Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 348

23/2/2021
Το “Starting from San Francisco” [New Directions, 1961] είναι μία από τις πιο γνωστές ποιητικές συλλογές του Lawrence Ferlinghetti (1919-2021). Κάποτε είχα βρει στην Αθήνα, ένα αντίτυπο από την τέταρτη έκδοσή της, του 1967. Από κει είναι το ποίημα “Come lie with me and be my love”. Η συλλογή αυτή δεν υπάρχει στα ελληνικά, αλλά το ποίημα είναι μεταφρασμένο στη γλώσσα μας ως «Έλα γείρε μαζί μου και γίνε η αγάπη μου» από τους Κώστα Γιαννουλόπουλο / Φώτη Αθέρα, στο πρώτο βιβλίο με ποιήματα του Ferlinghetti, που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα, στις εκδόσεις Νεφέλη, το 1982. 

23/2/2021
Πέθανε ο Lawrence Ferlinghetti, σχεδόν 102 ετών. Έζησε και έγραψε πολύ, και πολλά, και σημαντικά, και ήταν κοντά στο ροκ (και πιο πριν στην τζαζ) και την αντικουλτούρα από τη γέννησή της.
Fillmore Auditorium, San Francisco, 7 Απριλίου 1966

23/2/2021
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ

23/2/2021
Επαγγελματίας ρεμάλι...

23/2/2021
>>Ας αναρωτηθούν όλοι εκείνοι που πιστεύουν ότι μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει απεργία πείνας και να εκβιάζει την Πολιτεία. Τι θα συμβεί αν αύριο κάνουν απεργία πείνας τα καταδικασμένα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή; Τι θα συμβεί αν ένας δολοφόνος ή βιαστής αποφασίσει να κάνει απεργία πείνας για να πάει στη φυλακή που ο ίδιος επιθυμεί;<<
>>Είχε προηγηθεί απόφαση της Γενικής Γραμματείας νωρίτερα, στις 17 Δεκεμβρίου, προς όλες τις εισαγγελίες της χώρας, να μην εκδίδονται φυλακιστήρια που αφορούν το συγκρότημα Κράτησης Κορυδαλλού, λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία της πανδημίας και την επιδημιολογική κατάσταση στην Αττική.<<
Η θρασεία Σοφία Νικολάου, Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής, κάνει ερωτήματα 5χρονου, που μπορούν να «πιάσουν» μόνο σε γελοίους ενήλικες (του απόπατου της κοινωνίας), ομολογώντας ξεκάθαρα πως ο συγκεκριμένος απεργός είναι θύμα απόφασης περί κοβίντ!
Δεν χρειάζεται να πούμε, το βλέπουμε κάθε μέρα εξάλλου, επί μήνες τώρα, πως η κοβίντ είναι το σκιάχτρο, που χρησιμοποιείται κατά το δοκούν για χίλιες δυο παραβιάσεις της πιο κοινής λογικής.

23/2/2021
Πατέρα, μάνα δεν είχαν;

21/2/2021
Τιμή μόνο στους δωσίλογους και τους γερμανοτσολιάδες... και στους ελληνάρες, με τις σάρισες και με τους βουκεφάλες.

21/2/2021
>>«Έπαιζε συνεχώς θέατρο και μάλιστα πρωταγωνιστικό ρόλο ωσάν εκείνη την ώρα να βρισκόταν στο σανίδι. Ήταν τόσο θεατρικός, μου είπε η κυρία Μενδώνη, που μπορούσε να ξεγελάσει πολλούς, ακόμα και υπουργούς...»<<
Δηλαδή εδώ πέρα οι «υπουργοί» προβάλλονται ως τι ακριβώς; Ως τέρατα εξυπνάδας ή εν πάση περιπτώσει ικανότητας να αντιλαμβάνονται και να διαχωρίζουν το «παίξιμο» από την πραγματικότητα;
Αν ο ηθοποιός κατόρθωσε να παρασύρει την υπουργό, με την... υποκριτική ικανότητά του, αυτό δεν δείχνει απολύτως τίποτα για τον ηθοποιό. Δείχνει πολλά ΜΟΝΟΝ για την, αστεία και επικίνδυνη έως εκεί που δεν παίρνει άλλο, υπουργό.

20/2/2021
Μέγιστος έλληνας crooner... Φώτης Δήμας...
https://www.youtube.com/watch?v=VnPE_ucyZu4

20/2/2021
Πριν 2-3 μέρες πέθανε στα 78 του U-Roy, ένας κορυφαίος τζαμαϊκανός καλλιτέχνης, που διακρίθηκε στο ραπάρισμα (toasting), στο dub κ.λπ. Το είδα σε κανα-δυο φίλους... και κάπως έτσι, με την θλιβερή αφορμή, ρίχνω κι εγώ ένα αγαπημένο μου dub (έχουν βάλει το χέρι τους οι Bunny Lee και King Tubby) από τα mid-seventies…
https://www.youtube.com/watch?v=VLbNlH_1bZ8

20/2/2021
Γαϊδούρια... Όχι μόνον εξισώνουν έναν DJ, έναν «ντανσά», με τον Vangelis (αν είναι δυνατόν!), αποκαλώντας και τους δύο θρύλους (κλαυσίγελος), αλλά βάζουν και πρώτο το όνομα του Ολλανδού. Θρύλος ναι μεν ο Vangelis, αλλά... δευτερότερος. Ποιος; O άνθρωπος, η μουσική του οποίου διακρίνεται, από την πρώτη νότα της, ανάμεσα σε χίλιες άλλες. Άιντε να χαθείτε ρε...

19/2/2021
Το να μη μιλάς, επειδή σκέφτεσαι πως θα χάσεις τη δουλειά σου, πως θα κλείσουν πόρτες, πως θα πέσεις σε δυσμένεια, και πως θα αναγκαστείς να αλλάξεις ακόμη και επάγγελμα τελικά, χωρίς να είναι σίγουρο πως θα μπορέσεις και σε αυτό να ορθοποδήσεις, είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα του ανελεύθερου και δήθεν δημοκρατικού συστήματος, που βιώνουμε.
Στον εργασιακό μεσαίωνα, που έχει φθάσει στο απροχώρητο από τα μνημόνια και μετά, και μέσα στην επικρατούσα ζούγκλα της αγοράς, κάθε στόμα, που σκέφτεται ν’ ανοίξει, δεν μπορεί παρά να παραλύει μπροστά και σ’ αυτόν το φόβο.
Όσο οι δουλειές θα μένουν ανοχύρωτες από στιβαρές νομοθεσίες και δικαιώματα, τόσο θα βρίσκουν γόνιμο έδαφος για να βλασταίνουν (και) οι πάσης φύσεως εγκληματικές συμπεριφορές (από τη μεριά των «δυνατών»).

19/2/2021
Δεν φταίνε αυτοί. Ο όφις τους εξηπάτησε...
Μα υπάρχει τέτοια αθωότητα στις μέρες μας ; Είναι συγκινητικό...

19/2/2021
>>Λίνα Μενδώνη: Ο Λιγνάδης είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος - Αυτό προκύπτει τώρα<<
>>Η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού υποστηρίζει πως ο πρώην διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου την εξαπάτησε με βαθιά υποκριτική τέχνη<<
Γελοίοι, θρασύτατοι, επικίνδυνοι. Σε ποιους νομίζουν ότι τα λένε αυτά; Σε ποιους απευθύνονται; Μας περνάνε για μ@λάκες;
Αναίσχυντοι. Ψεύτες, με συμπεριφορές εγκληματικές. Ακατάλληλοι για ο,τιδήποτε.

19/2/2021
Έχουν γίνει τόσες... μελέτες για τις μάσκες, αλλά μία που να λέει, αν μετά από τις μάσκες τα αυτιά μας θα πετάνε σαν προπέλες υπάρχει πουθενά;
Ορίστε τι έπαθε ο Νοσφεράτου, όταν φορούσε μάσκα επί ισπανικής γρίπης...

26 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχουν γίνει τόσες... μελέτες για τις μάσκες"...

    Stylianos Tziritas
    Με πέτυχες ακριβως την ωρα που βαζω μάσκα για να βγω για ψωνια και σου έριξα ενστικτωδως το like

    Patritsopoulos Nikos
    Κοιτάω και τα δόντια καλού κακού

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αυτά είναι παρενέργειες από το εμβόλιο (της ισπανικής γρίπης).

    Theodoros Sarigkiolis
    Αυτό φοβάμαι κι εγώ.

    Nikos Zozos
    Χαχαχαχαχα!

    Koma Gaeshi
    Nα υποθέσω ότι δεν μπηκε ο δρ σποκ γιατί τα δικά του έμειναν όρθια;

    Alex Klimentoppoulos
    μαλλον φταρνιστηκε πολλες φορες φορώντας τη

    Θοδωρης Ζυγος
    Για την ιστορία η ποιο τρομακτική ταινία που έχει γυριστεί του 1922 στον ρόλο του Νοσφεράτου ο Βερολινεζος ηθοποιός Μαξ Σκρεκ που πέθανε το 1936

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Λίνα Μενδώνη: Ο Λιγνάδης είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος"...

    άρης φίλιππας
    Πρώην χουντικοί, φίλοι παιδεραστών. Το κόμμα αυτό βγήκε με 40%.

    Kostas Mouk
    απευθύνονται ξεκάθαρα στους "ενημερωμένους" από τα δελτία

    Christos Gialamas
    Θα έπρεπε να παίξει με σούπερ "Συνέντευξη Μενδώνη για το γνωστό σκηνοθέτη - ηθοποιο - θεατράνθρωπο".

    Dimi Dimitrakoudes
    Το θέμα εδω ειναι ότι επί δύο εβδομάδες η αστυνομία δεν ασχολήθηκε να χτυπήσει την πόρτα του κυρίου, τα υπόλοιπα είναι για φτηνή αντιπολίτευση αφού άκρη δεν βγαίνει.

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Η αστυνομία του κου Χρυσοχοΐδη εννοείτε; Αυτή που άφησαν να δραπετεύσει ο Λαγός και ο Παππάς;
    Και τι εννοείτε "φτηνή αντιπολίτευση";

    Dimitris Zouzoulas
    Ποιά φτηνή αντιπολίτευση ρε καημένε; Στο 2015 έχεις μείνει που ήταν υπουργός προπο ο Πανουσης;
    Vertigo έχεις πάθει ανερμάτιστε που νομίζεις ότι ακόμα κάνεις αντιπολίτευση;

    Dimi Dimitrakoudes
    Ανδρεας Μπικουβαρακης μία είναι η αστυνομία.
    Dimitris Zouzoulas κανείς μας δεν μπορεί να ξέρει εκ των προτέρων τι κάνει στο κρεβάτι του ο άλλος κι αυτό δεν είναι καν θέμα για αντιπολίτευση. Ας διαβάσουν την εσπρέσσο!

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Το να ακυρώσεις μια προκήρυξη για λόγους "δημοσίου συμφέροντος" προκειμένου να προσλάβεις τον Λιγνάδη ή όποιον άλλο ημέτερο πώς ακριβώς το χαρακτηρίζετε;
    Ο Κατσαφάδος ήταν αυτός που με άλλους ΔΑΠίτες πολιορκούσαν ένα πρυτανικό συμβούλιο κι έστειλαν μερικούς από τους ΔΕΠ στο νοσοκομείο; Ή θυμάμαι κάτι λάθος; Διορθώστε με

    Dimi Dimitrakoudes
    Ανδρεας Μπικουβαρακης άλλο το ένα, άλλο το άλλο αγαπητέ. Η αλήθεια είναι ότι ο Λιγνάδης είχε φίλους και από αριστερά και από δεξιά. Η ακύρωση της προκήρυξης για να διοριστεί ο τάδε είναι μέσα στο γενικό πλαίσιο της ασυνεννοησίας που μαστίζει την κυβέρνηση κι έχει επιβεβαιωθεί πολλάκις. Ο Κατσαφαδος πράγματι είχε εμπλακεί σε επεισόδιο τότε, και αθωώθηκε, τι σχέση έχει όμως με τον Λιγνάδη;

    Κώστας Οικονόμου
    Κυνικά αντικοινωνικά τομάρια

    Hermis Kefalas
    Ναι απευθύνονται σε μαλακες και όλα αυτά όταν θα φτάσει η ώρα για εκλογές θα έχουν ξεχαστει. Η ιστορία έχει αποδείξει οτι μνήμη δεν είναι στα ατού μας. Επίσης όλα αυτά μπορει να συγκινούν ελάχιστους

    Fotini Tenti
    Ναι, μας περνάνε για μαλάκες. Το έχουν αποδείξει πολλάκις. Κι εμείς ότι είμαστε. Χώρια που οι περισσότεροι ψηφοφόροι τους προτιμούν να καταπίνουν αμάσητα τα πάντα, μην τυχόν και πληγούν οι άριστοι

    Ntinos Dimatatis
    Και φώτο του τύπου και με Κουτσούμπα .....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τίποτα δε σημαίνει αυτό.

    Ntinos Dimatatis
    Οπως το πάρει κανείς Φώντα ...Πάντως είναι και αγκαλιά ....!!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είναι άσχετα με το θέμα. Ο καθένας στο πλαίσιο της δουλειάς του μπορεί να βγει φωτογραφίες με εκατοντάδες. Και να τους πιάνει και από την πλάτη κ.λπ. Το ποστ δεν έγινε γι' αυτά, αλλά για όσα είπε σήμερα η ανεκδιήγητη Μενδώνη.

    Ntinos Dimatatis
    Σαφώς και δεν ήξερε ο Κουτσούμπας και οι υπόλοιποι ,όπως και η Μενδώνη ,για το κρυφό παρελθόν του τύπου αλλά όπως δείχνει η φώτο αυτός είχε την εκτίμηση για το έργο του απ΄όλους ....και με αυτό το σκεπτικό διορίσθηκε εκεί .Αλλά να γίνονται τώρα όλοι κατήγοροι για ευνόητους πολιτικούς λόγους είναι υποκριτικό .Αυτό με ενοχλεί απ΄όπου κι αν προέρχεται ...Οσο για την Μενδώνη νομίζω ότι σήμερα τον άδειασε τελείως .

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τίποτα δεν άδειασε, για το τομάρι της νοιάζεται μόνο. Και πού ξέρεις εσύ Ντίνο ότι η Μενδώνη δεν ήξερε; Βάζεις το χέρι σου στη φωτιά; Το ότι τον κάλυπτε μέχρι τελευταία στιγμή, ώσπου το πράγμα δεν πήγαινε άλλο, δεν σου λέει τίποτα; Η κυρία είναι απαράδεκτη και η υπόλογη, και αν είχε ίχνος τσίπας επάνω του ο ΠΘ θα έπρεπε να την είχε στείλει ήδη σπίτι της. Βρωμάει το πράγμα από παντού. Τέτοια άτομα δεν μπορείς να τα εμπιστεύεσαι. Είναι ικανά για το χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ntinos Dimatatis
      Φώντα μου η σκέψη σου είναι πολύ απλοική .Με υποθέσεις δεν μπορούμε να καρατομήσουμε κάποιον . Δηλαδή εγώ θέλεις να σου πώ και που ξέρεις εσύ αν δεν ήξερε ο Κουτσούμπας ? Δεν είναι σοβαρά αυτά ...Οταν πλέον οι καταγγελίες έγιναν επίσημες και πάνε στη δικαιοσύνη ,τότε πήρε θέση .Λογικό . Με τέτοια άτομα πάντως δεν βγαίνεις και φώτο !!!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ρε φίλε τι ανακατεύεις τον Κουτσούμπα στη μέση - έχεις πρόβλημα με τον Κουτσούμπα, με το ΚΚΕ, με τι έχεις πρόβλημα ακριβώς; Η κυρία είναι απαράδεκτη, τον κάλυπτε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Απλοϊκά είναι αυτά που λες εσύ, όταν γράφεις "σαφώς και δεν ήξερε". Απορώ από πού πηγάζει αυτή η βεβαιότητά σου...
      Ας το σταματήσουμε όμως εδώ, γιατί δεν έχει νόημα η κουβέντα.

      Regimiento Cinqo
      Ο Λιγνάδης μπορεί να έχει φωτογραφία και με τον Ομπάμα, και με μένα .Η διαφορά είναι πως ούτε εγώ, ούτε ο Ομπάμα, ούτε ο Κουτσούμπας τον διορίσαμε πουθενά, κι επομένως δεν μπορεί να έχει κανείς από εμάς - και τον όποιο άσχετο με τη θεσμική θέση που κατέλαβε ο Λιγνάδης - την απαίτηση να γνωρίζουμε τα όσα καταγγέλονται. Από την κυρία υπουργό την έχουμε όμως, αυτή είναι η διαφορά. Προφανέστατη πιστεύω.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όλος ο κόσμος γελάει μαζί της και θλίβεται με την κατάσταση... https://www.efsyn.gr/.../282262_kyma-antidraseon-gia-tin...
      Κύμα αντιδράσεων για την «εξαπατημένη» υπουργό

      Ntinos Dimatatis
      Δυστυχώς δεν μπορούμε να συννενοηθούμε ....Και δεν μπορώ να συνεχίσω....Αν προσέξεις τα ποστ μου ,καταδικάζω κάτι στραβό από κι αν προέρχεται ...αλλά εσύ έχεις μονοδιάστατα μόνο κατά του Μητσοτάκη και μάλιστα με υπερβολικά απαξιωτικούς όρους.Η Μενδώνη χειρότερα δεν μπορούσε να τον αδειάσει σήμερα ...

      Vaggelis Makris
      Τι σχέση έχει το έργο του και οι καλές κριτικές που είχε γράψει η Ακρίτα και τις χρησιμοποίησε η Μενδωνη με τις πράξεις του; Τα μπερδεύουν όλα γλυκά για να τον βγάλουν λαδι

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Ntinos Dimatatis
      Μόνο για απαξίωση είναι ο Μητσοτάκης, για τίποτ' άλλο. Πολύ χειρότερος και από τον πατέρα του. Τίποτα δεν "άδειασε" η Μενδώνη, στο ξαναλέω. Τον κάλυπτε ολοφάνερα 20 μέρες και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Όταν δεν μπορούσε να τον καλύψει άλλο, προσπάθησε να σώσει το τομάρι της και το αφεντικό της.

      Ntinos Dimatatis στον Regimiento Cinqo
      Φίλε μου καλέ ,μάλλον δεν κατάλαβες και συ τι εννοώ . Ο τύπος είχε την εκτίμηση όλων για το έργο του ,πριν αποκαλυφθούν αυτά ...και έτσι πήρε την θ'εση ...Οι φώτο αποδεικνύουν αυτό που υποστηρίζω. Μην γινόμαστε όλοι σοφοί εκ των υστέρων ....Είναι υποκριτικό .

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τι σχέση το έργο του ρε Ντίνο; Δεν συζητάμε για το έργο του, αλλού είναι το θέμα. Δεν το έχεις καταλάβει; Κι εγώ πριν 3-4 μέρες που δεν τον ήξερα ως ηθοποιό έγραψα πως είχε σωστή άρθρωση και φωνή, όταν κάποιος μου έστειλε ένα βίντεο για να τον δω (για πρώτη φορά). Τι σημαίνει αυτό; Ότι παίρνω το μέρος του, γι' αυτά τα αίσχη που έχουν ακουστεί; Μη λέμε ό,τι να'ναι τώρα.

      Ntinos Dimatatis
      Δικό μου λάθος Φώντα που το τράβηξα .Καλό βράδυ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν υπάρχει "λάθος", συζητάμε... Γνωριζόμαστε χρόνια, μπορούμε να πούμε και μια κουβέντα παραπάνω.

      Διαγραφή
    2. Gus Kay στον Ntinos Dimatatis
      η φωτογραφία αυτή γνωρίζετε από που είναι; Διότι έτσι όπως το παρουσιάζετε αφήνετε να εννοηθεί ότι είναι τραβηγμένη σε κάποιο ιδιωτικό μπαλκόνι από παπαράτσι. Λοιπόν επειδή είμαι σίγουρος ότι τη φωτογραφία αυτή τη βρήκατε να περιφέρεται εδώ μέσα στο fb σας στέλνω την πηγή. Από μια πρεμιέρα του εθνικού ήταν τραβηγμένη, αυτό δε λέει τίποτα
      https://www.n-t.gr/el/news/?nid=33540
      «Μακμπέθ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ | Σκηνοθεσία: Δημήτρης Λιγνάδης [Επίσημη Πρεμιέρα] - Εθνικό Θέατρο

      Billy Dalipis στον Ntinos Dimatatis
      προφανώς αστειεύεστε...αυτό δεν λέγεται άδειασμα αλλά 'τελευταία στιγμή καλύπτω τον κώλο μου'...η Μενδώνη μέσα σε 2-3 μέρες από εκεί που έλεγε 'δε ξέρω, δεν άκουσα' πήγε στο άλλο κατάπτυστο άκρο του να στήσει με αισχρό τρόπο ένα άτυπο δικαστήριο για να σώσει τα προσχήματα για τον εαυτό της και τη ΝΔ...και το θέμα δεν είναι στενά κομματικό αλλά ξεκάθαρα πολιτικό....δλδ όλα αυτά τα τόσο εξώφθαλμα θέλουν και επεξηγήσεις???

      Ανδρεας Μπικουβαρακης στον Ntinos Dimatatis
      Κάποιο σχόλιό σας για το ήθος του Λιγνάδη;
      https://www.youtube.com/watch?v=6w9OMipZ5Us
      Όταν η Μενδώνη δεν αμφισβητούσε το ήθος του Λιγνάδη...
      Το να ακυρώσεις μια προκήρυξη για λόγους "δημοσίου συμφέροντος" προκειμένου να προσλάβεις τον Λιγνάδη ή όποιον άλλο ημέτερο πώς ακριβώς το χαρακτηρίζετε;

      Andreas Karampelas
      Ntinos Dimatatis. Μία απ΄τις πρώτες ενέργειες που έκανε ο Λιγνάδης, όταν ανέλαβε στο Εθνικό Θέατρο, ήταν να δώσει το όνομα της ηθοποιού ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ σε μια απ' τις αίθουσες του. Η Ελένη Παπαδάκη, διεγράφη από τον ΣΕΗ μετά την Απελευθέρωση απ΄την ναζιστική κατοχή, ως δωσίλογη. Γιατί όλα έχουν την εξήγησής τους.

      Ntinos Dimatatis
      Αγαπητέ μου φίλε ,τον τύπο εγώ δεν τον ήξερα ούτε ως ηθοποιό ούτε ως σκηνοθέτη.Εστίασα όμως ,όπως αποδεικνύουν και οι φώτο ,ότι είχε την εκτίμηση για το έργο του και από την Αριστερά .Οσο για την Παπαδάκη ,δεν γνωρίζω λεπτομέρειες και το σκεπτικό για το γεγονός αυτό για να πάρω θέση. Καλή σας μέρα .

      Andreas Karampelas
      https://www.efsyn.gr/.../218273_i-agia-eleni-tis...
      Η «Αγία Ελένη» της εθνικοφροσύνης

      Ntinos Dimatatis στον Gus Kay
      Προφανώς φίλε μου καλέ αυτές οι φώτο είναι από κάποια πρεμιέρα ,δεν νομίζω να ανέφερα ότι είναι από το σπίτι τους.Και προφανώς οι ίδιοι πήγαν να τον συγχαρούν τον τυπο για την παράσταση και να βγουν μαζί του τις φώτο .Δεν βγαίνεις φώτο με κάποιον που δεν εκτιμάς και δεν επιθυμείς. Δεν μπορώ να εξηγώ τα αυτονόητα ...!!!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ο τύπος δούλευε στο Εθνικό Θέατρο, το οποίο είναι θέατρο κρατικό, δεν είναι ιδιωτικό - και αποστέλλει φυσικά προσκλήσεις σε προέδρους, κόμματα κ.λπ. Δεν μπορεί να ξέρει ο Κουτσούμπας ή η Φώφη την ιδιωτική ζωή του κάθε πρωταγωνιστή. Αυτήν την ξέρουν μόνον οι φίλοι του. Και ξέρουμε όλοι, εν προκειμένω, ποιοι ήταν οι φίλοι του.

      Ntinos Dimatatis στον Andreas Karampelas
      Σε ευχαριστώ φίλε μου για το δημοσίευμα ,το διαβάζω με ενδιαφέρον.

      Andreas Karampelas
      https://www.protothema.gr/.../salos-apo-tin-apofasi-tou.../
      Εθνικό Θέατρο: Σάλος από την απόφαση να δώσει το όνομα της Ελένης Παπαδάκη σε αίθουσα

      Ntinos Dimatatis στον Ανδρεας Μπικουβαρακης
      Φίλε μου και σαφώς καταδικάζω τον τύπο και σε όλα τα σχόλια μου όπως παρατηρείς ,δεν αναφέρω ούτε το όνομα του ...Κι αν όλα αυτά είναι αλήθεια . ο τύπος δεν γλυτώνει τα κάτεργα .Υπάρχει κάποιος που δεν τα καταδικάζει ? Ας είμαστε σοβαροί .

      Διαγραφή
    3. Vassilis Serafimakis
      You can say that again, Φώντα
      Δεν πειράζει, το ξαναγράφω εγώ: "Ο καθένας στο πλαίσιο της δουλειάς του μπορεί να βγει φωτογραφίες με εκατοντάδες. Και να τους πιάνει και από την πλάτη κ.λπ."

      Vassilis Serafimakis στον Ntinos Dimatatis
      πολύ καλά έκανε ο πατήρ Λιγνάδης και έδωσε το όνομα τής Ελένης Παπαδάκη σ'εκείνη την αίθουσα. Δεν ξέρω το υπόλοιπο έργο του και μπορεί να έχει κάνει πολλά και διάφορα αλλά εκείνο ήταν σωστότατο!
      Και ντροπή μεγάλη στο σωματείο τών ηθοποιών που δεν στάθηκε τότε στο ύψος του αλλά έβγαλε κείνη την ανακοίνωση. Από τη μία δέχονται εμμέσως οι συντάκτες της ότι η δολοφονία τής Παπαδάκη δεν έπρεπε να γίνει, τουτέστιν δεν υπήρχε ενοχή της, και παράλληλα προσπαθεί να αθωώσει την οργάνωση λέγοντας ότι "το ΕΑΜ δεν είχε εγκρίνει την εκτέλεση" --κι από την άλλην την χαρακρητίζουν (ακόμα, μετά τόσες δεκαετίες!) "αμφιλεγόμενη προσωπικότητα".
      Η δολοφονία Παπαδάκη χρεώνεται σαφώς στα αρνητικά τού ΕΑΜ. Ήταν έγκλημα αδικαιολόγητο αν και μέσα στο "πνεύμα τής εποχής" όπου η ζωή είχε γίνει πολύ φτηνή. Οι φωτογραφίες που είναι ομοτράπεζη με αξ/χους τού κατοχικού καθεστώτος έχουν τόση αξία ως πειστήρια όσο και αυτές τού Μπιθικώτση που τραγουδάει γιά τον ταξίαρχο Ιωαννίδη.

      Ntinos Dimatatis
      Διαβάζω φίλε μου με προσοχη όλες τις απόψεις γιατί δεν γνωρίζω επί του θέματος ...Αλλοι είναι εναντίον ,εσύ υπέρ .Οσο για τις φώτο ,εγώ προσωπικά δεν θα έβγαινα ποτέ φώτο με Πολάκη,Γεωργιάδη,Βορίδη κλπ ....

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Vassilis Serafimakis
      H Παπαδάκη ήταν πατενταρισμένη δωσίλογη. Και η συμπεριφορά του Μπιθικώτση επί χούντας ελέγχεται φυσικά. Δεν κατάλαβα; Κανείς δεν αθωώνεται για τίποτα. Δεν συζητώ περαιτέρω, γιατί η κουβέντα ξεστράτισε. Έχουμε κι άλλες δουλειές να κάνουμε.

      Vassilis Serafimakis στον Ntinos Dimatatis
      αν και ο οικοδεσπότης δεν θέλει πολλή κουβέντα γιά το παράπλευρο θέμα Παπαδάκη, νομίζω ότι δεν αξίζει να τελειώσομε με την αποστοφή τού Φώντα ότι ήταν"πατενταρισμένη δοσίλογη." Δεν ήταν όμως ούτε πληροφοριοδότης, ούτε δοσίλογη. Απλά επιβίωσε κάνοντας προφορικές και γραπτές δηλώσεις εθνικοφροσύνης.
      Ο πατέρας μου δεν υπέγραφε δήλωση μετανοίας και έμεινε με την καταδίκη σε θάνατο αλλά αρνήθηκε να καταδικάσει όσους υπέγραφαν και έβγαιναν και πάντα έλεγε ότι το κόμμα είχε λάθος στάση στο θέμα - θα είχαν σωθεί πάμπολλα "παλληκάρια γιά την Ελλάδα της ανοικοδόμησης". Ειδικά γιά την Παπαδάκη ήταν κατηγορηματικός ότι ήταν λάθος. Που νάξερε ότι ήταν ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ:
      "...Το ΕΑΜ και το Α’ Σώμα Στρατού κυριολεκτικά αναστατώθηκαν. Η δολοφονία της Παπαδάκη έδειχνε ότι κάτι το πολύ σάπιο υπήρχε στα Πατήσια. Και έδρασαν με κεραυνοβόλο ταχύτητα. Στον τότε λοχαγό Νίκο Ανδρικίδη ανατέθηκαν καθήκοντα διαμερισματάρχη της περιοχής, με τη ρητή εντολή να ερευνήσει την υπόθεση, ν ‘ανακαλύψει τους ενόχους και να ξεκαθαρίσει την ανώμαλη και επικίνδυνη κατάσταση. Από τις ανακρίσεις που έκανε ο Ανδρικίδης εντοπίστηκαν οι δολοφόνοι. Ήσαν ο διοικητής της πολιτοφυλακής Ορέστης, ο υποδιοικητής και ο βοηθός του. Πιάστηκαν και οι τρεις σε διαφορετικά σπίτια (μαζί με τις ερωμένες τους) και δικάστηκαν από ανταρτοδικείο. Μπροστά σε ακροατήριο παραδέχτηκαν ότι είχαν στρατολογηθεί από ξένη μυστική υπηρεσία (Ιντέλιτζενς Σέρβις) και με εντολή της σκότωσαν την Ελένη Παπαδάκη, για να δυσφημιστεί το λαϊκό κίνημα και να δικαιωθεί η βρετανική επέμβαση. Καταδικάστηκαν στην ποινή του θανάτου και εκτελέστηκαν παρουσία κόσμου στην πλατεία Κολιάτσου."

      Διαγραφή
    4. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πατενταρισμένη δωσίλογη και με βούλα. Πρώτα την είχαν δώσει οι ομοϊδεάτες της. «Η διοίκηση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, [Σ.Ε.Η.], αν και η πλειοψηφία της ανήκε στη συντηρητική παράταξη, τη διέγραψε με την αναπόδεικτη κατηγορία ότι υπήρξε ερωμένη του κατοχικού πρωθυπουργού Ιωάννη Ράλλη». Πώς διεγράφη η Παπαδάκη από τον ΣΕΗ; Ψήφισαν και οι συντηρητικοί υπέρ τής διαγραφής της; Γιατί, αν ψήφισαν και οι συντηρητικοί αυτό κάτι σημαίνει;
      Έπειτα, το «Ελληνικόν Αίμα» που εξαπέλυσε την επίθεση προς την Παπαδάκη, γράφοντας τα περί γεροντικού έρωτος του (δωσίλογου πρωθυπουργού) Ράλλη και για τα δώρα του προς την ηθοποιό (ζώνη από πλατίνα) ήταν μια ακραία εθνικιστική και αντικομμουνιστική εφημερίδα. Ένας από τους εκδότες της ήταν ο Κωνσταντίνος Βοβολίνης (συνεργάτης της 4ης Αυγούστου και υφυπουργός της χούντας). Οι εθνικιστές μισούσαν την Παπαδάκη περισσότερο και από τους κομμουνιστές. Κάτι θα γνώριζαν παραπάνω... Άσε μην το σκαλίζεις, γιατί βρωμάει...

      Vassilis Serafimakis
      δεν θα συμφωνήσομε. Ειδικά γιά την Παπαδάκη και την δολοφονία της είχα κουβεντιάσει πολύ με τον πατέρα μου επειδή με ιντριγκάριζε η περίπτωση της, και μου είχε πεί εξ αρχής όλες τις λεπτομέρειες που βγήκαν στη συνέχεια στο φως.
      Η ανακοίνωση τού ΣΕΗ όπως κι οι σχετ.διαβουλεύεσεις τους είναι κραυγές φανατισμένου όχλου και όχι νηφάλιες κρίσεις. Πού είναι οι μαρτυρίες γιά συγκεκριμένη συνεργασία με τον εχθρό, για δοσιλογισμό, ή γιά προδοσία; Πουθενά.
      Την καταδικάσανε σε θάνατο επειδή ήταν οικογενειακή φίλη τών Ράλληδων, επειδή υπέγραψε δηλώσεις εθνικοφροσύνης, κι επειδή είχε ένα σωρό επαγγελματικές αντιζηλίες στο χώρο. Το ότι αντικομμουνιστικά έντυπα την βρίζανε (με τα γνωστά σεξιστικά επίθετα - ήταν βλέπεις "αρτίστα") είναι προς τιμήν της, και δεν αποτελεί φυσικά πειστήριο ενοχής. Αλλά πάμπολλοι ΕΑΜίτες τότε είχαν παρασυρθεί σε δράση που μόνο ζημιά έφερνε, ζημιά και θάνατο.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ο πατέρας σου σού είπε ό,τι ήξερε, είχε ακούσει κ.λπ. Δεν σου είπε όσα δεν ήξερε. Τέλος πάντων... Τι νόημα έχει τώρα αυτή η κουβέντα; Δεν πρόκειται κανείς να αλλάξει τη γνώμη του.

      Kostas Plastiras
      Με το συμπαθιο κιόλας. Εγώ βλέπω ότι το φυσανε και δεν κρυώνει όσοι το έριξαν ΝΔ, ακόμα και αυτήν την ώρα οι παρωπίδες μένουν στην θέση τους. Αυτό είναι το πιο λυπηρό από όλα.

      Διαγραφή
    5. Indie Side
      Επειδή βαρέθηκα να βλέπω πολλούς να ποαταρουν φώτο του '' γνωστού ηθοποιού και σκηνοθέτη '' με τον Χ, Ψ ανθρωπο εκτός ΝΔ να πω τη δική μου ''Αποψαρα' που λέει και μια ψυχη. Για την οικονομία της κουβεντας ας δεχτούμε οτι η Μενδωνη και ο ΠΘ δεν ήξεραν το ποιόν του. Όταν όμως για λόγους εθνικού συμφέροντος ακύρωσαν ολόκληρη προκυρηξη και τον διορισαν δεν όφειλαν να τον ξεψαχνισουν?? Οταν για έναν μήνα βουίζει όλος ο κόσμος γιατί δεν τον παραιτουσαν και προσπαθούσαν με κάθε τρόπο 'να ξεχαστεί' η υπόθεση αποφεύγοντας ακόμη και την αναφορά στο όνομα του?? Γιατί τα non papers στα ΜΜΕ?? Γιατί δεν ζήτησαν από την πρώτη στιγμή την επέμβαση της εισαγγελειας και την κατάσχεση υπολογιστή κλπ όπως γίνεται σε αντιστοιχες περιπτώσεις?? Γιατί όλοι τους κανουν πως δεν τον ήξεραν προσωπικά? Όσο αφορά στον παραλληλισμό με χαικαλη και άλλα #€&#€ να θυμίσω ότι τώρα έγιναν οι καταγγελίες για αυτούς? Τι να έκανε ο Κουτσιουμπας και η Κονιόρδου? Να μαντευαν πριν χρόνια τις σημερινές καταγγελίες?? Διορισε ο Κουτσιουμπας κανέναν και μετά το κάλυπτε από τις καταγγελιες?? Γιατί το ΔΣ του Εθνικου σιωπα?? Και αυτούς ο Τσιπρας τους έβαλε ή τους έχει σόι?? Η Μενδωνη ειναι ακατάλληλη για τη θέση για εκατοντάδες λόγους. Όπως και η Κεραμεως. Σήμερα η κυρία τον απαυτο της προσπάθησε να σώσει και το αφεντικο της σαν καλή υπάλληλος. Ξέρετε πόσος κόσμος έχει φώτο με τον κάθε υπεύθυνο του εθνικού +? Λιγοι όμως έσπευσαν από όλους αυτούς να συγκαλειψουν το σκάνδαλο με την βοήθεια των ΜΜΕ και της αστυνομίας. Και δεν είναι η πρώτη φορα. Γεωργιάδης. Χατζής. Πρώην υπουργός της ΝΔ κλπ κλπ. Και κάτι τελευταίες απορίες. Σε ποιανού σπίτι κρύβεται ο Λιγναδης?? Ποιος τον συμβουλεύει νομικά?? Ο Κουτσιουμπας ή ο Πολακης?? Μήπως κάποιοι άλλοι του πολιτικού περιβάλλοντος της ΝΔ?? Και όποιος σκεφτεί ότι όλο αυτό γίνεται για να χτυπηθεί ο Μωησης και οι άριστοι απλά ειναι σκαροψυχος. Μιλάμε για παιδεραστία. Κατανοητο το σημαίνει αυτό? Αντε γιατί κουράσατε με τους άχρηστους που μας φορτώσατε.

      Billy Dalipis
      σωστά....αν ισχύουν όλα αυτά (λέω ΑΝ) και που πιθανότατα δε γίνονται τα τελευταία 1-2 χρόνια, δεν υπήρχε ένας, ΕΝΑΣ να ενημερώσει τον ΠΘ off the record οτι εδω κάτι δεν παει καλά?? δε γίνεται να ήξερε τόσος κόσμος και να μην είχε πάρει κάτι το αυτί τους...αλλά και να μη είχε πάρει αναλαμβάνεις την ευθύνη του διορισμού του...απλά πράγματα....

      Indie Side
      ΑΝ ιαχυουν όσα κυκλοφορούν τις τελευταίες μέρες και ειδικά ώρες τότε η καρατομηαη της Μενδωνη δεν σώζει κανέναν.. Φτάνει η δοσιογραφια και η δικαιοσύνη να σταθούν στο ύψος και στις ευθύνες των στιγμων.

      Διαγραφή
    6. Billy Dalipis
      αν ισχύουν όλα αυτά, ΑΝ, ισως να γίνονται, εδω και 20-25 χρόνια, ισως, δε γίνεται να μην ηξεραν....αυτά...το fB δεν ειναι για λεπτομέρειες...

      Indie Side
      ΑΝ αληθευουν όλα αυτά πιστεύω ότι ακόμη και τώρα εάν δεν είχαν τα καρύδια μερικοί και μερικές να προχωρήσουν σε καταγγελίες επώνυμες και μηνύσεις, ακόμη και εάν ήξεραν πολλοί δεν θα μιλούσαν για πολλούς και διάφορους λόγους. Π. Χ μιλάς όταν μπορείς να το αποδείξεις. Μιλάς όταν και τα θύματα έχουν αποφασίσει να μιλήσουν. Σε κάθε περίπτωση η ομερτα που επιχειρήθηκε δείχνει πολλά ίσως. Και αν τα του λιγδαδη πρέπει να αποδειχτούν, του Γεωργιάδης
      αποδειχτηκαν και παραγραφησαν. Για τον πρώην υπουργό υπάρχουν οι καταγραφές του κορμιού της ευπ. Για τον Χατζη υπαρχει επίσης μήνυση. Υπάρχουν και άλλοι. Τa social δεν είναι δικαστήριο αλλά θα βοηθήσουν να μην κουκουλωσουν τα πράγματα και να οδηγήσουν πολλοί στην δικαιοσύνη. Η ερωτηση ειναι ακόμη απλη. Ποιοι τον καλύπτουν ακόμη και γιατι.

      Andreas Karampelas
      Η ΜΚΟ που ανήκει στην ξαδέλφη του Πρωθυπουργού έστελνε χωρίς συνοδούς ασυνόδευτα ανήλικα προσφυγόπουλα στο σπίτι του "καλλιτέχνη" για να μάθουν θέατρο. Τα παιδάκια ζητούσαν να μην ξαναπάνε, και τώρα βρίσκονται σε χώρες της Ευρώπης.

      Dionysis Tsaglis
      Προφανώς και μας περνάνε για μαλάκες, και λυπάμαι που το λέω πολλοί από εμάς τους έχουμε δώσει το δικαίωμα

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Το να μη μιλάς, επειδή σκέφτεσαι πως θα χάσεις τη δουλειά σου"...

    Vasso Christodoulou
    ναι!

    Makis Kontizas
    Αλλαζει χερια η νυκτα και λογω ωρας αλλαζει και στο θεατρο.Θα πεταξουν κομματια του τσι σκυλοι οπως βγαλανε και τα ματακια του Ελληνικου τραγουδιου.Ο μπιστρο θα γινει μπουζουκια και ο μπουζουκομαζαγατορας θα γινει θεατρωνης.Κατασταση μπουλουκι.Αρχες δεκαετιας '30. Ενδεια και μπραβοι

    Maria Koundourou
    Πόσο δίκιο έχεις,,,,,!!!!

    Ναταλία Ρασούλη
    Φώντα, τουλάχιστον το 95% είναι αυτό. Αλλιώς θα πλήρωναν όλοι τιμήματα..

    Dimitris Gerasimides
    Πολύ σωστό post και ορθή τοποθέτηση, στον τομέα της μουσικής επίσης ισχύει αυτό. Η θα φιλάς κώλους η θα παίζεις μόνος σου γιατί είπες την γνώμη σου και μάλλον κάποιον πόνεσες. Η αντικειμενικότητα στην τέχνη με κάποιες βάσεις και μια κοινή λογική έχει πάει περίπατο από τα free press μέχρι τα dj set και τα opening acts. Όσοι είναι 'καλοί' με όλους και έχουν γερό στομάχι κερδίζουν.

    Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
    Σωστόν , αλλά δεν είναι κάτι που αφορά μόνο την εποχή των μνημονίων . Είναι κάτι που γινόταν πάντα και , δυστυχώς , θα γίνεται. Ισως με τα μνημόνια να ''δυνάμωσε'' αυτό το καθεστώς , αλλά οι συγκεκριμένες υποθέσεις που σκάνε τώρα είναι όλες πολύ παλαιότερες.

    Vassilis Serafimakis
    Η ξεφτίλα είναι όλη στο σύστημα το οποίο επιτρέπει ή μάλλον επιβάλλει τέτοιες καταστάσεις φόβου και ανασφάλειας - αισθήματα πάνω στα οποία χτίστηκε αυτό το οικοδόμημα συνθηκών εργασίας με ανυπαρξία ασφάλισης και δουλειές μόνο κατ'αποκοπήν. Το χτίσιμο συνεχίζεται.

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Επιστροφή στη φεουδαρχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Γαϊδούρια... Όχι μόνον εξισώνουν έναν DJ, έναν «ντανσά», με τον Vangelis"...

    James Dimitris Basdanis
    ΕλληνοΚομπλεξισμοι...το χουμε δει άπειρες φορες!

    Γιώργος Φραγκίσκος
    Ποιο ζωντοβολο το έγραψε αυτό; Να τον/την χαίρεται η μανούλα του/της.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάποιο παιδάκι θα το έγραψε, που ξεκίνησε ν’ ακούει μουσική το 2005.
    Ο σωστός τίτλος είναι ο εξής: Στον θρύλο της ηλεκτρονικής μουσικής Βαγγέλη Παπαθανασίου υποκλίθηκε ο γνωστός ολλανδός DJ κτλ...

    Giwrgos Kalogirou
    Η εικόνα τα λέει όλα

    Diamond Pr
    ο ίδιος στο δικό του προφίλ στο fb, έγραψε ακριβώς αυτό και πως άκουγε δίσκους με τον πατέρα του κλπ.

    Zak Famellos
    Άρθρο ποινικό αδίκημα. Αν είναι δυνατόν...

    Giorgos Stamatelos
    Μην βρίζετε αυτά τα υπέροχα ζωάκια, τα γαϊδουράκια κύριε Τρούσα! Κρίμας είναι.

    Irini Pitsoli
    Και μη χειρότερα

    John Quaz
    Να ήταν ο Aphex να έλεγα οκ...

    George Theodoropoulos
    Υπάρχει μια τεράστια διαφορα'ο vangelis γνωρίζει μουσική ο αρμιν καθόλου οπότε... Το ότι τυχαίνει να γράφει στο computer η στο αρμόνιο που τις γράφει ο Ολλανδος ωραίες στο αυτί μελωδίες δε το κάνει μουσικό έτυχε έχει πάθος ο τύπος

    Dimitris Gerasimides
    Το πρώτο θέμα έπρεπε να κλείσει μαζί με τον συγχωρεμένο τον κομιστή

    Vaggelis Makris
    Δεν έκλεισε και πάει πάρα πολύ καλά σε αναγνωσιμότητα. Ο λόγος είναι ότι το διαβάζουν όσοι έχουν τα ίδια μυαλά και φυσικά τα εμετικά σχόλια όπου μπορούν να κάνουν κάτω από τις ειδήσεις στο μέσο που ξέπλυνε όσο κανένα άλλο την Χρυσή Αυγη

    Γιώργος Δαραβίγκας
    γράφουν στήλες τέτοιοι τύποι σε εφημερίδες και σάιτ όχι μόνο για μουσική και για κινηματογράφο, αυτοκίνητα, που έχω δεί εγώ.Δεν χρειάζεται να είσαι αυθεντία σαν τον Φώντα για να σε πιάσουν τα γέλια διαβάζοντας τες

    Ntinos Sarandopulos
    χάου ντέαρ δέη? .... ένας μόνο είναι ο θρύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκος Μερτζιάνης
      https://www.facebook.com/25498833315/posts/10157980438983316/?sfnsn=mo

      Kwstas Agas
      Εγώ που δεν τον έχω καθόλου ακουστά τον Ολλανδό (ίσως να τον νόμιζα ... ποδοσφαιριστή της Αϊντχόφεν!!!) τι να πω ???

      Stylianos Tziritas
      Ο έρμος ο Ολλανδός είναι όντως αθώος, όπως σημείωσε κ κάποιος κύριος παραπάνω. Ο σεβασμός του δεδομένος όπως το παρουσίασε στη σελίδα του

      Μιχάλης Τρανουδάκης
      "δεξιά κουλτούρα" τη λέγαμε κάποτε....

      George Floudas
      Διαφωνώ με τον επιτιμητικός όρο «ντανσάς». Οι DJs είναι καλλιτέχνες, κάποιοι από αυτούς ΠΟΛΥ σημαντικοί. Όχι ο εν λόγω κατά τη γνώμη μου. Ο «παραδοσιακός» διχασμός μουσική για το μυαλό - μουσική για χορό είναι απολύτως παρωχημένος, αποτέλεσμα θεολογίζουσας οπτικής περί «βρώμικους σώματος - καθαρής καρδιάς». Λέγεται «το σύνδρομο της Αγίας και της Πόρνης».

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τελείως λάθος αυτό που σημειώνεις - και το "ντανσάς" είναι ένας χαρακτηρισμός, που παίζει γενικότερα, δεν χρησιμοποιείται, εννοώ, σώνει και καλά υποτιμητικά. Δεν υπάρχει κανένας "παραδοσιακός διχασμός" σε μένα τουλάχιστον. Είμαι φαν της χορευτικής μουσικής. Εξάλλου όλη η ποπ, από το ροκ εν ρολ ήδη (για να μην πάμε πιο πριν), είναι χορευτική. Τα πάντα χορεύονται - ακόμη και η φρη τζαζ. Ο DJ φτιάχνει μουσική, μουσικός δεν είναι. Όπως εγώ κι εσύ μπορούμε να ζωγραφίζουμε, χωρίς να είμαστε ζωγράφοι. Τώρα αν αυτό που φτιάχνει έχει καλλιτεχνική αξία, ώστε να τον πούμε και καλλιτέχνη, είναι άλλο θέμα.
      Και να πω και κάτι. Εκείνο που δεν βλέπω να σχολιάζεται είναι η ξενοδουλεία ορισμένων. Να ψοφάνε δηλαδή για τα καλά λόγια των ξένων ή να προβάλλουν έναν ξένο εις βάρος σπουδαίων δικών μας ανθρώπων - Ελλήνων εννοώ. Και αυτό συμβαίνει, όχι μόνον με άσχετους και με πιτσιρικάδες, αλλά και με μεγαλύτερους. Έχω πολλά τέτοια παραδείγματα αυτής της αήθους συμπεριφοράς.

      George Floudas
      νομίζω ότι η μουσική (και η τέχνη γενικότερα) δεν έχουν σύνορα.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Σύνορα δεν έχουν, εννοείται - ένα ελληνικό τραγούδι μπορεί να είναι παγκόσμιο χιτ (Never on Sunday), ή ένα κονγκολέζικο επίσης. Αλλά το θέμα, εδώ, δεν είναι τα σύνορα. Είναι να αντιλαμβάνεσαι τα μεγέθη και να αποδίδεις τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

      George Floudas
      Κοίτα, ο Παπαθανασίου είναι τεράστια μορφή, δε γεννάται ζήτημα. Αυτό που λέω είναι πως ο Πικασο είναι τεράστιος αλλά κι ο Ντυσάν είναι τεράστιος. Για μενα αυτή είναι η αναλογία μεταξύ ενός σπουδαίου μουσικού κι ενός σπουδαίου DJ.
      Ο ένας δημιουργεί με τα πινέλα κι ο άλλος με προϋπάρχοντα αντικείμενα. Η τέχνη είναι τέχνη και στη μια περίπτωση και στην άλλη.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είναι τελείως λάθος ο συσχετισμός. Για να ανατρέψεις μια κατάσταση θα πρέπει να γνωρίζεις την παράδοσή της, και όχι μόνον θεωρητικά. Θα πρέπει να μπορείς να ζωγραφίζεις συμβατικά ένα πορτρέτο, για να ανατρέψεις τη ζωγραφική ή τη γλυπτική κ.λπ. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος για να αποκαλέσεις έναν που καινοτομεί αληθινό πρωτοπόρο. Ο DJ δεν μπορεί να παίξει το ομπλαντί-ομπλαντά. Να του δώσεις ένα πιάνο ή μια κιθάρα και να το παίξει. Και φυσικά δεν μπορεί να συνθέσει ένα ανάλογο. Δεν υπάρχει καμία πρωτοπορία σε ό,τι πράττει ένας DJ. Ο DJ για μένα δεν είναι καλλιτέχνης (για να το πω τελικά), γενικά το λέω αυτό, είναι μεταπράτης και ο συσχετισμός με τον Ντυσάν είναι εντελώς ατυχής.
      O Ντυσάν δεν έσκασε ξαφνικά από το πουθενά με την κατουρήστρα. Ήταν καινοτόμος ζωγράφος, θέλω να πω, που είχε μελετήσει όλα τα προϋπάρχοντα ρεύματα, παραδίδοντας σημαντικό έργο μέσα στην εξέλιξη της Τέχνης του.
      >>Τα πρώτα έργα του, ο Μαρσέλ Ντυσάν τα δημιούργησε στη Μονμάρτρη και χαρακτηρίζονται σήμερα ως αδιάφορες απομιμήσεις ιμπρεσιονιστών.<<
      Αυτό λέμε. Ο αληθινός καλλιτέχνης γνωρίζει πρώτα την παράδοση, την οικειοποιείται, την μελετά, την αντιγράφει, ξέρει να την χειριστεί, ώστε να μπορέσει στην διαδρομή να την ανατρέψει. Αν είναι αυτός ο στόχος του δηλαδή.

      Διαγραφή
    2. George Floudas
      συγνώμη που επιμένω αλλά ήδη το «θα πρέπει να» το θεωρώ αντικαλιτεχνικό.

      Epameinondas William Katanas
      Το ραπ σαν ένα από τα 4 στοιχεία του χιπ.χοπ ξεκίνησε με djs και mcs χωρις κανένα μουσικό όργανο, απο μη μουσικούς.
      Αυτό δεν τους εμπόδισε να κάνουν πρωτοποριακή μουσική και μουσικοί όπως ο Miles Davies συμπορεύθηκαν μαζί τους. Η φαληριμενη blue note ξαναζωντανεψε από αυτούς που Κόβανε κλεβανε και ραβανε και έφτασε στα αυτιά γενεών που δεν ήξεραν καν ότι υπήρχε .
      Ντανσας φαίνεται απαξιωτικός χαρακτηρισμός , ίσως και να μην το εννοείς, δικό σου θέμα καθαρά όπως και να χει.
      Λίγοι djs ντανσαδες κάνουν μουσική , η συντριπτική πλειοψηφία παίζει κομμάτια ή προσλαμβάνει engineers και μουσικούς να τους γράψουν έργα.
      Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η μουσική εξαρτάται από την τεχνολογία για να εξελιχθεί.
      Ο engineer παραγωγός των beatles δήλωσε ότι η μουσική άλλαξε με την ανακάλυψη της τετρακαναλης και οι ίδιοι σχεδόν κόψανε τα live γιατί βρήκανε νόημα στην παραγωγή με τις δυνατότητες για εφέ που τους έδινε η τετρακαναλης και αμέσως μετά η οχτακαναλη .

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Απάντησα σε όλα όσα θέτεις, σε προηγούμενα σχόλια. Το να συγκρίνουμε τους Beatles με τους DJs είναι ιεροσυλία. To ραπ υπάρχει από το '60 και δεν ξεκίνησε από τους DJs.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον George Floudas
      έγραψα
      >>Για να ανατρέψεις μια κατάσταση θα πρέπει να γνωρίζεις την παράδοσή της<<
      και μου απαντάς
      >>συγνώμη που επιμένω αλλά ήδη το «θα πρέπει να» το θεωρώ αντικαλιτεχνικό.<<;
      Λυπάμαι. Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Εγώ καλλιτέχνη δεν θα αποκαλέσω το κάθε βούρλο, τον κάθε άσχετο, που θέλει να τον εκλάβουμε ως "πρωτοποριακό" κιόλας, επειδή έτσι... ξύπνησε ένα πρωί. Σταματώ εδώ την κουβέντα, γιατί δεν έχει πλέον κανένα νόημα (για μένα).

      Epameinondas William Katanas
      Στο ποστ σου συμφωνώ , δεν είναι δυνατόν ο βαν μπουρεν να συγκριθεί με τον Παπαθανασίου , τι να λέμε τώρα.
      Όμως και κάποιοι djs έχουν κάνει σούπερ μουσική. Ακόμη και ντανσαδες .
      Ούτε διαφωνώ απόλυτα με το θέμα σύγκρισης που αναφέρεις πιο πάνω .
      Άλλα βέβαια θα συζητούσαμε αν ήτανε μαύρος ο θεός που μας κυβερνούσε
      Το ραπ υπήρχε πάντα αν πούμε ότι είναι απαγγελία , σου έγραψα το 1 ποστ για να σου πω πως κατά τη γνώμη μου μουσική χωρίς να είσαι μουσικός γίνεται και μάλιστα καλή .

      Nikos Filippaios
      Να σημειώσω επίσης πως είναι διαφορετική η ιδιότητα του DJ (disk jockey) που αλλάζει τραγούδια, τα μιξάρει και, στην πιο ακραία περίπτωση, επεμβαίνει σε αυτά ελάχιστα, ενώ κάνει το πρόγραμμά του και του παραγωγού μουσικής, ο οποίος μέσα στο στούντιο κόβει και ράβει, δημιουργώντας από extended kai "dub" versions τραγουδιών ως νέα μουσικά έργα, ανασυνθέτοντας παλιότερα, μέσω samples κλπ. Τέλος, υπάρχουν και DJs-παραγωγοί που, ως ένα βαθμό, όλη αυτή την προαναφερθείσα ανασύνθεση την κατορθώνουν ζωντανά, ειδικά με τη συνδρομή της ψηφιακής τεχνολογίας.

      Epameinondas William Katanas
      Φώντας τώρα που το ξανασκέφτομαι , κάπου μέσα στη δεκαετία του 90 αποφασίσανε στην Αμερική ότι το πικάπ να θεωρείται μουσικό όργανο με κάποιες προϋποθέσεις . Άρα μάλλον δίκιο έχεις

      Διαγραφή
    3. Patritsopoulos Nikos
      ο vangelis ειναι απο μονος του σχολη

      Vassilis Serafimakis
      Μεγάλη αλήθεια αυτό που είπες γιά την διαφορά δημιουργικότητας μεταξύ μουσικοσυνθέτη και DJ - μιλώντας ΓΕΝΙΚΑ. Την έχω κάνει αυτή την κουβέντα και με DJs και πάντα τσακωνόμουνα (εκτός από μία περίπτωση) διότι νομίζουν ότι μία τέτοια ιεράρχηση τούς υποτιμάει.

      Sakis Bwanas
      καμμία υποτίμηση - δεν μοαινουν σε καμμία ζυγαριά. Είναι σαν να συγκρίνεις ζωγράφο με γλύπτη ή συγγραφέα με σεναριογράφο.

      Vassilis Serafimakis
      δεκτή η παρατήρηση.

      Manolis Stavroulakis
      Καλημέρα Φώντα!
      Γενικά μιλώντας δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη αλλά είναι λάθος σου να χρησιμοποιείς (άθελά σου;) τον όρο dj απαξιωτικά. Ξέρω για τις γνώσεις σου οι οποίες είναι σεβαστές (γι’αυτό και είμαστε διαδικτυακοί φίλοι) αλλά δε νομίζω να έχεις εντρυφήσει στην μουσική του Van Buuren - γιατί είναι μουσικός και καλλιτέχνης, με αρκετούς δίσκους στο ενεργητικό του, άρα όχι “dj” μόνο όπως λες. Αν κάνω λάθος και τον γνωρίζεις καλά θα ήθελα να μου/μας πεις (αν θες προφανώς) κάτι που σ’αρέσει, κάτι που εκτιμάς ας πούμε στη δουλειά του και αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο τι σε κάνει να τον ακυρώνεις έτσι απλά.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      >>είναι λάθος σου να χρησιμοποιείς (άθελά σου;) τον όρο dj απαξιωτικά.<<
      αν αυτό είναι το μόνο που κατάλαβες από το ποστ, τότε λυπάμαι πολύ - δεν έχω να πω τίποτ' άλλο. Σου προτείνω δε να διαβάσεις και τα επεξηγηματικά σχόλιά μου (περί Τέχνης, ανατροπών, Ντυσάν κ.λπ.). Αν βρεις εκεί απαντήσεις έχει καλώς. Αν δεν βρεις, δεν τρέχει τίποτα. Καλημέρα.

      Manolis Stavroulakis
      μα τα διάβασα και γι'αυτό έκανα το σχόλιο. Ο Ντεσάν και ο Πικάσο που συζητάτε πιο πάνω δεν έχουν σχέση με αυτό που ρωτάω εγώ - εκτός αν θεωρείς ότι ο κάθε καλλιτέχνης ηλεκτρονικής μουσική ςπρέπει σώνει και καλά να περάσει από progressive rock και soundtracks πριν έχει το ελεύθερο να γράψει σύγχρονη electronica. Και ξεκίνησα μάλιστα το σχόλιο μου τονίζοντας τη διαφορά των μεγεθών, απλά στην ανάρτησή σου απομόνωσες απαξιωτικά την μία ιδιότητα αυτού του καλλιτέχνη και εύλογα ρωτάω αν γνωρίζεις το έργο του πριν θυμώσεις με το άρθρο. Μόνο αυτό. Προφανώς δεν θέλεις ν'απαντήσεις, σεβαστό. Καλή συνέχεια!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν θύμωσα με τίποτα. Δεν ενδιαφέρομαι να πω τίποτ' άλλο πέραν του ποστ. Κακώς είπα και όσα είπα στα σχόλια

      Nikos Filippaios
      Μα, και οι σύγχρονοι σημαντικοί καλλιτέχνες της electronica συνθέτουν μουσική, ως ένα βαθμό, με τον κλασικό τρόπο, καθώς είναι μουσικοί οι ίδιοι. Να αναφέρουμε παραδείγματα; Floating Points, Caribou, Bonobo, Nicolas Jaar κλπ. Γενικώς, θεωρώ πως, αν δεν ξέρεις μουσική και δεν συνθέτεις, δεν γίνεται να εξελιχθείς ως καλλιτέχνης, όσο κι αν αξιοποιείς samples, loops και γενικώς τις δυνατότητες της τεχνολογίας.

      Jimmy Musicfan
      τι είναι όλα αυτά ονόματα από coctails;;;;;

      Παναγιώτης Μπικάκης
      Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, ανάλογα το κοινό που απευθύνονται και η έμφαση στον καλλιτέχνη. Επίσης ο dj έχει ανάγκη προβολής ακόμα ο οποίος, βέβαια, αν την πόσταρε ο ίδιος θα έγραφε: "Με τον θρύλο....."

      Zois Chalkiopoulos
      Συντομα ερχεται συνεργασια του Vangelis με Ελληνα καλλιτεχνη. Υπομονη.

      Διαγραφή
    4. Spyros Diastimikos
      Γίναν οι εργολάβοι, αρχιτέκτονες.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Tι εργολάβοι; Γι' αυτούς που φτιάχνουν σπιτάκια με lego λέμε...

      Stathis Nikokavouras
      ελα φωντα μου...εισαι καλα...?εγω περφεκτ....μολις ξυπνησα και διαβασα οτι ειμαι καλιτεχνης...το ειπα και στην γυναικα μου που με γνωρισε οταν ημουν DJ ,και αυτη μου εριξε μια καλη με δεκα δακτυλα με μουτζωσε και συνεχισε να ραβει ενα πουλοβερακι μουρλια..ρε τι παθαινουμε στα γεραματα...οι ντουπου ντουπου[γιατι ολοι οι djs των τελευταιων 25 χρονων ετσι ειναι ] καλιτεχνες...ειδικα εκει που γυριζουν με παθος τα κουμπια και κοβουν τα μπασα και μετα τις μεσαιες ειναι καλιτεχνια.σε μια ανυπαρχτη μουσικη μπουμ μπουμ μπουμ με συνχρονα μηχανηματα που σου δειχνουν ποσες στροφες ειναι το καθε κοματι και αμεσως εχεις βρει το επομενο .καποτε στηβαμε το κεφαλι για να βρουμε τι ταιριαζει οχι μονο σε μουσικη αλλα και στιχο .δεν γινεται να παιζεις ενα κοματι που λεει σε μισω και το επομενο να λεει σε αγαπω ...καλιτεχνης .αχαχαχαχα..δεν αντεχω ρεεεεεεεε τα χαπια μου...δεν υπαρχει και αστυνομια μουσικης να βαλει μεσα καμια 100 ετσι για ξεκινημα ....ακου καλιτεχνης...ημαρτον....απλα μουσικη παιζαμε...καποιων αλλων....με σεβασμο......που βγαζαμε μεροκαματα τεραστια για την εποχη ...με μουσικη αλλων................αυτα.......

      Vagelis Papageorgiou
      Από τη στάση σώματος και τα χαμόγελα, φαίνεται πως υπάρχει αλληλοεκτίμηση και αν μη τι άλλο σεβασμός από τον Ολλανδό. Συγκρίσεις δεν νομίζω πως ωφελούν σε κάτι. Μπορείς να απολαύσεις και τους δύο αν είναι της αρεσκείας σου, όπως π.χ. εγώ ακούω ευχάριστα Βιβάλντι και Stooges ή Pink Floyd ανάλογα την ώρα και τα κέφια μου.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μην κάνετε άκυρα σχόλια συνέχεια. Έλεος κάπου... Εδώ γράφουμε γι' αυτό που έγραψε το Πρώτο Θέμα. Όχι για το αν ο Vangelis εκτιμά τον Ολλανδό ή αν ο Ολλανδός εκτιμά και πόσο τον Vangelis κ.λπ. Όλα αυτά που διάβασα εδώ πέρα δεν αφορούν στο ποστ, αλλά σε κάτι άλλο.

      Vagelis Papageorgiou
      Νομίζω Φώντα πως το Πρώτο Θέμα είναι ανάξιο σοβαρής κριτικής εν γένει. Προτιμώ να ακούσω απόψεις ή συμπεράσματα για την φωτο από άλλους εξού και είπα(έγραψα) τα δικά μου.

      Rigas Diplas
      Γενικά το "πρώτο θέμα"
      Είναι φυλλάδα της τελευταίας βοθρότρυπας
      Από την ίδρυσή της.

      Λεωνίδας Μανδαλώζης
      το κοινο του πρωκτουθεματος ξερει τον buuren και οχι τον Vangelis.
      Επισης το ποστ ηταν του Αρμιν, οχι του Vangelis.
      Μην περιμενουμε σοβαρη μουσικο ενημερωση απο βοθρους ομως...

      Jimmy Musicfan
      χαχα, τον ξερει η μάννα του αυτόν;;; σαράντα χρόνια συλλέκτης πρώτη φορά τον ακούω

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      https://www.discogs.com/artist/9070-Armin-van-Buuren
      Armin van Buuren

      Jimmy Musicfan
      και λοιπόν; και σκυλάδικα και ντεθ μεταλ υπάρχουν εκεί

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Επειδή είπες ότι δεν τον ξέρει η μάνα του. Όλοι τον ξέρουν, είναι φίρμα στο χώρο με τεράστια δισκογραφία.

      Karl Bulsaras
      Καλά, ο Vangelis είναι παίκτης «ηλεκτρονικής» μουσικής; Αυτό δεν είναι το μείζον;

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ περί U-Roy...

    Fotini Pa-trou
    Σπουδαίος ο U-Roy με πολύ γερά album ειδικά στα 70s. Να θυμίσω πως από τα μέρη της Καραϊβικής ''έφυγε'' πρόσφατα (15/2) και ο μεγάλος Johnny Pacheco, Δομινικανός μουσικός και κυρίως ιδρυτής της Fania records. Τρομερή ετικέτα στη Νέα Υόρκη των 60s, 70s

    Chourdakis Kostas
    Στο τοπ 10 των σημαντικοτερων μορφών της τζαμαϊκανής σκηνής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Φώτη Δήμα...

    George Floudas
    Έκανε το μεγάλο λάθος. Και κατέστρεψε την καριέρα του. Και δεν ξέρω αν το μετάνιωσε και πότε.
    Αυτό πάντως είναι υπερκομματάρα:
    https://youtube.com/watch?v=FMTRZVWdhdQ&feature=share
    ΜΑΡΑΚΑΙΜΠΟ - ΦΩΤΗΣ ΔΗΜΑΣ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν ξέρουμε αν μετάνιωσε ή δεν μετάνιωσε, γιατί ο ίδιος δεν μίλησε ποτέ από το 1968 και μετά.

    George Floudas
    κυκλοφορεί η φήμη. Δε μπορώ να είμαι σίγουρος. Νομίζω ο γιος του το έχει πει. Και πάλι, με επιφύλαξη.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα είχε πει στο δισκορυχείον (ο γιος του). Και είχε πει ακριβώς πως ο πατέρας του δεν συζητούσε τίποτα, ούτε με την οικογένειά του.

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Σε παρόμοιες περιπτώσεις εκείνος που αποφασίζει είναι η εταιρία και ο συνθέτης. Ο τραγουδιστής είναι τρίτος τροχός της αμάξης. Ιδιαίτερα όταν είναι εξαρτημένος επαγγελματικά.
    Και το άλλο: αυτές οι παραγωγές χρηματοδοτούνται από τον κρατικό μηχανισμό. Η προπαγάνδα...

    Vassilis Serafimakis στον George Floudas
    καρδιά γιά την κομματάρα. Αδιαφορώ γιά τα ...φρονήματά του. Εκείνο το "έπος" αντιστασιακών που βγήκε στο κλαρί όταν έφυγε η χούντα με είχε αηδιάσει απίστευτα. Κάτι σαν τους Γάλλους μετά την Κατοχή (οι περισσότεροι συμβιβασμένοι ή δοσίλογοι) που κυνήγησαν με μανία κάτι κοριτσάκια ερωμένες Γερμανών, γιά την "τιμή τής Γαλλίας" και να ξεπλύνουν τη δική τους δειλία.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Vassilis Serafimakis
    Γενικά δεν πρέπει να λέγονται αυτά, χωρίς να μιλάμε με ονόματα. Στο τραγούδι, στην Ελλάδα (άσε τη Γαλλία, δεν μας ενδιαφέρει εδώ) τα πράγματα είναι γνωστά για όλους. Υπήρχαν άνθρωποι που το έργο τους κυνηγήθηκε επί χούντας (και οι ίδιοι φυσικά) και μετά απ' αυτήν έπρεπε να βγει προς τα έξω. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Όλοι ξέρουμε τι έκανε ο Α, ο Β ή ο Γ, γι' αυτό και τα γενικόλογα κάνουν κακό (και ρίχνουν νερό στο μύλο της αντίδρασης). Εν προκειμένω ο Δήμας, δεν ξανατραγούδησε μετά το 1968, ενώ θα μπορούσε επί χούντας τουλάχιστον, όλα τα επόμενα χρόνια (μέχρι τα μέσα του '74), να κάνει τεράστια καριέρα. Πώς, τι, γιατί δεν..., μόνον αυτός το ήξερε - και το πήρε μαζί του.

    Sakis Bwanas στον Vassilis Serafimakis
    χωρίς ονόματα αυτά που αναφέρετε δεν στέκουν. Επίσης, ποιος ήταν αντιστασιακός στη χούντα το γνωρίζουν οι ίδιοι οι αντιστασιακοί. Σπόντες και γενικεύσεις τύπου "γεμίσαμε αντιστασιακούς" τις κάνανε μόνον αυτοί που στην χούντα ήταν στον καναπέ, σαν την αλεπού με την κομμένη ουρά που προσπαθούσε να πείσει τις άλλες αλεπούδες ότι είναι η νέα μοδα

    Vassilis Serafimakis
    τις κάνω κι εγώ αυτές τις γενικεύσεις κι είναι απόλυτα δικαιολογημένες. Σιγά μην κάτσω ν'απαριθμώ περιπτωσιολογικά! Είδα με τα ματάκια μου τι έγινε.
    Στην Ελλάδα υπήρξε αντίσταση κατά τών Απριλιανών από σχετικά λίγα άτομα. Μετά την πτώση τους αυτοί οι λίγοι γίνανε εκατοντάδες χιλιάδες. Αυτοί που ήταν στον καναπέ ήταν το 90% τού κόσμου - κι από αυτούς γεννήθηκαν οι όψιμοι αντιστασιακοί. Το να μην αναγνωρίζομε αυτό το (κλασσικό άλλωστε φαινόμενο, και το '21 επισυνέβη) κάνει απλά κακό στούς πραγματικούς ήρωες αντιστασιακούς τούς οποίους όλοι οι δήθεν τούς κατεβάζουν στο επίπεδό τους.

    Sakis Bwanas
    για την τιμή των αντιστασιακών οι μόνοι αρμόδιοι να μιλήσουν, να ονοματίζουν και να ψέξουν είναι οι ίδιοι. Όλοι οι υπόλοιποι είναι δεξιοί καναπεδακηδες (δικαιολογημένη γενίκευση εμού ως 55άρη...) και τύποι που το αντιαριστερο κόμπλεξ τους το μεταμφιεζουν σε μίρλα για την "κουλτούρα της Μεταπολίτευσης" και την "ιδεολογική ηγεμονία" της αριστεράς (λες κι αυτοί δεν δερνανε π.χ. αναρχικούς αλλά το κάνανε μόνο οι κνιτες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Vassilis Serafimakis
      Δεν λες τίποτα με αυτά. Και τα λόγια σου είναι τελείως αποπροσανατολιστικά. Λες κι εδώ πέρα είπαμε ότι αντίσταση έκανε όλη η Ελλάδα. Εγώ δεν αδιαφορώ για τα φρονήματα κανενός, όπως εσύ (έτσι έγραψες παραπάνω), και δεν αδιαφορώ και για τα φρονήματα του Φώτη Δήμα. Και το ότι ο τραγουδιστής αυτός είπε τον ύμνο της χούντας είναι ένα μαύρο, ένα κατάπτυστο γεγονός στην καριέρα του. Για μένα ο Δήμας επιβιώνει συνειδησιακά, επειδή σταμάτησε να τραγουδάει αμέσως μετά απ' αυτό. Κι επειδή δεν μίλησε ποτέ από τότε για το θέμα θέλω μέσα μου να πιστεύω ότι το μετάνιωσε, το θεώρησε βαρύ, και τιμώρησε δι' αυτού του σκληρού τρόπου (με το να σταματήσει να τραγουδά) τον εαυτό του.

      George Floudas
      ακριβώς!

      Vassilis Serafimakis στον Sakis Bwanas
      όλοι οι υπόλοιποι στην Ελλάδα πλην τών αντιστασιακών ήταν και είναι "καναπεδάκηδες"; ΟΚ, I rest my case.

      Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      γιά τον Γιώργο Οικονομίδη δηλαδή ποιά είναι αντίστοιχα η άποψή σου;

      Sakis Bwanas στον Vassilis Serafimakis
      συ είπας...

      Vassilis Serafimakis
      άμα σκεφτείς με περισσότερη νηφαλιότητα θα δείς ότι το να απαξιώνεις ένα ολόκληρο λαό πλην μίας μειοψηφίας είναι θεμελιώδες λογικό και ιδεολογικό λάθος.
      Αναπόδραστα, εδώ θυμόμαστε Μπρεχτ:
      "...ο λαός έχασε την εμπιστοσύνη της κυβέρνησης, και δεν μπορεί να την ξανακερδίσει παρά μονάχα με διπλή προσπάθεια. Δεν θα΄ ταν τότε πιο απλό, η κυβέρνηση να διαλύσει το λαό και να εκλέξει έναν άλλον;"

      George Floudas στον Vassilis Serafimakis
      η χρήση μελοδραματικών εκφράσεων - «θεμελιώδες λάθος», «αναπόδραστα» - και ο διδακτισμός του περιεχομένου αποτελούν «αναπόδραστα, θεμελιώδες λάθος».
      Ας χαλαρώσουμε λίγο.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Vassilis Serafimakis
      Ο Οικονομίδης ήταν στο ΕΑΜ και επί χούντας (όταν έγραφε τον ύμνο, τους στίχους) έκρυβε κομμουνιστές στο σπίτι του (επειδή ήταν υπεράνω υποψίας). Έτσι υποστηρίζει η κόρη του. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, πάντα. Ή όπως φαίνονται μόνο... Το ότι συνεργάστηκε με την χούντα στις Ολυμπιάδες εγώ δεν το θεωρώ ιδιαιτέρως μεμπτό, καθώς στη συγκεκριμένη διοργάνωση είχαν συνεργαστεί και οι Κώστας Γιαννίδης, Ζακ Ιακωβίδης, Αλέκος Λειβαδίτης, Ίων Νταϊφάς, Μακώ Γεωργιάδου, Τάκης Αθηναίος, Κώστας Κλάββας, Μανώλης Καστρινός, Γιώργος Τζαβέλλας, Γιώργος Χατζηνάσιος, Τάκης Μουζενίδης, Γιώργος Κατσαρός, Κώστας Πρετεντέρης, Γιάννης Μαρής και άλλοι πολλοί. Ήταν ένα καλλιτεχνικό γεγονός. Κάπως σαν το Φεστιβάλ Κινηματογράφου ή Τραγουδιού στη Θεσσαλονίκη (που είχαν ξεκινήσει πριν τη χούντα εννοείται, αλλά κάτω από διορισμένες χουντικές διοικήσεις συνέχιζονταν και επί επταετίας). Το ότι έγραψε τους στίχους στον χουντικό ύμνο είναι φυσικά κατάπτυστο.

      Vassilis Serafimakis
      ε, αυτά λέω κι εγώ. Σπάνια είναι στη ζωή τα πράματα "ή μαύρο ή άσπρο".
      Ή "Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, πάντα. Ή όπως φαίνονται μόνο".

      Vassilis Serafimakis στον George Floudas
      μα δεν είμαι σε θέση να διδάξω κανένα. Ο 'διδακτισμός' είναι υποκειμενική κρίση οπότε δεν έχω να πώ κάτι. Το δε 'αναπόδραστα' αφορά αυτό που εγώ θυμήθηκα και κανέναν άλλο.
      Αλλά γιά το 'θεμελιώδες λάθος, δεν αλλάζω τίποτα διότι επιμένω ότι είναι εντελώς παράλογο να λέμε έτσι εύκολα ότι μία μικρή μειοψηφία σκέφτεται σωστά κι όλοι οι υπόλοιποι, εκατομμύρια κόσμου, σκέφτονται λάθος. Κρατείστε την άποψή σας ότι έτσι ήταν επί χούντας κι εγώ την δική μου.

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Vassilis Serafimakis
      Πού κολλάνε τώρα αυτά, γιατί έχασα το point. Βασικά εσύ λες "Αδιαφορώ γιά τα ...φρονήματά του", κι εγώ λέω ότι δεν αδιαφορώ για τίποτα. Όλα τα ζυγίζω και όλα τα υπολογίζω.

      Thodoris Nikolaou
      Υπέροχος, όπως και το τραγούδι!
      Πρωινή ανακάλυψη, ευχαριστώ σας κύριε Φώντα!

      Vassilis Serafimakis
      (Τι θα γίνει με σένα, κε Φώντα; Θα μάς τελειώσουν τα ΕΥΓΕ και πρέπει να παραγγέλνομε!) Εύγε γιά μία ακόμα φορά.
      Εδώ, ευκαιρίας δοθείσης, το γνωστό κομμάτι από ταινία. Πού γυρίστηκε άραγε;
      https://www.youtube.com/watch?v=RYvOgrBQSsM
      Γιώργος Κατσαρός - Φώτης Δήμας, Μου 'κλεψαν δυο μάτια (1962)

      Takis Psaltis
      διαθέτω ,,,,,

      Dimi Dimitrakoudes
      Τον Δήμα τον σχολασαν κακήν κακώς, μάλλον ο ίδιος αγανάκτησε. Τον Κατσαρό όμως δεν τον άγγιξε κανείς..

      Asser Moissis
      Τι είναι crooner?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      "a singer, typically a male one, who sings sentimental songs in a soft, low voice."

      Διαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Έπαιζε συνεχώς θέατρο και μάλιστα πρωταγωνιστικό ρόλο ωσάν εκείνη την ώρα να βρισκόταν στο σανίδι."...

    Ferris Costas
    Εδώ συνέδεσε την "Υποκριτική Τέχνη" με την Υποκρισία... Τόσα ξέρει από θέατρο.

    Γιωργος Βουδουρης
    ..το concept ..ΝΔ="Ψυττάλεια" τρέχει με χίλια.. σε όλη την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ο Μητσοτάκης έκανε γενικό προσκλητήριο στον "αχόρταγο",.. το "φαταούλα", στο "ρουφήχτρα" και σε όλα τα βόθρο-λύματα της χώρας και, τα υποδέχτηκε στην "Πειραιώς" που αναβαθμίστηκε σε λοιμοκαθαρτήριο.. Αλί ..αλί και τρις αλί,.. που φώναζαν κλαίγοντας οι "Πέρσες" του Λιγνάδη ..στον Κούλη-αλλά δεν κατάλαβε-....το σκατό είναι πολύ.!

    Vassilis Serafimakis
    Συνοπτική μετάφραση: "Χάρις σε [κάποιες δεξιότητες] με ξεγέλασε."
    Συνεπώς, πάς σπίτι σου, απευθείας, χωρίς να περάσεις από την αφετηρία, διότι στην πολιτική, είπαμε, ΔΕΝ επιτρέπονται τα διάφορα "Δεν ήξερα!", "Δεν μου το είχανε πεί!", "Μάς ξεγέλασαν!", "Εγώ είχα καλές προθέσεις", κτλ.
    Κρίνεσαι εκ τού αποτελέσματος - και γιαυτό άλλωστε σε άλλες χώρες ο αρμόδιος γιά έναν τομέα υπουργός παραιτείται εάν κάτι σοβαρό και αρνητικό συμβεί στο πεδίο αρμοδιότητάς του ακόμα κι αν αποδεδειγμένα δεν είχε καμμία προσωπική ανάμειξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τιμή μόνο στους δωσίλογους και τους γερμανοτσολιάδες"...

    Panagiotis Bourazanis
    Ξεφτύλλες...Σάπιοι μέχρι το κόκκαλο...

    Dimitris Panayiotatos
    Όλα εξηγούνται!

    Yorgos Mouzakitis
    Όσοι δεν παραχωρούν την Μακεδονία στους σλαυβους είναι δωσίλογοι..
    Τουλάχιστον δεν είναι παράλογοι.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το "τιμή στους δωσίλογους" πάει αλλού, όχι "στους ελληνάρες, με τις σάρισες και με τους βουκεφάλες".

    Kostas Mouk
    Ξεχειλίζει "πολιτισμό" η δεξιά στη χώρα.. Ουγκανοπλαγιάδες και ανώμαλοι μια μείξη

    Νίκος Μπλέτσας
    Προσπάθησαν πάντως για τον πολιτισμό με . . ."εθνοκάθαρση " ! Εξορίες , φυλακίσεις , πολιτικές δολοφονίες , χούντα , αστυνομοκρατία ,παραπληροφόρηση ( ΜΜΕ ) , τρομοκρατία κλπ . Τι άλλο να κάνουν ; Ανικανοποίητοι αχάριστοι !

    Makis Kontizas
    Πρεπεις να εχεις πολα κιλα rhd για να εισαι και μπατριωτης και του πνευματος.Το τραγικο ειναι οτι ολοι αυτοι κοκορευονται οταν σκοραρουν.Αρα καμαρωνε αρα τα ξεραν και αλλοι.Φωντα προλαβαμε late 60's που με το κοιταγε και μονο κανα περαστικο αγορι θα τον πλακωνανε στο ξυλο τουλαχιστον 2-3 περαστικοι και 5-6 απο την καφετερια.Ο πρωτος μονο θα ειχε προλαβει να του πει το κλασσικο -Τι κοιττα ρε φιλε ? Και αμεσως μετα πολλες κλωτσιες.Με τα χερια δεν τους ακουμπουσαν απο την σιχασια.Απο αυτη την κολαση καταφεραμε και γλυτωσαμε τις φιλυσηχες αδελφουλες.You know με αισθηματα και ετσι.

    Γιωργος Βουδουρης
    ..σιγά μην έλειπε ..από τη μάζωξη των ξεβράκωτων, που αλλού θα έβρισκε τόσους και τόοοσο ξαναμμένους.???

    Antonis Kleidouchakis
    Καλά, από κανέναν η ανάγνωση, εσωτερική εκκαθάριση στο κόμμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ «Πατέρα, μάνα, δεν είχαν»...

    George Makris
    Το καλύτερο σχόλιο!

    Κώστας Οικονόμου
    Δωσιλόγους;;

    Michael Polychronis
    Είχαν, δυστυχώς

    Nick Rovas
    ΚΟΡΥΦΑΊΟ !!!

    Γιωργος Βουδουρης
    ..έχω ένα μήνυμα για την Ι. Μάνδρου, ..ήμουν στην Ζ' Γυμνασίου, ένα κοριτσάκι που μόλις είχε βγάλει το Δημοτικό έδειχνε γοητευμένη, ο θείος μου το παρατήρησε και με παρατήρησε, λέγοντας ..."πρόσεξε η ..Νταϊάνα..έχει πατέρα τον εισαγγελέα".! τόσο απλά κ. Μάνδρου από πότε όμως η εισαγγελία έκανε τα ελληνόπουλα "προγόνια" αφήνοντας ασύδοτους τους σοδομιστές.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Ας αναρωτηθούν όλοι εκείνοι που πιστεύουν ότι μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει απεργία πείνας"...

    Στέλιος Κραββαρίτης
    Η πλέον σιχαμένη στο κατάλληλο πόστο.

    Nikos Zozos
    Κι έχει αποδεχτεί (η κοινωνία) αδιαμαρτύρητα ακόμα και τα πιο παράλογα μέτρα, όπως ο εγκλεισμός από τις 6 τα ΣΚ!!! Και δεν κουνιέται φύλλο, ενώ η αντιπολίτευση σύσσωμη μούγκα στην στρούγκα.

    Vassilis Serafimakis
    Mία όχι ασήμαντη λεπτομέρεια αφορά το εξής θέμα, πέρα από τον όποιο συγκεκριμενο κρατούμενο: Η απάντηση Νικολάου αναφέρει ότι η συγκεκριμένη απόφαση τού αρμοδίου δημοσίου οργάνου δεν μπορεί να κοινοποιηθεί σε κάθε ένα από τούς άμεσα ενδιαφερομένους διότι περιέχει στοιχεία πού αφορούν "ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα" τών υπολοίπων!
    Πρόκειται γιά μεγαλοφυές εύρημα τού Ελληνικού δημοσίου. Σε κάθε απάντηση προς αιτούντα θα μπορεί πλέον να στοιβάζει απαντήσεις και σε άλλους γιά παρόμοιο θέμα, αρνούμενο να δώσει την συγκεκριμένη απόφαση τού αρμοδίου οργάνου - η οποία απόφαση έτσι δεν είναι δυνατόν νομικά να προσβληθεί!
    Δεν παιζόμαστε. (Και ξαναλέω, ειδικά γιά το συγκεκριμένο άτομο τρέφω απέχθεια.)

    Andreas Varangoulis
    Το ίδιο λέει ο ΓΓ του ΟΗΕ, το έχω πρόχειρο στα γαλλικά: '«Brandissant la pandémie comme prétexte, les autorités de certains pays ont pris des mesures de sécurité sévères et des mesures d'urgence pour réprimer les voix dissonantes, abolir les libertés les plus fondamentales, faire taire les médias indépendants et entraver le travail des organisations non gouvernementales», a regretté le chef de l'ONU dans son discours annuel devant le Conseil des droits de l'homme (CDH).'

    Stylianos Gabriel
    Και να σκεφτείς στα νιάτα της η συγκεκριμένη "πάλευε το σύστημα" απο τις τάξεις του ΑΝΤΑΡΣΥΑ μέχρι που "εκσυγχρονίστηκε" σαν τον Θεοδωρικάκο.

    Kostas Kingdomcome
    Ποσο αφελης,η απεργια πεινας δεν ειναι εκβιασμος,ελαχιστοι μπορουν να την πραγματοποιησουν,και ειναι ιδιαιτερα επωδυνη και επικινδυνη ειναι μια διαμαρτυρια και οχι εκβιασμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχόλια από το fb στο ποστ "Επαγγελματίας ρεμάλι..."...

    Irini Pitsoli
    Πιο επίκαιρος δεν θα μπορούσες να είσαι αγαπητέ Φώντα

    Michalis Matthaiou
    και κοντος.

    Dimosthenis Mavrochis
    "Ν αγιάσει η γόβα της Βατίδου" Κλεμμένο

    Vana Kavvadia
    To the point as always, αγαπητε Φώντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Κώστα Βάρναλη...

    Christos Tzitzimikas
    έτσι!!!

    Michalis Matthaiou
    Α γεια σου.

    Korn Diam
    Τι γεια σου και ετσι; Μετα απο εναν αιωνα τα πραγματα ειναι τρισχειρωτερα! Σπουδαιος ποιητης αλλα με την προφητεια δεν το' χε!

    Michalis Matthaiou
    Κορνήλιε το "γεια σου" ήταν για την αναφορα του στην σαπίλα του κατεστημενου και την διάθεση του για αγώνα και δη απο την εξορία του Αη Στράτη το 1935 και όχι για την ιδιότητα του ως νεος Νοστραδαμος την οποια και ποτε δεν ισχυριστηκε.

    Korn Diam
    ενταξει.

    Konstantinos Diamantopoulos
    https://youtu.be/vP1aydB7wuw
    Γιώργος Μεράντζας - Οχτώβρης (Official Lyric Video HD)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πέθανε ο Lawrence Ferlinghetti, σχεδόν 102 ετών."...

    Dimosthenis Mavrochis
    "Jazz Canto Vol. 1" LP (1958 - World Pacific WP-1244)
    poem by Lawrence Ferlinghetti
    https://youtu.be/s4Ty_8Nw-CY
    Bob Dorough – Dog

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>Αντιθέτως, στην περίπτωση του Ferlinghetti (γενν. το 1919) η κατάσταση είναι περισσότερο χύμα και γι’ αυτό, ίσως, περισσότερο... επαναστατική. Κάτι το live στο Cellar club του San Francisco, κάτι η ορχήστρα, υπό τη διεύθυνση του τενορίστα Bruce Lippincott, η οποία στην «Αυτοβιογραφία» παίζει μόνον όταν σωπαίνει ο ποιητής, κάτι ο ίδιος ο Ferlinghetti με τον εντελώς εξωστρεφή τρόπο που απαγγέλει, όλα συνηγορούν προς την άποψη πως, εδώ, η βραδυά διοργανώθηκε για θαμώνες που... δεν είχαν και τόσο καλή σχέση με το βιβλίο και οι οποίοι σ’ ένα cafe – με ποτό, τσιγάρο, παρέα και κάποια μουσική συνοδεία – θα μπορούσε να δεχθούν με μεγαλύτερη άνεση τον ποιητικό λόγο. «Απόψεις», με μεγάλο θεωρητικό και πρακτικό περιεχόμενο... ώστε να έχουμε να λέμε 50 χρόνια αργότερα... <<
    >>Ποιες οι πολυτιμότερες; Εκείνη του βοκαλίστα, τραγουδιστή και πιανίστα Bob Dorough στο “Dog” του Ferlinghetti – κατ’ αρχάς για το πρόωρο ραπάρισμα και βεβαίως, για τον τρόπο που συνδέεται με την street ατμόσφαιρα του λόγου (ένα σκυλί που τρέχει ελεύθερο και το... πώς βλέπει τον κόσμο).<<
    https://diskoryxeion.blogspot.com/2010/03/jazz.html
    JAZZ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ

    Conta Dina
    από τα αλησμόνητα Δισκορυχεία. Μάθημα!

    Akis Ladikos
    R.I.P...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ποίημα "Come lie with me and be my love", είναι συγκλονιστικό.
    Και συγκινητικό.
    Και ροκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή