16/1/2022
Αλέκος Φασιανός (1935-2022)
Αλέκος Φασιανός (1935-2022)
Στις 24 Ιουλίου 2017 έγραφα εδώ πέρα πως... «η Ζωή Φυτούση,
που πέθανε χθες, και είχε μεγάλη φωνή, θα μπορούσε να είχε σβήσει από το λαϊκό
πάλκο ακόμη και τη Ρίτα Σακελλαρίου. Αυτό δεν είδα να το γράψει κανένας. Όλοι
μείνανε στα γνωστά και χιλιοδιαβασμένα περί Χατζιδάκι, Ξαρχάκου κ.λπ. Ok… Καλά
ήταν κι αυτά…».
Το πόσο μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια υπήρξε η Φυτούση, κάτι που δεν ήταν κοινό μυστικό στα σέβεντις, το διάβασα σε πρόσφατο βιβλίο, εκεί όπου σημαντικός μουσικός, που της πλέκει το εγκώμιο, γράφει πως, ουσιαστικά, αυτή η τεράστια τραγουδίστρια πέρασε ανεκμετάλλευτη από το λαϊκό πάλκο.
Εγώ θα πω και κάτι άλλο, ακόμη, για τη Ζωή Φυτούση. Πως ο σπουδαίος Κώστας Ψυχογιός, από τους ελάχιστους που είχαν αντιληφθεί τότε τις λαϊκές δυνατότητές της, «έκοψε κι έραψε» τον Κώστα Καφάση πάνω στο πατρόν της.
https://www.youtube.com/watch?v=3oZCQ9dlLdw
Το πόσο μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια υπήρξε η Φυτούση, κάτι που δεν ήταν κοινό μυστικό στα σέβεντις, το διάβασα σε πρόσφατο βιβλίο, εκεί όπου σημαντικός μουσικός, που της πλέκει το εγκώμιο, γράφει πως, ουσιαστικά, αυτή η τεράστια τραγουδίστρια πέρασε ανεκμετάλλευτη από το λαϊκό πάλκο.
Εγώ θα πω και κάτι άλλο, ακόμη, για τη Ζωή Φυτούση. Πως ο σπουδαίος Κώστας Ψυχογιός, από τους ελάχιστους που είχαν αντιληφθεί τότε τις λαϊκές δυνατότητές της, «έκοψε κι έραψε» τον Κώστα Καφάση πάνω στο πατρόν της.
https://www.youtube.com/watch?v=3oZCQ9dlLdw
14/1/2022
Ακούω το πάρα πολύ ενδιαφέρον καινούριο LP των Scoria, με ανέκδοτες ηχογραφήσεις της περιόδου 1989-90, που έβγαλαν πρόσφατα οι B-Other Side Records / Dark Liquid και θυμήθηκα κάτι που είχα γράψει το 1996 στο “Jazz & Τζαζ» (τεύχος #44), πριν από 26 χρόνια, για το τότε πολύ καλό CD τους «Ζωής Ένεκεν» στην Wipe Out! Records.
Για το νέο LP, το “B-Yond”, θα γράψω το επόμενο διάστημα στο blog κι εκεί θα αναφερθώ και στη γνωριμία μου με τον αείμνηστο Άγγελο Κακουράτο...
[βάζαμε και αστέρια τότε στις κριτικές, 3 στα 5 εδώ για τους Skωria, όπως γραφόντουσαν εκείνη την εποχή]
Ακούω το πάρα πολύ ενδιαφέρον καινούριο LP των Scoria, με ανέκδοτες ηχογραφήσεις της περιόδου 1989-90, που έβγαλαν πρόσφατα οι B-Other Side Records / Dark Liquid και θυμήθηκα κάτι που είχα γράψει το 1996 στο “Jazz & Τζαζ» (τεύχος #44), πριν από 26 χρόνια, για το τότε πολύ καλό CD τους «Ζωής Ένεκεν» στην Wipe Out! Records.
Για το νέο LP, το “B-Yond”, θα γράψω το επόμενο διάστημα στο blog κι εκεί θα αναφερθώ και στη γνωριμία μου με τον αείμνηστο Άγγελο Κακουράτο...
[βάζαμε και αστέρια τότε στις κριτικές, 3 στα 5 εδώ για τους Skωria, όπως γραφόντουσαν εκείνη την εποχή]
14/1/2022
Έφυγε από τη ζωή αναπάντεχα προχθές, στα 52 χρόνια του, ο Σπύρος Κατσιγιάννης. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με την μουσική σίγουρα θα θυμούνται τον Σπύρο από τα κείμενά του στα μουσικά περιοδικά, όπως και από τις ραδιοφωνικές εκπομπές του σε Rock FM, Jazz FM, Kosmos 93,6 ή όπου αλλού.
Ο Σπύρος υπήρξε και συνεργάτης του Jazz & Τζαζ μια εποχή, καλύπτοντας το χώρο του ethnic, όταν είχε σταματήσει να γράφει στο περιοδικό ο (αείμνηστος επίσης) Γιάννης Αδαλόπουλος.
Τον θυμάμαι ως έναν σοβαρό άνθρωπο, γνώστη αυτών των μουσικών και καλό γραφιά. Επίσης θυμάμαι την αγάπη που έτρεφε για τις πολεμικές τέχνες τότε, από εκείνη την εποχή, στο πρώτο μισό των 2000s, για τις οποίες πιάναμε κουβέντα, επειδή ερχόταν πάντα με φόρμες στο γραφείο, σαν από προπόνηση.
Αργότερα ο Σπύρος θα έμπαινε και σε άλλα πεδία, τεχνικών δύναμης και ενδυνάμωσης, και στα οποία εξ όσων διάβασα εσχάτως είχε διαπρέψει, με τους επαΐοντες να τον θεωρούν κορυφαίο (με παγκόσμια ρεκόρ κ.λπ.).
Μετά τον Μπάμπη Αργυρίου, μια δεύτερη συνεχόμενη, απώλεια ενός νέου ανθρώπου που πέρασε από το χώρο μας, αφήνοντας τα πατήματά του...
[Από ένα Jazz & Τζαζ του 2006 είναι το βιογραφικό που βλέπετε...]
Έφυγε από τη ζωή αναπάντεχα προχθές, στα 52 χρόνια του, ο Σπύρος Κατσιγιάννης. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με την μουσική σίγουρα θα θυμούνται τον Σπύρο από τα κείμενά του στα μουσικά περιοδικά, όπως και από τις ραδιοφωνικές εκπομπές του σε Rock FM, Jazz FM, Kosmos 93,6 ή όπου αλλού.
Ο Σπύρος υπήρξε και συνεργάτης του Jazz & Τζαζ μια εποχή, καλύπτοντας το χώρο του ethnic, όταν είχε σταματήσει να γράφει στο περιοδικό ο (αείμνηστος επίσης) Γιάννης Αδαλόπουλος.
Τον θυμάμαι ως έναν σοβαρό άνθρωπο, γνώστη αυτών των μουσικών και καλό γραφιά. Επίσης θυμάμαι την αγάπη που έτρεφε για τις πολεμικές τέχνες τότε, από εκείνη την εποχή, στο πρώτο μισό των 2000s, για τις οποίες πιάναμε κουβέντα, επειδή ερχόταν πάντα με φόρμες στο γραφείο, σαν από προπόνηση.
Αργότερα ο Σπύρος θα έμπαινε και σε άλλα πεδία, τεχνικών δύναμης και ενδυνάμωσης, και στα οποία εξ όσων διάβασα εσχάτως είχε διαπρέψει, με τους επαΐοντες να τον θεωρούν κορυφαίο (με παγκόσμια ρεκόρ κ.λπ.).
Μετά τον Μπάμπη Αργυρίου, μια δεύτερη συνεχόμενη, απώλεια ενός νέου ανθρώπου που πέρασε από το χώρο μας, αφήνοντας τα πατήματά του...
[Από ένα Jazz & Τζαζ του 2006 είναι το βιογραφικό που βλέπετε...]
13/1/2022
Για τον Μπαμπη Αργυρίου που έφυγε χθες από τη ζωή θα γράψουν άλλοι αρμοδιότεροι εμού. Άνθρωποι, που ήταν κοντά του και που συνεργάζονταν μαζί του.
Παρότι επικοινωνούσαμε από το 1985 και για τελευταία φορά πριν από δυο χρόνια περίπου, μ’ έναν ειλικρινή διάλογο εδώ στο inbox, δεν θέλω τώρα να πω πολλά, γιατί είμαι αληθινά στενοχωρημένος... Έχω γράψει εξάλλου διάφορα στο blog κατά καιρούς.
Πολύ κρίμα κι άδικο να φεύγει ένας νέος, ακόμη, άνθρωπος – ένας άνθρωπος που δεν σταμάτησε να προσφέρει στη μουσική, από διάφορες θέσεις, για σχεδόν 40 χρόνια. Εν ειρήνη...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2013/12/blog-post_13.html
Για τον Μπαμπη Αργυρίου που έφυγε χθες από τη ζωή θα γράψουν άλλοι αρμοδιότεροι εμού. Άνθρωποι, που ήταν κοντά του και που συνεργάζονταν μαζί του.
Παρότι επικοινωνούσαμε από το 1985 και για τελευταία φορά πριν από δυο χρόνια περίπου, μ’ έναν ειλικρινή διάλογο εδώ στο inbox, δεν θέλω τώρα να πω πολλά, γιατί είμαι αληθινά στενοχωρημένος... Έχω γράψει εξάλλου διάφορα στο blog κατά καιρούς.
Πολύ κρίμα κι άδικο να φεύγει ένας νέος, ακόμη, άνθρωπος – ένας άνθρωπος που δεν σταμάτησε να προσφέρει στη μουσική, από διάφορες θέσεις, για σχεδόν 40 χρόνια. Εν ειρήνη...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2013/12/blog-post_13.html
12/1/2022
Πριν από δυο μέρες αναφέρθηκα στον Γιώργο Βρασιβανόπουλο (1924-1998), επειδή έπαιζε στην καλή ή και πολύ καλή βιντεοταινία «Ένας Επικίνδυνος Άνθρωπος» (1990), στον καλύτερο μάλλον κινηματογραφικό ρόλο της καριέρας του (θεωρούμε και τις βιντεοταινίες κινηματογράφο, φυσικά, καθώς τις βλέπουμε και τις εξετάζουμε μέσα στο ίδιο πλαίσιο).
Ο Βρασιβανόπουλος το ’64, όταν έπαιζε στην «Χαροπαίχτρα», ήταν 40άρης, δεν ήταν 25άρης, γιατί, όταν ήταν 25άρης, το 1949, ήταν στην Μακρόνησο, καθώς «αναμορφωνόταν» στον «Νέον Παρθενώνα».
Αριστερός, τροτσκιστής, ο Βρασιβανόπουλος ασχολήθηκε με το θέατρο στο ξερονήσι, όπως είχε ασχοληθεί και ο Κατράκης, ο Καρούσος, ο Κούνδουρος, ο Βέγγος και άλλοι διάφοροι, καθώς είχε συμμετάσχει στις παραστάσεις «Μέρες Δίχως Τέλος» του Ευγένιου Ο’ Νηλ, «Γκόλφω» του Περεσιάδη, «Έμπορος της Βενετίας» του Σαίξπηρ, «Μπόρα» του Κωστή Βελμύρα και κάμποσες ακόμη – όπως μαθαίνουμε από τα έντυπα της Μακρονήσου «Η Φωνή της Πατρίδος», «Σκαπανεύς Μακρονήσου» κ.λπ.
Κάποια στιγμή, μάλιστα, ο Γιώργος Βρασιβανόπουλος, που είχε βρεθεί στο δεύτερο και τρίτο Τάγμα Σκαπανέων, είχε γράψει για τις περιπέτειές του σ’ εκείνο το... νησάκι του Αιγαίου…
«Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά κουβαλούσα πέτρα μοναχός μου, με τη συνοδεία ενός αλφαμιτάκου. Ανέβαζα την πέτρα ως κάποιο σημείο, την κατέβαζα και πάλι την ξανανέβαζα και πάει λέγοντας. Και με ξυπόλητο το ένα πόδι δεν ήταν καθόλου ευχάριστα. Κι αυτό το βλαχάκι πίσω μου όλο και μου ’δινε με τη ζωστήρα. Έκανε ζέστη. Σίγουρα ούτε σ’ εκείνον θα ’κανε κέφι ν’ ανεβοκατεβαίνει άσκοπα, μόνο και μόνο για να παρακολουθεί αν εκτελούσα σωστά το έργο, που μου είχαν αναθέσει. Έμοιαζε με αγωγιάτη, που καβάλα στο γαϊδούρι του ’δινε κάθε τόσο κι από μια, όχι δυνατή, αλλά έτσι, για να μην αποκοιμηθεί. Κι ο αλφαμιτάκος μου το ίδιο. Δεν μ’ έδερνε με κακία. Μόνο για να κου θυμίζει ότι έπρεπε να προχωράω. Το πόδι μου κόντευε να πληγιάσει. Κι εκείνο το “χάιδεμα” της ζωστήρας ήταν τόσο εξευτελιστικό.
Ξαφνικά δεν άντεξα. Γύρισα απότομα και ήρθαμε φάτσα με φάτσα. Τα μάτια μου πρέπει να είχαν γεμίσει χολή. Εκείνος τρόμαξε. Έκανε δυο βήματα πίσω. Του είπα μέσα από τα σφιγμένα δόντια μου: “Μη βαράς ρε!”. Ένοιωσα ότι είχε χεστεί πάνω του. Ίσως φοβήθηκε πως θα του ’φερνα την πέτρα που κουβαλούσα κατακέφαλα. Τόλμησε μόνο και μου είπε ξέψυχα: “Θα σε αναφέρω στη Διοίκηση”.
Τον κοίταξα για λίγο ακόμα και μετά του γύρισα τη ράχη και συνέχισα το ανέβασμα. Δεν τόλμησε να με ξαναγγίξει, μήτε και μου ’πε πως θα ’πρεπε ν’ ανοίξω το βήμα μου».
Αν ξαναδείτε τον «Γιαννάκη» στη «Χαρτοπαίχτρα» ξέρετε τώρα... για μια στιγμή και μόνο σκύψτε για λίγο το κεφάλι και κλείστε τα μάτια.
Μόνο δόξα και τιμή σε ανθρώπους που υπέφεραν για τις ιδέες τους, σ’ εκείνα τα εγκληματικά κάτεργα.
Πριν από δυο μέρες αναφέρθηκα στον Γιώργο Βρασιβανόπουλο (1924-1998), επειδή έπαιζε στην καλή ή και πολύ καλή βιντεοταινία «Ένας Επικίνδυνος Άνθρωπος» (1990), στον καλύτερο μάλλον κινηματογραφικό ρόλο της καριέρας του (θεωρούμε και τις βιντεοταινίες κινηματογράφο, φυσικά, καθώς τις βλέπουμε και τις εξετάζουμε μέσα στο ίδιο πλαίσιο).
Ο Βρασιβανόπουλος το ’64, όταν έπαιζε στην «Χαροπαίχτρα», ήταν 40άρης, δεν ήταν 25άρης, γιατί, όταν ήταν 25άρης, το 1949, ήταν στην Μακρόνησο, καθώς «αναμορφωνόταν» στον «Νέον Παρθενώνα».
Αριστερός, τροτσκιστής, ο Βρασιβανόπουλος ασχολήθηκε με το θέατρο στο ξερονήσι, όπως είχε ασχοληθεί και ο Κατράκης, ο Καρούσος, ο Κούνδουρος, ο Βέγγος και άλλοι διάφοροι, καθώς είχε συμμετάσχει στις παραστάσεις «Μέρες Δίχως Τέλος» του Ευγένιου Ο’ Νηλ, «Γκόλφω» του Περεσιάδη, «Έμπορος της Βενετίας» του Σαίξπηρ, «Μπόρα» του Κωστή Βελμύρα και κάμποσες ακόμη – όπως μαθαίνουμε από τα έντυπα της Μακρονήσου «Η Φωνή της Πατρίδος», «Σκαπανεύς Μακρονήσου» κ.λπ.
Κάποια στιγμή, μάλιστα, ο Γιώργος Βρασιβανόπουλος, που είχε βρεθεί στο δεύτερο και τρίτο Τάγμα Σκαπανέων, είχε γράψει για τις περιπέτειές του σ’ εκείνο το... νησάκι του Αιγαίου…
«Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά κουβαλούσα πέτρα μοναχός μου, με τη συνοδεία ενός αλφαμιτάκου. Ανέβαζα την πέτρα ως κάποιο σημείο, την κατέβαζα και πάλι την ξανανέβαζα και πάει λέγοντας. Και με ξυπόλητο το ένα πόδι δεν ήταν καθόλου ευχάριστα. Κι αυτό το βλαχάκι πίσω μου όλο και μου ’δινε με τη ζωστήρα. Έκανε ζέστη. Σίγουρα ούτε σ’ εκείνον θα ’κανε κέφι ν’ ανεβοκατεβαίνει άσκοπα, μόνο και μόνο για να παρακολουθεί αν εκτελούσα σωστά το έργο, που μου είχαν αναθέσει. Έμοιαζε με αγωγιάτη, που καβάλα στο γαϊδούρι του ’δινε κάθε τόσο κι από μια, όχι δυνατή, αλλά έτσι, για να μην αποκοιμηθεί. Κι ο αλφαμιτάκος μου το ίδιο. Δεν μ’ έδερνε με κακία. Μόνο για να κου θυμίζει ότι έπρεπε να προχωράω. Το πόδι μου κόντευε να πληγιάσει. Κι εκείνο το “χάιδεμα” της ζωστήρας ήταν τόσο εξευτελιστικό.
Ξαφνικά δεν άντεξα. Γύρισα απότομα και ήρθαμε φάτσα με φάτσα. Τα μάτια μου πρέπει να είχαν γεμίσει χολή. Εκείνος τρόμαξε. Έκανε δυο βήματα πίσω. Του είπα μέσα από τα σφιγμένα δόντια μου: “Μη βαράς ρε!”. Ένοιωσα ότι είχε χεστεί πάνω του. Ίσως φοβήθηκε πως θα του ’φερνα την πέτρα που κουβαλούσα κατακέφαλα. Τόλμησε μόνο και μου είπε ξέψυχα: “Θα σε αναφέρω στη Διοίκηση”.
Τον κοίταξα για λίγο ακόμα και μετά του γύρισα τη ράχη και συνέχισα το ανέβασμα. Δεν τόλμησε να με ξαναγγίξει, μήτε και μου ’πε πως θα ’πρεπε ν’ ανοίξω το βήμα μου».
Αν ξαναδείτε τον «Γιαννάκη» στη «Χαρτοπαίχτρα» ξέρετε τώρα... για μια στιγμή και μόνο σκύψτε για λίγο το κεφάλι και κλείστε τα μάτια.
Μόνο δόξα και τιμή σε ανθρώπους που υπέφεραν για τις ιδέες τους, σ’ εκείνα τα εγκληματικά κάτεργα.
12/1/2022
Βλέποντας τον αστείο Μακρόν να ξαναβγαίνει στην Γαλλία, στην Ιταλία τους «Παπαδήμους» να κάνουν σκληρό αντιλαϊκό κουμάντο, στην Ελλάδα τον Μητσοτάκη να παίζει φανερά λαβωμένος, αλλά κατά βάση χωρίς αντίπαλο, καθώς απέναντί του έχει κάτι φριχτά μηδενικά σαν τον Τσίπρα και τον Ανδρουλάκη, μόνο θλίψη και απογοήτευση σε πιάνει από αυτά που βλέπεις και κυρίως από εκείνα που έρχονται. Ευτυχώς που υπάρχει και η Τέχνη, έστω και τραυματισμένη, και που έχει τη δύναμη να μας τραβάει ακόμη από τον πάτο.
Βλέποντας τον αστείο Μακρόν να ξαναβγαίνει στην Γαλλία, στην Ιταλία τους «Παπαδήμους» να κάνουν σκληρό αντιλαϊκό κουμάντο, στην Ελλάδα τον Μητσοτάκη να παίζει φανερά λαβωμένος, αλλά κατά βάση χωρίς αντίπαλο, καθώς απέναντί του έχει κάτι φριχτά μηδενικά σαν τον Τσίπρα και τον Ανδρουλάκη, μόνο θλίψη και απογοήτευση σε πιάνει από αυτά που βλέπεις και κυρίως από εκείνα που έρχονται. Ευτυχώς που υπάρχει και η Τέχνη, έστω και τραυματισμένη, και που έχει τη δύναμη να μας τραβάει ακόμη από τον πάτο.
12/1/2022
Σημασία δεν έχει μόνο τι λες εσύ σε συνεντεύξεις, αλλά και ποιος σε ακούει, όπως και ποιος θα σε επιμεληθεί. Άμα δεν έχεις εξασφαλίσει τα δεύτερα, καλύτερα γραψ’ τα μόνος σου και δωσ’ τα τους έτοιμα.
Σημασία δεν έχει μόνο τι λες εσύ σε συνεντεύξεις, αλλά και ποιος σε ακούει, όπως και ποιος θα σε επιμεληθεί. Άμα δεν έχεις εξασφαλίσει τα δεύτερα, καλύτερα γραψ’ τα μόνος σου και δωσ’ τα τους έτοιμα.
11/1/2022
Πέθανε, χθες, ο Burke Shelley στα 71 του, μπασίστας και τραγουδιστής των Budgie.
Δεν ξέρω... αυτό το συγκρότημα, ποτέ δεν μου κάθισε καλά. Τους άκουγα από τις αρχές του ’80 –το πρώτο LP τους, που έφθασε στ’ αυτιά μου ήταν το “Impeckable” από το 1978–, αλλά μου φαίνονταν πάντα «δεύτεροι». Θεωρούνται βέβαια από τους «μεταλλάδες» θρυλικοί κ.λπ., επειδή βασικά επηρέασαν τα γκρουπ του NWoBHM (με πρώτους και καλύτερους τους Iron Maiden), αλλά εμένα ποτέ δεν με έπιασαν. Προτιμούσα τους Stray ας πούμε, τους Pluto κ.λπ. Στη δεκαετία του ’90, μάλιστα, είχα βρεθεί με τρεις-τέσσερις δίσκους τους, σε μια προσπάθεια να τους καταλάβω περισσότερο... αλλά δεν... για να μείνω τελικά μόνο με τον πρώτο, στην επανέκδοση της Repertoire. Απ’ αυτό το άλμπουμ, που είναι καλό και βασικά «σαμπαθικό», παίζει ένα κομμάτι στη μνήμη του Burke Shelley…
https://www.youtube.com/watch?v=KyjJ_IUzH4c
Πέθανε, χθες, ο Burke Shelley στα 71 του, μπασίστας και τραγουδιστής των Budgie.
Δεν ξέρω... αυτό το συγκρότημα, ποτέ δεν μου κάθισε καλά. Τους άκουγα από τις αρχές του ’80 –το πρώτο LP τους, που έφθασε στ’ αυτιά μου ήταν το “Impeckable” από το 1978–, αλλά μου φαίνονταν πάντα «δεύτεροι». Θεωρούνται βέβαια από τους «μεταλλάδες» θρυλικοί κ.λπ., επειδή βασικά επηρέασαν τα γκρουπ του NWoBHM (με πρώτους και καλύτερους τους Iron Maiden), αλλά εμένα ποτέ δεν με έπιασαν. Προτιμούσα τους Stray ας πούμε, τους Pluto κ.λπ. Στη δεκαετία του ’90, μάλιστα, είχα βρεθεί με τρεις-τέσσερις δίσκους τους, σε μια προσπάθεια να τους καταλάβω περισσότερο... αλλά δεν... για να μείνω τελικά μόνο με τον πρώτο, στην επανέκδοση της Repertoire. Απ’ αυτό το άλμπουμ, που είναι καλό και βασικά «σαμπαθικό», παίζει ένα κομμάτι στη μνήμη του Burke Shelley…
https://www.youtube.com/watch?v=KyjJ_IUzH4c
11/1/2022
Στο νέο Yellow Box, που κυκλοφορεί μόνο στα περίπτερα, γράφουμε για τα «Αδέσποτα Σκυλιά» του Σαμ Πέκινπα...
Στο νέο Yellow Box, που κυκλοφορεί μόνο στα περίπτερα, γράφουμε για τα «Αδέσποτα Σκυλιά» του Σαμ Πέκινπα...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τα "Αδέσποτα Σκυλιά" στο Yellow Box...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../yellow-box-11-2021...
YELLOW BOX τεύχος 11 (Δεκέμβριος 2021 – Ιανουάριος 2022)
Nikos Mitrogiannopoulos
εξαιρετική ταινία. Μεγάλος σκηνοθέτης
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Εδώ με τη θεά Susan George
Spyros Zoupanos
Τα έχουμε ξαναπεί βέβαια, ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑΙΝΙΑ!!!!!!
Nikos Mitrogiannopoulos
Αν δεν κάνω λάθος ο Πέκινπα χρησιμοποιούσε το τράβελινγκ μπακ μαζί με ζουμ ιν κινηματογραφώντας μια ομάδα ανθρώπων να καλπάζει. Αυτό δημιουργει την αισθηση πως προχωράνε χωρίς να φτάνουν πουθενά. Το γράφω από μνήμης, διάβασμα από αγγλικό βιβλίο πριν 20 χρόνια.
Ανδρέας Φουρλας
Suzan York;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Susan George
Γιώργος Δαραβίγκας
ίσως η καλύτερη ερμηνεία του Ντάστιν Χόφμαν κι αυτό οφείλεται στον Πέκινπα
Mitsi Vrasivanopoulou
Έξοχη ταινία, εξαιρετικός σκηνοθέτης!
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Budgie...
ΑπάντησηΔιαγραφήMpampis Kalogiannis
Αυστηρή γνώμη. Επηρεασαν και τη μιση αμερικανικη σκηνη, ενώ παραήταν heavy ακόμα και για τότε. Διασκευασμένοι από Metallica μέχρι Soundgarden. Anyways.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Συνθετικά δεν μου άρεσαν. Εύρισκα καλύτερα κομμάτια σε άλλα τέτοια συγκροτήματα.
Kwstas Agas
για να μην πούμε ότι ακόμη και οι Red Hot Chilli Peppers πάνω σε αυτούς βασίστηκαν ... Το υβρίδιο "ένα τραγούδι ξεκινάει με φανκ πινελιές και στα μισά του εισχωρεί καταιγισμός από χαρντ ροκ ακόρντα και ριφφς", πάνω στο οποίο οι RHCP έχτισαν μεγάλη καριέρα, ποιοι το ξεκίνησαν ?? Παράδειγμα το παρακάτω [που θα μπορούσε άνετα να βρίσκεται στη setlist π,χ του blood sugar sex magic] ... Σε ένα αλλο τραγούδι των RHCP [δεν θυμάμαι ποιο] άκουσα ΑΥΤΟΥΣΙΟ το ριφφ του breadfan ως "γέφυρα" ...
https://youtu.be/seOgoWc9Vz0
Budgie - Who Do You Want For Your Love
Kwstas Agas
... απλώς ο αείμνηστος είχε ένα ... ας πούμε "ελάττωμα": ήταν υπέρ το δέον σεμνός, ταπεινόφρων και άνθρωπος της διπλανής πόρτας ... Για να κάνεις τις μουσικές ιδέες και οράματά σου να γεμίζουν μεγάλα στάδια, πρέπει και "να το έχεις" ... Ο Burke ξεχείλιζε από μουσικές ιδέες, αλλά ... ήταν, όσον αφορά την προσωπικότητά του, ο σεμνός χαμηλών τόνων μουσικός για τα μικρά κλαμπς, τους μικρούς χώρους κλπ ... Ενώ οι Maiden, Metallica, Judas Priest, RHCP κλπ, που πάτησαν γερά πάνω στα μουσικά οράματά του, "το είχαν" το "ροκ αρένα" στο αίμα τους , γι' αυτό και έκαναν λαμπρές καριέρες παγκοσμίως ...
Mpampis Kalogiannis
το cant stop μηπως λες; Το who do you want for love λατρεία
Kwstas Agas
το βρήκα , μιας και ήδη άλλοι το επεσήμαναν και μάλιστα ... με σχετικό βιντεάκι στο ΥΤ! Το Around the world αρχινά με ΑΥΤΟΥΣΙΟ το ριφφ στο breadfan ...
https://youtu.be/guig19Xaf_Y?list=TLPQMTIwMTIwMjKq4F7tueaC4A
Around the World Red Hot Chili Peppers influenced by Budgie's Breadfan
Vasilis Papadatos
Συμφωνώ απόλυτα. Τι να πουν μπροστά στην βασική επιρροή του Steve Harris που ήταν οι Camel?
Kwstas Agas
στο Phantom of the opera - απ' τον πρώτο Iron maiden δίσκο - φαίνονται ξεκάθαρα οι Camel επιρροές ... όμως ... ακούστε στο παρακάτω τραγούδι των Budgie το γύρισμα του αείμνηστου πλέον Burke στο μπάσο στο 5:18' ...
https://youtu.be/xXqUCUc7Weo
Budgie - 04 - You Are The Biggest Thing Since Powdered Milk
.... και μετά ακούστε το γύρισμα στο μπάσο του Steve Harris στο phantom στο 3:22 .... ΣΧΕΔΟΝ πανομοιότυπα ... Έτσι αποδεικνύεται ότι οι Maiden είχαν ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΛΑ τους δίσκους των Budgie ...
https://youtu.be/h8IuFl3sMhk
Iron Maiden- Phantom Of The Opera
..... αλλά ακόμη και στο ARTWORK την ιδέα των Budgie επανέλαβαν οι Maiden ... Σε όλα σχεδόν τα εξώφυλλα των Budgie, απ' το πρώτο που αναρτά ο Φώντας μέχρι τον τελευταίο δίσκο τους αυτό βλέπουμε : Τον ... "ανθρωποποιημένο παπαπαγάλο" [παπαγαλάνθρωπο!!!] να εμφανίζεται σε όλες τις εκδοχές: καβαλάρης επαναστάτης / πολεμιστής / με διαστημική στολή / ιπτάμενος κλπ κλπ ... Ακριβώς αυτήν την ιδέα εφήρμοσαν και οι Maiden, με τον Eddie να εμφανίζεται στα εξώφυλλα των δίσκων τους σε ένα σωρό εκδοχές ...
Vasilis Papadatos
Δεν αντιλέγω. Απλά οι Camel είναι κλάσεις ανώτερο γκρουπ.
Vagelis Avgidis στον Kwstas Agas
που μοιαζει το phantom of the opera με camel?
Γιώργος Γιαννόπουλος
Αυτό κυκλοφορούσε στα 70ς αρκετά στην ελλάδα. Πράγματι "δεύτεροι" ακούγονταν από τότε.
https://www.youtube.com/watch?v=s3-l_T6AuNk
Budgie...Breadfan
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είχε μπει σ' αυτή τη συλλογή...
https://www.discogs.com/.../6450378-Various-Precious-Metal
Precious Metal (1980, Vinyl)
Kwstas Agas
ΔιαγραφήΕγώ τους Budgie τους λάτρευα απ' τα μαθητικά μου χρόνια [επειδή δεν έβρισκα το Bandolier τους, που το ένστικτο με παρακινούσε να το αποκτήσω, έκανα συμφωνία με τον συμμαθητή μου, που το είχε σε βινύλιο: "θα μου το γράψεις σε κασέτα κι εγώ θα σε αφήσω να αντιγράψεις απ' το τετράδιο μου την εργασία μου στα Νέα Ελληνικά" !!!]!! Κι αυτή τη στιγμή στα 50 μου, που εν τω μεταξύ κατάφερα να αποκτήσω και δίσκους τους, τους λατρεύω ακόμη περισσότερο ... Πιο πολύ "στην καρδιά μου" έχω το ντεμπούτο τους, που αναρτά ο Φώντας, κι αυτό επειδή η παραγωγή τους είναι "ημι-ερασιτεχνική", πρωτόλεια, δεν υπολείπεται και πολύ από demo ... Έτσι μού θυμίζει "τα δικά μου", όταν έβγαλα τον τόοοτε πρώτο δίσκο μου και, επειδή δεν ήξερα τίποτα, η παραγωγή του βγήκε ακατέργαστη και ημιερασιτεχνική [αμάθητοι οι Budgie στο ξεκίνημα τους / αμάθητος, ακόμη πιο πολύ, εγώ] ... Σε αυτόν τον δίσκο υπάρχει ... το μεγαλύτερο μικρό ροκ τραγούδι που έχει γραφτεί !!!
https://youtu.be/3Kh8xu7meTY
Everything In My Heart [2013 Remaster]
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σημασία δεν έχει μόνο τι λες εσύ σε συνεντεύξεις"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKonstantinos Zachopoulos
Την άγνοια του συντάκτη τονίζει ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι δεν έγραψε καν Dreadfull Dead αλλά πήρε την πρωτοβουλία να το πάει μονοκοπανιά το όνομα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Συνηθίζεται τώρα αυτό, τα κολλάνε τα ονόματα...
Konstantinos Zachopoulos
Εν τω μεταξύ, και επιμελητής να μην υπάρχει, πλέον τίποτα τέτοιο δεν δικαιολογείται: απλώς γκουγκλάρεις
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορεί να γκούγκλαρε την Doris Day και βαρέθηκε μετά. Δεν μπορείς να τα γκουγκλάρεις όλα. Πρέπει να ξέρεις και κάτι απ' έξω.
Konstantinos Zachopoulos
Την Dorisday θα εννοείς
Kostas Mouk
ρουκ ζουκ
Δημητρης Σαλτος
Εξαιρετικό όνομα για πανκ μπάντα dreadful dead. Μπράβο στο παιδί για την έμπνευση. Κανείς δεν την είχε στα 70ς/80ς δυστυχώς.
Nikos Athanassiu
60s...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εν τω μεταξύ όταν στον προφορικό λόγο πεις Jefferson, ή Jeffersons καλύτερα, αυτός που θα επιμεληθεί το, γραπτό πλέον, κείμενο οφείλει να γράψει Jefferson Airplane. Το να το αφήσεις σκέτο Jefferson ή Jeffersons δείχνει ότι είσαι άσχετος.
Takis Psaltis
έχει μείνει μάλλον από το πολύ σκέτο Zeppelin ,,,,, όμως εκεί κανείς δεν έλεγε "οι Led"
Vassilis Serafimakis
Δόκιμες απαντήσεις θεωρώ γιά J.A. είναι "Αirplane", και "J.A.". Γιά τούς Led Zeppelin, "Zep", και "Zeppelin". Δεν έχω δεί πουθενά "Jeffersons" ή "Zeps". Ειδικά στην Αμερική, δηλαδή στη χώρα τους, αποκλείεται να τούς έχει αποκαλέσει ποτέ κάποιος διότι υπήρχε ομώνυμη δημοφιλέστατη σειρά στη τηλεόραση, "The Jeffersons".
Ο πληθυντικός πάντως συνηθίζεται: The Fairports (Fairport Convention), κ.ά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μην το τραβάμε τώρα - δεν έχει κανένα νόημα. Εγώ το έχω δει πολλές φορές το Jeffersons. Ακόμη και γιατί υπάρχουν δύο Jefferson(s), οι Airplane και οι Starship.
Και φυσικά όταν κάποιος μιλάει για μουσική, σίξτις, ψυχεδέλεια, δυτική ακτή κ.λπ. και λέει για Jeffersons δεν γίνεται ο άλλος να νομίζει ότι λέει για τη σειρά. Μόνο άσχετος θα μπερδευόταν.
Για Led Zeppelin παίζει πολύ το Led Zep. Κι εγώ το χρησιμοποιώ συχνά. Ούτε Zep, ούτε σκέτο "Zeppelin".
Όλα αυτά στον προφορικό λόγο ή στον γραπτό που μοιάζει με προφορικό, όπως εδώ. Όχι σε άρθρα, βιβλία, γραπτές συνεντεύξεις κ.λπ.
Και όπως έχω γράψει και παλιότερα: Περαιτέρω εκνευρίζομαι όταν βλέπω σε (ελληνικά) βιβλία, αλλά και γενικότερα, να γράφεται «φλάουερ πάουερ» και όχι “flower power”, όταν την ίδια στιγμή η μεταφράστρια γράφει “per se” και όχι «από μόνο του». Το ίδιο και για τα: «Χαρούμενους Φαρσέρ» αντί για “Merry Pranksters”, «Θεία Μόλι Τζάκσον» αντί για “Aunt Molly Jackson”, «σκιφλ» αντί για “skiffle”, «Φιλ Οκς» αντί για “Phil Ochs”, «Λιντμπέλι» αντί για “Lead Belly”, «Ρίτσαρντ Φαρίνα» και όχι «Ρίτσαρντ Φαρίνια» (όπως είναι το σωστό) αντί για “Richard Fariña”, «τραγούδια διαμαρτυρίας με επίκαιρη θεματολογία» αντί για “topical songs”, «Μπιτλομανία» αντί για “Beatlemania”, «Άγιοι Βλάκες» αντί για “Holy goofs” κ.λπ.
Επίσης υπάρχουν διαφόρων ειδών λάθη. Να μερικά: «ίδια» αντί «ίδιας» (σε κάποια σελίδα), “Eve of Distraction” αντί για “Eve of Destruction”, «22 Νοεμβρίου του 1962» αντί για «22 Νοεμβρίου του 1963» (όσον αφορά στην ημερομηνία δολοφονίας του προέδρου John F. Kennedy), “Quicksilver Messenger” αντί για “Quicksilver Messenger Service”, «το 1976 το “San Francisco” του Τζον Φίλιπς» αντί για «το 1967 το “San Francisco” του Τζον Φίλιπς», «να διανέμει να αγαθά» αντί «να διανέμει τα αγαθά», «μπιμπόπ» αντί για «μπίμποπ» ή “bebop”, “Barkays” αντί για “Bar-Kays”, «ανά μισάωρο ώρα» αντί «ανά μισή ώρα», “Living Theater” αντί του σωστού “Living Theatre” (προσέξτε τα τρία τελευταία γράμματα), “Pei Sounds” αντί “Pet Sounds”…
Ακόμη υπάρχουν αποδόσεις λέξεων, που δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Εννοώ πως δεν θα ήθελα να τις διαβάζω σ’ ένα τέτοιου τύπου βιβλίο. Αυτές τις αποδόσεις-μεταφράσεις τις θεωρώ ατυχείς. Να μερικές: «μαλακία», «μπάφους», «παπαριές», «ναρκωτράγουδα» κ.λπ.
Vassilis Serafimakis
Διαγραφήτο "theatre" εχει ιδιαίτερη σημασία, δηλαδή δείχνει ουσιαστική αμέλεια, μιάς και πρόκειται γιά ονομασία θεατρικού σχήματος στην Αμερική, όπου το 'θέατρο' γράφεται κατά κανόνα 'theater'. Το 'theatre' χρησιμοποιείται στη Βρετανία και προφανώς ο συντάκτης θεώρησε ότι δεν είναι δυνατόν να το γράφει έτσι Αμερικάνος.
Takis Psaltis
σχετικά με τα δίλεξα ονόματα, η δεύτερη λέξη λειτουργεί ως επίθετο ... όπως ο Bowie ..... λέμε πχ ... οι Stones, οι Skynard(s) με άσχετο το s, οι Sabbath ... και άλλα πολλά κάπου έχω δει και "οι Maiden" ... στους Jefferson όμως έχουμε επίθετο πρώτη λέξη
Konstantinos Provatas
πατριώτη Κερκυραίε, αυτό είναι το πρώτο και βασικό κατά την άποψή μου, αν μιλάμε μουσικά!
George Floudas
Dreadful indeed!
Kwstas Agas
Jefferson dead και grateful airplane έπρεπε να πει ....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντως υπάρχει σε βιβλίο της δεκαετίας του '70, σε βιβλίο λέω, και μάλιστα πολύ σοβαρό κατά τ' άλλα, "ο Jefferson Airplane".
Konstantinos Zachopoulos
Θυμάμαι παλιά που κάποιοι έλεγαν "οι Lou Reed"
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και "ο Τζόνι Μίτσελ" έχει γραφτεί στα σέβεντις. Το είχα βάλει παλιά κι εδώ.
Vassilis Konstandopoulos
Θυμάμαι σε Βίπερ, τότε, τις "Στρατιές της Νύχτας" του Μέιλερ, όπου διάβαζες για το "Αεροπλάνο Τζέφερσον" και τον "Μπομπ Ντιλάν
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κανονικά βιβλία ήταν, όχι βίπερ
Vassilis Bas Athanassiadis
κατά το "ο Λεντ Ζέπελιν και η ορχήστρα του" (από πρόγραμμα κινηματογράφου του '78-'79 για την ταινία "Ένα Ζέπελιν γεμάτο τραγούδια" (The Song Remains the Same))
Petros Alexakos
Ο Τζέφερσον ο Ερπλέιν
Nikos Stabakis στον Vassilis Bas Athanassiadis Και στους υποτίτλους έτσι το είχαν, "ο Λεντ Ζέπελιν", "ο Ζέπελιν" κτλ. Και δεν είχαν και google translate τότε, έβλεπαν την ταινία όπου έλεγε τα ονόματά τους.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Υπάρχουν συγκροτήματα τα οποία μπορείς να τα αναφέρεις με τη δεύτερη ως συνήθως λέξη της ονομασίας τους και να γίνεις αντιληπτός. Παράδειγμα Zeppelin, Sabbath, purple, οι Jefferson airplane δεν συγκαταλεγονται σ'αυτα. Κι αυτό είναι κάτι που δεν χρήζει επεξήγησης για τους έστω και λίγο μυημένους. Πέντε δέκα αράδες να έχεις διαβάσει σε περιοδικά ή να έχεις συμμετάσχει σε λίγες συζητήσεις που να αφορούν διαφορά σημαντικά μουσικά σχήματα, γίνεται αυτόματα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λέγεται και γράφεται "οι Jeffersons". Εγώ μπορεί να το έχω γράψει κιόλας, όπως έχω γράψει και οι Floyds, οι Softs (Soft Machine) κ.λπ. Άλλο όμως όταν το γράφω εγώ, εδώ, για να το διαβάσουν οι φίλοι μου, και άλλο σε μια συνέντευξη. Στη συνέντευξη ακόμη κι αν πεις οι Jeffersons εκείνος που θα την γράψει θα πρέπει να γράψει Jefferson Airplane.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Σαφώς και απόλυτα κατανοητό. Έχω δει επίσης τα zeps, sabs και 'tallica αντί των Zeppelin, Sabbath, Metallica σε γραπτά που αφορούν αναφορές σε μπάντες και υπάρχει μια χαλαρότητα στη γραφή, από ανθρώπους που "το' χουν" και δεν με χάλασε καθόλου. Η συνέντευξη είναι όντως άλλο πράμα.
Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας συμφωνώ, σε ό,τι αφορά την ταπεινότητα μου, και πιστεύω ότι εδώ είναι που χρησιμεύουν οι αγκύλες, δηλαδή γιά να βάζει εμβόλιμα τής δικές του διευκρινίσεις ή διορθώσεις ο κειμενογράφος, πχ αυτός που πήρε την συνέντευξη. Καταγράφει δηλαδή τελικά, "ονόματα όπως οι Jeffersons [Jefferson Airplane] και οι Dreafulldead [sic - Grateful Dead]".
ΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει περίπτωση ο Πετρίδης να είπε σε προφορική κουβέντα ή πολύ περισσότερο να έγραψε Dreadfulldead. Ο άσχετος που άκουγε το άκουσε έτσι. Οπότε σε αυτή την περίπτωση ο επιμελητής διορθώνει κατ' ευθείαν. Χωρίς sic, παρενθέσεις και τα ρέστα. Προστατεύει δηλαδή και τους δύο. Και τον "αθώο" Πετρίδη και τον "ένοχο" και άσχετο δημοσιογράφο.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Το πρώτο τεύχος του περιοδικού Heavy Metal (το σημερινό metal hammer) ήταν γεμάτο από κλεμμένα άρθρα ξένων περιοδικών. Οι μεταφράσεις των οποίων δεν έβγαζαν νόημα σε πάρα πολλά σημεία, ενώ το γέλιο που προσέφεραν οι κατά λέξεις αλλά όχι κατά έννοιες μεταφράσεις ήταν απύθμενο.
Nikos Stabakis
Καλά, θυμάμαι σε άρθρο "Ποπ & Ροκ" να γράφει ότι το τάδε γκρουπ στις πρώτες συναυλίες του έπαιζε εξώφυλλα (covers).
Nikolas Fotakis
Θυμάμαι μια συνέντευξη του B.B.King στον Λάλα που μίλαγε για κιθαρίστες και αναφέρθηκε στον θρυλικό Τζανγκλ Ράιαν Χαρντ. (Γέλια)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πρέπει να την έχω αυτή τη συνέντευξη και πρέπει να είχε και άλλα φαιδρά.
Nikos Stabakis
Ο Λάλας είχε πάρει συνέντευξη από τον Άρθουρ Πεν που του είπε λέει πως έκανε με τον Μπράντο την ταινία "Το Σκάκι". Φυσικά ήταν το "The Chase".
Nikos Stabakis
Και λίγο πιο κάτω: Dire Straights.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχει κι άλλα. Επέλεξα μία πρόταση.
Thimios Nikolopoulos
Θυμάμαι κάποια που της είχαν βάλει αγαπημένο σκηνοθέτη τον Εμίρκο Στουρίτσα!
Patritsopoulos Nikos
ο Ριμσκυ και ο Κορσακωφ,κρατικη απο την Γκουντουνα στα 80ς
Vassilis Serafimakis
φανταστικό ντουέτο αυτοί οι δύο!
Andreas Frogoudakis
κρατική; εδω η άλλη(πολιτική συντάκτρια γαρ) δεν ήξερε ότι η μεγάλη Βρετανία έχει νόμισμα τη λίρα και όχι το ευρω(πριν βγει από τη ένωση)....
Theodore Triantafillou
Δεν θυμάμαι τώρα σε ποιο βιβλίο ,σοβαρό κατα τα αλλα, γινόταν λόγος για την Marion Brown
Γεώργιος Ευαγγέλου Κουκουσούλης
...The birds and the airplane did fly....ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ Eric Burdon-Monterey
Thodoris Antonopoulos
Ευφάνταστο όμως αχαχ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βλέποντας τον αστείο Μακρόν να ξαναβγαίνει στην Γαλλία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStratis Armenakis
Ολα σωστα με λιγα λογια!
Κώστας Οικονόμου
Μητσοτάκης δεν υπάρχει παρά μόνο ως προβληματικό παιδί του σωλήνα.Υπάρχει ένα ολόκληρο οικονομικομηντιακόπολιτικό σύστημα που ελέγχει τα πάντα και ο αχυράνθρωπός του
Vassilis Serafimakis
δεν υπάρχει τίποτα τόσο οργανωμένο στην Ελλάδα ούτε σε κρατικό ούτε σε παρακρατικό πεδίο. Παρεξηγούμε την σύγκλιση συμφερόντων γιά κάτι οργανωμένο, ενώ είναι φυσιολογικό ο οικονομικές δυνάμεις να δρούν και να στοχεύουν χωρίς συνεννόηση προς την ίδια κατεύθυνση. (Αμα θέλουμε να δούμε ισχυρό κράτος σε συνεργασία με ισχυρό παρακράτος να κοιτάξουμε την Τουρκία με το δημιούργημα ενός βαθύτατου κράτους μέσα σε 90 έτη ειρήνης.)
Κώστας Οικονόμου
οργανώθηκε εν μπλόκ ειδικά μετά το κάζο του ‘15! Παραμέρησαν τις διαφορές τους προκειμένου να μην την ξαναπατήσουν με τους αριστερούς ‘κατσαπλιάδες’ κατά τα λεγόμενά τους! Όταν ξεμπερδέψουν με οτιδήποτε έστω και κατ´ όνομα αντισυστημικό θα αρχίσουν πάλι το πλάκωμα καθότι οι πραγματικοί κατσαπλιάδες είναι αυτοί!
Vassilis Serafimakis
υποθέσεις χωρίς στήριξη. Εχομε τα πραγματικά γεγονότα τα οποία δείχνουν αυτόμαστε συγκλίσεις συμφερόντων. Βλέπουμε πχ την πλήρη υποταγή τού Σύριζα στις ευρωπαϊκές επιταγές, ασχέτως τού τι λένε και πόσο κουνιούνται. Χρειάστηκε κάνα "μπλόκ" γι'αυτό ή τίποτα "οργανωμένο"; Δεν χρειάστηκε τίποτα!
Αμα συνδυάζει ο δήθεν επικίνδυνος ασχετοσύνη, δειλία, και αρχομανία το φαγητό είναι έτοιμο χωρίς μαγείρεμα. Δεν χρειάζεται οργάνωση γιά να τον αντιμετωπίσεις (Και σιγά δηλαδή μη τυχόν και μετά από δεκαετίες ανοργανωσιάς οργανωθήκαν μόνο τώρα, το 2015, οι όποιοι ισχυροί!..)
Είμαι αρκετά μεγάλος γιά να θυμάμαι τον μέγα τσακωμό μεταξύ Τεγόπουλου τής Ελευθεροτυπίας, Λαμπράκη τού ΔΟΛ, και άλλων --κάθε μέρα στα περίπτερα ολοσέλιδα με αποκαλύψεις βρωμιάς ο ένας γιά τον άλλο! Ώσπου έπεσε ειδοποίηση από τον ιδιοκτήτη τού Γκουαδαλαχάρα να σταματήσει το πατιρντί διότι δεν συμφέρει κανένα. Και σήμανε σιγή --έμεινε μόνο του το ΑΝΤΙ να γράφει γιά βρωμιές.
Κώστας Οικονόμου
ε καλά τώρα έστω και σε συμβολικό επίπεδο να βάλεις την οικονομομηντιακή εξουσία σε ένα δωμάτιο για 48 ώρες να ιδρωκοπάει, δενπιστεύω και να το χάρηκαν! Και απ´ όσο θυμάμαι κανένας δεν τους είχε συμπεριφερθεί έτσι ούτε καν ο Αντρέας που τον σέρνανε στα ειδικά δικαστήρια! Πρώτη φορά μετά το 89 τους είδα μιά γροθιά..
Vassilis Serafimakis
τα ΜΜΕ που έχουν τέτοια δύναμη σήμερα ποιά είναι; Στα 1980s οι εφημερίδες είχαν τεράστιες κυκλοφορίες. Σήμερα οι μεγάλες εφημερίδες φυτοζωούν και δεν επηρεάζουν σχεδόν τίποτα - ή έστω όσο και ένα Μακελειό, ό.έ.δ. Τα social media εχουν μεγαλύτερη επίδραση. Το δε οικονομικό αλισιβερίσι είναι περισσότερο οικονομικό και κομματικό ("προστατεύω τι επιχειρήσεις σου, οπότε φέτος βοήθα κι εσύ τον τάδε και τον δείνα να εκλεγεί", "ΟΚ, κι εγώ θέλω κείνη τη δουλίτσα", κτλ). Ξαναλέω, το πράμα δεν χρειάζεται την οργάνωση που φαντάζεστε όταν το συμφέρον υπάρχει και είναι κοινό & μονοσήμαντο.
ΥΓ Το ΑΝΤΙ αποκαλούσε τότε τον Ανδρέα "Σαρδανάπαλο" και ήξερε πολύ καλά τι έλεγε. Τα έλεγε φανερά κάθε 15 μέρες δηλαδή. Ας τ'αφήσουμε αυτά τώρα.
Κώστας Οικονόμου
συγνώμη ποιός ελέγχει τις περισσότερες διαδικτυακές σελίδες, τους τηλεοπτικούς σταθμούς εσύ κι εγώ;; Στα σόσιαλ μίντια οι ειδήσεις χάνονται στον ορυμαγδό και το μόνο που μένει είναι το κουτσομπολιό! Απλά έχει αλλάξει το μέσον από το χαρτί στο πίξελ!
Και είναι παγκόσμιο όπως είναι πλέον και οι περισσότερες επιχειρήσεις ακόμα και σε μιά χώρα περιφεριακή σαν την Ελλάδα!
Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να λύσουμε τις διαφορές μας σε ξένο τοίχο οπότε..
Spyros Arsen
Vassilis Serafimakis "υποθέσεις χωρίς στήριξη"?και αναρωτιέστε στα σοβαρά ποια ΜΜΕ έχουν δύναμη σήμερα και ποιοί τα κινούν;αν θέλετε να χτυπήσετε πολιτικά το ΣΥΡΙΖΑ κάντε το με επιχειρήματα,το "ίσα και όμοια"έχει καταρριφθεί από την σημερινή πραγματικότητα εδώ και καιρό αγαπητέ
Vassilis Serafimakis
ΔιαγραφήΗ ιδεώδης επιλογή πλέον γιά τις Ευρωπαϊκές χώρες ("ιδεώδης" εννοείται γιά τούς επικεφαλής τής Ενωσης) είναι όποτε έχει εκλογές να πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ ενός νεοφιλελεύθερου και ενός ακροδεξιού.
Nikos Markakis στον Vassilis Serafimakis ωραίες οι απαντήσεις σου παραπάνω, με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο! Αλλά αυτή είναι η κοινοβουλευτική δημοκρατία στον Δυτικό κόσμο, σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο;
Karl Bulsaras
Η δική μου θλίψη (αλλά όχι απογοήτευση, γιατί ήταν προδιαγεγραμμένο) προκύπτει από τον φρικτό μηδενισμό αυτών που γράψατε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ψιτ, Κάρλε, κοπάνα τη από δω πέρα, γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεσαι για να γράψεις βλακείες. Είσαι σκέτη παραφωνία.
Nikos Athanassiu
χωστα Φώντα!
Karl Bulsaras
Όπως γνωρίζετε, στη «δημοκρατία» σας έχει εκχωρηθεί για να αντιμετωπίζετε τους έχοντες άλλη θέση ή τους διαφωνούντες, αντί της διαλεκτικής, το δημοκρατικό όπλο της ... φίμωσης. Ασκείστε το: Ένα κλικ είναι όλο κι όλο. «Αριστερό», μάλιστα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάρλε μην μιξοκλαίς. Κανείς δεν σε φίμωσε. Από τη στιγμή που δεν βρίζεις με χυδαίες εκφράσεις είσαι ελεύθερος εδώ να λες ό,τι θες. Και μην χρησιμοποιείς εισαγωγικά, γιατί πάνε στράφι. Και διάλογο δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω με όποιον θεωρώ ότι δεν τον αξίζει, επειδή είναι χάσιμο χρόνου. Και ο χρόνος είναι χρήμα ως γνωστόν. Σε ακούω, αλλά να μιλήσω μαζί σου για τέτοια θέματα δεν θα το έκανα ακόμη κι αν ήμασταν οι τελευταίοι άνθρωποι πάνω στη Γη.
Karl Bulsaras
Δηλαδή μπορώ και να βρίζω με … ΜΗ χυδαίες (ας πούμε, «ήπιες») εκφράσεις;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχεις όρεξη για κουβέντα; Βρες τίποτα άλλο να κάνεις, γιατί εγώ δεν έχω καθόλου.
Andreas Varangoulis
Ας μην το δένουμε για Μικρόν, οι δεύτερες θητείες στην προεδρία της ρεπουμπλίκ είναι μετρημένες στα δάκτυλα. Η καμπάνια τώρα ξεκινάει, μπαίνουμε στο κυρίως πιάτο.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Γιώργο Βρασιβανόπουλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Σισύφεια ζωή.
Irini Pitsoli
Όαση τέτοιες αναρτήσεις σε ένα fb, γεμάτο selfie , ναρκισσισμό, μαυρίλα, κακίες, φθηνό κακής ποιότητας "χιούμορ". Ευχαριστούμε . Και ζητώ την άδεια να κοινοποιήσω Φώντα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ελεύθερα (εννοείται).
Irini Pitsoli
Ευχαριστώ
Διαμαντής Καράβολας
Το θυμόμαστε πολλοί μέχρι κ τη δεκαετία του 90 κ βάλε που έδινε σταθερά το παρόν στις πορείες, Πολυτεχνείου, Πρωτομαγιάς, αντιπολεμικες, εργατικές κλπ. Ήταν αδύνατο για μας τους νεότερους, αν δεν μας το σφυραγε κάνας παλιός, να καταλάβαιναμε ότι ήταν αυτός που έπαιζε τον "φλώρο" στις παλιές ελληνικές ταινίες.
Salvo Coleman
Εξαιρετικό! Ευχαριστούμε!
Nikos Stathas
Υπέροχη ανάρτηση!
Σας ευχαριστούμε.
Ιωάννα Κλ.
Εξαιρετική ανάρτηση! Εις μνήμην.... ~ Είχα την τιμή να τον γνωρίσω, γιατί είναι -αιώνια- φίλη η κόρη του, η Mitsi Vrasivanopoulou! Και εκτός τις μοναδικές συζητήσεις που κάναμε στο ολόζεστο σπίτι του, ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με πήγε να δούμε μαζί Ντονιτσέτι στη Λυρική!!!
Gabriel Chrisikopoulos
Έχει και μια σκηνή στο "μαθε παιδι μου γράμματα"!!
Livieratou Ástríðr
Ευχαριστούμε πολύ για αυτό!Ψυχή βαθειά
Asser Moissis
Το επικίνδυνο άνθρωπο τον βρήκα σε τόρεντ. Ευχαριστώ που τον επεσήμανες!
Michael Tzanakis
Πολύ καλή ανάρτηση! Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα. In memoriam λοιπόν. Επίσης έχω να προσθέσω, αν μου επιτρέπεται, ότι οι τροτσκιστές δεν εδιώκοντο μόνο από τη δεξιά αλλά & από το Κ.Κ. Ο ΟΠΛΑ έφαγε ουκ ολίγους. Τώρα μ' αυτή την ανάρτηση θα πέσουν να με φάνε. Δεν πειράζει υπάρχει & το block. Να είστε καλά και καλημέρα
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΦΩΝΤΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.....ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΤΡΙΣΕΥΓΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΥΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΟΠΩΣ Ο ΒΡΑΣΙΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.....!!!!....ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΗ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΚΩΜΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ" ΣΟΦΙΑ ΟΡΘΗ"....., ΟΠΟΥ ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΤΗΣ ΑΛΙΜΠΕΡΤΗ.....ΠΟΣΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ,ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ... ΣΤΗ "ΣΚΙΑ",....ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥΣ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ,ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ......ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕΕΕΕΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΒΡΑΣΙΒΑΝΟΠΟΥΛΟ....
Mitsi Vrasivanopoulou
Ευχαριστώ πολύ για τον μπαμπά μου και άνθρωπο
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΗΤΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ.....ΑΓΩΝΙΣΤΗ....ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ.......ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ..... ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ.....ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΑΛΟΥΜ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΑΣ...
Loreta Ebogianni
Τεράστιος υποκλίνομαι!
•Γιώργος Φρατζεσκάκης
Μπράβο βρε Φώντα!Πόσο μας συγκινησες Μ αυτήν την ανάρτηση!
Antonis Boskoitis
Εύγε. Τον είχα γνωρίσει το '93 περίπου. Είχα πάει σπίτι του. Φίλος μ' έναν καθηγητή απ' τη σχολή δημ/φίας
Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Μπάμπη Αργυρίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήBeavis Sage
Δεν μου αρεσουν οι βαρυγδουπες εκφρασεις και οι βαρβατοι χαρακτηρισμοι. Αλλα για τον Μπαμπη Αργυριου θα τους χρησιμοποιησω, καθως νοηματοδοτουντε στην διασταση που πρεπει: Ο Μπαμπης Αργυριου ειναι ο'τι πιο Γνησιο, γιατι απλα τετοιος ανθρωπος ειναι (δυσκολευομε να πω ηταν). Ξερω πως ειχε αδυναμια σ' αυτο το τραγουδι, χορευοντας παραδεισιες ποπ μελωδιες. Το ακουω απο το πρωι, που διαβασα τα ασχημα νεα στο ποστ σου. Σορρυ που επεμβαινω βαζωντας λινκ αλλα θα ηθελα να το μοιραστουμε:
https://m.youtube.com/watch?v=yvYihKlgzOg
The Chills - Heavenly Pop Hit
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Beacon Street Union...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Nikokavouras
καλους στιχους αλλα οχι τοσο καλοι σε εκτελεση και ειδικα τα φωνητικα..γιαυτο δεν πηγαν εκει που θαπρεπε...εκεινα τα χρονια τα ομορφα..
Mystic Morning
Let me get in there.
How can you know that the ocean is deep?
When you stand in puddles all the time.
How can you tell me your world is right?
When you never set your foot in mine.
Why do your eyes see only the tree?
And the forest never comes into view.
You mind has besieged by a crippling disease.
And it seems that you’ll never pull through.
Yes, the written word has a lot to say.
But only the mind makes it true.
You’ll know if it’s real if you know how it fells.
The experience will teach it to you.
What is it that makes your decisions so right?
When you trust a man on books alone.
How can you talk about the color of soul?
When all you see is skin and bone.
How can you say your goal is happiness?
When happiness is not to be had.
Your either too blind to see or your deceiving me.
Oh on, everyone is going mad.
My God, My God have you forsaking me?
Is it heaven to which I’ve been condemned?
Dose wit fall on the brink of its sanity?
Let me rest in peace amen.
Amen
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Βασικά, η παραγωγή που είναι μέτρια φταίει.
Stathis Nikokavouras
ισως..εχεις δικιο..
Το "Mystic mourning" των Beacon Street Union, ανατριχιαστικό, υπέροχα πένθιμο, όπως αρμόζει στην περίσταση... Ευχαριστούμε τον Στάθη για τους στίχους.
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ για τον Σπύρο Κατσιγιάννη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3233559570198582&id=1448531898701367
Γιώργος Χαρωνίτης
Κρίμα! Θα τον θυμόμαστε τον Σπύρο! Εξαιρετικό παιδί!
Costis Drygianakis
Πολύ κρίμα ... Να είναι αναπαυμένος.
Alexandros Richardos
Spyros Diastimikos
Πολύ νέος... Τον είχα ακούσει αρκετές φορές στο Rock FM.
Christos Tzitzimikas
Κρίμα, νέος άνθρωπος... καλό του ταξίδι!
Akis Ladikos
R.I.P..
Θωμάς Ταμβάκος
κρίμα! καλό του ταξίδι!
Kostas Karabetsos
φευγουν αξιολογοι ανθρωποι..και μεις φτωχαινουμε
Michael Polychronis
Άξιος συνάδελφος στο τότε Kosmos! Ανακοπή, έμαθα!
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Scoria...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=gfgzzpA22g4
Scoria - Σκουριασμένη Μονωδία
καλα αζαρ
από τα πράγματα (μαζί με άλλα)που για κάποιο λόγο έχουν καρφωθεί στο μυαλό μου από τις εκπομπές σου στον φαρο fm. Ο-έφηβος τότε- Τάσος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=JoVch1LZWd4
Scoria – Μέσα
Δημήτρης Ρουσόπουλος
Ο Άγγελος είχε ένα μπαράκι στον Πειραιά, κι εκεί γύρω στο '86-'87 πηγαίναμε και παίζαμε με τους Στάχτες '84. Αν θυμάμαι καλά στους Scoria έπαιζε ντραμς ο Αλβέρτος Λεβί. Κάπου έχω τον πρώτο τους δίσκο από τότε.
Fiodor Redblu
Ο Αλβέρτος μεγάλη μορφή, μεταγραφή αεροδρομίου απο Παρθενογεννεσις χαχαχαχ!! Οσον αφορά το "Σκιάχτρο", ανδρωθήκαμε στα καλύτερα....
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Αλέκο Φασιανό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαμαντής Καράβολας
Και πόσα άλλα εξώφυλλα! Ίσως μερικές εκατοντάδες!
Kwstas Agas
Ααα, το έχω κι εγώ στη βιβλιοθήκη μου!! Κι από τα αμέτρητα ξεφυλλισματα το κίτρινο περίβλημα του βιβλίου έχει γίνει "φύλλο και φτερό"!! Η εικονογράφηση, βασισμένη ως επί το πλείστον σε ρεμπέτικα τραγούδια (ως γνωστόν ο Φασιανός λάτρευε τα παλιά ρεμπέτικα) είναι υπέροχη...
Stathis Nikokavouras
εγω φωντα μου εχω στην βιβλιοθηκη του πετροπουλου τα γκαλιαρντα..ε τοσες γλωσσες ξερουμε..μια παραπανω δεν χαθηκε ο κοσμος χρυσο μου...αχαχαχα,...η πλακα ειναι οταν ξεκινησα την διαιτησια το 1996 μια απο τις ερωτησεις ηταν τι γλωσσες μιλατε..και ειχα γραψει αγγλικα ,γερμανικα.ιταλικα.γαλλικα ,και γκαλιαρντα.και με ρωταγε ο προεδρος των ρεφερυ στην κερκυρα τι γλωσσα ειναι αυτη..του λεω της γαλικιας και της βρετανης στα βορεια της γαλλιας..νομιζω και εκει ο φασιανος εχει ζωγραφισει το εξωφυλλο για τον κεδρο..
Nicholas Hatziyiannis
Πορτοκαλί το θυμάμαι αρχές προς μέσα 80s...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το έχουμε και σε πορτοκαλί (γέλιο)