1/9/2021
Οι απώλειες είναι συνεχείς. Πέθανε στις 28 Αυγούστου ο Sir Victor Uwaifo, στα 80 του, μία από τις πιο μεγάλες μορφές της νιγηριανής μουσικής.
Οι απώλειες είναι συνεχείς. Πέθανε στις 28 Αυγούστου ο Sir Victor Uwaifo, στα 80 του, μία από τις πιο μεγάλες μορφές της νιγηριανής μουσικής.
Παλιότερα, το 2009, είχα γράψει κάποια λίγα λόγια στο
δισκορυχείον, επειδή είχα βρει μερικά 45άρια του στο Μοναστηράκι, στην πλατεία
Αβησσυνίας. Την θυμάμαι καλά εκείνη την Κυριακή...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2009/11/sir-victor-uwaifo-his-melody-maestroes.html
https://diskoryxeion.blogspot.com/2009/11/sir-victor-uwaifo-his-melody-maestroes.html
1/9/2021
«Ως χειρουργοί είμεθα υποχρεωμένοι να εξουδετερώσωμε τους τιναγμούς και τους κραδασμούς που κάμνετε –οι δημοσιογράφοι– εις το χειρουργικό μας κρεβάτι, ως απαιτούντες να εκφράσετε ελευθέρως τας αντιλήψεις σας. Εν πάση περιπτώσει έχετε υποχρέωσιν να δεχθήτε την σοβαρότητα της εγχειρήσεως και να μας βοηθήσετε».
[Γεώργιος Παπαδόπουλος, 5 Μαΐου 1967]
«Ως χειρουργοί είμεθα υποχρεωμένοι να εξουδετερώσωμε τους τιναγμούς και τους κραδασμούς που κάμνετε –οι δημοσιογράφοι– εις το χειρουργικό μας κρεβάτι, ως απαιτούντες να εκφράσετε ελευθέρως τας αντιλήψεις σας. Εν πάση περιπτώσει έχετε υποχρέωσιν να δεχθήτε την σοβαρότητα της εγχειρήσεως και να μας βοηθήσετε».
[Γεώργιος Παπαδόπουλος, 5 Μαΐου 1967]
31/8/2021
Τρώνε τα λυσσακά τους οι ακροκεντρώοι από το «άδειασμα» του ανθρώπου, που στήριξε πολιτική καριέρα πάνω σ’ ένα κινέζικο ρολόι...
Τρώνε τα λυσσακά τους οι ακροκεντρώοι από το «άδειασμα» του ανθρώπου, που στήριξε πολιτική καριέρα πάνω σ’ ένα κινέζικο ρολόι...
Δεν τους έφθαναν οι φιλελέδες, οι ακροδεξιοί, οι
ακροκεντρώοι, το «σημιτικό ΠΑΣΟΚ», κάτι «πρώην Κνίτες», ήθελαν και εν ενεργεία
«αριστερό», για να δώσουν δήθεν οικουμενικότητα στο υπουργικό τουρλουμπούκι. Να
καταστήσουν τους πάντες ενόχους, με την ρετσινιά της υπουργοποίησης, πουλώντας
φούμαρα εθνικής συνεννόησης.
Τους ξίνισε όμως το φαΐ, λόγω ερασιτεχνικών χειρισμών. Οι «γάτες» με τα ντολμαδάκια της Μαρίκας, το βρώμικο ’89, είχαν κάνει θαύματα...
Τους ξίνισε όμως το φαΐ, λόγω ερασιτεχνικών χειρισμών. Οι «γάτες» με τα ντολμαδάκια της Μαρίκας, το βρώμικο ’89, είχαν κάνει θαύματα...
30/8/2021
O Peter Ind, μεγάλος βρετανός μπασίστας της jazz, πέθανε πριν από δέκα μέρες στα 93 του. Σε δικό του άλμπουμ πρωτοτραγούδησε η κορυφαία Sheila Jordan, το 1960.
Στο βίντεο ο Peter Ind είναι 90 ετών κι έχει όρεξη για συζήτηση...
https://www.youtube.com/watch?v=OZfqRZsJkTw
O Peter Ind, μεγάλος βρετανός μπασίστας της jazz, πέθανε πριν από δέκα μέρες στα 93 του. Σε δικό του άλμπουμ πρωτοτραγούδησε η κορυφαία Sheila Jordan, το 1960.
Στο βίντεο ο Peter Ind είναι 90 ετών κι έχει όρεξη για συζήτηση...
https://www.youtube.com/watch?v=OZfqRZsJkTw
29/8/2021
Σκοτώνονται στη δεξιά μητσοτακικοί με καραμανλικούς.
Το κόμμα έχει παραδοθεί σε ξενιστές από την ακροδεξιά και τους πρασινοφιλελέρες, αφήνοντας τη λαϊκή δεξιά να βράζει στο ζουμί της.
Είμαστε δίπλα στη λαϊκή δεξιά, που στηρίζει εμπράκτως τα ελληνικά πανεπιστήμια και κυρίως εκείνα της επαρχίας...
Σκοτώνονται στη δεξιά μητσοτακικοί με καραμανλικούς.
Το κόμμα έχει παραδοθεί σε ξενιστές από την ακροδεξιά και τους πρασινοφιλελέρες, αφήνοντας τη λαϊκή δεξιά να βράζει στο ζουμί της.
Είμαστε δίπλα στη λαϊκή δεξιά, που στηρίζει εμπράκτως τα ελληνικά πανεπιστήμια και κυρίως εκείνα της επαρχίας...
29/8/2021
Toν «Φόβο» τον έχουμε δει 500 χιλιάδες φορές. Τώρα δίνουμε προτεραιότητα στα άγνωστα... Anestis Vlacos, Nik Verlek, Dim Bislanis κ.λπ.
Toν «Φόβο» τον έχουμε δει 500 χιλιάδες φορές. Τώρα δίνουμε προτεραιότητα στα άγνωστα... Anestis Vlacos, Nik Verlek, Dim Bislanis κ.λπ.
29/8/2021
Πέθανε ο Lee “Scratch” Perry. Καλά πιώματα στους εναπομείναντες...
Πέθανε ο Lee “Scratch” Perry. Καλά πιώματα στους εναπομείναντες...
29/8/2021
Επειδή διαβάζω διάφορα φαιδρά σε φιλελέ σάιτ περί Άκη
Τζοχατζόπουλου.
Ο Τσοχατζόπουλος δεν ήταν προϊόν του ΠΑΣΟΚ έτσι γενικώς και αορίστως, αλλά προϊόν του «σημιτισμού», της επαχθέστερης πολιτικοκοινωνικής συγκυρίας και της πιο αναίσχυντης λαίλαπας της πιο σύγχρονης Ιστορίας μας, που ανάθρεψε ύαινες και βούλιαξε τη χώρα, με πρόσχημα τον «εκσυγχρονισμό» και τα «μεγάλα έργα».
Όσο και να θέλουν να βγάλουν τον «Κινέζο» από το κάδρο, οι διάφοροι αυλοκόλακες και της σημερινής τάξης, οι πορτιέρηδες των... ΙΕΚ Τάπερμαν (αθάνατη Μαλβίνα), μπαίνει δικαιωματικά από μόνος του.
Ο Τσοχατζόπουλος δεν ήταν προϊόν του ΠΑΣΟΚ έτσι γενικώς και αορίστως, αλλά προϊόν του «σημιτισμού», της επαχθέστερης πολιτικοκοινωνικής συγκυρίας και της πιο αναίσχυντης λαίλαπας της πιο σύγχρονης Ιστορίας μας, που ανάθρεψε ύαινες και βούλιαξε τη χώρα, με πρόσχημα τον «εκσυγχρονισμό» και τα «μεγάλα έργα».
Όσο και να θέλουν να βγάλουν τον «Κινέζο» από το κάδρο, οι διάφοροι αυλοκόλακες και της σημερινής τάξης, οι πορτιέρηδες των... ΙΕΚ Τάπερμαν (αθάνατη Μαλβίνα), μπαίνει δικαιωματικά από μόνος του.
28/8/2021
Θυμάμαι περί τα μέσα της δεκαετίας του ’80, ίσως 1986, μια συναυλία με Παύλο Σιδηρόπουλο, Λάκη με τα Ψηλά Ρεβέρ και κάτι άλλους, που τώρα τους έχω ξεχάσει.
Ο κόσμος είχε μαζευτεί για ν’ ακούσει τον Σιδηρόπουλο, ο οποίος όμως ήταν απογοητευτικός. Δεν μπορούσε να κρατηθεί στη σκηνή, ξέχναγε τα λόγια, σταμάταγε ξαφνικά, όταν τραγουδούσε, λέγοντας διάφορα κ.λπ.
Ο κόσμος παρά ταύτα δεν δυσανασχετούσε. Παρακολουθούσε εκείνη την ντεκαντάνς, που εξελισσόταν μπροστά στα μάτια του, και στα καταπονημένα αυτιά του, σαν αποβλακωμένος.
Εγώ είχα αρχίσει να τα παίρνω, και κάποιοι λίγοι ακόμη, ενώ από το βάθος της αίθουσας (γιατί ήταν κλειστός ο χώρος) είχαν ξεκινήσει και κάτι χλιαρές αποδοκιμασίες. Θυμάμαι, πάντως, πως ο Σιδηρό δεν έμεινε για πολλή ώρα στη σκηνή, καθώς αποσύρθηκε ή τον τράβηξαν τα μέλη του γκρουπ, καθώς η κατάσταση λεπτό με λεπτό γινόταν όλο και πιο ανεξέλεγκτη.
Έσπευσε, λοιπόν, ν’ ανεβεί στη σκηνή ο Λάκης με τα Ψηλά Ρεβέρ κι άρχισε να παίζει τον δίσκο του εκείνης της εποχής, που ήταν η «Πρόβα». Το πρώτο τραγούδι ήταν η «Γυριστρούλα», το θυμάμαι σαν τώρα. Μεγάλη επιτυχία τότε.
Πριν τελειώσει το τραγούδι είχαν πέσει πάνω στη σκηνή τουλάχιστον 2-3 δωδεκάδες κονσερβοκούτια μπύρας. Κάποια δε και μισογεμάτα...
Ο κόσμος που είχε μαζευτεί θεωρούσε τον Λάκη... λαπά, συμβιβασμένο, του συστήματος ξέρω ’γω... κάτι τέτοιο... και δεν ανεχόταν να του μαγαρίσει την... περιθωριακή φάση, για την οποία είχε έλθει.
Γυρίζω τότε σ’ έναν παραδίπλα, από ’κείνους που πετάγανε τα κουτιά, και του λέω μισοαστεία-μισοσοβαρά πως το κονσερβοκούτι έπρεπε να το φάει ο Σιδηρό, ο οποίος δεν σεβάστηκε τον κόσμο, που είχε πάει να τον δει, και όχι ο Λάκης, που παίζει ο άνθρωπος ροκεντρόλ από το ’60, όταν ο Σιδηρό κοιμότανε ακόμη με τα τσαρούχια.
Φυσικά, ο Λάκης τα πήρε στο κρανίο, μετά απ’ αυτό, είπε κάτι γαλλικά του τύπου... άιντε γ@μηθείτε, ρε μ@λάκες... κάτι τέτοια... και την κοπάνησε, παίζοντας μισό τραγούδι.
Μαζί, θυμάμαι, την είχαμε κοπανήσει κι εμείς, γιατί τα πνεύματα είχαν ανάψει και δεν θα γλιτώναμε το ξύλο από τους Σιδηροπουλικούς...
Και δυστυχώς δεν είχαμε προλάβει ν’ ακούσουμε κι αυτή την τραγουδάρα...
https://www.youtube.com/watch?v=YGQ-kNk-2AE
Θυμάμαι περί τα μέσα της δεκαετίας του ’80, ίσως 1986, μια συναυλία με Παύλο Σιδηρόπουλο, Λάκη με τα Ψηλά Ρεβέρ και κάτι άλλους, που τώρα τους έχω ξεχάσει.
Ο κόσμος είχε μαζευτεί για ν’ ακούσει τον Σιδηρόπουλο, ο οποίος όμως ήταν απογοητευτικός. Δεν μπορούσε να κρατηθεί στη σκηνή, ξέχναγε τα λόγια, σταμάταγε ξαφνικά, όταν τραγουδούσε, λέγοντας διάφορα κ.λπ.
Ο κόσμος παρά ταύτα δεν δυσανασχετούσε. Παρακολουθούσε εκείνη την ντεκαντάνς, που εξελισσόταν μπροστά στα μάτια του, και στα καταπονημένα αυτιά του, σαν αποβλακωμένος.
Εγώ είχα αρχίσει να τα παίρνω, και κάποιοι λίγοι ακόμη, ενώ από το βάθος της αίθουσας (γιατί ήταν κλειστός ο χώρος) είχαν ξεκινήσει και κάτι χλιαρές αποδοκιμασίες. Θυμάμαι, πάντως, πως ο Σιδηρό δεν έμεινε για πολλή ώρα στη σκηνή, καθώς αποσύρθηκε ή τον τράβηξαν τα μέλη του γκρουπ, καθώς η κατάσταση λεπτό με λεπτό γινόταν όλο και πιο ανεξέλεγκτη.
Έσπευσε, λοιπόν, ν’ ανεβεί στη σκηνή ο Λάκης με τα Ψηλά Ρεβέρ κι άρχισε να παίζει τον δίσκο του εκείνης της εποχής, που ήταν η «Πρόβα». Το πρώτο τραγούδι ήταν η «Γυριστρούλα», το θυμάμαι σαν τώρα. Μεγάλη επιτυχία τότε.
Πριν τελειώσει το τραγούδι είχαν πέσει πάνω στη σκηνή τουλάχιστον 2-3 δωδεκάδες κονσερβοκούτια μπύρας. Κάποια δε και μισογεμάτα...
Ο κόσμος που είχε μαζευτεί θεωρούσε τον Λάκη... λαπά, συμβιβασμένο, του συστήματος ξέρω ’γω... κάτι τέτοιο... και δεν ανεχόταν να του μαγαρίσει την... περιθωριακή φάση, για την οποία είχε έλθει.
Γυρίζω τότε σ’ έναν παραδίπλα, από ’κείνους που πετάγανε τα κουτιά, και του λέω μισοαστεία-μισοσοβαρά πως το κονσερβοκούτι έπρεπε να το φάει ο Σιδηρό, ο οποίος δεν σεβάστηκε τον κόσμο, που είχε πάει να τον δει, και όχι ο Λάκης, που παίζει ο άνθρωπος ροκεντρόλ από το ’60, όταν ο Σιδηρό κοιμότανε ακόμη με τα τσαρούχια.
Φυσικά, ο Λάκης τα πήρε στο κρανίο, μετά απ’ αυτό, είπε κάτι γαλλικά του τύπου... άιντε γ@μηθείτε, ρε μ@λάκες... κάτι τέτοια... και την κοπάνησε, παίζοντας μισό τραγούδι.
Μαζί, θυμάμαι, την είχαμε κοπανήσει κι εμείς, γιατί τα πνεύματα είχαν ανάψει και δεν θα γλιτώναμε το ξύλο από τους Σιδηροπουλικούς...
Και δυστυχώς δεν είχαμε προλάβει ν’ ακούσουμε κι αυτή την τραγουδάρα...
https://www.youtube.com/watch?v=YGQ-kNk-2AE
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Θυμάμαι περί τα μέσα της δεκαετίας του ’80<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήδιονυσιος ψυχουλας
Που το θυμήθηκες αυτό.... Ήτανε πίτα εθισμένος.. Οπως τις περισσότερες φορές
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γεια σου Σάκη μου.
διονυσιος ψυχουλας
Αυτό που είπες για τον Παύλο μου θυμίζει την συναυλία του Bob Dylan στο πανπελλονησιακο στάδιο.. Ο Γερμανός που βγήκε στην αρχή ήταν σαφώς καλύτερος από τον Dylan. Δεν είπε κανένα παλιό τραγούδι θέλοντας να προώθηση το καινούργιο του τότε.. CD..
Arsav Nokid
Μη βαν'ς τ' αηδόνια με τ'ς μπούφ'ς...
Xaris Symvoulidis
Ο Λάκης έχει συχνά λοιδορηθεί ως λαπάς και συμβιβασμένος, από όσους ονειρεύονται περιθωριάδες ή (αργότερα) αλτερνατιβάδες. Ποτέ δεν τη συμμερίστηκα αυτή την άποψη, ακόμα και όταν υπήρξαν δίσκοι που ίσως είναι και κάτω του μετρίου
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
την είχε δει κι εκείνος στην αρχή... underground με κάτι χαζές (για μένα) μελοποιήσεις Γκίνσμπεργκ και Μπουκόφσκι, αλλά μετά ισορρόπησε...
Kwstas Agas
Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας αυτές τις ιστορίες. Δυστυχώς εκείνα τα χρόνια το κοινό στην Ελλάδα - και δη το κοινό των ροκ συναυλιών - ήταν ακόμη ανώριμο. Η πρόταση στο ελληνικό τραγούδι του Λάκη Παπαδόπουλου (με τα ψηλά ρεβέρ) ήταν πάντα ανατρεπτική, απρόβλεπτη και πρωτότυπη, ο Λάκης Παπαδόπουλος ήταν πάντα "μια κατηγορία από μόνος του"! Όμως έκανε το ... λάθος να βγάλει τραγούδια που έγιναν επιτυχίες, να βγάλει δίσκους που πούλησαν κλπ κι έτσι ... να θεωρείται "παιδί του συστήματος"!! Βλέπετε, η Ελλάδα δεν είναι ... Αμερική όπου ο πλέον ανατρεπτικός και ρηξικέλευθος καλλιτέχνης, ο Frank Zappa, έκανε μεγάλες πωλήσεις και γέμισε συναυλιακούς χώρους, πλην όμως όλοι μα όλοι τον θεωρούν "ασυμβίβαστο και αντισυστημικό" καλλιτέχνη. Στην Ελλάδα για να θεωρηθεί τέτοιος ένας καλλιτέχνης πρέπει να είναι πάμφτωχος, οι δίσκοι του να πουλάνε ελάχιστα κλπ ... Πάντως από αυτήν την ανάρτηση στεναχωρέθηκα που διάβασα ότι ο Παύλος εμφανίσθηκε τόσο "πίτα" στη σκηνή ...
Miltiadis Kordas
Αγαπησα πολυ στα 80ς τις δουλειες του Λακη πχ με την Αρλετα, τις ακουγα συνεχεια αλλα ο Παυλος, που τον ειδα live πολλες φορες ηταν ανυπερβλητος οταν δεν ηταν κοκκαλο. Συχνα ηταν αλλα δεν υπαρχει αλλος performer στη χωρα οπως αυτος
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΜΕΙΝΕ...ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ.....ΚΡΑΥΓΗ ΤΟΥ ΛΑΚΗ....
Elias Raptis
Και συμβιβασμενος ήταν και είναι και η επιτομή της μετριότητας.....Ας είμαστε ειλικρινείς....
Nikitas Kakavas
Μετριοτητα που εδωσε ομως καμια 20αρια αριστουργηματα. Ας ειμαστε δικαιοι
https://www.youtube.com/watch?v=2tgik6srsWE
Λάκης Με Τα Ψηλά Ρεβέρ - Φάλτσα Μενεξεδιά (1982)
https://www.youtube.com/watch?v=TCPF99QCum8
Αρλέτα - Πλατεία Αμερικής - Official Audio Release
https://www.youtube.com/watch?v=_aCaNsokueM
Γιώτα Νέγκα - Τα ήσυχα βράδια (Το τραγούδι της ερήμου) (Στην υγειά μας) {21/1/2017}
https://www.youtube.com/watch?v=mUVCye-6Qrs
Κουρσάρος - Βασίλης Παπακωνσταντίνου
https://www.youtube.com/watch?v=8zF8NQ1R_20
Ο Λάκης Με Τα Ψηλά Ρεβέρ - Καφενείο Ερμιτάζ
https://www.youtube.com/watch?v=-omuFkf-yPo
ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΜΑΡΙΕΤΤΑ
https://www.youtube.com/watch?v=K0J3wuu1OQw
Αρλέτα - Έρχεται κρύο - Official Audio Release
https://www.youtube.com/watch?v=QDM5zvse5EE
Ισιδωρα Σιδερη - Και θα χαθώ
https://www.youtube.com/watch?v=zPL6F9sMtn0
Ο Λάκης Με Τα Ψηλά Ρεβέρ - Στη Λαικη Οδό Ασκληπιού
Marios Choumpouridis στον Elias Raptis
έχουμε φτάσει σε σημείο κάποιοι να αγιοποιούν τον λάκη και να τον θεωρούν την επιτομή του rock. Ας μην μιλήσουμε και για τον χαρακτήρα του όσοι τον γνώρισαν από κοντά, γλοιώδης
Nikos Petridis
Το σοφό ελληνεζικο κοινό που το 99 πέταγε κουτάκια μπύρας στους system of a down
Georgia Timotheadou
Κομμάτι που στιγμάτισε εφηβείες
Tilemachos Mousas
Από τα αγαπημένα μου Ελληνικά Τραγούδια! Όλος εκείνος ο δίσκος ήταν υπέροχος.
Γιώργος Μίχας
ΔιαγραφήLike στον Λάκη που είναι ωραίος τύπος και στον Παύλο ... όσο χάλια κι αν ήταν
Nikitas Kakavas στον Γιώργος Μίχας
Ωραίος ο Γιώργος!
Manos Monastiriotis
Το λάθος ξεκινά από το γεγονός ότι στην Ελλάδα συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Μια μεγάλη μερίδα του κοινού αλλά και κάποιων κριτικών της πλάκας τότε θεωρούσαν και προσπαθούσαν να περάσουν ως ροκ καλλιτέχνες όπως οι Κατσιμιχαίοι, ο Λάκης , ο Γιοκαρίνης , ο Μπουλάς, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου κ.τ.λ οι οποίοι φυσικά απλά κάποιες φορές έπαιζαν ηλεκτρικά τα τραγούδια τους (αν και ο Λάκης ήταν πιο κοντά στη ροκ από τους άλλους). Έτσι δημιουργήθηκε μια αντιπαλότητα, τη στιγμή μάλιστα που το ροκ που έπαιζαν μπάντες και καλλιτέχνες σόλο δεν ακουγόταν, ούτε υποστηριζόταν από τα ραδιόφωνα. Ούτε ο Παύλος παιζόταν , ήταν γνωστός μόνο στους "ψαγμένους" και πολιτικοποιημένους. Ο μύθος των "καταραμένων" είναι πολύ πιο ισχυρός όμως στο θυμικό του ανθρώπου. Κι ο Παύλος ήταν "καταραμένος" στα μάτια μας γιατί απλά ο ίδιος κατέστρεψε τον εαυτό του. Ο Λάκης είναι ένας σπουδαίος τραγουδοποιός και συνθέτης, άσχετα από το γεγονός ότι συνειδητά έχει βγάλει κι απίστευτες βλακείες, και με τον τρόπο του έχει επηρεάσει τα μουσικά πράγματα. Είναι σε άλλο σύμπαν όμως από τον Παύλο! Η αύρα του Παύλου και το εκτόπισμα που είχε σε έκανε να θέλεις να πιάσεις την κιθάρα και να βουτήξεις σε έναν παράνομο κι άγνωστο κόσμο κι ας χαθείς για πάντα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι πολλά λάθος από αυτά που λες, λανθασμένες εκτιμήσεις εννοώ. Τα περισσότερα δηλαδή. Για να μην πω σχεδόν όλα.
Manos Monastiriotis
Εκείνη την περίοδο μεγάλωσα και την έζησα από μέσα όπως και πολλούς ανθρώπους εκείνης της γενιάς. Το τι κατασκευάζει κάποιος στη φαντασία του δεν έχει σημασία. Ο χρόνος τα ξεβράζει όλα. Και για μας που τα ζήσαμε εν τη γενέσει τους τίποτε δεν ήταν λάθος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ό,τι ζούμε δεν είναι λάθος, το πώς σκεφτόμαστε πάνω σε αυτά που ζούμε εμπεριέχει το λάθος, για όλους μας λίγο-πολύ. Εγώ απλά διαφωνώ με αυτά που έγραψες παραπάνω και τα θεωρώ λάθος. Πρόκειται εν πολλοίς για τις "αμαρτίες" με τις οποίες μεγάλωσαν μια-δυο γενιές του ροκ στην Ελλάδα.
Manos Monastiriotis
Δεν υπάρχει λάθος στη σκέψη ενός ανθρώπου. Είναι απλά η σκέψη του την οποία δεν μπορεί να κρίνει ο άλλος, μόνο το υποκείμενο μπορεί να γνωρίζει τι αισθάνεται. Αυτό όμως είναι άσχετο, κι ας αφήσουμε τις αμπελοφιλοσοφίες! Που είναι το λάθος δεν μου λες( για σένα πάντα;) γιατί πέρα από αυτά που σκεφτόμαστε υπάρχουν και τα πραγματικά γεγονότα, αυτά λάθος δεν τα λες. Ούτε όσα ζήσαμε η γενιά μου κι εγώ ήταν από άλλο πλανήτη.,...ούτε νομίσαμε πως τα ζήσαμε, ούτε τα ερμηνεύσαμε λάθος αν αυτό εννοείς γιατί πολύ απλά ξέραμε τι ζούσαμε, το βλέπαμε μπροστά μας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Να μην είσαι προσβλητικός. Εγώ δεν αμπελοφιλοσοφώ. Εσύ λες διάφορα... Γι' αυτά τα θέματα έχω γράψει χιλιάδες φορές. Δεν θα κάνω τον κύκλο συνεχώς, επειδή κάποιοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν.
Manos Monastiriotis
το αμπελοφιλοσοφίες αναφερόταν στον εαυτό μου -να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις-σχετικά με το τι είναι λάθος και σωστό, όχι σε σένα. Δεν έχω παρακολουθήσει τι έχεις γράψει στο παρελθόν γι αυτό ρωτάω, αρπάζεσαι χωρίς λόγο. Αν εννοείς την ηρωοποίηση του Παύλου και κάποιων άλλων εκείνης της εποχής, τα προσωνύμια "πρίγκηπας της ροκ" κι άλλες τέτοιες αηδίες αυτά βγήκαν μετά από άσχετους των δισκογραφικών. Όσοι ζούσαμε την εποχή δεν θεωρούσαμε κανέναν "ήρωα" ούτε "καταραμένο" ούτε "πρίγκηπα" και τον Παύλο κράζαμε όταν χρειαζόταν. Μπορεί κάποιο από μας, η μειοψηφία, να πηγαίναμε και στο Αχ Μαρία! και στο Αν! αλλά ξέραμε τι βλέπαμε και τι ακούγαμε. Υπήρχε σαφής διαχωρισμός στα αυτιά μας!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΜεγάλε ξεφορτώσου με γιατί τώρα θα αρπαχτώ. Όταν γράφεις "Αυτό όμως είναι άσχετο, κι ας αφήσουμε τις αμπελοφιλοσοφίες!" χρησιμοποιώντας πρώτο πληθυντικό εγώ δεν θα μυρίσω τα νύχια μου ότι μιλάς για σένα. Και μην μου λες εμένα "να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις", γιατί εγώ μια χαρά καταλαβαίνω, απλά εσύ δεν ξέρεις να εκφράζεσαι σωστά. Λοιπόν η κουβέντα τελείωσε. Και μην αφήσεις άλλο σχόλιο, γιατί θα το σβήσω.
Vassilis Serafimakis
Κρίμα ειλικρινά που τον απέκλεισες διότι θα ήθελα πολύ να μάθω τι θεωρεί ο φίλος "πραγματικό ροκ". Εχω την έντονη εντύπωση, χωρίς να έχω ζήσει όλα όσα κατέθεσε ο φίλος, ότι τα περισσότερα που έχομε στο μυαλό μας και θυμόμαστε αποτελούνται από αυτά που θα θέλαμε να έχουν υπάρξει παρά από αυτά που έχουν πραγματικά υπάρξει.
Θέλω να πω ότι καλό θα ήταν να είχαμε στην Ελλάδα όλες τις αντιστοιχίες τού αγγλοαμερικάνικου ροκ (ή κι από ακόμα παραπέρα) αλλά, είτε μάς αρέσει, είτε όχι, αυτό που είχαμε ήταν αυτό που είχαμε! Εχω πεί ότι αριστερός δεν είμαι αλλά τής υλιστικής ιστορικής ανάλυσης είμαι και παραείμαι. Δεν αντέχω τις ιδεαλιστικές κατασκευές - δεν είναι απλώς ομφαλοσκοπικές αλλά, σε άλλα πεδία, είναι και επικίνδυνες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν απέκλεισα κανέναν. Εγώ δεν θέλω να συζητήσω. Μπορεί να συζητήσει μαζί σου, αν το επιθυμεί.
Manos Monastiriotis στον Vassilis Serafimakis
Δεν είμαι φίλε μου ιδεαλιστής , όχι πια, άλλωστε η ηλικία μου δεν μου το επιτρέπει, αλλά και τότε ρεαλιστής ήμουνα. Στο ροκ χωράνε πολλά πράγματα, είναι πέρα από τη δομή του είδους η αισθητική και η φιλοσοφία της ύπαρξης. Αλλά αυτά τα ανακαλύπτει ο καθένας μόνος του. Στην Ελλάδα τηρουμένων των αναλογιών πάντα, είχαμε εξαιρετικά σχήματα με αγγλόφωνο στίχο κι άλλα με ελληνόφωνο όπως είχαμε και κάποιους εξαιρετικούς καλλιτέχνες που όμως δεν ανήκαν, και δεν έβαζαν και οι ίδιοι τον εαυτό τους δίπλα σε σχήματα όπως η Γενιά του Χάους ή οι Nightstalker, αναφέρω ενδεικτικά κάποια ονόματα αφού και το κοινό, καλώς ή κακώς διάλεγε τι θα ακούσει και κάποια ονόματα τα θεωρούσε απλά ηλεκτρικό τραγούδι. Προσωπικά άκουγα κι ακούω διαφορετικά πράγματα και δεν με άγγιξαν ποτέ οι διαχωρισμοί. Καλώς ή κακώς όμως τότε οι Κατσιμιχαίοι, ο Γιοκαρίνης και οι υπόλοιποι δεν ήταν μέσα στον κόσμο του Αν. Οι Τρύπες το 88΄και κυρίως όταν πήγαν στην Virgin άλλαξαν το σκηνικό και κάπως τα ραδιόφωνα άρχισαν να παίζουν κι άλλα πράγματα-βοήθησαν και κάποιοι σταθμοί γι αυτό τότε- με αποτέλεσμα κάποια σχήματα-ελληνόφωνα κυρίως (Υπόγεια Ρεύματα-Ενδελέχεια-Διάφανα Κρίνα)-μετέπειτα να βρουν την απήχηση-σχετική πάντα- που τους άξιζε. Πριν από αυτά, δεκαετία του 80΄, όταν έσκασαν μύτη οι τραγουδοποιοί-το αγγλόφωνο κι ελληνόφωνο ροκ αλλά και πειραματικό τραγούδι ήταν υπόθεση λίγων. Κακώς για μένα γιατί έβγαιναν ωραίες δουλειές αλλά δεν πήγαιναν μπροστά. Μοιραία το τραγούδι με επιρροές από τη ροκ αλλά κι από το λαϊκό ή ακόμα και το μπελκάντο ακουγόταν πιο οικείο στα αυτιά των πολλών. Ο Λάκης λοιπόν για μένα ή ο Βασίλης έχουν μια ροκ αισθητική και είναι εξαιρετικοί σ' αυτό που κάνουν αλλά εκείνα τα χρόνια το κοινό του Αχ Μαρία και του Αν ήταν διαφορετικό-τι να κάνουμε, εγώ και κάτι άλλοι που δεν γουστάραμε διαχωρισμούς πηγαίναμε άνετα και στα δυο. Η εποχή κι ο κόσμος όμως του Παύλου, της Κατερίνας και του Νικόλα, με τα στραβά τους και τα ανάποδά τους ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό. Αυτά και δεν θα επανέλθω...
Vassilis Serafimakis
ευχ.
Chrysella Lagaria
ΔιαγραφήΌντως, πόσο ωραίο τραγούδι!
Nikos Markakis
8/10 για το σύνολο της μουσικής κατάθεσης του Λάκη! Πάνω από Παπακωνσταντίνου, Πορτοκάλογλου, Μαχαιρίτσα και λοιπούς 80’s
George Giannopoulos
Αυτο δεν ειναι ροκ ο ενας ο αλλος ειδικα για τον Παπακωνσταντινου δεν το καταλαβαινω .Μια χαρα ροκ κομματια εχει πει ο Μπιλλις και φωναρα ειναι και εχει ακομα εκτοπισμα και κοινο. Ουτε του Σιδηροπουλου οι δουλειες μετα το Φλου με τρελαινουν αν και η γενια μου τοτε εφαγε πολυ πριγκιπα στη μαπα λογω οτι εφυγε αρχες 90'ς. Οσο για το Λακη εχει γραψει μερικα πολυ ωραια ροκ τραγουδια και οχι μονο και ηταν και λιγο χαβαλες σε φασεις κατι που δεν με χαλαει καθολου.Πιο συχνα βαζω το Ιωαννα και Μαριετα ή τη μενεξεδια παρα καποιο του Παυλου στο μπαρ .Ο Λακης μου ειναι πολυ συμπαθης και ενα ταλεντο στη μελωδια το εχει . Ακομα και το Ουρλιαχτο που εκανε εμενα δεν με χαλαει καθολου .Η Αργυροπουλου ολα τα λεφτα .
George Avgeris
Εδώ πλάκωσαν στα κουτάκια τους Τομ Τομ κλάμπ, ο Λάκης θα γλυτωνε; Ήταν η-δυστυχως-αναποφευκτη φάση εξημέρωσης ενός πεινασμένου και προχωρημένου κοινού απέναντι σε αυτό που δεν του προσφέρονταν ως τότε. Η επανάληψη της προσφοράς το εξημερωσε
Reevka Andrious
αγαπώ Λάκη. και Παύλο, αλλά όχι στη decadence που περιγράφεις.
Τον Λάκη τον είχα δει στην Έκθεση Λαμίας αρχές καλοκαιριού του 1987 και ήταν εξαιρετικός και ο κόσμος τον αποθέωσε θυμάμαι.
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ >>Επειδή διαβάζω διάφορα φαιδρά σε φιλελέ σάιτ περί Άκη Τζοχατζόπουλου.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../otan-i-malbina-kai-o-basilis...
Όταν η Μαλβίνα και ο Βασίλης Ραφαηλίδης έγραφαν ιστορία στη δεκαετία του ’90 | LiFO
Anastassios Anastassiou
"Τα έργα της ισχυρής Ελλαδας" και επαλλοντο τα χεράκια του....
Μανώλης Γιούργος
Όχι του "Παπανδρε'ι'σμου"; Ρωταω εγώ τώρα...
Vassilis Serafimakis
ο Άκης ήταν η γνήσια, γνησιώτατη συνέχεια τού ελληνοπρεπούς περονισμού, δηλαδή τού προεδρικού Πασόκ, ενώ ο Σημίταρος ήταν ο "συνετός" "λογιστής", "η εγγύηση τής Ευρωπαϊκής πορείας" τής χώρας, ο "αντι-λαϊκιστής", και κυρίως ο "αδιάφθορος"! Καααλά.
Μανώλης Γιούργος
σωστά. Απλώς βλέπω πότε-ποτε να ξεχωρίζει η "σημιτική" περίοδος, σαν να μην προϋπήρχε καμία "σκιά" διαφθοράς στην πασοκικη διακυβέρνηση...
Vassilis Serafimakis
Αυτός που μάς έβαλε στην Ευρωζώνη θα έπρεπε κανονικά να δικαστεί γιά εσχάτη προδοσία. Αλλά τέλος πάντων.
Μανώλης Γιούργος
Η συνυπογραφη της συνθήκης του Μάαστριχτ ήταν η αρχή της καταστροφικής πορείας. Από τότε υπάρχει ο αντιδημοκρατικός και ανεξελεγκτος θεσμός της Κομισιόν κι όχι η Ευρωπαϊκή Ένωση...
Vassilis Serafimakis
η συμμετοχή στην ΕΖ εμπεριέχει το Μάαστριχτ. Με άλλα λόγια, αν δεν έχεις πορεία γιά άμεση ή έμμεση προσχώρηση στην ΕΖ δεν έχεις λόγο να υπογράψεις Μάαστριχτ.
Nikos Koutsogiannis
ο Άκης έλυνε και έδενε πριν από τον Σημίτη, δεν μπορεί να ισχύει αυτό που λες
Γιωργος Βουδουρης
..ναι , και μετά ξημερώθηκε .."κότα"!
Nikos Koutsogiannis
εννοούσα ότι δεν ισχύει πως ο Άκης είναι προϊόν του Σημίτη, όπως αναφέρεται ανωτέρω, όχι ότι ο Άκης ή ο Σημίτης ήταν "καλός"
Γιωργος Βουδουρης
...ήσαν και οι δυο στο πακ στη Γερμανία ο ..κινέζους μάλιστα ήταν βομβιστής-τρομοκράτης... Τόσο καλά!
Nikos Koutsogiannis
ναι, τα θυμάμαι
Pantelis Tsalouchidis
Όπως τα λες είναι. Ακριβώς.
George Giannopoulos
ΔιαγραφήΜα αφου μετα τον Ανδρεα επαιξε κοντρα Σημιτη και Τσοχατζοπουλου για την προεδρια του Πασοκ και κερδισε ο Σημιτης αν θυμαμαι καλα .Βαθυ Πασοκ ο Ακης απο τους πρωτους οπως και ο πολυ γατος Λαλιωτης .Μια ζωη Πεχοδε αλλα οταν ειδε οτι αρχιζει να σφιγγει το πραμμα μην τον ειδατε .Μεγαλο ταλεντο στην πολιτικη τελικα ποτε θα εξαφανιστεις.
Christos Demekas
Πιστεύω ότι η σχολή Σημίτη ήταν απλά η πιο σύγχρονη του Αντρέα...
Γιωργος Βουδουρης
..κατ΄ αρχήν: θεός σχωρέσ΄ τον! Αλλά ας θυμηθούμε την πρώτη πολιτική και όχι μόνο αθλιότητα που έντυσε με "θεσμικό" μανδύα ..το "αβγό" απ΄όπου γεννήθηκε το τέρας του κλεπτοκρατικού συστήματος simiti. Μιλάω για τον νόμο 2214/1994 (αντί-κειμενικά κριτήρια)..των Άκη -εθνικής οικονομίας- ..Αλέκου -οικονομικών- και Κουβελάκη δικαιοσύνης (τον τελευταίο αντικτέστησε στη αγυρτεία ο Γιαννόπουλος, του ..κωλόσπιτου ντε..).
Τα δικαστήρια έκριναν το νόμο στα "όρια της συνταγματικότητας" ..αλλά τον έκριναν ισχυρό στο "έδρανο" με απόρριψη -χωρίς συζήτηση- κάθε προσφυγής στο ΣτΕ. Η "κόμπρα" βγήκε από το καλάθι απειλητική για το σύνολο αλλά προστατευτική για παλιούς και νεότερους κλέφτες και αμαρτωλούς που έδρασαν στο φιάσκο του χρηματιστηρίου, λεηλατώντας τα αποθεματικά των Ταμείων και μέσω των τραπεζικών υπαλλήλων, νέους, γέρους και γριές που χαν κομπόδεμα κι΄αν δε είχαν τους δάνειζαν για να (επενδύσουν). Σειρά είχαν οι ολυμπιακές δαπάνες είκοσι πέντε δις, μας λεηλάτησαν και μας έστησαν προ της χρεοκοπίας η οποία μετά μακράς προπαρασκευής όχι μονον ενέσκηψε το '10 αλλά και μετά τον ζόφο των μνημονίων, οι "άφρονες" παραδώσαμε τη χώρα στις φιλελέρες, στην άκρατη χυδαιότητα και προκλητικότητα του καθεστώτος των ..κουλανθρώπων .."έν συνδημία"!. ..τυχαίο;;; ..καθόλου γιατί όπως επισημαίνει ο Michel Serres στο φιλοσοφικό του πόνημα "το παράσιτο" .."και για το τυχαίο, απαιτείται ..μακρά προπαρασκευή"..!!!
Stratis Armenakis
Τουλαχιστον...
Nikolas Fotakis
Συμφωνώ στην ανάγνωση για τον Σημίτη, αλλά ο Ακης προϋπήρχε. Εδώ μια ωραία αποτίμηση: https://www.facebook.com/100008613945528/posts/2726552357641869/?d=n
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Lee "Scratch" Perry...
ΑπάντησηΔιαγραφήThomas Dimopoulos
Μοναδικός
Θανάσης Κρεμασμένος
Μορφή!
Thanos Trianda
Μεγάλος!
Luke Vran
Cheers !
George Fanos
Εδώ παρέα με το Joe Strummer.. μεγάλη μορφή σε όλα...
Konstantinos Zachopoulos
Εμ, δεν θα πέθαινε;
Nicholas Hatziyiannis
Στη Φρεαττύδα μια δόση και στο Reading άλλη μία, είχαμε λιώσει στο γέλιο με το toasting του. Τι ιστορίες έλεγε Θε μου. Ευτυχώς είχα εκπαιδεύσει το αυτί μου σε Jamaican English slang. Μοναδικός
Katja Zeki
Τοτεμ
Christos Gialamas
Τι, δεν πέθανε, ο Σπάικ Λι; Εγώ μόνο ΣΚΑΙ εμπιστεύομαι
Στις εκπομπές του Κώστα Φέρρη στο ραδιόφωνο, (μεσημέρια, τέλη δεκαετίας του '80 να ήταν..., δεν είμαι σίγουρη, ούτε για τον σταθμό...), πάντως σίγουρα, έβαζε πολύ, μα πολύ Lee "Scratch" Perry, τότε μας εισήγαγε για τα καλά και βέβαια γουστάραμε τρελά...
Διαγραφή2. Τι φοβερή μορφή αυτός ο γοητευτικός 90χρονος τζαζίστας Peter Ind!
3. Το τραγούδι του Λάκη που διάλεξες, υπεραγαπημένο. (Τότε, και του Μπουκόφσκι δεν με χάλαγαν...).
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Toν «Φόβο» τον έχουμε δει 500 χιλιάδες φορές<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Nikokavouras
πορνοσκιαβε.....σκιαβος ειναι ο σκλαβος...αχαχαχα....ωραιος...
Panos Ramone
Τι μουσικές εχουν αυτες οι ταινίες?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Διάφορες
Panos Ramone
Απο Έλληνες συνθέτες?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και από αυτούς.
θωμας σταμκος
Μεχρι Λοΐζο.!
Chris Karamanidou
.....όλα αντίκες πιά...new age
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Σκοτώνονται στη δεξιά μητσοτακικοί με καραμανλικούς.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiannis Mellios
"λαϊκή δεξιά"... Το πιο σύντομο ανέκδοτο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάνεις λάθος. Υπάρχει. Έχω φίλους και γνωστούς που ανήκουν στη λαϊκή δεξιά, αληθινά λαϊκά άτομα, που σιχαίνονται τους μητσοτακικούς.
Giannis Mellios
Το λαϊκό εννοείται δεν το λέω από τη σκοπιά της προέλευσης των ψηφοφόρων της δεξιας (άλλωστε τα ποσοστά αυτά που παίρνει η ΝΔ τόσα χρόνια δεν είναι μόνο από αφεντικά κ εφοπλιστές ), αλλά από την σκοπιά του φιλολαϊκου κόμματος ... Αυτό είναι που κάνει τη φράση "λαϊκή δεξιά" οξυμωρη, είτε είχαν το πάνω χέρι οι μητσοτακηδες, είτε οι σαμαρικοι, είτε καραμανλικοι
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κοινωνικά, λαϊκή δεξιά είναι μόνον οι καραμανλικοί. Χοντρικά η ακροδεξιά είναι υπόκοσμος και οι φιλελέρες είναι αστοί και ψευτοαστοί.
Aris Kazakopoulos
«Λαϊκιστικη Δεξια» θα ελεγα. Τι το λαϊκο εχει ενας Πρωθυπουργος που παρηγαγε τερατωδη ελλειματα και οδηγησε τη χωρα στα μνημονια; Κρατικοδιαιτοι χριστιανοτσοπανηδες. Ο χειροτερος Πρωθυπουργος των τελευταιων δεκαετιων, μαζι με τον Σαμαρα. Χιλιες φορες Μητσοτακης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπα; Μητσοτακικός είσαι; Χαίρομαι για τη γνωριμία...
Βασίλης Βασιλειάδης
Φώντα έτσι είναι οι λαϊκοί δεξιοί, μπορεί να σιχαίνονται κάποιον, αλλά τον ψηφίζουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Συμβαίνουν αυτά στην δεξιά πολυκατοικία. Είναι γνωστό τοις πάσι. Δεν είναι οι μαοϊκοί και οι τροτσκιστές των κομματιδίων. Δεν είναι τόσο το ιδεολογικό ζήτημα στη δεξιά, όσο το πολιτισμικό.
Aris Kazakopoulos
Δεν ειπα αυτο, ειπα οτι μπροστα στον Καραμανλη ο Μητσοτακης ειναι πολυ καλυτερος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι καθόλου εύκολο για τον Μητσοτάκη να είναι καλύτερος από κάποιον σε οποιονδήποτε τομέα.
Βασίλης Βασιλειάδης
Φώντα καλά, από ιδεολογία σκίζουν!
Panagiotis Giannelis
...εε, όχι!!...ξσνασκεψου'το
Δημήτρης Θ. Νικολάου στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
και τους αριστερούς....
Vassilis Serafimakis στον Aris Kazakopoulos
όσο είχαμε εθνικό νόμισμα το γράφημα που αναρτήσατε δεν έχει από μόνο του καμμία απολύτως σημασία! Οφείλομε πάντοτε να το εξετάζομε μαζί με άλλα μεγέθη. Πχ εάν έχομε σημαντικό ύψος ανεργίας αυτό σημαίνει σχεδόν πάντα ότι ως κράτος δεν ξοδεύομε αρκετά ή/και ότι ξοδεύομε σε λάθος μεριά.
Από τη στιγμή που υιοθετήσαμε ένα ξένο νόμισμα δηλ από το 2000 και μετά, αυτό που δείχνει το γράφημα είναι απλά μέρος τού λογαριασμού τρεχουσών συναλλαγών δηλ τα πάρε/δώσε τού Ελληνικού κράτους σε συνάλλαγμα.
Κι εφόσον η χώρα μας, όπως κι όλη η "περιφέρεια" τής Ευρωζώνης, έχει αρνητικό ΛΤΣ μπαίνοντας στην ΕΖ, η πορεία προς την κρίση δημ.χρέους είναι μονόδρομος! Ελπίζω να μην νομίζει κανείς ότι ήταν τυχαίο το ότι ΟΛΕΣ οι χώρες τής ΕΖ που μπήκαν σε κρίση δημ.χρέους ήταν χώρες τής "περιφέρειας" δηλ με αρνητικό ΛΤΣ, δηλ Ελλάς, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, κτλ.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Σε άλλα νέα:
https://www.theguardian.com/.../us-college-admissions...
It's not just corruption. Entrance into elite US colleges is rigged in every way | Richard V Reeves
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, είναι γνωστά αυτά. Έχουν γραφτεί και στην Ελλάδα.
Christos Iossifidis
Βροντάκηδες και Φουρτουνάκηδες.
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Δεν τους έφθαναν οι φιλελέδες, οι ακροδεξιοί, οι ακροκεντρώοι,<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεοδουλος Παρασκευαιδης
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΕΚΥΨΕ Ο ΜΠΕΝΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΗΣ.....ΕΞΟΥΣΙΑΣ????!!!...ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΕ????!!!...ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ.....ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!!
Dimitris Mavrodis
Ερασιτέχναι...με αγορασμένα σούσι από το Κολωνάκι δεν κλείνονται τέτοια ντίλια. Η Μαρικά εκείνη τη μέρα ήταν στο πόδι από τις 5.
Koma Gaeshi
Είναι τόσο βλάκες... και τόσο επικίνδυνοι. Νομίζω ότι μόνο σε βασιλικές οικογένειες μπορεί κανείς να βρει πια τόση χαζομάρα και ανικανότητα.
Akis Sotiriou
Η πόρωση ειναι ασχημο πράμα.δεν σ αφηνει να δεις καθαρά.Κι η δημοκρατία θέλει ψυχή και γνώση.Κι οχι διχασμό,που τον εμπνέει η εξουσιολαγνεία.
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Τρώνε τα λυσσακά τους οι ακροκεντρώοι<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Τσουκαλάς
δυστυχώς για αυτούς του νεοΥΠΕΡδεξιους γενίτσαρους γνωριζόμαστε και εδώ είμαστε να θυμόμαστε
αθανασιος ιακωβακης
Τελικά συμβαίνουν και ατυχήματα...
Spyros Diastimikos
Η λαϊκή δεξια τα έχει στοιχειώσει όλα αυτά τα λιμοτάγαρα.
Spyros Zoupanos
Logicomix
Σχόλιο από το fb στο ποστ >>«Ως χειρουργοί είμεθα υποχρεωμένοι<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήProdromos Kapa
Και εμείς θα σας αποτελειώσουμε! Τραλαλά, τι όμορφα!