28/8/2021
Μεγάλη μορφή του αμερικάνικου μη-μαρξιστικού ριζοσπαστισμού ήδη από τα χρόνια του ’40, ο Paul Goodman γνώρισε άπειρη δημοφιλία στην δεκαετία του ’60, όταν τα βιβλία του διαβάζονταν κάπως σαν ευαγγέλια στο χώρο της αντικουλτούρας.
Ήταν πολλά τα ενδιαφέροντα του Goodman κι ένα απ’ αυτά αφορούσε στην εκπαίδευση και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Σ’ ένα από τα πιο επιδραστικά βιβλία του, το “Compulsory Miseducation”, που κυκλοφόρησε στην Αμερική το 1964 και στην Ελλάδα το 1977 ως «Κριτική της κατεστημένης παιδείας / Υποχρεωτική Δυσεκπαίδευση» από τον Καστανιώτη (δεν ξέρω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει άλλο βιβλίο του στα ελληνικά, μπορεί...) διαβάζεις φοβερά πράγματα. Δύσκολα μπορείς να διαλέξεις κάτι για να μεταφέρεις εδώ ως απολύτως χαρακτηριστικό, γιατί όλο το βιβλίο είναι εντυπωσιακό σε ιδέες και σκέψεις γύρω από τα εκπαιδευτικά ζητήματα. Λέει κάπου ο Goodman:
«Θα πρέπει να είναι κανείς τυφλός για να μη βλέπει ότι με την έναρξη της εφηβικής ηλικίας η αποχή από το σχολείο έχει βασικά σεξουαλικούς λόγους. Θεωρητικά, το τριτάξιο γυμνάσιο δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στην αλλαγή αυτής της ζωής, αλλά, κατά περίεργο τρόπο, δεν έχει καμία σχέση με το σεξ. Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η σεξουαλικότητα είναι ωραία(...) και ότι η ικανοποίηση ελαττώνει την ένταση και καθαρίζει το μυαλό, κάνοντάς το ικανό για προσοχή και μάθηση. Κατά συνέπεια η σεξουαλική έκφραση θα έπρεπε να επιδοκιμάζεται σε κάθε εποχή, και, όταν υπάρχει ανάγκη, να αποτελεί θέμα διαφώτισης στο σχολείο. Ανεξάρτητα από το αν η άποψη αυτή είναι σωστή, είναι σίγουρα περισσότερο ρεαλιστική σε σχέση με την προσπάθεια των σχολείων να λειτουργήσουν σάμπως τα σεξουαλικά κίνητρα απλώς να μην υπάρχουν. Όταν σ’ ένα τόσο κρίσιμο θέμα τα σχολεία βρίσκονται 100 χρόνια πίσω, τότε δεν έχουν καμία σχέση με την αποστολή τους».
Μεγάλη μορφή του αμερικάνικου μη-μαρξιστικού ριζοσπαστισμού ήδη από τα χρόνια του ’40, ο Paul Goodman γνώρισε άπειρη δημοφιλία στην δεκαετία του ’60, όταν τα βιβλία του διαβάζονταν κάπως σαν ευαγγέλια στο χώρο της αντικουλτούρας.
Ήταν πολλά τα ενδιαφέροντα του Goodman κι ένα απ’ αυτά αφορούσε στην εκπαίδευση και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Σ’ ένα από τα πιο επιδραστικά βιβλία του, το “Compulsory Miseducation”, που κυκλοφόρησε στην Αμερική το 1964 και στην Ελλάδα το 1977 ως «Κριτική της κατεστημένης παιδείας / Υποχρεωτική Δυσεκπαίδευση» από τον Καστανιώτη (δεν ξέρω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει άλλο βιβλίο του στα ελληνικά, μπορεί...) διαβάζεις φοβερά πράγματα. Δύσκολα μπορείς να διαλέξεις κάτι για να μεταφέρεις εδώ ως απολύτως χαρακτηριστικό, γιατί όλο το βιβλίο είναι εντυπωσιακό σε ιδέες και σκέψεις γύρω από τα εκπαιδευτικά ζητήματα. Λέει κάπου ο Goodman:
«Θα πρέπει να είναι κανείς τυφλός για να μη βλέπει ότι με την έναρξη της εφηβικής ηλικίας η αποχή από το σχολείο έχει βασικά σεξουαλικούς λόγους. Θεωρητικά, το τριτάξιο γυμνάσιο δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στην αλλαγή αυτής της ζωής, αλλά, κατά περίεργο τρόπο, δεν έχει καμία σχέση με το σεξ. Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η σεξουαλικότητα είναι ωραία(...) και ότι η ικανοποίηση ελαττώνει την ένταση και καθαρίζει το μυαλό, κάνοντάς το ικανό για προσοχή και μάθηση. Κατά συνέπεια η σεξουαλική έκφραση θα έπρεπε να επιδοκιμάζεται σε κάθε εποχή, και, όταν υπάρχει ανάγκη, να αποτελεί θέμα διαφώτισης στο σχολείο. Ανεξάρτητα από το αν η άποψη αυτή είναι σωστή, είναι σίγουρα περισσότερο ρεαλιστική σε σχέση με την προσπάθεια των σχολείων να λειτουργήσουν σάμπως τα σεξουαλικά κίνητρα απλώς να μην υπάρχουν. Όταν σ’ ένα τόσο κρίσιμο θέμα τα σχολεία βρίσκονται 100 χρόνια πίσω, τότε δεν έχουν καμία σχέση με την αποστολή τους».
27/8/2021
>>Νίκη Κεραμέως: Οι νέοι «δεν εγκλωβίζονται στα Πανεπιστήμια» με τη βάση εισαγωγής<<
Τρίχες. Το ζήτημα δεν είναι τα πανεπιστήμια, που εν πάση περιπτώσει είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, εισπράττοντας εκείνα όλη την εγκληματική απρονοησία και προχειρότητα των προηγούμενων βαθμίδων, αλλά το γεγονός ότι τα παιδιά... εγκλωβίζονται σ’ ένα απάνθρωπο εκπαιδευτικό σύστημα ήδη από το νηπιαγωγείο. Και άρα είναι από χέρι καμένα.
>>Νίκη Κεραμέως: Οι νέοι «δεν εγκλωβίζονται στα Πανεπιστήμια» με τη βάση εισαγωγής<<
Τρίχες. Το ζήτημα δεν είναι τα πανεπιστήμια, που εν πάση περιπτώσει είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, εισπράττοντας εκείνα όλη την εγκληματική απρονοησία και προχειρότητα των προηγούμενων βαθμίδων, αλλά το γεγονός ότι τα παιδιά... εγκλωβίζονται σ’ ένα απάνθρωπο εκπαιδευτικό σύστημα ήδη από το νηπιαγωγείο. Και άρα είναι από χέρι καμένα.
27/8/2021
«Το πανεπιστήμιο φτιάχτηκε για ανθρώπους που θέλουν να πετύχουν, να τρέχουν σαν τα ποντίκια ποιος θα φτάσει πρώτος. Είναι ο ανταγωνισμός για το δίπλωμα, για τους βαθμούς, για τα βιβλία και για τις συστάσεις, για να περάσεις τη χρονιά, να πας παραπάνω και να βρεις καλή δουλειά. ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΟΠΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΛΥΦΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ(…)» και πως εν πάση περιπτώσει… «ένας μη-φοιτητής είναι εκατό φορές καλύτερα».
Jerry Rubin “Do It!”, 1970
«Το πανεπιστήμιο φτιάχτηκε για ανθρώπους που θέλουν να πετύχουν, να τρέχουν σαν τα ποντίκια ποιος θα φτάσει πρώτος. Είναι ο ανταγωνισμός για το δίπλωμα, για τους βαθμούς, για τα βιβλία και για τις συστάσεις, για να περάσεις τη χρονιά, να πας παραπάνω και να βρεις καλή δουλειά. ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΟΠΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΛΥΦΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ(…)» και πως εν πάση περιπτώσει… «ένας μη-φοιτητής είναι εκατό φορές καλύτερα».
