Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 484

13/1/2023
Γράφεις κατά του Κωνσταντίνου σε ταράζουνε στα «ΓΕΛΙΑ» οι βασιλόφρονες, οι βασιλοκομμουνιστές, οι αγνοί μητσοτακικοί, οι φιλελέδες και οι φασίστες. Γράφεις υπέρ του Κωνσταντίνου πάλι «ΓΕΛΙΑ» από σταλινικούς, νατοϊκή αριστερά, παλαιοπασόκους και «μεγάλη δημοκρατική παράταξη» εν γένει. Γράφεις κάτι άλλο, πιάνοντας κάποιες άλλες διαστάσεις του θέματος, σαν αυτά που γράφω εγώ ας πούμε, πάλι «ΓΕΛΙΑ» από αγράμματους γενικώς, «εαμοβούλγαρους», λαμπράκηδες, μαοϊκούς και αναρχοαυτόνομους.
Ρε χασίσι παίρνετε όλοι ;

12/1/2023
Συναυλία από το 1966 του Μάνου Χατζιδάκι στο Ρεξ (που είχε και... βασιλικό θεωρείο), με την Πειραματική Ορχήστρα Αθηνών, και με καλεσμένους την... υψηλή κοινωνία. Δεν αποκλείεται το ζεύγος να άκουσε και Γιάννη Χρήστου εδώ πέρα. Δεν έχω χρόνο να το ψάξω. Σε κανα άλλο κείμενο, άλλη φορά...
[Ο κόσμος, και ιδίως οι νεότεροι αγνοούν τι συνέβαινε στην καθημερινότητα στα σίξτις – οι ιστορικοί μας ασχολούνται μόνο με αποστασίες, πραξικοπήματα και αντικινήματα, καθώς η αληθινή καθημερινή ζωή, στη μικρότητά της, δεν τους ενδιαφέρει. Έχουμε γκώσει από Ιστορία κι έχουμε αφήσει στο περιθώριο πολλές ενδιαφέρουσες διαστάσεις της εποχής, μικρού βεληνεκούς φαινομενικά, που περνάνε απαρατήρητες, ενώ είναι σημαντικές, γιατί δείχνουν πολλά... σε όποιον τα βλέπει]

12/1/2023
Πέθανε ο Jeff Beck. Συγκλονιστικός κιθαρίστας. Τι να πρωτοδιαλέξεις...
https://www.youtube.com/watch?v=pM1qZBFiOLU

12/1/2023
The Undertones “Teenage Kicks”
https://www.youtube.com/watch?v=PinCg7IGqHg

12/1/2023
Μέσα από τα κυκλώματα του δίσκου, τόσα χρόνια, έχω γνωρίσει διάφορα άτομα. Στο χώρο του ελληνικού ροκ παρεπιδημούν συλλέκτες, άνθρωποι που ήταν αγέννητοι το 1967, για να μην πω και το 1974, και που είναι άλλοι... χουντικοί και άλλοι βασιλόφρονες (εντάξει υπάρχουν και δημοκρατικοί συλλέκτες, που είναι και οι περισσότεροι... μάλλον).
Τα άτομα αυτά δεν είναι ότι γουστάρουν απλώς τα σίξτις, το πνεύμα των ελληνικών σίξτις, όπως εκείνοι το ορίζουν τέλος πάντων, αλλά γουστάρουν να «μπούνε» στην εποχή και να την ζήσουν ψευδαισθητικά, παίρνοντας όλο το πακέτο. Υιοθετώντας δηλαδή και τις πολιτικές συμπαραδηλώσεις της ελληνικής ποπ, που ήταν βεβαίως εντελώς συντηρητικές (αυτές που εξέφραζαν, χοντρικά, οι «Μοντέρνοι Ρυθμοί»).
Τα άτομα αυτά έχουν κατανοήσει ότι το ελληνικό ποπ-ροκ ήταν προϊόν της δεξιάς και της αντίδρασης (κάτι πολύ σωστό), αλλά αυτό δεν τους ενοχλεί. (Η αλήθεια δεν πρέπει να ενοχλεί κανέναν). Ψιλοσιχαίνονται το λαϊκό τραγούδι, γουστάρουν τον κοσμοπολιτισμό και την καλοπέραση, που διέκρινε τους λεφτάδες της περιόδου (βασιλιάδες, εφοπλιστές, βιομήχανους κ.λπ., τις ελίτ δηλαδή, ολιγάρχες και μεγαλοαστούς), αντιμετωπίζοντας το ελληνικό ποπ-ροκ της δεκαετίας του ’60, μέσα απ’ αυτό το πρίσμα.
Οι φιλοβασιλικοί είναι καλά παιδιά, και δεν το πολιτικοποιούν το ζήτημα, απλά γουστάρουν Κωνσταντίνο / Άννα-Μαρία, γιατί συμβολίζουν το νιάτο της εποχής, που ξέρει να διασκεδάζει στα καλά στέκια, με τα λεφτά του μπαμπά, με τις γερές ορχήστρες και να παρτάρει ασύστολα.
Οι φιλοχουντικοί, όμως, είναι ψιλομ@λάκες. Διακατέχονται από μίσος προς την αριστερά, γουστάρουν όλο το κατασταλτικό περιβάλλον της δικτατορίας, θεοποιούν τους άλκιμους ή ακόμη και τους ΕΣΑτζήδες (ζωώδεις καταστάσεις) και πιστεύουν πως η χούντα έκανε τα πάντα, για να προωθήσει το ελληνικό ποπ/ροκ (κάτι που είναι σωστό, στο πλαίσιο της ξενοδουλείας που την διέκρινε έναντι του αμερικάνικου παράγοντα) και γι’ αυτό την έχουν στο απυρόβλητο.
Δηλαδή σε επιμέρους θέματα όλοι μπορεί να πούνε κάτι σωστό, που πολλές φορές δεν το βρίσκεις σε άλλους, που μπορεί να σκέπτονται ορθώς πολιτικά, να είναι δημοκρατικοί κ.λπ., αλλά επί των μουσικών να έχουν μαύρα μεσάνυχτα ή τελείως αβασάνιστες και ανιστόρητες απόψεις.
Πάντως, το σπάνιο είναι να βρεις άτομα, που να λένε για όλα τα ζητήματα «σωστά» και τεκμηριωμένα πράματα. Να μπορούν να κάνουν υπερβάσεις και να αποδίδουν όσα ανήκουν στον Καίσαρα... στον Καίσαρα και όσα ανήκουν στο Θεό... στο Θεό.

12/1/2023
Γράφουμε για την τελευταία περιοδεία του Keith Jarrett στην Ευρώπη, τo 2016, στο νέο τεύχος του Yellow Box, που κυκλοφορεί στα περίπτερα...

11/1/2023
Stevie Ray Vaughan & Lonnie Mack “Wham” Live In American Caravan
https://www.youtube.com/watch?v=2q_fEe-aFjo

10/1/2023
>>Το ότι το ροκ(?) βρίσκει(?) καταφύγιο(?) στη Eurovision το λες μέχρι και τρομακτικό ή και λύση απελπισίας. Από τους Lordi στους Maneskin και τώρα P.I.L. Αχ, που 'σαι νιότη που 'δειχνες πως θα γινόμουν άλλος.
Μάκης Μηλάτος<<

Δεν κατάλαβα… τι είναι το ροκ; Ρόκερ στέλνουν τραγούδια ή εμφανίζονται στην Eurovision από αρχαιοτάτων χρόνων.
Δες τον Cliff Richard ας πούμε, τον John Lawton (τραγουδιστής σε Asterix, Lucifer’s Friend, Uriah Heep κ.λπ.) ή και τον Franco Battiato ακόμη. Για να μην πούμε για τον Κώστα Τουρνά, που είχε στείλει τραγούδι για τον διαγωνισμό (εκτός αν κάποιοι... σκληροπυρηνικοί δεν τον θεωρούν ρόκερ και νομίζουν πως τα «Απέραντα Χωράφια» είναι... καλαματιανό), την Μαρίζα Κωχ (αυτή κι αν ήταν ροκ, όπως το εννοούν, το ’71-’72-’73) και άλλους διαφόρους.
Απλά τι συμβαίνει... Oρισμένα «βαριά πεπόνια» θίγονται, γιατί ξαφνικά ανακαλύπτουν πως το ροκ δεν είναι... εξέγερση, κόντρα-ξούρα και επανάσταση, και αυτό όσο να ’ναι τους στενοχωρεί...
Όλοι αυτοί θα ήταν ικανοποιημένοι μόνον αν οι ρόκερ πίνανε τον άμπακα, κάνανε σκληρά ναρκωτικά και πεθαίνανε πριν απ' τα τριάντα τους.

10/1/2023
Η ιστορία του Πύργου Αθηνών τώρα και σε podcast, με αποσπάσματα από "επίκαιρα" και "δραχμάς δεν δίδω"...
https://www.lifo.gr/podcasts/hxhtika-arthra/pyrgos-ton-athinon-pos-kataskeyastike-psilotero-ktirio-stin-ellada

9/1/2023
Άλα!, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα
και τη κοινωνία τώρα τηνε παίζω ένα παρά
Βίβα! τα φαρμάκια που ’ταν στοίβα
ποτηράκι-ποτηράκι λες και κάνανε φτερά
Βάνε! κι όσα έρθουν κι όσα πάνε,
πού θα τύχει τέτοιο βράδυ στη ζωή μας τη ρηχή;
Δώσε!, το τραπέζι ξαναστρώσε
φέρε καθαρά ποτήρια κι άντε φτου κι απ’ την αρχή

[Μάγκες ανοίγετε εστιατόρια και παίζετε ethiopiques; Εδώ έχετε τζάμπα φάρμακα, που ανασταίνουν και νεκρούς, και ψάχνετε τη σωτηρία στο afrobeat;]
[δεν περιγράφει την θεραπεία, θεραπεύει το ίδιο]
[Τρίο Κιτάρα – ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά συγκροτήματα]
[βρείτε ένα χωνί κι ένα 78άρι και να το παίζετε εμπλοκή]
[γ@μώ την κοινωνία μου...]
https://www.youtube.com/watch?v=_7TkPQlfaKs

9/1/2023
Πριν από τον Σαββόπουλο και πριν από τον Ρωμανό, πριν από το ελληνικό ροκ δηλαδή, ο Καραγκιόζης είχε απασχολήσει ακόμη και το ελαφρό τραγούδι.
Πολύ ωραίο κομμάτι, που θα μπορούσε να είχε επηρεάσει τον Ρωμανό στο δικό του σχετικό (αν το γνώριζε φυσικά).
Ο Καραγκιόζης στο ελληνικό τραγούδι είναι θέμα για βιβλίο, όχι για κείμενο...
https://www.youtube.com/watch?v=ttI4RO8N_dw

15 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Άλα!, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα"...

    Patritsopoulos Nikos
    Αρχοντορεμπετικα -Βικυ-Λουκιανος κι εγω το ξερα απο εξω.....

    Γεώργιος Ζγούρας
    * Ολ δε μάνεϊ!

    Nikos Michelarakis
    Αν ήταν afrobeat παει καλά, τους βαράνε αfrohouse και χωνευουν πριν φάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Η ιστορία του Πύργου Αθηνών"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.lifo.gr/.../san-simera-prin-apo-50-hronia...
    LIFO.GR
    Σαν σήμερα, πριν από 50 χρόνια, εγκαινιάστηκε ο Πύργος των Αθηνών | LiFO

    Πάρις Κουτρουμάνος
    Το διάβασα, μάλλον το ρούφηξα μονομιάς, ειδικά εκεί που λέει (στην παλιά συνέντευξη) "ίσα βάρη σε ίσες αποστάσεις από την στήριξη, ισοροπούν!" (Ο παππούς Αρχιμήδης και ο θείος Newton μας καθοδηγούν.)
    Πάντα θα θυμόμαστε όλοι όσοι ήμασταν φοιτητές του Α. Οικονόμου τις διαλέξεις του και τα πεντάωρα των εξετάσεων.
    Υ.Γ. Σε ποια σχολή ήσουν στην Πάτρα;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μηχανολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Το ότι το ροκ(?) βρίσκει(?) καταφύγιο(?) στη Eurovision το λες μέχρι και τρομακτικό ή και λύση απελπισίας"...

    Mpampis Kalogiannis
    ο john lawton ήταν ένας θεός επί γης btw

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μεγάλος τραγουδιστής
    https://www.youtube.com/watch?v=VD_mytxCdeg
    Lucifer's Friend - Ride The Sky (1971)

    Giannis Mellios
    https://youtu.be/pdp43Jivs8g
    Uriah Heep – Sympathy

    Mpampis Kalogiannis
    Κυρίως στα LF, ειδικά στο Banquet με το Spanish Galleon να είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια έβερ

    Costas Lemonidis
    Αφοι Τουρκογιωργη μαζί με το Μπίγαλη

    Maria Pappa
    δηλαδή τι περιμένει κανείς από τον John Lydon στα 70 του έναν άνθρωπο που φροντίζει την κατάκοιτη από άνια σύντροφο του και που έγραψε ένα τραγούδι γι' αυτήν από αγάπη πως θα το πάει σε ένα μεγαλύτερο κοινό; - καλά έκανε και το πήγε Eurovision. Άσε που αν περάσει θα έχουμε ένα λόγο να κάτσουμε όλοι να την δούμε φέτος.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>Άσε που αν πάει θα έχουμε ένα λόγο να κάτσουμε όλοι να την δούμε φέτος.<<
    Ε ναι.

    Nikos Ioannidis
    εν τώ μεταξύ ο κυρ Μηλάτος, όσο το punk-new wave ήταν ζωντανό πάλι το έθαβε, ιδίως οι sex pistols ήταν κόκκινο πανί γι αυτόν, όπως και για όλους τους "γκουρού" "κριτικούς" της εποχής. Συνεπώς ποια νιότη του Johny επικαλείται; Αφού ούτε αυτή την ήθελε στην ώρα της! Ασχέτως που μετά από καμιά πενταετία αναγκάστηκε να κάνει κωλοτούμπα και ό,τι αποκαλούσε ανοσιούργημα το βάφτιζε αριστούργημα...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Υπήρχε κι άλλος Μάκης Μηλάτος, ξάδερφός του. Πολλές φορές ο κόσμος τους μπερδεύει, όταν αναφέρεται στα παλιά. Απλά το λέω.

    Nikos Ioannidis
    Δεν το ήξερα ότι υπάρχει ξάδελφος συνονόματος, αλλά υπήρχε; Πέθανε ο παλιός;

    Stam Ekmek
    κι ο μεγαλος Serge Gainsbourg εγραψε τραγουδι για την Eurovision το 1965

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ένα σωρό

    Vassilis Serafimakis
    και τραγουδάρα!

    Maria Pappa
    επίσης είναι ένα πολύ συγκινιτικό κομμάτι https://www.youtube.com/watch?v=UXwB0HqZDXg
    Hawaii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ωραίο. Μια χαρά. Τώρα τ' άκουσα. Αληθινό τραγούδι. Κανονικά θα σαρώσει...

      Vassilis Serafimakis
      Από τούς πιό μισητούς εχθρούς τού νεοέλληνα είναι η ακριβολογία.

      Arsav Nokid
      Να ακριβολογούν και να σωβρακολογούν... ταυτοχρόνως. Αν πήγαινε ο Παυλίδης πχ στη Eurovision θα άκουγε τα χίλια-δυο, το ότι πάει στον Νιάρχο, το κάνουνε γαργάρα και πάνε και τον ακούνε καμαρώνοντας. Άβυσσος η ψυχή του παλιοροκά!

      Thekla Tselepi
      Η φάση με το ροκ, είναι κάπως όπως με την Αριστερά. Ο καθένας διαλέγει πού θα πάει. Ωστόσο κάποιοι είμαστε ρομαντικοί, Φώντα μου και η φαντασία μας οργιάζει. Η πραγματικότητα μας διαψεύδει. Είμαστε με την ουτοπία

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Από τις ουτοπίες ξεκινάνε οι κοινωνίες και περνάνε στις πραγματικότητες. Χωρίς τις προηγούμενες ουτοπίες δεν θα είχε οικοδομηθεί ούτε ο Μαρξισμός. Η ουτοπία είναι η αρχή της προόδου. Μια προσπάθεια για έναν καλύτερο κόσμο.

      Nickos Ventouras
      Δεν θα ήταν άσχημα πάντως αν "οι ρόκερ πίνανε τον άμπακα, κάνανε σκληρά ναρκωτικά και πεθαίνανε πριν τα τριάντα τους"

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν μου αρέσει οι άνθρωποι να πεθαίνουν νέοι. Το θεωρώ απάνθρωπο και σκέτη καταδίκη.

      Christos Sideris
      Να διαφωνήσω. η ξεφτίλα του Ρότεν φάνηκε από τότε που αποχώρησε από το Πεδίο του Άρεως ... λες και οι Sex Pistols ήταν από μια άλλη πραγματικότητα!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό, που δεν έχει κάποια σχέση με το τώρα. Εγώ δηλαδή δεν βλέπω κάποια σύνδεση. Και για το τι ακριβώς ήταν οι Sex Pistols μην το πιάσουμε τώρα, γιατί θα ξημερώσουμε και άκρη δεν θα βγει...

      Christos Sideris
      εννοούσα ότι θα συμφωνήσω με τον Μηλάτο. Ότι και να πούμε τώρα, κάποτε ο τύπος εξέφραζε κάτι, πες το αντίδραση, πες το εξέγερση, πες το όπως θες. Η Eurovision ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι είναι και οπωσδήποτε δεν εκπροσωπεί την αντίδραση ή την επανάσταση αλλά την χωριάτικη γκλαμουριά. Μπορεί όπως έλεγε και ο Νίκος Καλλίνης κάποτε (και ελπίζω να το θυμάμαι σωστά), ωστόσο για εμάς που μεγαλώσαμε σε μια κοινωνία που μας περιφρονούσε και μας κοροίδευε, το ροκ σαν έκφραση και διαφοροποίηση, ήταν πάντοτε ο τρόπος να διαχωρίσουμε τον εαυτό μας από τους άλλους.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      >>εννοούσα ότι θα συμφωνήσω με τον Μηλάτο<<
      το κατάλαβα αυτό. Και κατανοητά όσα λες. Το θέμα είναι τι ακριβώς επενδύει ο καθένας σε κάποιες μουσικές ή και γενικότερα (και στα κόμματα και παντού). Γιατί από κει ξεκινάνε μετά οι απογοητεύσεις.

      Christos Sideris
      έχεις κάποιο δίκιο. Ωστόσο, συμβαίνει (και σε εμένα). Δηλαδή όντως έχουμε

      Διαγραφή
    2. Stylianos Tziritas
      παίξε εσύ με 30 τραμπάκουλες εκτός ορίων να σεργιανιζουν οπουδήποτε. Ο μουσικός δεν είναι υπηρέτης του κοινού να χορεύει σε ότι ρυθμούς επιλέξει ο όχλος.

      Tassos Nikogiannis
      μάλλον δεν ήσουν εκεί για να τα γράφεις αυτά. Ποια ξεφτίλα ακριβώς, όταν η σκηνή καίγεται, δεν υπάρχει κανένα απολύτως μέτρο ασφαλείας και η ακριβώς προηγούμενη μπάντα κατέβηκε άρον άρον από τη σκηνή, όταν κινδύνευσε η σωματική ακεραιότητα των μελών της;

      Christos Sideris
      Θα πρέπει να έχετε μπερδέψει στο μυαλό σας την αλληλουχία των γεγονοτων

      Takis Grammatikakis
      Τα παραδείγματα των Ρόκερς που αναφέρθηκαν αποτελούν μνημειο. Και ναι, ΝΑΙ : πριν τα τρίαντα!!

      Takis Psaltis
      πάντα θα θυμάμαι, τον αξεπέραστο έρωτα του Αργύρη Ζήλου για τους ΑΒΒΑ... (εν μέσω διθυραμβικών αφιερωμάτων για Μahogany Rush και Μountain)

      Πετρος Μιχελιουδης
      εγραψες ολες τις ελαχιστες εξαιρεσεις ,δεν ξερω αν το ροκ ειναι επανασταση η ντρογκα, παντως δεν ειναι Eurovision

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Aπ' όλα είναι το ροκ. Και υπάρχει και soft-rock και pop-rock και κολλάνε αυτά τα στυλ άνετα με Γιουροβίζιον. Παλιότερα κολλάγανε περισσότερο. Τώρα το ροκ είναι στη σύνταξη. Ας ελπίσουμε να ξαναπάρει μπροστά λόγω Τζώννυ Ρότεν στην Γιουροβίζιον (λέμε τώρα) και τα παιδιά να παρατήσουν τα πληκτρολόγια και να ξαναπιάσουν τα μπάσα και τις κιθάρες.

      Nikos Ioannidis
      Ρε παιδιά, τι πιο πανκ θα μπορούσε να κάνει σήμερα οποιοσδήποτε σε μαζική κλίμακα από ότι θα είναι μια παρουσία του Johny στη Eurovision; Το freaking out δεν είναι ροκ;

      Aggeliki Marinou
      Eνταξει γιουριβιζιον σειβ αναρκυ ιν δε γιουνιβερς, το χω. Τα λεμε απο κοντα

      Athena Delcosta
      Από πότε θα καθορίζουμε εμείς την μουσική "ταυτότητα " ενός καλλιτέχνη και το πού και πώς θα επιλέξει να εμφανιστεί; Οταν έβγαιναν στη σκηνή του φεστιβάλ του Σαν Ρέμο κατι Louis Armstrong, κάτι Ray Charles και κάποια Dee Dee Bridgewater, βρέθηκε κανείς άραγε να τους κράξει;
      Ξέχασα συγγνώμη, συγγνώμη , δεν είναι "ροκ" αυτοί που ανέφερα !
      Εγώ πάντως, θα το χαρώ ιδιαίτερα αν επιλεγεί τελικώς ο Τζόνι στη Γιουροβίζιον, μακάρι να ανοίξει δρόμο να φύγουν τα σκουπίδια και να ακούμε σωστές μουσικές εκεί μέσα.
      Shock value, όπως πάντα ο Λάιντον και με ένα πανέμορφο τραγούδι .

      Nickos Ventouras
      > Από πότε θα καθορίζουμε εμείς την μουσική "ταυτότητα " ενός καλλιτέχνη και το πού και πώς θα επιλέξει να εμφανιστεί;
      Από τότε που κράζαμε τον Έλβις για τις φθηνοταινίες και το Λας Βέγκας...

      Athena Delcosta
      Δεν νομίζω ότι ο Έλβις είχε οιονδήποτε έλεγχο πάνω στην πορεία της καριέρας του. Ήταν υποχείριο του Ολλανδού "Συνταγματάρχη" Tom Parker, αυτού του τέρατος μάνατζερ που τον κατέστρεψε. Γνωστό τοις πάσι αυτό το γεγονός
      Από την άλλη ο Τζον Λάιντον αποφασίζει ο ίδιος για τις κινήσεις του. Δεν νομίζω οτι χρωστάει σε κανέναν κάτι , είναι ελεύθερος να κάνει ο,τι γουστάρει

      Nickos Ventouras
      Και εμείς ελεύθεροι να τον κρίνουμε, θετικά ή αρνητικά για αυτό...
      Γιατί και τις αρπαχτές συχνότατα εν πλήρει συνειδήσει και «ελεύθεροι να κάνουν ό,τι γουστάρουν» τις κάνουν...

      George Fanos
      O Joe Strummer ήταν σαφώς πιο έντιμος

      Κωνσταντινος Παπαδοπουλος
      Ε όσο να ναι μόνο ως προχωρημένο χιούμορ μπορεί να δικαιολογηθεί αυτή η συμμετοχή. Τον ευχαριστώ πάντως που υποστήριξε Brexit και Tραμπ, οπότε μπορώ να του τα συγχωρήσω όλα.

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Stevie Ray Vaughan & Lonnie Mack “Wham” Live In American Caravan"...

    Alex Apostolakis
    Μεγαλη επιρροη ο Mack για τον SRV. Κομματαρος.

    Alfa Bhta
    Στα δυόμισι λεπτά, θα ήταν rock 'n roll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μέσα από τα κυκλώματα του δίσκου, τόσα χρόνια, έχω γνωρίσει διάφορα άτομα"...

    Vassilis Serafimakis
    Μοιράζεις πόνο με αυτά -αλλά πολύ καλά κάνεις.

    Ιωάννα Κλ.
    Ποιοι να ήταν οι ΓΚΑΛΑΡΙΕΣ? Ποιο μαγαζί-κλαμπάκι να είχε φόντο τις τσελιγγοπούλες;! (Γιατί ο τραγουδιστής μου φέρνει σε ...Γερολυμάτο;!)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    . Γαλαξίες (Galaxies). Γνωστό και καλό γκρουπ. https://www.youtube.com/watch?v=sH7Npkifii8
    GINO & ΓΑΛΑΞΙΕΣ - CLEOPATRA IN BLUEJEANS

    Ιωάννα Κλ.
    Ναι, αυτοί δεν είναι οι Galaxies! Λέει : Galaries !!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    .Galaxies λέει.

    Ιωάννα Κλ.
    Αααααααααα!!! Τώρα το είδα... Τώρα είδα την ουρίτσα της καλλιγραφίας!!! ΟΚ !

    Antonis Livieratos
    Φώντα το ζήτημα της βασιλείας είναι εκ φύσεως πολιτικό. Κι ως εκ τούτου δεν εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε να επιλέξει αν θα το πολιτικοποιήσει ή όχι. Επίσης δεν έχω γνωρίσει ποτέ βασιλόφρονα που να μην πληρεί όλα τα κριτήρια που απαιτούνται για να χαρακτηριστεί φασίστας. Και δε νομίζω πως θα διαφωνήσεις με τον αφορισμό πως δεν είναι συμβατοί μεταξύ τους οι χαρακτηρισμοί "φασίστας" και "καλό παιδί".

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν συμφωνώ. Γιατί εγώ όταν τα γράφω αυτά έχω στο νου μου συγκεκριμένα πρόσωπα, δεν τα γράφω γενικά και αόριστα. Άτομα, δε, με φασιστική συμπεριφορά υπάρχουν σε όλους τους χώρους. Κανένας απολύτως χώρος δεν εξαιρείται. Ούτε το θέμα της βασιλείας είναι σκέτα πολιτικό. Τέλος πάντων. Δεν είναι κουβέντες για το facebook αυτές.

    Panos Akoumianakis
    πολλοί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι υπάρχουν άπειροι άνθρωποι που σκέπτονται , ψηφίζουν και αισθάνονται με κριτήριο το συναισθηματικό τους κόσμο και οχι την πολιτική.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ε ναι. Εδώ ο άλλος είναι μεγάλη καπιτάλα και ψηφίζει ΚΚΕ. Πόσα τέτοια...

    Vassilis Serafimakis
    : "Δεν έχω γνωρίσει ποτέ βασιλόφρονα που να μην πληρεί όλα τα κριτήρια που απαιτούνται για να χαρακτηριστεί φασίστας."
    Δεν ισχύει αυτό, παρά το ότι φυσικά σέβομαι την προσωπική σου εμπειρία.
    Οσο γιά το τι ειναι "φασισμός" με ακρίβεια και ιστορική ταυτότητα ας συμβουλευθούμε τον σπουδαίο μαρξιστή διανοητή Νίκο Πουλαντζά και ειδικά το πόνημά του "Η Κρίση τών Δικτατοριών."

    Antonis Livieratos
    Το "δεν έχω γνωρίσει" δεν ήταν σωστή διατύπωση εκ μέρους μου. Το "δεν έχω υπ' όψιν μου" θα ήταν πιό σωστό. Και το "δεν έχω υπ' όψιν μου να υπήρξε στην Ελλάδα απ' τον εμφύλιο και δώθε βασιλόφρονας που να μην πληρεί όλα τα κριτήρια για να χαρακτηριστεί φασίστας" ακόμα ακριβέστερο. Η προσωπική μου εμπειρία (όπως κι η, προφανώς διαφορετική, προσωπική εμπειρία του Φώντα ή κάποιου άλλου) δεν έχουν, άλλωστε, κάποιο ιδιαίτερο βάρος η καθεμιά από μόνη της. Το να θεωρήσουμε την προσωπική εμπειρία οποιουδήποτε επί οιουδήποτε θέματος ως "απόλυτη αλήθεια" θα ήταν εξίσου αφελές με το να πάρουμε στα σοβαρά το επιχείρημα "άκου με εμένα που σου λέω", λόγου χάριν. Τέλος δεν έχω διαβάσει την "κρίση των δικτατοριών" του Πουλαντζά οπότε δε βοηθάει πολύ η αναφορά στο συγκεκριμένο έργο. Πιστεύεις πως το να το έχει διαβάσει κάποιος αποτελεί αναγκαία και ικανή συνθήκη προκειμένου να αποκτήσει το δικαίωμα να αναφέρεται στο φασισμό (ή τους φασίστες);

    Vassilis Serafimakis
    Η γνώση δεν δίνει ούτε αφαιρεί δικαιώματα έκφρασης. Αναφέρθηκα στο πόνημα Πουλαντζά επειδή κατά τη γνώμη μου ορίζει εξαιρετικά το πολιτικό φαινόμενο και την ιδεολογία τού φασισμού. Επισημαίνει μάλιστα τι ΔΕΝ είναι φασιστικό, μιάς και η έννοια τού όρου είχε αρχίσει ήδη από την εποχή τής δικτατορίας να πληθωρίζεται. (Η απριλιανή δικτατορία, λέει, δεν ήταν φασιστική.)
    Σήμερα όπου τελεί σε υπερπληθωρισμό (ο Σαμαράς είναι φασίστας, ο νόμος είναι φασιστικός), ο Πουλαντζάς θ'απελπιζόταν. Παραμένω φανατικός τής ακριβολογίας - επειδή είμαι φανατικός τής αλήθειας, η οποία στην ακυριολεξία χάνεται.
    Συμφωνώ ότι η προσωπική μαρτυρία γιά ένα γενικό φαινόμενο όταν είναι μοναδιαία δεν μετράει πολύ. Μετράει αν συλλέγονται πολλές μαρτυρίες κι αξιολογούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Antonis Livieratos
      Vassilis Serafimakis Συμφωνώ πως γίνεται κατάχρηση του όρου "φασισμός". Και για να μην παρεξηγηθώ δε σνομπάρω τη γνώση. Κάθε άλλο. Μόνο που εκ των πραγμάτων ο καθένας μας καταφέρνει να κατακτήσει ένα κλάσμα της και μόνο (το οποίο ενίοτε, αφελώς, τείνει να πιστέψει πως είναι το πιό σημαντικό).

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      >>Το να θεωρήσουμε την προσωπική εμπειρία οποιουδήποτε επί οιουδήποτε θέματος ως "απόλυτη αλήθεια"<<
      Δεν είπα εγώ ποτέ κάτι τέτοιο, αυτά είναι δικά σου λόγια. Χάνει το νόημά της πλέον η κουβέντα. Εγώ γι' αυτό δεν θέλω να κουβεντιάζω εδώ μέσα, γιατί ο καθένας θα πει το δικό του και θα πάει την κουβέντα όπου εκείνος γουστάρει. Διακόσιοι να συμφωνήσουν μαζί σου - θα βρεθεί πάντα ένας για να λοξοδρομήσει τη συζήτηση και να την πάει όπου εκείνος θέλει. Εμένα αυτό με θλίβει και με εξουθενώνει.. Δεν έβγαλα κανένα γενικό συμπέρασμα, εγώ. Μιλάω για συγκεκριμένα πρόσωπα από τα κυκλώματα του δίσκου, κάτι που το τονίζω από την αρχή.

      Antonis Livieratos
      Προς άρση παρεξηγήσεων: Δεν έγραψα κάπου πως παρουσίασες την προσωπική σου εμπειρία ως απόλυτη αλήθεια. Αν ξαναδείς το σχόλιό μου θα καταλάβεις πως απαντούσα σε αναφορά στη δική μου (εμπειρία). Σε περιέλαβα ως παράδειγμα, μια κι είχες κι εσύ αναφερθεί στη δική σου. Έγραψα "η εμπειρία η δική μου, του Φώντα ή κάποιου άλλου". Αυτά.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όταν γράφεις "οποιουδήποτε" περιλαμβάνεις κι εμένα. Εγώ όμως μίλησα για συγκεκριμένα πρόσωπα από το κύκλωμα των δίσκων. Δεν γενίκευσα, ούτε μίλησα για "απόλυτες αλήθειες", όπως εσύ. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αυτό. Το κύκλωμα των δίσκων και το πώς ανασυστήνει κάποιος μια εποχή από το πάθος του για ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής. Και αυτό μπορεί να το αντιληφθεί μόνον όποιος είναι μέσα σ' αυτό το κύκλωμα. Γενικά, για μένα αυτή η συζήτηση δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα και λυπάμαι γι' αυτό. Υπάρχει παρανόηση εξ αρχής.

      Takis Akkos
      Έχεις δίκιο.Και που να δεις κάτι σύγχρονους ειδήμονες-δεν το λέω ειρωνικά- του ροκ, που αν ανοίξουν το στόμα τους για το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι, μυρίζει η αναπνοή τους μούχλα και συντήρηση....

      Costas Arvanitis
      ποιοι είναι αυτοί; Δώσε κάνα στίγμα τουλάχιστον.

      Takis Akkos
      ζουν ανάμεσα μας.... Αν έχουν προφίλ προδίδονται από τις αναρτήσεις τους.

      Nikos Markakis
      Έχω την εντύπωση, από τα παραπάνω, ότι όπως ο όρος φασίστας έχει ξεχειλώσει, και ο διαχωρισμός προοδευτικός - συντηρητικός, δεν εκφράζει πια, τους χώρους που εξέφραζε παλιότερα.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όλα αποκτούν νόημα, μόνον όταν συζητάμε για πολύ συγκεκριμένα θέματα. Πώς τοποθετείται ο καθένας πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Εκεί φαίνονται όλα.

      Διαγραφή
    2. Costas Arvanitis
      Τον βασιλικό (ένας είναι) τον ξέρω και είναι καλός μου φίλος, όπως ξέρω ότι υπήρχαν κι ένας δυό χουντικοί, ίσως αγέννητοι το 1967 (από κάτι μπλογκ, από το youtube κι ο ένας είχε προφίλ εδώ στο facebook, με φίλους όλους τους συγκροτηματίες των '60s, μέχρι τον Ηρακλή Τριανταφυλλίδη και την Άντα Λαμπάρα - σ' αυτούς τους δύο, επειδή τους γνωρίζω, είχα πει να τον σβήσουν, όπως και έκαναν). Πέρα όμως από κάποια φωτογραφία με το πουλί, που του τη σβήσανε, σε μια ομάδα για τα '60s, επειδή "εδώ δεν ασχολούμαστε με πολιτική", δεν είχα δει, ο συγκεκριμένος τουλάχιστον, να θεοποιεί τους άλκιμους και τους ΕΣΑτζήδες. Οπότε, θα μιλούσα μάλλον για αφελείς, παρά για ζωώδεις καταστάσεις. Άλλωστε, οι έξυπνοι σημερινοί θιασώτες της χούντας, όπως π.χ. ο Μάνος Χατζηδάκης (ο συγγραφέας) δεν αναφέρονται στους ΕΣΑτζήδες και απ' όσο ξέρω, είναι πολύ σωστά, κατά του Σκύλου της ΕΣΑ. Η χούντα, φυσικά και ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΙΑΙΑ, όπως ισχυρίζονται (ότι ήταν ενιαία), μερικοί αντιστασιακοί και διάφοροι άλλοι, για να στηρίξουν το αφήγημά τους. Όσο για το σήμερα, έχω ξαναπεί εδώ και χρόνια ότι έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας (μάλλον μας έχουν κάνει να τα μπλέξουμε) και δεν ξέρουμε πια τι είναι προοδευτικό και τι συντηριτικό / αντιδραστικό. Ακόμα κι αν συζητάμε για πολύ συγκεκριμένα θέματα, θεωρώ ότι κυκλοφορεί πολλή δήθεν "αριστερή" μούχλα, που αναπαράγει τις ιδέες αυτού του Ουγγροαμερικάνου Τζ, Σ. (φυλάγομαι, μη φάω κάνα μπαν). Μπήκα τώρα στη σελίδα οργάνωσής του και βλέπω εφτά φίλους (δυστυχώς, η πλήρης λίστα των "οπαδών", είναι σε απόκρυψη) εκ των οποίων οι πέντε είναι κοπέλες, που τις ξέρω, όπως και τους άντρες, όλους προσωπικά και εννοείται ότι όλοι αυτοί ακούνε ροκ. Η μία, μάλιστα, που έχει το προφίλ μαζί με τον αδερφό της, είναι... αναρχική (όπως κι ο αδερφός). Οπότε, τι συγκεκριμένο να συζητήσουμε; Όλα είναι σικέ και κατευθυνόμενα. Τα τελευταία χρόνια είμαι εντελώς απογοητευμένος από τις κυρίαρχες ψευτοαριστερές ιδέες που κυκλοφορούν, σύμφωνα με τις οποίες έχουν αποκαλέσει τον Γιάννη Ρίτσο και τον Μίκη Θεοδωράκη... Χρυσαυγίτες!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν αναφέρομαι σε διαδικτυακούς, αλλά σε γνωστούς μου, και όχι μόνο από Αθήνα, αλλά και από άλλες πόλεις. Και αυτό που λέω για ΕΣΑ και για άλκιμους ισχύει, όπως το λέω. Άσε που υπάρχει και κανάλι ΕΣΑ 967, που ανεβάζει και ροκάκια και λαϊκά και απ' όλα (από το σινεμά), και μου μυρίζει ότι είναι κάποιος από τους παλιούς. Γενικά υπάρχει αυτή η τάση να παίρνουν πακέτο όλη την εποχή. Και δεν μπορείς να τους πεις και αφελείς, γιατί και λένε και ανεβάζουν διάφορες μ@λακίες. Και υπάρχουν και μεγαλύτεροι φυσικά που τα υποστηρίζουν αυτά (που τα ζήσανε κιόλας) και επηρεάζουν και νεότερους, που είναι κοντά ιδεολογικά. Από την πραγματική ζωή τα λέω αυτά - όχι από δω μέσα.

      Costas Arvanitis
      Μου είχες πει για κάποιον που ήταν στους άλκιμους για να πηγαίνει τσάμπα εκδρομές. Με το "από τους παλιούς" τι εννοείς;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καλά ναι και αυτός (ο άλκιμος). Μήπως είναι κάποιος χίπις 68, πώς λεγότανε(?), που ανέβαζε περιποιημένα βίντεο από συγκροτήματα και άλλαξε όνομα;

      Costas Arvanitis
      Ο χίπις, ανέβαζε τραγούδια από δίσκους κομμένα, για να μην του τα κλέψουνε. Ο άλλος, που λέω, ανέβαζε τα βίντεο από ελληνικές ταινίες.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πώς λεγόταν αυτός με τα βίντεο; Μήπως είναι τώρα ο EΣΑ 967...

      Διαγραφή
    3. Costas Arvanitis
      Έχει αλλάξει αρκετές φορές όνομα. Έχει κλείσει το κανάλι του, το έχει ξανανοίξει με άλλο όνομα κλπ. Με λαϊκά πάντως δεν ασχολιότανε. Δεν νομίζω να έχει σχέση με τον ΕΣΑ.
      Εδώ έχει κάνει κοπτοραπτική και δεν αφήνει ν' ακούσουμε τι άλλα λέει ο Μίκης https://www.youtube.com/watch?v=aCAy0_eznUo
      Μίκης Θεοδωράκης | Φαλαγγίτης στην Νεολαία Μεταξά

      Nikos Sarros
      καλημέρα τέκνον μου. Αυτός ο ένας, που αναφέρεις, είναι περίπτωση με ιατρικό παρελθόν, οπότε δεν πιάνεται. Όσο για την τελευταία πρόταση, δυστυχώς οποίος αυτο-αποκαλεται πατριώτης, πλέον θεωρείται χρυσαυγιτης.
      αυτός ο χιπυς που λες δεν έχει σχέση με τον εσά967. Με σιγουριά στο λέω.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Οι χρυσαυγίτες δεν έχουν καμία σχέση με τον πατριωτισμό. Στην Κατοχή θα ήταν συνεργάτες των Γερμανών, γερμανοτσολιάδες και δοσίλογοι. Και γενικά είναι τσιράκια του μεγάλου κεφαλαίου, που δεν έχει πατρίδα. Κάποια άλλη λέξη θα πρέπει να βρεθεί για τους πατριώτες...

      Costas Arvanitis
      Γι' αυτό λέω ότι έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας. Και ο Nikos έγραψε τι λένε οι αντίθετοι των Χρυσαυγιτών, που πράγματι ισχύει κι όχι τι πραγματικά είναι οι ίδιοι οι Χρυσαυγίτες.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καλά, εγώ το λέω για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και μεταξύ μας. Γιατί εκείνο που ισχύει τελικά είναι εκείνο που λέγεται, όπως δείχνει η καθημερινότητα, και όχι εκείνο που είναι. Δίνουμε μάχη για τα αυτονόητα.

      Διαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "The Undertones “Teenage Kicks”"...

    Panos Akoumianakis
    Το μοναδικο τραγουδι που παιχτηκε δύο φορες συνεχομενα απο τον John Ρeel το 78.

    Πετρος Μιχελιουδης
    το πρωτο πανκ που βαζει ο Φωντας

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχω βάλει κάμποσα, αλλά γενικά εγώ βάζω κομμάτια, ελληνικά και ξένα, πριν από το '75. Αυτό ας πούμε το έχω ανεβάσει 2-3 φορές και πολλά άλλα βέβαια... https://www.youtube.com/watch?v=X-VUFNz5WRc
    X The Hungry Wolf

    Πετρος Μιχελιουδης
    αστειο ηταν ,νομιζω τ καταλαβες

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, εντάξει. και σοβαρά να το έλεγες δεν έχω θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πέθανε ο Jeff Beck. Συγκλονιστικός κιθαρίστας. Τι να πρωτοδιαλέξεις..."...

    Tanas Atanasoff
    (πιθανότατα) Ο πρώτος που έπαιξε ποτέ "Βαρύ" μεταλικό σόλο...δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ. Ο Rick Beato για όσυς τον παρακολουθούν, έχει εκτακτό live https://youtu.be/O2IWnGNF80I
    Jeff Beck 1944-2023 RIP

    Alexis Tambouras
    Μάλιστα !
    Τί ήταν να συμβεί κι αυτό
    Τώρα στο μπάσιμο της χρονιάς?
    Θεόρατο χάσιμο μεταφυσικό
    Σαν μεγάλο σπάσιμο αποκοτιάς
    Μα είναι ερώτημα ρητορικό
    Και καλύτερα μη τα ρωτάς
    Πέφτει μαύρη έρημη νυχτιά
    Και ποιός να τη συγκρατήσει
    Φύσα να φύγει η συννεφιά
    Να βγει φεγγάρι να φωτίσει

    Stathis Nikokavouras
    κριμα κριμα κριμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Συναυλία από το 1966 του Μάνου Χατζιδάκι στο Ρεξ"...

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Γι αυτό και υπάρχει από τους περισσότερους (στους οποίους συμπεριλαμβανομαι και εγώ) γενική άγνοια για τη ροή των πεπραγμένων όσων αφορά τη μουσική ή και την τέχνη γενικότερα στην Ελλάδα. Μόνο ότι έχουμε ζήσει ο καθένας(και γω είμαι στους καθένας) ανά την εποχή του και εκείνο τσατρα-πατρα.

    George Floudas
    Πες τα ρε Φώντα! Έχουμε γκώσει.
    Δεν υπάρχει πραγματική Ιστορία χωρίς ιστορίες. Είναι Φαντασίωση, όχι Ιστορία.
    Και κάτι ακόμα. Με το πολιτειακό λυμένο εδώ και μισό αιώνα, τι νόημα έχουν οι - μάλλον απλώς και μόνο αυτοεπιβεβαιωτικές - αντιστασιακές μαγκιές πάνω σε μια υπόθεση, και κυριολεκτικά και μεταφορικά, νεκρή;
    Τι νόημα έχει να παραβιάζεις ανοιχτές πόρτες;
    ΥΓ: καλά, τους νοσταλγούς δε τους σχολιάζω. Μου θυμίζουν Γιοκαρίνη που νοσταλγούσε το rock’n’roll που ούτε ήξερε, ούτε έζησε.

    Vassilis Serafimakis
    Εντάξει όλα - όμως νοσταλγία γιά κάτι που χρονικά δεν ζήσαμε υπάρχει κι υπήρχε ανέκαθεν, και είναι απόλυτα θεμιτή: Δεν είναι παρά η υιοθέτηση μίας φανταστικής κυριολεκτικά κατάστασης με σκηνικό αναφοράς σε συγκεκριμένο παρελθόν αλλά με σύνδεση στο σήμερα. Το σημαινόμενο τής νοσταλγικής αναπαράστασης μπορεί να είναι ένα σωρό πράματα, πχ απόρριψη ενός χαρακτηριστικού τής σημερινής κατάστασης. Η δε αναπαράσταση μπορεί να είναι συνθετική (να την πούμε ίσως και διαλεκτική), πχ ροκαμπίλυ με ψυχωτικές μουσικές.

    George Floudas
    όλα καλά, το «ροκαμπίλυ με ψυχωτικές μουσικές» με μπερδεύει.
    Και για το psychobilly να μιλάμε, οι αναφορές είναι science fiction, horror κτλ κι όχι η ψύχωση (σχιζοφρένεια κυρίως) με την ψυχιατρική έννοια.
    Και δεν κατάλαβα και πως κολλάει στην υπόλοιπη, γενικά ορθή, οπτική πάνω στη νοσταλγία.

    Vassilis Serafimakis
    To ροκαμπίλυ είναι ιστορία τών 1950s.

    George Floudas
    σύμφωνοι. Οι ψυχωτικές μουσικές ποιες είναι;

    Vassilis Serafimakis
    Το psychobilly χρησιμοποιεί, αν δεν κάνω λάθος, αναφορές μεταξύ άλλων σε horror punk, δημιουργίες τρόμου, exploitation σινεμά υπερβολικής βίας, διαστροφική προσέγγιση σεξ, κ.ά. Τολμώ να χαρακτηρίσω γενικεύοντας τις αναφορές αυτές ως αφορώσες ψυχωτικές καταστάσεις. Αλλά μπορεί νάχω άδικο.

    George Floudas
    α, ok. Τώρα είναι πιο σαφές.

    Costas Arvanitis
    Like για τον Γιοκαρίνη και προσωπικά δεν τρέφω καμία νοσταλγία για κάποια εποχή που δεν έζησα. Αυτά, ροκαμπιλάδες κλπ. είναι λίγο πολύ καραγκιοζιλίκια. Φυσικά, ακούω και rockabilly και psychobilly. Το πώς εμφανίζονται οι φανατικοί οπαδοί, θεωρώ καραγκιζιλίκι.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εντάξει ο φουκαράς ο Γιοκαρίνης συμπαθής είναι. Και ούτε παίρνω τοις μετρητοίς στιχουργικά το τραγούδι. Έφτιαξε ένα ροκεντρολάκι εκεί πέρα κι έβαλε αυτό το στίχο. Ρολάρει και λίγο το πιάνο του οκ. Διάβασε Πετρίδη στην Athens voice σήμερα, λέει διάφορα. Συμφωνώ δε με αυτό που λες, ότι δεν νοσταλγούμε κάτι που δεν ζήσαμε - και το έχω γράψει κι εγώ παλιότερα.

    Costas Arvanitis
    Έγραψα "Like για τον Γιοκαρίνη", γιατί μέχρι τώρα δεν είχε περάσει από το μυαλό μου ότι δεν είχε ζήσει το rock 'n' roll.

    Katja Zeki
    δε διαβάζουμε Athens voice, με Σωτηλένα και Φώτη
    Vassilis Serafimakis βλέπε #orribile

    Μιχάλης Βαβούλας
    Τελικά η Δεξιά οικειοποιήθηκε ό,τι πρωτοποριακό και αληθινό συνέβαινε πολιτιστικά, ενώ η Αριστερά το απέρριπτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tasos Sagris
      εντελώς λανθασμένη γενίκευση, χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την αριστερά, πιστεύω πως έχεις καιρό να διαβάσεις Τάσο Λειβαδίτη (τουλάχιστον σχετικά με ότι μπορούμε να αποκαλέσουμε "αληθινό" εκείνη την εποχή). Το καθεστώς της δεξιάς χωρίς αμφιβολία από την ίδρυση του ελληνικού κράτους έως και μετά την Μεταπολίτευση ήταν απολυταρχικό. Ήταν τέτοιες οι απαγορεύσεις, τόσο ισχυρή η λογοκρισία και τέτοια η δύναμη των συντηρητικών κριτικών, εκδοτών, θιασαρχών, παραγωγών, αιθουσαρχών κλπ κλπ που δεν θα μάθουμε ποτέ ούτε τί τέχνη δημιουργήθηκε αλλά και πολύ περισσότερο τί τέχνη θα δημιουργούνταν χωρίς την δεξιά απολυταρχία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τί μπορούσε και τί δεν μπορούσε να κάνει ένας αριστερός καλλιτέχνης εκείνες τις εποχές δες και εδώ: https://www.mixanitouxronou.gr/giati-i-astinomiki.../
      Γιατί οι αστυνομικοί κάλεσαν τον Αλέκο Αλεξανδράκη να δει το φιλμ της ταινίας του να καίγεται και έκαναν ντου στον κινηματογράφο που έπα

      Μιχάλης Βαβούλας
      ήταν όντως συναισθηματικής φύσεως η αντίδρασή μου, αλίμονο. Και όχι μόνο ο Λειβαδίτης. Συμφωνώ με την επιχειρηματολογία σου.

      Διαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ "Γράφεις κατά του Κωνσταντίνου σε ταράζουνε στα «ΓΕΛΙΑ»"...

    Πρόδρομος Γιαγκόπουλος
    Με χασίσι ήρεμοι θα ήταν.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ήρεμα τα λένε, αλλά γελάνε...

    Κώστας Οικονόμου
    Άμα παίρνανε θα χαλαρώνανε και λίγο και θα κατέβαζαν τη ρομφαία

    Lampros Papalexis
    Δεν μπορούσα να μην γελάσω...

    Panos Michail
    Μα ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ Φώντα μου το έχουν κάψει

    Γεώργιος Ζγούρας
    * Δεν υπάρχει σωτηρία, διότι όπως έχει πει κατά το παρελθόν κι ο Χόρχε: " ένα νόμισμα έχει τουλάχιστον...3 όψεις! "

    Αθανάσιος Ζακόπουλος
    ..Γράφεις αυτό εδώ, εξακολουθούνε να γελάνε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή