Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 459

21/8/2022 
H Βίσση δεν είχε «φάει» μόνο το “UFO” του Τουρνά από τον ελληνικό προκριματικό της Eurovision το 1980, με το αστείο «Ωτοστόπ», αλλά είχε «φάει» και το «Εσύ» του Robert Williams από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης του 1977, με το μέτριο «Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή». Το «Εσύ» έπρεπε να είναι, τότε, πρώτο με διαφορά και όχι δεύτερο...
Δεν ξέρω μπας κι είχε «φάει» και τίποτα του Λογαρίδη η Βίσση (γέλιο).
https://www.youtube.com/watch?v=l4RxV_p3jSk

21/8/2022
Ήταν ταλαντούχος ο Robert Williams. Δεν ήταν τυχαίος...
https://www.youtube.com/watch?v=9avd-hfWUxI

20/8/2022
Υπάρχουν ορισμένοι που θα σου πούνε πως, αν γράψεις σήμερα ένα κείμενο για τις δίδυμες Γερμανίδες Αδελφές Kessler, γράφεις για... άγνωστους γέρους και γριές, και πως καλό είναι να γράφουμε για τους νέους, να είμαστε σημερινοί και τα λοιπά... ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΟΙ!!
Όταν θα γράψεις για τις Αδελφές Kessler γράφεις πάλι για νέους – απλώς γράφεις για νέους και νέες μιας άλλης εποχής. Και καλό είναι και οι σημερινοί νέοι να ξέρουν τι συνέβαινε παλιά, και πως δεν ξεκίνησαν όλα κάποια στιγμή στα 00s ή έστω στα 80s.
Οι Αδελφές Kessler είχαν τεράστια επιτυχία στα σίξτις, είχαν έρθει και στην Ελλάδα μάλιστα αργότερα, έχοντας κάνει ακόμη και εξώφυλλα σε ελληνικά περιοδικά, ενώ, περιττό να το πούμε, φαίνεται αυτό, τις «αντέγραφαν» κατά κόρον οι Αδελφές Μπρόγιερ...
Τελικά τι θα γίνει... θα το κάνεις το κείμενο; - μπορεί να ρωτήσει κάποιος. Το σκέφτομαι... ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα...
https://www.youtube.com/watch?v=y_G4ejRCDpU

20/8/2022
Κοροϊδεύουν στεγνά τον κόσμο που υποφέρει, με γελοία ταρατατζούμ...

19/8/2022
19/8/2022
Έλα ρε μάγκα μου, που θα κυνηγήσεις τον άνθρωπο, που είπε ότι πέθανες. Σιγά τα λάχανα. Εσύ πεθαίνεις κάθε ξημέρωμα...
https://www.youtube.com/watch?v=JWe4EnDQqsQ

18/8/2022
Παλιά με τις εφημερίδες, εκτός και αν τύχαινε στο παρά ένα, πριν «κλείσουν» φύλλο, είχες το χρονικό περιθώριο να διασταυρώσεις την είδηση. Και στα δελτία ειδήσεων επίσης, γιατί η πηγή ήταν συνήθως μία και επίσημη (και που έκανε την διασταύρωση). Αυτά πλέον δεν ισχύουν. Ειδήσεις ή «ειδήσεις» δίνει ο καθένας απ’ οπουδήποτε, όλοι αναπαράγουν βιαστικά, γιατί αυτή είναι πλέον η κατάσταση και δεν πρόκειται ν’ αλλάξει, με τους δικηγόρους να παραμονεύουν στη γωνία για «το λάθος», για τα περαιτέρω (ψυχικές οδύνες και τα τοιαύτα).
Γενικά, υπάρχει φοβερή αστυνόμευση, ολούθε, που δεν συγχωρεί το λάθος – όσο μικρό ή σοβαρό κι αν είναι, και αυτό το θεωρώ ανελεύθερο και σφόδρα καταπιεστικό. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως κάποιος δεν πρέπει να προσέχει – όσο μπορεί και όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες της δουλειάς.
Και στην μουσική συμβαίνει αυτό. Γι’ αυτό και η μουσική πάει κατά διαόλου και δεν είναι πλέον μουσική, όλο αυτό που αποκαλούμε σύγχρονη ποπ. Είναι κάτι από μουσική.
Φυλάνε καραούλι οι δικηγόροι μπας και «κλέψει» κανένας 2-3 νότες από κανα τραγούδι, για να τον τρέξουν στα δικαστήρια και να πληρώνει αποζημιώσεις μέχρι την Δευτέρα Παρουσία. Και γι’ αυτό τα έχουν βροντήξει διάφοροι σοβαροί συνθέτες, τραγουδοποιοί, παραγωγοί κ.λπ. Φοβούνται ότι μπορεί να γράψουν κανα κομμάτι και να μπλέξουν, χωρίς να το καταλάβουν. 

18/8/2022
Μας έχει τρελάνει ο Μπιμπίλας με τους πεθαμένους κάθε λίγο και λιγάκι. Ούτε ληξίαρχος να ήταν. Και απ’ ό,τι φαίνεται δεν ασχολείται μόνο με τους πεθαμένους από το σινάφι του, αλλά επεκτείνεται και σε άλλους χώρους... Κάπου λένε ότι τον παρέσυρε άλλος. Τι σημασία έχει; Σημασία έχει πως από εκείνον διαδόθηκε.
Νομίζω πως δεν του πάει ο ρόλος του εθνικού νεκροθάφτη του συμπαθούς Μπιμπίλα. Σε κανέναν δεν πάει. Δεν είμαστε εδώ για να ανακοινώνουμε θανάτους.
Ας τους ανακοινώσουν οι αρμόδιοι. Γιατροί, νοσοκομεία, αστυνομίες κ.λπ. Κάποια app πρέπει να βρει αυτός ο πολύξερος ο Πιερρακάκης και να σκάνε «πένθιμες καμπάνες» στα τηλέφωνα των αρχισυντακτών, κατ’ ευθείαν από τους νεκροθαλάμους. Θα γίνεται, δεν μπορεί να μην γίνεται...
Και γράφει και τον Μάγγα... Μάγκα ο Μπιμπίλας. Εντάξει μάγκας μπορεί να είναι, άλλα μάγκες μου γράφεται με δύο γάμμα ο άνθρωπος, όχι με γάμμα-κάππα. Κι αυτοί εδώ οι άχρηστοι-άσχετοι με «γκ» τον γράψανε...

18/8/2022
Ρε εδώ η χούντα με το «έτσι θέλω» και με τα όπλα δεν έβγαλε δυο τετραετίες και θα κάτσει δυο τετραετίες ο Μητσοτάκης με την ψήφο του λαού; Πάτε καλά; Δεν γίνονται αυτά τα πράματα... Εδώ ο πατέρας του με το ζόρι έκατσε τριάμισι χρόνια… Είναι θέμα χρόνου να ξαναπεράσει στους καραμανλικούς η δεξιά. Αφού βρήκανε και πρόσωπο... τελείωσε η ιστορία.

18/8/2022
Jim Capaldi “On How We Danced”…
https://www.youtube.com/watch?v=j3u7D4yGAqM

17/8/2022
Πάλι με Τέρη Χρυσό τη βγάλαμε κι αυτό το καλοκαίρι...
https://www.youtube.com/watch?v=yUOVtKw_6Y4

17/8/2022
Μου τη σπάνε πολύ πλέον οι όροι «ροκ κουλτούρα» και «ποπ κουλτούρα».
Γίνεται κατάχρηση, χρησιμοποιούνται τελείως ανάλαφρα, χωρίς ο άλλος να καταλαβαίνει τι εννοεί, είναι φράσεις του συρμού, τις αραδιάζει εκείνος που γράφει για να του προσδώσουν πρεστίζ (τάχα μου) και μπορείς πλέον να τις διαβάσεις και να τις ακούσεις παντού. Ολούθε.
Μπορεί να τις έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ στο παρελθόν, αλλά από τούδε και στο εξής θα τις περιορίσω. Το ροκ και η ποπ (σκέτα) είναι αρκετά.

8 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μου τη σπάνε πολύ πλέον οι όροι «ροκ κουλτούρα» και «ποπ κουλτούρα»"...

    Xaris Symvoulidis
    Στο «ποπ κουλτούρα», ειδικά, έχω αναπτύξει πλέον κι εγώ μεγάλη αλλεργία. Εμπειρικά κρίνοντας, οι 9 στους 10 που θα σου μιλήσουν για κάτι τέτοιο προσπαθούν απλά να δικαιολογήσουν τα περιορισμένα σε 1,5 είδος ακούσματά τους, παριστάνοντας ότι όσα δεν ακούν ή δεν κατέχουν βρίσκονται εκτός. Στα μέρη μας, όμως, αυτό το λέμε «όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια».

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Σε κείμενα της πλάκας, των 500 λέξεων, σου γράφει ο άλλος για ροκ κουλτούρα, για να τον προσέξεις που παριστάνει τον μελετητή.

    Voltnoi Brege
    από ροκ δεν γνωρίζω αλλά το ποπ κουλτούρα πιάνει από τους Beatles και τον Elvis μέχρι τον Andy Warhol, τα Μίκι Μαου, τους Pet Shop Boys και τους Suicide, τα Nike, το Τικ Τοκ και το ινσταγκραμ.
    Η λαϊκή κουλτούρα (ονομάζεται επίσης μαζική κουλτούρα ή ποπ κουλτούρα) αναγνωρίζεται γενικά από τα μέλη μιας κοινωνίας ως ένα σύνολο πρακτικών, πεποιθήσεων και αντικειμένων που κυριαρχούν ή κυριάρχησαν σε μια κοινωνία σε μια δεδομένη χρονική στιγμή.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το ποπ κουλτούρα είναι ευρύτερο. Προφανές. Το θέμα είναι η χρήση των όρων, αυτό λέει το ποστ, κι εκείνοι που τους χρησιμοποιούν.
    Και να μάθεις και για ροκ. Όποιος γράφει ή ασχολείται με τη μουσική και αγνοεί το ροκ, έχει τεράστιο έλλειμμα.

    Φραγκίσκο Δακτυλίδη δεν θέλω να με χειροκροτάνε (χέστηκα για το χειροκρότημα). Θέλω να με καταλαβαίνουν. Αλλά κι αυτό δεν είναι εύκολο κάποιες φορές.

    Φραγκίσκος Δακτυλίδης
    είσαι απαράδεκτος ρε φίλε όταν σου κάνουν κριτική. Παρόλα αυτά επιμένω πως είσαι καλός μουσικοκριτικός. Έλα εντάξει ας σταματήσει εδώ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάνω κριτική, και αποδέχομαι την κριτική και προς εμένα. Δεν αποδέχομαι τις ανοησίες. Τις λάθος βάσεις. Δεν μπορώ να συζητώ με κάποιον που δεν καταλαβαίνει τι γράφω. Είναι απλό.

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Καλά όλα αυτά! Με την ψυχεδελική νεολαία τι γίνεται; Θα έχει γεράσει πια η κακομοίρα!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Την κατάπιε το "κίτρινο σούρουπο".

    Yannis Raouzeos
    Μπα, ανανεώνεται διαρκώς! Νέες γενιές έρχονται συνεχώς για να στοχαστουν και να αναστοχαστουν πάνω στις αλήθειες της.

    Spyros Diastimikos
    Την πήρανε τα χρόνια και αργοσέρνεται στο καναβάτσο.

    Christos Sideris
    Mtv και Disney channel αυτα τα δύο θα έπρεπε να είναι ο ορισμός της ποπ κουλτούρας....

    Elisabeth Rapacoulia
    Μην σου πω ότι το "κουλτούρα" (σκέτο) είναι αρκετό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ρε εδώ η χούντα με το «έτσι θέλω» και με τα όπλα δεν έβγαλε δυο τετραετίες"...

    Dimitris Sylvestros
    ποιο είναι το πρόσωπο; Ο Δένδιας?

    Chris Veliouras
    Μόνο ντορα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είστε ανενημέρωτοι και οι δύο...

    Dimitris Sylvestros
    ποιον εννοεις?

    νικος ηλιοπουλος
    Πάντως ο Αντώναρος μίλησε για αντικαταστάτη γένους θηλυκού, λες να είναι καμμιά Όλγα

    Σταύρος Καρτσωνάκης
    καλή είναι η Όλγα. Βγάζει κάτι σε αφέντρα που με κεντρίζει

    Nikolas Fotakis
    join the club

    Κώστας Χρυσανθόπουλος
    Ντόρα;;;;;;για να μη χαλάσει η παράδοση;;;;;;;

    Alfani Diakosiapente
    Δενδιας

    Mitsi Vrasivanopoulou
    Έχετε ενημέρωση εκ των έσω, θαρρώ. Διατί μας εμπαιζετε, ε, διατί;!

    Mparpa Mimis
    Την Όλγα προωθεί η μεγάλη οικογένεια.. Έτσι ακούγεται τουλάχιστον..

    Αλεξάνδρα Παπαδήμα
    Πρόσωπο;

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Και η αγωνία αυξάνεται…

    Vassilis Serafimakis
    Και μόνο που είπες ότι η ΝΔ είναι καραμανλικό χωράφι πέρασες μπροστά από ένα σωρό εγχώριους "πολιτικούς αναλυτές".

    Konstantin Mixos
    Γα να πέσει στα 7 χρόνια η χούντα έπρεπε να χαθεί η Κύπρος, τώρα τι θα χαθεί;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    H χούντα θα έπεφτε ανεξαρτήτως Κύπρου.

    Harry Gordon
    το αιγαιο χαθηκε απλα δεν μας το πανε

    Chris Veliouras
    έχασε τις φουστανελες των 200 ετών η μαρεβα λόγω κοβιντ, δεν το λες και λιγο

    Mike Kyd
    Πολλά τα επιδόματα Φώντα , εχει μαζί του την νεολαία που κάθεται στις καφετεριες και τους συνταξιούχους. Τόσο χαζοί είμαστε

    Hermis Kefalas
    Για Όλγα λες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μας έχει τρελάνει ο Μπιμπίλας με τους πεθαμένους κάθε λίγο και λιγάκι."...

    Dimitris Papadatos
    την πατησα κι εγω

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εδώ είχανε ετοιμάσει "τσίγκους" και οι εφημερίδες για αύριο κι εσύ λες για σένα;

    Dimitris Gio
    Είχε γραφείο τελετών παλιά ο Σπύρος Μπιμπιλας για αυτό του έχει μείνει αυτό με το θανατικό

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάτι έχει πάρει το μάτι μου, αλλά δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Και δεν μ' ενδιαφέρει κιόλας.

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Είναι παλαιά γραφή.
    Αυτό είναι το λιγότερο...
    Το σοβαρό είναι ότι ο χώρος χρειάζεται Αγωνιστική κατεύθυνση.
    _Για τα θανατικά, ναι, να τα μαθαίνουμε από σάιτ του Σωματείου. Χωρίς υπερβολές...
    Όσο για τις τρομολαγνικές δημοσιεύσεις αρκεί το φτύσιμο...
    Δεν αφορά το γκ τον Μάγγα.
    Έπρεπε να το διευκρινίσω, αλλά τη μαγκιά, το μάγκα και τη μάγκα _έρχεται από το 19ο αιώνα.
    Χαιρετίσματα στο Στάθη Τσ. από τον "Χρήστο Γιαννακόπουλο/Πριτσαπίδουλα", Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, δεκαετία του '80, όταν ξεκινούσε...

    Irini Pitsoli
    Συμφωνώ και προσυπογράφω κάθε λέξη σε όσα λες για τον Μπιμπίλα Φώντα. Αλλά για το ρεζιλίκι που μετέδωσαν μέχρι και τα δελτία ειδήσεων της τηλεόρασης, την είδηση του θανάτου του ανθρώπου, (φαντάσου τώρα τον Μάγγα στο σαλόνι του να βλέπει ειδήσεις και να ακούει ότι πέθανε... ) δεν φταίει ο Μπιμπίλας, έχουμε ξεχάσει ότι κάθε είδηση πρέπει να τη διασταυρώνουμε και να την τσεκάρουμε πριν την δημοσιεύσουμε. Αλλά ζούμε στην εποχή που το facebook και το Instagram, έγιναν πηγή ειδήσεων. Γράφει κάποιος κάτι, το παίρνουν και το κάνουν είδηση χωρίς να τσεκάρουν αν ισχύει. . Ξεκατινιάζεται στα social ο τάδε με την δείνα τους παίρνουν και τους κάνουν σήριαλ. και πάει λέγοντας....... και κλαίγοντας.

    Christina Kaouni
    Ζεί ο άνθρωπος!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Γιατί μας το λέτε; Είπαμε εμείς κάτι άλλο;

    Christina Kaouni
    όχι βέβαια... δυστυχώς οι πηγές δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες... Το έγραψα για κάποιους που δυστυχώς διαβάζουν πρώτα τα σχόλια και μετά το άρθρο. Με βρίσκετε απολύτως σύμφωνη με αυτά που γράφετε. Καλό σας βράδυ και ας ελπίσουμε πως στο μέλλον θα έχουμε λιγότερα ευτράπελα τέτοιου είδους... ( Κάπου διάβασα πως ετοιμάζεται να δώσει και νεα συνέντευξη ο Γ.Μ ).

    Harry Gordon
    Μανκα επρεπε να τον γκραψουνε

    Αθανάσιος Ζακόπουλος
    Ο Μπιμπίλας ηδονίζεται να ανακοινώνει πρώτος ειδήσεις θανάτων και να φιγουράρει το ονομά του ως πηγή, δεν υπάρχει τίποτα συμπαθητικό πάνω του, αηδία μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Παλιά με τις εφημερίδες, εκτός και αν τύχαινε στο παρά ένα, πριν «κλείσουν» φύλλο"...

    Aris Karampeazis
    Να γράψεις πρωτότυπο έργο και να κριθεί τελικά ότι αντέγραψες είναι δύσκολο θεωρώ. περιπτωσιολογία υπάρχει μόνο σε όλη την ιστορία του ροκ, της ποπ κλπ και όπου εντοπίστηκε μάλλον δικαίως έγινε μ. Στο licensing γίνεται ο κακός χαμός, αλλά εκεί υπάρχει εκτός από την νομική και ουσιαστική βάση. Η σύγχρονη ποπ πάντως αντιγράφει κατ’ επάγγελμα νομίζω, θεωρείται κάτι δεδομένο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κοίτα, μετά το 2010 χοντρικά έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα. Οι εταιρείες όλες έχουν μεγάλα teams από δικηγόρους, που ψάχνουν για το οτιδήποτε. Και βγάζουν λεφτά απ' αυτό το κυνήγι. Στην σύγχρονη ποπ υπάρχει το σαμπλ που δεν διώκεται. Δίνεις 5 δίφραγκα και καθαρίζεις. Εδώ πλήρωσε ο Jay Z τα 4 Επίπεδα, για το τίποτα. Αν είναι δυνατόν! Τρέμει ο κwλος τους μην μπλέξουνε.

    Aris Karampeazis
    υπάρχουν δυο απόψεις πάνω σε αυτό. Η πρώτη χοντρικά λέει ότι ένας δίσκος σαν το Paul’s Boutique των Beastie Boys ή το Entroducing του Shadow δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σήμερα. Η δεύτερη ότι αυτοί οι δίσκοι έβγαλαν πολύ χρήμα χωρίς να αποδώσουν τίποτε. Θεωρώ το να δίνεις πέντε δίφραγκα δεν είναι και τόσο κακό. Δεδομένου ότι πλέον οι πάντες παρέχουν licensing δεν νομίζω ότι δημιουργείται πρόβλημα στην δημιουργία/ παραγωγή. Πάντως έχω υπόψη μου έναν πολύ ενδιαφέρον ελληνικό δίσκο που δεν κυκλοφορησε ποτε επειδή εγχώρια εταιρεια δεν έδωσε καμία άδεια για sampling από τον ιστορικό καταλογο της. Με επιχειρήματα «αυριανισμού», για να το θέσω έμμεσα .

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κι εγώ ξέρω δίσκο (ελληνικό) που βγήκε και που με παρακαλούσε ο καλλιτέχνης να μη γράψω για κάτι περίεργα σαμπλ, που είχε μέσα, για να μην τον κάψω.

    Aris Karampeazis
    τα Ημισκούμπρια που ήταν σε μεγάλη εταιρεια είχαν εξασφαλίσει ό,τι sample ήθελαν τότε, οι μετέπειτα με τα ανεξάρτητα label την πάτησαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κοροϊδεύουν στεγνά τον κόσμο που υποφέρει, με γελοία ταρατατζούμ..."...

    Stylianos Gabriel
    Φταίνε κι αυτοί που τα διαβάζουν ομως κι είναι πολλοί!!!

    Vassilis Konstandopoulos
    το 55% όμως μπορεί. Φάτε την!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    H ψυχή τους το ξέρει...

    Vassilis Konstandopoulos
    ούτε 55% πλούσιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Υπάρχουν ορισμένοι που θα σου πούνε πως, αν γράψεις σήμερα ένα κείμενο για τις δίδυμες Γερμανίδες Αδελφές Kessler"...

    George Fritzelas
    Νομίζω χόρευαν στην Ιταλική εκπομπή “Cantsonissima” που προβαλλόταν τότε στην χώρα μας την εποχή της ασπρόμαυρης τηλεόρασης!!

    Antonis Antonis
    Εννοείται θέλουμε κείμενα-αφιερώματα για να μαθαίνουμε οι μεταγενεστερες γενιές. Οσο για τους νέους τα ξέρουμε τα βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "H Βίσση δεν είχε «φάει» μόνο το “UFO” του Τουρνά από τον ελληνικό προκριματικό της Eurovision το 1980"...

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Το UFO δεν είναι τραγούδι. Είναι ιδέα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πολύ καλό τραγούδι, τόσο καλό που μοιάζει σαν παραλειπόμενο από τα Αστρόνειρα.

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Αν και σαφώς είναι λίγο υπερβολή να το χαρακτηρίσει κάποιος ως space rock, πάραυτα έχει μια τέτοια αύρα. Υπέροχο όπως και να έχει.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καμία σχέση με space rock. Ούτε τα αστρόνειρα έχουν σχέση με space rock μουσικά. Στιχουργικά ναι.

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Σαφως. Γι αυτό και το ανέφερα ως υπερβολή.

    Chrisa Kottaki
    Τραγούδι που έπαιζε σε όλα τα παρτυ στη δεκαετία του 80 ! Πολύ αγαπημένο!

    Grigoris Agyralidis
    Φημολογείται ότι είχε βάλει το χεράκι του κατοπινος πρωθυπουργός…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχουν στο διαδίκτυο αρκετά για τον ελληνικό προκριματικό.Και δεν ήταν μόνο ο Τουρνάς (που έχασε για 5 βαθμούς απο μια επιτροπή 70 αγνώστων ατόμων ). Ήταν και ο Δάκης με το "Κοχύλι" και το "Έτσι απλά σε αγαπώ". Στον διαγωνισμό στα φωνητικά πήραν τα 3/5 των ατόμων που έκαναν φωνητικά στον Τουρνά. Πιθανολογώ ότι το χρωστούσαν στην ΑΒ γιατί είχε στερηθεί την συμμετοχή όταν ισοβάθμισε παλιότερα με την Τάνια Τσανακλίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή