8/2/2019
Πέθανε πριν 5 μέρες, στα 64 χρόνια του, ο ιταλός
τραγουδοποιός, κιθαρίστας και κιμπορντίστας Giampiero Artegiani, βασικό μέλος
των προγκρεσιβάδων Semiramis, που είχαν δώσει το 1973 ένα φοβερό LP, το
“Dedicato a Frazz”. Τότε οι άνθρωποι αυτοί ήταν κάτω από 20 ετών – και είναι
απορίας άξιον, και σήμερα εννοείται, πώς μπόρεσαν και έφεραν εις πέρας ένα τόσο
σύνθετο progressive rock LP, σε τόσο νεαρή ηλικία. Μεγάλοι μουσικοί!
Πρόπερσι είχε φύγει από τη ζωή κι ένα άλλο μέλος του γκρουπ, ο κιμπορντίστας Maurizio Zarrillo,
αλλά όταν οι Semiramis επανασυνδέθηκαν δίνοντας μια live performance του
“Dedicato a Frazz” (μαζί και με άλλα κομμάτια βέβαια) στη Γένοβα, τον Απρίλιο
του 2017, ήταν εκεί ο Artegiani με τον Zarrillo, όπως και ο πρώτος ντράμερ
Paolo Faenza (μαζί με μερικούς ακόμη μεταγενέστερους μουσικούς). Οι άνθρωποι
έπαιξαν απίστευτα, ένα πολύ complex, άλμπουμ και αποθεώθηκαν.
Ο Artegiani είναι ο κιθαρίστας που κάθεται και αφηγείται…
Ο Artegiani είναι ο κιθαρίστας που κάθεται και αφηγείται…
8/2/2019
Αγόρασα πρόσφατα, γιατί δεν το είχα σε βινύλιο, το LP του
Μάνου Χατζιδάκι «Ο Καπετάν Μιχάλης και ο Κύκλος του C.N.S.», που είχε
κυκλοφορήσει σε ετικέτα NOTOΣ, το 1975. Το άλμπουμ το αγόρασα βασικά για το
εξαιρετικό εικαστικό του Μίνου Αργυράκη στο εξώφυλλο και στο 4σέλιδο LP-sized
ένθετο και όχι για τα τραγούδια, τα οποία τα είχα σε κασέτα από χρόνια. Έβαλα,
όμως, και το βινύλιο να παίξει, για ν' ακούσω τα τραγούδια όπως πρέπει, ύστερα
από πολύ καιρό…
Ο Χατζιδάκις γράφει διάφορα περίεργα στο
οπισθόφυλλο για το τραγούδι από τον Καπετάν-Μιχάλη «Δεν ήταν νησί (Άμα
λευτερωθεί η Κρήτη)» (που είχε κακοπέσει επί χούντας), τα οποία έχω σχολιάσει
παλιότερα στο δισκορυχείον, αλλά εκείνο που θέλω να πω, εδώ, τώρα, είναι κάτι
για τις συγκεκριμένες τραγουδιστικές αποδόσεις.
Η δική μου γνώμη είναι πως η ερμηνεία της Φλέρυς Νταντωνάκη στον Καπετάν-Μιχάλη είναι μέτρια (και διαχρονικά υπερεκτιμημένη), και πως δεν συγκρίνεται επ’ ουδενί με την πρώτη συγκλονιστική του Γιώργου Ρωμανού, από το 1966. Θα τολμούσα δε να πω πως μιλάμε για τη… μέρα με τη νύχτα. Αντιθέτως, άφθαστος είναι ο Σπύρος Σακκάς, εφάμιλλος θα έλεγα του πρώτου διδάξαντα Γιώργου Μούτσιου στον Κύκλο του C.N.S., που είναι ένα εξαιρετικό έργο (και μάλλον υποτιμημένο στη συνολική εργογραφία του Χατζιδάκι).
Η δική μου γνώμη είναι πως η ερμηνεία της Φλέρυς Νταντωνάκη στον Καπετάν-Μιχάλη είναι μέτρια (και διαχρονικά υπερεκτιμημένη), και πως δεν συγκρίνεται επ’ ουδενί με την πρώτη συγκλονιστική του Γιώργου Ρωμανού, από το 1966. Θα τολμούσα δε να πω πως μιλάμε για τη… μέρα με τη νύχτα. Αντιθέτως, άφθαστος είναι ο Σπύρος Σακκάς, εφάμιλλος θα έλεγα του πρώτου διδάξαντα Γιώργου Μούτσιου στον Κύκλο του C.N.S., που είναι ένα εξαιρετικό έργο (και μάλλον υποτιμημένο στη συνολική εργογραφία του Χατζιδάκι).
6/2/2019
Δεν ξέρω αν ο Πολάκης είναι ο χειρότερος (αναπληρωτής) υπουργός υγείας,
που είχαμε ποτέ – αν και κάτι τέτοιο το αποκλείω, αφού γι’ αυτό τον τίτλο
υπάρχει μόνον ένας υποψήφιος, ο ανεκδιήγητος Αβραμόπουλος. Ο κύριος Τίποτας,
όπως ευφυώς τον είχε αποκαλέσει πριν από πολλά χρόνια ο Πάγκαλος, διαβλέποντας
όχι απλώς το «τίποτα» στη δημόσια πολιτεία του, αλλά ίσως ακόμη και τα «πλην»
του. «Πλην» που συνδέθηκαν με τις καραβιές των αντιγριπικών, με την εκτόξευση
της φαρμακευτικής δαπάνης και γενικότερα
της δαπάνης (επί υπουργίας του), μια σπατάλη (για να το πω κομψά) που αποτέλεσε
κι έναν από τους βασικούς πυλώνες της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας. Άρα,
το να βρεθεί χειρότερος υπουργός υγείας από τον Αβραμόπουλο είναι αδύνατον.
Ο Πολάκης είναι γιατρός, και όπως πάρα πολλοί γιατροί είναι λαϊκό άτομο ("γιατρέ μου" και τα λοιπά). Δεν υπάρχουν τόσο πολλοί λαϊκοί δικηγόροι ή μηχανικοί θέλω να πω. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί και να καπνίζει, όπως και να πίνει μπύρες, να παίζει προπό, να χορεύει ζεϊμπέκικα, να πηγαίνει στο γήπεδο και να φωνάζει συνθήματα, να ψωνίζει από τις λαϊκές, να φοράει παντόφλες και φανέλες του τάλιρου κ.ο.κ.
Εμένα δηλαδή δεν θα με παραξένευε αν κάπνιζε ακόμη και σε χειρουργείο ο Πολάκης, και πάντως σίγουρα μετά το πέρας μιας εγχείρησης… έτσι ως «να πάνε κάτω τα φαρμάκια» και ως ανακούφιση.
Με το τσιγάρο, τώρα, δηλαδή με την αντικαπνιστική εκστρατεία όπως τη λένε, υπάρχει ψύχωση (κάτι επίσης επιβαρυντικό για την υγεία), και προσωπικώς δεν είμαι σίγουρος αν για όσα του καταμαρτυρούν (του τσιγάρου) φταίει το ίδιο και όχι ο αέρας που αναπνέουμε γενικά (για τον οποίον κανείς δεν μιλάει και κανείς δεν εξανίσταται). Γιατί και παλιά κάπνιζαν οι άνθρωποι και μάλιστα περισσότερο, αλλά οι σχετικοί καρκίνοι ήταν λιγότεροι.
Φυσικά και θεωρώ το τσιγάρο μια κακή συνήθεια (όταν είναι συνήθεια), φυσικά κι ένας γιατρός και μάλιστα (αναπληρωτής) υπουργός υγείας θα ήταν σωστό να δίνει το καλό (δημόσιο) παράδειγμα, φυσικά και μ’ ενοχλεί ο καπνός όταν έρχεται κατ’ ευθείαν επάνω μου (πάω αλλού) ή όταν μπαίνω σε μπαρ και αρχίζω να… κλαίω, αλλά, προσωπικά, και στην πράξη, δεν έχω απολύτως καμμία απαίτηση από τον καπνιστή (και μιλάω για τους κλειστούς χώρους). Έχω όμως την απαίτηση, από τους μαγαζάτορες, να δουλεύουν τα μαγαζιά τους με φουλ εξαερισμό. Κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει, στο βαθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Αυτά.
Ο Πολάκης είναι γιατρός, και όπως πάρα πολλοί γιατροί είναι λαϊκό άτομο ("γιατρέ μου" και τα λοιπά). Δεν υπάρχουν τόσο πολλοί λαϊκοί δικηγόροι ή μηχανικοί θέλω να πω. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί και να καπνίζει, όπως και να πίνει μπύρες, να παίζει προπό, να χορεύει ζεϊμπέκικα, να πηγαίνει στο γήπεδο και να φωνάζει συνθήματα, να ψωνίζει από τις λαϊκές, να φοράει παντόφλες και φανέλες του τάλιρου κ.ο.κ.
Εμένα δηλαδή δεν θα με παραξένευε αν κάπνιζε ακόμη και σε χειρουργείο ο Πολάκης, και πάντως σίγουρα μετά το πέρας μιας εγχείρησης… έτσι ως «να πάνε κάτω τα φαρμάκια» και ως ανακούφιση.
Με το τσιγάρο, τώρα, δηλαδή με την αντικαπνιστική εκστρατεία όπως τη λένε, υπάρχει ψύχωση (κάτι επίσης επιβαρυντικό για την υγεία), και προσωπικώς δεν είμαι σίγουρος αν για όσα του καταμαρτυρούν (του τσιγάρου) φταίει το ίδιο και όχι ο αέρας που αναπνέουμε γενικά (για τον οποίον κανείς δεν μιλάει και κανείς δεν εξανίσταται). Γιατί και παλιά κάπνιζαν οι άνθρωποι και μάλιστα περισσότερο, αλλά οι σχετικοί καρκίνοι ήταν λιγότεροι.
Φυσικά και θεωρώ το τσιγάρο μια κακή συνήθεια (όταν είναι συνήθεια), φυσικά κι ένας γιατρός και μάλιστα (αναπληρωτής) υπουργός υγείας θα ήταν σωστό να δίνει το καλό (δημόσιο) παράδειγμα, φυσικά και μ’ ενοχλεί ο καπνός όταν έρχεται κατ’ ευθείαν επάνω μου (πάω αλλού) ή όταν μπαίνω σε μπαρ και αρχίζω να… κλαίω, αλλά, προσωπικά, και στην πράξη, δεν έχω απολύτως καμμία απαίτηση από τον καπνιστή (και μιλάω για τους κλειστούς χώρους). Έχω όμως την απαίτηση, από τους μαγαζάτορες, να δουλεύουν τα μαγαζιά τους με φουλ εξαερισμό. Κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει, στο βαθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Αυτά.
5/2/2019
H Κατερίνα Καζέλλι διαβάζει (δηλ. κοιτάζει) ΓΥΝΑΙΚΑ, την
εποχή του "Re di cuori" - ένα τραγούδι που είχε βρεθεί στη δέκατη
τέταρτη θέση στο φεστιβάλ Sanremo, 1970.
Δεν ήταν καθόλου άσχημο, ακούστε το, και σκεφθείτε τι γινόταν στις παραπάνω θέσεις...
Δεν ήταν καθόλου άσχημο, ακούστε το, και σκεφθείτε τι γινόταν στις παραπάνω θέσεις...
3/2/2019
Για ποδοσφαιρόφιλους-παλιοσειρές…
Πριν κανα-δυο μήνες είχα ποστάρει τον Ολυμπιακό των early seventies, δια χειρός
Μιχάλη Νικολινάκου (του αείμνηστου ηθοποιού και ζωγράφου). Τώρα σειρά έχει ο
ΠΑΟΚ της ίδιας εποχής!
Ακούω ονόματα ποδοσφαιριστών και από εσάς (εννοείται από μνήμης). Εγώ έχω βρει
ήδη κάμποσα, αλλά όχι όλα…
Σχόλια από το fb περί ΠΑΟΚ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Παναγιωτάκης
Επιτρέψτε μου ως Παοκτζή λίγο μεταγενέστερο από αυτή την εποχή μια γνώμη: Καθιστοί από αριστερά Αναστασιάδης, Τερζανίδης, Φουντουκίδης, Σαράφης, Μαντζουράκης(μια που αναφέρθηκε, ήταν προν από την εποχή μου, δεν τον θυμάμαι στον ΠΑΟΚ, αλλά θα μπορούσε), Παρίδης. Όρθιοι από αριστερά: Κούδας, άγνωστος, Γούναρης, 2 άγνωστοι, Ιωσηφίδης και τελευταίος θα μπορούσε να είναι ο Αποστολίδης άραγε; (όχι ο Κούλης, ο αμυντικός, δε θυμάμαι το μικρό του όνομα, ούτε αν ήταν στην ομάδα τότε). Από τους υπόλοιπους πρωτοκλασάτους, Ασλανίδη δε βλέπω, Πέλλιο, Κούλη Αποστολίδη και Κερμανίδη δεν τους θυμάμαι φυσιογνωμικά. Για τον τερματοφύλακα δηλώνω άγνοια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ωραίο αυτό για Μαντζουράκη. Τον είχα κι εγώ κατά νου και μάλλον έτσι είναι. Αναστασιάδης δεν παίζει (για μένα). Και για τον καθιστό Φουντουκίδη έχω αμφιβολία.
Γιάννης Παναγιωτάκης
Ήταν όμως τότε στην ομάδα και δεν υπάρχει κάποιος άλλις να του μοιάζει. Εδώ που τα λέμε και τον Κούδα τον αναγνώρισα μετά βίας και γιατί δε θα μπορούσε να είναι άλλος από όλους αυτούς.
Nico Fassbinder
Από μνήμης, όπως το ζήτησες Φώντα: πάνω σειρά από αριστερά: Λές Σάννον / Γιώργος Κούδας / Γιάννης Στέφας (αν και δεν του μοιάζει πολύ και δεν μου πάει γιά Φορτούλα) / Γιάννης Γούναρης / ??? / Κώστας Ιωσηφίδης(?) / Αρίσταρχος Φουντουκίδης / ???? - κάτω σειρά, από αριστερά πάντα: Άγγελος Αναστασιάδης / Χρήστος Τερζανίδης / Κούλης Αποστολίδης / Ο "Καίσαρας" Σταύρος Σαράφης / Νέτο Γκουερίνιο / Δημήτρης Παρίδης. Μου κάνει εντύπωση, ότι λείπει ο Αχιλλέας Ασλανίδης (στον Παναθηναικό μετεγγράφη το καλοκαίρι του 1976). Από τους δυό, που δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω, ο ένας πρέπει να είναι ο Φιλώτας Πέλλιος (δίπλα στον Γιάννη Γούναρη), τον άλλον δεν τον βρίσκω (Λάζος, Κερμανίδης ή κάποιος άλλος?).
Anastassios Anastassiou
Δεύτερος εξ αριστερών καθήμενος ο Χρήστος Τερζανίδης, τερματοφύλακας ο Στεφας αν ταυτοποιω ορθώς..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στέφας όχι εγώ λέω.
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Όρθιος, δεύτερος από δεξιά ο Μιχάλης Μπέλλης, καθιστός πρώτος από δεξιά ο Παύλος Παπαδόπουλος,
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όρθιος δεύτερος από δεξιά ο Ιωσηφίδης
Kostas Kontomanolis
Ο δεύτερος κάτω από δεξιά πρέπει να είναι ο Γκουερινο...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είμαι σίγουρος.
George Kounis
νομίζω ο Γκουερίνο είναι ο πρώτος δεξιά καθιστός.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παρίδης 100%.
George Kounis
ο Παρίδης δεν είναι αυτός κάτω αριστερά; Ψάχνω παλιές φωτογραφίες μπας και βγάλω άκρη, βλέπεις είναι η παιδική μου ηλικία που με τραβάει από το μανίκι ��
Γιώργος Γιαννόπουλος
ΔιαγραφήΚούδας, χρηστίδης, γούναρης, σαράφης, κάτω δεξιά παρίδης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λες Σάνον μπροστά, μετά ο Κούδας, μετά ο γκολκήπερ, μετά ο Γούναρης. Σαράφης καθιστός τέταρτος από αριστερά. Παρίδης ο τελευταίος καθιστός (δεξιά). Χρηστίδης όχι, ήταν στον Άρη.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Αυτός κάτω με το περίεργο μαλλί (καλυμμένη φαλάκρα) ποιος να είναι?.Ο σαράφης λες? Νομίζω όχι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιον λες; Για πες ακριβώς.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Κάτω, 4ος από αριστερά.
Λογικά υπάρχουν και φουντουκίδης και ασλανίδης, αλλά δεν μπορών να τους ταυτοποιήσω.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σαράφης, το έγραψα παραπάνω.
Φουντουκίδης πρέπει να είναι ο τρίτος από δεξιά όρθιος, αλλά τον έχει κοντό. Απ' όσο θυμάμαι όμως ο Φουντουκίδης δεν ήταν κοντός.
Ασλανίδης παίζει να είναι ο πρώτος από αριστερά καθιστός, χωρίς μουστάκι ακόμη.
Αυτός με το ανάποδο ισοσκελές τρίγωνο κεφάλι ποιος να είναι...
Γιώργος Γιαννόπουλος
Ναι, αυτός είναι. Το βλέμμα μοιάζει.
Αυτόν τον θυμάμαι. Ψηλός, κάπως αργός. Στυλ μπεκενμπάουερ. Γι αυτό τον είπα σαράφη. Το όνομα δεν μου έρχεται.
Anastassios Anastassiou
Έπαιζε κι ο Μαντζουράκης σε αυτή την ομάδα, είχε παίξει στον τελικό του 1972, ως αλλαγή του Ασλανίδη.
George Kounis
έχω την εντύπωση πως ο Φουντουκίδης είναι ο δεύτερος από δεξιά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
όρθιος ή καθιστός?
George Kounis
όρθιος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ιωσηφίδης.
George Kounis
μήπως ο Τερζανίδης;
Γιώργος Γιαννόπουλος
Νομίζω πως είναι ο σαββουλίδης που είπε κάποιος πιο πριν.
Vassilis Konstandopoulos
Ο ισοσκελές τρίγωνο πρέπει να είναι ο Κούλης Αποστολίδης
Ntinos Sarandopulos
Διαγραφήασχολειθούτε ρέ και με τη μαύρη θύελλα ρέ
George Kounis
ο Σαββουλίδης ήταν τερματοφύλακας.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Ωχ. Τελικ΄ποιος είναι?
Kostas Laskos
Ιωσηφίδης δεύτερος από δεξιά όρθιος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορεί, ναι.
Kostas Laskos
Αυτός είναι σίγουρα και νομίζω τερμας ο Φορτουλα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν πρέπει να είναι ο Φορτούλα.
Kostas Laskos
Σωστά, ο Φορτουλα είναι μεταγενέστερος. Μάλλον ο Σαββουλιδης είναι
Anastassios Anastassiou
Μήπως ο Σαββουλιδης;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτόν δεν το θυμάμαι καθόλου Τάσο πώς ήταν. Μόνο το όνομα.
Anastassios Anastassiou
Έπαιξε τη δεκαετία 1966-1976, Απόστολος το μικρό του όνομα. Στον τελικό κυπέλλου το 1972 στο Καραϊσκάκη που κέρδισαν το τριφύλλι 2-1, έπαιζε τερματοφυλακας ο Χατζηιωάννου. Δίδυμο κεντρικό με τον Αρίσταρχο Φουντουκιδη ήταν ο Μπέλλης ο οποίος έκανε να μαγκιές στον Δομάζο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάποιοι απ' αυτούς που λες μπορεί να είναι στο σκίτσο, αλλά δεν τους θυμάμαι (στα πρόσωπα). Τα ονόματα τα θυμάμαι.
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Κάτω δεύτερος από αριστερά ο Χρήστος Τερζανίδης
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σωστό.
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Τρίτος από αριστερά κάτω ο Φιλώτας Πέλλιος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορεί. Εγώ δεν είμαι σίγουρος.
Anastassios Anastassiou
Η ομάδα του 3-5 από την Παναχαϊκή.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πρέπει να είναι αυτή η εποχή.
Nikos Gkikas
Εγώ έχω αυτό να προσφέρω. Ολίγον άσχετο με το ερώτημα σου, όμως το βρήκα χαριτωμένο. Καλημέρα, καλή εβδομάδα.
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Τερματοφύλακας ο Διαμαντής Μηλίνης ή ο Σαββουλίδης.
Jorge Bekos Arvañez
Δεύτερος καθιστος από αριστερά είναι σίγουρα ο Τερζανιδης. Κλασσική φιγούρα
Aris Betchavas
Ωραία μπάλα...
Μετά από μια μέρα αναζήτησης το μυστήριο (σχεδόν) λύθηκε. Το σκίτσο βασίζεται σε φωτογραφία της ομάδας της σεζόν 1971-72. Δείτε στα links τρεις εκδοχές της ίδιας φωτογραφίας από διαφορετικούς φωτογράφους (η μια βαμμένη). Η σιγουριά μου βασίζεται στην ομοιότητα της ενδυμασίας, της σειράς των παικτών, του σταυρώματος των χεριών, των εκφράσεων των προσώπων. Στο σκίτσο έχουν προστεθεί ο Σάνον (ανέλαβε την ομάδα στη μέση της σεζόν) και οι δυο τέρμα δεξιά παίκτες (όρθιος και καθιστός).
Διαγραφήhttp://paok-1926.blogspot.com/2008/03/1972.html
https://alithinihistoria.wordpress.com/2013/10/29/%CF%80%CE%B1%CE%BF%CE%BA-1971-72-%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%87%CE%BF%CF%83/
http://aspromavresistories.blogspot.com/2018/04/blog-post_16.html
Συνεπώς οι παίκτες στο σκίτσο είναι οι εξής:
Όρθιοι: Σάννον, Κούδας, Σαββουλίδης, Γούναρης, Παπαδόπουλος, Ιωσηφίδης, Μπέλλης, Λάζος
Καθιστοί: Ασλανίδης, Τερζανίδης, Αποστολίδης Σαράφης, Μαντζουράκης, Παρίδης
Η μόνη αμφιβολία που έχω είναι αν ο όρθιος τέρμα δεξιά είναι πράγματι ο Λάζος. Ενδιαφέρουσα είναι και η εκδοχή του Ασλανίδη χωρίς μουστάκι!
Από έναν ΠΑΟΚτσή που γεννήθηκε το 1965 και δεν λατρεύει τις ομάδες σαν θρησκείες.
Πολύ ωραία η πρωτότυπη φωτό.
ΔιαγραφήΚάποιο λάθος υπάρχει όμως σ' αυτά που λες.
Ο Ιωσηφίδης στο σκίτσο είναι ο δεύτερος όρθιος από δεξιά.
Ο τρίτος όρθιος από δεξιά, ο κοντός, δεν είναι ο Φουντουκίδης δηλαδή;
Τον Ασλανίδη τον έπιασα, έστω και χωρίς μουστάκι (γέλια). Στην κανονική φωτό φαίνεται 100% πως είναι ο Ασλανίδης.
Ο δεύτερος όρθιος από δεξιά είναι σίγουρα ο Μπέλλης. Όσο για τον τρίτο όρθιο από δεξιά, παρατηρώντας ότι είναι ο μόνος που δεν έχει χέρια, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο σκιτσογράφος αποφάσισε να αφαιρέσει τον Ιωσηφίδη (που υπάρχει σίγουρα σε εκείνη τη θέση στις φωτο, αν εξαιρέσουμε τους τέρμα δεξιά του σκίτου) και να βάλει στη θέση του τον Φουντουκίδη (είναι σίγουρα αυτός αν αντιπαραβάλουμε τις φωτο εδώ: http://aspromavresistories.blogspot.com/2017/07/blog-post_7.html). Βέβαια ο Φουντουκίδης ήταν τεράστιος και εδώ εμφανίζεται ως νάνος - μάλλον πρόκειται για ειρωνικό σχόλιο του σκιτσογράφου!
ΔιαγραφήΏστε ο Μπέλλης λές, και όχι ο Ιωσηφίδης. Ok. Θα το ψάξω κι εγώ λίγο, γιατί τον Μπέλλη δεν τον θυμάμαι καθόλου.
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb περί Κατερίνας Καζέλλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήNtinos Dimatatis
Ισως η πιο ροκ Ιταλίδα τραγουδίστρια εκείνη την εποχή
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Rock ragazza
Σχόλια από το fb περί του δίσκου του Μάνου Χατζιδάκι...
ΑπάντησηΔιαγραφήSpyros Kotortsis
Ετσι ακριβώς σε ότι αφορά τις ερμηνείες.Μια ένσταση μόνονσε ότι αφορά ατο εξώφυλλο.Είναι πολύ όμορφο αυτό αλλά προτιμώ εκείνο της πρώτης έκδοσης με τον Ρωμανό.Μάλλον για συναισθηματικούς λόγους...
Nikos Dascalakis
Υπάρχει και μια μοναδική εκτέλεση -privee και ... εσωτερικού χώρου. Για φωνή και βιόλες σε επεξεργασια και ερμηνεια του Επαμεινώνδα Παπαμιχαήλ. Γνωστού από το "ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΡΙΛΛΕΡ" σε ερμηνέιες Σπυρου Σακκά, που κυκλοφορησε σε LP και CD το 1995. Επειδη δεν ειναι ψηφιοποιημενο, εαν καταφερω να ψηφιοποιησω τα αναλογικά ρεμιξ, θα στο στειλω να μου πεις τη γνωμη σου, Φώντα.
Βασίλης Βασιλειάδης
Η ερμηνεία την Νταντωνάκη είναι αξεπέραστη. Τραγούδια όπως τα "Όμορφη που 'ναι η Κρήτη", "Κρασογιώργαινα", "Άμα λευτερωθεί η Κρήτη", δεν έχουν καλύτερη εκτέλεση απ' αυτή που υπάρχει σ' αυτόν τον δίσκο.
Anastasios Babatzias
πρωτη φορα βλεπω αυτο το εξωφυλλο, ειναι υπεροχο πραγματικα
Βασίλης Καπετανίδης
Συμφωνώ απόλυτα.
Panos Bosnakis
Το έχω και σε κασέτα....
Σχόλια από το fb περί Semiramis, Artegiani κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Alexopoulos
Από τα καλύτερα ιταλικα prog groups...το άλμπουμ τους μακράν....πολυ μπροστά για τη χρονιά που κυκλοφόρησε..!!
Spyros Diastimikos
Τί είπες τώρα... Το άπιαστο "La Bottega Del Rigattiere" που ανοίγει το album είναι από τα αγαπημένα μου κομμάτια του ιταλο-prog. O Artegiani κυριολεκτικά κεντάει στη 12χορδη εκεί μέσα.
Σχόλια για το ποστ περί Πολάκη δεν θα δεχθώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ.
Ο Γκουερινιο το πιο δυσκολο χαρτακι,καπου εκει στα τελη της δεκαετιας του 70.Ο Γουναρης επαιξε μεγαλη μπαλα με τον οσφπ.Για την Νταντωνακη εννοεις στα λειτουργικα;Σε αυτο το δισκο η Νταντωνακη ειναι απιστευτη
ΑπάντησηΔιαγραφή>>Για την Νταντωνακη εννοεις στα λειτουργικα;<<
ΔιαγραφήΕννοώ στον δίσκο που δείχνω.
Ειχα ξεχασει την Νταντωνακη σε αυτο το αλμπουμ,και εδω ειναι το παραξενο η ερνηνεια της στον Καπεταν Μιχαλη,που ακουσα πριν λιγο,πραγματι δεν μου αρεσε.Καμια σχεση με αυτη στα λειτουργικα,και εδω υπαρχει μια απορια η ηχογραφηση στα λειτουργικα ειναι απο το 1970,οχι και τοσο μακρινη με αυτην,αλλα η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη.Και μηπως ο κοσμος εχει στο μυαλο του τα λειτουργικα γι'αυτο και η υπερεκτιμηση?
ΔιαγραφήΔεν ξέρω.
ΔιαγραφήΓενικά πάντως θεωρείται πως ό,τι έχει τραγουδήσει η Νταντωνάκη είναι "θεϊκό", "τέλειο" κ.λπ. Προσωπικά, δεν συμφωνώ με αυτό.