Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 278

11/7/2020
Σ’ αυτό το άλμπουμ της Charter του Κώστα Γιαννίκου από το 1977, που έχει πουληθεί έως και 100 ευρώ στο discogs, υπάρχουν κάτι αριστουργήματα του Morricone (ανάμεσα σε άλλα διάφορα), που για πρώτη φορά κυκλοφορούσαν τότε στην Ελλάδα. Τα tracks, που υπάρχουν σ’ αυτό το LP βρίσκονται και στα δύο άλμπουμ με συνθέσεις του Morricone, που είχε τυπώσει τότε (1977) ο Γιαννίκος, και που είχαν αμφότερα γυναικεία στήθη στα εξώφυλλα. Αυτό το cover είναι πιο cool και πιο ωραίο. Άμα το δεις έγχρωμο δηλαδή... 
Ό,τι βλέπετε στη φωτογραφία είναι από ένα «δισκορυχείον» στο Jazz & Τζαζ (#168, Μάρτιος 2007), που κάποια στιγμή θα το «χτυπήσω», για να το περάσω και στο blog…

10/7/2020
Χωρίς λόγια. Από την κορυφαία τζαζ τραγουδίστρια της Ευρώπης...

9/7/2020
Δεν μπορώ να καταλάβω τι τον έπιασε τον Γιώργο Μαζωνάκη καλοκαιριάτικα, να βγει για να υπερασπίσει το μπουζούκι.
Προσωπικά, τον συμπαθώ τον Μαζωνάκη, τον έχω δει και live στο ξεκίνημα της καριέρας του στην Πάτρα, μου αρέσουν και κάποια τραγούδια του (μερικά, λίγα, πολύ), μου φέρνει και στη μνήμη μου κάπως τον Καφάση, αλλά αυτό το ζόρι τώρα που τραβάει με το μπουζούκι δεν το καταλαβαίνω. Πάει να μπλέξει κι αυτός με τους «ποιοτικούς» τώρα που μεγάλωσε; Σε κακό θα του βγει...
Άμα δεις τα τραγούδια του Μαζωνάκη τα μισά ή και παραπάνω δεν έχουν μπουζούκι, ακούς κάτι νιαουρίσματα μέσα, ενώ και όσα έχουν... είναι για να ’ναι. Μέτρια ή αδιάφορα κομμάτια, με το μπουζούκι να είναι ο φτωχός συγγενής (και με ήχο, για να τραβάς τα μαλλιά σου και να φεύγεις τρέχοντας).
Τώρα ξαφνικά ο ωραίος Γιώργος, που ξέρει να ντύνεται (ίσως καλύτερα κι απ’ όσο ξέρει να τραγουδάει) την είδε προστάτης του μπουζουκιού, του λαϊκού, της πενιάς κ.λπ. Ώρα να τον δούμε και σε κανένα σίριαλ, με μπουζουξήδες, να το παίζει... Νίκος Φέρμας. 
Τίποτα… ψευτοκουλτουριάρηδες σίγουρα θα τον μπλέξανε. Και ο Μαζώ, καλό παιδί, παρασύρθηκε και τους έδωσε σημασία...

9/7/2020
>>Αμερική 1971, δοκίμαζα με το μπουζούκι μου έναν νέο ενισχυτή Fender και παραπέρα ο Tζίμι Χέντριξ έκανε το ίδιο. Κάποια στιγμή σταματάει να παίζει, γυρνάει προς το μέρος μου και του φωνάζω «Ελλάδα, μπουζούκι!».<<
TA NEA, 13 Οκτωβρίου 2018
Τι απάντησε ο... μακαρίτης από τον Σεπτέμβριο του ’70 Χέντριξ δεν μας το λέει ο Θανάσης Πολυκανδριώτης. Μπορεί να μην τον ρώτησε και ο δημοσιογράφος κι έτσι θα μείνουμε όλοι με την απορία...
Δεν είναι μόνον το ότι έχουν ειπωθεί απίστευτα πράγματα από ποικίλους επαΐοντες κατά καιρούς, είναι και το γεγονός (κι αυτό είναι ακόμη χειρότερο) πως όλα αυτά μεταφέρονται στα μίντια ελαφρά τη καρδία από πρόχειρους, άσχετους ή και αφελείς γραφιάδες (δεν ξέρω τι από τα τρία μπορεί να συμβαίνει κάθε φορά ή ποιος ακριβώς συνδυασμός τους), οι οποίοι, με τον τρόπο τους, εκθέτουν τελικά κι εκείνους τους οποίους θέλουν να τιμήσουν, υποτίθεται, με τις συνεντεύξεις τους.

8/7/2020 
«Απ’ τη Σπηλιά του Παρασκευά, όπου δούλευε ο Χιώτης, έρχεται ένα βράδυ στο δικό μου μαγαζί ο Κατσιμίχας μεθυσμένος και με ύφος προκλητικό, όταν κατέβηκα στα τραπέζια μού λέει: “Τι σου ’χω κάνει και δεν μ’ αφήνεις ν’ ανέβω κι εγώ στο πάλκο σαν τραγουδιστής;”.
Όχι, εγώ δεν τον είχα βασανιστή στη Μακρόνησο. Εγώ είχα έναν άλλο, τον Μιχαηλίδη τον Θωμά. Ο Κατσιμίχας αυτός ήταν της κλάσης του Μπιθικώτση και του Θεοδωράκη. Πασίγνωστος. Τον γράφουν και τα βιβλία, όπως τον Θεοφιλογιαννάκο της ΕΣΑ. Του λέω: “Δε σε καταλαβαίνω”. Μου λέει: “Ξέρεις πολύ καλά τι θέλω να πω. Θα τα πούμε στο σχόλασμα”.
Στο σχόλασμα μπαίνει στο καμαρίνι μεθυσμένος μ’ ένα καπάκι από κονσερβοκούτι. Τα μάτια του είχαν σακουλιάσει. Μου λέει: “Αν σου πάρω τώρα το λαρύγγι, τι θα γίνει;”. “Βρε Γιάννη σύνελθε, τι έχεις πάθει;”. Μου λέει: “Έχεις θέσει όρο στον Λαμπρόπουλο τον Τάκη [της εταιρείας Κολούμπια] ή εσύ ή εγώ!”. Του λέω: “Τρελός είσαι; Ποιος σου τα ’χει πει αυτά;”. “Ο ίδιος ο Μανώλης, ρε, μου τα ’χει πει”. “O Χιώτης, μιλάς σοβαρά;. Ο Μανώλης είναι φίλος μου”. Μου λέει: “Aυτά που σου λέω”. Μου ορκιζότανε κιόλα»
.
Στέλιος Καζαντζίδης «Υπάρχω / Μιλάει στον Βασίλη Βασιλικό» [Νέα Σύνορα – Α.Α. Λιβάνη, 2000]

7 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Αμερική 1971, δοκίμαζα με το μπουζούκι μου έναν νέο ενισχυτή Fender και παραπέρα ο Tζίμι Χέντριξ έκανε το ίδιο."...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Προς το τέλος...
    https://www.tanea.gr/.../otan-didasko-mpouzouki-se.../
    «Οταν διδάσκω μπουζούκι σε νέα παιδιά, μαλακώνει η ψύχη μου» - ΤΑ ΝΕΑ

    Nasos Arimis
    Το αγαπημένο μου είναι αυτό που τραγουδούσαν οι Κατσάμπα στις ΗΠΑ και ήρθε ένας ξετρελαμένος πιτσιρικάς και τους πρότεινε να συνεργαστουν. Δυστυχώς δεν ευοδώθηκε η συνεργασία (δεν θυμάμαι γιατί) και ετσι δεν μπορέσαμε να απολαύσουμε το άλμπουμ «Αδερφοί Κατσάμπα - Έλβις Πρίστλεϊ».

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, λένε ό,τι έπαιζαν στο Fun In Acapulco, αλλά δεν παίζουν. Μπορεί να πέρασαν από καμιά οντισιόν, αυτό δεν αποκλείεται, αλλά στην ταινία δεν παίζουν.

    Kwstas Agas
    Εγώ το είχα εντοπίσει στη συνέντευξη του στα Νέα αλλά δεν το σχολίασα!! Από λαϊκούς οργανοπαίχτες κάτι τέτοια είναι για μένα "συγχωρητεα"!! Απεναντίας, αν κάτι τέτοιο το διάβαζα σε συνέντευξη καλλιτέχνη που μας πλασάρεται σαν "διανοούμενος", "κουλτούρα", "ψαγμενιά" η κιεγωδενξερωτι, μπορεί και να ήμουν αμείλικτος ....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εξήγησα στο ποστ ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.
    Εγώ τώρα το είδα, δεν το ήξερα, γιατί έψαχνα κάτι για μπουζούκι-Μαζωνάκης-Πολυκανδριώτης και κάποια στιγμή έπεσα πάνω σ' αυτό το "μνημείο".

    Kwstas Agas
    εγώ πιστεύω ότι όντως κάποια στιγμή ο κος Πολυκανδριώτης βρέθηκε στο ίδιο μαγαζί στο Αμέρικα με κάποιον μαύρο μουσικό (μπλουζ ή τζάζ) που δοκίμαζε τους ενισχυτές του. Κι ότι όντως ο εν λόγω μουσικός θα του είπε "Ελλαντα μπουζούκι", ίσως να είπαν κι άλλα. Όμως ... σίγουρα ο κος Πολυκανδριώτης παρασύρθηκε από τον γνωστό "αστικό μύθο" ( = ψέμα) περί Χέντριξ και Χιώτη κι έτσι ... βάφτισε κι αυτόν "Χέντριξ" (παρόλο που ο δύστυχος ο Χέντριξ ήταν εδώ κι ένα έτος πεθαμένος)!! Όμως ... από έναν λαϊκό μουσικό αυτά είναι αναμενόμενα και άρα "συγγνωστα". Όπως επίσης είμαι επιεικής όταν η Άντζελα Δημητρίου ξεστομίζει τις "κεραμιδες" της. Οι διανοούμενοι, "μορφωμένοι" κλπ που κοροϊδεύουν την Άντζελα ας κάνουν αυτοκριτική στις δικές τους κοτσανες, με τις οποίες κατά καιρούς μας βομβαρδίζουν ....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Οι καλλιτέχνες σπανίως μιλάνε από μόνοι τους για τέτοια θέματα. Κάποιοι δημοσιογράφοι συνήθως τους πάνε προς τα κει, με ερωτήσεις κ.λπ., και τότε... κλάφτα Χαράλαμπε. Νομίζουν πως βγάζουν είδηση με κάτι τέτοια οι αφελείς, αλλά στην πράξη χαντακώνουν τους καλλιτέχνες.

    Giorgos Zervos
    Πολύ σωστή η τοποθέτηση Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας. Εγώ θα συμπλήρωνα ειδικά στην περίπτωση του Χιώτη, και την υποτιθέμενη συνάντησή του με τον Hendrix, ότι υποτιμά το μουσικό του ταλέντο το οποίο δε χρειάζεται μυθοπλασίες για να το αναγνωρίσει κανείς. Το έργο μιλάει από μόνο του με το οποίο δυστυχώς οι δημοσιογράφοι δεν ασχολούνται ποτέ, παρά ασχολούνται με παραμύθια για να πουλήσουν περισσότερο.

    Bill Randen
    Όποιον αφροαμερικανό έβλεπαν, στα κέντρα που έπαιζαν, ήταν γι'αυτούς ο Hendrix

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τότε δεν τον ξέρανε τον Χέντριξ αυτοί. Τον μάθανε καμιά δεκαριά χρόνια αργότερα και τότε το συνέδεσαν... ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kwstas Agas
      όλα ξεκίνησαν από το γνωστό παραμύθι περί Χέντριξ και Χιώτη ....

      Michail Agrafiotis στον Bill Randen
      κι εγώ αυτό σκέφτηκα. Πιθανόν να ήταν κάποιος άλλος ροκ κιθαρίστας.

      Stathis Nikokavouras
      με το συμπαθειο χωριανε και φιλε αλλα ο χεντριξ γεννηθηκε στο σιατλ αν δεν κανω λαθος.βορεια και δυτικα εκει που κανει κρυο βρεχει 11 μηνες το χρονο και ελληνες δεν εχει σχεδον καθολου.για πολυ λιγο περασε απο νεα υορκη και εφυγε για αγγλια ο χεντριξ..αν στο πολυ λιγο ετυχε να ειναι ολοι οι δικοι μας και να κανουν χολιντευς στο νιου γιορκ η να παιζουν εκεινη την στιγμη στα μπουζουκια ε τι να πω...αν αυτοι εχουν δει τον χεντριξ εγω εχω κανει σεξ με την μπελουτσι..την μονικα λεω οχι την αλβανιδα γυναικα του μπελουσι......

      Bill Randen στον Michail Agrafiotis
      Είναι όλο ένας μύθος made in Greece όπως και τόσα άλλα, πχ. το "Smoke on the water" γράφτηκε για τον αργιλέ. Παραμυθάκια μιας άλλης εποχής

      Michail Agrafiotis
      υπάρχει τέτοιος μύθος για το smoke on the water;;; χαχαχαχα Ούτε ο Γκας Πορτοκάλος!

      Sakis Bwanas
      Εμένα πάλι, ως disco-οrientalist, μού αρέσει περισσότερο η ιστορία που λέει ο Πετρολούκας Χαλκιάς ότι τού πήρε ο ΚC μια μελωδία κι έφτιαξε το That's the way I like it...

      Γιώργος Χαρωνίτης
      Είπε "Ellada, bouzouki" επί λέξει;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Έτσι γράφουν Τα Νέα. Οφείλουμε να το πιστέψουμε... ��

      Chrissa Psaltopoulou
      Χιώτης, μάμπο

      Γιώργος Χαρωνίτης
      "Δεν υπάρχουν ισβέστια στην πραβντα, ούτε πράβντα στην ισβέστια" μας έλεγε ένας καθηγητής μας στο γυμνάσιο, θεολόγος, φασιστόμουτρο κανονικό, και χαμογελούσε με το λογοπαίγνιο! [ισβέστια σημαίνει νέα και πράβντα αλήθεια]. Παλιά, επί χούντας!

      Kostas Focus στον Γιώργος Χαρωνίτης
      eipe ellada bouzouki ouzo mouzaka

      Aris Karampeazis
      Τελικά η μόνη πραγματική σύμπραξη ήταν το ‘Χέντριξ και Καζαντζίδης 10.000 watt’ του Πανουση

      Thodoris Rammos
      Είναι σημαντικό για τον Hendrix ότι τον αναφέρουν ο Πολυκανδριώτης και η Μαίρη Λίντα. Είναι παράσημο όπως και να το κάνεις. Θα το λέει στα εγγόνια του με καμάρι. Για ψάξε όμως Φώντας, ο Hendrix τους έχει αναφέρει πουθενά;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πως. Το έχουν γράψει και οι εφημερίδες... ��

      Thodoris Rammos
      α εντάξει, είπα και ‘γώ.

      Vassilis Serafimakis
      Υπάρχει κι αυτό με Χέντριξ που "ξετρελλάθηκε" με Χιώτη.

      Daniil Gkorgkolis
      αστικός μύθος...
      Ίσως γιατί ο Χιώτης 'φτιάχθηκε' στο Αμερικα
      Το αστείο είναι ότι είχα ακούσει γι 'αυτόν και άλλους τέτοιους μύθους, από παιδιά στο σχολείο (κυριολεκτικά από χάλια συνοικίες') που το μετέφεραν αυτούσιο απτους μπαμπάδες τους..
      Πάντως ένα ταξιδάκι με τη'μηχανη του χρόνου' θα σου δώσει μια αρκετά καλύτερη εικόνα

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      https://diskoryxeion.blogspot.com/2011/02/hendrix.html
      ΧΙΩΤΗΣ – HENDRIX αποκλείεται σου λέω…

      Διαγραφή
    2. Daniil Gkorgkolis
      ποιος είναι ο καλύτερος κιθαρίστας του κόσμου;’ (σ.σ. ως γνωστόν οι περισσότεροι περί τη μουσική δημοσιογράφοι ρωτάνε συνήθως παπαριές). O Τζίμι Χέντριξ ξαφνιάζει την υφήλιο (σ.σ. έλα Παναγία μου!) με την δήλωσή του…». Εκεί παρεμβαίνει η Μαίρη Λίντα, η οποία ακούγεται να λέει: «Κάποια στιγμή λοιπόν ρώτησαν τον Χέντριξ, μάλλον από θαυμασμό, και του λένε: ‘είστε ο μεγαλύτερος κιθαρίστας στον κόσμο που έχουμε ακούσει’, λέει ‘ναι, γιατί δεν έχετε ακούσει έναν Έλληνα, τον Μανώλη Χιώτη. Όταν ακούσετε κι αυτόν τότε θα καταλάβετε’». Και συνεχίζει ο Βασιλόπουλος. «Πολλοί αναρωτήθηκαν ποιος είναι αυτός ο Χιώτης και πώς τον γνώριζε ο Χέντριξ». Την απάντηση την έχει η Μαίρη Λίντα: «Ο Χέντριξ είχε έρθει αρκετές φορές και άκουγε στο eighth avenue τον Χιώτη κι εμένα βέβαια –αφού άκουγε το Χιώτη θ’ άκουγε κι εμένα–, αλλά εκείνον τον ενδιέφερε πιο πολύ η κιθάρα και το μπουζούκι, και τον θαύμαζε». Για να μπει και πάλι ο Βασιλόπουλος: «Ο Τζίμι Χέντριξ θαύμαζε τον Χιώτη για τη δεξιοτεχνία του και μίλαγε με τις ώρες (σ.σ. ο Βασιλόπουλος ήταν εκεί και κράταγε χρονόμετρο;) μαζί του για τη μουσική». Και η Μαίρη Λίντα: «Ερχόταν σαν πελάτης. Γιατί είχε ακούσει για τον Χιώτη ότι παίζει πολύ ωραία κι ερχότανε να τον ακούσει. Ερχότανε και του’ψαχνε την κιθάρα ερχότανε στο πάλκο, πάνω στην ώρα που παίζαμε, και τον κοίταγε, τού’ λεγε γιατί αυτό εκεί, και γιατί αυτά… Τον ρώταγε πράγματα». Για να κλείσει ο Βασιλόπουλος, με το τελευταίο αστροπελέκι: «η δήλωση του Χέντριξ ήταν το πρώτο βήμα για τη διεθνή αναγνώριση».

      Daniil Gkorgkolis
      μόλις το είδα αυτό.. Όντως έκλεισε η καριέρα του Χιώτη, στη ΝΥ κάπου στο κέντρο '65¿ εννοώντας ότι τότε γύρισε Ελλάδα για να' εξργυρωσει'/συνεχίσει τη καριέρα του; Όπως καταννοειτε δξ πολλά για τη λαϊκή μουσική (δεν είναι μέσα στη κουλτούρα μου)
      Απλά ήθελα να ρωτήσω άμα θα μπορούσε να υπάρχει έστω και μια στο εκατομμύριο κάπου να συναντήθηκαν, ή έστω κάτι να έγινε εετω και πρόχειρα backstage, κ από 'κει να φτιάχτηκε ο μύθος μετά

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αποκλείεται.

      Chris Veliouras
      μπορει να ηταν ο τζιμης χεντριξ του χαραλαμπους

      Harry Gordon
      Πες την ιστορια με τον howlin wolf που ηρθε στη Μπαφρα του Ποντου να παρει λαουτο κ πετυχε τον λυραρη Σταυρο Πετριδη

      Βασίλης Καμπούρης
      Ακομα και ζωντανός να ηταν ο χεντριξ με πενήντα μανατζερς κι εξηντα μαθηταδες σιγα μην πηγαινε ο ιδιος στο ..."Νακα" να ... δοκιμασει φεντερ αχαχαχαχα Μηπως ηταν ο 15αρης ο φθηνος γιατι δεν του εβγαιναν τα ψιλα του κουμπαρα;

      Karl Bulsaras
      Ελλάς, ο ομφαλός της γης !

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν μπορώ να καταλάβω τι τον έπιασε τον Γιώργο Μαζωνάκη καλοκαιριάτικα, να βγει για να υπερασπίσει το μπουζούκι."...

    Asser Moissis
    Μάγκας φίνος είναι! Το είχα ξαναγράψει και μου την πέσανε διάφοροι φίλοι. Νομίζω ότι είναι μια συνέχεια του Κώστα Καφάση με στοιχεία Φιλίππου Νικολάου αλλά και μια υποψία από τον Δημήτρη Ψαριανό!

    Xenofon Rarakos στον Asser Moissis
    Τρομερός συνδυασμός !

    Elsa Grapsa στον Asser Moissis
    ε όχι, όχι τον Ψαριανό πώς τον κολλήσατε στο συνδυασμό, απαράδεκτο (sorry κιόλας)

    Παντελής Αμπαζής στον Asser Moissis
    Φίλιππα... ;)

    Haroula Nikolaidou
    Πιστεύω πως ο καλύτερος που θα μπορούσε να μιλήσει και να προωθήσει κάτι τέτοιο, είναι ένας σαν τον Μαζωνάκη (όχι απαραίτητα ο ίδιος, αλλά οποισδήποτε του χώρου του) καθώς αν το έκανε ένας Νικολόπουλος για παράδειγμα θα πήγαινε άπατο το εγχείρημα. Όντως το μπουζούκι εξαφανίζεται σαν βασικό χαρακτηριστικό μουσικό όργανο του ελληνικού τραγουδιού. Και όντως τα ραδιόφωνα το κάνουν πέρα. Για μένα είναι και γαμώ που βγαίνει μπροστά ένας Μαζωνάκης να ξεκινήσει μία τέτοια προσπάθεια διότι έχει πέραση, είναι αυτός που είναι και ίσως γίνει και κάτι ουσιαστικό. Που δεν το πιστεύω..αλλά δεν πειράζει..��

    Ilias Frantzis
    Τα τσ τσ, πως κάνεις έτσι? Απαγορευμένο είναι το όργανον? Η μήπως προέρχεται από μουσικό τζάκι? Έχει διανθίσει μουσικά απόπατους ουκ ολίγους. Στο κάτω μέρος της γραφής αν του εν λόγω παιδιού του αρέσει να πειραματίζεται με διαφορετικά μουσικά όργανα, δικαίωμα του.

    Voltnoi Brege
    Τους έχει φάει η νέα γενιά με τραπ και χιπ-χοπ και κάνει στροφή μπας και σωθεί. Κανονικά πρέπει να τραγουδήσει κανα κομμάτι με τον mad clip ������

    Konstantinos Nikiforakis στον Voltnoi Brege
    Gucci φόρεμα II ΊΣΩΣ?

    Diana Bonjour στον Konstantinos Nikiforakis
    Τρελαίνομαι

    Andreas Katerinopoulos
    Νομίζω ότι τοποθετήθηκε γιατί το μπουζούκι περνάει μια δύσκολη εποχή. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή ένας συνθέτης να το πάρει και να το σηκώσει δημιουργικά.

    Βασίλης Παπαδόπουλος στον Andreas Katerinopoulos
    κάνεις λάθος.Το κάνει ο Πολυκανδριώτης χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Andreas Katerinopoulos
      Ναι όντως ισχύει αυτό, αλλά δεν έχει απήχηση στο ευρύ κοινό!Μας ξεσήκωσε ο Θεοδωράκης, ο Χατζιδάκις μας πήρε και μας σήκωσε, ένα σωρό συνθέτες την δεκαετία του 80, θα βάλω μέσα και την δεκαετία του 90 - την δεκαετία του λαικο ποπ - σήμερα όμως γιοκ...

      Giorgos Stamatelos
      Αυτό είναι ένα μπουζούκι, κάμερα σε 'μένα! (μπαγλαμάς...)

      Δημητρης Σαλτος
      Ε καπου βαρεθηκε κι αυτος, και μετα απο 20 χρονια μετα απο το κραουνακικο βημα στην κουλτουρα, ειπε να την ξαναδει ετσι, αφου απο λαικοποπ επιασε την κορυφη ηδη απο τα 90ς. οσο και να το κατακρινεις, ειναι κατανοητο. https://www.youtube.com/watch?v=9262arqIb2k
      Γιώργος Μαζωνάκης - Βαριέμαι - Official Video Clip

      Spiridon Papadimitriou
      Του κανει ωραια μεση το μπουζουκι.Κανας μοδιστρος θα τον εμπλεξε.

      Nick Zarago
      Δεν είναι ο Μαζω, είναι Rammstein με μπουζούκι

      Daniil Gkorgkolis στον Nick Zarago
      haha ακριβώς αυτό σκεφτόμουνα και γω όταν τον έβλεπα με κάτι S & M δερμάτινα επί σκηνής ��

      Anna Kaza
      Μπορει ηειδε οτι το μπουζουκι ειναι διαχρονικο κ αποφασησε στροφη καργιερας οπως κ τοσοι αλλοι αλλωστε

      Pitsoulis Achilleas
      Η φώτο είναι ωραία και με υπονοούμενο.

      Παντελής Σιβρής
      Παραξενεύτηκα και γω ... θα δείξει ομως ...

      Americanos Serres Takis
      Τρόμαξα

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Χωρίς λόγια. Από την κορυφαία τζαζ τραγουδίστρια της Ευρώπης..."...

    Valadis Terzopoulos
    Για μεγαααααλη δισκάρα!!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Απίστευτο ψυχεδελικό άλμπουμ.

    Valadis Terzopoulos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δισκάρα ατελείωτη..
    όπως και αυτή..
    https://youtu.be/LCti0tWmyAs
    Aura Urziceanu: Surpriza

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχω κι απ' αυτήν 2-3 άλμπουμ, αλλά η Karin Krog για μένα δεν παίζεται. Τη θεωρώ καλύτερη και από την Monica Zetterlund και απ' όλες. Το μαρτυρούν οι συνεργασίες της εξάλλου.
    Η Urziceanu εν τω μεταξύ δεν τραγούδησε μόνο τζαζ, τραγούδησε και φανκ και φολκ και άλλα διάφορα. Η Krog είναι καθαρή τζαζ τραγουδίστρια, με μεγάλη εκπληκτική δισκογραφία.

    Valadis Terzopoulos
    συμφωνώ απόλυτα σ ότι λες!

    Nikos Kouteris
    και Elsie Bianchi

    Valadis Terzopoulos στον Nikos Kouteris
    Ααααλλη αυτή.. δίπλα μου εχω το Atlantis Basel..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είναι πολλές οι σπουδαίες, αλλά καμία δεν είναι Krog. Εγώ γουστάρω και τις ολλανδέζες πολύ. Greetje Kauffeld, Rita Reys και Ann Burton.

    Yiannis Stefanakos
    Τραγούδι για δoνητη, να τα λέμε κι αυτά (και βέβαια έχει βάλει το χεράκι της κι η Αnnette Peacock)

    Katia Kout.
    ♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Σ’ αυτό το άλμπουμ της Charter του Κώστα Γιαννίκου από το 1977, που έχει πουληθεί έως και 100 ευρώ στο discogs,"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=9uyZy1moD_Q
    Ennio Morricone - Quattro Mosche di Velluto Grigio - Come un Madrigale
    https://www.youtube.com/watch?v=EHTl2ku1YaM
    Ennio Morricone - La cosa buffa

    Vassilis Serafimakis
    Συγκριτικά με τις άλλες ταινίες, αυτή η Giu la testa ("Duck, you sucker", "A Fistful of Dynamite", "Κάτω τα κεφάλια!") είναι κάπως παραμελημένη. Αλλά είναι ταινιάρα - κι επιτέλους κάποιος άφησε ελεύθερο τον Rod Steiger να "μασήσει τα σκηνικά"!..

    Stathis Nikokavouras
    θα περιμενα να γραψεις .....αμφοτερα και τα δυο ...ετσι ειχε πει η μενεγακη ενα πρωινο...και δεν επεσε κανενας προβολεας.....��

    Patritsopoulos Nikos
    απο τα 400 σαουντρακ ,για μενα κορυφη το giu la testa
    απο μοναστηρακι καπου κειτεται
    φοβερα bossa nova

    ΑπάντησηΔιαγραφή