11/5/2017
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
«Οι νέοι κατά κανόνα –ας μου επιτραπεί η λέξη– είναι ηλίθιοι. Κι αυτό γιατί ανήκουν σε μια ηλικία που δεν επιλέγουν, αλλά επιλέγονται. Και φυσικά το μεγαλύτερο μέρος των νέων και σήμερα είναι επιπόλαια πληροφορημένο, σχεδόν απαίδευτο και ζει τις δυνατότητες που του προσφέρει η ευμάρεια των καιρών με την πιο ανεύθυνη αντιμετώπιση».
(Ήχος & Hi-Fi 11/1979)
10/5/2017
Κάποιοι λένε πως είναι αυτή η πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού σε δίσκο (και όχι του Αντώνη Καλογιάννη). Μήνες παίζουν... μέσα στο 1975. Υπέροχος Περικλής Περάκης!
10/5/2017
Στη δεκαετία του ’80, κυρίως, κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα διάφορα περιοδικά ελληνο/ ανατολικο-ευρωπαϊκών συνδέσμων. Υπήρχαν σίγουρα σοβιετικό, βουλγάρικο και οπωσδήποτε τσεχοσλοβάκικο, όπως το συγκεκριμένο που βλέπετε (τεύχος 30, Ιούλης-Αύγουστος 1985).
Στα περιοδικά αυτά υπήρχαν διάφορα κείμενα γνωριμίας του ελληνικού κοινού με τις δομές των χωρών του «υπαρκτού σοσιαλισμού», ενώ δεν εξέλειπαν και οι αναφορές σε θέματα Τέχνης και ποπ μουσικής. Στο εν λόγω τεύχος τού ΕλληνοΤσεχοσλοβακικού Συνδέσμου διαβάζουμε π.χ. για την τραγουδίστρια Lenka Filipová, που είχε σπουδάσει κιθάρα στη Γαλλία στα σέβεντις, και που είχε φέρει τον «αέρα» του γαλικού σανσόν στο τσεχοσλοβάκικο τραγούδι, στα πρώτα χρόνια του ’80.
10/5/2017
Όποιος διαβάσει τα 140 άρθρα του 4ου Μνημονίου, που θα φέρει για ψήφιση ο Τσίπρας, κινδυνεύει με εγκεφαλικό. Υπάρχουν διάφορες αθλιότητες εκεί μέσα, αλλά μία, ίσως η πιο αποκρουστική, έχει να κάνει με την επί της ουσίας ανεξέλεγκτη Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, η οποία τίθεται υπεράνω και της Δικαιοσύνης. Προσέξτε τα εξής τρία (από τα 140 συνολικά προαπαιτούμενα).
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
«Οι νέοι κατά κανόνα –ας μου επιτραπεί η λέξη– είναι ηλίθιοι. Κι αυτό γιατί ανήκουν σε μια ηλικία που δεν επιλέγουν, αλλά επιλέγονται. Και φυσικά το μεγαλύτερο μέρος των νέων και σήμερα είναι επιπόλαια πληροφορημένο, σχεδόν απαίδευτο και ζει τις δυνατότητες που του προσφέρει η ευμάρεια των καιρών με την πιο ανεύθυνη αντιμετώπιση».
(Ήχος & Hi-Fi 11/1979)
10/5/2017
Κάποιοι λένε πως είναι αυτή η πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού σε δίσκο (και όχι του Αντώνη Καλογιάννη). Μήνες παίζουν... μέσα στο 1975. Υπέροχος Περικλής Περάκης!
Στη δεκαετία του ’80, κυρίως, κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα διάφορα περιοδικά ελληνο/ ανατολικο-ευρωπαϊκών συνδέσμων. Υπήρχαν σίγουρα σοβιετικό, βουλγάρικο και οπωσδήποτε τσεχοσλοβάκικο, όπως το συγκεκριμένο που βλέπετε (τεύχος 30, Ιούλης-Αύγουστος 1985).
Στα περιοδικά αυτά υπήρχαν διάφορα κείμενα γνωριμίας του ελληνικού κοινού με τις δομές των χωρών του «υπαρκτού σοσιαλισμού», ενώ δεν εξέλειπαν και οι αναφορές σε θέματα Τέχνης και ποπ μουσικής. Στο εν λόγω τεύχος τού ΕλληνοΤσεχοσλοβακικού Συνδέσμου διαβάζουμε π.χ. για την τραγουδίστρια Lenka Filipová, που είχε σπουδάσει κιθάρα στη Γαλλία στα σέβεντις, και που είχε φέρει τον «αέρα» του γαλικού σανσόν στο τσεχοσλοβάκικο τραγούδι, στα πρώτα χρόνια του ’80.
10/5/2017
Όποιος διαβάσει τα 140 άρθρα του 4ου Μνημονίου, που θα φέρει για ψήφιση ο Τσίπρας, κινδυνεύει με εγκεφαλικό. Υπάρχουν διάφορες αθλιότητες εκεί μέσα, αλλά μία, ίσως η πιο αποκρουστική, έχει να κάνει με την επί της ουσίας ανεξέλεγκτη Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, η οποία τίθεται υπεράνω και της Δικαιοσύνης. Προσέξτε τα εξής τρία (από τα 140 συνολικά προαπαιτούμενα).
24. Υιοθέτηση νομοθεσίας που καθιστά τις δυνατότητες του οικονομικού
εισαγγελέα ΣΥΜΦΩΝΕΣ με την ανεξαρτησία
της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
25. Υιοθέτηση νομοθεσίας που επιτρέπει στους εισαγγελείς να στέλνουν πληροφορίες στη φορολογική διοίκηση ως απλή πληροφορία ΧΩΡΙΣ δεσμευτικό αποτέλεσμα, αφήνοντας στη φορολογική διοίκηση τη ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΥΧΕΡΕΙΑ να διαχειρίζεται την πληροφορία.
26. Οι Αρχές θα υιοθετήσουν νομοθεσία που ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τη φορολογική διοίκηση και το προσωπικό της να εφαρμόζει ελέγχους και να κάνει έρευνες με εντολή των εισαγγελέων.
Ζούμε σε στυγνό αποικιακό καθεστώς. Το γλεντάμε όσο μπορούμε…
25. Υιοθέτηση νομοθεσίας που επιτρέπει στους εισαγγελείς να στέλνουν πληροφορίες στη φορολογική διοίκηση ως απλή πληροφορία ΧΩΡΙΣ δεσμευτικό αποτέλεσμα, αφήνοντας στη φορολογική διοίκηση τη ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΥΧΕΡΕΙΑ να διαχειρίζεται την πληροφορία.
26. Οι Αρχές θα υιοθετήσουν νομοθεσία που ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τη φορολογική διοίκηση και το προσωπικό της να εφαρμόζει ελέγχους και να κάνει έρευνες με εντολή των εισαγγελέων.
Ζούμε σε στυγνό αποικιακό καθεστώς. Το γλεντάμε όσο μπορούμε…
9/5/2017
Υπάρχουν σάιτ, και ελληνικά και στο εξωτερικό ως γνωστόν,
που πλασάρουν ψέμματα γι’ αλήθειες.
Το παίζουν χιουμοριστικά δήθεν-τάχα,
σατιρικά, αλλά για μένα είναι εξωφρενικά και άθλια. Το να παρουσιάζεις τα ψέμματα, με σοβαρό τρόπο σαν να είναι γεγονότα είναι
απροκάλυπτος γκεμπελισμός και θα έπρεπε, ως πράξη, να διώκεται.
Κανένα χιούμορ δεν μπορεί να στηριχθεί στη συκοφαντική προπαγάνδα και στην
εμετική παραπληροφόρηση.
9/5/2017
Γιατί τον έπιασε ξαφνικά, σήμερα, τον Τσίπρα η κωλοπρεμούρα
για την εκπαίδευση; Αναρωτηθήκατε; Είναι όρος του 4ου μνημονίου. Συγκεκριμένα ο
72ος από τους 140.
«Έκδοση εγκυκλίου με το τριετές σχέδιο δράσης για την εκπαίδευση».
«Έκδοση εγκυκλίου με το τριετές σχέδιο δράσης για την εκπαίδευση».
Τι νομίζετε; Πως τα θέματα της παιδείας δεν ενδιαφέρουν τους δανειστές; Τα
πάντα τους ενδιαφέρουν ως απόλυτοι κλειδοκράτορες του… ξενοδοχείου.
9/5/2107
Στα τέλη του ’60 το blues, αυτό που έπαιζαν οι μαύροι
μουσικοί, άντλησε ΚΑΙ από την ψυχεδελική ηχητική εμπειρία. Για τους μαύρους,
που ήταν επί της ουσίας παραπεταμένοι, ήταν κι ένας τρόπος να επιβιώσουν αυτός
ο εκσυγχρονισμός του ήχου τους, που δεν βρήκε πάντως, και σε κάθε περίπτωση,
ιδιαίτερη ανταπόκριση. Τα περισσότερα από τα σχετικά άλμπουμ αγνοήθηκαν από το
κοινό, λαμβάνοντας στην εποχή τους πολύ κακές κριτικές από εξυπνάκιες λευκούς
γραφιάδες (άλλοι πιουρίστες, άλλοι κρυφο-ρατσιστές).
Να μια δεκάδα κορυφαίων ψυχεδελικών blues LP από τους πατέρες του είδους, που
ξεσκίζουν:
1. Muddy Waters:
Electric Mud [Cadet Concept, 1968]
2.
Howlin Wolf’: This is Howlin’ Wolf’s New Album [Cadet Concept, 1969]
3.
Earl Hooker: Hooker N' Steve [Arhoolie, 1969]
4.
Lightinin’ Hopkins: Free Form Patterns [International Artists, 1968]
5.
Walter “Shakey” Horton: Southern Comfort [Sire/London, 1968]
6.
Chuck Berry: Live at Fillmore Auditorium [Mercury, 1967]
7.
Otis Spann: Cracked Spanner Head [London, 1969]
8.
Buddy Guy: A Man and the Blues [Vanguard, 1968]
9.
Junior Wells: Coming at You [Vanguard, 1968]
10.
James Cotton: Cotton in Your Ears [Verve, 1968]
Φώντα η εκτέλεση του Περάκη σίγουρα είναι η πρώτη το θυμάμαι πολύ καλά ,προσωπικά δε νομίζω ότι είναι η καλλίτερη .Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι η εκτέλεση του Αντώνη Καλογιάννη στερείται αξίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Μα
Η πρώτη σε δίσκο.
ΔιαγραφήΤο λέω, γιατί το τραγούδι ακούστηκε πρώτη φορά στην ταινία του Ερρίκου Θαλασσινού "Ένας Νομοταγής Πολίτης", το 1974, από τον Αντώνη Καλογιάννη.
Περάκης! Ένα φράγκο η βιολέτα, ντισκολελέτα, ντισκολελέτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Περράκης το δισκογράφησε το 1975. Αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να το δισκογραφήσει κάποιος άλλος πρώτα και όχι ο Καλογιάννης αφου η ταινία είχε προηγηθεί; Πάντως η εκτέλεση του Περράκη είναι εκπληκτική γιατί ο ίδιος έχει έναν λυγμό στην ερμηνεία που απογειώνει το τραγούδι, ειδικότερα στην αρχή μου θυμίζει τον ηθοποιό Μίμη Χρυσομάλλη. Και νομίζω ότι είναι διαφορετικές οι ενορχηστρώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Περάκης, ο Χατζηνάσιος, ο Καλογιάννης, όλοι ζουν, αυτούς πρέπει να ρωτήσουμε - ίσως θυμούνται κάτι.
ΔιαγραφήΕπίσης τα press releases της Polydor θα βοηθούσαν.
Επίσης διάβασα πρόσφατα το άρθρο σου για τον ήχο της ομόνοιας(και φυσικά έπαθα πλάκα με το άγνωστο σε μένα Δυό λόγια της Κ. Ντάλη) αλλά αναρωτιέμαι γιατί ο Περικλής δεν ήταν μέσα. Μήπως έδειξες απονιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Περράκης τότε ήταν πιο πολύ ελαφρολαϊκός και όχι τόσο "Ομόνοια".
ΔιαγραφήΕ καλά,ούτε η Νταλη στο Δύο λογια είναι Ομόνοια αλλά ήταν στη λιστα.Επισης πρέπει να το επίκαιρο ποιήσεις η να κάνεις ένα συμπληρωματικό με τραγούδια ύμνους.πχ Πηγα να δω ένα φίλο μου από Γ.Μπιλλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη Ντάλη την έβαλα για τη γενικότερη παρουσία της στο τραγούδι της άγριας νύχτας (απλώς δεν είχα βρει καταλληλότερα τότε στο YouTube).
ΔιαγραφήΘα επανέλθουμε...
Προτεινω επίσης να κάνεις και ένα αφιέρωμα σε Eurovision με τραγούδια που δεν νίκησαν αλλά είχαν κάτι.π.χ Amina 1991 Γαλλια
ΑπάντησηΔιαγραφή