3/2/2020
Είμαι σίγουρος πως αν αυτός ο ιός ξεσπούσε σε κάποια άλλη
χώρα αντί για την Κίνα (ΗΠΑ ξέρω ’γω) τα θύματα θα ήταν εκατονταπλάσια
(αναλογικά πάντα με τον πληθυσμό). Μπορεί το «σκάρτο πείραμα της Κίνας», όπως
αποκαλούσε τον κινέζικο καπιταλισμό ο Πανούσης σ’ ένα τραγούδι του, να στέκεται
μόνο του, χρόνια τώρα, σαν παγκόσμια πολιτική πατέντα, όμως εκείνο που πρέπει
να παραδεχθούμε είναι πως στο επίπεδο του κοινωνικού συναγερμού και της
αντίστοιχης κρατικής κινητοποίησης οι Κινέζοι βάζουν γυαλιά στους πάντες. Οι
άνθρωποι ξέρουν να διαχειρίζονται τις μάζες. Κάτι απίστευτα δύσκολο για όλους,
αλλά απίστευτα εύκολο γι’ αυτούς τουλάχιστον από την εποχή του Μάο.
2/2/2020
Βλέπω λίγο, στο YouTube, το αφιέρωμα του Σπύρου Παπαδόπουλου
(«Στην υγειά μας ρε παιδιά») στη Βίκυ Μοσχολιού και φρίττω.
Στην αρχή ακούγεται ο Αλέξης Κωστάλας να λέει πως η Μοσχολιού «ήταν το βιολοντσέλο του ελληνικού τραγουδιού, κατά τον Μάνο Χατζιδάκι ή Φοίβο Ανωγειανάκη, ένας από τους δύο (το είπε)». Εκεί ακριβώς παρεμβαίνει ο δημοσιογράφος Γιώργος Λιάνης και λέει: «Το διασταύρωσα σήμερα το πρωί ποιος είπε το βιολοντσέλο, ο Σταύρος Ξαρχάκος είναι».
Μάγκες είστε αδιάβαστοι και δεν κάνετε για τέτοιες εκπομπές, όχι μόνο γιατί λέτε ανακρίβειες, και το παίζετε και έξυπνοι, πουλώντας μούρη από την τιβί, αλλά και γιατί θάψατε το ρεπερτόριο της Μοσχολιού με εκτελέσεις τρίτης διαλογής.
Άμα θες να κάνεις αφιέρωμα στη Μοσχολιού κάνεις έρευνα, ψάχνει να βρεις τι είχε πει η ίδια η αείμνηστη σε διάφορες φάσεις της ζωής της, και φυσικά ρίχνεις τα παλιά βίντεο με την ίδια να τραγουδά (μόνο στο YouTube υπάρχουν ένα σωρό), δίχως να στηρίζεσαι στις διασκευές της πλάκας.
Εν πάση περιπτώσει εγώ έχω κράξει πολλές φορές την εκπομπή του Παπαδόπουλου και θα το ξανακάνω, όποτε μου δοθεί η ευκαιρία.
Και για να μην αφήσω αναπάντητο το ερώτημα σε σχέση με το «βιολοντσέλο».
Υπάρχει έντυπη συνέντευξη της Μοσχολιού από το 1972, εκεί όπου ανάμεσα σε διάφορα τρελά που λέει η Βίκυ (για παλαιοημερολογίτες, ορθοδοξίες, βασιλιάδες κ.λπ.) λέει ξεκάθαρα πως εκείνος που αποκάλεσε τη φωνή της «βιολοντσέλο» (παρουσία της) ήταν ο Μίκης Θεοδωράκης.
Ούτε ο Ξαρχάκος, ούτε ο Χατζιδάκις, ούτε ο Ανωγειανάκης...
Στην αρχή ακούγεται ο Αλέξης Κωστάλας να λέει πως η Μοσχολιού «ήταν το βιολοντσέλο του ελληνικού τραγουδιού, κατά τον Μάνο Χατζιδάκι ή Φοίβο Ανωγειανάκη, ένας από τους δύο (το είπε)». Εκεί ακριβώς παρεμβαίνει ο δημοσιογράφος Γιώργος Λιάνης και λέει: «Το διασταύρωσα σήμερα το πρωί ποιος είπε το βιολοντσέλο, ο Σταύρος Ξαρχάκος είναι».
Μάγκες είστε αδιάβαστοι και δεν κάνετε για τέτοιες εκπομπές, όχι μόνο γιατί λέτε ανακρίβειες, και το παίζετε και έξυπνοι, πουλώντας μούρη από την τιβί, αλλά και γιατί θάψατε το ρεπερτόριο της Μοσχολιού με εκτελέσεις τρίτης διαλογής.
Άμα θες να κάνεις αφιέρωμα στη Μοσχολιού κάνεις έρευνα, ψάχνει να βρεις τι είχε πει η ίδια η αείμνηστη σε διάφορες φάσεις της ζωής της, και φυσικά ρίχνεις τα παλιά βίντεο με την ίδια να τραγουδά (μόνο στο YouTube υπάρχουν ένα σωρό), δίχως να στηρίζεσαι στις διασκευές της πλάκας.
Εν πάση περιπτώσει εγώ έχω κράξει πολλές φορές την εκπομπή του Παπαδόπουλου και θα το ξανακάνω, όποτε μου δοθεί η ευκαιρία.
Και για να μην αφήσω αναπάντητο το ερώτημα σε σχέση με το «βιολοντσέλο».
Υπάρχει έντυπη συνέντευξη της Μοσχολιού από το 1972, εκεί όπου ανάμεσα σε διάφορα τρελά που λέει η Βίκυ (για παλαιοημερολογίτες, ορθοδοξίες, βασιλιάδες κ.λπ.) λέει ξεκάθαρα πως εκείνος που αποκάλεσε τη φωνή της «βιολοντσέλο» (παρουσία της) ήταν ο Μίκης Θεοδωράκης.
Ούτε ο Ξαρχάκος, ούτε ο Χατζιδάκις, ούτε ο Ανωγειανάκης...
2/2/2020
O Γιάννης Τσεκλένης το 1971 σχεδίαζε ακόμη και βιβλιάρια
καταθέσεων τραπεζών. Και τα σχεδίαζε afro, με μάσκες ή ξόανα στο εξώφυλλο!
Τώρα, όπου ακούς να μιλάνε για Τράπεζες... μόνο οργή και θλίψη.
1/2/2020
Αυτή τη φωτό την «έκλεψα» από μια ελληνική ταινία των αρχών
του ’60 (δεν θα σας πω από ποια, γιατί έχω λόγο...).
Είναι η πρόσοψη του Τιπούκειτου (υπόγειο Βουλής και Νικοδήμου), που προβαλλόταν
τότε ως φιλολογικό καφενείο!
Βασικά ο Τιπούκειτος ήταν η πρώτη μπουάτ που άνοιξε στην Αθήνα το 1960 ή ’61 (δυστυχώς γι’ όλα αυτά τα θέματα θα πρέπει να ιδρώσει πολύ κάποιος, ώστε να βρει αδιάσειστες λεπτομέρειες) και στην οποία (μπουάτ) εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο Λάκης Παππάς και ίσως-ίσως και ο Κώστας Χατζής.
Βασικά ο Τιπούκειτος ήταν η πρώτη μπουάτ που άνοιξε στην Αθήνα το 1960 ή ’61 (δυστυχώς γι’ όλα αυτά τα θέματα θα πρέπει να ιδρώσει πολύ κάποιος, ώστε να βρει αδιάσειστες λεπτομέρειες) και στην οποία (μπουάτ) εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο Λάκης Παππάς και ίσως-ίσως και ο Κώστας Χατζής.
Ο Παππάς τραγουδούσε και έπαιζε κιθάρα (βγαίνοντας μόνο του σε σκηνή) από το
1959 – πριν από τον Ντύλαν εννοείται.
1/2/2020
Βγήκανε τώρα διάφοροι ξερόλες, το 2020, και κατηγορούν τον
Ιωάννη Χρυσόστομο, το Άγιο Βασίλειο και τον Γρηγόριο τον Ναζιανζινό για τις
θέσεις που μπορεί να είχαν το 350 μ.Χ. σε σχέση με τη γυναίκα, την ομοφυλοφιλία
κ.λπ. Αν είναι δυνατόν! Για τη μετανάστευση ψάξατε να βρείτε τι θέση είχαν;
Είναι γελοίο.
Απ’ όλους αυτούς τους παλιούς (και τους αρχαίους φιλοσόφους και τους εκκλησιαστικούς πατέρες κ.λπ.) δεν θα πάρεις ρε φίλε τα χειρότερα που έχουν πει, αλλά τα καλύτερα. Γιατί, παπαρίες θα λέγανε και για την γυναίκα, και για την ομοφυλοφιλία, και για ένα σωρό άλλα θέματα (επιστημονικά κ.λπ.), εκείνη την εποχή οι Τρεις Ιεράρχες.
Σημασία έχει λοιπόν να αναδείξεις τα σοφά που είχαν πει, και όχι τις σαχλαμάρες.
Και όσον αφορά στον Χρυσόστομο ο άνθρωπος αυτός, ο άγιος αυτός, έχει γράψει ένα εκπληκτικό κείμενο, που διαβάζεται από τον παπά το βράδυ της Ανάστασης, μετά τις 12. Όσοι πάνε για πλάκα στην Ανάσταση και φεύγουν στις 12 και 1 λεπτό δεν θα το ξέρουν. Όσοι όμως έτυχε να μείνουν κάποια στιγμή μέχρι το τέλος της λειτουργίας θα το έχουν σίγουρα ακούσει εκεί γύρω στις 2 παρά τέταρτο.
Σ’ αυτό το κείμενο λοιπόν ο Χρυσόστομος συμπυκνώνει, εκπληκτικά, όλη την μαγεία και όλο το αληθινό νόημα του Χριστιανισμού.
Είναι Ανάσταση και γιορτάζουν οι πάντες. Όλοι καλούνται στο τραπέζι. Και οι ευσεβείς και οι ασεβείς. Και οι πλούσιοι και οι φτωχοί. Και αυτοί που νηστεύσανε και εκείνοι που έτρωγαν κατά τη διάρκεια της νηστείας. Και εκείνοι που ήταν στο τραπέζι από την αρχή, και εκείνοι που ήρθαν στο παρά πέντε, και εκείνοι που ήρθαν κατόπιν εορτής κ.λπ. Ο οικοδεσπότης δέχεται τους πάντες. Τιμά τον πρώτο το ίδιο με τον τελευταίο. Τιμά την πράξη, αλλά τιμά και την πρόθεση κ.λπ., κ.λπ.
Το κείμενο αυτό είναι συγκλονιστικό και θα έπρεπε να διαβάζεται κάθε Κυριακή στην Εκκλησία. Αυτό θα έπρεπε δηλαδή να αναδεικνύεται - αλλά οι παπάδες το έχουν βάλει να ακούγεται μόνο το βράδυ της Ανάστασης και συνεπώς να το γνωρίζουν ελάχιστοι. Να εδώ ένα απόσπασμα...
>>Eἴ τις εὐσεβής καί φιλόθεος, ἀπολαυέτω τῆς καλῆς ταύτης καί λαμπρᾶς πανηγύρεως.
Εἴ τις εὐγνώμων, εἰσελθέτω χαίρων εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου αὐτοῦ.
Εἴ τις ἔκαμε νηστεύων, ἀπολαυέτω νῦν τό δηνάριον.
Εἴ τις ἀπό τῆς πρώτης ὥρας εἰργάσατο, δεχέσθω σήμερον τό δίκαιον ὄφλημα.
Εἴ τις μετά τήν τρίτην ἦλθεν, εὐχαρίστως ἑορτασάτω.
Εἴ τις μετά τήν ἕκτην ἔφθασε, μηδέν ἀμφιβαλλέτω˙ καί γάρ οὐδέν ζημειοῦται.
Εἴ τις ὑστέρησεν εἰς τήν ἐνάτην, προσελθέτω, μηδέν ἐνδοιάζων.
Εἴ τις εἰς μόνην ἔφθασε τήν ἐνδεκάτην, μή φοβηθῆ τήν βραδύτητα˙ φιλότιμος γάρ ὤν ὁ Δεσπότης, δέχεται τόν ἔσχατον καθάπερ καί τόν πρῶτον˙ ἀναπαύει τόν τῆς ἐνδεκάτης, ὡς τόν ἐργασάμενον ἀπό τῆς πρώτης˙ καί τόν ὕστερον ἐλεεῖ καί τόν πρῶτον θεραπεύει˙ κακείνω δίδωσι καί τούτω χαρίζεται˙ καί τά ἔργα δέχεται καί τήν γνώμην ἀσπάζεται˙ καί τήν πρᾶξιν τιμᾶ καί τήν πρόθεσιν ἐπαινεῖ. Οὐκοῦν εἰσέλθετε πάντες εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου ὑμῶν˙ καί πρῶτοι καί δεύτεροι τόν μισθόν ἀπολαύετε. Πλούσιοι καί πένητες μετ’ ἀλλήλων χορεύσατε˙ ἐγκρατεῖς καί ράθυμοι τήν ἡμέραν τιμήσατε˙ νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες, εὐφράνθητε σήμερον. Ἡ τράπεζα γέμει, τρυφήσατε πάντες. Ὁ μόσχος πολύς, μηδείς ἐξέλθη πεινῶν. Πάντες ἀπολαύσατε τοῦ συμποσίου τῆς πίστεως˙ πάντες ἀπολαύσατε τοῦ πλούτου τῆς χρηστότητος.(...)<<
Είναι γελοίο.
Απ’ όλους αυτούς τους παλιούς (και τους αρχαίους φιλοσόφους και τους εκκλησιαστικούς πατέρες κ.λπ.) δεν θα πάρεις ρε φίλε τα χειρότερα που έχουν πει, αλλά τα καλύτερα. Γιατί, παπαρίες θα λέγανε και για την γυναίκα, και για την ομοφυλοφιλία, και για ένα σωρό άλλα θέματα (επιστημονικά κ.λπ.), εκείνη την εποχή οι Τρεις Ιεράρχες.
Σημασία έχει λοιπόν να αναδείξεις τα σοφά που είχαν πει, και όχι τις σαχλαμάρες.
Και όσον αφορά στον Χρυσόστομο ο άνθρωπος αυτός, ο άγιος αυτός, έχει γράψει ένα εκπληκτικό κείμενο, που διαβάζεται από τον παπά το βράδυ της Ανάστασης, μετά τις 12. Όσοι πάνε για πλάκα στην Ανάσταση και φεύγουν στις 12 και 1 λεπτό δεν θα το ξέρουν. Όσοι όμως έτυχε να μείνουν κάποια στιγμή μέχρι το τέλος της λειτουργίας θα το έχουν σίγουρα ακούσει εκεί γύρω στις 2 παρά τέταρτο.
Σ’ αυτό το κείμενο λοιπόν ο Χρυσόστομος συμπυκνώνει, εκπληκτικά, όλη την μαγεία και όλο το αληθινό νόημα του Χριστιανισμού.
Είναι Ανάσταση και γιορτάζουν οι πάντες. Όλοι καλούνται στο τραπέζι. Και οι ευσεβείς και οι ασεβείς. Και οι πλούσιοι και οι φτωχοί. Και αυτοί που νηστεύσανε και εκείνοι που έτρωγαν κατά τη διάρκεια της νηστείας. Και εκείνοι που ήταν στο τραπέζι από την αρχή, και εκείνοι που ήρθαν στο παρά πέντε, και εκείνοι που ήρθαν κατόπιν εορτής κ.λπ. Ο οικοδεσπότης δέχεται τους πάντες. Τιμά τον πρώτο το ίδιο με τον τελευταίο. Τιμά την πράξη, αλλά τιμά και την πρόθεση κ.λπ., κ.λπ.
Το κείμενο αυτό είναι συγκλονιστικό και θα έπρεπε να διαβάζεται κάθε Κυριακή στην Εκκλησία. Αυτό θα έπρεπε δηλαδή να αναδεικνύεται - αλλά οι παπάδες το έχουν βάλει να ακούγεται μόνο το βράδυ της Ανάστασης και συνεπώς να το γνωρίζουν ελάχιστοι. Να εδώ ένα απόσπασμα...
>>Eἴ τις εὐσεβής καί φιλόθεος, ἀπολαυέτω τῆς καλῆς ταύτης καί λαμπρᾶς πανηγύρεως.
Εἴ τις εὐγνώμων, εἰσελθέτω χαίρων εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου αὐτοῦ.
Εἴ τις ἔκαμε νηστεύων, ἀπολαυέτω νῦν τό δηνάριον.
Εἴ τις ἀπό τῆς πρώτης ὥρας εἰργάσατο, δεχέσθω σήμερον τό δίκαιον ὄφλημα.
Εἴ τις μετά τήν τρίτην ἦλθεν, εὐχαρίστως ἑορτασάτω.
Εἴ τις μετά τήν ἕκτην ἔφθασε, μηδέν ἀμφιβαλλέτω˙ καί γάρ οὐδέν ζημειοῦται.
Εἴ τις ὑστέρησεν εἰς τήν ἐνάτην, προσελθέτω, μηδέν ἐνδοιάζων.
Εἴ τις εἰς μόνην ἔφθασε τήν ἐνδεκάτην, μή φοβηθῆ τήν βραδύτητα˙ φιλότιμος γάρ ὤν ὁ Δεσπότης, δέχεται τόν ἔσχατον καθάπερ καί τόν πρῶτον˙ ἀναπαύει τόν τῆς ἐνδεκάτης, ὡς τόν ἐργασάμενον ἀπό τῆς πρώτης˙ καί τόν ὕστερον ἐλεεῖ καί τόν πρῶτον θεραπεύει˙ κακείνω δίδωσι καί τούτω χαρίζεται˙ καί τά ἔργα δέχεται καί τήν γνώμην ἀσπάζεται˙ καί τήν πρᾶξιν τιμᾶ καί τήν πρόθεσιν ἐπαινεῖ. Οὐκοῦν εἰσέλθετε πάντες εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου ὑμῶν˙ καί πρῶτοι καί δεύτεροι τόν μισθόν ἀπολαύετε. Πλούσιοι καί πένητες μετ’ ἀλλήλων χορεύσατε˙ ἐγκρατεῖς καί ράθυμοι τήν ἡμέραν τιμήσατε˙ νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες, εὐφράνθητε σήμερον. Ἡ τράπεζα γέμει, τρυφήσατε πάντες. Ὁ μόσχος πολύς, μηδείς ἐξέλθη πεινῶν. Πάντες ἀπολαύσατε τοῦ συμποσίου τῆς πίστεως˙ πάντες ἀπολαύσατε τοῦ πλούτου τῆς χρηστότητος.(...)<<
1/2/2020
>>Ο Φώτης Ντούλος προέβη στο απονενοημένο διάβημα, την
Τρίτη, στην κωμόπολη Φάρμινγκτον της πολιτείας Κονέκτικατ.<<
Ποιος είναι αυτός ρε, και γιατί ασχολούμαστε μαζί του;
Δεν μας φθάνει το ημεδαπό αστυνομικό δελτίο, τώρα πληροφορούμαστε και τα της ομογένειας;
Δουλειά δεν είχε ο διάολος γ@μουσε τα παιδιά του...
[Ούτε για μονόστηλο στις τελευταίες σελίδες των εφημερίδων. Τώρα είναι ιντερνετικό πρωτοσέλιδο. Σιχαίνομαι το να πληροφορούμαι αδιάφορα πράγματα, χωρίς να το θέλω και χωρίς να το επιδιώκω]
Ποιος είναι αυτός ρε, και γιατί ασχολούμαστε μαζί του;
Δεν μας φθάνει το ημεδαπό αστυνομικό δελτίο, τώρα πληροφορούμαστε και τα της ομογένειας;
Δουλειά δεν είχε ο διάολος γ@μουσε τα παιδιά του...
[Ούτε για μονόστηλο στις τελευταίες σελίδες των εφημερίδων. Τώρα είναι ιντερνετικό πρωτοσέλιδο. Σιχαίνομαι το να πληροφορούμαι αδιάφορα πράγματα, χωρίς να το θέλω και χωρίς να το επιδιώκω]
Σχόλια από το fb περί του Ελληνοαμερικάνου...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Karkas
Είχε μεγαλώσει στην Ελλάδα ο άνθρωπος. Η υπόθεσή του (τραγική), έχει κάποιο δικαστικό ενδιαφέρον καθότι κατηγορείται για τη δολοφονία της γυναίκας του αλλά το πτώμα της δεν βρέθηκε ποτέ. Συν το γεγονός ότι ήταν ευκατάστατος ( κι ως γνωστόν ο κόσμος αρέσκεται να παρακολουθεί τα πάθη των πλουσίων).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ούτε για μονόστηλο στις τελευταίες σελίδες των εφημερίδων. Τώρα είναι ιντερνετικό πρωτοσέλιδο. Σιχαίνομαι το να πληροφορούμαι αδιάφορα πράγματα, χωρίς να το θέλω και χωρίς να το επιδιώκω.
Μιχαλης Γιακουμιδακης
μόνος σου είχες γράψει ότι η πληροφόρηση είναι τύπου laser,τώρα επιβεβαιώνεται
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν πρόκειται περί αυτού όμως εδώ. Αν ήταν laser στις "δικές μου" εφημερίδες δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται, καθότι δεν μ' ενδιαφέρει το αστυνομικό δελτίο.
Μιχαλης Γιακουμιδακης
Δεν μπορεί κάποιο κουκι θα έχεις επιστρέψει
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι ρε φίλε, τι να επιστρέψω; Αυτά τα διαβάζεις θες δεν θες, όταν μπεις σ' ένα ειδησεογραφικό σάιτ. Είναι εκεί και σε περιμένουν.
Μιχαλης Γιακουμιδακης
Και από την στιγμή που την είδες θα βλέπεις εκθετικά ότι υπάρχει
Ακριβώς αυτό
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Για τη μουσική πληροφόρηση στην νεολαία είχα γράψει ότι είναι τύπου laser, όχι γενικότερα.
Μιχαλης Γιακουμιδακης
Γιατί όμως όχι και γενικότερα?δεν μπορούμε να ξεφύγουμε αυτό λεω
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το ότι δεν μπορείς να ξεφύγεις δεν έχει σχέση με το laser. Είναι άλλο θέμα.
Mike Beles
Δυστηχως η κάθε πληροφορια πεφτει στο κεφαλι μας σαν καδρονι οικοδομης..
Mike Hatziarseniou
Ήτο πλούσιος ομογενής συνδρομητής και μελλοντικός ψηφοφόρος χριστιανός
Ilias Frantzis
ABC, N.Y.T, CNN, NBC, WP, AP, HARTFORD COURANT, WIKIPEDIA, IBT, FOX, MSN, Dr.OZ, YOUTUBE NEWS, YAHOO NEWS, και μερικοί ακόμα ασχολούνται με το θέμα και "τολμάς" εσύ φίλε Φώντα να αδιαφορείς για το γεγονότο?
Nikos Argy
Ήταν δύο φορές Έλληνας ��
Σχόλια από το fb περί Χρυσόστομου κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Τα διάφορα θρησκευτικά κείμενα οφείλομε να τα εξετάζομε (όσοι εξ ημών τουλάχιστον δεν είμαστε πιστοί αλλά πάμε λίγο παραπέρα) ως κιβωτούς τής σωρευμένης, προγενέστερης, ανθρώπινης σοφίας - όπως και είναι. Η εύκολη απόρριψη τους εκ μέρους αθέων (κάτι που τυχαίνει να είμαι) είναι απλά πνευματική επιπολαιότητα.
Ομως τα διάφορα δημόσια απαξιωτικά σχόλια τής επικαιρότητας γιά τις απόψεις τών εκκλησιαστικών πατέρων ξεκίνησαν από ό,τι είδα με την πρόσφατη εγκύκλιο περί εκκλησιασμού τών μαθητών και την παράλληλη κατήχηση πάνω στις απόψεις αυτές.
Φυσικά και δεν είναι σωστό να κρίνομε με τα κριτήρια τού σημερινού μας πολιτισμού τις θέσεις τών ιεραρχών (ή την δουλεία στην αρχαία Αθήνα, κτλ)! Αλλά εδώ αντιμετωπίζομε το αντίστροφο, δηλαδή μία γελοία προσπάθεια κατήχησης απόψεων ξεπερασμένων.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πληροφορώ όλους, απαντώντας σ' εσένα, πως αυτά για τους Τρεις Ιεράρχες, δεν ξεκίνησαν να γράφονται προχθές, με αφορμή την εγκύκλιο, αλλά γράφονται κάθε χρόνο αυτή τη μέρα (την 30η Ιανουαρίου). Κατά τα λοιπά συμφωνώ με αυτά που γράφεις.
Ναταλία Ρασούλη
Το θέμα είναι οτι οι εκκλησιαστικοί κύκλοι είναι αυτοί που τριγυρνάνε τα φυλλάδια παίρνοντας αποσπασματικά το κομμάτι αυτό περί ομοφυλοφιλίας και το δίνουν στα μικρά παιδιά όπως έκαναν προχθές... Και αυτοί με το απόσπασμα το συγκεκριμένο δουλεύουν προς τα εκεί θέλουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι μόνο οι "εκκλησιαστικοί κύκλοι" είναι και οι διάφοροι και-καλά-προοδευτικοί που το αναπαράγουν, για τους δικούς τους λόγους. Γι' αυτό κι εγώ έγραψα τούτο δω. Για να προβληθεί το σωστό κείμενο.
Ναταλία Ρασούλη
και πολύ σωστά έκανες. Απλώς ανασύρθηκε (πάλι) ακόμα πιο έντονα λόγω του προχθεσινού μοιράσματος του φυλλαδιου
Anaximander Nakamura
Με την ίδια λογική σε 1000 χρόνια και το mein kampf(και η συνολική ιδεολογία του Αδολφου) θα εμπεριέχει θετικές θέσεις και ιδέες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντελώς άκυρο και χαζό σχόλιο. Άλμα στο κενό.
Anaximander Nakamura
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας Η λογική είναι η ίδια, αλλά ναι, τα ηθικά διαστήματα σε σχέση με την πραγματωση των ιδεολογιών μεταξύ Αδόλφου και Goldenmouth μπορεί να είναι μεγάλα, αλλά δεν συμφωνώ στην επιλεκτική εκτίμηση παλαιών ιδεολογιών. Ειναι εξ ορισμού δογματικό βόλεμα το οποίο χρησιμοποιεί η Εκκλησία κατά κόρον. Απλοϊκά να το πω: αν κάποιος έχει πει ΚΑΙ θετικά μαζί με τις όποιες οπισθοδρομικές μισανθρωπιστικές ΠΑΠΑΡΑΝΤΖΕΣ, εξακολουθεί για μένα να είναι ανεπιθύμητος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΣβήσε το γέλιο από το προηγούμενο σχόλιό μου, άμα θες να συζητάμε σοβαρά, αλλιώς θα αναγκαστώ να σβήσω τα σχόλιά σου.
Anaximander Nakamura
Το γέλιο αγαπητέ μου πήγαινε προς τον σχολιασμό σου του δικού μου σχόλιου που τον εξέλαβα ως αστεϊσμό γιατί αλλιώς δεν θα συνέχιζα τον διάλογο μαζί σου. Αν είχες σκοπό όντως να με προσβάλεις να ξαναβάλω το γέλιο και να φύγω.
Stylianos Tziritas στον Anaximander Nakamura
δεν έχει σχέση με επιλεκτική εκτίμηση αλλα με τη σχετικότητα της ανάπτυξης του ανθρώπινου εγκεφάλου.
Όπως πολύ σωστά σημειώνει ο Φουκώ, "ακόμα και ένας από τους μεγαλύτερος φιλόσοφους όλων των εποχών, ο Σωκράτης υστερεί ηθικα μπροστά στον Ναοπωλαιόντειο Κώδικα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο Σωκράτης έχει έλλειμα αλλά οτι έχουμς κάνςι το λαθος να τον συγκρίνουμε με ένα παράγωγο μίας άλλης εποχής".
Εσύ βρε άνθρωπε πήρες κάτι που εκτός χρονικής τεράστιας απόστασης αποτελεί ένα καθαρά εθνικιστικό κύρηγμα μίσαλλοδοξίας για να το συγκρίνεις με ένα κείμενο υπερεθνικό καταρχήν κ που αφορά φιλισοφία επί θρησκευτικών ζητημάτων.
Anaximander Nakamura στον Stylianos Tziritas
όχι καμμια σχέση. Το συγκεκριμένο κείμενο είναι πολύ όμορφο παρότι θρησκευόμενης χροιας. Δεν συνεκρινα τα θετικά του ενός με τα αρνητικά του άλλου. Σκεπτόμενος τα αρνητικά και των δύο, διαφώνησα με τη λογική να εξυμνούμε επιλεκτικά τα θετικά του ΟΠΟΙΟΥΔΉΠΟΤΕ μη λαμβάνοντας υπ όψη τα "αίσχη" τους. Πχ η άποψη του Χρυσοστόμου για τους ομοφυλοφυλους. Γιατί στη τελική και ο Χίτλερ για κάποιους εν(πολύ) καιρώ θα έχει πει και κάποια σωστές πολιτικό- κοινωνικές αποψεις. Άποψη μου για όσους είτε με τις πράξεις τους είτε με τις ιδέες τους υπήρξαν φασίστες, ρατσιστές και καταπιεστες της ανθρώπινης ελευθερίας, εστω και εν μέρει, δεν θα έπρεπε καν να βρίσκονται μέσα στο "κάδρο" φιλοσοφικών μας αξιών.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γέλιο σε δικό μου σχόλιο, όταν δεν κάνω πλάκα, εκτιμάται ως ειρωνεία. Και αυτό δεν το ανέχομαι να με ειρωνεύονται στο (ηλεκτρονικό) σπίτι μου, στο οποίο είσαι καλεσμένος. Γι' αυτό θα σέβεσαι τον οικοδεσπότη, ακόμη και όταν διαφωνείς. Το αρχικό σχόλιο το θεωρώ χαζό (δεν θεωρώ εσένα χαζό, δεν σε ξέρω, για το σχόλιο λέω). Από κει και πέρα κάνε ό,τι θέλεις.
Anaximander Nakamura
Αποδεκτό αγαπητέ μου. Αλλά δεν αντέδρασες ήπια στο αρχικό μου σχόλιο. Αν δεν επιθυμεις απλά να διαφωνείς χωρίς να χαρακτηρίζεις χαζό το σχόλιο μου και από την άλλη να μην σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όπως θες.
Ανδρεας Σουτης
Το απόσπασμα που παραθέτεις έχει μαγέψει κι εμένα, και όποτε θέλω να επιχειρηματολογήσω υπέρ του Χριστιανισμού το επικαλούμαι. Δεν ήξερα όμως ότι το είχε γράψει ο Χρυσόστομος και ευχαριστώ που το έμαθα. Εννοείται πως η ανάρτησή σου με βρίσκει καθ' όλα σύμφωνο.
Και αν δεν σε πειράζει θα το κοινοποιήσω.
Διαμαντής Καράβολας
ΔιαγραφήΟ Γρηγόριος είχε πει (στο περίπου τώρα γιατί δεν έχω πρόχειρο το απόσπασμα) ότι οι νόμοι ειναι κατά των γυναικών επειδή δημιουργούνται από άντρες. Ο Χρυσοστομος είχε ασκήσει δριμύτατη κριτικοί στους άρχοντες της εποχής του για τις αδικίες που προκαλούσαν στους φτωχούς (βλ. κείμενο που υπερασπιζετε μια χήρα που της πηρε το χωράφι μια πλούσια αρχοντισσα της εποχής). Επίσης, στην Καππαδοκία έφτιαξαν το πρώτο νοσοκομειο στην ιστορια, δωρεάν για κάθε ασθενή.
Μιχάλης Βαβούλας
Το διδάσκονται πάντως τα παιδιά στο Γυμνάσιο. Ίσως σ' αυτή την ηλικία δεν λέει πολλά το κείμενο. Σχετικά με τους Τρεις Ιεράρχες το πρόβλημα είναι ότι για πολλές δεκαετίες χρησιμοποιήθηκαν από το κράτος και την Εκπαίδευση για τους πιο αντιδραστικούς σκοπούς.
https://kupdf.net/.../79718430-_5a6c5963e2b6f535772580f4...
79718430-Ο-δεύτερος-βίος-των-Τριών-Ιεραρχών-Έφη-Γαζή - Free Download PDF
Γιάννης Μωραϊτης
Μα το θέμα με τα ιερά μχ κείμενα είναι αυτό, μία στο καρφί και μια στο πέταλο, έχεις όλα τα επιχειρήματα έχεις όλες τις δικαιολογίες
Μαχαιραν έδωσες
Και
Αγαπάτε αλλήλους αντάμα
Κατά περίσταση..
Giorgos Ftakas
Toν Χρυσόστομο πάντως τον "πήγαινε" και ο μεγάλος Βασ. Ραφαηλίδης , άθεος πέρα ως πέρα!
Mike Hatziarseniou
Αδερφέ γι αυτό υπάρχουμε. Αν βρεις αυτά τα χωρία σε διδακτικά κείμενα παιδιών τε κι εφήβων,τα οποία θα διδάσκονται με εμβάθυνση,τότε και μόνο τότε θα υπήρχε ελπίδα
Βασίλης Καμπούρης
Στις μερες μας τις φωτισμενες ( με λεντακι ταιβαν) όποιος δεν εχει πει για τις συντάξεις η την...ενσυναισθηση θεωρείται κατι σαν πρακτορας.Αλλα και να λεγε για τις συντάξεις δεν ξέρουμε στην πλειοψηφία μας τι θα θελαμε να χε πει ακριβώς...
Kostas Markakis
Γνωρίζω πολύ καλά το κείμενο μια και στην παιδική μου ηλικία εμένα πάντα ως τις 2 λόγω του ιερέα-πατερα μου.πραγματι ουσιαστικό και υπέροχο κείμενο
Sotiris Polizos
Μπράβο Φώντα. Επίσης και για τη γυναίκα έχει ένα εκπληκτικό κείμενο ο Χρυσόστομος
Ilias Frantzis
Ε καλά τώρα. Όπως λέγαμε στο χωριό:
A little knowledge is a dangerous thing.
Dimitris Michas
ΔιαγραφήΕνα επίσης υπέροχο κείμενο του Ι.Χρυσοστόμου είναι το κάτωθι :
«Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω. Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι.
Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επί
σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.
Τι πλέον θέλεις; τί τόν φιλοῦντα ἀποστρέφῃ; τί τῷ κόσμῳ κάμνεις; τί εἰς πίθον ἀντλεῖς τετρημένον; Τοῦτο γάρ ἐστιν εἰς τὸν παρόντα βίον πονεῖσθαι. Τί εἰς πῦρ ξαίνεις; τί τῷ ἀέρι πυκτεύεις;»
(Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος - Περὶ τῆς ἀγάπης τοῦ Χριστοῦ
George Kounis
Εξαιρετική ανάρτηση!
Eleni Nanopoulou
Εύγε!
Jimmy Musicfan
πες τα Χρυσόστομε, χεχε��
Konstantinos Kontogiannis
σωστός......
Salvo Coleman
Φώντα, συμφωνώ. Αυτονόητα πράγματα....
Nick Doukas
Θαυμάσιο σχόλιο
Sergios Trampas
Με εντυπωσιαζεις
Stathis Nikokavouras
φωντα ποτε δεν ειναι αργα...να σε δω παπα στο χωριο μας στην κερκυρα και στο μπακραουντ οταν θα ψαλεις να ακουμε χαμοντ ,τζιμυ σμιθ να ριχνει τα σολα του και πινκ φλοιντ για εισαγωγη πριν το πιστευω .και οταν θα λες το ευαγγελιο να ακουγεται τζαζ ..να ξεκινας με το ...αδελφοιιιιιιιι και εγω να σου λεω ελα καλε εδω ειμαι μην φωναζεις .. και εσυ κατω απο τα ρασα να εχεις ριγη συγκινησης..μετα θα βγαινω εγω με τον δισκο...οχι με σιντι..με δισκο ...και να μαζευω το χρημα για τις αγορες των νεων κυκλοφοριων..αμην τεκνο μου...������
Yannis Pandis
Ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο...
https://www.slideshare.net/AgnostosX/ss-11315458...
Ο δεύτερος βίος των Τριών Ιεραρχών - Έφη Γαζή
Mike Beles
Αναποδος Φασισμος...Οποιος δεν μιλαει για τους ομοφιλοφιλους….πρεπει να καει στην πυρα…..
Σχόλια από το fb για τον Τιπούκειτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήMary Dalakou
Για τον Τιπούκειτο δεν ξέρω, αλλά για την Ρουλότα, στην οδό Νίκης, σίγουρα πρωτοεμφανιζόταν ο Κώστας Χατζής!
Την Ρουλότα κρατούσε ο Σπύρος Κουρουγένης, ο μόνος επιχειρηματίας - Πλακιώτικη μορφή - διότι σχεδόν όλες ήταν δημιουργήματα ανθρώπων της τέχνης, ο οποίος Κουρουγένης, συνεργάστηκε στενά με τον Χατζή και στις κατοπινές του μπουάτ.
Ο Τιπούκειτος - τον πρώτο δεν τον πρόλαβα - ήταν δημιούργημα του εκδότη Γιώργου Μπουκουβάλα καθώς και αργότερα το Συμπόσιο στην οδό Φλέσσα - απ' όπου πρωτοπέρασα κι' εγώ - φυσικά και το κατοπινό Τιπούκειτο στην Βαλτετσίου...
Ωραία η φωτό σου, αφορμή για θύμησες...��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είχα ξαναδεί φωτό του Τιπούκειτου από τις αρχές του '60 και μου έκανε εντύπωση.
Mary Dalakou
Ούτε και γω...!
Ferris Costas
Τι; Που κείται; Αλλά να μην ξεχάσουμε πως μετά τον Μπουκουβάλα, ο Γιώργος Κούνδουρος (μικρός αδερφός του Νίκου) άνοιξε τη Στοά, στην οδό Λεβέντη στο Κολωνάκι, όπου πρωτοεμφανίστηκαν (μαζί) οι: Μάνος Λοϊζος, Διονύσης Σαββόπουλος, Μαρία Φαραντούρη 17 χρονών -πριν την ανακαλύψει ο Μίκης- και ο βαρύτονος Αλέξης (ξεχνάω τ' όνομά του). Γαμπρός του Τάσοιυ Ζωγράφου. Ο Αλέξης τραγουδούσε το Μάνα μου με σκοτώσανε του Βαμβακάρη, με φωνή βαρύτονου, συνοδεία πιάνου.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Υπήρξα αρχισυντάκτης σε περιοδικό του στη διάρκεια της Χούντας. Ιδιόρρυθμος σε όλα του... Έφυγα γιατί δεν πλήρωσε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σε ποιο περιοδικό του;
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
δεν θυμάμαι, πέρασαν δεκαετίες...
Mary Dalakou στον Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Το είχε αυτό το "συνήθειο" ο Γ.Μ.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ιδιοκτήτης ήταν ο Γ. Μπ. Άλλη λεπτομέρεια άλλη φορά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι γνωστός ο Μπουκουβάλας. Είχε κι άλλα μαγαζιά.
Conta Dina
Στα Εβδομήντα, μετά το 1977 θυμάμαι εγώ, άνοιξε στα Εξάρχεια ο "Τιπούκειτος". Τότε έλεγαν πως είχε βρει καταφύγιο στη Βαλτετσίου μετά τις δυσκολίες στην Πλάκα. Έπαιζε η Αρλέτα, καθόταν σε χτιστα πεζούλια μέσα στρωμμένα με κουρελουδες και χραμια. Ερχόταν και ο Παππάς. Είχε πλάϊ έναν "σαλίγκαρο", ανέβαινε με την κιθάρα του κι έλεγε τα άπαντα. Ο Μάϊκ Ροζακης με την Κρίστη Στασινοπουλου είχαν κάποια σχέση με το μαγαζί, η Κρίστη δούλευε και στο μπαρ κάποια βραδυα
Petros Konstas
ναι, πηγαίναμε τότε στη Βαλτετσίου. Είχε απ όσο θυμάμαι και η Νταντωνάκη βγει στον Εξαρχειώτικο Τιπούκειτο μερικά βράδια ως καλεσμένη στις εξτρά εμφανίσεις που γίνονταν κάποια τέλη εβδομαδας. Κάπου μεταξύ 77 και 78, το πολύ 79 ήταν
Conta Dina
την θυμάμαι. Ήμασταν εκεί και την ακούσαμε. Κάπου μέσα στα χρόνια που λέτε ήταν
George Kounis
Με την επιγραφή this is the place gentlemen από το ποίημα του Σεφέρη....
Nikos Filippaios
Στο βάθος διακρίνεται μια φιγούρα Καραγκιόζη...;
Alex Goulielmos
Φιλοκαλοῦμέν τε γὰρ μετ’ εὐτελείας καὶ φιλοσοφοῦμεν ἄνευ...
Costas Arvanitis
Είχε λειτουργήσει ξανά Τιπούκειτος, το 1977 στη Βαλτετσίου, πάλι με τον Λάκη Παππά.
Σχόλια από το fb περί Τσεκλένη...
ΑπάντησηΔιαγραφήThodoris Antonopoulos
και την αστυνομία είχε ντύσει
(κάπου αρχές 80's αν δεν απατώμαι)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τζιμάκος
>>Παλιά δεν ήξερες τί έχεις πίσω σου μην είναι μπάτσος - μην είναι χωροφυλακή; Σήμερα δεν είναι ο δεξιός ο τσαλακωμένος ο χωροφύλακας που ντρεπόσουνα, τώρα είναι αριστερός, έχει το τσεκλενάκι του, έχει ωραίους τρόπους, γράφει ΕΛ.ΑΣ πάνω στο πηλήκιο-που έχει μιαν άλλη συγκίνηση κλπ...<<
Giannis Miliaresis
Και τα λεωφορεία της ΕΑΣ τα καθίσματα εάν θυμάμαι καλά επίσης
Σχόλια από το fb για την εκπομπή του Παπαδόπουλου, την αφιερωμένη στην Μοσχολιού...
ΑπάντησηΔιαγραφήFerris Costas
Η Μοσχολιού είχε πει πως οι μεγάλοι υποστηρικτές της, ήσαν ο Ζαμπέτας κι ο Ξαρχάκος. Γιά τον Τσιτσάνη υπήρξε πιό επιφυλακτική. "Με βάλαν άκρη-άκρη στο πάλκο, μιά να μούδινες, θάπεφτα κάτω." Το περί βιολοντσέλου το είπε όντως ο Θεοδωράκης. Όσο γιά τον Τσαπατσουλο-Λιάνη, οι κουβέντες του είναι σαν τη μπλόφα στην χαρτοπαιξία. Ρίχνει στον αέρα, κι ό,τι πιάσει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Μπιθικώτσης την πίστεψε και την έβγαλε, στην Τριάνα του Χειλά, το '62. Και γι' αυτό τιμούσε πάντα τον Μπιθικώτση. Επίσης παραδεχόταν πως ο Καζαντζίδης είχε μεγάλη φωνή, αλλά τα τραγούδια του δεν την άγγιζαν.
Ferris Costas
Γιά τον Καζαντζίδη και τη Μοσχολιού, άστα! Μην τα σκαλίζεις... Και πολύ λίγα τούσουρε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, εμένα μου αρέσουν πολλά τραγούδια του Καζαντζίδη. Δεν θα συμφωνήσω με την Μοσχολιού... ��
Ferris Costas
Μα δε μιλάω γιά τα τραγούδια ή το τραγούδι. Μιλάω γιά την Αυστραλία και τα σεξουαλικά παρατράγουδα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Α εντάξει, απ' αυτά δεν ξέρω... ��
Ας γραφεί κάποτε και η ελληνική "Βαβυλώνα του Χόλυγουντ", από κάποιον σοβαρό άνθρωπο σαν τον Kenneth Anger, ώστε να τα μάθουμε κι εμείς... ��
Ferris Costas
Πολλά ξέρεις... Μήπως είσαι εσύ ο Kenneth μεταμφιεσμένος; ��
Ναταλία Ρασούλη στον Ferris Costas
Μα γιατί λέτε τσαπατσούλη τον Λιάνη κ Φέρρη; Έχει φοβερές μουσικές γνώσεις και του χώρου. Και κάνω πλάκα φυσικά
Apostolos Katsas
Περίεργο... είχα την αίσθηση ότι η ίδια είχε πει ότι ο Ξαρχάκος την είχε αποκαλέσει έτσι.
Harry Gordon
mandela's effect
Apostolos Katsas
Ο Παπαστεφάνου αναφέρει ότι ήταν ο Ανωγειανάκης. Ο Ξαρχάκος ήταν που ενημέρωσε τον Παπαστεφάνου για την Μοσχολιού και τον έβαλε να ακούσει το "πέτρα την πετρα" το 1964.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρω τι αναφέρει και πού ο Παπαστεφάνου. Εγώ σου λέω τι λέει η ίδια η Μοσχολιού σε συνέντευξή της, το '72. Τόσο παλιά.
Apostolos Katsas
Ο Παπαστεφάνου αναφέρει ότι ο ίδιος πήγε την μαγνητοταινία στον Ανωγειανάκη και από αυτόν άκουσε το σχόλιο. Τώρα τι να σας πω, δεν ήμουν και μπροστά.��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πού τα λέει όλα αυτά; Υπάρχουν κάπου στο δίκτυο;
Apostolos Katsas
Ναι στη σελίδα του "μια φορά θυμάμαι" νομίζω λέγεται.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καλά, τώρα βαριέμαι να ψάξω. Έλεγα μήπως έχεις κανα λινκ έτοιμο.
Apostolos Katsas
http://yorgospapastefanou.gr/video/biku-moskholiou/
Βίκυ Μοσχολιού - Μια φορά θυμάμαι...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πιστεύω τη Μοσχολιού και γιατί η ίδια λέει ότι της το είπε παρουσία της ο Θεοδωράκης, και γιατί η δήλωσή της προέρχεται από το 1972 και άρα είναι πιο κοντά στη φάση. Αυτά που γράφει ο Παπαστεφάνου τα γράφει τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρω τι μπορεί να θυμάται και τι όχι κάποιος μετά από μισόν αιώνα.
John D. Carnessiotis
Ο Ανωγειανάκης σίγουρα δεν τόπε... Δεν θα μας τρελλάνουν αυτοί!
Salvo Coleman
Έχω να πω πως επέλεξες ένα εμβληματικό τραγούδι της, που είναι και το αγαπημένο μου!!! Τα περί εκπομπών στην τιβι πολλές φορές είναι θλιβερά!
Vagelis Skiadas
Μπέρδεψαν τους Κρητικούς
Αφού δεν ανέφεραν τον Μουντάκη πάλι καλά....
Eleni Nanopoulou
...πετύχανε την κατάληξη -ακης πάντως!
Ευχαριστώ για τα σχόλια περί εκπομπής των Ελλήνων...αμάν πια με τον Σπύρο.
Celestine Celest
Ν αγιάσει το στόμα σου
Stelios Paschalidis
Άκουσα -κυριολεκτικά -εκτελέσεις...
Ειδικά η ΗΡΩ δεν μπορούσε να τραγουδήσει,η δε Πιτσα Παπαδόπουλου μάλλον περί να σταματήσει πια.
Konstantinos Zachopoulos
Αναφορικά με την εκπομπή, επειδή ήμουν σπίτι κι έβαλα να δω λίγο, στο τρίτο - τέταρτο τραγούδι το έκλεισα. Το "Σ΄ένα εξπρές είσαι κι εσύ" και το "Ναύτης βγήκε στη στεριά" δεν αντιπροσωπεύουν μια τραγουδίστρια που ερμήνευσε τη "Νύχτα", το "Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι", το "Μιλώ για τα παιδιά μου", το "Ούτε αχ δεν θα πω", την "Κορδέλα" και αυτό που πόσταρες. Θλιβερό