Πέμπτη 15 Αυγούστου 2024

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 591

14/8/2024
O χαμός του Γιώργου Λεωτσάκου αποτελεί τεράστιο (θλιβερό) γεγονός για το χώρο της μουσικής. Και της μουσικοκριτικής φυσικά, που είναι κομμάτι της δημοσιογραφίας. Είναι μεγάλη η απώλειά του για τον πολιτισμό. Πολύ μεγαλύτερη απ’ όσο νομίζουν ορισμένοι. Δυστυχώς, εγώ, δεν μπορώ να πω πολλά αυτή τη στιγμή, γιατί ένα κείμενο για τον Λεωτσάκο, έστω και στο πλαίσιο μιας απλής νεκρολογίας, αποτελεί πολύ ειδική δουλειά – την οποία, τώρα, λόγω έλλειψης χρόνου, δεν μπορώ να επιτελέσω. Κάποια στιγμή στο μέλλον ίσως... Αρκούμαι, λοιπόν, σε μερικά ποστ εδώ στο fb, που κάποια αποτελούν και επαναλήψεις...
[Κάτι είχα μυριστεί και δεν τον είχα πλησιάσει τις φορές που τον είδα μπροστά μου. Δεν ξέρω πώς θα το έκανα και τι θα έβγαινε... Καλύτερα, ίσως, τώρα που το σκέφτομαι. Εξάλλου, δεν είναι λίγα όσα δικά του έχω διαβάσει, και μ’ έχουν επηρεάσει φυσικά, τα τελευταία 40 χρόνια... ]

14/8/2024
Κάποιοι με αποκαλούν «ψείρα», για να μειώσουν αυτό που κάνω – το γεγονός πως διορθώνω ορισμένα στραβά καμιά φορά. Το ακούω από παλιά αυτό. Είναι λάθος, και δεν συμφωνώ. Τα «χοντρά» διορθώνω πότε-πότε. Και αυτά που κρίνω ως σημαντικά.
Αν ήταν να ψειρίζω τα γραπτά των άλλων, όπως ψειρίζω τα δικά μου (χωρίς τούτο να σημαίνει πως κι εγώ αποφεύγω πάντα τα λάθη - γιατί και το ψείρισμα ορισμένες φορές έχει όρια), κάποιοι θα έτριβαν τα μάτια τους από αυτά που θα έβλεπαν διορθωμένα. Δεν είμαι επαγγελματίας επιμελητής. Παρά ταύτα, αν κάποιοι θέλουν να μου δώσουν δουλειά επιμελητή... ευχαρίστως. Θα τους κοστίσει όμως.
Λοιπόν, αφήστε τα παραμύθια με τις «ψείρες» και προσέχετε... τουλάχιστον να μην πετάτε κοτρώνες.

14/8/2024
Όσοι και όσες, φίλοι και φίλες του ελληνικού τραγουδιού και της μουσικής περάσουν αυτές τις μέρες από τα βιβλιοπωλεία, αν δεν το έχουν αγοράσει ήδη, ας θυμούνται πως τους περιμένει και το "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024]...

14/8/2024
>>Στην περιοχή σημειώνονται εκρήξεις καθώς υπάρχει ναρκοπέδιο πολεμικό από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο που δεν έχει εκκαθαριστεί.<<
[Ο δήμαρχος Σιντικής, από κει όπου καίγεται κανα μήνα τώρα ο Όρβηλος]
Ογδόντα χρόνια μετά υπάρχει ναρκοπέδιο μέσα σε δάσος. Ξέρουν πού είναι και δεν το έχουν καθαρίσει. Ελπίζεις να το έχουν περιφράξει τουλάχιστον...
[Τώρα που γυρίζει στήστε κι ένα... akatharista. narkopedia. apps. gov. gr]

13/8/2024
 «Πεντάστηλο πορτραίτο με τίτλο και φωτογραφία: “Δημήτρης Στράτος, ένας Κύπριος ‘ταχυδακτυλουργός’ της φωνής! Σταδιοδρομεί εντυπωσιακά στην Ιταλία”. Ήταν ένα φαινόμενο της μουσικής πρωτοπορίας, ανάλογο με τη μεγάλη Κάθυ Μπερμπεριάν. Δεν τον ακούσαμε ποτέ στην Ελλάδα, επειδή το δρεπάνι του Χάρου τον θέρισε πρόωρα – λίγους μήνες αργότερα στην ίδια “Μουσική Σελίδα” της 21ης Ιουνίου 1979 δημοσιεύαμε τη νεκρολογία του. Δεν βρήκα ποτέ, δυστυχώς, τον καιρό, να αναζητήσω ηχογραφήσεις του».
[Ο Γιώργος Λεωτσάκος ενθυμούμενος τη θητεία του στην εφημερίδα «Πρωινή», στο τέλος της δεκαετίας του ’70, από το αυτοβιογραφικό βιβλίο του «Ισοβίτης στο ελληνικό κάτεργο», Καστανιώτης, 2022]
Πέθανε ο σημαντικότατος αυτός δημοσιογράφος-μουσικοκριτικός, ερευνητής της ελληνικής λόγιας μουσικής και άλλα τινά Γιώργος Λεωτσάκος, ο ορκισμένος «εχθρός» του Μάνου Χατζιδάκι και πολλών άλλων, δίχως να προλάβει να ακούσει Demetrio Stratos; Ο άνθρωπος που έγραψε πρώτος στην Ελλάδα, γι’ αυτό το φωνητικό φαινόμενο, δεν είχε ακούσει ούτε το CD τού “Jazz & Τζαζ”, το 1998; Δεν βρέθηκε κανείς να του το δώσει; Τι να πει κανείς... Ας είναι αναπαυμένος...

13/8/2024
Καμία σχέση. Τον Harold Pinter στους Έλληνες τον σύστησε ο Δημήτρης Κολλάτος με το Θέατρο Τσέπης, το 1961, και βασικά ο Κάρολος Κουν, με το Θέατρο Τέχνης, από το ’65 και μετά...

13/8/2024
>>Φωτιά στην Αττική / Το σχολείο της Νέας Πεντέλης έχει παραδοθεί στις φλόγες<<
Τι να σου πρωτοκάνει κι αυτός ο Μητσοτάκης; Πόλεμο στην Ουκρανία κάνει, με τα συμφέροντα των καρτέλ για τις τιμές στα μπακάλικα τα έχει βάλει, σύξυλους αφήνει τους ηλεκτριτζήδες φορολογώντας τους... δώστε του 4-5 τετραετίες ακόμη και θα δείτε...
https://www.youtube.com/watch?v=tLdR2IesDGs

12/8/2024
Τον σηκώσανε άρον-άρον από το κρεβάτι του πόνου, αξούριστο και με νάρθηκα. Τώρα αρχίζει σιγά-σιγά να εμπεδώνει τι πάει να πει... επιθετικό πεύκο και χαοτική κηλίδωση... και αύριο θα τα πει καλύτερα.

12/8/2024
Τώρα οι συνολάκηδες και οι λοιπές πατερίτσες του καθεστώτος θα σου πούνε ότι αυτά δεν θα έκαναν τίποτα, γιατί οι χαράδρες και το δύσβατο της Αττικής είναι χειρότερα και από του Κιλιμάντζαρου, και από του Καρακορούμ...

12/8/2024
Οι... συνολάκηδες, που λένε τη μια αρλούμπα πίσω από την άλλη ας μας πληροφορήσουν λοιπόν ποια πρωτεύουσα χώρας, όποιας πλευράς της ιστορίας γουστάρουν, καίγεται περιμετρικά, σχεδόν κάθε καλοκαίρι.
Αυτό που ζει ο κάτοικος της Αττικής και της Αθήνας τα τελευταία καλοκαίρια δεν περιγράφεται. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι’ αυτή τη διαρκή καταστροφή, παρά μόνο το διαλυμένο και διεφθαρμένο κράτος. Πολιτική προστασία… το ανέκδοτο της δεκαετίας.

12/8/2024
Ευχαριστώ πολύ τον Χάρη Συμβουλίδη και το athinorama. gr, για την κριτική στο "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024]...

10/8/2024
Σαββάτο βράδυ με το «Μέγα Λαϊκό» [Oblik Editions, 2024] του Νίκου Μητρογιαννόπουλου...
εξομολόγησις

Μεταξύ μας τώρα, κι εγώ δεν τα πολυγουστάρω.
Δηλαδή, κατά βάθος, πιστέψτε με,
θα ήθελα να μην τα έχω μάθει
να είμαι κι εγώ ένας άνθρωπος καλλιεργημένος
όπως εσείς.
Αλλά άμα πέσεις εκεί, δεν ξεκολλάς εύκολα.
Όλη την ώρα σ’ αυτά γυρίζει το μυαλό.
Προσπάθησα πολλές φορές να καθαρίσω
αλλά τίποτα.
Μ’ αυτά τα άτιμα μέχρι και στο χώμα κοιμηθήκαμε.
Γι’ αυτό σου λέω, ρε φιλαράκι.
Μήπως σου βρίσκεται κανένα λαϊκό τραγούδι
γι’ απόψε;


10/8/2024
Βλέποντας τα ταγάρια τους πολιτικούς να στριμώχνονται σαν σμάρι από σφήκες πίσω από τις «επιτυχίες» αναπολώ τις εποχές των τελευταίων θέσεων και της παντελούς ανυποληψίας στους πρωταθλητισμούς. Ήταν ανακουφιστικό.

9/8/2024
Τι ώρα φτάνει το παπόρι;

9/8/2024
Αυτά είναι για να τα βλέπουν λίγοι... Χιλή, 1973. Επί Allende ή επί Pinochet; (Λογικά επί Allende τα περισσότερα, πριν την 11η Σεπτεμβρίου, αν όχι όλα).

17 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αυτά είναι για να τα βλέπουν λίγοι... Χιλή, 1973"...

    Φώντας Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=oHEcNY6BbA0
    En Primavera (Remasterizado 2021)

    Lily Chanoumi
    άραγε αυτός ο Patricio Panussis που το έχει γράψει είναι Έλληνας;

    Φώντας Τρούσας
    Είναι εδώ μέσα. Να τον ρωτήσουμε...
    https://www.youtube.com/watch?v=T6ldsrpMGSk
    Tumulto - Tú, yo y nuestro amor
    https://www.youtube.com/watch?v=xO77QDhodw8
    Lamento Borincano
    https://www.youtube.com/watch?v=VRIANpHzr34
    Los Amigos de María - La carta

    Giorgis Christodoulou
    Ε μπράβο!

    Alekos Morianopoulos
    Νομίζω το συντηρητικό φασιστικό καθεστώς Πινοτσέτ δεν θα επέτρεπε τέτοια.

    Φώντας Τρούσας
    Υπήρχε ροκ και μετά το πραξικόπημα στη Χιλή και είχαν βγει καλοί δίσκοι. Απλά η περίοδος μετά το '73 συμπίπτει με τη διεθνή οπισθοχώρηση του ροκ. Φυσικά, υπήρχαν και γκρουπ που διαλύθηκαν ή το έσκασαν από τη χώρα όπως οι Los Jaivas (και άλλα διάφορα του πολιτικοποιημένου φολκ κυρίως).

    Alekos Morianopoulos
    ευχαριστώ, σημαντική πληροφόρηση.

    Bill Mihalopoulos
    Πανέμορφα άλμπουμ!!!! Ειδικά οι Panal και οι Sacros!!!!!!

    Yannis Raouzeos
    10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Τι ώρα φτάνει το παπόρι;"...

    Stelios Apostolopoulos
    Νότης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Βλέποντας τα ταγάρια τους πολιτικούς να στριμώχνονται σαν σμάρι από σφήκες"...

    Γιώργος Τσέτικας
    Απ' την ισχυρή Ελλάδα και μετά των 90ς+ μας έφαγε ο πρωταθλητισμός, οι Βούλες Δήμα και Πύρροι Πατουλίδου και τα λοιπά κακά συναπαντήματα (αναξιοποίητες ολυμπιακές υποδομές, μπάλα και μπάσκετ που δε βλέπονται ή απευθύνονται σε φανατικούς/οπαδικούς στρατούς, πρωτοκοσμικη ψωροκωσταινα κοκ)

    Nikos Markakis
    δεν κατάλαβα! Ποια Ελλάδα εσείς αναπολείτε;
    Αυτή με αγιόκλημα και γιασεμιά; Χωρίς ηλεκτρικό & τηλέφωνο;

    Φώντας Τρούσας
    Δεν είχε φθάσει ρεύμα στο χωριό σου το '76? Άρα ένας ακόμη λόγος για να βρίζεις τους πολιτικούς...

    Nikos Markakis
    Οκ! Τι ακριβώς είχε η Ελλάδα το ‘76 που μας λείπει;

    Φώντας Τρούσας
    Σοφτ πορνό, τι άλλο; Και 0 μετάλλια.

    Γιώργος Τσέτικας
    το 80 είχα ηλεκτρικό, τηλέφωνο, έγχρωμη τηλεόραση, χωρίς εκσυγχρονισμό, μνημόνια είναι ευλογία, καραντίνες, ούτε για την €λλαδα ρε γαμωτο

    Nikos Markakis
    το 80 και εγώ! Το 76 μεγάλωνα σε σπίτι χωρίς τηλέφωνο, τηλεόραση, μόνο ραδιόφωνο! Ψυγείο πάγου, φυσικά χωρίς ΙΧ, Ολυμπιακούς και Euro σε σπίτια φίλων ή στο καφενείο!
    Στο καλό να πάνε εκείνα τα χρόνια!

    Φώντας Τρούσας
    Όλα αυτά που λες, τελείως παβλωφικά, είναι παντελώς άσχετα με το θέμα του ποστ. Το ποστ μιλάει για τους πολιτικούς και για το πώς επιχειρούν να εκμεταλλευθούν ξένες επιτυχίες. Αναπολώ το ανυπόληπτο ολυμπιακώς '76 γιατί δεν είχε δώσει την ευκαιρία στους πολιτικούς να στοιχηθούν πίσω από τις "επιτυχίες". Όλα τα άλλα για... φως, νερό, τηλέφωνο, οικόπεδα με δόσεις... είναι ό,τι να'ναι. Δεν κολλάνε με αυτό που έγραψα εδώ.

    Γιώργος Δελτα
    Τρικυμία εν κρανίω

    Kwstas Agas
    Εμένα η μνήμη μου ξεκινά από τους ολυμπιακούς αγώνες της Μόσχας το 1980, όπου η ΕΡΤ διέκοψε την κανονική ροή του προγράμματος για να ανακοινώσει ότι ο Στέλιος Μυγιάκης πήρε χρυσό μετάλλιο στην ελληνορωμαϊκή πάλη. Και θυμάμαι ότι στις Ολυμπιάδες των 80ς μόνο στην ελληνορωμαϊκή πάλη αποκομιζαμε από 1 έως 3 μετάλλια (πχ στους αγώνες της Σεούλ αν ο αείμνηστος Μπάμπης Χολίδης δεν είχε πάρει εκείνο το χάλκινο, θα μετρούσαμε μια ακόμη Ολυμπιάδα χωρίς μετάλλιο). Το να πάρουμε έστω κι ένα μετάλλιο στον στίβο μας φαινόταν σαν κάτι ακατόρθωτο που μάλλον δεν θα ζήσουμε ποτέ.... Και πάντως δίπλα στους αθλητές της ελληνορωμαϊκής πάλης που μας φέρνανε τα λιγοστά μετάλλια δεν θυμάμαι να γίνεται... συνωστισμός με πολιτικούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Σαββάτο βράδυ με το «Μέγα Λαϊκό» [Oblik Editions, 2024] του Νίκου Μητρογιαννόπουλου..."...

    Φώντας Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=WqTrarpc9jY
    Mavros Kapnos

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Ευχαριστω από καρδιάς, Φωντα!

    Φώντας Τρούσας
    Να'σαι καλά Νίκο. Επιτυχία στο βιβλίο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ευχαριστώ πολύ τον Χάρη Συμβουλίδη και το athinorama. gr, για την κριτική στο "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024]..."...

    Αθανάσιος Ζακόπουλος
    Μεγάλη πρεμούρα στο άρθρο για το ποιο είναι το καλύτερο τραγούδι στο δίσκο των 2002GR, κατάκαρδα το πήρε

    Aris Karampeazis
    Το Άννα είναι.

    Αθανάσιος Ζακόπουλος
    δύσκολο να πω, έχει πολλές τραγουδάρες

    Aris Karampeazis
    ναι σχεδόν πλάκα έκανα, όλα τα ελληνόφωνα είναι τρεγουδαρες και τα χιτ έχουν αποδείξει την στόφα τους

    Φώντας Τρούσας
    Παλιά είχα γράψει αυτό για τον δίσκο...
    https://www.lifo.gr/.../akoygontas-xana-vol-3-ton-2002-gr...
    Ακούγοντας ξανά το "V.O.L 3" των 2002 GR: Γιατί θα πρέπει να ντρεπόμαστε για ’κείνα που μας άρεσαν μικροί; | LiFO

    Kwstas Agas
    Με την τελευταία παράγραφο του, που σου κάνει παραίνεση να γράψεις βιβλίο για να εμβαθύνεις σε κάτι "μεγάλο και κατεστημένο όπως ο Μίκης Θεοδωράκης ή ο Γιάννης Μαρκόπουλος" δεν συμφωνώ καθόλου!! Φώντας Τρούσας , αν νιώσεις την ανάγκη να γράψεις κι άλλο βιβλίο, εννοείται ότι θα γράψεις, θα ερευνήσεις, θα εμβαθύνεις κλπ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΛΑΧΤΑΡΑ Η ΨΥΧΉ ΣΟΥ !! Άλλωστε η ομορφιά στο "ραντεβού στο Κύτταρο ", που το ξεφυλλιζουμε και δεν το χορταινουμε, αυτή ακριβώς είναι: έγραψες, ερευνησες, συγκεντρώσεις ακριβείς πληροφορίες κλπ κλπ γι' αυτό που πραγματικά αγαπούσες. Κι αυτό είναι κάτι που εμείς οι αναγνώστες το εισπράττουμε σε κάθε ξεφύλλισμα!!

    Φώντας Τρούσας
    Για Μίκη έχω γράψει ήδη κάμποσα κείμενα, που αν τα μαζέψεις φτιάχνεις βιβλίο. Και για Μαρκόπουλο έχω γράψει κάποια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Οι... συνολάκηδες, που λένε τη μια αρλούμπα πίσω από την άλλη ας μας πληροφορήσουν λοιπόν"...

    Άγγελος Γαβριήλ
    Έτσι...

    Dimitris Trox
    Διαφθαρμενο κράτος.Υστερια με τον υλικό πλούτο

    Nikos Athanassakis
    Ατομική ευθύνη και 112.....

    George Nikolopoulos
    Η μαλακία τους πλέον ορατή και από το διάστημα !!

    Πετρος Μιχελιουδης
    μητσοτακηδες ο ορισμος της παλιανθρωπιας

    Petros Kozakos
    Γίνεται διεύρυνση του σχεδίου πόλεως των Αθηνών με τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας του 60% των πολιτών της. Αποψίλωση λέγεται στο στρατό.

    Stratman StratosAloimonos
    Adagio για τους ανυπεράσπιστους
    Όταν θα πέσει και ο τελευταίος άνθρωπος
    Και μαραθεί το τελευταίο λουλούδι
    Για όλες τις ζωές που χάθηκαν
    Ένα σκυλί θα γρυλίσει και θα χύσει ένα δάκρυ
    https://www.youtube.com/watch?v=QOYys2dCy84
    Stratman Adagio for the defenseless Official Music Video

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τώρα οι συνολάκηδες και οι λοιπές πατερίτσες του καθεστώτος"...

    Stathis Nikokavouras
    Το σιχαμα πρωθυπουργος εκοψε καθε σχεση με την ρωσσια που ηταν παντα διπλα μας για να τα εχει καλα με τους γερμανοβελγους

    Nikos Michelarakis
    Ο Συνολακης κανει τα μπάνια του στα Χανιά και καρφί δεν του καιγεται.

    Konstantinos Fountas
    μα το υπουργείο τύπου είπε ότι επέστρεψε εσπευσμένα στας Αθήνας..... Όχι;;;;

    Nikos Michelarakis
    χτες το απόγευμα κατέφτασε στην παραλία μπροστά μου με ποδήλατο και κράνος και άραξε να ξαποστάσει. Στο ίδιο σημείο που τον βλέπω τα τελευταία 4 χρόνια κάθε 15αυγουστο.

    Konstantinos Fountas
    είναι Συνολάκης όμως.... Ξέρει ότι η φωτιά δεν έφτασε στην Ερυθραία που μένει

    Nikos Michelarakis
    αν έφυγε χτες βράδυ η σήμερα το πρωί, δεν ξέρω. Αλλά χαοτικές κηλίδες κλπ λανσάρονται κι από το τηλέφωνο, το μέιλ κλπ

    Konstantinos Fountas
    Σιχάματα που δεν τους νοιάζει τίποτα άλλο πέρα από την κονόμα τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τον σηκώσανε άρον-άρον από το κρεβάτι του πόνου, αξούριστο και με νάρθηκα"...

    Dimitris Margaritis
    Γι αυτό ονομάστηκε υπουργείο κλιματικής κρίσης και πολιτικής προστασίας.

    Inno Klms
    Εντελώς ηλίθιος μπαλατσινός ρε φίλε...

    Andreas Frogoudakis
    Μπαλατσινος β ο βλαξ

    Petros Kozakos
    Φαινόμενο 60% αποχή
    Αράπη μου τουμπεκί.

    Dimitris Metaxas
    Επιτελικό κνώδαλο

    Kostas Alexiadis
    Αναρωτιέμαι αν τσιμπάει ο κόσμος σε αυτή την εικόνα του ταλαιπωρημένου και του συμπασχοντα υπουργού? Για να την προβάλλουν, μάλλον ναι!

    Georgia Deligiannopoulou
    Ας γελάσουμε τουλάχιστον ψηφιακά. Γιατί ούτε χαμόγελο δεν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλιο από το fb στο ποστ ">>Φωτιά στην Αττική / Το σχολείο της Νέας Πεντέλης έχει παραδοθεί στις φλόγες<<"...

    Panagiotis Kourliouros
    Το τραγούδι θα ταίριαζε και με μια τριλογία τραγουδιών με το εύθυμο σχήμα του Μπέζου και τα τραγούδια Τρέλα Πέρα Για Πέρα / Άχ Αθήνα / Πάμε Στη Χονολουλού όπου στο πρώτο από αυτά ακούγεται το παρακάτω.
    "Τρελαίνεται κάθε Ρωμιός για φρέσκα παξιμάδα
    τρελαίνονται κι οι βουλευτές για γρονθοπατινάδα
    ετρελαθήκαν υπουργοί απ’ τις πολλές τις μάσες
    τρελάθηκαν και τα λεφτά και φύγαν απ’ τις κάσες"
    https://m.youtube.com/watch?v=5lhpAaFC7kk...
    Τρέλα πέρα για πέρα (1936)- Τα άσπρα πουλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλια από το fb στο ποστ "Καμία σχέση. Τον Harold Pinter στους Έλληνες τον σύστησε ο Δημήτρης Κολλάτος με το Θέατρο Τσέπης"...

    Γιώργος Σκιάς
    Αν δεις όμως πώς είδε ο ίδιος ο Πίντερ το ανέβασμα του Αντύπα στη Νεκρή Ζώνη (με Λογοθέτη, Καλογέρόπουλο κ.λπ.) ίσως αναθεωρήσεις.
    Ναι, είναι μια δημοσιογραφική υπερβολή, μια ευκολία. Ναι όντως, κατά κυριολεξία δε στέκει, είναι λάθος.
    Ομως ο Αντύπας δούλεψε πολύ με τον Πίντερ και έχει μείνει στη συνείδησή μας ως ο σκηνοθέτης που τον έφερε σ' εμάς. Είχε ξεχωριστή θέση στο δραματολόγιο του Απλού Θεάτρου, όπως κι ο Ιρλανδός Μπράιαν Φρίελ και άλλοι.

    Φώντας Τρούσας
    >>ίσως αναθεωρήσεις.<<
    Εγώ να αναθεωρήσω; Δεν είμαστε καλά. Ο τίτλος πρέπει να διορθωθεί.

    Γιώργος Σκιάς
    συμπάθα με, πολυχρονεμένε μου.

    Φώντας Τρούσας
    Δεν μου αρέσουν τα αστεία με άτομα που δεν γνωρίζω - και να μην ειρωνεύεσαι, γιατί θα σταματήσω να είμαι ευγενικός μαζί σου.

    Γιώργος Σκιάς
    Καλό βράδυ, τότε.

    Φώντας Τρούσας
    Επίσης

    Κωνσταντίνα Κοντάκου
    άλλο «σύστησε» (δηλαδή, πρωτοπαρουσίασε) και εντελώς άλλο «δούλεψε πολύ». Επίσης «κοντά μας τον έφεραν» χρόνια πριν άλλοι. Όταν ο γράφων γίνεται βασιλικότερος τού βασιλέως, δεν συμβάλλει απαραιτήτως στη φήμη, ή την υστεροφημία, τού βασιλέως

    Γιώργος Σκιάς
    της Αμύνης τα παιδιά διώξανε το βασιλιά

    Κωνσταντίνα Κοντάκου
    είδατε, λοιπόν, πόσο ωφέλιμο είναι να γνωρίζει κανείς Ιστορία;

    George Voudiklaris
    Έτσι ακριβώς είναι. Μια εικοσαετία και βάλε μετά τον Κουν

    Nina Tsavou
    Απίστευτο τι ανακρίβειες γράφονται…

    Konstantinos Kottis
    Λάθος ο τίτλος και πολύ πιθανόν δεν είναι του Αντώνη αλλά κάποιου αρχισυντάκτη. Ο Αντώνης είναι από τους πλέον διαβασμένους στο είδος του. Οι τίτλοι συχνότατα γράφονται από τους "από πάνω" της εκάστοτε εφημερίδας και ασφαλώς ο συγγραφέας δεν συστήθηκε στο ελληνικό κοινό από τον πολύ αξιόλογο εκλιπόντα.

    Φώντας Τρούσας
    Εγώ δεν αναφέρθηκα σε ονόματα.

    Constantina Stamatoyannaki
    δεν είναι μόνο στον τίτλο λάθος, είναι και στο περιεχόμενο του άρθρου. Ο Βολανάκης είχε σκηνοθετήσει Πίντερ το 1966 στην Αγγλία, και στην Ελλάδα το 76, το 77, το 91 και το 92. Ο Κουν από το 1965. Ο Αντύπας σύστησε σκηνικά τον Πίντερ στη γενιά που είμαστε σήμερα 50-55, κι αν βλέπαμε τις παραστάσεις του στη σημερινή μας ηλικία, ίσως να αποκομίζαμε περισσότερα. Μα ό,τι οφείλει η γενιά μου στο Απλό Θέατρο του Αντώνη Αντύπα γενικά είναι νομίζω πολύ σημαντικό και πολύπλευρο.

    Φώντας Τρούσας
    Κι εγώ Πίντερ από τον Αντύπα είδα, αλλά το "σύστησε" έχει άλλη έννοια. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε τους πρωτοπόρους, και βασικά τον Κολλάτο (που ζει) και που ανεβάζει Πίντερ, το Δωμάτιο, το Γενάρη του '61.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Constantina Stamatoyannaki
      ναι, το θυμάμαι το πρόγραμμα του Κολλάτου, κι έχει άλλη έννοια το ρήμα, όπως το λέτε. Μα ο Κουν τον καθιέρωσε, όση σημασία έχει αυτό. Κι εγώ που είχα δει πρώτη φορά Πίντερ του Βολανάκη το 92, 18 ήμουνα, τίποτα δε θυμάμαι, πόσο όμορφος ήταν ο Βολανάκης, πόσο γέρος ο Διαμαντόπουλος, πόσο γλυκιά η Αναλυτή, πόση προσπάθεια έκανε η Κατερίνα Βασιλάκου. Τέτοια θυμάμαι. Από τη Νεκρή ζώνη στου Αντύπα θυμάμαι πιο πολλά, και δεν είχα κουνηθεί ρούπι στην καρέκλα μου.

      Φώντας Τρούσας
      >>Μα ο Κουν τον καθιέρωσε, όση σημασία έχει αυτό<< Φυσικά, συμφωνώ. Αν ο Κολλάτος τον σύστησε, ο Κουν τον καθιέρωσε.

      Γιώργος Τσούκας
      γιατί τι είναι ο Αντωνής; ο παντογνώστης και δεν μπορεί να κάνει λάθος: Οι γνώσεις του είναι στη μουσική άλλωστε και σε συγκεκριμένο ρεπερτόριο, δεν είναι ειδήμων του θεάτρου, ούτε φημίζεται ως ακριβολόγος στα γραπτά του. Ζούμε στον καιρό των μετρίων άλλωστε.

      Konstantinos Kottis
      Λάθη κάνουν όλοι, ο εν λόγω στο είδος είναι από τους καλύτερους που έχουμε. Οι τίτλοι όμως στις εφημερίδες συχνά δεν μπαίνουν από τους συντάκτες.

      Γιώργος Τσούκας
      Δεν είναι δικαιολογία αυτό. Από τη στιγμή που μπαίνει το όνομα σου οφείλεις να ελέγχεις και το τελευταίο κόμμα. Η αρχισυνταξία απλά επιβεβαιώνει ή προτείνει κάτι και δεν παρεμβαίνει για να αλλάξει το νόημα των λέξεων. Αλλιώς δεν είσαι δημοσιογράφος. Είσαι εντολοδόχος.

      Konstantinos Kottis
      Τίποτα δεν ελέγχει στον τίτλο ο συντάκτης. Τοποθετείται αρχισυντακτικά και η εφημερίδα τυπώνεται και δημοσιεύεται.

      Irini Pitsoli
      Αν θυμάμαι καλά η πρώτη παράσταση Πίντερ που είδα στο Απλό θέατρο, ήταν το 1995 Το φεγγαρόφωτο. Την ίδια χρονιά χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρη μπορεί να ήταν και την επόμενη ανέβασε τον Επιστάτη η Νίκη Τριανταφυλλίδη στο θέατρο της, επίσης αγαπούσε κι εκείνη πολύ τον Πίντερ. Όπως και να χει ναι στο απλό θέατρο είδαμε τις περισσότερες και τις καλύτερες παραστάσεις Πίντερ. Το φεγγαρόφωτο με τη θειική μουσική της Καραΐνδρου ήταν αξέχαστη παράσταση.

      Φώντας Τρούσας
      Είναι δεκτά όλα αυτά και τα αντιλαμβάνομαι, όπως αντιλαμβάνομαι και το να πει κάποιος ότι πρωτάκουσε Dylan το 2000 και Leonard Cohen όταν ήρθε στην Ελλάδα. Άλλο όμως είναι εδώ το ζήτημα.

      Irini Pitsoli
      Δεν είχε σκοπό το σχόλιο μου να αμφισβητήσει την ορθότητα του τίτλου ή του άρθρου τουναντίον. Το άρθρο το διάβασα στο site και είναι εξαιρετικό. Περιγράφει άψογα και την καλλιτεχνική πορεία και προσφορά και την προσωπικότητα του Αντώνη Αντύπα. Και συμφωνώ ότι είναι αυτός που έκανε τους Έλληνες θεατρόφιλους να αγαπήσουν τον Πίντερ όπως και πολλούς σπουδαίους συγγραφείς. Απλά εκείνα τα χρόνια δούλευα με την Τριανταφυλλίδη, και θυμάμαι ότι ο Πίντερ ήταν μία από τις "εμμονές" της, και είχε ανεβάσει εκείνη τη χρονιά έναν εξαιρετικό Επιστάτη.

      Φώντας Τρούσας
      >>Και συμφωνώ ότι είναι αυτός που έκανε τους Έλληνες θεατρόφιλους να αγαπήσουν τον Πίντερ<,
      δεν ισχύει αυτό. Υπήρχαν έλληνες θεατρόφιλοι και το '60 και το '70 και το '80 που ήξεραν τον Πίντερ - δεν περίμεναν τον Αντύπα να τον μάθουν. Μη λέμε πάλι τα ίδια.

      Irini Pitsoli
      συμφωνώ με την έννοια ότι η δική μου γενιά που άρχισε να επιλέγει μόνη της , τις παραστάσεις που θα βλέπει (εννοώ ότι πηγαίναμε πια μόνοι στο θέατρο χωρίς τους γονείς) από το 90 και μετά τα καλύτερες παραστάσεις Πίντερ τις είδε από τον Αντύπα. Αλλά το θέατρο είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Μπορεί σε κάποιους άλλους να αρέσαν περισσότερο άλλα ανεβάσματα. Το 60 ήμουν αγέννητη, το 80 - πολύ μικρή για να δω Πίντερ οι γονείς με πήγαιναν σε πιο κλασσικού ρεπερτορίου έργα. Οπότε δεν έχω γνώση για αυτές τις παραστάσεις .

      Γιώργος Σαρηγιάννης
      Η Νίκη Τριανταφυλλίδη δεν ανέβασε τον " Επιστάτη" αλλά το " Ένα για το δρόμο" με τον τίτλο " Ένα τελευταίο και φύγαμε" τη σεζόν 1996-1997, για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
    2. Irini Pitsoli
      Από το 1995 έως το 1998 εργαζόμουν στο θέατρο Νίκης Τριανταφυλλίδη. Ανέβασε τον Εραστή με τον Κώστα Καστανά. Εκ παραδρομής έγραψα τον Επιστάτη.

      Γιώργος Σαρηγιάννης
      Τελικά, ναι, η Νίκη Τριανταφυλλίδη ανέβασε το 1997/1998 το «Ένα τελευταίο και φύγαμε» για πρώτη φορά αλλά σε κοινό πρόγραμμα ΜΑΖΙ με τον και παλαιότερα παιγμένο «Εραστή».

      Irini Pitsoli
      Πριν τον Εραστή ανέβασε το Μυστικό της Κοντέσσας Βαλαίρενας το οποίο συνεχίστηκε δεύτερη σεζόν παράλληλα με τον Εραστή. Το Ένα τελευταίο και φύγαμε δεν το θυμάμαι. Μπορεί να ήταν μετά που έφυγα από το θέατρο .
      Ήταν σε κοινό πρόγραμμα «Εραστής» και το «Ένα τελευταίο και φύγαμε».

      Διαγραφή
  11. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Πεντάστηλο πορτραίτο με τίτλο και φωτογραφία: “Δημήτρης Στράτος, ένας Κύπριος ‘ταχυδακτυλουργός’ της φωνής! Σταδιοδρομεί εντυπωσιακά στην Ιταλία”"...

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Εμείς έπρεπε να του το δώσουμε! Αλλά που να το φανταστούμε ότι δεν είχε ακούσει ηχογραφήσεις του;

    Φώντας Τρούσας
    Τον είχα συναντήσει κανα-δυο φορές, σε Μέγαρο και Στέγη, αλλά απέφυγα να του μιλήσω. Ήξερα ότι είναι δύστροπος, πέρα του ότι δεν είμαι κι εγώ της φάσης να ενοχλώ. Δεν ξέρω αν είχε πάρει κάτι τ’ αυτί του, πριν γράψει στην Πρωινή ή έγραψε χωρίς ν’ ακούσει. Ίσως να εννοεί ότι δεν ασχολήθηκε να βρει επίσημες ηχογραφήσεις, για τη δισκοθήκη του. Δεν ξέρω…

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Δεν τον γνώρισα ποτέ παρόλο που τον διάβαζα και, νομίζω, τον είχα τρακάρει κάποια στιγμή στο Τμήμα Εκδόσεων του Μεγάρου. Τα δυο άρθρα του για τον Στράτο στην Πρωινή τα είχα κρατήσει αλλά έμειναν στο τελευταίο διαμέρισμα που είχα στην Πάτρα μαζι με άλλα έντυπα!

    Evagoras Karageorgis
    Σημαντικό κεφάλαιο για την Ελληνική μουσική αλλά, όντως, και εμπαθής με πολλούς σημαντικούς συνθέτες. Αιωνία του ή μνήμη.

    Vassilis Serafimakis
    Χμμ. Αντιλαμβάνομαι, όπως περνάν τα χρόνια, ότι μεταξύ τών κριτικών που έχω εκτιμήσει στη ζωή μου περιλαμβάνονται και άνθρωποι που έχουν δείξει έντονη εμπάθεια - κάτι γενικά αντιπαθητικό, που θεωρώ μειονέκτημα ως αφετηρία κρίσης. Ίσως η εκτίμηση έχει σχέση με το ότι η εμπάθεια έχει μέσα το πάθος. Πάντως τελικά μιλάμε γιά προκατάληψη.
    Μπορώ να ανακαλέσω μάνι μάνι την σπουδαία κινηματογραφική κριτικό Pauline Kael η οποία δεν είχε καμμιά καλή κουβέντα γιά τον Cassavetes και ψευδολόγησε γιά τον Πολίτη Κέην ή τον σημαντικό μουσικοκριτικό Robert Christgau που δεν άντεχε το progressive rock και κακολόγησε The Band. Κι όμως έμαθα ένα σωρό πράματα, σπουδαία πράματα, από όλους αυτούς, προσπερνώντας τα πάθη τους και κρατώντας ό,τι γιά μένα ήταν πολύτιμο.

    Evagoras Karageorgis
    Δεν αντιλέγω. Από τον καθένα μπορούμε να μάθουμε, σίγουρα. Κι ο Άκης Πάνου πυροβόλησε τον 'γαμπρό' του. Όμως τα τραγούδια του είναι σπουδαία!

    Νίκος Σούρσος
    Είχε γράψει επαινετική κριτική για την συναυλία Smith-Cowald-Sommer στο Αλάμπρα το 1980

    Θοδωρής Μανίκας
    Ο αποθανών, ήταν αρκετά περιχαρακωμένος ως προς τα ακούσματα! Παίζει να μην είχε 'εντοπίσει' κανέναν άλλο από τους σπουδαίους Στράτους της μουσικής. Ούτε τον Παγιουμτζή, ούτε τον Διονυσίου!!!

    Φώντας Τρούσας
    Εντάξει, ήταν της λόγιας μουσικής, δεν ασχολιόταν με το ποπ-ροκ (τον Ντύλαν τον σιχαινόταν ας πούμε), αλλά είχε ακούσει και πολλή εθνοπαραδοσιακή μουσική (ιαπωνική, γκαμελάν, τέτοια...). Τα κείμενά του πάντως είναι απολαυστικά για μένα. Και μαθαίνεις πολλά - από πλάγιους δρόμους.

    Θοδωρής Μανίκας
    τον διάβαζα από μικρός στις εφημερίδες και τα περιοδικά του πατέρα μου. Υπήρχαν κι άλλοι της λόγιας μουσικής προσέγγισης, αλλά είχαν ανοιχτά τα ώτα τους και δεν εννοώ π.χ. μόνο τον Μάρκο Δραγούμη αλλά ακόμη και τον πιό 'δογματικό' Στέφανο Βασιλειάδη ή, όταν έγραφε κρίσεις και δοκίμια, τον Αντίοχο Ευαγγελάτο, κ.ά. Ο Λεωτσάκος όμως ήταν πολύ περιχαρακωμένος στη λόγια προσέγγιση και με το να περιφρονεί εκφάνσεις της popular μουσικής αδίκησε το όντως σπουδαίο έργο του περί όσα τον απασχολούσαν - ανάμεσά τους και οι εμβριθείς μελέτες του περί την Αλβανική παραδοσιακή μουσική... Θα μνημονεύεται για καιρό ο Λ. - είναι σίγουρο!

    Alexandros Rigas
    Συμμαθητές με τον πατέρα μου στα Πατήσια. Τελευταία φορά τον είδα στο Μέγαρο στις 12/1/24 με τον Cyprien Katsaris ο οποίος και ερμήνευσε σύνθεση του εκλιπόντος:
    Τεράστια η προσφορά του. Εκτός μέτρου.

    Ferris Costas
    Ανάμεσα στον John Cage και τον John Lee Hooker, που να βρει γέφυρα να περάσει, ο καημένος ο συμπαθέστατος κ. Λεωτσάκος. https://www.youtube.com/watch?v=gCR9P0qCJbs...
    Demetrio Stratos - Boom Boom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος
      μα Κύπριος;;; Αιγυπτιώτης με τα όλα του, στον πάνθεον των Αιγυπτιωτών , ατυχος οσο ο Γιαννης Χρήστου που εφυγε στα 44 όσο και ο Λοϊζος που εφυγε στα 45. Τι έχασε η τεχνη τους με τον προωρο θανατο τους!

      Alexandros Rigas
      Γιώργος Λεωτσάκος (1935-2024). Απεβίωσε χθες.
      Στη φωτογραφία, με τον πατέρα μου και συμμαθητή του Ρήγα Ρήγα (1934-2021). Είχαν να βρεθούν από το 1942, και συναντήθηκαν προ 6 ετών στο Μέγαρο.

      Alfa Bhta
      ... από τις λίγες φορές που μόλις τελείωσα βιβλίο, άρχισα να το διαβάζω από την αρχή... (μάλλον από τη μέση εκεί που αρχίζει η μουσική ιστορία..)

      Patritsopoulos Nikos
      Σπουδαίος αλλά...

      Φώντας Τρούσας
      Δεν υπάρχει αλλά. Σκέτο σπουδαίος. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  12. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Στην περιοχή σημειώνονται εκρήξεις καθώς υπάρχει ναρκοπέδιο πολεμικό από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο που δεν έχει εκκαθαριστεί.<<"...

    Andreas Varangoulis
    Πριν λίγες μέρες Θεσπρωτία
    https://www.lifo.gr/.../fotia-sti-thesprotia-kaiei-se...
    Φωτιά στη Θεσπρωτία: Καίει σε ναρκοπέδιο του εμφυλίου - Εκρήξεις στην περιοχή |

    Lampros Papalexis
    Εχω υπηρετήσει ασυρματιστής Διαβιβαστής στη Κομοτηνή το 1987 με 1989. Έχω βρεθεί μαζί με τη διμοιρία μου 2 ώρες ακίνητος και αποκλεισμένος σε δικός μας ναρκοπέδιο στα σύνορα με Βουλγαρία το οποίο είχε ταμπέλα ''MINES'' μόνο απο τη μία μεριά οπότε βρεθήκαμε μέσα χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι έως να μας βρούν τυχαία ναρκαλιευτές και να μας βγάλουν ευτυχώς όχι διαμελισμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Όσοι και όσες, φίλοι και φίλες του ελληνικού τραγουδιού και της μουσικής περάσουν αυτές τις μέρες από τα βιβλιοπωλεία, αν δεν το έχουν αγοράσει ήδη, ας θυμούνται πως τους περιμένει και το "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024]..."...

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    Μας περίμενε πριν καν κυκλοφορήσει !Όπως κάθε μουσικό βιβλίο που σέβεται τον εαυτό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάποιοι με αποκαλούν «ψείρα», για να μειώσουν αυτό που κάνω"...

    Anastassios Anastassiou
    Είσαι αρχιμάστορας! Σου το έχω γράψει στο παρελθόν.

    Θοδωρής Μπαλούρδος
    Έτσι

    Nikos Sarros
    Τον Κώστα χτύπαγε το post του, όχι εσένα.
    Δεν είναι κακό έναν ερευνητή να τον λένε "ψείρα", τίτλος τιμής είναι.

    Ntinos Sarandopulos
    https://youtu.be/jdB5XlhWNWg?feature=shared
    Ο Τίποτας - Κώστας Ψυχογιός (by bertos)*Στίχοι*

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    Η λέξη Ψείρας στις μέρες μας θεωρώ δεν είναι κακή κριτική το βιώνω καθημερινά καιτ ο λέω εκ πείρας .Αν μου επιτρέπεται κάτι ΕυρύτεροEγώ νομίζω ,μια υπερβολή υπάρχει ενίοτε .Πχ στον Δεληβοριά ή τον Πορτοκάλογλου σε κριτικές .Αυτή είναι η άποψη που φιλικά εκφράζω. Μερικές φορές είναι και λογικό πχ αν κάποιος κάνει κριτική στον δίσκο ''φλου'' να έχει και την αντίθετη άποψη.

    Vassilis Serafimakis
    Καλά, το "ψείρας" είναι κλασσική έκφραση τών τσαπατσουλαίων! Περιέχει μέσα της τήν απόρριψή της: Δεν καταγγέλει κάτι κακό, κάποια παράβαση. Δυσανασχετεί με την υπερβολική εμμονή με την αλήθεια! Λες κι υπάρχει υπερβολή σ'αυτό - και συζητάμε τώρα στον γεωγραφικό χώρο όπου έτυχε να γεννηθεί η φιλοσοφία!
    Ανεξαρτήτως προθέσεων τού όποιου τον χρησιμοποίησε, θεωρώ τον χαρακτηρισμό ΨΕΙΡΑΣ τιμητικό.

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    οι ίδιοι οι ψείρες το λένε δήθεν σαν χιούμορ.Στη σημερινή εποχή της υπερβολικά.νευρωτικης καταγραφής πληροφοριών είναι τουλάχιστον κομπλιμέντο η λέξη ψείρας και το μη ψείρας το αντίθετο.Ετσι πιστεύω τουλάχιστο

    Kwstas Agas
    Η έλλειψη "στοιχειώδους ψειρίσματος σε διαδόσεις" ήταν αυτή που μας έκανε να νομίζουμε επί 15ετία τουλάχιστον ότι ο τραγουδιστής των Pavlov's Dog ήτανε πεθαμένος!! Έπρεπε να δώσει την πρώτη συναυλία του στην Ελλάδα για να πεισθουμε ότι ο άνθρωπος όχι μόνο ζει, αλλά ακόμη τα καταφέρνει εξαιρετικά σε αυτό που κάνει... Αν θέλουμε να ζούμε με τέτοιου είδους πλάνες (και τις όποιες μάλιστα να πιστεύουμε), τότε... Ας συνεχίσουμε να κατηγορούμε ως "εμμονικους με το ψειρισμα" όσους αγαπούν και ερευνούν ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΌΤΩΝ....

    Stathis Gotsis
    Αμφιλεγόμενη λέξη, με θετικό όμως πρόσημο, νομίζω. Για τον εαυτό μου αποδέχομαι τον όρο ψείρας στην γλώσσα. Βγάζω σπυράκια με λεκτικές υπερβολές ή/και λάθη.

    Stamatis Tsolelis
    Αν εισαι οντως ψειρας αυτο σημαινει οτι επιζητας την τελειότητα, δεν ειναι σιγουρα υποτιμητικο σχόλιο, ειναι ενας χαρακτηρισμος καποιου που δεν αφηνεται στην τυχη και ψαχνει την λεπτομερεια σε οτι κανει ακομα κι αν αυτό τον γεμίζει με αγχος γιατι πολλες φορες η τελειοτητα απαιτει εξαιρετικη συγκεντρωση και αναλυση ωστε να κατεχεις ολες τις πτυχές απολυτα.

    Jimi Sokratis
    Δε ξέρω τα ειδικά στα οποία μπορεί να αναφέρεστε αλλά επειδή αυτά είναι ζητήματα που γενικά αποδίδονται έτσι σε ανθρώπους που εκφράζουν μια άποψη, κάτι, να πούμε ότι όταν κάτι εκτίθεται δημόσια υπάρχει κι ο δημόσιος έλεγχος όπου καθένας μπορεί, να μη πω επιβάλλεται, να συνεισφέρει ότι ξέρει, ότι είδε και δεν έπιασαν οι άλλοι ώστε όλοι ή έστω όσοι ενδιαφέρονται να γινόμαστε σοφότεροι. Σε όλα τα ζητήματα. Οπότε τα περί ψειρίσματος περί επιθέσεων πολλές φορές είναι προφάσεις για να ανακόπτεται η διαδικασία δημόσιου ελέγχου, σε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή