότητά της».
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι παγιδευμένη από την εικόνα της στο facebook. Δεν ήταν πάντα έτσι, στον δημόσιο λόγο της.
Sebastian Komianos
Δημόσιο λόγο εκφράζει και σε news247, 20/20 (και όπου αλλού αρθρογραφεί), όχι μόνο στο fb και σε social media.
Θέλω να πω, αυτό το «έχω άποψη για όλα επειδή ξέρω για όλα και άρα θα σας μιλάω για όλα και ακούστε με για όλα γιατί είμαι τρομερά ιντελέξουαλ εγώ» δεν νοίζω ότι της το φορτώνει το fb. Επιλογή της είναι.
Μπορεί όμως να κάνω και λάθος εκτίμηση, φυσικά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το fb δεν έχει καμία σχέση με τα σάιτ. Είναι τελείως άλλης λογικής, επειδή υπάρχει η άμεση διάδραση. Το να ξεφύγεις στο fb και να "χαθείς", μπερδεμένος στη λοβιτούρα του, είναι πανεύκολο.
George Theodoropoulos
Sebastian Komianos το ίδιο είναι! η εικόνα που έχεις για σένα η σου έχουν προσαψει το εγώ που λέμε είναι κ η προσωπικότητα. Κ πίσω από αυτή κρύβεται η δίψα για ψυχολογική ασφάλεια. Αυτή τη στιγμή που δε μπορεί να γράψει ειλικρινά υποφέρει
Vagelis Papageorgiou
Η διαφορά μεταξύ πνεύματος και ήθους απέναντι στην ξύλινη ηθική και λόγο των απανταχού Κ.Κ.
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Γεωργία Λόγγου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=v5V8mct80tQ
ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΟΓΓΟΥ - MY LOVE\
Γιώργος Χαρωνίτης
Ήταν με τον Άκη Πάνου στα Εννέα Όγδοα το 1994 - και στον δίσκο Casino.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και τα 'λεγε και πολύ ωραία!
Αθανασιος Αθανατος
Εδω τραγουδα Καρανικόλα..
https://m.youtube.com/watch?v=A44XigJfSvg
ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΟΓΓΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και αυτό είναι ωραίο τραγούδι, σε στυλ Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Το έχω ξαναποστάρει...
https://www.youtube.com/watch?v=svYQi0ZZHiU
Γεωργία Λόγγου - Δημήτρης Μηλιός - 1975 - Πάλι θ΄ανέβω στο σταυρό - Για λίγα μάρκα - Μαλκοτσής
Και φυσικά δεν ξεχνάμε αυτό το θρυλικό τραγούδι, που είπε πρώτη(?)... https://www.youtube.com/watch?v=A-4XEa6ASak
Λίγα Λες για την Ακρίτα.Ξινή όσο δεν παίρνει αλλά το ότι το παίζει και πολιτική σχολιάστρια και βρίσκει και χώρο για αυτό με ξεπερνάει..Μια χρονογράφος-ευθυμογράφος ήταν, σιγά τη θεωρητικό...
ΑπάντησηΔιαγραφή