7/2/2024
Ρε πόσες φορές θα πρέπει να σας το πω, για να το καταλάβετε;
Digging δεν είναι να δίνεις 300 ή 400 ευρώ για ένα δίσκο, στους εμπόρους, διαδικτυακούς ή κανονικούς, και μετά να τον παρουσιάζεις ως «ανακάλυψη».
Digging είναι να βρίσκεις κάτι τζάμπα ή σχεδόν τζάμπα, που να αξίζει αισθητικά (καλό θα είναι και να μην το ξέρεις), και μετά να το βγάζεις στην επιφάνεια, προσδίδοντάς του κάποια αίγλη.
Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα με το δισκεμπόριο, τα τελευταία 10-15 χρόνια, το digging έχει νόημα μόνον όταν έχει να κάνει με δίσκους που κοστίζουν από 10 ευρώ και κάτω.
Στήλη digging έκανα εγώ όταν ξεκίνησα το «δισκορυχείον» στο Jazz & Τζαζ το 1996. Γιατί, όλα εκείνα για τα οποία έγραφα τότε εκεί, άγνωστα ή σπάνια, ήταν όλα φτηνά. Όταν εύρισκα ας πούμε Spontaneous Music Ensemble, στο Μοναστηράκι, με δύο χιλιάρικα (δραχμές) και το έβαζα στο έντυπο «δισκορυχείον» τον άλλο μήνα έκανα στήλη digging.
Digging, σήμερα, στο οποίο μπορεί να γράφεις για δίσκο που κάνει 1000 ευρώ –και κάθεσαι ένα μήνα νηστικός για να τον αποκτήσεις από το discogs, ή ο μπαμπάς σου είναι ο Σκλαβενίτης ή ο Βασιλόπουλος, λέμε τώρα– είναι για γέλια.
Ρε πόσες φορές θα πρέπει να σας το πω, για να το καταλάβετε;
Digging δεν είναι να δίνεις 300 ή 400 ευρώ για ένα δίσκο, στους εμπόρους, διαδικτυακούς ή κανονικούς, και μετά να τον παρουσιάζεις ως «ανακάλυψη».
Digging είναι να βρίσκεις κάτι τζάμπα ή σχεδόν τζάμπα, που να αξίζει αισθητικά (καλό θα είναι και να μην το ξέρεις), και μετά να το βγάζεις στην επιφάνεια, προσδίδοντάς του κάποια αίγλη.
Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα με το δισκεμπόριο, τα τελευταία 10-15 χρόνια, το digging έχει νόημα μόνον όταν έχει να κάνει με δίσκους που κοστίζουν από 10 ευρώ και κάτω.
Στήλη digging έκανα εγώ όταν ξεκίνησα το «δισκορυχείον» στο Jazz & Τζαζ το 1996. Γιατί, όλα εκείνα για τα οποία έγραφα τότε εκεί, άγνωστα ή σπάνια, ήταν όλα φτηνά. Όταν εύρισκα ας πούμε Spontaneous Music Ensemble, στο Μοναστηράκι, με δύο χιλιάρικα (δραχμές) και το έβαζα στο έντυπο «δισκορυχείον» τον άλλο μήνα έκανα στήλη digging.
Digging, σήμερα, στο οποίο μπορεί να γράφεις για δίσκο που κάνει 1000 ευρώ –και κάθεσαι ένα μήνα νηστικός για να τον αποκτήσεις από το discogs, ή ο μπαμπάς σου είναι ο Σκλαβενίτης ή ο Βασιλόπουλος, λέμε τώρα– είναι για γέλια.
5/2/2024
10 χρόνια σήμερα από το θάνατο της Τζένης Βάνου.
Δυστυχώς δεν το θυμήθηκα εγκαίρως (δεν κρατάω ημερολόγιο με «επετείους» και μου ξεφεύγουν πολλά), για να έγραφα κάτι για τα ελαφρολαϊκά της στα σέβεντις (θα γράψω πάντως, με ή χωρίς αφορμή, δεν γεννάται θέμα).
Για κάποια από τα τζαζ της, στα ύστερα σίξτις, τα έχουμε πει πάντως (δες στα σχόλια).
10 χρόνια σήμερα από το θάνατο της Τζένης Βάνου.
Δυστυχώς δεν το θυμήθηκα εγκαίρως (δεν κρατάω ημερολόγιο με «επετείους» και μου ξεφεύγουν πολλά), για να έγραφα κάτι για τα ελαφρολαϊκά της στα σέβεντις (θα γράψω πάντως, με ή χωρίς αφορμή, δεν γεννάται θέμα).
Για κάποια από τα τζαζ της, στα ύστερα σίξτις, τα έχουμε πει πάντως (δες στα σχόλια).
5/2/2024
66th Annual Grammy Awards / Best Latin Jazz Album “El Arte del Bolero Vol. 2” by Miguel Zenón & Luis Perdomo
Είναι το μοναδικό άλμπουμ από τις χθεσινές απονομές των Grammy, για το οποίο έχουμε γράψει review στο blog...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2023/09/miguel-zenon-luis-perdomo-bolero.html
66th Annual Grammy Awards / Best Latin Jazz Album “El Arte del Bolero Vol. 2” by Miguel Zenón & Luis Perdomo
Είναι το μοναδικό άλμπουμ από τις χθεσινές απονομές των Grammy, για το οποίο έχουμε γράψει review στο blog...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2023/09/miguel-zenon-luis-perdomo-bolero.html
3/2/2024
WAYNE KRAMER RIP
Το Ντιτρόιτ ήταν η καρδιά του βιομηχανικού Midwest, που σήμερα είναι γνωστό ως Σκουριασμένη Ζώνη. Αλλά στις δεκαετίες του ’50 και του ’60, μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, το Ντιτρόιτ βρισκόταν σε άνθηση.
Ήταν ένα εργοστάσιο, ένα κέντρο παραγωγής. Λίγο-πολύ το κέντρο παραγωγής του σύμπαντος. Αν ήθελες κάτι να φτιάξεις, θα μπορούσες να το φτιάξεις στο Ντιτρόιτ. Και κάπως έτσι θα έδινε αφορμή για μια ολόκληρη κουλτούρα, που θα χτιζόταν γύρω από τη δουλειά στη βιομηχανία και τη μεταποίηση.
Μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο και τον Πόλεμο της Κορέας, υπήρξε μεγάλη μετανάστευση στις πόλεις του βορρά για αναζήτηση εργασίας. Έτσι, ολόκληρη η κουλτούρα θα περιστρεφόταν γύρω από τη δουλειά και κατά βάση τη δουλειά στα εργοστάσια.
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όταν εγώ και τ’ άλλα παιδιά των MC5 ήμασταν στην εφηβεία, και αρχίζαμε να σκεφτόμαστε γύρω από το πώς θα ήταν το μέλλον μας, το μόνο που έβλεπες γύρω ήταν τα εργοστάσια. Οι MC5 αντιπροσώπευαν έναν τρόπο, ώστε να μην συνεχίσουμε πάνω σ’ αυτή τη γραμμή, κάτι που ήταν καλό και αξιοθαύμαστο.
Τιμώ τη δουλειά και τιμώ τους ανθρώπους που εργάζονται σκληρά για την επιβίωσή τους, αλλά όταν ήμουν έφηβος, η ιδέα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου σε ένα εργοστάσιο ήταν πραγματικά καταθλιπτική. Έτσι, η ιδέα ότι θα μπορούσα να γίνω μουσικός άνοιγε κάποιες δυνατότητες, που δεν θα τις έβλεπα διαφορετικά.(...)
Ποτέ δεν σκέφτηκα πραγματικά τους MC5 ως fusion συγκρότημα. Μισώ αυτή τη λέξη, τη «fusion». Αυτό που σημαίνει για μένα το fusion, είναι αυτό το κίνημα όπου, τελικά, τίποτα δεν συγχωνεύτηκε ποτέ πραγματικά. Κατέληξε να είναι η κατάρα του Miles Davis.
Και ήταν τότε, όταν ο Μiles θα ανακάλυπτε πως οι Grateful Dead μπορούσαν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους απ’ όσο θα μπορούσε εκείνος παίζοντας τέσσερα σετ τη νύχτα στο Village Vanguard, για τρία χρόνια.
Αυτό που συνέβη ήταν ότι ο Miles επηρέασε μια νέα γενιά μουσικών και ο τρόπος που την επηρέασε ήταν ωραίος, αλλά αυτό κατέληξε τελικά στον Kenny G. (...)
Ως MC5 ακολουθήσαμε μια διαφορετική τακτική. Αν και αγαπήσαμε τον Miles, συνδεθήκαμε με το πιο θυμωμένο και πιο παθιασμένο κίνημα της free jazz, στα τέλη της δεκαετίας του ’60 – τη μουσική των John Coltrane, Ornette Coleman, Albert Ayler και Sun Ra. Δίπλα μας έμενε ο Joseph Jarman, των Art Ensemble of Chicago.
Αυτή ήταν η κοινότητα που είχαμε. Όλοι μοιραζόμασταν αυτή
την αίσθηση τού τι συνέβαινε σ’ αυτό το παρασκήνιο της τζαζ, που φαινόταν να
είναι παράλληλο μ’ εκείνο που νιώθαμε, μ’ εκείνο που συνέβαινε συνειδητά στους
δρόμους. Ήταν πολύ πιο αφοσιωμένοι και πολύ πιο παθιασμένοι, όλοι αυτοί, σε
σχέση μ’ εκείνο που έκανε ο Miles.
Αυτό που πραγματικά προσπαθούσαμε να κάνουμε ήταν, κατά τη γνώμη μου, το ίδιο πράγμα. Δεν υπήρχε διαφορά μεταξύ εκείνου που έκαναν οι Joseph Jarman, Charles Moore κ.λπ. και οι MC5, παρόλο που προερχόμασταν από την οπτική γωνία της κιθάρας, ενώ αυτοί προέρχονταν από την παραδοσιακή τζαζ οπτική.
Όλοι προσπαθούσαμε να περάσουμε από εκείνη την πόρτα που άνοιξε ο Sun Ra, που άνοιξε ο Ayler, που άνοιξε ο Coltrane, που άνοιξαν ο Pharoah Sanders και ο Archie Shepp. Αυτή ήταν η μουσική που μας ενέπνευσε. Αυτό προσπαθούσαμε.
[από συνέντευξη του Wayne Kramer στο Perfect Sound Forever]
WAYNE KRAMER RIP
Το Ντιτρόιτ ήταν η καρδιά του βιομηχανικού Midwest, που σήμερα είναι γνωστό ως Σκουριασμένη Ζώνη. Αλλά στις δεκαετίες του ’50 και του ’60, μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, το Ντιτρόιτ βρισκόταν σε άνθηση.
Ήταν ένα εργοστάσιο, ένα κέντρο παραγωγής. Λίγο-πολύ το κέντρο παραγωγής του σύμπαντος. Αν ήθελες κάτι να φτιάξεις, θα μπορούσες να το φτιάξεις στο Ντιτρόιτ. Και κάπως έτσι θα έδινε αφορμή για μια ολόκληρη κουλτούρα, που θα χτιζόταν γύρω από τη δουλειά στη βιομηχανία και τη μεταποίηση.
Μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο και τον Πόλεμο της Κορέας, υπήρξε μεγάλη μετανάστευση στις πόλεις του βορρά για αναζήτηση εργασίας. Έτσι, ολόκληρη η κουλτούρα θα περιστρεφόταν γύρω από τη δουλειά και κατά βάση τη δουλειά στα εργοστάσια.
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όταν εγώ και τ’ άλλα παιδιά των MC5 ήμασταν στην εφηβεία, και αρχίζαμε να σκεφτόμαστε γύρω από το πώς θα ήταν το μέλλον μας, το μόνο που έβλεπες γύρω ήταν τα εργοστάσια. Οι MC5 αντιπροσώπευαν έναν τρόπο, ώστε να μην συνεχίσουμε πάνω σ’ αυτή τη γραμμή, κάτι που ήταν καλό και αξιοθαύμαστο.
Τιμώ τη δουλειά και τιμώ τους ανθρώπους που εργάζονται σκληρά για την επιβίωσή τους, αλλά όταν ήμουν έφηβος, η ιδέα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου σε ένα εργοστάσιο ήταν πραγματικά καταθλιπτική. Έτσι, η ιδέα ότι θα μπορούσα να γίνω μουσικός άνοιγε κάποιες δυνατότητες, που δεν θα τις έβλεπα διαφορετικά.(...)
Ποτέ δεν σκέφτηκα πραγματικά τους MC5 ως fusion συγκρότημα. Μισώ αυτή τη λέξη, τη «fusion». Αυτό που σημαίνει για μένα το fusion, είναι αυτό το κίνημα όπου, τελικά, τίποτα δεν συγχωνεύτηκε ποτέ πραγματικά. Κατέληξε να είναι η κατάρα του Miles Davis.
Και ήταν τότε, όταν ο Μiles θα ανακάλυπτε πως οι Grateful Dead μπορούσαν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους απ’ όσο θα μπορούσε εκείνος παίζοντας τέσσερα σετ τη νύχτα στο Village Vanguard, για τρία χρόνια.
Αυτό που συνέβη ήταν ότι ο Miles επηρέασε μια νέα γενιά μουσικών και ο τρόπος που την επηρέασε ήταν ωραίος, αλλά αυτό κατέληξε τελικά στον Kenny G. (...)
Ως MC5 ακολουθήσαμε μια διαφορετική τακτική. Αν και αγαπήσαμε τον Miles, συνδεθήκαμε με το πιο θυμωμένο και πιο παθιασμένο κίνημα της free jazz, στα τέλη της δεκαετίας του ’60 – τη μουσική των John Coltrane, Ornette Coleman, Albert Ayler και Sun Ra. Δίπλα μας έμενε ο Joseph Jarman, των Art Ensemble of Chicago.
Αυτό που πραγματικά προσπαθούσαμε να κάνουμε ήταν, κατά τη γνώμη μου, το ίδιο πράγμα. Δεν υπήρχε διαφορά μεταξύ εκείνου που έκαναν οι Joseph Jarman, Charles Moore κ.λπ. και οι MC5, παρόλο που προερχόμασταν από την οπτική γωνία της κιθάρας, ενώ αυτοί προέρχονταν από την παραδοσιακή τζαζ οπτική.
Όλοι προσπαθούσαμε να περάσουμε από εκείνη την πόρτα που άνοιξε ο Sun Ra, που άνοιξε ο Ayler, που άνοιξε ο Coltrane, που άνοιξαν ο Pharoah Sanders και ο Archie Shepp. Αυτή ήταν η μουσική που μας ενέπνευσε. Αυτό προσπαθούσαμε.
[από συνέντευξη του Wayne Kramer στο Perfect Sound Forever]
2/2/2024
>>«Με το album "Armageddon" των PLJ, το πρώτο της μπάντας που έγινε η «μαγιά» για το σχήμα των Τερμιτών, τυπώσαμε 1000 βινύλια. Πουλήθηκαν 300 ή 400, και τα υπόλοιπά τα κατέστρεψε η εκκλησία, γιατί το έργο θεωρήθηκε βλάσφημο. Μείναμε άφωνοι. «Τι κάναμε;» αναρωτιόμασταν. δεν είχαμε καταλάβει».«Μετά συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό συνέβη γιατί είχαμε αναφορές από την Αποκάλυψη του Ιωάννη στο δίσκο, και νοηματικούς συσχετισμούς με τις βόμβες νετρονίου που ήταν τότε στην επικαιρότητα. Θεωρήθηκε βλάσφημο το έργο και εξαφανίστηκε, ενώ μας έθαψαν και οι κριτικές. Νομίζω ότι οι μουσικοί δημοσιογράφοι της εποχής, σπουδαίοι άνθρωποι του κλάδου ως και σήμερα, έγραψαν τις πιο σκληρές κριτικές της ζωής τους για το έργο μας (γελάει)».<<
Αυτά είναι τελείως μούφα.
Εγώ δεν θυμάμαι ποτέ σε καμία συνέντευξη των PLJ Band, στα έιτις, να λένε ότι η Εκκλησία «κατέστρεψε» τους δίσκους τους.
Αυτές τις ασυναρτησίες τις βγάλανε κάποιοι γερμανοί έμποροι στα early 90s, για να προσδώσουν στο “Armageddon” την αίσθηση του απαγορευμένου και να παραμυθιάσουν τους χαζούς συλλέκτες.
Ο δίσκος θάφτηκε στην Ελλάδα των 80s, επειδή ήταν τελείως εκτός εποχής, και όχι γιατί ασχολήθηκε μαζί του η εκκλησία – η οποία ούτε μία στο δισεκατομμύριο δεν θα τον έπαιρνε χαμπάρι, αφού κανείς δεν τον μετέδιδε.
Τα 80s δεν ήταν όπως είναι σήμερα, όπου ο καθένας παίζει ό,τι να ’ναι και θεωρείται ok. Στις αρχές των 80s έπρεπε να συμπορεύεσαι με τον ήχο της εποχής, και όχι να βγάζεις δίσκο στυλ-1972 (γιατί τέτοιο ήταν το “Armageddon”). Και ήταν λογικό να σε θάβουνε στα περιοδικά, αφού έδειχνες κολλημένος και στον κόσμο σου.
Εν τω μεταξύ ο δίσκος ήταν εντελώς χριστιανικός, ήταν xian-rock.
Εδώ κυκλοφορούσε κανονικά στη χώρα, από το 1974, το «666» των Aphrodite’s Child, που είχε και την Ειρήνη Παπά στο γνωστό κομμάτι και θα σκανδάλιζαν οι PLJ Band; Αν είναι δυνατόν!
Πιο πολύ θα μπορούσε να είχε σκανδαλίσει την εκκλησία (λέμε τώρα) ο Σπανουδάκης, που είχε κάνει ροκ το «Κύριε των Δυνάμεων» το 1982, τραγουδώντας ελληνικά λόγια, με τον δίσκο να ακούγεται και στο ραδιόφωνο, παρά οι PLJ Band.
Να είμαστε και λογικοί... να μην είμαστε και πλεονέκτες...
>>«Με το album "Armageddon" των PLJ, το πρώτο της μπάντας που έγινε η «μαγιά» για το σχήμα των Τερμιτών, τυπώσαμε 1000 βινύλια. Πουλήθηκαν 300 ή 400, και τα υπόλοιπά τα κατέστρεψε η εκκλησία, γιατί το έργο θεωρήθηκε βλάσφημο. Μείναμε άφωνοι. «Τι κάναμε;» αναρωτιόμασταν. δεν είχαμε καταλάβει».«Μετά συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό συνέβη γιατί είχαμε αναφορές από την Αποκάλυψη του Ιωάννη στο δίσκο, και νοηματικούς συσχετισμούς με τις βόμβες νετρονίου που ήταν τότε στην επικαιρότητα. Θεωρήθηκε βλάσφημο το έργο και εξαφανίστηκε, ενώ μας έθαψαν και οι κριτικές. Νομίζω ότι οι μουσικοί δημοσιογράφοι της εποχής, σπουδαίοι άνθρωποι του κλάδου ως και σήμερα, έγραψαν τις πιο σκληρές κριτικές της ζωής τους για το έργο μας (γελάει)».<<
Αυτά είναι τελείως μούφα.
Εγώ δεν θυμάμαι ποτέ σε καμία συνέντευξη των PLJ Band, στα έιτις, να λένε ότι η Εκκλησία «κατέστρεψε» τους δίσκους τους.
Αυτές τις ασυναρτησίες τις βγάλανε κάποιοι γερμανοί έμποροι στα early 90s, για να προσδώσουν στο “Armageddon” την αίσθηση του απαγορευμένου και να παραμυθιάσουν τους χαζούς συλλέκτες.
Ο δίσκος θάφτηκε στην Ελλάδα των 80s, επειδή ήταν τελείως εκτός εποχής, και όχι γιατί ασχολήθηκε μαζί του η εκκλησία – η οποία ούτε μία στο δισεκατομμύριο δεν θα τον έπαιρνε χαμπάρι, αφού κανείς δεν τον μετέδιδε.
Τα 80s δεν ήταν όπως είναι σήμερα, όπου ο καθένας παίζει ό,τι να ’ναι και θεωρείται ok. Στις αρχές των 80s έπρεπε να συμπορεύεσαι με τον ήχο της εποχής, και όχι να βγάζεις δίσκο στυλ-1972 (γιατί τέτοιο ήταν το “Armageddon”). Και ήταν λογικό να σε θάβουνε στα περιοδικά, αφού έδειχνες κολλημένος και στον κόσμο σου.
Εν τω μεταξύ ο δίσκος ήταν εντελώς χριστιανικός, ήταν xian-rock.
Εδώ κυκλοφορούσε κανονικά στη χώρα, από το 1974, το «666» των Aphrodite’s Child, που είχε και την Ειρήνη Παπά στο γνωστό κομμάτι και θα σκανδάλιζαν οι PLJ Band; Αν είναι δυνατόν!
Πιο πολύ θα μπορούσε να είχε σκανδαλίσει την εκκλησία (λέμε τώρα) ο Σπανουδάκης, που είχε κάνει ροκ το «Κύριε των Δυνάμεων» το 1982, τραγουδώντας ελληνικά λόγια, με τον δίσκο να ακούγεται και στο ραδιόφωνο, παρά οι PLJ Band.
Να είμαστε και λογικοί... να μην είμαστε και πλεονέκτες...
2/2/2024
ΗΛΙΑ ΡΙΧ’ ΤΟ…
«Στην Ελλάδα όλα τα σύμβολα είναι κούφια. Ωστόσο, τα χρησιμοποιούν εκεί κατά κόρον. Και συνήθως με γελοίο τρόπο. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μοστράρει σαν σήμα του την κεφαλή του Μεγαλέξαντρου, ενώ όσο ζούσε αυτός ο κοντοστούμπης φονιάς η Θεσσαλονίκη δεν είχε ακόμη ιδρυθεί».
ΗΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΗΛΙΑ ΡΙΧ’ ΤΟ…
«Στην Ελλάδα όλα τα σύμβολα είναι κούφια. Ωστόσο, τα χρησιμοποιούν εκεί κατά κόρον. Και συνήθως με γελοίο τρόπο. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μοστράρει σαν σήμα του την κεφαλή του Μεγαλέξαντρου, ενώ όσο ζούσε αυτός ο κοντοστούμπης φονιάς η Θεσσαλονίκη δεν είχε ακόμη ιδρυθεί».
ΗΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
1/2/2024
Πάντα ήθελα να γράψω ένα άρθρο γι’ αυτό τον δίσκο και το κάνω τώρα. Χοντρικά λέμε για τον καλύτερο, με διαφορά, δίσκο του Βλάσση Μπονάτσου (έξω από τους Πελόμα Μποκιού).
Το ετοιμάζω το κείμενο, για να δημοσιευτεί στις 14 Οκτωβρίου 2024, όταν θα συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατό του. Πιστεύω ότι θα το κρατήσω μέχρι τότε και δεν θα το βγάλω νωρίτερα... Το έχω ξανακάνει εξάλλου αυτό. Να κρατήσω ένα κείμενο για μήνες ή και για χρόνια...
[φυσικά θα είναι ένα άρθρο διαφορετικό]
Πάντα ήθελα να γράψω ένα άρθρο γι’ αυτό τον δίσκο και το κάνω τώρα. Χοντρικά λέμε για τον καλύτερο, με διαφορά, δίσκο του Βλάσση Μπονάτσου (έξω από τους Πελόμα Μποκιού).
Το ετοιμάζω το κείμενο, για να δημοσιευτεί στις 14 Οκτωβρίου 2024, όταν θα συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατό του. Πιστεύω ότι θα το κρατήσω μέχρι τότε και δεν θα το βγάλω νωρίτερα... Το έχω ξανακάνει εξάλλου αυτό. Να κρατήσω ένα κείμενο για μήνες ή και για χρόνια...
[φυσικά θα είναι ένα άρθρο διαφορετικό]
31/1/2024
>>ΕΕ: Δεκτή η πρόταση Δένδια να εγκατασταθεί στη Λάρισα το στρατηγείο της ευρωπαϊκής επιχείρησης κατά των Χούθι<<
Να μας ζήσει ο στρατός
Πιερρακάκης ο υπουργός
Κούλης ο πρωθυπουργός
Δένδιας ο λοκατζής
κι όλοι οι επιτελείς
>>ΕΕ: Δεκτή η πρόταση Δένδια να εγκατασταθεί στη Λάρισα το στρατηγείο της ευρωπαϊκής επιχείρησης κατά των Χούθι<<
Να μας ζήσει ο στρατός
Πιερρακάκης ο υπουργός
Κούλης ο πρωθυπουργός
Δένδιας ο λοκατζής
κι όλοι οι επιτελείς
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>ΕΕ: Δεκτή η πρόταση Δένδια να εγκατασταθεί στη Λάρισα το στρατηγείο της ευρωπαϊκής επιχείρησης κατά των Χούθι<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Papas
Επιχείρηση τρίτων!
Tanas Atanasoff
ΟΚ κατάλαβα.....θα πάω στον Κίσσαβο να κρυφτώ με δαύτους που μπλέξαμε.
Lefteris Karkas
"Κι όλοι οι υποτελείς " καλύτερα .
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Βλάσση Μπονάτσο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=p8Mdxvayvh8
ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ - ΒΛΑΣΣΗΣ ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ
Stefanos Kavallierakis
Μας πέθανες τώρα δώσε ένα σποιλερ κάτι δεν τα κάνουν αυτά έτσι
Gregory Pritsas
Τρομερό άλμπουμ!
Avgeris Tokaris
Δισκαρα αδελφέ.... εύγε....
Panos Iliadis
Δισκάρα...οι ενορχηστρώσεις του Κασσάρα εκπληκτικές...κομματια όπως το "εφτά και τέταρτο" ( το δικό μου αγαπημένο του δίσκου) δεν βγαίνουν κάθε μέρα...
Nikos Sarros
Το περιμένω με αγωνία. Ο Βλάσσης, ταπεινή μου γνώμη, αδίκησε την τραγουδιστική καριέρα του. Επειδή ήταν καλός και καλόβολος δεν έλεγε όχι σε προτάσεις, οπότε δεν έδωσε χρώμα και οντότητα στη παρουσία του. Ήταν λίγο απ' όλα. Από το Εκείνη τη νύχτα το 74, στο συγκλονιστικό Καινούργια Μέρα και μετά στο (αδιάφορο για μένα, sorry) επικίνδυνη ισορροπία του 76. Μουσικά νομίζω ο Βλάσσης ταιριάζει και θα έκανε καλύτερη καριέρα αν έμενε περισσότερο με τον Θ.Μικρουτσικο.
Φώντας Τρούσας
Με τον Μικροούτσικο τον πήρε η κάτω βόλτα
Nikos Sarros
μουσικά εννοείς;
Φώντας Τρούσας
ε ναι
Ntinos Dimatatis
Το καλύτερο αναμφίβολα άλμπουμ του.Το εγχώριο ομως ροκ κοινό δεν του συγχώρεσε ποτέ την σχέση που έκανε αργότερα με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. και τις σοου μπιζ εμφανισεις του διπλα σε αυτήν.Ετσι όταν γυρω στα τελη των 70ς έφτιαξε ένα έξοχο σύνολο τους Ζαντέ με οργανίστα τον εξαιρετικο Γιώργο Πετζίκη ,το κοινο του Παλέ Ντε Σπόρ τον υποδέχθηκε με δεκάδες κουτιά μπύρας όταν άνοιξε το λάiβ των γερμανών City.....
Mietzsche Determinismus
σωστά φίλε μου Ντίνο. Όμως...city είναι μόνο το ΑΙΓΑΛΕΩ ΧΧΑΑΑΑΑΑΑ
Ntinos Dimatatis
Aσε που δεν είχαν εκείνοι και παιχταρά με ένα μάτι σαν τον Εξωμανίδη
Mietzsche Determinismus
όταν ξεκίνησε το Σίτυ ζούσαν στα δέντρα
Γιαννης Νεγρης
Ο George Pentzikis εξαιρετικός μουσικός, το καμάρι της Θεσσαλονίκης, πέρασε από πολλά συγκροτήματα. Μεταξύ άλλων αντικατέστησε τον Alkis Kakaliagos , στους Olympians, όταν αυτός στρατεύτηκε. Είχα την χαρά να βρεθώ πάνω στη σκηνή όταν παρουσίασα συναυλίες τους σε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Alkis Kakaliagos
Ο αγαπητός μου φίλος και εξαιρετικός μουσικός Γιώργος Πεντζίκης δεν με αντικατέστησε όταν στρατεύτηκα διότι όλοι οι Ολυμπιανς είμασταν ήδη στρατευμένοι. Ο Πεντζίκης με αντικατέστησε σε 1-2 εμφανίσεις αλλά γενικά ήταν πάντα μαζί μας και μας βοηθούσε παίζοντας εκτός του Hammond μου, μπάσο και τύμπανα. Μια φορά στην Κομοτηνή μέχρι και τραγουδησε διότι ο Πασχάλης κρυολογησε και δεν μπορούσε να τραγουδήσει.
Nikos Papas
Βλασσαρας!! Φοβερή καλλιτεχνική προσωπικότητα!!
Stathis Nikokavouras
Τι να πεις γιαυτο το απιστευτο ταλεντο.Αυτη την φωναρα..
Dimitris Gerasimides
είχα γνωρίσει έναν Έλληνα μουσικό από βερολίνο σε ένα νησί που έπαιζα σεζόν και είχα βάλει πελόμα μποκιού, κάπου 65 ετών και μου είχε αναφέρει πως κάποτε έγραφε στο ίδιο studio στην Αθήνα με Μπονάτσο και τον Σιδηρόπουλο και πως δεν τον έπαιρναν σοβαρά ως μουσικό τότε. Δεν μου άρεσε πολύ το σχόλιο διότι και εγώ έχω αγαπημένα τραγούδια απο δίσκους του και πιστεύω πως ήταν ένα βαθιά ευαίσθητο άτομο αν κρίνω από τους στίχους του
Kwstas Agas
Ωωωω, αναμένουμε αρθράρα για έναν πολύ σπουδαίο δίσκο!!!!!
Lampros Papalexis
Αυτή είναι καραδισκάρα
Dimitris Zaharis
Καλά έκανες και τον θυμήθηκες ..και τον Βλάσση και τον δίσκο !!
Vassilis Serafimakis
20 χρόνια! Μην τα λες έτσι απότομα αυτά...
Αποστολης Χαρωνης
Tromero diskosssss
Dimitrios Kambakos
Δισκαρα
Σχόλια από το fb στο ποστ "ΗΛΙΑ ΡΙΧ’ ΤΟ…"...
ΑπάντησηΔιαγραφήJimi Sokratis
Εδώ στο ΑΠΘ αντί να βάλουν τον Αριστοτέλη ως σύμβολο έχουν τον άγιο Δημήτριο. Η προσάρτηση των εδαφών της Μακεδονίας και της Θράκης από το ελληνικό κράτος μας κατέστρεψε σε όλα. Πάνω απ'όλα ο ελληνικός εθνικισμός
Vasilis Gkogkidis
πες τα χρυσόστομε, το λέει το ίδιο το όνομα, Αριστοτέλειο αλλά που να βγάλεις άκρη με τους Χριστιανοταλιμπάν
Kostis Kornetis
ακόμα χειρότερα, ο εικονιζόμενος άγιος δεν είναι ο Δημήτριος αλλά ο Νέστωρ!
Jimi Sokratis
Α ακόμα χειρότερα, εγώ νόμιζα ήταν ο Δημήτριος τόσα χρόνια.
Αυτό περί Νέστωρα θυμήθηκα τώρα ότι το είχα διαβάσει νεαρός στην ιστορία του ΑΠΘ αλλά επειδή το μυαλό μου διαγράφει ότι αφορά τις θρησκείες ως άχρηστο και ρυπαρό αυτή η λεπτομέρεια ήταν για μένα σαν να μην υπάρχει.
Το μυαλό Κυριακή πρωί τριπάρει φοβερά πράγματα, αυτό περί της εικόνας του Νέστωρα το είχα ακούσει και μία φορά πολύ παλιά σε εκπομπή του Λογοθέτη αφιερωμένη στην ιστορία του ΑΠΘ στο κανάλι της μητρόπολης. Σημεία των καιρών, ήταν πολύ καλή εκπομπή.
Φοβερά πράγματα συμβαίνουν σε αυτόν τον κόσμο, ο Λογοθέτης συνεχίζει ακόμα να κάνει εκπομπές πρέπει να κοντεύει 30 χρόνια.
Κωνσταντίνος Ανδρικόπουλος
Ε, αφού το είπε ο Πετρόπουλος... τουμπεκί ψιλοκομμένο
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους PLJ Band...
ΑπάντησηΔιαγραφήSakis Bwanas
Ποιος υποτιθεται οτι τα είπε αυτα;
Φώντας Τρούσας
Κάνεις copy paste και τα βρίσκεις. Δε χρειάζεται να λέμε πάντα ονόματα.
Nikos Kouteris
ο δικηγόρος έλεγε ότι είχε βρει καμμία ντουζίνα mint αντίτυπα σε ένα από τα δισκάδικα της Ομόνοιας που πουλαγανε δημοτικά, το 1990. Ανακατεμένος ο ερχόμενος τι ήταν ο δισκος τότε
Φώντας Τρούσας
Παντού εύρισκες τζάμπα, στα 500άρικα, μέχρι και μέσα 90s. Του έδινα κι εγώ του δικηγόρου τότε διάφορα...
Stavros Raptis
Ωραιος δίσκος. Αν ειχε κ καλυτερη παραγωγη θα πηγαινε πιο ψηλά ακόμα
Νικος Μαργαρωνης
Το μόνο σίγουρο ότι ο δίσκος τότε θάφτηκε από τους "ειδήμονες" σαν παρωχημένος, εκτός εποχής κλπ.. τα αλλά νομίζω δεν στέκουν καν και επειδή έχω το δίσκο από τότε και περιέργως μου ψιλοαρεσε δεν είχα ακούσει οτιδήποτε τετοιο
Stavros Raptis
λίγο τα φωνητικά κ παραγωγη κ θα ήταν masterpiece.
Stavros Raptis
Φωντα νομίζω ότι καλυτερο έβγαλε η εγχώρια ελληνική σκηνή μαζι με το απιστευτο ομονυμο άλμπουμ των Ακρίτας το 73
και τα άλμπουμ των Apocalypsis στα 1980!!!! Άλλοι θεοί αυτοί!
Spyros Diastimikos
Σωστά. Για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρεις, το σνομπάραμε το album τότε και προφανώς δεν απαγορεύτηκε ποτέ. Απλώς πούλησε ελάχιστα (το θάψιμο από τους μουσικοκριτικούς της εποχής συνετέλεσε) και έχω την εντύπωση που τα περισσότερα επιστράφηκαν μετά από κάποια χρόνια στις αποθήκες τις Polygram ως απούλητα (όσα δεν κατέληξαν στα "πανέρια"). Πρέπει να είχε εκδοθεί σε καμμιά 1000άρα αντίτυπα και θυμάμαι ότι το είχα δει και σε κασσέττα).
Sakis Bwanas
το δικό μου πάντως το πούλησα 300€ σε ένα τύπο από τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη...
Spyros Diastimikos
Εγώ, ένα που βρήκα από κάποιο συμμαθητή μου, το αντάλλαξα με το πρώτο Xhol Caravan + το πρώτο Peter Michael Hamel από τον Tormod Aas του Ohr Music το 1997.
George Floudas
είναι αυτοί οι πρώην ΕΕΣΔ… περιπτωσάρες.
Φώντας Τρούσας
Πέρυσι έδωσα το προτελευταίο που είχα, σε καλή κατάσταση (VG+) 175 ευρώ
Sakis Bwanas
βασικα πρώην γιουγκοσλαβοι
George Floudas
αυτό! Δεν τα ξέρω καλά αυτά τα παραδείσια…
Γιώργος Γιαννόπουλος
Το γράφουν και στο discogs "Their first album "Armageddon" withdrew from the Greek market because of it's controversial lyrics." Οι κριτικοί ξεσπάσανε σε αυτό, επειδή βγήκε και σχετικά καθυστερημένο. Οι pete and royce και -λιγότερο- οι apocalypsis, που προηγήθηκαν, είχαν πιο συμπαθητική αντιμετώπιση (και μάλλον πιο ενδιαφέρουσες συνθέσεις και παιξίματα).
Φώντας Τρούσας
Τα είχαμε ξαναπεί πριν από 10 χρόνια... https://diskoryxeion.blogspot.com/2014/09/plj-band.html...
P.L.J BAND τι έγινε με τον νέο Αρμαγεδδώνα;
Γιώργος Γιαννόπουλος
Δεν το θυμόμουν. Είχα γράψει και για τη συναυλία για τους φαντάρους
Sakis Bwanas
απο το επίπεδο αγγλικων που διαβαζω μάλλον έλληνας τα εχει γραψει αυτα
Costas Arvanitis
Φυσικά τα αντίτυπα ούτε καταστράφηκαν, ούτε αποσύρθηκαν. Η Polygram τους είχε κάνει μια τρύπα στο εξώφυλλό, πάνω δεξιά, και τα είχε βγάλει στις προσφορές.
Φώντας Τρούσας
Ένα που πούλησα πέρυσι είχε τρύπα...
Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Wayne Kramer...
ΑπάντησηΔιαγραφήPitsoulis Achilleas
Κοφτερη ματιά.
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Τζένη Βάνου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=9aQ72aiDhJw
Τζένη Βάνου - Έλα
https://www.lifo.gr/.../tzeni-banoy-oi-tzaz-kai-pop...
Τζένη Βάνου: Οι τζαζ και ποπ ηχογραφήσεις της από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 |
Stathis Gotsis
Ωραία και τα ντουέτα της με τον Βογιατζή!
Φώντας Τρούσας
αυτά είναι σίξτις
Stathis Gotsis
70’s και 80’s έχω τεράστια κενά γιατί ζούσα στο εξωτερικό. Μαθαίνω όσα μπορώ, πολλά κι εδώ σε αυτόν τον φιλόξενο τοίχο.
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Τα ελαφρολαϊκά των 70'ς σημάδεψαν έρωτες!