26/6/2026
Τα θεσμικά είναι σοβαρά ζητήματα, και η νουδού τα έχει κάνει σκ@τά παντού, αλλά ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τα θεσμικά (τα αντιμετωπίζει ως "πολυτέλεια") και μια κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" θα την θεωρήσει στάχτη στα μάτια του, κοροϊδία. Ειδικά όταν η καθημερινότητα, με συνεχή ακρίβεια, ενοίκια στα ύψη, ανυπαρξία προγραμμάτων στέγης, υγεία και παιδεία της πλάκας, πρόστιμα, λογαριασμούς ΔΕΗ στο θεό, τειρεσίες, μη εξυπηρετούμενα δάνεια και το φοβερό πρόβλημα της υπογεννητικότητας, που βάζει δυναμίτη στην ίδια μας την ύπαρξη, δεν αντιμετωπιστούν πρώτα και κύρια.
Τα θεσμικά είναι σοβαρά ζητήματα, και η νουδού τα έχει κάνει σκ@τά παντού, αλλά ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τα θεσμικά (τα αντιμετωπίζει ως "πολυτέλεια") και μια κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" θα την θεωρήσει στάχτη στα μάτια του, κοροϊδία. Ειδικά όταν η καθημερινότητα, με συνεχή ακρίβεια, ενοίκια στα ύψη, ανυπαρξία προγραμμάτων στέγης, υγεία και παιδεία της πλάκας, πρόστιμα, λογαριασμούς ΔΕΗ στο θεό, τειρεσίες, μη εξυπηρετούμενα δάνεια και το φοβερό πρόβλημα της υπογεννητικότητας, που βάζει δυναμίτη στην ίδια μας την ύπαρξη, δεν αντιμετωπιστούν πρώτα και κύρια.
26/6/2026
Επίσης να πω, και σε σχέση με το προηγούμενο ποστ, πως την τελευταία βδομάδα, είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο, επειδή κάτι τελείωσα και παρακολούθησα πολλές πολιτικές αναλύσεις από την τιβί και όχι μόνο, μέσω youtube πάντα (γιατί κανονική τηλεόραση δεν έχω εδώ και χρόνια).
Υπάρχει πάρα πολύ ανούσιο μπλα-μπλά στα κανάλια, σε σχέση με τις εγχώριες πολιτικές εξελίξεις. Πάντα υπήρχε. Εντάξει, πρέπει κάποιοι να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά στην πράξη πολύ λίγες αναλύσεις και τοποθετήσεις άκουσα, που να έχουν κάτι να πουν.
Ο Κύρτσος λέει κάποια πράματα, ο Λυγερός και ο Αϋφαντής επίσης, και από ’κει και πέρα πολύ κομψί-κομψά, πολλά στρογγυλέματα, και πολύ γλείψιμο από διαφόρους και διάφορες, που λειτουργούν κάπως σαν γραφεία Τύπου των κομμάτων. Γνωστά αυτά. Ιδίως στα καθεστωτικά κανάλια.
Καλή δουλειά, στο δίκτυο, κάνει ο Καρβουνόπουλος επίσης – αλλά κι εκεί θα πρέπει να πέσεις στον «σωστό» καλεσμένο.
Επίσης είδα και άκουσα πολλές ακατάλληλες και ακατάλληλους, για να βγαίνουν στο γυαλί, είτε γιατί δεν ξέρουν να μιλήσουν και σε ταράζουν στα ααααααααα, εεεεεεεεεε κτλ., πασχίζοντας στην κυριολεξία να κάνουν μια ερώτηση της προκοπής, είτε γιατί η φωνή τους είναι σαν να βγαίνει από τον... τάφο (άρα παντελώς ακατάλληλη για τα μίντια), είτε γιατί εμφανίζουν μια απαράδεκτη οικειότητα με τους καλεσμένους τους, που για τα δικά μου στάνταρ και γούστα είναι εντελώς αποκρουστική.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα, σε στυλ άρθρου ας πούμε, αλλά δεν έχει και πολύ νόημα. Καλύτερα ν’ ακούσω κανα δίσκο ή να διαβάσω κανα βιβλίο.
Επίσης να πω, και σε σχέση με το προηγούμενο ποστ, πως την τελευταία βδομάδα, είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο, επειδή κάτι τελείωσα και παρακολούθησα πολλές πολιτικές αναλύσεις από την τιβί και όχι μόνο, μέσω youtube πάντα (γιατί κανονική τηλεόραση δεν έχω εδώ και χρόνια).
Υπάρχει πάρα πολύ ανούσιο μπλα-μπλά στα κανάλια, σε σχέση με τις εγχώριες πολιτικές εξελίξεις. Πάντα υπήρχε. Εντάξει, πρέπει κάποιοι να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά στην πράξη πολύ λίγες αναλύσεις και τοποθετήσεις άκουσα, που να έχουν κάτι να πουν.
Ο Κύρτσος λέει κάποια πράματα, ο Λυγερός και ο Αϋφαντής επίσης, και από ’κει και πέρα πολύ κομψί-κομψά, πολλά στρογγυλέματα, και πολύ γλείψιμο από διαφόρους και διάφορες, που λειτουργούν κάπως σαν γραφεία Τύπου των κομμάτων. Γνωστά αυτά. Ιδίως στα καθεστωτικά κανάλια.
Καλή δουλειά, στο δίκτυο, κάνει ο Καρβουνόπουλος επίσης – αλλά κι εκεί θα πρέπει να πέσεις στον «σωστό» καλεσμένο.
Επίσης είδα και άκουσα πολλές ακατάλληλες και ακατάλληλους, για να βγαίνουν στο γυαλί, είτε γιατί δεν ξέρουν να μιλήσουν και σε ταράζουν στα ααααααααα, εεεεεεεεεε κτλ., πασχίζοντας στην κυριολεξία να κάνουν μια ερώτηση της προκοπής, είτε γιατί η φωνή τους είναι σαν να βγαίνει από τον... τάφο (άρα παντελώς ακατάλληλη για τα μίντια), είτε γιατί εμφανίζουν μια απαράδεκτη οικειότητα με τους καλεσμένους τους, που για τα δικά μου στάνταρ και γούστα είναι εντελώς αποκρουστική.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα, σε στυλ άρθρου ας πούμε, αλλά δεν έχει και πολύ νόημα. Καλύτερα ν’ ακούσω κανα δίσκο ή να διαβάσω κανα βιβλίο.
26/6/2026
NουΔου, κόμμα Τσίπρα, Πασόκ, κόμμα Σαμαρά, ανά δύο ή ανά τρεις θα συνεργαστούν μετά από τις εκλογές, ενώ αναλόγως των αναγκών θα περιμένουν στον πάγκο για να βοηθήσουν και οι μικρότεροι πρόθυμοι (Βελόπουλος, Λατινοπούλου, Κασελάκης κ.λπ.). ΝουΔου με κόμμα Σαμαρά σίγουρα μπορούν να συγκυβερνήσουν, μαζί ίσως και με κάποιο πρόθυμο, και με ΠΘ κοινής αποδοχής. Κόμμα Τσίπρα και Πασόκ, μαζί με κάποιο πρόθυμο, που άμεσα μπορεί να μην τον φανταζόμαστε, αλλά σίγουρα θα υπάρξει, επίσης θα μπορούν να συγκυβερνήσουν (όπως είχε κολλήσει ο Καμένος με τον Τσίπρα π.χ. θα μπορούσε να κολλήσει τώρα ο Βελόπουλος ή ο Κασελάκης). Βασικά, τα 4 μνημονιακά κόμματα (που ψήφισαν μνημόνια εννοώ), μαζί με τους δορυφόρους τους, μπορούν να τα βρουν στο 90% των καταστάσεων, υποβαθμίζοντας τις όποιες ψιλοδιαφορές τους για τα λεγόμενα «εθνικά θέματα» (βασικά συμφωνία Πρεσπών, σχέσεις με Ρωσία, και ελληνοτουρκικά – γιατί με τα υπόλοιπα συμφωνούν π.χ. συμμαχία με Ισραήλ, ευρωατλαντισμός κ.λπ.). Από ’κει και πέρα στο πλαίσιο του αντιμνημόνιου και της ανάκτησης των παραδιδόμενων στους «θεσμούς» και στην εγχώρια ολιγαρχία εργαλείων θα υπάρχει πάντα ο Βαρουφάκης και όποιοι άλλοι μικρότεροι συμφωνήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Το ΚΚΕ, που θα μπορούσε να συμπράξει με το αντιμνημόνιο, δίνοντας μια προοπτική στο εγχείρημα δεν θα το κάνει, ενώ η Καρυστιανού είναι το μεγάλο ερωτηματικό, προς τα πού θα οδεύσει εννοώ – αν κατορθώσει, βέβαια, να δημιουργήσει κόμμα μέχρι να γίνουν οι εκλογές.
NουΔου, κόμμα Τσίπρα, Πασόκ, κόμμα Σαμαρά, ανά δύο ή ανά τρεις θα συνεργαστούν μετά από τις εκλογές, ενώ αναλόγως των αναγκών θα περιμένουν στον πάγκο για να βοηθήσουν και οι μικρότεροι πρόθυμοι (Βελόπουλος, Λατινοπούλου, Κασελάκης κ.λπ.). ΝουΔου με κόμμα Σαμαρά σίγουρα μπορούν να συγκυβερνήσουν, μαζί ίσως και με κάποιο πρόθυμο, και με ΠΘ κοινής αποδοχής. Κόμμα Τσίπρα και Πασόκ, μαζί με κάποιο πρόθυμο, που άμεσα μπορεί να μην τον φανταζόμαστε, αλλά σίγουρα θα υπάρξει, επίσης θα μπορούν να συγκυβερνήσουν (όπως είχε κολλήσει ο Καμένος με τον Τσίπρα π.χ. θα μπορούσε να κολλήσει τώρα ο Βελόπουλος ή ο Κασελάκης). Βασικά, τα 4 μνημονιακά κόμματα (που ψήφισαν μνημόνια εννοώ), μαζί με τους δορυφόρους τους, μπορούν να τα βρουν στο 90% των καταστάσεων, υποβαθμίζοντας τις όποιες ψιλοδιαφορές τους για τα λεγόμενα «εθνικά θέματα» (βασικά συμφωνία Πρεσπών, σχέσεις με Ρωσία, και ελληνοτουρκικά – γιατί με τα υπόλοιπα συμφωνούν π.χ. συμμαχία με Ισραήλ, ευρωατλαντισμός κ.λπ.). Από ’κει και πέρα στο πλαίσιο του αντιμνημόνιου και της ανάκτησης των παραδιδόμενων στους «θεσμούς» και στην εγχώρια ολιγαρχία εργαλείων θα υπάρχει πάντα ο Βαρουφάκης και όποιοι άλλοι μικρότεροι συμφωνήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Το ΚΚΕ, που θα μπορούσε να συμπράξει με το αντιμνημόνιο, δίνοντας μια προοπτική στο εγχείρημα δεν θα το κάνει, ενώ η Καρυστιανού είναι το μεγάλο ερωτηματικό, προς τα πού θα οδεύσει εννοώ – αν κατορθώσει, βέβαια, να δημιουργήσει κόμμα μέχρι να γίνουν οι εκλογές.
25/6/2026
Ο Marlon Brando, το ’68, ως ψευτο-γκουρού των χίπις στην ταινία “Candy” του Christian Marquand
24/6/2026
Ο Marlon Brando, το ’68, ως ψευτο-γκουρού των χίπις στην ταινία “Candy” του Christian Marquand
![]() |
>>Με προσέλαβαν επειδή ήμουν ωραίος, δεν είμαι
τεμπέλης όπως οι Αριστεροί<<
>>Ποιος είναι η πλειοψηφία της; Η Ν.Δ. Τι αποφάσισε η Νέα Δημοκρατία; Οτι δεν θέλει να ελεγχθούν. Τέλος<<
>>δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά<<
Δηλαδή στην... τρίτη τετραετία τι θα λένε και τι θα κάνουν; Τρομάζεις και μόνο που το σκέφτεσαι
>>Ποιος είναι η πλειοψηφία της; Η Ν.Δ. Τι αποφάσισε η Νέα Δημοκρατία; Οτι δεν θέλει να ελεγχθούν. Τέλος<<
>>δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά<<
Δηλαδή στην... τρίτη τετραετία τι θα λένε και τι θα κάνουν; Τρομάζεις και μόνο που το σκέφτεσαι

Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Με προσέλαβαν επειδή ήμουν ωραίος, δεν είμαι τεμπέλης όπως οι Αριστεροί<<"
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωσήφ Μιχ
Αυτά από τον "ευγενή άστο". Σημειωτέον ότι είναι καραμπινατη περίπτωση "περιστρεφόμενης πόρτας". ( Ο λόγος που ο σύμβουλος ακεραιότητας παραμένει στο συρτάρι στο ελληνικό δημόσιο)
Anastasios Babatzias
Απιστευτη κακομοιρια να ειναι καποιος ετσι. Και απιστευτη θλιψη και απελπισια να ειναι ετσι σχεδον ολη η κυβερνηση. Πάτος.
Δέσποινα Μεϊμάρη
Τρομάζεις και γιά κάτι άλλο. Ποιες είναι οι εναλλακτικές επιλογές. Πολύ κοντά σε αδιέξοδο.
John Skyllas
Ο οποιοσδήποτε είναι καλύτερος απ'αυτούς! Εσείς αν βάλετε υποψηφιότητα θα είστε καλύτερη! Πιο μεγάλοι ψεύτες και κλέφτες δεν υπάρχουν! Αυτό που γράφετε είναι το αφήγημα τους που θα τους ανανεώσει στην εξουσία!
Ntinos Dimatatis
Απαραδεκτοι χαρακτηρισμοί....
Χειλάς περικλης
Ένα δήθεν, από πάνω μέχρι κάτω. Ο, και καλά, ευπατριδης.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Marlon Brando, το ’68, ως ψευτο-γκουρού των χίπις στην ταινία “Candy” του Christian Marquand"
ΑπάντησηΔιαγραφήBill Mihalopoulos
Υπέροχη ταινία κ το σάουντρακ, εννοείται!!!!
Vangelis Georgiadis
[cover]
Ntinos Dimatatis
Τι μου θυμισες, είχα παει απο την Πίζα στην Φλωρεντία για να την δω ,μέτριο το καρπουζι....
Vassilis Serafimakis
Την ταινία *νομίζω* ότι την είχα δεί. Δεν θυμάμαι. Αυτό που ήταν υπέροχο ήταν το βιβλιαράκι στο οποίο βασίστηκε (στο περίπου!) κείνου τού τρομερού σατιρίστα Terry Southern κι ενός αλλουνού -- που ειρωνεύεται αγρίως και την χίππικη κατάσταση με γκουρού, ψυχεδέλεια, και "υπέρβαση", αλλά και τη μόδα τής "σεξουαλικής απελευθέρωσης".
Σχόλια από το fb στο ποστ "NουΔου, κόμμα Τσίπρα, Πασόκ, κόμμα Σαμαρά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Γιαννόπουλος
Βασικά μπορεί να έχουμε κυβέρνηση ειδικού σκοπού, που κατ εμέ είναι αναγκαία, διότι το καθεστώς μητσοτάκη έχει υπερβεί κάθε όριο καθεστωτισμού , σε σχέση με ότι γνωρίσαμε μεταπολιτευτικά.
Φώντας Τρούσας
Στυλ βρώμικο '89, όταν θέλανε να βάλουν στη φυλακή τον Αντρέα? Το βλέπω δύσκολο. Δεν ξέρω αν υπάρχει η πολυτέλεια χρόνου, που υπήρχε το ΄89. Θα πρέπει να δώσουν το ok και οι "θεσμοί".
Γιώργος Γιαννόπουλος
Όχι, μετά. Το 93. Που τελικά δεν έγινε.
Φώντας Τρούσας
Τι "ειδικό σκοπό" είχαν τότε και ποιος θα είναι τώρα? Και τι χρόνο θα έχει αυτή η κυβέρνηση στη διάθεσή της, και με όλα τα άλλα τι θα γίνει?
Γιώργος Γιαννόπουλος
Τώρα θα είναι ειδικό δικαστήριο. Έχει ισοπεδώσει κάθε θεσμικό αντίβαρο, έχει καταπατήσει το σύνταγμα, τους βασικούς κανόνες του κράτους σικαίου, τα πάντα εν ονόματι της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Για όλα τα άλλα, το λιγότερο "σταθερότητα", αυτό που πλασσάρει σαν χαρτί υπέρ του ο μητσοτάκης.
Φώντας Τρούσας
Ε είπα βρώμικο '89, τι μου λες '93? Το ΄89 έγινε αυτό., με ειδικά δικαστήρια κ.λπ. Για να γίνει τώρα κάτι τέτοιο θα πρέπει να συμμετάσχει στη φάση ο Σαμαράς, αλλιώς δεν βγαίνουν τα κουκιά. Και τότε έγινε για ένα και μόνο λόγο, για να διαμοιράσουν τις ψήφους του Πασόκ. Πράγμα που δεν συνέβη.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Το 93 μπορούσε ο αντρέας να τον πάει μόνος του το μητσοτάκη -θα ψήφιζε και η πολαν πιστεύω- για τις υποκλοπές, αλλά τελικά δεν το έκανε, παρ όλο που πολλοί το πρότειναν.
Φώντας Τρούσας
Δεν το έκανε γιατί δεν θα είχε καμία τύχη και ήταν άλλα τα προτάγματα της εποχής (Μακεδονικό, ΟΝΕ κ.λπ.). Και τώρα είναι άλλα. Είναι χάσιμο χρόνου για μένα η κυβέρνηση ειδικού σκοπού και κανείς δεν την προτείνει αυτή τη στιγμή - ούτε καν ο Τσίπρας, που δεν έχει, -για μένα έτσι?-, και κανένα ηθικό έρεισμα για να το κάνει. Το ψιλοέλεγε το '23 αν θυμάσαι.
Panagiotis Syros
παραιτήθηκε ο Μητσοτάκης το '93. Γιατί να τον αναστήσει ο Αντρέας μ' ένα ειδικό δικαστήριο;
Γιώργος Γιαννόπουλος
Έπρεπε να του είχε δώσει τη χαριστική βολή.
Kostas Voutselas
Νομίζω οτι σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα δεν θα εκπροσωπουνται στη βουλή Λατινοπουλου ,Κασελακης και η Καρυστιανου με Σαμαρά και Νάτσιος ,Βελοπουλος και Ναζι"σπαρτιατες" μοιράζονται τον ίδιο χώρο,οποτε προβλέπεται εξαφάνιση κοινοβουλευτικη κάποιου..εκτός αν τα ποσοστα της νέας δημοκρατίας κινηθούν κοντα στο 20%.Οι Ο Βαρουφακης δείχνει μια έντονη δημοσκοπικη κόπωση.Πιθανον η παντελής έλλειψη διάθεσης να συνεργαστει ουσιαστικά με οποιοδήποτε ο εφευρέτης της λέξης "θεσμοι" τον κάνει να περνά κάτω απο τον πηχυ του 3% συν την ύπαρξη της Κωνσταντοπουλου..Ειλικρινά μου προκαλεί απέχθεια ύπαρξη τόσων πολλων προσωποπαγών κομματων.Νομιζω πως ειμαι 17 χρόνων και ζω το δίπολο Καραμανλής Παπανδρέου.Μολις αποχώρησε ο Καραμανλής η ήττα ήταν συντριπτική για τη ΝΔ.Εξ ου και η αναζήτηση του μπαμπά Μητσοτάκη για να αντιμετωπίσει τον Ανδρέα.Νομιζω οτι δημιουργειται νέο δίπολο Τσιπρα-Μητσοτακη γι αυτο δεν βλέπω συγκλίσεις τσιπρα με οποιοδήποτε δεξιό κόμμα, δεν υπαρχεικαμμενος πια.Πιθανον ενα μέρος του ΠΑΣΟΚ νσ συνεργαστει μαζι του σν δει οτι εχει την δυναμική.. Οι δεύτερες εκλογές θα συνθλιψουν τα μικρα κόμματα ακόμα κι αυτα του 5 η 6%(εκτος του ΚΚΕ που κι αυτο εχει χάσει την δυναμική του.)Γνώμη μου...
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
ΔιαγραφήΚαλά είναι ο Βαρουφακης τηρουμένων των αναλογιών
Mike Beles
θα έχουμε και κόμμα Κασιδιάρη .
Kostas Voutselas
πιθανότατα με φερετζές,αφου δεν επιτρέπεται η κάθοδος στις εκλογές.Να δούμε πως θα λέγονται οι μαριονέτες του..
Mike Beles
δεν του έχουν αφαιρεθεί τα πολιτικ δικαιώματα.... Σεπτέμβριο αποφυλακίζεται...
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Γενικά πάντως δεν ευδοκιμούν οι συνεργασίες και όσοι τις επιχείρησαν ζημιωθηκαν.Ακόμα.και το ΚΚΕ έκανε τη λάθος συνεργασία,αντί να συνεργαστεί πχ με το ΔΗΚΚΙ του Τσοβόλα (που το ζήταγε διαρκώς) κάποια χρονια αργότερα
Mike Beles
Σούπερ Ανάλυση ....
Vassilis Serafimakis
Άψογη η ακτινογραφία σου, γιατρέ μου -- χάλια ο ασθενής...
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Πολύ καλή τοποθέτηση, αναλυτικής πολιτικής σκέψης! Γενικά η συνέχεια μέχρι και τις εκλογές αναμένεται με ενδιαφέρον
Σχόλια από το fb στο ποστ "Επίσης να πω, και σε σχέση με το προηγούμενο ποστ, πως την τελευταία βδομάδα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρος Αλεξανδρής
Και Κοττάκης από Δημοκρατια λέει κάποια πράγματα.Βασικα και μόνο ότι ασκεί κριτική σε κάτι τόσο.κυρίαρχο και δεδόμενο
Φώντας Τρούσας
ναι κι αυτός, τον ξέχασα, μπορεί να είναι κι άλλοι - γιατί δεν τους είδα και όλους - την Εστία τη διαβάζω, στο σάιτ εννοώ
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
ναι ναι είναι γενικά λίγες οι φωνές.Ακόμα.και την εποχή Σημίτη .ο οποίος είχε τρομερή κυριαρχία στα μέσα,και ευμενή αντιμετώπιση δεν μπορώ να τη συγκρίνω με σήμερα.
Christos Minos
Λίγο άσχετο σχετικό, και όμως οι πολιτικές αναλύσεις από εφημερίδα δεν συγκρίνονται: εκτενής χωρος για ανάπτυξη του θέματος και χρόνος για να εντρυφήσεις πάνω σε αυτό, χωρίς φωνές και προσπάθεια προκλησης εύκολου εντυπωσιασμού.
Lefteris Karkas
Ο Άρης Χατζηστεφάνου επίσης αν τον καλέσουν μιλάει ελεύθερα. Ειδικά για το Ισραήλ και τη διείσδυσή του στα ελληνικά πράγματα. Όμως, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν τον καλούν.
Stratis Agelos
Analyze paralyze
Vassilis Serafimakis
Πάντα εκτιμούσα άτομα που είναι τουλάχιστον συνεπή με την ιδεολογία τους δηλ πραγματικοί ιδεολόγοι (τυπικό παράδειγμα αντιθέτου: Αντώνης Σαμαράς) και κυρίως είναι διαβασμένοι και μπορούν και την υποστηρίξουν. Γι'αυτό εκτιμάω πχ Στέφανο Μάνο, Ανδρέα Ανδριανόπουλο, κ.ά. παρ'ό,τι κατηγορηματικά αντίθετος επί τής ουσίας. Μ'αυτούς τουλάχιστον έχεις κάτι να πείς, να πιαστείς, να διαφωνήσεις. Οι άλλοι, οι περισσότεροι, τραυλίζουνε και σολοικίζουνε.
Ο Γιώργος Κύρτσος, που και μορφωμένος είναι και ξέρει να μιλήσει, ως εκπρόσωπος συγκεκριμένης ιδεολογικής κοσμαντίληψης είχε πρόσβαση σε όλα τα μεγάλα σαλόνια - διατύπωσε όμως θέσεις συνεπείς με την ιδεολογία του που δεν έγιναν αρεστές κι οι πόρτες κλείσανε. Αλλά δεν ζητιάνεψε ελεημοσύνη.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τα θεσμικά είναι σοβαρά ζητήματα, και η νουδού τα έχει κάνει σκ@τά παντού"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Γιαννόπουλος
Ισχύει.
Vassilis Serafimakis
Εχοντας υπ'όψη τις δημοσκοπήσεις πρόθεσης ψήφου, γιά πολύ κόσμο σε κάποια θέματα η Ν.Δ. φαίνεται να τα πηγαίνει καλά. Το μεγαλύτερο της πρόβλημα, όπως σχεδόν παντού και γιά όλες σχεδόν τις κυβερνήσεις, είναι η οικονομική στενότητα τού πληθυσμού.
Τα υπόλοιπα όσα υπολογίζει η Αριστερά ότι επηρεάζουν τον κόσμο δεν τον επηρεάζουν ή μάλιστα μπορεί και να τον επηρεάζουν θετικά γιά τη Ν.Δ.! Πχ ο κόσμος δείχνει εν πολλοίς ν'αδιαφορεί γιά τη διαφθορά, την κομματοκρατία, και τις παρακολουθήσεις. Ενώ δείχνει τουλάχιστον θετικός στις βάναυσες μαθόδους που χρησιμοποιούμε κατά μεταναστών και προσφύγων (μιά θέση όμως, πρέπει να πούμε, που είναι δημοφιλής στον ευρύτερο "δυτικό" κόσμο).
Κυρίως όμως η κυβερνησάρα μας, που μη ξεχνάμε δεν είναι παρά μία ακόμα μνημονιακή κυβέρνηση -η Νουδού απλώς έχει βάρδια- βασίζεται στην ιδρυματοποίηση τού κόσμου: Όσο είναι ανύπαρκτος ένας αριστερόθεν λόγος ρήξης με την κατάστασή μας, τόσο ο κόσμος θα στριμώχνεται κάτω απ'την "ασφάλεια" και την"ησυχία" που πουλάει ο Μητσοτάκης.
(Ακούσατε Πολάκη τις προάλλες; Αυτός όντως κάτι αντισυστημικό λέει, αν και μόνος του.)