Γνωστοί στους παροικούντες την ηλεκτρονική σκηνή, ο Totsouko και
η Illy (και οι δύο από
την Θεσσαλονίκη), συνεργάζονται εδώ, στο LP “AT” (με
τις πλευρές “A” και “T”) [To Pikap Records, 2022],
το οποίον, κατά βάση, αποτελεί την ζωντανή επένδυσή τους στην παράσταση του
περφόρμερ Αλέξανδρου Πλωμαρίτη, που συνέβη, τον Σεπτέμβριο του 2019, στο Skopje Museum of Contemporary
Art. Δύο
κομμάτια καταγράφονται σε κάθε πλευρά, ενώ υπάρχει κι ένα τρίτο, που τελειώνει
στην πλευρά “A”, για να
συνεχιστεί στην αρχή της “T”
(αυτό το κομμάτι έχει μάλιστα... μοιρασμένο τίτλο, καθώς αποκαλείται “Where is…”, για το τμήμα της
πλευράς “A” και “…this place?”, για το τμήμα της
πλευράς “T”).
Τα στοιχεία της ηλεκτρονικής μουσικής των Totsouko & Illy είναι από απλά, έως στοιχειώδη.
Τα στοιχεία της ηλεκτρονικής μουσικής των Totsouko & Illy είναι από απλά, έως στοιχειώδη.
Στο
πρώτο κομμάτι του LP, το
“Like the rivers wash away the pain of the soul”, κυριαρχούν α. ένα εφφέ
παρασίτων από φθαρμένο δίσκο βινυλίου, μπορείς να το πεις και λούπα από δίσκο,
με παράσιτα (φθορά) που κολλάει, β. από ένα υπόστρωμα βόμβου, που ακούγεται
συνεχώς σαν ίσο, γ. και από το μελωδικό, ας το αποκαλέσουμε έτσι, τμήμα, που
και αυτό ακούγεται αρκετά αρχετυπικό, προερχόμενο φυσικά από κάποια ηλεκτρονική
πηγή. Το άκουσμα έχει ενδιαφέρον, μέσα από την επιτηδευμένα απλοϊκή και minimal αισθητική του.
Το “Dispossessed” ξεκινάει με φωνή, αλλά γρήγορα μεταπίπτει σε κάτι περισσότερο «υποχθόνιο», με deep bass συνοδεία και κάπως cosmic εξέλιξη. Υπάρχει μια αίσθηση φουτουριστική στο άκουσμα, που επιτείνεται από τις φωνές, τα εφφέ και τις απλές μελωδικές αποτυπώσεις. Οπωσδήποτε η υποβολή «παίζει» ισχυρά εδώ.
Στο “Where is this place?” η ένταση, το volume, είναι αυξημένο, οι φωνές περισσότερες και το ηλεκτρονικό background περισσότερο «πλούσιο» και με πιο έντονες kosmische muzik αναφορές (κάπως σαν έναν φανταστικό συνδυασμό early Popol Vuh και Deuter).
Με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρακολουθείται το “Evening in Pokhara”, εκεί όπου τα keyboards έχουν τον πρώτο λόγο, με συμβολές σε αναπτυγμένο μελωδικό και επαναληπτικό επίπεδο και σε συνδυασμό με εφφέ και μ’ εγκάρσια μπάσα «χτυπήματα».
Το “AT” θα ολοκληρωθεί με το “Do you know that song?” ένα επίσης ευφραδές track, που κινείται, και αυτό, στην ίδια γενική γραμμή της... ήρεμης και εσώτερης δύναμης.
Σίγουρα σε συνδυασμό με το δρώμενο η μουσική των Totsouko & Illy θα ακουγόταν αλλιώς. Εδώ όμως, στον δίσκο βινυλίου, το στοίχημα είναι διαφορετικό και πάντως κερδισμένο.
Επαφή: https://topikaprecords.bandcamp.com/album/at
Το “Dispossessed” ξεκινάει με φωνή, αλλά γρήγορα μεταπίπτει σε κάτι περισσότερο «υποχθόνιο», με deep bass συνοδεία και κάπως cosmic εξέλιξη. Υπάρχει μια αίσθηση φουτουριστική στο άκουσμα, που επιτείνεται από τις φωνές, τα εφφέ και τις απλές μελωδικές αποτυπώσεις. Οπωσδήποτε η υποβολή «παίζει» ισχυρά εδώ.
Στο “Where is this place?” η ένταση, το volume, είναι αυξημένο, οι φωνές περισσότερες και το ηλεκτρονικό background περισσότερο «πλούσιο» και με πιο έντονες kosmische muzik αναφορές (κάπως σαν έναν φανταστικό συνδυασμό early Popol Vuh και Deuter).
Με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρακολουθείται το “Evening in Pokhara”, εκεί όπου τα keyboards έχουν τον πρώτο λόγο, με συμβολές σε αναπτυγμένο μελωδικό και επαναληπτικό επίπεδο και σε συνδυασμό με εφφέ και μ’ εγκάρσια μπάσα «χτυπήματα».
Το “AT” θα ολοκληρωθεί με το “Do you know that song?” ένα επίσης ευφραδές track, που κινείται, και αυτό, στην ίδια γενική γραμμή της... ήρεμης και εσώτερης δύναμης.
Σίγουρα σε συνδυασμό με το δρώμενο η μουσική των Totsouko & Illy θα ακουγόταν αλλιώς. Εδώ όμως, στον δίσκο βινυλίου, το στοίχημα είναι διαφορετικό και πάντως κερδισμένο.
Επαφή: https://topikaprecords.bandcamp.com/album/at
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου