Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 347

18/2/2021
Τον Κουφοντίνα, βασικά, τον θέλουν νεκρό. Δεν είναι μόνον ότι ξεμπερδεύουν και τυπικά-εκδικητικά μαζί του, ως κολλαριστοί κυνηγοί κεφαλών, είναι πως θέλουν να εκμεταλλευτούν και πολιτικά μια μοιραία κατάληξη. Όσοι υποστηρίζουν μια δίκαιη μεταχείριση τού Κουφοντίνα, και βασικά φορείς, οργανώσεις και πρόσωπα της αριστεράς (σήμερα βγήκε ευθέως και το ΚΚΕ υποστηρικτικά) θα βρεθούν στο μιντιακό στόχαστρο, για δήθεν υπόθαλψη της τρομοκρατίας.
Έχουν τα μέσα και τον τρόπο να επιβάλλουν την άθλια ατζέντα τους.
Να ρίξουν κατ’ αρχάς το φταίξιμο ενός ενδεχόμενου μοιραίου σε γιατρούς, νοσηλευτές κ.λπ., να αποσείσουν δηλαδή από πάνω τους την τυπική ευθύνη μιας μεθοδευμένης άνωθεν κατάληξης, και μετά με τους παπαγάλους τους να αρχίσουν να λαλάνε για την «αξία της ανθρώπινης ζωής», που δεν την σέβεται η αριστερά, για το κλείσιμο του ματιού της στους «μπαχαλάκηδες» κ.λπ., ενώ μπορεί να ρίξουν στο κόλπο, αν το πράγμα δεν τραβήξει όπως και όσο το θέλουν, και καμιά προβοκάτσια, προκειμένου να γίνει λόγος για τις νέες «γενιές τρομοκρατών» και τα τοιαύτα, σπέρνοντας το φόβο ή χαϊδεύοντας τους... κοσμηματοπώλες και τους κυρ-Παντελήδες.
Ας ελπίσουμε, για την πραγματική αξία της ανθρώπινης ζωής και το κράτος δικαίου, να συμβεί κάτι, έστω και στο παρά ένα, ώστε να ματαιωθούν τα σχέδιά τους.

18/2/2021
Ενοχλήθηκε ο... Μωυσής από το πινγκ-πονγκ. Τώρα θα βλέπει μόνο σκουώς, ώστε να έχει πιο εύκολη τη δικαιολογία ότι... έπεσε σε τοίχο.
Τίποτα δεν τον αγγίζει, είναι πάνω απ’ όλους κι απ’ όλα. Καμία ευθύνη δεν επιμερίζεται στο πρόσωπό του. Πάντα φταίνε οι άλλοι. Ο ίδιος ποτέ.
Ο ίδιος είναι εκεί μόνο για να «λύνει» τα προβλήματα, μοιράζοντας πεντάευρα μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, σε όσους μένουν στις... χαμοκέλες και τις παράγκες των βορείων προαστίων.

17/2/2021
Η ροή των ειδήσεων είναι αυτή που βλέπετε, δεν έκανα κάποιο μοντάζ (φαίνεται εξάλλου και από τους χρόνους).
O ένας βγάζει 550 χιλιάρικα σε δυο ώρες, χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στην κοινωνία (αυτή είναι η δική μου γνώμη, και δεν χρειάζεται να την συμμεριστείτε), και οι άλλοι, μετά από 40 χρόνια δουλειάς, αγνοούν την σύνταξή τους (γιατί τους την έχουνε φάει) και περιμένουν την ελεημοσύνη του Χατζηδάκη, τα 384 ευρώ το μήνα, για να... κάνουν Πάσχα. Και τούτο, γιατί το καμάρι μας, ο υπουργός μας, είναι μεγαλόψυχος και συμπονετικός...
Η κοροϊδία και το θράσος τους δεν περιγράφονται!

17/2/2021
>>Συνελήφθη ο Ισπανός ράπερ Pablo Hasel, ο οποίος κατέφυγε σε ένα πανεπιστήμιο για να αποφύγει τη φυλάκιση.
Η αστυνομία της Καταλονίας μπήκε στο Πανεπιστήμιο της Lleida και τον συνέλαβε, μια ημέρα αφότου έφτασε εκεί με υποστηρικτές του.
Ο Χάσελ αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης εννέα μηνών για tweets και στίχους που θεωρείται ότι «εκθειάζουν» την τρομοκρατία και συκοφαντούν την μοναρχία και κρατικούς θεσμούς όπως η αστυνομία.
Έπρεπε να παραδοθεί την περασμένη εβδομάδα, αλλά αψήφησε την διαταγή.<<

>>Διαδηλώσεις υποστήριξης στον ράπερ πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες στην Μαδρίτη και την Βαρκελώνη, ενώ 200 προσωπικότητες του ισπανόφωνου κόσμου του Πολιτισμού, ανάμεσά τους ο σκηνοθέτης Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο ηθοποιός Χαβιέρ Μπαρδέμ, υπέγραψαν κείμενο υπέρ του.<<
Υπάρχουν και ράπερ που δεν σκοτώνονται αναμεταξύ τους, που δεν είναι μέλη συμμοριών, δολοφόνοι κ.λπ. (εντάξει, κάποιοι είναι τέτοιοι, δεν είναι όλοι) και που συλλαμβάνονται απλώς και μόνον για τις ιδέες τους, μέσα σ' αυτή την επιβληθείσα, φασιστικής σύλληψης, "ορθότητα". Φρείκη...
[η φωτό για να γελάσουμε και λίγο]

16/2/2021
>>o Στέφανος Μάνος λέει τα ίδια πράγματα από την πρώτη ημέρα που πολιτεύτηκε: μικρότερο κράτος...<<
Δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε κύριε... προξενείτε γέλωτες εις το ακροατήριον. Μνημειώδες τουίτ!!

16/2/2021
Σκ@τα χιόνια... Είμαστε που είμαστε κλεισμένοι μέσα, ήρθε και το χιόνι και μας γ@μησε. Άιντε ρε με τις μ@λακίες...
Εν τω μεταξύ ψάχνω να βρω καμιά ταινία μ’ αυτόν τον Λιγνάδη (γιατί δεν τον ξέρω καθόλου σαν ηθοποιό) και δεν βρίσκω τίποτα. Εθνικό, δε, έχω να πατήσω από την εποχή του Κούρκουλου... Θεατρικός-και καλά... δεν ανακατευόταν με την πλέμπα...

16/2/2021
Εγώ φωτογραφίες με χιόνια δεν ποστάρω, γιατί είμαι... μίζερος. Ποστάρω, όμως, τέτοιες... Φίλε μου Ζωρζ, αν είχες μηχανή κι αν είχες πίσω σου την Φρανσουάζ πέθανες ευτυχισμένος...
[Georges Moustaki
και Françoise Hardy, Παρίσι 1970]

16/2/2021
Κι ενώ εμείς χαζεύουμε το χιόνι...
>>Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου η απαγόρευση κυκλοφορίας, η πρώτη για τη χώρα μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, δεν έχει νομική βάση και παραβιάζει τα δικαιώματα των πολιτών. Το αυστηρό μέτρο τέθηκε σε εφαρμογή από τις 23 Ιανουαρίου στη χώρα και πυροδότησε οργισμένες και σε ορισμένες περιπτώσεις βίαιες αντιδράσεις και πορείες.<<

16 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κι ενώ εμείς χαζεύουμε το χιόνι..."...

    Athena Delcosta
    Εντάξει, αστεία έως εξοργιστικά ηλίθια αυτή η απόφαση του Δικαστηρίου . Αν δεν συνιστούν έκτακτη ανάγκη τα 8000 +κρούσματα την ημέρα που είχαμε, οι συνεχείς διακομιδές στα νοσοκομεία και η μεταφορά ασθενών σε ΜΕΘ της Γερμανίας, (διοτι το απαράδεκτο Σύστημα Υγείας στην Ολλανδία είχε παραδώσει τα όπλα προ πολλού) τότε τι είναι αυτό ακριβώς που συνιστά συνθήκες έκτακτης ανάγκης;
    Η απαγόρευση κυκλοφοριας έχει αποδώσει. Μειώνονται τα κρούσματα καθημερινά εδώ και αυτό είναι ορατό στους πάντες, πλην των δικαστών.
    Απλά ενημερώνω ότι πριν λίγο καιρό, το ίδιο το δικαστήριο δικαίωσε ακτιβιστή - αρνητή του Covid-19, ο οποίος ήθελε να επιστρέψει απο την Τανζανία στην Ολλανδία χωρίς προσκόμιση αρνητικού PCR τεστ και τα κατάφερε! Νηπιαγωγείο τα Αηδονάκια η κατάσταση στην Ολλανδία . Θεωρούν παραβίαση της ελευθερίας την απαγόρευση κυκλοφορίας, αλλά αποδέχονται με χαρά την απολύτως παράλογη βαριά και σε συνεχή αυξητική τάση φορολογία στα πάντα, στο νερό, τα σκουπίδια, το οδικό δίκτυο το (οποιο παρέλυσε πριν λίγες ημέρες, με λίγο χιόνι) τι να πω, η κατάσταση εδώ δεν παρουσιάζεται με την έκταση που της αρμόζει στην Ελλάδα.
    Απλά οι εφηριδες αναπαράγουν ανακοινώσεις του Πρακτορειου Ρόυτερ και that's it.
    Αυτό δεν ειναι ενημέρωση.
    Τέλος πάντων, θα δουμε τι θα γίνει, ο Ρούτε έχει επεκτείνει το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας μέχρι τις 3 Μαρτίου, θα δουμε πώς θα πάει.
    Και να επισημάνω πως ανεβαίνει συνεχώς και ο δείκτης R, λόγω της επέλασης της βρετανικής μετάλλαξης. Μόλις τώρα ανακοινωθηκαν αυξήσεις στις νοσηλείες.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εντάξει, αγαπητή Αθηνά, εγώ διάλογο δεν κάνω για τέτοια θέματα, απλώς ακούω αυτά που λες. Και γι' αυτό βάζω λάικ. Όχι επειδή συμφωνώ μαζί σου ή διαφωνώ (δεν θέλω να εκφραστώ), αλλά για να δείξω ότι διάβασα το σχόλιό σου.

    Athena Delcosta
    Σε ευχαριστώ. Και εγώ απαντώ στην είδηση με facts, τα οποία μια εφημερίδα. οφείλει να γνωρίζει.

    Σηρτημήδ Σηξατνόκ
    epic burn man, epic! Salute

    Christos Gialamas
    Μια απόφαση ευρωπαϊκού Δικαστηρίου γι αυτό το ζήτημα αποτελεί είδηση, η οποία έχει αναρτηθεί σε όλες τις κεντρικές ευρωπαϊκές πηγές ενημέρωσης (λ.χ euronews), και ορθά διακινείται. Αυτό, ακριβώς, είναι ενημέρωση. Οι τυχόν υφιστάμενες (επιστημονικές και μη) αντιδράσεις στην απόφαση είναι μια άλλη είδηση.

    Kostas Giannakis στην Athena Delcosta
    μολις ξοφλησει απο δω ο Κούλης να τον προτείνεις για ΠΘ εκεί

    Christos Gialamas στην Athena Delcosta
    Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την απόφαση του Δικαστηρίου, και αφού τη μελετήσετε προσεκτικά, να διατυπώσετε τυχόν αντίθετη θέση: https://www.rechtspraak.nl/.../Staat-moet-avondklok-laten...
    Staat moet avondklok laten vervallen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Athena Delcosta
      Σαφώς.Απο εκεί και πέρα υπάρχουν-ειθισται να υπάρχουν- και αντιδρασεις. Επιστημονικές ή μη.

      Athena Delcosta στον Christos Gialamas
      Ευχαριστώ. Έχω εκφράσει την άποψη μου ήδη στο πρώτο μου σχόλιο Δεν θα καταχραστω περαιτέρω τη φιλοξενία του Φώντα.

      Christos Gialamas
      Όπως θα δείτε, το συγκεκριμένο Ολλανδικό Δικαστήριο (σε παραλληλισμό με αντιστοίχου περιεχομένου απόφαση Γερμανικού Δικαστηρίου) εστιάζει (απολύτως ορθά κατά την άποψή μου) και στη διαδικασία "νομοθέτησης" και αιτιολόγησης μιας συγκεκριμένης επιλογής είτε της νομοθετικής είτε τηε εκτελεστικής εξουσίας. Δεν αρκεί, με άλλα λόγια, να επικαλείται κανείς αορίστως ότι υφίσταται έκτακτη ανάγκη για να επιβάλλει οριζόντιο περιορισμό δικαιώματος. Θα πρέπει να αποδεικνύει με στέρεα επιχερηματολογία ότι ο περιορισμός αυτός είναι αναγκαίος και ανάλογος με τον επιδιωκόμενο σκοπό. Διαφορετικά, μπορείτε να αντιληφθείτε τι θα μπορούσε να συμβεί.
      Στη χώρα μας λ.χ. ο αρμόδιος Υφυπουργός αποπειράθηκε δημοσίως να αιτιολογήσει την απαγόρευση κυκλοφορίας τις νυκτερινές ώρες με το επιχείρημα, μεταξύ άλλων, ότι πρέπει να ξεκουράζονται κάποιες ώρες και τα σώματα ασφαλείας κ.λπ., τα οποία είναι επιφορτισμένα με τον έλεγχο διαπίστωσης τυχόν παραβάσεων...

      Athena Delcosta
      Άρα είναι θέμα διατύπωσης : Τι συνιστα δλδ "έκτακτη ανάγκη" και πώς την επικαλείται η Εκτελεστική Εξουσία. Αν παρόλα αυτά, ο Πρωθυπουργός δεν ανακοίνωσε με τη δέουσα έμφαση (γνωμη μου, όντως δεν το έπραξε, ίσα ίσα, μαλλον φλερτάρει αόριστα με την "άρνηση" του Covid-19 ) ότι επιβάλλεται απαγόρευση κυκλοφορίας διότι συντρέχουν λόγοι έκτακτης αναγκης σύμφωνα με τους οποίους απειλειται ΆΜΕΣΑ η Δημόσια Υγεία, το Δικαστηριο όντως θεωρεί ότι η πανδημία αυτή καθαυτή δεν συνιστά επιβολη έκτακτων μέτρων;
      Είναι θέμα τυπολατριας και όχι ουσιας δλδ;

      Christos Gialamas
      Θα προσπαθήσω να το απλοποιήσω όσο αυτό είναι δυνατόν (με βάση τα ισχύοντα και στη δική μας έννομη τάξη). Σε πρώτο επίπεδο, αρμόδια εξουσία για να ορίσει νομοθετικά τέτοιου είδους περιορισμούς θεμελιωδών δικαιωμάτων είναι η νομοθετική. Υπό προϋποθέσεις, δύναται η νομοθετική εξουσία να μετακυλίσει αυτήν την αρμοδιότητά της στην εκτελεστική εξουσία (Υπουργικές αποφάσεις). Εν όψει του ότι η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ενέχει περιορισμό συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων, η δικαστική εξουσία ελέγχει κατά πόσον η επιλογή του νομοθέτη (είτε αυτός είναι το Κοινοβούλιο είτε ένας Υπουργός κατά νομοθετική εξουσιοδότηση) προσκρούσει στις συνταγματικές διατάξεις που κατοχυρώνουν τα θεμελιώδη δικαιώματα, διότι οι διατάξεις του Συντάγματος είναι ανώτερης ισχύος από αυτές που θεσπίζει ο κοινός νομοθέτης. Στη περίπτωση, λοιπόν, του νομοθετικού περιορισμού θεμελιώδους δικαιώματος με τυπικό νόμο (ή ΥΑ), το Δικαστήριο ελέγχει κατά πόσο αυτόν ο περιορισμός αυτός είναι ανάλογος για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού (αν λ.χ. είναι αποτελεσματικός, αν έχουν δοκιμασθεί ηπιότερα μέσα κ.λπ.). Έπειτα, προβαίνει στην πρακτική εναρμόνιση των συγκρουόμενων δικαιωμάτων (λ.χ. της υγείας και της ελεύθερης κυκλοφορίας). Η διαδικασία δεν είναι τυπολατρία. Είναι κομβικής σημασίας ο τρόπος με τον οποίο κάποιος δύναται να περιορίσει θεμελιώδη δικαιώματα (και ο έλεγχος της διαδικασίας αυτής - για ευνόητους λόγους). Συνεπώς, ανακύπτουν ζητήματα τόσο ουσιαστικής αξιολόγησης όσο και τυπικά (όπως τα εννοείτε), τα οποία είναι εξίσου σημαντικά. Αν ρωτάτε την προσωπική μου επιστημονική άποψη (ως νομικού), φρονώ πως ο υπό εξέταση περιορισμός της κυκλοφορίας τις νυκτερινές ώρες είναι δυσανάλογος. Αυτά πάρα πολύ συνοπτικά (είναι πολύ βαθύτερα τα ζητήματα που τίθενται και δεν μπορούν να αναλυθούν περαιτέρω εδώ).

      Διαγραφή
    2. Athena Delcosta
      Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη ενημέρωση, αν και δεν υπήρξε χρεία "απλοποίησης", κατανοώ απολύτως τους προβληματισμούς σας. Όμως, εγώ δεν είμαι νομικός και θεωρώ ότι ο Νομοθέτης μπορεί όντως να κρίνει αν η χώρα βρίσκεται σε εκτακτη ανάγκη. Ετσι, με αυτή την απόφαση, (στα μάτια του μη νομικού) ο Νόμος αρνείται την ιδια την ύπαρξη της πανδημιας. Νομίζω πως οφείλω να σας ενημερώσω ότι ο Νόμος αποφάνθηκε περί αυτού, μετά από μια προσφυγή στη Δικαιοσύνη της ομάδας ακτιβιστών και αρνητων του Covid-19 που φέρει το ονομα Viruswaarheid (Virus Truth).

      Ασημάκης Ασημακόπουλος
      Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως: Οι επιστήμονες βγάζουν τα facts και υπάρχουν κάποιοι που τα αρνούνται. Κάποιοι αρνητές. Εμείς λογικό να μην θέλουμε να είμαστε με αυτούς που αρνούνται τα facts. Ποιος θα ήθελε κάτι τέτοιο;; Εμείς πρέπει να είμαστε με αυτούς που καταστρέφουν την οικονομία, την κοινωνικοποίηση, την ψυχολογία, τις ελευθερίες μας κλπ κλπ. Με άλλα λόγια (μην το παρατραβάω στην περιγραφή το πράγμα..) όλη μας τη ζωή πλην του σημαντικότερου όλων σύμφωνα με αυτούς του αριθμού θανάτων με κοβιντ ...σε αυτό τα facts λένε πως τα πάνε πολύ καλά.

      Athena Delcosta στον Kostas Giannakis
      Καμμια σχέση όμως. Περισσότερες πιθανότητες έχετε εσείς να τον προτείνετε πάρα εγώ

      Stathis Nikokavouras
      στο αμερικα που ημουν πριν δυο εβδομαδες η κυκλοφορια παντου και τα μαγαζια ειναι ολα ανοιχτα...μασκες λενε να φορουν αλλα το συνταγμα της αμερικης ειναι σαφες..η ελευθερια του ατομου.και ετσι καποιοι βαζουν καποιοι οχι...το μονο κρατος μπουρδελο που πρεπει να στειλεις μυνημα η να παρεις χαρτι για να βγεις εξω ειναι εδω..πουθενα αλλου.μασκα φορανε παντου και βγαινουν εξω περπατανε χωρις χαρτια και μυνηματα ..αυτο το πραγμα εχει καταντησει κοροιδια...γραψε σβησε καθε μερα και στειλε μυνημα....χουντα ...βιντεο εδω απο αμερικη εξω απο την αστυνομια που περιμενουμε τα χαρτια μας...ο μουσας ειναι διευθυντης του τμηματος για τις βιζες ....δεν φοραει τιποτα..
      0:00 / 0:11

      Lefteris Karkas
      καλησπέρα. Η Αμερική είναι πενήντα πολιτείες. Αυτό που περιγράφετε συμβαίνει σε μια από αυτές ( φαντάζομαι από την ελαφρά ενδυμασία πως είναι η Φλόριντα ή η Καλιφόρνια). Δεν συμβαίνει το ίδιο σε πολιτείες όπως η Νέα Υόρκη. Όλοι φοράμε μάσκες σε εξωτερικούς χώρους. Στα μαγαζιά απαγορεύεται η είσοδος αυστηρά στους χωρίς μάσκα. Λάθη όντως συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά η απόλυτη κατάργηση της μάσκας δεν είναι εφικτή προς το παρόν.

      Stathis Nikokavouras
      τεξας ειναι..και ο τσιφ εκει της αστυνομιας για ιμιγκρεισον που κατσαμε και μιλαγαμε τρεις ωρες για ολα και για ολους μου ειπε οτι οποιος θελει βαζει οποιος δεν θελει δεν υπαρχει προβλημα γιατι τον προστατευει το συνταγμα ..εμεις που ειμασταν δεκα ατομα που μολις ειχαμε ερθει με το καραβι μας απο κουρασαο φοραγαμε ολοι καναμε τεστ ...και οπως λες και εσυ στα μαγαζια απαγορευεται στην νεα υορκη χωρις μασκα..εδω εχουν κλεισει και τα μαγαζια και για να βγεις εξω θελεις χαρτια η μυνημα..δεν γραφω για την μασκα εγω ειμαι υπερ αν ξαναδιαβασεις τι εχω γραψει ,για το κλεισιμο γραφω που υπαρχει λουκετο παντου και παμε για το χαος που θαρθει μετα..το μετα σκεφτωμαι.που θα βγει το συχαμα ο κουλης και θα πει ειμαστε κατεστραμενοι και κατω οι συνταξεις κατω οι μισθοι.μεχρι να φτασουμε επιπεδο βουλγαριας στα 350 ευρω.για να βολευτουν οι εταιριες ο καπιταλισμος στο μεγαλειο του ..θα το πει μετα τις εκλογες βεβαια και αφου οι ηλιθιοι θα τον εχουν ψηφισει ξανα...θα το απολαμβανω ,οτι και να κανει θα το απολαυσω..αυτο μας αξιζει...εγω αναγκη δεν εχω ,τα παιδια μου ειναι εξω σε πολυεθνικες και με γερα μεροκαματα ,αλλα οι αλλοι?τα παιδια των αλλων?

      Lefteris Karkas
      το κλείσιμο των μαγαζιών λιανικής πώλησης είναι λάθος. Η απαγόρευση κυκλοφορίας το ίδιο .Τα εστιατόρια δεν μπορούν να δουλέψουν εν μέσω πανδημίας. Νομίζω λέμε το ίδιο.

      Διαγραφή
    3. Dimitris Gerasimides
      Όταν φτάσουμε τα δύο εκατομμύρια διορισμένους αστυνομικούς και στα νοσοκομεία θα κάνουν χειρουργεία οι τραυματιοφορείς, όταν οι αυτοκτονίες από την κλεισούρα γίνουν καθημερινότητα και κλείσουν όλα τα καταστήματα που ανοιγοκλείνουν χωρίς πλάνο τότε ίσως το ψάξουμε και εμείς το θέμα. Μέχρι τότε θα τσακωνόμαστε μεταξύ μας στα social για την καμπύλη R. Καλημέρα σας

      Thanos Fotiadis
      Μένω Ολλανδία 16 χρόνια, να σας πληροφορήσω για αυτή την ιστορία. Σε μερικές ώρες μετά την απόφαση του δικαστηρίου, την οποία και θα εξηγήσω, μπήκε χέρι βαρύ από την κυβέρνηση του πλέον επικίνδυνου κ. Ρούτε, για να ακυρωθεί και πράγματι ακυρώθηκε. Η απόφαση στηρίχθηκε στην ορισμό του Συντάγματος περί "εκτάτου" ανάγκης καθώς ο ορισμός της λέξης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια πανδημία η οποία είναι κάτι το οποίο περιμέναμε και συζητούσαμε. Είναι θέμα νομικού ορισμού της λέξης, και καλώς το δικαστήριο θεώρησε αντι-συνταγματική την απαγόρευση κυκλοφορίας. Το ότι μια κυβέρνηση που εδώ και 10 χρόνια προσπαθεί συστηματικά να καταστρέψει τον τομέα της Υγείας, της Παιδείας και των Τεχνών σε μια χώρα υπόδειγμα όπως η Ολλανδία, το να επιβάλει απαγόρευση κυκλοφορίας για τα δικά της ατοπήματα είναι τραγικό και χαρακτηριστικό των ακραίων φιλευλεύθερων κυβερνήσεων της αγοράς που συνηθίζουν να ρίχνουν το φταίξιμο σε άλλους για τα δικά τους λάθη.

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Εγώ φωτογραφίες με χιόνια δεν ποστάρω"...

    Kostas Karabetsos
    και λεω δεν μπορει θα βαλει καμμια φωτο με χιονια...αλλα ευτυχως..

    Stylianos Tziritas
    Κλασσικό χοντάκι (αρχές 70s θαρρώ)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχω και φωτό ασπρόμαυρη από ελληνικό περιοδικό του 1970, με μηχανή, Ζωρζ και Φρανσουάζ, αλλά προτίμησα την έγχρωμη που την τσίμπησα από το νετ.

    Stylianos Tziritas
    εννοούσα το μοτόρι, πρέπει να είναι το CD175 που βγήκε όντως το 1970

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    ναι ρε φίλε το κατάλαβα ότι λες για τη Χόντα, αλλά εγώ έγραψα το δικό μου...

    Stylianos Tziritas
    χαχαχχα! Εντάξει, είναι από αυτές τις παρεξηγήσεις που έχει ο νετ χώρος. Το κατάλαβα αλλά δεν είχα καταλάβει αν κατάλαβες οτι εγώ είχα καταλάβει αυτό που φαινόταν ότι πιθανόν δεν κατάλαβα. χαχαχαχα!

    Michalis Matthaiou
    Honda CB 450 ''Black Bomber'' μοντ. 1965.

    Nikos Fotakis
    Πω πω!

    Pantelis Tsalouchidis
    Εδώ που τα λέμε απείρως καλύτερη από χιόνια

    Belbo Giacomo
    Εντάξει, ναι.

    Lefteris Aerakis
    Θα προτιμουσα την κυρια για οδηγο κι'εμε συνεπιβατη

    Stelios Sioulas
    αχ! φρανσουα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Σκ@τα χιόνια... Είμαστε που είμαστε κλεισμένοι μέσα,"...

    Elli Modestou
    Μια σκηνή με τον Λιγνάδη στο σήριαλ "Η Αίθουσα του Θρόνου" το 1998 https://youtu.be/z1Url0lhjqU
    Η Αιθουσα του θρονου / Φιλιω & Σωτηρης το φιλί

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ευχαριστώ. Καλή άρθρωση και φωνή, αλλά είναι επηρεασμένος από τον... Μαρκουλάκη, που εμένα δεν μου αρέσει σχεδόν καθόλου. Οι περισσότεροι ηθοποιοί μιας γενιάς, αυτών των πιο νέων γενιών εννοώ, είναι επηρεασμένοι ο ένας από τον άλλον. Έχουν κοινές εμπειρίες, αναφορές κ.λπ. Έχουν πολύ περισσότερα κοινά, είναι απείρως περισσότερο "ίδιοι", από τους ηθοποιούς του '50 ή του '60. Το ίδιο συμβαίνει και με τους τραγουδιστές π.χ.

    Elli Modestou
    θα συμφωνήσω μαζί σας

    Jonathan Tassis
    που με την σειρά του(ο Μαρκουλάκης) θυμίζει πολύ έντονα(σε μένα τουλάχιστον)τον Αλεξανδράκη,στον τρόπο παιξιματος

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το παίζει "αλεξανδρακικός", αλλά κάνει κρα ότι είναι κακέκτυπο.

    Jonathan Tassis
    ε καλά ναι,το μόνο σίγουρο!

    Dimitris Panayiotatos
    μεγάλη αλήθεια!

    Stathis Nikokavouras
    ειναι και αεκ ....μας ξευτελησε

    Conta Dina
    έναν Κοκκινόπουλο θυμάμαι που πρωταγωνιστούσε. Το βρήκα το επεισόδιο https://youtube.com/watch?v=h7rihwGNrmk&feature=share
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ - ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Θα κοιτάξω να το δω τη νύχτα αυτό, γιατί είναι μεγάλο, ευχαριστώ.

    Conta Dina
    παρακαλώ!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το είδα το επεισόδιο. Πρώτη φορά είδα τον Λιγνάδη σε κάτι. Δεν μου προξένησε τίποτα το παίξιμό του, πέρα από τη φωνή του που είναι ιδιαίτερη. Και είναι το πρώτο που προσέχεις. Ίσως με κάποιο άλλο σενάριο να έδειχνε κάτι διαφορετικό, γιατί εδώ μιλάμε για επεισόδιο ξεπέτα.

    Conta Dina
    συμφωνώ μαζί σας, αν και έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που το είδα. Πάντως, είχα παρακινηθεί, θυμάμαι, να το δω κυρίως για τη συμμετοχή του, επειδή ήδη έκανε αίσθηση στα θεατρικά πράγματα, ακουγόταν πολύ, και ήθελα να πάρω μια ιδέα. Η φωνή του ξεχωρίζει. Κατά τα άλλα είχα μείνει αδιάφορη, όπως και στην «Αίθουσα τού θρόνου» που είδα κάποιο πρόσφατο καλοκαίρι σε επανάληψη και την αναφέρει επάνω φίλη σας. Επίσης, το πρόσωπό του έχει μία όψη που δεν ξεχνάς ποτέ, το βλέμμα, το κοίταγμα

    Akis Kapranos
    καλα τον ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ η Τρικαλιωτη

    Conta Dina
    ... αν και καταιγιστικός ρόλος (δεν θυμάμαι να έχω δει την Τρικαλιώτη σε κάτι διαφορετικό), προσωπικά δεν την αντέχω λεπτό. Κι εδώ μού είχε συμβεί το ίδιο άσχετα από τον όποιον έπαιζε μαζί της

    Akis Kapranos
    Εγω τη βρισκω πανω απο το μέσο όρο (ήταν εξαιρετική στις ταινίες του Αγγελου Φραντζή - και στο Τέλος Εποχής) ειδικά στην τηλεόραση όπου το νόμισμα εινα δυστυχως τοσο ξεπεσμένο. Ο άλλος ομως, δε ξέρω, ένα άχρωμο πράγμα. Και αυτή η αρθρωση του Εθνικού... αλλεργία με πιανει.

    Conta Dina
    ε, είχε κι έναν πατέρα που μάλλον τον πειθαρχούσε στα πλαίσια ορθοφωνίας και Εθνικού. Όπως οι μητέρες τής υψηλής κοινωνίας που έβαζαν βιβλία στα κεφάλια των θυγατέρων για να γίνουν ευθυτενείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Απαράδεκτη Τρικαλιώτη, έκανε λες και την κυνηγούσαν ο Σχιζοφρενής με το Πριόνι και ο Φρέντι Κρούγκερ μαζί. Δεν δικαιολογείται τέτοιο παίξιμο από το σενάριο. Όταν το επεισόδιο είναι συνολικά της πλάκας, απορώ τι συζητάμε. Ακόμη κι ένας ταλαντούχος ηθοποιός δεν μπορεί να αποδώσει σε τέτοια ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε κατασκευάσματα. Για δε τον Λιγνάδη επισήμανα από την αρχή την άρθρωση και τη φωνή, που για μένα αυτά είναι προσόντα. Μην φτάσουμε να θεωρούμε την ορθοφωνία αμάρτημα. Το να μιλάει ο ηθοποιός ορθά είναι προτέρημα. Αλλά κάπου είναι και έμφυτο, όπως το να μην είσαι φάλτσος στο τραγούδι. Πετυχαίνεται και με την άσκηση, αλλά μετράει και το έμφυτο πολύ. Ο Λιγνάδης πρέπει να είναι περίπτωση έμφυτου, που με την άσκηση έφθασε εκεί, σ' αυτό το υψηλό σημείο (για τη φωνή λέμε πάντα). Ακούς ηθοποιούς και βάζεις τα γέλια από τον τρόπο, που μιλάνε.

      Γιώργος Χαρωνίτης
      Παπαριά!

      Conta Dina
      υποκριτική υστερίας χρόνια τώρα. Και καρμπόν ρόλων

      Koma Gaeshi
      2 σήριαλ και μια ταινία του Παπακαλιάτη στo IMDB

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>o Στέφανος Μάνος λέει τα ίδια πράγματα από την πρώτη ημέρα που πολιτεύτηκε: μικρότερο κράτος...<<"...

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    0+0=36 ώρες χωρίς ηλεκτρικό-θέρμανση και 12 ώρες χωρίς ύδρευση.

    Dimitris Mavrodis
    Για κάποιο λόγο όμως έχει συμπαθητική φυσιογνωμία. Έπαιζε και με τα τουβλάκια, μαγείρευε κι όλας...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ήτο συμπαθής ως παρασκευαστής μπισκότων.

    Nikos Fotakis
    συμπαθής ναι, επιτυχημένος όχι — στα βράχια την πήγε την Αλλατίνη

    Stathis Nikokavouras
    μεγαλη περιουσια απο κληρονομια..μπισκοτοκληρονομια...σε συγκριση με αλλους δεξιους ηταν πολυ μπροστα σε ιδεες και δεν εκλεψε αυτο ειναι σιγουρο..γιαυτο και την εκανε απο αυτους...η προφορα του ολα τα λεφτα....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τίποτα, καμία ιδέα, που να έχει ουσιαστικό νόημα και να εντάσσεται σ' ένα πολιτικό σχέδιο με αρχές που να αφορούν στην πρόοδο της κοινωνίας. Τελείως "μηδενικό" σαν πολιτικός.

    Stathis Nikokavouras
    ..παιζει..γιατι τοτε φωναζε οτι εβαζε το κρατος μεσα καθε χρονο να πουληθει...λεωφορεια,τραινα ,να ελευθερωθουν οι αδειες ταξι,και ιδιωτικες εταιριες στο ρευμα για να πεσει η τιμη.....δεν ειχε και αδικο σε πολλα απο αυτα...σε συγκριση με αλλους στα οικονομικα ειχε δικιο...ιδια εποχη και ο εβερτ....με την μαιμου....αν δεν το ξερεις..αυτη την μαιμου την ειχε φερει ο κουμπαρος ο βασιλης απο αιγυπτο..τουσπαγε στο σπιτι οτι ειχε δεν αντεξε και την εδωσε αν θυμαμαι καλα στην μαρω κοντου .ουτε αυτη αντεξε και την εδωσε του εβερτ που την εβαλε στο κτημα το μεγαλο που ειχε και τις κοτες μεσα και τα αλλα ωραια ...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε αυτά που λες είναι η ουσία του νεοφιλελευθερισμού - το να τα πουλήσει όλα στους ιδιώτες, για να πέσουν δήθεν οι τιμές - εμείς, ως αριστεροί, τ' ακούμε αυτά και βγάζουμε σπυριά. Από τους μεγαλύτερους φελλούς, τους 2-3 μεγαλύτερους, στην πολιτική, τα τελευταία 40 χρόνια, είναι ο Μάνος. Φελλός, τίποτα, μηδέν. Μη μου λες για το Μάνο.

    Stathis Nikokavouras
    καλυτερα να βγαζεις σπυρια παρα να περνεις συνταξη που θαναι μια η αλλη μεχρι το τελος της ζωης..δεν εχει να κανει με αριστερα δεξια...ποιος ο λογος ναχει λεωφορεια και τραινα οταν καθε χρονο μπαινει μεσα 600 εκ ευρω το κρατος..τα λεφτα σου ειναι...τα δικα σου της γυναικα σου των παιδιων σου..γιανα εχουμε χαραμοφαιδες τυπου του προεδρου της δεη που χαλαγαν 500 εκ το χρονο για τις διακοπες τους και ταξιδια στο εξωτεροκο για ενημερωση....και μισθο 5 χ το μηνα και πανω ολοι τους...τα ξεχασες αυτα?τουλαχιστον με συριζα τους εστειλε σπιτι του και κοπηκαν αυτα...τωρα εχουμε παλι τα ιδια...ειναι καλυτερα τωρα?15 χ το μηνα ο διευθυνων συμβουλος της δεη ο κολητος του κουλη?

    Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    είναι φυσικό να εξανίστασαι με τον νεοφιλελευθερισμό τού Στέφανου Μάνου (ή τού Ανδρέα Ανδριανόπουλου, κτλ) όμως ένα στοιχειο τουλάχιστον είναι υπέρ αυτού (και τού Ανδριανόπουλου, κτλ) σε σύγκριση με τούς περισσότερους πολιτικούς μας: Δεν μετακινήθηκε ποτέ από τις θέσεις του!
    Μπορεί να μοιάζει λίγο αυτό αλλά στην Ελλάδα που από σοσιαλιστές γίνονται ακροδεξιοί κι από δεξιοί κομμουνιστές γιά μένα είναι προσόν.
    Βάζω ακόμα στα θετικά τής πολιτικής θητείας του ότι δεν άκουσα ποτέ γιά μίζες και λαμογιές, άκουσα όμως αντιθέτως ότι προχωρώντας στις υπογραφές τών συμβάσεων γιά εκείνα τα μεγάλα έργα δεν έκανε τις συνήθεις "προσυνεννοήσεις" και απέκτησε μεγάλους εχθρούς από το κατεστημένο. Δεν είναι τυχαίο που τον πετάξαν έξω όχι απλώς από το κόμμα αλλά από την πολιτική συνολικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Stathis Nikokavouras
      Δεν έχουν σχέση αυτά ρε φίλε που λες. Και τι είναι ο Μάνος, που θα καταργήσει τη διαφθορά; Η διαφθορά στους ιδιώτες είναι απείρως μεγαλύτερη απ' όσο στο κράτος.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Vassilis Serafimakis
      Για μένα ο Μάνος ξαναλέω, υπήρξε φελλός της πολιτικής, και τον συγκρίνω μένω με τον Παττακό (όχι πολιτικά, αλλά σε επίπεδο πρακτικών ιδεών), που κυνηγούσε εκείνους που πετάγανε γόπες στα πεζοδρόμια.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τέλος πάντων δεν συζητώ άλλο για τον Μάνο, έχω σοβαρότερα θέματα για ν' ασχοληθώ. Καλημέρα σας.

      Christos Tzitzimikas
      Ρε συμφορά που μας βρήκε, άρχισαν να τρώγονται οι κανονικοί μεταξύ τους...

      Γιώργος Δαραβίγκας
      ο ΣΥΡΙΖΑς φταίει

      Χρήστος Πριτσαπίδουλας
      Γέρασε και ξεχνάει τι γέννησε στην πολιτική-όπως τον νεοφιλελευθερισμό και τον ... Χατζηδάκη, την υπουργάρα.
      Τα λούζεται...

      Kostas Plastiras
      Θα το φέρει τουμπα να μου το θυμηθειτε, θα γράψει ότι θα έπρεπε ολα να είναι ιδιωτικά, τότε θα δουλευαν ρολοι. Είναι παλιος φιδεμπορας αυτός.

      Γιωργος Βουδουρης
      ..το ότι διαφοροποιείται ο Μάνος από έναν εσμό εξουσιολάγνων που εδραιώνουν το παρακράτος των τραμπούκων μέσα στο κράτος,...δεν το λες και λίγο.!!!

      Kostas Karabetsos
      ο κος Μανος εκανε προσωμειωση προσφυγα...ηθελε να δει πως ζει καποιος για 36 ωρες χωρις ρευμα και νερο...στην ουσια εκανε ενα κοινωνικο πειραμα..με αποδεκτη την κυβερνηση..και τον ιδιωτικο τομεα..

      Dimi Dimitrakoudes
      Ο Μάνος όταν τα έλεγε ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του και γι'αυτό τον φάγαν λαχανο. Καθόλου παράξενο σε μια εποχή που όλοι αρμεγαν το κράτος, τα αποτελέσματα γνωστά εδώ και μια δεκαετία.

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Συνελήφθη ο Ισπανός ράπερ Pablo Hasel"...

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Ειδικά τα παιδιά του παιδομαζώματος της Φρίκης θα είχαν συνεκλονιστεί ανυπερθέτως.

    Dimi Dimitrakoudes
    Η Φρειδερίκη έκανε τις παιδουπόλεις, το παιδομάζωμα είναι άλλη ιστορία..

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Μην κολλάμε στις λέξεις, οι παιδουπόλεις φτιάχτηκαν από την αρπαγή παιδιών. Άρα από παιδωμάζωμα.

    Harry Gordon
    Πεθανε η Βασιλισσα μας? Ποτε?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Παλιά, πολύ παλιά, τον περασμένον αιώνα...

    Harry Gordon
    ημουν σε υγρη μορφη, δεν θυμαμαι κ πολλα

    Vassilis Serafimakis
    Είσαι ευγενής ψυχή και δεν ανάρτησες την φωτογραφία με τα βασιλόπαιδα εν στολή Χιτλερικής νεολαίας.

    Andreas Varangoulis
    https://youtu.be/S6VcZidg66Q
    Pablo Hasél,,,, Juan Carlos el Bobón

    Vassilis Serafimakis
    Αυτός όταν έγινε κίνημα στάθηκε ενάντια στούς κινηματίες (και έσωσε και τον θρόνο του). Ο δικός μας ένας κανονικός μπούλης βλάκας, μονίμως με το πόδι πάνω στη μπανάνα. Ευτυχώς δηλαδή, αλλοιώς δύσκολα θα ξεμπερδεύαμε με τη μοναρχία.

    Spyros Sotiris Marmarinos
    ,,,,,,,επειδη οπωs αναφερει η εφημεριδα πανω αριστερα οτι πολλοι αναγνωστεs δεν ευρηκαν την εφημεριδαν.....βγαινει ξανα με νεο ενθετο με περιγραφην τηs κηδειαs καρε καρε σε αργην κινησην.... ατυχη η βασιλισσα αν υπηρχε τοτε facebook θα επαιρνε πολλα like το γεγονοs....!!!!!!!!

    νικος ηλιοπουλος
    Ρε τι μπουμπούκια έχουν περάσει - και θα περάσουν - από αυτό το τόπο

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Λίγο πιο πέρα από το σημείο της σύλληψης του εν λόγο ραπερ είχαμε τις παρακάτω ομορφιές (σορι για το φεισμπουκ τρανσλειτ)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Χουάν Κάρλος - Κοκός (γαμβρός και κουνιάδος ασκούνται εις το καράτε)

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    ο θου βου που είναι?

    Vassilis Serafimakis
    Ο ένας τότε πρίγκηπας/διάδοχος σε θρόνο που φαινοταν ακλόνητος κι ο άλλος επίδοξος καταληψίας ενός θρόνου που δεν υπήρχε κάν (και θα τον διεκδικούσε και μία άλλη οικογένεια). Και ήρθαν τα πράματα και αναποδογυρίσανε οι ρόλοι, ο ένας έγινε βασιλιάς κι ο άλλος έγινε πρώην.

    Nikos Fotakis
    Ο Ζανίνο παρακολουθεί εκτός κάδρου

    Γιάννης Φρέρης
    Ποιος είναι ο Κοκός;

    Vassilis Serafimakis στον Harry Gordon
    εκεί μέσα είναι και ένας πρίγκηπας τού Ελληνικού θρόνου.

    Harry Gordon
    γιαυτο το ανεβασα

    Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
    Κι ένα like παραπάνω για το " Φρείκη..." !

    Daniil Gkorgkolis
    Ωραίο το λογοπαίγνιο..Φρεικη
    με Φρειδερίκη....
    Μου φερε στο νου κόλπα τούGabriel εποχής nursery chyme/crime

    Kostas Taf
    Μπράβο για την αναφορά στον Χασελ. Στην Καταλονια είναι αρκετά αντιβασιλικοι/αντιμοναρχικοί και τους έχουν στριμώξει πολύ οι Ισπανοί, με μαστίγιο (εκδηλώσεις ανεξαρτησίας / Χασελ) και καρότο (πρόσφατες εκλογές / Ίλια ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ενοχλήθηκε ο... Μωυσής από το πινγκ-πονγκ"...

    Elias Zaikos
    Το γελάκι για την ευφάνταστη παραβολή σου με το σκουώς!!!

    Κώστας Οικονόμου
    Ντενεκές

    Γιώργος Δαραβίγκας
    αν καθόταν σπίτι σαν τον Κωστάκη τον Καραμανλή και βαριόταν να ανακατευτεί,ίσως είχαμε κάποια ελπίδα

    Stathis Nikokavouras
    οι ανθρωποι[γουρουνια] της νεας τρομοκρατιας ειναι εκατο χρονια μπροστα σε προπαγανδα...δεν εχουν αντιπαλο.ο γκερινκ θα ζηλευε μπροστα τους........ακου σερβιρισμα των ειδησεων απο τον σκαι........αποκατασταθηκε η ηλεκτροδοτηση σε 60000 απο τις 80000 σπιτια που ειχαν μεινει χωρις ρευμα λογω της θεομηνειας της χειρωτερης των τελευταιων 40 χρονων......προσεξε τα νουμερα...δεν λενε οτι ακομα 20000 οικογενειες δεν εχουν ρευμα...αλλα βαζουν το 60000 μπροστα.....και μετα πασαρουν την χειρωτερη....που το 1987 10 μαρτη η αθηνα ειχε μισο μετρο χιονι πραγματικα..και δεν πηγαμε κανενας για δουλεια εκεινη τη μερα...μαστορες της προπαγανδας ειναι...μοναδικοι..μπραβο τους.............

    Fanis Papadopoulos
    Φίλε Φώντα , το τι γίνεται με τα επαγγελματικά τιμολόγια δεν πάει ο νου σου , τα έχουν δώσει σε δικηγορικά γραφεία , χαμός , φτάνει μόνο να σου πω από προσωπική εμπειρία το μαγαζί κλειστό από τα τρία ψυγεία δουλεύει το ένα και έχουν στείλει δυο λογαριασμούς έναντι από 278 ο καθένας .

    Varouxi El-eni
    Τακτική, προελεύσεως οθωμανικής κατοχής.

    Katerina L Paso
    Θα βγάλουν 2 ευρώ από το λογαριασμό του Φεβρουαρίου, κάτι είναι και αυτό!!!

    Christos Minos
    Με εντολή Μητσοτάκη...

    Vagelis Papageorgiou
    Καλά που ενοχλήθηκε μόνο και είχαμε θεομηνία και σεισμό... σκέψου να τσαντιζότανε!

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Η ΝΔ το καλοκαίρι του 2019 βρήκε 100.000 εκκρεμείς συντάξεις. Σήμερα είναι 400.000.
    Προφανώς τους φταίει το κακό κράτος (δικό τους είναι και είναι επιτελικό!) γι΄αυτό σκέφτονται να βάλουν μερικά γκόλντεν μπόιζ ακόμα να τις διαχειριστούν.
    Και ξέρουν ότι εκλογές με μισό μύριο ανθρώπους να περιμένει μάταια σύνταξη δεν βγαίνουν.

    Giorgis Gavalas
    Πάντως δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος διατύπωσης αυτός του Χατζηδάκη. Ελεημοσύνη κάνει ή από την τσέπη του τα βγάζει;Αν το είπε έτσι άθλια έκφραση.

    Βασίλης Καμπούρης
    Το τέλειο για το σχόλιο όχι το γεγονος

    Nikolas Zografakis
    Να τα δώσει ο Τσιτσιπάς στους συνταξιούχους ή να καταργηθεί το τέννις για να δοθούν οι συντάξεις βρέ αδελφέ!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όχι, να μην καταργηθεί το τένις. Πώς θα ξεχαρμανιάζουνε αυτούνοι;

    Hermis Kefalas
    Να παίξει με ποιότητα κ ο Χατζηδάκης

    Thanos Fotiadis
    Διαφωνώ. Ο Στέφανος δουλεύει εκατομμύρια ώρες με ρυθμό ακατάπαυστο για πάνω από 10 χρόνια τώρα για να κάνει πρωταθλητισμό σε αυτό το επίπεδο. Αυτό το "δεν προσφέρει τίποτα στην κοινωνία" μου εντελώς αδικαιολόγητο. Ο αθλητισμός προάγει Πνεύμα και Υγεία. Και ο Στέφανος εμπνέει νέα παιδιά να ασχοληθούν με κάτι που αξίζει. Ελευθερία υπάρχει θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να ασχοληθεί με το τένις και να κάνει καριέρα. Και να μην ακούσω τίποτα "είναι ακριβό άθλημα" και τέτοιες μπούρδες.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    O αθλητισμός δεν έχει σχέση με το πώς ακριβώς νοείται ο σύγχρονος ΠΡΩΤΑθλητισμός. Είναι δύο τελείως διαφορετικές έννοιες. Ο Τσιτσιπάς, και ο καθένας απ' αυτούς τους λεγόμενους "πρωταθλητές", δεν δουλεύει περισσότερο απ' όσο εσύ κι εγώ.

    Thanos Fotiadis
    Μάλιστα. Κι ο Μάικλ Τζόρνταν επίσης, 2 ωρίτσες έτρεχε με μια μπαλίτσα κι έγινε εκατομυριούχος. Φώντα καλύτερα να μη μιλάμε για πράγματα που δεν ξέρουμε.

    Nikos Tsiopelas
    παραγει πολυ περισσοτερο χρημα από όσο καρπώνεται. Και ο Αντετοκουμπο παιρνει 40+ μυρια αλλά δημιουργεί στην αγορα 20δις. Ετσι παει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Amaso Ulman
      χεστήκαμε

      Thanos Fotiadis
      Giwrgos Kalogirou Άλλο το ντόπινγκ, αυτό είναι μια άλλη ιστορία Φώντα. Δεν μιλάω για τέτοιο "πρωταθλητισμό". Το τέννις πιστεύω ότι είναι μια εξαίρεση στον γενικό κανόνα πάντως

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Θα μιλάμε για όλα. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη να μην μας θεωρούν "ειδικούς", και άρα να μας κλείνουν το στόμα. Περαιτέρω συζήτηση δεν κάνω, γιατί για κάποια πράγματα έχω κατασταλαγμένη άποψη από χρόνια και δεν έχω όρεξη να τα συζητήσω ονλάιν. Δεν είναι ούτε ο κατάλληλος χώρος, ούτε έχω το χρόνο. Και τον Τσιτσιπά τον ανέφερα επειδή η είδηση ήταν κολλητά με τους συνταξιούχους, αλλιώς ούτε που θ' ασχολιόμουνα. Εγώ σταματώ εδώ την κουβέντα. Εσείς πείτε ό,τι θέλετε.

      Nikos Tsiopelas
      Giwrgos Kalogirou γιατί; Προιον ειναι. Αθλητικο, τηλεοπτικο, διαφημιστικο ό,τι θες Και στοιχηματικο, το ξεχασα αυτό

      George Georgoulakis
      Ο πρωταθλητισμός δεν είναι αθλητισμός είναι αρρώστια.

      Nikos Tsiopelas
      Giwrgos Kalogirou ναι σωστά αν το πάμε με όρους κοινωνιολογίας. Ας πούμε λοιπόν ότι γεννάει χρήμα

      Sakis Bwanas
      χιλιάδες τα ελληνόπουλα που ωθηθηκαν να μάθουν ανάγνωση για να διαβάζουν τις παπαριές του Τσιτσιπα στο Twitter, να τα λέμε κι αυτά

      پرنده مونرینکوه
      Το προιον Τσιτσιπας και καθε Τσιτσιπας στα ραφια των αγορων...

      Nick Pavl
      τίποτα προσφέρουν αρκετοί ως πολλοι στην κοινωνια μας.ΔΥΣΤΥΧΩΣ... αθλητής οποιουδήποτε σπορ,χρωματος,εθνικοτητας, πολύ η λιγότερο επιτυχημένος η ακόμα κ ερασιτέχνης προσφέρει πολλα ....κ να ειστε σίγουροι πως ο κάθε τσιτσιπας δουλεύει με συνέπεια επιμονη πρόγραμμα για πολλά χρονιά ....μηπως δεν προσφερει ουτε ο αντεντοκουμπο η η στεφανιδη??? δεν νομιζω...

      Vassilis Serafimakis
      Μα έτσι λειτουργεί η ελεύθερη αγορά! Αν αύριο γιά κάποιο λόγο, μιλάμε υποθετικά, οι στήλες σου γίνουν περιζήτητες είναι φυσικό το αν σε πληρώνουν Α να σου προτείνουν οι ίδιοι ή κάποιοι άλλοι Β, όπου Β>Α. Κι εσύ μετά κάνεις ό,τι νομίζεις.
      Τα επαγγελματικά σπορ έχουν τεράστια ζήτηση. Οπότε ο επαγγελματίας αθλητής κερδίζει ανάλογα με τη ζήτηση ποσά. Μία πρόοδος είναι ότι πριν όχι πολλές δεκαετίες τα πολλά λεφτά πηγαίνανε σε άλλους και όχι στους αθλητές.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Γράφεις λες και εμείς πέσαμε από τον Άρη. Δεν το θεωρώ σωστό αυτό. Το θεωρώ υποτιμητικό (για μένα). Αν νομίζεις ότι αγνοούμε το πώς δουλεύει το σύστημα, κι έρχεσαι εσύ για να μας πληροφορήσεις, είσαι εντελώς γελασμένος.

      Vassilis Serafimakis
      Λέω ότι "έτσι είναι το σύστημα" και υπονοώ ότι δεν αλλάζει σ'αυτό το πεδίο. Δεν υπάρχει καμμία αντίροπη δύναμη γιά να το αλλάξει, κάτι πού θα γίνει μόνο άμα περάσομε σε εντελώς άλλο σύστημα. Που δεν το βλέπω.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άλλο αυτό, τώρα. Το αν μπορεί να αλλάξει ή όχι... ας μην το λύσουμε απόψε.

      Vassilis Serafimakis
      Θυμάμαι που διάβαζα γιά τον νεαρό Μπόμπυ Τσάρλτον να μπαίνει στο γραφείο τού διευθυντή τής Γιουνάϊτεντ να συζητήσουν την αμοιβή του, κι ο διευθυντής τού λέει "Βγες πάλι έξω και χτύπα την πόρτα πρώτα, κανείς δεν μπαίνει στο γραφείο μου χωρίς να ζητήσει άδεια!" Ε, από αυτό το χάλι, φτάσαμε στα 100-200 χιλιάρικα λίρες τη βδομάδα, δηλ από τόνα άκρο στο άλλο. Ούτε η προηγούμενη κατάσταση μου άρεσε, ούτε η σημερινή.

      Daniil Gkorgkolis
      ΜπομπCharlton... ποιός είναι αυτός;
      Απλά πες μου σ
      ποία δεκαετία μιλάμε μπας κ πάρω πρέφα

      Vassilis Serafimakis
      "one Bobby Charlton, there's only one Bobby Charlton.."

      Ntinos Dimatatis
      Φώντα νομίζω ότι μπέρδεψες ανόμοια πράγματα...Οσοι αθλητές σε κάθε σπορ είναι κορυφαίοι δες Μέσι,Ρονάλντο,Τζοκοβιτς,Αντετοκούμπο κλπ πληρώνονται αδρά. Από την άλλη η καθυστέρηση των συντάξεων ,που είναι άλλη υπόθεση είναι απαράδεκτη .

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν μπέρδεψα τίποτα. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Σε προσωπικό επίπεδο δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου το θέμα "πρωταθλητισμός", το θεωρώ παρακμιακό και έκφραση των χειρότερων, των πιο βρόμικων "νόμων" της αγοράς. Στο δε θέμα των συντάξεων συντελείται έγκλημα.

      Ntinos Dimatatis
      Το θέμα δεν είναι προσωπικό ή τι αρέσει 'η 'οχι στον καθένα .Δυστυχώς έτσι λειτουργούν οι κανόνες της αγοράς .Πάντως συμφωνώ ότι έχουν ξεφύγει οι αμοιβές όλων αυτών ...και σε πολλές περιπτώσεις προκαλούν .

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το "έτσι λειτουργούν οι κανόνες της αγοράς" δεν δρα απαλλαχτικά για κανέναν. Και άλλα πράγματα λειτουργούν ελέω Θεού, στον σύγχρονο καπιταλισμό, με καταστροφικά αποτελέσματα για τις κοινωνίες, το περιβάλλον κ.λπ., αλλά κάποιοι τα αντιμάχονται. Είτε στο επίπεδο της θεωρίας, είτε στο επίπεδο της πράξης, είτε και στα δυο μαζί. Ο σύγχρονος πρωταθλητισμός είναι ένας βούρκος, που θέλει ξεθεμελίωμα και χτίσιμο από την αρχή.

      Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
      Αν θυμηθούμε, ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα οι πρωταθλητές είχαν άλλη αντιμετώπιση. Τώρα σε τούτες τις εποχές γιατί μας κάνει εντύπωση?

      Elias Zaikos
      Κατά σύμπτωση, σήμερα συζητούσαμε με φίλη μου και μου έλεγε γελώντας, τα χρήματα που θα πάρει ο Τσιτσιπάς μόνο απο έναν αγώνα, η ίδια (πιθανόν) θα κατάφερνε να τα συγκεντρώσει μετά απο 45 χρόνια συνεχούς εργασίας. Η γυναίκα δε είναι λάτρης του τένις. Για μένα, που είμαι "επαναστάτης του καναπέως" και όχι του δρόμου, αυτό το αδιανόητο χάσμα αμοιβών που συχνά παρατηρούμε στην κοινωνία, αποτελεί και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν έχω θέμα να καταπιώ τις αρχές του καπιταλισμού και της "ελεύθερης αγοράς", οι κανόνες όμως οφείλουν να είναι διαφορετικοί.

      Yiannis Kotsis
      ετσι ειναι στον καπιταλισμο και στην ελευθερη αγορα!κι ο καθ ενας μπορει να λεει οτι θελει!καλημερα φωντα!ισως γνωριζεις οτι μ αυτα που κερδισε αυτος ο τυπος της tesla τον καιρο της πανδημιας θα μπορουσε να ειχε αγορασει εμβολια για ολους τους κατοικους του πλανητη κι οτι μ αυτα που κερδισε το ιδιο διαστημα αυτος της amazon θα μπορουσε να εδινε σε ΟΛΟΥΣ του υπαλληλους του μισθο 150,000 ευρο το μηνα και να του μενανε κι ολας!!!!!

      Vassilis Serafimakis
      βλ. παρατηρησούλα μου πιό κάτω.
      Mία παρατηρησούλα: Στον καπιταλισμό, το ότι ένας ιδιώτης κερδίζει "πολλά" δηλαδή εισπράττει "πολλά" από άλλους ιδιώτες δεν εμποδίζει τεχνικά καθόλου το κράτος να μειώνει τις διαφορές οικονομικού πλούτου μεταξύ των ιδιωτών πολιτών του, σε επίπεδο φυσικών προσώπων.
      Τι εννοώ: Άσχετα με το ποιά ιδεολογία έχει καθένας και τι πολιτική θέλει από την όποια κυβέρνηση να ακολουθήσει, τα εργαλεία ενός στοιχειωδώς αυτεξούσιου κράτους υπάρχουν πάντα στη διάθεση κάθε κυβέρνησης γιά να τα χρησιμοποιήσει. Το ότι "πολλά" λεφτά ξαφνικά κατευθύνονται προς πχ τον Βασίλη δεν στερεί το κράτος από χρήμα, ακόμα κι αν ο Βασίλης καταφέρνει (νομίμως ή όχι) να μην πληρώνει τίποτα σε φόρους!
      Κι αυτό διότι οι δαπάνες σε εθνικό νόμισμα τού αυτεξούσιου κράτους δεν εξαρτώνται ούτε πηγάζουν από τις εισπράξεις ή τον δανεισμό του. Οπως ακριβώς το διαβάζετε! (Η Ελλάς κι η υπόλοιπη Ευρωζώνη δεν είναι αυτεξούσια κράτη. Λειτουργούν με ξένο νόμισμα & σχεδόν χωρίς δημοσιονομικές εξουσίες.)
      Αν θέλομε να έχομε κυβέρνηση που θα κάνει οικονομική πολιτική περισσότερο φιλολαϊκή, προοδευτική, κτλ, πρέπει οπωσδήποτε προηγουμένως να φροντίσομε να έχει τα εργαλεία γιά να το κάνει! Νομίζω το υπονοούμενο είναι σαφές.

      Διαγραφή
    3. Yiannis Kotsis
      εγω αν και οσα χρονια ζω δεν ψηφισα ποτε ολους αυτους που μας κυβερνανε την τελευταια 65ετια,πληρωνω κανονικα τους φορους κλπ προς το καπιταλιστικο κρατος δινοντας του τα μεσα για να με καταπιεζει!αυτοι οι αλλοι δηλ που κατεχουν τον πλουτο δεν πληρωνουν προφανως.....εμενα θαμε τσακισει το κρατος που ειμαι δουλος και πελατης του οχι ομως αυτους γιατι αυτοι ειναι το κρατος.μονο με τα οπλα αυτο θ αλλαξει αλλα καμμια επανασταση δεν εφερε τα αναμενομενα δικαια που περιμεναν οι επαναστατημενοι...μετα απο λιγο επερναν το μερος ολων αυτων που ειχαν πολεμησει...ισως γι αυτο μετα απο 63 χρονια βολευομαι στον καναπε μου.....
      και δεν ξερω κανενα αυτεξουσιο κρατος που να ενδιαφερεται για τους φτωχους και τους αδυναμους οσο αυτεξουσιο και να ειναι.και η Σ.Ε. ηταν καποτε αυτεξουσια κι ομως την γκρεμισαν οι ιδιοι που πριν απο 60 χρονια ηταν οι εχθροι της επαναστασης.

      Miltos Marathon
      Υπάρχουν και χειρότερα αγαπητοί μου φίλοι ...πχ να είσαι ανεξάρτητος μουσικός στην Ελληνική επαρχία και να μην μπορείς ούτε σύνταξη να βγάλεις ούτε με το τένις να ασχοληθείς .. χαρ χαρ χαρ... Ψηλά το κεφάλι δεν τους μασάμε κιόλα! Καλή λευτεριά !

      Διαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τον Κουφοντίνα, βασικά, τον θέλουν νεκρό."...

    Stathis Nikokavouras
    μα το εχει πει η αγια οικογενεια των μητσοτακηδων και μπακογιαννιδων αυτο...αυτο θελει...

    Pantelis Tsalouchidis
    Θάτσερ καθαρά

    Γιάννης Τσουκαλάς
    Έτσι ακριβώς Φωντα μου ! Εχουν ξεφύγει στη σπέκουλα τα καθαρματα και ας εχει κατι νεοΥΠΕΡδεξιους δήθεν φιλελεύθερους . . . κλαψ .......που για ολα φταίνε οι προηγούμενοι

    Lampros Papalexis
    Στη μούρη θα τους σκάσει στο τέλος Φόντα γιατί κατά βάθος είναι κότες

    Γιάννης Τσουκαλάς
    ειναι επιστήμονες φίλος ξέρουν να ζυγίζουν τις στραβές και εχουν μηχανισμούς και μπόλικους γενίτσαρους που τους υπερασπίζονται , να τις κάνουν τάληρο για πάρτι τους , δυστυχώς

    Lampros Papalexis
    Αν το αποδεχθώ αυτό έχω χάσει το παιχνίδι και βγαίνω μαλάκας και όπως είπε και ο αείμνηστος Περικλής Κοροβέσης ο φόβος μου είναι να μην πεθάνω μαλάκας. Αρα αρνούμαι να το αποδεχθώ μέχρι θανάτου αυτό.

    Γιάννης Τσουκαλάς
    οκ μαζί σου , αλλα δε μίλησα για την αυτοδιάθεση στο να παλέψει με το κτήνος του καθένα μας , για το πως εχουν τα πραγματα τωρα μιλώ

    Lampros Papalexis
    Οκ, γνωστά αυτά, μασάμε;

    Γιωργος Βουδουρης
    ..πολύ αριστερά τα όσα εκφράζεις αλλά καθόλου "πιασάρικα". Ο Κουφοντίνας δεν μάθαμε ούτε θα μάθουμε με ποιό μηχανισμό επέλεγε τους στόχους του και πως αξιολογούσε το "όφελος" (ανύπαρκτο) του λαϊκού κινήματος από την επίτευξη της συγκεκριμένης επιλογής του; Χωρίς αμφιβολία από αυτές τις δολοφονίες ξεπήδησαν καινούργια τζάκια και εδραιώθηκαν οι κλεπτοκρατικοί μηχανισμοί. Το πρόσωπο Κουφοντίνας υπήρξε καταλύτης αυτής της μετάλλαξης, θα τον φυλάξουν σαν το ιερό τους δισκοπότηρο. Το τέλος του, φυσικό ή στην αφάνεια, θα σημάνει το τέλος αυτών που καπηλεύτηκαν τόσο τη δράση όσο και την καταδίκη του.!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν καταλαβαίνω 100% τι θες να πεις – και πάντως εδώ, τώρα, δεν θα κουβεντιάσω για την τρομοκρατία, έναν τρόπο δράσης πολιτικά, κοινωνικά και ιστορικά χρεοκοπημένο.

    Γιωργος Βουδουρης
    ..δεν είναι κουβέντα για την τρομοκρατία, δεν σφάζεις τη κατσίκα που θρέφει την οικογένεια, την κρατάει ..ζωντανή.

    Κονταξης Αγγελος
    και μόνο η οικειοποίηση της ορολογίας "τρομοκρατία", όρο που η η κυρίαρχη ιδεολογία χρησιμοποιεί για να απαξιώσει τους εχθρούς της είναι τουλάχιστον προβληματικό..Η ένοπλη πάλη ήταν από παλιά κομμάτι του αγώνα για μια αλλά κοινωνία... φυσικά είναι δόκιμο να διαφωνεί κανείς με πολιτικές στοχεύσεις ...Όσο και αν ηττήθηκαν οι οργανώσεις το μέσο δεν έχει ηττηθεί..εκτός αν νομίζει κανείς ότι οι επαναστάσεις του μέλλοντος θα γίνουν με λουλούδια... Αληθεια αν υπήρχε η 17Ν τώρα και ήταν ενεργη, αυτή η συμμορία που κυβερνά τη χώρα θα έκανε τα ίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πες ό,τι θέλεις, αλλά μην απαντάς σε μένα. Δεν θα συζητήσω ονλάιν, και μάλιστα με αγνώστους, για θέματα, που είναι ληγμένα ιστορικά και το μόνο ενδιαφέρον που έχουν είναι πλέον το ακαδημαϊκό (το γέλιο, για την τελευταία παράγραφο).

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Γιωργος Βουδουρης
      Καλά, εντάξει τώρα... Έχουν υπογράψει συμβόλαιο με το Θεό ότι δεν θα πεθάνει και ότι θα τον... γυρίσουν πίσω στο παρά ένα. Με συγχωρείς, αλλά αυτές δεν τις θεωρώ σοβαρές κουβέντες.

      Γιωργος Βουδουρης
      δεν κάνω διαπιστώσεις ούτε χωρατά και ..αναλύσεις κάνω μόνο για να επανασυνθέσω μια πολιτική που θα διασφαλίζει την ελευθερία και την αυτονομία των παιδιών που είναι στην μαθητική ηλικία τώρα.
      Η χυδαιότητα των καθεστωτικών απειλεί πάνω απ' όλα τη νέα γενιά. Δεν θα προστατέψουμε αποτελεσματικά τον ανθό της κοινωνίας με ιδεολογήματα και συνθήματα έωλα από πολλού, ο εκφυλισμός η αναίδεια και η χυδαιότητα των "καθεστωτικών" είναι ωμή και απροκάλυπτη πλέον. Θα κάνω μια διαπίστωση υποχρεωτικά,...για τους διεστραμένους της εξουσίας,.. "δεν ορρωδούν προ ουδενός"..!!!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άλλο τώρα αυτό που λες. Δεν κολλάει με τα προηγούμενα. Στο ότι βάλλεται η νέα γενιά δεν διαφωνούμε.

      Vassilis Serafimakis
      Κονταξης Αγγελος: "Όσο και αν ηττήθηκαν οι οργανώσεις το μέσο δεν έχει ηττηθεί."
      Ηττήθηκαν ολοκληρωτικά ΟΛΟΙ όσοι χρησιμοποίησαν αυτό "το μέσο" αλλά το μέσο ...δεν έχει ηττηθεί;Αυτά είναι απίστευτα πράγματα --από πλευράς απλής λογικής κι όχι πολιτικής. Λες και η εμπειρία και τα ιστορικά γεγονότα είναι κάτι που μπορούμε να αγνοούμε έτσι επιδεικτικά. (Κατά τα λοιπά, δηλώνομε τού "ιστορικού υλισμού"!)
      Κονταξης Αγγελος: "Αληθεια αν υπήρχε η 17Ν τώρα και ήταν ενεργη, αυτή η συμμορία που κυβερνά τη χώρα θα έκανε τα ίδια;"
      Δηλαδή όσο ήταν ενεργή η οργάνωση δολοφόνων 17Ν επηρέασε προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση την πορεία κάποιας κυβέρνησης; Απίστευτα πράγματα...

      Vagelis Papageorgiou
      Σκοτώνεις 100.000 αμάχους με μια βόμβα, είσαι εθνικός ήρωας, σκοτώνεις 20 καθάρματα είσαι απειλή για το λαό. 2 μέτρα 2 σταθμά κ.ο.κ.

      Διαγραφή