Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 153

29/3/2019
Ακούω ελληνικούς ροκ δίσκους του ’80 και ακούω και σημερινούς – σαν τεχνικό άκουσμα λέμε τώρα. Λοιπόν, οι καλύτερα ηχογραφημένοι των έιτις είναι οι χειρότεροι του σήμερα. Τέτοια απόσταση! Τόσo μεγάλη η διαφορά! Όπου υπάρχει, δε, και λίγο ταλέντο (πολλές φορές υπάρχει και περισσότερο!), τότε το πράγμα ξεφεύγει πολύ προς τα πάνω.
Το σύγχρονο ροκ και δη το σύγχρονο ελληνικό ροκ μπορεί να απασχολεί λιγότερους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά τους απασχολεί με τον σωστότερο δυνατό τρόπο, με συγκροτήματα που σέβονται και τις δικές τους προσπάθειες και εκείνους που τα στηρίζουν στη δισκογραφία. (Το live είναι άλλο θέμα).  

29/3/2019
Πέθανε η βελγίδα-γαλλίδα σκηνοθέτιδα Agnès Varda.

27/3/2019
Υπάρχουν δίσκοι, που κανονικά απορρίπτονται από το εξώφυλλο. Αλλά, αν γνωρίζεις ή θυμάσαι κάτι, τότε βγάζεις το ευρώ, αγοράζεις και πας παρακάτω…
Σ’ ένα παζάρι πριν κάποια χρόνια αγόρασα (ναι, με 1 ευρώ) αυτό το LP του Γιώργου Βάρσου από το 1977, επειδή τον ήξερα από ένα swing του Σπάρτακου που είχε τραγουδήσει, παλαιότερα και από κάπου αλλού. Το τραγούδι έχει μουσική του Νίκου Τζαβάρα (από τα Τζαβαράκια) και στίχους του Δημήτρη Ιατρόπουλου. Δεν έχει περαστεί σωστά στο YouΤube (ακούγεται μπουκωμένο), αλλά αξίζει και σας το προτείνω, επειδή είναι (και) άγνωστο…

27/3/2019
>>Τη δεκαετία του ΄90 θα έλεγα ότι κάνει την εμφάνιση του το γυναικείο Rock με περισσότερες τραγουδίστριες, αλλά και γυναικεία συγκροτήματα. Όσον αφορά τώρα τη γυναικεία παρουσία στην εγχώρια σκηνή, αυτή άρχισε να έχει άνθιση στα μέσα της δεκαετίας του '80 με κάποιες έντονες γυναικείες παρουσίες να εισβάλουν σε μπάντες και να αφήνουν το δικό τους αποτύπωμα στα τότε μουσικά δρώμενα.<<
H Άντα Λαμπάρα από Villa 21 κ.λπ. στο Vice
Με ενοχλεί, όταν κάποιοι θέλουν να έχουν άποψη για το ροκ του ’80 ή του ’90 και αγνοούν το ροκ του ’60 – από εκεί όπου ξεκίνησαν όλα.
Τίποτα το πρωτοποριακό σε σχέση μ’ αυτό που αποκαλείται «γυναικείο ροκ» δεν προσέφερε η Λαμπάρα και αι Nonmandol, όταν από τα σίξτις ήδη είχαμε συγκροτήματα, τα οποία αποτελούνταν μόνον από κορίτσια (Girls, Sweet Girls…) και βεβαίως δεκάδες κορίτσια ως μέλη συγκροτημάτων (και όχι μόνον ως τραγουδίστριες). Αυτές ήταν οι αληθινές πρωτοπόρες κι αυτές πρέπει να μνημονεύουμε ως τέτοιες…
[Η Μαρίνα Διαλετή, στην αρχή, οργανίστρια των Stormies]

26/3/2019
Αυτό το «ποιητές των Εξαρχείων» είναι μία από τις μεγαλύτερες χλαπάτσες, που ακούγονται τα τελευταία χρόνια. Ούτε ο Σιδηρόπουλος, ούτε ο Άσιμος ήταν ποιητές, στίχους για τραγούδια γράφανε οι άνθρωποι. Τα δε «ποιήματα» του Σιδηρόπουλου που βγάλανε εσχάτως –όσα πρόλαβα να διαβάσω, όρθιος, σ’ ένα βιβλιοπωλείο– είναι κάτω του μετρίου. Αμφιβάλλω αν ο άνθρωπος θα τα κυκλοφορούσε ποτέ αυτά τα πράματα και, πολύ περισσότερο, αν θα τα έκανε τραγούδια.
Η Γώγου είναι άλλη ιστορία. Δεν ξέρω, βεβαίως, αν η ίδια αποδεχόταν τον όρο «ποιήτρια των Εξαρχείων». Φαντάζομαι πως όχι. Κανένας δεν θέλει να τον κατηγοριοποιούν έτσι φτηνά. Είναι σαν να τον απορρίπτουν.
Φυσικά, κόβονται μονέδα συνεχώς μ’ αυτή την ιστορία… οπότε πάω πάσο.

26/3/2019
 
Δεν ήξερα πως ο Scott Walker ήταν συγγενής του Μηλάτου. Συμπαριστάμεθα όλοι στη βαθιά οδύνη του...

25/3/2019
Συνοδοιπόροι του ροκ εν ρολ και της διανόησης ο Εγγονόπουλος και ο Εμπειρίκος - και από κοντά και ο ζωγράφος Ταχτσής... (γέλιο)

12 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb για το... rock n' roll της διανόησης και για τον... ζωγράφο Ταχτσή.

    Στέφανος Κρυσταλλίδης
    Ο κος Κουτρουμπούσης από όσο ξέρω υπάρχει ακόμα. όχι;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πέθανε πριν από λίγες μέρες.

    Λαφτατζής Χρήστος
    μαλλον εννοεί εν ευρεία έννοια «ροκ» τύποι-διανοητές

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν έχει σημασία τι εννοεί. Σημασία έχει τι γράφει.

    Λαφτατζής Χρήστος
    φυσικά, χάριν αστεϊσμού το είπα :)

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Είναι γνωστό εδώ και χρόνια ότι ο Μπολιβάρ ήταν δωδεκάμετρο! :). Προσθέτω:
    https://www.youtube.com/watch?v=a1NEsigCxtI
    Sapfo Notara Mpourloto

    Nick Zarago
    ΚΔΩΑ

    Λιζέτα Αγκοπιάν
    Άραθα μάραθα!!!��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb για το "αντίο" του Μηλάτου στον Scott Walker...

    Stathis Nikokavouras
    Ναι καποτε .το 84 γυριζα με ολυμπιακη και καθομαστε διπλα .επιστροφη απο λονδινο...γνωστης της μουσικης

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πλάκα κάνω Στάθη με το ποστ. Κάποιοι δεν το κατάλαβαν και έχουν βάλει "δάκρυα"...

    Stathis Nikokavouras
    Το ξερω ρε φωντα μου εχεις πει αποκοντα για αυτον δεν ξεχναω...και μετα φυγαμε με την μπε ε μβε την μηχαναρα την αγεραστη....

    Sakis Bwanas
    Να μην ανοίξω το στόμα μου...

    Konstantinos Zachopoulos
    Μπορεί να ήταν συγγενής της Lulu

    Stratis Armenakis
    Στην υγεια σου Μακη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb για τους "ποιητές των Εξαρχείων"...

    Βασίλης Καπετανίδης
    Ο Άσιμος έγραψε στίχους, όπως (κατά 98%) και ο Γκάτσος. Όσο μπορείς να χαρακτηρίσεις "ποιήματα" τους στίχους του Γκάτσου, το ίδιο ισχύει και για τον Άσιμο (και για τον οποιονδήποτε, εδώ που τα λέμε). Ο Άσιμος όντας τραγουδοποιός, έδωσε πολύ πράμα και τραγουδάρες. Είτε από τρέλα είτε από άγνοια (ή από μεράκι), είναι, σε όλα του, πολύ πιο σουρρεαλιστικός π.χ. από το Γκάτσο: εν πάσει περιπτώσει. Παραμένει το πρόβλημα με τη Γώγου: υπάρχει ένα πολύ σοβαρό ζήτημα εδώ - την οικειοποιούνται τα Εξάρχεια (βλ. Χρηστάκης κλπ κλπ) και καλά κάνουν, την ίδια στιγμή που "οι ακαδημαϊκοί και η μπουρζουαζία" (για να δανειστώ μια παροπλισμένη πετροπουλική φράση) χρησιμοποιούν τον όρο "ποιήτρια των Εξαρχείων", προφανώς γιατί δεν την θεωρούν ισάξια άλλων σύγχρονων Ποιητών. Γιατί η Γώγου (ε, ναι, πώς να το κάνουμε) είναι μάλλον από τις σημαντικότερες Ποιήτριες της μεταπολίτευσης.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Π.χ. τo…
    “Μια Κεφαλλονίτισσα μέσ’ απ’ τ’ Αργοστόλι
    μια Κεφαλλονίτισσα και πώς να σας το πω.
    Μια Κεφαλλονίτισσα μου `δωσε πιστόλι
    μου `δωσε περίστροφο να πάω να σκοτωθώ”
    δεν θα το πω ποίημα του Γκάτσου, αλλά έναν έξυπνο στίχο, που έγινε ένα χαριτωμένο τραγούδι.
    Μ’ ενοχλεί να αποκαλείται ποιητής εκείνος που γράφει στίχους για τραγούδια – κάτι εξ ίσου σημαντικό από μόνο του.

    Βασίλης Καπετανίδης
    το καταλαβαίνω βρε Φώντα. Ήταν ποιητής ο άνθρωπος, έστω κι αν έγραψε την Αμοργό. Η γενιά του 30 επηρεάστηκε ΠΟΛΥ από την Αμοργό. Άλλο τόσο όμως επηρεαστήκανε κι απ' τον Εμπειρίκο, αλλά εκεί, βέβαια, πλέον υπάρχουν άλλες ντροπές. Αλλά γενικότερα, έχει ένα δίκιο ο (επιθετικός γενικότερα) Ρένος,που δεν τον συμπαθώ, όταν σνομπάρει εν μέρει τον Γκάτσο ως στιχουργό (για τον λόγο που οι πολλοί χαρακτηρίζουν έναν στίχοι ως ποίημα κλπ): "η μάνα σου που μοιάζει με βαρέλι" (βαρέλω τη λέει) σε συζήτηση με το Μούτση...Γενικότερα, πάντως, οι κατηγοριοποιήσεις θα έπρεπε να αναθεωρηθούν. Όσο για το τελευταίο που λες για τους ποιητές και τα τραγούδια, ναι: δε ξέρω αν συμφωνώ. Πάντως, ναι, το "αύριο πάλι θα ρθω σε να σε βρω / κρίμα που δε με πιστεύεις κρίμα που μ' αφήνεις μόνο μου να ζω" δεν πολυείναι ποίημα. Ε, αν το στοιχίσεις διαφορετικά μπορεί και να είναι. Κουβέντα να γίνεται.... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Θυμάμαι πριν από λίγα χρόνια κάποιον άσχετο που είχε συμπεριλάβει στους "ποιητές των Εξαρχείων", μαζί με τους προαναφερομένους και τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη! Πρέπει να τον κράξανε πολλοί και το σταμάτησε...

      Michalis Matthaiou
      Εντοπιότητος γαρ.

      Σωκράτης Ακριβώς
      οποιος εχει αυπνιες ειναι καταραμμενος....

      Thanos Kesanlis
      Από τέτοιες παπαριες πούλησαν ύφος κάτι ταραμάδες και μετά μπήκαν στη Βουλή.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όπως το λες.

      Κοπάνης Ηρακλής
      εσύ εισαι ο κριτικός της μουσικής του θεάτρου και της ποίησης?

