14/3/2020
Σκέφτηκα να κάτσω να γράψω κάποιο κείμενο με τραγούδια που
να αναφέρονται σε αρρώστιες, σε viruses, σε δυστοπίες, και στο τέλος να κλείσω
με το «Θα κάτσω σπίτι» του Κηλαηδόνη. Αλλά είναι μαλακίες όλα αυτά. Το να είσαι
προβλέψιμα επίκαιρος δεν βοηθάει να βελτιωθούν τα πράγματα - σ' ένα «εσωτερικό»
πρώτα-πρώτα επίπεδο.
Γι' αυτό, το μεσημέρι, πιο μετά δηλαδή, θα ανεβάσω στο blog κείμενο για όλους τους fans του ελληνικού ροκ – απ' αυτά τα κείμενα που μόνο στο δισκορυχείον μπορείτε να διαβάσετε.
Γι' αυτό, το μεσημέρι, πιο μετά δηλαδή, θα ανεβάσω στο blog κείμενο για όλους τους fans του ελληνικού ροκ – απ' αυτά τα κείμενα που μόνο στο δισκορυχείον μπορείτε να διαβάσετε.
[Το κείμενο ανέβηκε και ήταν για τους Gazuama Sinchartchas]
13/3/2020
Περιμένω την πρώτη μ@λ@κισμένη «ανάλυση» από τους φιλερέρες,
για το πώς θα μετατρέψουμε των κορωνοϊό σε ευκαιρία. Ήδη κάποιοι το παλεύουν.
Μάσκες 7 ευρώ, αντισηπτικά 30 ευρώ, τεστ από 150 ευρώ και πάει λέγοντας.
Μάσκες 7 ευρώ, αντισηπτικά 30 ευρώ, τεστ από 150 ευρώ και πάει λέγοντας.
13/3/2020
Εν τω μεταξύ με τον κορωνοϊό διαβρώνεται και το λεξιλόγιό
μας από τους «από πάνω». Όλο η «κοινότητα» και η «κοινότητα» ακούς από κάτι...
κοστουμάτους του Χάρβαρντ και του Αμέρικαν Κομιούνιτι. Και από δίπλα κι από
κάτι λιμοκοντόρους των μίντια.
Άμα δεν το ξέρετε, εδώ στην Ελλάδα μιλάγαμε παλιά για δήμους και κοινότητες, τις οποίες κατάργησε ο «Καποδίστριας». Κι από ’κει και πέρα μάς έχει ξεμείνει μόνο ο Σαββόπουλος, μ’ εκείνο το παλιό νεο-ορθόδοξο «των Ελλήνων οι κοινότητες», για να μας τις θυμίζει.
Δεν θα σας πέσουν τα μούτρα, ούτε θα ζαρώσει η γραβάτα σας, άμα πείτε «ο κόσμος», «ο λαός», «το πλήθος» κ.λπ.
Άμα δεν το ξέρετε, εδώ στην Ελλάδα μιλάγαμε παλιά για δήμους και κοινότητες, τις οποίες κατάργησε ο «Καποδίστριας». Κι από ’κει και πέρα μάς έχει ξεμείνει μόνο ο Σαββόπουλος, μ’ εκείνο το παλιό νεο-ορθόδοξο «των Ελλήνων οι κοινότητες», για να μας τις θυμίζει.
Δεν θα σας πέσουν τα μούτρα, ούτε θα ζαρώσει η γραβάτα σας, άμα πείτε «ο κόσμος», «ο λαός», «το πλήθος» κ.λπ.
12/3/2020
Λογικά θα πάρουν φωτιά τα πορνοσάιτ αυτές τις νύχτες (θα
βαρεθεί ο κόσμος να διαβάζει συνέχεια δέκα παπαριές και μισό σωστό για τον
κορωνοϊό), πιθανώς να έχουμε και κανα baby boom περί τα Χριστούγεννα.
Εγώ, πάντως, είμαι παραδοσιακός. Δεν γουστάρω πορνοχάμπ και τέτοιες μ@λ@κίες.
Έχω βίντεο που παίζει κι έχω και το σωστό απόθεμα...
Έχω βίντεο που παίζει κι έχω και το σωστό απόθεμα...
12/3/2020
Πετάνε το μπαλάκι ξανά στον κόσμο –το είπε πριν από λίγο ο
γιατρός Τσιόδρας– για να αποσείσουν από πάνω τους την καταστροφική επίδραση των
μνημονιακών πολιτικών στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Τρέμουν στην ιδέα πως μπορεί
να βρεθούμε σε χειρότερη θέση από την Ιταλία και είναι ήδη έτοιμοι να
ενοχοποιήσουν γι’ αυτό τον παππού και τη γιαγιά. Και τον μαθητή, που θα πάει
στην καφετέρια το Σάββατο.
12/3/2020
Από τον λόγο του ΠΘ...
>>Και στις ανοιχτές δημοκρατικές κοινωνίες μας, καμία
κεντρική απόφαση δεν αποδίδει αν δεν την συμμεριστούν πρώτα όλοι οι
πολίτες.<<
Φτηνή και ευθεία προσβολή (με ισχυρές δόσεις παλαιοκομματικού αντικομμουνισμού) προς το κινέζικο σύστημα (το... κλειστό και το αντιδημοκρατικό), που κατόρθωσε να ελέγξει την εξάπλωση του κορωνοϊού, με μέτρα (σήκωμα νέων νοσοκομείων στο πι και φι, αυστηρές καραντίνες κ.λπ.), που καμμία «ανοιχτή» και «δημοκρατική» κοινωνία (με τα διαλυμένα «μικρά και ευέλικτα» κράτη) δεν θα μπορέσει να πετύχει.
Φτηνή και ευθεία προσβολή (με ισχυρές δόσεις παλαιοκομματικού αντικομμουνισμού) προς το κινέζικο σύστημα (το... κλειστό και το αντιδημοκρατικό), που κατόρθωσε να ελέγξει την εξάπλωση του κορωνοϊού, με μέτρα (σήκωμα νέων νοσοκομείων στο πι και φι, αυστηρές καραντίνες κ.λπ.), που καμμία «ανοιχτή» και «δημοκρατική» κοινωνία (με τα διαλυμένα «μικρά και ευέλικτα» κράτη) δεν θα μπορέσει να πετύχει.
>>Σήμερα, δεν δοκιμάζονται τα «πιστεύω» μας, αλλά η
πίστη μας στην υγεία του ανθρώπου.<<
Νεοφιλελέ μ@λ@κία, που δεν βγάζει απολύτως κανένα νόημα. Άκου «πίστη στην υγεία του ανθρώπου»! Πίστη στις ικανότητες του ανθρώπου υπάρχει ή πίστη στον ίδιον τον άνθρωπο.
Νεοφιλελέ μ@λ@κία, που δεν βγάζει απολύτως κανένα νόημα. Άκου «πίστη στην υγεία του ανθρώπου»! Πίστη στις ικανότητες του ανθρώπου υπάρχει ή πίστη στον ίδιον τον άνθρωπο.
>>Γι’ αυτό και τα θρησκευτικά καθήκοντα πρέπει κι αυτά
να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα. Και να επιτελούνται, όσο είναι εφικτό,
απ’ το σπίτι, ώστε να περιορίζονται οι μεγάλες συναθροίσεις.<<
Με το «όσο είναι εφικτό» ακυρώνεται το πλέον αυτονόητο. Πως η εκκλησία, που είναι απείρως πιο επικίνδυνη ως χώρος από το σχολείο σε σχέση με το θέμα μας (το οποίο σχολείο ο ίδιος ο ΠΘ έκλεισε στο άψε-σβήσε), εξακολουθεί να πορεύεται με τους δικούς της άγραφους νόμους, με την πολιτεία να κάνει απλώς τα στραβά μάτια. Όταν δεν επιδεικνύει υπερβάλλοντα ζήλο στα θέματα της πίστης, με τον πιο ανεύθυνο τρόπο, με την πιο εμετική και επικίνδυνη δουλοπρέπεια.
Με το «όσο είναι εφικτό» ακυρώνεται το πλέον αυτονόητο. Πως η εκκλησία, που είναι απείρως πιο επικίνδυνη ως χώρος από το σχολείο σε σχέση με το θέμα μας (το οποίο σχολείο ο ίδιος ο ΠΘ έκλεισε στο άψε-σβήσε), εξακολουθεί να πορεύεται με τους δικούς της άγραφους νόμους, με την πολιτεία να κάνει απλώς τα στραβά μάτια. Όταν δεν επιδεικνύει υπερβάλλοντα ζήλο στα θέματα της πίστης, με τον πιο ανεύθυνο τρόπο, με την πιο εμετική και επικίνδυνη δουλοπρέπεια.
>>Αλλά ο θεσμικός μου ρόλος μού επιβάλλει να
τοποθετηθώ με σαφήνεια στο θέμα.<<
Έτερη μπούρδα ολκής. Καμμία σαφήνεια δεν εμπεριέχει το «όσο είναι εφικτό». Καθώς επαφίεται στον... πατριωτισμό του καθενός το να μην πράξει το αυτονόητο, δηλαδή το επικίνδυνο. Αλλά αυτά συμβαίνουν στις «ανοιχτές» φιλελερο-ταλιμπανικές κοινωνίες.
Έτερη μπούρδα ολκής. Καμμία σαφήνεια δεν εμπεριέχει το «όσο είναι εφικτό». Καθώς επαφίεται στον... πατριωτισμό του καθενός το να μην πράξει το αυτονόητο, δηλαδή το επικίνδυνο. Αλλά αυτά συμβαίνουν στις «ανοιχτές» φιλελερο-ταλιμπανικές κοινωνίες.
12/3/2020
Ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η αθεΐα, ζήτω η Νέα Δημο-κρα-τία...
(γέλια)
12/3/2020
Τα ποδόσφαιρα 5Χ5, έξω στον καθαρό αέρα, τα έκλεισε ο
Μητσοτάκης στο πι και φι, για τις εκκλησίες με βαριά καρδιά είπε... όσο είναι
εφικτό (άμα είναι δηλαδή) να περιορίζονται οι μεγάλες συναθροίσεις.
Σαν να σου λέει άμα θες να παντρευτείς πήγαινε σε κανα ξωκλήσι... ζευγάρι, κουμπάρος και παπάς. Έως εκεί.
Σκληρά λόγια (γέλια), από πατέρα του έθνους...
Σαν να σου λέει άμα θες να παντρευτείς πήγαινε σε κανα ξωκλήσι... ζευγάρι, κουμπάρος και παπάς. Έως εκεί.
Σκληρά λόγια (γέλια), από πατέρα του έθνους...
11/3/2020
Για το άλμπουμ αυτό είχα διαβάσει στον Ήχο, σε μια
συνέντευξη του Edward Ka-Spel (τέλη 80s). To έχω ξαναγράψει αυτό. Ο Ka-Spel
θεωρούσε πως το “Spiral Staircase Sass” των Ολλανδών Sweet Okay Supersister από
το 1974 ήταν ένα από τα σημαντικότερα άλμπουμ που είχε ποτέ ακούσει μαζί με
Brainticket “Cottonwoodhill”, Magma “Mekanïk Destruktïw Kommandöh”, πρώτο Faust
και ίσως ένα-δυο ακόμη.
Είχα αναζητήσει το άλμπουμ από εκείνη ήδη την εποχή, αλλά ήταν αδύνατον να το βρω. Αν αντιθέσει με τα πρώτα τέσσερα LP του γκρουπ, που βρίσκονταν πιο εύκολα. Στην πορεία το ξέχασα και κάποια στιγμή, στα 00s, το είδα κρεμασμένο σε τοίχο αθηναϊκού δισκάδικου, αλλά ήταν ακριβό (παραπάνω απ’ όσο έπρεπε). Πριν μερικά χρόνια το άκουσα on line και χθες το αγόρασα, τελικά, στην έξοχη επανέκδοση της Music On Vinyl.
Είχα αναζητήσει το άλμπουμ από εκείνη ήδη την εποχή, αλλά ήταν αδύνατον να το βρω. Αν αντιθέσει με τα πρώτα τέσσερα LP του γκρουπ, που βρίσκονταν πιο εύκολα. Στην πορεία το ξέχασα και κάποια στιγμή, στα 00s, το είδα κρεμασμένο σε τοίχο αθηναϊκού δισκάδικου, αλλά ήταν ακριβό (παραπάνω απ’ όσο έπρεπε). Πριν μερικά χρόνια το άκουσα on line και χθες το αγόρασα, τελικά, στην έξοχη επανέκδοση της Music On Vinyl.
Το άκουσα λοιπόν μία πρώτη φορά από το βινύλιο,
αλλά δεν μπορώ να σχηματίσω γνώμη. Είναι παράξενο άλμπουμ, δύσκολο, θέλει το
χρόνο του, κάπου θυμίζει και Gentle Giant, αλλά είναι πιο περίεργο – και άρα
αναζητείται χρόνος, βασικά, για τουλάχιστον 3-4 ακόμη ακροάσεις.
11/3/2020
Το ότι έχουμε ένα από τα πιο αστεία κράτη στην Ευρώπη είναι
παγκοίνως γνωστό. Δυστυχώς αυτό το φαιδρό κράτος καλείται τώρα να αντιμετωπίσει
ένα θέμα, που το ξεπερνά. Άρα, θα πρέπει να ξεπεράσει, το ίδιο το κράτος, τον
εαυτό του. Πράγμα όχι δύσκολο, αλλά αδύνατο.
Περαιτέρω, κάθε απόφαση που μας μεταφέρεται λαμβάνεται υπό την πίεση τού πανικού, καθώς ο μόνος ουσιαστικός φόβος τού κράτους είναι να μην εκτεθεί ανεπανόρθωτα στους υπηκόους του.
Γνωρίζει, θέλω να πω, το κράτος πως σε μια φάση κρίσης δεν θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα, θα αμφισβητηθεί η «ορθότητα» των επί της ουσίας καταπιεστικών μηχανισμών του και το πράγμα θα μπλέξει.
Μια πανικόβλητη κρατική μηχανή, όπως είναι αυτή τη στιγμή η ελληνική, είναι πιο επικίνδυνη και από την διάδοση του κορωνοϊού.
Περαιτέρω, κάθε απόφαση που μας μεταφέρεται λαμβάνεται υπό την πίεση τού πανικού, καθώς ο μόνος ουσιαστικός φόβος τού κράτους είναι να μην εκτεθεί ανεπανόρθωτα στους υπηκόους του.
Γνωρίζει, θέλω να πω, το κράτος πως σε μια φάση κρίσης δεν θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα, θα αμφισβητηθεί η «ορθότητα» των επί της ουσίας καταπιεστικών μηχανισμών του και το πράγμα θα μπλέξει.
Μια πανικόβλητη κρατική μηχανή, όπως είναι αυτή τη στιγμή η ελληνική, είναι πιο επικίνδυνη και από την διάδοση του κορωνοϊού.
10/3/2020
H πρώτη μέρα της άνοιξης θ' αργήσει να έρθει, φέτος, στη
φίλη χώρα - θα έρθει όμως.
Σκεφτόμαστε (το μόνο που μπορούμε να κάνουμε) τους Ιταλούς και την Ιταλία...
Σκεφτόμαστε (το μόνο που μπορούμε να κάνουμε) τους Ιταλούς και την Ιταλία...
10/3/2020
Το MAD, το ελληνικό περιοδικό MAD, το διάβαζα στα τέλη της δεκαετίας του '70 και στις
αρχές εκείνης του '80. Θεωρούσα το χιούμορ του αρκετά προχωρημένο για τότε (αρκούντως
αμερικάνικο βέβαια), και γι' αυτόν ίσως το λόγο κράτησα μερικά τεύχη, που τα
έχω μέχρι σήμερα.
Πριν λίγη ώρα, όμως, ανακάλυψα κάτι που δεν το ήξερα. Πως το MAD την ίδιαν εποχή κυκλοφορούσε και σε βίπερ!
Βρήκα ένα από τον Μάρτιο του 1981, με σκίτσα και ιστορίες του τρομερού Don Martin.
Πριν λίγη ώρα, όμως, ανακάλυψα κάτι που δεν το ήξερα. Πως το MAD την ίδιαν εποχή κυκλοφορούσε και σε βίπερ!
Βρήκα ένα από τον Μάρτιο του 1981, με σκίτσα και ιστορίες του τρομερού Don Martin.
Κορυφαία η βιοϊστορία των... κατσαρίδων. Λέμε για πολύ γέλιο...
10/3/2020
Θυμάμαι τον πατέρα μου, κάθε χειμώνα, να αλείφεται επί
χρόνια με βάμμα ιωδίου και να κάνει εντριβές με οινόπνευμα. Δεν κρύωσε και δεν
αρρώστησε ποτέ. Δεν γνώρισε τι θα πει πυρετός, συνάχι κ.λπ.
Κάθε άνθρωπος, νομίζω, πως από μια ηλικία και μετά έχει μια φόρμουλα αυτοπροστασίας. Φυσικά, δεν προτείνω σε κανέναν να εφαρμόσει την συνταγή τού πατέρα μου –ούτε εγώ την εφαρμόζω εξάλλου– και τούτο επειδή θεωρώ ανάξιο το να παριστάνει κάποιος τον σωτήρα του κόσμου, προτρέποντας, εμμέσως ή όχι, όσους τον ακούν ή τον διαβάζουν να πράξουν το ένα ή το άλλο. Υπάρχει αφέλεια στον κόσμο, την οποία μεγεθύνουν οι με καλή προαίρεση επιπόλαιοι και εκμεταλλεύονται οι αγύρτες.
Ούτε πρόπολη εγώ θα προτείνω (όπως πρότεινε ο Κραουνάκης), σ’ αυτούς τους λίγους που με ακολουθούν και με διαβάζουν, ούτε τίποτα απ’ αυτά.
Θα προτείνω μόνο χιούμορ, πολύ χιούμορ, χαλαρότητα, ψυχραιμία, γενικά πράγματα δηλαδή, και ειδικότερα σε κάθε έναν ξεχωριστά να ψάξει και να βρει τη δική του, τη μοναδική, την προσωπική και στα μέτρα του, μέθοδο αυτοπροστασίας (έναντι των πάντων ε; – και όχι μόνο των ιών).
Κάθε άνθρωπος, νομίζω, πως από μια ηλικία και μετά έχει μια φόρμουλα αυτοπροστασίας. Φυσικά, δεν προτείνω σε κανέναν να εφαρμόσει την συνταγή τού πατέρα μου –ούτε εγώ την εφαρμόζω εξάλλου– και τούτο επειδή θεωρώ ανάξιο το να παριστάνει κάποιος τον σωτήρα του κόσμου, προτρέποντας, εμμέσως ή όχι, όσους τον ακούν ή τον διαβάζουν να πράξουν το ένα ή το άλλο. Υπάρχει αφέλεια στον κόσμο, την οποία μεγεθύνουν οι με καλή προαίρεση επιπόλαιοι και εκμεταλλεύονται οι αγύρτες.
Ούτε πρόπολη εγώ θα προτείνω (όπως πρότεινε ο Κραουνάκης), σ’ αυτούς τους λίγους που με ακολουθούν και με διαβάζουν, ούτε τίποτα απ’ αυτά.
Θα προτείνω μόνο χιούμορ, πολύ χιούμορ, χαλαρότητα, ψυχραιμία, γενικά πράγματα δηλαδή, και ειδικότερα σε κάθε έναν ξεχωριστά να ψάξει και να βρει τη δική του, τη μοναδική, την προσωπική και στα μέτρα του, μέθοδο αυτοπροστασίας (έναντι των πάντων ε; – και όχι μόνο των ιών).
9/3/2020
Εγώ πάντως, καθότι και ΑΕΚτζής, θα έπινα, αν είχα, λίγο
νεράκι Καματερού, για προστασία από τον κορονιό.
Μπας κι έχει φυλάξει κανένας κανα μπουκαλάκι από το ’76...
(γέλια)
9/3/2020
Χθες πέθανε ο ισπανός συγγραφέας Luis Racionero – ήταν 80
ετών.
Στην Ελλάδα τον μάθαμε από το πρώτο-πρώτο βιβλίο του, το “Filosofías del underground” του 1977, το οποίον είδαμε κάποτε και στη γλώσσα μας (1980 και ’83 - επανεκδόθηκε και πιο μετά) ως «Οι Φιλοσοφίες του Underground» από τις εκδόσεις Οδυσσέας.
Το βιβλίο εκείνο είχε διαβαστεί «στραβά» από τους ροκάδες της εποχής, επιδεινώνοντας την άγνοια γύρω από τα θέματα της ροκ και underground κουλτούρας, παρά βοηθώντας για να ξεκαθαρίσουν κάπως τα πράγματα. Θυμάμαι, μάλιστα, να γράφονται και βιβλία στην Ελλάδα για το ροκ επηρεασμένα μόνον από το βιβλίο του Ραθιονέρο! (Κάτι που συνέβαινε και ελλείψει άλλων πηγών).
Εδώ είχαμε γράψει κάτι λίγα, με άλλη αφορμή...
Στην Ελλάδα τον μάθαμε από το πρώτο-πρώτο βιβλίο του, το “Filosofías del underground” του 1977, το οποίον είδαμε κάποτε και στη γλώσσα μας (1980 και ’83 - επανεκδόθηκε και πιο μετά) ως «Οι Φιλοσοφίες του Underground» από τις εκδόσεις Οδυσσέας.
Το βιβλίο εκείνο είχε διαβαστεί «στραβά» από τους ροκάδες της εποχής, επιδεινώνοντας την άγνοια γύρω από τα θέματα της ροκ και underground κουλτούρας, παρά βοηθώντας για να ξεκαθαρίσουν κάπως τα πράγματα. Θυμάμαι, μάλιστα, να γράφονται και βιβλία στην Ελλάδα για το ροκ επηρεασμένα μόνον από το βιβλίο του Ραθιονέρο! (Κάτι που συνέβαινε και ελλείψει άλλων πηγών).
Εδώ είχαμε γράψει κάτι λίγα, με άλλη αφορμή...
9/3/2020
83 άνθρωποι έχουν πεθάνει από γρίπη αυτή τη χειμερινή σεζόν.
Κανείς δεν έψαξε να δει πώς κόλλησαν αυτοί οι άνθρωποι και πέθαναν (κάποιοι
ήταν και απολύτως υγιείς, δεν ανήκαν σε «ομάδες υψηλού κινδύνου» δηλαδή).
Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει αν πήγαιναν εκκλησία, αν ήταν γέροι των ΚΑΠΗ, αν ήταν Γαύροι ή Βαζέλες και πήγαιναν συνεχώς στα γήπεδα, αν ήταν καφενόβιοι, αν ήταν σινεφίλ ή θεατρόφιλοι ή αν απλώς κυκλοφορούσαν με μέσα μαζικής μεταφοράς. Το κράτος σού λέει... κύριε έχω εμβόλιο, πάρε, κάνε και από κει και πέρα όποιον πάρει ο χάρος (κυριολεκτικά). Και τούτο παρότι και εμβολιασμένοι πεθαίνουν. Πλήρης αδιαφορία δηλαδή.
Το μόνο «πρόβλημα» με τον κορονοϊό, που είναι σαν γρίπη, που έχει τα ίδια συμπτώματα και την ίδια πάνω-κάτω θνησιμότητα, είναι πως δεν έχει βρεθεί ακόμη εμβόλιο. Μόνον αυτό. Όταν βρεθεί θα σου πούνε... τράβα κάνε και απ’ αυτό και ξεφορτώσου μας.
Έτσι συμπεριφέρεται το «λιγότερο κράτος» στον αγοραίο μπουρδελοφιλελερισμό.
Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει αν πήγαιναν εκκλησία, αν ήταν γέροι των ΚΑΠΗ, αν ήταν Γαύροι ή Βαζέλες και πήγαιναν συνεχώς στα γήπεδα, αν ήταν καφενόβιοι, αν ήταν σινεφίλ ή θεατρόφιλοι ή αν απλώς κυκλοφορούσαν με μέσα μαζικής μεταφοράς. Το κράτος σού λέει... κύριε έχω εμβόλιο, πάρε, κάνε και από κει και πέρα όποιον πάρει ο χάρος (κυριολεκτικά). Και τούτο παρότι και εμβολιασμένοι πεθαίνουν. Πλήρης αδιαφορία δηλαδή.
Το μόνο «πρόβλημα» με τον κορονοϊό, που είναι σαν γρίπη, που έχει τα ίδια συμπτώματα και την ίδια πάνω-κάτω θνησιμότητα, είναι πως δεν έχει βρεθεί ακόμη εμβόλιο. Μόνον αυτό. Όταν βρεθεί θα σου πούνε... τράβα κάνε και απ’ αυτό και ξεφορτώσου μας.
Έτσι συμπεριφέρεται το «λιγότερο κράτος» στον αγοραίο μπουρδελοφιλελερισμό.
Σχόλια από το fb στο ποστ "83 άνθρωποι έχουν πεθάνει από γρίπη αυτή τη χειμερινή σεζόν"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Dakos
Εισαι "οff" ενημερωσου καλυτερα..η θνησιμότητα του covid-19 φτάνει έως κ 3% (Ιταλία) και δεν υπάρχει θεραπέια , φάρμακο, εμβόλιο ,(εισαι εσυ κι οτι καταφερει το σωμα σου)..ενω η γρίππη εχει θνησιμοτητα 0.1% κ υπςρχουν αντιικα, εμβόλια κλπ Δεν ειναι για να "γελαμε κ να εφησυχάζουμε"..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μια χαρά ενημερωμένος είμαι, εσύ δεν κατάλαβες τι λέω σε σχέση με την αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού για την γρίπη και το "λιγότερο κράτος". Να διαβάζεις προσεκτικά λοιπόν αυτά που γράφω, αν θες να σχολιάζεις εδώ, και να μην σχολιάζεις άλλα αντί άλλων.
>>Επομένως, μπορούμε να προβλέψουμε ότι τελικά θα αποδειχθεί ότι η θνητότητα από τον νέο κορονoϊό θα είναι περίπου ίδια με αυτή του ιού της γρίπης δηλαδή γύρω στο 0,1%.<<
https://www.huffingtonpost.gr/.../nees-ektimeseis-yia-ton...
Νέες εκτιμήσεις για τον κορονοϊό: Θνησιμότητα ανάλογη της γρίπης, ηπιότερα συμπτώματα ασθενών εκτός Κίνας
Vassilis Serafimakis
μάλλον δεν είναι τόσο χαμηλής επικινδυνότητας αυτός ο ιός διότι συνδυάζει σημαντικό ποσοστό θανάτων επί διαπιστωμένων περιπτώσεων με εξαιρετική διαδοσιμότητα.
Υπήρξανε ιοί όπως πχ Ebola που είχαν αρκετά μεγαλύτερα ποσοστά θνησιμότητας από τον Covid-19 αλλά είχαν πολύ χαμηλή διαδοσιμότητα. Αυτός εδώ συνδάζει και τα δύο χαρακτηριστικά και μάλιστα σε σημαντικό βαθμό, κάτι που έχει να εμφανιστεί στον πλανήτη από την πανδημία Γρίππης τού 1918.
ΥΓ Αρκετοί λένε ότι τα ποσοστά θανάτων είναι "στην πραγματικότητα" πολύ χαμηλώτερα από αυτά που αναφερονται επισήμως επειδή πολλά περιστατικά όπου κάποιος κόλλησε τον ιό δεν μπαίνουν στις επίσημες αναφορές. Το ότι μπορεί να υπάρχουν περισσότερα περιστατικά φυσικά και δεν αποκλείεται αλλά με το ίδιο σκεπτικό μπορεί να έχομε και θανάτους από τον ιό οι οποίοι δεν αναφέρονται (ότι οφείλονται στον ιό) λόγω τής συμπτωματολογίας που μοιάζει όντως με τού συναχιού.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Το ότι μπορεί να υπάρχουν περισσότερα περιστατικά φυσικά και δεν αποκλείεται αλλά με το ίδιο σκεπτικό μπορεί να έχομε και θανάτους από τον ιό οι οποίοι δεν αναφέρονται (ότι οφείλονται στον ιό) λόγω τής συμπτωματολογίας που μοιάζει όντως με τού συναχιού.<<
Με το πρώτο συμφωνώ απολύτως, με το δεύτερο όχι και τόσο.
Kostas Dakos
Ισως να έκανα λάθος και να μην "το ολο σκεπτικο σου" ..(αλλά και συ ρε φιλε "καμιονια" ο εγωισμός κ δεν δεχεσαι τπτε, αμέσως να "παρεις κεφαλι"..δεσ' το λιγο αυτο..οτι ειπα εχει να κανει μ αυτό που ακουγεται από πολλούς "ελα μωρε δε βαριεσαι μας δουλευουν κ από τη γριππη πεθαινουν τοσοι κ δεν ασχολειται κανεις". ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΘΕΙ ΤΩΡΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΟΠΩΣ ΠΧ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ..ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΟΞΥΓΟΝΟ! ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ? ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ! ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΚοίταξε φίλε, εμένα το πρώτο που μ' ενδιαφέρει εδώ πέρα είναι να μην παρεξηγούνται αυτά που γράφω. Γι' αυτό σου λέω να προσέχεις πριν σχολιάσεις. Από κει και πέρα δεν μ' ενδιαφέρει να σχολιάζω ό,τι γράφεται και ό,τι λέγεται. Ο καθένας (κι εσύ) λέει αυτά που νομίζει.
Vassilis Serafimakis
Έκανα ανάρτηση όπου καταγγέλω την αδιαφορία τής αρμόδιας Εισαγγελίας γιά το τσουνάμι παραπληροφόρησης και μάλιστα από πρόσωπα τού δημοσίου τομέα γιά τον ιό. Εχομε ΚΑΙ αυτό να παλέψομε.
George Chatzakis
Συμβαινουν διαφορα περιεργα με το κορονοιο, με πιο εντυπωσιακο την πολυ ευκολη μεταδοση του και την ανθεκτικοτητα του. Συνηθως αυτοι οι "γριππωδεις ιοι", μεταδιδονται με την αμμεση επαφη(βηχας, πταρμος κλπ).... Ειναι πολυ περιεργα , ολα οσα ακουγονται απο επιφανιες μετα απο 15 και 20 μερες....Και μια λεπτομερια, στο Ν.Ημισφαιριο με Καλοκαιρι και θερμοκρασιες 30plus στην ουσια δεν υπαρχουν κρουσματα... Περιπου απο 100 στην Αυστραλια και στην Ν.Αμερικη
Lampros Triantafillou
Χρειάζεται προσοχή, όχι πανικός. Πλένουμε χέρια μετά από δημόσιες μετακινήσεις και χειραψίες, δεν αγγίζουμε πρόσωπο και φυσικά προστατεύουμε όσο γίνεται τους πιο ευπαθείς που (μπορεί να) γνωρίζουμε.
Σχόλια από το fb για την ΑΕΚ και το νερό του Καματερού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Χαρωνίτης
Κανένας παλιός από τα "Νέα" ίσως!
Stathis Nikokavouras
εχω ενα μπουκαλι που το εχει ευλογησει η ΑΓΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ...ελληνας..ο ποιο βλακας της ευρωπης..αμην...
ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
Για πάσα νόσο και μαλακία αυτό το νερό��
Alekos Tzanetos
Το νερό του Καματερού
Σχόλια από το fb στο ποστ "Θυμάμαι τον πατέρα μου, κάθε χειμώνα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Χαρωνίτης
Θυμάμαι τον παππού μου - τον πατέρα της μάνας μου - να τρίβει τα χέρια του με φωτιστικό οινόπνευμα! Πέθανε 99 χρόνων από φυσικά αίτια...
Επίσης, είχε πάντα στην τσέπη του ένα μεταλλικό κουτί με παστίλιες Megezones! Μας έδινε κι εμάς! Πολύ δυνατή γεύση - σίγουρα σκότωνε τα μικρόβια!
Akrat Aristeidis
Ο δικός μου πατέρας έβαζε πετρέλαιο στα πόδια του.
Giorgos Stamatelos
Η Μουσική Φώντα. Σπουδαίο φάρμακο!
Ναταλία Ρασούλη
Τώρα που το λες και η γιαγιά μου με βιξ και οινόπνευμα. Και έκοβε και βεντούζες και δεν έπαθε ποτέ τίποτα
Patritsopoulos Nikos
Μερικοί πίνανε κιόλας
Ευαγγελια Αυγερινου
Και με πετρελαιο γινοντουσαν εντριβες.
Ωραιο ποστ.
Louiza Koulas
Πάντως υποφέρουμε και από το διάχυτο στρες γύρω μας. Λέτε να τρέχουμε στους ψυχολόγους στο τέλος; *Η γιαγιά μου έκαιγε φασκόμηλο για να καθαρίσει ο αέρας (αλλά και για τα δαιμόνια)... Ψάχνω κάποιο μέταλ κομμάτι που να λέει για επιδημίες, δε μού 'ρχεται κάτι... Help!
Αντρέας Μπικουβαράκης
Νομίζω ότι η μπάντα αυτή καθιστά περιττή οποιαδήποτε περαιτέρω αναζήτηση:
https://www.youtube.com/watch?v=1QsLSbxhtxw...
1349 - I Am Abomination
Adrian Melas
Καλο σας μεσημερι.Ειμαι αναγνωστης σας.Πολυ καλα τα λετε.
Σχόλια από το fb περί περιοδικού MAD...
ΑπάντησηΔιαγραφήThekla Tselepi
ενα από τα πολλά περιοδικά που μεγαλώσαμε μ' αυτά.Don Martin.
Pantelis Tsalouchidis
Και το Spy vs Spy τα έσπαγε...κάτω από το θρανίο το MAD σταθερά στο Λύκειο
George Charonitis
Τα εχω κρατησει ολα.
Alex Apostolakis
Ο Don Martin,εκτος του χιουμορ που τον διακρινει,εχει και τα πρωτεια στην κατασκευη αστειων ηχων..Τα διαφορα ''ptooong'' και ''shklitza'',ων ουκ εστιν αριθμος,με τον ηχομιμητικο τους χαρακτηρα,ανεβαζουν τον πηχυ του γελιου που προκαλει ακομα πιο ψηλα.
Dionysis Tsaglis
Διάβαζα και το αμερικάνικο που έστελνε ο ξάδελφος, σούπερ
Stylianos Tziritas
Εχω κι εγω 3 ελληνικά. Το λέω διοτι στο USA έχουν κυκλοφορήσει παρα πολλά τετοια τομίδια
Eleni Foka
Να σας πω ότι και στο Bourda, Ναι αυτό που είχαν οι μαμάδες μας για να δούνε πατρόν/φιγουρίνια, έκαναν αναδημοσίευση κόμικ από το MAD εκείνη τη εποχή αρχές '80.
Alice Costo
ομοιοπαθής. Ευτυχώς
Nikos Fotakis
Αυτό το βιβλιαράκι το είχα ευαγγέλιο μικρός
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ότι έχουμε ένα από τα πιο αστεία κράτη στην Ευρώπη είναι παγκοίνως γνωστό."...
ΑπάντησηΔιαγραφήνικος ηλιοπουλος
Άμα δεν έβγαινε ο ΠΟΥ να κάνει ανακοίνωση περί παγκόσμιας πανδημίας, αμφβάλλω αν θα έλεγε κάτι για τις εκκλησίες
Harry Gordon
στα Γιαννενα η μητροπολη απαγορευσε τους γαμους και τα βαφτησια και ξωκλησια και σε μοναστηρια εδω και καμια δεκαετια
Vassilis Serafimakis
Σωστή κίνηση, έστω και τσάτρα πάτρα δηλ α λά γκρέκ. Τέλος πάντων, καλή μας τύχη, διότι την χρειαζόμαστε
Σχόλια από το facebook στο ποστ για τον ύμνο της ΝΔ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=GjyohZZBdr4
Ύμνος Νέας Δημοκρατίας
George Makris
Εμπνευστής αυτού του αριστουργήματος είναι νομίζω ο Ρομπερτ Γουίλιαμς !
Nikos Gkikas
Όσοι εξακολουθούν να ασχολούνται με τις συναθροισεις στις εκκλησίες, προφανώς ζουν στην εποχή του χαλκού ακόμα. Ας τους πει κάποιος πως έχουν επινοηθεί αεροπλάνα, βαπόρια, λεωφορεία, που καθημερινά εισάγουν στη χώρα στελέχη του ιού. Δεν περίμενα φυσικά κάτι καλύτερο απο δεξιό...
Jimmy Musicfan
καλα πως σου ηρθε οτι οι δεξιοι, καπιταλιστες, πλουσιοι, διαπλεκομενοι, λαμογια, γεροι ως επι το πλειστον, εχουν σχεση με την ορθοδοξία;;;;☹️
Mike Beles
Πρεπει να πας να μεταλαβεις την Κυριακη..!!!!
Giorgos Ioakeimidis
Ζήτω και η μαλακήα...
Stathis Nikokavouras
για πρωτη φορα σε τουτη τη ζωη θα πω μπραβο σε δεξιο.και ο μητσοτακης με αυτο που ειπε το αξιζει...αξιος...ξερει το κοστος αλλα μπραβο του....οχι σαν τον καραγκιοζη που ψηφισα τον τσιπρα τον αρχηγο του τιποτα....5 χρονια τιποτα....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Διαφωνώ κάθετα Στάθη, αλλά δεν πειράζει. Ένας χεσμένος πρωθυπουργός, που σύρθηκε από τις καταστάσεις για να πει με το ζόρι το 10% από τα αυτονόητα (μαζί με διάφορες άλλες μαλακίες).
Stathis Nikokavouras
με τοσα που ειχαν πει οι καραγκιοζ μπερντε υπουργοι του τοσες μερες τι να κανει..νομιζεις οτι δεν ξερει οτι εχει νουμερα διπλα του?σαν αυτον συμφωνω αλλα τουλαχιστον εκανε το αυτονοητο..το ειπε...ο τσιπρακος 5 χρονια δνε εκανε τιποτα.μα τιποτα...και στο λεω εγω που τον ψηφισα.σκατα στην ωρα..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα ίδια με τους υπουργούς του, είπε. Όταν λέει όσο είναι εφικτό (άμα είναι δηλαδή) να περιορίζονται οι μεγάλες συναθροίσεις σε σχέση με την εκκλησία, είναι προφανές ότι μιλάει με βαριά καρδιά - σέρνεται δηλαδή, για να πει το 10% του αυτονόητου. Απαράδεκτος. Τώρα, συγκρίσεις με τον άλλονε δεν έχουν νόημα - άσε να τα πούμε στο τέλος της 4ετίας, άμα τη βγάλει, γιατί δεν το βλέπω με τίποτα.
Alexandros Koukoulis
και καλά αυτός την βγάζει την 4ετια. Εμείς την βγάζουμε?
Vassilis Serafimakis στον Stathis Nikokavouras
same here. Διπλή ψήφο το '15, ουόχι στο Δημοψήφισμα, κι ακόμα κρατάω τα τρία του. Ζωή νάχει το παιδί, μάς καταπρόδωσε.
Stathis Nikokavouras
οχι μονο..μας ειπε μαλακες και οτι δεν ξεραμε τι ψηφισαμε εκεινη τη μερα...μουφας...
Αντρέας Μπικουβαράκης
Δεν ''έχει νούμερα δίπλα του''. Δεν του έκατσαν, τους επέλεξε:
Τον αρχηγό της χουντικής ΕΠΕΝ ως δεξί χέρι, που ως δικηγόρος έχει υπερασπιστεί όλα τα λαμόγια (εναντίον του δημοσίου ακόμα και ως βουλευτής!) και έναν απατεώνα ως αριστερό του χέρι, τηλεπωλητή νανοβιονικών γιλέκων, γλύφτη και υποκριτή, που έβριζε τη ΝΔ και τον Σαμαρά με τα χειρότερα λόγια και μετά έγινε υπουργός του.
Κτλ κτλ κτλ.
Και αφήνει και τα στελέχη του και το παπαδαριό να λένε τόσα απαράδεκτα αντιεπιστημονικά πράγματα τόσες μέρες, μέχρι να φτάσει η κατάσταση στο και πέντε. Μην χάσουμε κανα ψηφαλάκι.
Την ανάγκη σας για συμψηφισμό να την κοιτάξετε λίγο. Και σε πολιτικό επίπεδο, αλλά και σε πιο βαθύ επίπεδο.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Από τον λόγο του ΠΘ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Hatziarseniou
Αυτό το "ο θεσμικός ρόλος επιβάλλει "σημαίνει ακόμα πως δεν πιστεύει σε αυτά που λέει αλλά αναγκάζεται να τα πει επειδή του έλαχε να είναι πρωθυπουργός ��
George Chatzakis
Φανταζεστε τι θα γινει , αν καποια "Δημοκρατικη" χωρα (βλ. Ιταλια, οπως ειναι σημερα), αναστειλει αρθρα του συνταγματος της και κηρηξει στρατιωτικο νομο , για τον ελεγχο της καταστασης....Διοτι σε τελικη αναλυση, δεν ξερουμε και εμεις τι θελουμε.....
Spiros Boikos
Δεν φαίνονται όμως διατεθειμένοι να πεθάνουν για τις ιδέες της φιλελεύθερης δημοκρατίας, όλο λόγια είναι.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τα πορνοσάιτ κ.λπ. ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Χαρωνίτης
Ρεαλιστική ταινία!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ρεαλιστικός κινηματογράφος, έτσι λέγανε επίσημα τις τσόντες στα σέβεντις.
Panos Ramone
Η μουσική επένδυση το λέει? Δεν πιστεύω να έχει τίποτα ψαγμένα soul - funk παιγμένα απο καμμια ελληνική μπάντα της εποχής!... :)
Triantafillos Kotanitis
σεναριο φωσκολος μουσικη μαρκοπουλος τι ειπες τωρα
Harry Gordon
ουτε το wikipedia δεν την εχει
Dionysis Tsaglis
Το Όσες Παίρνει Ο Άνετος έχει κλέψει πολλά από εκεί!
Vassilis Serafimakis
Κώστας Κακαβάς - μέγα κεφάλαιο.
Stathis Nikokavouras
μα πως μπορεις συνεχεια με το ιδιο θεμα φωντα μου?θελει ανανεωση...δεν κανει κακο και λιγο πορν χαμπ.λιγο ξ χαμστερ...θελει φρεσκαδα το αυτονομο σεξ ..
Σχόλια από το fb στο ποστ περί της διάβρωσης του λεξιλογίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήSakis Bwanas
Η γνώση τους φτάνει μέχρι τα "πλεμπα", "όχλος", "μάζα", "πόπολο", άντε και "oi polloi"...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λερώνει το μπλέιζερ μετά.
Vassilis Serafimakis
Hoi polloi ένεκα η δασεία, παρακαλώ. :-)
Sakis Bwanas
έχεις δίκιο αλλά παρασύρθηκα από το παλιό σκοτσέζικο αναρχοπανκ συγκρότημα που το έγραφε χωρίς Η
Michalis Matthaiou στον Sakis Bwanas
https://www.youtube.com/watch?v=vvKbJrZMbxo
Hoi' Polloi = Hoi' Polloi - 1972 - (Full Album)
Sakis Bwanas
δεν τους ήξερα αυτούς, άλλοι είναι
Michalis Matthaiou
ναι απο την Indiana US το '72
Kwstas Agas
Σε εμάς που έχουμε τα χρονακια μας η λέξη "κοινότητα" ήταν, είναι και θα είναι ταυτισμένη αμιγώς με το μικρό χωριό, το μικρό νησί κλπ. "Κοινότης Σικίνου" / "Κοινοτικό γραφείο Σικίνου", "κοινοτάρχης" κλπ κλπ κλπ ....
Salvo Coleman
Σικίνου ε; Το επώνυμό σας απαντάται και στη Σίφνο.
Kwstas Agas
ιδίως στη Φολέγανδρο ... οι μισοί Φολεγανδρίτες έχουν το επώνυμο "Άγας" [κι αυτό μαρτυρά ότι οι απώτεροι πρόγονοι μου ξεκίνησαν από Φολέγανδρο και μετοίκησαν στη Σίκινο .... ]
Salvo Coleman
όπως και το Κάραβος είναι σιφνέικο επώνυμο! ��
Kwstas Agas
εγώ ως "Κάραβος" ξέρω τη βραχονησίδα στο μπουγάζι μεταξύ Σικίνου / Φολεγάνδρου, το οποίο μοιάζει με πετρωμένο καράβι [και το οποίο ... είναι το εξώφυλλο αλλά κι ο τίτλος στον καινούριο δίσκο μου ... αφού σε ό,τι κάνουμε κουβαλάμε ... τον τόπο μας και τη μικρή μας "κοινότητα" .... ]
Vassilis Serafimakis
Ασε που στα φράγκικα αυτό το COMMUNity παραπέμπει σε απαράδεκτες καταστάσεις μην αρχίσω. :-)
Ilias Frantzis
Δεν φοβάμαι για την γλώσσα έπειτα από την επιστροφή στην "κανονικότητα"
Salvo Coleman
Ακριβώς έτσι!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Περιμένω την πρώτη μ@λ@κισμένη «ανάλυση» από τους φιλερέρες"...
ΑπάντησηΔιαγραφήTakis Psaltis
νομίζω άρχισε να παίζει πολύ το e-working .....και το e-learning σε σχολικό επίπεδο..... εκεί είναι η μεγάλη μπίζνα
Dionysis Tsaglis
Ίσως το πιο εύστοχο ποστ που διάβασα για το θέμα
Panagiotis Syros
Εμείς είμαστε πολύ πίσω ακόμη...
https://www.vice.com/.../crisis-capitalism-how-to-use-the...
Crisis Capitalism: How to Use the Coronavirus Pandemic to Sell Your Product
Akrat Aristeidis
να πω κάτι χρήσιμο... και ο οξυζενές κάνει
Κώστας Οικονόμου
https://www.kathimerini.gr/.../h-epidhmia-toy-korwnoioy...
Σχόλια από το fb στο ποστ το σχετικό με το κείμενο για τους Gazuama Sinchartchas, που θα ανέβαινε...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Kounis
Καλύτερα χίλιες φορές, το φμπ κατάντησε μονοθεματικό.....
Vassilis Serafimakis
Αμα δεν πούμε και μιά καλή κουβέντα γιά το ορυχείο θα πέσει να μάς πλακώσει! :-)
Stylianos Gabriel
;Άντε μπράβο!!!Αναμένω!!!
Makis Kontizas
με λαχταρα
Anastassios Anastassiou
Ανεβαινε, αρκετά έμεινες στις σήραγγες των Βελγικών ορυχείων.....
Nikos Fotakis
Και τα δυο, δεν γίνεται;
Παρεμπιπτόντως, παρέλαβα τελείως δωρεάν το διπλό CD του Κώστα Άγα, που παρατίθεται σχόλιο του πιο πάνω, το οποίο ζήτησα αφού διάβασα εδώ τη δημοσίευση. Εντυπωσιακή δουλειά σε έκταση, πληθωρικότητα και ποιότητα. Και η κίνηση του δημιουργού να τη διανέμει δωρεάν (ακόμα και τα μεταφορικά) σπάνια πλέον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά μπράβο στον Κο Άγα για τον "Κάραβο" και στο Δισκορυχείο εύσημα για την παρουσίαση - ενημέρωση.
Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης
www.badsadstories.blogspot.gr
www.badsadstreetphotos.blogspot.gr