Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 497

27/3/2023
>>Σώτη Τριανταφύλλου στον Δανίκα: Παράδεισος γεμάτος γκρινιάρηδες και αχάριστους η Γαλλία<<
Σκέψου τι θα λέει για την Ελλάδα...
Σώτη, θα πληρώσουμε 40 χρόνια εισφορές από την τσέπη μας, για να πάρουμε να-μην-πω-τι, στα 60όποτε... Πώς το ανεχόσαστε αυτό εσείς οι... αριστερο-φιλελεύτεροι;
Είμαστε η αδικημένη γενιά του '60, δίχως κατοχή και πείνα, χωρίς ρετσίνα... Αυτή είναι η ουσία. Όλα τ' άλλα που λες, τα οποία δεν τα διάβασα εν τω μεταξύ, γιατί έχουμε και δουλειές, δεν έχουν ουδεμία σημασία. Ειδικά, όταν καίγεται ο κwλος μας..

24/3/2023
Τι να μας πούνε τώρα οι μαστοράκηδες... Αυτά τα λέει αντιστράτηγος, από το 1970...
[δεν κάνω πλάκα - πατήστε κλικ στην εικόνα, για να μεγαλώσει και διαβάστε το]

24/3/2023
Ο Marc Aryan είναι ένας από τους 2-3 πιο αγαπημένους μου γαλλόφωνους τραγουδιστές και τραγουδοποιούς, όλων των εποχών. Έχω ποστάρει μερικές φορές τραγούδια του εδώ μέσα, και θα συνεχίσω να το κάνω. Και είμαι ασυγχώρητος, γιατί δεν έχω γράψει, μέχρι σήμερα, κάτι ευρύτερο γι' αυτόν τον τεράστιο τραγουδιστή, αλλά υπόσχομαι πως θα το κάνω...
https://www.youtube.com/watch?v=b5zMBXZgLlQ

22/3/2023
Λόγω επικαιρότητας θυμήθηκα αυτό το ποστ, που έχει μια ιδιαιτερότητα. Είναι το ποστ με τα περισσότερα χτυπήματα του blog - πάνω από 24.000. (Αυτό το λέει ο blogger, αν και τα στατιστικά του δεν είναι και τόσο εμπιστεύσιμα).
Εδώ τα χώνουμε λοιπόν στον Σταύρο Θεοδωράκη, σε σχέση με τον Μανώλη Αγγελόπουλο...
(όσοι και όσες δεν το έχουν δει θα βρουν πραματάκια)
https://diskoryxeion.blogspot.com/2014/01/blog-post.html

22/3/2023
Και το τραγούδι είναι καλό, αλλά εγώ το προτείνω για την ενορχήστρωση, τα παιξίματα και την ηχογράφηση-παραγωγή. Μεγάλοι μουσικοί (δεν ξέρω ποιοι είναι, αλλά μπορώ να υποθέσω), που τα χώνουν άγρια (ακούστε τον μπασίστα – τρομάζεις έτσι όπως παίζει), μέσα σ’ ένα σχεδόν... μπαρόκ σκηνικό, πλημμυρισμένο από φοβερό παλμό και ασύστολη έξαψη.
Μπορεί να έχει προχωρήσει η τεχνολογία, έτσι λένε, αλλά τέτοιες ηχογραφήσεις δεν γίνονται τώρα ούτε με σφαίρες. Όλα ακούγονται ψεύτικα, φτιαχτά και προγραμματισμένα. Και πρέπει να είναι κάτι πολύ σπουδαίο, για να αγνοήσεις το πώς ηχογραφείται.
Εδώ υπάρχει μόνον αλήθεια. Και δεν λέμε για μουσική-στίχους-ερμηνεία. Άσε το αυτό. Λέμε για τα άλλα... (Δημήτρης Ξανθάκης, 1976)
https://www.youtube.com/watch?v=YUFSQDWfZ0M

22/3/2023
Κάτι από τα παλιά... από το 2015... για να ξαναγελάσουμε λιγάκι...
«Ελπίζω πως ο σπόρος του διχασμού, που τόσο απερίσκεπτα έριξαν κάποιοι στην ελληνική κοινωνία, για να εξυπηρετήσουν μόνο τα μικροκομματικά τους οφέλη, δεν θα καρποφορήσει. Και όσο μπορώ να ξέρω περπατώντας στη Δυτική Αθήνα, στο ΑΙΓΑΛΕΩ, στην ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ και στο Χαϊδάρι νομίζω ότι ο λαός θα παραμερίσει όλους αυτούς τους άφρονες που πιστεύουν ότι ήρθε η ώρα για έναν επόμενο διχασμό(…)».
Σταύρος Θεοδωράκης
Δηλώσεις στο Χαϊδάρι του... μεγάλου πολιτικού ανδρός ήταν αυτές, την ημέρα του δημοψηφίσματος του 2015. Να και λίγα αποτελέσματα...
ΟΧΙ
Ασπρόπυργος 79,20%, Φυλή 77,22%, Πέραμα 76,64%, Μενίδι 75,25%, Κερατσίνι - Δραπετσώνα 72,84%, Νίκαια - Άγιος Ιωάννης Ρέντης 72,61%, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ 72,75%, Ελευσίνα 71,88%, Λαυρεωτική 71,81%, Ταύρος 71,28%, ΑΙΓΑΛΕΩ 70,68%, Περιστέρι 70,31%...
ΝΑΙ
Εκάλη 84,62%, Διόνυσος 69,78%, Βουλιαγμένη 66,27%, Δροσιά 65,42%, Κηφισιά 64,59%, Βούλα 63,88%...
Περνάει ακόμη από τη Δυτική Αθήνα ο κυρ-Σταύρος;

21/3/2023
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ
Την Αννίτα Κουτσουβέλη την ξέρουν μόνον οι ρέκτες του ελληνικού ροκ. Πιο λίγοι κι απ’ αυτούς είναι εκείνοι που την ξέρουν από τα ποιητικά βιβλία της, ενώ ακόμη λιγότεροι έχουν δει τις ταινίες που έχει παίξει.
H Κουτσουβέλη υπήρξε μαθήτρια του Lee Strasberg στην Αμερική (Actors Studio), έγραψε ποίημα για τον Martin Luther King, όπως και για τις δολοφονίες των τεσσάρων φοιτητών από την Εθνοφυλακή του Ohio, στο πανεπιστήμιο του Kent, στις 4 Μαΐου 1970, κατ’ αναλογία με τους Crosby, Stills, Nash & Young και το τραγούδι τους “Ohio” – και γενικώς είχε καλές προθέσεις εκείνο το κορίτσι, που πλέον δεν βρίσκεται στη ζωή, ασχέτως του γεγονότος πως δεν ήξερε να τραγουδάει.
Οι συλλέκτες σκίζονται για να βρουν το δισκάκι της εν τω μεταξύ (απορώ πώς το έβγαλε ο Πατσιφάς, έστω και στην τουριστική Minerva), δίνοντας πολλά λεφτά (για μένα, σαν άκουσμα δεν αξίζει φράγκο – παρά τις καλές προθέσεις), ενώ τα βιβλία της είναι πιο εύκολο να εντοπιστούν και σίγουρα είναι φθηνότερα, και καλύτερα. Εννοώ πως τα ποιήματα της Κουτσουβέλη είναι αξιοπρεπή, εν αντιθέσει με τα τραγούδια της που δεν ακούγονται. Για τις ταινίες της δεν ξέρω...
Το βιβλίο της Αννίτας Κουτσουβέλη «Κόσμος» από το 1971 το έχω βρει 2-3 φορές, στα 10 ευρώ ή και λίγο παραπάνω, αλλά περίμενα να το βρω κάποια στιγμή εντελώς φτηνό και τότε το αγόρασα. Κάποιοι παλαιοβιβλιοπώλες έχουν κάνει τη σύνδεση με το ελληνικό ροκ και το «χτυπάνε» λίγο, ψάχνοντας πελάτες ανάμεσα σ’ αυτούς που αναζητούν το δισκάκι της, αλλά αυτοί που ψάχνουν για δίσκους, δεν ενδιαφέρονται συνήθως για τα βιβλία – ας το ξέρουν αυτό οι παλαιοβιβλιοπώλες...

21/3/2023
Το ακούω τις τελευταίες μέρες συνεχώς. Τεράστιο άλμπουμ από τον Μπάμπη Παπαδόπουλο. Με διαφορά ο πιο δημιουργικός μουσικός της γενιάς του και όχι μόνο – δηλαδή απ’ αυτούς που είναι σήμερα ανάμεσα στα 50 με 60-65. Έχω ήδη γράψει κείμενο, αλλά θα δημοσιευθεί εν καιρώ, επειδή ποτέ δεν δημοσιεύω κριτικές εν θερμώ. Συγκλονιστικό και συνάμα συγκινητικό κομμάτι, μόνο με τρεις κιθάρες κι ένα μπάσο! Δεν παίζεται ο άνθρωπος... Ποίηση... Πετάτε τους δίσκους σας από τα παράθυρα...
(Προσωπικά το ακούω κάπως σαν την Διεθνή. Κομμάτι για το δρόμο...)
https://www.youtube.com/watch?v=cMcIno05WH0

21/3/2023
Πριν από τους Πελόμα Μποκιού ο Τάκης Μαρινάκης έπαιζε ντραμς στους Blue Rocks (το 1968), και λογικά ακούγεται εδώ (το έχει πει ο ίδιος πως είχε ηχογραφήσει με τους Blue Rocks - ένα από τα λίγα γκρουπ, τότε, που είχαν γυναίκα στη σύνθεσή τους). Εν ειρήνη...
https://www.youtube.com/watch?v=1m_dOYdWhBo

20/3/2023
>>«Ωραία. Στο Μάτι γιατί δεν είχαμε διαδηλώσεις;».
-Γιατί ήταν καλοκαίρι, είχαν πάει για μπάνια. «Οχι, δεν είναι αυτός ο λόγος. Ο λόγος ήταν ότι οι αντίθετοι, η Νέα Δημοκρατία, δεν καλούσαν τον κόσμο να διαμαρτυρηθεί».<<

1. Δεν καλούσε η ΝΔ τους οννεδίτες να διαμαρτυρηθούν (γιατί αυτός είναι ο... κόσμος της), επειδή είχαν πάει για μπάνια.
2. Αλλά και να ’τανε χειμώνας, και να μην είχαν πάει οι οννεδίτες για μπάνια, η δεξιά μπορεί να βγάλει κόσμο έξω, μόνον αν έχει ακροδεξιά και φιλελέδικη ατζέντα, βλ. μακεδονικό, μενουμευρώπηδες, λαοσυνάξεις Χριστόδουλου και τέτοια.
3. Τον κόσμο δεν τον βγάζει ο Σύριζα έξω, για να διαμαρτυρηθεί για τα Τέμπη. Και δεν είναι ο κόσμος, γενικώς και αορίστως, που διαμαρτύρεται, αλλά βασικά η νεολαία. Γιατί νέοι άνθρωποι χάθηκαν – και γιατί θα μπορούσε όλοι αυτοί που βγαίνουν στους δρόμους να ήταν στις θέσεις εκείνων που δολοφονήθηκαν. Αυτό το κρύβουν εντέχνως -το ότι είναι η νεολαία που πρωτοστατεί στις διαδηλώσεις-, για να παρασιωπούν το χάσμα που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στο νέο κόσμο και την κυβέρνηση.
Κατά τα λοιπά κουβέντα για πολλά γέλια...

20/3/2023
Πολύ ωραία εκτέλεση. Υποτιμημένο κομμάτι από τους... υποτίθεται ψαγμένους ροκάδες. Εγώ, που το άκουσα τότε που βγήκε, το άκουγα κάθε μέρα επί μήνες. Από πειρατική κασέτα Radial...
https://www.youtube.com/watch?v=0IyXaUWVydg

20/3/2023
Στο νέο Yellow Box, που κυκλοφορεί στα περίπτερα...

19/3/2023
Κανονικά, αν είχαν περάσει από διαφωτισμό, θα έπρεπε να ξεσηκωθούν αν το όριο συνταξιοδότησης πήγαινε από τα 62 στα 60, και όχι γιατί θα πάει από τα 62 στα 64... (γέλιο)

19/3/2023
>>Ολική επαναφορά Πολάκη: Επιτέθηκε σε Χατζηνικολάου λίγες ώρες μετά την επιστροφή<<
Το παρουσιάζουν λες και του την είχε στημένη σε κάποια γωνία και μόλις εμφανίστηκε ο Χατζηλάουλάου, του την έπεσε ο άτιμος ο μπαμπέσης ο κρητικός, ο μοβόρος, η μαύρη ψυχή, το βρωμόσκυλο του κερατά...
Ρε μην... επιτίθεστε στον Χατζηλάουλάου. Να τον ραίνετε μόνο με ροδοπέταλα...

18/3/2023
Τον είχα βρει κάποτε αυτό τον δίσκο μπροστά μου και δεν τον αγόρασα, γιατί ήταν λίγο ακριβός και μου φαινόταν τουριστικός. Καλά να πάθω... Ας επανεκδοθεί κι αυτός κάποια στιγμή σ' ένα φτηνό βινύλιο. Σε χαρτί λεπτό, λίγο γυαλιστερό και φάκελο wrap-around. The Greeks / Εύη Μυλοπούλου...
https://www.youtube.com/watch?v=NQyFZw-l9qo

18/3/2023
>>Μητσοτάκης: Η καλύτερη δικαίωση των θυμάτων στα Τέμπη να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα ξαναγίνει<<
Δικαίωση για τα θύματα δεν υπάρχει. Δεν χάθηκαν στο μέτωπο της Αλβανίας, δεν έπεσαν υπέρ πατρίδος σε καιρό πολέμου. Μόνο εκεί υπάρχει δικαίωση. Το να πολεμάς εν γνώσει σου ότι μπορεί να σκοτωθείς, για τη υπεράσπιση και τη λευτεριά της πατρίδας σου. Το να μιλάς για δικαίωση θυμάτων, σε καιρό ειρήνης, δηλαδή το να αντιλαμβάνεσαι το έγκλημα που διέπραξες ως δήθεν θυσία ανθρώπων, που δεν είχαν κανέναν απολύτως λόγο να θυσιαστούν, είναι ύβρις, είναι κοροϊδία και αποποίηση-μετάθεση ευθυνών και όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, στο κοινωνικό επίπεδο, θέτει τον εαυτό του εκτός της κοινωνίας και δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολείσαι μαζί του.

16 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Μητσοτάκης: Η καλύτερη δικαίωση των θυμάτων στα Τέμπη να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα ξαναγίνει<<"...

    Nickos Ventouras
    > όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, στο κοινωνικό επίπεδο, θέτει τον εαυτό του εκτός της κοινωνίας
    Μπα, εμάς τους υπόλοιπους θέτουν εκτός κοινωνίας...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Θα το 'θελαν. Ο κόσμος βοά στους δρόμους. Οι ίδιοι είναι η απόλυτη μειοψηφία.

