23/2/2024
Κι ένα δεύτερο ποστ στη μνήμη του Δημήτρη Φύσσα.
Ένα ποίημα από το βιβλίο του «Οι αστικοί χώροι είναι ποίηση από μόνοι τους / Ποιήματα 1972-2008» [Εκδόσεις ΓΙΑΟΥ. ΚΕ., 2008]
Κι ένα δεύτερο ποστ στη μνήμη του Δημήτρη Φύσσα.
Ένα ποίημα από το βιβλίο του «Οι αστικοί χώροι είναι ποίηση από μόνοι τους / Ποιήματα 1972-2008» [Εκδόσεις ΓΙΑΟΥ. ΚΕ., 2008]
Μάθαμε σήμερα για την απώλεια του Δημήτρη Φύσσα. Έτσι, στα
ξαφνικά.
Δεν γνωριζόμασταν από κοντά με τον Φύσσα, αλλά είχαμε ανταλλάξει πρόσφατα μηνύματα στο messenger, όταν έμαθα πως πουλούσε βιβλία και περιοδικά ρωτώντας τον μήπως είχε κάτι απ’ αυτά που έψαχνα. Το ότι δεν είχε τελικά κάτι ήταν η αιτία, για να μην τα πούμε ποτέ εκ του σύνεγγυς...
Διαφωνούσα εντελώς με τις πολιτικές απόψεις του Φύσσα, από παλιά, αλλά αυτό δεν με εμπόδιζε να αγοράζω τα βιβλία του και να τα διαβάζω με προσοχή ή και να τα απολαμβάνω. Κι έχω διάφορα δικά του. Και ποιητικά, και αθηνοκεντρικά, και άλλα...
Νομίζω ότι γούσταρε κι αυτός αυτά που έγραφα (συμπίπταμε σε διάφορα), κι έτσι πριν από μόλις μια βδομάδα μού έκανε «αίτημα φιλίας», με το νέο προφίλ του (με τα δύο «ςς» στο τέλος, γιατί πρέπει να τον είχανε χακάρει), το οποίο φυσικά αποδέχτηκα με χαρά. Το θεώρησα «τιμή».
Δεν το κρύβω λοιπόν πως λυπήθηκα, σήμερα, μ’ αυτό το κακό νέο.
Δεν γνωριζόμασταν από κοντά με τον Φύσσα, αλλά είχαμε ανταλλάξει πρόσφατα μηνύματα στο messenger, όταν έμαθα πως πουλούσε βιβλία και περιοδικά ρωτώντας τον μήπως είχε κάτι απ’ αυτά που έψαχνα. Το ότι δεν είχε τελικά κάτι ήταν η αιτία, για να μην τα πούμε ποτέ εκ του σύνεγγυς...
Διαφωνούσα εντελώς με τις πολιτικές απόψεις του Φύσσα, από παλιά, αλλά αυτό δεν με εμπόδιζε να αγοράζω τα βιβλία του και να τα διαβάζω με προσοχή ή και να τα απολαμβάνω. Κι έχω διάφορα δικά του. Και ποιητικά, και αθηνοκεντρικά, και άλλα...
Νομίζω ότι γούσταρε κι αυτός αυτά που έγραφα (συμπίπταμε σε διάφορα), κι έτσι πριν από μόλις μια βδομάδα μού έκανε «αίτημα φιλίας», με το νέο προφίλ του (με τα δύο «ςς» στο τέλος, γιατί πρέπει να τον είχανε χακάρει), το οποίο φυσικά αποδέχτηκα με χαρά. Το θεώρησα «τιμή».
Δεν το κρύβω λοιπόν πως λυπήθηκα, σήμερα, μ’ αυτό το κακό νέο.
[Αυτό που βλέπετε στη φωτό είναι σκαναρισμένο από το βιβλίο
του Δημήτρη Φύσσα «Αυστηρώς Ακατάλληλον / Προγράμματα αθηναϊκών κινηματογράφων
SEX», στις εκδόσεις Δελφίνι από το 1994. Πρόσφατα, έμαθα, πως ξαναβγήκε αυτό το
βιβλίο εμπλουτισμένο]
23/2/2023
Κριτικές γράφω χατιρικά. Επειδή μου στέλνουν οι εταιρείες και οι καλλιτέχνες τους δίσκους τους. Αν δεν μου τους έστελναν δεν θα έγραφα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν ασχολούμαι σοβαρά, και με αυτό το κομμάτι της δουλειάς, πως δεν ακούω τους δίσκους δυο και τρεις φορές, καμιά φορά και περισσότερες, και πως δεν προσπαθώ –γιατί αυτό είναι το μόνο που μ’ ενδιαφέρει– να μην αδικήσω τον καλλιτέχνη.
Δεν εκφράζομαι μέσα από τις δισκοκριτικές, ούτε επενδύω κάτι σ’ αυτές (για το παρόν ή για το μέλλον).
Όπως το έχω γράψει κι άλλες φορές η κριτική και δη η μουσικοκριτική είναι η δημόσια επικοινωνία του κριτικού με το έργο που κρίνει, και κατ’ επέκταση με τον καλλιτέχνη. Αυτή είναι η βάση. (Υπάρχουν καλλιτέχνες που με ρωτάνε στο inbox πώς μου φάνηκε το ένα ή το άλλο που μου στέλνουν και πάντα τους λέω «όχι, δεν πρόκειται να πω τίποτα» και πως «ό,τι είναι να πω θα το γράψω δημοσίως»). Αλλά επειδή το προχωράμε το πράγμα, γράφουμε και για τον κόσμο που διαβάζει. Γι’ αυτό στις κριτικές αναφέρω τους μουσικούς των γκρουπ, το πού ηχογραφήθηκαν τα κομμάτια κ.λπ. (πράγματα που τα ξέρει ο δημιουργός δηλαδή), ώστε να προσανατολιστεί κάπως καλύτερα και ο αναγνώστης.
Τις κριτικές που γράφω δεν ξέρω πόσοι αναγνώστες τις διαβάζουν – και προσωπικά δεν με απασχολεί σχεδόν καθόλου αυτό. Όσοι με διαβάζουν καλά κάνουν και με διαβάζουν. Όσοι δεν με διαβάζουν επίσης καλά κάνουν και δεν με διαβάζουν. Πάντως με διαβάζουν όλοι αυτοί που μου στέλνουν τους δίσκους τους (εταιρείες, καλλιτέχνες) και αυτό είναι το σημαντικότερο όλων. Αφού σ’ εκείνους πρωτίστως απευθύνομαι.
Κριτική, που γράφεται και που δεν την διαβάζει ο άμεσα ενδιαφερόμενος δεν έχει νόημα να γίνεται (αν μιλάμε για μουσικοκριτική). Σέβομαι τον καλλιτεχνικό κόπο, ξεκινώ πάντα από θετική μεριά και είμαι πάντα υποστηρικτικός στο έργο του άλλου. Ακόμη και μέτριος ή κακός να είναι δίσκος, συνολικά, αν έχει κάτι καλό θα το εντοπίσω και θα το πω. Δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου να βγαίνω πάνω απ’ αυτό που κρίνω. Και αν καμιά φορά συμβαίνει (όπως π.χ. στο τελευταίο δίσκο του Φοίβου Δεληβοριά) είναι γιατί πρέπει να συμβεί.
Τις κριτικές που γράφω τις κρίνω, εγώ προσωπικά, ως «καλές». Δεν τις θεωρώ «άριστες» ή «πολύ καλές», αλλά ούτε και «μέτριες» ή «κακές». Είναι «καλές» κριτικές, γραμμένες απλά, σχετικά σύντομες, χωρίς λογοτεχνικές ή άλλες προεκτάσεις (απεχθάνομαι την λογοτεχνίζουσα ή ποιητικίζουσα κριτική και οπωσδήποτε την εξυπνακίστικη), πάντα στοχευμένες και κυρίως υποστηρικτικές του κόπου των καλλιτεχνών – τον οποίο πάντα τιμώ (τον κόπο).
Γράφω και δημοσιεύω κάθε μέρα κριτικές – κάτι που ενδεχομένως δεν το κάνουν ούτε τα μουσικά σάιτ. Αν έγραφα πέντε κριτικές το μήνα ενδεχομένως αυτές να ήταν και «πολύ καλές» ή και «άριστες», αλλά εδώ δεν πρόκειται περί αυτού. Και καλύτερα δηλαδή. Γιατί τι σημαίνει «άριστη» κριτική; Να κλωθογυρίζω επί ένα μήνα ένα δίσκο, γράφοντας εν τέλει ποιητικές και λογοτεχνικές μπαρούφες; Με ενδιαφέρει περισσότερο εννοώ το καθημερινό, άμεσο και αυθόρμητο γράψιμο στην κριτική. Γράφω «με την μία την κριτική», ενόσω ακόμη ακούω τον δίσκο ή το CD. Την διαβάζω άλλη μία φορά και έτσι ακριβώς δημοσιεύεται.
Δεν θέλω να με θυμούνται –εν ζωή εννοώ–, για τις κριτικές που γράφω. Οι κριτικές έχουν κάτι το επικαιρικό και το πεπερασμένο. Απεναντίας με ενδιαφέρει να με θυμούνται όλοι (δεν μιλάω για μετά θάνατον, το ξαναλέω) για τα μεγάλα κείμενα που γράφω. Και γι’ αυτά τα κείμενα ενδιαφέρομαι να με διαβάζουν οι πάντες. Κυνηγάω και τον τελευταίο αναγνώστη, στην κορυφή του βουνού και στην άκρη της θάλασσας.
Πολλά απ’ αυτά τα κείμενα που γράφω, και που δημοσιεύονται συνήθως στο LiFO.gr τις Κυριακές (ή και ενδιαμέσως καμιά φορά) τα θεωρώ «άριστα», και όλα «πολύ καλά». Και είναι κείμενα «αναφοράς». Καθότι ανακαλύπτω συνεχώς τη διάχυσή τους στην βικιπαίδεια, στις εργασίες των φοιτητών και στα διδακτορικά, σε πηγές άλλων βιβλίων και φυσικά στα κλεψιμέικα του διαδικτύου.
Αυτά τα κείμενα μένουν – και θα μείνουν. Τις δισκοκριτικές τις παίρνει ο αέρας.
Κριτικές γράφω χατιρικά. Επειδή μου στέλνουν οι εταιρείες και οι καλλιτέχνες τους δίσκους τους. Αν δεν μου τους έστελναν δεν θα έγραφα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν ασχολούμαι σοβαρά, και με αυτό το κομμάτι της δουλειάς, πως δεν ακούω τους δίσκους δυο και τρεις φορές, καμιά φορά και περισσότερες, και πως δεν προσπαθώ –γιατί αυτό είναι το μόνο που μ’ ενδιαφέρει– να μην αδικήσω τον καλλιτέχνη.
Δεν εκφράζομαι μέσα από τις δισκοκριτικές, ούτε επενδύω κάτι σ’ αυτές (για το παρόν ή για το μέλλον).
Όπως το έχω γράψει κι άλλες φορές η κριτική και δη η μουσικοκριτική είναι η δημόσια επικοινωνία του κριτικού με το έργο που κρίνει, και κατ’ επέκταση με τον καλλιτέχνη. Αυτή είναι η βάση. (Υπάρχουν καλλιτέχνες που με ρωτάνε στο inbox πώς μου φάνηκε το ένα ή το άλλο που μου στέλνουν και πάντα τους λέω «όχι, δεν πρόκειται να πω τίποτα» και πως «ό,τι είναι να πω θα το γράψω δημοσίως»). Αλλά επειδή το προχωράμε το πράγμα, γράφουμε και για τον κόσμο που διαβάζει. Γι’ αυτό στις κριτικές αναφέρω τους μουσικούς των γκρουπ, το πού ηχογραφήθηκαν τα κομμάτια κ.λπ. (πράγματα που τα ξέρει ο δημιουργός δηλαδή), ώστε να προσανατολιστεί κάπως καλύτερα και ο αναγνώστης.
Τις κριτικές που γράφω δεν ξέρω πόσοι αναγνώστες τις διαβάζουν – και προσωπικά δεν με απασχολεί σχεδόν καθόλου αυτό. Όσοι με διαβάζουν καλά κάνουν και με διαβάζουν. Όσοι δεν με διαβάζουν επίσης καλά κάνουν και δεν με διαβάζουν. Πάντως με διαβάζουν όλοι αυτοί που μου στέλνουν τους δίσκους τους (εταιρείες, καλλιτέχνες) και αυτό είναι το σημαντικότερο όλων. Αφού σ’ εκείνους πρωτίστως απευθύνομαι.
Κριτική, που γράφεται και που δεν την διαβάζει ο άμεσα ενδιαφερόμενος δεν έχει νόημα να γίνεται (αν μιλάμε για μουσικοκριτική). Σέβομαι τον καλλιτεχνικό κόπο, ξεκινώ πάντα από θετική μεριά και είμαι πάντα υποστηρικτικός στο έργο του άλλου. Ακόμη και μέτριος ή κακός να είναι δίσκος, συνολικά, αν έχει κάτι καλό θα το εντοπίσω και θα το πω. Δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου να βγαίνω πάνω απ’ αυτό που κρίνω. Και αν καμιά φορά συμβαίνει (όπως π.χ. στο τελευταίο δίσκο του Φοίβου Δεληβοριά) είναι γιατί πρέπει να συμβεί.
Τις κριτικές που γράφω τις κρίνω, εγώ προσωπικά, ως «καλές». Δεν τις θεωρώ «άριστες» ή «πολύ καλές», αλλά ούτε και «μέτριες» ή «κακές». Είναι «καλές» κριτικές, γραμμένες απλά, σχετικά σύντομες, χωρίς λογοτεχνικές ή άλλες προεκτάσεις (απεχθάνομαι την λογοτεχνίζουσα ή ποιητικίζουσα κριτική και οπωσδήποτε την εξυπνακίστικη), πάντα στοχευμένες και κυρίως υποστηρικτικές του κόπου των καλλιτεχνών – τον οποίο πάντα τιμώ (τον κόπο).
Γράφω και δημοσιεύω κάθε μέρα κριτικές – κάτι που ενδεχομένως δεν το κάνουν ούτε τα μουσικά σάιτ. Αν έγραφα πέντε κριτικές το μήνα ενδεχομένως αυτές να ήταν και «πολύ καλές» ή και «άριστες», αλλά εδώ δεν πρόκειται περί αυτού. Και καλύτερα δηλαδή. Γιατί τι σημαίνει «άριστη» κριτική; Να κλωθογυρίζω επί ένα μήνα ένα δίσκο, γράφοντας εν τέλει ποιητικές και λογοτεχνικές μπαρούφες; Με ενδιαφέρει περισσότερο εννοώ το καθημερινό, άμεσο και αυθόρμητο γράψιμο στην κριτική. Γράφω «με την μία την κριτική», ενόσω ακόμη ακούω τον δίσκο ή το CD. Την διαβάζω άλλη μία φορά και έτσι ακριβώς δημοσιεύεται.
Δεν θέλω να με θυμούνται –εν ζωή εννοώ–, για τις κριτικές που γράφω. Οι κριτικές έχουν κάτι το επικαιρικό και το πεπερασμένο. Απεναντίας με ενδιαφέρει να με θυμούνται όλοι (δεν μιλάω για μετά θάνατον, το ξαναλέω) για τα μεγάλα κείμενα που γράφω. Και γι’ αυτά τα κείμενα ενδιαφέρομαι να με διαβάζουν οι πάντες. Κυνηγάω και τον τελευταίο αναγνώστη, στην κορυφή του βουνού και στην άκρη της θάλασσας.
