Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 271

18/6/2020
Κάτι τέτοιους δίσκους τους εύρισκες για πλάκα κάποτε στο Μοναστηράκι. Δεν υπήρχε περίπτωση, δηλαδή, να πας μια Κυριακή και να μην τρακάρεις πάνω σ' ένα ασυνήθιστο άλμπουμ. Το ίντερνετ κατέστρεψε το digging. Διέλυσε την μαγεία του απρόσμενου, τη χαρά της ανακάλυψης.
[Eίχα αγοράσει με την μία 5-6 άλμπουμ του ολλανδού φλαουτίστα Chris Hinze από τον Βαγγέλη τον Τζάμπα... τζάμπα, πριν καμιά 20αριά χρόνια, τα άκουσα και τελικά κράτησα 2-3, ανάμεσά τους και αυτό - για ακούστε εδώ πραγματάκια...]

18/6/2020
>>Απόδειξη πως η μουσική δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από μια εφαρμογή του ουράνιου επί γης αλλά και αντίστροφα: ακούω το ντεμπούτο τους (σ.σ. για τους Kepler is Free ο λόγος), που κυκλοφορεί σε συλλεκτική έκδοση από την πατρινή εταιρεία Veego records, και νιώθω πως κάτι μεγαλειώδες γεννήθηκε στην Αθήνα - επιτέλους μια διαγαλαξιακή ελληνική μπάντα που περιφέρεται με υπέρτατη πτητική άνεση γύρω, μέσα, πάνω από υπέροχους πλανήτες.<<
Εντελώς αχαρακτήριστες μπαρούφες από αυτόν τον Στέφανο Τσιτσόπουλο στην Athens Voice.
Όλοι αυτοί οι άσχετοι, που θέλουν να γράψουν για τζαζ στην Ελλάδα, δεν έγραψαν ποτέ ένα διθύραμβο για τα αληθινά σπουδαία και ρηξικέλευθα άλμπουμ του Σάκη Παπαδημητρίου και του Φλώρου Φλωρίδη, για τις δισκάρες του Γιώργου Τρανταλίδη και του Ανδρέα Γεωργίου, για τα υπερ-απολαυστικά CD των Mode Plagal ή του Τάκη Μπαρμπέρη. Βρήκαν τώρα, όμως, ένα καινούριο, συμπαθητικό ελληνικό τζαζ συγκρότημα, τους Kepler is Free, και γράφοντας την μια κοτσάνα μετά από την άλλη έχουν βάλει σαν στόχο να το καταστρέψουν...

17/6/2020
Στη συναυλία του Rory Gallagher εγώ δεν ήμουνα, αλλά θυμάμαι όλη τη φάση από τα περιοδικά, τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Και φυσικά είχα δει τότε στο Σάββατο Μία και Μισή, τον Rory να δίνει συνέντευξη στο Χρήστο Οικονόμου.
Ο Οικονόμου δεν ήταν κανας άσχετος δημοσιογραφάκος, που τον είχανε βάλει εκεί πέρα οι δεξιοί, επειδή δεν είχαν τι να τον κάνουν. Είχε πάει δυο φορές στο Βιετνάμ, στα σίξτις, σαν πολεμικός ανταποκριτής, ενώ επί χούντας ήταν από τους βασικούς ανθρώπους που είχαν δουλέψει για την έκδοση του περιοδικού "Αντί" (το οποίο έκλεισε σχεδόν αμέσως η δικτατορία). Ροκ έβαζε συνέχεια στις εκπομπές του εν τω μεταξύ, και ουκ ολίγα ελληνικά συγκροτήματα της εποχής είχαν περάσει από κει, κάνοντας το κομμάτι τους. 
Μακάρι να υπήρχαν και σήμερα δημοσιογράφοι στην κρατική τηλεόραση σαν τον αείμνηστο Χρήστο Οικονόμου.

17/6/2020
Διαβάστε το, είναι κάπως μπελαλίδικο γιατί είναι γραμμένο στη φωνητική γραφή, αλλά είναι αποδεικτικό της στάσης ζωής ενός ανθρώπου, που έγραψε έξω από τα δόντια και δεν μάσησε μπροστά σε τίποτα. Εν τω μεταξύ διάφοροι χιπχοπάδες που το παίζουνε βαριά πεπόνια και-καλά, και τα λένε υποτίθεται χοντρά (δεν αναφέρομαι στα παιδιά που πόσταρα προηγουμένως), δεν πιάνουνε μία μπροστά στον Γιώργη Ζάρκο.
«Ξέχασα σχεδόν το γράμα που του έστιλα γιατί πριν από αφτό κε μετά ίχα στίλι πολλά ιβριστικά γράματα στους εφέτες που δίκαζαν τον γαλόπουλο στον ανακριτί που ανακάλιψε τιν κατάχρισι τις κινίνις... Τους έλεγα ότι τα όργανα τις δικεοσίνις ίνε πρόστιχα κε ι δικεοσίνι μας κιλιέτε στι λάσπι. Με τι δίκι τον γαλόπουλο δεν δικάζουν αλά κάνουν πολιτικί. Έχεσα με προσοπικές επιστολές τους ιπουργούς δικεοσίνις εσοτερικόν κε πεδίας... τον πρόεδρο τις διμοκρατίας κε το σίνταγμα που τον κατοχιρόνι. Έχεσα ακόμα κε τον άριο πάγο κε το σιμβούλιο τις επικρατίας και τα εβαγκέλια που έχουν πάνου στις δικαστικές τους έδρες. Αν θελίσι να διαμαρτιριθί κε ο μιτροπολίτις τούχο χεσμένο κιαφτουνού το χρισό καλιμάφκι. Ένα προί ίρθαν διο αστινομικί τις ασφαλίας στο σπίτι μου κε με παρακαλέσαν να τους ακολουθίσο στο τμίμα της γιτονιάς μου. Από κι με πίγαν στι διέφθισι ασφαλίας κε με παρουσίασαν στον Κουτσουμάρι. Καθόταν στο γραφίο του «επίσιμα ιπιρεσιακά». Με αφστιρό ίφος μου ίπε: 
– Σι ίσε που βρίζεις όλο τον κόσμο;
Με αυστιρότερο ίφος εγό. – Νε
Με καλουμαριασμένο λίγο το αφστιρό ίφος: – Κε γιατί; 
Στον ίδιο τόνο εγώ: – Έτσι μου αρέσι. 
 Παραξενεμένος κε κόκινος σαν να τον άρχισε κανίς στα χαστούκια με κίταζε σαστισμένος και πρόστεσε. 
– Καλά, καλά, πίγενε... θα δις... πίγενε στον ισαγκελέα... να τον πάτε στον ισαγκελέα... να του γίνι μίνισι. 
Γιρίσαμε στο τμίμα τις γιτονιάς μου μού κάμαν μίνισι κε με στίλαν το απόγεβμα στον ισαγκελέα. Ο απατεόνας ο Κουτσομάρις δεν επιτρέπι σε κανέναν να τον βρίσι γιατί ίνε διικιτίς τις ασφαλίας κε αμέσος στέλνι τα όργανά του κε σιλαμβάνουν τον ιβριστί. Ο ισαγκελέας όρισε τι δίκι να γίνι σε 20 μέρες. Πίγα στο δικαστίριο να παρακολουθίσο χορίς να παρουσιαστό κε να με δικάσουν ερίμι. Πίγε κε ο Κουτσομάρις κι όταν ίρθε ι σιρά τις δίκις μας ούτε αφτός ούτε κε γο φονάξαμε παρόν κι έτσι ανεβλίθι». 
Από τον λίβελλο μιας μορφής των ελληνικών γραμμάτων, τού Γιώργη Ζάρκου, που είχε τίτλο «Μια σιμορία κακοπιί με αρχηγό τον Κουτσουμάρι / μιστικί αστινομία τις Αθίνας» [Αθίνα, 1932] και που ήταν γραμμένος στην φωνητική γραφή.

16/6/2020
Με όλα αυτά που προέκυψαν σήμερα ξέχασα τον Μάνο Χατζιδάκι. Βέβαια έβαλα λάικ σε φίλους, που έριξαν τραγούδια του οπότε ok.
Ρίχνω κι εγώ τώρα όχι Χατζιδάκι, αλλά ένα... χατζιδακικό κομμάτι, που θυμίζει εντελώς Reflections. Φοβερή διασκευή!

15/6/2020
Αφήσανε δύο λωρίδες για τα αυτοκίνητα στην Πανεπιστημίου και μία που είναι πιασμένη από τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ – που σταματάνε συνεχώς, το ένα πίσω από το άλλο, στις «αόρατες» πλέον τέσσερις-πέντε στάσεις του δρόμου (από Σύνταγμα, μέχρι Ομόνοια).
Αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Πανεπιστημίου δείχνει περίτρανα την αχρηστία του Μπακογιάννη, καθώς η Πανεπιστημίου δεν είναι ούτε Ερμού, ούτε Διονυσίου Αρεοπαγίτου (αν έχει ο δήμαρχος τέτοιες φαντασιώσεις), είναι βασικά η προέκταση του ανεβάσματος της Συγγρού και του κατεβάσματος της Σοφίας, δύο κεντρικότατων δρόμων, με απίστευτο καθημερινό φορτίο, το οποίον κανένας άλλος κεντρικός δρόμος δεν μπορεί να το απαλύνει (δες π.χ. την ανύπαρκτη Σόλωνος).
Μόνον οι ταξιτζήδες, σήμερα, θα έριξαν τα σιχτίρια της ζωής τους. Αφήνω τους πάσης φύσεως άλλους οδηγούς.
Το «έμφραγμα», που θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες –γιατί το ανεπαρκές ακόμη μετρό δεν είναι για όλες τις περιπτώσεις, γιατί τα λεωφορεία-τρόλεϊ είναι και λόγω κορωνοϊού (και για άλλους λόγους) ακατάλληλα για πολλά-πολλά– θα είναι άνευ προηγουμένου.
Ένας δρόμος με τεράστια επίσης πεζοδρόμια, όπως η Πανεπιστημίου, στα οποία ήδη περπατάς σαν άρχοντας, γίνεται και αυτή έρμαιο γελοίων ψευτο-περιβαλλοντικών ιδεοληψιών από ανθρώπους, που, κατ’ ουσίαν, δεν έχουν την παραμικρή ζωτική σχέση με το κέντρο της Αθήνας.

15/6/2020
Έχω περπατήσει άπειρες φορές στην Όλγας, με τα τεράστια πεζοδρόμια, που είναι σκιερά (την ημέρα) καθώς καλύπτονται από τα παρακείμενα δέντρα.
Θα πρέπει λοιπόν να είναι κάποιος τελείως ούφο, για να περπατήσει (ημέρα), μεσ' στη μέση του δρόμου, σ' αυτή την κοκκινίλα που έστρωσε ο Μπακογιάννης, μένοντας εκτεθειμένος στον ήλιο (ο περιπατητής).
Ένα ακόμη άχρηστο τίποτα, που πλασάρεται για "έργο" - και αφήνω κατά μέρος το ότι δίπλα στην αντιαισθητική ούτως ή άλλως κοκκινίλα θα (ξανα)περάσει και το τραμ. 
Ρε αστείοι (για να μην πω τίποτα χειρότερο) σε ποιους τα πουλάτε αυτά; Ούτε για τα πυροσβεστικά...

15/6/2020
Για θέματα εκπαίδευσης εγώ δεν ξανακάνω ποστ, γιατί βγαίνουν διάφοροι, όλοι δηλαδή, και λένε ό,τι να ’ναι. To 2016 είχα γράψει κάτι γενικότερο στο lifo.gr και είχε κάνει, τότε, εκείνο το άρθρο, 20.000 shares.
Ένα θα πω, μόνο, με αφορμή τη σημερινή έναρξη των Πανελληνίων στη Γλώσσα, και δεν θα το συζητήσω περαιτέρω.
Το υπουργείο κρύβεται πίσω από το «αδιάβλητο» των Εξετάσεων (σιγά το κατόρθωμα – λες και βρισκόμαστε στο 1920), ενώ κατά τα λοιπά έχει διαλύσει το σχολείο.

16 σχόλια:

  1. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Για θέματα εκπαίδευσης εγώ δεν ξανακάνω ποστ..."...

    Αντρέας Μπικουβαράκης
    Το νομοσχέδιο της Κεραμέως είναι εγκληματικό. Αν εφαρμοστεί στα επόμενα 2-3 χρόνια θα γίνει χαμός, όχι μόνο στο δημόσιο σχολείο, αλλά και στην κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχω περπατήσει άπειρες φορές στην Όλγας, με τα τεράστια πεζοδρόμια,..."...

    Kostas Mouk
    Αδιανόητη προχειρότητα με σκοπό τη προβολή του γόνου στον μέσο σανοσιτισμένο τηλεθεατή. Μια βόλτα στο κέντρο σήμερα για όλους αυτούς τους ηλίθιους θα άλλαζε τα πάντα. Βλέπεις, θα τον χάλαγε τον "δήμαρχο" να υλοποιήσει τη σάχλα που σκέφτηκε κατά τον Αύγουστο που η κυκλοφορία είναι στο ένα πέμπτο της τωρινής και να απαγορεύσει τότε τη δίοδο στα αυτοκίνητα.. Διάνοια!!

    Nikolaos Nikolopoulos
    Μέτρα για το θεαθήναι , για να μας πουν πράσινους, ευαίσθητους με την ρύπανση και εστέτ της συμφοράς. Το ποδήλατο είναι για φλάτ πόλεις και όχι για μια πόλη που για να πας με ποδήλατο από το Λυκαβηττό ως τα Τουρκοβούνια θέλει να έχεις κάνει στο Giro d'Italia ή στο Tour de France!

    Mparpa Mimis
    Είναι τόσο φτηνιάρικο έργο που απλά έβαλαν τα αντισιθητικά πορτοκαλί κολωνάκια για εμπόδιο από το δρόμο.

    Spyros Diastimikos
    Η Πανεπιστημίου έχει από τα πλατύτερα πεζοδρόμια της πόλης για να περπατάνε οι πεζοί κι εγώ χαίρομαι να τη περπατώ κάθε φορά που κατεβαίνω στη δουλειά (με τα ΜΜΜ φυσικά). Γιατί έπρεπε να κόψει τρεις λωρίδες από τον βασικό αυτό άξονα για να κάνει τι; Για ποδηλατόδρομο, αρκεί μισή λωρίδα: τις υπόλοιπες γιατί τις καταργούν; Άσε τα πανέξυπνα με την αριστερή στροφή στην Πεσμαζόγλου και τη δεξιά στην Εμμ. Μπενάκη. Οι συγκοινωνιολόγοι σε αυτή τη χώρα είναι οι πλέον ηλίθιοι και αποτυχημένοι πολιτικοί μηχανικοί...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Για μένα δεν χρειάζονται ποδήλατα στην Πανεπιστημίου. Ούτε μισή λωρίδα για ποδήλατο. Η Αθήνα δεν είναι Αμστερνταμ, και δεν γίνεται με το ζόρι. Είναι τελείως διαφορετικό το ανάγλυφό της. Συν όλα τα άλλα...

    Nickolas Panagiotopoulos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    η Αθήνα θα έπρεπε να μπορεί να γίνει ότι οι χρήστες/κάτοικοί της επιθυμούν. Δεν είναι μόνο το 'Αμστερνταμ πόλη με ποδηλατικές υποδομές, αλλά τόσες άλλες ανά τον κόσμο που και λόφους έχουν και πολύ χειρότερο καιρό για ποδηλασία. Για μένα δεν χρειάζονται τόσα αυτοκίνητα στην πόλη - κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με το αρχικό σας ποστ.

    Kostas Kousiouris
    αφου αγαπα και αυτος την πολη της αθηνας οπως και οι προηγουμενοι.Α να μην ξεχασουμε ειπε προεκλογικα οτι θα μπουσουλιση σε ολους τους δρομους...το περιμενουμε λιγο πιο περα...οτι ωρα θελει..αλλα ας μεινει μια μερα μην φυγει να το κερασουμε και κατι..

    Vassilis Serafimakis
    Τι γελοιότητα! Και τι έγκλημα! Εμβληματικό έγκλημα!. Δηλ από βλήματα.

    Βασίλης Βασιλειάδης
    Πραγματικά, αυτό που έλειπε από τους κατοίκους της Αθήνας είναι το περπάτημα πάνω στην άσφαλτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Apostolos Roulias
      Παιδιά, το έργο το μελέτησε το ΕΜΠ, τί ψάχνετε? (τα χρώματα μελέτησε)

      Konstantinos Nikiforakis
      Χάχα για γέλια όλο το ποστ! Εβίβα μάγκες μου!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Για γέλια είναι αυτά που γράφω; Δηλαδή διαφωνείς με αυτά; Για πες μας λοιπόν τη γνώμη σου - για να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι τώρα, γιατί μόνο εσύ βρέθηκες να γελάσεις με το ποστ.

      Konstantinos Nikiforakis
      άστα αυτά.. εγώ σε προκαλώ σε battle δίσκο με δίσκο.. Το χεις η κολώνεις; Το να μιλάμε για πεζόδρομους δεν έχει νοημα εννοείται ότι πρέπει να υπάρχουν και η ιδέα είναι σωστή, ακόμη και αν δεν λειτουργήσει αρχικά

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      τι battle, τι εννοείς; Άμα σου αρέσουν οι πεζόδρομοι με γεια σου με χαρά σου. Τράβα περπάτα ντάλα μεσημέρι σαν χαζός πάνω στην κοκκινίλα, και δίπλα να περνάει το τραμ.

      Konstantinos Nikiforakis
      Δίσκο με δίσκο μάγκα μου ντεμη ρουσο εσύ αγκίστρι και κεντρικ λαμαρ εγώ - πες μέρος και ώρα... Χαχαχ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ρε δεν πάω στο Δημοτικό. Σύνελθε.

      Konstantinos Nikiforakis
      είσαι ωραίος Φόντα και σου δίνω ρεσπεκτ το ξέρεις έστω και αν διαφωνούμε - έλα για ένα battle θα είχε πλάκα...

      Vassilis Serafimakis στον Konstantinos Nikiforakis
      "η ιδέα είναι σωστή" γιά πεζόδρομους μόνο γενικά κι αόριστα, πχ μιλώντας γιά σχεδιασμό καινούργιας πόλης. Εδώ όμως με τα δεδομένα τήης Αθήνας είναι εντελώς, οφθαλμοφανώς λάθος. Φαίνεται άλλωστε αυτό κι από τον τρόπο που μπήκε μπρός, χωρίς σοβαρό σχεδιασμό, input από ανθρωπους που ξέρουν απαυτα τα πραματα, κάποια ρημάδα διαβούλευση, τίποτα.

      Stathis Androutsakis
      Σαν χαλαζιακό αστάρι είναι, για να κολλήσεις πλακάκια��

      Christos Tzitzimikas
      Γελοίοι και όπως πάντα επικίνδυνοι... τους έδωσε ο μπαμπάς-παππούς ένα παιχνιδάκι και ότι ιδέα κατεβάσει η κούτρα τους την υλοποιούν... ποιος θα τους σταματήσει;; το μιντιακό σκατολόι που είναι ολόκληρο αγορασμένο, ή ο Γ.Τ.Π. λαός;;; ποιός;;

      Salatas Nektarios
      Εμετος

      Stathis Nikokavouras
      εισαι τοσο αριστερος που συχαινεσαι να γραψεις βασιλισης ολγας ...καλα κανεις...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Μου βγήκε αυθόρμητα, δεν το σκέφτηκα...��

      Διαγραφή
    2. Vassilis Serafimakis στον Stathis Nikokavouras
      Βασιλίσσης Όλγας το λέω χωρίς να αισθάνομαι να γίνομαι ούτε πιό πολύ καθαρευουσιάνος ούτε λιγώτερο αντιβασιλικός! ��

      Nikos Zozos στον Stathis Nikokavouras
      κι εγώ πάντα Όλγας αυθόρμητα την λέω και την ακούω από συμπολίτες. Όχι από αντιβασιλικά αισθήματα αλλά χάριν συντομίας μάλλον

      Vassilis Serafimakis στον Nikos Zozos
      όταν είμαι στην περιοχή κι εγώ, αλλά άμα είμαι πχ Βριλήσια το λέω ολόκληρο γιά σιγουριά. :-)

      Nikos Zozos
      ε ναι οι Βριλησσιώτες είναι βλάχοι κι αν τους πεις πέρασα από την Όλγας θα αναρωτιούνται αν είναι καμία ωραία γκόμενα ��

      Vassilis Serafimakis
      όχι ρε!.. ��

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αφήσανε δύο λωρίδες για τα αυτοκίνητα στην Πανεπιστημίου και μία που είναι πιασμένη από τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ..."...

    Ferris Costas
    Δεν είναι καν για γέλια, αλλά ούτε γιά κλάμματα. Πρόκειται γιά το ουσιαστικό κλείσιμο του ΚΟΜΒΟΥ τριών λεωφόρων, χωρίς να προβλέψουν σε ποιές παρακαμπτήριους θα διοχετεύσουν την κυκλοφορία. Μα δε βρέθηκε ένας τροχονόμος, ένας πολεοδόμος, ένα κοινωνιολόγος βρε αδελφέ να δώσουν τη συμβουλή τους; Αλλά τους ρώτησε κανείς; Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΧΑΛΙΑ.

    Ιωάννα Κλ. στον Ferris Costas Και πόσο πολύ θα επιβαρυνθούν οι υπόλοιπες αρτηρίες-οδοί... Βλέπε Σόλωνος... Μη διαχειρίσιμο, φοβάμαι, πως θα γίνει...

    Ferris Costas
    Στο "δεν ρώτησαν", θα προσθέσω ένα παράξενο επάγγελμα: του Βοηθού Σκηνοθέτη. Όταν γυρίζαμε ταινίες στο δρόμο ή στις πλατείες, όπως είναι φυσικό, ο κόσμος μαζευότανε (ίσαμε να φτάσουν οι ηθοποιοί) μπρος στην κάμερα, και χάζευε... τα μηχανήματα. Όταν είμαστε έτοιμοι γιά γύρισμα, ο αρχάριος βοηθός άρπαζε τον τηλεβόα και κραύγαζε: "Φευγάτε! Κάνουμε γύρισμα! Αδειάστε τον χώρο!" Και φυσικά γινόταν το μπάχαλο. Τότε, οι παλιοί-πεπειραμένοι κάναμε στον νέο το... πρώτο μάθημα: "Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι του λες, το μόνο που θέλει να δει είναι τους ηθοποιούς! Οπότε ετοίμασε πρώτα τον χώρο υποδοχής των... "θεατών", κατά προτίμησιν από τη γωνία της κάμερας, και πές τους γλυκά κι ευγενικά: Από κει που είστε, δεν πρόκειται να δείτε τους ηθοποιούς. Σας ετοιμάσαμε λοιπόν ένα χώρο, να σταθείτε εκεί άνετα χωρίς να εμποδίζετε, και θα δείτε αυτό που βλέπει η κάμερα, δηλαδή τους ηθοποιούς, και τον Μπάρκουλη να φιλάει τη γκόμενα!" Κι έτσι φεύγαν όλοι χαρούμενοι, κι αδειάζαν τον χώρο της δράσης.

    Nikolaos Kotsovos
    ο Μιχαλης δεν εχει στειλει τροχονομους ;

    Ιωάννα Κλ.
    Χτες το μεσημέρι είχε στείλει! Μια ψηλόλιγνη μελαχροινούλα, με την ατσαλάκωτη στολίτσα της, τα τακουνάκια της, τα βαψιματάκια της που είχε πιάσει τρυφερά από τον ώμο ένα συνάδελφό της και του'λεγε...του'λεγε! Και να'σου χαχανητά, και νά'σου πιασίματα! Γύρω τους κορνάρανε τα αμάξια δαιμονισμένα αλλά αυτή δεν άκουγε τίποτα! Αφοσιωμένη στο στόχο! Υπέροχη εικόνα!!!

    Στέλιος Κραββαρίτης
    Του δώσανε του παιδιού μια πόλη 6 εκατομμυρίων κατοίκων να παίζει σαν κουδουνίστρα κι εκείνος τη μάδησε κιόλας....

    Vaggelis Makris
    Μπορεί να μην έχουν σχέση με το κέντρο της Αθήνας αλλά έχουν με το κέντρο του Καρπενησίου, Μια ανηφόρα και μια κατηφόρα. Ας τον λουστούν τώρα

    Ιωάννα Κλ.
    Περπάταγα -δοκιμή πεζόδρομου- σαν βλαμμένη και ηλιοχτυπημένη το μεσημέρι... Τραγική η κατάσταση! Μόνο καυσαέριο μύριζες! Σε λίγο η Τριλογία θαναι Μαυρογιαλουρία....

    Antonis Konstantaras
    Μην ξεχνάμε ότι τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ δεν έχουν συντηρηθεί και μένουν ΣΥΝΕΧΩΣ... Κάτι που συνέβη και σήμερα στη μέση της Πανεπιστημίου

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Λεωφορείο, που δεν του δίνεται η δυνατότητα να προσπεράσει ένα τρόλεϊ, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα, είναι το άκρον άωτον του σαδισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thimios Stamekos
      Ως δημαρχος μπορει να ειναι αχρηστος αλλα ως πλασιε μεσιτικων και τουριστικων συμφεροντων τα πηγαινει πολυ καλα, μην τον αδικεις.

      Zak Famellos
      Bad timing

      Patritsopoulos Nikos
      θα γινουμε Ρωμη

      Kostas Focus
      παντως η πανεπιστημιου ηταν να γινει εξολοκληρου πεζοδρομος πριν περιπου 10 χρονια,ειχαν βγει οι μακετες,ο προυπολογισμος τα παντα

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Με όλα αυτά που προέκυψαν σήμερα ξέχασα τον Μάνο Χατζιδάκι."...

    Nikitas Kakavas
    Που τα ανακσλυπτεις αυτά, Δασκαλε? Πράγματι σαν να ακούς το Reflections

    Giorgos Stamatelos
    επειδή6 είπες χατζιδακικό...

    Giorgos Stamatelos
    https://youtu.be/4Vr8s0fmvnc
    Virgenes Del Sol (The Sun Maidens)

    Nikitas Kakavas
    Δάσκαλε, γράψε κάτι και για τον Αris San Εσύ νομίζω μας τον είχες συστήσει στο Tζαζ & Jazz
    https://www.youtube.com/watch?v=1FQsnWVkq2o
    Aris San – Palabras

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://diskoryxeion.blogspot.com/2010/03/aris-san.html
    η απίστευτη ιστορία του ARIS SAN (στιγμιότυπα)

    Michalis Matthaiou
    Flip:
    https://www.youtube.com/watch?v=z2Wheuo_NWs
    ACROPOLS - ΟΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Γιώργη Ζάρκο...

    Ferris Costas
    Ο Κουτσουμάρης, αναφέρεται στην "Κακούργα Πεθερά" (το τραγούδι του Αθανασόπουλου) του Ιάκωβου Μοντανάρη. Ήταν Αρχηγός στην υπόθεση της Φούλας Κάστρου. Να θυμίσω πως ο δίσκος αυτός πούλησε περισσότερους απ' όσους φωνογράφους διέθετε η Ελλάδα. Το μυστήριο λύθηκε όταν μάθαμε πως αγόραζαν τον δίσκο οι γαμπροί, τον βάζαν στον φωνόγραφο να τον χορέψουν, και στο τέλος σπάγαν την πλάκα στα πόδια της πεθεράς. Κι ύστερά πήγαιναν και την ξαναγόραζαν... Κάποιοι μάλιστα επιμένουν πως απ' αυτό προέκυψε το "σπάω πλάκα".

    Aris Karampeazis
    Δεν θεωρώ πάντως ότι υπάρχει μια σύνδεση ή αντιστοιχία με το χιπ χοπ σε όλο αυτό. Με το ραπ δηλαδή προφανώς ως τμήμα του χιπ χοπ. Καταγωγή, στόχευση αλλά και γενικό πλαίσιο δεν έχουν κάποια ουσιαστική σχέση μεταξύ τους. Δηλαδή όπως είναι λάθος να μιλάμε για ροκ ποιητές ή λογοτέχνες που καμία σχέση δεν έχουν με το ροκ, έτσι θεωρώ και ότι είναι λάθος κάθε τι ελευθεριακό, αντιδραστικό κλπ στον γραπτό λόγο να το αντιστοιχιζουμε με το χιπ χοπ, το ραπ κλπ. Και αν το κάνουμε , πολλοί χιπχοπαδες πιάνουν πολλά μπροστά σε αυτό, χωρίς να μειώνω την αξία του κειμένου και του δημιουργού. Αλλά και πάλι λέω ότι προσωπικά δεν βλέπω κάποιο λόγο αντιπαράθεσης.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ δεν είπα ότι έχει σχέση (αυτό δα μας έλειπε��), απλώς σήμερα άκουσα πολύ χιπ-χοπ ελληνικό, και διαπίστωσα πως κάτι λόγια "επαναστατικά" και καλά, είναι τελείως της πλάκας, επειδή δεν διακινδυνεύουν τίποτα. Αυτή είναι η μόνη λέξη-φράση που έχει νόημα για μένα, το "τι διακινδυνεύεις". Και θυμήθηκα έτσι τον Γιώργη Ζάρκο, που διέλυσε ή του διέλυσαν τη ζωή και που έγραφε το 1932 λόγια, χωρίς στάμπες Parental Advisory Explicit Lyrics στα βιβλία του, βάζοντάς τα στα ίσια με τις εξουσίες, διακινδυνεύοντας τα πάντα. Αυτά είναι διανοητικά άλματα δικά μου. Όποιος θέλει τα παρακολουθεί, όποιος θέλει όχι.
    Εν τω μεταξύ μάλλον κατάλαβες και λάθος. Ποτέ δεν θα αποκαλούσα τον Ζάρκο έναν έστω και πρώιμο χιπχοπά lyricist. Αυτό που κοροϊδεύουμε στους άλλους θα έκανα;

    Nickos Ventouras στον Aris Karampeazis
    I see what you did there :-)

    Aris Karampeazis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    τις στάμπες δεν τις βάζουν οι ίδιοι ασφαλώς, επιβλήθηκαν από εποχές Μπάρμπαρα Μπους (αν θυμάμαι καλά) και στη συνέχεια έξυπνα τις χρησιμοποίησαν εμφατικά ακριβώς για να τις αχρηστεύσουν και έφτασαν να γίνουν μέχρι και τισερτ. Στην Ελλάδα ίσως βέβαια κάποιοι να τις έβαλαν μόνοι τους επιδεικτικά για να «συντονιστούν» κάποτε, αλλά και αυτό θέλει μια παραπάνω έρευνα για επιβεβαίωση. Κάτι θυμάμαι σε άλμπουμ των Goin’ Through νομίζω. Κατά τα λοιπά κι εγώ δεν βλέπω απαραίτητα το χιπ χοπ ως μέσο επανάστασης κλπ, ισχύουν κι εδώ όσα έχουμε πει κατά καιρούς και για αλλά «επαναστατικά μουσικά είδη». Αλλά μια πολιτική ή έστω κοινωνική σημασία την έχει διαχρονικά, ή ίσως την είχε σε μια χρονική συγκυρία. Συμφωνώ στο ότι πολλά λόγια της πλάκας στο τρέχον ελληνικό χιπ χοπ χαιρετίζοντας αφελώς ως δήθεν σπουδαία και ριζοσπαστικά.
    ναι κάπως το παρατράβηξα αυτό που είπες, όντως. Mea culpa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όχι ρε φίλε εντάξει. Κουβέντα να γίνεται. Δεν μηδενίζω στιχουργικά το χιπ-χοπ. Αλλά τα βαριά πεπόνια, τους δήθεν και-καλά επαναστάτες (που, το ξαναλέω, δεν διακινδυνεύουν τίποτα) δεν τους γουστάρω ούτε στο ροκ, ούτε στο χιπ-χοπ, ούτε πουθενά.

      Vassilis Serafimakis στον Aris Karampeazis
      αυτές οι στάμπες ξεκίνησαν από μία κίνηση "ανησυχούντων γονέων" στην οποία πρωτοστατούσε η Τίππυ Γκορ, σύζυγος τού γνωστού Αλ Γκορ, σντιπροέδρου επί Κλίντον.

      Διαμαντής Καράβολας
      Την έρευνα για να βρεθούν οι 4 λιβελοι του Ζαρκου την έκανε ο εκδότης του Καλβου Γιώργος Χατζόπουλος κ απ αυτόν τα εξεδωσα. Συνολικά ήταν 5 κ ο ένας δεν εχει βρεθεί πουθενά. Όπως δεν έχουν βρεθεί κ 2 βιβλία του Ζαρκου, τα "Σκατα" κ ένα που το ανέφερε σε ένα κείμενο της η Μαρη Θεοδοσοπουλου με τίτλο "Αμαλιάδα 1910" αν δεν κάνω λάθος.
      Η οικογένεια του Ζαρκου, δηλ κατι αδελφές κ ανηψια, σύμφωνα με την μαρτυρία που μου μετέφερε ο κ. Χατζόπουλος ούτε Ν ακούσει δεν ήθελε για το έργο του, μιας κ τον θεωρούσαν ντροπή της οικογένειας.

      Nikos Filippaios
      Συγκλονιστικός συγγραφέας μου φαίνεται, διαβάζοντας και αυτά τα αποσπάσματα:
      https://belopoulos.blogspot.com/2017/05/GiorgisZarkos.html
      "Ζωντανά πτώματα". Η καθημερινή ζωή στο ψυχιατρικό άσυλο (Γιώργης Ζάρκος)

      Vasilis Kordatos
      Κι εγώ αυτά τα δύο έχω διαβάσει από εκδόσεις Κάλβος. Και βέβαια τον έμαθα απ'την υπέροχη δίτομη ανθολογία του Θωμά Γκόρπα "Περιπετειώδες κοινωνικό και μαύρο νεοελληνικό αφήγημα" εκδόσεις Σίσυφος 1981.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      "Η τρέλα σ' όλα τα στάδια" είναι το πρώτο βιβλίο του Γιώργη Ζάρκου που διάβασα πριν από 20+ χρόνια (εκδόσεις Κάλβος, 1981). Σοκ.

      Χρήστος Πριτσαπίδουλας
      Πριν απ' όλους ο Γκόρπας φώτισε τους λησμονημένος της ελληνικής λογοτεχνίας.

      Lefteris Karkas
      Ούτε που τον είχα ακουστά! Τρομερή περίπτωση!

      Nikos Mitrogiannopoulos
      νευρικός τύπος. Είχε πλακώσει στο ξύλο τον Παλαμά.

      Διαγραφή
    2. Κώστας Ρεούσης
      Καλησπέρα σας, κύριε Τρούσα. Στο λινκ, συγκεντρωμένοι, οι λίβελλοι του Γ. Ζάρκου σ' ένα βιβλίο: https://www.farfoulas.gr/.../%CF%84%CE%AD%CF%83%CF%83%CE...
      farfoulas.gr
      Τέσσερις λίβελοι

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Θωμάς Γκόρπας: «Στρατευμένος βέβαια και ο Ζάρκος. Αλλά και το πιο αλλόκοτο φαινόμενο στη λογοτεχνία μας του αιώνα. Σπάνια εμφανίζονται στην παγκόσμια κλίμακα συγγραφείς σαν τον Ζάρκο που κάνουν τέχνη για να την καταστρέψουν. Ακόμα, αυτός ο τρελός που δεν είχε τρελαθεί, μπόρεσε να γράψει για την τρέλα και τους τρελούς, όπως άλλοι γράφουν ερωτικές ιστορίες. Εικονοκλάστης, γλωσσικά απέραντος, γράφει σαν ένας θεός με συνείδηση της γελοιότητάς του, του ψεύδους του, για τους θνητούς, κάτω απ’ τα πόδια του, μάλλον απέναντι στο κι αυτό απέραντο σαρδώνιο γέλιο του. Και μόνο ένα λιγοσέλιδο χυδαίο και θείο μαζί κομμάτι του Γιώργη των παπαδιαμάντειων ρεμβασμών, μ’ ένα τσιγάρο στο χέρι που δε σβήνει ποτέ, στο τραπέζι του καφενείου της οδού Θεμιστοκλέους των χρόνων του ’50, κονιορτοποιεί τα εννιά δέκατα της τυπωμένης στην Αθήνα αφηγηματογραφίας της τελευταίας εικοσαετίας».

      Χρήστος Πριτσαπίδουλας
      το δίτομο του Θωμά πρέπει να ξανακυκλοφορήσει αλλά ποιος εκδότης...

      Ferris Costas
      Και όχι μόνο.

      Διαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ για Rory Gallagher και Χρήστο Οικονόμου...

    Antreas Prentanos
    Πω πω... Τον θυμάμαι όπως και το καταπληκτικό εναρκτήριο κομμάτι της εκπομπής του (ηλεκτρονική μουσική αλλά ούτε καλλιτέχνη ούτε τίτλο δεν ξέρω...) :)

    Nickos Ventouras
    https://www.youtube.com/watch?v=g-RwT4TMd1s
    The Alan Parsons Project – Lucifer

    Antreas Prentanos
    Ευχαριστώ Νίκο! ��

    Ferris Costas
    Άδικα υποτιμημένος, νομίζω κυρίως από τους κεντροαριστερούς, στην πράξη ήταν από τους πιό ενημερωμένους και αγαπησιάρηδες δημοσιογράφους. Δεν θα ξεχάσω τη συνέντευξη που πήρε στο Χάλλυγουντ από τον Γιώργο Κοσμάτο, έναν "ολόδικό μας" σκηνοθέτη (ξεκινήσαμε μαζί ως βοηθοί), που τον ειρωνεύονταν όλοι γιατί... είχε σκηνοθετήσει το Ράμπο. Κιας είχε κάνει το "Πέρασμα της Κασάνδρας", γιά να μην πω πως στο τέλος της ζωής του ξεφτύλισε τους Αμερικάνους με το δικό του Ουέστερν.

    Nicholas Hatziyiannis
    Στην εκπομπή του, αλλά και στη μουσική εκπομπή που προηγούνταν κάθε Σάββατο, είδα τα πάντα στα 10-11-12 μου, Frampton, Rock for Campuchea, Bowie, Cheap Trick, Boomtown Rats, Fisher Z, Police, Nina Hagen, Rainbow, Deep Purple, Boston από ότι μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό... Μιλάμε για 1980,81,82.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έβαζε και βιντεοκλίπ. Και ξένα πολλά εννοείται. Γενικά η παρουσία της μουσικής ήταν εντονότατη στις εκπομπές του.

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Ο Χρήστος Οικονόμου ήταν σπουδαία φυσιογνωμία και ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ με κεφαλαία. Νομίζω όμως πως δεν τον γούσταραν οι "προοδευτικοί" της εποχής.

    Leon Papargyriou
    Την εκπομπή την είχα δει, και είπα πρέπει να πάω. Και πήγα! Από πλαϊνό, μη φρουρούμενο πορτάκι που ήξερα (γιατί που να βεις εισητήρια 6 ώρες πριν τη συναυλία - πήρα το ρίσκο, αν έμπαινα είχε καλώς). Αξέχαστη εμπειρία, σχεδόν 40 χρόνια τώρα!

    Σιδερής Πρίντεζης
    Στο "Γράμματα και αριθμοί" έδινε δώρο δισκάκια 45 στροφών σε κάποιους από τους συμμετέχοντες. "Από τη δισκοθήκη μου" όπως έλεγε. Θυμάμαι πως ήταν χωρίς εξώφυλλο και πολύ θα' θελα να ήξερα τις επιλογές του. Κυρίως στους μαθητές των σχολείων.

    Giorgos Tselonis
    Απίστευτο ντοκουμέντο η φωτό... Αν μου έλεγαν ότι είναι από ελληνική τηλεοπτική εκπομπή, δεν θα το πίστευα!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είναι γνωστή η φωτό από πολλά χρόνια στο νετ. Δεν την σκάναρα εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christophoros Godot
      Η 2η συναυλία που πήγα (15 χρονών) και η καλύτερη που πήγα ποτέ με διαφορά. Δε νομίζω οτι ο κόσμος που πήγε σε αυτήν τη συναυλία έβλεπε τηλεόραση.

      Αντώνης Νικολάου
      Εκείνη την ημέρα στις 4 τον είχε συνέντευξη κι ο Πετρίδης στην εκπομπή του... και είπε πιο ενδιαφέροντα πράγματα από ό,τι είχε πει στον Οικονόμου...

      Ηλίας Ηλιάδης
      Την είχα δει την εκπομπή και το βράδυ πήγα στην συναυλία .

      Kostas Kousiouris
      μπραβο που το εβαλες οπως και πολλα αλλα....αυτο ομως συγκινηση τεραστια

      Spyros Diastimikos
      «Γράμματα και Αριθμοί». Νοσταλγία.

      Anastasios Babatzias
      πολυ συμπαθης . ωραια φιγουρα. οχι σαν κατι καημενα που παρελαυνουν σημερα

      Aris Karampeazis
      Φατσάρα ο Οικονόμου. Σαν να βάζουν κάποιο να παίξει τον δημοσιογράφο σε ταινία

      Patritsopoulos Nikos
      το γραμματα και αριθμοι ,νομιζω ειναι γαλλικο κονσεπτ,παιζοτανε στο tv4 προσφατα....

      Ioannis A. Vlachos
      Ο Ρόρι εντωμεταξύ ένα πουκάμισο χειμώνα-καλοκαίρι ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

      Γεώργιος Ευαγγέλου Κουκουσούλης
      ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ FONTANA SHOWBAND ...

      Costas Sweetsmoke
      Υπάρχει η εκπομπή με την συνέντευξη;

      Patritsopoulos Nikos
      κυκλοφορουσε με ενα βατραχο citroen,καποια σχεση η αγαπη ειχε με Γαλλια απο οτι θυμαμαι

      Anastassios Anastassiou
      "Αντί", Χρήστος Παπουτσάκης, η ψυχή του! Αείμνηστος! Επί της Δημοχαρους.

      George Ioakeimidis
      Η πρώτη κατ'ουσία ΡΟΚ συναυλία διεθνούς επιπέδου! Κινδυνέψαμε, αλλά τις άρπαξαν οι κωλόμπατσοι!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ε όχι και η πρώτη. Αλλά οκ...

      George Ioakeimidis
      Η πρώτη ήταν των Στοουνς που διεκόπη στο μισάωρο. Τους Police δεν τους λογαριαζω ροκ...

      Διαγραφή
    2. Fotis Megaloudis
      Πολύ σωστά τα λες

      Giorgos Ftakas
      To "Αντί" της Αριστεράς (γράφε ΚΚΕεσ.),εκπληκτικό! Περίεργη περίπτωση ο Χρ. Οικονόμου!

      George Dimopoulos
      Αείμνηστος με την Σεμίνα Διγενή κουκλάρα δίπλα του. Θυμάμαι και Ελληνικά γκρουπ να παίζουν όπως τους Σύνδρομο, Ντράχμας κλπ. Δεν έτρωγα το μεσημέρι κάθε Σάββατο με τους γονείς μου για να δω την εκπομπή!!

      Giannis Papadopoulos
      Μαγική συναυλια μέχρι που έπεσαν τα δακρυγόνα!! Χαμός κακος!!

      Spyros Diastimikos
      Μία το ντού, μία και η μαλακία του Άσιμου που έκαιγε τα στρώματα...

      Patritsopoulos Nikos
      https://www.youtube.com/watch?v=kFK3H4-Bsss
      Alan Parsons Project -Eve-1- Lucifer

      Kostas Focus
      ωραιος ο Οικονομου,αλλα στις τελευταιες εκπομπες του γενικα στην τηλεοραση ειχε εμφανως προβλημα,δεν μπορουσε καλα καλα να μιλησει

      Patritsopoulos Nikos
      to σημα

      Xaikalhs Adreas Nhmateborikh
      Ν. Φιλαδέλφεια χαμός παλαικε συμμαθητη

      Haris Mantellos
      Θυμάμαι το Σάββατο μία και μισή όπως θυμάμαι και άλλα δύο πράγματα για τον μεγάλο αυτόν δημοσιογράφο. 1) Έκανε κάποια στιγμή και μία εκπομπή -μάλλον έχει σχέση με αυτό που αναφέρει ο κ. Φέρρης- όπου συναντούσε στο Χόλιγουντ ελληνικής καταγωγής καλλιτέχνες. Με είχε εντυπωσιάσει τότε ότι πήγε και στο σπίτι του Τζέιμς Στιούαρτ, χτύπησε το κουδούνι και του άνοιξε ο ίδιος ο Τζέιμς Στιούαρτ! Η κάμερα τραβούσε από μακριά και περίμενε να ειδοποιήσει ο Χρήστος Οικονόμου αν έπρεπε να πλησιάσει σε περίπτωση που δεχόταν να μιλήσει ο ηθοποιός, αλλά δεν δέχτηκε. Ευγενέστατα ο Οικονόμου δέχτηκε την άρνηση και τον ευχαρίστησε για την σύντομη αυτή συνάντηση. Είχα εντυπωσιαστεί. Νόμιζα ότι ένας Τζέιμς Στιούαρτ θα ζούσε σε μια βιλάρα με σεκιούριτι απ' έξω κ.λπ. κι όμως ήταν σε ένα απλό σπίτι και προσιτός. 2) Άσχημη εντύπωση μου είχε προκαλέσει μια εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου που πραγματευόταν τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό χώρο, αν θυμάμαι καλά. Εκεί λοιπόν ήταν καλεσμένος και ο Οικονόμου. Κάποια στιγμή βγαίνει στον αέρα ένα τηλεφώνημα από κάποια κυρία που ούτε λίγο ούτε πολύ άφηνε υπονοούμενα ότι και ο Οικονόμου της είχε κάνει πρόταση να την προωθήσει, αλλά με "ανταλλάγματα". Ο μέχρι εκείνη την στιγμή ανυποψίαστος Οικονόμου για το ότι θα έβγαινε τέτοια καταγγελία στον αέρα έδειξε έκπληκτος, αλλά και στενοχωρημένος και φυσικά αρνήθηκε το περιστατικό. Βρήκα το γεγονός πολύ φτιαχτό, δηλ. να καλείς κάποιον δήθεν να μιλήσει ενώ αυτό που σε ενδιαφέρει είναι στη συνέχεια να τον ξεμπροστιάσεις. Η θεωρούμενη πάντως καταγγελία δεν "περπάτησε", δεν έβγαλε λαβράκι. Απαράδεκτη αντιμετώπιση για έναν βετεράνο της δημοσιογραφίας.

      Διαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ περί Kepler is Free και Στέφανο Τσιτσόπουλο...

    Aris Karampeazis
    Βασικά πλέον αναμένουμε να γραφεί ότι είναι ο πρώτος τζαζ δίσκος που ηχογραφήθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Αυτό μένει. Το ότι είναι ο καλύτερος έχει λήξει ως ζήτημα.

    Antonis Kleidouchakiς
    Τελικά το σκέφτηκα αυτό που μου είχες πει για τα funzine αν θυμάσαι. Αν έγραφε τότε κάποιος για τους Fugazi, αν έπρεπε να ξέρει τα πάντα για το punk etc. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα funzine γράφανε για νέα μουσική τότε (πόσο πάλιωνε το punk σε 10 χρόνια;) και αν όχι, πχ τα ψυχεδελικά των 80s, 90s κλπ, την είχαν φάει με το κουτάλι την ψυχεδέλεια των 60s. Μία Αλφαβήτα την θέλει. Από εκεί και πέρα ο καθένας που γράφει, κρίνεται αρχικά από τον εαυτό του.

    Aris Karampeazis στον Antonis Kleidouchakis
    Fanzine

    Antonis Kleidouchakis
    ευχαριστώ.

    Topintzis Alexandros
    Το γεγονός ότι γράφουν και άσχετοι με την τζαζ για τζαζ, μόνο ως καλό μπορώ να το δω. Ας πάρει hype και η καλή μουσική, δεν είναι κακο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Σαν εγώ ας πούμε να γράψω για... σούσι. Καλό θα κάνει ή όχι; ��

    Topintzis Alexandros
    Σίγουρα τα σουσαδικα θα νιωσουν ευλογημενα

    Aris Karampeazis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αν γράψεις ότι είσαι άσχετος με το σούσι, αλλά τέλος πάντων πήγες έφαγες και κάπου σου άρεσε κάπου όχι κλπ, μικρό θα είναι το κακό, ίσως και καθόλου. Αν το παίξεις σουσολόγος, τότε όντως η μαλακία θα είναι διαπλανητική, όπως εν προκειμένω.

    Topintzis Alexandros στον Aris
    είσαι συ μια σουσουραδα

    Stam Ekmek
    Ο Τσιτσοπουλος μπορει και να ειναι 27-28 χρονών. ...απο που κι ως που να γνωριζει τον Φλωριδη, τον Τρανταλιδη, τον Μπαρμπερη κλπ....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα διπλά χρόνια είναι από αυτά που λες.

    Stam Ekmek
    Ακομα χειρότερα

    Nikos Filippaios
    Δεν παίζει ρόλο... Όταν κάποιος χρήζεται μουσικοκριτικός, οφείλει να έχει απαραίτητες γνώσεις, τις οποίες πλέον με το διαδίκτυο μπορεί να αποκτήσει σχετικά εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Andreas Raptis
      Ειναι 57 ετων και απλως γραφει γουαου διθυραμβους για τη φασουλα, οπως λεει ευστοχα απο κατω σχολιαστης.

      Vassilis Konstandopoulos
      στοι διαγαλαξιακό ταξίδι, πες του μην τρακάρει με τον Σαν Ρα

      Anastassios Anastassiou
      Πες τα Χρυσόστομε!

      Alexis Rapto
      Σπουδαία και φρεσκότατη δουλειά! ��
      https://www.youtube.com/watch?v=OU2_1TUy-IU
      Kepler is Free - Habitable zone

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το έχω ακούσει το άλμπουμ, και έχω γράψει κείμενο εδώ και μέρες, αλλά ακόμη δεν έχει έλθει η σειρά του για να το ανεβάσω.

      Alexis Rapto
      σόρυ που το έκανα, από το πόστ σου τους άκουσα και έχω εντυπωσιαστεί! ��

      Xaris Symvoulidis
      για κάποιον λόγο τον οποίον δεν έχω εντοπίσει, γίνεται απόπειρα να δημιουργηθεί τζέρτζελο γύρω από τον συγκεκριμένο δίσκο
      συμμετέχουν λοιπόν σε αυτήν τη φασαρία άνθρωποι που είναι αναγνωρίσιμοι ως γραφιάδες σε έναν συγκεκριμένο media χώρο
      γιατί πολύ απλά δεν θα μπορούσαν να συμμετάσχουν άνθρωποι που παρακολουθούν την τζαζ (εντός κι εκτός Ελλάδας), αφού δεν γίνεται να ενθουσιαστούν από μια κυκλοφορία που είναι όντως συμπαθητική (όπως πολύ σωστά λέει ο Φώντας), μα νομίζω ότι δεν πάει κάπου πέρα από αυτόν τον πήχη (για μένα τουλάχιστον, δεν πάει)
      φυσικά, τέτοιες μπαρούφες εκθέτουν ανεπανόρθωτα τους συγγραφείς τους. Και η έκθεση λειτουργεί πολλαπλασιαστικά από το γεγονός ότι δεν βρήκαν στα χρόνια στα οποία γράφουν ούτε μισή λέξη συμπάθειας για τα ωραία της ελληνικής τζαζ
      είναι πάντως διεθνές το «κακό», αν θυμηθούμε τον χαμό που σηκώθηκε πριν λίγα χρόνια για τον (επίσης συμπαθή, μα όχι σπουδαίο) Kamasi Washington, πάλι από media τα οποία ως τότε δεν είχαν να πουν τίποτα (ή τέλος πάντων τίποτα σημαίνον) για την τρέχουσα τζαζ. Τα ίδια συνέβησαν και πέρυσι, με τους The Comet Is Coming

      Nikos Fotakis στον Xaris Symvoulidis
      ευτυχώς το είπε κάποιος αυτό για τον Kamasi

      Ip Christ
      έχει ειπωθεί κατ' επανάληψη - τζαζ γι' αυτούς που δεν ακούνε τζαζ.

      Christos Papanantsidis
      οι The Comet Is Coming παιζουν κατι που σιγουρα δεν ειναι τζαζ με τοση ενεργεια που βγαζουν , ισως το περσινο τους αλμπουμ και οχι το φετινο απο τα καλυτερα της χρονιας :)

      Spiros Frelini
      Auto prepei na.epaize.pantws se.repeat.sto.studio
      https://youtu.be/Y1TjVyYa7kg
      Waltel Branco - Meu balance

      Antonis Kleidouchakis
      Διεθνές το κακό. Γενικότερα, γενικότερα.

      Διαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάτι τέτοιους δίσκους τους εύρισκες για πλάκα κάποτε στο Μοναστηράκι."...

    Thomas Dimopoulos
    έχει βγάλει έναν πολύ ωραίο δίσκο ''word sound and power'' στην Jamaica με εκλεκτούς reggae μουσικούς

    Patritsopoulos Nikos
    ναι ρε γαμωτο,μου λειπουν οι ανασκαφες....απο την αλλη εχω βρει στο νετ ,πραγματα και θαματα,απο s.cipriani και François de Roubaix εως πειραματικα ηλεκτρονικα

    Giorgos Tselonis
    Κάποτε είχα βρει κι εγώ στο δισκάδικο του Βαγγέλη του "Τζάμπα" (την εποχή που δούλευε ακόμη εκεί ο αείμνηστος ο Νάσος) ένα άλμπουμ του Hinze με τίτλο "Live at Ellora caves", το οποίο ήταν ηχογραφημένο σε πραγματικές σπηλιές-διαμορφωμένους ναούς της Ινδίας! Ο ορισμός της ambient - στην κυριολεξία όμως! Τόσο πολύ που νιώθεις την υγρασία της σπηλιάς, "ακούς" τη σιωπή της ανάμεσα στον ήχο του φλάουτου και στους ψαλμούς, ενώ -απ' ό,τι θυμάμαι- ακούγονται και νυχτερίδες. Θα το ζήλευε ακόμη και η ECM!

    ΑπάντησηΔιαγραφή