16/2/2022
«Είναι αξιοσημείωτο το πώς κανείς μπορεί να θυμάται, όταν από την εποχή του πρώτου ενσυνείδητου σχηματισμού εντυπώσεων είχε αποφασίσει να μη ξεχνάει στο εξής ορισμένα γεγονότα.
Θυμάμαι έτσι από την εποχή που θα ’μουν ως έξη χρόνων. Μου συνέβαινε να σκεφθώ να μη ξεχνώ ό,τι θα ’ταν σχετικό με όσα ζούσα εκείνες τις ώρες. Ένοιωθα για πρώτη φορά να λειτουργεί μέσα μου ένας μηχανισμός για συμπεράσματα, που θα μου χρειαζόταν για το μέλλον. Οπόταν είχα πει στον εαυτό μου, πως, αν ξεχνούσα τα όσα τότε βεβαιωνόμουν πως κέρδιζα, θα είχα να κινδυνέψω από κάτι το πολύ σοβαρό. Από κάτι που θα με παράλλαζε από κείνο, που είχα κατορθώσει για κείνες τις στιγμές να είμαι. Έκτοτε το συμβάν παρέμεινε αδιάσειστο στις αναμνήσεις μου. Και αυτό γινόταν μια αρχή για να καταφέρνω να συγκρατώ τα όσα έκρινα πως θα μου χρειάζονταν για το μέλλον, στο οποίο προσέβλεπα.
Ήταν δειλινό. Βρισκόμουν σε μια εκτεταμένη υπόστεγη εγκατάσταση γύψινων αντιγράφων, από φημισμένα μουσειακά αποκτήματα. Δεν έπαυα τους αναγνωριστικούς ελιγμούς ανάμεσά τους. Είχα καταλήξει να νοιώθω ότι υπήρχε άλλη μια πραγματικότητα. Ένοιωθα επίσης ότι και τα αγάλματα με πλησίαζαν και με εξέταζαν. Επειδή είχαν να μου φανερώσουν άγνωστα, ακόμα για μένα, δικά τους πράγματα. Και επειδή πιθανόν να ’χε κιόλας αποδειχτεί ένα είδος συγγένειάς μου με τον κόσμο τους.
Είχα ήδη αρχίσει να εμπιστεύομαι όσο ποτέ άλλοτε. Ας μ’ άφηναν τουλάχιστο μιαν ολόκληρη μέρα εκεί ανάμεσα. Το κατάστημα όμως θα ’κλεινε, και με ξαναφώναξαν να το εγκαταλείψω. Ενώ ήδη είχα καταφέρει δύο υποβλητικές γνωριμίες. Με δυο γυναίκες. Η μία ήταν ολοσκέπαστη και η άλλη ολόγυμνη. Έμοιαζαν σαν δίδυμες. Ένοιωθαν φαίνεται το κρίσιμο της θέσης μου, και πρόφταιναν να με βεβαιώσουν ότι όπως και να ’χαν τα πράγματα, θα τις ξανάβρισκα.
Περπατούσα σε μια παράλογη διεύρυνση του ανανάπτυκτου δρόμου που αρχίζοντας από το κατάστημα, εξέθετε κιόλας λίγο πιο κάτω το αποφασισμένο τέρμα του. Θυμάμαι πως είχα διερωτηθεί: Για ποιον λόγο, όλο εκείνο το πλάτος; Γύριζα συνεχώς πίσω και κοίταζα. Πίστευα ότι οι δύο αγαλμάτινες γυναίκες θα μ’ ακολουθούσαν. Το πλάτος του έρημου δρόμου έχαινε σαν ανάμνηση του κόσμου που είχε άλλοτε χωρέσει, και που ’χε φύγει».
[Από το διανοητικό μυθιστόρημα του Ερρίκου Τόμπρου «Η Επιστροφή Ι» (1971) ενός μοναδικού, αλλά εντελώς αγνοημένου στυλίστα της ελληνικής πεζογραφίας]
«Είναι αξιοσημείωτο το πώς κανείς μπορεί να θυμάται, όταν από την εποχή του πρώτου ενσυνείδητου σχηματισμού εντυπώσεων είχε αποφασίσει να μη ξεχνάει στο εξής ορισμένα γεγονότα.
Θυμάμαι έτσι από την εποχή που θα ’μουν ως έξη χρόνων. Μου συνέβαινε να σκεφθώ να μη ξεχνώ ό,τι θα ’ταν σχετικό με όσα ζούσα εκείνες τις ώρες. Ένοιωθα για πρώτη φορά να λειτουργεί μέσα μου ένας μηχανισμός για συμπεράσματα, που θα μου χρειαζόταν για το μέλλον. Οπόταν είχα πει στον εαυτό μου, πως, αν ξεχνούσα τα όσα τότε βεβαιωνόμουν πως κέρδιζα, θα είχα να κινδυνέψω από κάτι το πολύ σοβαρό. Από κάτι που θα με παράλλαζε από κείνο, που είχα κατορθώσει για κείνες τις στιγμές να είμαι. Έκτοτε το συμβάν παρέμεινε αδιάσειστο στις αναμνήσεις μου. Και αυτό γινόταν μια αρχή για να καταφέρνω να συγκρατώ τα όσα έκρινα πως θα μου χρειάζονταν για το μέλλον, στο οποίο προσέβλεπα.
Ήταν δειλινό. Βρισκόμουν σε μια εκτεταμένη υπόστεγη εγκατάσταση γύψινων αντιγράφων, από φημισμένα μουσειακά αποκτήματα. Δεν έπαυα τους αναγνωριστικούς ελιγμούς ανάμεσά τους. Είχα καταλήξει να νοιώθω ότι υπήρχε άλλη μια πραγματικότητα. Ένοιωθα επίσης ότι και τα αγάλματα με πλησίαζαν και με εξέταζαν. Επειδή είχαν να μου φανερώσουν άγνωστα, ακόμα για μένα, δικά τους πράγματα. Και επειδή πιθανόν να ’χε κιόλας αποδειχτεί ένα είδος συγγένειάς μου με τον κόσμο τους.
Είχα ήδη αρχίσει να εμπιστεύομαι όσο ποτέ άλλοτε. Ας μ’ άφηναν τουλάχιστο μιαν ολόκληρη μέρα εκεί ανάμεσα. Το κατάστημα όμως θα ’κλεινε, και με ξαναφώναξαν να το εγκαταλείψω. Ενώ ήδη είχα καταφέρει δύο υποβλητικές γνωριμίες. Με δυο γυναίκες. Η μία ήταν ολοσκέπαστη και η άλλη ολόγυμνη. Έμοιαζαν σαν δίδυμες. Ένοιωθαν φαίνεται το κρίσιμο της θέσης μου, και πρόφταιναν να με βεβαιώσουν ότι όπως και να ’χαν τα πράγματα, θα τις ξανάβρισκα.
Περπατούσα σε μια παράλογη διεύρυνση του ανανάπτυκτου δρόμου που αρχίζοντας από το κατάστημα, εξέθετε κιόλας λίγο πιο κάτω το αποφασισμένο τέρμα του. Θυμάμαι πως είχα διερωτηθεί: Για ποιον λόγο, όλο εκείνο το πλάτος; Γύριζα συνεχώς πίσω και κοίταζα. Πίστευα ότι οι δύο αγαλμάτινες γυναίκες θα μ’ ακολουθούσαν. Το πλάτος του έρημου δρόμου έχαινε σαν ανάμνηση του κόσμου που είχε άλλοτε χωρέσει, και που ’χε φύγει».
[Από το διανοητικό μυθιστόρημα του Ερρίκου Τόμπρου «Η Επιστροφή Ι» (1971) ενός μοναδικού, αλλά εντελώς αγνοημένου στυλίστα της ελληνικής πεζογραφίας]
15/2/2022
Πριν από τέσσερις μέρες πέθανε στα 73 του ένας άξιος μουσικός της τζαζ και του ροκ στην Ισπανία, ο Jordi Sabatés.
Είχα την τύχη να «γνωρίζω» τον Sabatés από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 ήδη, πολλά χρόνια πριν οι δίσκοι του αρχίσει να επανεκδίδονται και να γίνονται όλο και πιο γνωστοί σ’ ένα ευρύτερο κοινό, και μάλιστα είχα γράψει γι’ αυτόν και για το συγκρότημά του Jarka, τουλάχιστον δύο φορές στο «Jazz & Τζαζ» (πριν από το 2005). Μάλιστα, ένα τυπωμένο «δισκορυχείον» το πέρασα κάποια στιγμή και στο blog και έγινε... το σώσε!
Πήγε να αναπτυχθεί μια ωραία κουβέντα (καμία σχέση με Sabatés, Jarka, ισπανικό τζαζ-ροκ και τα σχετικά) , αλλά μπήκε στη μέση ένας ανεκδιήγητος σχολιαστής, που άρχισε να λέει βλακείες, και το θέμα πήρε σκληρή τροπή...
Τέλος πάντων... εγώ προτείνω την ανάρτηση στη μνήμη του Jordi Sabatés. Από ’κει και πέρα αν ενδιαφέρεστε να διαβάσετε 59 σχόλια, για άσχετα, αλλά όχι αδιάφορα θέματα, είστε ελεύθεροι να το κάνετε...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2015/12/jarka-progressive-jazz-rock-seventies.html
Πριν από τέσσερις μέρες πέθανε στα 73 του ένας άξιος μουσικός της τζαζ και του ροκ στην Ισπανία, ο Jordi Sabatés.
Είχα την τύχη να «γνωρίζω» τον Sabatés από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 ήδη, πολλά χρόνια πριν οι δίσκοι του αρχίσει να επανεκδίδονται και να γίνονται όλο και πιο γνωστοί σ’ ένα ευρύτερο κοινό, και μάλιστα είχα γράψει γι’ αυτόν και για το συγκρότημά του Jarka, τουλάχιστον δύο φορές στο «Jazz & Τζαζ» (πριν από το 2005). Μάλιστα, ένα τυπωμένο «δισκορυχείον» το πέρασα κάποια στιγμή και στο blog και έγινε... το σώσε!
Πήγε να αναπτυχθεί μια ωραία κουβέντα (καμία σχέση με Sabatés, Jarka, ισπανικό τζαζ-ροκ και τα σχετικά) , αλλά μπήκε στη μέση ένας ανεκδιήγητος σχολιαστής, που άρχισε να λέει βλακείες, και το θέμα πήρε σκληρή τροπή...
Τέλος πάντων... εγώ προτείνω την ανάρτηση στη μνήμη του Jordi Sabatés. Από ’κει και πέρα αν ενδιαφέρεστε να διαβάσετε 59 σχόλια, για άσχετα, αλλά όχι αδιάφορα θέματα, είστε ελεύθεροι να το κάνετε...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2015/12/jarka-progressive-jazz-rock-seventies.html
14/2/2022
Ευρωμαϊντανοί, δηλαδή... γιουρομάινταν στρατο-φασίστες δολοφόνησαν ομογενείς στην Ουκρανία και στην... μπατρίδα το έχουμε ρίξει στην τρελή, καθότι εδώ προέχει το τι θα πούνε οι στόκοι και οι πλιάτσικες. Έτσι και τους σκότωναν οι Ρώσοι, εν τω μεταξύ, θα είχε γίνει το σώσε.
Υπάρχουν πιο γελοίες δηλώσεις από εκείνες του Δένδια; Ναι, της ευρωνατοϊκής «αριστεράς» (βλ. Σύριζα).
Ευρωμαϊντανοί, δηλαδή... γιουρομάινταν στρατο-φασίστες δολοφόνησαν ομογενείς στην Ουκρανία και στην... μπατρίδα το έχουμε ρίξει στην τρελή, καθότι εδώ προέχει το τι θα πούνε οι στόκοι και οι πλιάτσικες. Έτσι και τους σκότωναν οι Ρώσοι, εν τω μεταξύ, θα είχε γίνει το σώσε.
Υπάρχουν πιο γελοίες δηλώσεις από εκείνες του Δένδια; Ναι, της ευρωνατοϊκής «αριστεράς» (βλ. Σύριζα).
14/2/2022
Μου ήρθε στο μέηλ μια πληροφορία, πως στις επόμενες μέρες (18-21) θα εμφανιστεί στο Half Note η Θεοδοσία Τσάτσου, και κάπως έτσι θυμήθηκα πως πριν από 13 χρόνια κάτι είχα γράψει για την τελευταία τότε (και ακόμα;) δουλειά της το CD «Α Γαπήσου».
Ξαναδιάβασα τώρα το κείμενο και... δεν ξέρω... μου φαίνεται κάπως υπερβολικό (μάλλον θα είχα ενθουσιαστεί από τον δίσκο της, και αυτό δεν είναι κακό) ή ίσως και κάπως προχωρημένο, γιατί γράφω και κάτι περί «πατριαρχικού τραγουδιού», στο τέλος, καθότι η Τσάτσου ήταν από τις ελάχιστες γυναίκες τραγουδοποιούς, από το ’80 και μετά, που έσπαγε, τότε, αυτό το κέλυφος, προτείνοντας κάτι «άλλο» και κυρίως κάτι δικό της.
Τέλος πάντων... μια επανάληψη από τα άδυτα του blog με κάποιο νόημα.
https://diskoryxeion.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Μου ήρθε στο μέηλ μια πληροφορία, πως στις επόμενες μέρες (18-21) θα εμφανιστεί στο Half Note η Θεοδοσία Τσάτσου, και κάπως έτσι θυμήθηκα πως πριν από 13 χρόνια κάτι είχα γράψει για την τελευταία τότε (και ακόμα;) δουλειά της το CD «Α Γαπήσου».
Ξαναδιάβασα τώρα το κείμενο και... δεν ξέρω... μου φαίνεται κάπως υπερβολικό (μάλλον θα είχα ενθουσιαστεί από τον δίσκο της, και αυτό δεν είναι κακό) ή ίσως και κάπως προχωρημένο, γιατί γράφω και κάτι περί «πατριαρχικού τραγουδιού», στο τέλος, καθότι η Τσάτσου ήταν από τις ελάχιστες γυναίκες τραγουδοποιούς, από το ’80 και μετά, που έσπαγε, τότε, αυτό το κέλυφος, προτείνοντας κάτι «άλλο» και κυρίως κάτι δικό της.
Τέλος πάντων... μια επανάληψη από τα άδυτα του blog με κάποιο νόημα.
https://diskoryxeion.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
11/2/2022
Βλέπω διάφορους εδώ μέσα να ανεβάζουν «Παΐσιο», φωτό από κάποιο σίριαλ εννοώ.
Σχολιάζουν διάφορα, υπέρ, κατά, με περιπαικτικό τρόπο κ.λπ., προβάλλοντας βασικά τη φωτό του καλόγερου Νικήτα Τσακίρογλου.
Κανέναν, όμως, δεν είδα να γράφει κάτι για τα γένια του καλόγερου, τα οποία είναι τελείως ψεύτικα και εντελώς αστεία, και άρα να μην ανταποκρίνονται σε καμία πνευματικότητα (την οποίαν υποτίθεται πως διεκδικεί ο ρόλος).
Ούτε στους χειρότερους αγιοβασίληδες δεν βλέπεις τέτοια γένια (και μαλλιά).
Ακόμη και στις ταινίες του ’60, όταν έκαναν τον παπά ο Ζερβός και ο Καλλέργης, αυτά τα πρόσεχαν κάπως περισσότερο...
(έχουν και τσάκιση τα γένια - κάπου θα είχαν στριμωχτεί)
Βλέπω διάφορους εδώ μέσα να ανεβάζουν «Παΐσιο», φωτό από κάποιο σίριαλ εννοώ.
Σχολιάζουν διάφορα, υπέρ, κατά, με περιπαικτικό τρόπο κ.λπ., προβάλλοντας βασικά τη φωτό του καλόγερου Νικήτα Τσακίρογλου.
Κανέναν, όμως, δεν είδα να γράφει κάτι για τα γένια του καλόγερου, τα οποία είναι τελείως ψεύτικα και εντελώς αστεία, και άρα να μην ανταποκρίνονται σε καμία πνευματικότητα (την οποίαν υποτίθεται πως διεκδικεί ο ρόλος).
Ούτε στους χειρότερους αγιοβασίληδες δεν βλέπεις τέτοια γένια (και μαλλιά).
Ακόμη και στις ταινίες του ’60, όταν έκαναν τον παπά ο Ζερβός και ο Καλλέργης, αυτά τα πρόσεχαν κάπως περισσότερο...
(έχουν και τσάκιση τα γένια - κάπου θα είχαν στριμωχτεί)
10/2/2022
«Μικρή αγαπημένη» Πόπη Αστεριάδη (στίχοι, μουσική: Πάνος Σαββόπουλος)
https://www.youtube.com/watch?v=mCwNbpTzgFE
«Μικρή αγαπημένη» Πόπη Αστεριάδη (στίχοι, μουσική: Πάνος Σαββόπουλος)
https://www.youtube.com/watch?v=mCwNbpTzgFE
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Πάνο Σαββόπουλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Πριτσαπίδουλας
Ο Πάνος εκείνη τη ζοφερή εποχή υπήρξε φωτεινό αστέρι.
Το γιατί χάθηκε στη συνέχεια; Μυθιστόρημα, καθόλου απλό στην εξήγηση της ιστορίας...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν χάθηκε. Μετά τα δύο LP στην Polydor συνέχισε να κάνει πράγματα στη Σουηδία. Aπό 1972-73 και μετά...
https://www.youtube.com/watch?v=6iDbXSA_gHA
ΠΑΝΟΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ - ΧΟΝΤΡΗ ΓΙΑΓΙΑ
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
άγνωστα στην Ελλάδα. Και μετά ιστορικός του λαϊκού μας τραγουδιού κι εδώ. Πάντα γλυκιά φυσιογνωμία.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Την τελευταία δεκαετία έβγαλε άλλους δύο δίσκους με καινούρια τραγούδια, κι έναν με ανέκδοτα (από σίξτις-σέβεντις).
https://www.youtube.com/watch?v=5PhcCkrq2kY
Η πληγωμένη Καρυάτιδα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βλέπω διάφορους εδώ μέσα να ανεβάζουν «Παΐσιο», φωτό από κάποιο σίριαλ εννοώ."...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Panayiotatos
Σοβαρες παραγωγες!!!
Kostas Mouk
Τα γένια είναι ακριβώς ό,τι κι ο Παίσιος.. του πάνε γάντι οι μούφες
Alekos Morianopoulos
Έρχονται διπλωμένα σε συσκευασία του ενός (1) set από την Κίνα και διατίθενται από γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών κ.α. προιόντων.
Duke Zappa
Φήμες ότι τα δανείστηκαν από την παραγωγή τηλενουβελας Δ διαλογης
Σταύρος Καρτσωνάκης
axaxaxaxaxax πολύ εύστοχο το σχόλιο, κοίτα ρε φίλε με τι ασχολούμαστε
Stylianos Gabriel
Τα γένια δεν κάνουν τον παππά!!!Εχουν δε και "τσάκιση", Τσακίρογλου γάρ!!!
λουκια σατορι
Κι ομως εχουνε γραψει https://www.facebook.com/CalypsohLarah/posts/2716806201961849
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είμαι φίλος, ούτε ακόλουθος αυτού του προφίλ. Σίγουρα θα είδαν κι άλλοι αυτές τις αστοχίες. Βγάζουν μάτι τόσο πολύ...
λουκια σατορι
Ουτε εγω. Τυχαια το ειδα. Επισης δεν ασχοληθηκα καθολου με τη σειρα. Δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω ουτως ή αλλως. Απο σχολια εδω μεσα καταλαβα οτι κατι τετοιο παιζει.
Takis Psaltis
πάντως εγώ δεν αλλάζω με τίποτα Δρόσω, Κωνσταντή, Μελέτη, Ντούνια κλπ ..... https://g.co/kgs/RfS7J6
Agries Melisses
Nikolai Stavrogin
Αυτή η γενειάδα που βάλαν στον Τσακίρογλου είναι ίδιας κατασκευαστικής ποιότητας με την "αρκούδα" στην Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου.
Eleni Founti
Αυτή η φωτογραφία δηλαδή είναι από τη σειρά; Έτσι εμφανίζεται ο Τσακίρογλου; Πωπω.. σαν τον Άγιο Βασίλη από το Μινιόν.
Kwstas Agas
σωστή παρατήρηση ... λες και γύρισαν ταινία για τον μάγο Μέρλιν ...
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΘΕΑΤΡΑ ΟΠΩΣ Ο ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΧΙ,ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗΚΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ......
ΕΚΘΕΣΗΗΗΗ.....ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΛΕΞΗ....
Katerina Kavadatou
Αυτά συμβαίνουν όταν στην ελληνική παραγωγή είναι ακριβοί στα πίτουρα κ φτηνοί στο αλεύρι..
Δημήτρης Βανέλλης
Έχεις μείνει πίσω. Οι καλόγεροι σήμερα πάνε κομμωτήρια και τα περιποιούνται τα γένια. Και τσάκιση έχουν και βαφές και απ' όλα...
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Θεοδοσία Τσάτσου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=qgTAqKr0Skw
Babalou - Θεοδοσία Τσάτσου
Νίκος Γραμμάτος
https://www.rockap.gr/%ce%b8%ce%b5%ce%bf%ce%b4%ce%bf%cf.../
Θεοδοσία Τσάτσου – Α Γαπήσου – Rockap.gr
Nadia Denelava
Ήταν ωραίος δίσκος και η Θεοδοσία είναι ένα πλάσμα από αλλού
Achilleas Aggelidakis
φοβερός δίσκος
Ntinos Dimatatis
ΔιαγραφήΜέτριοι 'εως αδιάφοροι οι σόλο δίσκοι της
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Διαφωνώ εντελώς.
Ntinos Dimatatis
Φωνάρα αλλα η πορεία της μέτρια μετά τους Μπλε ...Σχεδόν εξαφανίστηκε....αφού οι δίσκοι της ηταν αδιάφοροι .και δεν το λεω εγώ αλλά και οι κριτικές που δεέχθηκε...Σεβαστή η διαφωνια...!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από ποιους δέχτηκε αδιάφορες κριτικές; Εγώ λέω τα καλύτερα πάντως. Εμένα με τους Μπλε δεν μου άρεσε.
Ntinos Dimatatis
Από τα μουσικά περιοδικά...Είπαμε σεβαστή κάθε άποψη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ πάντως δεν τα σέβομαι τα μουσικά περιοδικά. Με αγάπη στο λέω.
Ntinos Dimatatis
Η άποψη μου είναι προσωπική αλλά αυτό που λές για τα περιοδικά και εσυ σε περιοδικό έγραφε.ς...!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα περιοδικά δεν τα σεβόμαστε. Τα κρίνουμε με καθαρό μυαλό. Δεν χρειάζεται σεβασμό ούτε το Jazz & Τζαζ, και πολύ περισσότερο εγώ. Κρίσεις χρειάζονται, σοβαρές και με επιχειρήματα. Εγώ πάντως δεν θυμάμαι κανέναν να έθαψε το "α γαπήσου" της Τσάτσου.
Ntinos Dimatatis
Φώντα μου κάπου τα μπερδεύεις...Εχουμε την προσωπική μας άποψη αλλά σεβόμαστε κι αυτές των περιοδικών για μια πιο σφαιρική εκτίμηση ενός δίσκου.Εγώ μιλώ για την συνολική πορεία της μετά τους Μπλε..εσύ εχεις άλλη άποψη.ΟΚ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ντίνο μου δεν μπερδεύω τίποτα. Έγραψες ότι τα περιοδικά την έθαψαν. Εγώ δεν θυμάμαι τίποτα. Τώρα, αν την έθαψε κάποιος σε κάποιο περιοδικό, ο οποίος είναι άσχετος, δεν σημαίνει ότι θα σεβαστώ τη γνώμη του. Το καλό θα ήταν σ' αυτή την περίπτωση να μας πεις ποιοι την θάψανε και σε ποια περιοδικά (μακάρι να μας έδινες και τα κείμενα), ώστε να δούμε αν ισχύει αυτό που λες. Και αν αξίζει να δώσουμε βάση σ' αυτές τις γνώμες. Γιατί εδώ πέρα οι φίλοι αναγνώστες βάλανε πάνω από 100 λάικ και μόνο εσύ είσαι αρνητικός. Καλά κάνεις και είσαι - άμα δεν σ' αρέσει. Αλλά το ότι την θάβανε τα περιοδικά, όπως μας λες, ελέγχεται...
Tasos Sagris στον Ntinos Dimatatis
υπάρχουν "μουσικά περιοδικά";
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντα υπήρχαν και υπάρχουν, τα τελευταία 100 χρόνια.
Ntinos Dimatatis στον Tasos Sagris
Για παλαιότερα αναφέρομαι....
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Ευρωμαϊντανοί, δηλαδή... γιουρομάινταν στρατο-φασίστες"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Roumeliotis
Έχεις δίκιο φίλε! Απόλυτο!
Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Jordi Sabatés...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://youtu.be/Zwh5aKkzmgk
Jordi Sabates "Ocells del mes enlla Part III - Alegro ma non presto"
https://www.youtube.com/watch?v=q4k7mRy3DZ8
Jarka - Morgue O Berenice (1972) - FULL ALBUM
Είναι φανταστικό, πρέπει να το αποκτήσουμε πάραυτα! Και βέβαια, το κείμενο του 2015, εξαιρετικό, τόσο όσον αφορά στον Jordi Sabates και τους Jarka, όσο και σε σχέση με την Ισπανία και την εξέλιξή της ως χώρα, μουσικά και πολιτικά (να που και τώρα, μας εκπλήσσει πάλι θετικά, με τον κατώτατο μισθό και τις συλλογικές συμβάσεις). Τα δε σχόλια, που με ενδιαφέρον διάβασα, μου θύμισαν τις ατέλειωτες συζητήσεις, με παρέες, γύρω από ένα τραπέζι, με καπνογόνα ατμόσφαιρα, όπου το μόνο που μας αποσπούσε την προσοχή, ήταν ο δίσκος που έπρεπε ν' αλλάξει πλευρά...
ΑπάντησηΔιαγραφή