Πολλά απ’ αυτά τα κείμενα που γράφω, και που δημοσιεύονται συνήθως στο LiFO.gr τις Κυριακές (ή και ενδιαμέσως καμιά φορά) τα θεωρώ «άριστα», και όλα «πολύ καλά». Και είναι κείμενα «αναφοράς». Καθότι ανακαλύπτω συνεχώς τη διάχυσή τους στην βικιπαίδεια, στις εργασίες των φοιτητών και στα διδακτορικά, σε πηγές άλλων βιβλίων και φυσικά στα κλεψιμέικα του διαδικτύου.
Αυτά τα κείμενα μένουν – και θα μείνουν. Τις δισκοκριτικές τις παίρνει ο αέρας.
22/2/2024
LOST IN JAPAN
Αυτοί οι άσχετοι, στο Στούντιο 4, γιατί δεν ρωτήσανε τον Costas αν ισχύει πως στο πρώτο έτος των σχολών των DJ, στο μάθημα των «αλλαγών», τους ξεκινάνε με το να αλλάζουν “Lost in the night” με “Big in Japan” και τούμπαλιν;
LOST IN JAPAN
Αυτοί οι άσχετοι, στο Στούντιο 4, γιατί δεν ρωτήσανε τον Costas αν ισχύει πως στο πρώτο έτος των σχολών των DJ, στο μάθημα των «αλλαγών», τους ξεκινάνε με το να αλλάζουν “Lost in the night” με “Big in Japan” και τούμπαλιν;
22/2/2024
Απ’ αυτό που λέμε «αριστερά» στην Ελλάδα αξία έχει μόνο η ανάλυση του ΚΚΕ για τα εξωτερικά ζητήματα (Μέση Ανατολή, Ουκρανία, Ρωσία, ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΗΠΑ κ.λπ.). Όλα τα υπόλοιπα (το ΚΚΕ σε σχέση με το πώς συμπεριφέρεται στο εσωτερικό μέτωπο, ο Σύριζα, η Νέα Αριστερά κ.λπ.) είναι για γέλια. Όπως για γέλια είναι η «αριστερά» σε όλη την Ευρώπη. Εδώ θα ξεχώριζε;
Μην σπαταλάτε τζάμπα το χρόνο σας. Ακούστε καλύτερα Χαριτοδιπλωμένο...
Απ’ αυτό που λέμε «αριστερά» στην Ελλάδα αξία έχει μόνο η ανάλυση του ΚΚΕ για τα εξωτερικά ζητήματα (Μέση Ανατολή, Ουκρανία, Ρωσία, ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΗΠΑ κ.λπ.). Όλα τα υπόλοιπα (το ΚΚΕ σε σχέση με το πώς συμπεριφέρεται στο εσωτερικό μέτωπο, ο Σύριζα, η Νέα Αριστερά κ.λπ.) είναι για γέλια. Όπως για γέλια είναι η «αριστερά» σε όλη την Ευρώπη. Εδώ θα ξεχώριζε;
Μην σπαταλάτε τζάμπα το χρόνο σας. Ακούστε καλύτερα Χαριτοδιπλωμένο...
23/2/2024
Κάλεσαν τον Χαριτοδιπλωμένο στην εκπομπή τους -Στούντιο 4 τη λένε- και λογοκρίνανε το εξώφυλλο του δίσκου του, του “Itchika” από το 1983!
«Έχουμε θολώσει ένα σημείο, που θολώνουμε... σήμερα» λέει ο ένας, για να συμπληρώσει η άλλη «σήμερα δεν παίζει...»!
Τι δεν παίζει; Τι δείχνει ο δίσκος; Ένα κορίτσι να βγαίνει από μια πισίνα με μια πορτοκαλί, ριχτή ελαφριά μπλούζα, που κολλάει πάνω του και διαγράφονται ελαφρώς οι γλουτοί του. Σιγά το πράμα! Δεν είναι καν γυμνό το κορίτσι. Πού είναι το πρόβλημα; Λέμε για το εξώφυλλο ενός δίσκου, που κυκλοφόρησε πριν από 40 χρόνια και αγαπήθηκε από τον κόσμο, πουλώντας χιλιάδες αντίτυπα. Αλλά ό,τι και να ήταν. Και 5 αντίτυπα να πούλαγε...
Καλώς ή κακώς αυτό ήταν το εξώφυλλο του LP, και από τη στιγμή που αποφασίζεις να το δείξεις, και μάλιστα από μακριά (δεν ζουμάρεις καν επάνω του) οφείλεις να το δείξεις όπως είναι. Αλλιώς μην το δείξεις καθόλου. Αυτοί οι δύο, εν τω μεταξύ, όχι μόνο το θολώνουν, αλλά μας το λένε κιόλας ότι το έκαναν, για να τους πούμε και μπράβο...
Είναι ντροπή αυτά τα πράματα – και αίσχος.
Δεν με ενδιαφέρει το σκεπτικό τους. Το ξέρω. Και είναι γελοίο. Αλλά όποιο και να είναι το αποτέλεσμα είναι μια στεγνή λογοκριτική επέμβαση, και μάλιστα από την κρατική τιβί.
Κάλεσαν τον Χαριτοδιπλωμένο στην εκπομπή τους -Στούντιο 4 τη λένε- και λογοκρίνανε το εξώφυλλο του δίσκου του, του “Itchika” από το 1983!
«Έχουμε θολώσει ένα σημείο, που θολώνουμε... σήμερα» λέει ο ένας, για να συμπληρώσει η άλλη «σήμερα δεν παίζει...»!
Τι δεν παίζει; Τι δείχνει ο δίσκος; Ένα κορίτσι να βγαίνει από μια πισίνα με μια πορτοκαλί, ριχτή ελαφριά μπλούζα, που κολλάει πάνω του και διαγράφονται ελαφρώς οι γλουτοί του. Σιγά το πράμα! Δεν είναι καν γυμνό το κορίτσι. Πού είναι το πρόβλημα; Λέμε για το εξώφυλλο ενός δίσκου, που κυκλοφόρησε πριν από 40 χρόνια και αγαπήθηκε από τον κόσμο, πουλώντας χιλιάδες αντίτυπα. Αλλά ό,τι και να ήταν. Και 5 αντίτυπα να πούλαγε...
Καλώς ή κακώς αυτό ήταν το εξώφυλλο του LP, και από τη στιγμή που αποφασίζεις να το δείξεις, και μάλιστα από μακριά (δεν ζουμάρεις καν επάνω του) οφείλεις να το δείξεις όπως είναι. Αλλιώς μην το δείξεις καθόλου. Αυτοί οι δύο, εν τω μεταξύ, όχι μόνο το θολώνουν, αλλά μας το λένε κιόλας ότι το έκαναν, για να τους πούμε και μπράβο...
Είναι ντροπή αυτά τα πράματα – και αίσχος.
Δεν με ενδιαφέρει το σκεπτικό τους. Το ξέρω. Και είναι γελοίο. Αλλά όποιο και να είναι το αποτέλεσμα είναι μια στεγνή λογοκριτική επέμβαση, και μάλιστα από την κρατική τιβί.
21/2/2024
>>«Δεν είμαι αποκλεισμένος. Έκανα αγώνα να φύγω από τα νυχτερινά κέντρα, γιατί εγώ γεννήθηκα εκεί μέσα. Ερχόντουσαν κάτι ματσωμένοι από τα Μέγαρα και την Ελευσίνα, έφερναν και τα πιστόλια τους μαζί, καμιά φορά έριχναν κι από καμία. Έφερναν και κορίτσια για να κάνουν κονσομασιόν, αυτό δεν μπορεί να αρέσει σε ένα παιδί 16 χρονών»<<
Κλεφτοκοτάδες και πετρελαιάδες...
Ποιοι τα έφερναν τα κορίτσια για να κάνουν κονσομασιόν; Τα κορίτσια ήταν του μαγαζιού. Δεν τα έφερναν οι κλεφτοκοτάδες...
Εγώ όταν ήμουν 16άρης –εντάξει λίγο παραπάνω– και πήγαινα σε τέτοια μαγαζιά, τρίτης διαλογής λαϊκά, κοινώς σκυλάδικα, τα έβλεπα όλα αυτά να γίνονται και τα θεωρώ παρακαταθήκη για μένα... Δεν θα βγω τώρα στα γεράματα να τα κατηγορήσω...
Ορίτζιναλ καταστάσεις, όχι σαν τις μουσικές σκηνές, που κάθεσαι ν’ ακούσεις λες και είναι Mεγάλη Παρασκευή...
>>«Δεν είμαι αποκλεισμένος. Έκανα αγώνα να φύγω από τα νυχτερινά κέντρα, γιατί εγώ γεννήθηκα εκεί μέσα. Ερχόντουσαν κάτι ματσωμένοι από τα Μέγαρα και την Ελευσίνα, έφερναν και τα πιστόλια τους μαζί, καμιά φορά έριχναν κι από καμία. Έφερναν και κορίτσια για να κάνουν κονσομασιόν, αυτό δεν μπορεί να αρέσει σε ένα παιδί 16 χρονών»<<
Κλεφτοκοτάδες και πετρελαιάδες...
Ποιοι τα έφερναν τα κορίτσια για να κάνουν κονσομασιόν; Τα κορίτσια ήταν του μαγαζιού. Δεν τα έφερναν οι κλεφτοκοτάδες...
Εγώ όταν ήμουν 16άρης –εντάξει λίγο παραπάνω– και πήγαινα σε τέτοια μαγαζιά, τρίτης διαλογής λαϊκά, κοινώς σκυλάδικα, τα έβλεπα όλα αυτά να γίνονται και τα θεωρώ παρακαταθήκη για μένα... Δεν θα βγω τώρα στα γεράματα να τα κατηγορήσω...
Ορίτζιναλ καταστάσεις, όχι σαν τις μουσικές σκηνές, που κάθεσαι ν’ ακούσεις λες και είναι Mεγάλη Παρασκευή...
21/2/2024
Έλεγε τίποτα το μουσικό κουτί για τον πρίγκιπα της ροκ; Χαλαρά ρωτάω, επειδή δεν το είδα...
[η φωτό επίτηδες είναι έτσι, για να μην μου την κλέψουνε... (γέλιο)]
Έλεγε τίποτα το μουσικό κουτί για τον πρίγκιπα της ροκ; Χαλαρά ρωτάω, επειδή δεν το είδα...
[η φωτό επίτηδες είναι έτσι, για να μην μου την κλέψουνε... (γέλιο)]
20/2/2024
Την κλάψα του Νταλάρα, παλιά και νεότερη, δεν την αντέχω... Έχει καταντήσει σίριαλ...
Το μόνο που έχει αξία είναι να προτείνεις - ούτε οι απολογισμοί μετράνε, ούτε τα σχέδια. Μόνον ό,τι πραγματώνεις έχει νόημα. Αν δεν έχεις να προτείνεις κάτι, τότε κάνεις στην μπάντα για να περάσει ο επόμενος...
Την κλάψα του Νταλάρα, παλιά και νεότερη, δεν την αντέχω... Έχει καταντήσει σίριαλ...
Το μόνο που έχει αξία είναι να προτείνεις - ούτε οι απολογισμοί μετράνε, ούτε τα σχέδια. Μόνον ό,τι πραγματώνεις έχει νόημα. Αν δεν έχεις να προτείνεις κάτι, τότε κάνεις στην μπάντα για να περάσει ο επόμενος...
17/2/2024
Πριν από κάτι μέρες έφυγε από τη ζωή ο τραγουδοποιός του λαϊκού και φοβερός μπουζουξής, με δικό του νευρώδες παίξιμο, Χάρης Κωστόπουλος – ήταν σχετικά νέος ακόμη, στα 60 του. Έβαλα λάικ σε μερικούς φίλους, που έριξαν τραγούδια του, αν και σε λίγους αναλογικά, επειδή οι πιο πολλοί φίλοι μου εδώ μέσα δεν ακούνε λαϊκά.
Ήθελα να γράψω κάτι για τον Κωστόπουλο, που να το συνδέσω με μερικές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του λαϊκού από την δεκαετία του ’90 και μετά, αλλά έμπλεξα με άλλα και πήγε πίσω. Ήταν από τα λίγα ορίτζιναλ άτομα, που παραδεχόμουν από τα 90s στο λαϊκό τραγούδι (που μου φαινόταν και μου φαίνεται σχεδόν όλο κίβδηλο), και το γεγονός ότι έφυγε έτσι άδικα και νωρίς ο Κωστόπουλος ήταν οπωσδήποτε στενάχωρο – γιατί το παιδί αυτό πάλευε με νύχια και με δόντια για να καθιερωθεί. Αγωνιστής.
Πριν από κάτι μέρες έφυγε από τη ζωή ο τραγουδοποιός του λαϊκού και φοβερός μπουζουξής, με δικό του νευρώδες παίξιμο, Χάρης Κωστόπουλος – ήταν σχετικά νέος ακόμη, στα 60 του. Έβαλα λάικ σε μερικούς φίλους, που έριξαν τραγούδια του, αν και σε λίγους αναλογικά, επειδή οι πιο πολλοί φίλοι μου εδώ μέσα δεν ακούνε λαϊκά.
Ήθελα να γράψω κάτι για τον Κωστόπουλο, που να το συνδέσω με μερικές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του λαϊκού από την δεκαετία του ’90 και μετά, αλλά έμπλεξα με άλλα και πήγε πίσω. Ήταν από τα λίγα ορίτζιναλ άτομα, που παραδεχόμουν από τα 90s στο λαϊκό τραγούδι (που μου φαινόταν και μου φαίνεται σχεδόν όλο κίβδηλο), και το γεγονός ότι έφυγε έτσι άδικα και νωρίς ο Κωστόπουλος ήταν οπωσδήποτε στενάχωρο – γιατί το παιδί αυτό πάλευε με νύχια και με δόντια για να καθιερωθεί. Αγωνιστής.
16/2/2024
Φοβερά αποκαλυπτικό βιβλίο για τις λεσβίες, σε μιαν εποχή –μέσα σέβεντις ή και πιο παλιά ακόμη– όπου στην Ελλάδα ο σχετικός λόγος ήταν καθαρά ηδονοβλεπτικός και σκανδαλοθηρικός.
Βέβαια, για να πουλήσει το βιβλίο του «Γκρίτζαλη» (τέτοια βιβλία τα έβρισκες κατά κόρον στα περίπτερα της Ομονοίας) έχει αυτό το εξώφυλλο που έχει, προβάλλοντας και αυτό το «φωτογραφημένο», αλλά το βιβλίο είναι σκέτο κείμενο και στο τέλος μόνον έχει μερικές φωτό ντυμένων γυναικών ή με μαγιό.
[Περιττό να πω πως για τέτοια βιβλία, που μοιάζουν με βίπερ, δεν γράφει κανείς στην Ελλάδα, και γιατί δεν τα ξέρουν και γιατί κάποιοι ανίδεοι τα υποτιμούν, κρίνοντας από το φτηνιάρικο των εκδόσεων]
Το βιβλίο ξεκινά, περιγράφοντας την ομοφυλοφιλία στην αρχαιότητα, στους αρχαίους πολιτισμούς (μέχρι και στον αιγυπτιακό, στον ζωροαστρισμό, στην αρχαία Κίνα και Ιαπωνία, στην ελληνική αρχαιότητα, στη ρωμαϊκή εποχή στο Βυζάντιο κ.λπ.), για να φθάσει στη σύγχρονη εποχή, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον στον λεσβιακό έρωτα.
Φοβερό το κεφάλαιο «Οι σαπφίστριες των προαστίων», στο οποίο εξετάζεται η ερωτική συμπεριφορά των γυναικών των προαστίων των αμερικανικών μεγαλουπόλεων, κι ένα μικρό δείγμα από το κεφάλαιο «Οι πόρνες», που ακολουθεί το κεφάλαιο «Οι γυναίκες των ενόπλων δυνάμεων»...
>>«Οι άντρες είναι γουρούνια! (σ.σ. το ίδιο είχε πει και η Σαπφώ Νοταρά στο «Έγκλημα στα Παρασκήνια»). Αυτοί που πληρώνουν νομίζουν ότι είσαι ένα ζεστό κομμάτι κρέας, που μέσα του αυνανίζονται. Οι άλλοι, αυτοί που θέλουν να είναι οι προαγωγοί ή οι αγαπητικοί σου, είναι τα ίδια, και παίρνουν τα λεφτά σου για να γλεντούν. Αν θέλω σεξ το παίρνω από μια άλλη γυναίκα – μια άλλη κοπέλα της δουλειάς μας, που ξέρει πώς και τι να κάνει, και της αρέσει πολύ αυτό που κάνει, όπως κι εμένα!». Αυτά είπε μια 26χρονη πόρνη της Νεβάδα.<<
Φοβερά αποκαλυπτικό βιβλίο για τις λεσβίες, σε μιαν εποχή –μέσα σέβεντις ή και πιο παλιά ακόμη– όπου στην Ελλάδα ο σχετικός λόγος ήταν καθαρά ηδονοβλεπτικός και σκανδαλοθηρικός.
Βέβαια, για να πουλήσει το βιβλίο του «Γκρίτζαλη» (τέτοια βιβλία τα έβρισκες κατά κόρον στα περίπτερα της Ομονοίας) έχει αυτό το εξώφυλλο που έχει, προβάλλοντας και αυτό το «φωτογραφημένο», αλλά το βιβλίο είναι σκέτο κείμενο και στο τέλος μόνον έχει μερικές φωτό ντυμένων γυναικών ή με μαγιό.
[Περιττό να πω πως για τέτοια βιβλία, που μοιάζουν με βίπερ, δεν γράφει κανείς στην Ελλάδα, και γιατί δεν τα ξέρουν και γιατί κάποιοι ανίδεοι τα υποτιμούν, κρίνοντας από το φτηνιάρικο των εκδόσεων]
Το βιβλίο ξεκινά, περιγράφοντας την ομοφυλοφιλία στην αρχαιότητα, στους αρχαίους πολιτισμούς (μέχρι και στον αιγυπτιακό, στον ζωροαστρισμό, στην αρχαία Κίνα και Ιαπωνία, στην ελληνική αρχαιότητα, στη ρωμαϊκή εποχή στο Βυζάντιο κ.λπ.), για να φθάσει στη σύγχρονη εποχή, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον στον λεσβιακό έρωτα.
Φοβερό το κεφάλαιο «Οι σαπφίστριες των προαστίων», στο οποίο εξετάζεται η ερωτική συμπεριφορά των γυναικών των προαστίων των αμερικανικών μεγαλουπόλεων, κι ένα μικρό δείγμα από το κεφάλαιο «Οι πόρνες», που ακολουθεί το κεφάλαιο «Οι γυναίκες των ενόπλων δυνάμεων»...
>>«Οι άντρες είναι γουρούνια! (σ.σ. το ίδιο είχε πει και η Σαπφώ Νοταρά στο «Έγκλημα στα Παρασκήνια»). Αυτοί που πληρώνουν νομίζουν ότι είσαι ένα ζεστό κομμάτι κρέας, που μέσα του αυνανίζονται. Οι άλλοι, αυτοί που θέλουν να είναι οι προαγωγοί ή οι αγαπητικοί σου, είναι τα ίδια, και παίρνουν τα λεφτά σου για να γλεντούν. Αν θέλω σεξ το παίρνω από μια άλλη γυναίκα – μια άλλη κοπέλα της δουλειάς μας, που ξέρει πώς και τι να κάνει, και της αρέσει πολύ αυτό που κάνει, όπως κι εμένα!». Αυτά είπε μια 26χρονη πόρνη της Νεβάδα.<<
15/2/2024
Ο Γιάννης Κανδήλας. Αγαπημένος ηθοποιός. Πέθανε το 1988, στα 56 του. Ήταν γκέι. Το ξέρω από παλιά, και κάποια στιγμή το είχε γράψει και ο φίλτατος Τ. Σπετσιώτης εδώ μέσα. Είχε παίξει ποικίλους ρόλους ο Κανδήλας (με το κάπως αριστοκρατικό παρουσιαστικό του), μα και τον γκέι – στην «Κάθοδο», το 1983, στο σίριαλ της ΕΡΤ, που ήταν γροθιά στο στομάχι, τότε, για το αμαθές τηλεοπτικό κοινό. Αν θυμάμαι καλά ήταν εκεί, στο σίριαλ, ζευγάρι με τον Μπιμπίλα.
Έχω γράψει ήδη για διάφορες ταινίες στις οποίες έπαιζε ο Κανδήλας («Οι Απάνθρωποι», «Καυτές Διακοπές»), ενώ είχε συμμετάσχει στο «Έξη Διεστραμμένες Ζητούν Δολοφόνο», στο «Επαγγελματίες Ρεμάλια» και σε άλλες της εποχής. Πάντα διάλεγε τους ρόλους του... Ήταν και σεναριογράφος πολύ καλός εν τω μεταξύ.
Αν ζούσε, σήμερα θα χαιρόταν...
Ο Γιάννης Κανδήλας. Αγαπημένος ηθοποιός. Πέθανε το 1988, στα 56 του. Ήταν γκέι. Το ξέρω από παλιά, και κάποια στιγμή το είχε γράψει και ο φίλτατος Τ. Σπετσιώτης εδώ μέσα. Είχε παίξει ποικίλους ρόλους ο Κανδήλας (με το κάπως αριστοκρατικό παρουσιαστικό του), μα και τον γκέι – στην «Κάθοδο», το 1983, στο σίριαλ της ΕΡΤ, που ήταν γροθιά στο στομάχι, τότε, για το αμαθές τηλεοπτικό κοινό. Αν θυμάμαι καλά ήταν εκεί, στο σίριαλ, ζευγάρι με τον Μπιμπίλα.
Έχω γράψει ήδη για διάφορες ταινίες στις οποίες έπαιζε ο Κανδήλας («Οι Απάνθρωποι», «Καυτές Διακοπές»), ενώ είχε συμμετάσχει στο «Έξη Διεστραμμένες Ζητούν Δολοφόνο», στο «Επαγγελματίες Ρεμάλια» και σε άλλες της εποχής. Πάντα διάλεγε τους ρόλους του... Ήταν και σεναριογράφος πολύ καλός εν τω μεταξύ.
Αν ζούσε, σήμερα θα χαιρόταν...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Γιάννη Κανδήλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Drosopoulos
Ηθοποιός με εξαιρετική άρθρωση. Όπως πρέπει να είναι κάθε ηθοποιός. Υπάρχουν ερμηνείες στο ραδιοφωνικό θέατρο (υπάρχουν στο YouTube).
"Η κάθοδος "είχε προκαλέσει σάλο. Όχι μόνο στο "συντηρητικό"
κοινό. Και η gay κοινότητα είχε αντιδράσει.
Ο κακός τής ιστορίας ήταν έμπορος ναρκωτικών, κλεπταποδοχος, τοκογλυφος και.. gay.
Dimitris Patokos
Να συμπληρώσω και τη συμμετοχή του στα «Χρώματα της Ίριδας» αλλά και επίλεκτες εμφανίσεις σε ταινίες της Finos στη δεκαετία του 70….
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Είχε παίξει και στο "Δολοφονήστε τον Μακάριο" (1975) στον ρόλο του "ξένου παράγοντα".
Φώντας Τρούσας
Έχω γράψει αρθράρα για την ταινία και αναφέρω και τον Κανδήλα φυσικά...
https://www.lifo.gr/.../dolofoniste-ton-makario-ena...
«Δολοφονήστε τον Μακάριο»: Ένα πραγματικό πρόσωπο σε μια ταινία μυθοπλασίας του 1975 | LiFO
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Εξαιρετικός ηθοποιός και άνθρωπος!
Nina Tsavou
Το ‘ξενικό’, σαξονικό παρουσιαστικό του με εντυπωσίαζε ,σε κάποιο σήριαλ της δεκαετίας του ‘70. Λόγω αυτού πρέπει να ήταν στο στοιχείο του ως ο μπάτλερ Λαίην στον ‘Σοβαρό Κύριο Ερνέστο’ του Όσκαρ Ουάιλντ,ανεβασμένο εξαιρετικά από τον Τίτο Φαρμάκη με τον θίασο Φέρτη- Καλογεροπούλου τη θεατρική περίοδο 1968-69.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Φοβερά αποκαλυπτικό βιβλίο για τις λεσβίες, σε μιαν εποχή –μέσα σέβεντις ή και πιο παλιά ακόμη– όπου στην Ελλάδα ο σχετικός λόγος ήταν καθαρά ηδονοβλεπτικός και σκανδαλοθηρικός"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPanagiotis Peristrefomenos
φωτογραφημένο χαχα
Φώντας Τρούσας
Γιατί το Λία, Πάτυ, Ντόρα, Μαίρη τι σου λέει;
Γεώργιος Ευαγγέλου Κουκουσούλης
Ο Γκριτζαλης ήταν ο λαχαναγοριτης(σύμφωνα με τον Γιάννη Πετρίδη)που έβγαλε αργότερα και το Πόπ και Ροκ;
Stavros Raptis
και το περιοδικο ΗEAVY METAL.
ο Aρης Γκριτζαλης αν δεν κανω λαθος εκδοσε κ το περιοδικο Heavy Metal το 1984
George Ioakeimidis
Valerie Solanas' S.C.U.M. :
"Society For Cutting Up Men"...
Xanthippe Tectonidou
Πόρνες και γυναίκες ενόπλων δυνάμεων, ακούγεται λογικό. Ειδικά αυτό με την ερωτική συμπεριφορά γυναικών των προαστίων αμερικανικών μεγαλουπόλεων (επίσης λογικό) μου θύμισε τις Ωρες (2002) με Τζούλιαν Μουρ, Νικόλ Κιντμαν και Μέριλ Στριπ (ειδικά την ιστορία της Μουρ που διαδραματίζεται στο 1951)
Thodoros Papadopoulos
Και το Καρδιοχτύπι πολύ ωραίο το περιμέναμε πως και πως
Σχόλια από το fb στο ποστ "Την κλάψα του Νταλάρα, παλιά και νεότερη, δεν την αντέχω... Έχει καταντήσει σίριαλ..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήEvagoras Karageorgis
Φώντα μην τα βάζουμε όλα σ' ένα καλάθι. Η στιγμή για τον Μάνο Ελευθερίου είναι πολύ διαφορετική από τα τελευταία. Από την άλλη, δίκιο έχεις ότι, άμα δεν έχουμε κάτι να πούμε...
Φώντας Τρούσας
Δεν είναι διαφορετική... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02QLK6fjMrQ4BBddNvWvEDPS7heUFrJgG8GSR4UYZDfgP5xKFXUK93TtXYLdpUnuerl&id=100014406333349&locale=el_GR
Maria Andronikou
Agreed. Προσωπικά, μόλις διαβάσω "δάκρυσε", αυτόματα σταματώ να διαβάζω (ό,τι και να 'ναι).
Elle Tzeve
Πόσο μου λείπει ο πανουσης
Konstantinos Kottis
Τα δάκρυα είναι αυθόρμητα. Ούτε και εμένα μου αρέσουν πάντα να τα βλέπω. Έως και σήμερα sold out κάνει και προσωπικά μόνο στην πρώτη θέση τον βάζω για πολλούς λόγους. Ως προς την πρόταση λ.χ., οι συναυλίες του τα τελευταία χρόνια όπως το αφιέρωμα για την θάλασσα είναι πολύ καλύτερες από οποιονδήποτε άλλο τραγουδιστή σήμερα. Τέλος, ο σημερινός νεοέλληνας που βρέθηκε στο επίκεντρο της χθεσινής εκπομπής με τα δάκρυα, τείνει να γίνει μάστιγα, ειδικά την ώρα που οδηγεί στις πόλεις: επικίνδυνος, φασίστας, αδιάφορος κ.ά.
Stelios Biskanakis
Όπως τα έλεγε και τότε, στα 90s όταν γνώρισα τον συνάδελφο σου, τον αείμνηστο Γιάννη Αδαλόπουλο. Πάντα ανατρεπτικός και ουσιαστικός μου μιλούσε για την Νταλαροποίηση, το ισοπέδωμα δηλαδή πολλών ειδών μουσικής από τον εν λόγω κύριο.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έλεγε τίποτα το μουσικό κουτί για τον πρίγκιπα της ροκ; Χαλαρά ρωτάω, επειδή δεν το είδα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiorgos Tsilly
Και εγώ περίμενα να πέσουν να τους φάνε μετά την εκπομπή αλλά δεν διάβασα κανέναν σχολιασμό πουθενά.
Andrianopoulos Babis
Κοινοτυπίες.
Σταύρος Καρτσωνάκης
5 λεπτά χαζεψα σε ζαπινγκ. Δεν αντέχω παραπάνω.
Thekla Tselepi
Ο Παύλος με την Δέσποινα Τ.
Φώντας Τρούσας
Ναι, πολύ ωραία φωτό. Θέλω να την χρησιμοποιήσω σε κάποιο κείμενο κανονική, γι' αυτό την ανέβασα έτσι εδώ. Τους είχαν φωτογραφίσει σ' ένα άρθρο για την νεολαία, σαν μοντέλα, χωρίς να αναφέρουν τα ονόματά τους!
Θανάσης Αντωνίου
Καλημέρα φίλε Φώντα. Την είδα όλη, άφησα την μπάλα για να την δω, ήταν η δεύτερη που είδα μετά από εκείνη με τον Κλάπτον. Ωραία εκπομπή, έμαθα κάποια πράγματα που εγώ ως νεότερος και όχι τόσο σχετικός (άσχετος για την ακρίβεια) δεν ήξερα. Ωραία επιλογή τραγουδιών, ωραίος ο Μπαλάφας, ωραία και η Τσάτσου το μόνο που με πείραξε είναι οτι κλήθηκε να τραγουδήσει μια πολύ καλή ερμηνεύτρια η Βιολέτα Ίκαρη η οποία πολύ καλή ναι, αλλά καμία σχέση με το ύφος, πολύ λαϊκή φωνή, κάτι σαν Μπέλλου- δεν κόλλαγε με τίποτα. Έμαθα και κάτι άσχετο, τι σημαίνει το «Τετρακόσιες δραχμές ζητάς/ Να μου παίξεις παλιά τραγουδάκια» (από τους Σπυριδούλα). Πού να ξέρω οτι ήταν η είσοδος σε κάποιο ρεμπετάδικο... Ίσως πρέπει να διαβάσω και το σχετικό βιβλίο για το Φλου, εκεί πρέπει να υπάρχουν κι άλλα. Έχω πάντως τον δίσκο σε βινύλιο και τον άκουσα αργά το βράδυ, μετά την Αθλητική Κυριακή. Αυτή δεν είναι η ουσία μιας εκπομπής; Να μάθεις, να θυμηθείς, να ακούσεις...
Φώντας Τρούσας
>>Αυτή δεν είναι η ουσία μιας εκπομπής; Να μάθεις, να θυμηθείς, να ακούσεις...<<
Να μάθεις μόνο. Όποιος τα έχει ζήσει τα θυμάται. Και όλοι ακούμε απ' όπου γουστάρουμε (δίσκους, ίντερνετ κ.λπ.). Άρα το να μάθεις μόνο μετράει. Κάποια σωστά πράματα όμως.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Ποια εκπομπή ήταν με τον κλάπτον?
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
Βαρετή.
Φώντας Τρούσας
Μάλλον με τον Eric Burdon εννοεί...
Harry Gordon
Ο πριγκηαχαχαχαχαχαχαχααχ
Ilias Paschos
Όχι δυστυχώς δεν έλεγε τίποτα. Θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερες διασκευές αλλά δεν ασχολήθηκαν καθόλου. Η αδερφή του δεν αντέδρασε καθόλου στις ανακρίβειες από τα βίντεο που παίχτηκαν. Ο Μπαλάφας τελείως άκυρη επιλογή. Γενικά περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.
Anastasopoulos Spital
Νομίζω πώς ήταν αξιοπρεπής, για τόν χώρο και τόν χρόνο που προβλήθηκε.Χτυπητη παραφωνία, ή Β.Ικαρη που δεν δικαιολόγησε την παρουσία της σέ τέτοια εκπομπή.Ελειπαν, χωρίς να ξέρω τό γιατί, αρκετοί άλλοι, σχετικοτεροι με τόν Παύλο και την εποχή...
Christos Nastos
Προσωπικα θεωρω τον Μπαλαφα ως μια αρκετα καλη επιλογη.
Κ απεδωσε σωστα οτι του δοθηκε.
Με το ροκ attitude που διαθετει.
Εξισου καλες οι εκτελεσεις απο τη μπαντα.
Συμπαθητικη η εκπομπη.
Ας μη γινουμε ιδοπεδωτικοι.
George Lambropoulos
Καλό θα ήταν αν έλειπε η Ικαρη....χάλασε όλο την εκπομπή...
Christos Grigoriadis
Τα τελευταία 4 κομμάτια είδα και άκουσα. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν χάλια αλλά δεν μπορώ να πω ότι ήταν και τέλεια. Προσωπικά, μου φάνηκε πολύ μέτρια.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Δεν είμαι αποκλεισμένος. Έκανα αγώνα να φύγω από τα νυχτερινά κέντρα, γιατί εγώ γεννήθηκα εκεί μέσα."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιωτης Πανταζιδης
Λαιβαδικο σε όροφο οικοδομής και η πιο κυριλέ αμφίεση να είναι μπλουζάκια "βουλκανιζατερ ο Χρήστος", "σπόροι καλαμποκιού deκalb" και "λιπάσματα Καβάλας"
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
θυμάμαι το σκυλάδικο που ήταν στον α όροφο στην πέτρου ράλλη αμέσως μετά την θηβών με τα καρφωμένα στο πάτωμα τραπέζια και καρέκλες
Ανδρέας Φουρλας
Το 14
Akis Evenis
Στη Νέα Κηφισιά τα πιάτα και τα ποτήρια βουνό στου "Β.Β" (Βασίλη Βασιλειάδη). H Farfisa στις μεγάλες δόξες της! Κι αν πάμε το χρόνο πιο πίσω από τα 70ς γράφεις τόμο.
Patritsopoulos Nikos
μετα εγινε πιτσα με το μέτρο στη διασταύρωση στην Εθνική,με φαναρια τότε
Giorgos Bouboukas
Και Μεγάλη Παρασκευή και πάει η βίζιτα κι η ντρόγκα σύννεφο.
Inno Klms
Κώστας Βολιώτης ε.ο. Ελευσίνας – Θήβας
Φώντας Τρούσας
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid06s4dM57E6QisWYHHuPNTGw2BiB5kbgUKKc6NRbtcvzxZESfL3ePjBgrUQwm6GYiel&id=100014406333349&locale=el_GR
Φραγκίσκος Δακτυλίδης
Σόρρυ αλλά μάλλον δεν πήγες σε αρκετά μαγαζιά για να δεις νταβάδες να φέρνουν κορίτσια μαζί τους. Γινόταν ΚΑΙ αυτό
Φώντας Τρούσας
Δεν μιλάει για νταβατζήδες ρε μεγάλε - αμέσως να πεις την εξυπνάδα σου - για τους ματσωμένους μιλάει. Να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Θα μπορούσε να πει απλά πως το μαγαζί είχε και κονσοματρίς.
Φραγκίσκος Δακτυλίδης
Α ναι τι ήταν φίλοι και συνοδοί? Εντάξει πάσο, Καλή βραδιά.
Φώντας Τρούσας
Ρε φίλε εννοούσε πως είχε κονσοματρίς το μαγαζί - απλά το είπε στραβά.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάλεσαν τον Χαριτοδιπλωμένο στην εκπομπή τους -Στούντιο 4 τη λένε- και λογοκρίνανε το εξώφυλλο του δίσκου του, του “Itchika” από το 1983!"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
Γελειοτητες
Stam Ekmek
Χρειάζεται να τους φέρονται με πυγμή....ή παρουσιάζεις το εξώφυλλο ως εχει ή αποχωρώ
Dimitris Gerasimides
Πιο βαρετοί και από μπάμιες αυτοί οι δυο όσες φορές έχω προσπαθήσει να δω συνέντευξη γιατί μου άρεσε ο καλεσμένος
Panagiotis Militsis
Καλά... Ξεφτίλα..
Diana Bonjour
Ψηλές κοντές αδύνατες χοντρές - ΟΛΕΣ ΚΑΛΕΣ.
Ο Χαρίτο ήταν από τους πρώτους δλδ που μίλησε για inclusivity.
Anastasios Strikos
Κι εγώ κορόιδευα τους Τούρκους που κάνουν το ίδιο στις σειρές με τα ποτά και τα τσιγάρα... Πίσω ολοταχώς...
Antonis Kleidouchakis
Μπράβο Χαριτό μάγκα. Χρόνια μπροστά από το fb
Harry Gordon
Το οnlyfans ομως ξερουν να το διαφηνιζουν όμως
Kostas Ladeas
Κανονικά τις τριχωτές γάμπες του Χαριτοδιπλωμενου έπρεπε να "θολωσουν" και όχι την κοπέλα. Αστειεύομαι φυσικά. Say no to censorship.
Σχόλια από το fb στο ποστ "LOST IN JAPAN"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPanagiotis Manopoulos
Με master στο kaw-liga με Billie Jean
Γιώργος Φραγκίσκος
Αυτό ακριβώς!
Harry Gordon
everybody της μαντονας με smooth criminal
blue monday με i feel love
Sakis Bwanas
και Midnight Express
Harry Gordon
σωστος!
Stathis Nikokavouras
γραψτο σωστα.τιμαμε τον δασκαλο.giorgio moroder.the chase....δεν καταλαβα ποτε πως κολησαν αυτο το κοματι στο τελος της ταινιας.δεν υπηρχε κυνηγι...ειχαν σκοπο να κανουν και δευτερη ταινια αλλα εφυγε απο aids το ομορφοπαιδο.απο τους πρωτους...κριμα..ηταν ταινιαρα..για 15 χρονια δεν παταγε τουριστας αμερικανος η αγγλος στην τουρκια.μονο ελληνες στην αγια σοφια....
Nikos Kouteris
Υπάρχει σχολή DJ ?
Φώντας Τρούσας
Όλο και κάπου δεν θα υπάρχει; Και αν δεν υπάρχει να φτιάξουμε μία...
Antonis Kleidouchakis
SAE Athens
Harry Gordon
οτι θες υπαρχει. μανα και πατερας δεν υπαρχει
http://djschool.gr/
Dj School Athens - Μαθήματα Djing - Μαθήματα Dj - Σεμινάρια Dj
Nikos Kouteris
ευτυχώς που δεν πήγα και έμαθα μόνος μου
George Floudas
Αυτά το ‘84, και
Piano fantasia - A song for Denise με Lucia - Marinero
που ξεκινούσαν πρόγραμμα όλες οι επαρχιακές ντισκοτέκ το ‘85.
Λατρεία.
Sakis Bwanas
https://youtu.be/Nll1ZPJvqjc?si=skQWE4GCvyYGec80
Χριστιάνα-Εσυ που μ'αγαπάς -Piano Fantasia remix
Stathis Nikokavouras
ολοι με αυτο.και στην ιταλια το ιδιο.μονο εγω ξεκιναγα το πρωτο μερος με p lion happy children και αργα οταν ροκαραμε με sniff and the tears driver seat,hold the line,wall pink floyd..επερναν τα jbl φωτια...και γραψιμο η αστυνομια.
Σωστος ο παιχτης.κλασσικη αλλαγη.οπως το i am the man με tk disco,με sylvester you make me feel,με born to be alive, village people in the navy και καρφωτο play bouzouki να γινεται χαμος.να μην προλαβαινουν να φυγουν οι τελειωμενες απο την πιστα που με sylvester, village people και patric hernandez χτυπιοταν και να ερχονται κυματα τα κανονικα κοριτσια και να αγκαλιαζονται να χορευουν μαζι τους...μεσα και οι ελληνες μεσα ολοι...εβαλες φωτια στην πιστα φωντα....τα καταφερες
Fanis Papadopoulos
Για δοκιμαστε μιξη Παυλος Παυλιδης - Δεν ειμαι απο εδω με Children Of Sanchez • Chuck Mangione , μην πειτε οτι δεν γινεται γιατι γινεται και μαλιστα χωρις να πειραξεις ΤΙΠΟΤΑ .
Kostas Musictender
να φτιαξουμε, αλλα θα εχουμε πλεονασμα δασκαλων !
Γιώργος Γιαννόπουλος
Κι αυτό ήταν πολύ καλό. Κι αυτό πρέπει να "έμπαινε αλλαγή" με κάποιο, αλλά δεν θυμάμαι ποιο.
www.youtube.com/watch?v=GXOtQQSoq2c
Mandy - Fill Me Up (7'' version)
Stelios Apostolopoulos
Το ‘πιασα το υπονοούμενο….
Elias Raptis
Δεν υπάρχει παρθενογενεση.........
Πετρος Μιχελιουδης
Ο ''πρωτος''dj στην χωρα εγεινε οταν σταματησε ν'ακουει τους φρικους πελατες να λενε''μη κοβεις το σολο στο τελος''
Βασίλειος Τσιόγγας
Ξερουν πλεον οι djs τι ειναι αλλαγες;χρονια εχω να ακουσω!
Patritsopoulos Nikos
και εναρξη
https://www.youtube.com/watch?v=hZ2YB4TQ_J4
Herb Alpert - 1980
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κριτικές γράφω χατιρικά. Επειδή μου στέλνουν οι εταιρείες και οι καλλιτέχνες τους δίσκους τους"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Panayiotatos
Και οι δισκοκριτικές μένουν, Φώντα.
Nikos Doukas
Φώντα ευχαριστούμε που υπάρχεις...
Miltos Marathon
Προσωπικά και το έχω αναφέρει και στο παρελθών σε αντίστοιχο post ...ως καλλιτέχνης που έχω δεχθεί κριτικές παρα πολλές φορές απο τον καιρό του έντυπου Jazz & Τζαζ ακόμη θεωρώ ότι οι κριτικές του Φώντας Τρούσας είναι κατά το πλείστων αντικειμενικές... Το θέμα με εμάς τους καλλιτέχνες είναι ότι επειδή είμαστε ψιλοβλαμένοι...δεν θέλουμε κριτική...θέλουμε κάποιος να μας κανακέψει και να ευφημήσει και διαφημίσει την δουλειά μας !.... Νομίζω ότι η κριτική είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό... πχ τραγούδι μου που εδώ δε πήρε καλές κριτικές στο Πακιστάν παίζεται καθημερινά ... Επίσης βλέπω ότι ραδιόφωνα στην Ελλάδα δεν ασχολούνται και πολύ με την μουσική μου αλλά τα shazam και τα play στην Τουρκιά είναι πολλά (σοβαρά τώρα ) ..Τέλος πάντων... μάλλον η καλύτερη κριτική είναι ο χρόνος....
Νίκος Σούρσος
Διαφωνώ ότι τις κριτικές τις παίρνει ο αέρας. Συχνά πιάνουν τόπο. Και πάτο ακόμα αν είναι εντελώς άστοχες και δεν μιλάω προσωπικά.
Ilias Tsampardoukas
Δεν γνωριζόμαστε, αλλά επιστρέψτε μου το εξής σχόλιο. Εγώ προσωπικά σαν ακροατής, από αυτό το προφίλ έχω μάθει πολλά και ένα πράγμα που εκτιμώ από εσάς είναι ότι η κριτική είναι πραγματική κριτική που βασίζεται σε γνώσεις και αναφορές σε τεχνικές και ρεύματα. Είναι σημαντικό οι μουσικοκριτικοί να μην κολακεύουν τους καλλιτέχνες, αλλά να αναδεικνύουν δυνατότητες και αδυναμίες τους τεκμηριώνοντάς τες. Μόνο έτσι προχωράν οι σκηνές και μας ανταμείβουν.
Aris Karampeazis
Έπεα Πτερόεντα όπως και να έχει , διδακτορικά ροκ βιβλία να μην γράφονται κι όλα καλά.
Φώντας Τρούσας
Εγώ περιμένω να δω πότε θα αρχίσουν να γράφονται τα διδακτορικά τζαζ βιβλία. Απορώ, γιατί έχουν τόσο καθυστερήσει.
Aris Karampeazis
έχουν πάρει σειρά τα improvisation
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μάθαμε σήμερα για την απώλεια του Δημήτρη Φύσσα. Έτσι, στα ξαφνικά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPatritsopoulos Nikos
free στο διαδικτυο
Patritsopoulos Nikos
https://web.archive.org/.../www.../files/cine_fyssas2.pdf
Φώντας Τρούσας
Ναι, αυτό το έχω δει από χρόνια.
Panagiotis Peristrefomenos
Κρίμα να μην τον γνωρίσεις.
Σταύρος Καρτσωνάκης
Ναι, κρίμα, εξαιρετικός, και γω τον γνώρισα τα τελευταία χρόνια για τους ίδιους λόγους και έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ, εξαιρετικός στον τομέα του και από τους λίγο τόσο διαβασμένους
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κι ένα δεύτερο ποστ στη μνήμη του Δημήτρη Φύσσα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Nikokavouras
Σωστος ...ουτε παπαδες..
Themis Andreadis
Μπράβο ρε Φώντα. Άξίζει πολλά ο Φύσσας. Καλή μετάβαση να 'χει