Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 470

27/10/2022
Ελέγξτε μέχρι και αν έκλεβε στη Monopoly, με πειραγμένες κάρτες, ζάρια κ.λπ., όταν ήταν παιδί. Πρέπει να είχε ξεσπιτώσει τους μισούς συμμαθητές του και τους άλλους μισούς να τους είχε στείλει στη φυλακή.

27/10/2022
Τους διαγράφουνε όχι όταν πέφτει κάτι, το παραμικρό, στην αντίληψή τους, αλλά όταν έχει φουσκώσει τελείως το ποτάμι, και δεν μπορούν πια να κάνουν αλλιώς. Κι έτσι θα τους δεις -υπάρχει άπειρο σχετικό υλικό, τι να πρωτοεξαφανίσεις;- να τρωγοπίνουν μαζί, να φωτογραφίζονται, να παρακολουθούν τις παραστάσεις τους, τα πάντα... Μετά, βέβαια, κάνουν πως δεν τους ξέρουν... Τέτοιοι φίλοι είναι... (γέλιο)

25/10/2022
Κανονικά θα έπρεπε να είχε λιποθυμήσει η κριτική επιτροπή τού Να η Ευκαιρία, όταν έσκασε μπροστά της η θεία φωνή του Θέμη. Θα έπρεπε να κουβαλάνε τη Ροζίτα και τον Κατσαρό με τα φορεία. Τι να κρίνεις; Χάνει κάθε νόημα η κριτική μπροστά στο θαύμα της φύσης.
Τον Πάριο, το 1980, θα πρέπει να τον έλουζε κρύος ιδρώτας. Ο Θέμης ήταν νεότερος, ομορφότερος κι είχε καλύτερη φωνή από εκείνον. Ο Θέμης ήταν ο νέος Πάριος, αλλά δεν υπέγραψε στη Mίνως, για να μπει σφήνα ανάμεσα στα τότε «θηρία» Πάριο και Πουλόπουλο και να τα δαγκώσει θανάσιμα (θα έπεσε... φερμπότεν), μα στην ψιλοδιαλυμένη Εμιάλ, που προσπαθούσε να την ξαναστήσει στα πόδια της, μόνος του σχεδόν, ο Γιώργος Πετσίλας.
Ο Θέμης άργησε μια δεκαετία. Αν είχε βγει στις αρχές του ’70, αντί για αρχές ’80, θα είχε γράψει μεγαλύτερη ιστορία από τον Πάριο και από τον Κόκοτα μαζί. Θα έλεγε τις καλύτερες τραγουδάρες, του Σπανού και άλλων, και θα τις απογείωνε. Αλλά στα έιτις γδάρθηκε σε ξέρα.
Η ελληνική αστική και ψευτοαστική τάξη, που θα μπορούσε να συντηρήσει το ελαφρό ερωτικό τραγούδι στα έιτις, έβλεπε την πλάτη των πρασινορουφιάνων, που σε χρόνο μηδέν είχαν καταφέρει να χώσουν όλο το ερωτικό τραγούδι του ’70 στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (μαζί με την επάρατο), βγάζοντας μπροστά τούς τζουράδες, τα ντέφια και τις... μπουζουκομάνες.
Ο Θέμης έχασε τον μπούσουλα. Ξώκειλε. Άλλαξε στρατόπεδο, για να επιβιώσει και από εν δυνάμει στρατηγός κατέληξε φαντάρος.... Δεν ξέρω τι έχασε εκείνος, αλλά εμείς χάσαμε πολλά. Δεν ξέρω τι κέρδισε εκείνος, αλλά εμείς μείναμε στον άσσο...
https://www.youtube.com/watch?v=AqDWg1UvnWc&t=553s

25/10/2022
Πες μου μια λεξ, αυτή τη μόνη λεξ...
(μας έχετε ζαλίσει με τα ντεμέκ κοινωνικά τραγούδια)
(το ’χε πει παλιά ο Γιαννάκης, πως οι Κνίτες κάτω από τον Οδηγητή κρύβανε τους δίσκους του – με τούτους εδώ τους καινούριους δεν ξέρω τι γίνεται...)
https://www.youtube.com/watch?v=ZIcdbDEF7-4

25/10/2022
>>Οι δύο χώρες (σ.σ. η Ουκρανία και η Ελλάδα) έχουν μεγάλους και επιθετικούς γείτονες στα ανατολικά τους. Γείτονες που υποστηρίζουν ότι τα εδάφη μας κακώς αποσπάστηκαν από αυτοκρατορίες του παρελθόντος, τη ρωσική, την οθωμανική. Για τους ανατολικούς γείτονες της Ελλάδας και της Ουκρανίας τα σύνορα δεν υφίστανται. Είναι τεχνητά. Αμφισβητούνται ευθέως. Τόσο η Ελλάδα όσο και η Ουκρανία δήθεν κατέχουμε «ξένα εδάφη». Την Κριμαία, το Ντονμπάς, τα νησιά του Αιγαίου. Στην καλύτερη περίπτωση, οι χώρες μας πρέπει να ασκούν μειωμένη κυριαρχία στα εδάφη, μέσω της αποστρατιωτικοποίησής τους. Οι χώρες μας, σύμφωνα με το αναθεωρητικό αφήγημα, καταπατούν τα δικαιώματα των «εθνικών» μειονοτήτων.<<
[O Δένδιας στην «Καθημερινή»]
Απίστευτα γελοίες, εντελώς απαράδεκτες και βασικά επικίνδυνες δηλώσεις του ΥΠΕΞ, ο οποίος παραλληλίζει την Ελλάδα με την Ουκρανία (νομίζοντας ότι με κάτι τέτοια θα μας λυπηθεί το ΝΑΤΟ) και τους Ρώσους της Κριμαίας και του Ντονμπάς, με τις ανύπαρκτες «εθνικές» μειονότητες στα νησιά του Αιγαίου.
Κάθε τι που λένε και κάνουν είναι, απλώς, για να μας μπλέξουν χειρότερα...

21/10/2022
Μεγάλο μέρος του καταλόγου της παλιάς Polydor τον έχει σήμερα η Cobalt, η οποία ζήλεψε κι αυτή κι είπε να επανεκδώσει ξανά τα άλμπουμ του ελληνικού ροκ, από τον παλιό κατάλογό της (Poll-ταγάρι, Socrates-πρώτο, Ακρίτας, Τουρνάς-Απέραντα Χωράφια, P.L.J Band). Άμα πουλήσουν αυτά μπορεί να βγάλει και τα υπόλοιπα των Socrates, το δεύτερο Poll, τα υπόλοιπα του Τουρνά, Blue Birds, πιθανώς να βγάλει και κανα Πάνο Σαββόπουλο...
Πόσες φορές έχουν βγει και ξαναβγεί αυτά τα πράματα, σε βινύλιο και CD, ούτε που θυμάμαι (κάποια έχουν βγει ακόμη και στο εξωτερικό, και όχι μόνο μια φορά).
Μου κάνει δε εντύπωση πως όλοι τρέχουν σαν τρελοί πίσω από το ελληνικό ροκ εκείνης της εποχής, που ήταν μετρημένα κουκιά, ενώ κανείς δεν ασχολείται με άλλα φοβερά άλμπουμ, που τα τρώει το σκοτάδι.
Δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί οι νέοι... 300 του Λεωνίδα, στους οποίους απευθύνονται, σήμερα, αυτοί οι δίσκοι. Γιατί εμείς οι παλιότεροι δεν είμαστε, αφού τα συγκεκριμένα άλμπουμ τα έχουμε αγοράσει και ξαναγοράσει ουκ ολίγες φορές τις τελευταίες δεκαετίες.
Υπάρχουν κάποιοι πιο νέοι, που ενδιαφέρονται, σήμερα, γι’ αυτές τις... παλιατζαρίες; Αμφιβάλλω. Οι νεότεροι δεν ξέρουν Χατζιδάκι-Θεοδωράκη, για τον Ακρίτα θα νοιαστούν... Άρα ποιοι; Δεν ξέρω...
Πάντως, για μένα πίσω από το ελληνικό ροκ κυριαρχεί μια κοντόφθαλμη λογική, που αγγίζει την γελοιότητα. Ξεκολλάτε ρε. Βγάλτε τίποτ’ άλλο. Γιατί εμείς αγοράζουμε δίσκους ακόμη. Δεν αγοράζουν ελληνικό ροκ οι 20χρονοι και οι 25χρονοι.
Βγάλτε ξανά το «Για μια σταγόνα αλάτι» του Πλέσσα, που είναι δισκάρα κι έχει να επανεκδοθεί από τα έιτις. Βγάλτε τους Διαλόγους του Λουκιανού, ξανά του Πλέσσα, βγάλτε το δίσκο της Μαίρης Δαλάκου, τον πρώτο δίσκο του Γιώργου Μαρίνου, κανα δίσκο του Δημήτρη Μηλιού (κάτι λένε κι αυτοί). Είναι τόσα πράματα, που δεν έχουν επανεκδοθεί... κολλήσατε με τους Socrates και με τους Poll. Έχει καταντήσει αηδία η κατάσταση...
Αν ήξερα πώς θα εξελίσσονταν τα πράγματα, σε σχέση με το ελληνικό ροκ, όταν έγραφα το «Ραντεβού στο Κύτταρο», στις αρχές της δεκαετίας του ’90, δεν θα είχα ασχοληθεί καθόλου. Θα προτιμούσα να έγραφα για το Νίκο Ξανθόπουλο και τη Ρίτα Σακελλαρίου (κι αυτοί στην Polydor ήσαν). Μα τω Θεώ δηλαδή.

20/10/2022
Διαβάζεις και ό,τι να ’ναι. Κυρίως ό,τι να ’ναι...
>>Νομίζω ότι δεν ήταν πάντα έτσι. Η βία πλέον προβάλλεται ως trend. Αν θέλεις σήμερα να δεις βίαιους εγκληματίες, δεν πηγαίνεις στη φυλακή. Πηγαίνεις στο Netflix. Εκεί λειτουργεί 24/7 ένα τσίρκο τεράτων. Serial killers, βιαστές, είναι όλοι στην πρώτη γραμμή, στους τίτλους που διακρίνονται για τη δημοφιλία τους. Βλέπεις την ιστορία του τέρατος και μετά, αν θέλεις και άλλο, μπορείς να ακούσεις και την αυθεντική κατάθεσή του. [Κώστας Γιαννακίδης, Πηγή: Protagon.gr]<<
Εμένα μου θύμισε αυτό...
>>Προ 32 ετών (σ.σ. δηλαδή το 1930) συνήντησα εις την Αιδηψόν λίαν γνωστόν μου έμπορον των Αθηνών, όστις συνωδεύετο υπό του δωδεκαετούς υιού του. Κάθε βράδυ μέχρι της 1ης ώρας μετά το μεσονύκτιον επήγαιναν, πατήρ και υιός, εις τον κινηματογράφον. Όταν δε εγώ συνέστησα εις τον πατέρα να μη ξαναπάρη μαζί του τον υιόν του, έλαβον την απάντησιν ότι κυρίως ο υιός απήτει την φοίτησιν εις τον κινηματογράφον, εις τον οποίον εύρισκε μεγίστην ηδονήν. Διηγήθην τον μύθον του Αισώπου περί της γαλής, ήτις υπό της ηδονής ωθούμενη έτριβε την γλώσσαν της επί λίμας, μέχρις ότου αύτη εκ της συνεχούς τριβής εχάθη εντελώς (σ.σ. η γλώσσα της γαλής, ουχί η λίμα). Προσέθηκα δε «τον έχασες τον υιόν σου εντελώς, αν συνεχίση ούτος την μετάβασιν εις τον κινηματογράφον». Ίνα δε κατανοήση πλήρως την βλάβην συνεβούλευσα αυτόν, μετά την επάνοδον εις το ξενοδοχείον εκ του κινηματογράφου, να παρακολουθήση τον ύπνον του υιού του. Την επομένην έντρομος μου διηγείτο ότι ο υιός του καθ’ όλην την νύκτα κατείχετο από σπασμούς του προσώπου, των χειρών και ποδών, περιεστρέφετο διαρκώς και εστέναζε<<
[Θέαμα και Νεότης, 25 Νοε. – 2 Δεκ. 1962]

13 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Διαβάζεις και ό,τι να ’ναι. Κυρίως ό,τι να ’ναι..."...

    Nikos Doukas
    Γελόκλαμα φατσούλα δε βρισκω να βαλω

    Vassos Georgas
    που βρίσκεις το κουράγιο και τα διαβάζεις όλα αυτά αναρωτιέμαι

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Για κείμενα του '62, για γεγονότα του '30, το βρίσκω μια χαρά, δυσκολεύομαι όμως είναι αλήθεια να τα διαβάζω, όλα αυτά, σε άρθρα του 2022.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μεγάλο μέρος του καταλόγου της παλιάς Polydor τον έχει σήμερα η Cobalt"...

    George Floudas
    Εγώ από Polydor θα ήθελα επανακυκλοφορίες στα 7” του Τζανετή. Γιατί τα δικά μου έχει διαλυθεί πια από τα παιξίματα.
    Για Poll κτλ Δε μου καίγεται καρφί!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0ebx3ipGXx3SFDWJyA98UyCVUZfkRtJcApQBAXzUcxcChcg5N8UTx8FdV4GmiCdtl&id=100014406333349

    George Floudas
    Μπράβο ρε Φώντα!

    George Ioakeimidis
    Ναι, αλλά αυτοί ήταν πρωτοπόροι. Σκέψου χούντα κλπ. Ο Ξανθοπουλος και η Σακελλαρίου ΔΕΝ ήταν! Συ λεγε ότι θες..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είναι γνωστό πως η χούντα τους χάιδευε όσους έπαιζαν ροκ τότε. Κάθε μέρα, όλη μέρα, στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο ήταν.

    George Ioakeimidis
    Πριτς! Δε τα λες καλά : Τους Νοστράδαμος τους χαντάκωσαν, απαγορευτηκαν και οι σιναυλιες, και η αναμετάδοση των τραγουδιών τους!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είσαι βαθιά νυχτωμένος φίλε μου. Να διαβάζεις τακτικά δισκορυχείον, για τα θέματα αυτά, τα οποία έχουμε αναλύσει επαρκώς. https://diskoryxeion.blogspot.com/2016/06/blog-post_3.html
    οι γιεγιέδες… αντιστέκονται στη χούντα διασκεδάζοντας (με) τον Λαδά!

    George Ioakeimidis
    Σιγά μην έπαιζε το ραδιόφωνο Socrates!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εδώ τους έδειχνε η τηλεόραση, με τα μαλλιά μέχρι τη μέση, το ραδιόφωνο θα κώλωνε; Σε παρακαλώ επειδή είσαι κομμάτι άσχετος μην με προκαλείς... βαριέμαι. Σου είπα ανέτρεξε στο δισκορυχείον, πάτα την ετικέτα "ροκ και αριστερά" και διάβασε όλα τα κείμενα με τη σειρά. Άμα γουστάρεις δηλαδή για να δεις τι παιζόταν.

    George Ioakeimidis
    Είχαν έρθει οι καραφρηκαδες Agitation Free από τη Γερμανία, και η κάμερα στο στούντιο έδειχνε γλάστρες...

    George Ioakeimidis
    Δεν πιστεύω τίποτα απαφτά που λες. Είσαι εκτός τόπου & χρόνου...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όλα έχουν το παρασκήνιό τους. Και όλα εξετάζονται σε σχέση με τις απόλυτες ημερομηνίες.
    Ωραία. Κοπάνα τη από εδώ. Γιατί έρχεσαι και μας διαβάζεις; Κάτσε στο σκοτάδι σου.
    Γλάστρες δείχνουνε κι εδώ... https://www.youtube.com/watch?v=mqVNVZZD3TQ&t=566s
    Socrates Drank The Conium 1973, Live στον Αγιο Κοσμα

    George Ioakeimidis
    Όταν μου μιλάς για Ξανθοπουλο και τέτοια, τότε κάτσε και συ στην Οδύσσεια ενός ξεριζωμενου και στη μιζέρια σου!
    Γλάστρα είσαι και φαίνεσαι! Δε μπαίζεσαι πιά...

    •Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Σε εκλαμβάνω για αγαθό και δεν σε παρεξηγώ.

    George Ioakeimidis
    Έτσι είμαστε εμείς : Καλοί καγαθοί! Αντε γειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tanas Atanasoff
      https://www.discogs.com/release/10496663-Ο-Γεράσιμος-Λαβράνος-Και-Η-Ορχήστρα-Του-Χορέψτε-Με-Το-Γ
      Ο Γεράσιμος Λαβράνος Και Η Ορχήστρα Του - Χορέψτε Με Το Γεράσιμο Λαβράνο Και Την Ορχήστρα Του

      Γιώργος Γιαννόπουλος
      300 -και λιγότεροι στην πραγματικότητα- αγοραστές βρίσκονται εύκολα. Το παράξενο είναι που ένας τόσο περιορισμένος κύκλος εργασιών και με μικρό φαντάζομαι ποσοστό κέρδους, είναι ελκυστικός. Βλέπω βέβαια υψηλές τιμές (που είναι δίκοπο μαχαίρι), αλλά και πάλι ...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      300 βρίσκονται από εμάς, από τους 20-30 δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Οι δικές μας ηλικίες θα τους (ξανα)πάρουν βασικά.

      Γιώργος Αδαμόπουλος
      Εγώ δεν θέλω καν να τα αγοράσω. Μια περιέργεια έχω για τα Απέραντα Χωράφια από τις συνεντεύξεις του Τουρνά και ελπίζω μπας και βρουν το δρόμο τους στις πλατφόρμες να τα ακούσω μια φορά.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άκουσέ το από το youTube, ποιες πλατφόρμες; Κι αν σου αρέσει, κι αγοράζεις δίσκους, το αγοράζεις.

      Tanas Atanasoff
      OK αυτό το πολύ ωραίο άλμπουμ, έχει μερικές κόπιες σε καλή τιμούλα το discogs, αλλα δεν βλέπω επανεκδόσεις..
      https://www.discogs.com/release/5917102-Χρήστος-Γκάρτζος-Λάκης-Τεάζης-Αντώνης-Καλογιάννης-Κάτ
      Χρήστος Γκάρτζος, Λάκης Τεάζης, Αντώνης Καλογιάννης - Κάτι Φταίει...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Και οι Περιπολίες του Γκάρτζου στη Λύρα έχουν μερικά πολύ ωραία τραγούδια. Από το συγκροτήματα είχε ξεκινήσει και ο Γκάρτζος. Σε κάποιο έπαιζε πλήκτρα - δεν θυμάμαι τώρα...

      Tanas Atanasoff
      Ναι, ξεχώρισα 4-5, μεταξύ αυτών το Φολκσβάγκεν, το "πάλι σε θυμηθήκαμε" και το --> https://www.youtube.com/watch?v=xgZUik0g0O8
      Χρήστος Γκάρτζος - Θα Γυρνάς Στη Βροχή | Official Audio Release

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αυτή είναι η τραγουδάρα από τον δίσκο... https://www.youtube.com/watch?v=WlZ4O8FQ7IY
      Χρήστος Γκάρτζος - Αθήνα - Λάρισα | Official Audio Release

      Panagiotis Manopoulos
      Πιστεύω πως το βασικό κριτήριο είναι η σπανιότητα και συνεπώς η υψηλή τιμή στο Discogs. Δεν θα επανακυκλοφορήσουν βινύλια που βρίσκονται φτηνά σε άριστη κατάσταση αλλά αυτά που οι προηγούμενες εκδόσεις τους είναι σπάνιες και κατά συνέπεια υπερτιμημένες. Με αυτή τη λογική θα έρθει και η επανέκδοση του Σαββόπουλου (Πάνου). Αυτό το συμπεραίνω από τις έως τώρα κυκλοφορίες. Business as usual.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ούτε αυτό ισχύει. Ο δίσκος της Μαίρης Δαλάκου, σε μέτριες καταστάσεις πουλιέται πάνω από 200 ευρώ και δεν έχει επανεκδοθεί ποτέ.

      Panagiotis Manopoulos
      έχουν άλλα προτεραιότητα περισσότερο εμπορικά. Πάντως και εγώ να τύπωνα, γιατί να βγάλω ένα δίσκο που στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι φτηνός; Όπως και να έχει το δυσάρεστο είναι η κακή ποιότητα της πλειονότητας των επανεκδόσεων και οι εξωφρενικές τιμές στις αξιοπρεπείς επανεκδόσεις. Λογικό αφού σκοπός δεν είναι η ακρόαση αλλά η συλλεκτική διάθεση ή το trend. Και το trend και οι συλλογές πληρώνονται. Η ακρόαση πάλι στις μέρες μας είναι αρκετά ευκολότερη υπόθεση απ το να μετράς αζιμούθιο και βάρος ανάγνωσης

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ακόμη και φτηνό να είναι το ορίτζιναλ, αν η επανέκδοση ήταν σε σωστή τιμή θα ήταν προτιμητέα. Σπάνια να βρεις ορίτζιναλ από το '73 π.χ., που να είναι άπαιχτο. Το καινούριο όταν είναι σε καλή τιμή (κι έχει προσεχθεί σαν έκδοση) έχει άλλη χάρη.
      Εν τω μεταξύ όταν στο discogs λένε ΜΙΝΤ, στην πράξη είναι από ΕΧ και κάτω. MINT σημαίνει παιγμένο μέχρι 3 φορές. Ποιος μπορεί να το βεβαιώσει αυτό; Της πλάκας ΜΙΝΤ. Μία άπαιχτη σωστή επανέκδοση, σε καλή τιμή, για μένα είναι προτιμότερη από τα ψευτομίντ.

      Δημοσθένης Ταχταλίδης
      Μηλιός... (από δισκάκι 1974, στίχοι Βαρβάρα Τσιμπούλη) https://www.youtube.com/watch?v=RO9jdK49UaE
      Πήρα τον ήλιο αγκαλιά - Νέλλη Γκίνη

      Γιώργος Φρατζεσκάκης
      το έχω

      Μαίρη Δαλάκου
      !!

      Παναγιώτης Μπικάκης
      Τα πήρα κι εγώ, δεν τα είχα και σχεδόν δεν τα έχω ακούσει, ολόκληρα ποτέ. Ισχύουν όλα όσα γράφτηκαν παραπάνω και μακάρι να πέφτουν συχνά στην αντίληψή μας περισσότεροι δίσκοι αξιόλογοι ώστε να τους ακούμε ή και να τους αγοράζουμε όποτε είναι εφικτό. Νομίζω ότι στοχεύουν στους 40-50 που πρόλαβαν να αγοράσουν κάποιους δίσκους αλλά στράφηκαν στα CD.

      Hermis Kefalas
      Οι δίσκοι του Πάνου Σαββόπουλου έχουν επανεκδοθεί έτσι
      κ αλλιώς. Οι δισκογραφικές λειτουργούν με βάση το κέρδος. Πιθανολογω πως η επανέκδοση είναι πιο φτηνή πλέον από ότι πριν 10 χρόνια, πόσο μάλλον τη δεκαετία του 80. Αν κρίνω από τα βιβλία επανεκδόσεις γίνονται ακόμα και 500 τίτλους που παλιά για να μπει μπρος το πιεστηριο ήθελε 3000+ τιραζ

      Kwstas Agas
      η ταπεινή μου άποψη : η επανέκδοση των δίσκων Poll και Ακρίτας, ακόμη και Socrates, έχει να κάνει με τη συνήθη ... βρυκολακίστικη τακτική των δισκογραφικών εταιριών!! Το ενδιαφέρον για κάποιον καλλιτέχνη "φουντώνει" κάπως τη στιγμή που αυτός φεύγει απ' τη ζωή, η στιγμή του θανάτου του είναι αυτή που ένα σωρό κόσμος ψάχνει : "με ποιους έπαιξε, τι δίσκους έβγαλε, ποια η πορεία του" κλπ! Έτσι ... είναι ακόμη πρόσφατος ο θάνατος και του Λογαρίδη και του Ρόμπερτ Ουίλιαμς, αλλά και του Αντύπα, έτσι σίγουρα κάποιοι - διόλου ευκαταφρόνητος αριθμός - θα έψαξαν "σε ποια σχήματα έπαιξαν" [κάποιοι ίσως να μην είχαν ακούσει μέχρι τη στιγμή του θανάτου του Λογαρίδη το όνομα "Ακρίτας"] .... Κι από αυτούς ... σίγουρα κάποιοι - διόλου ευκαταφρόνητος αριθμός - θα αγοράσουν το επανεκδοθέν βινύλιο των Ακρίτας ... Δυστυχώς στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας το "ο θάνατος του καλλιτέχνη είναι αφορμή για πωλήσεις και κέρδος για τις δισκογραφικές" είναι το πλέον συνηθισμένο ....

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν νομίζω πως συντρέχουν τέτοιοι λόγοι εδώ, γιατί θα βγάζανε άμα ήταν προσωπικά του Λογαρίδη και του Ουίλιαμς. Ο δε Αντύπας δεν παίζει σε αυτά τα παλιά των Socrates. Ο λόγος είναι η πεπατημένη. Πουλάνε κάτι αυτά, διαχρονικά, υπάρχει μύθος που συντηρείται (φταίμε κι εμείς που γράφουμε) και δεν τους ενδιαφέρει να προτείνουν κάτι άλλο. Ρε εδώ δεν επανεκδίδουν Άγιο Φεβρουάριο και Συνοικισμό Α, που είναι και επετειακά (100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή). Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν.

      Γιάννης Παναγιωτάκης
      Έχοντας περάσει από το πόστο της ευθύνης διαχείρισης του καταλόγου της συγκεκριμένης εταιρείας για κάποιο διάστημα, στην προηγούμενη μορφή της, εχω να πω ότι οι επιθυμίες των μουσικόφιλων ή όσων το ψάχνουν το πράγμα , συχνά δε συμβαδίζουν με τις πωλήσεις. Επειδή αναφέρθηκε ο Ξανθόπουλος, παρακολούθησα 2 νέες (τότε) εκδόσεις με τραγούδια του, ένα διπλό cd και ένα τετραπλό box set που ήταν και οι δύο πολύ περιεκτικότερες σε σχέση με ο,τιδήποτε του Ξανθόπουλου είχε κυκλοφορήσει ως τότε. Οι πωλήσεις ήταν αποκαρδιωτικές, δυστυχώς.
      Επιπλέον, ολοένα και λιγότεροι "δισκάδες" δουλεύουν πια στις εταιρείες, όσες έχουν απομείνει, οπότε το να περιμένει κανείς πρωτοτυπία στις εκδόσεις καταλόγου, είναι ματαιοπονία, νομίζω.

      Διαγραφή
    3. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν 100 ψιλοάσχετοι που μπορεί να γράφουνε για Σόκρατες, Πολ κ.λπ. και ούτε ένας για να γράψει κάτι για τον Ξανθόπουλο. Γίνανε όλοι εξπέρ στον Τουρνά και κανείς δεν μπορεί να γράψει κάτι για την Σακελλαρίου. Τι να σου κάνει και ο κόσμος; Αν οι εκδόσεις δεν στηριχθούν από τα μίντια, με κείμενα κ.λπ. δεν γίνεται τίποτα. Χρειάζεται και λίγο... πλύση εγκεφάλου. Το ροκ αυτό κάνει δεκαετίες τώρα.

      Γιάννης Παναγιωτάκης
      , αληθές και νομίζω πως αυτός είναι και ένας λόγος που πολλοί από όσους ακούνε λαϊκά, δεν κυνηγάνε ιδιαίτερα τον "βαθύ" κατάλογο που υπάρχει απροσμέτρητος .

      Nickos Ventouras
      και να γράφανε, το είδος δεν περνάει στους χίπστερ βινυλιάδες... ο Ξανθόπουλος δηλαδή. Και η Σακελλαρίου με το ζόρι, και αν είναι να αγοραστεί «ειρωνικά». Ενώ Poll, Λογαρίδης, ακόμα και Π. Σαββόπουλος κουτσά στραβά σπρώχνονται...

      Σταύρος Καρτσωνάκης
      γραφειοκρατία Λεττονός-Βίρβος (συνειρμός στους δίσκους που ανέφερες τους πραγματικά αδικημένους και πολύ ενδιαφέροντες με ζουμί)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ναι, και άλλα διάφορα. Εδώ έγραψα για κάποια της Phonogram (Polydor κ.λπ.).

      Πετρος Μιχελιουδης
      εγω τις λεω εκδοσεις''δωρου'' να της κανεις δωρο στα ανηψακια σου που δεν εχουν πικαπ χοχοχο

      Dimitris Patokos
      Προσυπογράφω! Πόσο δίκιο έχεις!!! Ωστόσο οφείλω να πω ότι το Ραντεβού στο Κύτταρο υπήρξε φάρος για πολλούς από εμάς την εποχή εκείνη!!!

      Ioannis Degdekis
      Αν κυκλοφόρησε το απέραντα χωράφια ξανά σε βινύλιο είναι εξαιρετικο νέο και... Τρέχω να το πάρω

      Θεοδουλος Παρασκευαιδης
      https://youtu.be/I4006_nywWg
      Δημήτρης Μηλιός - 1970 - Εξομολόγηση - Λήδα - Φίλιππος Νικολάου - Όλος ο δίσκος
      ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ.....ΟΥΜΠΑΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΔΩΣΟΥΝ???......ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΩΩΩ....ΕΙΝΑΙ ΣΤΗN ΕΤΙΚΕΤΑ ΤΗΣ PHILIPS ΦΥΣΙΚΑ....

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Οι δύο χώρες (σ.σ. η Ουκρανία και η Ελλάδα) έχουν μεγάλους και επιθετικούς γείτονες στα ανατολικά τους"...

    Nikos Barpakis
    Διαβασα καχυποπτα μεχρι που καταλαβα ποιος είναι ο δηλών.
    Σίγουρα δεν είναι μόνο ατυχές αλλα πολυ επικίνδυνο. Μιλαμε με όρους #metoo για εθνικη κυριαρχία..

    Vassilis Serafimakis
    Ψάχνομε -και πολύ σωστά κάνουμε- γιά συμμαχίες, ερείσματα, και προστασία. Δεν έχουμε τις δυνάμεις να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς την Τουρκία σε πολεμική σύγκρουση, όπως άλλωστε ποτέ δεν το καταφέραμε χωρίς συμμάχους.
    Στα πλαίσια αυτά θα ειπωθούν πάμπολλα ενοχλητικά γιά τ'αυτιά μας όπως αυτή εδώ η παράταιρη παπαριά τού ΥπΕξ. Ενοχλητικά αλλά αναγκαία. (Δεν υπάρχει καμμία άλλη πειστική, εναλλακτική στάση.)
    Αλλωστε η κατάσταση έχει καταστεί ακόμα χειρότερη από το ότι καταντήσαμε χρεωκοπημένη και αποτυχημένη χώρα ("failed state") μέσω τής καταστροφικής οικονομικής πολιτικής από το 2009και μετά.

    Hermis Kefalas
    Μας προετοιμάζουν για αυτό που θα έρθει για το δεχτούμε με λιγότερες αντιδρασεις.

    Γιωργάκης Τσάι
    Αναγνωρίζουν σαν νόμιμη κυβέρνηση στη Λιβύη, αυτήν από τις δύο που έχει κάνει μνημόνιο συνεργασίας με την Τουρκία και δεν αναγνωρίζει τα ελληνικά θαλάσσια ύδατα βόρεια της χώρας. Και ταυτίζεται με το καθεστώς της Ουκρανίας, που έχει απαγορεύσει τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, που δεν τη δέχεται σαν γλώσσα της Ουκρανίας, όταν οι Έλληνες της Ουκρανίας -ή της Νοβορωσίας- είναι στη συντριπτική πλειοψηφία τους με τους Ρώσους.

    Aris Asimakopoulos
    Ιστορική ειρωνεία μας έκανε να επιλέξουμε αυτό τον θίασο τις δύσκολες αυτές ώρες. Ελπίζω να μην έχει και ιστορικές συνέπειες η ελαφρότητά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πες μου μια λεξ, αυτή τη μόνη λεξ..."...

    Andreas Panagopoulos
    Καίτη Γαρμπή !

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έβραζε το κύμα της Γαρμπή / ήμαστε σκυφτοί κ' οι δυο στο χάρτη...

    Vasilis Bouzouris
    Ακης Πανου για την Γαμπη .... Αγαρμπη 1992.
    Υ.Γ.Απαγορευσε την πειρατικη κυκλοφορια του Live Μητροπανος , Αγαρμπη , Μεζινης , που ετσι κι αλοιως δεν ειχε την αδεια του Α.Π.

    Mihalis Kaloudis
    Γιατί ντεμέκ;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Άσφαιρα

    Kwstas Agas
    κι ας λέει το λατινικό ρητό dura ΛΕΞ sed ΛΕΞ ....

    Ioannis A. Vlachos
    μπαρμπαδισμός.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Παλιμπαιδισμός (για να απαντήσω στο στυλ σου) Κατά τα λοιπά κάνε μια βόλτα και γύρνα πάλι... Επιχειρήματα της πλάκας είναι αυτά. Τα λένε πολλοί. Θα ανέχεστε όλοι την κριτική. Οι πάντες. Αλλά και να μην την ανέχεστε, εμείς θα κρίνουμε. Δεν θα πάρουμε την άδεια από κανέναν γι' αυτό.

    Ioannis A. Vlachos
    το "μπαρμπαδισμός" δεν είναι επιχείρημα, είναι διαπίστωση. Ούτως ή άλλως με κάποιον αλάνθαστο δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογήσεις. Δεν κρίνεις μόνο, κρίνεσαι κιόλας, και κανένας δεν απαίτησε να λάβεις άδεια, αυτά είναι αποκυήματα ευθιξίας.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν υπάρχει καμία ευθιξία. Χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα της πλάκας το ότι είμαστε μεγάλοι και ότι δεν καταλαβαίνουμε τους νέους. Μόνο εμείς τους καταλαβαίνουμε εν τω μεταξύ. Οι ίδιοι δεν μπορούν να καταλάβουν τους εαυτούς τους, γιατί απλά δρουν χωρίς να πολυσκέφτονται. Έτσι συμβαίνει πάντα. Η μόνη διαφορά σχετίζεται με την αισθητική. Έχουνε καταπιεί απείρως περισσότερη σαβούρα, απ' όση είχαμε καταπιεί εμείς στην ηλικία τους. Αυτό και μόνο. Κατά τα λοιπά τα κοινωνικά προβλήματα είναι εντονότερα τώρα από τότε.

    Ioannis A. Vlachos
    ο μπαρμπαδισμός δεν είναι ζητά ηλικίας, είναι ζήτημα νοοτροπίας. Και πιο μεγάλος μπαρμπαδισμός από το "έτσι συμβαίνει ΠΑΝΤΑ" δεν υπάρχει.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν καταλαβαίνεις τι γράφω και τι εννοώ "με το έτσι συμβαίνει πάντα". Και γι' αυτό περιττεύει η συνέχιση της συζήτησης. Και σε τελευταία ανάλυση προτιμώ να μου τα χώσει ένας 20χρονος παρά εσύ.

    Ioannis A. Vlachos
    πάντως από κάποιον που -δικαίως- αξιώνει την ελευθερία του να κρίνει όποιον και όποτε θέλει και μάλιστα υπό την ανοχή του κρινόμενου, είναι κάπως αντιφατική μια τέτοια προτίμηση. Και η εμπειρία της ηλικίας δεν οδηγεί νομοτελειακά σε απολυτότητες, όσο βολικές και να είναι αυτές. Λες ότι οι νέοι δεν μπορούν να καταλάβουν τους εαυτούς τους γιατί απλά δρουν χωρίς να πολυσκέφτονται λες και υπάρχει μια αυστηρή μηχανιστική σχέση αιτίου - αιτιατού. Ε λοιπόν δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι το πράγμα, εκτός αν είσαι έτοιμος να δεχτείς ότι οι μεγάλοι, κατασταλαγμένοι στην ασφάλεια του δικού τους echo chamber, αναπαραγάγουν μούχλα, παρελθοντολαγνεία, και ξερολισμό.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αυτά τα λες εσύ (για τους μεγάλους) δεν τα λέω εγώ. Εγώ λέω μόνον αυτά που γράφω. Το τι συμπεραίνει ο καθένας εν τω μεταξύ μου είναι αδιάφορο. Επίσης να σου πω ότι το να υπερασπίζεις τους νέους για θέματα αισθητικής μονάχα προς μια κατεύθυνση, λες και όλοι οι νέοι ακούνε χιπχόπ π.χ. και τίποτ' άλλο, δείχνει ασχετοσύνη - και εκτός ορίων φτηνό παλιμπαιδισμό (υπάρχει και ο γεροξούρας-παλίμπαις, που θέλει να το παίζει εκφραστής της νεολαίας). Για να μην πω τίποτα χειρότερο - γιατί δεν σε ξέρω. Εκμαυλιστή της νεολαίας στυλ... κωστοπουλικού ξέβλαχου, ας πούμε (δεν εννοώ πως είσαι, να καταλαβαινόμαστε, είναι άλλοι πολλοί όμως).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ioannis A. Vlachos
      εννοείται ότι εγώ τα λέω, τα αντιπαραθέτω ως σχήμα στξη δική σου απολυτότητα πασπαλισμένη με αίσθηση απόλυτης αυθεντίας. Επίσης, το να διαφωνώ για μια δική σου συγκεκριμένη άποψη ουδόλως συνεπάγεται υπεράσπιση των νέων "μονάχα προς μια κατεύθυνση", αλλά ευθεία αμφισβήτηση της δικής σου αντίληψης. Από λογικές "αν δε συμφωνείς μαζί μου συμφωνείς με τους (κακούς) άλλους και παρεμπιπτόντως είσαι άσχετος" έχουμε γκώσει. Άλλωστε, για να εκφράσεις κάτι πρέπει να το καταλάβεις, και εγώ δεν διεκδικώ δάφνες κατανόησης των νέων όπως εσύ, και μάλιστα με άλλη μια απολυτότητα (ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ τους καταλαβαίνουμε).

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν υπάρχει καμία απολυτότητα. Καταλαβαίνεις ό,τι να'ναι. Το ποστ έχει και δόση χιούμορ, που κάποιοι την κατάλαβαν και έβαλαν γέλιο. Απλά εσύ είσαι καρφωμέμος και θες να μου την βγεις. Έτσι επειδή σου κάπνισε. Επειδή με βλέπεις σαν κυτίο παραπόνων. Τέλος πάντων τέρμα η κουβέντα, γιατί βαρέθηκα. Έχουμε κι άλλα πράγματα να κάνουμε. Μένουμε σε αυτά, που έχει καταλάβει ο καθένας. Δεν χρειάζονται άλλες επεξηγήσεις.

      Kwstas Agas
      μιας και περνάω πολλές μέρες στο Πόρτο Ράφτη, να τι έχω δει στην παραλία του Αγίου Σπυρίδωνα με τα ίδια μου τα μάτια : Οι νεαροί με τα θορυβώδη - πειραγμένα αυτοκίνητα τη στιγμή που κάνουν τα "παντηλίκια" τους δίπλα στην παραλία έχουν στα ηχεία των αυτοκινήτων στη διαπασών ραπ, χιπ χοπ, τραπ κλπ κλπ!! Όμως όταν βγαίνουν από τα αυτοκίνητα και πηγαίνουν λίγο παραπάνω από την παραλία Άγιου Σπυρίδωνα 'εξω από ένα περίπτερο, όπου μαζεύεται η κοριτσοπαρέα με τις συνομήλικές τους, τότε ... για πότε αλλάζουν προκειμένου να τις φλερτάρουν ... Τους βλέπω μαζί με τα κορίτσια να τραγουδάνε ένα άσμα που λέει "αστεράακι μου" που λέει κάποια Γιούσεφ [είχα δεν είχα έμαθα κι εγώ την ύπαρξη του ... ] !! Εμ, για χάρη του φλερτ κάνουνε ... υποχωρήσεις και αφήνουν κατά μέρος τον Λεξ ... Όλα αυτά σκηνές που έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια τη στιγμή που το βράδυ πηγαίνω στο περίπτερο στο Πόρτο Ραφτη να αγοράσω είδη ....
      Anastasia Giousef - #Asterakimou - Official Music Video - Produced by Haperis

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τον τρώει τον Σπανό και τον Πυθαγόρα...
      Το χουμε και με Θέμη από το Να η Ευκαιρία... https://www.youtube.com/watch?v=f7vl5pqIuis
      ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΘΕΜΗΣ - ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ video

      Patritsopoulos Nikos
      10αρι

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το λέει καλύτερα από τον Πάριο για μένα. Το 1980 ο Θέμης είχε καλύτερη φωνή από τον Πάριο.

      Patritsopoulos Nikos
      πιο φρεσκια

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν του είχε φθείρει τη φωνή η νύχτα και ήταν και νεότερος. Η νύχτα κατέστρεψε φωνές.

      Kwstas Agas
      "οι Κνίτες κάτω από τον Οδηγητή κρύβανε τους δίσκους του" = ναι , έτσι έχει πει ο Πάριος, διότι όταν θα ερχόταν η στιγμή να φλερτάρουν ένα συνομήλικο κορίτσι τους, στο πικάπ ή στο κασετόφωνο το "Θα με θυμηθείς" θα παίζει, όχι το ... "εμπρός σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους" ....

      Διαγραφή
    2. Nikos Zozos
      Εγώ πάντως κνιτης ήμουν και τον Πάριο δεν μπορούσα να τον ακούσω ούτε με σφαίρες. Τον Τόλη όμως τον έλιωνα

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ δεν ήμουν Κνίτης, αλλά τους άκουγα και τους δύο. Και δεύτερο μισό '70 κυρίως Πάριο και Πουλόπουλο, γιατί ο Τόλης είχε ψιλο-ξεπέσει (σαν ρεπερτόριο εννοώ).

      Nikos Zozos
      στον Πουλόπουλο συναντιόμαστε

      Panagiotis Rillos
      Οι γενιές (όπως και τα χρόνια) περνάνε. Τα ακούσματα αλλάζουν/εξελίσσονται, με τα καλά και τα άσχημά τους, είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, τα χάσματα είναι δεδομένα.. Αφήστε την ιστορία να κρίνει τι θα μείνει στο τέλος...

      Vassilis Serafimakis
      συγγνώμη αλλά πρώτον αν είναι "να τα αφήσουμε στην Ιστορία" αυτή θα γραφτεί όταν θάχουμε γίνει σκόνη, και δεύτερον η Ιστορία από εμάς δηλ από ανθρώπους γράφεται, δεν έρχεται θεόπεμπτη.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εμείς γράφουμε την ιστορία. Εσύ, εγώ, όλοι μας. Δεν την γράφουνε μόνο οι 20χρονοι.

      Panagiotis Rillos
      Για την μουσική που ακούν οι νεότερες γενιές φυσικά και την γράφουν αυτοί που τη ζουν. Γιατί εκείνες μεγαλώνουν σε συγκεκριμένες συνθήκες "τα καλύτερα τους χρόνια" (ή τα πιο αθώα τους αν προτιμάτε) και αυτες διαλέγουν το μουσικό αποκούμπι τους έξω απο την εμπορική μουσική. Κάτι που, συνήθως, οι "μεγάλοι" δεν μπορούμε να αντιληφθούμε στην πραγματική του διάσταση και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να το παρατηρήσουμε, να το καταγράψουμε ή και να προσπαθήσουμε να το προσεγγίσουμε στο μέτρο του δυνατού.
      Κατ εμέ το μόνιμο κούνημα του δακτύλου δεν βοηθάει, για άλλους είναι τρόπος ζωής, έτσι ήταν πάντα και μάλλον (κακώς κατ εμέ) έτσι θα πηγαίνει πάντα. Θυμίζω πως στις δεκαετίες της άνθισης της rnr στις ΗΠΑ υπηρχαν πύρινες κριτικές (μέχρι και public speeches) που μιλούσαν για μουσική της ζούγκλας που αποτελεί απειλή για τα ήθη του "κοσμάκη" και άλλα τετοια γραφικά.

      Panagiotis Rillos στον Vassilis Serafimakis
      κάποια μέρα ολοι σκόνη θα γίνουμε, και;;; Θα σταματήσουμε καθε εξέλιξη για να ζούμε μόνιμα αυτό που λατρέψαμε όταν μεγαλωναμε;; Προφανώς και οχι.
      Μόνιμος (και οσο πιο αντικειμενικός γίνεται) κριτής εδω και χιλιάδες χρόνια, σε οποιοδήποτε θέμα, είναι η ιστορία. Μην αρνείστε λοιπόν την ιστορία που γράφουν οι επόμενες γενιές, γιατί καθε μια γράφει τη δική της μετα την δικιά μας. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα η κριτική προφανώς, αλλά, καλό θα είναι όταν την κάνουμε, να προσπαθούμε (όσο γίνεται) να βλέπουμε τις δεκαδες παραμέτρους που διαμορφώνουν ζωες και χαρακτήρες σε κοινωνίες που μεγαλώνουν και ωριμάζουν σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Όπως σχεδόν "απαιτουσαμε" και εμείς από τις προηγούμενες γενιές όταν κατέκριναν σε μεγάλο ποσοστό τα δικά μας ακούσματα σε αυτές τις ηλικίες..

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Διαφωνώ εντελώς με αυτά που λες, αλλά με κουράζει η συζήτηση εδώ μέσα. Μόνο προφορικά αυτά.

      Panagiotis Rillos
      δημοκρατία έχουμε, αλίμονο να μη διαφωνούμε!

      Vassilis Serafimakis
      φίλε μου, εγώ είμαι στην επόμενη γενιά από την προηγούμενη κι έχω κάθε δικαίωμα να "γράψω την Ιστορία". Τουτέστιν να καταθέσω προσωπικές μαρτυρίες αν υπάρχουν, συλλογισμούς, κρίσεις, κτλ. Και θα κριθώ από συγχρόνους και επομένους - κι από προγόνους στην μεταθανάτια ζωή αν υπάρχει. Κανείς δεν αρνείται την πρόοδο. Δεχόμαστε ότι οι επόμενοι από γνώσεις θα κατέχουν εξ ορισμού περισσότερα.
      Το πόσο λαμβάνουμε δε υπόψιν και ποιές "παραμέτρους", κτλ, όπως αναφέρεις, καθορίζει και την ποιότητα τής συμβολής μας.
      Τέλος πάντων, μακρυγορούμε χωρίς λόγο. Δέχομαι αυτό που λες αν το πάς στο να είμαστε μετριόφρονες στις κρίσεις μας γιά πρόσφατη Ιστορία διότι χρονικά είμαστε κοντά στα γεγονότα, δεν το δέχομαι αν πάει σε κάποια συνολική παραίτηση από την κρίση. Το είπε κι οικοδεσπότης: Από ανθρώπους δηλ. από εμάς "γράφεται" η Ιστορία.

      Konstantinos Kottis
      Τραγουδισταράς και είπε πολλά μεγάλα και δύσκολα τεχνικά τραγούδια.

      Vasilis Bouzouris
      Το κλειδι στα τραγουδια αυτα ειναι ο Πυθαγορας , σαρωσε για 15 χρονια.

      Patritsopoulos Nikos
      δισκαρα ,ενορχηστρωση ,φωνη ,τραγουδια Μαζι με τους ....Heldon το χα παρει σε cd ,σιγα μη μασησω....και χρονια σε κασετα εταιρειας στο citroen gsa του πατερα μου

      Διαγραφή
    3. Ferris Costas
      Πάντως για τον ΛΕΞ, πρέπει να πω πως δεν μπορώ να του ασκήσω κριτική, όταν ενθουσιάζει σε μια μόνο συναυλία του 30.000 νεολαίους. Κάτι του βρίσκουν όλοι αυτοί, που δε βρίσκουν σε άλλους, και δεν μου πέφτει λόγος. Άλλωστε ούτε ο ίδιος δηλώνει "ποιητής", αφού "τραγουδάει" με άμεσο προφορικό λόγο, σα να μιλάει με την παρέα του. Πάντως ο χειρότερος ρατσισμός, είναι ο ηλικιακός, που ασκεί ο "εντιμότατος" κ. Πορτοσάλτε, όταν χαρακτηρίζει συλλήβδην τους νεολαίους ως ςστοιχείωτους και αγράμματους! Σιγά τον εγγράματο.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ποπ είναι ο Λεξ, και γι' αυτό ενθουσιάζει πολλούς. Και οι Beatles ενθουσίαζαν εκατομμύρια σε όλον τον κόσμο επίσης γιατί ήταν ποπ. Όταν κάτι γίνεται ποπ έχει κόσμο και λαό πίσω του. Κριτική δεν έκανα στον Λεξ (μπορώ να κάνω βέβαια και θα είναι άλλου τύπου). Απλώς με μια δόση χιούμορ περιέγραψα την απουσία του ερωτικού λόγου, από ένα μεγάλο κομμάτι της (μονίμως καταγγέλλουσας) ποπ.

      Jimi Sokratis
      Όχι άλλο Λεξ,Social Waste και Τανάση
      απ'όλα όσα συμβαίνουν τίποτα δεν έχουν πιάσει
      πυρσοί,πόζες και βιντεάκια
      θεάματα και ναρκισισμοί για αμερικανάκια.

      Γεράσιμος Σταθόπουλος
      «To μόνο άσχημο με τη σημερινή νεολαία είναι ότι δεν ανήκουμε πλέον σ’ αυτήν»
      Σαλβαδόρ Νταλί

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κανονικά θα έπρεπε να είχε λιποθυμήσει η κριτική επιτροπή τού Να η Ευκαιρία"...

    Τάκης Σπετσιώτης
    Υποβλητικός είναι και στο λαϊκό τραγούδι, Φώντα

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    https://youtu.be/eZ7g_vnB8Ro
    Η μουσική (live) - Θέμης Αδαμαντίδης

    Patritsopoulos Nikos
    και ο Νομικος

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καλή φωνή, όχι σαν του Θέμη φυσικά, αλλά το ρεπερτόριο του εμένα δεν μου κάνει, πολύ μέτριο. Δεν έχω ποστάρει ποτέ Νομικό, νομίζω, εκτός από το παιδάκι που το λένε Νικολάκη.

    Patritsopoulos Nikos
    και διασκευαζε γαλλικα σαν τον Παριο https://www.youtube.com/watch?v=HwK8j5ruadU
    Ston Kaimo Na Gelas
    Ston Kaimo Na Gelas

    Kostas Drosopoulos
    Η Ροζιτα Σωκου είχε πει ότι στο Να η Ευκαιρία εμφανίζονταν οι καλύτεροι των καλύτερων που δήλωναν συμμετοχή.
    Ο Κατσαρός δεν άφηνε να βγουν νούμερα. Και φυσικά στην τότε κρατική τηλεόραση η γελοιοποίηση ατόμου σήμαινε απόλυση για τον Διοικητή πριν βγει στον αέρα η εκπομπή.

    Yannis Christoforou
    Είναι όπως τα περιγράφεις Φώντα. Πηγαίο ταλέντο. Αλλά το τότε σταρ σύστεμ - μάρκετινγ, δεν μπορούσε να διαχειριστεί δύο παρόμοιες φωνές, του Πάριου και Αδαμαντίδη.

    Kwstas Agas
    Δεν έπαθε πλάκα μόνο η κριτική επιτροπή του Να η ευκαιρία... Πάθαμε πλάκα όλοι εμείς οι τηλεθεατές, μικροί και μεγάλοι, με την τόσο ξεχωριστή φωνή του Θέμη Αδαμαντίδη ... Θυμάμαι μετά την εκπομπή για πολλές μέρες αυτό ήταν το θέμα συζήτησης μας τόσο εμάς τα πιτσιρίκια στα σχολικά διάλειμμα στο δημοτικό σχολείο , όσο και στις οικογενειακές συναντήσεις μας τα σ/κ: αυτός ο νεαρός στο Να η ευκαιρία, τι φωνή, τι παρουσία, τι αισθαντικότητα, σίγουρα θα κάνει μεγάλη καριέρα... Το "γιατί δεν ήρθε ποτέ αυτή η μεγάλη καριέρα" γι' αυτόν τον τραγουδιστή που με το ... "καλημέρα" μοίρασε ανατριχίλες πανελληνίως, είναι μέγα θέμα προς συζήτηση... Κυρίως επειδή το ελληνικό τραγούδι στα 80ς έμελλε να αλλάξει: πήρε κατεύθυνση σε αυτό που προσέφεραν οι Κατσιμίχες, οι φατμέ, το "βαρύ πυροβολικό" Βασίλης Παπακωνσταντίνου , ο Βαγγέλης Γερμανός κλπ κλπ ... Ανάμεσα σε αυτούς θα ήταν δύσκολο να "χωθεί" ο Θέμης Αδαμαντίδης και να μοιραστεί μαζί τους δισκογραφία και λάιβ...

    Akis Karamanos
    Μια απίστευτη φωνη και για μενα καλύτερος από Καζαντζίδη και Διονυσίου. Ο Θέμης έχει το αστρο του αζναβουρ, του τζιμυ φοντανα, του κοεν μπορεί να πει τα πάντα με έναν ανεπαναληπτο τροπο

    Stylianos Tziritas
    ο ίδιος ο Θέμης θα σας πει ότι κάνετε λάθος ειδικά σε αυτό που λέτε για τον Καζαντζίδη. Μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό από το ότι ο Αδαμαντίδης έχει ενσωματώσει πολλές τεχνικές του Καζ δεν υπάρχει.

    Akis Karamanos
    ο άνθρωπος είναι ταπεινός και σίγουρα πάτησε στις πλάτες γιγάντων για να διαμορφωθεί. Η συνολική του όμως ερμηνευτική γκάμα, τα χρώματα της φωνής και η χροιά για εμένα τον κατατάσσουν πολύ ψηλότερα. Φυσικά και θα μάθεις από τους δασκάλους και σε κάποιες σημαντικές περιπτώσεις θα τους ξεπεράσεις

    Stylianos Tziritas
    δεν τίθεται θέμα να σας πείσω αλλά καλό θα ήταν να μην μπερδέουμε τις προσωπικές προτιμήσεις με τις κριτικές αποτιμήσεις. Ο Καζαντζίδης έχει μια ερμηνευτική γκάμα και μια έκταση φωνής απλησίαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stathis Nikokavouras
      Ο θεμης θα εκανε καλυτερη καριερα απο παριο και κοκοτα?ε οχι .οι δυο τελευταιοι ειναι ιερα τερατα.ο θεμης μια απλα καλη φωνη..ουτε το 10% του στελαρα ουτε του μητροπανου,ουτε του πουλοπουλου ουτε του παριου και του κοκοτα...δεν γινονται συγκρισεις.απαγορευονται οι συγκρισεις,υπερβαλεις

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κατ΄ αρχάς δεν είπα τίποτα για Στέλιο, Μητροπάνο και Πουλόπουλο. Ένα αυτό. Δύο. Τον Θέμη δεν τον αποδέχομαι σαν λαϊκό τραγουδιστή. Μόνο σαν ελαφρό. Και σαν ελαφρός δεν θα είχε αντίπαλο. Και ναι το πιστεύω ότι όλον τον Πάριο και πολύ ερωτικό Κόκοτα (όχι τον λαϊκό) θα τους έλεγε καλύτερα. Και δεν υπερβάλλω καθόλου. Το πιστεύω.

      Giannis Mellios
      ο Στέλιος πάντως είχε πάντα σε τεράστια εκτίμηση, καλλιτεχνικά τουλάχιστον, τον κουμπάρο του

      Nickos Ventouras
      Από τον Πάριο είναι πολύ καλύτερος, φαίνεται και στο κλιπ εδώ. Ο Πάριος είναι «ιερό τέρας» σε σχέση με αυτόν λόγω καριέρας και πωλήσεων, όχι λόγω φωνάρας

      Nikos Kouteris
      τι δισκο κρατάει η Γαλάνη ?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Lard Free... (γέλιο)
      https://www.discogs.com/.../3604998-%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE...
      Γαλάνη - Μ' Αγαπούσες Θυμάμαι...

      Valadis Terzopoulos
      έχει το "παντα το χρωμα μου ηταν το γκριζο" που είναι κόμματος...

      Ροζίτα Σπινάσα
      Δεν ξέρω για τη Σώκου, πάντως εμένα ήταν ο πρώτος μου πλατωνικός έρωτας!

      Tilemachos Mousas
      Αν και ήμουν αρκετά μικρός θυμάμαι τον Αδαμαντίδη που είχε έρθει από τη Σουηδία. και το πόσο είχαμε ενθουσιαστεί οικογενειακώς. Θυμάμαι επίσης και τον Νομικό που είχε πει ότι δούλευε στα καράβια ως ναυτικός.

      Antreas Ntouskas
      Κι η Χαρουλα έχει πει σε συνέντευξη της για τον Αδαμαντίδη

      Γιάννης Γκικάκης
      Πόσο δίκαιο έχει το εύστοχο σχόλιο σου, αγαπητέ μου Φώντα......! Ας προσέξει λίγο στη συνέχεια ο πολύ μεγάλος αυτός τραγουδιστής για να μην αποδομήσει ο ίδιος την πολύ μεγάλη αξία του.

      Διαγραφή
    2. Οι θαυμαστές του Καζαντζίδη αναφέρονται συνεχώς στην έκταση της φωνής του (αξεπέραστη, απλησίαστη κλπ) χωρίς τελικά ένας από αυτούς να μας πει συγκεκριμένα πόσες οκτάβες κάλυπτε. Με λίγα λόγια συνεχίζουν και οι ίδιοι να υπερβάλλουν.

      Διαγραφή