18/3/2024
Το ελληνικό ροκ είναι κάτι πολύ πιο ευρύ απ' αυτό που νομίζουν ορισμένοι.
Μάρθα και Τένα Ελευθεριάδου, Τσεχοσλοβακία 1970... [κομματάρα]
https://www.youtube.com/watch?v=sRdqQ9lROH8
Το ελληνικό ροκ είναι κάτι πολύ πιο ευρύ απ' αυτό που νομίζουν ορισμένοι.
Μάρθα και Τένα Ελευθεριάδου, Τσεχοσλοβακία 1970... [κομματάρα]
https://www.youtube.com/watch?v=sRdqQ9lROH8
17/3/2024
>>Κυκλοφορεί η «Ρεζέρβα» του Διονύση Σαββόπουλου, περιλαμβάνοντας το «Μακρύ Ζεϊμπέκικο για τον Νίκο», 15λεπτη αριστουργηματική, ποιητική, ωμή και τολμηρή αφήγηση της ιστορίας του Κοεμτζή. Τα ραδιόφωνα επικαλούνται βολικά τη διάρκεια κι αρνούνται να το μεταδώσουν. Ο Νίκος Γκάτσος ενημερώνει γι’ αυτό τον (ανυπέρβλητο) διευθυντή του Τρίτου, Μάνο Χατζιδάκι, φίλο του Κωνσταντίνου Καραμανλή...<<
Μπλα... μπλα... μπλα... ανυπέρβλητος... μπλα... μπλα... μπλα... Το βασικό δεν το λέει. Ότι το «Μακρύ ζεϊμπέκικο» είχε λογοκριθεί στο δίσκο, με τις «επικίνδυνες» λέξεις να μην ακούγονται, αφού στη θέση τους «στρίγκλιζε» η μαγνητοταινία. Το ραδιόφωνο μας μάρανε... Δηλαδή δεν θα πεις για τη λογοκρισία στο βινύλιο και θα πεις για το ραδιόφωνο, που έτσι ή αλλιώς θα έπαιζε ένα λογοκριμένο τραγούδι; Αν είναι δυνατόν...
>>Από το 1980 που κυκλοφόρησε σε κασέτα η περίφημη δουλειά των θρυλικών «Μουσικών Ταξιαρχιών» «Disco Tsoutsouni», δεν ήταν λίγοι όσοι επαναλάμβαναν εκστασιασμένοι εκείνο το μοναδικό ρεφρέν του «Ερωτικού»(...) Μέχρι το 1982 το άλμπουμ κυκλοφορούσε με τρία λογοκριμένα κομμάτια, στα οποία υβριστικές λέξεις καλύπτονταν από «μπιπ»<<
Όποιος μου φέρει το δίσκο των Μουσικών Ταξιαρχιών (με τη «χοντρή» στο εξώφυλλο), που έχει και το «Ερωτικό» μέσα, με «μπιπ», θα του χαρίσω όλη τη δισκοθήκη μου. Τα «μπιπ» ήταν στον επόμενο δίσκο τους. Όχι στον πρώτο...
[δεν πάω παρακάτω... βαριέμαι να τα ψάξω ένα-ένα... ]
>>Κυκλοφορεί η «Ρεζέρβα» του Διονύση Σαββόπουλου, περιλαμβάνοντας το «Μακρύ Ζεϊμπέκικο για τον Νίκο», 15λεπτη αριστουργηματική, ποιητική, ωμή και τολμηρή αφήγηση της ιστορίας του Κοεμτζή. Τα ραδιόφωνα επικαλούνται βολικά τη διάρκεια κι αρνούνται να το μεταδώσουν. Ο Νίκος Γκάτσος ενημερώνει γι’ αυτό τον (ανυπέρβλητο) διευθυντή του Τρίτου, Μάνο Χατζιδάκι, φίλο του Κωνσταντίνου Καραμανλή...<<
Μπλα... μπλα... μπλα... ανυπέρβλητος... μπλα... μπλα... μπλα... Το βασικό δεν το λέει. Ότι το «Μακρύ ζεϊμπέκικο» είχε λογοκριθεί στο δίσκο, με τις «επικίνδυνες» λέξεις να μην ακούγονται, αφού στη θέση τους «στρίγκλιζε» η μαγνητοταινία. Το ραδιόφωνο μας μάρανε... Δηλαδή δεν θα πεις για τη λογοκρισία στο βινύλιο και θα πεις για το ραδιόφωνο, που έτσι ή αλλιώς θα έπαιζε ένα λογοκριμένο τραγούδι; Αν είναι δυνατόν...
>>Από το 1980 που κυκλοφόρησε σε κασέτα η περίφημη δουλειά των θρυλικών «Μουσικών Ταξιαρχιών» «Disco Tsoutsouni», δεν ήταν λίγοι όσοι επαναλάμβαναν εκστασιασμένοι εκείνο το μοναδικό ρεφρέν του «Ερωτικού»(...) Μέχρι το 1982 το άλμπουμ κυκλοφορούσε με τρία λογοκριμένα κομμάτια, στα οποία υβριστικές λέξεις καλύπτονταν από «μπιπ»<<
Όποιος μου φέρει το δίσκο των Μουσικών Ταξιαρχιών (με τη «χοντρή» στο εξώφυλλο), που έχει και το «Ερωτικό» μέσα, με «μπιπ», θα του χαρίσω όλη τη δισκοθήκη μου. Τα «μπιπ» ήταν στον επόμενο δίσκο τους. Όχι στον πρώτο...
[δεν πάω παρακάτω... βαριέμαι να τα ψάξω ένα-ένα... ]
17/3/2024
Το να διαβάζω ότι πέθανε ο Steve Harley των Cockney Rebel και να μην διαβάζω ότι ο Βασ. Παπακωνσταντίνου τραγούδησε, στο "Φοβάμαι", το δικό του "Σεμπάστιαν" με ξεπερνά.
Αν έγραφα 100 λέξεις (στην Ελλάδα) για τον Harley αυτό το τιπ θα ήταν σίγουρα μέσα.
Το να διαβάζω ότι πέθανε ο Steve Harley των Cockney Rebel και να μην διαβάζω ότι ο Βασ. Παπακωνσταντίνου τραγούδησε, στο "Φοβάμαι", το δικό του "Σεμπάστιαν" με ξεπερνά.
Αν έγραφα 100 λέξεις (στην Ελλάδα) για τον Harley αυτό το τιπ θα ήταν σίγουρα μέσα.
16/3/2024
Στα δέκα καλύτερα άλμπουμ της ελληνικής ποπ, διαχρονικά...
https://www.youtube.com/watch?v=F-3zsnk8O2I
Στα δέκα καλύτερα άλμπουμ της ελληνικής ποπ, διαχρονικά...
https://www.youtube.com/watch?v=F-3zsnk8O2I
Το νέο τεύχος #24 (Φεβρουάριος-Μάρτιος
2024) του YELLOW BOX είναι στα περίπτερα...
14/3/2024
Έρχεται ο άλλος και μου λέει... καλά εσύ σοβαρός άνθρωπος κάθεσαι και ασχολείσαι με τη Eurovision; Του είπα κάποια πραματάκια, εδώ στο fb, τσαντίστηκε και με έσβησε από φίλο (ενώ εκείνος μου είχε κάνει αίτημα).
Μάγκες μου εγώ είχα γράψει για τη Eurovision άρθρο στο Jazz & Τζαζ (ναι στο Jazz & Τζαζ) το 2003 (ψάξτε εκεί περί την άνοιξη και θα το βρείτε), όταν δεν έγραφε «κανείς» γι’ αυτό το θέμα. Δεν υπήρχαν ούτε φαν-κλαμπ τότε, δεν υπήρχε τίποτα. Και πολύ νωρίτερα είχα βάλει στο έντυπο «δισκορυχείον» αυτό το LP, που βλέπετε στη φωτό και που έχει μέσα το αθάνατο “Nel blu, dipinto di blu”, από τη Eurovision του ’58...
Αφήστε λοιπόν τα περί «σοβαρότητας» (όσοι τα λέτε), γιατί από την πολλή τη... σοβαρότητα σας βλέπω, σε λίγο, να κάνετε παρέα μόνο με το Γιανναρά και με το Ράμφο.
Έρχεται ο άλλος και μου λέει... καλά εσύ σοβαρός άνθρωπος κάθεσαι και ασχολείσαι με τη Eurovision; Του είπα κάποια πραματάκια, εδώ στο fb, τσαντίστηκε και με έσβησε από φίλο (ενώ εκείνος μου είχε κάνει αίτημα).
Μάγκες μου εγώ είχα γράψει για τη Eurovision άρθρο στο Jazz & Τζαζ (ναι στο Jazz & Τζαζ) το 2003 (ψάξτε εκεί περί την άνοιξη και θα το βρείτε), όταν δεν έγραφε «κανείς» γι’ αυτό το θέμα. Δεν υπήρχαν ούτε φαν-κλαμπ τότε, δεν υπήρχε τίποτα. Και πολύ νωρίτερα είχα βάλει στο έντυπο «δισκορυχείον» αυτό το LP, που βλέπετε στη φωτό και που έχει μέσα το αθάνατο “Nel blu, dipinto di blu”, από τη Eurovision του ’58...
Αφήστε λοιπόν τα περί «σοβαρότητας» (όσοι τα λέτε), γιατί από την πολλή τη... σοβαρότητα σας βλέπω, σε λίγο, να κάνετε παρέα μόνο με το Γιανναρά και με το Ράμφο.
14/3/2024
Είναι ελάχιστα τα τραγούδια που στείλαμε όλα αυτά τα χρόνια στη Eurovision, που να ανταποκρίνονται στα στάνταρ του θεσμού. Δύο, τρία; Κάπου κει... Η Μαρινέλλα το 1974, με το κρασί, θάλασσα και τ’ αγόρι μου, ήταν «μια χαρά», αλλά η Κωχ με το Παναγιά μου, παναγιά μου, το ’76 δεν ήταν. Δηλαδή το τραγούδι μπορεί να ήταν καλό, αλλά ήταν άσχετο με το θεσμό. Κακή επιλογή και χωρίς νόημα το σπρώξιμο από Χατζιδάκι κ.λπ. Είναι σαν σε φεστιβάλ με καλτ ταινίες, Γκουσγκούνη κ.λπ., εσύ να στέλνεις ταινία στυλ Αγγελόπουλου. Δηλαδή πρέπει να έχεις και λίγο την αίσθηση του πού απευθύνεσαι. Ακόμη και το Μάθημα σολφέζ υπερκάλυπτε τα στάνταρ της Eurovision – παραήταν καλό δηλαδή για τα κυβικά της. Είναι σαν οι Beatles να έγραφαν τραγούδι το 1965 για τη Eurovision. Αν ήταν ποτέ δυνατόν... Πρέπει να στοχεύεις πάντα σωστά, ούτε πιο ψηλά, ούτε πιο χαμηλά, ούτε στο άσχετο. Γι’ αυτό και το My number one είναι το καλύτερο τραγούδι που στείλαμε ποτέ στη Eurovision. Ήταν ακριβώς εκείνο που έπρεπε, για τη δεδομένη στιγμή. Για το τωρινό της Σάττι δεν ξέρω. Το άκουσα μία μόνο φορά σαν ήχο, και μου φάνηκε ok. Δεν έχω πλήρη γνώμη όμως για το τραγούδι, γιατί τώρα παίζει ρόλο και η εικόνα, όλα αυτά που προβάλλεις κ.λπ. Είναι περισσότερο μπερδεμένη, εννοώ, η κατάσταση, από κάθε άλλη φορά στην ιστορία (του διαγωνισμού). Δεν στέλνεις απλώς τραγούδι πια. Στέλνεις κάτι με κάθε λογής μηνύματα, τα οποία άλλοι συμμερίζονται και άλλοι όχι. Λειτουργούν πολύ και οι συγκυρίες. Όσο ποτέ στο παρελθόν.
Είναι ελάχιστα τα τραγούδια που στείλαμε όλα αυτά τα χρόνια στη Eurovision, που να ανταποκρίνονται στα στάνταρ του θεσμού. Δύο, τρία; Κάπου κει... Η Μαρινέλλα το 1974, με το κρασί, θάλασσα και τ’ αγόρι μου, ήταν «μια χαρά», αλλά η Κωχ με το Παναγιά μου, παναγιά μου, το ’76 δεν ήταν. Δηλαδή το τραγούδι μπορεί να ήταν καλό, αλλά ήταν άσχετο με το θεσμό. Κακή επιλογή και χωρίς νόημα το σπρώξιμο από Χατζιδάκι κ.λπ. Είναι σαν σε φεστιβάλ με καλτ ταινίες, Γκουσγκούνη κ.λπ., εσύ να στέλνεις ταινία στυλ Αγγελόπουλου. Δηλαδή πρέπει να έχεις και λίγο την αίσθηση του πού απευθύνεσαι. Ακόμη και το Μάθημα σολφέζ υπερκάλυπτε τα στάνταρ της Eurovision – παραήταν καλό δηλαδή για τα κυβικά της. Είναι σαν οι Beatles να έγραφαν τραγούδι το 1965 για τη Eurovision. Αν ήταν ποτέ δυνατόν... Πρέπει να στοχεύεις πάντα σωστά, ούτε πιο ψηλά, ούτε πιο χαμηλά, ούτε στο άσχετο. Γι’ αυτό και το My number one είναι το καλύτερο τραγούδι που στείλαμε ποτέ στη Eurovision. Ήταν ακριβώς εκείνο που έπρεπε, για τη δεδομένη στιγμή. Για το τωρινό της Σάττι δεν ξέρω. Το άκουσα μία μόνο φορά σαν ήχο, και μου φάνηκε ok. Δεν έχω πλήρη γνώμη όμως για το τραγούδι, γιατί τώρα παίζει ρόλο και η εικόνα, όλα αυτά που προβάλλεις κ.λπ. Είναι περισσότερο μπερδεμένη, εννοώ, η κατάσταση, από κάθε άλλη φορά στην ιστορία (του διαγωνισμού). Δεν στέλνεις απλώς τραγούδι πια. Στέλνεις κάτι με κάθε λογής μηνύματα, τα οποία άλλοι συμμερίζονται και άλλοι όχι. Λειτουργούν πολύ και οι συγκυρίες. Όσο ποτέ στο παρελθόν.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι ελάχιστα τα τραγούδια που στείλαμε όλα αυτά τα χρόνια στη Eurovision, που να ανταποκρίνονται στα στάνταρ του θεσμού"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAntonis Kleidouchakis
Όταν το άκουσα λέω δεν είναι δυνατόν όχι. Στην δεύτερη ακρόαση είπα ότι είχα δίκιο και δεν μου αρέσει. Από την τριτη κσι μετά έγινε εθιστικό.
Marilina Nasiakou
εκεί και στις τηλεορασεις ομως θα το ακούσουν μια φορά οι περισσότεροι.Μπορει να κάνω και λάθος.Εκτος από τους πολύ πωρωμένος του θεσμού.
Antonis Kleidouchakis
θα το ακούσουν, θα το ακούσουν
Φώντας Τρούσας
Τα αποτελέσματα ως γνωστόν βγαίνουν πριν από την τελική βραδιά πια.
Marilina Nasiakou
αυτό που εγώ διέκρινα από το πρώτο άκουσμα κι εμμένω σε αυτό είναι ότι έχει πολύ καλά στοιχεία αλλά και κακά για μένα.Δηλαδη, συμφωνα με τη δική μου αισθητική πάντα,πρέπει να περάσω κάποια βασανιστήρια ή τις συμπληγάδες για λίγη μουσική όαση...
Antonis Kleidouchakis
είναι ήδη στο top 50 του YouTube trends παγκοσμίως. Ελλάδα No 1.
George Ioakeimidis
Εάν πήγαιναν οι Νοστράδαμος με τη Γλεζου το 1974 και όχι η Μαρινέλλα, κάτι θα πετυχαιναν. Όμως η χούντα τους χαντάκωσε με τη διακορευση ανηλίκου κλπ.κλπ.
Φώντας Τρούσας
Τρίχες θα πετύχαιναν. Δεν θα συγκρίνουμε τώρα τους Νοστράδαμος με τη Μαρινέλλα. Και καμία χούντα δεν τους χαντάκωσε. Η χούντα τους βράβευσε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
George Ioakeimidis
Γιατί? Οι Abba που το πήρανε ήταν καλύτεροι? Άστην πλάκα σου τώρα . . .
Φώντας Τρούσας
Φυσικά ήταν καλύτεροι. Δεν θα σηκωθούνε το πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι τώρα.
George Ioakeimidis
Άλλα έγραφες τις προάλλες...
Φώντας Τρούσας
Μια χαρά τα έγραφα τις προάλλες. Ότι το Ουότερλου τζούρνεψε από Wizzard. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι ABBA ήταν ατάλαντοι. Απλά ήταν έξυπνοι. Δεν θα έφταναν εκεί όπου έφτασαν αν ήταν ατάλαντοι.
Konstantinos Kottis
Οι Abba είναι μέσα στα καλύτερα ποπ συγκροτήματα στην ιστορία, με εξαιρετικές ενορχηστρώσεις, ρυθμικά και μπαλάντες που έμειναν, δύο εξαιρετικές φωνές και διφωνίες, πέρα από δυνατές εικόνες και όμορφες γυναίκες. Αυτό που συγκρίνουν όντως την θέα Μαρινέλλα, με τους Νοστράδαμος και τους κορυφαίους διεθνώς στο είδους τους ABBA με τί άλλο δεν ξέρω, όντως με ξεπερνά. Το τραγούδι της Κοχ είναι συγκλονιστικό μέσα στην λιτότητά του. Σήμερα, διαβάζεις αρκετούς ξένους στο YouTube να το θεωρούν από τα καλύτερα τραγούδια που περάσαν ως ποιότητα. Εγώ να σου πώ πάντως θέλω καλά τραγούδια και μου είναι αδιάφορο τί θέση θα πάρουν.
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
μπορεί όμως να πετυχαίνε κάτι καλύτερο ο Κώστας Τουρνάς με το ufo αντί της Άννας Βίσση τότε.
Stathis Nikokavouras
Εχει παντως ισχυρη παρουσια το νησι μας. τον κοντοχωριανο μας.3 χιλιομετρα αποσταση σε ευθεια.τον γιαννη δημητρα.φεγγαρι καλοκαιρινο.και τον σακη.τουμπαααααααα.και με αλλη φανελα αλλα κερκυραια η βικυ λεανδρος..και η μανα της νανας μουσχουρη κερκυραια..το πιο μουσικο νησι της γης.17 φιλαρμονικες....
Φώντας Τρούσας
το φεγγάρι καλοκαιρινό έχει ωραία μελωδία, αλλά ήταν για την γιουροβίζιον του '40
Stathis Nikokavouras
ναι και ο δημητρας οπως παντα σε καταθλιψη
Takis Akkos
ΔιαγραφήΤο ελληνικό τραγούδι πρέπει να έχει στην ούγια ...έγκριση Μενδωνη δηλ.ποσοστωση 41 τακατό. Τελεία.Κι εσείς ασχολείστε με Γιουροβιζιόν?
Nikos Papas
Να ξανάστείλουμε το πρωτοποριακό s.a.g.a.p.o.!! Εμένα μου θύμισε το hardcore αλληλούια των lordie!
Stamatis Tsolelis
Η γιουροβυζιον ειναι παρωδία δεν ειναι μουσικος διαγωνισμος.
Nikos Zervos
TIS MARIZA KOX TO KOMATI ITAN SE SKINOTHESIA TOU KOSTA FERRI---KAI IAN PETYXIMENI EPILOGI
Φώντας Τρούσας
Μια χαρά βιντεοκλίπ είναι. Και το τραγούδι είναι ωραίο. Απλά δεν έκανε για Γιουροβίζιον.
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
της Κλεοπάτρας το στο τραγούδι να γίνει η ελπίδα ήρθε στην πέμπτη θέση στα 90s η πιο καλή θέση ως τότε μαζί με μάθημα.σολφέζ
Nikos Zervos
ENO TIS SATI TO INDIKO EINAI;;;;;;;;;;;;;;
Φώντας Τρούσας
η μισή αθήνα είναι ινδία, πακιστάν, μπαγκλαντές, αιθιοπία, αλβανία κτλ ρε φίλε, άμα θες να εκφράσεις το σήμερα αυτό είναι το σήμερα - είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι
Φανή Μαρ
Προσωπικά δεν μου αρέσει. Στην έναρξη η φωνή της με ενοχλεί. Ο συνδυασμός ήχων ως απλή ακροάτρια δεν μου αρέσει. Το βίντεο με θλίβει. Ταιριάζει με τη decadence της Ελλάδας, οπότε γιατί να με χαροποιει.Το κορίτσι αυτό, γράφει στο βιογραφικό της, πως ήταν υπότροφος του Berklee ως εξαιρετικό ταλέντο. Η επιλογή που κάνει δεν μου κολλάει με αυτό. Μου φαίνεται μια τεράστια αρπαχτή. Δικαίωμά της. Προτιμώ τους καλλιτέχνες που μένουν πιστοί σε αυτό που πιστεύουν. Δεν ακούω Παπαρίζου αλλά θεωρώ ότι ταίριαζε με τη Eurovision.
Γεώργιος Ζγούρας
* Μία χαρά τα είπε η Μαρίζα και καλώς έπραξε ο Μάνος!
- Μακάρι να είχαμε σαντούρια, λύρες, κλαρίνα κλπ όργανα, καθώς και την ελληνική γλώσσα στον διαγωνισμό αλλά όλοι έχουμε γίνει αγγλόφωνοι - (προς ώρας) και...παγκοσμιοποιημένοι!
Kostas Giannakis
Η συμμέτοχη της ΕΡΤ με τη Μαρίζα Κωχ ήταν κίνηση διαμαρτυρίας (και καλά κάνανε ) κατά της εισβολής της Τουρκίας στη Κύπρο, δύο μόλις χρόνια μετά και όχι με στόχο να μαζέψει πόντους. Όχι ιδιαίτερα κατανοητό ακόμα και για εκείνη την εποχή θεωρώ, πόσο μάλλον σήμερα,,,
Φώντας Τρούσας
Είναι γνωστά αυτά τα θέματα, από αιώνες. Εμμένω σ' αυτό που έγραψα στο ποστ.
Kostas Giannakis
το πανηγυράκι δεν ήταν ποτέ τόσο αθώο και ειδικά σήμερα, αλλά πάντα με ιμπεριαλιστικές προεκτάσεις.... Για μία και μοναδική φορά παίξαμε εκτός αφηγήματος, αυτός είναι ο λόγος που κάνει ξεχωριστή τη συμμετοχή εκείνη.
Karameros Christos
Πολύ σωστή..κατά τη γνώμη μου...τοποθέτηση!!!!!
Athina Pasalari
Ότι κι αν στοχεύουμε, από τη στιγμή που οι γείτονες ψηφίζουν τους άλλους γείτονες, τζάμπα ο κόπος. Έρχονται και οι ψήφοι των "ειδικών" να εξομαλύνουν την κατάσταση, ωστόσο τα τελευταία χρόνια την εκτροχιάζουν σκόπιμα, για να περάσουν πολιτικά-"κοινωνικά" μηνύματα εκεί που τους ενδιαφέρει... Μέσα σε αυτό το χαμό (συγγνώμη, θεσμό θα έλεγα), σαφώς υπήρξαν και αρκετά αξιόλογα τραγούδια, βραβευμένα και μη, που δε στάθηκε δυνατό να τα επισκιάσει καμία σκοπιμότητα. Το τωρινό δεν είναι ένα από αυτά, άρα κατεβαίνει στην αρένα. Οψόμεθα.
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Και η Άνοιξη του Ανδρέα Μικρούτσικου με τη Σοφία Βόσσου ήταν ένα καταπληκτικό κομμάτι ανεξαρτήτως θέσης που έλαβε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έρχεται ο άλλος και μου λέει... καλά εσύ σοβαρός άνθρωπος κάθεσαι και ασχολείσαι με τη Eurovision;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
Κι επειδή πάμε για τελευταία Κυριακή... https://www.youtube.com/watch?v=qmbx4_TQbkA
Gipsy Kings - Volare (Official Video)
Nikolaos Nikolopoulos
Τόσο ξεφτέρια ήταν οι κριτές σε εκείνο το διαγωνισμό (το 58) που τον Modugno τον έβγαλαν τρίτο και πρώτο ένα γαλλικό τραγούδι που κανείς δεν το θυμάται τώρα πιά!
Φώντας Τρούσας
Εδώ έθαψαν το Ρόκι Σαχάν στην Ολυμπιάδα Τραγουδιού και μου λες για τον Μοντούνιο...
Lefteris Papadimitriou
Η ευρωπαϊκή ποπ πάντα έχει ένα φρέσκο αέρα σε σχέση με το τι επικρατεί.
Markos Mygiakis
Πάντα μου άρεσε και η γαλλική διασκευή που έκανε η Dalida
https://youtu.be/8XGLN8tavhk?si=ex3FxfwGnZPdeIw6
Dalida Dans le bleue du ciel bleu / 1958 / Dalida official
Patritsopoulos Nikos
Στα σεβεντις εκτός απο τους φοβερούς abba, βγήκαν πανεμορφα τραγούδια στο διαγωνισμό
Ntinos Dimatatis
Εντάξει Φώντα ,όταν ξεκινησε η Eurovision είχε άλλες προδιαγραφές και ποιότητα.Εδώ και χρόνια εξελίχτηκε σε ένα πανηγυράκι και δεν χρειάζεται να την παίρνεις στα σοβαρά.....
Φώντας Τρούσας
Την ίδια ποιότητα είχε πάντα. Φεστιβάλ ποπ και ελαφρού τραγουδιού ήταν. Δεν ήταν φεστιβάλ τζαζ και έγινε ποπ. Ότι την παίρνεις σοβαρά σημαίνει ότι δεν την χλευάζεις και ότι προσπαθείς να δεις κάθε φορά τι παίζει.
Ntinos Dimatatis
Οχι βέβαια....Παλαιά είχε πρώτιστο ρόλο η φωνή.Τώρα το θέαμα,τα χορευτικά.τα μπούτια και τα ξέκωλα....!!!
Φώντας Τρούσας
Μιλάς σαν γερομπαμπαλής τώρα. Αν είναι δυνατόν οι άνθρωποι να ντύνονται το ίδιο το 1950 και το 2020. Και ο χορός και το θέαμα με την ποπ είναι αλληλένδετα. Ποπ που δεν χορεύεται είναι για τα μπάζα. Πάντα χορευόταν η ποπ. Και το 1930 οι γυναίκες φορούσαν φούστες μέχρι τους αστραγάλους. Και λοιπόν; Ξεκόλλα από το απώτατο χθες και από τα "ένδοξα σίξτις".
Ntinos Dimatatis
Ευχαριστώ για το κοπλιμάν .γι άλλη μια φορά έπεσες μέσα......
Ntinos Dimatatis Ρε φίλε είπα "σαν". Θεωρώ ότι είσαι άνθρωπος με μοντέρνες απόψεις, και δεν πρέπει να δείχνεις το αντίθετο. Εσύ δεν είσαι συντηρητικός στο ντύσιμο, ας πούμε, παρότι είσαι μεγάλος. Φοράς χρώματα κ.λπ. οπότε πρέπει να τα δεις τα πράγματα διαφορετικά και σε σχέση με τη Γιουροβίζιον. Πιο χαλαρά και πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Stamatis Tsolelis
ποτε δεν ειχε ποιότητα απο την στιγμη που η μια χωρα ψηφιζε την άλλη για καθαρα μη μουσικους λόγους ακομα δηλ.κι αν το κομματι ηταν κλαψε με μανα κλαψε με !! Τι προδιαγραφές;Κολοκυθια τουμπανα!!
Ntinos Dimatatis
Αλλη παθογένεια αυτή .Μπορεί το κομμάτι να ήταν για κλάμματα αλλά η φίλη χώρα το ψήφιζε για ευνόητους λόγους.Αργησαν να το καταλάβουν και μετά έβαλαν και το κοινό μέσα στην ψηφοφορία....
Stamatis Tsolelis
Οποιαδηποτε τεκμηριωμενη άποψη για την γιουροβυζιον δεν μπορει παρα να ειναι αποδεκτή αλλα μια τετοια "διαγωνισμοπαρωδια" πως συνδέεται με το πολυ μπροστα έντυπο τζαζ & Jazz δεν μπορω να το κατανοήσω.Ασχολειται η τζαζ κοινοτητα με ποταπά θεάματα εθνικιστικου προσανατολισμού;
Φώντας Τρούσας
Συνδέεται, να βρεις το τεύχος και να διαβάσεις εκείνα που έγραψα. Και να προσπαθήσεις να τα κατανοήσεις.
Stamatis Tsolelis
να προσπαθησω;Αλλο και τούτο!!Σε γλωσσα Καστοριαδη γραφετε και θεωρειτε οτι δεν θα το κατανοησω;Επειδη με πριζωσατε θα το βρω άμεσα και θα σας πω αν εχω αντιθετη αποψη που μαλλον θα έχω αλλα ας το δουμε για να μην προτρεχω.
Stamatis Tsolelis
δωσε λινκ
Stamatis Tsolelis
θα το ψάξω,απτο κινητο δεν παιζει η αναζητηση ειναι χάος
Φώντας Τρούσας
το να "προσπαθήσεις" απαντά στο δικό σου "δεν μπορω να το κατανοήσω". το τεύχος δεν υπάρχει on line - μην τα θέλετε όλα έτοιμα.
Stamatis Tsolelis
Διαγραφήεισαι παντως φοβερος σχολιαστής, διαβασα διαφορα στο Δισκορυχειον καί εισαι κορυφή, βεβαια σε διαβαζα και στο jazz&τζαζ οπως και άρθρα του Χαρωνιτη αλλα και του Αργυρη Ζηλου στο Audio.Αν δεν μπορεσω να βρω τι ειπες δεν μπορω να εκφερω γνώμη αλλα νομιζω δεν χρειαζεται να ασχοληθώ ειμαι σιγουρος οτι εισαι ευστοχος χωρις να θελω να σου χαιδεψω τα γενια.. απλα εγω δεν θεωρω το θεμα Γιουροβυζιον και το γραφω ετσι καθαρα κοροιδευτικα αφου ειναι μια επιηκης μπουφλα ανευ νοηματος αφου οι χωρες ΠΟΤΕ δεν ψηφιζουν τραγουδι αλλα χωρες που εχουν φιλικες σχεσεις.Δηλαδη ενα τριμπουρδελο.
Lefteris Kongalidis
φεστιβάλ νέων ταλέντων έγινε χωρίς να το καταλάβουμε.
Φώντας Τρούσας
H Agnetha 24 ήταν όταν ανέβηκε στο stage, και η Βίκυ 20 όταν πήρε πρωτιά, ενώ η Σάττι είναι 37.
Ntinos Dimatatis
Οχι πάντα,,,,,
Giorgis Christodoulou
Χάρηκα τόσο με αυτό που έγραψες που ήρθα να καταχραστώ λίγο τον τοίχο σου και να "κολλήσω" το αγαπημένο μου κομψοτέχνημα ποιητικής pop!
https://www.youtube.com/watch?v=yVtkvuKpKf8
Franco Battiato, Alice - I treni di tozeur
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τελευταίες προσθήκες..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Πριτσαπίδουλας
Φωτοβολίδα προ αμνημονεύτων χρόνων.
Ολοσέλιδη συνέντευξη του δημοσίευσα στις Αθηναϊκές Νύχτες, του Ανδρέα Κουβελογιάννη.
_Τότε ξεκινούσα στη δημοσιογραφία.
Φώντας Τρούσας
Αυτό είναι εποχής Αυστραλίας, πριν έρθει στην Ελλάδα.
Nicholas Hatziyiannis
Μόλις μπουκαάααρω στον
George Ioakeimidis
Απτό στόμα μου το πήρες
Nikos Markos
https://youtu.be/ylrHhu3Y6PE?si=lBGn0Q3cxqy959ze
ΤΖΩΝ ΤΙΚΗΣ - ΒΑΣΙΚΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΑΝΝΗ
Manos Tzanakakis
Στου Γιαννάκη τον τεκέ...
Ntinos Dimatatis
Δασύτριχος.....!!!
Kyriakos Kotaras
Δίδυμος αδελφός του Τζεβελέκου......δεν είχα συνειδητοποιήσει την ομοιότητα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Στα δέκα καλύτερα άλμπουμ της ελληνικής ποπ, διαχρονικά..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Markakis
Δεν είναι στα 10, στα 20 μπορεί!
Natura Morta
No
Manolis Papadourakis
Τα άλλα εννέα;
Aris Kopsidas
συμφωνω!
Jimmy Musicfan
Μεχρι το 1980, στις γυναικειες φωνες, με ΕΛΠΙΔΑ, ΤΑΜΜΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΜΙΛΛΥ, BLUEBIRDS, ΜΑΡΙΝΑ, κλπ αν και εχει μοναδικο στυλ, μετα ακολουθουν φωλες.
Aris Kopsidas
ξεχασες την Ελενα
Jimmy Musicfan
ηταν στα κλπ,
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το να διαβάζω ότι πέθανε ο Steve Harley των Cockney Rebel και να μην διαβάζω ότι ο Βασ. Παπακωνσταντίνου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Giannakis
Νομίζω έχει τραγουδήσει και το ίδιο το Σεμπάστιαν
Φώντας Τρούσας
ποιος? Eίπαμε ο Βασ έχει τραγουδήσει το Σεμπάστιαν, μην μας μπερδεύεις τώρα
Kostas Giannakis
o Παπακωνσταντίνου
Φώντας Τρούσας
Ρε φίλε αυτό λέμε. Τι καταλαβαίνεις εσύ?
Kostas Giannakis
δε καταλαβα τι δουλεια εχει το φοβαμαι με το Σεμπαστιαν
Φώντας Τρούσας
o δίσκος είναι το Φοβάμαι ρε φίλε, εκεί όπου είναι το Σεμπάστιαν
Labis Vasilatos
το εξηγεί...Τί δεν καταλαβαίνετε;Ο πολύς ο κόσμος, όπως κι εγώ, μικρός τότε, πρώτα έμαθα το "Σεμπάστιαν" από Βασίλη κ μετά από Steve Harley..
Kostas Giannakis
καμια σχεση τωρα ετσι? ελπιζω μετα να το ξέχασες
Labis Vasilatos
ε όχι...Κ ο Βασίλης ωραία διασκευή το είχε κάνει
Kostas Giannakis
νταξει φιλε μην αρπάζεσαι, τυχαινει πολλές φορες να μη ξέρουμε και σημαντικότερα πραγματα απο τους δισκους του Βασιλη Π.
Labis Vasilatos
ούτε αρπάχτηκα ούτε κατηγορώ κανέναν... Κανένας μας δεν τα ξέρει όλα.
Η περιγραφή τού Φώντας ήταν εμφανής.
Καλή σαρακοστή...
Spiros Aggelopoulos
Έγραψε κάτι ο Δηματατης
Φώντας Τρούσας
δεν μιλάω για το fb
To hideaway το έπαιζαν όλα τα ροκ μπαρ στα 70s και 80s https://www.youtube.com/watch?v=BNNTBY-Uw3Y
COCKNEY REBEL – HIDEAWAY
Nikos Christofilis
και το Mr Soft παίχτηκε αρκετά
Spyros Diastimikos
Σωστά. Κεφαλάρι, Crazy Horse, Rainbow, Ομπρε στις προ μετάλλου εποχές της... το είχαν καθημερινά στο πρόγραμμα.
Harry Gordon
ακομα το παιζουν στην επαρχια
Andreas Frogoudakis
και το mr soft και το make me smile...
Αντώνης Νικολάου
Στις συναυλίες του Harley στην Ελλάδα εμφανίστηκε μαζί του κι ο Βασίλης ..
Σταύρος Καρτσωνάκης
Και μάλιστα την τελευταία φορά που ήρθε στο Ηρώδειο με μπαστούνι-ημουν εκεί - ο Harley το τραγούδησε και μάλιστα για αυτή τη διασκευή ήταν πολύ επαινετικος. Τώρα λυπήθηκα με αυτό το νέο γιατί προσωπικά ήταν από τους αγαπημένους μου και τον παρακολουθούσα χρόνια
Σταύρος Καρτσωνάκης
Πολύ σπουδαίος
Nina Tsavou
Στον Ρόδον οι Cockney Rebel!
Yannis Raouzeos
Και στα early nineties...Καλό του ταξίδι .
Yannis Raouzeos
Καλά σαφώς αυτό που γράφεις Φώντα για το "Σεμπάστιαν"!
Konstantinos Kuluris
Τα hideaway & Mr soft σπουδαία κομμάτια για την εποχή ,συμπεριλαμβανόμενου του sebastian ("φοβάμαι" στην μεταφορά από Βασ. Παπακωνσταντίνου ) όπως και η εκδοχή τους στο "here comes the sun ", rip
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Κυκλοφορεί η «Ρεζέρβα» του Διονύση Σαββόπουλου, περιλαμβάνοντας το «Μακρύ Ζεϊμπέκικο για τον Νίκο»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικος Μαργαρωνης
''μέχρι το 1982'' . Μα μέσα του 82 πρωτοκυκλοφόρησε και φυσικά ισχύει αυτό που λες , στη γιαγια με τα ρουλεμάν υπήρχε μπιπ..
Φώντας Τρούσας
Ό,τι να'ναι. Νομίζει πως κυκλοφορούσε ο πρώτος δίσκος με μπιπ και πως μετά ξαναβγήκε χωρίς μπιπ.
Νικος Μαργαρωνης
Ποιος ο φωστήρας αυτός??
Stathis Nikokavouras
Και εγω σε αγαπω γ@μω τον χριστ@μου....πανω στην οροφη του σταγιερ...την αλλη μερα στην αναφορα...20 μερες φυλακη.βαλε του λεω αλλες 5 απο μενα..φερρες εβρος.....οσο για τον σαβοπουλο...δεν αλλαξε τιποτα..το ιδιο και τωρα 50 χρονια μετα...οι δικαστες ηταν εκει μα η δικαιοσυνη ηταν απεξω...
Dimitris Zaharis
Ποιος υπογράφει ;
Costas Papaoikonomou
Το ότι είχε λογοκριθεί η λέξη Εβρεν στο τραγούδι Ελλάς του Βασίλη Νικολαΐδη τι σας λεει;
Φώντας Τρούσας
Εμένα; Τι να μου πει; Εγώ έγραψα το κείμενο;
Grosz Lond
Φώντας Τρούσας ποιος;
Σταύρος Καρτσωνάκης
Γιατί ασχολούμαστε?
Φώντας Τρούσας
Όσο πατάει η γάτα
Ferris Costas
Μα το 1982 αν θυμάμαι καλά, λογοκρίθηκε ο Χάρος με τον ανυπέρβλητο Δασκαλάκη, και η Υπόγα στ' Αμερικάνικα ρεμπέτικα του Σπύρου Παπαϊωάννου. Και ήταν... η αρχή του ΠΑΣΟΚ!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ελληνικό ροκ είναι κάτι πολύ πιο ευρύ απ' αυτό που νομίζουν ορισμένοι."...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Panayiotatos
Δεν τις ήξερα. Καταπληκτικό όντως κομμάτι!
Φώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=bz3a5t77QRk
O Mythos
Nikos Zozos
Τι λες ρε φίλε!
Γιώργος Δελτα
Δεν ξέρω και πολλά αλλά θεωρώ φοβερή και την ενορχήστρωση διαχρονική,πολύ ωραίο τραγούδι
Tanas Atanasoff
Μάρεσε πολύ κι ετούτη η διασκευάρα
https://youtu.be/g9Zh5npqIko
Sulejmon (Soolaimon)
Haris Mantellos
Γράψε φίλε Φώντα κι αυτές στην ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου σου!
Aggelos Bizelopoulos
Ρε φωντα τι κόμματαρα είναι αυτή
Γεώργιος Ευφροσυνίδης
Πραγματικό δισκορυχείο!
Stefanos Kavallierakis
Έλα Χριστέ και Παναγία , απίστευτο!
Arvaniti Panayiota
Τί τραγουδαρα!!!
Panos Ramone
Λες να ήταν φίλοι με τους Asteria Beat? Είχαν βγάλει την ίδια χρονιά ενα δισκάκι με τέσσερα ελληνόφωνα μάλιστα τραγούδια!
Φώντας Τρούσας
O πρώτος που έγραψε στην Ελλάδα για τα Asteria ήμουν εγώ το 2010...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2010/09/asteria.html
ASTERIA στην πρώην Τσεχοσλοβακία…
Nikos Koutsogiannis
ωραίο!