Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 192

28/9/2019
Μάγκες έχουμε δει κι εμείς τον Eric Burdon live και πριν από 20 χρόνια και πριν από 30 χρόνια (τότε, όταν κάποιοι από σας τον λέγατε γέρο!), που σημαίνει 20 και 30 χρόνια νεότερος κατ’ αρχάς ο ίδιος, και μάλιστα σε γκρουπ με ιστορικούς παικταράδες μέσα (Brian Auger, Aynsley Dunbar κ.λπ.) και πάλι δεν κάναμε έτσι. Όπως κάνετε εσείς οι... ροκάδες του Ηρωδείου, που το ρίξατε μετά στις πράσινες σαλάτες με βαλεριάνα και στα κολοκυθάκια με σος γιαουρτιού.

28/9/2019
Είναι μία από τις πιο απροσάρμοστες, πιο ελεύθερες (σχεδόν αναρχική), πιο hippie και πιο υποτιμημένες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Θάφτηκε στην εποχής της, γιουχαΐστηκε και τοποθετήθηκε από την αρχή μαζί με τα «σκουπίδια». Ακόμη και σήμερα «σκουπίδι» θεωρείται.
Το έχω ξαναγράψει. Ο επόμενος έλληνας σκηνοθέτης που πρέπει να αποκατασταθεί, στους χώρους που αντιλαμβάνονται «τι παίζει», είναι ο Γιάννης Κοκκόλης...
Προσωπικώς τα έχω ξαναγράψει για τον Κοκκόλη (δες στα σχόλια) και θα τα ξαναγράψω. Από τη μεριά μου έχω κάνει, εννοώ, και θα ξανακάνω αυτό που πρέπει... 
Να προσθέσω πως η ταινία δεν έχει πρωτότυπη μουσική, μα μουσική επιμέλεια (από την Σοφία Μιχαλίτση). Μάλιστα κάπου ακούγεται και το “Greece Goes Modern” του Πλέσσα!

27/9/2019
Σήμερα έμαθα από έντυπη πηγή, όχι από το δίκτυο, πως η τουρκάλα τραγουδίστρια και ηθοποιός Ayla Algan, με μεγάλες επιτυχίες στα σέβεντις, είχε ελληνίδα μάνα. Πάντα κάτι θα μένει για να μάθεις... Τραγούδησε και στην Ελλάδα η Algan, όπως τραγούδησε και ελληνικά τραγούδια, σαν κι αυτό. Το «Συγγνώμη που σ’ αγάπησα πολύ», του Γιώργου Χατζηνάσιου, που είχε πει ο Πάριος το ’73...

27/9/2019
O Σουρής για τους χαφιέδες
[Ρωμηός, 1916]

27/9/2019
ΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
(από "Το Αιώνιο Παράπονο", πρώτη έκδοση, 1981)

26/9/2019
Δεν ξέρω, τώρα, αν τα παιδιά μαζεύουν γραμματόσημα (νομίζω πως όχι), αλλά όταν ήμουν εγώ παιδί μάζευα, όπως μάζευαν και πολλοί φίλοι μου (ανταλλάσσαμε γραμματόσημα κ.λπ.). Και μάλλον γι’ αυτό εξακολουθώ να σέβομαι το γραμματόσημο και να μην το πετάω στα σκουπίδια (το ξεκολλάω ρίχνοντάς το στο νερό και αφού στεγνώσει, το αφήνω χύμα μέσα σε μια σακούλα, έτσι χωρίς λόγο και αιτία...). Αν και, κάποιες φορές, εδώ που τα λέμε, πληροφορίες από γραμματόσημα τις έχω χρησιμοποιήσει και σε κείμενα.
Τσαντίζομαι λοιπόν όταν βλέπω υπαλλήλους των ΕΛΤΑ (γυναίκες κατά 99%) να βάζουν σελοτέιπ, πάνω στα γραμματόσημα, τάχα για να μη ξεκολλήσουν από τον φάκελο ή από το πακέτο, καταστρέφοντάς τα. Γιατί το σελοτέιπ δεν βγαίνει από το γραμματόσημο, αν πρώτα δεν το καταστρέψει.
Οι κυρίες αυτές, που προφανώς αγνοούν τι σημαίνει συλλέκτης και συλλογή γραμματοσήμων, με κάτι τέτοιες «μαγκιές» λεκιάζουν την ιστορία των ΕΛΤΑ – για να το πω έτσι ψυχρά. Και είναι, εν ολίγοις, απαράδεκτες.

26/9/2019
O Δημήτρης Δανίκας είναι, με διαφορά, ο χειρότερος έλληνας κριτικός κινηματογράφου. Ακόμη και φοιτητές, που έχουν δει 10 ταινίες όλες κι όλες, και γράφουν κριτικές σε φοιτητικά έντυπα ή μπλογκ, λιγότερες βλακείες θα γράψουν απ’ αυτές που αραδιάζει ο Δανίκας. Προσέξτε εδώ τι λέει ο άνθρωπος, για την τελευταία ταινία του Κώστα Γαβρά, την οποία τη θάβει αφού την είδε (έτσι λέει) αναφερόμενος στον ηθοποιό Χρήστο Λούλη:
>>Μιας ταλεντάρας ισοδύναμης ενός Μάικλ Φασμπέντερ (σ.σ. ο Λούλης). Επομένως διπλά ωφελημένος και ευεργετημένος ο Γιάνης Βαρουφάκης. Και επειδή έγινε ταινία. Αλλά και επειδή τον υποδύεται ο απείρως ανώτερός του Χρήστος Λούλης. Αυτό θα πει κ...φαρδία. «Αν έχεις Γαβρά διάβαινε και Λούλη περπάτει»!<<
Τι θα πει το «απείρως ανώτερός του»; Είναι ποτέ δυνατόν ένας ηθοποιός να είναι «απείρως ανώτερος» από εκείνον που υποδύεται; Και ως προς τι ακριβώς είναι ανώτερος; Είναι δυνατόν να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα και να αποφαίνεσαι για το ένα ή το άλλο;
Εκτός και αν ο Δανίκας εννοεί πως αν είχαμε τον... Λούλη για υπουργό οικονομικών το πρώτο εξάμηνο του ’15 δεν θα ματώναμε για να πληρώνουμε, μέχρι τελευταία δεκάρα, τους δανειστές (όπως έκανε ο Γιάνης). Ωραίος... (γέλια)

25/9/2019
Ας του σφυρίξει κάποιος του Eric Burdon πως στην Ελλάδα υπάρχουν ακόμη οι Charms, έστω και χωρίς τον Μάικ Ροζάκη και καλό θα ήταν να τους έπαιρνε εκεί στο Ηρώδειο, για σαπόρτ, να λέγανε κι εκείνοι κανα τραγουδάκι...

25/9/2019
Υπάρχουν εκατομμύρια αφελείς, που δεν είναι παιδιά, που νομίζουν ότι ο πλανήτης κινδυνεύει από τα καλαμάκια και τις πλαστικές σακούλες!!
Ο πλανήτης ζει 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια, έχοντας περάσει δια πυρός και σιδήρου. Με εποχές παγετώνων, με τεράστιους σεισμούς, που ανέδειξαν βουνά και έθαψαν ή μετακίνησαν ηπείρους, με μετεωρίτες που τον λάβωσαν, με αντιστροφές μαγνητικών πόλων και με άλλα φοβερά και τρομερά, μπροστά στα οποία ακόμη και μια παγκόσμια πυρηνική μόλυνση είναι και θα παραμένει ένα τίποτα.
Ο πλανήτης έχει τη δύναμη να αναγεννιέται από τις στάχτες του, να αυτοκαθαρίζεται, περιμένοντας τη μία και μοναδική του μοίρα, να καταρρεύσει, όταν πρώτα θα καταρρεύσει ο ήλιος.
Ο άνθρωπος είναι παντελώς αδύναμος στο να κάνει το παραμικρό ανεπανόρθωτο κακό στον πλανήτη. Και υπό αυτή την έννοια το “Save the planet” είναι η πιο μεγάλη απάτη, μια ύβρις, μια αστόχαστη κουβέντα που εξυπηρετεί γελοίους στόχους. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο άνθρωπος (ως "σοφός") είναι να αυτοκαταστραφεί. Αλλά αυτό είναι κάτι ασήμαντο, για τον κοσμικό χρόνο. Είναι ένα τίποτα, κάπου στο πουθενά.  
Το σωστό ερώτημα λοιπόν είναι το αν μπορεί ο άνθρωπος, ο homo sapiens να πούμε, να σώσει τον εαυτό του. Όμως και αυτό είναι ήδη απαντημένο...

24/9/2019
Ένα από τα καλύτερα τραγούδια, που είπε ο Eric Burdon μετά το 2000. "Οι παλιές αγάπες" των Πυξ Λαξ με τους αγγλικούς στίχους του Τόλη Φασόη. Ο άνθρωπος ήρθε στην Ελλάδα και βρήκε τη σειρά του. Αυτό να λέμε...

24/9/2019
Διαβάζω, συνεχώς, συνεντεύξεις του Eric Burdon... παντού (κάποιες σε κάτι παιδάκια, που δεν έχουν μισό δίσκο των Animals στη δισκοθήκη τους). Όλες είναι ανούσιες. Προφανώς ο άνθρωπος σκυλοβαριέται, από το μαρκάρισμα που υφίσταται λόγω της συναυλίας του στο Ηρώδειο, την Παρασκευή, και απλώς διεκπεραιώνει μιαν υποχρέωση. 
Όποιος θέλει να διαβάσει αληθινά ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Eric Burdon, ας ψάξει να βρει μία που είχε δώσει στον Αργύρη Ζήλο (στον Ήχο), τον Δεκέμβριο του 1988...

11 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb για την συνέντευξη του Eric Burdon στον Ήχο...

    Dionysis Tsaglis
    Kαι το Χωρίς Παρεξήγηση, η αυτοβιογραφία του διαβάζεται πολύ ευχάριστα

    Nikos Kouteris
    ενδιαφέρουσα συνέντευξη σε ελληνικο εντυπο φαντάζομαι Φώντα, γιατί έχει κάνει πολλές και αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb περί "save the planet"...

    άρης φίλιππας
    Το "save the planet" δεν σημαίνει σώστε τον πλανήτη γενικά κ' αόριστα. Προφανώς έχει περάσει δια πυρός και σιδήρου και ουδένα ρόλο παίζουμε ή θα παίξουμε ποτέ για την επιβίωσή του καθαυτού. Save the planet θα πει: σώστε τον πλανήτη, ώστε να μπορέσουμε εμείς να τον κατοικήσουμε για περισσότερο χρόνο και με καλύτερες συνθήκες. Ο στόχος είναι, τα βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα οφέλη (απ' την κατάργηση του πλαστικού, των υδρογονανθράκων κ.ο.κ.) να γυρίσουν πίσω σ' εμάς. Ο στόχος είναι η αυτοσυντήρησή μας, όχι το σώσιμο του πλανήτη για χάρη του πλανήτη καθαυτού.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχει άλλο νόημα το save the people ας πούμε και άλλο το save the planet. Είναι θέμα μάρκετιν.

    άρης φίλιππας
    Για μένα δεν υπάρχει save the planet (σκέτο). Υπάρχει save ourselves (and everyone else, αλλά κυρίως ourselves), BY saving the planet. Η σωτηρία του πλανήτη ως μέσο δηλαδή. Οι ρομαντικοί (ή οι) καντιανοί μπορούνε να μιλάνε για αυτοσκοπό, εγώ ξέρω ότι είναι εγγενές χαρακτηριστικό του είδους μας να επιδιώκει την αυτοσυντήρησή του. Και αυτό ίσως εξηγεί ότι ακόμα και τεράστιες καπιταλιστικές επιχειρήσεις προμοτάρουν με φόρα την πράσινη μετάβαση και προσπαθούν να το κάνουν "thing". Γιατί το χειρότερο πιθανό πεδίο για μπίζνες είναι ένας απονεκρωμένος κόσμος. Έχει αντιφάσεις και πολύ ψωμί βέβαια αυτή η άποψη αλλά δεν την αναλύω περαιτέρω γιατί ξεφεύγει απ' το νόημα του ποστ.

    Manolis Stavroulakis
    Ξεχνάς ένα σημαντικό πράγμα στον συλλογισμό σου περί δισεκατομμυρίων χρόνων ύπαρξης της γης... μόλις τον τελευταίο αιώνα ανακαλύφθηκαν πράγματα τα οποία επιβαρύνουν τόσο τον πλανήτη και μόνο τον τελευταίο αιώνα είχαμε τέτοια αλματώδη αύξηση πληθυσμού και βιοτικού επιπέδου (με ο,τι αυτό συνεπάγεται). Το να απαξιώνουμε τον έλεγχο πλαστικού, την ανάγκη ανακύκλωσης και λοιπά τα θεωρώ λίγο αφελή και επιπόλαια μιας και ειδικοί έχουν ήδη αποφανθεί. Μου θυμίζει λίγο το κίνημα κατά των εμβολιασμών τύπου "ναι αλλά κάποιοι (ελάχιστοι εννοείται) επιστήμονες λένε ότι όλα βαίνουν καλώς"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτό που έγραψα θα καταλάβεις ότι το σχόλιό σου είναι τελείως άστοχο.

    Manolis Stavroulakis
    Μα η πρώτη σου πρόταση μιλάει για αφελείς. Να δεχθώ - που έτσι είναι - ότι ο πλανήτης δεν πεθαίνει. Δεν πρέπει εμείς να κάνουμε focus στο πως θα ζήσουμε καλύτερα και πως θα τον ταλαιπωρήσουμε λιγότερο; Βλέπαμε ας πούμε και στον μεσαίωνα πνιγμένες χελώνες από πλαστικές σακούλες (τυχαίο το παράδειγμα); Που το κακό στο να προσέξουμε όλα αυτά και γιατί αυτό μας κάνει αφελείς;

    Sakis Bwanas
    Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα με επηρέασαν βαθιά αυτά που λέει η Γκρέτα. Επί αιώνες το ανθρώπινο είδος μεγαλώνει παιδιά και το μισό ανθρώπινο είδος αιμορραγεί κάθε μήνα. Εφόσον το βινύλιο το έχουμε κόψει εδώ και χρόνια (μη γελάτε εκεί στο βάθος!), το επόμενο μεγάλο μας βήμα είναι η πλήρης κατάργηση σερβιετας και πάνας (μωρών και ηλικιωμένων). Παρακαλώ προσυπογράψτε ή δείξτε πόσο αναίσθητοι αντι-οικολόγοι είστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nikos Zozos
      ο Φώντας αναφέρεται στο σλόγκαν και στην λανθασμένη εντύπωση (που όμως δημιουργείται επίτηδες) πως μειώνοντας πλαστικά, σακούλες, άνθρακα, κλπ, σώζουμε (ως γνήσιοι αλτρουιστές!) τον πλανήτη, ενώ πίσω από αυτό το σλόγκαν κρύβεται η αγωνία μας (η μοναδική αγωνία μας) να σώσουμε τον κώλο μας. Ο πλανήτης στο μεταξύ μας έχει κυριολεκτικά χεσμένους ��

      Manolis Stavroulakis
      αυτό το κατάλαβα... απλώς ήθελα κι εγώ να δώσω έμφαση στο ότι κάνοντας τα παραπάνω βοηθάμε έστω κάποιες ζωές αν όχι τον πλανήτη ως σύνολο. Δεν μπορούμε να απαξιώνουμε εννοώ τέτοιες δράσεις (για όποιον λόγο τις κάνει ο καθένας). :-)

      Grigoris Polyzos
      Οι παγετώνες, οι σεισμοί κτλ είναι φυσικά φαινόμενα. Οι σακούλες, τα πλαστικά, τα καυσαέρια όχι. Αυτή είναι μια σημαντική διαφορά

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δες το θέμα στην κοσμική του διάσταση και θα αντιληφθείς τι λέω.

      πσωμ μη αδης
      τις εχεις ζησει τις αντιστροφες πολων φανταζομαι και ξερεις

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άστοχο σχόλιο. Και χαζό συνάμα.

      Chrisovalantis Stravalexis
      Αφου νοιώθουμε τύψεις και ενοχές για την καταστροφή του περιβάλλοντος, θα δεχόμαστε τα περιβαντολογικά τέλη που θα προκύπτουν κατα καιρούς. Αυτό είναι το ένα μέρος της απάτης. Το άλλο είναι ο φόβος που προκαλείτε σε οποιον τα "πιστευει". Η καταστροφολογία αυτή ΔΕΝ διαφέρει και πολύ απο το τελος του κοσμου, τη συντέλεια κτλπ που λένε οι θρησκείες. Τουλάχιστον δεν διαφέρει στο πρακτικό κομμάτι. my two pennies...

      Spyros Kotortsis
      Το μόνο που ίσως θα μπορούσε να κάνει το είδος μας, είναι να φροντίζει να επηρεάζει όσο το δυνατόν λιγότερο τον ρυθμό εξαφάνισης ειδών του πλανήτη που οφείλεται στην παρουσία του.Αλλά τότε το ανθρώπινο είδος δεν θα ήταν αυτό που είναι.

      Antonis Kosmas
      Συμφωνω, απλώς νομίζω ότι το σλόγκαν εννοεί σώστε τον πλανήτη ως σπίτι του ανθρώπου, όχι ως πλανήτη καθ' εαυτόν.

      Nikos Papadopoulos
      Σωστός, συμφωνώ απόλυτα.

      Anastassios Anastassiou
      Σαφές καί ορθόν!

      Maria Kalogeraki
      Το save the planet έχει να κάνει με την ποιότητα ζωής την υγεία την αισθητική κ την οικονομία μας, μην είσαι τόσο αρνητικός. Εγώ προτιμώ την λέξη περιβάλλον αν το θέτεις έτσι

      Nikos Gkikas
      Πες τα.... ��

      Alexandra Fremi
      Σοφόν το σαφές..

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb περί Charms, Eric Burdon κ.λπ.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Δυσκολεύεται στις χαμηλές ο τραγουδιστής. Επίσης ο ρυθμός είναι κάπως "ορθοπαιδικός". Αλλά είναι καλή εκτέλεση.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όντως είναι καλή εκτέλεση. Και ο Ροζάκης, πριν χάσει τη φωνή του, ήταν ο μόνος Έλληνας (τότε) που μπορούσε να τραγουδήσει rhythm n' blues.

    Thanasis Panou
    μετα ο Παυλος ο Βακατάτσης

    Antonis Boskoitis
    Μέχρι στιγμής νομίζω με τον Χαρούλη είχε κάνει ντουέτο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και με τη Νταγάκη.
    https://youtu.be/svTIp8yT0rk
    ERIC BURDON - PANSELYNOS & PAINT IT BLACK - GENOVA 21.07.09 ARENA DEL MARE

    Antonis Boskoitis
    Ναι, σωστά. Επίσης, απ' όσο γνωρίζω, όταν συμμετείχε στο δίσκο των Πυξ Λαξ, που ανέβασες το απόγευμα, ήταν πολύ στα πάνω του, όντας ερωτευμένος με την Ελληνίδα γυναίκα του. Και σκέψου τώρα ότι αυτός ο τύπος είχε παίξει στο Monterey και συμμετάσχει στη χιπικη φάση του Σαν Φρανσίσκο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχει παίξει κι εδώ...
    https://www.youtube.com/watch?v=D2t-DTbdolk
    Ο Ερικ Μπάρτον στο «Ο αδελφός μου κι εγώ»

    Antonis Boskoitis
    Το είχα δει σινεμά, λόγω της φιλίας μου με τον "Μπαχ". Μέτρια έως κακή ταινία, κατ' εμέ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Να ένα ωραία θέμα (εγώ πάντως βαριέμαι να το κάνω - δεν έχω χρόνο δηλαδή). Οι σχέσεις του Eric Burdon με την Ελλάδα από το '60 μέχρι σήμερα. Το λέω, γιατί αυτά έχουν νόημα και όχι τα ίδια και τα ίδια.

    Antonis Boskoitis
    Ε, πρώτα πρώτα από το ότι έχει παντρευτεί Ελληνίδα και μένει πολύ στην Καρδαμύλη. Τώρα, για πιο παλιά, δεν ξέρω τι σχέσεις είχε.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα πάντα θα γράψεις και τα έμμεσα και τα άμεσα. Από Charms, μέχρι τα live στην Ελλάδα, και όλα αυτά που αναφέραμε εδώ. Και άλλα ακόμη. Μέχρι τη σημαντική δήλωση του Τουρκογιώργη κάποτε, το λέω από το μυαλό τώρα, πως έμαθε το ροκ, να παίζει ροκ δηλαδή, επειδή άκουγε τους Animals (από τα δισκάκια). Την πηγή, να πούμε.

    Antonis Boskoitis
    Κοίτα που το ένα φέρνει το άλλο. Αυτή η αναφορά υπάρχει από τον Τουρκογιώργη στο βιβλίο που είχε βγάλει. Θέλει πολύ ψάξιμο και ποιος έχει το χρόνο. Κάντο εσύ άμα σου βγει, μακάρι

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μπα δεν προλαβαίνω τώρα, έχω άλλα στη σειρά. Δεν το σκέφτηκα και νωρίτερα δηλαδή. Εκτός αν πέσει έξτρα γερό παραδάκι, για το ξενύχτι που θα ρίξουμε...

    Antonis Boskoitis
    Κι εγώ τρέχω συνέχεια με συνεντεύξεις, δεν θα προλάβαινα με τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θανάσης Ζελιαναίος
      Παιδιά υπάρχει περίπτωση να είχε έρθει για συναυλίες κάποια άλλη φορά πιο πριν απ'το Μάρτιο του '84? Δύσκολο το βλέπω αλλά λέω...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μάρτιο '84? Πού είχε παίξει, στο Παλλάς;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ τον θυμάμαι '88 στο Ρόδον και ξανά στο Ρόδον το '97.

      Θανάσης Ζελιαναίος
      Ξεσκονίζω κάτι ΠΟΠ+ΡΟΚ. Ο Κοντογούρης γράφει για τη συναυλία της Αθήνας (29/3, μάλλον Παλλάς δεν το ξακαθαρίζει) και ο Παναγιωτόπουλος για τη Θεσ/νίκη (30/3, Παλέ ντε Σπορ). Θα το δω καλύτερα και στον ΗΧΟ γιατί θα ανεβάσω μάλλον αυτό το υλικό.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ναι, κάτι θυμάμαι τώρα για Παλλάς... ήθελα να πάω, αλλά δεν είχα κλείσει εγκαίρως εισιτήριο και μου είχαν πει πως ήταν sold out... εκτός αν το μπερδεύω με καμιά άλλη συναυλία...

      Θανάσης Ζελιαναίος
      Ο Κοντογούρης γράφει μόνο τη λέξη "θέατρο" να φανταστείς. Άρα Παλλάς θα είναι.

      Μιχαλης Γιακουμιδακης
      Έχω χάσει κάτι?τι παίζει?

      Βασίλης Καμπούρης
      Διευρύνοντας να πω ότι οποιος τα έχει καλα (και καμιά κουμπαριά) με τη διοργανώτρια εταιρεία θα πει τραγουδάκι. Η βιομηχανία προσαρμοσμένη στο χωριό μοιάζει αστεία. Σαν να ανοιγε ενα εργοστάσιο αλυσίδας παραγωγής στην Ανω Παναγίτσα και να λεγόταν Τσένεραλ σελέκτρικ όπου να είχε μέσα το Μήτρο και την Αφρογαλή και αντι για ραουλα στους ιμάντες να είχε μπλαστρες που ανοίγουν φύλλο. Η γίνεσαι βιομηχανία με όλους τους όρους της λεω γω είτε λες ανοιξαμε πολλά μανάβικα.

      Ntinos Dimatatis
      Η βιογραφία του Eric Burdon που κυκλοφόρησε κι εδώ πριν μερικά χρόνια ,είναι από τις καλύτερες που έχω διαβάσει .

      Kwstas Agas
      Δεν το ήξερα ότι το it's my life το έχουν επανεκτελέσει , και μάλιστα δισκογραφημενο, οι Charms !!!! Μωρ'μπράβο!!!! Προτείνω επίσης να ακούσετε και το "Γύρω μου φωτιά" από τον δίσκο του Σταμάτη Σπανουδάκη "Κύριε των Δυνάμεων"!! Η εισαγωγή του στο μπάσο παραπέμπει ευθέως στην εισαγωγή του εν λόγω τραγουδιού των Animals, αποκαλύπτοντας ότι ο Σταμάτης, όταν στα 60ς έπαιζε με το νεανικό γκρουπακι μπάσο, ενδεχομένως το περιελάμβανε στο ρεπερτόριο του οπότε δίνανε λάιβ ....

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb περί Δανίκα...

    Ναταλία Ρασούλη
    Κάποτε όταν βγήκε η Εκδίκηση της Γυφτιάς έκανε κριτική στον ριζοσπάστη και τον καταέθαψε τον δίσκο. Τέτοιος άσχετος μην πω χειρότερα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πραγματικά, δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει, αλλά θα 'θελα να 'ξερα αν είχε γράψει κάποιος καλά λόγια για το συγκεκριμένο άλμπουμ. Τότε έθαβαν οι κριτικοί σχεδόν τα πάντα. Μεγάλη κατάντια.

    Kwstas Agas
    τα καλά, τα άριστα, λόγια γι' αυτόν τον δίσκο τα έγραψε ο με διαφορά μεγαλύτερος κριτής: Ο ΧΡΟΝΟΣ ....

    Μπλάκυ Δημήτρης
    Η Εκδίκηση της Γυφτιάς ήταν τόσο μεγάλη και αξεπέραστη για τα τότε δεδομένα, παρέμβαση στην υπάρχουσα λασπωμένη και λιμνάζουσα κατάσταση, που τάραξε ακόμα και τα μυαλά τους, όχι μόνο τις μουσικές τους.
    πως μπορούσε να περιμένει κάποιος, θετικά και αληθινά σχόλια?
    Όλοι έκαναν άσχημες κριτικές μα και ζήλευαν αυτούς τους στίχους και την αλλαγή του ρόλου των οργάνων...
    Οπότε, εμείς μένουμε, στο οτι άλλαξε η ροή της μέχρι τότε μουσικής... Μέγάλα πράγματα απο μεγάλους δημιουργούς στον καταληλλότερο χρόνο !!!!
    Χαιρετώ !

    Ferris Costas
    Αν πιάσουμε διαχρονικά τον Δανίκα, από τότε που δούλευε στον Ριζοσπάστη, θα μας σηκωθεί η τρίχα. Είναι τρελλό να σκεφτείς πως τον ανέχθηκε τόσα χρόνια το ΚΚΕ και δεν του έδωσε μιά κλωτσιά στον κώλο. Ακόμα κι όταν, το 1979, όρμησε να με... δείρει στο Φεστιβάλ, γιατί δεν του άρεσε ένα κείμενό μου! Και μας χώρισε... ο μακαρίτης ο Πάρλας, που έγραφε την Κυριακή πω "Οι ερυθρές ταξιαρχίες κατέλαβαν το Φεστιβάλ" !!! Οι Ερυθρές Ταξιαρχίες ήσαν ο Νικολαϊδης, ο Πανουσόπουλος, ο Ζερβός, ο Φέρρης και κάποιοι ακόμα... Ένας αδίστακτος οπορτουνίστας μαλάκας είναι, που έγινε έξαλλος όταν του είπαμε πως οι σκηνοθέτες γελάνε με τις κριτικές του, και ζήτησε... την τιμωρία μας. Και ως εδώ, ασχολήθηκα μόνο με τα κινηματογραφικά.

    Nikos Zervos
    KIOMOS O DANIKAS XEREI CINEMA========

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχει δει σινεμά δεν λέω (αν και δεν φθάνει μόνο αυτό), από μουσική δεν ξέρει τι του γίνεται. Κι έκανε κι εκπομπές στο Τρίτο επί Χατζιδάκι. Εντάξει, στο Ριζοσπάστη κάτι έγραφε, και αργότερα ίσως, αλλά τα τελευταία πολλά χρόνια είναι τελείως άκυρος.

    Nikos Zervos
    DEN EXO DEI TIN TANIA----OMOS GIATI APOKLEIETE O GAVRAS NA LEEI TIN ALITHEIA ;;;;;POS TO XERETE OTI O VAROUFAKIS DEN SYGROUSTIKE ME TOUS ALITES TOU SYRIZA;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    O GAVRAS EINAI IDYOFIIS SKINOTHETIS-----TON PISTEVO=========

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όχι, εγώ δεν μιλάω για την ταινία. Αναφέρθηκα σε μια συγκεκριμένη φράση του Δανίκα. Δεν έχω διαβάσει ούτε το βιβλίο του Βαρουφάκη, ούτε την ταινία έχω δει φυσικά. Δεν μπορείς να συγκρίνεις π.χ. τον Υβ Μοντάν με τον Λαμπράκη. Ο ένας είναι ρόλος (τον πλάθει όπως θέλει ο σκηνοθέτης), ο άλλος είναι η πραγματικότητα. Δεν έχουν ουδεμία σχέση αυτά τα δύο.

      Theodoulos Paraskevaides
      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!

      Kwstas Agas
      Αν δεν κάνω λάθος, ο Δημήτρης Δανίκας είναι αυτός που πριν μερικούς μήνες πήρε εκείνη την πολυσυζητημένη - σε διαδικτυακό τουλάχιστον επίπεδο - συνέντευξη στον Λευτέρη Παπαδόπουλο ... Αυτό και μόνο τα λέει όλα ....

      Vassilis Constadoulakis
      Εγω θυμαμαι την εποχη στην εμι που εμφανιζοταν ως οπαδος της πεγκυ ζηνα για να γλενταει στα μπουζουκια τζαμπουιτα!!!

      Stylianos Tziritas
      Εμένα μου τη σπάει συν τις άλλοις που συνεχώς μας δείχνει πόσο γουστάρει τις γυναίκες που συνεντευξιάζει ή βλέπει στην οθόνη. Δεν είναι θέμα σεξισμού αλλα πολύ απλά είναι εμετικό να βλέπεις κάποιον να του τρεχουν τα σάλια μέσα στα κείμενα.

      Nikos Fotakis
      είναι γνωστό ότι ούτε καν τις βλέπει ολόκληρες τις ταινίες

      Sakis Bwanas
      Βαριά περίπτωση, όποτε μελαγχολώ θυμάμαι την Ολυμπιακών διαστάσεων κωλοτούμπα του για τον Λάνθιμο και φτιάχνει το κέφι μου...

      Ferris Costas
      Να μην πω τη "δημοσιογραφική αλητεία" του όπως δήλωσε επίσημα ο Θόδωρος Αγγελόπουλος στον Νίκο Χατζηνικολάου. Να μην πω πως ήτανε έτοιμος να κατακρεουργήσει το "Ρεμπέτικο", όταν μία από τις πρωταγωνίστριες του είπε στα παρασκήνια "Σύντροφε, δε με θυμάσαι στην ΚΟΒΑ τάδε;" Την άλλη μέρα έγραψε... οχτάστηλο ύμνο, χωρίς νάχει καταλάβει τίποτα από την ταινία.

      Nico Fassbinder
      Όσο πλούσια κι αν είναι η Ελληνική γλώσσα, αδυνατώ να βρω λέξη, που να τον περιγράφει επακριβώς...Ας αρκεσθώ, λοιπόν, στο...αχαρακτήριστος...

      Βασίλης Καμπούρης
      proto-hipster \m/

      Stylianos Gabriel
      "Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι"!!!

      Mparpa Mimis
      o oρισμός του κομπλεξικού

      Ntinos Dimatatis
      Eίναι ιδιόρρυθμος αλλά ξέρει από κινηματογραφο

      Spyros Zoupanos
      Είναι μάλλον ο μόνος παγκοσμίως που δεν έχει βάλει την υψηλότερη βαθμολογία στο 2001. Εκεί κάπου σταματάει κάθε συζήτηση.

      Dionysis Tsaglis
      Τον έχω γνωρίσει προσωπικά και τον αντιπάθησα κάργα για λόγους που δεν έχει νόημα να αναφέρω, ανήκει σε εκείνους που όποιος διαφωνεί μαζί τους είναι "άσχετος", "κομπλεξικός" κλπ κλπ αυτό βέβαια συμβαίνει με πολλούς στη χώρα που γέννησε την δημοκρατία. Από την άλλη για μένα ο χειρότερος κριτικός είναι άλλος αλλά έχει πολλά κοινά στη συμπεριφορά και στο τουπέ με τον Δανίκα. Φιλική συμβουλή καλύτερα πρώτα να βλέπουμε ταινίες και μετά να διαβάζουμε κριτικές εκτός αν ο κριτικός είναι κάποιος με τον οποίον έχουμε "κοινή γραμμή πλεύσης"

      Theodoulos Paraskevaides
      ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΚΟΥΡΑΔΟΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ....!!!!ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΦΟΣΟΝ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΟΥΜ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΣΤΙΣ ΣΤΙΣ ΚΟΥΡΑΔΟΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΤΟΥ!!!!...

      Giannis Miliaresis
      Όπως είχε πει ο μακαρίτης Νικολαιδης για τους κριτικούς κινηματογράφου : οι κριτικοί ήταν διάφοροι αποτυχημένοι σκηνοθέτες , και ότι όλοι οι άνθρωποι κάνουν δύο επαγγέλματα : το ενα το κάνουν για να ζήσουν και το άλλο είναι κριτικός κινηματογράφου.

      Aggeliki Marinou
      επος.

      Δημητρης Σαλτος
      Έχει βγάλει συγκλονιστικα μυθιστορηματα πάντως, και έχουμε να κάνουμε τουλάχιστον για πεζογραφο ολκής.

      Διαγραφή
  5. Σχόλια για την τραγουδίστρια Ayla Algan...

    Misouridis Giannis
    Ήταν Κρητικιά, έλεγε μαντινάδες και είχε ένα μπουκάλι τζιν στην τσάντα της, τη μέρα που τη γνώρισα

    Διαμαντής Καράβολας
    Τίποτα πια δεν είναι απίθανο. Χτες διάβαζα ένα κείμενο του Απολιναιρ που έλεγε ότι ο Πικάσο είχε αρβανιτικη ρίζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb περί Γιάννη Κοκκόλη...

    Vassilis Konstandopoulos
    Υποψιάζομαι ότι η κόπια στο youtube είναι ελαφρώς (ή βαρέως) πετσοκομμένη. Τεσπα, προσωπικά δεν άντεξα πάνω από 10 λεπτά.Θα είχε ενδιαφέρον μια κινηματογραφική προβολή (σιγά μην βρίσκεται 35ρι) πάντως.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχουν κοπεί καμμιά 10ριά λεπτά.

    Vassilis Konstandopoulos
    φαίνεται, Δώρα Σιτζάνη και Ρίτα Μπενσουσάν ήταν τοπ σοφτ κορ της εποχής (πανέμορφες κι οι δυο)

    Vassilis Konstandopoulos
    Η Μπενσουσάν έπαιξε και στα "Κουρέλια" του ΝΝ απροπό, έκτοτε αγνοώ την τύχη της.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έπαιζε και στο Τμήμα Ηθών λέει... https://www.retrodb.gr/.../%CE%A4%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1...
    Τμήμα ηθών: Εκλογή – retroDB

    Vassilis Konstandopoulos
    οκ, μερσί. Είδωλο (για τους κάποιας...). Η έρμη η Σιτζάνη μας χαιρέτησε νωρίς.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>Ολόκληρος η υπόθεσις του έργου μεταφέρει εις τον ελληνικόν χώρον, ξένον και απαράδεκτον δια την ελληνικήν πραγματικότητα τρόπον ζωής (νομαδικόν- χιππισμόν-μηδενισμόν) κατά τρόπον υποσκάπτοντα και υπονομεύοντα τα θεμέλια της υγιούς ελληνικής κοινωνίας<<
    https://diskoryxeion.blogspot.com/.../momenti-erotici.html
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΚΚΟΛΗΣ momenti erotici
    https://diskoryxeion.blogspot.com/.../mik-facebook-80.html
    MIKΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 80

    Andreas Tsourinakis
    Επί τη ευκαιρία: Όσο ζούσε η Δώρα Σιτζάνη, γιατί αγνοούσαμε την ύπαρξή της; - δημοσιογραφικά μιλώντας. Το ερώτημα δεν απευθύνεται στον Φώντα. Νομίζω ότι ως αρχείο, υπάρχει μόνο μια μικρή συνέντευξη. Κρίμα.

    Alice Costo
    το αποθηκεύω θα να το παρακολουθήσω αργότερα . ευχαριστούμε

    Ferris Costas
    Άραγε, το "Πειραματόζωο", θα βρεθεί ποτέ;

    Nikos Zervos
    voithos tou kokoli sto peiramatozoo ITAN O FOIVOS KOSTANTINIDIS----NOMIZO POS EXEI YLKO---ESTO KOPIA ERGASIAS-----TON XEREI KANEIS TON=FOIVO;;;;;;;;
    EGO TON XERO-----ALLA TON EXO XASEI----ISOS O KOSTAS NASTOS;;;;;;;;

    Kwstas Agas
    το έχω ξαναπεί: από σένα όλο και θα μάθουμε κάτι ενδιαφέρον που δεν γνωρίζαμε την ύπαρξή του!!

    Vana Kavvadia
    Απίθανοι ρολόι/ερμηνειες οι γονείς του Λογοθετη

    Nikos Zervos
    DEN PREPEI NA NOUME ENA AFIEROMA STON GIANNI KOKOLI;;;;;;;EIDIKA OI METAMORFOSEIS EINAI PROTOPORIAKI TAINIA-----KAI TO PEIRAMATOZZO FYSIKA------VOITHOS TOU O FOIVOS KOSTANTNIDIS-----AN TOUS VREITEANALAMVANO TO AFIEROMA------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσωπικά από τότε που καβαντζάρησα τα 30 άρχισα σταδιακά να αραιώνω από τις συναυλίες. Έτσι έφτασα να μην έχω δει σχεδόν τίποτα από ό,τι συναυλίες έχουν γίνει τα τελευταία δέκα χρόνια. Τόπο στα νιάτα. Οι δυο τελευταίες συναυλίες που είδα μέχρι αυτήν την στιγμή που μιλάμε ήταν αυτή του Dylan στη Μαλακάσα και τον Burdon στο Half Note. Αν και η βραδιά είχε ξεκινήσει άσχημα με την τότε συνιδιοκτήτρια που αγενώς και γαϊδουροειδώς και μουλαροειδώς έκανε έναν σκληρό ταξικό διαχωρισμό ανάμεσα στους θεατές μπάζοντας πρώτους όσους είχαν κλείσει τραπέζια αφήνοντας όλους εμάς τους υπόλοιπους απέξω να την κράζουμε (όχι ότι ίδρωσε το αυτί της), παρ' όλα αυτά ευγνωμονώ την καλή μου τύχη που δεν σηκώθηκα να φύγω. Είδα έναν μεγάλο τραγουδιστή, άκουσα ζωντανά τη φωνάρα του και είδα έναν αληθινό περφόρμερ που μετέδιδε αυτούσια όλη του την ενέργεια που μας έρχονταν κατά κύματα, ακόμα κι αν κάνει αυτήν τη δουλειά εξήντα χρόνια τώρα και θα την έχει σκυλοβαρεθεί η ψυχή του. Σπουδαίος, πολύ σπουδαίος. Σα να πίνεις ακριβό πεπαλαιωμένο ουίσκυ ένα πράγμα. Αν ποτέ ξαναπαίξει σε κλειστό χώρο θα παραγκωνίσω με φόρα τους λιγοστούς κάτω των 30 θεατές που μάλλον θα προστρέξουν και θα πιάσω θέση μπροστά μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A.Save the planet. Διάβασα κάπου πως η λεγόμενη υποβάθμιση του περιβάλλοντος είναι θέλημα της φύσης, αφού ο ανθρωπος που την προκαλεί μέρος της φυσης είναι και αυτός. Άρα συμφωνώ με τον Φωντα
    Β Τον Eric burdon τον είδα ζωντανά το καλοκαίρι του 84 στο Halifax του καναδα να παίζει κυρίως επιτυχίες από το ark σε ένα τεράστιο κλαμπ. Ήταν εξαιρετικός. Τελευταία τον είδα να κάνει βόλτα στο Μοναστηράκι. Μάλιστα μπήκε στο δισκάδικο crossroad και ρώτησε το Μήτσο αν έχει κανένα δίσκο του. Ψαρωσαμε και τον αφήσαμε να φύγει χωρίς να ζητήσουμε αυτογραφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή