Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 417

10/12/2021
Εξαίρετο σάουντρακ (ανέκδοτο φυσικά) ενός πολύ μεγάλου έντεχνου συνθέτη - και είναι μόνον η σεμνότητά του, που τον φέρνει, τελείως άδικα, στις πιο πίσω θέσεις.
Η ταινία του Ζερβουλάκου φιλόδοξη και με καλλιτεχνικές προθέσεις, αλλά εν τέλει βαρετή και μέτρια. Μία ώρα τουλάχιστον χαμένο σελιλόιντ...
Ψάξτε, εσείς που ψάχνετε, και ρωτήστε τον Λίνο Κόκοτο, μήπως έχει παρ' ελπίδα τα tapes από το «Γυμνοί στο Χιόνι»... μπας και βγαίνει καμιά έκδοση.
https://www.youtube.com/watch?v=uQflHark9bY

9/12/2021
Η εκλογή από τη βάση των κομματικών ηγεσιών συμβολίζει, μεταξύ μας, την κρίση της μετα-δημοκρατίας. Σε θέλουν δήθεν-τάχα οδηγό των εξελίξεων, ώστε όταν θα παίρνουν καταδικαστικές αποφάσεις για την κοινωνία, σε συνεννόηση με τις ελίτ και τους ολιγάρχες, να σε υπολογίζουν ως άλλοθι και ως συνένοχο.
Όχι μάγκες μου, στα αντιδημοκρατικά κόμματά σας κανονίστε τα μόνοι σας, ώστε να σας έχει ο κόσμος στην μπούκα, χωρίς τύψεις.

9/12/2021
Πέθανε σήμερα στα 93 της η ιταλίδα σκηνοθέτιδα Lina Wertmüller, που έγινε γνωστή με τις ταινίες της κυρίως στην δεκαετία του ’70.
Δεν έχω δει πολλές ταινίες της, άλλα έχω δει τις κλασικές της, όπως τo «Μίμης ο Σιδεράς» φερ' ειπείν. Στα σέβεντις γινόταν χαμός μ’ αυτή την ταινία, όπως και με την άλλη της, την «Ιστορία Έρωτα και Αναρχίας».
Η Wertmüller έκανε λαϊκό κινηματογράφου επιπέδου. Όπως έκαναν πολλοί Ιταλοί στα σίξτις και σέβεντις – εν αντιθέσει μ’ εμάς, ας πούμε, όπου οι λαϊκές μας ταινίες είναι κατά τεκμήριο φτηνές. Σοβαρό λαϊκό κινηματογράφο στην Ελλάδα έχει κάνει φερ’ ειπείν ο Θόδωρος Μαραγκός, οπότε... προσθέστε για να φθάσετε στην Wertmüller.
Η Wertmüller ανακάτευε στις ταινίες την πολιτική (την αριστερά του PCI π.χ.), την μαφία, τις κοινωνικές και ερωτικές σχέσεις, ακόμη και την ψυχανάλυση, μ’ έναν τρόπο ευφυή, σοβαρό και κατανοητό από τους πολλούς. Συνδύαζε επίσης το δράμα με την κωμωδία, την απλότητα με το βάθος και το ευτράπελο με το κοινωνικό σχόλιο.
Με τον «Μίμη το Σιδερά» θυμάμαι πως είχα πάθει πλάκα την πρώτη φορά, που τον είχα δει. Πολύ... φτιαχτική ταινία, με φοβερούς Τζανίνι και Μελάτο.
Μ’ αρέσει πολύ και ο ελληνικός τίτλος της ταινίας, που δεν είναι «Μίμης ο Μεταλλουργός» ή «σιδηρουργός» ας πούμε, αλλά «Μίμης ο Σιδεράς».
Το 1972 όταν βγήκε στις ελληνικές αίθουσες η ταινία (τον Δεκέμβρη εκείνης της χρονιάς) ακουγόταν παντού από τα ραδιόφωνα και τα τζουκμπόξ «Ο Σιδεράς» με τον Δημήτρη Ζευγά, όπως και η «παγανιά» με τον Μητροπάνο, εκεί όπου άκουγες «κι από μια πόρτα χαμηλή / κι από μια σκοτεινή αυλή / βγήκε κλεφτά, κλεφτά ο σιδεράς / ο σιδεράς και του είπε λόγια της χαράς».
Οι εισαγωγείς ήξεραν τι λέξη θα χρησιμοποιούσαν θέλω να πω για τον τίτλο της ταινίας, χτυπώντας διάνα...
Α, να μην ξεχάσω και το prog του Πιέρο Πιτσόνι...
https://www.youtube.com/watch?v=sNgB7k9Xzo0

8/11/2021
«Το ΠΑΣΟΚ ήταν, είναι και πρέπει να παραμείνει παπανδρεϊκό κόμμα».
Γιώργος Κατσιφάρας

8/11/2021
Όταν ο Μητσοτάκης στον πρώτο γύρο των εκλογών της ΝΔ (Δεκέμβρης 2015) ηττήθηκε από τον Μεϊμαράκη με 11,3% διαφορά κανείς δεν βγήκε να του πει (του Μητσοτάκη) να μην κατέβει στον δεύτερο γύρο, λόγω της μεγάλης διαφοράς, ώστε να... διαφυλάξει την ενότητα του κόμματος. Εκείνος και κατέβηκε, και νίκησε (οϊμέ!).
Τώρα που ο ΓΑΠ βρέθηκε πίσω από τον Ανδρουλάκη με 8,91% βγήκαν τσούρμο οι συστημικοί παπαγάλοι και άρχισαν να λαλάνε. Να το σκεφθεί ο ΓΑΠ, να παραιτηθεί, να μην κατέβει, να μην τραυματίσει την παράταξη (όπως του είπε κι ο Λοβέρδος).
Γελάει ο κόσμος μαζί τους. Άμα φοβούνται ακόμη και τον ΓΑΠ, μην τους κάνει χαλάστρα, σκέψου τι δουλειές έχουνε βάλει μπροστά και πόσο λερωμένοι είναι...

8/11/2021
Θέλουν να νεκραναστήσουν ένα κόμμα-απόκομμα τύπου Ποτάμι, που θα τους είναι χρήσιμο στην νέα «μνημονιάδα» και ο Γιωργάκης τους τη σπάει – δεν του έχουν εμπιστοσύνη, γιατί τους εξέθεσε σε Μέρκελ-Σαρκοζί, στις Κάννες, το 2011.

8/12/2021
Πήγε ο ΓΑΠ να μιλήσει στην ναρκοθετημένη ΕΡΤ, και του λένε ότι ο Ανδρουλάκης είναι 10% μπροστά και ο ΓΑΠ δεν απαντάει... Βάσει των τελικών αποτελεσμάτων η διαφορά Ανδρουλάκη-ΓΑΠ είναι 8,91%, δεν είναι 10%. Την παρουσιάζουν 10% για να τον εμφανίσουν εκ των προτέρων ξοφλημένο.
Εν τω μεταξύ, όταν προηγείτο με πάνω από 2% του Λοβέρδου τον εμφάνιζαν... μάχη στήθος με στήθος.
Λέμε για γελοίους δημοσιογράφους, που νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους (κρίνοντας από την πάρτη τους).

8/12/2021
>>Πιερρακάκης: 15 νέες υπηρεσίες πρώτης γραμμής το επόμενο τρίμηνο στο gov.gr<<
Το έχουν πάρει σχοινί-λουρί. Τα γράφουν ξανά-μανά, τα ίδια και τα ίδια, μέρα παρά μέρα, για να συντηρήσουν το μύθο του «επιτελικού κράτους» ρεφάροντας τα εγκλήματα στη διαχείριση της covid-19.g
Εν τω μεταξύ υπάρχει η εντύπωση πως επειδή «όλα» γίνονται ηλεκτρονικά είναι συγχρόνως πιο εύκολα και διαχειρίσιμα. Και πως κάθε φουκαράς, κάθε βασανισμένος, κάθε διαλυμένος, μετά από 12 χρόνια ανελέητης κρίσης, έχει τη δυνατότητα και το κουράγιο να πληκτρολογεί την κατάντια του…

7/12/2021
Χρωστάω και μια λίστα με τους καλύτερους δίσκους (ελλήνων) τραγουδοποιών από την δεκαετία του '80 (μετά από τη λίστα με τα συγκροτήματα, τις προάλλες).
Κάποια στιγμή στο μέλλον θα γίνει κι αυτό... Γιώργος Ρωμανός «Φεγγαρόπορτα»...
https://www.youtube.com/watch?v=0qN7wlwx1Sk

7/12/2021
>>Τοποθέτησε το κόμμα του στην πλευρά της Ευρώπης και των μεταρρυθμίσεων και όρισε απέναντί του τον «λαϊκισμό και τη δημαγωγία που καταστρέφουν τη χώρα». Με άλλα λόγια, την εποχή του θριάμβου του λαϊκισμού επέλεξε να διεκδικήσει τον χώρο των ηττημένων, αυτόν που τότε ονόμαζαν υποτιμητικά «μέτωπο της λογικής», για να τον ξανακάνει πλειοψηφικό. Έτσι, όταν τα παραμύθια δοκιμάστηκαν και απέτυχαν με το γνωστό κόστος, όταν οι συσχετισμοί 38%-62% αντιστράφηκαν, ο Κυριάκος ήταν ο αναμφισβήτητος ηγέτης της νέας πλειοψηφίας. Δεν είναι περίεργη λοιπόν η απόλυτη κυριαρχία του τόσα χρόνια στο πολιτικό σκηνικό. Είναι ο μόνος που διεκδίκησε τη νέα πλειοψηφία, την ανέδειξε, την επέβαλε και τώρα την εκφράζει. Ακόμα χωρίς αντίπαλο.<<
Παραμύθια, από... ονειροπαρμένους (διάβαζε Γεωργελές).
Ο Μητσοτάκης υπερέβαλε σε λαϊκισμό στο «μακεδονικό» ακολουθώντας τη σκληρή γραμμή του ακραίου κέντρου (Τζήμερος, Δοξιάδης κ.λπ.) και της ακροδεξιάς του (Βορίδης, Γεωργιάδης κ.λπ.), κοροϊδεύοντας και εξαπατώντας όσους θα τον ψήφιζαν τον Ιούλη του ’19. Εκεί κρίθηκε το παιγνίδι. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια της πλάκας.

7/12/2021
Προσωπικά δεν είχα ποτέ κατά νου τον Ανδρουλάκη, τι είναι, τι πιστεύει, προς τα πού κλίνει κατά βάθος κ.λπ. Τον θεωρούσα –και είναι– ένα τυπικό παιδί του κομματικού σωλήνα, που όμως μπόρεσε και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τον παλαιό, πασοκικό κομματικό μηχανισμό.
Γιατί ΠΑΣΟΚ μπορεί να μην υπάρχει πλέον, αλλά ο μηχανισμός του είναι ισχυρότατος παντού (και βασικά στο δημόσιο). Το ότι ήλεγξε αυτό τον μηχανισμό ο Ανδρουλάκης, πείθοντάς τον να ψηφίσει κατ’ αρχάς, και βασικά να ψηφίσει εκείνον, δείχνει οπωσδήποτε κάποιες ικανότητες – παρασκηνίου να τις πούμε.
Δουλεύει τέλος πάντων για το κόμμα ο άνθρωπος, και αμείβεται, πρώτα-πρώτα από τους στενά κομματικούς.
Το λέω, αυτό επειδή διαφωνώ με τον αντίληψη ότι ψήφοι δεξιών πήγαν και στον Ανδρουλάκη. Υπήρχε ο Λοβέρδος γι’ αυτό, που τον έπαιζαν εμπλοκή τα συστημικά μμε. Ο Ανδρουλάκης πήρε ψήφους του κομματικού μηχανισμού και πήρε ανέλπιστα πολλές για μας τους απ’ έξω – αλλά όχι και για τον ίδιο. Βάδιζε στα σίγουρα.
Τέλος πάντων, όλα αυτά για μένα δεν σηματοδοτούν κανενός είδους «ανανέωση», όπως προτάσσεται από διαφόρους, αλλά πρόσδεση στις πιο παλαιοκομματικές και εν πολλοίς ξεπερασμένες πρακτικές δούναι και λαβείν, ανάμεσα στο κόμμα και το κράτος, που αναπτύχθηκαν στο ΠΑΣΟΚ μετά το ’85.

6/12/2021
Πριν τον Άη Νικόλα, ο Ποσειδώνας προστάτευε θάλασσες, ναυτικούς κτλ. Εντάξει, αγρίευε και καμιά φορά... δεν έστρωνε μόνο λουλούδια στα πέλαγα σαν τον Άγιο. Eloy “Poseidon’s creation”…
https://www.youtube.com/watch?v=GInqYG7uoso

6/12/2021
Από τα καλύτερα blues με ελληνικό στίχο, που έχουν ηχογραφηθεί ποτέ. Σύντομο και περιεκτικό. Περικλής Χαρβάς... στο πιάνο ο Βασίλης Γκίνος (από Pete and Royce, Coo κ.λπ.).
https://www.youtube.com/watch?v=RfcdDALDPAE

6/12/2021
Αντικρουόμενα συμπεράσματα. Από την μια η ήττα του Λοβέρδου είναι κι ένα ηχηρό ράπισμα στον Μητσοτάκη και στα θλιβερά μίντια που τους στήριξαν και τους στηρίζουν με τις ό,τι να ’ναι δημοσκοπήσεις, από την άλλη ο Ανδρουλάκης παραμένει ερωτηματικό σε σχέση με το τι ακριβώς επιδιώκει να αναστήσει (κάτι περί ΠΑΣΟΚ άκουσα στις δηλώσεις του και τίποτα περί ΚΙΝΑΛ) και με ποιους θα «κολλήσει» ή όχι την κρίσιμη στιγμή. Όλα θα εξαρτηθούν από την δυναμική που θα παρουσιάσει (αν παρουσιάσει) και από το κατά πόσο θα μπορέσει να πλήξει τον ΣΥΡΙΖΑ η δυναμική αυτή. Προς ώρας όμως θα πρέπει να κατατροπώσει τον ΓΑΠ, γιατί αν δεν τον κατατροπώσει με διαφορά του τύπου 60/40 και παραπάνω, τα πράγματα θα συννεφιάσουν και για κείνον από την αρχή.

5/12/2021
Μου φαίνεται πως απόψε θα κοιμηθούμε με Νέα Δημοκρατία και θα ξυπνήσουμε με ΠΑΣΟΚ...

16 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μου φαίνεται πως απόψε θα κοιμηθούμε με Νέα Δημοκρατία και θα ξυπνήσουμε με ΠΑΣΟΚ..."...

    Christos Galiatsatos
    Εφιάλτης.

    Michael Tzanakis
    Legend lives on

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αντικρουόμενα συμπεράσματα. Από την μια η ήττα του Λοβέρδου είναι κι ένα ηχηρό ράπισμα στον Μητσοτάκη"...

    Ntinos Dimatatis
    Νομίζω ότι ψήφισαν ώριμα.Μακρυά από παλιοστελέχη και παλιοκομματικές ιδεοληψίες..

    Niki Efstathiadis
    ισχύει κ το αντίστροφο!

    Zak Famellos
    Moνο που τώρα στον δεύτερο γύρο πιστεύω πως όσοι στήριξαν τους υπόλοιπους εκτός γαπ θα ψηφίσουν τώρα όλοι Γαπ ώστε α βγει νικητής

    Makis Kontizas
    Ο Σιδερενιος άκουγε Ρίτα.Αυτος τι να ακούει άραγε ?

    Ntinos Dimatatis
    Μαραβέγια....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Περικλή Χαρβά...

    Θανάσης Κρεμασμένος
    Ουπς! Αυτή είναι ανάρτηση μου!! Πόσα χρόνια πίσω!!! Αγαπημένο βινύλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Eloy...

    Δημητρης Κουτουδης
    Μπανταρα!!!

    Vagelis Avgidis
    μπανταρα πραγματικα! ειδικα η πρωτη περιοδος τους δεν παιζεται! αναρωτιεμαι γιατι ελεγαν οτι μοιαζουν με pink floyd. για μενα ηταν πολυ ανωτεροι!

    Stathis Nikokavouras
    ιεροσυλεια....αν ειναι δυνατον..οτι εχουμε ολη την δισκογραφια των eloy και καποια κοματια ειναι φοβερα δεν ειναι μετρο συγκρισης με την καλυτερη μπαντα ολων των εποχων ...οι floyd ειναι η κορυφη του βουνου..εκει που λιγοι πατανε..τι να πεις τωρα......

    Eleni Founti
    Πράγματι από τους αδικημένους του είδους. Κάποιοι δίσκοι τους, ειδικά το Silent Cries and Mighty Echoes, έχουν επηρεαστεί πολύ από τους Pink Floyd και γι' αυτό γίνεται αυτή η συσχέτιση (έχουν κατηγορηθεί ότι περίπου ξεσήκωσαν το wish you were here), αλλά κι εγώ πιστεύω ότι συνολικά οι Eloy είχαν δική τους προσωπικότητα στο prog. (Και είμαι σκληρή φλοϋντάκιας κιόλας).

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πολύ καλοί οι Eloy, αλλά οι Floyds είναι έξω από συγκρίσεις.
    Και το πιο βασικό μείον των Eloy είναι τα πολύ μέτρια, για να μην πω κακά, αγγλικά τους.

    Kwstas Agas
    για μένα όμως αυτή ήταν η ομορφιά των Eloy: τα ... σπαστά εγγλέζικα του bornemann

    Eleni Founti
    Έτσι ακριβώς είναι. Εν τω μεταξύ, για πολλούς φίλους των eloy, τα μέτρια αγγλικά είναι μέρος της γοητείας τους. Εμένα πάλι, που δεν τους άκουγα ποτέ πολύ αλλά τους εκτιμώ, μου χτυπάνε.

    Pantelis Tsalouchidis
    ειναι εξαιρετικοί αλλά δεν είναι Floyd. Ίσως πιο κοντά από όλες τις μπάντες που επηρεάστηκαν από Floyd.

    Yiannis Iliakis
    ιδίως στην Ελλάδα ήταν (είναι) πάρα πολύ γνωστοί. Θυμάμαι επίσης πολύ παλαιά- παιδί είχα κατέβει κέντρο με γονείς-ένα "τύπου γκραφίτι" eloy κάπου στην μπουμπουλίνας και μου είχε κάνει εντύπωση το logo. Στο εξωτερικό είναι άλλη μια ακόμα prog/space μπάντα των '70s. Επίσης ο μύθος λέει -δεν γνωρίζω δηλ απο πρώτο χέρι οτι όντως συνέβαινε αυτο- οτι στην γερμανία εκείνη την περίοδο έτρωγαν το θάψιμο της αρκούδας απο τον τύπο. Με θυμάμαι πάντως να ακούω το εν λόγω κομμάτι στο λύκειο και ιδίως εκεί που μπαίνει η αρπέζ κιθάρα και η φωνή με το delay... ανατρίχιαζε το είναι μου!! (οκ ακόμα!)

    Eleni Founti
    Στη χώρα της Φολεγάνδρου υπάρχει ένα ωραίο παλιό ροκ καφέ - μπαρ και τα τραπεζάκια που έχει έξω (5-6 όλα κι όλα) είναι καλυμμένα το καθένα με το εξώφυλλο ενός δίσκου - τοτέμ των 70s. Ο ένας είναι Eloy.

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Jurgen Rosenthal ex-scorpions... Πολύ ωραίος ντράμερ

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Και ο Fritz Randow ήταν φανταστικός ντράμερ, και έχει παίξει στον καλύτερο δίσκο των Eloy, κατά τη γνώμη μου.

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    το αγαπημένο μου πάντως είναι το floating

    Vagelis Avgidis
    μπραβο παιδια, χαιρομαι που ανοιξα μια συζητηση για τους αγαπημενους μου Eloy!
    κυριε Φωντα, πως θα το λεγαμε το στυλ που παιζουν εδω οι Eloy?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    progressive rock

    Μι Λου
    Μπανταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Προσωπικά δεν είχα ποτέ κατά νου τον Ανδρουλάκη"...

    Petros Kozakos
    Αυτό ακριβώς που περιγράφεις είναι "το κόμμα" των προηγούμενων αιώνων. Εγγενής Ιδιοτέλεια που στηρίζεται στις ενδο οικογενειακές ενδο παραταξιακες σχέσεις aka πελατειακές σχέσεις και όχι στην αξία.
    Ανατολίτικο σύστημα που στηρίζεται στις σχέσεις κι όχι αγγλοσαξωνικό που στηριζεται στην αξία. Ψιλά γράμματα.
    Ισχύει και για τους τρείς υποψηφίους που επικράτησαν. Μια ιστορία του παρελθόντος που αλίμονο φαίνεται πως το συντηρούμε. Ο στερεοτυπικος λόγος των υποψηφίων από μόνος του το επιβεβαιώνει.
    Δύσκολο να ξεπεράσει ο Έλληνας τις κακές συνήθειες του χαρακτήρα του όταν τον βαραίνουν μάλιστα από τα Ομηρικά χρόνια. Χαρακτήρας που συμβάλει στην δημιουργία του πεπρωμένου του.
    Χαρακτήρας και συνήθειες που αποτελούν την ηθική βάση μιας καθυστερημένης κοινωνίας.

    Nikos Markakis
    άρα είμαστε χαμένοι από χέρι;

    Ferris Costas
    Άψογος! Για άλλη μια φορά, μετά τον κορονοϊό, τίποτα δεν θα είναι όπως πριν. Άσε που το ΠΑΣΟΚ είχε ξοφλήσει και πριν την πανδημία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Τοποθέτησε το κόμμα του στην πλευρά της Ευρώπης και των μεταρρυθμίσεων"...

    Indie Side
    Ποιος άριστος τα γράφει τουτα??

    Σπυρίδων Παπαδημητρίου
    Αυτο και το Ματι παιξανε.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι κι αυτό, σε επίπεδο "κοινωνίας", το άλλο που γράφω ήταν σε επίπεδο "ιδεών".

    Σπυρίδων Παπαδημητρίου
    Τωρα , με ενα Ματι την ημερα δεν κουνιεται φυλλο.

    Anastasios Babatzias
    Πιο της πλακας δε γινεται...διαβαζεις και πεθαινεις στα γελια

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Ανατράπηκε το 38%-62% κι έγινε... 39%-61%!;
    Χαχαχαχαχαχα, το καημένο το δεξιούλι που δεν το παίζουν τα άλλα παιδάκια, μπουχουχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Χρωστάω και μια λίστα με τους καλύτερους δίσκους (ελλήνων) τραγουδοποιών από την δεκαετία του '80"...

    George Tirovolas
    ....Με φοβερό και τρομέρο Γιάννη Σταυρόπουλο!

    Aggelos Bizelopoulos
    Μια λίστα με τα ποιο αδικημένα άλμπουμ χρωστάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτικός δίσκος το "Κράμα", εύχομαι να είναι μέσα στη λίστα, όταν, με το καλό, έρθει...

      Διαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Πιερρακάκης: 15 νέες υπηρεσίες πρώτης γραμμής το επόμενο τρίμηνο στο gov.gr<<"...

    Konstantinos Mylonas
    Επειδή δουλεύω σε κοινωνική υπηρεσία :Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες βολεύουν τους έως 50 το πολύ και αν έχουν υπολογιστή στο σπίτι. Διότι δεν βολεύουν κ όλα από το κινητό επίσης . Όλοι οι 50 και άνω έρχονται στις υποστελεχωμενες κοινωνικες υπηρεσίες και στα κεπ να τους τα κάνουν.

    Πετρος Μιχελιουδης
    xaxa na doyleyan kiolas to ti tragelafika ginontai einai t kati allo

    Nikos Athanassiu
    Πεστα ρε φιλε! Ελεος με τους άχρηστα επικίνδυνους!

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    ...κι αν γνωρίζει να το χειρίζεται.. ( μη μου πει κανείς ότι είναι κάτι εύκολο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πήγε ο ΓΑΠ να μιλήσει στην ναρκοθετημένη ΕΡΤ"...

    Ferris Costas
    Πες τα χρυσόστομε!

    Λουί Ντε Φιδες
    8.9 με 10 είναι δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    εμείς υποστηρίζουμε Γιαννάκη, όχι Γιάννη

    Λουί Ντε Φιδες
    ο Γιωργάκης θα αρπάξει άλλη μία φάπα στον επόμενο γύρο της τάξης του 20% διαφορά και θα μαζέψεις τα ποδαράκια του και θα πάει στο ΣΥΡΙΖΑ

    Vassilis Serafimakis
    Νομίζω σε συνήθη διάλογο το να πείς 10% αντί γιά 8.91% δεν είναι υπερβολή. Εννοείται ότι οι δημοσκοπήσεις δίνουν πάντα εύρος και όχι έναν αριθμό. Δηλ αυτό που διαβάζομε ως 8.91% μπορεί να είναι 7.91-9.91%, κε δημοσιογράφε, αλλά τώρα ζητάω ορθογραφία από τής μυλωνούς τον πισινό.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    το 8,91 δεν είναι δημοσκόπηση, και δεν είναι 10 φυσικά, όπως και η διαφορά 2% δεν είναι στήθος με στήθος...

    Vassilis Serafimakis
    Εχεις δίκηο, δεν πρόσεξα ότι ήταν αποτέλεσμα και όχι δειγματοληψία.

    Ιωσήφ Μιχ
    Η ανανέωση του "νέου" θέλει επαναφορά Βενιζέλου Διαμαντοπούλου...

    Tito Cassius
    Ελπίζω να έχουν εκπλήξεις αν και φοβάμαι ότι δύσκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλια από το fb στο ποστ "Θέλουν να νεκραναστήσουν ένα κόμμα-απόκομμα τύπου Ποτάμι"...

    Michael Tzanakis
    Για το ΓΑΠ δε νομίζω! Μεγάλη ιστορία να κάτσουμε να την αναλύσουμε εδώ , αλλά μας έριξε στα βράχια

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το ποιοι μας ρίξανε στα βράχια είναι όντως μεγάλη ιστορία - και δεν είναι της ώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχόλια από το fb στο ποστ "Όταν ο Μητσοτάκης στον πρώτο γύρο των εκλογών της ΝΔ (Δεκέμβρης 2015) ηττήθηκε από τον Μεϊμαράκη με 11,3%"...

    Mike Hatziarseniou
    Από τις ανοιχτές διαδικασίες, στις κλειστές δημοπρασίες φίλε

    Kostas Mouk
    Έτσι και μόνο έτσι

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    «Νίκησε» ο Μητσοτάκης σε πολλά εισαγωγικά. Με καμμένη πρώτη διαδικασία, τρεις μέρες καθυστέρηση να βγουν αποτελέσματα, και ολοστρόγγυλα ποσοστά, γελάνε και τα δέντρα που ψήφιζαν κάποτε Δεξιά!

    Makis Kontizas
    Ο νεαρός ανήκει στους Δ,Υ με τους οποίους εμείς οι άλλοι είμαστε σε εμφύλιο από ,την εποχή του μπάρμπα από την Κορώνη και τις κλαδικές.Ο Γαπ είναι στην διεθνή αντιαπογορευτικη και φαγώθηκε από σαρκοζύ και μέρκελ όταν είπε για δημοψήφισμα.Ποιοτικα χαρακτηριστικά you know.Γελασαμε όταν ο Σημίτης τουδωσε το δακτυλίδι στο συνέδριο αλλά την κάναμε μουγγα όταν ο αλαβάνος έδωσε την ΕΔΑ στον Τσίπρα.οποιος μου στείλει i ban του στέλνω τα 3 ευρώ για να ψηφίσει ΓΑΠ .Φώντας i love ya

    Dimitris Panayiotatos
    Και μόνο που ο Λοβέρδος κάνει σαν τρελός να στηρίξει τον Ανδρουλάκη και δεν τήρησε ούτε την πιο στοιχειώδη ουδετεροτητα, σημαίνει κάτι για μένα καθόλου καλό.

    Nikos Koutsogiannis
    δεν καταλαβαίνω γιατί υποστηρίζεις τον ΓΑΠ (όχι ότι θα έπρεπε να υποστηρίζεις τον άλλο, αλλά νομίζω ότι σε έναν αριστερό αρμόζει η αδιαφορία για τις εκλογές του ΠΑΣΟΚ)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ υποστηρίζω μόνο τους Soft Machine.

    Nikos Koutsogiannis
    σωστός, και μένα μου αρέσουν, αν και έχω χρόνια να τους ακούσω

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το θέμα εδώ δεν είναι αν εγώ υποστηρίζω ή όχι τον ΓΑΠ –αυτό δεν έχει καμία σημασία– αλλά όλα αυτά που θίγω και που δείχνουν τον πανικό του πολιτικού και μιντιακού κατεστημένου. Αυτό έχει σημασία.

    Michalis Koumbios
    και τους 13th Floor Elevators

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    1. Ειδικά ένας αριστερός οφείλει να ενδιαφέρεται για τις εκλογές στο ΚΙΝΑΛ (και όχι ΠΑΣΟΚ).
    2. Τυπικό σφάλμα λογικής:
    "Κρίνεις όσους τα βάζουν με τον ΓΑΠ,
    άρα υποστηρίζεις ΓΑΠ".
    3. Η σωστή κριτική αφορά τα συστήματα και τις δομές, και όχι τα άτομα ή τις τάσεις που έρχονται και παρέρχονται.

    Nikos Koutsogiannis
    Δυστυχώς δεν βλέπω κανέναν πανικό, τα μίντια έτσι ήταν πάντα, πχ για χρόνια παρουσίαζαν χαζό τον ΓΑΠ και μετά τον παρουσίαζαν σοβαρό (το ίδιο και τον Κωστάκη), και ναι, φαίνεται πως πχ το Σκάι προωθούσε τον Λοβέρδο, αλλά ο Λοβέρδος θα έκοβε ψήφους από τον Κούλη, που το Σκάι υποστηρίζει / το θέμα για μένα είναι να έχουμε μια σοβαρή αριστερά, το να λέει πχ βλακείες ο Άδωνις με διασκεδάζει, γιατί με δικαιώνει που δεν είμαι δεξιός, αλλά το να λέει βλακείες ο Τσίπρας με ενοχλεί, γιατί με θίγει ως αριστερό

    Nikos Koutsogiannis
    1. ωραίος, είμαι κι εγώ φαν των neubatten / 2. εννοείται πως ένας αριστερός και όχι μόνο οφείλει να ενδιαφέρεται για τις εξελίξεις στα κόμματα, δεν νομίζω όμως ότι χρειάζεται να παίρνει θέση στα μικροπολιτικά κουτσομπολιά των μίντια, αναπαράγοντας λογικές που αφορούν άτομα που έρχονται και παρερχονται και όχι συστήματα και δομές / 3. ο ΓΑΠ είναι αυτός που κοροϊδεύαμε (και δικαίως) και δεν συμφωνώ ότι πρέπει να αφήνουμε υπονοούμενα υπέρ του, ότι πχ δεν τον προώθησαν τώρα τα μίντια, ίσως επειδή κάποιοι νομίζουν ότι η εκλογή ΓΑΠ συμφέρει τον ΣΥΡΙΖΑ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν μ' ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή να καταμετρήσω τι έχει προσφέρει ο ΓΑΠ στην πολιτική τα τελευταία 40 χρόνια. Ούτε αν ήταν σοβαρότερος από άλλους, που θεωρούνταν έξυπνοι και καλά. Δεν με ενδιαφέρει η ιστορία στο ποστ. Εμένα με νοιάζει μόνον η παρούσα γελοία αντιμετώπισή του από τα μίντια. Ό,τι από το λεγόμενο "δημοκρατικό τόξο" εμφανίζεται ως "πινέζα" στον "κώλο" τού συστήματος -έστω και περιστασιακή ή συγκυριακή- έχει a priori ενδιαφέρον. Και τέλος η κουβέντα από εμένα, γιατί δεν έχει άλλο νόημα. Όποιος αντιλαμβάνεται τι γράφω ok, όποιος όχι και πάλι ok.

    Vassilis Serafimakis
    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας : "υποστηρίζω μόνο τους Soft Machine."
    Mίλησες στην καρδιά μου τώρα.

    Ferris Costas
    Μα να σου πω! Εγώ στηρίζω Ahrodite's Child! Αυτοί τουλάχιστον διαλυθήκαν εγκαίρως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nikos Markakis
      Εγώ πάλι βλέπω ότι, τα συστημικά κόμματα έχουν από καιρό προχωρήσει σε ανοιχτές διαδικασίες εκλογής αρχηγών, ενώ τα αριστερά κόμματα επαφίενται στο κογκλάβιο. Τις πταίει;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Να σε βάζει σε σκέψεις αυτό, τις οποίες δεν κάνεις.

      Nikos Markakis
      ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την απάντηση

      Hermis Kefalas
      Το δες αυτό Φώντα ; Χωρίς ντροπή βγαίνει
      https://www.facebook.com/126096294070106/posts/4976542355692118/

      Διαγραφή
  12. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Το ΠΑΣΟΚ ήταν, είναι και πρέπει να παραμείνει παπανδρεϊκό κόμμα». Γιώργος Κατσιφάρας"

    Belbo Giacomo
    https://m.youtube.com/watch?v=YSpPMiExug8
    αρμανι για ολο το λαο

    Μαρία Αθανασίου
    Ο θυρωρος του τον ηξερε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχόλια από το fb στο ποστ για την Lina Wertmüller...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=-h8qi7XnVdo
    ΖΕΥΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-Ο ΣΙΔΕΡΑΣ 1972

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    δημιούργησε Ελπιδα ως νέα φωνή. Δυστυχώς όμως ..

    Vasilis Kordatos
    Από τις τρείς πολύ γνωστές της ταινίες μου άρεσε με διαφορά το "Η κυρία και ο ναύτης" πάλι με Μελάτο και Τζιανίνι. Όπως το είπες λαϊκός κινηματογράφος επιπέδου.

    θωμας σταμκος
    Ειχε ξεκινήσει αυτόνομα με μια χαζοκωμωδια (αρχες το 60) με την Ριτα Παβονε .Την ειχε στο Netflix προ καιρού

    Patritsopoulos Nikos
    απιστευτη μουσικη στα 70ς στο σινεμα απο Ιταλια και Γαλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Λίνο Κόκοτο...

    Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
    Θα ρωτήσω, σε λίγο, τον ίδιο τον συνθέτη, μήπως έχει τα tapes από την ταινία. Εδώ η εκδοχή τους σε τραγούδι με την Δουράκη και στίχους του εξαιρετικού Άκου Δασκαλόπουλου:
    https://www.youtube.com/watch?v=F86yFevyPM8
    Ν' ανεβαίνεις ψηλά - Μαρία Δουράκη

    Λίνος Κόκοτος
    Καλη σας ημέρα κυριε Τρουσα ! Σας ευχαριστώ για εκτίμηση σας !!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καλησπέρα κ. Κόκοτο, εμείς σας ευχαριστούμε για όλα όσα έχετε προσφέρει στην ελληνική μουσική και το τραγούδι πάνω από μισό αιώνα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή