15/12/2019
Οι ανακρίβειες που είπε ο Σαββόπουλος στον Τσίμα είναι
ατελείωτες. Μπορώ να γράφω όλη τη βδομάδα.
Κάποια στιγμή αναφέρεται στην προβολή της ταινίας Γούντστοκ στην Αθήνα πως γινόντουσαν «απανωτές» προβολές στο Παλλάς στην αρχή αλλά το αφήνω αυτό (έγινε μόνο μία αβάντ) και πως οι θεατές φώναζαν «freedom-ελευθερία» (επηρεασμένοι από το τραγούδι του Richie Havens), μια ιαχή που βγήκε, λέει, έξω από την αίθουσα και πυροδότησε (αντιχουντική) διαδήλωση.
Κάποια στιγμή αναφέρεται στην προβολή της ταινίας Γούντστοκ στην Αθήνα πως γινόντουσαν «απανωτές» προβολές στο Παλλάς στην αρχή αλλά το αφήνω αυτό (έγινε μόνο μία αβάντ) και πως οι θεατές φώναζαν «freedom-ελευθερία» (επηρεασμένοι από το τραγούδι του Richie Havens), μια ιαχή που βγήκε, λέει, έξω από την αίθουσα και πυροδότησε (αντιχουντική) διαδήλωση.
Σιγά μη φώναζαν «ελευθερία ή θάνατος».
Ο Σαββόπουλος έχει μπερδέψει το Παλλάς με το Κούγκι...
Ο Σαββόπουλος έχει μπερδέψει το Παλλάς με το Κούγκι...
14/12/2019
«Δανειστήκαμε, δανειστήκαμε και στο τέλος χρεοκοπήσαμε» (γέλια)
[Διονύσης Σαββόπουλος, χθες στον ΣΚΑΪ]
[Διονύσης Σαββόπουλος, χθες στον ΣΚΑΪ]
[Αναφέρεται στον ελληνικό λαό φυσικά, τον οποίον «δείχνει» για
τη χρεοκοπία της χώρας. Είναι το κλασικό αφήγημα της λουμπενοαστικής
κλεπτοκρατίας]
14/12/2019
O Σαββόπουλος στην εκπομπή του Τσίμα χθες (ΣΚΑΪ) είπε
ανακριβή πράγματα και ως προς τα θέματα του ροκ, του Γούντστοκ κ.λπ. (ειπώθηκε
ανάμεσα σε άλλα τρελά πως... δεν είναι λίγο που το ροκ ακούγεται πια όχι σαν
κινηματική μουσική, αλλά σαν Τέχνη – κάτι που, για όσους καταλαβαίνουν δυο
πράγματα παραπάνω, συνιστά τη χρεοκοπία του ροκ και τη μετατροπή του σε αφήγημα
για «όλη την οικογένεια», όπως είναι οι παραστάσεις του στο Άλσος), αλλά και ως
προς όλα τα άλλα, τα πολιτικοκοινωνικά, πλέκοντας
το εγκώμιο του Μητσοτάκη, με αστεία τσιτάτα (πως είναι συγκινητικό που ο κόσμος
τηλεφωνεί στο 1142, πως ελπίζει στο Μητσοτάκη, επειδή έχει καλύτερη μόρφωση από
τον Τσίπρα και ντύνεται καλύτερα, και πως υπήρχε μπάχαλο προηγουμένως και πως τώρα
πρέπει να βάλουμε μπρος και άλλα τέτοια τραγελαφικά).
Και το ωραιότερο (σε φάση πατριωτικής έξαρσης)... «και πόλεμος να γίνει θα επιδείξουμε φρόνημα και θα βρουν τον μπελά τους οι Τούρκοι», όταν λίγο πριν μιλούσε για το ροκ, την ειρήνη και τη σύνδεσή του με το αντιπολεμικό κίνημα στα σίξτις.
Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα...
Και το ωραιότερο (σε φάση πατριωτικής έξαρσης)... «και πόλεμος να γίνει θα επιδείξουμε φρόνημα και θα βρουν τον μπελά τους οι Τούρκοι», όταν λίγο πριν μιλούσε για το ροκ, την ειρήνη και τη σύνδεσή του με το αντιπολεμικό κίνημα στα σίξτις.
Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα...
11/12/2019
Με αφορμή τον εορταστικό στολισμό...
>>Εν τέλει είναι και κάπως «να έχουμε να λέμε» αυτή η γκρίνια από πολίτες που, όπως όλοι μας, έχουν ενσωματώσει την κακογουστιά στις εικόνες που προσλαμβάνουν στην καθημερινότητά τους. Είναι η δυσανεξία μας στο αντισυμβατικό, ένας βαθύς αισθητικός συντηρητισμός, μία εκ του ασφαλούς ροπή προς τη χλεύη που καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τα συλλογικά μας αντανακλαστικά.<<
[Kώστας Γιαννακίδης / Πηγή: Protagon.gr]
>>Εν τέλει είναι και κάπως «να έχουμε να λέμε» αυτή η γκρίνια από πολίτες που, όπως όλοι μας, έχουν ενσωματώσει την κακογουστιά στις εικόνες που προσλαμβάνουν στην καθημερινότητά τους. Είναι η δυσανεξία μας στο αντισυμβατικό, ένας βαθύς αισθητικός συντηρητισμός, μία εκ του ασφαλούς ροπή προς τη χλεύη που καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τα συλλογικά μας αντανακλαστικά.<<
[Kώστας Γιαννακίδης / Πηγή: Protagon.gr]
Έχει γεμίσει ο τόπος... ψυχαναλύσεις της δεκάρας. Και
κοινωνικούς παρατηρητές από τα γαριδάκια, που την έχουνε δει... Ουμπέρτο Έκο.
Απ’ αυτούς τους ανθρώπους, εν τω μεταξύ, δεν πρόκειται να μάθεις ποτέ τίποτα. Απλά, μέσα στα χρόνια, με τις πλουμιστές σαχλαμάρες τους, φροντίζουν να σε κάνουν να ξεχάσεις κι αυτά που ξέρεις.
Απ’ αυτούς τους ανθρώπους, εν τω μεταξύ, δεν πρόκειται να μάθεις ποτέ τίποτα. Απλά, μέσα στα χρόνια, με τις πλουμιστές σαχλαμάρες τους, φροντίζουν να σε κάνουν να ξεχάσεις κι αυτά που ξέρεις.
9/12/2019
Όταν ο Δήμος Αθηναίων, ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας, δεν
έχει τα φράγκα να στολίσει την πόλη, γιατί περί αυτού πρόκειται, και
απευθύνεται στις εταιρείες, τα ιδρύματα, τις ποδοσφαιρικές ομάδες κ.λπ.,
αντιλαμβάνεσαι ότι τα πράγματα είναι χειρότερα από ποτέ.
Και κάπως έτσι οι εταιρείες και τα ιδρύματα διεκπεραίωσαν μιαν αγγαρεία, «στολίζοντας» μιαν ολόκληρη πόλη με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Γιατί πέρα από την αισθητική (στη Βασιλίσσης Σοφίας ή όπου αλλού) το θέμα είναι πόσο βαθιά στην τσέπη έβαλαν το χέρι τους οι ντόπιοι μπουρζουάδες, για να κάνουν υποφερτή μιαν άσχημη πόλη τούτες τις λίγες γιορτινές νύχτες.
Θέλω να πω πως... και από τα ψιλικατζίδικα της γειτονιάς να αγόραζαν στολίδια δεν θα έφθαναν σ’ ένα τόσο ανάξιο αποτέλεσμα. Γιατί δεν είναι μόνον η Βασιλίσσης Σοφίας, είναι παντού.
Η φτήνια, η αγγαρεία, το ξεπέταγμα και η κοροϊδία (κι ας μείνω σ' αυτά) είναι όσα διαμορφώνουν την αντίληψη των σημερινών «εθνικών ευεργετών» για την «πλέμπα».
Και κάπως έτσι οι εταιρείες και τα ιδρύματα διεκπεραίωσαν μιαν αγγαρεία, «στολίζοντας» μιαν ολόκληρη πόλη με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Γιατί πέρα από την αισθητική (στη Βασιλίσσης Σοφίας ή όπου αλλού) το θέμα είναι πόσο βαθιά στην τσέπη έβαλαν το χέρι τους οι ντόπιοι μπουρζουάδες, για να κάνουν υποφερτή μιαν άσχημη πόλη τούτες τις λίγες γιορτινές νύχτες.
Θέλω να πω πως... και από τα ψιλικατζίδικα της γειτονιάς να αγόραζαν στολίδια δεν θα έφθαναν σ’ ένα τόσο ανάξιο αποτέλεσμα. Γιατί δεν είναι μόνον η Βασιλίσσης Σοφίας, είναι παντού.
Η φτήνια, η αγγαρεία, το ξεπέταγμα και η κοροϊδία (κι ας μείνω σ' αυτά) είναι όσα διαμορφώνουν την αντίληψη των σημερινών «εθνικών ευεργετών» για την «πλέμπα».
8/12/2019
Μετά την Σωτηρία Λεονάρδου έφυγε από τη ζωή (όπως διάβασα σε
λίγους «τοίχους» φίλων και γνωστών) και ο Θέμος Λεονάρδος. Ήταν σύζυγός της
παλιά. Λίγα τραγούδια του έγιναν κάπως γνωστά, αλλά όλα έχουν «κάτι», ένα στυλ,
που τα κάνει ξεχωριστά...
8/12/2019
Όταν γράφεις «ο
γνωστός συνθέτης Δήμος Μούτσης» (Athens Voice), σημαίνει πως κατά βάθος τον
θεωρείς άγνωστο και συζητήσιμης αξίας. Ξεκάθαρα τον υποτιμάς. Για τον Μούτση
και για ορισμένους ακόμη δεν υπάρχουν προσδιορισμοί. Ένα «είπε ο Δήμος Μούτσης»
ή «έγραψε ο Δήμος Μούτσης» αρκεί, και είναι το πλέον σωστό και τιμητικό για το
πρόσωπό του και το έργο του.
Σκεφτείτε πόσο γελοίο ακούγεται το «ο γνωστός συνθέτης Διονύσης Σαββόπουλος», για να γίνει εντελώς κατανοητό αυτό που έγραψα.
Σκεφτείτε πόσο γελοίο ακούγεται το «ο γνωστός συνθέτης Διονύσης Σαββόπουλος», για να γίνει εντελώς κατανοητό αυτό που έγραψα.
7/12/2019
>>Λίγο πριν
έρθει το 2020, τι θα θυμάσαι από αυτή τη δεκαετία;
Τον διχασμό, τη μισαλλοδοξία, την εχθροπάθεια και την κατάθλιψη, με αποκορύφωμα το καλοκαίρι του ’12 που αισθανόμουν πως ήμασταν έτοιμοι να αυτοκτονήσουμε. Λόγω αγανάκτησης. Θύμωσε ο καλόγερος κι έκαψε τα γένια του, όπως έλεγε η μάνα μου.<<
Ο Πορτοκάλογλου, στην Athens Voice, θυμάται το «διχασμό», την «εχθροπάθεια» και άλλες τέτοιες ασυναρτησίες και δεν θυμάται την κλεφτολουμπεναρία της Εκάλης, που οδήγησε τη χώρα στον τάφο –με τη φτωχοποίηση του μισού και βάλε ελληνικού πληθυσμού, με χιλιάδες θύματα (νεκρούς, άστεγους, κατατρεγμένους κ.λπ.)– εκεί όπου χοντρικά είναι ακόμη (η χώρα στον τάφο) λίγο πριν ξεκινήσουν τα νέα φαγοπότια.
Ένας υποΣαββόπουλος, ένας ακόμη συστημικός παπαγάλος, στο γνωστό φιλελέ τροπάρι.
Τον διχασμό, τη μισαλλοδοξία, την εχθροπάθεια και την κατάθλιψη, με αποκορύφωμα το καλοκαίρι του ’12 που αισθανόμουν πως ήμασταν έτοιμοι να αυτοκτονήσουμε. Λόγω αγανάκτησης. Θύμωσε ο καλόγερος κι έκαψε τα γένια του, όπως έλεγε η μάνα μου.<<
Ο Πορτοκάλογλου, στην Athens Voice, θυμάται το «διχασμό», την «εχθροπάθεια» και άλλες τέτοιες ασυναρτησίες και δεν θυμάται την κλεφτολουμπεναρία της Εκάλης, που οδήγησε τη χώρα στον τάφο –με τη φτωχοποίηση του μισού και βάλε ελληνικού πληθυσμού, με χιλιάδες θύματα (νεκρούς, άστεγους, κατατρεγμένους κ.λπ.)– εκεί όπου χοντρικά είναι ακόμη (η χώρα στον τάφο) λίγο πριν ξεκινήσουν τα νέα φαγοπότια.
Ένας υποΣαββόπουλος, ένας ακόμη συστημικός παπαγάλος, στο γνωστό φιλελέ τροπάρι.
6/12/2019
Κάποιος άσχετος ονόματι Διονύσης Θανάσουλας έγραψε στο Πρώτο
Θέμα ένα κείμενο για τον Παύλο Σιδηρόπουλο γεμάτο κοινοτυπίες, λάθη και
βλακείες. Να μία...
>>Όταν ξεκίνησε την διαδρομή του σπούδαζε στο μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στα τέλη της δεκαετίας του '60, αλλά τα μαθηματικά και οι εξισώσεις δεν τον συγκίνησαν ποτέ.<<
Πώς είναι δυνατόν ρε μεγάλε να μπει κάποιος στο Μαθηματικό το 1967 (όταν, τότε, έμπαιναν στις Σχολές μόνο οι μαθηταράδες και όχι τα ναυάγια που γράφουν σήμερα 8 και 9 στα 20) και να μην τον συγκινούσαν τα μαθηματικά και οι εξισώσεις;
Όλο ασυναρτησίες. Δεν βάζουν το μυαλό τους να δουλέψει λιγάκι...
[Βάζω στοίχημα πως τα μαθηματικά και οι εξισώσεις δεν θα συγκίνησαν ποτέ αυτόν τον τύπο. Τον Θανάσουλα εννοώ...]
>>Όταν ξεκίνησε την διαδρομή του σπούδαζε στο μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στα τέλη της δεκαετίας του '60, αλλά τα μαθηματικά και οι εξισώσεις δεν τον συγκίνησαν ποτέ.<<
Πώς είναι δυνατόν ρε μεγάλε να μπει κάποιος στο Μαθηματικό το 1967 (όταν, τότε, έμπαιναν στις Σχολές μόνο οι μαθηταράδες και όχι τα ναυάγια που γράφουν σήμερα 8 και 9 στα 20) και να μην τον συγκινούσαν τα μαθηματικά και οι εξισώσεις;
Όλο ασυναρτησίες. Δεν βάζουν το μυαλό τους να δουλέψει λιγάκι...
[Βάζω στοίχημα πως τα μαθηματικά και οι εξισώσεις δεν θα συγκίνησαν ποτέ αυτόν τον τύπο. Τον Θανάσουλα εννοώ...]
Σχόλια από το fb για το άρθρο στο Πρώτο Θέμα περί Σιδηρόπουλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Dylan
Φοβερό αρθρο ������,καθε τρεις σειρές αναφέρει πως ηταν ο Ελληνας Μορισον,καταραμένος κλπ,το 1/4 του άρθρου οτι πήρε τρελόχαρτο απο το στρατό και το φοβερό ''Με τους «Απροσάρμοστους» και το μυθικό πια «Zorba the Freak» είχε φτάσει στην πιο ώριμη ίσως καλλιτεχνική του στιγμή''
Εύα Αθανασοπούλου
...Να κλέψει λίγη απο την δόξα του πήγε κι ο τρόπος ήταν να το παίξει ειδήμωνας....
Stylianos Gabriel
Μήπως τον λένε ΘαναΖούλα;...και τον ανακάλυψαν στη ζούλα;
Aggeliki Marinou
ασε που η μουσικη είναι μαθηματικα
Dreliozis Panagiotis
Καπου θα το διαβασε το παιδι ρε Φωντα...Αμεσως να το θαψεις το καψερο!!!
Σχόλια από το fb περί Πορτοκάλογλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Karampeazis
Ευτυχώς να λεμε που δεν θυμάται μόνο καμία κακή Διαιτησια από κανένα Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός. Άλλωστε ήταν μια φλατ δεκαετία για την χώρα, τι να θυμάται κανεις
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λέει κι άλλες σαχλαμάρες στα πολιτικοκοινωνικά ("Αν μεταπολίτευση σημαίνει σοσιαλισμός με τα λεφτά των άλλων" και κάτι τέτοια απαράδεκτα), αλλά λέει και μερικά σωστά (σε σχέση με το ροκ ας πούμε).
Dimitris Zouzoulas
Ενώ ο Πορτοκάλογλου βγάζει δικά του χρήματα δηλαδή, από τα 10χίλιαρα που μοιράζουν οι δήμοι Τανάγρας και Μαγούλας που εμφανίζεται ας πούμε...
Δημητρης Σαλτος
Ε από παλιά τα έλεγε. Άσε τα σκάνδαλα να κλέβουν και πάμε πάνω από τα σύννεφα, και ήμουν ωραίος επειδή ως νέος ημουν σπαστικός και ξενέρωτος επειδή οι άλλοι ήταν ψευτοεπαναστατες και κάτι ανάλογες παπατζες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα παλιά του τραγούδια θα τα κρίνεις στην εποχή τους. Το "αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά" π.χ. όταν το πρωτάκουσα με εξέφραζε, γιατί είχα τέτοιους φίλους-γνωστούς, που το έπαιζαν περιθώριο και-καλά και που στην πορεία αποδείχτηκε πως θα μπορούσε να γίνουν ακόμη και υπουργοί.
Pantelis Tsalouchidis
μόνο που τελικά στην περίπτωση αυτή δεν ήταν θέμα συγκυρίας ή εποχής. Αυτός ήταν και τότε και τώρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τότε ήταν πιο αθώα τα πράγματα. Και όταν είναι πιο αθώα, είναι και πιο επικίνδυνα (σε σχέση με αυτούς που περιγράφει το τραγούδι εννοώ).
Δημητρης Σαλτος
Να κράξεις τους αντάρτες της πορδης αν είσαι αγωνιστής. Αυτός έλεγε πόσο γαματος ήταν που μέτριος και ξενέρωτος. Που σιγά μην ήταν, σε ροκ συγκρότημα ήταν. Τι να πούμε εμείς δηλαδή οι ορίτζιναλ φλώροι. Αλλά ξέραμε τι ειμασταν, δεν το κάναμε και ιδεολογία πως ως νέοι ειμασταν κομπλεξικοί.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το "είμαι μετρίως μέτριος και πάντα μετρημένος" είχε νόημα και αυτό τότε. Εγώ τα έζησα αυτα τα κομμάτια όταν βγήκαν και τα καταλαβαίνω αλλιώς - και δεν τα μεταφέρω στο σήμερα. Αν δεν μπεις στο περιρρέον κλίμα κάθε εποχής δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Να υπενθυμίσω μόνο ένα. Εκείνη την εποχή διάφοροι αθεόφοβοι ροκάδες γράφανε τραγούδια για τους φασίστες τους χούλιγκαν, που δεν ήταν... μετρίως μέτριοι και πάντα μετρημένοι, ενώ άλλοι του "χώρου" (στα περιοδικά του Χρηστάκη π.χ.) τους είχαν στα ώπα-ώπα - και κάπως έτσι ο Πορτοκάλογλου ακουγόταν στα δικά μου αυτιά σαν όαση.
Pantelis Tsalouchidis
Διαγραφήε, τώρα ροκάδες καταχρηστικά. Αλλά δε συνεχίζω γιατί θα αρχίσουμε με ροκόμετρα..σαν τα αριστερόμετρα ένα πράγμα������
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ήταν καταχρηστικοί, ήταν rockers που εκτιμούσε όλος ο κόσμος.
Dimitris Zouzoulas
Το 2015 έγινε το δημοψήφισμα που εννοείς καημένε Πορτοκάλογλου...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άλλο εννοεί. "Καλά" τα λέει. Αναφέρεται στις μεγάλες διαδηλώσεις το Φλεβάρη του '12 και στον Παπαδήμο, που... έσωσε τη χώρα.
Dimitris Zouzoulas
Ναι αλλά ο Φλεβάρης δεν είναι καλοκαίρι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, εντάξει. Μπορεί και να εννοεί το ΄15. Λεπτομέρειες. Η ουσία δεν αλλάζει.
Costas Sweetsmoke
Μπορεί να εννοεί το καλοκαίρι του 2011 με τους αγανακτισμένους στις πλατείες
Δημητρης Σαλτος
Ε τα έκανε αχταρμά στο μυαλό του γιατί τα ίδια είναι γι αυτόν. Σύριζα αγανακτισμενοι κλπ. Αφού έβγαλε και εκείνο το ηλιθιο τραγούδι, θα περάσει κι αυτό. Μόνο η 4ετια σύριζα δεν περνούσε με τιποτα, αυτή η φρίκη.
Dimitris Zouzoulas
Να πάρει κι αυτός επίδομα αντιστασιακού 2015-2019.
Asimakis Nesterov
Μαλλον εννοει το καλοκαιρι του 2011 με το κινημα των "αγανακτισμενων". "Λογω αγανακτισης" οπως λεει σκοπτικα.
Αντρέας Μπικουβαράκης
Athens Voice: Η εφημερίδα των ζεσουίδων και των μενουμευρώπηδων, που δυσκολεύονται να κρύψουν την γκλίτσα πίσω από τις λουιβουιτών!
Οι σύγχρονοι απολογητές και συνεργάτες του οικονομικού φασισμού.
Dimitris Zouzoulas
Ποιο 12 μωρέ; Τι λέει ο άθλιος; Άνοια έχει πάθει ο κρατικοδίαιτος;
Mike Beles
Ξεχναει ο "περηφανος" λαος...Σα να μην υπηρξε κριση...εβγαλε παλι μετα βαιων και κλαδων την Δεξια....για να μεταφερει ξανα και ξανα πλουτο απο κατω προς τα πανω....!!! Ηδη θα πληρωνω 50 ευρω το μηνα παραπανω ΕΦΚΑ...
Σχόλια από το fb περί Δήμου Μούτση...
ΑπάντησηΔιαγραφήAspasia Manou
Απαραίτητη η διευκρίνιση, διότι ο κόσμος έχει απορίες:
Γιώργος Φραγκίσκος
Εύστοχο και το παράδειγμα καταπληκτικό.
Konstantinos Zachopoulos
Ο γνωστός θεατρικός συγγραφέας Γουίλιαμ Σαίξπηρ
Vassilis Serafimakis
Υποτιμάει λιγάκι νομίζω και το κοινό του όποιος γράφει τέτοια. ("Είναι γνωστός συνθέτης, παιδιά!")
Christos Mamalakis
εχω την εντυπωση οτι οι περισσοτεροι " δημοσιογραφοι" σε τετοιου ειδους εντυπα δεν εχουν συναισθηση η συνειδηση του τι γραφουν γιατι οι περισσοτεροι ειναι ημιμαθεις και ανεπαρκεις γνωστες της ελληνικης γλωσσας κυριως στον γραπτο λογο!
Σχόλιο από το fb περί Θέμου Λεονάρδου...
ΑπάντησηΔιαγραφήFerris Costas
Ο Θέμος ήταν ένας υπέροχος φίλος, ένας αδελφός όπως τον λέει ο Άλκης. Θλίψη.
Σχόλια από το fb περί εορταστικού στολισμού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Κρεμασμένος
Για το ατυχές αισθητικό αποτέλεσμα συμφωνώ απόλυτα. Αν όμως ένας Δήμος γλυτώνει λεφτά με χορηγίες και αντί για λαμπάκια τα έκανε βοήθημα στους έχοντες ανάγκη συμπολίτες του, θα στήριζα 100%. Αλλά προφανώς δεν μιλώ για το φυντάνι του Μητσοτακέικου... Ούτε νιονιό, ούτε ιδέες αλλά είναι "Πορφυρογέννητος".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
O χορηγός θα δώσει τα λεφτά, ok, το πώς όμως θα στολιστεί η πόλη θα πρέπει να είναι αποκλειστικά θέμα του δήμου (που έχει ολοκληρωμένη εικόνα για την πόλη), και όχι του χορηγού.
Nickolas Panagiotopoulos
δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα με τις χορηγίες ωστόσο. Αν έχεις την ανάγκη μπορείς να οδηγηθεις και σε συμβιβασμό. Τέλος σε ότι αφορά την αισθητική είναι εντελώς υποκειμενική ειδικά για παντελώς άχρηστα πράγματα όπως είναι τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/φώτα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το κακό με την αισθητική δεν είναι το υποκειμενικό του πράγματος είναι πως την επικαλούνται και οι κακόγουστοι.
Eleni Founti
Και δεν κλείνουν τα σενάρια. Ο Δήμος λέει "με το μικρότερο δυνατό κόστος" και οι Ωνάσηδες μας μιλάνε για ολοκληρωμένη αισθητική πρόταση από διάσημο εξπέρ φωτισμού. Επίσης, στην ανεκδιήγητη απάντηση της υπεύθυνης πολιτισμού ταυτόχρονα δεν έχουμε γούστο και δεν έχει ολοκληρωθεί ο διάκοσμος.
Ναι εντάξει. Αποφασίστε όμως.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σε τέτοιες περιπτώσεις έχει αποδειχθεί πως κάθε νεότερη ανακοίνωση είναι χειρότερη από την προηγούμενη.
Eleni Founti
Μπορούσαν κάλλιστα να πουν ότι ακούνε τις αντιδράσεις, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα έργα ολοκληρωμένα. Δεν το είπαν, γιατί δεν τους ενδιαφέρει η αλληλεπίδραση με την κοινότητα. Η δε υπεύθυνη πολιτισμού λέει ότι ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους και διευκρινίζει μετά πως αναφέρεται στη σχέση Δημοτικού Συμβουλίου με τα Ιδρύματα. Για να τα λέμε και όλα, τέτοιες περιφρονητικές δηλώσεις δεν θα διαβάζαμε σε ανάλογη περίπτωση στην "Ευρώπη τους".
Και καλό και εύκολο είναι να λέμε ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε τόσο "για λίγα χριστουγεννιάτικα φώτα", αλλά φυσικά δεν είναι το θέμα μας τα φώτα, αλλά η top-down επιβολή πολιτισμού χωρίς αντίλογο (που είναι και αντιευρωπαϊκή) και με την οποία επιβάλλεται να ασχολούμαστε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>περιμένουμε να δούμε τα έργα ολοκληρωμένα<< εμένα κι αυτό δεν μου κάθεται καλά. Ετοιμάζεις όλο το πακέτο και το δείχνεις με τη μία. Αυτό λέει η λογική. Δεν φωτίζεις κομμάτι-κομμάτι. Έτσι, εμένα με κάνει να πω πως το "ολοκληρωμένο" ετέθη μετά την κατακραυγή. Ας με (μας) διαψεύσουν...
Eleni Founti
Ε ναι. Μα δεν συνάδει κιόλας αυτή η εξήγηση με την πρόθεση του Δήμου να κάνει οικονομία. Ή κάτι φτηνό θα κάνεις, ή ολοκληρωμένη παρέμβαση.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δώσε κάτι ακόμη μπάρμπα... ��
Aris Karampeazis
Θέμα timing ήτανε. Τώρα που θα περάσει η φοροαπαλλαγή στο ίδρυμα, του χρόνου η Αθήνα θα είναι σίγουρα Βιέννη.
Δημητρης Σαλτος
Κι εσείς χούντολαγνος νοσταλγός των 60ς όπως είπε και το ίδρυμα κύριε Φώντα; δεν το περίμενα, ειδικά από εσας.
Vassilis Serafimakis
Αυτά όλα τα φαινόμενα είναι αποτέλεσμα τού σχεδόν πλήρους ευνουχισμού τού Ελληνικού κράτους στα δημοσιονομικά.
Από τη στιγμή που έχομε συμφωνήσει και προχωρήσει σε πολιτική συνεχών πλεονασμάτων τού δημοσίου είμαστε ως κράτος προορισμένοι αν εξαρτιόμαστε πλέον ολοένα και περισσότερο από τον ιδιωτικό τομέα, εγχώριο και ξένο, και από τον αλλοδαπό κρατικό τομέα, πχ τα ευρωπαϊκά ταμεία ελεημοσύνης.
Είναι η απόλυτα υποχρεωτική κατάληξη τής συμμετοχής μας στο σύστημα Μάαστριχτ/Ευρωζώνη.
Alice Costo
αυτή είναι και η λογική των χορηγιών
(με ή χωρίς εισαγωγικά ) και των ιδρυμάτων
Christos Mamalakis
Μαζί με τα χρήματα που έχουν χαθεί προ πολλού και δεν υπάρχουν στα Δημόσια ταμεία, έχει χαθεί η μπάλα και το μετρο! Και αυτό είναι το πιο ανησυχητικο,!
Alexis Rapto
ο πιο καλαίσθητος στολισμός που χω δει εδω γύρω...
Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντοτε ο στίχος "αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά", μου θύμιζε μια θεία μου θεούσα, κλεπτομανή και μοιχό που είχα παιδί. Ταίριαζε με την αισθητική της, την ιδεολογία της, όλα της. Ήταν ας πούμε ένας στίχος κατάλληλος για τα όπου της χώρας κατηχητικά, κάτι σαν το "χριστιανόπουλα θα πάνε με χαρά" σε σοβαρή βερσιόν. Γιατί εξέφραζε και υπογείως υπέβαλλε αυτό που τότε οι περισσότεροι ήμασταν ακόμη ανυποψίαστοι πως θα επέλαυνε, δηλαδή την νέα δεξιά. Μια επέλαση που που μεταξύ άλλων πανηγύρισε δεόντως ο Νιόνιος με την παρέα του(Ράμφο, Γιανναρά, Ζουράρη) εκεί στις αρχές της δεκαετίας του '90. Περνώντας τα χρόνια σκέφτομαι χίλιες φορές αντάρτης της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά παρά νεολελές, επίδοξος μανατζαραίος, στέλεχος, διαχειριστής ανθρώπινου δυναμικού και με δικά μου λεφτά από τα 20. Αυτό έπρεπε να είχα σκεφτεί και τότε, αυτό έπρεπε όλοι να είχαμε σκεφτεί τότε, μόνο που ασφαλώς δεν γνωρίζαμε τον ξεπεσμό που θα επέφερε στις κοινωνίες μας και γενικώς την ανθρώπινη υπόστασή μας η θεοποίηση της αγοράς, για την οποία τεράστια ευθύνη φέρουν οι πορτοκαλοσαββόπουλοι με τα καλλιτεχνικά και φιλοσοφικά τους φληναφήματα. Μετανιώνω ως εκ τούτου πικρά που δεν πέταξα τον στίχο (και γενικώς το τραγούδι) εκεί που θα ταίριαζε, δηλαδή στο σκουπιδοτενεκέ, αφού και τότε μου χτύπαγε υπογείως η αντιαισθητική του πόζα και η υποδόρια αντίδραση που εγκωμιάζεται ως αντίβαρο σε μια έστω αβάσιμη, έστω ταξικά περιχαρακωμένη και αλλούτερη νεανική επαναστατικότητα, άνευ της οποίας οι κοινωνίες φτάνουν στο κοινωνικό, πολιτισμικό, πολιτιστικό, ιδεολογικό και κυρίως ανθρωπιστικό τέλμα στο οποίο βρίσκονται τώρα, στις δυο πρώτες δεκαετίες του 21ου αιώνα. Με κάθε εκτίμηση στο ταλέντο τους, η ντροπή είναι όλη δική τους, γιατί πρόδωσαν τον βασικό ρόλο που πρέπει να έχει ένας καλλιτέχνης για την κοινωνία, του πρωτοπόρου για κοινωνική δικαιοσύνη και συλλογική προσπάθεια, αντί αυτόν του ατομισταρά εθνοπατριώτη που ψέλνει την Κυριακή στην εκκλησία κλείνοντας δουλειές ταυτοχρόνως με χορηγούς, καναλάρχες εφοπλιστές και άλλα συναφή παράσιτα.
ΑπάντησηΔιαγραφή