Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 259

12/5/2020
Γκάτσος σήμερα. Είδα πολλά ποστ. Πέθανε τέτοια μέρα το '92. Εγώ πρότεινα χθες Γκάτσο (την "Πικραγαπημένη"), δίχως να έχω κατά νου το σημερινό. Προτείνω και τώρα όμως...

12/5/2020
Ελπίζω η ΕΡΤ να μην διέπραξε τοιούτο έγκλημα. Να μην έσβησε τη "Δισκοθήκη για Νεολαία" του Μαστοράκη, για να γράψει πάνω στα ίδια tapes το "Ζήτω το Ελληνικό Τραγούδι" του Σαββόπουλου... 😉

11/5/2020
Κάποτε οι δεξιοί, στη χώρα, εργάζονταν κάτω από δύσκολες συνθήκες. Χαφιέδες, γκοτζαμάνηδες, τραμπούκοι, βασανιστές κ.ο.κ. Σήμερα το πολιτικό προσωπικό της δεξιάς στη χώρα δεν έχει εργαστεί έτσι. ΔΑΠίτες των αμφιθεάτρων του LSE και της επικοινωνίας. (γέλιο)

11/5/2020
Ο Δημήτρης Χορν είπε ελάχιστα τραγούδια στη διαδρομή του – εξάλλου δεν ήταν επαγγελματίας τραγουδιστής. Και είναι απορίας άξιον πώς μερικά απ’ αυτά τα τραγούδια δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό, ενώ κάποια άλλα παραείναι.
Η «Πικραγαπημένη» είναι από τα ωραιότερα τραγούδια που είπε, πάντως. Είχε στίχους του Γκάτσου και μουσική ενός συνθέτη (δεν είναι ο Χατζιδάκις), που αν δεν τον γνωρίζεις (αν δεν ξέρεις δηλαδή ότι έχει γράψει αυτός τη μουσική) αποκλείεται να μαντέψεις τ’ όνομά του. Είναι ο συνθέτης της σύγχρονης μουσικής, της ηλεκτρονικής (άκου στα σχόλια) και της πρωτοπορίας Δημήτρης Τερζάκης, που έχει μεγάλο έργο στην Γερμανία.
Το τραγούδι είναι από θεατρικό της εποχής (1962) και οι στίχοι του Νίκου Γκάτσου είναι μάθημα για όλο το pagan folk.

11/5/2020
Ψάχνω σε παλιά Jazz & Τζαζ, για να βρω κάτι δικές μου reviews που τις χρειάζομαι για ένα κείμενο που θέλω να κάνω τώρα, και κάπως έτσι ξεφύλλισα μερικά τεύχη. Έφαγα τα νειάτα μου σ’ αυτό το περιοδικό, τα καλύτερα επαγγελματικά χρόνια μου κι έτσι έπρεπε να γίνει. Έτσι άξιζε να γίνει.
Κοιτάω τι είχα γράψει στο τεύχος 101/102, από τον Αύγουστο του 2001 και παθαίνω πλάκα. Τώρα, σχεδόν 19 χρόνια μετά. Πού εύρισκα την όρεξη και το κουράγιο για όλα αυτά;
Στο συγκεκριμένο τεύχος έχω κείμενα για τον Robin Williamson (Incredible String Band) και τον Geoff Muldaur. Άρθρα για τους Embryo και τον Lee Konitz (δεν το θυμήθηκα να το «χτυπήσω» και να το μεταφέρω στο δισκορυχείον, με την αφορμή του πρόσφατου χαμού του), γράφω για blues, για electro, για ελληνικά άλμπουμ (reviews για δεκάδες δίσκους δηλαδή), γράφω για τους χαρντροκάδες Stray και στο (έντυπο) δισκορυχείον για την Caterina Caselli και τον Rocky Roberts. Και το κλου; Άρθρο τεσσάρων σελίδων με 15 δίσκους world-trance (μέχρι και τον Τερλέγκα αναφέρω εδώ!). Αφιέρωμα όπως λέμε. Από το παρελθόν, μέχρι το τότε «τώρα». Και όλα αυτά σ’ ένα μόνο τεύχος.
Ορίστε και η σχετική λίστα, με κείμενα ξεχωριστά για όλα αυτά τα θαυμάσια άλμπουμ.
Τεύχος θησαυρός. Με πληροφορίες, με κριτικές, με απόψεις, με αφορμές για ψάξιμο στο παρελθόν, με... με... με... Όποιοι το έχουν, το ξέρουν 
1. MALACHI: Holy Music [Verve, 1968]  
2. JOHN FAHEY: The Yellow Princess [Vanguard, 1968] 
3. ASH RA TEMPEL: S/T [Ohr, 1971]  
4. USTAD ALI AKBAR KHAN: The Peaceful Music [Mushroom, 1971]  
5. PHILIP GLASS: Changing Parts [Chatham Square, 1972] 
6. DZYAN: Electric Silence [Bacillus, 1974]
7. BRAST BURN: Debon [Voice, 1976] 
8. ROMAN BUNKA: Dein Kopf Ist Ein Schlafendes Auto [Edition Goldader, 1980] 
9. BENGT BERGER: Bitter Funeral Beer [ECM, 1982]  
10. FUTURO ANTICO: Dal Primitivi All Elettronica [Casal Gajardo, 1980]  
11. THURSTON MOORE / EVAN PARKER / WALTER PRATI: The Promise [Fruit Tree, 1996/97]
12. DISSIDENTEN: Instinctive Traveler [Exil, 1997]
13. KOCH, SCHUTZ, STUDER & EL NIL TROOP: Heavy Cairo Traffic [Intuition, 1997]
14. PODJAMA & LES GNAWA DE MARAKESH: S/T [Altri Suoni, 2000]
15. AFROCELT SOUND SYSTEM: Volume 3, Further in Time [Real World, 2001]

11/5/2020
Αν σε 2-3 βδομάδες δεν γίνει χαμός στις ΜΕΘ, λόγω μπύρας, πάρτυ, συνωστισμών κ.λπ., τότε κάτι πήγε στραβά με τα μέτρα αυστηρής καραντίνας του Μητσοτάκη. Η λογική το λέει αυτό. Να δούμε, τότε, πώς θα διαχειριστούν το ενδεχόμενο φιάσκο τού εγκλεισμού (με τις τρομερές κοινωνικές, οικονομικές και άλλες συνέπειες) οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου.

11/5/2020
Οι μεγάλοι ηθοποιοί φαίνεται ότι είναι μεγάλοι ακόμη και στον πιο μικρό ρόλο τους. Ακόμη και σ’ ένα τραγούδι, σε μια διαφήμιση, σε μια χαζή κωμωδία.
Δεν χρειαζόταν να δεις την Καρέζη στο Μεγάλο μας Τσίρκο, για να καταλάβεις ότι ήταν μια πολύ καλή ηθοποιός, το διαπίστωνες και από τις πιο μέτριες ταινίες της. Δεν χρειαζόταν να δεις τον Χορν στο θέατρο, για να αντιληφθείς πως ήταν μεγάλος, αρκούσε να τον ακούσεις στον «Ηθοποιό». Το ίδιο για τον Αλεξανδράκη, τον Κατράκη (που ήταν μεγάλος ηθοποιός ακόμη και στα μελό της Κλακ Φιλμς) κ.ά. Και την Κάλλας, ακόμη και αν δεν την γουστάρεις σαν φωνή, σαν σοπράνο, σαν ντίβα (γιατί δεν ακούς όπερα κ.λπ.), αντιλαμβάνεσαι το μέγεθός της βλέποντάς την στην Μήδεια του Παζολίνι. Αντιθέτως, ο Σπύρος Παπαδόπουλος (που μπορεί να είναι συμπαθής σαν άνθρωπος, αλλά δεν εξετάζουμε αυτό) είναι κακός ηθοποιός όπου και να τον δεις, είτε στο θέατρο, είτε στο σινεμά, είτε στην τηλεόραση, είτε στην τηλεοπτική ταβέρνα, είτε στη διαφήμιση.
Εγώ τον Λούλη δεν τον έχω δει στο θέατρο, αλλά όπου τον έχω δει (στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο) δεν μου προξενεί απολύτως τίποτα. Βλέπεις τρία λεπτά τον Λεμπεσόπουλο και λες, επ εδώ κάτι συμβαίνει, το ίδιο με τον Μαρκουλάκη (που πάντως δεν είναι Αλεξανδράκης), τον Ξάφη και ορισμένους ακόμη τής πιο νέας γενιάς. Εντάξει, Σταμουλακάτοι δεν είναι όλοι, αλλά είναι καλοί ηθοποιοί. Ο Λούλης είναι αδιάφορος.

10/5/2020
Νίκος για Άννα
[αυτό ναι, μάγκες μου, είναι τραγουδάρα, ζεμπεκιά προχωρημένη]

11 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Οι μεγάλοι ηθοποιοί φαίνεται ότι είναι μεγάλοι ακόμη και στον πιο μικρό ρόλο τους."...

    Ioannis Fokas
    Επίτρεψέ μου μία αναφορά στον Βαγγέλη Μουρίκη τον οποίο θεωρώ καλό ηθοποιό.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καλός είναι, αλλά μανιερίστας. Παίζει συνέχεια το ίδιο πράγμα.

    Akis Kapranos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μεγάλο λάθος εδώ και θα επιμείνω - Δες τον να παίζει τον μεγαλοαστό γιατρό στις Παρέες, δες τον να παίζει τον νταλικιέρη σε φουλ κωμικό ύφος στους Ισοβίτες του Μαραγκού, δες τον στο Βασιλιά του Γραμματικού και μετά δες ποσο διαφορετικός είναι στις ταινίες του Οικονομίδη - ακόμα και μεταξύ τους: Φωνακλάς και φουλ εκφραστικός στην Ψυχή, σιωπηλός και εντελώς υπαινικτικός στο Μικρό Ψάρι. Εϊναι τρομακτικά πολύπλευρο ταλέντο.
    Δε μου αρέσει καθόλου σε μια ταινια μονο, στο Ψυχη Βαθιά.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Οι περισσότεροι απ' αυτούς τους ρόλους εμένα μου φαίνονται ίδιοι. Δεν βλέπω καμμία επί της ουσίας διαφορά ανάμεσα στην ταινία του Γραμματικού και του Οικονομίδη (όσον αφορά στο ρόλο και το παίξιμο του Μουρίκη).

    Akis Kapranos
    https://www.youtube.com/watch?v=Z1eErmpl8Ms
    psixi sto stoma siga th gomena
    https://www.youtube.com/watch?v=rdwNqW8miOI
    Είμαι αντικοινωνικό στοιχείο...
    Νομίζω περισσότερο εχουν μανιέρα οι σκηνοθέτες ενίοτε - εδώ αναγνωρίζω αυτό που λες.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τον είδα πρόσφατα τον Βασιλιά, ξανά. Τον είχα δει και τότε που βγήκε. Μεγάλος ηθοποιός ο Μηνάς Χατζησάββας. Στην ταινία τους παίρνει όλους σβάρνα.

    Akis Kapranos
    Κανείς ηθοποιός δε φόρεσε στολή μπάτσου στο σινεμά όπως ο Χατζησάββας στο Βασιλιά - εδώ όμως παίζει ρόλο και η στενή του συνεργασία και φιλία με τον Γραμματικό (διχως να εννοώ πως δεν ήταν εκπληκτικό ταλέντο - και υπέροχος άνθρωπος...). Αλλά στην αυτοσχεδιαστική σκηνή που είναι μεθυσμένοι και λένε καλαμπούρια βλέπεις πόσο ο ένας κάνει χώρο στον άλλο. Νομίζω πρέπει να διδάσκεται αυτή η σκηνή...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ο ρόλος του μειλίχιου μπάτσου είναι ενσαρκωμένος τέλεια από τον Χατζησάββα, που είναι/ήταν ούτως ή άλλως εξαιρετικός ηθοποιός. Αλλά εγώ θα επιμείνω και θα ξαναπώ πως ο κορυφαίος μπάτσος ρολίστας της ελληνικής οθόνης υπήρξε ο Δημήτρης Μπισλάνης.

    Akis Kapranos
    Μακάρι να είχε πέσει στα χέρια σκηνοθετών με μεγάλες απαιτήσεις - μεγάλη αμαρτία που πεθανε τοσο νεος. Ο Χατζησάββας έπαιξε τον αστυνόμο που ξεπερνάει τη στολή του - και αυτό είναι που για εμένα του δίνει ένα μεγάλο προβάδισμα. Κρίμα που δε μπορώ να βρω το Όταν η Πόλις πεθαίνει του Δαλιανίδη στο yt, γιατί εκεί θυμάμαι να μου κάνει πραγματικά μεγάλη εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αυτές οι ταινίες επειδή είναι της Φίνος και τις κυνηγάνε τις ανεβάζουν με κωδικούς. Οπότε μένουν online για κανα μήνα μέχρι να τις πάρουν χαμπάρι και να τις ξανακατεβάσουν. Πέρσι το είχα δει ξανά το Όταν η Πόλις πεθαίνει με το καλύτερο ζενερίκ εισαγωγής για μένα εκείνη την εποχή. Απίστευτος Καπνίσης και η εικόνα με τα αυτοκίνητα κ.λπ.

      Akis Kapranos
      https://www.youtube.com/watch?v=h5T322vuHP8

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είναι τόσες μουσικές που παραμένουν εκτός δισκογραφίας από αυτό το ελληνικό σινεμά που είναι να τρελαίνεσαι. Εδώ τα ζενερίκ (με υπερτιτλους για τα αμάξια!) και η μουσικάρα του Καπνίση που άνετα συναγωνιζόταν τα αντίστοιχα score του Μορικόνε και του Μπρούνο Νικολάι (άνετα ακουγόταν αυτό το θέμα σε σπαγκέτι γουέστερν).

      Conta Dina στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      τί θα λέγατε επίσης και για τον Χρήστο Τσάγκα σε αντίστοιχους ρόλους (πέρα από άλλους)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μ' αρέσει ο Τσάγκας, γερός ηθοποιός. Στη Φωτογραφία του Παπατάκη ήταν για όσκαρ.

      Conta Dina
      από τις ταινίες κορυφές

      Vassilis Papaefstathiou
      Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, με την αντίρρηση ότι ο Λούλης είναι πολύ καλός στο θέατρο σε όσα τον έχω δει (και ομολογώ ότι ήμουν πολύ προκατειλημμένος αρχικά εναντίον του). Για τα τηλεοπτικά του αγνοώ ειλικρινά. Αν θέλετε παντως αναζητήστε και απο άλλου κριτικές και γνώμες για την θεατρική καριέρα του.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μπορεί να γελιέμαι, οκ. Αλλά αυτή την εικόνα έχω.

      Vassilis Papaefstathiou
      Είναι καθαρά υποκειμενικό, το καταλαβαίνω, και μπορεί να κάνω λάθος..αν θέλετε αναζητήστε και πιο καταρτισμένες θεατρικά αποψεις.
      Από νέους, θα βάζατε τον Φραγκουλη?

      Andreas Vms στον Vassilis Papaefstathiou
      ...και τον Μιχάλη Σαράντη.

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πολλούς τους έχω δει και στο θέατρο, τον Λούλη δεν έχει τύχει. Αλλά τον ξέρω από τιβί και σινεμά - κι έχω αυτή τη γνώμη. Όλοι κρίνουμε με κάποια κριτήρια. Εμένα μου φάινεται λίγος, μέτριος, αδιάφορος, όχι κάτι ιδιαίτερο. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι. Ακούω όλες τις γνώμες.
      Για μένα ο μεγαλύτερος ηθοποιός απ' αυτούς τους νεότερους που έχω δει ήταν ο αδικοχαμένος Κωνσταντίνος Παπαχρόνης. Εκπληκτικός. Παντού. Και σε θέατρο και σε σινεμά και σε τιβί. Μέγιστη απώλεια ο χαμός του.

      Vassilis Papaefstathiou
      Ηθοποιός με απίστευτη ενέργεια. Πολύ μεγάλη απώλεια πραγματικά.

      Νικος Παναγης Ζερβος
      O LOULIS ITAN POLY KALOS STIN TAINIA TOU KOSTA GAVRA

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τον αντιπάθησα κι εκεί, γιατί μιλούσε σαν τον Βαρουφάκη. Χρησιμοποιούσε το speaking για να επιβληθεί.

      Νικος Παναγης Ζερβος
      EMENA MOU ARESE----GOUSTA EINAI AFTA----ME EPEISE--------

      νικος ηλιοπουλος
      Ωραίος όμως αυτός ο Λούλης
      https://www.youtube.com/watch?v=AcqKWjFtp2U
      καλως τον λουλη τον λουλακι μας

      Nadia Denelava
      Θέλω να βάλω όλες τις καρδιές του κόσμου για τον Στάθη τον Σταμουλακάτο

      Dimitrios Kambakos
      Στο θέατρο ειναι καταπληκτικός ο Χρήστος Λούλης για μένα.

      Παναγιωτης Πανταζιδης
      Θέατρο,κινηματογράφος,τηλεόραση,διαφήμιση παντού ίδιος ο Παπαδόπουλος.Πολύ μονοκοματος.Δεν καταλαβαίνω αν χαίρεται,πονάει ή τι στ'αλήθεια εκφράζει σε πολλές υποκριτικές του στιγμές.Μπερδευομαι στ'αλήθεια.

      Παντελής Λαλεδάκης
      Στις βακχες που ειχε παιξει προσφατα ηταν εκπληκτικος παντως

      Dimitris Kiranastasis
      Στην σειρά Τελευταία Παράσταση δεν ήταν κακός σίγουρα πιο συμπαθής από τον Καραμιχο

      Anna Zouravlioff
      Εμενα μ'αρεσει...

      Mparpa Mimis
      Oχι και νέα γενιά πια ο Μαρκουλάκης με τον Λεμπεσόπουλο.
      Καλημέρα Φώντα.

      Διαγραφή
    3. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ο Λεμπεσόπουλος των 80s, o Μαρκουλάκης των 90s, οι άλλοι πιο μετά. Λέω ο Ξάφης και ορισμένους ακόμη της πιο νέας γενιάς. Της πιο νέας γενιάς από τον Ξάφη. Έπιασα όλες τις εποχές. Από τον Χορν μέχρι σήμερα. Δεν εννοώ τον Λεμπεσόπουλο, που είναι 57, νέα γενιά. Καλημέρα.

      Harry Gordon
      Οντως...αυτο το ειδαμε και στον Τσιπρα στο ρολο πρωθυπουργου

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αν σε 2-3 βδομάδες δεν γίνει χαμός στις ΜΕΘ, λόγω μπύρας, πάρτυ, συνωστισμών κ.λπ. ..."...

    Manos Monastiriotis
    Αν υπάρξει έξαρση θα το χρεώσουν στον πολίτη και θα μας ξαναμαντρώσουν (δύσκολο να πετύχει πάλι όμως) . Αν πάνε ομαλά τα πράγματα (θα μειωθούν οι ανακοινώσεις θανάτων δλδ) και θα το παίζει σωτήρας ο "Μωυσή΄ Κερδισμένος θα είναι με τη μία ή την άλλη!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αποκλείεται να είναι κερδισμένος και στις δύο περιπτώσεις. Δεν θα μπορέσει να διαχειριστεί τις άδειες ΜΕΘ, στη δεύτερη περίπτωση.

    Αντρέας Μπικουβαράκης
    Είναι κερδισμένος σε δύο περιπτώσεις για ελέγχει όλα τα μίντια. Και αυτά έχουν τον τρόπο να παρουσιάσουν τα πράγματα όπως πρέπει. Εδώ τον αναγόρευσαν σε Μωυσή!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Γυρίζει το χαρτί εύκολα, αρκεί να υπάρχει αντιπολίτευση (που δεν υπάρχει).

    Αντρέας Μπικουβαράκης
    Τα μίντια δεν έπαιξαν ούτε τη διακαναλική της αντιπολίτευσης. Μιλάμε για ολοκληρωτισμό πλέον.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όταν βγαίνει ο Ξανθός (ο υπουργός του Σύριζα) και λέει... κι εγώ τον Τσιόδρα θα είχα δίπλα μου... έχουν τελειώσει όλα. Τα ίδια και χειρότερα θα έκαναν και οι Συριζαίοι.

    Αντρέας Μπικουβαράκης


    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πρώτος κι εγώ στην γειτονιά σε δισκογραφία Embryo.

    Regimiento Cinqo στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Η ατάκα της δεκαετίας!!!!!

    Sakis Bwanas
    Λίγα κρούσματα : θριάμβευσε η κυβέρνηση
    Πολλά κρούσματα : φταίνε οι νέοι στις πλατείες, δεν φταίνε οι χριστιανοί, οι ακροδεξιοί, η Πρωτοψάλτη και η πλάκα της Μαρφίν (για την οποία "δε λέτε κάτι")

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν θα μπορούν να πείσουν τον κόσμο για την αναγκαιότητα της αυστηρής καραντίνας. Θα πέσουν και θα τους φάνε άνεργοι, κλειστές επιχειρήσεις κ.λπ. Η Ελλάδα ούτως ή άλλως κινδύνευε πολύ λιγότερο απ' όλη τη Δυτική Ευρώπη και Αμερική, από τον ιό, για τους λόγους που έχουμε ξαναπεί. (Ανεργία, χαμηλή κινητικότητα αεροδρομίων, λίγα ταξίδια, μικρές επιχειρήσεις και όχι εργοστάσια, εποχική δραστηριότητα κ.λπ.).

    Voltnoi Brege στον Sakis Bwanas

    Sakis Bwanas
    εχθροί της πατρίδος, τα γράφουν γιατί δε φάγανε όπως οι δικοί μας

    Τάσος Κλείσας
    Θα πούνε ζέστανε ο καιρός και δε κολλάει....

    Ilias Frantzis
    Ασχέτως εξελίξεων πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι κυκλοφορούν πολλά ξεκαπιστρωτα γαϊδούρια εκεί έξω.

    Harry Gordon
    Μπυρες παρτυ και νρκτκ

    Eri Georgia Skyrgianni
    Όλη η κατασταση είναι σαν να προσπαθείς να βγάλεις άκρη με νάρκισσο γκομενο. Μη σου τύχει...

    Δημητρης Σαλτος
    Παντως σύμφωνα με τα κανάλια και τα σαιτ, εκεί έξω γίνεται χαμός εδώ και ενάμιση μήνα, αλλά κατά τα άλλα από αριθμούς τα πάμε τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ για το Jazz & Tzaz...

    Yiannis Stamatiou
    ... και πολύ καλό το cd που συνόδευε το τεύχος!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, τα CD με τις επιλογές του Γιώργου Χαρωνίτη. Είχα κάνει κι εγώ μερικά, αλλά το 95% των CD ήταν του Χαρωνίτη.

    Δημήτρης Ρουσόπουλος
    Φώντα έχω σχεδόν όλα τα τεύχη! Κάποια που μου έλειπαν, τα είχα βρε

    Δημήτρης Ρουσόπουλος
    ...βρει σε κάτι φεστιβάλ και συναυλίες που τα πουλούσαν. Να σου πω την αλήθεια ήσουν -πέραν του cd- και ο λόγος που έπαιρνα το περιοδικό(χωρίς να θέλω να αδικήσω τους υπόλοιπους συντελεστές).

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όλοι δίναμε τον καλύτερο εαυτό μας, γι' αυτό το περιοδικό. Αφεντικά και προσωπικό.

    Giorgos Kontogiannis
    Αγάπησα τη Jazz από αυτό το περιοδικό, πάντα υπέροχα CD - ύλη, κριτικές δίσκων. Πρώτο τεύχος που είχα αγοράσει ήταν αυτό με το CD Ladies Jazz με Cassandra Wilson εξώφυλλο, μετά βρήκα παλιά τεύχη από τα Metropolis.

    George Georgiadis
    Ευκαιρίας δοθείσης να σε ευχαριστήσω και σένα και όλους-ες το έβγαζαν τότε, με βοήθησαν να διαμορφώσω το όποιο κριτήριο έχω και να ψάχνω και να ψάχνομαι διαρκώς

    Nikitas Kakavas
    Έχω όλα τα τεύχη και τα φυλάω ως κάτι εξαιρετικά πολύτιμο. Το textbook της μουσικής μας παιδείας. Μας έμαθε τη jazz και όχι μόνο. Και το δισκορυχειο η αγαπημένη στηλη

    Konstantinos Zachopoulos
    Βασικά (που λέγαμε στα 80s) εσύ έγραφες το περιοδικό και υπήρχαν και κάποιοι για να βουλώνουν τρύπες και να προσθέτουν υπογραφές. Το έχω "πάθει" κι εγώ, σε άλλα έντυπα, μέχρι που βαρέθηκα να γράφω και πλέον δεν γράφω πουθενά (κάνω άλλου τύπου δημοσιογραφική δουλειά).

    Aggelos Bizelopoulos
    Σχολείο ,στεναχωρήθηκα όταν κλείσατε

    Leonidas Botonis
    Τρομερό περιοδικό και cd ποιότητας. Έχω αρκετά θα ήθελα όλα

    Stadalaras Pantagryel Gargantoyas
    Είμασταν πολύ τυχεροί που πέσατε στα χέρια μας εκείνα τα χρόνια.

    Lefteris Aerakis
    ��•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bakilos George
      Τα cd ήταν κανονικά σχολεία. Τα φυλάω όλα με φροντίδα. Όταν ανέβηκα στην Αθήνα η τύχη το έφερε να μείνω κοντά στα γραφεία της Μ.Μπότσαρη. Εκεί που είναι και η λέσχη των σκαραβαίων.

      Kostas Mouk
      Τα έχω όλα πατάρι μαζί με τα cd, εννοείται

      Γιάννης Φρέρης
      Δυστυχώς άρχισα να ακούω τζαζ αργά, έτσι έχασα τα πρώτα τεύχη. Ξέρει κανείς αν είναι διαθέσιμα κάπου;

      Panagiotis Papakanellos
      Άπιαστο περιοδικό, χωρίς υπερβολή...

      Stylianos Gabriel
      Ta exw sxedov ola avte va mou leipouv 1 n 2 teuxn to poly.Polytimo periodiko.

      Paul Karapiperis
      Τα έχω όλα και κάνω επανάληψη στο διάβασμα που και που...�� Υπερπολύτιμα!

      Dimitrios Kambakos
      Απο τα καλύτερα τεύχη!

      Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος
      Τευχάρα!

      Giwrgos Kalogirou
      Τόχω!!

      Michalis Matthaiou
      Το εχω κι εχεις δίκιο Φώντα.

      Dimitris Eliadis
      δυστυχώς σταμάτησε...

      Kostas Karabetsos
      καθε τευχος ειναι θησαυρος...

      Dimitris Lampos
      θυμήθηκα κατευθείαν το εξώφυλλο. άκου εκεί 19 χρόνια... ��

      Nikolaos Pappas
      τα έχω όλα :) κάνατε το περιοδικό του αιώνα για μένα. Κρατούσατε όλες τις ισορροπίες. Ομαδάρα!

      Διαγραφή
    2. Φοβερό περιοδικό, πολύ προσεγμένα τα cd. Είναι κρίμα να μην κυκλοφορεί το περιοδικό και να μην είναι διαθέσιμη αυτή η πληροφορία και προσέγγιση της μουσικής.

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Δημήτρης Χορν είπε ελάχιστα τραγούδια στη διαδρομή του – εξάλλου δεν ήταν επαγγελματίας τραγουδιστής."...

    Aris Karampeazis
    Ο David Tibet όντως θα το γούσταρε πολύ αυτό

    John Quaz


    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=ng_1PF55mIg
    Dimitris Terzakis - To Allithoro Psari

    Alice Costo
    η Πλάτωνος σίγουρα τον άκουσε τότε , δε νομίζεις;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μπορεί. Αυτό είχε ακούσει η Πλάτωνος 100% (το είχε πει η ίδια). https://www.youtube.com/watch?v=4lXIfV7qFFE
    White Noise -Love without Sound 1969

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλιo από το fb στο ποστ "Ελπίζω η ΕΡΤ να μην διέπραξε τοιούτο έγκλημα."...

    Lefteris Aerakis
    ΚΑΣΤΟΡΕΣ: Παιχταραδες συντοπιτες Περιστεριωτες, που οταν εμεις μαθαιναμε ακομα να κουρδιζουμε, αυτοι κατεβαζαν ''Παπαδες''!!! Γιωργος, Γρηγορης, Σπυρος, πολυ μπροστα για την εποχη τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλιo από το fb στο ποστ "Ελπίζω η ΕΡΤ να μην διέπραξε τοιούτο έγκλημα.".. Τι παικταρα ο Σιερρας!Μενουμε ακομα στην ιδια γειτονια(Παλατιανη-Ιλιον) και στον ιδιο δρομο.Τον βλεπω αραια και που και λεμε καμια καλημερα.Καποτε με την παρεα μου πιτσιρικαδες(16-17) περι ’83-1984 αραζαμε κατω από ένα ισογειο διαμερισματακι που τζαμαρε και ξεδινανε μαζι με αλλους τοπικους μουσικους τελειως ερασιτεχνικα για χομπυ.Τι ακουγαμε……..Παπαδες.Πολλα χρονια αργοτερα με την αλλαγη στα ακουσματα μου θεωρω ότι θυμιζαν το πολύ καλο ιταλο προγκρεσιβ αρχες εβδομηντα.Τον εχω ρωτησει και δεν εχει ουτε κοπια(45αρι),ουτε καν κασσετα με ηχογραφησεις από εποχη Καστορες η και κατι αργοτερα.Κριμα..Να’είναι καλα ο Γιωργος.Τερμα Ανθεμιου στην Παλατιανη,Καστορες,Rezus,Forest και πολλοι αλλοι από την φτωχικη δυτικη συνοικια …

    ΑπάντησηΔιαγραφή