13/8/2025
Τον Απρίλη βγαίνανε όλοι και λέγανε είμαστε έτοιμοι για την αντιπυρική περίοδο. Ο ίδιος ο Μητσοτάκης έλεγε πως είμαστε ικανοποιημένοι για την «ένταξη της χρήσης τεχνολογίας με συστηματικό τρόπο τόσο στην πρόληψη όσο και του γρήγορου εντοπισμού πυρκαγιών».
Τρίχες. Ψέματα όλα. Τίποτα δεν γίνεται από δαύτους. Τα λεφτά τα έχουνε φάει οι διάφοροι οπεκεπέδες κι έχουν μείνει κάτι ψίχουλα για να μοιράζονται από δω κι από κει. Εν τω μεταξύ ρίχνουν συνεχώς την μπάλα στον πολίτη, με τους καθαρισμούς οικοπέδων, τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις κ.λπ., μπας και μπορέσουν να περιορίσουν το κακό, μαζί και την οργή του κόσμου, αλλά όλα αποδεικνύονται ένα τίποτα.
Η χώρα καίγεται γιατί στην πράξη δεν λειτουργεί κανένας σχεδιασμός – ούτε πολεοδομικός, ούτε περιβαλλοντικός, ούτε δασικός, ούτε τίποτα. Έχουν καταρρεύσει τα πάντα. Έχουν ανακατευτεί δάση με πόλεις, με ταυτόχρονο πολλαπλασιασμό των δραστηριοτήτων στα δάση ή κοντά σ’ αυτά, χωρίς κανένα σχέδιο.
Η συντήρηση του ηλεκτρικού δικτύου προφανώς είναι πλημμελής, δασαρχεία και αγροφυλακές (σε νέες υγιείς βάσεις, και με νέους ανθρώπους, όπως επιτάσσουν οι καιροί) δεν υπάρχουν, άνθρωποι που να ασχολούνται επαγγελματικά με τα θέματα των φωτιών και να απολογούνται για το τι έχουν κάνει και τι όχι επίσης δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν κι ένα σωρό άλλα, γιατί είμαστε κράτος της πλάκας που εξελίσσεται σε κατ’ εξοχήν δολοφονικό - το οποίο κράτος ξεπουλήθηκε επί μνημονίων και διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη. Το έγκλημα των Τσίπρα-Σταθάκη, ας πούμε, με το ξεπούλημα της ΔΕΗ και με την εισβολή των ιδιωτών στο χώρο της ενέργειας δεν είναι άμοιρο της καταστροφής.
Δεν υπάρχει ουδεμία ελπίδα να σωθούμε, αν δεν αλλάξει ο προσανατολισμός. Αν δεν παύσουμε να κοιτάμε μόνο την «ανάπτυξη» και το κέρδος, και αν δεν επενδύσουμε σε... αντι-παραγωγικές δράσεις, χωρίς άμεση απόσβεση και με το «τι θα βάλουμε στην τσέπη μας».
Πέφτουν δισεκατομμύρια για όπλα, φρεγάτες και αεροπλάνα και σε λίγο θα ξεκινήσει και το ακόμη μεγαλύτερο φαγοπότι με τα re-arm Europe και όλες αυτές τις μ@λακίες. Δεν θα περισσεύει ούτε φράγκο για όλα τα υπόλοιπα, θα χρεωθούμε μέχρι τα μπούνια και οι καταστροφές θα είναι συνεχείς. Να υπερασπιστούμε τι με τα re-arm ρε αχρείοι; Μια καμένη πατρίδα;
Η Ελλάδα είναι χώρα μικρή – δεν είναι Σιβηρία. Στις μικρές χώρες οι καταστροφές βγάζουν μάτι και δρουν πολλαπλασιαστικά. Τις βλέπουμε όλοι μπροστά στα μάτια μας και νοιώθουμε τις συνέπειές τους άμεσα. Δεν γίνεται να ξεφύγουμε από αυτές. Μικρή χώρα σημαίνει όμως και μια φυσική ευκολία στον έλεγχο. Δεν έχουμε να περιφρουρήσουμε τόπους 5πλάσιους και 10πλάσιους από τον δικό μας. Και όμως είναι τέτοια η κατρακύλα και η προδοσία εν τέλει –γιατί έτσι θα πρέπει να το πούμε– που σε κάνουν να νοιώθεις βαθιά ηττημένος. Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερο απ’ αυτό.
Τον Απρίλη βγαίνανε όλοι και λέγανε είμαστε έτοιμοι για την αντιπυρική περίοδο. Ο ίδιος ο Μητσοτάκης έλεγε πως είμαστε ικανοποιημένοι για την «ένταξη της χρήσης τεχνολογίας με συστηματικό τρόπο τόσο στην πρόληψη όσο και του γρήγορου εντοπισμού πυρκαγιών».
Τρίχες. Ψέματα όλα. Τίποτα δεν γίνεται από δαύτους. Τα λεφτά τα έχουνε φάει οι διάφοροι οπεκεπέδες κι έχουν μείνει κάτι ψίχουλα για να μοιράζονται από δω κι από κει. Εν τω μεταξύ ρίχνουν συνεχώς την μπάλα στον πολίτη, με τους καθαρισμούς οικοπέδων, τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις κ.λπ., μπας και μπορέσουν να περιορίσουν το κακό, μαζί και την οργή του κόσμου, αλλά όλα αποδεικνύονται ένα τίποτα.
Η χώρα καίγεται γιατί στην πράξη δεν λειτουργεί κανένας σχεδιασμός – ούτε πολεοδομικός, ούτε περιβαλλοντικός, ούτε δασικός, ούτε τίποτα. Έχουν καταρρεύσει τα πάντα. Έχουν ανακατευτεί δάση με πόλεις, με ταυτόχρονο πολλαπλασιασμό των δραστηριοτήτων στα δάση ή κοντά σ’ αυτά, χωρίς κανένα σχέδιο.
Η συντήρηση του ηλεκτρικού δικτύου προφανώς είναι πλημμελής, δασαρχεία και αγροφυλακές (σε νέες υγιείς βάσεις, και με νέους ανθρώπους, όπως επιτάσσουν οι καιροί) δεν υπάρχουν, άνθρωποι που να ασχολούνται επαγγελματικά με τα θέματα των φωτιών και να απολογούνται για το τι έχουν κάνει και τι όχι επίσης δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν κι ένα σωρό άλλα, γιατί είμαστε κράτος της πλάκας που εξελίσσεται σε κατ’ εξοχήν δολοφονικό - το οποίο κράτος ξεπουλήθηκε επί μνημονίων και διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη. Το έγκλημα των Τσίπρα-Σταθάκη, ας πούμε, με το ξεπούλημα της ΔΕΗ και με την εισβολή των ιδιωτών στο χώρο της ενέργειας δεν είναι άμοιρο της καταστροφής.
Δεν υπάρχει ουδεμία ελπίδα να σωθούμε, αν δεν αλλάξει ο προσανατολισμός. Αν δεν παύσουμε να κοιτάμε μόνο την «ανάπτυξη» και το κέρδος, και αν δεν επενδύσουμε σε... αντι-παραγωγικές δράσεις, χωρίς άμεση απόσβεση και με το «τι θα βάλουμε στην τσέπη μας».
Πέφτουν δισεκατομμύρια για όπλα, φρεγάτες και αεροπλάνα και σε λίγο θα ξεκινήσει και το ακόμη μεγαλύτερο φαγοπότι με τα re-arm Europe και όλες αυτές τις μ@λακίες. Δεν θα περισσεύει ούτε φράγκο για όλα τα υπόλοιπα, θα χρεωθούμε μέχρι τα μπούνια και οι καταστροφές θα είναι συνεχείς. Να υπερασπιστούμε τι με τα re-arm ρε αχρείοι; Μια καμένη πατρίδα;
Η Ελλάδα είναι χώρα μικρή – δεν είναι Σιβηρία. Στις μικρές χώρες οι καταστροφές βγάζουν μάτι και δρουν πολλαπλασιαστικά. Τις βλέπουμε όλοι μπροστά στα μάτια μας και νοιώθουμε τις συνέπειές τους άμεσα. Δεν γίνεται να ξεφύγουμε από αυτές. Μικρή χώρα σημαίνει όμως και μια φυσική ευκολία στον έλεγχο. Δεν έχουμε να περιφρουρήσουμε τόπους 5πλάσιους και 10πλάσιους από τον δικό μας. Και όμως είναι τέτοια η κατρακύλα και η προδοσία εν τέλει –γιατί έτσι θα πρέπει να το πούμε– που σε κάνουν να νοιώθεις βαθιά ηττημένος. Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερο απ’ αυτό.
