25/11/2020
25/11/2020
Είχα δει το καλοκαίρι το ντοκιμαντέρ του Ασίφ Καπάντια για τον Μαραντόνα –αιωνία του η μνήμη– που επικεντρωνόταν στην παρουσία του στη Νάπολι, την επταετία 1984-1991.
Από τη μια η λατρεία από τους αιώνια καταδικασμένους του νότου, που σήκωσαν για πρώτη φορά κεφάλι απέναντι στα... λευκά κολάρα του βορρά, και από την άλλη τα πλοκάμια της ναπολιτάνικης μαφίας που τον έλιωσαν, καθώς βρήκαν πάτημα στα αχαλιναγώγητα πάθη του, κάνοντάς τον οικτρό υποχείριό τους.
Όπου βρείτε το ντοκιμαντέρ δείτε το – όσοι δεν το έχετε δει.
25/11/2020
>>Στην Ελλάδα, το διάστημα της πρώτης καραντίνας οι κλήσεις προς την Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης SOS 15900, αυξήθηκαν κατά 230%. Οι ειδικοί ήξεραν ότι τα περιστατικά βίας αυξάνονται όταν τα ζευγάρια περνούν περισσότερο χρόνο μαζί. «Τις νύχτες και τις αργίες γίνονται συνήθως τα περισσότερα περιστατικά» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η ψυχολόγος του Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών δήμου Αγρινίου, Νατάσα Μακρυδήμα.<<
Τίποτα θετικό στα λοκντάουν. Μόνο βία, ανασφάλεια, φόβος και εξουθένωση (ψυχική, σωματική, τα πάντα). Μαζί με την ψεύτικη εντύπωση ότι την σκαπουλάρεις και ότι θα βγεις, κάποια στιγμή, σε μια πιο... υγιή κοινωνία. Μαζί με την βεβαιότητα πως μετά το πέρας τους η πραγματικότητα θα είναι ακόμη πιο ζοφερή, για πάρα πολλούς και πολλές, σε όλα τα επίπεδα (εργασιακά, οικονομικά, προσωπικά κ.λπ.), καθώς το μνημόνιο Πισσαρίδη μπαίνει ήδη στις ράγες και θ’ αρχίσει οσονούπω να τρέχει...
>>Στην Ελλάδα, το διάστημα της πρώτης καραντίνας οι κλήσεις προς την Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης SOS 15900, αυξήθηκαν κατά 230%. Οι ειδικοί ήξεραν ότι τα περιστατικά βίας αυξάνονται όταν τα ζευγάρια περνούν περισσότερο χρόνο μαζί. «Τις νύχτες και τις αργίες γίνονται συνήθως τα περισσότερα περιστατικά» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η ψυχολόγος του Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών δήμου Αγρινίου, Νατάσα Μακρυδήμα.<<
Τίποτα θετικό στα λοκντάουν. Μόνο βία, ανασφάλεια, φόβος και εξουθένωση (ψυχική, σωματική, τα πάντα). Μαζί με την ψεύτικη εντύπωση ότι την σκαπουλάρεις και ότι θα βγεις, κάποια στιγμή, σε μια πιο... υγιή κοινωνία. Μαζί με την βεβαιότητα πως μετά το πέρας τους η πραγματικότητα θα είναι ακόμη πιο ζοφερή, για πάρα πολλούς και πολλές, σε όλα τα επίπεδα (εργασιακά, οικονομικά, προσωπικά κ.λπ.), καθώς το μνημόνιο Πισσαρίδη μπαίνει ήδη στις ράγες και θ’ αρχίσει οσονούπω να τρέχει...
24/11/2020
Είδα τόπους-τόπους στο YouTube Χατζηνάσιο με Χατζηνικολάου στον ANT1. Έγινε μια ωραία φάση.