      Ferris Costas
      Ο Άσιμος είναι μία ολοκληρωμένη έντονη και εξωστρεφής προσωπικότητα, και δε μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις το έργο του από την κοινωνική (αντι-κοινωνική) συμπεριφορά. Αν δεν είχε καμιάν αξία, θα είχε ξεχαστεί, όπως ξεχάστηκαν τόσοι και τόσοι ψευτόμαγκες. Ο Νικόλας "ΈΓΡΑΨΕ" μιάν ολόκληρη εποχή, που αν δεν την έχεις ζήσει δύσκολα την καταλαβαίνεις. Πάντως ως "ποιητής" δεν τον ενδιέφερε να εμφανίζεται. Ούτε η Κατερίνα, παρά μόνο όταν είδε να φτάνουν λεφτά στα χέρια της γιά πρώτη φορά στη ζωή της, και γελούσε μ' αυτό με την ψυχή της. Ίσως ήταν η μόνη φορά που την είδα να γελάει.

      Giorgos Brtns
      Κάποιος που ζει στην Αθηνα, το πιθανότερο να συμφωνήσει μαζί σας (όπως κ εγώ τώρα πια, μετά από 10 χρονια στην πρωτεύουσα). Η ταμπέλα αυτή όμως, προκαλεί δέος στους υπόλοιπους -κυρίως στους πιτσιρικάδες- που στο άκουσμα και μόνο των Εξαρχειων παθαίνουν ακραίο ρομαντισμό. Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην τους το «γκρεμισουμε»; Απλά αναρωτιέμαι...

      Ntinos Sarandopulos
      γιά τόν υπερλεξιστή ποιητή σωτήρη μπουσμπουρέλη η νταίηβιντ ή σαρταριάμπ, ξέρει κανείς τίποτα?

      Διαγραφή
    2. Dimitris Diamantis
      Ο Άσιμος, μιας και τον ανέφερες, δε ξέρω για ποιο λόγο πέρασε στην όποια ιστορία. Εξαρχείων η μη.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν ξέρω τώρα τι εννοείς. Έχει γράψει (και) σπουδαία τραγούδια.

      Dimitris Diamantis
      Χμμ.. Ποια?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καλά, οκ. Τα έχω γράψει πολλές φορές αυτά. Ψάξε βρες τα.

      Dimitris Diamantis
      Γνωρίζω τι έχει γράψει. Απλά αφενός δεν τα θεωρώ σπουδαία, και από την άλλη πιστεύω πως ο Ασιμος ήταν απλά ένας διεστραμμένος και ανισοροπος τύπος. Απλά έζησε στην περίοδο που οι καταραμένοι καλλιτέχνες ήταν σεξυ και είχαν πέραση και ευγεργετηθηκε από αυτό και μόνο το γεγονός.

      Michalis Matthaiou
      Oυλαλούμ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Έχεις πλημμελή εικόνα για τον Άσιμο, και μπλέκεις άσχετα πράγματα. Εδώ μιλάμε για τα τραγούδια του.

      Dimitris Diamantis
      Φώντα, μα ακριβώς σε αυτό αναφέρθηκα με την πρώτη φράση. Δε βρίσκω κάτι συγκλονιστικο στα τραγούδια του ώστε να περάσει στην ιστορία σαν σημαντικός καλλιτέχνης. Επίσης, εκείνος έμπλεξε αναρχία, σαμανους, γκόμενές και δηθενια. Σόρυ, δε βρίσκω τίποτα άξιο λόγου σε αυτόν τον τύπο.

      Δημητρης Σαλτος
      Ναι. Γιατί συνηθίζεται οι καλλιτέχνες να είναι τα πιο σοβαρά άτομα, απολύτως ορθολογικά και χωρίς πάθη και παρανοιες. Για μουσικό τον κρίνουμε, όχι αν τον θέλαμε για γαμπρό,κι εκεί έχει γράψει εξαιρετικά τραγουδια, όπως είχε και πολύ δυνατή φωνή. Το να προσπαθήσεις να τον μηδενισεις καλλιτεχνικά, μόνο το ποσό δήθεν εσύ τελικά πείθεις.

      Dimitris Diamantis
      δε μίλησα για σοβαρότητα ούτε για γαμπρούς. Αυτά είναι δικές σου προβολές. Επιτρέψτε μου να μη μου αρέσει ο Ασιμος.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εντάξει, εγώ δέχομαι σε κάποιον να μην αρέσει ο Άσιμος. Εδώ σε κάποιους δεν αρέσουν οι Μπητλς.

      Dimitris Diamantis
      Φώντα ευχαριστώ ρε συ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μην το λαμβάνεις σαν παραχώρηση προς εσένα (ειρωνευόμενος κιόλας - αν το κάνεις), απλά οι κουβέντες για γούστα (στο στυλ τι μ' αρέσει ή δεν μ' αρέσει) δεν έχουν κανένα νόημα για μένα. Δεν μ' ενδιαφέρουν καθόλου.

      Dimitris Diamantis
      Φώντα δεν υπάρχει καμία ειρωνεία. Γιατί να υπάρχει?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Α, οκ. Ο γραπτός λόγος ενέχει παρεξηγήσεις ενίοτε.

      Dimitris Diamantis
      ναι, αυτό ισχύει.

      Pantelis Pantelo
      για μενα ομως εχουν. αν και ουτε αυτο θα σε ενδιαφερει

      Nikos Zervos σε Dimitris Diamantis
      eisai asxetos kai prosvaleis ton nikola---emeis ton gnorizame prosopika-------AFISE TO STIGMA TOU,,, , ,,
      O KATHENAS PETAEI TIN BAROUFA TOU EDO MESA----I PERIFIMI ,,,,ELEFTHRIA EKFRASIS,,,,,,,,,
      OXI FONTA DEN EINAI DIKAIOMA TOU KATHENOS NA GRAFEI MALAKIES,,,,,,,,,,,,,,,,

      Διαγραφή
    3. Evnia Green
      Σεβασμός σε ανθρώπους όπου με τον στίχο τους, τα τραγούδια τους και το ανατρεπτικό του χαρακτήρα τους προβληματίζουν ακόμα και σήμερα ανθρώπους με καλό και δικό τους τρόπο. Δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα αλλά έχουμε την στοιχειώδη αντίληψη ότι ο Νικόλας Άσιμος ήταν ένας πολύ μορφωμένος αληθινός άνθρωπος, με ταλέντα όπου μιλούσε για το αυτονόητο. Για την ελευθερία μιλώντας για όλα αυτά μέσα στα Εξάρχεια, στον δρόμο, την περίοδο όπου η πρέζα ήταν στο πιάτο των υπολοίπων και η "ποζεριά" συνεχίζει να υπάρχει από δήθεν αντισυμβατικούς αναρχικούς του κώλου. Ο Άσιμος πλήρωσε με την ίδια του την ζωή το ευαίσθητο του χαρακτήρα του σε αυτή την κοινωνία. Μην το πιάνει όποιος και όποιος στο στόμα του παρακαλώ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Έκανε κάποιες κρίσεις ο αναγνώστης, για τον Άσιμο, με τις οποίες δεν συμφωνώ. Δεν μπορώ να του το απαγορεύσω. Ξαναλέω, πως υπάρχουν άνθρωποι σοβαροί, που δεν τους αρέσουν οι Μπητλς και το αιτιολογούν κιόλας (έτσι νομίζουν δηλαδή). Ξεφύγαμε όμως και από την ανάρτηση. Από το αν ήταν ή δεν ήταν ο Άσιμος "ποιητής των Εξαρχείων". Αυτό ήταν το θέμα του ποστ και όχι αν ήταν ή όχι σημαντικός τραγουδοποιός.

      Robert Kolovos
      Και ο Γιαννούλης Χαλεπάς ήταν ένας "διεστραμμένος και ανισόρροπος τύπος" (όπως αρεσκεσαι να χαρακτηρίζεις τους ανθρώπους με ψυχιατρικές ασθένειες) αλλά δεν στέκεται κανεις εκεί αλλά στο έργο του. Και ο Άσιμος έγραψε μερικά πολύ καλα τραγούδια που θα αντέξουν στο χρόνο. Επίσης δεν ήταν σέξυ ούτε είχε πέραση στη διάρκεια του βίου του. Μια δυσκολη ζωή εκτός κοινωνικού συνόλου τράβηξε.

      Dimitris Diamantis
      όταν ξαναγράψεις το σχόλιο σου χωρίς αυθαίρετα συμπεράσματα και χωρίς ad hominem επιχειρηματοολογια θα σου απαντήσω. Και όταν δε θα συγκρίνεις πατάτες με αεροπλάνα

      Robert Kolovos σε Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όσον αφορά το θέμα του ποστ, οι "ποιητές" ή ακόμα χειρότερα οι "άγιοι" των Εξαρχείων, όπως τους λένε καποιοι, είναι μια μεγάλη μπούρδα για όσους αρέσκονται σε μύθους. Άσε που τσουβαλιαζει τρεις ανθρώπους ολότελα διαφορετικούς, με άλλη τέχνη ο καθένας (ποιήτρια, στιχουργός - τραγουδιστης, τραγουδοποιός). Επίσης, αν εξαιρέσουμε τον Άσιμο που έμενε και πέρασε τα τελευταία πολλά χρόνια του στα Εξάρχεια, ποια η σχέση των άλλων δύο με την περιοχή; Υπάρχει η απλώς το λέμε για να το πούμε;

      Robert Kolovos σε Dimitris Diamantis το "πατάτες με αεροπλάνα" το δεχομαι. Περί ορεξεως κτλ. Όσον αφορά το άλλο για αυθαίρετα συμπερασματα, συγγνώμη αλλά δικά σου λόγια χρησιμοποίησα.

      Dimitris Diamantis
      αναφέρθηκα στη φράση 'όπως αρεσκεσαι να αποκαλείς..'. Θα μπορούσε να είναι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση αν το θελήσουμε

      Robert Kolovos
      Ε, δεξου και λίγο κριτική για τον κακοπροεραιτο χαρακτηρισμό σου. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.

      Dimitris Diamantis
      κριτική δέχομαι. Οι από πάνω με βρίζουν όμως, ε

      Robert Kolovos
      Απαντάει κάπου αυτό; Οχι. Σε έφερα εκεί που ήθελα. Να αναιρέσεις την προηγούμενη σου ιδιότητα. Αυτή του άρχοντα της επιχειρηματολογίας. Μου ήθελες και "ad hominem"...
      Άντε, πες το τελευταίο. Εγώ δεν θα απαντήσω.

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb για τα γυναικεία συγκροτήματα...

    Panagiotis Peristrefomenos
    Τίποτα το πρωτοποριακό αλλα για την Ελλάδα κάτι ήταν κ αυτό. Δε διάβασα κάτι στο vice. Μη ξεχνάμε όμως και τη άνθηση γυναικείων γκρούπ εκείνη την περίοδο Αρχες 90s στην Αμερική με μπάντες όπως οι L7, 7year bitch, Bikini kill, hole κ.α. .Οπότε εγώ βλέπω μία ομοιότητα και επηρροή με αυτές τις μπάντες.
    Επίσης δε ξέρω αν υπήρχε στα 60s τόσο δυναμικό και ακραίο κίνηνα γυναικείων γκρουπ σαν αυτά. Θα ήθελα να τα μάθω αν

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τι να διαβάσεις στο Vice; Έδωσα το απόσπασμα. Το κάνεις copy-paste και το βρίσκεις όλο το άρθρο άμα θες. Η άνθηση ήταν μόνο στα σίξτις, και στην Ελλάδα και στην Αμερική και παντού. Το '90 όλα αυτά ήταν τελείως φυσιολογικά.
    Τα πάντα υπήρχαν στα σίξτις.

    Panagiotis Peristrefomenos
    Ναι τα χίπικα κυρίως γκρουπ σεβαστά μεν αλλα με τίποτα σαν αυτά..και εννοω απο πλευρας στίχου και attitude.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάθε πράγμα κρίνεται στην εποχή του. Η επανάσταση στη νεανική κουλτούρα έγινε το '60. Όλα τα άλλα είναι αναμασήματα. Με το νόημά τους κάθε φορά, αλλά αναμασήματα.

    Panagiotis Peristrefomenos
    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας Σίγουρα αλλά και το αναμάσημα καμια φορά είναι καλό γιατι μπορεί να εξελιχθεί και σίγουρα εμείς τα παιδιά των 90s και 00s τα χρειαζόνασταν και αυτά τα φρεσκα πράγματα να μιλάνε απευθείας στα θέλω μας και τις ανησυχίες
    Και εννοείται αγαπώ τα 60s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria Pappa
      Το να βγαίνουν 1-2 γυναικεία γκρουπ δεν σημαίνει απολύτως τπτ πέρα από αξιέπαινες προσπάθειες και μεμονωμένες περιπτώσεις αν δεν υπάρχει κόσμος που να ακολουθεί στην συνέχεια και δεν αφήνουν αποτύπωμα ώστε να αλλάξει η σκηνή. Οι L7 κλπ. άνηκαν σε ολόκληρο κίνημα στην Αμερική.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν ήταν καθόλου μεμονωμένες περιπτώσεις στα σίξτις. Αργότερα μπορεί. Τα αμιγώς κοριτσίστικα γκρουπ είχαν επιτυχία και τότε, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν από τα σπίτια τους κ.λπ. , για να μη μιλήσουμε για την επιτυχία συγκροτημάτων τύπου Sounds και Tammy. Εκείνες έκαναν την αρχή και εκείνες ήταν οι πρωτοπόρες.

      Maria Pappa
      δεν γνωρίζω τι συνέβαινε στα 60s αλλά σίγουρα είναι πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία αυτά

      Panagiotis Peristrefomenos
      ακου και shaggs πολυ ιδιαιτερες...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      "το χειρότερο συγκρότημα όλων των εποχών"��, το οποίο γούσταρε όμως και ο Zappa

      Panagiotis Peristrefomenos
      δύσκολο να τις μισήσεις για κάποιο παράξενο λόγο. Είναι κάτι όμορφα πρωτόγονο

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      ε ναι, είναι συγκινητικές (δεν το λέω ειρωνικά)

      Giotis Bangalas
      ΦΩΝΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΒΛΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΝΙΚΗ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΤΙΣ ΗΞΕΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ...ΕΧΩ ΜΙΑ LIVE ΚΑΣΕΤΑ...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κάτι μου λέει το όνομα Γιώτη, αλλά μπορεί να το μπερδεύω και με κάτι άλλο.

      Ntinos Dimatatis
      Oi Girls ήταν το πρωτο γυναικείο συνολο που ιδρύθηκε στην Ελλάδα.Ο Αλκης Εξαρχος ήταν ο μάνατζερ τους αφού η κιθαρίστρια Μπέσσυ ήταν αδελφή του.Την ίδια περίοδο ,δηλαδή το 1966 φτιαχθηκε κι΄ένα γυναικείο γκρουπ και στην Θεσσαλονίκη , οι Sweet Girls που διαλύθηκαν ομως σύντομα. Η Φανή Φωτίου απ΄αυτές ακολουθεί μέχρι σημερα προσωπική πορεία

      Διαγραφή
    2. Ελατε τωρα,γυναικεια γκρουπ στα 90'ς.Τοσες συλλογες Girls in the garage υπαρχουν με γκρουπαρες απο τα 60'ς
      Την Αντα Λαμπαρα την εχω δει με το γκρουπ της πισω στο 1987,ειχε πολυ ωραιο μαλλι!και θυμιζε αρκετα την Poison Ivy απο Cramps

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb για την Ανιές Βαρντά...

    Alexandra Terzi
    Δίχως στέγη δίχως νόμο.Η δική μου αγαπημένη ταινία της.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κλασικό. Της εποχής (μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για την Ανιες Βαρντα
    Μεγάλη σκηνοθέτης ,ας μην ξεχνάμε και την ταινία της Nausicaa το 1970 με πρωταγωνιστή τον Σταύρο Τορνέ ο Κώστας Φέρρης θα ξέρει σίγουρα περισσότερα για τη συγκεκριμένη ταινία.
    Γιωργος Μα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να γράψω κάτι Γιώργο, επειδή έχω κάποια στοιχεία και φωτογραφίες (από βιβλία), αλλά δεν προλάβαινα. Θα δω...

      Διαγραφή