Jerry Rubin “Do It!”, 1970
27/8/2021
Τα ΙΕΚ της εποχής... στις σπουδές και στον αγώνα. 1973...
«(…). Μεσημέρι-απόγευμα: Μία-μία φτάνουν οι ειδήσεις για τα Γυμνάσια και τις Σχολές που απεργούν σε ένδειξη συμπαράστασης και συμμετοχής. Οι διάφορες Σχολές και τα Γυμνάσια φτάνουν στο Πολυτεχνείο σε παράταξη, με συνθήματα και με πλακάτ. ‘Το τάδε Γυμνάσιο συμπαραστέκεται στο Πολυτεχνείο’. Ο κόσμος πιάνει από το Μουσείο και φτάνει σχεδόν μέχρι την Ομόνοια. Έχει μαθευτεί για τους Μεγαρείς ότι έχουν κατέβει στο Πολυτεχνείο.(…) Οι οικοδόμοι κάνουν επεισοδιακό κατέβασμα, με πλακάτ, ο ένας πάνω στους ώμους του άλλου, ξεμπράτσωτοι, τρέχοντας από την μία άκρη της συγκέντρωσης στην άλλη. Η παρουσία των μαθητών είναι πολύ έντονη. Περνάνε και δικά τους συνθήματα ΕΡΓΑΤΕΣ-ΑΓΡΟΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ. Έχουν κατέβει: Σιβιτανίδειος, Δοξιάδης, ΚΑΤΕ, Κρόνος, Δέλτα, Αναστασιάδης, ΠΑΛΜΕΡ (όλες αυτές με πλακάτ κι επώνυμα) και άλλες που, πιθανόν, δεν είδα ή δεν θυμάμαι ή δεν κατέβηκαν επώνυμα».
Τα ΙΕΚ της εποχής... στις σπουδές και στον αγώνα. 1973...
«(…). Μεσημέρι-απόγευμα: Μία-μία φτάνουν οι ειδήσεις για τα Γυμνάσια και τις Σχολές που απεργούν σε ένδειξη συμπαράστασης και συμμετοχής. Οι διάφορες Σχολές και τα Γυμνάσια φτάνουν στο Πολυτεχνείο σε παράταξη, με συνθήματα και με πλακάτ. ‘Το τάδε Γυμνάσιο συμπαραστέκεται στο Πολυτεχνείο’. Ο κόσμος πιάνει από το Μουσείο και φτάνει σχεδόν μέχρι την Ομόνοια. Έχει μαθευτεί για τους Μεγαρείς ότι έχουν κατέβει στο Πολυτεχνείο.(…) Οι οικοδόμοι κάνουν επεισοδιακό κατέβασμα, με πλακάτ, ο ένας πάνω στους ώμους του άλλου, ξεμπράτσωτοι, τρέχοντας από την μία άκρη της συγκέντρωσης στην άλλη. Η παρουσία των μαθητών είναι πολύ έντονη. Περνάνε και δικά τους συνθήματα ΕΡΓΑΤΕΣ-ΑΓΡΟΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ. Έχουν κατέβει: Σιβιτανίδειος, Δοξιάδης, ΚΑΤΕ, Κρόνος, Δέλτα, Αναστασιάδης, ΠΑΛΜΕΡ (όλες αυτές με πλακάτ κι επώνυμα) και άλλες που, πιθανόν, δεν είδα ή δεν θυμάμαι ή δεν κατέβηκαν επώνυμα».
27/8/2021
Άκης Τσοχατζόπουλος. Έως εκεί...
Άκης Τσοχατζόπουλος. Έως εκεί...
26/8/2021
Έδωσε Πανελλαδικές και πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα πέρασε στο Yale... λόγω της αδυναμίας του πατρός, που είναι πλέον ονομαστή ανά το πανελλήνιον ή και πέρα απ’ αυτό... στον γαλαξία.
Ή, με άλλα λόγια, όταν η δημοσιογραφική καφρίλα είναι πλέον εκτός ελέγχου.
Κατά τα λοιπά κόβεις ακόμη και την «καλημέρα» στον πατέρα σου, αν, ως έφηβο, σε εκθέτει δι’ αυτού του τρόπου.
Έδωσε Πανελλαδικές και πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα πέρασε στο Yale... λόγω της αδυναμίας του πατρός, που είναι πλέον ονομαστή ανά το πανελλήνιον ή και πέρα απ’ αυτό... στον γαλαξία.
Ή, με άλλα λόγια, όταν η δημοσιογραφική καφρίλα είναι πλέον εκτός ελέγχου.
Κατά τα λοιπά κόβεις ακόμη και την «καλημέρα» στον πατέρα σου, αν, ως έφηβο, σε εκθέτει δι’ αυτού του τρόπου.
25/8/2021
Πρόλαβα να δω θεατρικό μπουλούκι σε χωριό και κινηματογράφο με οθόνη τον λευκό τοίχο δημοτικού σχολείου...
https://www.youtube.com/watch?v=JNfpMBq5Iqc
Πρόλαβα να δω θεατρικό μπουλούκι σε χωριό και κινηματογράφο με οθόνη τον λευκό τοίχο δημοτικού σχολείου...
https://www.youtube.com/watch?v=JNfpMBq5Iqc
25/8/2021
16th Berlin International Film Festival, 24 Ιουνίου – 5 Ιουλίου 1966
https://en.wikipedia.org/wiki/16th_Berlin_International_Film_Festival
16th Berlin International Film Festival, 24 Ιουνίου – 5 Ιουλίου 1966
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Πρόλαβα να δω θεατρικό μπουλούκι<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
στη μαντρα του Καλλιμάρμαρου μετά την οδό Άγρας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν το έγραψα για να μου πει ένας βλάκας "μπράβο, είσαι σπουδαίος". Γράφω κάτι για τον Σαββόπουλο κι έχω κολλήσει στους "πλανόδιους"... Χιλιάδες άνθρωποι θυμούνται μπουλούκια - και ακόμη γυρίζουν διάφοροι σε χωριά, όχι όπως παλιά, αλλά γυρίζουν.
George Giannopoulos
Φωντα αυτα τα προλαβα και γω 43 Μικροβαλτο Κοζανης μεχρι τα 12 .Παιζανε τετοια το 80' στα χωρια .Και σινεμα στον τοιχο και διαφοροι με διαφορα νουμερα στην πλατεια του χωριου.
Nicholas Hatziyiannis
Μέχρι μέσα 70s, στις Ροβιές ερχόταν πλανόδιος σινεματζής στο κεντρικό καφενείο. Έβαζε μαύρα (κουρτινο) πανιά στις τζαμαρίες και τα παράθυρα. Και κινούμενα σχέδια και χοντρό λιγνό και ταινίες , ελληνικές και ξένες. Πιο μεγάλος, αρχές 80s , θυμάμαι το ίδιο σκηνικό στην αυλή του σχολείου με καθίσματα από μέσα
Alfa Bhta
https://www.youtube.com/watch?v=UaKuvrUDE1k
είχα κολλήσει κι εγώ με το "οι μάγοι / πλανόδιοι" .. δείτε εδώ ένα cover που ανίχνευσα..
μάπα ήχος.. αλλά ωραίο κλείσιμο στο 2:15 με slap bass και σόλο με wah ..
"ΟΙ ΜΑΓΟΙ"
Όταν έγραψα παραπάνω >>Δεν το έγραψα για να μου πει ένας βλάκας "μπράβο, είσαι σπουδαίος".<< εννοώ πως κάποιος με ειρωνεύτηκε.
ΔιαγραφήΌ,τι έγραψα, όμως, δεν το έγραψα για να πουλήσω μούρη, ούτε για να παραστήσω κάτι.
(προς διευκρίνιση αυτό)
Ευχαριστούμε για τη διευκρίνιση, αυτό αποδεικνύει ότι δικαίως χρόνια τώρα σε παρακολουθούμε και σου αποδίδουμε αφειδώς τα θετικά σχόλια. Όχι μόνο για το τι γράφεις, αλλά και για το τι είσαι. Εξάλλου η ποιότητα, ποτέ δεν ήταν μονοδιάστατη.
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ >>Έδωσε Πανελλαδικές και πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα πέρασε στο Yale.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρεας Μπικουβαρακης
> Πολιτική > Κυβέρνηση = Σελέμπριτιζ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κατ’ αρχάς εδώ υπάρχει μια απίστευτη προσβολή προς τα παιδιά που περιμένουν απ’ ώρα σε ώρα να ανακοινωθούν οι βάσεις, για να δούνε πού και αν πέρασαν κάπου. Ποτέ ο πατρίκιος δεν φερόταν τόσο ξετσίπωτα. Καλυπτόταν. Τώρα μόνο ξεδιαντροπιά και αναισθησία στο φουλ.
Βασιλης Τσιρος
αυτη ειχε ΜΚΟ για προσφυγοπουλα εντωμεταξυ αλλα ο μπαμπας δεν τους θελει. Θελει μονο το μπαγιοκο
Nickolas Panagiotopoulos
δεν έχει ιδρύσει ΜΚΟ η κόρη του ξετσίπωτου. Σχολικό πρότζεκτ είχε κάνει - απλά για να είμαστε ακριβείς. Μπαγιόκο θα φάνε αυτοί και οι ημέτεροι μέσω τεχνικών έργων, προμηθειών κλπ.
Dimitris Ioannou
Μπορεί να είχε πάει ib που βγαίνουν τα αποτελέσματα Ιούλιο πάντως. Αλλά έτσι κι αλλιώς όλα στα Ivy League, οι φωστήρες των οικογενειών αυτών πάνε αυτόματα, σιγά μη περιμένουν κι αποτελέσματα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Απαντώ και σ' εσένα πως επρόκειτο περί ειρωνείας... το ότι δίνεις Πανελλαδικές και μπαίνεις στο Yale.
Aris Kazakopoulos
Μα δεν περνας με Πανελληνιες σε αυτα τα Πανεπιστημια, μπαινεις με αλλα συστηματα (ΙΒ, A-levels η αλλου ειδους αιτησεις).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επρόκειτο περί ειρωνείας, δεν το έπιασες; Είναι ποτέ δυνατόν να δώσεις Πανελλαδικές και να περάσεις στο Yale; Οι Πανελλαδικές είναι για την κατ' εκείνους πλέμπα. Οι πορφυρογέννητοι έχουν άλλους τρόπους...
Aris Kazakopoulos
Και εμεις αν ειχαμε τα χρηματα για Ivy League, παντως, εκει θα σπουδαζαμε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υποθετικά σενάρια δεν συζητάω. Εδώ στηλιτεύουμε συγκεκριμένες συμπεριφορές, συγκεκριμένων ατόμων, σε συγκεκριμένο χρόνο. Και τούτα πέραν της δημοσιογραφικής καφρίλας, που βλέπω να μένει ασχολίαστη.
Aris Kazakopoulos
Καλα, ο υποτιτλος περι «αδυναμιας» ειναι εντελως φθηνος, δεν το συζητω. Τωρα το να σπουδαζει παιδι πλουσιας οικογενειας σε Ivy League προσωπικα δεν το στηλιτευω. Και εγω θα το εκανα, εαν ειχα τα χρηματα και με δεχοντουσαν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στηλιτεύω τη δημοσιοποίηση και το timing. Το να βγαίνεις ξεδιάντροπα μια μέρα πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τα χιλιάδες παιδιά του λαού και να λες... σας έχουμε γραμμένους, περνάμε όπου γουστάρουμε, δίχως κανένα άγχος, γιατί είμαστε οι "γ@μάω".
Giorgis Gavalas
σωστότατος.
Alexis Tambouras στον Aris Kazakopoulos
Μή κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια - είναι ανεπίτρεπτη αφέλεια !
Koma Gaeshi
Όταν θα πέσουν ακρίδες πάνω στο Yale τα ξαναλέμε...