Ο Χατζηνικολάου μαθαίνει πως ο Χατζηνάσιος απέρριψε το 1989 υποψηφιότητα για Oscar λόγω του σάουντρακ για την ταινία Shirley Valentine. Προφανώς το θεώρησε ιντριγκαδόρικο κάτι τέτοιο, αφού ο ίδιος, ως άσχετος με τη μουσική, θεωρούσε κατά βάθος πως ο Χατζηνάσιος έκανε μ@λακία, και κάπως έτσι αποφάσισε να του... ζητήσει εξηγήσεις. Αλλά ο Χατζηνάσιος –μέγας μουσικός– δεν μάσησε, και τον γείωσε για τα καλά, όταν του είπε πως... τέτοιες μουσικές, σαν εκείνες που έγραψε ο ίδιος για το Shirley Valentine, «δεν συνιστούν Oscar» και πως αν ήταν εκείνος στην επιτροπή (ο Χατζηνάσιος), και την άκουγε τη συγκεκριμένη μουσική (ως συντεθειμένη από κάποιον άλλον), θα έλεγε «πάμε παρακάτω...». Και όντως. Μετριότατη μουσική (για την κλάση του Χατζηνάσιου) με στοιχεία ελληνικού φολκλόρ, για μια ταινιούλα που είχε σχέση και με την Ελλάδα.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο πράγμα σ’ αυτά τα θέματα, και σε άλλα, και σε όλα, από το να ξέρεις, κάθε στιγμή, ποιος είσαι. Από το να κρίνεις εσύ ο ίδιος αυστηρά τον εαυτό σου. Τι αξίζει, αληθινά, από τη δουλειά σου και τι είναι διεκπεραίωση.
Και το να δέχεται να βραβεύεται κάποιος και να ξεχωρίζει για τις «διεκπεραιώσεις» και όχι για ’κείνα που πραγματικά μετράνε (αν υπάρχουν τέτοια στη δουλειά του) αποτελεί κατάπτωση. Αν έχεις λίγη τσίπα επάνω σου δηλαδή, και σέβεσαι, αρχικά, τον εαυτό σου.
Μάθημα λοιπόν, από έναν πολύ μεγάλο μουσικό και συνθέτη.
Είδα τόπους-τόπους στο YouTube Χατζηνάσιο με Χατζηνικολάου στον ANT1. Έγινε μια ωραία φάση.
Ο Χατζηνικολάου μαθαίνει πως ο Χατζηνάσιος απέρριψε το 1989 υποψηφιότητα για Oscar λόγω του σάουντρακ για την ταινία Shirley Valentine. Προφανώς το θεώρησε ιντριγκαδόρικο κάτι τέτοιο, αφού ο ίδιος, ως άσχετος με τη μουσική, θεωρούσε κατά βάθος πως ο Χατζηνάσιος έκανε μ@λακία, και κάπως έτσι αποφάσισε να του... ζητήσει εξηγήσεις. Αλλά ο Χατζηνάσιος –μέγας μουσικός– δεν μάσησε, και τον γείωσε για τα καλά, όταν του είπε πως... τέτοιες μουσικές, σαν εκείνες που έγραψε ο ίδιος για το Shirley Valentine, «δεν συνιστούν Oscar» και πως αν ήταν εκείνος στην επιτροπή (ο Χατζηνάσιος), και την άκουγε τη συγκεκριμένη μουσική (ως συντεθειμένη από κάποιον άλλον), θα έλεγε «πάμε παρακάτω...». Και όντως. Μετριότατη μουσική (για την κλάση του Χατζηνάσιου) με στοιχεία ελληνικού φολκλόρ, για μια ταινιούλα που είχε σχέση και με την Ελλάδα.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο πράγμα σ’ αυτά τα θέματα, και σε άλλα, και σε όλα, από το να ξέρεις, κάθε στιγμή, ποιος είσαι. Από το να κρίνεις εσύ ο ίδιος αυστηρά τον εαυτό σου. Τι αξίζει, αληθινά, από τη δουλειά σου και τι είναι διεκπεραίωση.
Και το να δέχεται να βραβεύεται κάποιος και να ξεχωρίζει για τις «διεκπεραιώσεις» και όχι για ’κείνα που πραγματικά μετράνε (αν υπάρχουν τέτοια στη δουλειά του) αποτελεί κατάπτωση. Αν έχεις λίγη τσίπα επάνω σου δηλαδή, και σέβεσαι, αρχικά, τον εαυτό σου.
Μάθημα λοιπόν, από έναν πολύ μεγάλο μουσικό και συνθέτη.
24/11/2020
Αν ήμουν 20 χρονών (γιατί τώρα είναι αργά) και είχα τις γνώσεις (τις όποιες γνώσεις) που έχω τώρα για τη μουσική, μάλλον θα μάζευα ΜΟΝΟΝ ιταλικά σάουντρακ. Τίποτ’ άλλο. Τα έχουν όλα μέσα. Όλες τις μουσικές. Και τζαζ, και φολκ, και ροκ, και κάντρι, και αβαν-γκάρντ, και άιμπροβ, και ντίσκο, και φανκ, και ό,τι διάλο θέλεις.
Αν το ήξερα δηλαδή αυτό στα είκοσί μου, και το έβαζα μπροστά, σήμερα θα είχα φτιάξει μια δισκοθήκη μούρλια, που θα κόστιζε βεβαίως και πολλά λεφτά.
Τώρα; Τώρα βολευόμαστε με κάτι δισκάκια του Πλέσσα και με κάτι του Χατζηνάσιου...
https://www.youtube.com/watch?v=2Fv-srJXf-g
Αν ήμουν 20 χρονών (γιατί τώρα είναι αργά) και είχα τις γνώσεις (τις όποιες γνώσεις) που έχω τώρα για τη μουσική, μάλλον θα μάζευα ΜΟΝΟΝ ιταλικά σάουντρακ. Τίποτ’ άλλο. Τα έχουν όλα μέσα. Όλες τις μουσικές. Και τζαζ, και φολκ, και ροκ, και κάντρι, και αβαν-γκάρντ, και άιμπροβ, και ντίσκο, και φανκ, και ό,τι διάλο θέλεις.
Αν το ήξερα δηλαδή αυτό στα είκοσί μου, και το έβαζα μπροστά, σήμερα θα είχα φτιάξει μια δισκοθήκη μούρλια, που θα κόστιζε βεβαίως και πολλά λεφτά.
Τώρα; Τώρα βολευόμαστε με κάτι δισκάκια του Πλέσσα και με κάτι του Χατζηνάσιου...
https://www.youtube.com/watch?v=2Fv-srJXf-g
24/11/2020
Τι έχουν γράψει για το σινεμά αυτοί οι Ιταλοί, ρε φίλε! Την άμμο της θάλασσας! Και όλα τα σάουντρακ από «πολύ καλά» και πάνω – και ανεξάρτητα από τις ταινίες, που οι περισσότερες γίνονταν με τον αυτόματο πιλότο. Της Τσινετσιτά όμως. Όχι της Κλακ Φιλμς.
Αυτή η μουσική του Stelvio Cipriani αφορά σ’ ένα πολεμικό κάποιου Mario Siciliano από το 1970, το “La lunga notte dei disertori - I 7 di Marsa Matruh” και στην πορεία... εκλάπη, καθώς χρησιμοποιήθηκε και σε ελληνικό σάουντρακ! Θυμίζει και Πλέσσα επίσης ανά σημεία (Ορατότης Μηδέν κ.λπ.). Ακούστε το κλιπ μέχρι το τέρμα. Έπος!
https://www.youtube.com/watch?v=wyxUilX3aAE
Τι έχουν γράψει για το σινεμά αυτοί οι Ιταλοί, ρε φίλε! Την άμμο της θάλασσας! Και όλα τα σάουντρακ από «πολύ καλά» και πάνω – και ανεξάρτητα από τις ταινίες, που οι περισσότερες γίνονταν με τον αυτόματο πιλότο. Της Τσινετσιτά όμως. Όχι της Κλακ Φιλμς.
Αυτή η μουσική του Stelvio Cipriani αφορά σ’ ένα πολεμικό κάποιου Mario Siciliano από το 1970, το “La lunga notte dei disertori - I 7 di Marsa Matruh” και στην πορεία... εκλάπη, καθώς χρησιμοποιήθηκε και σε ελληνικό σάουντρακ! Θυμίζει και Πλέσσα επίσης ανά σημεία (Ορατότης Μηδέν κ.λπ.). Ακούστε το κλιπ μέχρι το τέρμα. Έπος!
https://www.youtube.com/watch?v=wyxUilX3aAE
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τι έχουν γράψει για το σινεμά αυτοί οι Ιταλοί, ρε φίλε!"...
ΑπάντησηΔιαγραφήBakilos George
Τι να λέμε τώρα...τις κάλτσες τους έχουν γράψει. Από ονόματα ένα σωρό δεν έχει νόημα να αναφέρουμε. Τι Piero Umiliani, τι Carlo Rustichelli, δεν υπάρχει τέλος. Οι ταινίες ήταν συνήθως μαπες. Ψιλοπορνο, πολεμικά της συμφοράς για τον Ταραντίνο και μυθολογικές παπάρες πειραγμενες. Αλλά οι μουσικαρες μουσικαρες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και γουέστερν, άπειρα γουέστερν, και αστυνομικά και θρίλερ. Απ' όλα. Και όλα με φοβερές μουσικές!
Bakilos George
βέβαια ξέχασα τα άπειρα γουέστερν, ( πάλι πού είσαι Ταραντίνο). Και τα θρίλερ που είχαν σχολή. Τώρα θυμήθηκα τις μουσικές του Ντάριο Αρτζέντο.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ο τίτλος του κομματιού αφορά περιοχή πολέμου στον βππ,
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε ναι.
Vassilis Serafimakis
Ήταν μερικά ονόματα που γιά τον πατέρα μου που είχε υπηρετήσει Αίγυπτο είχαν φορτωθεί με τον χρόνο πολύ βάρος κι ανάμεσα σ'αυτά ήταν κι η Μάρσα Ματρούχ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μάρσα Ματρούχ, Ελ Αλαμέιν κ.λπ.
Vassilis Serafimakis
Kατάρα Ντεπρέσιον...
Σπυρίδων Παπαδημητρίου
Αναγεννηση Φωντααά.
Bakilos George
Είχα κάνει και εγώ παλιά ανάρτηση για τον Cipriani. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216812299357218&id=1155463062
Yiannis Stamatiou
Έχω την εντύπωση ότι η παράδοση τους στα διάφορα είδη κλασικής μουσικής έχει επηρεάσει και πιο σύγχρονες μουσικές, από το rock n roll, progressive έως italo disco. Στην ανάπτυξη της μελωδίας είναι μάστορες !
Patritsopoulos Nikos
Μεγαλος
Panagiotis Koutakis
Πρόσφατα είχε παίξει μια διαφήμιση με δική του μουσική. Της Fischer νομίζω...
Patritsopoulos Nikos
...Θυμίζει και Πλέσσα επίσης ανά σημεία..... και Γ.Θεοδοσιαδη
https://www.youtube.com/watch?v=OGQR3Chf9hE...
Stelvio Cipriani - Mary's Theme (1969)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αν ήμουν 20 χρονών (γιατί τώρα είναι αργά) και είχα τις γνώσεις (τις όποιες γνώσεις) που έχω τώρα για τη μουσική, μάλλον θα μάζευα ΜΟΝΟΝ ιταλικά σάουντρακ."...
ΑπάντησηΔιαγραφήCostas Rizos
Οι Ιταλοί έχουν μουσική παιδεία και ιστορία ανώτερη των υπολοίπων Ευρωπαίων και αυτό είναι που κάνει την διαφορά .Αυτό φαίνεται πρωτίστως στα σάουντρακ αλλά και στο ιταλικό τραγούδι γενικότερα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Να υπενθυμίσω δήλωση του Τσαρούχη για την Κάλλας: >>Η Κάλλας είχε μια μεγάλη φοβία, ότι κάποια μέρα θα τραγουδήσει φάλτσες νότες και θα την γιουχάρει ο ιταλικός λαός. Κάποτε, στη Γαλλία, μου είπε ότι “τώρα πια μόνο στη Γαλλία μπορώ να τραγουδώ, που δεν καταλαβαίνουν από μουσική και εκτιμούνε τη σιλουέτα μου".<<
Valadis Terzopoulos
αν ήταν έτσι τότε οι Αμερικάνοι Jazzιστες δεν θα περνούσαν πρώτα απ' το Παρίσι θα πήγαιναν στη Ρώμη. Ούτε θα έμεναν μόνιμα εκεί. Davis , Bechet , Shepp , Nina Simone και τόσοι άλλοι..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και τι σχέση έχει αυτό ρε φίλε με τη μουσική; Εδώ πήγαιναν στη Δανία και τη Σουηδία οι μαύροι. Πήγαιναν λοιπόν όχι για μουσικούς λόγους, αλλά γιατί οι μαύροι περνούσαν καλύτερα στη Γαλλία απ' όσο στις ΗΠΑ. Τους συμπεριφέρονταν πιο ανθρώπινα και όχι σαν ζώα. Δεν πήγαιναν επειδή οι Γάλλοι καταλάβαιναν από μουσική. Και ήταν και ανοιχτοί σε διάφορες κουλτούρες και λόγω του αποικισμού.
Valadis Terzopoulos
Φώντα Οι Ιταλοί ειναι ΤΟP το ξεκαθαρίζω αυτό. Είναι στη κουλτούρα τους. Αλλά τώρα στα 60's και στα 70's δεν είχε μουσικούς, μουσικές και κοινό στη Γαλλία;; \
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ πιστεύω αυτό που λέει ο Τσαρούχης, πως μόνον οι Ιταλοί καταλαβαίνουν από μουσική. Όλοι οι άλλοι είναι απλώς... μουσικόφιλοι.
Bakilos George
Τώρα το blaxploitation προηγήθηκε άραγε. Η μουσική θυμίζει Across 110th Street.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχει στοιχεία blax. Ήταν επηρεασμένοι. Εδώ, αν δεν υπήρχαν οι Shadows δεν θα έκανε το μπαμ ο Μορικόνε με τα γουέστερν, στα μέσα του '60. Η Αγγλοαμερική θα είναι πάντα η μεγάλη επιρροή.
Αλλά το ιταλικό ανακάτεμα είναι απίστευτο. Γιατί οι άνθρωποι δεν είχαν μόνο ποπ-ροκ επιρροές. Είχαν και κλασικές, όπερα, μελόδραμα, κ.λπ. Και φυσικά "πρωτοπορία".
Bakilos George
parole sante που λένε και οι φίλοι μας οι Ιταλοί λες...
Valadis Terzopoulos
Χρόνια το λέω αυτό για τα ιταλικά soundtracks..
και μια killer blueζια μιας και η συλλογή έχει εξώφυλλο τον Φράνκο Νερο. https://youtu.be/ADuDmPm1LpI
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αδέλφια De Angelis είχα βρει παλιά (δεκαετία του '90) στο Μοναστηράκι 45άρια...
Valadis Terzopoulos
παιχταραδες!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΘυμάμαι αυτό τώρα...
https://www.discogs.com/Guido-And.../release/6898494
Guido And Maurizio De Angelis – Mañana
Jim Dylan
Και το soundtrack του Keoma ηταν φοβερό
Valadis Terzopoulos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
γιατί αυτό του Micallizzi;! Τι θεματαρα!
https://youtu.be/Bwg4F9gxXws
Trinty Titoli - Franco Micalizzi "Film Version 1970"
George Loukas
Αυτό λέω κι εγώ Βαλάντη μου και κ. Τρουσσα.
Μια μικρή συνεισφορά και από εμένα που επίσης λατρεύω απεριόριστα τα ιταλικά soundtrack.
https://youtu.be/w-twQ3YiikM
THE REVERBERI GROUP – MEMENTO
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι απ' αυτόν είχα βρει στο Μοναστηράκι...
https://www.discogs.com/Reverberi-Timer/release/2683159
Reverberi* - Timer
Και αυτό από το δισκάδικο του Άρη στην Κυψέλη...
https://www.discogs.com/The-Underground.../release/8011596
The Underground Set / Orchestra Gian Piero Reverberi - Arcipelago / La Filibusta
Φοβερό...
https://www.youtube.com/watch?v=wBMrn4H2ils
ORCHESTRA GIAN PIERO REVERBERI La filibusta
Valadis Terzopoulos
ρε αυτό άκουγα και ετοιμάζουν να κάνω και ποστ ...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γι' αυτό τα είχαν κολλήσει σε δισκάκι οι Ιταλοί Underground Set με Reverberi. Στην αρχή δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς σχέση είχαν - έλεγα πως είχαν κολλήσει δύο άσχετα ονόματα. Πολλά χρόνια αργότερα, μια δεκαετία τουλάχιστον πιο μετά, ανακάλυψα πως στους Underground Set έπαιζε ο Reverberi.
Και απ΄ όσο βλέπω τώρα το La Filibusta δεν υπάρχει στα δύο LP των Underground Set, μόνο στο 45άρι.
Valadis Terzopoulos
Γιατί εδώ?? Άλλη σύμπραξη!
Sorgini,Alessandroni, Giulia De Mutiis! https://www.youtube.com/watch?v=eFFwuRj0JXM
The Pawnshop - The Telegraph Is Calling
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και πρώτη εκτέλεση La Filibusta είναι αυτή... https://www.youtube.com/watch?v=S3YTssHlneM
1969 La filibusta e John Brown e Alice-Dischi e foto
Valadis Terzopoulos
μπαααα των Underground έχει άλλη δυναμική!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε ναι, είναι πολύ καλύτερο.
George Loukas στον Valadis Terzopoulos
Διαγραφήευτυχώς το pawnshop ανατυπωθηκε προσφάτως και έχει επιπλέον ακυκλοφόρητα!
Nikos Kouteris
ένας φίλος μου λέει συχνα, δείξε μου το μελλον να σε κάνω πλουσιο και δεν εννοεί μόνο δισκους
Jacques Vache
και αυτό πολύ καλό
https://www.youtube.com/watch?v=F4pdVEjjHmc...
L' Arrivo Di Sandokan - Guido & Maurizio De Angelis
Patritsopoulos Nikos
Love Goddess of the Cannibals
ευτυχως που υπαρχει το διαδικτυο με θησαυρους και καταργημενους δισκους,παλια μονο το μορικονε ηξερα
kai το δισκορυχειο,εννοειται
Giorgos Stamatelos
Πλέσσας και Χατζηνάσιος, δέκα χιλιάδες βάτ! (κατά το Χέντριξ και Καζαντζίδης του Πανούση). Αμφότεροι, γράψανε πράγματι, πολύ όμορφες μουσικές για ταινίες!
Βασίλης Καμπούρης
https://m.youtube.com/watch?v=GCYndZn6wuk
Riz Ortolani - Main Theme [Cannibal Holocaust - Original Soundtrack]
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Χα, χα τελείως άσχετη μουσική. Λες και πας για καφέ με... κανίβαλο.
Βασίλης Καμπούρης
χαχαχσ μα γι αυτο μου αρεσε.Εκτος του οτι ακουγεται στην αρχη ακουγεται και στη σκήνη που δειχνει ενδελεχως μια παλουκωμενη γυναικα.Εινσι τρελοι αυτοι οι ρωμαιοι χαχαχα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ξέρανε τι κάνανε. Η μουσική σε βοηθούσε να καταλάβεις πως ό,τι δείχνανε στο πανί ήτανε μαλακίες, ψέματα, γιατί πολλοί λιποθυμούσαν τότε, με κάτι τέτοια, μέσα στις αίθουσες. Μάγοι της αντίστιξης.
Βασίλης Καμπούρης
Αυτο ακριβώς! Απο τον Θεοδοσιάδη εχω ακουσει αντιστοιχα τέτοια στο δισκο της πτι φλερ Ωραια πραματα
https://m.youtube.com/watch?v=Fiz-5Sd2_Bo
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το ίδιο... από άλλη ταινία
https://www.youtube.com/watch?v=hYyTYAtKOwE
ΔΑΚΗΣ – ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
Βασίλης Καμπούρης
Κομματαρα! τι απιθανος τυπος ο Δακης παρεμπιπτόντως Σαν απο αλλο κοσμο.Του ειχα ζητησει συνέντευξη για την εκπομπη μου πριν απο τρια χρονια δεχθηκε με χαρα και ηρθε στο στούντιο ενα τεταρτο νωριτερα αγχωμενος πως κανονικα το ευγενες ειναι να εισαι μισή ωρα νωριτερα αλλα χαθηκε....Οταν περηφανοι πως τα χουμε του βαζαμε τα καλοκαίρια την κηφισια κλπ εκεινος ειπε ναι παιξτε τα αλλα επιτρεψτε μου κι εκλεινε τ αυτια του.Οταν ρωτήσα γιατι, ειπε πως του τη σπαει η προφορα που τους υποχρεωναν να κάνουν για να μοιαζουν λιγο ξένοι αχχααχαχ Μου τραγουδησε και το Dirty old man των Sonics a capela Θεος!!!
Patritsopoulos Nikos
Διαγραφήοι δισκοι του p.mauriat οδηγοι σε μουσικες ανακαλυψεις στα 70ς,πχ https://www.youtube.com/watch?v=4PciKCq-5pI
Anonimo Veneziano - Stelvio Cipriani (1970)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είχε βγει και ελληνικός ο Ανώνυμος Βενετσιάνος, το 1971... Το μοναδικό προφανώς LP του Cipriani που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα... https://www.discogs.com/Stelvio-Cipriani.../release/13067738
Stelvio Cipriani - Anonimo Veneziano (Colonna Sonora Originale)
Spiros Frelini
καποτε κανενας δεν τους εδινε ιδιαιτερη σημασια περα απο τους ιταλους που βλεπαν και τις καλες κοπιες.
Τωρα ευτυχως επανεκδιδονται σχεδον ολα.
Patritsopoulos Nikos
https://www.youtube.com/watch?v=MYLwneyLGiI...
Akis Kapranos
https://www.youtube.com/watch?v=kwKeedC6SUM
To soundtrack συντομα σε επακενδοση βινυλίου από την Midnight Express records
Stelvio Cipriani (Italia, 1975) - Mark il Poliziotto
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είχα δει το καλοκαίρι το ντοκιμαντέρ του Ασίφ Καπάντια για τον Μαραντόνα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήTina Mandilara
εξαιρετικό ντοκιμαντέρ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, και με πολύ καλό αρχειακό υλικό. Όχι σαν τα καινούρια ελληνικά ντοκιμαντέρ, που δείχνουν μόνο κάποιους να μιλάνε για τον τιμώμενο και από αρχειακό υλικό τίποτα.
Δημητρης Κουτουδης
παίζει στο νετφλιξ;
Tina Mandilara
το είχα δει στο αεροπλάνο-δυστυχώς όχι
Παναγιωτης Πανταζιδης
Πολύ ωραίο.Με φουλ υλικό και ελάχιστο περιφερειακό μπλα μπλα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όπως πρέπει να γίνονται τα ντοκιμαντέρ.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Ναι συμφωνώ.Πέραν των πλουσίων πληροφοριών που προσφέρει το αρχειακό υλικό,έχει πολύ καλύτερη ροή και παρακολουθείτε πιο άνετα και με μεγαλύτερο ενδιαφέρον το ντοκιμαντέρ.
Κωστής Ιωάννης Μαρκής
Ένα απο τα γεγονότα των χρόνων μας, που ζηλεύω γιατί δεν έζησα απο κοντά, είναι το πρώτο σκουντέτο του '87, στη Νάπολη. Απο φίλο Γάλλο που βρέθηκε τυχαία, έχω ακούσει περιγραφές που κάνουν τα Ζωνιανά να μοιάζουν παιδική κατασκήνωση. Χάος, ήπιαν τον Αμαζόνιο και κατεδαφίζανε την πολη επι ένα μήνα!
Tina Pappas
Εξαιρετικό, Φώντα.
Chourdakis Kostas
Εξαιρετικό
Μακαρι.,ο θανατος του Ντιεγκο να ταραξει τα νερα του συχγρονου ποδοσφαιρου.Κυριως να ταρακουνησει τους εκφραστες του,τα νεα παιδια,τα ρομποτοποιημενα ,τα εγκλωβιμενα σε πρακτικες που τα υποτασουν παρα το τεραστιο ταλεντο τους.ΤΑ ΛΕΦΤΑ,ΟΙ ΜΠΙΖΝΕΣ,ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ,ΟΙ ΚΟΛΛΟΣΟΙ,,ΤΑ ΠΕΤΡΟΔΟΛΛΑΡΙΑ,ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΣΥΜΒΟΛΑΙΑ οσο το ΑΕΠ μιας χωρας κανουν μονο κακο.Πρεπει τα νεα ταλαντουχα παιδια να βρουν δυναμη(αραγε από ποιες αξιες μπορουν να τις αντλησουν?)και να εναντιωθουν στο σημερινο ,καθεστωτικο,ρομποτοποιημενο ποδοσφαιρο που καθοδηγηται αποκλειστικα από αυτους που δεν το αγαπουν.Η απωλεια που Ντιεγκο ας δωσει την ευκαιρια να αλλαξει το στατους προς χαρη του του αθληματος ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΡΟΙΝΤΟΣ(μισητη λεξη.).ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ που μας το ΧΑΡΙΖΟΥΝ.BRΕAKE THE RULES!!!Υ.γ οσο υπαρχουν τραπουλες θα βγαινουμε ρηγαδες,ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ.Πλατη ολοι να τους ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.Ειναι δυστυχισμενοι,φαινεται στις μουρες τους!!.Τα εχουμε σπασει από το blog,για αλλους λογους ομως για τον Diegitο θα πω μια γνωμη γιατι νομιζω ότι θα ηθελες να την ακουσεις.Κανε ότι νομιζεις. https://www.youtube.com/watch?v=4vashrNoXTE(Μαζι με τον καρεκα νομιζω στην αρχη επι εποχης Ναπολι ‘80es με το γηπεδο να βραζει.Κλασικες μπαλαδοφατσες όπως τους εκανε η μανα φυση.ΕΝΣΤΙΚΤΟ,ΤΑΛΕΝΤΟ,ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ,ΤΕΧΝΗ,ΠΑΘΗ,ΛΑΘΗ,ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ).Ηθε να μπορουμε να τα ξαναπουμε…
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κατι τελευταιο για Ντιεγκο και τελος.(Να μην σε ζαλΙζω.)Το 1978 ο Λουις σεζαρ Μενότι δεν τον συμπεριέλαβε στο μουντιάλ στην πατρίδα του και αυτο αποτέλεσε ενα μικρο σκανδαλο για το τοτε μεγαλο ταλεντο του αργεντινικου ποδοσφαιρου. Παρολα αυτα η Αργεντινή με τις ευλογιες της χούντας σηκωσε το τρόπαιο. Δηλαδη την Αργεντινη δεν την δημιουργησε ο Ντιεγκο,την βρηκε ετοιμη με σοβαρη παραδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 1982 στην Ισπανία ο Ντιέγκο ηταν ηδη το νεο μεγαλο αστερι αλλα δεν ειχε πάρει την ομαδα στα χερια του. Χρειαστηκε να στραπατσαριστει στην Καταλωνικη αλητεια των drugs(που τα γουσταρε φυσικα) , και στο μπρίο των ιταλων και των βραζιλιανων μαεστρων που ηταν ποιο μπροστα και ΤΟ ΑΞΙΖΑΝ.
Οταν επαθε, εμαθε και πηρε το δρομο του και μετα ολοι εμεις οι ρομαντικοί. Κοντρα στο παγκοσμιο ποδοσφαιρικο κατεστημένο.
Κι αυτο θα ειναι παντα ο Ντιέγκο....
ΥΓ.Την ιδια ημερομηνία το 2005 εφυγε ενας αλλος αυτοκαταστροφικος επαναστατης. Το ονομα του Τζόρτζ Μπεστ.Οπως ειχε πει και John Peel(το πεμπτο μελος των Beatles)