21/3/2020
Με αφορμή το θάνατο του Kenny Rogers θέλω να πω τούτο.
Ίσως η πιο παρεξηγημένη λαϊκή μουσική, στην Ελλάδα, να είναι η country. Τι ίσως; Σίγουρα ναι. Μπορεί ο άλλος να σου λέει ότι ακούει μουσική από την Τανζανία ή από το Νεπάλ και να μην έχει σπίτι του ούτε έναν δίσκο country.
Στα δισκάδικα, τα country άλμπουμ είναι μονίμως στα αζήτητα, σε τιμές εξεφτελιστικές και κανείς δεν τ’ αγοράζει. Ντάνες ολόκληρες μένουν απείραχτες για καιρό.
Στις καλές εποχές μπορεί ο άλλος να έδινε 50 και 100 ευρώ για αμφίβολης ποιότητας ροκ γκρουπ, ενώ δεν έδινε 3 και 5 ευρώ για να αγοράσει δισκάρες του Willie Nelson ή της Dolly Parton.
Γι’ αυτό φταίνε και τα μίντια, τα περιοδικά, στη δεκαετία του ’80 βασικά, όταν διάβαζες κείμενα για την οποιαδήποτε ροκ μετριότητα, αλλά ποτέ ένα κείμενο για τους Dillards ή τον μεγάλο John Hartford.
H country ταυτίστηκε στα μυαλά πολλών με την αμερικανο-βλαχιά, με τους rednecks, με τον συντηρητισμό κ.λπ., αγνοώντας όλοι αυτοί το προφανές – πως δεν υπάρχουν συντηρητικές, φτηνές ή «βλάχικες» μουσικές, αλλά μόνο τραγούδια (σε κάθε είδος).
Θυμάμαι πως στο Jazz & Τζαζ αρθρογραφούσα τακτικά για την country. Είχα γράψει άρθρα για τον θρύλο Jimmie Rodgers, για το bluegrass, για την... country ταινία «Όταν Ξέσπασε η Βία» και άλλα πολλά.
Είχα επιμεληθεί κιόλας και το τεύχος-CD με την Alison Krauss με κείμενα για την Rounder (ηγετική country και americana ετικέτα) και CD με ωραίες επιλογές από Norman Blake, Chris Hillman, Jimmie Dale Gilmore, Earl Scruggs, Bela Fleck και δεν συμμαζεύεται.
Είχαμε κάνει το καθήκον μας τότε – παρότι jazz περιοδικό. Αλλά... και τζαζ.
Ίσως η πιο παρεξηγημένη λαϊκή μουσική, στην Ελλάδα, να είναι η country. Τι ίσως; Σίγουρα ναι. Μπορεί ο άλλος να σου λέει ότι ακούει μουσική από την Τανζανία ή από το Νεπάλ και να μην έχει σπίτι του ούτε έναν δίσκο country.
Στα δισκάδικα, τα country άλμπουμ είναι μονίμως στα αζήτητα, σε τιμές εξεφτελιστικές και κανείς δεν τ’ αγοράζει. Ντάνες ολόκληρες μένουν απείραχτες για καιρό.
Στις καλές εποχές μπορεί ο άλλος να έδινε 50 και 100 ευρώ για αμφίβολης ποιότητας ροκ γκρουπ, ενώ δεν έδινε 3 και 5 ευρώ για να αγοράσει δισκάρες του Willie Nelson ή της Dolly Parton.
Γι’ αυτό φταίνε και τα μίντια, τα περιοδικά, στη δεκαετία του ’80 βασικά, όταν διάβαζες κείμενα για την οποιαδήποτε ροκ μετριότητα, αλλά ποτέ ένα κείμενο για τους Dillards ή τον μεγάλο John Hartford.
H country ταυτίστηκε στα μυαλά πολλών με την αμερικανο-βλαχιά, με τους rednecks, με τον συντηρητισμό κ.λπ., αγνοώντας όλοι αυτοί το προφανές – πως δεν υπάρχουν συντηρητικές, φτηνές ή «βλάχικες» μουσικές, αλλά μόνο τραγούδια (σε κάθε είδος).
Θυμάμαι πως στο Jazz & Τζαζ αρθρογραφούσα τακτικά για την country. Είχα γράψει άρθρα για τον θρύλο Jimmie Rodgers, για το bluegrass, για την... country ταινία «Όταν Ξέσπασε η Βία» και άλλα πολλά.
Είχα επιμεληθεί κιόλας και το τεύχος-CD με την Alison Krauss με κείμενα για την Rounder (ηγετική country και americana ετικέτα) και CD με ωραίες επιλογές από Norman Blake, Chris Hillman, Jimmie Dale Gilmore, Earl Scruggs, Bela Fleck και δεν συμμαζεύεται.
Είχαμε κάνει το καθήκον μας τότε – παρότι jazz περιοδικό. Αλλά... και τζαζ.
21/3/2020
Φοβερός και στα countrry, αλλά και συγκλονιστικός σ' αυτό το
απίστευτο τραγούδι του Mickey Newbury, ένας ύμνος για το ψυχεδελικό ροκ, που
μπήκε στο αμερικάνικο top-5 τον Μάρτιο του 1968.
Πέθανε ο Kenny Rogers στα 82 του.
Πέθανε ο Kenny Rogers στα 82 του.
20/3/2020
Είμαι απογοητευμένος από πολλά σχόλια που αφήνονται, στα
δικά μου ποστ, για πολλούς και διαφόρους λόγους.
Άλλος λέει το μακρύ του και το κοντό του, που δεν έχει ουδεμία σχέση, μ' εκείνο που θίγει το ποστ, άλλος καταλαβαίνει πράγματα, που δεν έχουν επίσης σχέση μ' εκείνα που γράφω, άλλος μου φέρνει στοιχεία έωλα (άκουσα, μου είπαν), για να στηρίξει τις απόψεις του, άλλος έτσι... άλλος αλλιώς.
Καλό είναι να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε μια κουβέντα καφενείου, στην οποία μπορούμε να πηδάμε από το ένα θέμα στο άλλο, να διακόπτουμε, να συμπληρώνουμε κ.λπ., αλλά στο fb δεν μπορεί να γίνονται αυτά. Οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί. Όχι μόνο σε σχέση με τον κορωνιό, αλλά και με το πώς μπαίνουμε σε μια κουβέντα και τι λέμε.
Γι' αυτό λοιπόν θα περιοριστούν τα σχετικά ποστ (για να μην πω ότι θα κοπούν - και δεν κρατήσω το λόγο μου).
Θα ποστάρω κυρίως τραγούδια, θα κάνουμε καμιά πλάκα, θα μοιράζω κείμενα πολιτιστικά από το δισκορυχείον και το lifo και γενικώς θα την δούμε αλλιώς, γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Αυτό.
"Eφτά νομά δυστυχισμέ / σ’ ένα δωμά φυλακισμέ / δικαίως αγανακτισμέ / και με τα πάντα αηδιασμέ / πώς τα ’χεις έτσι μοιρασμέ / ντουνιά ψευτοπολιτισμέ"
Άλλος λέει το μακρύ του και το κοντό του, που δεν έχει ουδεμία σχέση, μ' εκείνο που θίγει το ποστ, άλλος καταλαβαίνει πράγματα, που δεν έχουν επίσης σχέση μ' εκείνα που γράφω, άλλος μου φέρνει στοιχεία έωλα (άκουσα, μου είπαν), για να στηρίξει τις απόψεις του, άλλος έτσι... άλλος αλλιώς.
Καλό είναι να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε μια κουβέντα καφενείου, στην οποία μπορούμε να πηδάμε από το ένα θέμα στο άλλο, να διακόπτουμε, να συμπληρώνουμε κ.λπ., αλλά στο fb δεν μπορεί να γίνονται αυτά. Οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί. Όχι μόνο σε σχέση με τον κορωνιό, αλλά και με το πώς μπαίνουμε σε μια κουβέντα και τι λέμε.
Γι' αυτό λοιπόν θα περιοριστούν τα σχετικά ποστ (για να μην πω ότι θα κοπούν - και δεν κρατήσω το λόγο μου).
Θα ποστάρω κυρίως τραγούδια, θα κάνουμε καμιά πλάκα, θα μοιράζω κείμενα πολιτιστικά από το δισκορυχείον και το lifo και γενικώς θα την δούμε αλλιώς, γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Αυτό.
"Eφτά νομά δυστυχισμέ / σ’ ένα δωμά φυλακισμέ / δικαίως αγανακτισμέ / και με τα πάντα αηδιασμέ / πώς τα ’χεις έτσι μοιρασμέ / ντουνιά ψευτοπολιτισμέ"
20/3/2020
Είναι πολλοί μ@λάκες, φασίστες, στρατόκαυλοι, που
ονειρεύονται... γενική απαγόρευση κυκλοφορίας με καταστολή και κυρώσεις, με
αστυνομικούς και στρατό στο δρόμο.
Οι Αδώνιδες και οι Βορίδηδες τρίβουν τα χέρια τους και κάνουν πάρτυ...
Οι Αδώνιδες και οι Βορίδηδες τρίβουν τα χέρια τους και κάνουν πάρτυ...
20/3/2020
Έχει ή δεν έχει δικαίωμα ο καθένας –ερώτηση κάνω– να πάρει
το αυτοκίνητό του, να περάσει τα διόδια, και να πάει ν’ αράξει σ’ ένα μέρος,
έξω, χωρίς άλλους δίπλα του, να πάρει καθαρό αέρα, να τον δει ο ήλιος και να
κάτσει κοντά στη φύση μια ώρα; Πρέπει να σαπίσει στο κωλόσπιτό του, επειδή το
λέει ο Μητσοτάκης, ο Τσιόδρας ή όποιος άλλος; Έχει δικαίωμα κάποιος να πάρει
λίγα εφόδια και να πάει να κάτσει τρεις μέρες στο εξοχικό του, με το ταίρι του,
με την οικογένειά του, μόνος του, χωρίς να ενοχλεί
κανέναν; Τα έχει αυτά τα δικαιώματα ή δεν τα έχει; Και αν τα έχει, γιατί δεν το
λέμε καθαρώς και ευθαρσώς, παρά λέμε τα ανάποδα;
Και για πόσες μέρες, τέλος πάντων, θα ισχύσουν αυτά τα «απαγορεύεται» και τα «μένουμε μέσα»; Ήδη βρισκόμαστε σε οριακές καταστάσεις, που δεν γίνεται να παραταθούν για πολύ. Και όλοι καταλαβαίνουν γιατί.
Προσωπικά, κάθε «απαγορεύεται» τέτοιου τύπου το νοιώθω σαν ευθεία απειλή προς βασικά και στοιχειώδη δικαιώματα (ο υφυπουργός ακούστηκε να λέει, χωρίς να ντρέπεται, πως έχουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας αυτών που περνάνε τα διόδια και ελέγχουμε τα πάντα), τα οποία δικαιώματα ορισμένοι, ελαφρά τη καρδία, θέλουν να τα εμποδίσουν ή πολύ περισσότερο να τα καταπνίξουν.
Ο φασισμός και ο ολοκληρωτισμός είναι εδώ, αλλά δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι επειδή γίνεται «για το καλό μας».
Και για πόσες μέρες, τέλος πάντων, θα ισχύσουν αυτά τα «απαγορεύεται» και τα «μένουμε μέσα»; Ήδη βρισκόμαστε σε οριακές καταστάσεις, που δεν γίνεται να παραταθούν για πολύ. Και όλοι καταλαβαίνουν γιατί.
Προσωπικά, κάθε «απαγορεύεται» τέτοιου τύπου το νοιώθω σαν ευθεία απειλή προς βασικά και στοιχειώδη δικαιώματα (ο υφυπουργός ακούστηκε να λέει, χωρίς να ντρέπεται, πως έχουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας αυτών που περνάνε τα διόδια και ελέγχουμε τα πάντα), τα οποία δικαιώματα ορισμένοι, ελαφρά τη καρδία, θέλουν να τα εμποδίσουν ή πολύ περισσότερο να τα καταπνίξουν.
Ο φασισμός και ο ολοκληρωτισμός είναι εδώ, αλλά δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι επειδή γίνεται «για το καλό μας».
20/3/2020
Η φάση με τον κορωνοϊό δείχνει την επικίνδυνη, την
εγκληματική ανεπάρκεια αυτού που ονομάζουμε παγκόσμια κοινότητα, παγκόσμια
διακυβέρνηση, παγκοσμιοποίηση, παγκόσμια αγορά (ή απλώς αγορές) και άλλες
τέτοιες φλούδες.
Ενώ θα έπρεπε από τα μέσα Γενάρη ή και νωρίτερα, από τότε, τέλος πάντων, που έγιναν γνωστά τα πρώτα κρούσματα και θύματα του κορωνοϊού, να μπει σε αυστηρή καραντίνα η Κίνα, που σημαίνει κλείνουν αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, σύνορα, περάσματα, για κάθε Κινέζο, για κάθε πτήση από Κίνα και προς Κίνα, για κάθε πλεύση κ.λπ., μέχρι το πράγμα να τεθεί υπό έλεγχο από τις κινέζικες αρχές, εμείς, εδώ στην Ευρώπη, και στην Αμερική, και παντού, ζούσαμε τον ύπνο του δικαίου.
Και τώρα, δύο μήνες μετά, το μόνο που έχουμε να κάνουμε, σαν παγκόσμια διακυβέρνηση, είναι να προφυλάξουμε τους γέρους, που ούτως ή άλλως θα πέθαιναν σ’ ένα μήνα σ’ ένα χρόνο, θες από πέσιμο, θες από χέσιμο, και να κλαίμε τάχα πάνω από τα κατεστραμμένα (από τις αγορές) δημόσια συστήματα υγείας, υποθηκεύοντας και βασικά διαλύοντας το μέλλον της ανθρωπότητας.
Γιατί το μέλλον της ανθρωπότητας δεν είναι οι γέροι, που έχουνε ζήσει και που φτάσανε όπου φτάσανε, αλλά οι νέοι άνθρωποι, που θα παραλάβουν έναν φριχτό κόσμο, γεμάτον αβεβαιότητα, καχυποψία και τρόμο φασιστικής-ναζιστικής καταβολής, που ήδη χτίζεται με ολοκληρωτικές μεθόδους από τα «κράτη έκτακτης ανάγκης» (όπως τα έλεγε ο Πουλαντζάς), βλέπε απαγορεύσεις κ.λπ., και τον οποίο κόσμο (οι νέοι) θα πρέπει να ξαναθεμελιώσουν και να ξαναχτίσουν από την αρχή. Πώς;
Ενώ θα έπρεπε από τα μέσα Γενάρη ή και νωρίτερα, από τότε, τέλος πάντων, που έγιναν γνωστά τα πρώτα κρούσματα και θύματα του κορωνοϊού, να μπει σε αυστηρή καραντίνα η Κίνα, που σημαίνει κλείνουν αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, σύνορα, περάσματα, για κάθε Κινέζο, για κάθε πτήση από Κίνα και προς Κίνα, για κάθε πλεύση κ.λπ., μέχρι το πράγμα να τεθεί υπό έλεγχο από τις κινέζικες αρχές, εμείς, εδώ στην Ευρώπη, και στην Αμερική, και παντού, ζούσαμε τον ύπνο του δικαίου.
Και τώρα, δύο μήνες μετά, το μόνο που έχουμε να κάνουμε, σαν παγκόσμια διακυβέρνηση, είναι να προφυλάξουμε τους γέρους, που ούτως ή άλλως θα πέθαιναν σ’ ένα μήνα σ’ ένα χρόνο, θες από πέσιμο, θες από χέσιμο, και να κλαίμε τάχα πάνω από τα κατεστραμμένα (από τις αγορές) δημόσια συστήματα υγείας, υποθηκεύοντας και βασικά διαλύοντας το μέλλον της ανθρωπότητας.
Γιατί το μέλλον της ανθρωπότητας δεν είναι οι γέροι, που έχουνε ζήσει και που φτάσανε όπου φτάσανε, αλλά οι νέοι άνθρωποι, που θα παραλάβουν έναν φριχτό κόσμο, γεμάτον αβεβαιότητα, καχυποψία και τρόμο φασιστικής-ναζιστικής καταβολής, που ήδη χτίζεται με ολοκληρωτικές μεθόδους από τα «κράτη έκτακτης ανάγκης» (όπως τα έλεγε ο Πουλαντζάς), βλέπε απαγορεύσεις κ.λπ., και τον οποίο κόσμο (οι νέοι) θα πρέπει να ξαναθεμελιώσουν και να ξαναχτίσουν από την αρχή. Πώς;
19/3/2020
Δεν θέλω να επιβαρύνω την κατάσταση, θέλω να βρίσκω τη
δύναμη να τα ρίχνω στον Μητσοτάκη και να κάνω πλάκα με διάφορα μικροθεματάκια,
αλλά τα πράγματα ψιλομαυρίζουν.
Εγώ βγαίνω έξω για διαφόρους λόγους, και όχι μόνο για να ψωνίσω, και αυτά που βλέπω με θλίβουν. Βλέπω ανθρώπους να έρχονται από την αντίθετη με τη δική μου κατεύθυνση και ή να απομακρύνονται από μένα, λες και έχω λέπρα, ή να αλλάζουν πεζοδρόμιο – ναι το είδα κι αυτό! Προφανώς το κάνουν και με άλλους, όχι μόνο με μένα.
Στο ταχυδρομείο που πήγα το πρωί για να παραλάβω πακέτα με δίσκους και CD (ένα μάλιστα είναι από Ρώμη) βρέθηκα μπροστά σε άλλη φάση. Το κατάστημα κλειστό και από την πίσω πόρτα να παραλαμβάνω με τρόπο, λες και μου δίνανε... ραδιενεργό υλικό.
Εγώ το λέω – για την πάρτη μου. Τα κατανοώ όλα αυτά, γιατί ο κόσμος έχει φάει πολλή τρομοκρατία (δικαιολογημένη ή αδικαιολόγητη δεν θα το συζητήσω τώρα), αλλά δεν τα συμμερίζομαι σε προσωπικό επίπεδο. Φυσικά πλένω τα χέρια μου, όταν έρχομαι σπίτι, πάντα τα έπλενα εξάλλου, βάζω πού και πού και λίγο οινόπνευμα, αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχω τιγκάρει στο κωλόχαρτο, δεν φοράω μάσκες, ούτε αντισηπτικά έχω πάρει, ούτε προμήθειες για τρεις μήνες.
Η δική μου άποψη είναι πως οι συνέπειες αυτής της ιστορίας θα είναι πολύ πιο σημαντικές από τους 50, 100, 200 ή 300 χιλιάδες παγκόσμιους νεκρούς (ελπίζω, φυσικά, να μην φτάσουμε σε τέτοια νούμερα), καθώς θα βγούμε σαν βομβαρδισμένοι απ’ αυτή την κατάσταση, με πληγές που πολύ δύσκολα θα κλείσουν.
Και οι πληγές θα είναι και ψυχολογικές-προσωπικές και κοινωνικές και πολιτικές και οικονομικές.
Κάποια αόρατη δύναμη μάς σπρώχνει προς τα πίσω, και προς τον πάτο με μεγάλη φόρα, κάνοντάς μας να χάσουμε τον μπούσουλα.
Αυτή τη στιγμή αγνοούμε τι είναι ρεαλιστικό και τι όχι. Τι πρέπει να γίνει και τι δεν πρέπει. Είναι όλα τελείως μπερδεμένα και εντελώς συγκεχυμένα.
Εγώ βγαίνω έξω για διαφόρους λόγους, και όχι μόνο για να ψωνίσω, και αυτά που βλέπω με θλίβουν. Βλέπω ανθρώπους να έρχονται από την αντίθετη με τη δική μου κατεύθυνση και ή να απομακρύνονται από μένα, λες και έχω λέπρα, ή να αλλάζουν πεζοδρόμιο – ναι το είδα κι αυτό! Προφανώς το κάνουν και με άλλους, όχι μόνο με μένα.
Στο ταχυδρομείο που πήγα το πρωί για να παραλάβω πακέτα με δίσκους και CD (ένα μάλιστα είναι από Ρώμη) βρέθηκα μπροστά σε άλλη φάση. Το κατάστημα κλειστό και από την πίσω πόρτα να παραλαμβάνω με τρόπο, λες και μου δίνανε... ραδιενεργό υλικό.
Εγώ το λέω – για την πάρτη μου. Τα κατανοώ όλα αυτά, γιατί ο κόσμος έχει φάει πολλή τρομοκρατία (δικαιολογημένη ή αδικαιολόγητη δεν θα το συζητήσω τώρα), αλλά δεν τα συμμερίζομαι σε προσωπικό επίπεδο. Φυσικά πλένω τα χέρια μου, όταν έρχομαι σπίτι, πάντα τα έπλενα εξάλλου, βάζω πού και πού και λίγο οινόπνευμα, αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχω τιγκάρει στο κωλόχαρτο, δεν φοράω μάσκες, ούτε αντισηπτικά έχω πάρει, ούτε προμήθειες για τρεις μήνες.
Η δική μου άποψη είναι πως οι συνέπειες αυτής της ιστορίας θα είναι πολύ πιο σημαντικές από τους 50, 100, 200 ή 300 χιλιάδες παγκόσμιους νεκρούς (ελπίζω, φυσικά, να μην φτάσουμε σε τέτοια νούμερα), καθώς θα βγούμε σαν βομβαρδισμένοι απ’ αυτή την κατάσταση, με πληγές που πολύ δύσκολα θα κλείσουν.
Και οι πληγές θα είναι και ψυχολογικές-προσωπικές και κοινωνικές και πολιτικές και οικονομικές.
Κάποια αόρατη δύναμη μάς σπρώχνει προς τα πίσω, και προς τον πάτο με μεγάλη φόρα, κάνοντάς μας να χάσουμε τον μπούσουλα.
Αυτή τη στιγμή αγνοούμε τι είναι ρεαλιστικό και τι όχι. Τι πρέπει να γίνει και τι δεν πρέπει. Είναι όλα τελείως μπερδεμένα και εντελώς συγκεχυμένα.
19/3/2020
>>Αυτό γίνεται για πρώτη φορά από το 2015, όταν και
ξεκίνησε η ποσοτική χαλάρωση, το περίφημο QE, στην οποία η χώρα μας – με ευθύνη
της προηγούμενης Κυβέρνησης – ουδέποτε συμμετείχε<<
Για να συμμετείχε στο QE η Ελλάδα έπρεπε να μπει σε «πιστοληπτική γραμμή», που σήμαινε ένα ακόμη μνημόνιο από την πίσω πόρτα. Σωστά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πήρε την «πιστοληπτική γραμμή» και οι γλείφτες του Μητσοτάκη, που πανηγυρίζουν, λένε ό,τι να ’ναι.
Κοντολογίς είναι ασπιρίνη στον βαριά άρρωστο το QE, όταν αυτή τη στιγμή το επιτόκιο δανεισμού μας τρέχει με 4% (δηλαδή απαγορευτικό).
Για να συμμετείχε στο QE η Ελλάδα έπρεπε να μπει σε «πιστοληπτική γραμμή», που σήμαινε ένα ακόμη μνημόνιο από την πίσω πόρτα. Σωστά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πήρε την «πιστοληπτική γραμμή» και οι γλείφτες του Μητσοτάκη, που πανηγυρίζουν, λένε ό,τι να ’ναι.
Κοντολογίς είναι ασπιρίνη στον βαριά άρρωστο το QE, όταν αυτή τη στιγμή το επιτόκιο δανεισμού μας τρέχει με 4% (δηλαδή απαγορευτικό).
18/3/2020
Παιδιά μην γράφετε «σεντόνια» στο φέισμπουκ – ποιος θα
κάτσει να τα διαβάσει; Εγώ αυτή τη στιγμή γράφω κάτι (όχι για το φέισμπουκ) κι
έχω δίπλα μου 5-6 «νταμάρια» βιβλία και ψάχνω να δω τι γίνεται, γιατί άλλα λέει
το ένα και άλλα λέει το άλλο. Όταν μπαίνω στο φέισμπουκ, λοιπόν, θέλω κάτι
σύντομο και έξυπνο να διαβάσω, να πάρω τον αέρα μου δηλαδή, και να φύγω.
Μην νομίζουν ορισμένοι πως επειδή κλειστήκαμε μέσα δεν έχουμε τι να κάνουμε...
Μην νομίζουν ορισμένοι πως επειδή κλειστήκαμε μέσα δεν έχουμε τι να κάνουμε...
18/3/2020
Κλείσανε και τα σινεμά και δεν προλάβαμε να πάμε να δούμε το
Σεφερλή. (γέλιο)
Εδώ παριστάνει έναν... τρομπαδούρο (ευθεία αναφορά στους αδελφούς Κατσάμπα με τα περουκίνια), ο οποίος, ως απαράδεκτος που είναι, έχει φάει τα μπουγέλα της ζωής του από ψηλά και γι’ αυτό έχει κρυώσει και φτερνίζεται. Έτσι όπως τον ακούς λες πως θα κολλήσεις κορωνοϊό από την οθόνη.
Ωραίος ο παρτενέρ του (που του τραγουδάει το "γεια σου, γεια σου" του Τουρνά) και γι’ αυτό γλιτώνει τα μπουγέλα.
Εδώ παριστάνει έναν... τρομπαδούρο (ευθεία αναφορά στους αδελφούς Κατσάμπα με τα περουκίνια), ο οποίος, ως απαράδεκτος που είναι, έχει φάει τα μπουγέλα της ζωής του από ψηλά και γι’ αυτό έχει κρυώσει και φτερνίζεται. Έτσι όπως τον ακούς λες πως θα κολλήσεις κορωνοϊό από την οθόνη.
Ωραίος ο παρτενέρ του (που του τραγουδάει το "γεια σου, γεια σου" του Τουρνά) και γι’ αυτό γλιτώνει τα μπουγέλα.
18/3/2020
Για μένα, για μένα λέω, τα οικονομικά μέτρα που ανακοίνωσαν
είναι της πλάκας.
Μεταφέρουν, λέει, τις υποχρεώσεις φορολογικές-ασφαλιστικές για 3 μήνες. Και τι θα γίνει τον Ιούνιο ρε μάγκες; Θα πληρώσουμε κανα χιλιοπεντακοσάρι όλο μαζί; Γιατί δεν λέτε πως όσα θα μαζευτούν θα πληρωθούν σε δέκα δόσεις, ξέρω γω; Άμα ήταν σωστοί θα λέγανε... κύριοι, για τρεις μήνες, μισές εισφορές (χωρίς καμία επίπτωση) σε όσους κάνουν δηλώσεις με λιγότερα από 8 χιλιάρικα, ή 6 ή 7, ας βάζανε ένα όριο.
Εν τω μεταξύ δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι είναι «μαύροι». Τι θα γίνει μ’ αυτούς, που ήδη έχουν απολυθεί και δεν ασχολείται κανείς μαζί τους;
Γιατί δεν λένε... σε όλες τις δηλώσεις κάτω από 8 χιλιάρικα πιστώνω ένα 500άρικο για κάθε μήνα α(ν)εργίας (τουλάχιστον μέχρι τη λήξη του κορωνοϊού);
Κοροϊδεύουν τον κόσμο (για άλλη μια φορά). Εγώ αυτό λέω.
Μεταφέρουν, λέει, τις υποχρεώσεις φορολογικές-ασφαλιστικές για 3 μήνες. Και τι θα γίνει τον Ιούνιο ρε μάγκες; Θα πληρώσουμε κανα χιλιοπεντακοσάρι όλο μαζί; Γιατί δεν λέτε πως όσα θα μαζευτούν θα πληρωθούν σε δέκα δόσεις, ξέρω γω; Άμα ήταν σωστοί θα λέγανε... κύριοι, για τρεις μήνες, μισές εισφορές (χωρίς καμία επίπτωση) σε όσους κάνουν δηλώσεις με λιγότερα από 8 χιλιάρικα, ή 6 ή 7, ας βάζανε ένα όριο.
Εν τω μεταξύ δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι είναι «μαύροι». Τι θα γίνει μ’ αυτούς, που ήδη έχουν απολυθεί και δεν ασχολείται κανείς μαζί τους;
Γιατί δεν λένε... σε όλες τις δηλώσεις κάτω από 8 χιλιάρικα πιστώνω ένα 500άρικο για κάθε μήνα α(ν)εργίας (τουλάχιστον μέχρι τη λήξη του κορωνοϊού);
Κοροϊδεύουν τον κόσμο (για άλλη μια φορά). Εγώ αυτό λέω.
Σχόλια στο ποστ "Για μένα, για μένα λέω, τα οικονομικά μέτρα που ανακοίνωσαν είναι της πλάκας."...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Zozos
Αυτά μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ. Κι ας τον υποτιμάτε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τον είδαμε και τον ΣΥΡΙΖΑ με τις μνημονιακές αυξήσεις στο ΤΣΜΕΔΕ από το '12, που θα τις καταργούσε ο Στρατούλης το '15 και ακόμη τις πληρώνουμε.
Nikos Zozos
είδαμε όμως και τα κοινωνικά μερίσματα και την στήριξη ευάλωτων ομάδων. Υπερφορολογησε ναι, αλλά ταυτόχρονα κράτησε τις ευάλωτες ομάδες στα πόδια τους
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτά δεν σημαίνουν "αριστερά" και δη "ριζοσπαστιοκή", είναι ψίχουλα. Ακόμη και μία κεϊνσιανή δεξιά θα μπορούσε να τα δώσει. Όχι τούτοι εδώ βέβαια.
Nikos Zozos
εγώ πάντως δεν μίλησα για αριστερά, για ΣΥΡΙΖΑ μίλησα. Ένα απλό αριστερόστροφο σοσιαλδημοκρατικό συνασπισμό που όπως και να το κανείς είναι χίλιες φορές καλύτερος από την νεοφιλελε κυβέρνηση Μητσοτάκη και την alt right που μας κυβερνάει
Hermis Kefalas στον Nikos Zozos
μαζί με τη δεξιά τα ψηφίσανε όλα! Κ φερανε κ νέα! Πως τον ονομάζεις αυτόν τον συνασπισμό? φιλελε αριστεροστροφο συνασπισμο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στο 90% είναι ίδιοι.
Nikos Zozos
στην πράξη και όχι στην θεωρία, στο 90% όλοι είναι ίδιοι. Όλοι! Το 10% κάνει την διαφορά.
Nikos Zozos στον Hermis Kefalas
καλά, άλλα κλισέ έχεις να μας αραδειάσεις;
Hermis Kefalas
από ποτε έγινε κλισέ η ψήφιση μνημονίων? Δεν έχω να πω κάτι άλλο
Nikos Zozos
Διαγραφήκοιτάξτε, ζήσαμε τα Μνημόνια με Παπαδήμο και Σαμάρα Βενιζέλο και ζήσαμε και Μνημόνιο με ΣΥΡΙΖΑ και ζούμε και χωρίς Μνημόνιο με Μητσοτάκη. Αν εσείς θεωρείτε πως δεν υπήρχαν και δεν υπάρχουν διάφορες, δεν έχει νόημα να συζητάμε. Εγώ που είμαι ΑΜΕΑ και η ζωή μου κρίθηκε και κρίνεται τόσο από την κατάσταση στα νοσοκομεία στα οποία στηρίζομαι για να παραμείνω στην ζωή αλλά και στα κοινωνικά μέτρα που κάνουν την ζωή μου πιο αξιοπρεπή, είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ - και δυστυχώς και τώρα βλέπω διαφορά προς το χειρότερο.
Vassilis Serafimakis στον Nikos Zozos
συγγνώμη στα σοβαρά τώρα υποστηρίζετε ότι η χώρα μας έχει βγεί επί τής ουσίας από τα μνημόνια, ότι δηλ δεν έχει πιά τις μνημονιακές υποχρεώσεις που είχε; Επειδή επισήμως συμφωνήθηκε να λέμε ότι η Ελλάδα βγήκε από τα μνημόνια νομίζετε ότι βγήκαμε;
Aν αρχίσετε να με πλακώνετε στο ξύλο και μετά συμφωνήσομε να λέμε το ξύλο πού μού ρίχνετε "χάδια αγάπης" αυτό αλλάζει το ότι επί τής ουσίας τρώω ξύλο;
Αγαπητέ, έχομε δεσμευθεί χειροπόδαρα να έχομε ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2060, μιά διάρκεια πλεονασμάτων την οποία δεν έχει καταφέρει ποτέ καμμία χώρα. Από την στιγμή που ισχύει αυτό και όσο καιρό ισχύει τα απαραίτητα γιά την επίτευξη του μέτρα διαμορφώνονται από μόνα τους.
Αφήστε, η ιστορία με τον Σύριζα σε ένα μόνο πράγμα έκανε διαφορά - στο ότι ευτέλισε τον όρο ΑΡΙΣΤΕΡΑ γιά μία γενιά τουλάχιστον.
Αντί να πηγαίνουν στον τοκογλυφικό ESM να τραβάνε λεφτά, ας ενεργοποιηθεί επιτέλους αυτή η ρημάδα η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που δεήσανε να στήσουν (τούς βρωμάει Κέϋνς και δεν τη γουστάρουν) ώστε να εκδόσει αυτή μερικές εκατοντάδες δισ Ευρώ τα οποία να πέσουν στις πάσχουσες οικονομίες. Με πρώτη στη λιστά την Ελλάδα.
Μπορεί να μην αποτελεί αυτό ριζική και οριστική λύση στο δομικό πρόβλημα τής ΕΖ αλλά θα είναι κάτι οπωσδήποτε ανακουφιστικό και όχι ψιλοκοκό. (Υπέβαλε σήμερα αυτό ακριβώς ως πρόταση προς την κυβέρνηση το κόμμα τού Βαρουφάκη. Αμφιβάλλω αν θα καταλάβουν κάν τι εννοεί.)
Dreliozis Panagiotis
Γιατί δηλαδή εσύ τι πιστευες .Οτι δεν θα τον κοροιδευαν?? Οιπιο πολλοι ειναι( μαυροι) και με
τους ελ.επαγγελματιες τους πανε ολα τα χρεη μετα για να γινει ακομα χειροτερα που υστερα απο ολα αυτα δεν θα εχει και δουλεια το καλοκαιρι...
Takis Psaltis
γιατί με τα ενοίκια αυτών των μαγαζιών τι θα γίνει ....φαντάζομαι ότι υπάρχουν club και εστιατόρια με 5-10 χιλ minimum το μήνα.... τίποτα θέλει ένα γενικό shut down και επανεκίνηση μετά από 3 μήνες, τα πάντα και πρωτίστως τα χρηματηστήρια.... εδώ ισχύει το καθολικό δεν πληρώνω,,,, και για τα βασικά πληρωμές με πίστωση για όσους δεν μπορούν, μ αυτές τις, τέλος πάντων, επιδοτήσεις που συζητάνε....
Zak Famellos
Ούνα φάτσα Ούνα φάτσα.. ακόμα κ στον κορονοιο.. ίδιοι με τους Ιταλούς..
Nikos Zervos
SYRIZA STO PSEMA KAI APATI
Σχόλια στο ποστ "Παιδιά μην γράφετε «σεντόνια» στο φέισμπουκ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Gkikas
Για την τελευταία πρόταση, speak for yourself, φίλε μου. Όσο ισχύει ο εγκλεισμός, θα χειροτερεύει η κατάσταση. Οι περισσότεροι δεν έχουν τι να κάνουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σωστό, δεν θέλω να το παίζω υπεράνω. Για κάποιους είναι βαρύ.
Thekla Tselepi στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
όπως κι αν έχει η κατάστασή μας, είναι ωραίο να μπορείς να εκφραστείς με λίγα λόγια και μιά καλή άσκηση για όσους γράφουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, ίσως ήμουν λίγο υπερβολικός στο ποστ. Ο καθένας όπως γουστάρει και θέλει. Ίσως επειδή είχα μπλέξει με κάτι που έγραφα ήθελα λίγο να... ξεσκάσω στο fb και έπεσα πάνω σε "αναλύσεις". Και κάπως μου'ρθε.
Thekla Tselepi
εννοείται, ο καθείς όπως αρέσκεται κι όπως βολεύεται :)
Vassilis Serafimakis
Κι αυτός που απλώνει σεντόνι να εκτονωθεί θέλει. Κοινωνικά ζώα είμαστε κι ακόμα κι ο αγοραφοβικόςαμα τον υποχρεώνεις νάναι εσώκλειστος κάπως χαλάει
:-) Προσπέρνα! Αμα δεις πως τιναζουν σεντόνια άλλαξε δρόμο...
Stylianos Tziritas
Εννίοτε (ή σχεδόν πάντα) βερμπαλίζω προσωπικά, καμία αντίρρηση αλλά μου αρέσουν οι αναπτύξεις, το ομολογώ
Stratis Armenakis
Πες τα ρε Φωντα...
Σχόλια στο ποστ ">>Αυτό γίνεται για πρώτη φορά από το 2015, όταν και ξεκίνησε η ποσοτική χαλάρωση, το περίφημο QE..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Με ποοοολύ απλά λόγια, μάς λένε "Αμα θέλετε να δανειστείτε κι άλλα τώρα που σάς βαράει ο ιός, πολύ ευχαρίστως!" Είναι φυσικά μία καθαρή απάτη, οφειλόμενη στην εμμονή τους προς τα νεοφιλελεύθερα ιδεολογήματα. ("There is no free money", κτλ.)
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι απλό - να επιτραπεί στις κυβερνήσεις να προβούνε άμεσα σε δραστικές, σημαντικές, ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΕΣ δαπάνες. Αυτό όχι μόνο θα τονώσει αμέσως κάθε οικονομία, ή τουλάχιστον θα ανακόψει τήν κατρακύλα μέσα στον ιό, αλλά θα βοηθήσει πραγματικά στη μάχη κατά τού ιού.
Ομως όλη η ΕΕ κι ειδικά η ΕΖ έχουν χτιστεί βάσει τού μύθου περί αναγκαιότητας ισοσκελισμένων προϋπολογισμών.
Εδώ ο πατέρας τών σύγχρονων οικονομικών από τον οποίο διδασκόμασταν, ο Πωλ Σάμουελσον, ομολογεί κυνικώτατα πως άμα καταρριφθεί η "πρόληψη" (δική του λέξη) ότι ο προϋπολογισμός πρέπει να είναι πάντα ισοσκελισμένος τότε ο κόσμος θα σταματήσει να διάγει ενάρετο βίο! Εξάρει τόν ρόλο τών Οικονομικών λέγοντας ότι επιτελούν το κοινωνικό έργο τών παλιών θρησκειών που "τρομάζανε τον κόσμο να μην αμαρτάνει".
youtube.com
Paul Samuelson: balanced budget is a superstition
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από Σόιμπλε και πέρα...
Mike Beles
Ο ΣΚΑΙ...πανηγυρίζει
Ilias Frantzis
Είναι πιο σοβαρό απ' ότι δείχνει το πρόβλημα. Σε λίγο τέτοιες τοποθετήσεις - αναλύσεις θα ακούγονται
Vassilis Serafimakis
Γατάκια, σκυλάκια, μωράκια - τέτοια κλιπάκια βλέπω κυρίως ώστε να ηρεμώ λίγο. :-)
Σχόλια στο ποστ "Δεν θέλω να επιβαρύνω την κατάσταση, θέλω να βρίσκω τη δύναμη να τα ρίχνω στον Μητσοτάκη και να κάνω πλάκα με διάφορα μικροθεματάκια, αλλά τα πράγματα ψιλομαυρίζουν."...
ΑπάντησηΔιαγραφήHermis Kefalas
Πέρασες τα όρια λέξεων και έγινες σεντόνι αλλά σε διάβασα .. :)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σεντόνι είναι όταν δεν χωράει και σε πάει αλλού. ��
Giorgos Stamatelos
Ωραία τα λες Φώντα, ως συνήθως. Θέλω να κάνω ένα σχόλιο - παρέμβαση εις ό,τι αφορά το κωλόχαρτο. Άμα έχεις τρεχούμενο νεράκι σπίτι σου και δε στό 'χουνε κόψει, και σαπουνάκι, το κωλόχαρτο είναι αχρείαστο. Οι μουσουλμάνοι κάτι ξέρουν, οι χριστιανοταλιμπάνοι;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όποιος δεν βάζει ποτέ κωλόχαρτο στον κώλο του είναι κερδισμένος. Είναι γεμάτο χημικά.
Giorgos Stamatelos
Έτσι! Κι ένα κάρο λεφτά πεταμένα και μπορεί να βουλώσει κι η χέστρα! Χέστρα κι άστα με τους Ελληνάρες...
Thekla Tselepi
Κανένα βήμα και καμία κατάκτηση ως προς αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως πρόοδο τής ανθρωπότητας δεν είναι δεδομένο. Ανά πάσα ώρα όλα μπορούν ν' αναποδογυρίσουν και να βρεθούμε "αλλού"...
Giorgis Christodoulou
Ακριβώς όπως τα λες. Μόλις διάβαζα και τούτο εδώ:
https://www.lifo.gr/.../den-yparxei-epistrofi-stin...
Δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα όπως την ξέραμε
Thanos Fotiadis
Δικαιολογημένα ή όχι αυτό που ζούμε είναι προφανώς το μεγαλύτερο bullying στη ιστορία της ανθρωπότητας. Αν κάποιοι το εκμεταλλευτούν μετά είναι στο χέρι μας.
Vassilis Serafimakis
Ολα λίγο πολύ και μετά από λίγο ψάξιμο τα κατανοώ αλλά αυτόν τον πανικό ειδικά με το χαρτί τουαλέτας δεν τον πιάνω καθόλου. Πέρα από τ'αστεία είναι μυστήριο.
Ευτυχια Ντουνη
Ευτυχώς που υπάρχουμε και κάποιοι που καταλαβαίνουμε τι πάει να γίνει μέσα από όλη αυτή την προπαγάνδα και τον εκφοβισμό που έχει διασπαρθει διεθνώς.
Aggeliki Marinou
Tiποτα δεν θα είναι ίδιο μετά και κοινωνικά και ατομικά.
Νίκος Σούρσος
ΔιαγραφήΣυμμερίζομαι πολύ τις ανησυχίες σας.
Jonathan Tassis
Το δυστοπικο μελλον που φοβοντουσαν οι παππούδες κ οι πατεραδες μας φαίνεται να ειναι προ των πυλών...η προσαρμοστικότητα του καθε ατομου στην νεα κοινωνια θα ειναι κ ο οδηγος επιβιωσης του απο δω κ περα...Ισως βεβαια,αναλογως κ απο ποια πλευρα το δουμε,να υπαρχουν κ καποια καλα κρυμμένα ωφέλη...θα δειξει...
Spiros Boikos
Βασικά δεν έχουμε μέτρο, άρα δύσκολη η πρόβλεψη.
Nikos Gkikas
Είχα διαβάσει κάπου, πως τα περισσότερα θύματα βιασμού δεν θυμούνται λεπτομέρειες μετά από λίγη ώρα, κι αν θυμούνται, δεν υπάρχει χρονική συνάφεια.
Εβελινα Μαχαίρα
Ακριβώς!!
Κοιτώ τη συμπεριφορά γύρω μου και αναρωτιέμαι, αν προσπαθούμε να προστατεύθουμε από τον ιό η από ραδιενέργεια!
Dionissis Stefanopoulos
Σωστά κύριε Τρούσα
Dionysis Tsaglis
Ακριβώς
Nikos Mitrogiannopoulos
Συμφωνώ με κάθε λέξη.
Jimmy Musicfan
τωρα με τις αλλεργιες που θα φταρνιζόμαστε αρκετά, να δεις!!!��
Dimitris Platamonas
ποιο ωραια περιγραφη δεν εχω διαβαση....
Haris Mantellos
Γιούργκεν Κλοπ, προπονητής της Λίβερπουλ, αριστερών πεποιθήσεων (τρομάρα του) σύμφωνα με δηλώσεις του. Πριν λίγες ημέρες μπαίνοντας στο γήπεδο κάποιοι φίλαθλοι τέντωσαν τα χέρια τους για να τον χαιρετήσουν. Τους αποκάλεσε fucking idiots (δεν χρειάζεται μετάφραση νομίζω) που έκαναν κάτι τέτοιο λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό. Λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Σίγουρα δεν είναι καιρός για τέτοιου είδους χειρονομίες και μπορούμε να τις αρνηθούμε ευγενικά αλλά βγαίνοντας από αυτή την πανδημία -ελπίζω σύντομα και χωρίς άλλους θανάτους- να μην ξεχάσουμε κάποιες συνήθειές μας που έδειχναν εγκαρδιότητα και αγάπη. Πάλι να χαιρετιόμαστε, πάλι να φιλιόμαστε, πάλι να αγκαλιαζόμαστε, πάλι να κάνουμε έρωτα ��. Επίσης όσοι μένουν σπίτι μην περιμένετε ότι θα βγούνε έχοντας δει όλες τις ταινίες του Γκοντάρ ή θα έχουν παρακολουθήσει παραστάσεις της Λυρικής στο youtube. Μην τρελαίνεστε, επιστρέψτε (όταν χρειαστεί) έξω σαν κανονικοί άνθρωποι, όχι σαν τίποτα Χάουαρντ Χιουζ που μάτωνε από την μικροβιοφοβία του τα χέρια του στο πλύσιμο. Μην γίνουμε κάφροι και μυγιάγγιχτοι, μην γίνουμε Γιούργκεν Κλοπ! ΟΚ?
Vassilis Serafimakis
Τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να παίρνομε είναι σαφές πως είναι και ακραία και απαραίτητα. Το πρώτο το καταλαβαίνομε και μόνοι μας, το δεύτερο το συμπεραίνομε από τούς αριθμούς. (Είναι προφανές ότι κάλλιστα θα μπορούσαμε να είμαστε στη θέση τής Ιταλίας, μιάς κι ήταν θέμα καθαρά κάποιας τυχαίας συγκυρίας γεγονότων το θανατικό που πέφτει εκεί. Δεν είναι ότι εμείς πήραμε καλύτερα μέτρα.)
Ο Κλοπ και λίγα είπε, κοντολογής. Είναι όλοι οι ειδικοί στα ΜΜΜ και λένε "όχι σωματικές επαφές, μείνετε σπίτι", κτλ, κι ο άλλος βρήκε την ώρα γιά high five. Ε πως να το κάνομε, he's an idiot!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχει ή δεν έχει δικαίωμα ο καθένας –ερώτηση κάνω– να πάρει το αυτοκίνητό του, να περάσει τα διόδια, και να πάει ν’ αράξει σ’ ένα μέρος, έξω, χωρίς άλλους δίπλα του, να πάρει καθαρό αέρα, να τον δει ο ήλιος και να κάτσει κοντά στη φύση μια ώρα;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήTasos Dervenagas
Έτερον εκάτερον. Το ότι μετακινείται κόσμος στην γηραιότερη επαρχία ενέχει ένα ρίσκο. Ασφαλώς και ο καθένας (πρέπει να) πράττει υπεύθυνα, όπου κι αν βρίσκεται, αλλά δυστυχώς η μαλακία είναι ανίκητη. Από εκεί και πέρα, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Πιο πολύ με προβληματίζει αυτό που θα παγιωθεί με το πρόσχημα του ιού, και στην Ελλάδα, και παντού. Που -μακάρι να διαψευστώ, αλλά θυμίζει την σπηλιά του Πλάτωνα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όποιος είναι υπεύθυνος στην Αθήνα θα είναι και στην επαρχία, δεν υπάρχει διαφορά.
Nicholas Hatziyiannis
Herd immunity δηλαδή;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Nicholas Hatziyiannis
σίγουρα δεν το λες, δεν σου βάζω λόγια, αλλά εκεί οδηγεί η κατάληξη
Antonis Pizzios
Το έχει το δικαίωμα να το κάνει απλά δεν θα το κάνει όλο όπως το περιγράφεις. Θα πάει κ στις ταβέρνες κ θα πίνει κ ρακές. Λες αυτό που είχε πει ο Βουλγαρακης: ότι είναι νόμιμο είναι κ ηθικό. Απλά Δεν ισχύει
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δίκην προθέσεων δεν θα κάνω. Είναι και νόμιμο και ηθικό να φύγεις από την Αθήνα και να πας στο εξοχικό σου.
Antonis Pizzios
συμφωνώ. Αν όμως εκεί που πας δεν κάτσεις μέσα τότε είναι νόμιμο και ανήθικο.
Τέλος δεν μπορείς να κρίνεις στον άξονα του ηθικού κ ανήθικου χωρίς να λάβεις υπόψη την πρόθεση. Συνεπώς το συμπέρασμα σου είναι αστήριχτο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μην κουβεντιάζουμε σαν τους Μόντυ Πάιθον τώρα. Ας το αφήσουμε καλύτερα.
Γιώργος Χαρωνίτης
Δεν είναι το θέμα αν έχει δικαίωμα ή δεν έχει! Το θέμα είναι ότι είναι ηλίθιος, ελληνάρας, χοντρομαλάκας, καραπούτσογλου, γραψαρχίδης, ντενεκές ξεγάνωτος. [Ο κάπταιν Χάντοκ στον Τεν Τεν έβρισκε πολύ καλύτερες βρισιές!].Εκεί είναι το θέμα! Και, δυστυχώς, ζούμε ανάμεσά τους!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ξαναλέω και σ΄ εσένα Γιώργο πως ο υπεύθυνος στην Αθήνα είναι και υπεύθυνος στην επαρχία. Βλέπεις λεωφορεία στην Αθήνα με τρεις ανθρώπους μέσα.
Γιώργος Χαρωνίτης
Και τραμ γεμάτα! Και την Πατησίων τίγκα ενώ η Κηφισίας πριν μισή ώρα ήταν σχεδόν άδεια! Αυτό χθες το απόγευμα. [Πριν από μισή ώρα χρειάστηκε να πάω σούπερ μάρκετ για μερικά χρειώδη. Απέφυγα να πάω στον Σκλαβενίτη - όπου συνήθως πηγαίνω παραδοσιακά - και πετάχτηκα στο μικρό της γειτονιάς μου. Έξω από την πόρτα του, χωρίς να θέλουν να ψωνίσουν, είχαν φτιάξει μια παρέα (>10) γείτονες και γειτόνισσες χωρίς να έχουν ψωνίσει ή να θέλουν να ψωνίσουν - απλά επειδή είναι στην πλατεία - χωρίς μάσκες και κουτσομπόλευαν. Αναγκάστηκα να περάσω ανάμεσά τους!]
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΤραμ εγώ είδα άδειο. Και στους δρόμους ψυχή. Στις πλατείες, στη γειτονιά, βλέπω ανθρώπους. Λίγους, μεγάλους. Συζητάνε. Δεν φιλιούνται. Θα τρελαθούμε στο τέλος.
Αθανάσιος Ζακόπουλος
Και με την συζήτηση κολλάς
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τηρείτε τις αποστάσεις.
Γιώργος Χαρωνίτης στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σου λέω τι είδα χθες το απόγευμα που αναγκάστηκα να κατέβω στους Αμπελοκήπους και τι είδα πριν από λίγο στην γειτονιά μου που αναγκάστηκα να ψωνίσω κάποια πράγματα - ούτε χαρτί υγείας, ούτε αντισηπτικό! Κυκλοφορώ λίγο - γιατί εκ των πραγμάτων ανήκω στις ευπαθείς ομάδες με υποκείμενα νοσήματα - έχω ένα ψιλοκρυολόγημα και φοράω μάσκα όταν πάω σε κάποιο μαγαζί (φαρμακείο, σουπερ μάρκετ, πετ σοπ) αλλά κάνω μισή ώρα πεζοπορία το πρωί πριν πιω τον καφέ μου. Δουλεύω δε από το σπίτι - όπως έκανα μια ζωή, εξάλλου!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε ναι, πρόσεχε. Κι εγώ πέφτω σε ουρές και τις περισσότερες φορές φεύγω, γιατί βαριέμαι, όχι γι' άλλο λόγο.
Γιώργος Χαρωνίτης
Οι ουρές, έτσι κι αλλιώς, με εκνευρίζουν!
Ilias Frantzis
Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Δεν είναι αγγελικά πλασμένος ο κόσμος μας. Όπως δεν είναι ώρα για τέτοιες αναφορές - τοποθετήσεις. Μην χάσουμε το μέτρο της (αυτο) πειθαρχίας.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δίκην προθέσεων δεν θα κάνω. Είναι και νόμιμο και ηθικό να φύγεις από την Αθήνα και να πας στο εξοχικό σου.
Ilias Frantzis
σωστός. Τα γίδια αναρωτιέμαι τι θα τα κάνουμε.
Lakis Leloudas
Και εύχομαι να μην βιώσετε πόσο σκληραίνει η πραγματικότητα όπως βιώνω εγώ με στενό συγγενικό μου πρόσωπο, που δίνει μάχη για τη ζωή του αυτή τη στιγμή στο Σωτηρία και που δεν είναι μεγάλης ηλικίας και δεν ξέρει πως μολυνθηκε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχει καμία σχέση αυτό που λες εσύ εδώ, μ' αυτό που έγραψα.
Alex Goulielmos
Το δικαίωμα δεν ταυτίζεται πάντα με το ηθικά (ή κοινωνικά εν προκειμένω) σωστό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δίκην προθέσεων δεν θα κάνω. Είναι και νόμιμο και ηθικό να φύγεις από την Αθήνα και να πας στο εξοχικό σου.
Akis Kapranos
Όποιο φίλο μου Ιταλό ρώτησα γιατί γαμήθηκαν όλα, μου ειπε το ίδιο πράγμα: Κάναμε τη μαλακία και πήγαμε στα χωριά μας.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι μαλακίες στην Ιταλία είναι πολλές. Δεν είναι μία.
Akis Kapranos
Διαγραφήhttps://www.rodiaki.gr/.../ixnhlaththhke-to-kroysma-ths...
παντως, το κακο ξεκινησε και αλλου
«Ιχνηλατήθηκε» το κρούσμα της Καρπάθου: Μεταδόθηκε από επισκέπτη στο νησί | Η ΡΟΔΙΑΚΗ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν λέει τίποτα αυτό. Ούτε διευκρινήσεις δίνονται ούτε τίποτα. Πώς, γιατί πήγε εκεί κ.λπ. Υπάρχουν 100 λόγοι για να ταξιδέψει κάποιος, και όχι μόνο για να κάνει τουρισμό (σε στυλ αδιαφορίας).
Όσον αφορά σ' αυτό με τα χωριά θα ήθελα να ήξερα για την Ιταλία, αν υπάρχουν στοιχεία, πόσοι από τους πεθαμένους είναι από χωριά και πόσοι από μεγάλες πόλεις. Αυτά τα στοιχεία έχουν ένα νόημα.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Για την ιταλία υπάρχουν καθημερινά στοιχεία ανά περιφέρεια. 2,5 χιλ νεκροί λομβαρδία, 4 νεκροί στη σικελία. Όσοι έφυγαν τις πρώτες μέρες για το νότο γλίτωσαν πολλά, χωρίς -προσωρινά- να διασπαρεί η ασθένεια. Έτσι κι αλλιώς όσο δεν υπάρχει εμβόλιο, θεωρητικά μπορεί να υπάρξει κι άλλη εστία εξάπλωσης (αν και τώρα ο κόσμος είναι ενημερωμένος, παίρνονται μέτρα που πρέπει να διαρκέσουν κλπ.). Θεωρώ την αθήνα που έχει το μισό πληθυσμό, εν δυνάμει πολύ επικίνδυνη αν ξεφύγει το πράγμα, και όχι αυτονόητο το ότι δεν πρέπει να "αραιώσει", έστω οργανωμένα και με προσοχή.
https://github.com/.../dpc-covid19-ita-scheda-regioni...
pcm-dpc/COVID-19
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει η Λομβαρδία είναι τεράστια περιοχή. Το θέμα είναι πόλεις-χωριά (στη Λομβαρδία). Σίγουρα σε πόλεις σαν την Αθήνα κινδυνεύουμε περισσότερο - γι' αυτό δεν χρειάζονται στοιχεία.
George Dedes
Ναι αλλά υπάρχουν και μαλάκες...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άμα είσαι μαλάκας στην Αθήνα θα είσαι και στην επαρχία.
George Dedes
άλλο αυτό...
Σλίκιτι Σλίκ
Το οτι η τωρινη κυβερνηση ειναι ενα ματσο φασιστομουτρα π δν ηθελαν να τους κλεψει τη δοξα η τροικα γ το ξηλωμα του εσυ ειναι δεδομενο. Αν ομως παμε να τους κρεμασουμε ολοι στο συνταγμα οπως τους αξιζει θα κολλησουμε επισης ολοι. Η στατιστικη δν χαμπαριαζει απο δημοκρατικες ευαισθησιες οταν το αλλο μονοπατι ειναι περισσοτεροι νεκροι. Κ δεν χωραει καμια συζητηση επ αυτου. Το να ειναι καποιος ασυμπτωματικος κ να μενει σπιτι του (οσο μπορει ο ανθρωπος) δεν ειναι το ιδιο με το να βαζει την οικογενεια στο αμαξι κ να πηγαινει διακοπες σε αλλη περιοχη που κ παλι ενδεχεται εστω κ ενα μελος της οικογενειας να κολλησει εστω εναν. Οι αριθμοι δεν μας κανουν τη χαρη δυστυχως. Οταν ερθει η ωρα των ευθυνων εδω ειμαστε ολοι να τους παρουμε τα κεφαλια. Το καλεσμα ειναι να μην ξεχασουμε. Αλλα τωρα να κατσουμε στα αυγα μας.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΞαναλέω, άμα είσαι υπεύθυνος στην Αθήνα, είσαι και στην επαρχία, δεν υπάρχει διαφορά.
Σλίκιτι Σλίκ
κ ομως δυστυχως υπαρχει γιατι ειμαστε ανθρωποι φωντα. Τα επιδημιολογικα μοντελα δν χαριζονται ουτε οι κλινες του εσυ αυξανονται (δια μαγειας). Οποτε κραταμε αυτη την τελευταια προταση ως ευαγγελιο επειδη ακριβως ειμαστε ανθρωποι κ βασισμενοι σ αυτη κανουμε το χρεος μας εναντι σ αυτους που μας αντιμςτωπιζουν χρονια τωρα σαν σκουπιδια κ θα το παιζουν ηρωες στις πλατες μας.
Haris Mantellos
Σωστά μέχρι στιγμής τα μέτρα αλλά αρχίζει και βρωμάει το πράγμα και κρατώ και επικροτώ την τελευταία φράση σου για τον φασισμό και ολοκληρωτισμό. Συν τοις άλλοις ας μην ξεχνάμε και τους μοναχικούς ανθρώπους αυτές τις μέρες που δεν έχουν έναν δικό τους άνθρωπο στο σπίτι να πούνε μια κουβέντα. Μοναξιά, κατάθλιψη και...από το μυαλό ενός τέτοιου ανθρώπου μπορεί να περνάνε περίεργες ιδέες. Μακάρι να μην δούμε τίποτα άλλες καταστάσεις...
νικος ηλιοπουλος
Θα μας γεμίσουν κι'ενοχές επειδή θέλουμε να πάμε καμμιά βόλτα, αλήθεια τι ξεφτιλίκι αυτό στη παραλία της Θεσσαλονίκης, περιπολικά και μηχανές να έχουν πάρει στο κατόπι περιπατητές(να πω ότι υπήρχε και συνωστισμός) και από πίσω τα κανάλια για τη "δικαίωση" του Κυριάκου και των τοπικών παραγόντων.
Mike Beles
Εχεις απολυτο δικιο...θυμιζει μερες χουντας...
Takis Psaltis
αν και δεν διαφωνώ με τα μέτρα απαγόρευσης, υπάρχει μια ενδιαφέρουσα πτυχή του θέματος.... δίαβασα αλλού ότι η τροχαία έδωσε στοιχεία ότι δεν επρόκειτο περί μαζικής εξόδου, αλλά περί ουράς λόγω καθυστέρησης στο χειρισμό πιστωτικής κάρτας αντί μετρητών,,,,,οπότε στην περίπτωση αυτή είναι θέμα καθαρά των εταιριών παραχωρησιούχων.....
Giorgos Stamatelos
Μιά χαρά τα λές. Έτσι ακριβώς. Εκφασισμός μετά προσχημάτων. Κοινοποιώ.
Stathis Nikokavouras
εδω συμφωνουμε απολυτα....πως να μεινει ο αλλος στην αθηνα οταν υπαρχει ο φοβος..καπου γινεται too much
Stam Ekmek
Ετσι ακριβως
Panagiotis Peristrefomenos
Πεστα ρε φίλε άντε γιατί έχουμε τρελαθεί τελείως...
Γιαννης Καραμπιτσος
έχει βεβαίως το δικαίωμα !!
Christophoros Godot
ΔιαγραφήΕίμαστε ξύπνιος λαός και μπορούμε να εκλογικεύουμε τα πάντα και να πείθουμε πρώτα τον ίδιο μας τον εαυτό και μετά να το περνάμε σαν άποψη στους άλλους. Δεν χρειάζεται νομιμοφροσύνη αλλά σκέψη πέρα από το εγώ. Το εγώ είναι ο μεγαλύτερος φασίστας.
Yannis Pandis
Δεν κάνεις ερώτηση, έχεις την σίγουρη απάντηση. Αφού πιστεύεις ότι αυτά συμβαίνουν επειδή «το λέει ο Μητσοτάκης» οκ. Έρχεται ο φασισμός και ο ολοκληρωτισμός αλλά εμείς δεν το έχουμε καταλάβει γιατί είμαστε πρόβατα και καθόμαστε στο σπίτι μας.
Nektarios Sakellariou
Μπορεί χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στη δημόσια υγεία . Οι άνθρωποι στα πλοία προφανως δημιουργούν θέμα στη δημόσια υγεία .
Dimitris Trox
Έλευση αντίχριστου κοντά είναι
Hermis Kefalas
Πατερναλισμος λέγεται αυτό που περιγράφεις...Δυστυχώς οι άνθρωποι είναι αρκετά ηλίθιοι για να πάνε να συναντήσουν κ άλλους ηλίθιους να ψήσουνε, να πιουν τσιπούρα να αγκαλιαστουν κ να χορέψουν "των Ελλήνων οι κοινότητες..." . Ασφαλώς και ευτυχώς βέβαια, δν είναι όλοι ηλίθιοι αλλά καίγονται μαζί με τους άλλους ...
Dimitris Trox
Αν βγει προφητεία, πιθανόν εμβόλιο νάνε τσιπακι στο δέρμα μέσα.Δεν το κάνεις η παίρνεις τα βουνά η η...
Ilias Pitsios
Πάντως αν υποθέσουμε ότι υπήρχε μια επείγουσα ανάγκη να μην πεταχτεί ούτε ένα σκουπίδι στις παραλίες για κάποιο διάστημα θα προτιμούσα να χάσω κ εγώ το δικαίωμα να πάω σε αυτές παρ’ όλο ότι είμαι βέβαιος ότι εσύ και εγώ προσωπικά δεν θα αφήναμε σκουπίδια. Διότι ξέρω πως ο μέσος Έλληνας θα αφήσει σκουπίδια.Και ναι αυτός που είναι αφελής στην Αθήνα θα είναι εξισου αφελής κ στη επαρχία αλλά καλύτερα να αφήσει σκουπίδια μόνο τη γειτονιά του και όχι και στην παραλία. Συμφωνούμε βέβαια πως η δήλωση του υφυπουργού ήταν άκρως εξοργιστική...
Stratis Armenakis
Ναι μεν,αλλα...το παρελθον της ανευθυνοτητας μας αλλα προδιδει...κατα το ημισυ συμφωνω δεν διαφωνω...
George Pantavos
ο μαλακας είναι παντού.
Ωστόσο ο μαλακας της Αθήνας θα μολύνει την μολυσμένη Αθήνα ή έστω προσπαθεί η Αθήνα αν θελεις να περιορίσει τον συγκεκριμένο μαλακα.
Ωστόσο Ο "μαλακας" της επαρχίας ή του νησιού που είχε την ευκαιρία να παραμείνει με την υγεία του άθικτη (λόγο του πρανές της χώρας μας) ωστόσο μαλακας,
Γιατί να του την χαλάσουμε; Γιατι να του την στερήσουμε;
Επιπλέον γιατί να επιβαρύνουμε το ήδη πετσοκομμένο σύστημα υγείας με τους μαλακες και να μην αντιμετοπιζουμε τις απώλειες.
Γιατί να μπούμε σε μονοπάτια επιλεκτικής νοσηλείας; Για τους μαλακες;
Το τι θα έπρεπε να γίνει, είναι αυτονόητο και ολοι το γνωρίζεται,
Ωστόσο ναι, είναι χούνταρα καραμπινάτη όλο αυτο, έτσι ... για το παιχνίδι των συζητήσεων.
Έχει τους λόγους του ομως και είναι αυτονόητο πάλι.
Αν δεν μπορούμε να τα ξεχωρίζουμε αυτά.
Πολύ λυπάμαι, διότι όπως και να ‘χει,
Σε δυο βδομάδες θα είναι αυταπαντητο το ερωτημα αυτό και θα κοιταχτούμε καλύτερα.
Είναι γραμμένο ρε φίλε, πως το λένε, πως είπε ο καπλαμάς σας είδαμε από τις κάμερες(;)
Jimmy Musicfan
Διαγραφήυπαρχει και το Αγιο Όρος και τα ξερονήσια, και ακατοίκητα χωριά στα βουνά, μένεις μόνος σου μια χαρά. Εφόσον μένεις σε πόλη με άλλους που τους ψηφισε η πλειοψηφία, κάνεις ότι σου λένε. Και μένα μου κόψανε το μισθό, με κλέψανε , τι να κάνω; του κεφαλιού μου;; γίνε πρωθυπουργός 'εσυ', ν'αλλάξεις την κοινωνία, δε γίνεται, πουθενα δε συμφωνούν όλοι με τις σημερινες πολιτικοθρησκευτικες δομές, αφού τ αξέρεις αυτά, τι γράφεις;;;;
Petros Kozakos
Σε λίγον καιρό θα βλέπουμε την φύση μόνο μέσα απο ντοκιμαντέρ και απο κινηματογραφικές ταινίες τύπου "1984".
Όσο για την "φύση" των συντρόφων μας, θα την επισκεπτόμαστε όπως τα super market ... μόνο με κουπόνια.
Mike Beles
Εγω μενω Ναύπλιον...η μητερα μου σε χωριο 20 χιλιόμετρα ...Δηλαδη να μην την επισκέπτομαι (με τη λογικη του Μητσοτακη )…???
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι πολλοί μ@λάκες, φασίστες, στρατόκαυλοι, που ονειρεύονται... γενική απαγόρευση κυκλοφορίας με καταστολή και κυρώσεις, με αστυνομικούς και στρατό στο δρόμο."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Karampelas
Με αφορμή τον κορονοιο, επιχειρούν να πάρουν την ρεβάνς. Να τελειώσουν οριστικά με την ΄΄Μεταπολίτευση΄΄.
Ilias Frantzis
... καλά τώρα, αυτή τελείωσε το '81.
Ilias Frantzis
Γιατί γίνεσαι κακός?
Stathis Nikokavouras
αυτο ακριβως..χτες πεθανε στο ανθος της ηλικιας της 93 χρονων..απο κορωνοιο..οσοι εχουν παει αυτοι οι δεκα ειναι απο 80 και πανω..πιο πολλους εχει φαει η γριπη..καπου 100 ..αυτο ακριβως γινεται τωρα που λες.. ο τζιμακος ο πανουσης ξερεις πως θα τολεγε...?ο αδωνης ηδονιζεται ...θα λεει μετα απο ατι χρονια εγω σταματησα την κυκλοφορια εγω τους εκλεισα μεσα....να σου κανω μια προβλεψη...σε καμια 20 μερες θα σκασει ενα κινημα ολοι εξω στο φεισμπουκ.....και θα γεμισουν παραλιες θα ανοιξουν μαγαζια καφετεριες και ολα...ειναι η φυσικη αντιδραση..ελατηριο...συμπιεση και μπουμ.θα σκασει...για να δουμε θα πεσω μεσα?α ξεχασα φωντα...απαγορευτηκαν και αυτα..βολτα με σκαφος αναψυχης...λες και θα κολησουμε καποια τσιπουρα η θα μας κολησει εμας......η χουντα ειναι εδω....
οσο για τα φερετρα που εδειξαν τα ελληνικα καναλια για κοιτα λιγο αυτο....δεν χρειαζεται να ξερεις και πολλα ιταλικα..ειναι απο το 2013 που πνιγηκαν στην λαμπεντουζα οι αφρικανοι που ερχονταν με μια σχεδια που ειχε πανω καπου 350-400 ατομα και δεν αντεξε......προσπαθω να καταλαβω τι παιζει....κατι με μπερδευει στην υποθεση...ο δρομος δειχνει για παγκοσμιο κραχ..και δυο μετωπα ρωσσια ,κινα - αμερικη ...θελει ψαξιμο ...περσυ η ιταλια ειχε 9200 νεκρους απο γριπη και 472 χ ηταν τα κρουσματα...τι να πιστεψεις....για δες αυτο...
https://www.difesapopolo.it/.../Lampedusa-3-ottobre-2013...
Lampedusa 3 ottobre 2013, la strage che fece aprire gli occhi all'Italia
Zak Famellos
Όταν σαυτην τη δυσμοιρη χώρα που απτά κάρα πέρασε στα καγιέν σε μια νύχτα,ο καθένας κάνει ότι θέλει.. κάποιος πρέπει να κάνει τον μπαμπούλα... Ευτυχώς η δυστυχώς.. προσωπικά προτιμώ να μην πεθαίνει κόσμος όπως στην Ιταλία παρά να κλαίγομαι για στρατιωτικούς νόμους (τη δεδομένη στιγμή) πράγμα το οποίο μπορεί και να μας σώσει. Προσωπικά για να τελειώσει όλο αυτό είμαι έτοιμος να το πληρώσω με κάθε περιοριστικό τίμημα.
Dionysis Tsaglis
Επιτρέπονται τα πάρτυ τέτοιες μέρες;
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Kenny Rogers...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=7hx4gdlfamo
Kenny Rogers - The Gambler
Patritsopoulos Nikos
στο συνταγμα ειχε καποτε φαντσφουνταδικο διεθνη αλυσιδα με το ονομα του
Θανάσης Ζελιαναίος
Κοτοπουλάδικο δεν ήτανε; Ή κάνω λάθος;
Patritsopoulos Nikos
μπραβο,μου χε κανει εντυπωση οτι ειχε παντου τη φατσα του,απο χαρτοπετσετες εως πιατα
Θανάσης Ζελιαναίος
Είμαι σίγουρος ότι ότι είχα πάει μία φορά αλλά είχα την εντύπωση ότι ήταν στη Δαβάκη στην Καλλιθέα και όχι στο Σύνταγμα.
Είχε κείνες τις παναρισμένες τις αηδίες τις αμερικανιές. Τελικά δεν ξέρω τι ήταν χειρότερο τα τραγούδια του ή τα κοτόπουλα του;
Patritsopoulos Nikos
τραγουδαρα παντως το κομματι
Θανάσης Ζελιαναίος
Αυτό το συγκεκριμένο ναι δεν το συζητάμε!
Vassilis Serafimakis
https://en.wikipedia.org/wiki/Kenny_Rogers_Roasters
Kenny Rogers Roasters - Wikipedia
Eκείνος ο Anthony Bourdain, ωραίος τύπος, σεφ που είχε και εκπομπές που ταξίδευε και δοκίμαζε φαγητά από όλο τον κόσμο, είχε ρωτηθεί κάποτε ποιό ήτανε το πιό αηδιαστικό πιάτο που του σερβίρανε ποτέ στα ταξίδια του κι απάντησε
"Κentucky Fried Chicken"!
Θανάσης Ζελιαναίος
Αλήθεια ρε σείς, ο Καμπουρίδης ζει;
Patritsopoulos Nikos
να ρωτησω τη μανα μου που τον λατρευει
Γιώργος Χαρωνίτης
Ζει! Και βασιλεύει!
Patritsopoulos Nikos
https://www.youtube.com/watch?v=q2IZfNbLVO8
Μεινε κοντα μου Γιωργος Καμπουρίδης
Σχόλια από το fb περί country music...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Βασιλειάδης
Εδώ δεν έχουμε ακούσει ούτε τον Johnny Cash. Για να μην πω ότι ακόμα κι ο Bob Dylan, πέρα από 5-6 τραγούδια, είναι άγνωστος στους Έλληνες.
Aris Karampeazis
Ήρθε πάντως η Americana από κάποια φάση και μετά και κάπως μπαλαντζαρε το πράγμα. Ειδικά στην γενιά μας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Με την κλασική κάντρι όμως εξακολουθούν να μην ασχολούνται. Από την americana οι νεότεροι ανακάλυψαν το country rock, που κάποιοι παλιότεροι το ξέρανε από τους Byrds και τον Dylan.
Vassilis Serafimakis
Στο μεταξύ είναι γνησιώτατη δημοτική/λαϊκή μουσική! Θα την πλησιάζαμε περισσότερο αν δεν ήταν ταυτισμένη με αυτό που λες, δηλ αμερικανική μουσική τού συντηρητικού κατεστημένου, και τα παρόμοια. Ισως αν ξεκίναγε η προσέγγιση από εκείνο το τιτάνιο έργο τών 6 δίσκων τού Λόμαξ στη Σμιθσόνιαν Φλοκγουαίης.
Panos Padazo
Έχει πολλές βαριάντες, όπως και η τζαζ, απλώς την συνέδεσε η κοινή γνώμη με τους καουμπόιδες και τα γελάδια. Επίσης μη και σταματήσεις να γράφεις τα πολιτικά σου, θα μας απογοητεύσεις. Προχώρα ✊
Stam Ekmek
Πράγματι η country ειναι παρεξηγημενη στην χωρα μας....οπως εξαλλου και η ρεγγε, σε διαφορετικο βαθμο και τροπο (αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβέντα)
Takis Psaltis
στην ελλάδα, τη συμπίεσε η folk από τη μία και το southern rock από την άλλη....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπάρχει country-folk και φυσικά country στοιχεία υπάρχουν και στο southern. Να μην ξεχνάμε πως το ίδιο το rock n' roll χοντρικά είναι 70% blues και 30% country.
Takis Psaltis
....εδώ ακόμα και οι stones με το sticky fingers και το exile
Giannis Mellios
ΔιαγραφήΔυστυχώς κ εγω τετοια απαξιωτική αποψη κ αδιαφορία είχα κ εγω για την country .. μεχρι που ακουσα αυτη τη δισκάρα κ στάνιαρα :
https://youtu.be/OETmFf_9Zjk
Ain't No God In Mexico
Takis Psaltis
.... επίσης να μην ξεχάσω τους Eagles που επισκίασαν τους πάντες και τα πάντα στα μέσα του 70.... αν θυμάμαι υπήρχε και το είδος country rock.....
Takis Psaltis
.... με μοναδικό αντίβαρο στην τότε ΕΡΤ... τον John Denver,,,,, έπαιζε μανιωδώς.....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το κάντρι ροκ είναι άλλη ιστορία. Αυτό το μάθαμε από Byrds, Dylan, Band και διαφόρους άλλους.
Κώστας Δευ. Άξιος
Κι εγω είχα πάρει επι τούτου αυτό το τεύχος! Φοβερό cd. Είναι ακριβώς έτσι αυτό που περιγράφεις για την country στην Ελλάδα!
Xaris Symvoulidis
έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα (και κάπου έχω σίγουρα το τευχος Jazz + Τζαζ με την Alison Krauss)
Harry Gordon
Και πιο παλια Φωντα με μπαντζο και τρεμαμενες φωνες απτο μουνσαιν
Antreas Prentanos
Α ΚΡΙ ΒΩΣ!
Thodoros Papadopoulos
Ned sublette
Haris Mavridis
Εξαιρετική η αναλυση για την "παρεξηγημενη" Country. Τεράστια ποσοτητα και ποιότητα, καταπληκτικες φωνές και εξαιρετικοί μουσικοί. θα προσθεσω : Waylon Jennings, Emmylou Harris.
Stathis Nikokavouras
φωντα δυστηχως μετα το ακουσμα δυο τριων τραγουδιων κατανταει βαρετη και μονοτονη σιγα μην παρει καποιος ντολυ παρτον για να βαλει στην δισκοθηκη του...υπαρχουν τοσες χιλιαδες αλλες επιλογες που πρεπει να αξιολογηθουν πρωτα λογω οικονομικου και μετα λογω γουστου...τι να προλαβει να αγορασει ο ανθρωπος..και αναμεσα σε ενα δισκο μπλουζ η καντρυ μιουζικ τι θα επιλεξει?αναμεσα σε ενα δισκο που παιζει ο κιθ τζαρετ και η ντολυ ξαναπαρτον τι θα παρει σπιτι του...η μονη ντολυ που αξιζε ηταν το αλογο...η αλλη ειναι για να ακουστει μια φορα η φωνη της καθε 3 χρονια και πολυ που ειναι..με το lady του ροτζερς το καλοκαιρι του 80 εκλεινα το μπλουζ προγραμμα στο κρι κρι τοτε....μετα εβαζα αυτο το αγιο τραγουδι και τους ελεγα παμε εξω στο σκοταδι να δουμε τα αστερια και ισως να περασει και κανα ufo...και καθε βραδυ εβλεπαν..με τοσα ποτα που ειχαν πιει .....ποσοι καλοκαιρινοι ερωτες.ποσοι δεσμοι ,ποσα παιδια και ποσα διαζυγια για χαρη μου...μην αμφιβαλεις για αυτο...no doubt about it..
https://www.youtube.com/watch?v=WeiufBduVE8
Hot Chocolate - No doubt about it
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχεις δίκιο Στάθη (για μένα). Ο κόσμος αγνοεί παντελώς την κλασική κάντρι και δεν υπάρχει άλλη τραγουδίστρια για να σου φτιάξει το κέφι και τη μέρα από την Dolly Parton. Κανένα blues δεν μπορεί να πιάσει το feel good ενός σωστού κάντρι τραγουδιού. Εγώ πιστεύω πως αν ο κόσμος την γνώριζε καλύτερα την κάντρι θα είχε άλλη αντιμετώπιση στη χώρα μας, αλλά τώρα είναι αργά πια. Κατά τα λοιπά, όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές, τα γούστα του καθενός είναι σεβαστά. Κι εγώ δεν κάνω ποτέ κουβέντα πάνω στα γούστα. Ό,τι γουστάρει ο καθένας ακούει.
Νίκος Σούρσος
εγώ ακόμα αυτή την άποψη έχω για την κάντρι. δεν μου πάει μάλλον η αρμονία της
Andreas Frogoudakis
https://youtu.be/guW0r8R4DQE
Randy Newman - Old Kentucky Home
Konstantinos Zachopoulos
Εχω αγοράσει δεκάδες διαμάντια country δίσκους με 1-2 ευρώ (και το αντίστοιχο σε δραχμές). Ευτυχώς που τη σνομπάρουν οι πολλοί - χωρίς καν να τη γνωρίζουν, ώστε να μπορούν να ξεχωρίζουν την πλέμπα από το χρυσάφι
http://www.timeisonourside.com/STCountryRock.html
ΔιαγραφήΚ.Π.
Διαγραφή