Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 145

22/2/2019
Τιμώ το Σαββόπουλο για τα τραγούδια που έγραψε στα σίξτις και στα σέβεντις, και για λίγα ακόμη, μετρημένα στα δάχτυλα, από κει και κάτω. Επίσης και για μερικές κουβέντες, που είχε πει παλιά, σε σχέση με το ροκ. Πέραν αυτών δεν αξίζει ν’ ασχολείσαι μαζί του. Εξάλλου ο «χώρος» (ένας είναι ο «χώρος») τον έχει αποκαθηλώσει ήδη από το 1978, 40 χρόνια πριν. Τόσο νωρίς. Άρα ό,τι και να λέμε εμείς σήμερα θα ακούγεται ως μιαν απλή επανάληψη. Ας πούμε λοιπόν κάτι πιο καινούριο…
Ιδεοδρόμιο, τεύχος 2 / 3 Φεβρουαρίου 1978
21/2/2019
Έξω από το Χάραμα, το ιστορικό Χάραμα τέλος πάντων, στο Σκοπευτήριο, στην Καισαριανή, έχει αναρτηθεί μια ταμπέλα από τον Δήμο (από το 2016 είναι εκεί), στην οποία διαβάζεις για τα… έργα που θα γίνουν, για την ανάδειξη του χώρου. Περιττό να πω πως μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί απολύτως τίποτα. Μπορεί, όμως, να ξεκινήσει κάτι, τώρα, πριν από τις (δημοτικές) εκλογές…
Τέλος πάντων, εκεί πέρα, σ’ ένα κείμενο-πανό, που είναι κολλημένο στην πόρτα και που συνοδεύει την προαναγγελία των έργων, ανάμεσα στα διάφορα γνωστά, περί Τσιτσάνη, Μπέλλου, λαϊκού πολιτισμού κ.λπ., αναγράφεται πως το Χάραμα άνοιξε το 1973!  
Σύντροφοι διορθώστε το, γιατί το Χάραμα υπάρχει σίγουρα από το 1970 (σίγουρα υπάρχει και από πιο πριν), ενώ είναι ντροπή να ζητάτε από τον κόσμο να σας παραδώσει τεκμήρια, γύρω από την ιστορία του μαγαζιού (έτσι διαβάζουμε στο κείμενο-πανό), όταν εσείς δεν έχετε βάλει ακόμη ούτε πρόκα. 

21/2/2019
Καααλός ήταν και ο Lagerfeld, αλλά εγώ είμαι φαν του Τσεκλένη. 'Ανοιξη '73...

8 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb περί Τσεκλένη...

    Maria Kalogeraki
    Ο πατέρας μου δούλευε για τον Τσεκλένη, σχεδίαζε τσάντες απλο χόμπυ

    Thomas Triantafyllou
    Εξώφυλλο MPS; ❤️

    Costas Rizos
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb σχετικά με το Χάραμα...

    Athena Delcosta
    Αν θυμάμαι καλά απο τις διηγήσεις του πατέρα μου σαν "Χάραμα" με αυτό το όνομα, υπάρχει από τις αρχές των σιξτις.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, αρχές, μέσα σίξτις... κάπου εκεί. Το ψάχνω...

    Athena Delcosta
    Ήταν και το τραγούδι του Παπαϊωάννου, "πριν το χάραμα μονάχος"..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το τραγούδι είναι από το 1948, είναι παλιότερο, αλλά μπορεί να αποτελεί την αφετηρία της ονομασίας.

    Athena Delcosta
    Ναι,γνωρίζω ότι είναι μεταπολεμικό. Νομίζω όμως, ότι εξαιτίας αυτού του άσματος υπήρξε η εν λογω ονοματοδοσία. Αυτά έχω ακούσει.

    Costis Drygianakis
    Δεν το φανταζόμουν ότι η Μαίρη Νταλμάς έχει τραγουδήσει με τον Τσιτσάνη και τον Παπαϊωάννου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια περί Σαββόπουλου...

    Πάνος Παπαστεργίου
    οι δίσκοι του 70 του Σαββόπουλου, το βρόμικο ψωμί και π Μπάλος, είναι σπουδαίοι λόγω μουσικών, ήτοι Μπουρμπούλια

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Την έχουμε ξανακάνει αυτή την κουβέντα και διαφωνώ εντελώς. Οι δίσκοι αυτοί είναι σπουδαίοι λόγω Σαββόπουλου.
    Στο Βρώμικο Ψωμί δεν παίζουν τα Μπουρμπούλια επίσης, αλλά η Λαιστρυγόνα.
    Μπουρμπούλια ουσιαστικά είναι μόνον ο Μπάλλος.

    Πάνος Παπαστεργίου
    οκ, δεκτό, αλλά πάλι δεν παίζει ο Σαββόπουλος

    Διονύσης Μπουκουβάλας
    ποιος έγραψε τη μουσική;;;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Σημασία δεν έχει ποιος παίζει, αλλά ποιος γράφει τα λόγια και τις μελωδίες. Παίκτες υπάρχουν δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες.

    Πάνος Παπαστεργίου
    προφανώς η διαφωνία μας είναι στην ενορχήστρωση. Ο Σαββόπουλος δεν θα μπορούσε να βάλει wah στο μπάσο. Οι 2 αυτοί δίσκοι διαφοροποιούνται λόγω των μουσικών. Φυσικά η πρώτη ύλη είναι καλή, θα γίνονταν καλοί οι δίσκοι και με άλλους μουσικούς, όχι όμως αριστουργήματα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάθε μουσικός, όταν είναι δημιουργικός, θα προσφέρει τα δικά του. Το έχω ξαναγράψει. Για μένα ο καλύτερος δίσκος του Σαββόπουλου είναι το Φορτηγό (και μπορώ να το αιτιολογήσω αυτό). Εκεί βεβαίως είναι μόνος του, χωρίς μπάσα και ηλεκτρικές κιθάρες.

    Giorgos Michas
    Παίζουν τον πολύ σημαντικό ρόλο τους και οι μουσικοί και η ενορχήστρωση αλλά τα αριστουργήματα είναι αριστουργήματα και με μία κιθάρα (βλέπε Dylan) που πάνω του πάτησε εκτός των αλλων και ο Σαβο .Τα πρώτα τραγούδια του είναι τέτοια , πολύ δυνατά γιατί ο στίχος περα από την μουσική σκοτώνει

    Nicola Di Rossi
    to iliko sto vromiko psomi to eixe ftiaksi mazi me ta bourboulia kai to pezan live apla ,meta xorisan oi dromi tous, kai ixografise me alous mousikous ,

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μουσική-στίχοι Διονύσης Σαββόπουλος. Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι αδιάφορα, αλλά είναι λεπτομέρειες.

    Nicola Di Rossi
    nai simfono, ala an baleis tous mousikous pou pezoun tora me ton vasili karra na peksoun auta ta tragoudia den tha itan to idio apotelesma,

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές αυτά. Εκείνη την εποχή (άσε τον Καρρά τώρα) υπήρχαν δέκα ισάξιοι μουσικοί σε κάθε όργανο. Μπορεί να λέω και λίγους. Πήρε εκείνους που πήρε. Θα μπορούσε να είχε πάρει άλλους και να είχε το ίδιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα. Σημασία έχει το πρωτογενές υλικό, που έχεις κάθε φορά. Μουσικούς θα βρεις να το υποστηρίξεις.
    Θα μπορούσε να είχε το Σπάθα και τον Τρανταλίδη κιθάρα-ντραμς, τον Κατακουζηνό ή τον Τριανταφύλλου μπάσο κ.ο.κ. Μουσικοί υπήρχαν. Δεν υποτιμώ τα Μπουρμπούλια, αλλά δεν θέλω να τα υπερτιμώ.

    Vana Iacovidou
    Εγώ πάλι, που κάθε φορά που πάω να βρω κάτι " λειψό", δε βρίσκω κάτι,συν ότι σε κάθε τραγούδι του, θυμάμαι στιγμές μου κ τα μπήγω κανονικότατα. Με λωλαίνει λιγάκι αυτό.

    Nikos Zervos
    SEVOMAI TON LEONIDA ALLA DIAFONO ===GIA SAVOPOULO=====

    Nikos Marketakis
    Η δυστυχία του να είσαι μαλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Iosif Vanger
      Ευτυχώς για τον ίδιο που αποκαθηλώθηκε από τον "χώρο" Πίο οπισθοδρόμηση κι από Αλβανία επί Χότζα το πας.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άσε τα χαζά σχόλια. Άμα δεν σου αρέσει να μην έρχεσαι να διαβάζεις. Και να προσέχεις πού κάνεις αιτήματα φιλίας άλλη φορά...

      Γιώργος Γιαννόπουλος
      Ποιος νομίζεις ότι τον άκουγε , εκτός από τον "χώρο"? Οι φιλελεύθεροι χουντοβασιλικοί ή η νεολαία της επεν? Και τί σχέση έχει ο "χώρος" με την αλβανία του χότζα? Το μόνο κομμάτι της ελλάδας του 70 που δεν είχε σχέση με την αλβανία του χότζα -γιατί όλα τα υπόλοιπα είχαν- ήταν ο "χώρος"

      Iosif Vanger
      Σ'αυτό θα συμφωνήσω. Η αλήθεια είναι ότι παρασύρθηκα από το κοινό μας ενδιαφέρον για την μουσική, όμως κι ο Κραουνάκης ωραία μουσική γράφει αλλά δεν τον εμπόδισε να εξελιχθεί σε τόσο χυδαίο τύπο.

      Iosif Vanger
      α και με την ευκαιρία "Τα Τραπεζάκια Εξω" είναι ένας από τους πέντε καλύτερους δίσκους όλων των εποχών όχι μόνο του Σαββόπουλου και σίγουρα ο καλύτερος, μαζί με το Ρεμπέτικο του Ξαρχάκου, για τη δεκαετία του 80

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εντάξει προσωπικές κρίσεις για δίσκους ο καθένας μπορεί να κάνει και να λέει ό,τι θέλει. Κι εγώ είπα ότι το Φορτηγό είναι ο κορυφαίος δίσκος του Σαββόπουλου. Άλλα αυτά τώρα...
      Επίσης, γιατί είναι χυδαίος ο Κραουνάκης; Βαριά κουβέντα μου φαίνεται κι αυτή.
      Έχουν κάποιες ωραίες στιγμές και τα Τραπεζάκια (κάποιους στίχους, λίγες μελωδίες), αλλά σαν δίσκο εγώ τον κρίνω συν τοις άλλοις "φτωχό". Αδιάφορο ή και κακό ενορχηστρωτικά, χωρίς όραμα (για τον ήχο).
      Υπήρχανε και χοτζικοί στο χώρο. Εδώ... χοτζικός ήταν μέχρι και ο Cardew.

      Γιώργος Γιαννόπουλος
      ΣΑΚΕ

      Διαγραφή
    2. Δημητρης Σαλτος
      Δε θυμάμαι πάντως ο Κραουνάκης να έχει γράψει μαλακίες σαν το " ο γιος μου πήγε στον στρατό ενώ εγώ δεν πήγα". Μπορεί να έχει γίνει γελοίος αλλά το κρατά για πάρτη του. Ο Σαββόπουλος ξεφτιλισε και την τέχνη του με την αντιδραστικότητα του. Και κανείς δεν είπε πως δεν ήταν εξαιρετικός καλλιτέχνης, το πολιτικό του στίγμα κατακρίνουμε, που συνειδητά άφησε ο ίδιος.

      Διονύσης Μπουκουβάλας
      σίγουρα περί ορέξεως κολοκιθόπιτα, αλλά θεωρώ τα Τραπεζάκια μεγάλο δίσκο. Σίγουρα δεν είναι Μπάλος αλλά έχει πολύ εμπνευσμένες στιγμές, και ενορχηστρωτικά, όπως το "Μας βαράνε ντέφια".

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ και με το "γελοίος" διαφωνώ (για τον Κραουνάκη). Ο Κραουνάκης εκφράζεται πληθωρικά και... αριστοφανικά από χρόνια. Λέει ενδεχομένως και παραπάνω από αυτά που πρέπει ή αξίζει να λέει (όπως λένε όλοι οι πληθωρικοί τύποι), αλλά "γελοίο" δεν θα τον αποκαλούσα.

      Γιώργος Γιαννόπουλος
      Τα τραπεζάκια ήταν ένα "μανιφέστο της νεορθοδοξίας" και μουσικά προσπαθούσε να περιγράψει την "ιδιοπροσωπία του έθνους".

      Δημητρης Σαλτος
      Για εμένα το έχει χάσει αρκετά τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει φαιδρος. Μουσικά πάντως αποδίδει που και που , του το δίνω. Απλά θεωρώ γενικά ως πικ του και μουσικά, και συναυλιακά, και για όσα ελεγε, 80ς,90ς. Από εκεί και πέρα προς τα κάτω.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είχαν κακό ήχο τα Τραπεζάκια. Έβαλε κλαρίνο και ακουγόταν τελείως χάλια. Καμμία σχέση με τον ήχο του κλαρίνου του Χαλκιά π.χ. Ηχητικά τα Τραπεζάκια ήταν μεγάλη "σούπα". Αυτό έδειχνε έλλειψη ηχητικού οράματος. Το πολιτικοκοινωνικό κόνσεπτ το είχε (αντι-ευρωπαϊσμός, επιστροφή στις ρίζες, Ορθοδοξία κ.λπ.), αλλά ηχητικά δεν ήξερε πώς να το εκφράσει. Είχε μεγαλώσει κιόλας, και δεν ήταν και... Τουρνάς (εποχή Λευκών Φτερών).

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν τον παρακολουθώ δισκογραφικά τον Κραουνάκη την τελευταία δεκαετία. Μέχρι και τα μέσα των 00s έβγαζε καλά πράγματα (στο στυλ του). Ξαναλέω όμως πως αυτά που γράφει (τα κείμενα από δω κι από κει) εγώ τα βρίσκω πολύ συχνά γουστόζικα και με οίστρο.

      Iosif Vanger
      Τα τραπεζάκια έχουν πολλά επίπεδα ανάγνωσης και ακρόασης, όπως φαίνεται κι από τα σχόλια. Σε καμία περίπτωση δεν υποστήριζε αντι-ευρωπαϊσμός, επιστροφή στις ρίζες, Ορθοδοξία ή το πασοκ όπως ίσως κάποιοι άλλοι πιστεύουν αλλά ακριβώς το αντίθετο. Είναι ένας καθρέφτης της κοινωνίας και ο αντικατοπτρισμός της είναι παραμορφωτικός

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν ισχύουν αυτά που λες. Σε παραπέμπω σε συνέντευξη στο Σχολιαστή (#6, 9/1983). Ψάξε βρες την και διάβασέ την. Υπάρχει on line.

      Γιώργος Γιαννόπουλος
      Όπως τα προσλαμβάνει κανείς. Αλλά θα είναι δύσκολο να το τεκμηριώσεις βασιζόμενος στο ίδιο το έργο (πολύ περισσότερο που υπάρχουν και συνεντεύξεις και δηλώσεις της εποχής), απέναντι σε όσους τα πρακολούθησαν από κοντά εκείνη την περίοδο.;Στο σαββόπουλο του τότε και τον λόγο του.είναι παρόντα όλο το σχετικό jargon καθώς και οι αναφορές σε πρόσωπα-σύμβολα και κεντρικές ιδέες αυτού του "καθ ημάς φονταμενταλισμού" (δεν το λέω ειρωνικά, Μια επιστροφή στις ρίζες -έστω μέσω ενός ιδεολογήματος με μεγάλη δόση αυθαιρεσίας- μπορεί να είναι γόνιμη καλλιτεχνικά, όπως π.χ. συνέβη με τον "αφροαμερικάνικο εθνικισμό" και τη μαύρη μουσική)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Σκέφτομαι τώρα πως όπως τα απομεινάρια των χίπις στην Αμερική το ρίξανε μετά στο χριστιανισμό (κι έφτιαξαν το πολύ σημαντικό ενίοτε xian rock) κάπως έτσι, με τη συνήθη διαφορά φάσης, συνέβη και με τους δικούς μας ρόκερ. Και ο Σαββόπουλος και ο Πουλικάκος λίγο νωρίτερα μιλούσαν για το Χριστό, την Ορθοδοξία κ.λπ. Πιθανώς και άλλοι (όχι αναγκαστικά όλοι από την ίδια αφετηρία). Τώρα το σκέφτομαι και θα το ψάξω. Νομίζω και ο Σιδηρό κάτι είχε πει... Αλλά είχαν πει και άλλοι που επηρέαζαν την παρέα. Σίγουρα ο Μοροζίνης, που ήταν κοντά με τον Τάσο Φαληρέα, που επηρέαζε το Σαββόπουλο...

      Διαγραφή
    3. Ferris Costas
      Τη Νεο-Ορθοδοξία, την κόλησε από τον Ράμφο. Οι υπόλοιποι, την Ορθοδοξία, την κόλησαν από τον επανακάμψαντα εκ Γερμανίας (κι έναν Παπά) Σταμάτη Σπανουδάκη.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Η σχέση του με το Ράμφο είναι από παλιά. Τα έχουμε κάπου πει πάλι.

      Ferris Costas
      1968. Γιά τους "νέους κινηματογραφιστές, 1965. Η ο Σαββόπουλος θαύμαζε τον Ράμφο από την ΕΦΕΕ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τον ήξερε το Ράμφο από την αρχή, από τη Θεσσαλονίκη, πριν κατέβει στην Αθήνα. Να πω επίσης πως το ταξίδι που κάνανε στο Άγιον Όρος το '75 Σαββόπουλος με Κυριτσόπουλο υπήρξε καθοριστικό.
      Περί Σαββόπουλου, Ορθοδοξίας κ.λπ. είχαμε πει και άλλοτε. Να εδώ στα σχόλια, για όποιον έχει κουράγιο.
      https://diskoryxeion.blogspot.com/2017/12/facebook-64.html

      Ferris Costas
      Μα συμφωνώ. Τις ατέλειωτες φιλοσοφικές συζητήσεις με τον Ράμφο, τις κάναμε (Σαββόπουλος, Κηριτσόπουλος, Νόλλας Στάϊκος και άλλοι) το 67-68. Τότε ακόμα ο Ράμφος ήταν Πλατωνιστής, και Καστοριαδικός. Μόλις ξέσπασε ο Μάης του 68, δύο Έλληνες έφυγαν από το Παρίσι: Ο Ράμφος και ο Σαββόπουλος. Όταν επέστρεψε από το Παρίσι, το 1970, ο Ράμφος, είχε γίνει Ορθόδοξος.
      Σε σχέση με τα Μικρά Κείμενα, ο Σαββόπουλος (όπως κι άλλοι ανάμεσά μας) δεν ήταν "οργανωμένος" στην ΕΔΑ. Τον συνέλαβαν όταν βρήκαν μιά φωτογραφία του και τα στοιχεία του στο σπίτι της Ρηνιώς Παπανικόλα (Θεμελή), που πήγαν να συλλάβουν.(Ήσως κάπου να βρήκες πως η Ρηνιώ υπήρξε κατά κάποιο τρόπο πρόδρομος του Τάσου Φαληρέα.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τα έχει πει ο ίδιος (ότι ήταν στην ΕΔΑ).
      https://www.lifo.gr/articles/arxeio_articles/105542
      Η δεκαετία του '60, όπως την έζησα. Από τον Διονύση Σαββόπουλο
      Και αυτό έχει πει:
      "Η ΕΔΑ πιεζόταν από τον κόσμο, που γύρευε μια πρακτική διέξοδο. Ο σκληρός πυρήνας της ήταν καθοδηγούμενος από τη Μόσχα, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία είχε παραμερίσει τα σφυροδρέπανα. Οι φίλοι μου κι εγώ δεν θα πηγαίναμε ποτέ στην ΕΔΑ αν μόστραρε τα σφυροδρέπανα."

      Ferris Costas
      Όλα σωστά, με μία διαφορά: "Οργανωμένοι" στην ΕΔΑ,από την παρέα, ήσαν μόνο ΔΥΟ. Οι υπόλοιποι είμαστε Συμπαθούντες.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πάντως ο Σαββόπουλος δεν ήταν απλώς συμπαθών. Είχε ενεργό δράση. Ο συμπαθών μπορεί να συμπαθεί και μακρόθεν. Ο Σαββόπουλος ήταν μέσα στην ΕΔΑ, αναλάμβανε δράσεις. Ελπίζω να του γίνει, κάποια στιγμή, και αυτή η ερώτηση (αν ήταν δηλαδή και τυπικά οργανωμένος) και ν' απαντήσει ακριβώς.

      Ferris Costas
      Αν την έχεις, κοίτα στην Αυγή αρχές του 67, τη συζήτηση γιά το Ελληνικό τραγούδι, το Σαβοπουλ-Άμστελ του Σαββόπουλου, και τα ονόματα των συζητητών. Οι περισσότεροι (δραστήριοι) δεν είναι "οργανωμένοι", δηλαδή δηλωμένοι, με μητρώο. Μόνο δύο. Ο Δημήτρης Σταύρακας, κι ο Φώτος Λαμπρινός.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δυστυχώς δεν την έχω.
      Αν και το '67 πρέπει να είχε κάπως απομακρυνθεί. Η δράση του ήταν περισσότερη το '62-'63-'64.

      Ferris Costas
      62-63 ήρθε στην Αθήνα. Το 1963 εμφανίζεται με τον τότε συγκάτοικό του Μάνο Λοϊζο, Στη Στοά του Γιώργου Κούνδουρου, στην οδό Λεβέντη. Μαζί, η... ανήλικη ακόμα Μαρία Φαραντούρη, και ο Αλέκος (ξεχνώ τ' όνομά του), βαρύτονος που τραγουδούσε Βαμβακάρη. Ο Αλέκος ήταν γαμπρός του Τάσου Ζωγράφου, και φίλος των κινηματογραφιστών. Έτσι, οι νέοι κινηματογραφιστές από τη μιά τκαι το Πολιτιστικό της Νεολαίας (μετέπειτα Λαμπράπακηδες), τους -τον- αγγάλιασαν, και τους (τον) ενέταξαν στην παρέα. Η συζήτηση στην ΑΥΓΗ, με τον Σαββόπουλο "παραδοξολόγο" συζητητή, έγινε ΑΚΡΙΒΣΕΤΑΤΑ το 1967, λίγες μέρες ή βδομάδες πριν το πραξικόπημα.

      Διαγραφή
  4. Φώντα κάτι ελάχιστα γνωστο το ΧΑΡΑΜΑ ανήκε στον Παπαλαζάρου μεγάλο αστέρι της ελεύθερης πάλης (κοινώς Κατς) την περίοδο τέλη 60 αρχές 70.
    Για το κατς ίσως θα έπρεπε κάποτε να γραφτεί κάτι δεδομένου ότι υπήρξε ένα πολύ λαοφιλές άθλημα. Τελευταίοι εκπρόσωποι του, που σηματοδοτούν την παρακμή του αθλήματος ,ήταν ο Τρομάρας και ο μακαρίτης ο Σουγλάκος.
    Γιώργος Μα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα Γιώργο (για το κατς). Το έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά θέλει δουλειά.

      Διαγραφή