16/10/2019
>>Το 1977 άνοιξε
στην Πλατεία Αμερικής το πρώτο live jazz club στην Αθήνα με την επωνυμία
Braxton’s Jazz Nest και ιδιοκτήτη το Νίκο Σαχπασίδη, τον αείμνηστο παραγωγό της
Half Note Productions. Οι πρώτοι του πελάτες ήταν οι Αμερικάνοι από τη βάση της
Γλυφάδας! Άλλωστε ήταν πολύ άγονο τότε το τοπίο για την jazz στην Αθήνα κι ενώ
διανύαμε την περίοδο της μεταπολίτευσης. Ο Νίκος όπως ρίσκαρε…<<
Είναι καλό παιδί ο Γιάννης Αλεξίου και θέλει να βοηθήσει, αλλά είναι προχειρογράφος και μάλλον άσχετος.
Δεν ξέρω ποιο ήταν το πρώτο live jazz club στην Αθήνα, αλλά πριν από το Braxton’s Jazz Nest, υπήρχε σίγουρα το Jazz Club του Μπαράκου στην Πλάκα, και πριν ακόμη κι απ’ αυτό, το Galaxy του Hilton. Και φυσικά ποτέ δεν ήταν άγονο το τοπίο για την τζαζ στην Ελλάδα, αφού πάντα η αμερικάνικη αυτή μουσική απασχολούσε κοινό και μουσικούς από τη δεκαετία του ’20. Χαμός γινόταν π.χ. με την τζαζ στην δεκαετία του ’60 (το βλέπουμε και το ακούμε π.χ. στα σάουντρακ των ελληνικών ταινιών), αλλά και στην συναυλιακή κίνηση από την εποχή του Dizzy Gillespie, του Louis Armstrong, του Red Nichols, του Frank Sinatra και του Stan Getz (όλοι με live στην Αθήνα, στα φίφτις-σίξτις).
Σταματήστε να εμφανίζετε την τζαζ σαν κυνηγημένη...
Είναι καλό παιδί ο Γιάννης Αλεξίου και θέλει να βοηθήσει, αλλά είναι προχειρογράφος και μάλλον άσχετος.
Δεν ξέρω ποιο ήταν το πρώτο live jazz club στην Αθήνα, αλλά πριν από το Braxton’s Jazz Nest, υπήρχε σίγουρα το Jazz Club του Μπαράκου στην Πλάκα, και πριν ακόμη κι απ’ αυτό, το Galaxy του Hilton. Και φυσικά ποτέ δεν ήταν άγονο το τοπίο για την τζαζ στην Ελλάδα, αφού πάντα η αμερικάνικη αυτή μουσική απασχολούσε κοινό και μουσικούς από τη δεκαετία του ’20. Χαμός γινόταν π.χ. με την τζαζ στην δεκαετία του ’60 (το βλέπουμε και το ακούμε π.χ. στα σάουντρακ των ελληνικών ταινιών), αλλά και στην συναυλιακή κίνηση από την εποχή του Dizzy Gillespie, του Louis Armstrong, του Red Nichols, του Frank Sinatra και του Stan Getz (όλοι με live στην Αθήνα, στα φίφτις-σίξτις).
Σταματήστε να εμφανίζετε την τζαζ σαν κυνηγημένη...
Και αυτή η φωτογραφία, από περιοδικό της εποχής, την οποίαν
πολλοί δεν θα έχουν δει – γιατί εδώ δεν γράφουμε μόνο σωστά και τεκμηριωμένα
πράγματα, δείχνουμε κιόλας.
15/10/2019
Το 2009 το Spiegel είχε κάνει μια μεγάλη έρευνα στο ανατολικό
κομμάτι της Γερμανίας, ρωτώντας τον κόσμο αν οι καλές πλευρές του καθεστώτος
της Ανατολικής Γερμανίας (πριν το 1989), ήταν περισσότερες από τις κακές. Ένα
57% είχε πει «ναι». Λέγοντας, ο δημοσιογράφος του Spiegel πως επί κομμουνισμού
οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να ταξιδεύουν έπαιρνε συνήθως την απάντηση από τους
ανατολικογερμανούς πως... και τώρα οι χαμηλόμισθοι εργάτες δεν μπορούν να
ταξιδεύουν. Αυτά τo 2009, στα 20 χρόνια από την πτώση των «τούβλων του μίσους».
Τώρα, το 2019, στα 30 χρόνια, αυτά τα θετικά ποσοστά, με την κατρακύλα της
γερμανικής οικονομίας εν τω μεταξύ, σίγουρα θα έχουν ανέβει. Αλλά ποιος θα τα
ψάξει; Μήπως το Protagon ή το Liberal;
15/10/2019
Βγαίνει ταινία για την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου, με την
Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στο συγκεκριμένο ρόλο...
>>Aνάμεσα στο καστ βρίσκεται κι ο Κρατερός Κατσούλης που υποδύεται τον Μανώλη Χιώτη: «Στην ταινία δεν απαιτείται μία απόλυτη μεταμόρφωση, αλλά μία ταύτιση… Ο Μανώλης Χιώτης ήταν ο άνθρωπος που έπαιξε στην Ουάσινγκτον, στο προεδρικό μέγαρο, ήταν ο άνθρωπος που τον έχουν ακούσει ο Τζίμι Χέντριξ, ο πρίγκιπας Ρενιέ, ο Ωνάσης και η Μαρία Κάλλας, η Μελίνα Μέρκουρη» δήλωσε ο ηθοποιός στην κάμερα.<<
Ρε Κρατερέ Κατσούλη... ο Ρενιέ, ο Ωνάσης και η Κάλλας ήταν όλοι μια «οικογένεια» ΕΚΕΙ ΕΞΩ, ο Χέντριξ όμως πού κολλάει με όλους αυτούς; Γιατί δεν σκέφτεσαι;
Ελπίζω να μην κάνετε καμμιά μαλακία και βάλετε στην ταινία τον Χέντριξ να τζαμάρει με τον Χιώτη... γιατί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
Αν και εδώ που τα λέμε... ταινία είναι, μύθος είναι. Γιατί να γελάσει το παρδαλό κατσίκι; Ο καθένας ό,τι θέλει δείχνει...
>>Aνάμεσα στο καστ βρίσκεται κι ο Κρατερός Κατσούλης που υποδύεται τον Μανώλη Χιώτη: «Στην ταινία δεν απαιτείται μία απόλυτη μεταμόρφωση, αλλά μία ταύτιση… Ο Μανώλης Χιώτης ήταν ο άνθρωπος που έπαιξε στην Ουάσινγκτον, στο προεδρικό μέγαρο, ήταν ο άνθρωπος που τον έχουν ακούσει ο Τζίμι Χέντριξ, ο πρίγκιπας Ρενιέ, ο Ωνάσης και η Μαρία Κάλλας, η Μελίνα Μέρκουρη» δήλωσε ο ηθοποιός στην κάμερα.<<
Ρε Κρατερέ Κατσούλη... ο Ρενιέ, ο Ωνάσης και η Κάλλας ήταν όλοι μια «οικογένεια» ΕΚΕΙ ΕΞΩ, ο Χέντριξ όμως πού κολλάει με όλους αυτούς; Γιατί δεν σκέφτεσαι;
Ελπίζω να μην κάνετε καμμιά μαλακία και βάλετε στην ταινία τον Χέντριξ να τζαμάρει με τον Χιώτη... γιατί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
Αν και εδώ που τα λέμε... ταινία είναι, μύθος είναι. Γιατί να γελάσει το παρδαλό κατσίκι; Ο καθένας ό,τι θέλει δείχνει...
15/10/2019
Σταματάτε ρε να χρησιμοποιείτε αυτό το «εκεί έξω» για ψύλλου
πήδημα, είναι μαλακία. Το διαβάζω συνέχεια. Δεν είναι θέμα πως πρόκειται για
αγγλισμό (αν και για μένα οι περισσότεροι αγγλισμοί είναι χαζοί), είναι ότι
γίνεται κατάχρηση, καθώς χώνεται ακόμη κι εκεί όπου δεν χρειάζεται (δηλαδή
πουθενά δεν χρειάζεται, αλλά τέλος πάντων) σαν πρόσθετο (για να δημιουργήσει
εντύπωση σώνει και καλά).
Προσέξτε μερικές μαλακισμένες χρήσεις του «εκεί έξω», που μάζεψα τυχαία από το google (από τις πρώτες) και δείτε και μόνοι σας πόσο άχρηστες είναι. Φυσικά, το νόημα στις παρακάτω προτάσεις παραμένει πλήρες και χωρίς το ηλίθιο «εκεί έξω».
«Ο Βλάσσης ήταν ο πιο ωραίος τύπος εκεί έξω»
«Έχει ξεφύγει η κατάσταση εκεί έξω»
«Εκεί έξω έχει ακόμη καλοκαίρι»
«Προς κάθε σύζυγο εκεί έξω που δεν αναλαμβάνει το μερίδιό του στο άλλαγμα πάνας»
«Να θυμάσαι ότι κάποιος εκεί έξω νοιάζεται για σένα»
«Το Αστικό του Βόλου είναι το πιο κουλ λεωφορείο εκεί έξω» και λοιπά και λοιπά...
Νομίζω πως έγινα κατανοητός.
Προσέξτε μερικές μαλακισμένες χρήσεις του «εκεί έξω», που μάζεψα τυχαία από το google (από τις πρώτες) και δείτε και μόνοι σας πόσο άχρηστες είναι. Φυσικά, το νόημα στις παρακάτω προτάσεις παραμένει πλήρες και χωρίς το ηλίθιο «εκεί έξω».
«Ο Βλάσσης ήταν ο πιο ωραίος τύπος εκεί έξω»
«Έχει ξεφύγει η κατάσταση εκεί έξω»
«Εκεί έξω έχει ακόμη καλοκαίρι»
«Προς κάθε σύζυγο εκεί έξω που δεν αναλαμβάνει το μερίδιό του στο άλλαγμα πάνας»
«Να θυμάσαι ότι κάποιος εκεί έξω νοιάζεται για σένα»
«Το Αστικό του Βόλου είναι το πιο κουλ λεωφορείο εκεί έξω» και λοιπά και λοιπά...
Νομίζω πως έγινα κατανοητός.
14/10/2019
Πέθανε προχθές μια μορφή της ευρωπαϊκής τζαζ. Ο βούλγαρος
πιανίστας Milcho Leviev. Ήταν 82 ετών.
Στο άρθρο θα διαβάσετε την πορεία του καλύτερου
συγκροτήματος που οδήγησε ποτέ, των περίφημων Jazz Focus 65. Υπάρχει και μία ελληνική
σύνδεση προς στο τέλος...
13/10/2019
Εγώ πάντως σε όλο αυτό το μακάβριο σταυρόλεξο που συνεχίζει
να εξελίσσεται στη Συρία υποστηρίζω, από την αρχή, μόνον τον Άσαντ - κανέναν
άλλον. Και όταν μαχόταν ενάντια στον «ελεύθερο συριακό στρατό» (της αραβικής
ψευτοάνοιξης) και όταν μαχόταν ενάντια στον ISIS, στους αμερικανο-νατοϊκούς,
στους ευρω-ενωσικούς κ.λπ. Η χώρα του είναι εκείνη που παραβιάζεται από τους
πάντες. Οι σύροι πολίτες είναι εκείνοι που
δέχονται επίθεση.
>>Syria says no dialogue with U.S.-backed Kurdish forces who 'betrayed' their country.
Syria’s deputy foreign minister Faisal Maqdad on Thursday attacked U.S.-backed Kurdish led forces saying they had betrayed their country and accused them of a separatist agenda that gave Turkey a pretext to violate his country’s sovereignty.<<
[πρακτορείο reuters]
Δηλαδή, και κατά τα λεγόμενα του σύρου αναπληρωτή υπουργού εξωτερικών:
«Η Συρία δεν κάνει διάλογο με τους Κούρδους, που πρόδωσαν τη χώρα και που έχουν αποσχιστική ατζέντα, δίνοντας στην Τουρκία το δικαίωμα να παραβιάζει την εδαφική κυριαρχία μας».
Έτσι.
---------------------------
update
Οι Κούρδοι θα πληρώσουν τον τυχοδιωκτισμό τους. Θα είναι οι μόνοι χαμένοι από αυτή την ιστορία. Τώρα γλείφουν τον Άσαντ για να τους σώσει, αλλά ο Άσαντ θα αγωνιστεί για τη Συρία, όχι για αυτόνομο Κουρδιστάν μέσα στη χώρα του...
>>Syria says no dialogue with U.S.-backed Kurdish forces who 'betrayed' their country.
Syria’s deputy foreign minister Faisal Maqdad on Thursday attacked U.S.-backed Kurdish led forces saying they had betrayed their country and accused them of a separatist agenda that gave Turkey a pretext to violate his country’s sovereignty.<<
[πρακτορείο reuters]
Δηλαδή, και κατά τα λεγόμενα του σύρου αναπληρωτή υπουργού εξωτερικών:
«Η Συρία δεν κάνει διάλογο με τους Κούρδους, που πρόδωσαν τη χώρα και που έχουν αποσχιστική ατζέντα, δίνοντας στην Τουρκία το δικαίωμα να παραβιάζει την εδαφική κυριαρχία μας».
Έτσι.
---------------------------
update
Οι Κούρδοι θα πληρώσουν τον τυχοδιωκτισμό τους. Θα είναι οι μόνοι χαμένοι από αυτή την ιστορία. Τώρα γλείφουν τον Άσαντ για να τους σώσει, αλλά ο Άσαντ θα αγωνιστεί για τη Συρία, όχι για αυτόνομο Κουρδιστάν μέσα στη χώρα του...
13/10/2019
Πέθανε ο Χρήστος Στυλιανέας. Πολύ μεγάλη απώλεια για τη
λαϊκή διασκέδαση της Πάτρας. Σπουδαίος τραγουδιστής, υπέροχος άνθρωπος…
12/10/2019
O Νίκος Αποστολίδης ήταν γιος κομμουνιστών και μάλλον
γεννήθηκε στη Ρουμανία (το 1950), εκεί όπου είχαν καταφύγει οι γονείς του μετά
τον εμφύλιο, για να βρεθεί προς τα τέλη των σίξτις, στην τότε Δυτική Γερμανία,
κάνοντας έκτοτε καλή καριέρα στην... τρίτη πατρίδα του. Στην Ελλάδα είναι
σχεδόν άγνωστος κι αυτό είναι ένα από τα πρώτα τραγούδια του (1973).
Εξαιρετικό folk, που κολλάει με Emtidi, Ougenweide, Hölderlin και τα ανάλογα...
Εξαιρετικό folk, που κολλάει με Emtidi, Ougenweide, Hölderlin και τα ανάλογα...
12/10/2019
(Φεβρουάριος, 1966)
Σχόλια από το fb για το τραγούδι του Νίκου Αποστολίδη...
ΑπάντησηΔιαγραφήVagelis Avgidis
φοβερο κομματι! μονο τα γερμανικα ξενιζουν λιγο...
κυριε Τρουσα τι γνωμη εχετε για τους Khruangbin?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ενδιαφέροντες.
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Έχει μερικές νότες από το τραγούδι του Μ.Λοϊζου-Γ.Νεγρεπόντη; Νομίζω στο σημείο '' Θεέ μου, κάνε μην του πάρουν τα δυο δολάρια που κρατεί, γι αυτούς δυο μπύρες παραπάνω, για τα παιδιά του, όμως, ψωμί). Όπως και να 'ναι, είναι πολύ ωραίο τραγούδι, σας ευχαριστούμε που μας το γνωρίσατε!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δύσκολο πάντως να το γνώριζε. Το λέω, γιατί είναι πιο παλιό το γερμανικό από τα δισκογραφημένα "Νέγρικα".
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ, γιατί γνωρίζω πως τα '' Νέγρικα'' δισκογραφήθηκαν μετά τη Χούντα.
Υπάρχει κοινές νότες, όμως, και μάλλον, είναι απόρροια της έμπνευσης των δυο δημιουργών, που συμβαίνει να συμπίπτουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ήταν γνωστά τα "Νέγρικα" σε πολλούς πριν τη χούντα. Ίσως ακόμη να παίζονταν και στις μπουάτ προς το τέλος της δικτατορίας, αλλά είναι μάλλον δύσκολο να τα είχε ακούσει ο Αποστολίδης.
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Αυτό είναι μια αλήθεια. Γράψτε μου αν και σεις ακούτε αυτές τις νότες, ή εγώ δεν εκτίμησα σωστά. :)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, υπάρχουν κάποια περάσματα, που θυμίζουν, αλλά αυτό συμβαίνει στα τραγούδια.
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Συμφωνώ ότι συμβαίνει, είναι αναπόφευκτο. Εσείς έχετε πιο ''ασκημένο'' το αυτί σας, γι αυτό σας ρώτησα.
Σχόλια από το fb για τον Χρήστο Στυλιανέα...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Mitrogiannopoulos
Κρίμα. Προσωπικά δεν τον ήξερα, αλλά είχα αγοράσει σε ανύποπτο χρόνο ένα δισκο του ( ο λαϊκός τραγουδιστής νομίζω). Όντως πολύ καλή φωνή. Ειχα συναντήσει κάποτε τον Νίκο Μακρυδημόπουλο που είχε λαϊκά μαγαζιά στην περιοχή της Πάτρας και μου είχε πει ότι τραγουδούσε σ' αυτόν ή ότι ξεκίνησε από εκεί.
Ntinos Dimatatis
Ειλικρινά δε τον γνώριζα αλλά κάθε ανθρώπινη απώλεια και δη καλλιτέχνη είναι οδυνηρή .
George Kounis
Στην δεκαετία του ογδόντα είχε εμφανιστεί για δυο τρία χρόνια στο Μινόρε που είχε ανοίξει τότε στα Εξάρχεια. Σπουδαίος τραγουδιστής, με ιδιαίτερη φωνή και αγιογράφος από ότι θυμάμαι.
George Katsampas
https://www.thebest.gr/.../554041-i-diadromi-tou-christou...
Η διαδρομή του Χρήστου Στυλιανέα - Την Τρίτη 15 Οκτωβρίου στην Πάτρα η κηδεία του
Σχόλια από το fb περί Συρίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Karampelas
Αν προσέξετε τον χάρτη, θα δείτε ότι οι Κούρδοι του YPG κατέχουν σχεδόν το 30% του συριακού κράτους, ενώ πληθυσμιακά δεν είναι πάνω από 9% του συνολικού πληθυσμού (με στοιχεία πριν το πόλεμο). Επιπλέον στις περιοχές που κατέχουν βρίσκονται οι σημαντικότερες πετρελαιοπηγές της Συρίας, το δε πετρέλαιο το πουλούν απευθείας στην Τουρκία και το Ισραήλ (οτι έκανε και ο ISIS) και όχι στην κυβέρνηση της Συρίας που αναγκάζεται να το αγοράζει από το Ιράν, με τα γνωστά προβλήματα (τάνκερ που δεν μπορούν δέσουν σε δέσουν σε λιμάνια κλπ).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θα υποστούν τις συνέπειες της τυχοδιωκτικής πολιτικής τους.
Andreas Karampelas
Δεν είναι τυχαίο ότι οι συντριπτική πλειοψηφία των αιχμαλώτων πρώην μαχητών του ISIS βρίσκονται στα χέρια του YPG. Όταν οι κυβερνητικές δυνάμεις με την βοήθεια πολιτικοφυλακών της Χεζμπολάχ, Ιρανών Φρουρών και Ρώσων, μετά ΄΄βασάνων΄΄ φτάσανε στην δυτική όχθη του Ευφράτη΄, οι Κούρδοι του YPG με την υποστήριξη των Αμερικάνων, καταλάμβαναν όλες τις περιοχές στην ανατολική όχθη του κάνοντας περίπατο. Και οι μαχητές του ISIS τρέχανε να παραδοθούν σ΄αυτούς,χωρίς να ρίξουν ντουφεκιά.
George Ioakeimidis
Αφτός στη φωτό ειναι ο μπαμπάς του. Χαφέζ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Προφανώς.
George Ioakeimidis
Πρόλαβα ευτυχέστερες μερες μ' αυτόνανε. Θα το φάνε το Χαλέπ τώρα οι Οθωμανοί.
Vagelis Papageorgiou
Οι Κούρδοι όσο κι αν ο Ερντογάν είναι για κλωτσές και πάνε να τους ηρωωποιήσουν, σε όλη τους την ιστορία ποτέ δεν έδειξαν χαρακτήρα και ιδανικά, όπου φυσάει ο άνεμος ήταν και το πληρώνουν ακόμα, όντας ο πολυπληθέστερος λαός στον κόσμο χωρίς κράτος. Αν γνωρίσεις Κούρδους τα ίδια θα σου πουν. Αφήστε τις γελαστές πολεμίστριες. Όταν ανοίγει το στόμα της η γυναίκα να αντιμιλήσει στον Κούρδο της ρίχνει ανάποδη που της ματώνουν τα χείλη. Τα δε έσοδα του ΡΚΚ να μην σας πω από προέρχονται. Μην παρασύρεστε από το "ο εχθρός του εχθρού είναι φίλος" ή από ωραιοποιημένες φωτο αγωνιστών. Τα πράγματα κάποιες φορές δεν είναι όπως φαίνονται.
Andreas Karampelas
Οι Κούρδοι του YPG (δηλ το PKK) προσδέθηκαν στο αμερικανο-ισραηλινό άλογο, προσδοκώντας ότι θα τους βοηθούσαν στην επιδίωξή τους να δημιουργήσουν, μέσω της απόσχισης των εδαφών που κατέχουν στην Βόρεια Συρία, Κουρδικό Κράτος. Πράγμα που δεν συζητούν οι Ρώσοι, οι Τούρκοι και βέβαια η Συριακή Κυβέρνηση. Το μόνο που δέχεται η Συριακή Κυβέρνηση είναι ημιαυτονομία εντός της Συρίας. Γι' αυτό τα τελευταία 24ωρα οι Κούρδοι του YPG παρακαλούν Ρώσους και τις Κυβερνητικές δυνάμεις να παρέμβουν. Μέχρι και το Κομπάνι είναι έτοιμοι να παραδώσουν, προκειμένου να πετύχουν εμπλοκή του Άσαντ.
Stathis Nikokavouras
το εχουν παραδωσει ειδη το κομπανι οι κουρδοι ..δεν εχουν επιλογη..ειναι τελειωμενοι εκει..
Σχόλια από το fb περί Milcho Leviev...
ΑπάντησηΔιαγραφήSakis Bwanas
μορφή! θα παίρναμε και δεύτερο βινύλιο αλλά ευτυχώς βγήκανε τα cd... https://youtu.be/oCmXWyb62jQ
Airto Moreira - Peasant Dance
Tilemachos Mousas
Ο Milcho ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος που στήριζε την ντόπια jazz σκηνή και τους νέους μουσικούς .
Σχόλια από το fb για το "εκεί έξω"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAngeliki Chanoumi
Καμμιά ιδέα πώς μπήκε στη ζωή μας το ''καλή συνέχεια'' έχετε;Αυτή η έκφραση ειναι στο στόμα όλων πιά έξω από το γαλάζιο...(out of the blue)��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το "καλή απόλαυση" ακούγεται τακτικά.
Maria Kalogeraki
Εμένα με εκνευρίζει το όλα καλά
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν πρέπει. ��
Maria Kalogeraki
θέλω ποικιλία στην γλώσσα βασικά
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τότε να λες... όλα πάνε καλά... ��
https://www.youtube.com/watch?v=8xNqjVLaTls
ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ-ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΚΗΣ.flv
Maria Kalogeraki
:-) :-) :-)
Γιώργος Χαρωνίτης
Μόνο ο Sun Ra είναι εκεί έξω! Θα το καταλάβουμε στο τέλος της μέρας!
Kwstas Agas
Σήμερα στο σινεμά είδα την ταινία joker και το "εκεί έξω" ... έχασα το μέτρημα πόσες φορές το διάβασα στους υπότιτλους!!!!!
George Ioakeimidis
Είναι επειδή ρώταγε ο Ροτζερ Γουώτερς "Is anybody OUT THERE???"
Τάκης Θηβαίος
πες τα γιατί νόμιζα πως εγώ μόνο είμαι ο περίεργος ο παράξενος που αυτή η μαλακισμένη φράση μου πηδάει τα αυτιά και το μυαλό και μου ανέβαζε την πίεση
Βασίλης Καμπούρης
Καταπληκτική φράση : " Μου τηλεφώνησες ; Δεν ξέρω αν θα προλάβω σήμερα αλλά στο τέλος της ημέρας σημασία έχει η σκέψη κι όχι το αν θα σε πάρω πίσω" ....\m/
Nico Fassbinder
Εδώ μέσα πάντα ήσουν κατανοητός, γιά...εκεί έξω αμφιβάλλω!
Thanasis Zlatanos
Διαγραφήδεν ξερω αν εγινες κατανοητος εκει εξω!��
Adrianos Nonis
''εδω μεσα'' να δεις τι γινεται :P
Παναγιώτης Μπικάκης
Τα έχει πει πρώτος φυλακισμένος όλα αυτά, για αυτό.
Εγώ τρελαίνομαι με το "θα σε πάρω πίσω". (Κλείσε και θα σε πάρω πίσω).
George Chatzakis
Αφού "κυκλοφόρησε" στο Τζόκερ, θα βαρεθείς να το ακούς....��
Αθανασιος Αθανατος
Η Αλήθεια βρισκεται εκει εξω.. ��
Giorgis Christodoulou
Το "μακράν" επίσης νομίζω είναι μετάφραση του by far, ή κάνω λάθος;
Stefi Annalise
Εμένα με εκνευρίζει το και ''Η άλλη..''
Alex Goulielmos
Εγώ μισώ το «πάρε το χρόνο σου»
Kosmas Vassiliou
Πρέπει να είναι αθηναισμός. Δεν θυμάμαι να το λένε βόρεια. (Αν και λείπω κάποια χρόνια από ελλάδα).
Billy Wumang
αν είσαι στην εντατική, μια χαρά ακούγεται
Nicholas Hatziyiannis
τρολαρω λίγο, δε κρατιέμαι. -Να σε πάρω πίσω; ��������
X files γίναμε
George Ioakeimidis
Απόλυτα..
Patritsopoulos Nikos
καλο υπολοιπο(λογαριασμου...)
Σχόλια από το fb περί Χέντριξ-Χιώτη, με αφορμή την νέα ταινία για την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήNick Theodorakis
Γιατι όχι...και για να ανεβάσω το ενδιαφέρον..ο Χιωτης είχε δισκους Gil Evans ...σε μια πλούσια δισκοθήκη...και μια μοναδική συλλογή απο μουσικά όργανα..δεν μάθαμε ποτέ τι έγιναν αυτά..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει ουδεμία απόδειξη πως ο Χέντριξ έπαιξε με τον Χιώτη, ούτε πως ο Χέντριξ είχε δίσκους του Χιώτη στη δισκοθήκη του. Τώρα, το τι περιείχε η δισκοθήκη του Χιώτη δεν γνωρίζω.
Nicholas Hatziyiannis
"Σε κάποιο υπόγειο blues folk club του Manhattan, το 1966, μετά την παράσταση τους, η παρέα από την Ελλάδα κατέληξε να ακούει μια μπάντα ηλεκτρικού μπλουζ. Ο Μανώλης αμέσως "είδε" κάτι στον ψιλολιγνο μαύρο με την αφανα που έπαιζε ανάποδα τη Fender του. Του έγνεψε, ανασηκώνοντας τη θήκη του μπουζουκιού του. Ο νεαρός χαμογέλασε και του είπε "Get up here man!"����������
Dreliozis Panagiotis
Δεν εγινε ποτε αυτο με το χεντριξ....νομιζω οτι το εχουμε σχολιασει παλι αυτο....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πολλές φορές το έχουμε σχολιάσει και πάντα θα το σχολιάζουμε, όταν υπάρχει λόγος.
Eliana Kassid
Ο Κατσούλης προφανώς έχει δει το επεισόδιο της μηχανής του χρόνου που ήταν αφιερωμένη στον Μανόλη Χιώτη...
Γιώργος Χαρωνίτης
Αν ήμουν ο σεναριογράφος, θα έγραφα μια σκηνή όπου ο Χιώτης, α λα Django, "είδε ο γύφτος τη γενιά του", θα έκανε ένα jazz jam με τον Jimi. Και μετά θα ερχόταν ο μέγας Gil Evans, θα ενορχήστρωνε και θα έβγαζε ένα δίσκο με τίτλο "The Gil Evans Orchestra Plays the Music of Manolis Chiotis" Και τα λοιπά...
Lampros Papalexis
Ασε το έχω γνωρίσει το άτομο, προκειται για κβαντικό υπερβλάκα του Διαστήματος
Kostas Papadakis
Ο Χιώτης έβαλη την τέταρτη χορδή στο όργανο για να βγάλει το purple haze.
Sakis Bwanas
μακάβριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...
Σχόλια από το fb περί κομμουνισμού και Ανατολικής Γερμανίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήDionysis Tsaglis
Η Athens Voice ��
Kosmas Vassiliou
Σχετικές έρευνες είχε κάνει επί χρόνια το αμερικανικό PEW institute, για πολλές ανατολικές χώρες. Τα ποσοστά προτίμησης του προηγούμενου καθεστώτος ήταν μεγαλύτερα από τα γερμανικά και γι' αυτούς που είχαν ζήσει τα προηγούμενα ακόμη μεγαλύτερα. Ακόμα και στη Ρουμανία οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι περνούσαν καλύτερα επί τσαουσέσκου.
Win Berry
Είχε πρόσφατα η Zeit εκτενέστατο αφιέρωμα με πολλές έρευνες, μαρτυρίες, στοιχεία κτλ. Δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις• άσε που τα ίδια τα εκλογικά αποτελέσματα το διαψεύδουν (ιδίως αυτά των τελευταίων μηνών). Το άρθρο που βάζεις δεν το γνωρίζω, πάντως στην περιγραφή της φώτο που πόσταρες λέει ότι αυτοί που υπερασπίζονται την ΛΓΔ είναι όσοι δεν την πρόλαβαν (οι νέοι) και οι κονομημένοι ("better off"). Ως ένα βαθμό, αυτή είναι και η δική μου εντύπωση, αν και το θέμα είναι πολύ μπερδεμένο και κατά την γνώμη μου δεν προσφέρεται για πολιτική εκμετάλλευση ούτε από τα αριστέρα, ούτε από τα δεξιά ούτε από το κέντρο. Για την κατρακύλα της γερμανικής οικονομίας πού το διάβασες; https://www.zeit.de/thema/ostdeutschland
Ostdeutschland: Geteiltes Land?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
O τίτλος του άρθρου δεν μιλάει για νεαρούς, μιλάει για πλειοψηφία. Φυσικά, στους παλαιότερους που έζησαν πριν το 1989 τα ποσοστά θα είναι ακόμη πιο μεγάλα. Η αλήθεια δεν κρύβεται... και δεν υπάρχει λόγος να εκμεταλλευθούμε τίποτα. Δεκάδες άρθρα για την κατάσταση στη Γερμανία...
https://m.naftemporiki.gr/.../giati-i-germaniki-oikonomia...
https://www.cnn.gr/.../xethoriazei-to-germaniko...
«Ξεθωριάζει» το γερμανικό οικονομικό θαύμα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
As an apologist for the former East German dictatorship, the young Mecklenburg native shares a majority view of people from eastern Germany. Today, 20 years after the fall of the Berlin Wall, 57 percent, or an absolute majority, of eastern Germans defend the former East Germany. "The GDR had more good sides than bad sides. There were some problems, but life was good there," say 49 percent of those polled. Eight percent of eastern Germans flatly oppose all criticism of their former home and agree with the statement: "The GDR had, for the most part, good sides. Life there was happier and better than in reunified Germany today." https://www.spiegel.de/.../homesick-for-a-dictatorship...
Homesick for a Dictatorship: Majority of Eastern Germans Feel Life Better under Communism - SPIEGEL ONLINE - International
Α, και κάτι ακόμη. Τα εκλογικά αποτελέσματα δεν δείχνουν απολύτως τίποτα ως προς αυτή την κατεύθυνση τής ostalgie.
Win Berry
Δεν προλαβαίνω να απαντήσω τώρα, αλλά το άρθρο της ναυτεμπορικής δεν τα γράφει όλα. Η χώρα έχει την μικρότερη ανεργία πιθανότατα των τελευταίων 200 χρόνων, συνέχιζει να μεγενθύνεται (έστω και ελάχιστα) σε αρνητική διεθνή συγκυρία και ύστερα από 20 χρόνια απίστευτης ανάπτυξης, το μπρέξιτ πιθανότατα θα έχει και θετικά για την Γερμανία 9 (π.χ. πιθανότατα θα έρθουν πολλές τράπεζες και εταιρείες). Για την πληροφορική/πανμια επισής τα στοιχεία είναι λίγο παραπλανητικά. Η Γερμανία δεν έχει/είχε ποτέ "κορυφαία παν/μια", αλλά δεν είχε και άθλια. Οι Γερμανοί έχουν άλλη προσέγγιση, πιο Egalitarian, σε σχέση με αγγλοσάξωνες. Αυτοί έχουν 3 ελιτ παν/μια και μετά το χάος• στην Γερμανία αντίθετα δεν βγαίνει σχεδόν κανείς αγράμματος.
α και κάτι ακόμα: η νοσταλγία δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Ο θείος μου στην Αθήνα από τότε που τον θυμάμαι νοσταλγεί το χωριό του και ομώς δεν πάει εκεί να εγκατασταθεί πέρα από 20 μέρες τον 15αύγουστου, παρόλο που δεν τον εμποδίζει τίποτα. Και να ξαναζούσε την ζώη του, πάλι θα έφευγε. Στο σπίτι του (στην Αθήνα) βέβαια έχει καμμιά 500αρια φωτογραφίες από το χωριο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΑυτοί, οι Γερμανοί εννοώ, για τους δικούς τους προφανείς λόγους εξετάζουν το θέμα του κομμουνισμού μέσα στο πνεύμα της ostalgie (Τράμπαντ κ.λπ.). Κακώς για μένα.
Koma Gaeshi
Καταρχήν ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα δημοσίευση. Δύο παρατηρήσεις: (α) Στο δείγμα που (υποθέτω ότι) χρησιμοποιήθηκε υπάρχει πιθανότατα μεροληψία αφού αποτελείται μόνο από επιζώντες μιας πολύ δύσκολης εποχής. Δυστυχώς όσοι δεν τα κατάφεραν δεν έχουν την ευκαιρία να δώσουν συνεντεύξεις. (β) Η ostalgie είναι πολύ πιθανό να σχετίζεται με το brainwashing. Τα παραπάνω φυσικά δε σημαίνουν ότι αντικειμενικά η κατάσταση συγκεκριμένων τάξεων είναι καλύτερη σήμερα, απλώς επισημαίνω ότι τα ποσοστά πιθανότατα να έχουν μέσα τους εγγενές σφάλμα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντα υπάρχει σφάλμα σε αυτά, αλλά δεν ξέρεις προς τα πού κινείται.
Dimitris Metaxas
Protagon και Liberal χαχαχα
Mike Beles
Το κολπο στον κομουνισμο θα ηταν να ειχαν να ειχαν 2-3 κομματα και να κανανε εκλογες...όπως συη δυση που εναλασονται τα κοματα χωρις διαφορα μεταξυ τους...
Συμφωνώ με Win Berry. 30 χρόνια μετά την Πτώση του τείχους δεν είδαμε καμία επανάκαμψη του κομουνιστικού κόμματος. Αυτό κάτι περισσότερο λέει από τις όποιες έρευνες- κατευθυνόμενες ή μη. Σίγουρα πουθενά στον πλανήτη δεν υπάρχει παράδεισος, αλλά, επίσης σίγουρα, η κόλαση έχει διαβαθμίσεις ως προς τη σκληρότητά της.
ΔιαγραφήΤο ότι δεν βλέπεις "επανάκαμψη του κομουνιστικού κόμματος" δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτά που δείχνουν όλες οι δημοσκοπήσεις, στα κράτη του πρώην κομμουνιστικού μπλοκ. Είναι άλλοι οι λόγοι.
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb περί ελληνικών τζαζ κλαμπ...
ΑπάντησηΔιαγραφήYannis Livadas
Με περιορισμένο αντίκρυσμα πάντοτε, μα ποτέ κυνηγημένη. Βεβαίως, νέοι φωστήρες "διανοούμενοι της τζαζ" φτάνουν σε σημείο να χαρακτηρίζουν "cool" τον Όσκαρ Πίτερσον και αυθαιρέτως να καθιστούν τον Μάιλς Ντέιβις (για τα όσα συνέθεσε μετά το 1969) σημαντικότερη μορφή της τζαζ, και άλλα πολλά. Μα δεν θα μακρηγορήσω. Πρόκειται για ματαιοπονία οψιφανών.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το "περιορισμένο αντίκρυσμα" θέλει αστερίσκους, αλλά δεν είναι της ώρας, γιατί την έχω ξανακάνει αυτή την κουβέντα κι έχω βρει τον μπελά μου. ��
Yannis Livadas
Φώντα, με το 1,030 ποσοστό παραγωγής και πωλήσεων επί τοις εκατό, ανά τον κόσμο, δεν νομίζω να έχει κανείς αντιρρήσεις επ' αυτού. Την καλησπέρα μου.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι θέμα ποσοστού, τα ποσοστά δεν λένε την αλήθεια. Εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας τζαζ. Τζαζ είχε τραγουδήσει και η Whitney Houston και ο Σινάτρα φυσικά. Τζαζ δεν είναι μόνον ο Albert Ayler. Δεν θέλω όμως τώρα να μπλέξω σ' αυτή την κουβέντα. ��Επίσης καλησπέρα.
Yannis Livadas
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, σύμφωνα όχι μόνο με την οργανική της υπόσταση, αλλά και με την αισθητική της.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η αισθητική είναι τελείως προσωπικό θέμα - το πώς την αντιλαμβάνεται ο καθείς εννοώ. Υπάρχουν άνθρωποι ας πούμε που δεν έχουν γούστο και που μπορεί να μιλάνε για αισθητική. Γι' αυτό λέω πως σε τέτοιες κουβέντες, και μάλιστα on line, μόνον παρεξηγήσεις μπορεί να δημιουργηθούν.
Yannis Livadas
Ορθώς εν μέρει Φώντα, μα έκανα λόγο για την αισθητική της τζαζ όπως την ορίζει η ίδια η τζαζ, δεν ενέταξα στο σχόλιο αυτό ακριβώς που πιστεύω εγώ ή κάποιος άλλος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μα η ίδια η τζαζ από μόνη της είναι ένα τεράστιο αισθητικό πλαίσιο. Αν μιλάμε από την dixieland μέχρι την hip-hop jazz. Δεν υπάρχει θέλω να πω κυρίαρχη αισθητική.
Yannis Livadas
Σημασία Φώντα έχουν κυρίως οι τρόποι και τα αναπτύγματα, όχι τόσο τα σημεία αναφοράς και τα σημεία διάνοιξης. Δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ εδώ, κάνοντας ειδικές αναφορές και παραθέσεις, ως σκληροπυρηνικός ειδήμων. Υπάρχουν οι ηχογραφήσεις, υπάρχει και η βιβλιογραφία, μπορεί κανείς να σχοληθεί, εάν το θελήσει, επισταμένα. Σταματώ εδώ, για το προφανές της συμμετοχής. Τους χαιρετισμούς μου.
Γιώργος Χαρωνίτης
Jazz είναι μια μικρή λέξη εμπεριέχουσα πολλές έννοιες και σημασίες. Αν δε της κολλήσεις πλάι και το Τζαζ, έμπλεξες! [Κυριολεκτικά]
Πάντως, στο Jazz Club του Μπαράκου πήγαινε κυρίως φοιτητόκοσμος. Στο Braxton's Jazz Nest (τη στιγμή που το όνομα Braxton το ξέραμε μόνο πέντε-έξι άτομα!) δεν ξέρω ποιος πήγαινε. [Σχεδόν κάθε εβδομάδα ανηφόριζα στου Μπαράκου - και γυρνούσα στο σπίτι (χιλιόμετρα μακριά) ανηφορίζοντας την Αχαρνών, συνήθως ποδαράτο]. Στου Σαχπασίδη είχα πάει δυο-τρεις φορές - και δεν θυμάμαι να έφυγα ικανοποιημένος. Αργότερα, ως Half Note, τα πράγματα έγιναν καλύτερα.