Οι Kaze (Christian Pruvost τρομπέτα, φλούγκελχορν, Natsuki Tamura τρομπέτα,
φωνή, Satoko Fujii πιάνο, Peter Orins ντραμς) είναι ένα σχήμα, που μας απασχολεί συχνά εδώ στο blog, καθώς έχουμε γράψει για
τα περισσότερα από τα CD
του, αρχής γενομένης με το “Tornado”
του 2013, που ήταν το δεύτερο άλμπουμ τους (μετά το “Rafale” του 2011).
Υπάρχουν δε κείμενα στο blog και για τα άλμπουμ των Kaze με την χειρίστρια των ηλεκτρονικών Ikue Mori, όπως και για το άλμπουμ “June” (2017) των Trouble Kaze (μιας επέκτασης των Kaze, με επιπλέον πιάνο και ντραμς).
 
 
Αυτό που διαφοροποιεί το “Unwritten” από τους υπόλοιπους δίσκους των Kaze είναι τούτη ακριβώς η πλήρης free-improv αντίληψη – κάτι που το είχαμε ξανακούσει στο άλμπουμ των Trouble Kaze (σεξτέτο), αλλά ποτέ στους Kaze (κουαρτέτο).
 
 
Και κάπως έτσι αυτό το «εσωτερικό» ύφος μεταφέρεται και στο επόμενο “We waited”, με το πιάνο και πάλι να ακούγεται εντελώς θρηνητικό, παίζοντας λίγες νότες σε αργό τέμπο, πριν ξεκινήσουν τα γεμίσματα με τις ατασθαλίες και τα multiphonics στην τρομπέτα και τα εντελώς «χύμα» κρουστά. Δεν ξέρω γιατί, αλλά σε κάποιες φάσεις ο ήχος μου θύμισε σάουντρακ του Μίμη Πλέσσα από τις αστυνομικές ταινίες της Finos Films στα early 70s (με την τρομπέτα να ακούγεται εντελώς σαν φυσαρμόνικα).
Στο έσχατο “Evolving” ο Peter Orins κάνει φοβερή σόλο δουλειά με τα κρουστά, για περισσότερο από έξι λεπτά, για να ακολουθήσει ο τελικός «πανικός», στον λίγο χρόνο που απομένει, ώστε να ολοκληρωθεί το κομμάτι.
«Άλλη μουσική», από σπουδαίους οργανοπαίκτες-αυτοσχεδιαστές, που εδώ απολαμβάνουν της... άκρας ελευθερίας.
Επαφή: www.satokofujii.com, www.librarecords.com, www.circum-disc.com
Υπάρχουν δε κείμενα στο blog και για τα άλμπουμ των Kaze με την χειρίστρια των ηλεκτρονικών Ikue Mori, όπως και για το άλμπουμ “June” (2017) των Trouble Kaze (μιας επέκτασης των Kaze, με επιπλέον πιάνο και ντραμς).
Αυτό που διαφοροποιεί το “Unwritten” από τους υπόλοιπους δίσκους των Kaze είναι τούτη ακριβώς η πλήρης free-improv αντίληψη – κάτι που το είχαμε ξανακούσει στο άλμπουμ των Trouble Kaze (σεξτέτο), αλλά ποτέ στους Kaze (κουαρτέτο).
Και κάπως έτσι αυτό το «εσωτερικό» ύφος μεταφέρεται και στο επόμενο “We waited”, με το πιάνο και πάλι να ακούγεται εντελώς θρηνητικό, παίζοντας λίγες νότες σε αργό τέμπο, πριν ξεκινήσουν τα γεμίσματα με τις ατασθαλίες και τα multiphonics στην τρομπέτα και τα εντελώς «χύμα» κρουστά. Δεν ξέρω γιατί, αλλά σε κάποιες φάσεις ο ήχος μου θύμισε σάουντρακ του Μίμη Πλέσσα από τις αστυνομικές ταινίες της Finos Films στα early 70s (με την τρομπέτα να ακούγεται εντελώς σαν φυσαρμόνικα).
Στο έσχατο “Evolving” ο Peter Orins κάνει φοβερή σόλο δουλειά με τα κρουστά, για περισσότερο από έξι λεπτά, για να ακολουθήσει ο τελικός «πανικός», στον λίγο χρόνο που απομένει, ώστε να ολοκληρωθεί το κομμάτι.
«Άλλη μουσική», από σπουδαίους οργανοπαίκτες-αυτοσχεδιαστές, που εδώ απολαμβάνουν της... άκρας ελευθερίας.
Επαφή: www.satokofujii.com, www.librarecords.com, www.circum-disc.com

 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου