24/11/2023
(1975)
(1975)
23/11/2023
Όλα τα λεφτά...
Όλα τα λεφτά...
22/11/2023
ΣΥΡΙΖΑ εσωτ.
(κάπου το έχω καταχωνιασμένο, θέλω να του ξαναρίξω ένα ξεφύλλισμα)
ΣΥΡΙΖΑ εσωτ.
(κάπου το έχω καταχωνιασμένο, θέλω να του ξαναρίξω ένα ξεφύλλισμα)
22/11/2023
Τεράστια καλλιτέχνις, απίστευτος δίσκος (από το 1981).
Παλιά, στη δεκαετία του '80, την άκουγαν οι Έλληνες και στο κρατικό ραδιόφωνο έπεφτες συχνά σε κομμάτια της. Τώρα δεν ξέρω...
[ακούστε οπωσδήποτε το κομμάτι στα σχόλια]
Τεράστια καλλιτέχνις, απίστευτος δίσκος (από το 1981).
Παλιά, στη δεκαετία του '80, την άκουγαν οι Έλληνες και στο κρατικό ραδιόφωνο έπεφτες συχνά σε κομμάτια της. Τώρα δεν ξέρω...
[ακούστε οπωσδήποτε το κομμάτι στα σχόλια]
22/11/2023
>>Η τζαζ εκδοχή της Βάνου ξεκινάει από την πρώτη της περίοδο με τις συνεργασίες της με τον Πλέσσα, το Λαβράνο, τον Μουζάκη, τον Καπνίση. Το ρεπερτόριο αυτό ήταν που την ανέδειξε στο ευρύ κοινό μέσα από τα μυθικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και την έφερε στα jazz clubs της Νέας Υόρκης, όταν ο Φρανκ Σινάτρα της πρότεινε να τραγουδήσει στην μικρή αλλά σημαντική δισκογραφική εταιρεία του.<<
Τραγούδησε σε τζαζ κλαμπ της Νέας Υόρκης (πότε;) η Τζένη Βάνου και της πρότεινε ο Σινάτρα να ηχογραφήσει για την Reprise (γιατί αυτή ήταν η εταιρεία του – και δεν ήταν καθόλου μικρή φυσικά), αλλά η Βάνου... αρνήθηκε και ηχογράφησε για την πανάγνωστη Raftis Records;
(μη μου πείτε τώρα για «προφορική ιστορία», με όλο το σεβασμό, γιατί με τα λόγια χτίζεις ανώγια και κατώγια...)
>>Η τζαζ εκδοχή της Βάνου ξεκινάει από την πρώτη της περίοδο με τις συνεργασίες της με τον Πλέσσα, το Λαβράνο, τον Μουζάκη, τον Καπνίση. Το ρεπερτόριο αυτό ήταν που την ανέδειξε στο ευρύ κοινό μέσα από τα μυθικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και την έφερε στα jazz clubs της Νέας Υόρκης, όταν ο Φρανκ Σινάτρα της πρότεινε να τραγουδήσει στην μικρή αλλά σημαντική δισκογραφική εταιρεία του.<<
Τραγούδησε σε τζαζ κλαμπ της Νέας Υόρκης (πότε;) η Τζένη Βάνου και της πρότεινε ο Σινάτρα να ηχογραφήσει για την Reprise (γιατί αυτή ήταν η εταιρεία του – και δεν ήταν καθόλου μικρή φυσικά), αλλά η Βάνου... αρνήθηκε και ηχογράφησε για την πανάγνωστη Raftis Records;
(μη μου πείτε τώρα για «προφορική ιστορία», με όλο το σεβασμό, γιατί με τα λόγια χτίζεις ανώγια και κατώγια...)
22/11/2023
Έχω ακούσει απίστευτες ιστορίες για την Σοφία Βέμπο, αλλά στα βιβλία δεν θα βρεις σχεδόν τίποτα απ’ αυτά. Περίπου τα ίδια ισχύουν και για την Μαρία Κάλλας – τα οποία προφανώς αγνοούν όσες θα την υποκριθούν στο σινεμά και όσοι-όσες πίνουν νερό στο όνομά της...
Οι ζωές των ανθρώπων δεν είναι μονοσήμαντες και καμία αγιογραφία δεν θα σε βοηθήσει ποτέ να καταλάβεις άπασες τις πτυχές της ψυχής και των αισθημάτων.
update
Το ποστ μεταφέρει κάτι σπάνιο από το χθες, επί του οποίου καλούνται οι σχολιαστές να σκεφθούν και να ψάξουν αν το επιθυμούν. Το να λέμε πόσο μεγάλη καλλιτέχνιδα υπήρξε η Κάλλας είναι άσχετο με το θέμα του ποστ.
[όλα τα βιαστικά σχόλια τα έσβησα]
Έχω ακούσει απίστευτες ιστορίες για την Σοφία Βέμπο, αλλά στα βιβλία δεν θα βρεις σχεδόν τίποτα απ’ αυτά. Περίπου τα ίδια ισχύουν και για την Μαρία Κάλλας – τα οποία προφανώς αγνοούν όσες θα την υποκριθούν στο σινεμά και όσοι-όσες πίνουν νερό στο όνομά της...
Οι ζωές των ανθρώπων δεν είναι μονοσήμαντες και καμία αγιογραφία δεν θα σε βοηθήσει ποτέ να καταλάβεις άπασες τις πτυχές της ψυχής και των αισθημάτων.
update
Το ποστ μεταφέρει κάτι σπάνιο από το χθες, επί του οποίου καλούνται οι σχολιαστές να σκεφθούν και να ψάξουν αν το επιθυμούν. Το να λέμε πόσο μεγάλη καλλιτέχνιδα υπήρξε η Κάλλας είναι άσχετο με το θέμα του ποστ.
[όλα τα βιαστικά σχόλια τα έσβησα]
22/11/2023
Έχω τη γνώμη πως το Καλλιτεχνικό Καφενείο της ΕΡΤ, στη δεκαετία του ’80 υπήρξε / είναι, διαχρονικά, η ωραιότερη μουσική εκπομπή (όταν είχε καλεσμένους από το χώρο της μουσικής) της ελληνικής τηλεόρασης (ωραιότερη και από το Ζήτω το Ελληνικό Τραγούδι του Σαββόπουλου). Αληθινό κόσμημα!
Χωρίς «ύφος», χωρίς «δηθενισμούς», χωρίς τουπέ, αγνά λαϊκή, με οικοδεσπότες ευχάριτες, σοβαρούς, γνώστες των αντικειμένων, και βεβαίως όχι αντι-τηλεοπτικούς (σαν τον Πορτοκάλογλου ας πούμε).
Ούτε λαϊκή ταβέρνα (στυλ Σπύρου Παπαδόπουλου), ούτε «παραλιακή» (στυλ Σπύρου Παπαδόπουλου) (καθώς η εκπομπή του άλλαζε σκηνικά από κανάλι σε κανάλι), ούτε ψευτοκουλτουριάρικη (στυλ Φοίβου Δεληβοριά), ούτε φυσικά σαν τις εκπομπές με βιντεοκλίπ (στυλ MTV), που βλέπαμε στα 80s και στα 90s.
Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο στην ελληνική τιβί – κάτι που πιστώνεται, φυσικά, στους Μίμη Πλέσσα, Κώστα Φέρρη και βεβαίως στον αείμνηστο Βασίλη Τσιβιλίκα.
Έχω τη γνώμη πως το Καλλιτεχνικό Καφενείο της ΕΡΤ, στη δεκαετία του ’80 υπήρξε / είναι, διαχρονικά, η ωραιότερη μουσική εκπομπή (όταν είχε καλεσμένους από το χώρο της μουσικής) της ελληνικής τηλεόρασης (ωραιότερη και από το Ζήτω το Ελληνικό Τραγούδι του Σαββόπουλου). Αληθινό κόσμημα!
Χωρίς «ύφος», χωρίς «δηθενισμούς», χωρίς τουπέ, αγνά λαϊκή, με οικοδεσπότες ευχάριτες, σοβαρούς, γνώστες των αντικειμένων, και βεβαίως όχι αντι-τηλεοπτικούς (σαν τον Πορτοκάλογλου ας πούμε).
Ούτε λαϊκή ταβέρνα (στυλ Σπύρου Παπαδόπουλου), ούτε «παραλιακή» (στυλ Σπύρου Παπαδόπουλου) (καθώς η εκπομπή του άλλαζε σκηνικά από κανάλι σε κανάλι), ούτε ψευτοκουλτουριάρικη (στυλ Φοίβου Δεληβοριά), ούτε φυσικά σαν τις εκπομπές με βιντεοκλίπ (στυλ MTV), που βλέπαμε στα 80s και στα 90s.
Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο στην ελληνική τιβί – κάτι που πιστώνεται, φυσικά, στους Μίμη Πλέσσα, Κώστα Φέρρη και βεβαίως στον αείμνηστο Βασίλη Τσιβιλίκα.
21/11/2023
Μια χαρά τα έλεγε ο Τσάμπρας στη Μουσική το 1985. Άκουγα τον Άδωνι στο ραδιόφωνο και άλλαζα σταθμό. Κανένας από την παρέα δεν άκουγε τέτοια πράματα. Ακόμη και όσοι άκουγαν ελληνικά προτιμούσαν Φατμέ «Ρίσκο», Παπάζογλου «Χαράτσι» και τέτοια...
Πραγματικά απορούσα ποιοι άκουγαν τέτοια τραγούδια-χιτ εκείνη την εποχή. Μπορεί να τα άκουγαν τίποτα 30άρηδες-35άρηδες, δεν ξέρω, πασόκοι, στελέχη των κλαδικών, που είχαν ρίξει στη ναφθαλίνη τη ρεμπετοαναβίωση και θέλανε κάτι περισσότερο ντεκλαρέ μεσοαστικό, για να συνοδέψουν τις μεγάλες μάσες... Κάπως έτσι τα συνδέω...
[Αnyway… τον Κραουνάκη τον εκτιμώ σαν τραγουδοποιό κι έχω τουλάχιστον δύο βινύλιά του ή μάλλον τρία]
Μια χαρά τα έλεγε ο Τσάμπρας στη Μουσική το 1985. Άκουγα τον Άδωνι στο ραδιόφωνο και άλλαζα σταθμό. Κανένας από την παρέα δεν άκουγε τέτοια πράματα. Ακόμη και όσοι άκουγαν ελληνικά προτιμούσαν Φατμέ «Ρίσκο», Παπάζογλου «Χαράτσι» και τέτοια...
Πραγματικά απορούσα ποιοι άκουγαν τέτοια τραγούδια-χιτ εκείνη την εποχή. Μπορεί να τα άκουγαν τίποτα 30άρηδες-35άρηδες, δεν ξέρω, πασόκοι, στελέχη των κλαδικών, που είχαν ρίξει στη ναφθαλίνη τη ρεμπετοαναβίωση και θέλανε κάτι περισσότερο ντεκλαρέ μεσοαστικό, για να συνοδέψουν τις μεγάλες μάσες... Κάπως έτσι τα συνδέω...
[Αnyway… τον Κραουνάκη τον εκτιμώ σαν τραγουδοποιό κι έχω τουλάχιστον δύο βινύλιά του ή μάλλον τρία]
20/11/2023
Ρέι... Σας έπιασα... Δε ντρέπεστε;
Ρέι... Σας έπιασα... Δε ντρέπεστε;
Σχόλια από το fb στο ποστ "Καλοκαίρι 1961"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=6ZxqTn8yYOs
Αν ξαναρθείς (Κώστα Κλάββα) Ράνια Κωστίδου
https://www.lifo.gr/.../latin-kai-galliko-tragoydi-stin...
Το λάτιν και το γαλλικό τραγούδι στην Ελλάδα των long sixties | LiFO
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Six Feet Under - What Would You Do (1969)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://diskoryxeion.blogspot.com/2012/03/six-feet-under.html
Σχόλια από το fb στο ποστ "Θες 6+6 ; Ε τότε αυτό. Τα υπόλοιπα ούτε για προσάναμμα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolaos Kotsovos
Του Ξαρχάκου τα υπόλοιπα ;ή των παιδιών του Δραγασάκη ;
Φώντας Τρούσας
Ρητορικόν το ερώτημα...
Nikolaos Kotsovos
χαχαχαχαχα ε ναι
Tanas Atanasoff
Κι ετούτο 6+6 έχει (και για αυτό το έχω κι εγώ) https://www.discogs.com/release/3467195-Σταύρος-Ξαρχάκος-Ελλήσποντος
Σταύρος Ξαρχάκος – Ελλήσποντος
Patritsopoulos Nikos
https://avalonofthearts.gr/.../aphrodites-child-666...
avalonofthearts.gr
φοβερη διασκευη
https://www.youtube.com/watch?v=DPHc-RDw3d0&t=2s
Ξαρχακος - Το τραγουδι της υδρας – Ksarxakos
Stathis Gotsis
Όταν το πρωτάκουσα "έμεινα". Εκτός από τις υπέροχες μελωδίες, ίσως οι καλύτερες ενορχηστρώσεις όλης εκείνης της περιόδου. Με εντυπωσιακό και λαμπερό ήχο, αποτέλεσμα εξαιρετικής μείξης. Ο δεύτερος αντίστοιχος (κυρίως) ορχηστρικός δίσκος του Ξαρχάκου μερικά χρόνια αργότερα, τα "Χρώματα" έχει μεν εντυπωσιακές κλασσικές και κλασσικίζουζες ενορχηστρώσεις, για παράδειγμα η περίφημη "Βαρκαρόλα" έχει ένα εντυπωσιακό μπαρόκ φινάλε, δεν φτάνει όμως την όμορφη μελαγχολική ατμόσφαιρα της "Βαρκαρόλας" του 6+6. Ύστερα από αυτά, και βέβαια κάποιες εντυπωσιακές ενορχηστρωτικές στιγμές του Χατζιδάκι τι απομένει για τους νεότερους συνθέτες να κάνουν που δεν έχουν ήδη κάνει αυτοί; Δύσκολα τα πράγματα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ίσα που προλαβαίνουμε... να βρούμε και καμιά καρέκλα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήThekla Tselepi
Ναί, να πιάσουμε θέση για ν' ακούσουμε τις θέσεις
Φώντας Τρούσας
Καλά ναι, ό,τι να 'ναι. Άκου ομιλία θέσεων. Είναι μπροστά ο άνθρωπας, έτσι θα μιλάνε οι Έλληνες το 2500...
αθανασιος ιακωβακης
γιατί το λέτε αυτό αφού υπάρχουν και οι μουσικές θέσεις (καρέκλες)
Kostas Giannakis
εχω μερικές σάπιες ντομάτες μη πανε χαμενες
Pantelis Tsalouchidis
Αυτά χάνουμε εδώ στην επαρχία και γεμίζουμε απωθημένα
Δημήτρης Βανέλλης
Ομιλία Χέσεων.
Chris Veliouras
Δημοσιοθεσιτης, θα παίξει και κάνα σόλο στη ντρσμς;
πσωμ μη αδης
Νέοι άντρες στη βουλη
Dimitris Theodosis
θα μας βάλει στη θέση μας ο θεσιθήρας ...
Φραγκίσκος Δακτυλίδης
Να κάνουμε κράτηση μην χάσουμε τέτοια εμπειρία
Petros Kozakos
Δε μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτό μισάνθρωπο. Όπου ανακατεύεται προμηνύεται ζημιά.
Valadis Terzopoulos
Χάθηκε ένας καλός ντράμερ απ την πιάτσα ργμτ.... κρίμα.
Prodromos Kapa
Έκανε κόμμα?
Dimi Flou
κόμμα, μπάντα, δεν κατάλαβα. Θα δείξει.
τζιμης ευθυμιου
Τώρα πάλι αυτό Τι το θελες βρε παιδάκι μου;
Μας τρόμαζες θυμάμαι με το κασελάκη τώρα μας τρομάζεις με το λοβέρδο;
Φώντας Τρούσας
Σε τρόμαζα εγώ με τον Κασσελάκη; Κοιμάσαι και ονειρεύεσαι μου φαίνεται....
Avgeris Tokaris
... πρέπει να είσαι πολύ... βλαμμένος..για να πας σε τέτοιο πράγμα.... έλεος πια....
Δημήτρης Σχοινοπλοκάκης
Ελπίζω θα πει κάτι και για τα αδιευκρίνιστα....
Nikos Athanassakis
Αυτός είχε και έχει γκελ εκ προοιμίου γιατί είναι λοβερ....LOVER...DOS....E και σώσε.....
Stam Ekmek
Έπρεπε να είναι στη φυλακή αυτό το καθαρμα
Nikos Kouteris
Μεγάλος μλκ, έχουμε τσακωθεί ποιος θα αγοράσει το τελευταίο ΦΩΣ στη Πατμο το 1996 καλοκαίρι
George Georgiadis
Στην φωτογραφία πάντως φαίνεται να παίζει κάτι με το χέρι του, τις θέσεις μάλλον
Kyriakos Katsaras
Αυτός αγιασε, στην πολιτική!
Kostas Mouk
παράσιτο που του'κοψαν τις ρίζες κι επιζητά διέξοδο
Dionissis Stefanopoulos
Οι ντομάτες είναι 4 κιλά
Να το αφήσω;
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ρέι... Σας έπιασα... Δε ντρέπεστε;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMichail Agrafiotis
Και είναι καλό βιβλίο. Το έχω διαβάσει.
Φώντας Τρούσας
Πότε πρόλαβες?
Michail Agrafiotis
την Υποκουλτουρα εννοωωω χαχα
Φώντας Τρούσας
Ααααα....
Nikolas Fotakis
μπηκα να πω ακριβώς το ίδιο
Giorgos Stamatelos
Ο Φώντας το 'χει κόψει το τσιγάρο!
Irene Evripidou
Καλά πότε πρόλαβε να γραφτει αυτό; Δεν πάμε καθόλου καλα
Φώντας Τρούσας
Βιβλία είναι αυτά. Γράφονται στο πιτς φιτίλι. Εδώ πάει ο άλλος ένα ταξίδι και γράφει 3-4, έχει ακούσει 5 δίσκους και γράφει τσακ-μπαμ για μουσική...
Irene Evripidou
μήπως είναι με την τεχνητή νοημοσύνη. Δίνουν τα χαρακτηριστικά του Κασσελα δίνουν ένα σενάριο και τα ψιλά δικά μας.
George Floudas
Stefanos Jones
το Κουτοί μη Τόποι
https://www.youtube.com/watch?v=WCT4bOOJayM
Nikolas Fotakis
Μας το είχαν μοιράσει στο πανεπιστήμιο ως σύγγραμμα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μια χαρά τα έλεγε ο Τσάμπρας στη Μουσική το 1985. Άκουγα τον Άδωνι στο ραδιόφωνο και άλλαζα σταθμό"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Gotsis
Ο Κραουνάκης έχει πολλά καλά τραγούδια και μερικά σπουδαία τραγούδια. Ταυτόχρονα έχει κάποιες συνθετικές εμμονές που ενίοτε τον οδηγούν σε μανιέρα. Α, έχει κι ένα τραγούδι που όταν το ακούω νιώθω ναυτία: τα λεφτά τα λεφτά τα μπικικίνια. Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτή την παθολογική μου απέχθεια για το εν λόγω τραγούδι. Σε γενικές γραμμές όμως είναι ταλαντούχος συνθέτης και τον εκτιμώ!
Φώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=Ie_hhcJ2E0o
Βίκυ Μοσχολιού - Έτσι Κι' Αλλιώς - Official Audio Release
Θοδωρής Τσάτσος
Υπάρχουν δηλαδή συνθέτες που δεν έχουν μανιέρα; Ισως οι δικές του να είναι πιο εύκολα Αναγνωρίσιμες, η αν τύχει και σε κάποιον δεν αρέσουν να τον ενοχλούν πιο πολύ, αλλά δεν πιστεύω πως συμβαίνει στον Κραουνάκη περισσότερο από ότι σε άλλους συνθέτες. Θεωρώ πως έχει μία εξαιρετική αίσθηση της μελωδίας, τολμάει αρκετά να έχει ενδιαφέροντα μουσικά μέρη στα κομμάτια του σε αντίθεση με τους περισσότέρους άλλους που υπηρετούν το ίδιο ρεπερτόριο και επίσης δοκίμασε πολλά πράγματα, άλλα με μικρότερη και άλλα με μεγαλύτερη επιτυχία.
Γιώργος Δελτα
Έχεις απόλυτο δίκιο.Θεατράλε τραγούδι για φαρσοκωμωδία,όχι να τ'ακούς.Ευτυχώς έγραψε λίγο αργότερα,τα πιο ωραία λαικά
Φώντας Τρούσας
Εμένα δεν μου αρέσει πάντως ούτε το πιο ωραία λαϊκά
Γιώργος Δελτα
οκ και πάλι σε συμπαθούμε
Asser Moissis
Εμένα με αφορούν μόνο τα ωραία τραγούδια, αυτά που μ' αρέσουν, τα υπόλοιπα αν είναι βαρετά, αντιπαθητικά και "υστερικά" δεν τα ξανακούω! Βέβαια μες το χρόνο τα γούστα αλλάζουν κι αλλιώς βλέπεις ένα τραγούδι που κάποτε σου άρεσε ή δεν σου άρεσε
Φώντας Τρούσας
Για τον 'Αδωνι πες μσς, άσε τις γενικότητες...
Asser Moissis
Ούτε κρύο ούτε ζέστη... Μια καλυμμένη αυταρέσκια διακρίνω!
Φώντας Τρούσας
Στο τραγούδι εννοείς?
Asser Moissis
Στον Κραουνάκη
Panagiotis Giannelis
νόμιζα ότι τρελαίνομαι όντας ο μόνος που θυμόμουν τα 80's όπως τα περιγράφεις, δάκρυσα από ανακούφιση διαβάζοντας το...
Eirini Giannaki
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι ενδεικτικό για κατι αλλά μια δεκαετία μετά, στα 90ς που εγώ ήμουν εφηβη, αυτά άκουγα. Και τότε έπαιζαν πάρα πολύ στο ραδιόφωνο.
Φώντας Τρούσας
Και σήμερα πρέπει να παίζουν τα ίδια...
Kwstas Agas
Πάντως τον συγκεκριμένο δίσκο ο χρόνος τον δικαίωσε και το "πάμε στον Άδωνι για καφέ" ακόμη τραγουδιέται πολύ και μάλιστα από παιδιά που ήταν για τα καλά αγέννητα όταν έβγαινε ο δίσκος (έχω δει αρκετές φορές σε μουσικές σκηνές μπάντες από 25-30χρονους που τον Άδωνι δεν θα παραλείψουν ποτέ να συμπεριλάβουν σε λάιβ εμφάνιση τους)!! Επίσης ο πολύ αγαπητός μου Γιώργος Τσαμπρας (που κάθε φορά που βγάζω δικό μου δίσκο πάντα φροντίζω να φτάσει αντίτυπο στα χέρια του) θα μου επιτρέψει να διαφωνήσω με αυτό που έγραψε για τραγούδια που δεν ταιριάζουν στο ύφος της Πρωτοψάλτη!! Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη κι αν διαθέτει φωνή ΠΑΝΤΌΣ ΥΦΟΥΣ που μπορεί να τραγουδήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και με τον καλύτερο τρόπο (κάτι που με ευκολία έχει αποδείξει)!! Ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι με επιλογές της, αν μας αρέσουν ή όχι κάποια τραγούδια που επέλεξε, νομίζω ότι για τα αξιοζήλευτα φωνητικά προσόντα της , που μπορούν να αξιοποιηθούν σε ΟΛΑ τα είδη τραγουδιού, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία....
Φώντας Τρούσας
Είναι μεγάλη φωνή η Πρωτοψάλτη, αλλά από τα μέσα των 80s και μετά είπε μερικά από τα χειρότερα τραγούδια που θα μπορούσε να πει μια μεγάλη φωνή... Προσωπικά πολύ δύσκολα μπορώ να ακούσω κάτι δικό της μετά το '85... Και δεν μπορεί να πει τα πάντα η Πρωτοψάλτη όσο άριστη φωνή και να έχει.
Θοδωρής Τσάτσος
ΔιαγραφήΠροσωπικά το ανθρώπων έργα ως δίσκο τον αγαπώ πολύ περισσότερο από το κυκλοφορώ. Μπορεί να μην πέφτω και στη φωτιά για τους στίχους της Νικολακοπούλου, οι μουσικές και οι ερμηνίες όμως…
Pantelis Tsalouchidis
Εμένα μου άρεσε αυτός ο δίσκος και σημειωτέον ότι με τα μονίμως άθλια φοιτητικά οικονομικά μου ούτε κασέτες δεν αγόραζα (έγραφα σε φίλους) αλλά αυτόν τον δίσκο τον τσίμπησα σε κασέτα
Manolis Stavroulakis
Κράζει όμως και τον "Γιώργο", που ήταν γενναίο τραγούδι για την εποχή, καθόλου ελαφρύ και χαζοχαρούμενο. Άδικος.
Φώντας Τρούσας
Γλυκερό, σαν να βλέπεις ταινία με τον Διονύση Ξανθό
Aris Karampeazis
γύρος του θανάτου , ταινιάρα ρε
Φώντας Τρούσας
O Ένοχος μου αρέσει, που κάνει τον ταξιτζή, δες το άμα δεν το έχεις δει.
Nickos Ventouras
Μια χαρά είναι και ο Άδωνης και ο Γιώργος.
Αλλά τι, μόνο οι "βαριοί" ροκάδες του '80 θα έκραζαν ότι δεν ήταν αρκετά «ροκ», από το «έντεχνο» μεταπολιτευτικό τραγούδι ως την συγχρονή τους ελληνική σκηνή, και βέβαια ότι λαϊκό δεν ήταν βαρύ ρεμπέτικο; Έχει και η άλλη πλευρά τις δικές τις σνομπαρίες (που αν ήταν πάλι κάνας Ιταλός τροβαδούρος που τα είχε γράψει αυτά θα γράφανε διθυράμβους).
Οι «ντεκλαρέ μεσοαστοί» με τις μάσες πάντως άκουγαν σκυλάδικα τύπου παραλιακής, οι πιο λούμπεν (επιπέδου λαϊκού ΠΑΣΟΚ), και από Σπρινγστινο-Γκάμπριελ ως "τζαζ-ροκ στο ύψος της Πανόρμου" οι πιο εκλεπτυσμένοι επιπέδου ΚΚ Εσ. (κάτι δημοσιογράφοι μετέπειτα φωστήρες του «εκσυγχρονισμού», κάτι ντεμεκ διανοούμενοι, κάτι στελέχη διαφημιστικών που μας «ξεβλάχεψαν», κλπ)...
Τα τραγούδια αυτά και άλλα (Κατσιμίχες, Αρλέτα, κλπ) τα άκουγαν κάτι εκαντοντάδες χιλιάδες μικρο- και μεσο-αστοί ― όπως δηλαδή ήταν περισσότεροι Έλληνες. Άλλοι πάλι την είχαν δεί επαναστάτες ποπολάροι, ενώ σε κοινωνικό-οικονομικό-επαγγελματικό επιπεδό ζούσαν ακριβώς το ίδιο με όλους τους άλλους που σνόμπαραν ως μικροαστούς...
Φώντας Τρούσας
>>Οι «ντεκλαρέ μεσοαστοί» με τις μάσες πάντως άκουγαν σκυλάδικα τύπου παραλιακής<< έ
χεις τελείως λάθος γνώμη για το τι είναι σκυλάδικο. Κραουνάκη άκουγαν οι νέοι μεσοαστοί, που είχαν λαϊκή καταγωγή (γι' αυτό λέω περί ρεμπετοαναβίωσης) και που θα βρίσκονταν με φράγκα στη δεύτερη πασοκική τετραετία. Αυτά που λες εσύ σκυλάδικα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Και δεν είχαν καμία σχέση τα τραγούδια των Κατσιμιχαίων με του Κραουνάκη. Βαριέμαι αυτές τις κουβέντες εδώ μέσα, γι' αυτό σταματάω να γράφω.
Nickos Ventouras
> έχεις τελείως λάθος γνώμη για το τι είναι σκυλάδικο.
Παίζει, αλλά δεν έχει τόσο σημασία η "ορίτζιναλ" ετυμολογία. Εδώ απλά χρησιμοποιώ τη λέξη με τη καθιερωμένη της πλέον σημασία από τα 80ς και μετά ― δηλαδή ΛεΠα, Άντζελες, Βανδήδες, και στην καλύτερη Ρίτα, όχι το μαγκιόρικο σκυλάδικο με το βαρύμαγκα ή αυτά με τους θαμώνες με τους σουγιάδες.
> Και δεν είχαν καμία σχέση τα τραγούδια των Κατσιμιχαίων με του Κραουνάκη.
Δεν είπα ότι είχαν σχέση, είπα ότι αυτά που λέω εγώ σκυλάδικα άκουγαν οι πιο λαϊκάντζες "μεσοαστοί, που είχαν λαϊκή καταγωγή και που θα βρίσκονταν με φράγκα στη δεύτερη πασοκική τετραετία"...
Φώντας Τρούσας
Στην παραλία πήγαιναν πάντα οι παραδοσιακοί φραγκάτοι και βασικά η μεγαλοαστική τάξη και τα τέκνα εκείνων - όπως ακριβώς επί χούντας. Οι με λαϊκή καταγωγή δεν κάνανε εύκολα τέτοια άλματα ακόμη και αν βρίσκονταν κάποια στιγμή με φράγκα. Πήγαιναν σε κάτι πιο ιντελέκτουαλ, Κραουνάκη ας πούμε. Μετά το '90 η παραλία άλλαξε.
Mike Beles
ΔιαγραφήΕχουν πλακα οι αναλυσεις στα σχολια.....οπως γενικη φοιτητικη συνελευση στα 80...απεραντη μπουρδολογια
Vasilis Bouzouris
Ο Γιωργος ο Αλητης το Αλανι , υπαρκτο προσωπο στην πολη της Ξανθης , μορφη θα λεγα , αν ζουσε θα ταν 79 ετων.
Spiros Delegos
Πάντως, ο «Άδωνης» ήταν ένα τραγούδι που έπαιζε συχνότατα στο ραδιόφωνο της εποχής του… Οπότε θα έλεγε κανείς ότι υπήρχε αρκετό ακροατήριο ή πιθανά γινόταν και προσπάθεια δημιουργίας του (αν και μάλλον η ‘ραδιοφωνική χειραγώγηση’ δεν ήταν σε τόσο υψηλά επίπεδα- επ’ ευκαιρία πολύ ενδιαφέρον θέμα προς διερεύνηση… ).
Νομίζω ότι το κομμάτι είχε γίνει μόδα περισσότερο σε ένα πιο συντηρητικό κοινό ( δηλ. σίγουρα και σε νεοδημοκράτες της εποχής…) που το εισέπρατταν ως κάτι το αντισυμβατικό στο πλαίσιο του σκωπτικού τραγουδιού… Προσωπικά, ποτέ δεν με συγκίνησε ο δίσκος αυτός γενικότερα, αλλά αντιλαμβάνομαι τον αντίκτυπό του…
Elias Raptis
https://youtu.be/BvvoOaxjlZg?si=NcPi6OQDZvzOewCW
εχει και πιο χαμηλα.....
Άλκηστις Πρωτοψάλτη Featuring Nicolas Reyes – Θα Στο Λέω (Bamboleo) | Official Music Video (4K)
Φώντας Τρούσας
με 35 χρόνια καθυστέρηση...
Elias Raptis
Ποτε δεν ειναι αργα για "πατο-άπατο"....
Tasos Sagris
Το "Πάτωμα" όταν το τραγουδά η Τσανακλίδου είναι για εμένα η μοναδική στιγμή που συναντιέμαι με τον Κραουνάκη... Το μόνο κομμάτι που αγάπησα από όλη αυτή την παρέα του "σύγχρονου ελληνικού τραγουδιού". Παρότι τον Κραουνάκη τον σέβομαι για την συνολική στάση του, δεν ακούγαμε τέτοια πράγματα τότε ούτε κατά διάνοια. Όσο το σκέφτομαι όμως πόσα εκατομμύρια μίλια μακριά ήταν το μυαλό μας τότε από όλα αυτά - και τώρα πως εμφανίζονται να συσχετίζονται με την γενική αφήγηση της εποχής εκείνης, καταλαβαίνεις σε τί σούπα ζούμε- και σε τί όμορφο και παράξενο, δικό μας πλανήτη ζούσαμε τα φρικιά, οι πάνκηδες, οι ροκαμπιλάδες, τα νιουγούβια, οι "γνωστοί- άγνωστοι", "οι βίαιες μειοψηφίες", οι "περιθωριακοί των εξαρχείων" τότε... https://www.youtube.com/watch?v=XWTxGEoN3SM
Patoma
Konstantinos Kottis
Αν δεν αντιλαμβάνεσαι από αυτό το δίσκο το ομώνυμο που είναι αριστούργημα τι να πω;
Tasos Sagris
ΟΚ και το Μαμά Γερνάω ναι, αλλά όταν βγήκε ο δίσκος ήμουν πολύ νέος ακόμα για να συναισθανθώ πως γερνάω, πόσο δε να το επικοινωνήσω με τη μάννα μου, που ήταν στην ηλικία της Τσανακλίδου... και τα κριτήρια ταύτισης τότε, μην ξεχνάμε, ήταν πολύ ισχυρά δεδομένα, δεν ήταν θέμα απλά να αντιλαμβάνεσαι κάτι, αλλά να γίνεται μέρος αυτού που είσαι...
Konstantinos Kottis
Το μόνο αρνητικό που θυμάμαι εγώ όταν σαν έφηβος είδα τον δίσκο στις βιτρίνες ήταν πως ο τίτλος αυτός, με απέτρεπε να ασχοληθώ μαζι του. Το γερνάω σε ένα έφηβο είναι κάπως.
Vassilis Serafimakis
Ο "Άδωνις" μού άρεσε επειδή πήγαινα κάποτε Άδωνι σε μιά Ν.Σμύρνη λίγο πριν ξεχαρβαλωθεί, γεμάτη μονοκατοικίες και 2όροφα 3όροφα. Θάπρεπε να είχε γίνει άσμα και γιά τον Τσολιά.
Κάτι πιθανώς ιερόσυλο: Ποτέ δεν μού έκατσε καλά ως στιχουργός η Νικολακοπούλου. Φτήνεια και δήθεν βάθος. Βενζινάδικο στα σύννεφα, καααλά.
Makis Kontizas
Ενώ την έχω γνωρίσει εδώ στην Μύκονο και είναι πολύ εντάξει άνθρωπος όπως και η Λίνα αλλά και ο Σταμάτης δεν την γούσταρα προκατειλημενα γιατί άρπαξαν την Ελευθερία από τον Νίκο Ξυδακη.Οταν τον ρωτήσαμε με τον Βακαλόπουλο που είναι η Ελευθερία ο ανεπανάληπτο Νίκος μας είπε ότι έγινε πριγκίπισσα του Κραουνάκι λες και ήταν μέρος στην Μολδοβλαχεια.Ετσι εκείνη την μερα στον Λυκαβητο το Τραγούδι κέρδισε την Μελίνα Κανά.Η λεωφόρος πάντως ήταν ότι πιο δροσερό στη εποχή της.
ΔιαγραφήStelios Poursaidis
Αυτές οι ταμπέλες σε ανθρώπους ανάλογα με τις ταμπέλες της μουσικής που βάζουν κάποιοι άλλοι άνθρωποι: πόσο προβληματικό τσουβάλιασμα. Μου θυμίζει το χυδαίο 'αριστεροί με δεξιές τσέπες', λες και μόνο οι φτωχοί 'νομιμοποιούνται' να είναι αριστεροί, μόνο ΠΑΣΟΚοι ή ευτελούς αισθητικής άνθρωποι να γουστάρουν (ΚΑΙ) τον Άδωνι κ.λπ.
Φώντας Τρούσας
Περιγράφουμε μια κατάσταση που ισχύει. Όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους. Πού γεννήθηκες, πώς μεγάλωσες, πού μένεις, πού συχνάζεις, τι μουσική ακούς, τι ψηφίζεις... Οι κοινωνίες είναι άτομα που αποτελούν ομάδες, τάξεις κ.λπ. Μπορεί να υπάρχουν διαχύσεις και μεταβάσεις από την μια ομάδα στην άλλη, άλλα κάποια πρωτογενή γνωρίσματα δεν κρύβονται.
Akis Orfanos
Τα παιδιά του Κλικ και του Νίτρο με τα τραγούδια αυτά ζούσαν την " απελευθέρωση" τους από τα κακώς κείμενα της κακης πατριαρχικης Ελληνικής οικογένειας Δεν κατάλαβαν ότι καλλιτέχνες σαν το δίδυμο Λινας- Σταμάτη ήταν αυτοί που έβαλαν τα θεμέλια για την σύγχρονη αστική μουσική με μελωδία ενορχήστρωση και ρυθμό χωρίς την ευκολία της Λούπας και πραπ και τραπ και κλαπ Έτσι πιστεύω γράφτηκε η ιστορία μουσικός ων Δεν γίνεσαι πλούσιος με ελαχιστα γιατί δεν υπάρχουν πονηρές λέξεις Τα μυαλά είναι ανεκπαίδευτα και αυτό δειχνης οταν πας να χαιρετήσεις τον κυρΓιακο μέρα μεσημέρι πάνω στο φορτηγό ΥΓ. ..... Και η γκρίζα διαφήμιση έχει το μερίδιο της " να μιλούν για σένα και ας σε βρίζουν "
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχω τη γνώμη πως το Καλλιτεχνικό Καφενείο της ΕΡΤ, στη δεκαετία του ’80"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
Τι ωραίο!
https://www.youtube.com/watch?v=ZzEZHxeGwBY
ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ - ΠΑΙΞΕ ΧΡΗΣΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ (Live)
Alexios Stasinopoulos
Κάπου είχα δει παλιά ολόκληρη την εκπομπή, τώρα δεν μπορώ να την βρω.
Ioannis Fokas
Η σκηνή που γελάει η Βιτάλη στον Διονυσίου που είναι δίπλα της καθώς τραγουδάει είναι όλα τα λεφτά!
Φώντας Τρούσας
Και η φιλοφρόνηση με το κεφάλι του Διονυσίου φοβερή. Μεγάλος μάγκας ο Στράτος!
Τον αποκαλεί εξάλλου γιαχνί σοφό, δηλαδή σοφό της Ανατολής, και άρα δεν θα μπορούσε να μην ευχαριστήσει.
Bill Orb
Δεν είναι υποτιμητική η έκφραση "γιαχνί σοφός";
Φώντας Τρούσας
Νομίζω όχι. Να χορέψει και η φάρα των γιαχνί σοφών, στην Ακαδημία μέσα Αθηνών. Να αλώσει η φάρα ακόμη και την Ακαδημία. Έχει θετικό πρόσημο η φράση.
Nikos Filippaios
Έχω δει αποσπάσματα στο YouTube. Μου άρεσε πολύ η εκπομπή αυτή, για τους λόγους που αναφέρεις. Είχε άνετη, ζεστή και γνήσια καλλιτεχνική ατμόσφαιρα.
Γεώργιος Ζγούρας
*...και χωρίς νούμερα τηλεθέασης, άρα ανταγωνισμό!
- Το επίπεδο τών τριών ήταν από άλλη διάσταση!
- Τι τα θες; Κι αναπολλώντας τα να κλαις!
Σπύρος Παπαδουλάκης
Μια από τις πρώτες μου επαφές, ως παιδί-τηλεθεατής, με συνθεσάιζερ έγινε σε αυτή την εκπομπή, όπου ο Πλέσσας πατήρ επεδείκνυε 'τον ήχο του μέλλοντος' με ένα ψηφιακό D-50 της Roland.
Asser Moissis
Πολύ σωστά! Σε μερικές περιπτώσεις είχε και πολύ καλό ήχο έστω και μονοφωνικό
https://youtu.be/6LSBJSKdxcQ?si=q3Rj62yzke0-XPDJ
Του χωρισμού η ώρα,Σε τι κόσμο βρέθηκα,Εγώ τι έχω και τι θα΄χω Τόλης Βοσκόπουλος (Video Live 1987)
Kostas Drosopoulos
Πραγματικά εξαιρετική εκπομπή. Με 3 σπουδαίους παρουσιαστές που, εκτός των άλλων, δεν καπέλωναν τον καλεσμένο. Έκαναν την ερώτηση και περίμεναν την απάντηση. Κόσμημα.
Asser Moissis
Κι εδώ ολόκληρη η εκπομπή
https://www.ert.gr/ert.../tolis-voskopoylos-19-ioylioy-2021/
Ο Βοσκόπουλος στην ΕΡΤ
Kostas Giannakis
Ισχύει και μάλλον το παρον πολιτιστικό επίπεδο δεν είναι ικανό να ξανα επαναλάβει κάτι παρόμοιο
Vassilis Serafimakis
To είχα ξεχάσει! Μ'έκανες και πήγα στο YouTube να δώ ξανά επεισόδια της εκπομπής. Eπεσα και σε Αντζελα Δημητρίου σε Συννεφιασμένη Κυτριακή με Πλέσσα και στο μπουζούκι Χάρη Καλούδη. Και κατάλαβα γιατί είχε χαθεί από τη μνήμη. Διότι δεν είχε καμμία σχέση με τα εγχώρια κι αλλοδαπά τσουνάμια που ενέσκηψαν μετά, όπου η μουσική ήταν σχεδόν άλλοθι, και το σκεπάσανε.
Εχω πολύ καλή άποψη γιά το Ζητω το Ελληνικό Τραγούδι, το "Ζητω" χωρίς τόνο το ήθελε ο Σαββόπουλος. Εξαιρετική πανοραμική παρουσίαση τού ρεπορτορίου, όπου υπήρχε κι η προσωπική άποψη τού παρουσιαστή, κάτι σαν παλιάς κοπής ραδιοφωνικού προγράμματος με dj διαβασμένο.
Kwstas Agas
Διαγραφήτο ήθελε χωρίς τόνο ο Σαββόπουλος για να έχει... διπλή σημασία: Ζήτω το ελληνικό τραγούδι και ζητώ το ελληνικό τραγούδι!! Κι αυτή καταπληκτική μουσική εκπομπή, όλο πρωτοτυπία και ευρηματικότητα, χάρις στην προσωπικότητα του Σαββόπουλου. Όμως... Υπήρχαν επεισόδια που δυστυχώς οι καλεσμένοι του ήταν... διακοσμητικά στοιχεία, μιας και ο Σαββόπουλος δεν μπορούσε να ελέγξει τον εγωκεντρισμό του ... Εν αντιθέσει με το καλλιτεχνικό καφενείο όπου σε κάθε επεισόδιο πρωταγωνιστές ήταν οι καλεσμένοι...
Vassilis Serafimakis
Δεν τόβλεπα καθόλου ως εγωκεντρισμό. Εβγαζε προσωπικές απόψεις με τρόπο μάλιστα πού έβρισκα πλάγιο και διακριτικό, χωρίς καμμία αγαρμποσύνη - μ'αρέσει η προσωπική άποψη έστω κι αν διαφωνώ μαζί της, την προτιμώ από την "ουδετερότητα" τού playlist.
Το Καφενείο πού μάς θύμησε και δικαιότατα ανασύρει από την σχετική αφάνεια ο Τρούσας ήταν άλλου είδους εκπομπή, εξ ίσου εξαιρετική, γιά μένα.
Kwstas Agas
Και ναι, εμείς που περάσαμε εφηβικά χρόνια στα 80ς ήμασταν ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΊ που το προλάβαμε το Καλλιτεχνικό Καφενείο!! Επίσης με τις ωραιότερες αναμνήσεις θυμάμαι την μουσική εκπομπή Πρόβα, που παρουσίαζε η αείμνηστη Λιλάντα Λυκιαρδόπουλου....
Jean Balleaut
επεισόδιο-σταθμος αυτό με καλεσμένο τον Στράτο Διονυσίου! Ευτυχώς υπάρχει στο YouTube!
Κωστής Ιωάννης Μαρκής
Η παραγωγός 'Αννα Πρετεντέρη, σύζυγος του γνωστού συγγραφέα, συνέβαλε σημαντικά στην προσέγγιση όλων αυτών, αλλά και την αποδοχή τους να εμφανιστούν στην εκπομπή.
Akis Evenis
Ισχύει όπως το περιγράφεις
Νασια Κουτρα
υπερβολή ότι ήταν καλύτερο από το ζητώ το ελληνικό τραγούδι αλλά καλή εκπομπή όντως πάρα το γλυκερό ύφος του Πλεσσα
Φώντας Τρούσας
Ο λόγος του Πλέσσα μπορεί να είναι πατερναλιστικός, αλλά είναι απονήρευτος και αξιαγάπητος.
Χρήστος Ανδρέου
Ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις.
Γνωρίζετε μήπως εάν σώζεται η εκπομπή του 1987 στην οποία ο Γιάννης Πάριος, ο Νίκος Ιγνατιάδης και ο Λευτέρης Παπαδόπουλος παρουσίασαν τον (τότε καινούργιο) δίσκο τους 'Όλα για τον έρωτα';
Nikos Zervos
TOU SAVOPOULOU ITAN I KALYTERI MOUSIKI EKPOMPI=====KATA TIN GNOMI MOU
ENOEITE POS KAI TO KALITEXNIKO KAFENEIO ME ALLO TROPO STIRIXE TO ELLINIKO TRAGOUDI
Dimitris Padios
Από τις καλύτερες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης διαχρονικά. Θυμάμαι στηνόμασταν όλοι οικογενειακώς για να την δούμε!
Άλκης Βρανάς
Θεωρω εξ ισου καλη εκπομπη κ το Ζητω το Ελληνικο Τργουδι...Θεωρα ιδιαιτερα τηλεοπτικο το Σαββοπουλο που Θεατραλε
Στέλιος Αλεξόπουλος
Ακριβώς αυτό!!!!!
Yannis Raouzeos
Το ακούω αυτό που λες.
Ferris Costas
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε, Φώντα, είναι σημαντικό ν' αναγνωρίζεται μια δουλειά διαχρονικά. Πρέπει να πω πως η βασική ιδέα ήταν του Λάκη Πάντα, όχι μόνο ως προς τη σύνθεση του πάνελ, αλλά και ως προς την ιδέα των "ζωντανών" ηχογραφήσεων, με κατάργηση (για πρώτη φορά) του Πλέϋ Μπακ. Η παραγωγή ήταν των αδελφών Πάντα (Λάκης και Μάκης) που είχαν μεγάλη εμπειρία στην οργάνωση συναυλιών νεανικών συγκροτημάτων. Η διεύθυνση παραγωγής ήταν όντως της Άννας Πρετεντέρη, που δούλευε μερόνυχτα για να μαζέψει όλον αυτόν τον κόσμο. Η εκπομπή πολεμήθηκε από τους "δημοσιογράφους", που απαιτούσαν από μας να κάνομε... "επιθετική δημοσιογραφία", και... να ασκούμε λογοκρισία. Στην επιχείρηση διακοπής της εκπομπής, συμμετείχε και το τότε ΣΕΗ, επειδή ο Κώστας Πρέκας τους άσκησε κριτική. Στο επόμενο τα περί Σαββόπουλου.
Η εκπομπή του Σαββόπουλου, ήταν μία πρωτοβουλία του τότε διευθυντή τηλεοράσεως Γιώργου Σωτηριάδη, που είχε την ιδέα να "παντρέψει τον Διονύση Σαββόπουλο με τον Κώστα Φέρρη". Δυστυχώς για λόγους που δεν μπορώ ν' αποκαλύψω, ο Σαββόπουλος με απέκλεισε με μηχανοραφίες, όχι μόνο από συν-παρουσιαστή, αλλά ακόμα και από σκηνοθέτη, αντικαθιστώντας με με τον φίλο (που εγώ είχα προτείνει) Κώστα Μαζάνη.
Γεώργιος Ζγούρας
* Θα οσμίστηκε / διαισθάνθηκε πιθανό...'' καπέλωμα ''
Mike Beles
Μουσικα. Η καλυτερη εκπομπη ηταν του Πορτοκαλογλου ...εξαιρετικες διακευες των τραγουδιων....πιο καλα παιγμενα τραγουδια και απο τους δισκους....
Konstantinos Kottis
Μόνο τις εκπομπές του Παπαστεφανου βάζω δίπλα στο Καλλιτεχνικό Καφενείο. Το Ζητώ το ελληνικό τραγούδι ήταν άλλη περίπτωση κυρίως ως καταγραφή της τρέχουσας δισκογραφίας. Όσο για το Μουσικό Κουτί υπερτιμημένη.
Αθανασιος Αθανατος
,, συμπραξις !!
https://m.youtube.com/watch?v=X_k2tyFqpZM...
Ας παν στην ευχή τα παλιά,Τώρα κλαίς,Μια παλιά ιστορία Παιδιά απ΄την Πάτρα,Πάνου,Λαμπράκη Καλδάρας
Patritsopoulos Nikos
Και ο Τσιβιλίκας κολλαγε στην παρέα με το χιούμορ του και την παρουσία του, έκανε και πολλές θεατρικές επιτυχίες ,τότε .
Σταύρος Καρτσωνάκης
Να προσθέσω και τις τηλεοπτικές εκπομπές του Παπαστεφάνου που άφησαν φοβερά ντοκουμέντα νωρίτερα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχω ακούσει απίστευτες ιστορίες για την Σοφία Βέμπο, αλλά στα βιβλία δεν θα βρεις σχεδόν τίποτα απ’ αυτά. Περίπου τα ίδια ισχύουν και για την Μαρία Κάλλας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωστής Ιωάννης Μαρκής
Το "Σμιλεύοντας τον Χρόνο" ήταν το ευαγγέλιο της εφηβείας μου. Ο βαθιά πνευματικός αλλά σύντομος και τυραννισμένος βίος του, είχαν ανάγει τον Ταρκόφσκι στο επίπεδο του ισαπόστολου για μένα... Και βλέπω ένα making of από την Νοσταλγία και χάνω πάσα ιδέα. Αυταρχικός, ασυνεννόητος, ειρωνευόταν συνεχώς τον Γκουέρα, ο οποίος μάταια προσπαθούσε να συνεργασθεί. Τραμπούκισε τον σκηνογράφο για ένα δέντρο, το οποίο τελικά ξερίζωσε με τα χέρια του, σε κρίση υστερίας! Μετά κατάλαβα ότι αυτή είναι η εικόνα του μεγάλου δημιουργού, με το αδιαπραγμάτευτο όραμα.
Jean Balleaut
"Ψηλά βουνά - βαθιές χαράδρες"!
Babis Srlmt
Η Ροζίτα Σώκου είναι η υπογράφουσα του κειμένου? Μόνο αυτή έλεγε τέτοιες πικρές αλήθειες
Panayotis Ioannidis
Αλήθειες;!
Φοίβος Παναγιωτίδης
Α γεια σου.
Mparpa Mimis
ειχες ταξει και ενα ακομα κειμενο για Σ.Βεμπο
Φώντας Τρούσας
Δεν το έχω ξεχάσει. Η Σοφία Βέμπο επί χούντας. Απλά είναι ένας φάκελος που γεμίζει ακόμη... Μάλιστα βρήκα κάπου, πρόσφατα, μια φωτό κρίσιμη, την οποία έχασα εν τω μεταξύ και έχω φάει τον τόπο να την βρω.
Mparpa Mimis
αναμένουμε!!!
Spyros Kotortsis
Για την Ελλάδα, που έτσι κι αλλιώς είχε και έχει μεσάνυχτα από όπερα και την Κάλλας την έμαθε από τους ξένους και τον Ωνάση, καλά τα λέει. Παραέξω όμως όπου και από όπερα ήξεραν και ποσώς ενδιαφέρονταν για τα εγχώρια σκάνδαλα, μάλλον όχι.
Panayotis Ioannidis
"Ντροπής πράγματα", όπως έλεγαν οι γιαγιάδες μας -- κι εγώ το 'απευθύνω' προς την συντάκτρια (ως διαβάζω πιο πάνω) της θλιβερής, ανακριβούς και εξοργιστικής ανοησίας που διαβάζουμε στην εικόνα της ανάρτησης
Φώντας Τρούσας
Να πας τότε να διαβάσεις τι έγραφε ο Παλαιολόγος στον Ταχυδρόμο το 1959.
Panayotis Ioannidis
Όσο κι αν η εμπάθεια και οι ανακρίβειες προκαλούν αλγεινή εντύπωση (και ας ηχούν, σαν περάσουν τα χρόνια, γελοίες), άλλο τόσο είναι αναμενόμενες προς πρόσωπα που τόσο θεαματικά ξεπερνούν τον μέσο όρο και, επιπλέον, "παίζουν σε άλλο γήπεδο" (και επίπεδο)...
Φώντας Τρούσας
Ό,τι να'ναι. Λόγια του αέρα.
Φοίβος Παναγιωτίδης
Μου θύμισε τα σχόλια της Ροζίτας Σώκου για τη Μελίνα Μερκούρη.
Alexis Tambouras
Γιατί να αποκρύπτεται ποιός τα γράφει ( όντως μπορεί να'ναι η Σώκου ) ? Ολοι οι καλλιτέχνες έχουν τα πάνω και τα κάτω τους σε ελαττώματα και προβλήματα που απορρέουν είτε από την ψυχοσύνθεσή τους είτε από το περιβάλλον τους , συνήθως και σε συνδυασμό . Και όλα έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για την κατανόηση στην εκτίμηση της προσωπικότητας του καθένα . Κι άν κάποιος είχε πχ μεγάλα προβλήματα χαρακτήρα τόσο πιό αξιόλογος θα πρέπει να κρίνεται , αναλογικά ως προς την αξιολόγιση του έργου του , καθότι χρειάσθηκε να τα ξεπεράσει προκειμένου να το αποδώσει στο κοινό . Αυτά ειναι προϋπόθεση αντικειμενικής κρίσης και οφείλουν όλοι να διαθέτουν την ωριμότητα να καταλάβουν , πως όταν κάποιος εκθέτει τέτοια περιρρέοντα στοιχεία , δεν το κάνει για να μειώσει τον άνθρωπο . Αλλά αντίθετα - αποκαλύπτοντας κάποιες προβληματικές πτυχές ( προσωπικές/ιδιωτικές κλπ ) -για να φωτίσει περιμετρικά την ιδιοσυγκρασία της (ντίβας αηδού εν προκειμένω)
Γιαυτό εκτιμώ την εντιμότητα του Τρούσα και οποιουδήποτε αποτολμά και το κάνει αψηΦώντας τις αντιδράσεις.
Φώντας Τρούσας
Διάβασε όλα τα σχόλια Αλέξη
Jimi Sokratis
ΔιαγραφήΠροσωπικά από πάντα με την τέχνη και τους ανθρώπους της είχα μια σχέση ας την πούμε ''χρησιμότητας''. Δηλαδή, κάνε ότι καλύτερο έχεις να κάνεις δώσε ότι καλύτερο μπορείς αυτό θα κρατήσω κι άιντε στο καλό. Επειδή κάποιος άνθρωπος έχει κάποιο ταλέντο και το δούλεψε, επειδή μπορεί σε κάποιους τομείς έχει πράγματα να δώσει δε σημαίνει ότι αυτό τον ακολουθεί παντού. Άλλο πράγμα είναι η επιδεξιότητα σε κάτι κι άλλο η δόμηση ανθρώπινων σχέσεων, η συμπεριφορά, ο ψυχισμός κι όλη η προσωπικότητα ενός ανθρώπου. Γι' αυτό ένας πχ εγκληματίας μπορεί να είναι έως και κορυφαίος πχ ζωγράφος αλλά όχι καλός πχ πατέρας διότι αυτό είναι κάτι πολύ γενικότερο από το ''ζωγραφίζω καλά, τα λέω ωραία στο πάλκο κτλ''. Η κάθοδος της φωνής της Κάλλας νομίζω είχε να κάνει και με κάποια άλλα πράγματα αλλά δε θυμάμαι ακριβώς (κάτι με την ''κακομεταχείριση'' προκειμένου να πιάσει το απόλυτο και ''κάηκε'' πιο γρήγορα από το αναμενόμενο και τέτοια, δε πρόσεχε την φωνή της).
Πάντως ένας από τους λόγους της δημοφιλίας της είναι ότι έφερε πολύ μεγαλύτερη θεατρικότητα στην απόδοση των ρόλων πράγμα που γοήτευσε το κοινό και αναβάθμισε την όπερα ως θέαμα που δεν ήταν καθόλου συνηθισμένο πριν την Κάλλας. Ήταν καινοτόμο.
Ferris Costas
Η Ροζίτα έλεγε ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, και ποτέ με κουτσομπολίστικη διάθεση.
Φώντας Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../ti-eide-i-rozita-sokoy-sto...
Τι είδε η Ροζίτα Σώκου στο Χόλλυγουντ, το 1969; | LiFO
https://www.lifo.gr/.../ti-eide-i-rozita-sokoy-sto...
Τι είδε η Ροζίτα Σώκου στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, το 1966; | LiFO
Γεώργιος Ζγούρας
* Κι εγώ αυτό πιστεύω κύριε Φέρρη!
Σωσώ Ζερό
Δείγμα χολής μιας άλλης εποχής. Η ηδονή της αποκαθήλωσης. Καμία πληροφορία.
Φώντας Τρούσας
Λάθος. Ακόμη και σ' αυτό το απόσπασμα υπάρχουν πληροφορίες. Δίνεται μια ημερομηνία, όπως και μια εντύπωση από την Νόρμα. Όποιος ενδιαφέρεται παίρνει αφορμή και ψάχνει περαιτέρω...
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Η τζαζ εκδοχή της Βάνου ξεκινάει από την πρώτη της περίοδο με τις συνεργασίες της με τον Πλέσσα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNick Theodorakis
Τζένη Βάνου …μια υπέροχη ελληνική φωνή ..
Vassilis Serafimakis
Ο Σινάτρα όντως έκανε πρόταση στη Τζένη Βάνου να ηχογραφήσουν μαζί κάτι αλλά εκείνη τη μέρα τζαμάρανε στο στούντιο Χιώτης με Χέντριξ.
Γεώργιος Ζγούρας
* Ελλάδα και οικογένεια! Με συμβόλαιο πήγε στο Αμέρικα, το '' έσκισε '' και επέστρεψε..έγκυος στο 2ο παιδί - (νομίζω)! Μεταξύ 1969 και 1970 / το '71 ήταν εδώ, ανταμώσανε με τον Τόλη και..
Φώντας Τρούσας
Τα έχω γράψει αυτά εδώ...
https://www.lifo.gr/.../tzeni-banoy-oi-tzaz-kai-pop...
Τζένη Βάνου: Οι τζαζ και ποπ ηχογραφήσεις της από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 | LiFO
Mike Beles
Εξαιρετικο και αναλυτικο το αρθρο ....
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Tania Maria...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=MxLYvdrhVqs
Yatra-Tá
Γεώργιος Ζγούρας
* Ωραιότατο!
Σχόλια από το fb στο ποστ "ΣΥΡΙΖΑ εσωτ. (κάπου το έχω καταχωνιασμένο, θέλω να του ξαναρίξω ένα ξεφύλλισμα)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Γιαννόπουλος
Αυτός και ο κοτζιάς ήταν βαρύ πυροβολικό του κκε τότε. Σάρλης (και όχι σαρλής όπως φαίνεται πιο λογικό). Πρέπει να έχει γράψει και κάτι άλλο, πιο γενικού ενδιαφέροντος, γιατί μου έχει μείνει το όνομα από τότε.
Nikos Sarantakos
Έχει γράψει κάτι ιστορικό, ίσως για Μικρασιατική
Φώντας Τρούσας
O Σάρλης ήταν μια γενιά πριν τον Κοτζιά. Σημαντικός θεωρητικός της εποχής.
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=1191248
rizospastis.gr - Στη μνήμη του Δ. Σάρλη
Σχόλιo από το fb στο ποστ "Όλα τα λεφτά..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=hvTewfQXndM
Blo - Blo
Σχόλια από το fb στο ποστ "(1975)"
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=eH2qE6pw7Wc
ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ - ΤΟ ΘΑΥΜΑ 33 rpm
Michalis Papadakis
ε βέβαια
Σήφης Διαμαντίδης
Musaka Western
•George Ioakeimidis
Ωραία μύτη είχε αυτός...
Γιώργος Μίχας
Κύριος κι ευγενής ...