Οι Soύπερ
Sτέρεο προέρχονται από
την Θεσσαλονίκη και ως μπάντα υπάρχουν πάνω από μια δεκαετία, έχοντας
ηχογραφήσει έως τώρα τρία άλμπουμ. Αν και ήμουν περίπου βέβαιος πως είχα
γράψει, στο Jazz & Τζαζ, για το πρώτο
άλμπουμ των Sούπερ Sτέρεο από το 2007 (την “Super Gomena”) εντούτοις, και μετά
από ένα μικρό ψάξιμο, δεν μπόρεσα να βρω κάτι. Anyway. Το «3» [Polytropon, 2018] είναι το θέμα μας εδώ,
και γι’ αυτό θα τα πούμε στη συνέχεια...
Οι Sούπερ
Sτέρεο είναι πέντε
βασικά (Θανάσης Dzingovic
φωνή, κιθάρες, μπάσο, πλήκτρα, φυσαρμόνικα, προγραμματισμός, ντραμς, Ανθή
Κύρκου πλήκτρα, κρουστά, φωνητικά, Εύα Ντούρου πλήκτρα, θερεμίνη, φωνητικά,
Μπίλης Βασιλόπουλος μπάσο, Δημήτρης Οικονόμου ντραμς, φωνητικά), ασχέτως αν
στην ηχογράφηση τού άλμπουμ υπάρχουν και κάποιες «βοήθειες» σε κρουστά,
σαξόφωνα και φωνητικά.
Στο «3» καταγράφονται εννέα tracks, εννέα τραγούδια, εννέα
καλολαδωμένα και καλοδουλεμένα τραγούδια, που κινούνται σε rock και ενίοτε pop-rock φόρμες, φέρνοντας στη μνήμη κάπου-κάπου
τους C:Real, από τα τέλη των 90s και τις αρχές των 00s.
O
στίχος είναι ελληνικός φυσικά, ενώ τραγούδισμα, ενοργανώσεις, γενικότερο δόσιμο
και παραγωγή κινούνται σε ικανοποιητικά έως και υψηλά επίπεδα – πράγμα που
σημαίνει πως οι Sούπερ Sτέρεο δεν είναι τυχαίοι
μουσικοί, διαθέτοντας όλα εκείνα τα στοιχεία, που θα μπορούσαν να τους στείλουν
στην κορυφή της ελληνικής (σχετικής) πραγματικότητας και από εμπορικής πλευράς.
Το αν θα το καταφέρουν ή όχι δεν εξαρτάται, φυσικά, μόνον απ’ αυτούς, αλλά και
από τις συγκυρίες και από άλλα διάφορα (γνωστά στους παροικούντες). Πάντως, οι
ίδιοι οι Sούπερ Sτέρεο οφείλουν να πράξουν
ό,τι μπορούν περισσότερο προς τη σωστή κατεύθυνση... να μην αφεθούν, θέλω να
πω, στη ροή των πραγμάτων, γιατί, τότε, σίγουρα θα χάσουν. Κι ο κόσμος μαζί
τους...
Δεν υπάρχει αδιάφορο track στο «3». Εντάξει, δεν είναι όλα τα τραγούδια των Sούπερ Sτέρεο του αυτού top επιπέδου
–κάτι που δεν είναι εύκολο, για πάρα πολλούς, εξάλλου– όλα, όμως, έχουν μιαν
«άλφα» ποιότητα, ενώ μερικά απ’ αυτά δεν είναι απλώς ενδιαφέροντα, μα κάτι πολύ
περισσότερο, καθώς κινούνται πολύ επάνω από τα στάνταρντ τού σχετικού χώρου. Τα
«Πέρα απ’ τη νύχτα των άλλων», «Αύριο» και «Ρολόγια», εννοούμε, δεν είναι από
τα τραγούδια, που μπορείς να τ’ ακούσεις κάθε-μέρα από τα ελληνόφωνα ροκ
συγκροτήματα.
Έτσι, απλά και με δίχως περιστροφές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου