Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

MIKΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 80

22/2/2018
Κι ένα τρίτο στη σειρά κινηματογραφικό ποστ, για πολύ γερούς φίλους του ελληνικού σινεμά αυτή τη φορά.
Πρόκειται… «για την ιστορία ενός νέου, επιληπτικού, μοναχικού ανθρώπου, που η μόνη του συντροφιά ήταν τα περιστέρια. Κάποτε μπαίνει στη ζωή του μια παντρεμένη γυναίκα. Μετά από μια πορεία, εκεί όπου αναλύονται όλα τα προβλήματα της τότε κοινωνίας, καταλήγει στο να σκοτώσει με τα ίδια του τα χέρια ό,τι αγάπησε περισσότερο: τα περιστέρια και τη γυναίκα».
Ξέρετε για ποια ταινία (μεγάλου μήκους) πρόκειται; Την έχετε δει μήπως; [Γιάννης Κοκκόλης]

22/2/2018 
Δεν ξέρω πόσοι έχουν πάρει χαμπάρι την ελληνική ταινία «Έτερος Εγώ», παραγωγής 2016. Η ταινία, που είναι θρίλερ, με σίριαλ κίλερ και με αναφορές στον Πυθαγόρα, σαρώνει στο YouTube, καθώς έχει κοντά στις 700 χιλιάδες θεάσεις σε λιγότερο από δυο μήνες. Διθυραμβικά είναι δε και τα σχόλια, κάτω από την ταινία, από ανθρώπους που τονίζουν τα… ευρωπαϊκά ή τα αμερικάνικα τεχνικά χαρακτηριστικά της κ.λπ. Σε κάθε περίπτωση η ταινία είναι ψυχαγωγική, χωρίς να είναι φτηνοκωμωδία ή επιδεικτικά αλλόκοτη, όπως οι ταινίες του Λάνθιμου πι χι.  
Είδα λοιπόν την ταινία και δεν το μετάνιωσα. Είναι όντως καλογυρισμένη, αλλά χάνει σε πολλά. Κατ’ αρχάς δεν έχει ανατροπές, καθώς από πολύ νωρίς καδράρεις το δολοφόνο. Δεύτερον, έχει γενικά άνευρους πρωταγωνιστές. Στο YouTube χύνουν για τον Δαδακαρίδη (εγκληματολόγος), αλλά εμένα μου φάνηκε λίγος και χωρίς να πείθει, όπως λίγος ήταν και ο Καταλειφός (εντελώς έξω από τα νερά του ως πρύτανης) και όλοι οι υπόλοιποι βασικοί πλην του Μάνου Βακούση (αστυνόμος) – ένας εξαιρετικός έλληνας ηθοποιός, που τον έχω δει ξανά και στο σινεμά και στο θέατρο να διαπρέπει, και για τον οποίον δεν γράφονται πολλά. Η ταινία χάνει και στη μουσική, που ακολουθεί συμβατικούς κανόνες, προεξοφλώντας την αφήγηση κ.λπ., ενώ έχει και ψεύτικους / γυαλισμένους χώρους. Τέλος και ο πυθαγόρειος «μύθος», έτσι όπως αποκαλύπτεται, εντελώς άνευρα και συμβατικά, απεμπολεί, και αυτός, τη γοητεία του. Μπορώ να πω κι άλλα, αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εξάλλου, πολλοί μπορεί να μην έχουν δει το φιλμ και να τους τη σπάω…  
(Την ταινία όποιος θέλει τη "χτυπάει" στο YouTube και τη βλέπει) 

22/2/2018 
Επειδή οι Αμερικάνοι χωρίζουν τον κινηματογράφο σ’ εκείνον που φέρνει πίσω λεφτά, πολλά λεφτά, και σ’ εκείνον που δεν φέρνει τίποτα, επινόησαν τα Όσκαρ, στην προσπάθειά τους να πουσάρουν τον πρώτο. Τα Όσκαρ, δηλαδή, είναι τα μόνα κινηματογραφικά βραβεία που έχουν υπαρκτό νόημα (κάτι «Φοίνικες», κάτι «Λιοντάρια» και κάτι «Αρκούδες» είναι απλώς… γυφτοαριστοκρατισμοί των λιγούρηδων Ευρωπαίων), αφού εξαργυρώνονται κατ’ ευθείαν, παγκοσμίως, και όπως πρέπει, στα ταμεία. 
Απ’ αυτό το σημείο, όμως, έως την γελοιότητα της οσκαρολογίας –το να γλείφει δηλαδή όλος ο γλόμπος ένα «σύστημα» κακογουστιάς, χειραγώγησης, δολοπλοκιών και ίντριγκας, συστατικά στοιχεία όλα τούτα της πιο χυδαίας αμερικανίλας– υπάρχει σίγουρα απόσταση.

21/2/2018 
Τράβα-τράβα, όλο και κάτι θα βγει… είναι ο νέος δίσκος του Θανάση Παπακωνσταντίνου με τραγουδιστή το Μάλαμα. Δεν είναι μόνο η χειρότερη εισαγωγή σε ελληνικό δίσκο που έχω ακούσει εδώ και κανα-δυο δεκαετίες, είναι πως με το ζόρι θα βρεις ένα-δυο τραγούδια που να έχουν κάτι να προτείνουν, κάτι που να μη μοιάζει με το χθεσινό και το ξαναειπωμένο. Όλα ίδια κι απαράλλαχτα, τόσα χρόνια τώρα, με τις κιθάρες να στριγγλίζουν σαν υστερικές μανάδες (παραπάλιωσε κι αυτό το «κολπάκι», μέχρι και ο Thurston Moore το σιχάθηκε), με τα ίδια ανακατεματάκια σε σιγανή φουφού για να… χυλώσει η παράδοση, με τις ίδιες στιχουργικές ακριτομυθίες, που δεν περιγράφουν πλέον τίποτα και δεν απαντούν σε τίποτα.  
Μάγκες μου μετά από οκτώ χρόνια διάλυσης των πάντων το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι τραγούδια που δεν τραγουδιούνται και που ακούγονται... σαν τους χρησμούς της Πυθίας. Βαρεθήκαμε. Πείτε τα πράγματα με τ’ όνομά τους, αν δεν κωλώνετε, αλλιώς αφήστε το… για τ’ απομνημονεύματά σας.  
Μελοποίηση σε Τάσο Λειβαδίτη είναι αυτό...

21/2/2018 
46 χρόνια μετά οι παπάδες, στην Ελλάδα, εξακολουθούν να κυνηγάνε το Jesus Christ Superstar (για το θεατρικό λέμε - η ταινία είναι άλλο κεφάλαιο). Δε βαρέθηκαν; 
Η πρώτη φορά (δεν το ξέρουν πολλοί αυτό) ήταν το 1971-72 (πιθανώς στις αρχές του ’72) και δεν είχε σχέση με τους Πλέσσα-Μαλαβέτα (αυτοί το είχαν ανεβάσει τη σεζόν 1978-79). Να τι είχε πει ο Κώστας Τουρνάς στη Μανίνα στα μέσα του ’70: 
«Εκείνες τις ημέρες στο καλλιτεχνικό σχήμα του Ελατηρίου είχε προσχωρήσει μια περίεργη καλλιτεχνική ομάδα. Αυτή η ομάδα ήταν με επικεφαλής τον Γιάννη Πετρίτση, τον συνθέτη που τον ακούσαμε αργότερα με τον Τρωικό Πόλεμο(…). Με τον Πετρίτση λοιπόν, την Δέσποινα Γλέζου, η οποία απεχώρησε από το Ελατήριο, επανήλθε στο Ελατήριο, αλλά δεν έχει έρθει ακόμη μαζί μας, τον Άρη τον Τασούλη που έπαιζε, αργότερα, πιάνο μ’ εμάς, ένα μπασίστα, τον Θόδωρο –δεν θυμάμαι το επίθετό του– είχε έρθει από την Αμερική. Έλληνας όμως. Μια Αγγλίδα που αργότερα τραγούδησε με τους Morka, τον Μιχάλη Ορφανίδη στα τύμπανα που κοινά τον ξέρουμε ως ‘Ζάππα’ στον μουσικό χώρο. Αυτοί θα παρουσίαζαν το Jesus Christ Superstar στα ελληνικά. Μια πολύ όμορφη και ζεστή δουλειά, η οποία πήγε χαμένη. Πήγε χαμένη γιατί ο παπάς της ενορίας, περνώντας έξω από το Ελατήριο, βλέποντας την αφίσα που το διαφήμιζε, έκανε ολόκληρο σκάνδαλο, με αποτέλεσμα να μη παιχτεί το Jesus Christ Superstar πάνω από μία βδομάδα».  
Υπάρχει και βιβλιαράκι με το λιμπρέτο στα ελληνικά από ’κείνα τα χρόνια, λογικά από την αρχή της Μεταπολίτευσης, χωρίς εκδότη (για το… φόβο των Ιουδαίων), που πουλιόταν, όπως διαβάζουμε στις πρώτες σελίδες του, στα «κάγκελα του Πολυτεχνείου». 

20/2/2018
Είναι λογικό να κόπτεται και ο Μητσοτάκης, που αλλάζει κάθε μέρα τρία λεωφορεία για να πάει στη δουλειά του. (γέλια)
Κυριάκο, πρέπει να έχεις ούμπαλα ακόμη και για να λαϊκίσεις. Δεν είναι τόσο απλό. Άσε να μιλήσει κανας άλλος…

19/2/2018
Πέθανε ο Didier Lockwood, βιολιστής των Magma, ZAO, Gong κ.λπ. στα 62 του. Όσοι ακούμε (και) progressive πολύ τον αγαπήσαμε από τις ηχογραφήσεις του - όχι μόνο με τα γκρουπ, αλλά και από τις προσωπικές του. RIP.

8 σχόλια:

  1. Σχόλια από facebook για Θ. Παπακωνσταντίνου - Μάλαμα...

    Asser Moissis
    Δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα τίποτε από αυτό το cd. Αλλά με τόσα ανάθεμα αρχίζω να το συμπαθώ η να το συμπονώ. Θα δείξει

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Υπάρχει όλο στο YouTube και μπορείς να το ακούσεις. Εκεί πάντως το εκθειάζουν...

    Nicola Di Rossi
    to oti ton ekthiazoun sto youtube den leei tipota, eteries xrisimpioun to youtube kai san marketing.. ontos poli baretos o diskos me to proto akousma

    Γιάννης Τσουκαλάς
    ΠΕΣΤΑ ρε φίλε ! ειχα μια ανόητη διαίσθηση που μιά και δε βγήκε το καλοκαιρι για πολλά live και σε συνδυασμό του ταλεντου του να διαλέγει εξαίρετους μουσικούς ότι θα βγάλει εμπνευσμένο δίσκο ........ κλαψ ....... τον άκουσα πριν μιά βδομαδα και καθησα και έγραψα ενα κειμενο αλλα πριν πατησω το enter να δημοσιευτει ειπα ασε μωρε θα μαλωνουμε παλι και ερχεται και τριημερο χαρας ..... η Μούσα χάθηκε προ πολλού και η εκβιαστική σχεδον ψυχαναγκαστικη επαναληψη του αρχικου μοτιβου ειναι πλεον βαρετη ακομα και σε καποιους κολλημενους θαυμαστες τους , με συνθεσεις που καποιο καλο μαθητουδι δευτερας λυκειου το πολυ ενος μουσικου λυκειου θα εβγαζε ανετα , με βλακωδη και αγχωμενη αποδοση των στιχων μη τυχον και απωλεσουν το στερεοτυπο της επιτυχιας , ανευροι και οι δυο , θαρρω οτι θα απολεσουν στους σοβαρους ακροατες τους και τα κεκτημενα τους , οι αλλοι που ακουν Καρρα Παντελιδη κλπ θα πηγαινουν ως προβατα στα live τους . Μιζερια οπως ολα γυρω μας

    Διαμαντής Καράβολας
    Τα γλυκομίζερα της εντεχνίλας! έχει κ μπουζουκομάνα!!! Έλεος!!!

    MrServo MrServo
    η κατάρα του θεσσαλικού κάμπου...

    Despina Paulidou
    η απολυτη μιζερια.....χρονια τωρα.

    Spyros Diastimikos
    Νύχτωσε, νύχτα, νύχτωσεεεε...

    ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
    Όλοι αυτοί του έντεχνου ζουν σε αλλο κόσμο τελικά.

    Dimitris Trox
    Θέλει να αυξήσει οπαδούς. Που κότσια να γίνει πρωτοποριακός. Το χρήμα διατάζει

    Σαραντης Κλωνάρας
    ετσι ειναι φωντα συμφωνω απολυτα

    Βασίλης Καπετανίδης
    χαχαχα πέθανα στο γέλιο
    Ντάξει, σοβαρά τώρα είναι θέμα γούστου. Το 1ο τραγούδι - το μόνο που λέει ο Θανάσης - είναι για τον πούτσο. Αλλά: υπάρχουν και πολύ όμορφα τραγούδια. π.χ. "Ρίλκε", "Είχα τον κήπο της Εδέμ", "Απόδραση"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kwstas Agas
      "κάτι που να μη μοιάζει με το χθεσινό και το ξαναειπωμένο. Όλα ίδια κι απαράλλαχτα, τόσα χρόνια τώρα,"= αυτό, κατ' εμέ, οφείλεται εν πολλοις στο εξής : Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου [και ο Σωκράτης Μάλαμας] εδώ και πολλα χρονια γνωρίσανε και επιτυχια και καταξιωση!! Οι δισκοι τους και τα τραγούδια τους τραγουδήθηκαν πολύ, αγαπήθηκαν πολύ, γεμίσαν μαγαζιά και συναυλιακούς χώρους κλπ ... γενικώς το ύφος τους, ο τρόπος γραφής τους κλπ κατέστησαν πλέον γνώριμα ΄σε ΟΛΟΥΣ μας, ακόμη και σε όσους δεν είναι φανατικοί ακροατές τους!! Έτσι ... όταν μετά από τόοοσα χρόνια βγάζει ξανά δίσκο ο Θανάσης [πρέπει να είναι ο ... 13ος του ή ο 14ος του ?? δεν γνωρίζω ... ] είναι εύλογο να πει κάποιος "αυτά τα έχουμε ξανακούσει"!! Ενώ όταν σε λίγους μήνες θα βγάλει 8ο δίσκο ο ... Κώστας Άγας, που δεν τον ξέρει κανένας, που δεν τον έχουνε παίξει ποτέ τα ραδιόφωνα, που είναι ένας παντελώς άσημος, αφανής και άγνωστος τραγουδοφτιάχτης ... είναι πολλές οι πιθανότητες κάποιος ακροατής που θα τύχει να τον ακούσει να πει "ααα, άκουσα κάτι καινούριο"!! Κι όμως ... στην 8η δουλειά μου θα υπάρχουν ένα σωρό πράγματα [μουσικώς, στιχουργικώς κλπ] που ήδη τα έχω θίξει και στις προηγούμενες δουλειές μου!! Επειδή, όμως, όλα αυτά κινήθηκαν στη "σφαίρα του αγνώστου" και του "απαρατήρητου", όποιος τα ακούσει ίσως και να πει "να κάτι πρωτότυπο"!! Όπως βλέπετε, το να είσαι ένας "άγνωστος/αφανής δηγμιουργός" έχει κι αυτό τα καλά του ... δεν πρόκειται να εισπράξεις ποτέ τη χαρά να δεις τα τραγούδια σου να τραγουδιούνται από τον κόσμο [έστω και από περιορισμένο αριθμό ακροατών]!! Όμως ... φθάνεις στον 8ο δίσκο και από κανέναν δεν θα ακούσεις "πάλι αυτός βγάζει δίσκο, τον βαρέθηκα πια" ... πάντα οι ελάχιστοι που θα τυχαίνει να σε ανακαλύπτουν θα σε εισπράττουν ως "κάτι καινούριο"…
      .... και για να συνεχίσω:
      κρίνοντας τον θανάση Παπακ/νου ως έναν τραγουδοποιό που γράφει τραγούδια πάνω από 35 έτη, δισκογραφεί πάνω από 25 έτη, έβγαλε 13-14 δίσκους, έγραψε τραγούδια που αγαπήθηκαν, γέμισαν συναυλιακούς χώρους, γίναν συνθήματα κλπ, τότε ... υπ' αυτές τις συνθήκες έβγαλε έναν ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ δίσκο, πάντα κατ' εμέ .... Ας πάρω ως παράδειγμα κάποιο λατρεμένο ροκ συγκρότημα, όλως τυχαίως τους Uriah Heep !! Όταν ήμουν 13 ετών και ακόμη δεν ήξερα τίποτα από μουσική ένα συνομήλικο παιδάκι έφερε στο σπίτι να ακούσουμε το Abominog που μόλις είχε βγει και ήταν ο 14ος δίσκος τους!! Εγώ αυτή τη μπάντα τότε πρώτη φορά την άκουγα, ούτε ήξερα ότι υπήρχε ... Με το που το άκουσα είπα: "ααα, πολύ ωραία δουλειά"!! Όμως όταν στην πορεία ανακάλυψα ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ δισκογραφικες δουλειες τους, Magicians Birthday, Salisbury, Look at yourself κλπ και τις έκανα μουσικό μου ευαγγέλιο και "μουσικό στήριγμά" μου, το Abominog ξέχασα ότι υπάρχει και ήδη το θεωρώ "δίσκο άνευ νοήματος που τον έβγαλαν απλώς για να τον βγάλουν"!! Η γνώμη μου - καθαρά υποκειμενική - είναι ότι ο Θανάσης Παπ/νου στον 14ο δίσκο του δεν "βγάζει δίσκο απλώς για να τον βγάλει" ... Βγάζει ξανά δίσκο όπου, ακόμη και μετά από τόοοσες δουλειές, έχει, ακόμη, να πει πράγματα ...

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το facebook περί "Έτερος Εγώ"...

    Ioannis Degdekis
    Είμαι από αυτούς που "χύνουν" με τον δαδακαριδη!

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Στην τιβί, που τον έχω δει (στον Μπέκα τον θυμάμαι) δε μου λέει κάτι ιδιαίτερο. Στο θέατρο δεν τον έχω δει.

    Ioannis Degdekis
    Στη ταινία αυτή μου άρεσε πολύ!

    Joanna Meliopoulou
    Ειδα πρωτη φορα τον δαδακαριδη σε ελληνικη απογευματινη σαπουνοπερα ,τελη '90.Ηταν τοσο χαλιας(ακομα και για σαπουνοπερα) ,που σκεφτομουνα οτι δεν μπορει,καποιον θειο στην παραγωγη θα εχει.Εκτοτε εχει καλυτερεψει,αν και ακομα δεν με πειθει

    Βασίλης Καπετανίδης
    Συμπαθητική ταινία... πολύ όμορφες ερμηνείες, "μπάζει" απ' τη μέση και κάτω πολύ...

    Foivos Manoloudis
    Βαρέθηκα όσο δεν πάει. Και εγώ αυτους τους υμνους ειχα ακουσει και ξοδεψα πολυτιμο χρονο απο τη ζωη μου για να τη δω.

    Hara Cumarioti
    O Μανος Βακουσης είναι εξαιρετος,γενικως! Τον ειχα θαυμασει στην οπερα της πενταρας!!!! Στο "καναρινι ποδηλατο" εξαιρετος ως μικροαστος γονεας! :-)

    Τζιμι Μοντογια
    Συμφωνώ και δε ξέρω τι εχουν πάθει με τη συγκεκριμένη και τη θεωρούν αριστούργημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια για την ταινία του Γιάννη Κοκκόλη (η φωτογραφία με τον Πάνο Κατέρη και τα περιστέρια) από το facebook...

    Sakis Bwanas
    πρέπει να διοργανωθεί μια ρετροσπεκτίβα Κοκόλη αλλά πριν από χρόνια μια φίλη μού είχε πει ότι ήταν εντελώς ακοινώνητος...

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Η δική μου γνώμη είναι πως είναι από τους μεγάλους αγνοημένους του ελληνικού σινεμά. Ήταν πολύ μπροστά το άτομο.

    Sakis Bwanas
    μόνον τις Μεταμορφώσεις έχω δει (εντάξει, και το Βιασμό Μιας Παρθένας αλλά αυτό δεν είναι όλο δικό του) - είχα πετύχει πριν χρόνια και την Μαρία Αλιφέρη αλλά μόλις άρχισα να τής λέω για το Πειραματόζωο, στρείδιασε και μού είπε ότι είχε διαχωρίσει τη θέση της κατευθείαν μόλις έμαθε τι συνέβαινε...

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Έχω δει κι άλλα. Κι αυτό είναι πριν το "Έκβους" ε; Και από το θεατρικό και από την ταινία.

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Και οι Μεταμορφώσεις εντελώς παραληρηματική / αναρχική σάτιρα. Ξεχωριστή ταινία και αυτή.

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Εδώ έχω γράψει και για το πολύ καλό Momenti Erotici. Έχεις αφήσει και σχόλια... http://diskoryxeion.blogspot.gr/2011/08/momenti-erotici.html
    MOMENTI EROTICI
    Σκηνές από το Momenti Erotici του Κοκκόλη υπάρχουν εδώ. Και φοβερός Πάριος βέβαια. (Άσχετο το τραγούδι με την ταινία).
    https://www.youtube.com/watch?v=d5JT_NMEtYE
    Ήταν μια φορά - Γιάννης Πάριος (improved ed.)

    Dimitris Papadopoylos
    http://greek-movies.com/movies.php?m=5933
    Αγωνία για τον έρωτα (1969) ‒ Greek-Movies

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Αυτή είναι, αλλά ο πρωτότυπος τίτλος της ήταν σκέτο "Αγωνία".

    Dimitris Papadopoylos
    Δε το γνωρίζω Φώντα, η αφίσα πάντως γράφει "Αγωνία για τον έρωτα". Υπάρχει βέβαια κι άλλη "Αγωνία" του '69 αυτή εδώ με τον Τόλη Βοσκόπουλο.
    http://greek-movies.com/movies.php?m=2492
    Αγωνία (1969) ‒ Greek-Movies
    Δε την έχω δει πάντως

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Ο παραγωγός είχε αλλάξει τον τίτλο προς το εμπορικότερον. Επίσης, ξέρω, πως από την ταινία είχαν λογοκριθεί οι επιληπτικές σκηνές.

    Win Berry
    Είχα δει το momenti erotici που είχε βάλει το ΘΕΜΑ. Περίμενα κλασικό ελ sexploitation στυλ ευστρατιάδη και θυμάμαι είχα σκέφτει τελικά, ρε αυτό είναι πολύ καλογυρισμένο. Δεν το έψαξα παραπάνω, αλλά τελικά φαίνεται ενδιαφέρουσα περίπτωση ο τύπος

    Harry Gordon
    ενδιαφερον ακουγεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικος Ζερβος
      O KOKOLIS TOLMO NA PO EKANE PROTOPORIAKES TAINIES GIA TIN EPOXITOU---DEN EXO KATALAVEI GIATI MERIKOI,,,PSEFTO--EIDIMONES,,,TON THAVANE---OLES OI TAINIES TOU EIXAN MIA ANARXIKI DIATHESI------
      EIDIKA,,,,TO PEIRAMATOZOO,,,,,ITAN APISTEFTIS SYLIPSIS IDEA

      Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
      Την οποία και υλοποίησε, γνωρίζοντας τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε από το νόμο (το να κινηματογραφείς κάποιον εν αγνοία του).

      Νικος Ζερβος
      AN DEN KANO LATHOS EFAGE MYNISI META KAI EXAFANISTIKE I TAINIA---KATASXETHIKE;;;;;;;
      KAI OI METAMORFOSEIS EIXAN ENA ,,,,ANARXIZON,,,,,XIOUMOR '''''''''''''

      Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
      Δικάστηκε και καταδικάστηκε νομίζω. Μάλλον πήγε και φυλακή. Το λέω με επιφύλαξη.

      Νικος Ζερβος
      KAI GO DEN EIMAI SIGOUROS------
      SYGXARITIRIA GIA TO KEIMENO SOU STO ,,,DISKORYXEIO,,,,TORA TO DIAVASA,,,PERI KOKOLI,,

      Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
      Σ' ευχαριστώ.

      Νικος Ζερβος
      SIGOURA PANTOS ,,,,,ADIKIMENOS,,,,SKINOTHETIS APO TIN,,,,EPISIMI,,,,KRITIKI AN SKEFTOUME POIOUS PLASSAROUN OS.....PROTOPOREIA OI,,,,EIDIKOI,,,,,,

      Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
      Εντελώς αδικημένος και σήμερα αγνοημένος. Πρέπει να τον αναδείξουμε.

      Νικος Ζερβος
      TO LEGOMENO WEIRD==CINEMA EINAI MIA DITHENIA ---MIA BAROUFA BROSTA STIS TAINIES TOU KOKOLI

      Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
      Ήταν πολύ μπροστά ο άνθρωπος αυτός. Απλώς δεν είχε παραγωγούς να τον πιστέψουν και να υλοποιήσουν εκείνα που σχεδίαζε. Φυσικά και η κριτική δεν κατάλαβε τίποτα θάβοντάς τον. Και είναι ο μοναδικός ίσως, από κείνη τη γενιά του '60, που είναι ακόμη εντελώς θαμμένος. Τις ταινίες του τις έχουν δει ελάχιστοι, και ακόμη λιγότεροι τις εκτιμούν.

      Νικος Ζερβος
      AN VREITE TROPO NA TOU KANOUME,,,,AFIEROMA,,,,EIMAI MESA----ALLA POU;;;;;;;;;

      Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
      Έψαξα στα χαρτιά μου, γιατί κάτι γραπτό ετοιμάζω... Είχε καταδικαστεί από τριμελές εφετείο σε 16 μήνες φυλακή, αλλά είχε ασκήσει έφεση και είχε αφεθεί ελεύθερος.

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σαν "Αγωνία για τον έρωτα" την έχω συναντήσει.Στην υπόθεση αναφέρεται ότι τα περιστέρια πεθαίνουν από κάποια αρρώστια. Α' προβολή: 27 Ιανουαρίου 1969. Πρόσθετο στοιχείο για τους συντελεστές. Μουσική: Νότης Μαυρουδής.

      Ι.Χ.

      Διαγραφή
    3. Αυτά που έγραψα εγώ είναι μέσα σε εισαγωγικά όπως είδες και είναι από βιβλίο. Την ταινία την είχα δει πολύ παλιά στην τηλεόραση και μου είχε κάνει εντύπωση η ιστορία με τα περιστέρια, αλλά από 'κει και κάτω δε θυμάμαι τίποτα.

      Διαγραφή
  4. Απ' τους πιο αδικημένους και πρωτοποριακούς κινηματογραφιστές της γενιάς του ήταν ο Κοκκόλης.Οι ταινίες του ήταν πολύ μπροστά και δύσκολα κατατάσσεται στον παλιό ή νέο ελληνικό κινηματογράφο κι ας έδρασε κυρίως την εποχή του εμπορικού σινεμά.Απ την φιλμογραφία του έχω δει τις Μεταμορφώσεις,την Αγωνία για τον έρωτα,τις Ερωτικές Στιγμές,το Εις Θάνατον πολύ παλιά από ένα τοπικό κανάλι εκεί γύρω στο 1993,και την Εθελουσία Έξοδο με τον Λογοθέτη που έμελλε να είναι ως τώρα η τελευταία του ταινία.Α έχω δει και τον Βιασμό Μιας Παρθένας (με τον Εμιρζά και την Σταμουλάκη) αν και εκεί έκανε μόνο το σενάριο νομίζω. Οπωσδήποτε θα ήθελα να δω το συλλογικό Τετράγωνο (που έκανε με άλλους 3 νεαρούς σκηνοθέτες το 1964) και σίγουρα το Πειραματόζωο που κάπου θα υπάρχει μια κόπια πιστεύω.Στο IMDB έχω διαβάσει εκεί στα trivia για το Πειραματόζωο,πως την δεκαετία του 80 κυκλοφορούσε παράνομη κόπια σε βιντεοκασέτα.Μακαρι να βρεθεί κάποτε και να καταφέρουμε να την δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή