Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 147

27/2/2019
Μία από τις μεγαλύτερες καταστροφές των μνημονίων είναι η μετατροπή του αγαθού της θέρμανσης από κοινωνικό σε ατομικό.
Μιλάω με ανθρώπους και συναντώ διαρκώς ανθρώπους, που στα σπίτια τους κρυώνουν. Που προσπαθούν να ζεσταθούν με αυτοσχέδια μέσα, με ό,τι μπορεί να βρει ο καθένας, λίγο αιρκοντίσιον, μια παλιοθερμάστρα, ένα τζάκι, που μπορεί να καίει ό,τι να ’ναι (θυμάμαι τις παντόφλες, που ρίχναμε στις ξυλόσομπες, στο στρατό), όντας ντυμένοι όλοι, μέσα στα σπίτια τους, σαν κρεμμύδια.
Είναι ντροπή για όλους αυτή η κατάσταση. Συντελείται ένα έγκλημα, αν δεν το έχουμε αντιληφθεί (με καταμετρημένους νεκρούς μέσα σε σπίτια), για το οποίο κανείς δεν απολογείται και κανείς δεν τιμωρείται. 

27/2/2019
Κάποιοι πετάνε τη σκούφια τους για να βρεθούν μπροστά από ένα ραδιοφωνικό μικρόφωνο ή μπροστά από μια κάμερα (καλά κάνουν), αλλά, προσωπικά, δεν ενδιαφέρομαι για κανένα από τα δύο.
Είχα/έχω δεκάδες προτάσεις μέσα στα χρόνια, για να εμφανισθώ εδώ ή εκεί, ακόμη και σε τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας, αλλά πάντοτε αρνούμαι – όχι γιατί σνομπάρω (ορισμένα πράγματα μπορεί να είναι αξιόλογα), αλλά γιατί, πρώτον, δεν έχω χρόνο και, δεύτερον, επειδή δεν μ’ ενδιαφέρει να μεταχειρίζονται οι διάφοροι υπεύθυνοι (σκηνοθέτες κ.λπ.) αυτά που λέω μέσα από μοντάζ. Δεν θέλω να παρέχω σε κανέναν το δικαίωμα να με χρησιμοποιεί (να χρησιμοποιεί τα λόγια μου) όπως εκείνος θέλει. Έχω δώσει υλικό κι έχω βοηθήσει, αφιλοκερδώς, όταν μου έχει ζητηθεί, ακόμη και για μουσικά ντοκιμαντέρ (εσχάτως μου ζητήθηκε κι έδωσα κάτι σπάνιο, για εκπομπή του καναλιού της Βουλής, όχι μουσική), αλλά αρνούμαι πεισματικά να παριστάνω τη «γλάστρα», μπροστά από την κάμερα και να αθροίζεται ο λόγος μου με το λόγο άλλων, με τους οποίους μπορεί και να διαφωνώ κάθετα (ή να μην μου αρέσει η γενικότερη στάση τους πάνω σε διάφορα ζητήματα).
Ο καθένας έχει την πορεία του στα πράγματα και κρίνεται απ’ αυτήν. Τουλάχιστον εγώ, με καθημερινά κείμενα, τα τελευταία δέκα χρόνια, κρίνομαι κάθε μέρα. Αφήνω τα 18 χρόνια στο Jazz & Τζαζ και σ’ άλλα περιοδικά.
Λοιπόν, ξεκάθαρα πράγματα. Εγώ είμαι του γραπτού λόγου, δεν είμαι ούτε του τηλεοπτικού / κινηματογραφικού, ούτε πια του ραδιοφωνικού (το λέω γιατί κάποτε έκανα ραδιόφωνο, αλλά, τώρα, δεν μου λέει τίποτα ούτε αυτό) και δεν μου τρέχουνε τα σάλια ούτε για δημόσιες σχέσεις, ούτε για άλλες τσιριτσάντζουλες. 

27/2/2019
Σε προηγούμενο ποστ σε σχέση με το ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε για τον JΑΖΖ FM έγραψα πως ο JAZZ FM… «ξεπουλήθηκε στον Κωστόπουλο (από την πλειοψηφία των ιδιοκτητών του)».
Ενώ είναι σαφές ότι αναφέρομαι στην πλειοψηφία των ιδιοκτητών του σταθμού (που ήταν οι ιδιοκτήτες του ΗΧΩ FM, που μετεξελίχθηκε σε JAZZ FM), ας πω ξανά, επειδή μεσολάβησε τηλεφωνική κουβέντα με φίλο, πως ο λόγος έγινε όχι για τους παραγωγούς (ποτέ δεν ανέφερα τη λέξη «παραγωγοί» στο προηγούμενο ποστ), αλλά για την πλειοψηφία των ιδιοκτητών του σταθμού – δηλαδή όχι για όλους, αφού γράφω για «πλειοψηφία» (π.χ. ο Ιλάν, όπως είχα αναφέρει ήδη από τα σχόλια του προηγούμενου ποστ, είχε μειοψηφήσει).
Δεν λέω κάτι άλλο από εκείνο που έγραψα χθες – αλλά αφού μου ζητήθηκε, ας κάνω αυτή την επισήμανση.

26/2/2019
Κάτι γράφω, που θα έχει πολύ ενδιαφέρον για τους παλιούς και το οποίο θα το δημοσιεύσω αύριο-μεθαύριο (σ.σ. αναφερόμουν στο άρθρο για τον Alan Jack στο Stork, που «ανέβηκε» την 27/2) και θυμήθηκα ένα από τα καλύτερα blues συγκροτήματα της Βρετανίας, στα τέλη των σίξτις, τους Aynsley Dunbar Retaliation.
Αυτοί οι τύποι είχαν κυκλοφορήσει τέσσερα δυνατά άλμπουμ ανάμεσα στα χρόνια 1968-1970, πριν ο μέγας ντράμερ Aynsley Dunbar αρχίσει να συνεργάζεται με τον Zappa (στη φοβερή big band περίοδό του) και αργότερα με David Bowie, Lou Reed και δεκάδες άλλους.
Θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου επειδή μπόρεσα να δω τον Aynsley Dunbar στην Ελλάδα, στο Ρόδον, σαν μέλος της μπάντας του Eric Burdon, κάποτε μέσα στα nineties. Ήταν συγκλονιστικός!
Απολαύστε τον σ’ ένα από τα πιο ιδιαίτερα λευκά blues που έχω ποτέ ακούσει. Και προσέξτε όχι μόνο το πληθωρικό drumming του, αλλά και το hammond ενός άλλου μεγάλου, του Tommy Eyre, πώς διατρέχει όλη τη σύνθεση.
Φανταστικό κομμάτι! 
   

26/2/2019
Διαβάζω για τα μουσικά ντοκιμαντέρ που θα προβληθούν στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, από 1η έως 10 Μαρτίου (δεν ξαναγράφω για την ταινία για Τα 4 Επίπεδα της Ύπαρξης – τα είπα χθες) και κουνάω το κεφάλι μου. Πιο πολύ το κουνάω βέβαια για το σύνολο των ντοκιμαντέρ, αφού μέτρησα 54 – αν δεν έκανα κάποιο λάθος στο μέτρημα. Άκου 54 ντοκιμαντέρ!
Κάπου έχει χαθεί το νόημα και δεν είναι να απορείς πια, όταν γυρίζεται ντοκιμαντέρ για τον Jazz FM(!) ας πούμε, για τον οποίο διαβάζεις στο δελτίο Τύπου: «Πώς ένας ραδιοφωνικός σταθμός άλλαξε τον πολιτιστικό ιστό μιας πόλης στα 90s;»!
Μπαρούφες με το κιλό. Τίποτα δεν άλλαξε κανένας ραδιοφωνικός σταθμός στην Ελλάδα. Τα ίδια σκατά είμαστε, όπως παλιά. Για να μην πω και χειρότερα. Και ο Jazz FM εκείνο που τελικά έκανε ήταν να συνδέσει την jazz με την… μπριζόλα και το lifestyle. Και το γεγονός ότι ξεπουλήθηκε στον Κωστόπουλο (από τη πλειοψηφία των ιδιοκτητών του) για κάμποσα... πινάκια φακής, δείχνει τις πραγματικές βλέψεις εκείνων που θέλανε να... αλλάξουν τον «πολιτιστικό ιστό» της πόλης. Τζαζ για τη μάσα και μόνο γι’ αυτή. Και για να μη ξεχνιόμαστε, από τζαζ μίντια μόνο το περιοδικό Jazz & Τζαζ δεν ξεπουλήθηκε, που κράτησε την ανεξαρτησία του, για πάνω από 20 χρόνια. Αλλά γι' αυτό δεν θα γυριστεί ντοκιμαντέρ...
Πέραν αυτού, τώρα, έχουμε και κάποια ταινία που τιτλοφορείται Music for Ordinary Life Machines και ασχολείται λέει με τον… underground synth ήχο στην Ελλάδα. Άκου «underground synth ήχος»! Ό,τι αηδία κατέβει στο κεφάλι του καθενός την πετάει.
Δεν πιστεύω πάντως να πληρώνεις για να βλέπεις τέτοια πράματα…

13 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb περί ελληνικών ντοκιμαντέρ, Jazz FM κ.λπ.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Ντοκυμανταίρ για τη τζαζ στην ελλάδα (όχι την ελληνική τζαζ) θα είχε φοβερό ενδιαφέρον (αλλά θέλει τιτάνια δουλειά).

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ας βγάλουμε κανα βιβλίο πρώτα Γιώργο, που είναι πιο σοβαρό - αλλά το ίδιο δύσκολο.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Όντως. Ένα βιβλίο είναι προτιμότερο. Είναι εφικτό να καλύψει το θέμα σε μεγάλο βαθμό. Για ντοκυμανταίρ είναι πολύ πιο απίθανο να βρεθεί κατάλληλο και επαρκές υλικό.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, και το βιβλίο όμως θέλει πολλή δουλειά. Εγώ θα το γράψω πάντως, όταν και άμα βγω στη σύνταξη��. Τώρα δεν προλαβαίνω. Εκτός αν το γράψει κανας άλλος...��

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Τώρα γράφτο :-)

    Aggeliki Marinou
    γραφτε το μαζι.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Εγώ δεν μπορώ. Ευχαρίστως ότι υλικό μπορώ να βρω, να το δώσω στο φώντα.

    Aggeliki Marinou
    Δεν αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Βασικά δεν έχω καν υλικό να δώσω που να μην το έχει.

    Aggeliki Marinou
    παω στοίχημα ότι έχεις κάτι :)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Παιδιά είναι δύσκολα αυτά τα πράγματα. Ποιος θα μας ζήσει, αν ασχολούμαστε επί μήνες ή και χρόνια μ' ένα βιβλίο; Εγώ έχω ξαναγράψει βιβλίο και το δούλευα τέσσερα χρόνια, γιατί έκανα κι άλλα πράματα τότε (έχοντας όμως πολύ λιγότερες υποχρεώσεις). Τώρα είναι πολύ δύσκολο. Είναι πολυτέλεια το βιβλίο για μένα. Κι εδώ που τα λέμε δεν έχω και καμιά πρεμούρα, ούτε με καίει να το κάνω. Προτιμώ τα καθημερινά κείμενα. Ας το φτιάξει κανας άλλος μ' αυτά που γράφουμε...

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Είσαι σχολαστικός και ευσυνείδητος, γι αυτό. Άλλοι τα ξεπετάνε.

    Aggeliki Marinou
    κι εσυ δεν αναλαμβάνεις τις ιστορικες σου ευθύνες. Θα το ξανασυζητησουμε οταν ωριμάσετε και οι δυο :)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ε ναι. Βιβλία της πλάκας, που θα είναι "μια χαρά" για τους πολλούς, γράφω 3-4 το χρόνο.

    Ntinos Sarandopulos
    γιά τη ρόκ στην ελλάδα θα κάνουτε τίποτα?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχουμε γράψει βιβλίο, το 1996.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vassilis Konstandopoulos
      Η ευκολία του ψηφιακού, η στρεβλή αντιμετώπιση του ντοκιμαντέρ (ήγουν "ντοκουμέντου) ως μιας πιο "εύκολης" και "γρήγορης" κινηματογραφικής μορφής και το άνοιγμα του ΦΚΘ σε τηλεοπτικού τύπου παραγωγές, έχει οδηγήσει σε φαινομενική πληθώρα παραγωγών "μουσικών" φιλμ. Το να ψάχνεσαι με παλιότερους καλλιτέχνες δεν είναι κακό, αλλά δεν γίνεται τίποτα χωρίς υλικό, αλλιώς καλύτερα να κάνεις άρθρο, βιβλίο κοκ. Καθόλου τυχαία, ο Πενενμπέικερ ή ο Ρόμπερτ Φρανκ ξερωγώ, ασχολήθηκαν με τους σύγχρονούς τους κι όχι ας πούμε με τον Ρόμπερτ Τζόνσον. Ας ψαχτούν τα παιδιά με ό,τι συμβαίνει τώρα κι όχι μόνο στο εναλλακτικό ροκ ας πούμε.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το είχα γράψει κι εγώ αυτό παλιά. Ότι το '60 δεν γυρίζονταν ντοκιμαντέρ για το '30 και για το '20.

      Vassilis Konstandopoulos
      Κακά τα ψέμματα, σε Αγγλία, Αμερική, Γαλλία, τα πράγματα είναι ευκολότερα, καθώς υπήρχε και τηλεόραση από παλιά, αλλά και μεγαλύτερη διάδοση καταγραφικών μέσων, σούπερ 8 ή ελαφρές 16ρες Μπόλεξ κλπ. Εδώ δεν έχει κάτσει κάποιος να κάνει ένα πλήρες ντοκυμανταίρ για τον Πουλικάκο ας πούμε.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μην τα λες σ' εμένα. Πες τα στους σκηνοθέτες... ��

      Διαγραφή
    2. Meletis Miras
      Καλησπέρα σας. Ως σκηνοθέτης του ντοκ Diamonds in the Night Sky / Διαμάντια στον Ουρανό της Νύχτας, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω πως ο Jazz Fm ΔΕΝ ξεπουλήθηκε σε κανέναν Κωστόπουλο, μάλλον δεν γνωρίζετε καλά την ιστορία. Όσοι υπέγραψαν για την παραχώρηση του σταθμού δεν ανήκαν στον Jazz fm αλλά στον Ηχώ Fm. Αυτοί είχαν στο όνομα τους τον σταθμό ... τώρα γιατί δεν είχε αλλάξει τόσα χρόνια , νομίζω είναι άλλη κουβέντα. Επίσης το περιοδικό Jazz & Tzaz (μιλάει και ο Γιώργος Χαρωνίτης στο ντοκιμαντέρ ) ΦΥΣΙΚΑ και αναφέρετε (πως θα μπορούσε να έλειπε εξάλλου ) ως βασικός πυλώνας διάδοσης της εγχώριας αλλά και της παγκόσμιας σκηνής μαζί με τον Τζαζ FM . Έκανα κρούση και σε άλλον έναν συνεργάτη σας , αλλά δεν θέλησε να μιλήσει . Θα ήταν καλό να δείτε πρώτα το ντοκ και μετά νά το κρίνετε , επίσης , θα προτιμούσα τέτοιες κινήσεις σχετικά με την τζαζ στην Ελλάδα - επειδή δεν είναι και πολλές - να βρίσκανε στήριξη από τους κύκλους της ελληνικής τζαζ σκηνής. Καλή Συνέχεια .

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν μας τα λες καλά. Ποιοι ήταν στην Ηχώ FM και ποιοι ήταν στον Jazz FM; Πες ονόματα. Και πώς δεν ξεπουλήθηκε σε κανέναν Κωστόπουλο, θα μας τρελάνεις;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      >>Ο ΗΧΩ Fm, μετά από πρόταση του μακαρίτη Κώστα Γιαννουλόπουλου (σ.σ. φαντάζομαι ξέρεις ποιος ήταν ο Γιαννουλόπουλος) μετεξελίχθηκε στον Jazz Fm<< και πιο κάτω... >>Ήταν τότε που ο Πέτρος Κωστόπουλος έψαχνε συχνότητα για τον ΚΛΙΚ fm και αγόρασε το σταθμό με την πλειοψηφία των 15 και όχι την έγκριση του Ιλάν.<< Από εδώ...
      http://popaganda.gr/ilan-solomon-sinentefksi/
      Μιλώντας για μουσική με τον πατέρα μου, τον Ιλάν

      Για μένα (για μένα λέω) κακώς αναφέρεται το Jazz & Τζαζ σε συνάρτηση με τον Jazz FM.

      >>Το '87, κάποια άτομα από τον Star Radio, φύγαμε και στήσαμε τον ΗΧΩ FM.(…) Ο σταθμός δεν πήγε όσο καλά θα θέλαμε, για αυτό κάποια στιγμή με την πίεση του μακαρίτη του Κώστα Γιαννουλόπουλου, ραδιοφωνικού παραγωγού, συγγραφέα και οργανωτή του φεστιβάλ 'Praxis', μετατράπηκε σε Jazz Fm.
      Ο Jazz Fm ήταν ο πρώτος και μοναδικός τζαζ σταθμός στην Ελλάδα. Άντεξε από το 1991 μέχρι το 1996, όταν ήρθε μια προσφορά από τον Πέτρο Κωστόπουλο και τελικά πουλήθηκε στην ΙΜΑΚΟ. Το αντίτιμο ήταν το μισό από όσο πρόσφερε στον Πολυχρονίου για ν' αγοράσει τον δικό του σταθμό, αλλά δυστυχώς όσοι διαφωνούσαμε με την πώληση ήμασταν μειοψηφία<<
      Εδώ δεν διευκρινίζεται αν ήταν θέμα ποσού, τελικά, η διαφωνία των υπολοίπων.
      https://www.oneman.gr/.../h-zwh-toy-ilan-einai-tzaz...
      Η ζωή του Ιλάν είναι τζαζ

      Meletis Miras
      K. Φώντα, συγνώμη που ήθελα να κάνω ένα ντοκ για τους παιδικούς μου ήρωες που άκουγα στό ραδιόφωνο και διάβαζα στο περιοδικό, συγνώμη που έχω μια αδυναμία στα ερτζιανά , συγνώμη που ήμουν τα τελευταία δυο χρόνια στον Jazz fm ( ο μικρότερος ηλικιακά μουσικός παράγωγος του) ...συγνώμη, αλλά όλα αυτά που γράφετε περί μπριζόλας και ξεπουλήματος είναι φαιδρότητες . Μακάρι να μπορούσατε να δείτε πως μιλήσανε για το περιοδικό στο ντοκ, όλοι οι υπόλοιποι και δυστυχώς στην φεστιβαλική έκδοση του φιλμ , δεν υπάρχουν όλα ... ελπίζω αν πάει τηλεόραση και καταφέρω τρία επεισόδια να φανούνε και άλλα . Γενικά όλο αυτό θέλει να είναι ενωτικό , για εσείς θέλετε με από τόσα χρόνια να συνεχίζετε το γινάτι , κάνεις δεν ξέρει . Τέλος, επειδή δεν είμαι κάλος στο λόγο , άλλα τόσα χρόνια εκφράζομαι καλύτερα μέσα από τις μουσικές που παίζω και τώρα μέσα από τις ταινίες μου , θα σας παρακαλούσα να μη με προκαλείτε στην δημοσία αρένα με τα λιοντάρια , γιατί δεν είμαι κάλος. Καλό βράδυ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άκουσε να σου πω κάτι. Σου προτείνω να μη λες ότι λέω φαιδρότητες, και σου προτείνω επίσης να λες ότι λέω αλήθειες. Γιατί τα πράγματα είναι έτσι όπως τα περιγράφω. Εσύ θέλεις να σβήσεις την ιστορία και να την ξαναγράψεις με τα μάτια της φαντασίας σου, στο στυλ... είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα. Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης. Σου προτείνω επίσης να εκφράζεσαι μέσα από τις μουσικές (γιατί αυτό είναι τελείως ακίνδυνο) και ν' αφήσεις τα επικίνδυνα πράγματα, άμα δεν τα ξέρεις ή δεν τα αντέχεις. Καλή καρδιά.

      Διαγραφή
    3. Vassilis Konstandopoulos
      Η πλάκα είναι ότι η φάση της πώλησης του σταθμού (μέσα στο ραδιοφωνικό - κοινωνικό - πολιτικό τοπίο της εποχής) φαίνεται πιο ερεθιστική από τον σταθμό αυτόν καθ' εαυτόν για να ντοκουμενταριστεί

      Michael Papageorgiou
      Ουτε κουβεντα ΠΟΤΕ για τις πραγματικά ανεξάρτητες προσπάθειες. Συμφωνω �� %

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb περί Aynsley Dunbar...

    Foko Bouklis
    Γνωρισα τον Dunbar τοτε στον Μυλο.Οταν του ειπα οτι ζουςα Αμερικη και εψαχνα νταμμερ,Μουπε "Have drums,will travel"!

    Giotis Bangalas
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ 4 LIVE LIVE !!!ΒΙΝΤΕΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΣΤΟ YOUTUBE. ME AYNSLEY DUNBAR RETALIATION TAΨΑΧΝΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ IAM BIG FAN AYNSLEY VICTOR BROX …. K TA ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΔΥΑΔΙΚΤΙΟ Κ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ VICTOR BROX THN KYLA BROX K SAM BROX ΔΥΝΑΤΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ...!!!! O AYNSLEY ΠΕΖΕΙ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ WORLD CLASS ROCKERS COVER BANDA ME ΜΕΛΗ APO STEPENWOLF TON MONARCH- NΙCHOLAS.....ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΑΕΙΠΑΜΕ ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΜΥΛΟ...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πολύ καλός τραγουδιστής ο Brox. Ιδιαίτερες ερμηνείες.

    Giotis Bangalas
    Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ...
    https://www.youtube.com/watch?v=BERy74PTWE0

    Ntinos Dimatatis
    O Dunbar δεν είναι μόνο ένας εξαιρετικός ντράμερ αλλά κι΄ενας υπέροχος άνθρωπος.Οταν είχε έλθει με την μπάντα του Ερικ Μπέρτον είχαμε την τύχη να μιλήσουμε στη ταβέρνα του Μύλου για δυο ώρες μαζί του και ν΄αναπτύξουμε μια ειλικρινη φιλία
    Συγκλονιστικό επίσης το παιξιμό του και στα πρώτα άλμπουμ των Journey.

    Foko Bouklis
    τοτε εγινε αυτο που περιγραφω!


    Spyros Diastimikos
    ...και έγραψαν και αυτό που το 90% νομίζει ότι είναι κομμάτι των Black Sabbath. https://www.youtube.com/watch?v=wwlcq8_EuEc

    Stathis Androutsakis
    Τον θυμάμαι από το Grand Wazzoo του Zappa ...!!

    Lampros Papalexis
    Τεράστιος

    Stavros Manitou
    Βαρυ πυροβολικο!!!!!!!!!

    Stavros Raptis
    Πέρασε κ από τους τεράστιους JOURNEY
    Ναι γιατί κ οι black Sabbath ήταν αρχικά μια rythm n blues μπάντα.φαινεται σε πολλά κομμάτια τους.

    Giotis Bangalas
    https://www.youtube.com/watch?v=98WsUSPp8bc
    !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb σχετικό με το ποστ για τους παραγωγούς του Jazz FM...

    George Chatzakis
    Οταν στήνεται ένας ράδιο η τηλε σταθμός με κερδοσκοπικά κριτήρια, ειναι φυσικό "η ιδιοκτησία", αν δεν έχει κέρδος να αναζήτηση αγοραστή. Τώρα τι όνειρο ειδαν οι ιδιοκτητες, ότι δηλαδή θα κέρδιζαν χρήματα απο ενα σταθμό που παιζει Jazz στην Ελλάδα, δεν ξερω!

    Nicholas Hatziyiannis
    Οι ιδιοκτήτες ήταν και παραγωγοί , ξέρω τουλάχιστον 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb επί του προσωπικού θέματος...

    Fotis Vallatos
    Φώντα πριν λίγο επεσα πάνω σε αυτό σε υπόγειο βιβλιοπωλείο του Ηρακλείου (Κρήτης). Επίσης δεν ηξερα οτι είχες μεγαλώσει στη Πάτρα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είσαι πολύ τυχερός Φώτη, γιατί το βιβλίο πλέον δεν υπάρχει πουθενά και το ψάχνουν κάμποσοι. Να μη σου πω ότι έχει φθάσει να πουλιέται 30 και 40 ευρώ στην Αθήνα (στα second hand). Είμαστε "πατρίδα".

    Nico Fassbinder
    Μουσικός Δίαυλος, 105.3 FM., Πάτρα, αρχές του '90. "Στην άκρη της συχνότητας, στο κέντρο της καρδιάς σας". Γιά τον Μουσικό Δίαυλο εκείνης της εποχής είμαι σίγουρος, φίλε Φώντα, ότι θα ξαναέκανες ραδιόφωνο!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Χωρίς Γιάννη Αδαλόπουλο ρε Νίκο; Που τον είχα μετά από μένα και καθόμασταν και τα λέγαμε και μετά ερχόταν ο Γερμενής, που τσαντιζόταν, γιατί ο Γιάννης τελείωνε με κάτι τρελά από την Αφρική και του έδιωχνε τους ακροατές;

    Nico Fassbinder
    Δεν με διάβασες σωστά, φίλε! Μιλάω "Γιά τον Μουσικό Δίαυλο εκείνης της εποχής...". Πώς θα γινόταν χωρίς τον μεγάλο Αδαλόπουλο? Αλλά κι όλα τα φοβερά άτομα, που ήταν ο Μουσικός Δίαυλος εκέινης της εποχής. Δεν θα ξεχάσω ποτέ, πώς εκτός από παραγωγός ήσουν και...δάσκαλος του Τζίμη του Αμερικάνου! Το θυμούμαι σαν τώρα, γιατί μετά το ημίωρο του Τζίμη ακολουθούσε το κινηματογραφικό δίωρό μου και τις περισσότερες φορές ήμουν μαζύ σας στο - ας το πούμε - στούντιο και σε θαύμαζα γιά την υπομονή σου να μάθεις τα μυστικά της Τέχνης του ραδιοφώνου στον Τζίμη, ο οποίος με μεγάλη δυσκολία ξεστόμισε τις λέξεις - χειρότερος κι από τραυλός! Και μιάς και κάναμε και με μιά κουβέντα γιά μουσικά ντοκυμανταίρ - τις προσεχείς ημέρες θα αναφερθώ λεπτομερώς σε μερικά, τα οποία ΔΕΝ θα προβληθούν στο 21ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - δεν νομίζεις, ότι θα άξιζε ένα ντοκυμανταίρ γιά τον Μουσικό Δίαυλο? Κι ας μην υπάρχει αρχειακό υλικό...

    Dimitris Gerasimides
    Υπάρχει καμμία εκπομπή από τα παλιά κάπου;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δε νομίζω πια. Ίσως φίλοι να έχουν κρατήσει καμιά κασέτα...

    Andreas Karampelas
    Έχω κασέτα

    Nico Fassbinder
    Με τι εκπομπή, Αντρέα?

    Andreas Karampelas
    Φώντας με Κοκκίνη, αφιέρωμα στο βρετανικό 69

    Nico Fassbinder
    Φύλαξέ την σαν χρυσάφι! Όπως, δηλαδή, τόσα χρόνια κάνεις!

    Andreas Karampelas
    Πρέπει να΄χω και μια για το βρετανικό 67, πάλι με τους ίδιους. Θα ψάξω να τη βρω.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάνε κανα σιντάκι ρε Αντρέα, άμα τις βρεις.

    Ferris Costas
    Λόγω πείρας, όταν μου ζητούν μιά δήλωση on camera- σε... κηδείες συνήθως, ρωτάω: πόσο δευτερόλεπτα ή λεπτά θέλετε; Αν μου απαντήσουν "όσα θέλετε", το βάζω στα πόδια. Μούτυχε μιάν όλοκληρωμένη φράση 50 δευτερολέπτων, να την κόψουν στα τρία αφαιρώντας... 10΄΄ και να μη βγαίνει νόημα στο τέλος.

    Aggeliki Marinou
    Κριμα, θα ηταν λογος να δω τηλεόραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb περί θέρμανσης...

    George Nikolopoulos
    Το πετρέλαιο θέρμανσης που είναι 70% φόροι , επιβαρύνεται κ με τον υψηλότερο( 24%) ΦΠΑ λες και είναι είδος πολυτελείας..

    Maria Nicolacopoulou
    Εντάξει, υπερβολές, φοράς τριπλές κάλτσες, γάντια, σκούφο και παλτό και είσαι μια χαρά. Αν μαγειρεύεις κιόλας ζεσταίνεσαι από το φούρνο.

    Εβελινα Μαχαίρα
    Πες τα χρυσόστομε !

    Spyros Diastimikos
    Άψογος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ηλιανα Δανεζη με τα 4 επιπεδα,πηρε το βραβειο της καλυτερης ταινιας στο φεστιβαλ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάντως για την πληροφορία - αν και προσωπικώς το ήξερα. Έχει μαθευτεί.

      Διαγραφή
    2. Συγκεκριμενα πηρε το βραβειο απο την Ενωση Ελληνων κριτικων κινηματογραφου,και ειμαι σιγουρος για την Δανεζη σημαινει παρα πολλα,και για τον Εικοναχο.Και οπωσδηποτε μετα απο αυτο θα'θελει να το δει ακομα περισσοτερος κοσμος,και θα το λανσαρουν πλεον σαν βραβευμενο,στις αιθουσες που θα προβληθει στην Αθηνα;
      Νομιζω οτι πρεπει να εχει ενα πολυ καλο μονταζ,και μια καλη παρουσιαση των θεματων,μια και δεν ειναι 100%αφιερωμενο στο γκρουπ

      Διαγραφή