Takis Psaltis
έχεις απόλυτο δίκιο ...... και είναι κακό που σερβίρεται ως είδηση μ αυτό τον τρόπο
Hermis Kefalas
Ο τρόπος που μπήκε στο Χάρβαρντ ο Μητσοτάκης και κάθε Μητσοτάκης είναι γνωστός. Η κόρη του μπήκε στο Γέιλ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Μια τεράστια χρηματική δωρεά... Είναι προκλητικό το ταιμινγκ και είναι αστείο να σου μιλάνε αυτοί οι άνθρωποι για δημόσια παιδεία.
Θυμιος Λατσουδης
Γνωστη σε ολους ειναι η γαιδουρια και η προωρη μαλακινση του
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΜΠΕΤΗ
Αν δεν το μαθαιναμε κ αυτό δεν θα μπορούσαμε να φάμε.... Εδώ ο κόσμος καίγεται και................
Tasos Sagris
Ξερνάω
Thalia Istikopoulou
Πιστεύω ότι αυτού του είδους τα σχόλια είναι σαν μεζεδάκια-ορεκτικά για το μεγάλο τους φαγοπότι... Ας τους σνομπάρουμε επί τέλους... Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αποδοκιμασίας ( εκτός Facebook εννοώ)
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Ηδύλη Τσαλίκη...
ΑπάντησηΔιαγραφήAggelos Bizelopoulos
Γιατί δεν το ξανά κυκλοφορεί κάποια εταιρεία ;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πρέπει, αλλά το θέμα είναι πόσοι θα το πάρουνε. Λιγότεροι από τους ελάχιστους, που το είχαν αγοράσει τότε.
Zois Chalkiopoulos
Συντομα θα γινει και αυτό
Aggelos Bizelopoulos
είναι δίκαιο να γίνει πράξη
Fanis Papadopoulos
τρεις και ο κουκος ειμασταν
Yiannis Stefanakos
Σπουδαίο άλμπουμ και φοβερo line up
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Προσπαθώ να θυμηθώ τι ήταν εκείνο που με είχε αγγίξει και το είχα αγοράσει τότε που βγήκε. Γιατί τότε δεν άκουγα τζαζ. Κάτι πρέπει να είχα διαβάσει, κάποια συνέντευξή της... Το λέω, γιατί ούτε στο ραδιόφωνο παιζότανε.
Yiannis Stefanakos
αλήθεια, από εκείνη τη φουρνιά των Αγώνων ήταν από τις λιγότερο προβεβλημενες. Πάντως η τραγουδοποιία και τα παιξιματα είναι από το πάνω πάνω ραφι
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Να σου πω την αλήθεια στην Κέρκυρα δεν με είχε εντυπωσιάσει. Και μάλλον όταν αγόρασα τον δίσκο δεν πρέπει να θυμόμουν καθόλου τα της Κέρκυρας. Πρέπει να ήταν κάποια συνέντευξη στη Μουσική, που σίγουρα την έχω ακόμη. Έλεγε πολύ ωραία πράματα...
Yiannis Stefanakos
πρέπει να είναι από τους ελάχιστους τζαζ ροκ δισκους με φωνητικά στην ελληνική δισκογραφία
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν βάλεις και τις παραδοχές "γυναίκα", "ελληνικός στίχος", "υψηλή ποιότητα" μάλλον δεν υπάρχει άλλος.
Yiannis Stefanakos
α καλά, σίγουρο
Θανάσης Κρεμασμένος
Ένα βινύλιο που το είχα λυώσει. Μπροστά από την εποχή του για Ελλάδα. Χαίρομαι που το θυμάστε για το ανακαλύψουν και οι νεότεροι.
Konstantinos Siamos
Φώντα ωστοσο , θυμαμαι με ποση χαρα ειχα δει την ειδικη αναφορα/παρουσιαση πριν χρονια στο jazz & τζαζ. Και βεβαιως , οπως αναφερει ο Yiannis Stefanakos το line up ειναι all star game της ελληνικης σκηνης της εποχης. Εξαιρετικη δουλεια απο ολους τους συντελεστες.
θωμας σταμκος
Οπως ξαφνικα ηρθε ετσι και εξαφανίστηκε. Πιστεύω της αξιζε καλύτερη τυχη..Εκεινο που μου κανει εντύπωση ειναι οτι τοτε οι μεγάλες εταιρείες δοκιμαζονταν σε νεα πράγματα.