    Nickos Ventouras
    εγώ τους βλέπω ξανά κυβέρνηση... ο κόσμος στους δρόμους είναι το 1/1000 του κόσμου στις κάλπες

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>εγώ τους βλέπω ξανά κυβέρνηση<<.
    Πιθανώς, γιατί δεν υπάρχει αντιπολίτευση. Ο κόσμος στους δρόμους πάντα είναι λιγότερος απ' αυτόν στις κάλπες. Δεν λέμε κάτι καινούριο. Δεν χρειάζεται να είναι όλοι στους δρόμους για να γίνουν πράματα, γίνονται και με λιγότερους.

    Nikos Stabakis
    Καθαρά πραγματολογικά να σας πω ότι α. στις εκλογές ψηφίζουν λιγότερο από 6 εκ. νοματαίοι, οπότε και μόνο όσους βγήκαν στην Αθήνα να πάρουμε είναι ήδη χαλαρά πάνω από το 1/100 όλου του εκλογικού σώματος, όχι 1/1000--κατανοώ ότι το λέτε καθ' υπερβολήν αλλά όποτε βγήκε στο δρόμο τέτοιο ποσοστό δρομολόγησε εξελίξεις, β. κυβέρνηση η ΝΔ είναι αδύνατο (πια) να βγει γιατί με αυτό που συνέβη έχασε την αυτοδυναμία και κανείς δεν την πλησιάζει για συγκυβέρνηση--το τι κυβέρνηση θα βγει και πόσο καλή θα είναι, άλλο θέμα, πάντως δεν θα είναι ΝΔ.

    George Nikolopoulos
    Δεν βλέπω κανένα να βοά στους δρόμους! Μόνο κάτι βολεμένοι συμμετέχουν στις απεργίες..κ μερικοί επαγγελματίες!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε πας καλά; Οι μαθητές και οι φοιτητές είναι βολεμένοι και επαγγελματίες;

    Kostas Drosopoulos
    Η κοινή γνώμη βράζει. Άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με απεργίες, διαδηλώσεις έχουν γίνει έξαλλοι. Από την μία σκέφτονται τα παιδιά τους. Από την άλλη, την ξεφτίλα τής ελληνικής δημοσιογραφιας.

    Mike Beles
    βλεπεις πολυ ΣΚΑΙ και ΜΕΓΑ..... καλα κρασια

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Οι δεξιοί είναι κρυμμένοι στα σπίτια τους και λένε σιωπηλά ανάμεσά τους: Δεν γίνεται να έχουμε γίνει το κόμμα των παιδοβιαστών.
    Για να δούμε σε πόσους θα πάει η καρδιά να ξαναψηφίσουν σαπίλα.

    Dimitris Zounarelis
    στους καθηγητές το πάει ο φίλος αλλά να τον ενημερώσω ότι οι βολεμενοι καθηγητές όταν απεργούν χάνουν 70 ευρώ από τον μισθό τους, οι βολεμενοι. Γι αυτό , προς τον φίλο, μπορεί να σεβαστεί λίγο περισσότερο αυτούς που παλεύουν με τα παραμελημένα παιδιά τους? Αυτά τα ολίγα και καλημέρα

    Kostas Drosopoulos
    Ο Μητσοτάκης δεν πρέπει να μιλάει. Είναι κατηγορουμενος. Ας χρησιμοποιήσει το δικαίωμα σιωπής.
    Τζαπα πληρώνει τον Αμερικανό επικοινωνιολογο.

    George Makris
    Απόλυτη ευστοχία!

    Panos Bosnakis
    Η έσχατη απαξίωση της έννοιας του πολίτη

    Θεοδουλος Παρασκευαιδης
    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩΩΩΩΩ...

    Konstantinos Kottis
    Τι το ανοίγει το ρημάδι;

    Nick Koutsarthur
    Ψυχολογικά επικίνδυνος και γκαντέμης ο προφήτης!!!

    John Angelatos
    Ετσι Φώντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Τον είχα βρει κάποτε αυτό τον δίσκο μπροστά μου και δεν τον αγόρασα"...

    Nikitas Kakavas
    Το "κοιμήσου αγγελούδι μου" η κορυφαία διασκευή του δισκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Ολική επαναφορά Πολάκη: Επιτέθηκε σε Χατζηνικολάου λίγες ώρες μετά την επιστροφή<<"

    Σταύρος Καρτσωνάκης
    Ρε Φώντα πως τα γράφεις ρε φίλε ακόμα γελάω (κυρίως όμως τα γράφεις σωστά)

    Vasilis Avdelas
    Να τον μαραίνετε καλύτερα....

    Stathis Nikokavouras
    Αγιος ειναι ο χατζηνικολαου.μονο 10 εκ ευρω χρωσταει στο κρατος..θα διαγραφουν συντομα.ξερουν αυτοι...

    Mike Beles
    ο Πολακης λεει αυτα που λεμε ολοι μας......Το συστημα δεν θελει τετοιες φωνες...και ουτε ο Τσιπρας...που ετοιμαζεται για την καρεκλα...

    Stylianos Gabriel
    Χατζηγλυκολάου λαου λαου!!!

    Giorgos Kyriazis
    Στο Σκάι ήταν πρώτη είδηση, και στο Σταρ δεύτερη. 108η θέση, είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κανονικά, αν είχαν περάσει από διαφωτισμό, θα έπρεπε να ξεσηκωθούν αν το όριο συνταξιοδότησης"...

    Panos Bosnakis
    Κι εγώ συμφωνώ Φώντα, είμαι 62 δεν θέλω καμία σύνταξη δια βίου όσο μπορώ και στέκομαι όρθιος. Δεν δέχομαι να παίρνω λεφτά από το κράτος.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν θέλω να στο χαλάσω αγαπητέ Πάνο, αλλά εγώ ειρωνεύομαι στο ποστ... Αναγκάστηκα να βάλω "γέλιο" τώρα, γιατί πολλοί, λίγοι, κάποιοι, δεν θα το καταλάβουν.

    Panos Bosnakis
    Την ειρωνεια την ειχα δει, ήταν φανερή, όμως πιστεύω ότι κι εσύ εισαι ανεξάρτητο πνεύμα και έχεις αυτοεκτιμηση, γι αυτο και μιλαμε άλλωστε. Οσο για μένα, είμαι κάθετος σ' αυτό. Βασική πολιτική αρχή.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Επειδή έχω αυτοεκτίμηση θέλω τα λεφτά μου πίσω μετά από 30+ χρόνια εισφορές, από την τσέπη μου, ως αυτοαπασχολούμενος.

    Panos Bosnakis
    α, να εξηγηθώ, είμαι εναντιον της φορολογίας, καμία φορολογία ....γενικα θελω το κρατος να μην επεμβαινει στα οικονομικα μου και στη ζωή μου κατ' ουδένα τρόπο .....

    Sakis Bwanas
    μόνο από το Υπουργειο Εξωτερικών

    Vassilis Serafimakis
    Η Δήμαρχος τού Παρισιού συμπαραστάθηκε στη διαμαρτυρία με έξοχο μηντιακά τρόπο.

    Maria Kalogeraki
    Εγώ μετράω τα 67 ή 12000 ένσημα δηλαδή 40 Χρόνια στα 62 και μου λες μετά για τα καλομαθημένα γαλλάκια
    Δουλεύω συντάξεις ΕΦΚΑ για αυτό μιλάω
    Μωρέ θαυμάζω την ενέργεια σας στην ηλικία σας και τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας στην υπηρεσία αλλά πρώτον κάντε τόπο στα νιάτα που φτάνουμε στα 35 για να βρούμε δουλειά της προκοπής και να φτιάξουμε την ζωή μας και δεύτερο εγώ η άσχετη με τις διαδικασίες γραφείου εξηγώ συνέχεια πως λειτουργούν οι νέες τεχνολογίες στους μονιμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πολύ ωραία εκτέλεση. Υποτιμημένο κομμάτι από τους... υποτίθεται ψαγμένους ροκάδες."...

    Koma Gaeshi
    Ωραία εκτέλεση πράγματι. Πάντως εγώ από μικρός είχα την αίσθηση ότι ήταν θρυλικό κομμάτι

    Christos Sideris
    Ας πάνε οι ψαγμενοι να παίξουνε την " Πρέβεζα " ( που επίσης υποτιμούν )και τα ξαναλέμε...

    Aris Karampeazis
    Πολύ ζορικο τραγούδι. Είναι δυνατόν να το υποτιμάει κανείς , ψαγμένος και μη ;

    Alexandros Sotirianos
    Είχα μια συζήτηση με ένα φίλο πρόσφατα για το συγκεκριμένο τραγούδι και νομίζω ότι οι περισσότεροι έχουν ακούσει την δεύτερη εκτέλεση η οποία δεν πιάνει μια μπροστά σε αυτή του 'Σταυρού'.

    Nikos Doukas
    Τι μηνες... εγώ χρόνια!

    Vagelis Avgidis
    η πρωτη εκτελεση ειναι κορυφαια!
    πολυ καλη εκτελεση! ο φοβερος Γανωσελλης παιζει πληκτρα?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δερτιλής

    Kostas Stathis
    ο Δερτιλης που ήταν αργότερα με τον Καλλίρη στο συγκρότημα Bang που πήγε και στη Eurovision?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    ναι, και στους Apocalypsis πιο πριν

    Kostas Stathis
    σωστά!

    Thanasis Efthimiou
    Πολύ καλή εκτέλεση! Τους μουσικούς (σχεδόν όλους) τους ακούμε και στο "Αραπιά για λίγο πάψε... " λίγο αργότερα.

    Alexis Tambouras
    Το κομμάτι είναι παραπάνω από εξαιρετικό και πέρα από την άψογη και χαρισματική ερμηνεία του Παπακωνσταντίνου χρωστά το ανάστημά του ( εστω σε δεύτερο πλάνο ) στους σπουδαίους στίχους του Καββαδία. Αλλά θα ήθελα να διευκρινήσω πως κατά την άποψή μου ήταν φυσικό να το αγνοήσουν οι σκληροπυρηνικοί ροκάδες ( το "ψαγμένοι" σαν όρο το βρίσκω λίγο αδόκιμο καθότι ειδικά την εποχή εκείνη οι καθεαυτό ροκάδες δεν ψάχναν τίποτα πέραν του ροκ και μόνο αλλά καταλαβαίνω τι εννοείς και ισχύει) Εντωμεταξύ το κομμάτι βρίσκεται τελείως έξω από τον χώρο του ροκ και το θεωρώ από τότε που το πρωτάκουσα ( πολύ αργότερα απ όταν βγήκε) έναν κορυφαίο επίλογο του Νέου Κύματος διότι στυλιστικά με παραπέμπει κατευθείαν σε αυτό παρά τις ηλεκτρικές κιθάρες στο κλείσιμο .
    Περιέργως μεταξύ ροκάδων μουσικών και γκρουπ ειδικότερα ο Παπακωνσταντίνου χαίρει πολύ μεγαλύτερης εκτίμησης από οτι είναι γενικά αντιληπτό . Αυτός από προσωπική επιλογή κρατούσε αποστάσεις . Έχει τύχει σε διάφορα ρεσιτάλ του Πουλικάκου , Λογαρίδη , Σπυριδουλα , Σιδηρόπουλου κλπ ο Παπακωνσταντίνου να είναι στους θεατές μέσα και μόνο μετά το τέλος να πηγαίνει στα καμαρίνια για να συγχαρεί "τα παιδιά" κι όταν αυτοί διαμαρτύροντο γιατί δεν πήγε νωρίτερα να τους βρεί ή γιατί δεν σηκώθηκε έστω να τζαμάρει μαζί τους επί σκηνής αυτός έφερνε διάφορες δικαιολογίες - πράγμα που μου δημιουργούσε απορία και δεν εύρισκα εξήγηση - παρά την μεταξύ τους φανερή κατα πλειοψηφία αλληλοεκτίμηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το ροκ απασχολούσε τον Μικρούτσικο σχεδόν από το ξεκίνημά του - και δεν είναι το πρώτο ροκ κομμάτι που είχε κάνει. Και ο Παπ. τότε ξαναέβγαινε σαν ρόκερ, μετά τις συνεργασίες με Θεοδωράκη, Λοΐζο κ.λπ. Και λέω ξαναέβγαινε γιατί ο Παπ. ξεκίνησε να παίζει ροκ τότε που ξεκίνησε και ο Πουλικάκος... Στον χώρο του ροκ, πολλοί που το παίζουνε ψαγμένοι τον φτύνουν τον Παπ. και δεν τον αποδέχονται, επειδή τον αποδέχονται οι μάζες. Μεγάλη κουβέντα αυτή τώρα για το fb... https://diskoryxeion.blogspot.com/.../sixties-crosswords...
      ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ τα πρώτα χρόνια του στα sixties με το συγκρότημα Crosswords

      Nickos Ventouras
      Στυλιστικά το κομμάτι παραπέμπει στο Νέο Κύμα; Κάτι σαν Καίτη Χωματά ας πούμε;

      Alexis Tambouras
      Για την ακρίβεια κάτι σχεδόν σαν μπαλάντα κοινωνικής παρεμβατικής έως και παραβατικής ( βλέπε ναρκωτικά και υποφώσκουσα ομοφυλοφιλία ) διαφοροποίησης .
      Στο ίδιο πνεύμα που ακούγονταν το είδος στις ίδιες μπουάτ που ξεκίνησε το νέο κύμα και τα αντάρτικα . Αυτός ο μουσικός χώρος περιελάμβανε μπλουζίστικες μπαλάντες βλέπε "Παλιάτσος κι ο Ληστής " που τραγουδούσε ο Σαββόπουλος κι αργότερα ο Σιδηρόπουλος που είναι διασκευή παλαιότερου κομματιού του Ντύλαν που ήταν μπλουζίστας τροβαδούρος προερχόμενος από τα country blues του Woody Guthrie αρχικά χωρίς καν ηλεκτρικές κιθάρες. Ολο αυτό το ρεύμα - σαν μουσικό ρεύμα είναι μπλούζ μπαλάντες της ίδιας ακριβώς συνομοταξίας - και το γεγονός ότι κάποιοι κλασσικοί ροκάδες ( αρχικά μικρό ποσοστό) περιλαμβάνανε τέτοια " slow" κομμάτια στο ρεπερτόριό τους για να χαλαρώσουνε κατα την διάρκεια του κατα τα άλλα καταιγιστικού τους προγράμματος - είτε σε συναυλίες είτε και σε δίσκους - αυτό το γεγονός δεν τα μεταστοιχειώνει σε ροκ αλλά εξακολουθούν να είναι μπλουζιές ( blues) μπαλάντες και μόνο χωρίς εξαίρεση . Δεν ξέρω πως αλλιώς να το εκφράσω . Το ότι ο Παπακωνσταντίνου ήταν ροκάς από γεννησιμιού του ή το ότι οποιοσδήποτε ροκάς τραγουδούσε το είδος - αυτό δεν το μεταμορφώνει σε ρόκ . Αυτά αν θέλουμε να ακριβολογήσουμε αλλιώς μπορούμε να τα τσουβαλιάσουμε όλα ως Boogie woogie και να ξεμπερδεύουμε . Τώρα για την Καίτη Χωματά δεν γνωρίζω αρκετά και το δηλώνω ευθαρσώς . Απλά επειδή είχα φάει το Νέο κύμα με το κουταλάκι στις μπουάτ συνοδεία ρεμπέτικων κι αντάρτικων και σαν προσωπική άποψη επιμένω πως το συγκεκριμένο κομμάτι , το βρίσκω χρωματικά χαρακτηριστικο αυτού του είδους . Προσωπική μου άποψη και δεκτή κάθε ένσταση - αλλά δεν μπορώ να το δώ σαν ροκ παρά μόνο σαν μπαλάντα .

      Kostas Giannakis
      το ροκ βασικα μπορεις να το πεις και μετεξέλιξη του μπλουζ..εχει και στοιχεια ροκ ο δισκος αλλα βασικα ειναι εντεχνο

      Nickos Ventouras
      Το ροκ, ειδικά του '60 είναι βασικά ηλεκτροκοποιημένο μπλουζ εκτός του πλαισίου των μαύρων - παιγμένο από την δυτική νεολαία. Ειδικά το ροκ του '60. Σλόου ή γρηγορότερο δεν έχει σημασία, δεν κάνει η γρηγοράδα το ροκ.
      Το Νέο Κύμα δεν έχει καμμία σχέση - έχει να κάνει με άλλου τύπου μπαλάντες, με επιρροές από γαλλικό και ιταλικό τραγούδι, κλπ και διαφορετική αντιμετώπιση της θεματολογίας, ακόμα και όταν αφορά το ίδιο θέμα.
      Ούτε το boogie woogie έχει σχέση με το νέο κύμα ή τον Θερμαστή ή γενικότερα το ροκ του '60, γιατί έχει άλλα ρυθμικά μοτίβα και στυλ (υπάρχουν ροκ κομμάτια με boogie woogie επιρροές, αλλά το ροκ δεν είναι «απλά» boogie woogie, το boogie woogie είναι απλά ένας από τους ρυθμούς και τα ατυλ που μπορεί να υιοθετήσει ένα ροκ συγκρότημα σε κάποιο κομμάτι, όπως μπορεί σε ένα άλλο να παίξει μια μπαλάντα σε στυλ country waltz στα 6/8 κλπ).
      Το μπαλάντα πάλι είναι τελείως ανοικτός όρος, που πάει από τους τροβαβούρους του μεσαίωνα έως την Αρλέτα, και από το Candy Says έως to Forever Young. Και το Angie ας πούμε μπαλάντα είναι, αλλά οι Stones δεν κάνουν νεο κύμα...

      Διαγραφή
    2. Alexis Tambouras
      αυτά τα οποία γράφεις με ύφος κάπως απόλυτο σαν να μην επιδέχεται αντιρρήσεις μου προκαλούν μια συγκρατημένη θυμηδία . Και προσπαθώ να φανταστώ τι σχέση έχουν με όσα έγραψα . Δηλαδή είπα εγώ πως το νέο κύμα ( πχ η Αρλέτα , ο Μαρίνος)έχει σχέση με το ροκ , τα μπλούζ , τα γκόσπελ ? δεν νομίζω - μάλλον βγάζεις συμπεράσματα βεβιασμένα ! Και μιά που αναφέρεις τις μπαλάντες τι πάει να πεί είναι μπαλάντες άλλου τύπου ? δεν σε πιάνω ! Υπάρχουν μπαλάντες ιταλικές , γαλλικές , ισπανικές , πορτογαλέζικες κλπ Υπάρχουν και μπλούζ μπαλάντες ( blues ballads) κάντρυ . Τί θα πεί άλλου τύπου ? Ξαναλέω ο Σαββόπουλος τραγουδούσε τέτοιες σε μπουάτ το 62-63 διασκευή Μπλούζ του Ντύλαν με ακουστική κιθάρα από τότε που ο Ντύλαν ήταν μπλουζίστας / τροβαδούρος των country blues - χρόνια πριν πιάσει ηλεκτρική κιθάρα με ενισχυτή στα χέρια του . Επίσης ο Νιόνιος έλεγε και ένα άλλο δικό του " Τα μαύρα πουλιά" που ήταν στο ίδιο στυλ ακριβώς και το είχε κυκλοφορήσει σε δισκάκι 45άρι . Πριν τα Μπουρμπούλια , πριν γίνει ροκάς -όταν τραγουδούσε σε μπουάτ του Νέου κύματος σαν σόλο τροβαδούρος ! Τι θα πεί δεν έχει σχέση ?
      Το boogie woogie αναφέρθηκε σαν ευφυολόγημα και μίλησα για τσουβάλιασμα εννοιών πράγμα που πάνω στην επιπολαιότητα σου δεν πρόσεξες και έγραψες ολόκληρη διδακτική παράγραφο για το boogie - τουλάχιστον εδώ οι πληροφορίες είναι σωστές .
      Στο τέλος λες πως οι μπαλάντες είναι ανοικτός όρος , κι έρχεσαι τελικά στα λόγια μου διότι συμφωνούμε τελικά αλλά πάλι κάτι σε κεντρίζει και λές και οι Stones λένε μπαλάντες ( Δηλαδή ακριβώς ότι είπα από την αρχή αλλά πριν δεν το δεχόσουν διότι έλεγες ήταν όλα ροκ και ασχέτως... γρηγοράδας !!!) Αλλά δεν κάνουν νέο κύμα -λες και κάποιος μπορούσε να ισχυρισθεί κάτι τέτοιο !

      Πετρος Μιχελιουδης
      τι λετε ρε παιδες ,μπορει το ραδιο να μη το επαιζε αλλα ηταν ''χιτ''στους ροκαδες ,τοσο που σχεδον το ειχα βαρεθει

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ δεν μίλησα για ροκάδες γενικώς, αλλά για... υποτίθεται ψαγμένους ροκάδες.

      Gregg Rocker
      τι να πουμε για θανο,τι να πουμε και για το εμπαργκο που ειναι βασικα ενας σουπερ ροκ δισκος;;;εξαιρουμε την πυρογα.

      Vagelis Avgidis
      εγω νομιζω οτι ο Παπακωνσταντινου ειναι γεννημενος ροκας...

      Διαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Ωραία. Στο Μάτι γιατί δεν είχαμε διαδηλώσεις;»"...

    Pantelis Tsalouchidis
    Το διάβασα, δεν είναι κακό που είναι δεξιός, είναι όμως καμένος δεξιός. Τον χαλάει ο Πολάκης λέει αλλά κάτι ορφανά του ΛΑΟΣ τα κάνει γαργάρα

    Kostas Drosopoulos
    Το ξαναγράφω. Η ξεφτίλα τής ελληνικής δημοσιογραφιας. Δεν κρατάνε ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα.
    Και φέρνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.
    Για να μην πούμε ότι το Μάτι ήταν φυσική καταστροφή. Με 10 μποφόρ δεν πετάνε αεροπλάνα, και χωρίς αεροπλάνα δεν σβήνει δασική πυρκαγιά.
    Ή να πούμε για τούς 26 που βρήκαν τραγικό θάνατο εντός οικείας που είχε κτιστεί πάνω στην ακτή?
    Στα Τέμπη γνώριζαν ότι υπάρχει κίνδυνος και δεν έκαναν τίποτα.

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    εντός οικείας δεξιού στελέχους.

    Mike Beles
    Ανομια πραγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πριν από τους Πελόμα Μποκιού ο Τάκης Μαρινάκης έπαιζε ντραμς στους Blue Rocks (το 1968)"...

    Nikos Sarros
    Θα έριχνα τα χρήματα ότι ήταν στο δεύτερο single, όχι στο πρώτο.....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μέσα στο '68 είναι πάντως και τα δύο. Σίγουρα είχε ηχογραφήσει με τους Blue Rocks. Το είχε πει. Αλλά δεν θυμόταν λεπτομέρειες.

    Petros Dragoymanos
    σύμφωνα με τον Στέλιο Σταυράκη που ήταν ο τραγουδιστής των Blue Rocks, από το συγκρότημα πέρασαν οι Στέλιος Σταυράκης / Σοφία Γιακουμιδου / Αντώνης Μαριδάκης / Βαγγέλης Ραπτάκης / Γιώργος Καραπιπέρης / Αντώνης Κουλούρης / Τάκης Μαρινάκης / Ηλίας Μαρινάκης / Κώστας Καπνιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ακούω τις τελευταίες μέρες συνεχώς. Τεράστιο άλμπουμ από τον Μπάμπη Παπαδόπουλο"...

    Yiannis Stefanakos
    Και τα μελοποιημένα ποιήματα και τα ορχηστρικά είναι εξαιρετικά. Κορυφαίο άλμπουμ και αξιοθαύμαστη συνέπεια (μην πω το προφανές, ότι αν αξίζει κάποιος απο τις ex Tρυπες να συγκεντρώνει την προσοχή, είναι ο Παπαδόπουλος)

    Fotis Mantzoros
    κι ο Καρράς, άκουσες τις Ασκήσεις Απλότητας;

    Yiannis Stefanakos
    πολύ καλό, Φώτη, το άκουσα. Απλώς για τον Καρρά είναι, αν δεν απατώμαι, το πρώτο σόλο μετά τις Τρύπες, ενώ ο Παπαδόπουλος έχει ήδη διαγραψει μια προσωπική διαδρομή αρκετών ετών, με εξαιρετικούς δίσκους ως τώρα (το "Μέσα στον πόνο είν' η χαρά" πχ θεωρουσα ότι ήταν από τα κορυφαία ελληνικά άλμπουμ της τελευταίας εικοσαετίας και τούτο δω είναι τουλάχιστον εφάμιλλο, ου μην και ανώτερο)

    Fotis Mantzoros
    συμφωνώ σε όλα Γιάννη (το «μέσα στον πόνο…» είναι ασύλληπτα καλό)

    το Κουτοί μη Τόποι
    https://www.youtube.com/watch?v=LoLuIeHKBKg
    Glenti

    Anastasia Tessy Deligianni
    Marina Aggelaki

    Κώστας Δευ. Άξιος
    Τον άκουγα χθες στο repeat. Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες!

    Tanas Atanasoff
    Να πω κι εγώ μια γνώμη! Ξέρω πως δεν θα ακουστεί σοβαρή. Παρότι ΕΙΜΑΙ ροκάς, και μαρέσει πάντα πολύ ό,τι κάνει ο Παπαδόπουλος όταν εμπεριέχεται σκληρός ήχος της κιθάρας του, εξακολουθώ να θεορώ την κορυφαία του στιγμή στη δισκογραφία τον παρακάτω. δίσκο του 2008. Ο καινούριος του δίσκος είναι υπέροχος να τον δεις/ακούσεις ζωντανά σε κάποια συναυλία! Παιχταράς ο μπασίστας. Αλλα ως εκεί. Δύσκολα θα ξαναπαίξω πάνω από 1-2 κομμάτια σπίτι μου. Είμαι λιγάκι αιρετικός γενικά...(προτιμώ πχ το LP Fireball από το Machine Head των Deep Purple, θεορώ τον καλύτερο δίσκο τους επι εποχής Coverdale τον τελευταίο τους τον "Come Taste The band", παρά το πολυ-διαφημισμένο "Burn", Μαρέσει η εποχή των Stones επι Brian Jones Πιο πολύ από την αποχώρησή του και μετά, αγαπημένος δίσκος των Led Zeppelin είναι το "houses of the holy" και όχι κάποιος από τους 4 προηγούμενους, σχεδόν μισώ την εποχή Dickinson στους Ιρον Maiden, προτιμώντας σαφέστατα την πρώτη εποχή με Paul Di Anno τραγουδιστή, ΔΕΝ μαρέσει το Dark Side of The Moon παρα μόνο το "Great Gig In the Sky" κυρίως, αγαπημένος τους δίσκος των 70s το "Meddle" και "Wish you were here" (ΌΧΙ το the wall για κάποιο λόγο)μ κι άλλα πολλά που οι ροκάδες φίλοι μου βγάζαν σπυριά όταν άνοιγα το στώμα μου!!!
    https://www.discogs.com/release/2047072-Μπάμπης-Παπαδόπουλος-Σκηνές-Από-Ένα-Ταξίδι
    Μπάμπης Παπαδόπουλος - Σκηνές Από Ένα Ταξίδι

    Macubert Thanassis Sampaziotis
    Αυτό με την ποίηση ή κάτι άλλα του στυλ "η τόλμη να είσαι ποιητής" τα λέω σε κάθε live του. Αμίμητος!

    Nikos Tzelepis
    Και ο Ασκληπιός από πίσω να σπερνει.. Πανδαισία κιθαριστικη.. κιθαρίστας που δεν νιώθει εδώ τι γίνεται.. λυπουμεθα!..

    Dimitrios Kambakos
    Ο κόσμος χωρίζεται σε αυτούς που ακούνε Αγγελάκα κ σε αυτούς που ακούνε Μπ. Παπαδόπουλο. Περιττό να πω με ποιους είμαι

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.lifo.gr/.../o-tzimis-panoysis-kai-o-giannis...
    O Τζίμης Πανούσης και ο Γιάννης Αγγελάκας στην «Katyusha του ΚΚΕ» | LiFO

    Aris Karampeazis
    εγώ νόμιζα ότι ακούς Καρρά

    Dimitrios Kambakos
    νόμιζα ήταν φανερά ότι είμαι με τον κ Παπαδόπουλο, αλλά μάλλον έσφαλα οπότε θα αναδημοσιεύσω την απάντηση που είχα ποσταρει με αφορμή το άνωθεν ντουέτα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Προφανώς και είναι φανερό. Λες να μην το κατάλαβα; Για υπενθύμιση (σε σχέση με τον Αγγελάκα) έβαλα το λινκ από το λάιφο.

    Dimitrios Kambakos
    τώρα που με ξεσήκωσες το ρίχνω anyway ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΕ (Οpportunist pigs version) ''Θεε μου μεγαλοδύναμε, Που σαι ψηλά εκεί πάνω, Στείλε μια ακόμα αρπαχτή Θεούλη μου, στον Τζίμη κ στον Γιάννο.Στου Γιάννη το εξοχικό,Στο λούμπεν το Μιτάτο, Ριξ' του Σκατά στην τσικουδιά Θεούλη μου κ Πες του άσπρο πάτο.Κ μες το Νέο Ψυχικό,Στου Τζιμη την βιλάρα, Kάνε να πέσει μια βροχή Θεούλη μου, Με Ούρα του Νταλάρα. Κ στα λαμόγια που βοσκούν μες του ΄΄Μετρό΄΄ την Στάνη, στείλε τους μπολσεβίκους σου Πατερούλη μου, να πουν το νάνι-νάνι''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ Την Αννίτα Κουτσουβέλη την ξέρουν μόνον οι ρέκτες του ελληνικού ροκ."...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=DdGqLubjAsk
    ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΒΕΛΗ - Η ΧΛΟΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

    Chris Papadakis
    Και σε κάποια συλλογή έχει μπει η "Χλόη" με 60ς / 70ς Ελληνικά Ροκ. Είμαι σίγουρος πως από συλλογή το άκουσα πρώτη φορά το κομμάτι, ίσως και από αυτές που έβαζε το Ποπ και Ροκ. Το γράφω με μια μικρή επιφύλαξη μιας και δεν είμαι σπίτι να διασταυρώσω.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μη σου πω πως κι εγώ από κει το πρωτάκουσα. Δεν πρέπει να το είχα ακούσει πιο πριν...

    Nobo StillIllopoulos
    Το flip-side ήταν. Δες πιο κάτω

    Chris Papadakis
    Είναι κομματάρα και το flip-side -εμένα μου αρέσει και η "Χλόη" by the way αν και το "Τυλιγμένοι...." είναι σαφώς καλύτερο-. Πάντως επιμένω για την παρουσία της "Χλόης" σε συλλογή μιας και από εκεί το άκουσα όπως ανέφερα. Γεγονός φυσικά που δεν αποκλείει να βρέθηκε και το "Χάος" σε κάποια αντίστοιχη!

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Παράξενο...Το τραγούδι λέγεται "η Χλόη περιμένει" και υπάρχει κι αυτή η ποιήτρια Χλόη Κουτσουμπέλη που πλησιάζει τόσο το Κουτσουβέλη...Γεννημένη το 1962 στη Θεσσαλονίκη. Φώντα, ποιοι μουσικοί παίζουν εδώ, ξέρουμε;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    "Η χλόη περιμένει", υπάρχει και στο βιβλίο που δείχνω. Δεν ξέρω ποιοι παίζουνε στο σινγκλ Νίκο.

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Ναι, πρόσθεσα το "σε" το διόρθωσα.

    Nikos Sarros
    οι Explosions

    Nikos Mitrogiannopoulos
    σ΄ευχαριστώ.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Explosives, το όνομα του γκρουπ. Μέλη ξέρουμε?

    Nobo StillIllopoulos
    Η χλόη περιμένει είναι μέτριο. Το ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ όμως ήταν το flip-side https://youtu.be/BYniHNdqJRM
    ANNITA KOΥΤΣΟΥΒΕΛΛΗ - Τυλιγμένοι Στο Χάος

    Aris Kopsidas
    https://youtu.be/AsbZxz6OZ6M
    ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΒΕΛΗ - ΤΥΛΙΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΧΑΟΣ

    Τάκης Σπετσιώτης
    πού τη θυμήθηκες;;;

    Marios Choumpouridis
    Την έμαθα απο συλλογή του Ποπ+Ροκ

    Panagiotis Kourliouros
    Απόλυτα ταιριαστό soundtrack το τραγούδι της Τυλιγμένοι Στο Χάος, στην πολυβραβευμένη μικρού μήκους ξενόγλωσση ταινία της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη με τίτλο Electric Swan (2019). Στο απόσπασμα ξεκινάει στο 2ο λεπτό το τραγούδι.
    https://m.youtube.com/watch?v=LUbbLKt3PbA
    Electric Swan (Αννίτα Κουτσουβέλλη - Τυλιγμένοι Στο Χάος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάτι από τα παλιά... από το 2015... για να ξαναγελάσουμε λιγάκι..."...

    Kostas Drosopoulos
    Τεστ IQ

    Πετρος Μιχελιουδης
    Μακαρι να'ταν ετσι,περασα μολις απο 2 καφε στον πειραια κ ακομα πιπιλανε τη καραμελα της Χ.Α. εριξα απο ενα μονολογο κ 20 μπινελικα κ εφυγα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έτσι είναι, όπως τα λένε τα αποτελέσματα. Μαλάκες παντού υπάρχουνε. Απλά σε κάποια σημεία είναι συγκεντρωμένοι.

    Πετρος Μιχελιουδης
    Σωστα,οι αριθμοι εχουν παντα δικιο,αλλα αλλαξαν πολλα στην ψυχοσυνθεση τ κοζμου μετα τη κωλοτουμπα,αγνωσται αι βουλαι του ελλην ψηφοφορου

    Mike Beles
    ευστοχο σχολιο.....Ουρα του συστηματος ο κυρ σταυρος....αλλα απετυχε

    Takis Akkos
    Ποταμισια πλυντηρεξ δημοσιοκαφρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχόλια από το fb στο ποστ "Και το τραγούδι είναι καλό, αλλά εγώ το προτείνω για την ενορχήστρωση, τα παιξίματα και την ηχογράφηση-παραγωγή"...

    Panagiotis Agapitou
    Ακριβώς αυτό .. "ψεύτικα" ... αποστειρωμένα

    Nikos Sarros
    Θεωρούσα ότι έχω μουσικό αυτί, αλλά ψάχνοντας το μπάσο σε αυτό το κομμάτι κατάλαβα ότι μάλλον δεν έχω ...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Tι εννοείς; Ότι δεν το ακούς; Του σκοτωμού παίζει.

    Nikos Sarros
    από το youtube, δεν το καταλαβαίνω. Ίσως από το δίσκο να ήταν πιο εύκολο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Στο δίσκο το άκουσμα είναι πιο ισορροπημένο απλώς. Αλλά, αν δεν ακουγότανε πεντακάθαρα και στο YouTube δεν θα το έβαζα το κομμάτι.

    Πετρος Μιχελιουδης
    Παιζει αλλα κ που παιζει κανεις δεν τον ακουει με τετοια ηχογραφηση που τα καπελωνει ολα η φωνη κ το μπουζουκι... προβοκαρεις? δε ξερω..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Φυσικά και δεν προβοκάρω. Εγώ τ΄ακούω συνέχεια το μπάσο. Δηλαδή έχω στήσει το αυτί μου εκεί. Κι επειδή έχω το βινύλιο σου λέω πως ακούγεται πολύ καλύτερα στον δίσκο. Έπειτα, λαϊκό τραγούδι είναι - το μπουζούκι και η φωνή θα πρωταγωνιστούν. Επειδή άκουγα το δίσκο τις προάλλες, θυμήθηκα και το πόσταρα. Πλούσια παραγωγή, με τους καλύτερους επαγγελματίες της Κολούμπια.

    Πετρος Μιχελιουδης
    τον δισκο δεν τον εχω,καταλαβαινω τι λες αλλα εδω δεν ακουγεται,οκ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ το ακούω καθαρά. Ας μιλήσει και κάποιος μπασίστας, τι να πω...

    Πετρος Μιχελιουδης
    κοιτα,εμενα μ'αρεσουν τα bootleg δεν εχω καποιο θεμα δηλ ,αλλα εδω ειναι ντιπ θαμενο κ θαμπο ,μονο οταν δεν εχει φωνη απο πανω ισα που...δε ξερω ας μιλησει κ καποιος μπασιστας

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Βγάλε το γράσο απ' τ' αυτιά σου. Ρε αφού δεν ακούτε λαϊκά. Τι ανακατεύεστε;

    Πετρος Μιχελιουδης
    ρε ακουω στα κρυφα Κερμανιδη κ Βιλμα κ Τερζοπουλο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Kι εκεί έχει φοβερά μπάσα.

    Giorgos Kyriazis
    Ως όψιμος μπασίστας, επιβεβαιώνω. Και ακούγεται πεντακάθαρα, και στα ρεφρέν ζωγραφίζει.

    Chris Papadakis
    Στο ρεφραίν γίνεται όργιο από όλα τα όργανα. Εξαιρετικά παιξίματα. Σχεδόν progressive η ανάπτυξη!

    Sissy Meli
    ......τι τραβάμε πρωινιατικα για να ανακαλύψουμε. .... παιξιματα.........επιβεβαιώθηκε αλλά το άλλο μου αυτί πληγώθηκε (προσωπικό το θέμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχόλια από το fb στο ποστ "Λόγω επικαιρότητας θυμήθηκα αυτό το ποστ, που έχει μια ιδιαιτερότητα"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://youtu.be/2mk8V8wQ2Z0
    ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ - Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    Mike Beles
    καταπληκτικο αρθρο....Λαικος τραγουδιστης (ειναι τιτλος τιμης ) τι ροκας και αλλες παπαριες...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έλα ντε; Μας έχουν πρήξει τ' @@ με το ροκ. Εντάξει, φοβερό είναι το ροκ, αλλά εκεί όπου είναι

    Miltos Marathon
    Ταπεινή μου γνώμη είναι πως ο συσχετισμός Blues- ρεμπέτικου -λαϊκού-ροκ Jazz- παραδοσιακής μουσικής και όοοοολοι οι παράλληλοι συνδυασμοί...γίνονται από τους Έλληνες (ακροατές και δημοσιογράφους) συνήθως χάριν μιας ρομαντικής διάθεσης και μιας προσπάθειας να συνενωθούν τα κοινωνικά κριτήρια που χαρακτηρίζουν τα μουσικά αυτά είδη και όχι ο καθαυτού τεχνικός ορισμός τους (δηλαδή μουσική αρμονία, κλίμακες και όλα αυτά τα μαύρα καλκαντζάρια που βλέπουμε στα πεντάγραμμα και αποκαλούμε νότες...) Υπάρχουν βέβαια εκεί έξω και άνθρωποι που για να το παίξουν ειδήμονες λένε ότι παπαριά τους κατέβει (Τώρα αν το κάνουν για να βγάλουν γκόμενες ντάξει υπάρχει ελαφρυντικό)...όλοι όμως τελικά είναι σα να μιλάνε για τον Μozart και τον Μussorgsky και δεν πήγανε μια φορά σε ένα μουσείο να δουν έναν πίνακα τους...οι άσχετοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Marc Aryan...

    Mike Beles
    Υπαρχει σημερα Γαλλικο τραγουδι η διαβρωθηκε και αυτο απο τις Αμερικανιες ?
    Εκανα ερωτηση για να απαντησεις - ως ειδικος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τι να μας πούνε τώρα οι μαστοράκηδες... Αυτά τα λέει αντιστράτηγος, από το 1970..."...

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Οι Μπήτλιδες και ο μπητλισμός!

    Sotiris Tagalos
    Κρίνοντας από το ποιητικό οίστρο του γραφοντος.... και αυτός Μπητλιστης ήταν!

    Nicholas Hatziyiannis
    Meet the Bealtes

    Nickos Ventouras
    Beat the Beatles!

    Nicholas Hatziyiannis
    Bealt

    Andreas Varangoulis
    Τι γίνεται, μόνο εγώ διαβάζω "ΜπιΛτισμος";

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    μπερδεύτηκε μωρέ, μπιτλισμός είναι, το γράφει στον τίτλο

    Andreas Varangoulis
    Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ κάτω απ'το σωστό..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    το ξέρω...

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Ο αντιστράτηγος, το 1970, είχε πιάσει και τη δυναμική είσοδο της νεολαίας, ως συλλογικού υποκειμένου, στα τεκταινόμενα στο δυτικό κόσμο, όσο και το ίδιο το πνεύμα της αντικουλτούρας.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αποφαίνεται και για τον χιππισμόν εις άλλον κεφάλαιον...

    Andreas Varangoulis
    Και μένα μου κάνει εντύπωση, ίσως ένα τσικ υπερβολικός θα 'λεγα εγώ, με μισό αιώνα απόσταση.

    Costas Indictos Koutsaris
    αν κρίνω από τις "ολάνθιστες κοιλάδες ονειρεμένων ποταμών, μέχρι του απείρου, ανάμεσα στα άστρα" o αντιστράτηγος ήταν του psychedelic

    Takis Psaltis
    ταιριάζει για κριτική στο λευκό τους .....

    Asser Moissis
    Θετικός υπέρ των Μπήτλιδων ο στρατηγός!
    Η μεγάλη τέχνη βουνά μετακινεί!
    Για τα βάρβαρα ήθη των γεγιεδων άλλοι ομιλούσαν!

    Anastassios Anastassiou
    Υποβόσκει και η αρχή της βιωσιμου αναπτύξεως, αρχή η οποία θεσπίστηκε στις αρχές τού 1990 από το Ε τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας.

    Akis Perdikis
    Κρημισμός, Σαντανισμός, Τραφικισμός, Κινκισμός, Λαβισμός, κοκ. Και βέβαια, Στραβισμός (εκ του Στραβίνσκι).

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μόνον οι Μπήτληδες έχουν -ισμό. Κανένας άλλος. Για να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή.

    Akis Perdikis
    Ως μουσικός αυτοσχεδιάζω, πάνω στα χνάρια του στρατηγού. Mea Culpa.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μπητλισμός, όπως λέμε Πρισλειάδα...

    George Fritzelas
    Ωραίο κείμενο με ωραία ελληνικά !!

    Ναταλία Ρασούλη
    στρατηγέ μου!

    Nobo StillIllopoulos
    Αριστούργημα

    Tanas Atanasoff
    Meet The Residents

    Dimitris Mpakirtzis
    Κάτι του πάσαραν του στρατηγού, πολύ "φτιαγμένο" το κείμενο, ειδυλλιακές εικόνες, ενθουσιασμός

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όπως έχω γράψει και σε κείμενα ροκ ακουγόταν τότε και μέσα στη Σχολή Ευελπίδων - είχε συγκρότημα ροκ η Σχολή.

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    Άραγε εδόθησαν υποδείξεις προς τον αντιστράτηγον ώστε τελικά να συνεμορφώθη προς τοιαύτας; Αι γραμμαί του κειμένου ήσαν τη εγκρίσει του ΓΕΕΘΑ;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    ροκ και στρατός είχαν άψογες σχέσεις...
    https://www.lifo.gr/.../oi-sheseis-toy-rok-kai-toy...
    Οι σχέσεις του ροκ και του ελληνικού ροκ με το στρατό στην Ελλάδα λίγο πριν και αμέσως μετά το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967 | LiFO

    Patritsopoulos Nikos
    o sgt Πεπεριδης θα ηταν

    Nickos Ventouras
    Και οι Beatles πάντως ύμνησαν έναν λοχία, ολόκληρο δίσκο του αφιέρωσαν!

    Nikolas Fotakis
    Αν έλειπαν οι "δαντελωτές ακρογιαλιές" κλπ θα ήταν μία εξαιρετικά περιεκτική ανάλυση.

    Yannis Raouzeos
    Beatles forever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή