19/11/2022
«Tι είναι αυτοί οι χίπηδες; Eγώ είμαι χίπης χρόνια!»
Γιάννης Τσαρούχης (1967)
Be sure to wear flowers in your hair...
«Τόσες μέρες τόσες νύχτες απ' τον κόσμο απουσίασα» ρε
Γονίδη, όχι «απουσίαζα». Έτσι ελαφρά τη καρδία αλλάζεις λέξεις του σοφού
Πυθαγόρα; Θα πέσει φωτιά να σε κάψει...
[Ευπρεπής πάντως, χωρίς τσιριτσάντζουλες]
https://www.youtube.com/watch?v=1dgM7hOlptQ
[Ευπρεπής πάντως, χωρίς τσιριτσάντζουλες]
https://www.youtube.com/watch?v=1dgM7hOlptQ
18/11/2022
Το τι μ@λακίες γράψανε χθες, για το Πολυτεχνείο, οι δεξιοί, οι ακροδεξιοί, οι κρυφοφασίστες (άσε τους φανερούς) και διάφοροι άλλα φαιδρά πρόσωπα, δεν λέγεται. Μέχρι και το δικό μου κείμενο μαγάρισαν, για το Θέατρο Άλφα, με σχόλια της πλάκας, αλλά τα έσβησα. Δεν είναι να κάνεις διάλογο μαζί τους. Γιατί εκτός από φασίστες είναι και φουλ ανιστόρητοι.
Πλήρης παραπληροφόρηση, εντελώς φέικ νιουζ, και ακόμη μια εξοργιστική και παραπειστική χρήση «όπλων» της απέναντι μεριάς (σε σχέση με την Πανσπουδαστική Νο 8 ας πούμε), κάτι για το οποίο δεν ευθύνονται αποκλειστικώς οι ίδιοι, αλλά και διάφοροι από την μεριά μας, που είναι ταμπουρωμένοι στις ιδεοληψίες τους και που δεν αντιλαμβάνονται πως άθελά τους παίζουν το παιχνίδι της αντίδρασης, δίνοντάς της επιχειρήματα.
Το τι μ@λακίες γράψανε χθες, για το Πολυτεχνείο, οι δεξιοί, οι ακροδεξιοί, οι κρυφοφασίστες (άσε τους φανερούς) και διάφοροι άλλα φαιδρά πρόσωπα, δεν λέγεται. Μέχρι και το δικό μου κείμενο μαγάρισαν, για το Θέατρο Άλφα, με σχόλια της πλάκας, αλλά τα έσβησα. Δεν είναι να κάνεις διάλογο μαζί τους. Γιατί εκτός από φασίστες είναι και φουλ ανιστόρητοι.
Πλήρης παραπληροφόρηση, εντελώς φέικ νιουζ, και ακόμη μια εξοργιστική και παραπειστική χρήση «όπλων» της απέναντι μεριάς (σε σχέση με την Πανσπουδαστική Νο 8 ας πούμε), κάτι για το οποίο δεν ευθύνονται αποκλειστικώς οι ίδιοι, αλλά και διάφοροι από την μεριά μας, που είναι ταμπουρωμένοι στις ιδεοληψίες τους και που δεν αντιλαμβάνονται πως άθελά τους παίζουν το παιχνίδι της αντίδρασης, δίνοντάς της επιχειρήματα.
18/11/2022
>>Είναι ήδη τόσες οι πληροφορίες που περιτριγυρίζουν το εγχείρημα, που το κάνουν ακόμα πιο γοητευτικό. Θα αρχίσει να λειτουργεί λίγο πριν τις γιορτές και έχει έναν ακόμα σταθερό, αδιαπραγμάτευτο άξονα: Την μουσική που ανήκει στην κατηγορία eclectic. Όχι live (ίσως μια φορά το χρόνο αλλά μέχρι εκεί). Free jazz, βραζιλιάνικα των 60’s, afrobeat, ηλεκτρονική τζαζ, γιαπωνέζικα των 80’s, σύγχρονη όπερα.<<
Δηλαδή τα γιαπωνέζικα των 70s δεν σας κάνουν; Με τα καφάσια θα φεύγουνε τα σάκε...
https://www.youtube.com/watch?v=yr0v81RNl7o
>>Είναι ήδη τόσες οι πληροφορίες που περιτριγυρίζουν το εγχείρημα, που το κάνουν ακόμα πιο γοητευτικό. Θα αρχίσει να λειτουργεί λίγο πριν τις γιορτές και έχει έναν ακόμα σταθερό, αδιαπραγμάτευτο άξονα: Την μουσική που ανήκει στην κατηγορία eclectic. Όχι live (ίσως μια φορά το χρόνο αλλά μέχρι εκεί). Free jazz, βραζιλιάνικα των 60’s, afrobeat, ηλεκτρονική τζαζ, γιαπωνέζικα των 80’s, σύγχρονη όπερα.<<
Δηλαδή τα γιαπωνέζικα των 70s δεν σας κάνουν; Με τα καφάσια θα φεύγουνε τα σάκε...
https://www.youtube.com/watch?v=yr0v81RNl7o
16/11/2022
“The night of the vampire”, “Two headed dog”, “Creature with the atom brain”… και δε συμμαζεύεται.
Μέγας fan των (κακοφτιαγμένων) αμερικάνικων horror και
ψευδο-επιστημονικών b-movies των fifties, που υπέκρυπταν και αντικομμουνισμό,
και που προφανώς τις έβλεπε παιδί και τον επηρέασαν βαθιά, ο Roky Erickson
έφτιαξε μ’ αυτά ακριβώς τα υλικά μερικά από τα καλύτερα ροκ τραγούδια την εποχή
που το ροκ ψοφολογούσε...
https://www.youtube.com/watch?v=F7aLXehSXAo
“The night of the vampire”, “Two headed dog”, “Creature with the atom brain”… και δε συμμαζεύεται.
https://www.youtube.com/watch?v=F7aLXehSXAo
15/11/2022
Άλλος ένας που μπερδεύει την έννοια της λέξης – ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης. Την αναποδογυρίζει δηλαδή. Δεν ξέρω τι είναι η Τέχνη, και όχι η τέχνη (του τσαγκάρη), αλλά το να αποκαλείς την Τέχνη γενικά «αντιδραστικό μηχανισμό» είναι μεγάλη παπαρία. Αντιδραστικός σημαίνει οπισθοδρομικός, συντηρητικός – «μαύρη αντίδραση» λέγανε παλιότερα οι άνθρωποι. Ο απεργός δρα, ο απεργοσπάστης αντιδρά. Ορισμένοι θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε κι αυτά τα ελληνικά που ξέρουμε.
Εν τω μεταξύ ρε φίλε έχει και λάθος στον Βάρναλη. «Πλαστουργός της νιας ζωής», της «νέας ζωής» δηλαδή, όχι της «μιας».
Εγώ σίριαλ δεν βλέπω, βαριέμαι τις συνέχειες, και θα το έκανα μόνο για επαγγελματικούς λόγους, αν μου ζητούσε κάποιος να γράψω κριτική ας πούμε, αλλά όπου έχω δει τον Τσορτέκη στο σινεμά (J.A.C.E., Το Μικρό Ψάρι κ.λπ.) δεν μου αρέσει. Παίζει υπερβολικά, χωρίς μέτρο. Οι ήρωες που υποδύεται μοιάζουν ψεύτικοι, σαν από κόμικ, σαν καρικατούρες. Βιαστικοί. Να εντυπωσιάσουν μέσα από εκρήξεις.
Πρέπει να πάρει μαθήματα ο Τσορτέκης για το πώς βιώνεται ψυχολογικά η υπερένταση, που οδηγεί στη βία, βλέποντας ας πούμε τον Ανέστη Βλάχο στο «Φόβο», έναν κατ’ εξοχήν κινηματογραφικό ηθοποιό.
Κατά τα λοιπά από την συνέντευξή του στο Κουτί της Πανδώρας δεν βγάζεις και πολύ νόημα. Τα λέει... μπερδεμένα. Σαν τον Βέλτσο...
Άλλος ένας που μπερδεύει την έννοια της λέξης – ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης. Την αναποδογυρίζει δηλαδή. Δεν ξέρω τι είναι η Τέχνη, και όχι η τέχνη (του τσαγκάρη), αλλά το να αποκαλείς την Τέχνη γενικά «αντιδραστικό μηχανισμό» είναι μεγάλη παπαρία. Αντιδραστικός σημαίνει οπισθοδρομικός, συντηρητικός – «μαύρη αντίδραση» λέγανε παλιότερα οι άνθρωποι. Ο απεργός δρα, ο απεργοσπάστης αντιδρά. Ορισμένοι θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε κι αυτά τα ελληνικά που ξέρουμε.
Εν τω μεταξύ ρε φίλε έχει και λάθος στον Βάρναλη. «Πλαστουργός της νιας ζωής», της «νέας ζωής» δηλαδή, όχι της «μιας».
Εγώ σίριαλ δεν βλέπω, βαριέμαι τις συνέχειες, και θα το έκανα μόνο για επαγγελματικούς λόγους, αν μου ζητούσε κάποιος να γράψω κριτική ας πούμε, αλλά όπου έχω δει τον Τσορτέκη στο σινεμά (J.A.C.E., Το Μικρό Ψάρι κ.λπ.) δεν μου αρέσει. Παίζει υπερβολικά, χωρίς μέτρο. Οι ήρωες που υποδύεται μοιάζουν ψεύτικοι, σαν από κόμικ, σαν καρικατούρες. Βιαστικοί. Να εντυπωσιάσουν μέσα από εκρήξεις.
Πρέπει να πάρει μαθήματα ο Τσορτέκης για το πώς βιώνεται ψυχολογικά η υπερένταση, που οδηγεί στη βία, βλέποντας ας πούμε τον Ανέστη Βλάχο στο «Φόβο», έναν κατ’ εξοχήν κινηματογραφικό ηθοποιό.
Κατά τα λοιπά από την συνέντευξή του στο Κουτί της Πανδώρας δεν βγάζεις και πολύ νόημα. Τα λέει... μπερδεμένα. Σαν τον Βέλτσο...
15/11/2022
Αυτά τα είχα γράψει έτσι ακριβώς, εδώ στο fb, στις 23 Γενάρη 2020... Λήτης RIP...
Μου αρέσει που ο Λήτης αυτοαποκαλείται «βασιλιάς του περιθωριακού ροκ». Ούτε underground, ούτε άλλα τέτοια κουραφέξαλα.
Αυτό το τραγούδι του το ακούω, τώρα, πιο ευχάριστα από «Τα κορίτσια που πηγαίνουν δύο-δύο» του Σαββόπουλου.
[Δεν λέω ότι είναι καλύτερο τραγούδι – λέω ότι το ακούω πιο ευχάριστα]
«Τις θυμάμαι απ’ το σχολείο, σπαστικούλες και οι δύο / φόραγαν και οι δυο γυαλιά και κοκαλάκι στα μαλλιά / δεν μιλούσαν στο Μανώλη, γιατί ήτανε κλεφτρόνι / ούτε και στον Παντελή, που ’χε πατέρα φυλακή»...
https://www.youtube.com/watch?v=zuNYuA6FQD8
Αυτά τα είχα γράψει έτσι ακριβώς, εδώ στο fb, στις 23 Γενάρη 2020... Λήτης RIP...
Μου αρέσει που ο Λήτης αυτοαποκαλείται «βασιλιάς του περιθωριακού ροκ». Ούτε underground, ούτε άλλα τέτοια κουραφέξαλα.
Αυτό το τραγούδι του το ακούω, τώρα, πιο ευχάριστα από «Τα κορίτσια που πηγαίνουν δύο-δύο» του Σαββόπουλου.
[Δεν λέω ότι είναι καλύτερο τραγούδι – λέω ότι το ακούω πιο ευχάριστα]
«Τις θυμάμαι απ’ το σχολείο, σπαστικούλες και οι δύο / φόραγαν και οι δυο γυαλιά και κοκαλάκι στα μαλλιά / δεν μιλούσαν στο Μανώλη, γιατί ήτανε κλεφτρόνι / ούτε και στον Παντελή, που ’χε πατέρα φυλακή»...
https://www.youtube.com/watch?v=zuNYuA6FQD8
15/11/2022
Ανάμεσα σε Rolling Stones (1967) και Police (1980) είχαν γίνει πάμπολλες συναυλίες ξένων συγκροτημάτων στην Ελλάδα. Και πολύ γνωστών ονομάτων (δηλαδή πασίγνωστων) και εντελώς αγνώστων. Το ξαναλέμε, επειδή υπάρχουν πολλοί αφελείς, που νομίζουν ότι η χούντα κυνήγαγε το ροκ.
Τούτοι εδώ ήταν Άγγλοι, λέγονταν Γκριτ (μάλλον Grit) κι είχαν έρθει στα μέρη μας, το 1973.
Ψάχνοντάς το λίγο, γιατί δεν έχω χρόνο, βρήκα στο δίκτυο πληροφορίες για ένα αγγλικό hard γκρουπ ονόματι Grit Band από το Μάντσεστερ, αλλά στο σχετικό άρθρο λέει ότι αυτοί είχαν διαλυθεί στο τέλος του 1972.
Ίσως να ήταν άλλοι λοιπόν αυτοί που είχαν έρθει στην Ελλάδα, ποιος ξέρει... Πάντως τα έδιναν όλα στη σκηνή (του Παλαί ντε Σπορ) απ’ ό,τι φαίνεται...
Ανάμεσα σε Rolling Stones (1967) και Police (1980) είχαν γίνει πάμπολλες συναυλίες ξένων συγκροτημάτων στην Ελλάδα. Και πολύ γνωστών ονομάτων (δηλαδή πασίγνωστων) και εντελώς αγνώστων. Το ξαναλέμε, επειδή υπάρχουν πολλοί αφελείς, που νομίζουν ότι η χούντα κυνήγαγε το ροκ.
Τούτοι εδώ ήταν Άγγλοι, λέγονταν Γκριτ (μάλλον Grit) κι είχαν έρθει στα μέρη μας, το 1973.
Ψάχνοντάς το λίγο, γιατί δεν έχω χρόνο, βρήκα στο δίκτυο πληροφορίες για ένα αγγλικό hard γκρουπ ονόματι Grit Band από το Μάντσεστερ, αλλά στο σχετικό άρθρο λέει ότι αυτοί είχαν διαλυθεί στο τέλος του 1972.
Ίσως να ήταν άλλοι λοιπόν αυτοί που είχαν έρθει στην Ελλάδα, ποιος ξέρει... Πάντως τα έδιναν όλα στη σκηνή (του Παλαί ντε Σπορ) απ’ ό,τι φαίνεται...
14/11/2022
Άμα σε ρωτάνε τι είναι ελληνικό ροκ, πες τους αυτό το τραγούδι κι ας είναι διασκευή. Τα σέβη μου...
https://www.youtube.com/watch?v=0ej-ZHbyyf8
Άμα σε ρωτάνε τι είναι ελληνικό ροκ, πες τους αυτό το τραγούδι κι ας είναι διασκευή. Τα σέβη μου...
https://www.youtube.com/watch?v=0ej-ZHbyyf8
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άμα σε ρωτάνε τι είναι ελληνικό ροκ, πες τους αυτό το τραγούδι"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρεας Σουτης
Όχι κι έτσι. Αυτό είναι το ελρόκ;
Vagelis Avgidis
ω! και με διαφορετικους στιχους!
Michalis Matthaiou
Αυτή η διασκευή εχει τους κανονικούς στίχους.Ο δε Πολύτιμος δίνει ρεστα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ανάμεσα σε Rolling Stones (1967) και Police (1980) είχαν γίνει πάμπολλες συναυλίες ξένων συγκροτημάτων στην Ελλάδα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStavros Raptis
Μήπως αυτοί;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορεί... Δεν έχω ονόματα μελών.
Stavros Raptis
https://youtu.be/ZVyFHuSjM-I
Grit — Grit * 1972
Γιώργος Γιαννόπουλος
Στο βίντεο στο youtube λέει ότι ο μπασσίστας λεγόταν πωλ χριστοδούλου.
"Αλλά ενώ έψαχναν για έναν μάνατζερ, βρήκαν μια εταιρεία που τους εγγυήθηκε μια ελληνική περιοδεία. Αυτό ήταν μια πραγματική περιπέτεια και κατάφεραν να εμφανιστούν στην τηλεόραση και να παίξουν με μεγάλα ονόματα της ελληνικής psych-prog σκηνής όπως οι Socrates και οι Peloma Mpoklou σε μεγάλα φεστιβάλ."
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Α μάλιστα, τα λέει από κάτω.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Θα με συγχωρέσετε αν σας πω πως δεν ήξερα οτι οι Socrates και οι Πελόμα Μποκιού, ήσαντε της "psych-prog" σκηνής
Γιώργος Γιαννόπουλος
ούτε εγώ το ήξερα. Το διάβασα στα σχόλια του βίντεο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτά τα γράφουνε σήμερα διάφοροι άσχετοι εδώ και στο εξωτερικό, επειδή με τέτοιους τίτλους πουλιούνται οι δίσκοι. Τους Πελόμα με σημερινούς όρους τους λες και greek progressive, και τους Socrates hard rock φυσικά. To psych δεν στέκεται πουθενά. Εμένα μου αρέσει να τα λέω πάντως "ελληνικό ροκ" όλα αυτά.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Το "μεταφοραί εκδρομαί ο μήτσος", είναι experimental prog rock.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ζαππικό
Tanas Atanasoff
Ιδού https://grit70s.com/
GRIT - 70's Rock Band
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ωραία, να γράψουμε άρθρο να το διαβάσουμε εμείς οι 5-10. Έχουν και φωτό από Ακρόπολη...
Γιώργος Γιαννόπουλος
Από εδώ https://www.psychedelicbabymag.com/.../grit-interview.html
Grit interview - It's Psychedelic Baby Magazine
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καλοί είναι, τώρα που τους ακούω. Μου θυμίζουνε Stray, Pluto κάτι τέτοια... Τους ταυτοποιήσαμε λοιπόν.
Spyros Zoupanos
Και αυτοί , συμπαθείς:
https://m.youtube.com/watch?v=bNYlt0ktLQo
The Grid - Swamp Thing (live on TOTP, 1994)
Tanas Atanasoff
Ωραιότατοι είναι, σπέυσατε οι πιστοί!
https://www.discogs.com/release/15663682-Grit-Grit
Grit – Grit
νικος ηλιοπουλος
Το άκουσα πριν κάνα δυο χρόνια όταν κυκλοφόρησε από τους Ισπανούς, από τα 5 κομμάτια τα δυο έχουν κάκιστη εγγραφή, ενώ τα υπόλοιπα τρία σαν συνθέσεις δεν λένε πολλά πράγματα, με κουράσανε
Sakis Gallo
Υπάρχει κάποιο άρθρο για όλα αυτά τα γκρουπ που ήρθαν αυτή τη περίοδο;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΌ,τι έχω γράψει εγώ στο δισκορυχείον βασικά.
Sakis Gallo
έχεις γράψει ένα άρθρο που αναφέρεις όλα αυτά τα γκρουπ ή για κάθε εμφάνιση ξεχωριστά; ρωτάω για να δω πως θα ψάξω
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
όχι ένα άρθρο, διάφορα άρθρα, ποστ, αναφορές κ.λπ.
Sakis Gallo
έγινε ευχαριστώ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../alan-jack-alan-jack...
ο Γάλλος ALAN JACK (των Alan Jack Civilization) live στην Αθήνα το καλοκαίρι του 1968
Γιάννης Τν.
Δηλαδή η χούντα επέτρεπε τις συναυλίες αλλά αυτοί δεν ερχόντουσαν? Και στο διάστημα μέχρι να έρθουν οι police τί γινότανε? Απορία...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ανακατευόταν η χούντα μ' αυτά. Άλλη δουλειά δεν είχανε να ασχολούνται με το ροκ. Όλο αυτό το διάστημα, και επί χούντας και επί μεταπολίτευσης είχαν έρθει πολλοί.
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../latte-e-miele...
οι LATTE E MIELE, οι DALTON, οι PHOLAS DACTYLUS και οι LA FAMIGLIA DEGLI ORTEGA ζωντανοί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 1973!!
Nicolas Chatzidimitriou
Tι λες τωρα....που να το ηξερα θα πηγαινα με τα ποδια.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Το "ροκ", Φώντα, επειδή δεν τά'χετε ζήσει εσείς οι μικρούληδες, απο πρώτο χέρι, (τουτέστιν "πάνω χέρι-κάτω χέρι"!!), μπορεί να μην το κυνήγησαν το ίδιο(?!), αλλά τους (αυτόχθονες) "ροκάδες", κανα μπερτάχι έπεφτε απο δω κι απο κεί, άνετα, άσε που τους κόβανε με το ψαλίδι, κ α ί τα μπατζάκια των τζήν(ς), και μαζί και τη "μαλούρα"!!...Εξ ού και το κλασικό ρηθέν κ α ί της χούντας: "Εκάρησαν εν χρώ, κατόπιν σχετικής διαταγής", που ίσχυε κι απο το νόμο 4000, περί "τεντυμποϋσμού, του "εθνάρχη" Κ.Καραμανλή!!!....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άσε να τα πούμε από κοντά αυτά Δημήτρη. Κάθε μέρα στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση ήταν τα γκρουπ (υπάρχουν τα τηλεοπτικά και τα ραδιοφωνικά προγράμματα). Και συνεντεύξεις στα οικογενειακά περιοδικά και εξώφυλλα, και διαφήμιση στα μαγαζιά που παίζανε κ.λπ. Μεμονωμένα περιστατικά υπήρχαν κυρίως στην αρχή, αλλά κατεύθυνση από τη χούντα... κυνηγάτε τους ροκάδες όπως τους κομμουνιστές ούτε κατά διάνοια. Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές αυτά.
(εικόνα εξώφυλλο ΦΑΝΤΑΖΙΟ με τους Socrates με μαλλιά)
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Εννοείται πως "οι κουμμουνισταί" είχαν ιδιαίτερη "μεταχείριση"(!!!)....όμως κατά τα άλλα ισχύουν κι αυτά που λέω, τά'χουμε ζήσει στο πετσί μας, Φώντα!!
Reevka Andrious
κουρευτήκανε γουλί;!
Ferris Costas
Το ροκ, ή μάλλον ένα μέρος του, επεβίωσαν επί χούντας λόγω δύο παραγόντων: (1) Τον Νίκο Μαστοράκη και (Β) τη "συμμορία των ροκόφιλων) που υπηρεΤούσε τότε στη Γεωγραφική Υπηρεσία Στρατού - ΥΕΝΕΔ Γιώργος Πανουδόπουλος, Νίκος Περάκης, Χρήστος Μάγκος -για λίγο- κ.λ. κ.λ.. Περιγράφονται με ακρίβεια στο Λούφα και Παραλλαγή.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΗ ΥΕΝΕΔ ήταν περισσότερο ροκ από την ΕΡΤ. Στο ενόπλων, στο ράδιο, έπαιζαν Stones από το πρώτο καλοκαίρι της χούντας, αμέσως μετά τα επεισόδια στη συναυλία. Ραδιοφωνικό πρόγραμμα της 27ης Ιουλίου 1967...
>>Και από πού ακούγονταν όλα αυτά τα τραγούδια εκείνη την περίοδο; Φυσικά και από τον ραδιοφωνικό σταθμό των Ενόπλων Δυνάμεων και τις εκπομπές «Δισκοθήκη 66» (με τον Γιώργο Αναστασόπουλο), «Επιχείρησις Λεύκωμα» (με τον Γιώργο Καρατζαφέρη) κ.λπ. Ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις εκπομπές του Γιάννη Πετρίδη (και επί δικτατορίας πια) στον Στρατιωτικό Ραδιοφωνικό Σταθμό της Λάρισας. Όπως έγραφε και ο ίδιος ο Πετρίδης στους Μοντέρνους Ρυθμούς (#80, 10 Μαΐου 1967):
«Η Ραδιοφωνική Μουσική Επιθεώρηση μεταδίδεται ήδη τρεις φορές την εβδομάδα, με προοπτικές εντός του προσεχούς δεκαημέρου ν' αρχίση και η τέταρτη εκπομπή (σ.σ. περισσότερες ώρες για ροκ επί δικτατορίας!). Σας υπενθυμίζω τις ημέρες και ώρες μεταδόσεως και εκπομπών που παρουσιάζω από τον Στρατιωτικό Ραδιοφωνικό Σταθμό Λαρίσης: Δευτέρα 22:30 Μουσικά Θέματα διάρκεια 30 λεπτά, Τετάρτη 22:15 Μουσική Επιθεώρησι διάρκεια 45 λεπτά, Πέμπτη 21:10 Μουσική Επιθεώρησι διάρκεια 50 λεπτά, Παρασκευή 22:30 Μουσική Επιθεώρησι διάρκεια 30 λεπτά. Η εκπομπή της Πέμπτης, 50 λεπτών, κατέχει το ρεκόρ διαρκείας από κάθε άλλη ελληνική εκπομπή νεολαίας».<<
Patritsopoulos Nikos
ο πατακος ηταν γνωστος προγκρεσιβας
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Λήτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήChristos Sideris
και πολλά ακόμα ωραία τραγούδια των Λήτης + Τρυκ! θυμάμαι ένα μυθικό ή όχι.... περιστατικό που αφηγούνταν για τον Λήτη, για μια συναυλία στην επαρχία, όπου μετά την ατάκα το κοινό τον πήρε στο κυνήγι. Το μόνο που ανακαλώ χαρακτηριστικά από τις συναυλίες του είναι ότι η ροχάλα πήγαινε σύννεφο και πάντα δεξιά!!!!
Akis Ladikos
R.I.P..
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άλλος ένας που μπερδεύει την έννοια της λέξης – ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήThekla Tselepi
Οι έντονες ανατριχίλες συσκοτίζουν τον νου
Vassilis Serafimakis
Πολύ εξυπηρετικό όλο αυτό που είπε ώστε να μη ξεχνάμε τι απίστευτη παπαρολογία είναι ικανή να εκφράσει (και) η αριστερά.
Artemissia Papaserafeim
Η νια-μια μπορεί και να είναι λάθος της απομαγνητοφώνησης. Ο αντιδραστικός είναι ολόδικός του, αν και στην ηλικία του δεν θα πρεπε (εμένα μου το είχε διορθώσει ο πατέρας μου σε εργασία της Α' Γυμνασίου εν μέσω χούντας!)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Η νια-μια μπορεί και να είναι λάθος της απομαγνητοφώνησης<<
Μπορεί, αλλά άμα δεν ήταν δικό του το λάθος με το που διάβασε τη συνέντευξή του θα έπρεπε να δώσει εντολή να διορθωθεί.
Giorgos Katsampas
είστε ο τρίτος άνθρωπος, που γνωρίζω ή διαβάζω, που κατάλαβε τι ρεσιτάλ ερμηνείας έδωσε ο Ανέστης Βλάχος σε εκείνη την ταινία. (ο πρώτος ήταν καθηγητής μου στην υποκριτική σε σχολή του εξωτερικού, ο δεύτερος Έλληνας Πανεπιστημιακός )
Fotis Zafiropoulos
Νομίζω πως στο μικρό ψάρι είναι επίτηδες υπερβολική, στα όρια της καρικατούρας η απόδοση του ρόλου. Οι περισσότεροι "κακοί" περιφερειακοί ρόλοι κάπως έτσι αποδίδονται, κόντρα στο ρόλο του Μουρίκη που είναι μειλίχιος και λιγομίλητος. Νομίζω λοιπόν ότι ήταν οδηγία του Οικονομίδη. Τουλάχιστον εγώ έτσι το έχω στο μυαλό μου, μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Διαβάζοντας όλη τη συνέντευξη αποκόμισα άλλη εντύπωση.
Patritsopoulos Nikos
διανοουμενιστικες μεγαλοστομιες και παιξιμο
Maria Andronikou
Υποψιάζομαι ότι κάπου θα διάβασα τίποτα on the lines of: art is reactive και... well, το γ@μησε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "“The night of the vampire”, “Two headed dog”, “Creature with the atom brain”… και δε συμμαζεύεται"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
απλά ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΣ.... κι η συναυλία του στην Αθήνα το 2010 [Γκαγκάριν] από τις ωραιότερες ροκ συναυλίες που έχουμε δει στα μέρη μας ...
Vagelis Avgidis
α! ημουν κι εγω εκει!
Tilemachos Mousas
Δε θα ξεχάσω τη σκηνή από τα «Ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα» με το Burn the Flames, συγκλονιστικό !
Andreas Mandas
Ταινιάρα
Nikos Athanassiu
Εντάξει. Αλλά you're gonna miss me is a classic 's classic Καλημέρα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επίσης καλημέρα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το τι μ@λακίες γράψανε χθες, για το Πολυτεχνείο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήIrini Pitsoli
Παλιά ιστορία.... το κακό είναι ότι κάθε χρόνο γίνονται χειρότεροι και πιο προκλητικοί
Pantelis Tsalouchidis
Πέστα, τέτοιες μέρες έφτασα να μη μιλάω σχεδόν.
Stathis Nikokavouras
Γνωστα ειναι αυτα ρε φωντα.ολα τα φασιστοσυχαματα αυτη τη μερα περιμενουν.μετα γυριζουν στα κλουβια τους
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι φίλε μου. Τα τελευταία χρόνια γίνεται αυτό μαζικά, και από "καθώς πρέπει" έντυπα και σάιτ. Παλιά τα λέγανε σε κάτι περιθωριακά κανάλια μόνο, που τα βλέπανε τρεις κι ο κούκος.
Διαμαντής Καράβολας
Αν δεν ήταν ανιστοριτοι δεν θα ήταν κ τέρμα αντιδραστικοι.
John Tseros
Τέτοιες μέρες πάντα ξεβράζονται δύο τρεις που τους βλέπεις και σκέφτεσαι "δε το περίμενα"...αλλά τι να κάνεις; Delete και πάμε παρακάτω. Ο μαλάκ@ς είναι αήττητος. Δε μπορείς να μπεις σε διάλογο!
Σχόλια από το fb στο ποστ "«Τόσες μέρες τόσες νύχτες απ' τον κόσμο απουσίασα» ρε Γονίδη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiwrgos Kalogirou
εντυπωσιακος. ετσι πρεπει να τραγουδιουνται αυτα τα τραγουδια που -να λεμε την αληθεια- "δεν τραγουδιουνται" απο άλλον
Vassilis Serafimakis
Εσύ πάλι τώρα, Φώντα γιατί χλαίς;
Jason Leontidis
τι να πεις και τι να γράψεις. Άστο καλύτερα. Δεν το έχει υπάρχει σε αυτό το τραγούδι. Αστο εκεί που είναι, τι το θες και το προσπαθείς; εκτίθεσαι δεν το παίρνεις χαμπάρι... Χαράμι πάει η ορχήστρα, ο κόπος των μουσικών, ο στίχος η μελωδία και οτι άλλο... Ας πάει να το ζωγραφίσει καλύτερα...
Vasilis Bouzouris
Ο Νικ γιατι του εκανε το οριστε , δευτεροτριτανζα με ουρα που θα ζηλευαν και οι σκυλοι.