Ποσοι μειναν ειναι αλλη υποθεση
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπήρχαν τα οικονομικά περιθώρια, ώστε να επένδυες και σε μια (εμπορική) αποτυχία, χωρίς να κινδυνεύεις με φαλιμέντο.
θωμας σταμκος
Σωστα.Θυμηθικα τωρα την Αφρουλα Οικονόμου και το ΟΧΙ Τρια χρονια πριν.Την πρωτοακουσα στην γιορτη νεολαίας του ΠΑΣΟΚ.Μια αοματη φωναρα.Ενας επαναστάτικος δισκος που δυστυχώς τον εχασα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
θωμας σταμκος Πρέπει να ήταν, όταν στην Columbia έκανε κουμάντο ο Εγγλέζος, που έβγαζε δίσκους με αψυχολόγητο τρόπο. Ευτυχώς δηλαδή... αλλά η εταιρεία φούνταρε.
θωμας σταμκος
Ναι της Columbia. Τρομερός δισκος και ηταν σε ολα τα δισκαδικα αρα καποια ζητηση ειχε...
Christos Demekas
Ποια ήταν η πορεία της ;
Σταύρος Καρτσωνάκης
είναι κρίμα που ηγυναίκα αυτή δεν έβγαλε και άλλα πράγματα. Ο λουκάς Θάνος μου είχε πει ότι είχε κάνει φοβερές μελοποιήσεις και αν κρίνω από τη Δικαίωση των αγώνων της Κέρκυρας θα ήταν το κάτι άλλο, κρίμα...
Σχόλια από το fb στο ποστ με το απόσπασμα από Jerry Rubin...
ΑπάντησηΔιαγραφήSarandos Kyrios
Κι ο Jerry κατέληξε να γλύφει κώλους επιχειρηματιών .Ποση αξία έχουν άραγε τα λόγια ενός εκφυλισμένου και μακαρίτη πια χιππι?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Sarandos Kyrios Σημασία έχει το τι είπε τότε. Το τι έκανε μετά το ξέρουμε. Κάθε λόγος αποτιμάται στο πλαίσιο και τις συνθήκες της εποχής. Αυτά είναι οι απόψεις του για το πώς ήταν το πανεπιστήμιο πριν την ριζοσπαστικοποίηση των φοιτητών, στα τέλη του '60. Γράφει μάλιστα πως "όσο πιο μακρυά γίνονταν τα μαλλιά τους, τόσο λιγόστευε το ενδιαφέρον τους για τα μαθήματα". Κάτι που το εκτιμούσε θετικά, φυσικά.
Sarandos Kyrios
Έχω διαβάσει το βιβλίο όπως και το revolution for the hell of it του Αbbie Ηoffman.Αν κάθε λόγος oμως αποτιμάται στο πλαίσιο και τις συνθήκες της εποχής,για ποιο λόγο και ποια η αξία του να επαναλαμβάνεται ως ένα modus vivendi σε μια άλλη και διαφορετική εποχή?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Sarandos Kyrios Τι ερώτηση είναι αυτή; Γιατί περιγράφει μια συγκεκριμένη εποχή και συγκυρία (και αξίζει να ξέρουμε Ιστορία, πρώτον) και δεύτερον, γιατί μπορεί να ξανα-περιγράφει μία επόμενη (εποχή). Εγώ δηλαδή, για να το πω απλά, συμφωνώ αυτή τη στιγμή 100% με το συγκεκριμένο απόσπασμα.
Sarandos Kyrios
Αν είναι για ιστορικούς λόγους είναι κατανοητό και ενδιαφέρον.Εχετε δικιο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και για το άλλο μισό έχω δίκιο, ασχέτως αν δεν περιμένω να βρω και για κείνο κατανόηση.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Φαινόταν ότι έβλεπε τα πάντα με ανταγωνιστικούς όρους.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτά τα γράφει για το πώς ήταν το αμερικάνικο πανεπιστήμιο πριν χειραφετηθεί, στα τέλη των σίξτις.