12/8/2025
Μπορεί να μην υπάρχει ξεχωριστό κεφάλαιο για τον Παύλο Σιδηρόπουλο στο νέο βιβλίο μου, όμως ο λόγος του πρωταγωνιστεί σε διάφορα κεφάλαια. Υπάρχουν συνεντεύξεις του εννοώ για την περίοδο του ροκ, με την οποία ασχολείται το βιβλίο, που έχουν κοινωνικοπολιτικό ενδιαφέρον και τις οποίες σχολιάζω.
Κάποια στιγμή ο Σιδηρόπουλος, που σπούδαζε στο τέλος των σίξτις στη Θεσσαλονίκη, μιλάει για τη ροκ σκηνή της πόλης και βασικά για τα συγκροτήματα Fratelli και Μακεδονομάχοι, λέγοντας:
«Στη Θεσσαλονίκη είχανε μια φοβερά δυναμική, συμπαγή και σκληρή ροκ εν ρολ σκηνή την εποχή 1965-75. Ροκ σκηνή σήμαινε: όχι στα ιταλικά τραγούδια, μίσος για τη Δεξιά και για οποιαδήποτε απόχρωσή της».
Τι είδους "όχι" για τα ιταλικά τραγούδια υποδήλωνε ένα συγκρότημα που ονομαζόταν Fratelli και για τι σόι σκληρή και αντιδεξιά σκηνή συζητάμε, όταν ένα από τα καλύτερα ροκ συγκροτήματα της Θεσσαλονίκης (οι Fratelli ξανά), εμφανίζονταν σε χορούς, που διοργάνωνε ο Στρατός, επί χούντας; Αυτά έχουν ενδιαφέρον να σχολιάσεις – και μ’ αυτά την ψάχνει το βιβλίο.
Ροκ, Ελληνικό Ροκ Κοινωνία και Πολιτική στη μακρά δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025]
Μπορεί να μην υπάρχει ξεχωριστό κεφάλαιο για τον Παύλο Σιδηρόπουλο στο νέο βιβλίο μου, όμως ο λόγος του πρωταγωνιστεί σε διάφορα κεφάλαια. Υπάρχουν συνεντεύξεις του εννοώ για την περίοδο του ροκ, με την οποία ασχολείται το βιβλίο, που έχουν κοινωνικοπολιτικό ενδιαφέρον και τις οποίες σχολιάζω.
Κάποια στιγμή ο Σιδηρόπουλος, που σπούδαζε στο τέλος των σίξτις στη Θεσσαλονίκη, μιλάει για τη ροκ σκηνή της πόλης και βασικά για τα συγκροτήματα Fratelli και Μακεδονομάχοι, λέγοντας:
«Στη Θεσσαλονίκη είχανε μια φοβερά δυναμική, συμπαγή και σκληρή ροκ εν ρολ σκηνή την εποχή 1965-75. Ροκ σκηνή σήμαινε: όχι στα ιταλικά τραγούδια, μίσος για τη Δεξιά και για οποιαδήποτε απόχρωσή της».
Τι είδους "όχι" για τα ιταλικά τραγούδια υποδήλωνε ένα συγκρότημα που ονομαζόταν Fratelli και για τι σόι σκληρή και αντιδεξιά σκηνή συζητάμε, όταν ένα από τα καλύτερα ροκ συγκροτήματα της Θεσσαλονίκης (οι Fratelli ξανά), εμφανίζονταν σε χορούς, που διοργάνωνε ο Στρατός, επί χούντας; Αυτά έχουν ενδιαφέρον να σχολιάσεις – και μ’ αυτά την ψάχνει το βιβλίο.
Ροκ, Ελληνικό Ροκ Κοινωνία και Πολιτική στη μακρά δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025]
12/8/2025
Έφυγε από τη ζωή χθες, σχεδόν στα 97 της. Έτοιμη μεγάλη τραγουδίστρια ακόμη και από το ανεπίσημο ξεκίνημά της. Την είχαμε δει και στην Αθήνα κάμποσες φορές. Sheila Jordan...
https://www.youtube.com/watch?v=MCTqrUX3vq8&list=PLMnF5cTVDcQOiQEERezitKcNUG56GH7eg&index=6
Έφυγε από τη ζωή χθες, σχεδόν στα 97 της. Έτοιμη μεγάλη τραγουδίστρια ακόμη και από το ανεπίσημο ξεκίνημά της. Την είχαμε δει και στην Αθήνα κάμποσες φορές. Sheila Jordan...
https://www.youtube.com/watch?v=MCTqrUX3vq8&list=PLMnF5cTVDcQOiQEERezitKcNUG56GH7eg&index=6
10/8/2025
Λεπτομέρειες θα μου πείτε, αλλά κάτι τέτοια είναι το αλατοπίπερο στα βιβλία.
Πού κολλάει ο τρανός μεξικανός σκηνοθέτης Carlos Enrique Taboada (1929-1997), πνευματικός πατέρας του Quentin Tarantino και του Guillermo del Toro (εντάξει, αυτοί είχαν πολλούς «πατεράδες», αλλά ο Taboada ήταν από τους βασικούς) σ’ ένα βιβλίο για το ροκ στην Ελλάδα;
Υπάρχει απάντηση στο πρόσφατο βιβλίο μου... και με εκτενή αναφορά στο φοβερό κοινωνικό θρίλερ «El deseo en otoño» από το 1972.
Λεπτομέρειες θα μου πείτε, αλλά κάτι τέτοια είναι το αλατοπίπερο στα βιβλία.
Πού κολλάει ο τρανός μεξικανός σκηνοθέτης Carlos Enrique Taboada (1929-1997), πνευματικός πατέρας του Quentin Tarantino και του Guillermo del Toro (εντάξει, αυτοί είχαν πολλούς «πατεράδες», αλλά ο Taboada ήταν από τους βασικούς) σ’ ένα βιβλίο για το ροκ στην Ελλάδα;
Υπάρχει απάντηση στο πρόσφατο βιβλίο μου... και με εκτενή αναφορά στο φοβερό κοινωνικό θρίλερ «El deseo en otoño» από το 1972.
10/8/2025
Και η ταινία έχει ενδιαφέρον, αλλά το βιβλίο (τσέπης) είναι καλύτερο...
Τι επαγγέλματα έκανε ένας νέος, για να επιβιώσει στην αρχή της δεκαετίας του '80; (Τα λέει όλα εδώ, εκτός από πλασιέ βιβλίων - αν και αυτή ήταν δουλειά του ποδαριού, που την κάνανε ήδη από τα late σίξτις). Και πώς από 'κει, o Στέφος, φτάνει να χτυπάει την πόρτα ενός Κολωνακιώτη, που τον λένε... Λίνο; Και πάντως όχι Μπάμπη, Γιάννη, Κώστα κτλ;
Κάθε λέξη έχει βάρος εδώ μέσα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
>>Ο πρώτος καιρός στην πρωτεύουσα στάθηκε δύσκολος. Ήρθε καιρός που έκανε και τρεις δουλειές μαζί. Το πρωί εργάτης σε οικοδομή. Τα απογέματα έκτακτος βοηθός ταξινομητής αλληλογραφίας στο Ταχυδρομείο. Τα βράδια σερβιτόρος της αγγαρείας σε κοσμική ταβέρνα. Κι ακόμα σε πλυντήρια μεγάλων γκαράζ, πλένοντας ακριβά αυτοκίνητα με υπολογίσιμα πουρμπουάρ, ένα φεγγάρι τοιχοκολλητής -ώσπου κάποιο βράδυ, κολλώντας τολμηρές αφίσες χωρίς άδεια, πλάκωσε η αστυνομία και του έσπασε το κεφάλι-, έκτακτος υπάλληλος στο Μινιόν σε περίοδο εορτών, μέχρι και κομπάρσος σε ελληνικές ταινίες, ασχολία που πολύ γρήγορα την παράτησε, γιατί συνήθως έπρεπε να περιμένει ένα και δυο μήνες για να πάρει το μεροκάματο.
Όλα αυτά μέχρι το "μοιραίο εκείνο απόγεμα", που χτύπησε την πόρτα του κυρίου Λίνου Σέφελου, σε μια πολυκατοικία στο Κολωνάκι"<<
Και η ταινία έχει ενδιαφέρον, αλλά το βιβλίο (τσέπης) είναι καλύτερο...
Τι επαγγέλματα έκανε ένας νέος, για να επιβιώσει στην αρχή της δεκαετίας του '80; (Τα λέει όλα εδώ, εκτός από πλασιέ βιβλίων - αν και αυτή ήταν δουλειά του ποδαριού, που την κάνανε ήδη από τα late σίξτις). Και πώς από 'κει, o Στέφος, φτάνει να χτυπάει την πόρτα ενός Κολωνακιώτη, που τον λένε... Λίνο; Και πάντως όχι Μπάμπη, Γιάννη, Κώστα κτλ;
Κάθε λέξη έχει βάρος εδώ μέσα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
>>Ο πρώτος καιρός στην πρωτεύουσα στάθηκε δύσκολος. Ήρθε καιρός που έκανε και τρεις δουλειές μαζί. Το πρωί εργάτης σε οικοδομή. Τα απογέματα έκτακτος βοηθός ταξινομητής αλληλογραφίας στο Ταχυδρομείο. Τα βράδια σερβιτόρος της αγγαρείας σε κοσμική ταβέρνα. Κι ακόμα σε πλυντήρια μεγάλων γκαράζ, πλένοντας ακριβά αυτοκίνητα με υπολογίσιμα πουρμπουάρ, ένα φεγγάρι τοιχοκολλητής -ώσπου κάποιο βράδυ, κολλώντας τολμηρές αφίσες χωρίς άδεια, πλάκωσε η αστυνομία και του έσπασε το κεφάλι-, έκτακτος υπάλληλος στο Μινιόν σε περίοδο εορτών, μέχρι και κομπάρσος σε ελληνικές ταινίες, ασχολία που πολύ γρήγορα την παράτησε, γιατί συνήθως έπρεπε να περιμένει ένα και δυο μήνες για να πάρει το μεροκάματο.
Όλα αυτά μέχρι το "μοιραίο εκείνο απόγεμα", που χτύπησε την πόρτα του κυρίου Λίνου Σέφελου, σε μια πολυκατοικία στο Κολωνάκι"<<
Σχόλια από το fb στο ποστ "Και η ταινία έχει ενδιαφέρον, αλλά το βιβλίο (τσέπης) είναι καλύτερο..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Ιστορία ο πρωταγωνιστής.
Christos Nastos
Πολυ καλο το βιβλιο, οντως.
Το διαβασα προτου δω τη ταινια.
Δυσευρετο σχετικα.
Διολου ακριβο,
μα δυσκολο...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Δεν θυμάμαι διεύθυνση πολυκατοικίας.
Στο κέντρο των Αθηνών πάντως ήταν.
Ανάμεσα στο ισόγειο και τον πρώτο όροφο, ανεβαίνοντας από τη σκάλα υπήρχε ένα άνοιγμα κάποιων λίγων τετραγωνικών. Εκεί ο Γιώργος Λαζαρίδης είχε εγκαταστήσει το γραφείο και τον έβλεπα να γράφει στη γραφομηχανή. Ήσυχος κι ευγενικός...
Thimios Nikolopoulos
είχε ανοίξει και ένα βίντεο κλαμπ στην Ξενοκράτους στα ‘80s.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έφυγε από τη ζωή χθες, σχεδόν στα 97 της"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolas Fotakis
Με τον Cameron Brown στο (θαυμάσιο) Jazz Upstairs του Guru και με το κουαρτέτο του Λάκη Τζήμκα στο Half Note (φαντάζομαι και στην Θεσσαλονίκη). Θα υπαρχουν
Γιώργος Γιαννόπουλος
Στο "θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ" (στα πατήσια), το καλοκαίρι του 1980, με τον steve kuhn, στο τριήμερο της ECM
Δημητρης Παπαδοπουλος
Στη Κέρκυρα πριν κάπου 20 χρόνια
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μπορεί να μην υπάρχει ξεχωριστό κεφάλαιο για τον Παύλο Σιδηρόπουλο στο νέο βιβλίο μου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήChristos Nastos
Έτσι
Nikolaos Kotsovos
ειχαν παρεισφυσει κομμονιστικοι πραχτορες ναουμ στο ΓΣΣ.....
Kwstas Agas
Για τους fratelli και το πώς πήρανε το όνομα τους είχα διαβάσει κι εγώ την ιστορία από το βιβλίο του Ντίνου Δηματάτη !! Όμως... Ας μην αποκαλύψω περισσότερα, για να απολαύσουν οι αναγνώστες τις διηγήσεις από το βιβλίο του Φώντα!! Πόσο μα πόσο κρίμα που αυτή η μπάντα δεν άφησε τίποτα δισκογραφημένο, ούτε... μια όψη σε 45αράκι !! (και τελοσπαντων πάλι καλά που τα Μπουρμπούλια, οι Δαμων και Φιντίας και άλλα σχήματα άφησαν ένα δισκογραφικό αποτύπωμα... Κι ας λέμε εμείς από τις επόμενες γενιές "πόσο κρίμα που δεν βγάλανε ολοκληρωμένο δίσκο" ...) ... (και πάντως, όταν οι fratelli κι οι Μακεδονομάχοι δίνανε στη Σαλονίκη εκείνες τις λαϊβάρες που διοργάνωνε επί χούντας ο ελληνικός στρατός, ο Παύλος Σιδηρόπουλος δεν είχε ακόμη καταφθάσει στη Θεσσαλονίκη, για να γίνει κι αυτός μέρος της "σαλονικιώτικης ροκ παρέας"... Ακόμη... προετοιμαζόταν για τις εξετάσεις, που θα τον έστελναν στο Μαθηματικό του ΑΠΘ....) ...
Φώντας Τρούσας
Το '67 μπήκε ο Σιδηρό στο Μαθηματικό της Θεσσαλονίκης. Ήταν εκεί όταν συνέβαιναν όλα αυτά.
Kwstas Agas
... Ω, εγώ είχα την εντύπωση ότι τις σπουδές του στο Μαθηματικό της Θεσσαλονίκης τις είχε ξεκινήσει από το 1969. Ευχαριστώ για την επισήμανση....
Ntinos Dimatatis
Tους Frattelli δεν τους προλαβε ο Παυλος Είδε τους Μακεδονομάχους και στα τέλη των Ολύμπιανς όπου εντυπωσιάσθηκε απο τον Δεληγιαννιδη.Και οι δυο μπάντες ήταν απολιτικ.γουσταραν να παιζουν μονο ροκ και έπαιζαν όπου τους καλούσαν.
Harry Gordon
Παντως με παλιο χιπι γιαννιωτη, θεος σχωρεστον, μου λεγε οτι παιζαν με την μπαντα του επι χουντας στη λεσχη αξιωματικων, γιατι μονο ο στρατος πληρωνε συγκροτηματα
Jimi Sokratis
Δε θα είχε ακούσει τον Αρμανδο Κατσίνι μάλλον.
Πάντως από τις αρχές του 60 όλες οι συναυλίες στο Παλέ με τα ονόματα που έφερνε ο Κογκαλίδης και άλλοι ήταν φίσκα με χιλιάδες νέων. (ιταλικά, γαλλικά ήταν δημοφιλέστατα γενικά από πριν την σκηνή που λέει) (θέλω να πω ότι στην Ελλάδα ένα σημαντικό κομμάτι του τι είναι ποπ - ροκ το πήραμε διαμέσου Γαλλίας - Ιταλίας και της επιρροής τους εδώ)
Lefteris Kongalidis
οι εκτός Θεσσαλονίκης λένε ότι νάνοι αλλά και οι Θεσσαλονικείς ξεχνούν τον σημαντικό ρόλο του Τάσου Ψαλτάκη στα εφηβικά συγκροτήματα της εποχής
Φώντας Τρούσας
Για τον Ψαλτάκη γράφω στο βιβλίο μου.
Ntinos Dimatatis
Ο συγχωρεμένος Τάσος Ψαλτάκης ήταν ο κινητηριος μοχλός στο ροκ της πόλης.
Φώντας Τρούσας
Είναι γνωστό αυτό Ντίνο. Γράφω στο βιβλίο για τον Ψαλτάκη.
Lefteris Kongalidis
Ο στρατος δεν οργάνωνε χορούς μόνο συναυλίες αλλά οι εισπράξεις πήγαιναν σε φιλανθρωπικά σωματεία.
Φώντας Τρούσας
Φυσικά, οργάνωνε και χορούς ο στρατός (ορίστε και φωτογραφία από ροκ χοροεσπερίδα του στρατού). Και στις ροκ συναυλίες τι κάνανε? Δεν χορεύανε?
Ntinos Dimatatis
Οι Fratelli υπήρξε το πρωτο καθαρά ροκ σύνολο της Σαλονικης ,όλοι οι άλλοι σχεδόν έπαιζαν ποπ.
Kwstas Agas
όπως γράφω στο παραπάνω σχόλιο μου, το όνομα fratelli από το βιβλίο σου το έμαθα (την πρώτη έκδοση του γύρω στο 1992 αν θυμάμαι καλά, το οποίο είχα ρουφήξει μέχρι... τελευταίας ρανίδας ως φοιτητής στη Θεσσαλονίκη!! )!! Να είσαι πάντα γερός και δημιουργικός, συνεχίζοντας να αγαπάς την ελληνική ροκ με τον εφηβικό ενθουσιασμό που σε διακρίνει!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τον Απρίλη βγαίνανε όλοι και λέγανε είμαστε έτοιμοι για την αντιπυρική περίοδο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήArtemis Brakoulias
Λεφτά για άλλα υπάρχουν βέβαια
Stratis Agelos
Ετσι
Γιαννης Στριγγος
Έτσι ακριβώς. Το πρόβλημα είναι ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του τύπου"ανεβαίνουμε στην εξουσία με μοναδικό σκοπό να λεηλατησουμε το δημόσιο χρήμα, να φάμε και να μοιράσουμε στους συνεταίρους μας". Σε συνδυασμό με τις βασικές αρχές του καπιταλισμου.Ανάπτυξη σε εισαγωγικά, κέρδη, ελεύθερη αγορά, ιδιώτες, ιδιώτες, deal. Ο παράγοντας άνθρωπος πουθενά. Ο συνδυασμός που προκύπτει είναι ανίκητος. Για αυτούς. Γιατί για καλή τους τύχη ζούμε σε μια εποχή όπου η διαφθορά του κόσμου έχει χτυπήσει κόκκινο. Αλλιώς δεν θα κυβερνούσαν τρεις τετραετίες. Ο κόσμος έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
Panagiotis Annousis
Έτσι ακριβώς!
John Angelatos
Το να πεις κάποιος βρε Φώντα!
Δεμένοι πισθάγκωνα, χωρίς αντιπολιτευτικό λόγο, βλέπουμε τις εξελίξεις να μας προσπερνούν!
Spyros Kalorizos
Φώντα, συμφωνώ στις αιτιάσεις σου. Προσωπικά δίνω έμφαση:
1. Στην παντελή απουσία συντήρησης του δικτύου ΔΕΔΔΗΕ που ήταν ελλιπέστατη ακόμα και ως κρατική και φυσικά χειροτέρεψε ως ιδιωτική.
2. Στο νόμο 2612/1998 επι ΠΑΣΟΚ που καταργώντας το σώμα δασοπυρόσβεσης ανέθεσε στο Πυροσβεστικό Σώμα τη σημαντική δουλειά του που κυρίως ήταν πρόληψη αλλα και αντιμετώπιση έχοντας έγκαιρη πρόσβαση στα δύσβατα δασικά σημεία που τα οχήματα και οι αστικοί πυροσβέστες δεν μπορούν.
Χειλάς περικλης
Δύσκολο. Εννοώ να υπάρχει κάτι ακόμα χειρότερο ( εκτός κι αν ο πάτος έχει και τρύπα ). Τουλάχιστον να τ' αναγνωρίσουμε και να μην τρέφουμε φρουδες ελπίδες μπας και περάσουμε κάποια στιγμή και στο πρακταιο. Γιατί κατά τ' άλλα καλά τα λέμε και τ' ακούμε και συμφωνούμε. Μεταξύ μας.