4/10/2022
Κάποιοι γελοίοι και κάποιες γελοίες επιχειρούν να μας περάσουν τον μπαρμπαΖάχο τον «σωματέμπορα» (έτσι τον αποκαλούσε ο Ζαμπέτας), για ευπατρίδη! Ποιον, αυτόν που σιχαινόταν την μισή ελληνική Ιστορία, αυτήν της καθ’ ημάς Ανατολής, και που αποκαλούσε, έως τα βαθιά γεράματά του, τους μισούς Έλληνες «συμμορίτες».
Κάποιοι γελοίοι και κάποιες γελοίες επιχειρούν να μας περάσουν τον μπαρμπαΖάχο τον «σωματέμπορα» (έτσι τον αποκαλούσε ο Ζαμπέτας), για ευπατρίδη! Ποιον, αυτόν που σιχαινόταν την μισή ελληνική Ιστορία, αυτήν της καθ’ ημάς Ανατολής, και που αποκαλούσε, έως τα βαθιά γεράματά του, τους μισούς Έλληνες «συμμορίτες».
3/10/2022
Ένα θέμα που δεν εθίγη σε σχέση με τον Κόκοτα είναι το ότι ήδη από τα μέσα του ’68 είχε ευμεγέθεις φαβορίτες και μαλλιά. Ενώ από το ’69, όταν τα μαλλιά του είχαν μακρύνει πλέον αρκετά, είναι σίγουρο πως θα τον ζήλευαν όλοι όσοι έκαναν ροκ τότε στην Ελλάδα.
Φυσικά, ο Κόκοτας, λόγω τεράστιας επιτυχίας και υψηλών γνωριμιών είχε το «ελευθέρας» από το στρατιωτικό καθεστώς, από πολύ νωρίς, να κυκλοφορεί όπως γουστάρει. Και όταν λέω «πολύ νωρίς», λέω από το 1968, όταν το μακρύ μαλλί ήταν κάτι σπάνιο.
Άνοιξε λοιπόν ένα δρόμο ο Κόκοτας και σε σχέση με όσους έπαιζαν ροκ τότε, να πάρουν το θάρρος και ν’ αρχίσουν κι εκείνοι ν’ αφήνουν σιγά-σιγά μαλλιά και φαβορίτες, ώστε το 1971 πια να ήταν έτοιμοι rockers και ροκάδες.
Μεταξύ αστείου και σοβαρού, τώρα, ο Κόκοτας είχε δεχθεί και bullying για την εμφάνισή του, σε πολλαπλά επίπεδα, αλλά δεν μάσαγε.
Χοντρό bulling στο σινεμά (γιατί είχε φάει και στο θέατρο και αλλού) του είχε κάνει ο Βέγγος σε δύο ταινίες.
Στο «Ένα Ασύλληπτο Κορόιδο» (1969) τον έχει φωτογραφία στο κουρείο και γράφει από πάνω «απαράδεκτον», ενώ στο «Διακοπές στο Βιετνάμ» (1971) εμφανίζει φωτογραφία του ως φόβητρο σε «Βιετναμέζους» που πάνε να τον συλλάβουν και που μόλις βλέπουν την φωτό του Κόκοτα το βάζουν στα πόδια.
Ο Βέγγος είχε διάφορα κόμπλεξ, και όχι μόνο γιατί ήταν φαλακρός από νέος, και μέσα στις ταινίες του τα έβγαζε αυτά.
Παλιά είχα ακούσει πως ο Κόκοτας είχε παρεξηγηθεί για τη σκηνή στο «Διακοπές στο Βιετνάμ» και πως του είχε κάνει μήνυση (του Βέγγου). Προσωπικά δεν το νομίζω, αλλά δεν το έψαξα, κιόλας, για να δω μπας και αληθεύει σ’ ένα βαθμό.
[Αυτά είναι ωραία θέματα, για να θίγονται σε κείμενα, αλλά ο κόσμος δεν ξέρει και δεν καταλαβαίνει, με αποτέλεσμα όλοι να γράφουν τα ίδια και τα ίδια]
Ένα θέμα που δεν εθίγη σε σχέση με τον Κόκοτα είναι το ότι ήδη από τα μέσα του ’68 είχε ευμεγέθεις φαβορίτες και μαλλιά. Ενώ από το ’69, όταν τα μαλλιά του είχαν μακρύνει πλέον αρκετά, είναι σίγουρο πως θα τον ζήλευαν όλοι όσοι έκαναν ροκ τότε στην Ελλάδα.
Φυσικά, ο Κόκοτας, λόγω τεράστιας επιτυχίας και υψηλών γνωριμιών είχε το «ελευθέρας» από το στρατιωτικό καθεστώς, από πολύ νωρίς, να κυκλοφορεί όπως γουστάρει. Και όταν λέω «πολύ νωρίς», λέω από το 1968, όταν το μακρύ μαλλί ήταν κάτι σπάνιο.
Άνοιξε λοιπόν ένα δρόμο ο Κόκοτας και σε σχέση με όσους έπαιζαν ροκ τότε, να πάρουν το θάρρος και ν’ αρχίσουν κι εκείνοι ν’ αφήνουν σιγά-σιγά μαλλιά και φαβορίτες, ώστε το 1971 πια να ήταν έτοιμοι rockers και ροκάδες.
Μεταξύ αστείου και σοβαρού, τώρα, ο Κόκοτας είχε δεχθεί και bullying για την εμφάνισή του, σε πολλαπλά επίπεδα, αλλά δεν μάσαγε.
Χοντρό bulling στο σινεμά (γιατί είχε φάει και στο θέατρο και αλλού) του είχε κάνει ο Βέγγος σε δύο ταινίες.
Στο «Ένα Ασύλληπτο Κορόιδο» (1969) τον έχει φωτογραφία στο κουρείο και γράφει από πάνω «απαράδεκτον», ενώ στο «Διακοπές στο Βιετνάμ» (1971) εμφανίζει φωτογραφία του ως φόβητρο σε «Βιετναμέζους» που πάνε να τον συλλάβουν και που μόλις βλέπουν την φωτό του Κόκοτα το βάζουν στα πόδια.
Ο Βέγγος είχε διάφορα κόμπλεξ, και όχι μόνο γιατί ήταν φαλακρός από νέος, και μέσα στις ταινίες του τα έβγαζε αυτά.
Παλιά είχα ακούσει πως ο Κόκοτας είχε παρεξηγηθεί για τη σκηνή στο «Διακοπές στο Βιετνάμ» και πως του είχε κάνει μήνυση (του Βέγγου). Προσωπικά δεν το νομίζω, αλλά δεν το έψαξα, κιόλας, για να δω μπας και αληθεύει σ’ ένα βαθμό.
[Αυτά είναι ωραία θέματα, για να θίγονται σε κείμενα, αλλά ο κόσμος δεν ξέρει και δεν καταλαβαίνει, με αποτέλεσμα όλοι να γράφουν τα ίδια και τα ίδια]
3/10/2022
Το μεγαλύτερο έγκλημα των κυβερνήσεων του Πασόκ είναι το σβήσιμο των πεντάλεπτων του Ζάχου Χατζηφωτίου. Σύγχρονοι Ηρόστρατοι...
Το μεγαλύτερο έγκλημα των κυβερνήσεων του Πασόκ είναι το σβήσιμο των πεντάλεπτων του Ζάχου Χατζηφωτίου. Σύγχρονοι Ηρόστρατοι...
2/10/2022
To στις «16 Μάη μήνα μ’ ένα μάξι
η Μαρίνα» το έχουν πει εν τω μεταξύ και
ο Γερολυμάτος με τον Πανταζή. Ο Γερολυμάτος κάτι λέει, αλλά όταν μπαίνει ο Λεπά
του γ@μεί το κέρατο...
https://www.youtube.com/watch?v=lDGZxgrbQzU&t=7216s
To στις «16 Μάη μήνα μ’ ένα μάξι
2/10/2022
ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Έγραφες στιχάκια...
XATZHΦΩTIOY: Έγραφα στο Σταύρο (Ξαρχάκο) και στον Ζαμπέτα.
ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Ποια τραγούδια είναι, που δεν τα ξέρω εγώ; (Για πες ) του Σταύρου ένα τραγούδι...
XATZHΦΩTIOY: Του Σταύρου, ένα, είναι το «Γλυκοχαράζει».
ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Α, βέβαια. Το «Γλυκοχαράζει». Α δικά σου είναι τα στιχάκια εκεί (σ.σ. έκπληξη στο στυλ... τι λες, πω πω!).
XATZHΦΩTIOY: Πολλά, διάφορα δικά μου. Και του Ζαμπέτα είναι... οοοο... (σ.σ. στο στυλ... χιλιάδες)
[διάλογος από το τηλεοπτικό «Αργά»]
ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Έγραφες στιχάκια...
XATZHΦΩTIOY: Έγραφα στο Σταύρο (Ξαρχάκο) και στον Ζαμπέτα.
ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Ποια τραγούδια είναι, που δεν τα ξέρω εγώ; (Για πες ) του Σταύρου ένα τραγούδι...
XATZHΦΩTIOY: Του Σταύρου, ένα, είναι το «Γλυκοχαράζει».
ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Α, βέβαια. Το «Γλυκοχαράζει». Α δικά σου είναι τα στιχάκια εκεί (σ.σ. έκπληξη στο στυλ... τι λες, πω πω!).
XATZHΦΩTIOY: Πολλά, διάφορα δικά μου. Και του Ζαμπέτα είναι... οοοο... (σ.σ. στο στυλ... χιλιάδες)
[διάλογος από το τηλεοπτικό «Αργά»]
Ο Αθερίδης δεν είναι ότι είναι ευγενής, είναι ότι είναι άσχετος. Θα του είπε ο Χ’’φωτίου ότι έχει γράψει και κάτι στιχάκια, κι εκείνος νόμισε (ο Αθερίδης), πως θα είχε γράψει κάτι σαν το «Είμαι αητός χωρίς φτερά» ή έστω σαν την «Συννεφιασμένη Κυριακή».
Εκπλήσσεται κιόλας ο αδαής Αθερίδης, όταν ο Χ’’φωτίου του λέει πως έχει γράψει το «Γλυκοχαράζει». Ποιος ξέρει τι θα νόμισε (ο Αθερίδης)... Ότι ο μπαρμπαΖάχος είχε γράψει τα λόγια στο «Γλυκοχαράζουν τα βουνά» του Τσιτσάνη ή στο «Γλυκοχαράζει ο αυγερινός» του Τατασόπουλου!! Ικανό τον έχω (τον Αθερίδη).
Τίποτα δεν έγραφε ο Χ’’φωτίου - κάτι τετριμμένα. Είχε δώσει δυο στιχάκια στον Ξαρχάκο, που ήταν φίλος του, το «Γλυκοχαράζει αρχόντισσα» και το «Τι μας μέλει» (τα είχε πει, αμφότερα, ο Κόκοτας), ενώ, και απ’ όσο το έψαξα, υπάρχει μόνο ένα τραγούδι σε στίχους μπαρμπαΖάχου, που έχει μελοποιήσει ο Ζαμπέτας, το «Η κάμαρη» [Polydor, 1970], που είχε πει ο άγνωστος Σοφούλης Καρατζάς.
Θυμήθηκα έτσι και μια ωραία φάση, σ’ ένα δισκάδικο, πριν από καμιά 20αριά χρόνια, σχετική με το «Τι μας μέλει».
Το τραγούδι αυτό είναι «ψυχεδελικό». Τώρα το ξέρουνε κάποιοι, αλλά τότε δεν το ήξερε κανείς. Βρίσκω λοιπόν μια επανέκδοση του δίσκου «Ξαρχάκος + Κόκοτας» στο δισκάδικο (εκεί υπάρχουν τα τραγούδια) και λέω του δισκά, τάχα μου-τάχα μου, για βάλε μου, του λέω, ένα κομμάτι απ’ αυτό το δίσκο, για να δω πώς παίζει. Και του λέω να βάλει το «Τι μας μέλει».
Το βάζει λοιπόν εκείνος, ήταν Σάββατο πρωί, γεμάτο το μαγαζί από ροκάδες, και μόλις ακούει ο κόσμος το κομμάτι, όπως και ο δισκάς, παθαίνουν όλοι πλάκα. Και τι είναι αυτό! Αριστούργημα! Φοβερό! Ψυχεδέλεια! Και τέτοια...
Εντάξει... του λέω του δισκά... δεν θα τον πάρω τον δίσκο, δεν μου αρέσει. (Εν τω μεταξύ τον δίσκο τον είχα original από παλιότερα
Δύο τινά. Ή θα τον κράτησε για πάρτη του ή θα τον μοσχοπούλησε σε κανα μπεκούνι.
1/10/2022
ZHTΩ Η ΡΩΜΕΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!
Τα δυο αστέρια του βορρά, λουλούδια ανθισμένα
ένας ρωμηός και μια ρωμηά από μπαξέ κομμένα
Δύο πλατάνια αψηλά ρίχνουν τα φύλλα στρώμα
κι ο Δίας απ’ τον Όλυμπο φυλάει τον Πλαταμώνα
Πάρε θεέ του έρωτα το δυνατό σου άστρο
και ρίχτο ξημερώματα στο μαγεμένο κάστρο
https://www.youtube.com/watch?v=IEbMDEKLLTE
ZHTΩ Η ΡΩΜΕΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!
Τα δυο αστέρια του βορρά, λουλούδια ανθισμένα
ένας ρωμηός και μια ρωμηά από μπαξέ κομμένα
Δύο πλατάνια αψηλά ρίχνουν τα φύλλα στρώμα
κι ο Δίας απ’ τον Όλυμπο φυλάει τον Πλαταμώνα
Πάρε θεέ του έρωτα το δυνατό σου άστρο
και ρίχτο ξημερώματα στο μαγεμένο κάστρο
https://www.youtube.com/watch?v=IEbMDEKLLTE
1/10/2022
Αρχίσανε να γράφουνε μ@λακίες...
Η πλάκα είναι πως η MINOS είχε πλασάρει στα τέλη του ’60 τον Καλατζή για να χτυπήσει την Columbia, που με τον Κόκοτα έσπαγε τα ταμεία. Εντάξει... συμπαθής ο Καλατζής, αλλά η φωνή του Κόκοτα ήταν τότε από άλλο πλανήτη.
Αρχίσανε να γράφουνε μ@λακίες...
Η πλάκα είναι πως η MINOS είχε πλασάρει στα τέλη του ’60 τον Καλατζή για να χτυπήσει την Columbia, που με τον Κόκοτα έσπαγε τα ταμεία. Εντάξει... συμπαθής ο Καλατζής, αλλά η φωνή του Κόκοτα ήταν τότε από άλλο πλανήτη.
30/9/2022
Έχοντας κατά νου βασικές όψεις του Ζάχου Χ’’φωτίου –εγώ έτσι λέω– ο ευφυής Κώστας Πρετεντέρης (πέρασε, αλλά δεν κόλλησε ο γιος του) φαίνεται πως έπλασε, στα σέβεντις, την γελοία περσόνα του Ζάχου Δόγκανου.
Στην αρχή ήταν οι στίχοι σ’ ένα τραγούδι του Δημήτρη Κωνσταντάρα (γιού του Λάμπρου), που τραγούδησε πρώτη η Χριστίνα το 1973 – λέμε για το «Ο κύριος Ζάχος».
Σ’ αυτό το τραγούδι ο κύριος Ζάχος περιγράφεται (από τον Πρετεντέρη) ως μεγάλος και τρανός, και βασικά γραβατοφορεμένος (κάπως σαν αστός δηλαδή), αδυνατώντας να καταλάβει τις αναζητήσεις των νέων, επειδή μεγάλωσε «σφιχτά» και συντηρητικά. Καθώς γερνάει, όμως, αντιλαμβάνεται πως «σπαταλήθηκε», ζώντας ανάμεσα στο «τι θα πει η κοινωνία» και την προσωπική του ατολμία κι έτσι, μεγάλος πια, πετάει τη γραβάτα και αφήνει να μακρύνουν τα μαλλιά του. Τα νιάτα, όμως, έχουν παρέλθει για τον κύριο Ζάχο. Έτσι, ό,τι και να κάνει είναι δώρον-άδωρον πια – πόσο μάλλον, όταν από κοντά παραμονεύει και η γελοιοποίηση.
Το ίδιο τραγούδι θα έλεγε και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, τρία χρόνια αργότερα, το 1976, όταν προβαλλόταν στην ΥΕΝΕΔ το πρώτο «Εκείνες κι Εγώ».
Ο Κώστας Πρετεντέρης έχοντας πλάσει, πλέον, τον χαρακτήρα του Ζάχου Δόγκανου, βρίσκει ως ιδανικό για να τον υποδυθεί τον Λάμπρο Κωνσταντάρα (τον οποίον για χάρη του μετονομάζει κιόλας σε Λάμπρο Δόγκανο).
Βασικά τεμπέλης και καλοπερασάκιας, καθώς άφηνε τα «κορόιδα» τους συνεργάτες του, να δουλεύουν αντί για κείνον, απαράδεκτος και καταστροφικός στις σχέσεις του με τις γυναίκες, τις οποίες υποτιμά και κοροϊδεύει διαρκώς, με πολλούς και διαφόρους τρόπους και ακόμη υπερόπτης, εγωπαθής, γλοιώδης, ρατσιστής και λοιπά και λοιπά, ο Λάμπρος (Ζάχος) Δόγκανος βρίσκει απέναντί του μόνον τη νεαρή φίλη τού ανιψιού του, την Λίλη, το μόνο υγιές άτομο (ως ρόλος) σε όλο το σίριαλ (παλιά η Τέτη Σχοινάκη), που τον ξεμπροστιάζει συνεχώς, βγάζοντάς τον από την βόλεψή του και δείχνοντας σε όλους τους άλλους το πόσο «καραγκιόζης» είναι.
20 χρόνια μετά τον Κωνσταντάρα, κι ενώ ο Κώστας Πρετεντέρης, είχε φύγει από τη ζωή, ο, αυτή τη φορά, Ζάχος και όχι Λάμπρος Δόγκανος θα ξανάβγαινε στην τιβί, με τον Γιάννη Μπέζο ως πρωταγωνιστή (μακράν στον καλύτερο ρόλο της τηλεοπτικής καριέρας του).
Δεν θυμάμαι αν στο παλιό «Εκείνες κι Εγώ» εμφανιζόταν ο Ζάχος Χ’’φωτίου (πολύ πιθανόν), στο δεύτερο όμως έπαιξε σ’ ένα επεισόδιο – σαν να σφράγιζε, με την παρουσία του εκεί, ο αληθινός πλέον Ζάχος, τον εκτρωματικό ήρωα του Πρετεντέρη.
Έχοντας κατά νου βασικές όψεις του Ζάχου Χ’’φωτίου –εγώ έτσι λέω– ο ευφυής Κώστας Πρετεντέρης (πέρασε, αλλά δεν κόλλησε ο γιος του) φαίνεται πως έπλασε, στα σέβεντις, την γελοία περσόνα του Ζάχου Δόγκανου.
Στην αρχή ήταν οι στίχοι σ’ ένα τραγούδι του Δημήτρη Κωνσταντάρα (γιού του Λάμπρου), που τραγούδησε πρώτη η Χριστίνα το 1973 – λέμε για το «Ο κύριος Ζάχος».
Σ’ αυτό το τραγούδι ο κύριος Ζάχος περιγράφεται (από τον Πρετεντέρη) ως μεγάλος και τρανός, και βασικά γραβατοφορεμένος (κάπως σαν αστός δηλαδή), αδυνατώντας να καταλάβει τις αναζητήσεις των νέων, επειδή μεγάλωσε «σφιχτά» και συντηρητικά. Καθώς γερνάει, όμως, αντιλαμβάνεται πως «σπαταλήθηκε», ζώντας ανάμεσα στο «τι θα πει η κοινωνία» και την προσωπική του ατολμία κι έτσι, μεγάλος πια, πετάει τη γραβάτα και αφήνει να μακρύνουν τα μαλλιά του. Τα νιάτα, όμως, έχουν παρέλθει για τον κύριο Ζάχο. Έτσι, ό,τι και να κάνει είναι δώρον-άδωρον πια – πόσο μάλλον, όταν από κοντά παραμονεύει και η γελοιοποίηση.
Το ίδιο τραγούδι θα έλεγε και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, τρία χρόνια αργότερα, το 1976, όταν προβαλλόταν στην ΥΕΝΕΔ το πρώτο «Εκείνες κι Εγώ».
Ο Κώστας Πρετεντέρης έχοντας πλάσει, πλέον, τον χαρακτήρα του Ζάχου Δόγκανου, βρίσκει ως ιδανικό για να τον υποδυθεί τον Λάμπρο Κωνσταντάρα (τον οποίον για χάρη του μετονομάζει κιόλας σε Λάμπρο Δόγκανο).
Βασικά τεμπέλης και καλοπερασάκιας, καθώς άφηνε τα «κορόιδα» τους συνεργάτες του, να δουλεύουν αντί για κείνον, απαράδεκτος και καταστροφικός στις σχέσεις του με τις γυναίκες, τις οποίες υποτιμά και κοροϊδεύει διαρκώς, με πολλούς και διαφόρους τρόπους και ακόμη υπερόπτης, εγωπαθής, γλοιώδης, ρατσιστής και λοιπά και λοιπά, ο Λάμπρος (Ζάχος) Δόγκανος βρίσκει απέναντί του μόνον τη νεαρή φίλη τού ανιψιού του, την Λίλη, το μόνο υγιές άτομο (ως ρόλος) σε όλο το σίριαλ (παλιά η Τέτη Σχοινάκη), που τον ξεμπροστιάζει συνεχώς, βγάζοντάς τον από την βόλεψή του και δείχνοντας σε όλους τους άλλους το πόσο «καραγκιόζης» είναι.
20 χρόνια μετά τον Κωνσταντάρα, κι ενώ ο Κώστας Πρετεντέρης, είχε φύγει από τη ζωή, ο, αυτή τη φορά, Ζάχος και όχι Λάμπρος Δόγκανος θα ξανάβγαινε στην τιβί, με τον Γιάννη Μπέζο ως πρωταγωνιστή (μακράν στον καλύτερο ρόλο της τηλεοπτικής καριέρας του).
Δεν θυμάμαι αν στο παλιό «Εκείνες κι Εγώ» εμφανιζόταν ο Ζάχος Χ’’φωτίου (πολύ πιθανόν), στο δεύτερο όμως έπαιξε σ’ ένα επεισόδιο – σαν να σφράγιζε, με την παρουσία του εκεί, ο αληθινός πλέον Ζάχος, τον εκτρωματικό ήρωα του Πρετεντέρη.
30/9/2022
Έφτιαξε και η ΑΕΚ γηπεδάρα, για να παίζουν τα στειλιάρια.
Ρε αυτό θα έπρεπε να το είχαν ο Νεστορίδης, ο Παπαϊωάννου, ο Μαύρος, ο Αρδίζογλου, ο Τάσος και η ομάδα του 91-94, όχι τούτοι δω.
Να πάτε... Και από την τηλεόραση να δω πέντε λεπτά, αγγαρεία θα κάνω...
Έφτιαξε και η ΑΕΚ γηπεδάρα, για να παίζουν τα στειλιάρια.
Ρε αυτό θα έπρεπε να το είχαν ο Νεστορίδης, ο Παπαϊωάννου, ο Μαύρος, ο Αρδίζογλου, ο Τάσος και η ομάδα του 91-94, όχι τούτοι δω.
Να πάτε... Και από την τηλεόραση να δω πέντε λεπτά, αγγαρεία θα κάνω...
30/9/2022
Φαιδρό πρόσωπο ο μακαρίτης. Εν τω μεταξύ, βρίσκω συνέχεια βιβλία του μπροστά μου και δεν έχω αγοράσει ποτέ ούτε ένα – για δείγμα. Έχω δε και μιαν αίσθηση πως τα μισά και παραπάνω απ’ όσα έλεγε, πέρα από μπαρούφες, ήταν και ψέματα. Ξέρω μάλιστα και κάποιους αφελείς, που τον χρησιμοποιούν και ως «πηγή». Το ανέκδοτο της δεκαετίας.
Φαιδρό πρόσωπο ο μακαρίτης. Εν τω μεταξύ, βρίσκω συνέχεια βιβλία του μπροστά μου και δεν έχω αγοράσει ποτέ ούτε ένα – για δείγμα. Έχω δε και μιαν αίσθηση πως τα μισά και παραπάνω απ’ όσα έλεγε, πέρα από μπαρούφες, ήταν και ψέματα. Ξέρω μάλιστα και κάποιους αφελείς, που τον χρησιμοποιούν και ως «πηγή». Το ανέκδοτο της δεκαετίας.
30/9/2022
Βασικά δεν ψάχνω να βρω τι γράφουν οι άλλοι για μένα στο facebook – δεν μ’ ενδιαφέρει. Τυχαία μόνο αν δω κάτι, επειδή μπαίνω και σε «τοίχους» μη-φίλων και διαβάζω.
Έτσι λοιπόν και σε σχέση με μια παλιότερη διαμάχη, επειδή είχα διορθώσει κάποιον σε ανακρίβειες και σε άλλα πολλά θέματα (που και αυτά είναι ανακρίβειες φυσικά), διαπίστωσα, χθες, μια δυσκολία να αποδεχτεί ακόμη και τα πιο οφθαλμοφανή από τα λάθη του.
Λοιπόν, όταν λέω σε κάποιον ότι έχεις λάθος μια ημερομηνία θανάτου ας πούμε, που είναι σημαντική, σημαίνει πως το έχω ψάξει σε σχέση με εφημερίδες και με έντυπα της εποχής. Και πως δεν το έχω αντιγράψει λάθος, όπως εκείνος, από πηγές της πλάκας. Και να μην μου ζητά εμένα αποδείξεις. Τις αποδείξεις να ψάξεις και να τις βρεις μόνος του, σαν... καλός δημοσιογράφος που είναι. Να βρει περιοδικά εκείνου του μήνα που του λέω ή εφημερίδες της επόμενης μέρας και να το πληροφορηθεί. Πάει αυτό.
Και όταν του λέω ότι ο τάδε δίσκος κυκλοφόρησε π.χ. στις 15 Ιανουαρίου του 1969 σημαίνει πως το έχω ψάξει και πως μια τέτοια ημερομηνία δεν θα μου ήρθε ξαφνικά στο κεφάλι. Και δεν θα του πω πού το έχω ψάξει, οφείλει και αυτό να το βρει μόνος του. Δεν θα ξεστραβώνω εγώ τον έναν και τον άλλονε, που είναι γενικότερα άσχετοι και πασαλειμματίες.
Και μετά απ’ όλα αυτά σου λέει πως δεν ξέρεις να ξεχωρίζεις (και) την βιωματική γραφή από την περιαυτολογία. Έλεος κάπου, με όλους αυτούς τους... Hunter S. Thompson, που μας έχουν κατσικωθεί τελευταία.
Βασικά δεν ψάχνω να βρω τι γράφουν οι άλλοι για μένα στο facebook – δεν μ’ ενδιαφέρει. Τυχαία μόνο αν δω κάτι, επειδή μπαίνω και σε «τοίχους» μη-φίλων και διαβάζω.
Έτσι λοιπόν και σε σχέση με μια παλιότερη διαμάχη, επειδή είχα διορθώσει κάποιον σε ανακρίβειες και σε άλλα πολλά θέματα (που και αυτά είναι ανακρίβειες φυσικά), διαπίστωσα, χθες, μια δυσκολία να αποδεχτεί ακόμη και τα πιο οφθαλμοφανή από τα λάθη του.
Λοιπόν, όταν λέω σε κάποιον ότι έχεις λάθος μια ημερομηνία θανάτου ας πούμε, που είναι σημαντική, σημαίνει πως το έχω ψάξει σε σχέση με εφημερίδες και με έντυπα της εποχής. Και πως δεν το έχω αντιγράψει λάθος, όπως εκείνος, από πηγές της πλάκας. Και να μην μου ζητά εμένα αποδείξεις. Τις αποδείξεις να ψάξεις και να τις βρεις μόνος του, σαν... καλός δημοσιογράφος που είναι. Να βρει περιοδικά εκείνου του μήνα που του λέω ή εφημερίδες της επόμενης μέρας και να το πληροφορηθεί. Πάει αυτό.
Και όταν του λέω ότι ο τάδε δίσκος κυκλοφόρησε π.χ. στις 15 Ιανουαρίου του 1969 σημαίνει πως το έχω ψάξει και πως μια τέτοια ημερομηνία δεν θα μου ήρθε ξαφνικά στο κεφάλι. Και δεν θα του πω πού το έχω ψάξει, οφείλει και αυτό να το βρει μόνος του. Δεν θα ξεστραβώνω εγώ τον έναν και τον άλλονε, που είναι γενικότερα άσχετοι και πασαλειμματίες.
Και μετά απ’ όλα αυτά σου λέει πως δεν ξέρεις να ξεχωρίζεις (και) την βιωματική γραφή από την περιαυτολογία. Έλεος κάπου, με όλους αυτούς τους... Hunter S. Thompson, που μας έχουν κατσικωθεί τελευταία.
29/9/2022
Peter Tosh:
Instrumental Intro (Live at Sanders Theater, Cambridge, MA - November 1976)
https://www.youtube.com/watch?v=rOZK-yofq8c
https://www.youtube.com/watch?v=rOZK-yofq8c
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Peter Tosh: Instrumental Intro"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlfa Bhta
https://www.youtube.com/watch?v=hVwj3_FLhpE
Ken Boothe Satisfaction
υπάρχουν πολλοί εκτός από τον Bob Marley τελικά... Ειδικά ό Toots που ήταν ισοδύναμος (πιθανόν και ανώτερος..)
Βάλε reggae να θυμούνται οι παλιοί & να κοιμούνται οι νεώτεροι... (είναι ωραία μουσική υπόκρουση .. zzz) κάποια στιγμή θα τα ανακαλύψουν τα ωραία μεγαλώνοντας..
Σχόλια από το fb στο ποστ "(1973)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVangelis Aragiannis
Ωραία μετάφραση
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
To ξαναβρήκα προχθές... γι' αυτό το 'βαλα.
Γιώργος Χαρωνίτης
Το δημοσίευε το Ποπ & Ροκ σε συνέχειες!
Spyros Kotortsis
Γουστάρω ντράμμερ με δυο μι...
Stephanos Sabaziotis
Ποιός το έγραψε και ποιός το μετέφρασε;
Ανδρεας Μπικουβαρακης
ο Κού Κού
Lefteris Aerakis
Οτι να'ναι...
Nikolas Fotakis
Ποιος φωστήρας;
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βασικά δεν ψάχνω να βρω τι γράφουν οι άλλοι για μένα στο facebook"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMakis Fengoulis
Μια ερώτηση, πραγματική απορία. Στο Wikipedia αληθεύουν όλες αυτές οι ημερομηνίες ή έστω οι περισσότερες? Ρωτάω διότι ανέφερες τη λεξη "πηγές" και καμια φορά δε ξέρω ΠΟΥ πρέπει να ψάξω π.χ. για την κυκλοφορία ενός δίσκου ή το θάνατο του τάδε καλλιτέχνη. Πάντως το Wikipedia μας έλεγαν στο Πανεπιστημιο, να το αποφεύγουμε διότι περιέχει πολλές ανακρίβειες και να καταφεύγουμε σε βιβλιογραφία. Ευχαριστώ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άλλα αληθεύουν, άλλα όχι. Ο δημοσιογράφος και ο κάθε ένας που ενδιαφέρεται ψάχνει παντού. Το ψάξιμο είναι επιστήμη και δεν είναι όλοι ικανοί για ψάξιμο. Δεν ξέρουν πώς να ψάξουν.
Christos Sideris
Και σωστα τα λεγανε. Στην wikipedia μπορει απλα να συμπληρωνει ο καθενας στο εκαστοτε αρθρο πληροφοριες, δεν υπαρχει κανενας ελεγχος ορθοτητας αυτων των πληροφοριων ( και δεν ειναι και αυτος ο σκοπος αλλωστε ). Αρκετα αρθρα εχουν παραπομπες σε βιβλιογραφια, αλλα ο γενικος κανονας ειναι οτι δεν μπορεις να παρεις καμια πληροφορια σαν δεδομενη.
Προφανως και δεν λαμβανουμε τιποτα υπ´οψιν απο ΜΜΕ - Δημοσιογραφους με παραπομπες σε wikipedia ( αν και ο αριθμος των παρε βαλε αρθρων - πληροφοριων ειναι τρομακτικος ) και πολλες φορες μαλιστα τα περνανε και για δικα τους αρθρα.
Σταύρος Καρτσωνάκης
στο 50 τοις εκατό γεμάτη λάθη η Wikipedia
Vassilis Serafimakis
στην Αγγλική Wikipedia η ακρίβεια όσων αναγράφονται είναι πολύ περισσότερης εμπιστοσύνης από όσο η Ελληνική, δυστυχώς. Τα πάντα στη Wikipedia γράφονται βάσει πηγών, ενώ το ποιές πηγές θεωρούνται αξιόπιστες έχει καθοριστεί - όπως έχουν χαρακτηριστεί ως αναξιόπιστες πάμπολλες συγκεκριμένες πηγές, πχ Daily Mail, κ.ά.
Είναι πάρα πολλά τα άτομα που μετέχουν στο πρότζεκτ, δηλ. δεν είναι μόνο όσοι γράφουν αλλά κι αυτοί πού ελέγχουν, περιπολούν, διαγράφουν αναφέρουν βανδαλισμούς, κτλ. Αρθρα ειδικής ευαισθησίας μάλιστα παρακολουθούνται ανελλιπώς. Πχ πήγαινε τώρα και βάλε ημερομηνία γέννησης τής Μαντόνα τη δική σου. Θα αλλαχτεί στο κείμενο αλλά σε λίγα λεπτά το πολύ θάχει διορθωθεί και θα σε προειδοποιήσουν άμα ξανακάνεις βανδαλισμό θα μπλοκάρουν το ΙΡ σου.
Σε κάθε άρθρο, με λίγα λόγια, θα τσεκάρεις την πηγή από όπου αντλήθηκε η όποια πληροφορία, πχ ημερομηνία κυκλοφορίας δίσκου.
Andreas Frogoudakis
μην ασχολείσαι... δεν αξίζει το κόπο..
Andreas Knps
Mιας και αναφέρεστε στο θέμα του Σαββόπουλου προφανώς και ασχέτως με το βιβλιο που κυκλοφόρησε πρόσφατα δεν θα ηταν ιδανικό να εχουμε ενα βιβλιο σαν το "Beatles complete recording sessions " να μαθουμε ποιός παίζει στην εισαγωγή της "Ωδής.." η ποιός παίζει βιολί στη "συνέλευση" στα " 10 χρόνια κομμάτια" και άλλες τετοιες ενδιαφέρουσες λεπτομέριες για το μουσικόφιλο κοινό και δεν αναγράφονται στα οπισθόφυλλα των αυθεντικών εκδόσεων ;; Θα ήταν εφικτό κάτι τέτοιο (σε σχέση με τα αρχεια των studios και των καλλιτεχνών);;
Spilios Lampropoulos
Από περιέργεια, αν υποθέσουμε ότι εκδιδόταν αυτό το βιβλίο, εσείς σε πόσα αντίτυπα θα το τυπώνατε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι θέμα βιβλίων. Αυτά έπρεπε να υπάρχουν και στην wiki, όπως υπάρχουν για "όλους" τους ξένους δίσκους (ημερομηνίες ηχογράφησης και κυκλοφορίας, μέλη ορχηστρών, τι όργανα παίζει το κάθε μέλος κ.λπ.). Αλλά εδώ είμαστε για γέλια σε τέτοια θέματα. Ψάχνουμε ακόμη να βρούμε, αν ο "Άγιος Φεβρουάριος" είναι δίσκος του '71 ή του '72.
Spyros Marmarinos
Διαγραφήκαλημερα καποιεs φορεs εχω διαπιστωσει οτι ειδικα η wikipedia εχει λανθασμενεs πληροφοριεs σε σχεση με τραγουδια και οχι μονο....ετσι λοιπον για να διασταυρωσω κατι ενημερωνωμαι απο ειδικα sites και αν θελω πχ να βρω την ιστορια ενοs τραγουδιου ψαχνω συνεντευξειs του δημιουργου......εχω διαπιστωσει επισηs οτι πολλα Ελληνικα sites λειτουργουν ωs disco-ταβερνα (τα παντα ολα) με απιστευτεs ανακρiβειεs ενω οι likers τουs ειναι funs του κραζω-θαυμαζω σε ρυθμουs macarena......
Andreas Knps
Πάντως χρειαζεται προσοχή το wikipedia και να ξέρουμε ακριβώς τι ειναι.Μια ανοικτή πλατφόρμα που ο καθένας γράφει οτι θέλει και μετά η "επιτροπή" ελέγχει αν υπάρχουν οι πηγές (και οχι αν οι πηγες ειναι σωστές) .Για παράδειγμα μπορώ να μπω στο λήμμα του Τουρνά να ανοίξω νεο λήμμα για τα "Απέραντα χωράφια¨ που δεν υπάρχει και να γράψω τη σύνθεση των Ρουθ με πηγή ένα πρόσφατο άρθρο σας...Αντίστοιχα αν για κάποιο δίσκο καποιος έχει δημοσιεύσει σε μεγαλη εφημερίδα ή σάιτ μια λάθος πληροφορία ή ημερομηνία αυτό θα περάσει στο wiki και θα διαιωνιστεί.Οποτε όταν υπαρχει καποιο επικαιροποιημένο αφίερωμα ή εκδοση αυτό βοηθάει στο να ισορροπεί η κατάσταση και να βγαινει η σωστη πληροφορία στην επιφάνεια
Σχόλια από το fb στο ποστ "Φαιδρό πρόσωπο ο μακαρίτης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήHermis Kefalas
Ακριβώς αυτό ! Και εγώ συνέχεια πέφτω σε βιβλία του με 0.5€ και 1€ αλλά κανένα ενδιαφέρον. Μου ήταν πάντοτε αντιπαθής και δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είχε αυτήν την προβολή. Υποθετω πως σχετίζεται με την ανάγκη- εφεύρεση -δημιουργία "προσώπων"
Kostantinos Papadopoulos
Και εμένα αυτές οι εντυπώσεις μου έχουν δοθεί!
Πετρος Μιχελιουδης
Κυριος ομως,περιμενε πρωτα να πεθανει η Βασιλισσα...λολ πλακα κανω ετσι
Hermis Kefalas
https://youtu.be/aVhtnX-Oke8
Ισχύει ;
Χάρρυ Κλυνν Τρελλός για δέσιμο Ο χατζηλάστιχος
Dimitris Makares
Ψεύτης μεγάλος θεωρώ κι απίστευτα απολιτικ.Κανένας δεν τον είδε ποτέ στα Δεκεμβριανά π.χ
Eleni Founti
Μηδενικό και παπατζής. Πάντως ότι θα έβλεπα οποιοδήποτε κολακευτικό ποστ για τον Χατζηφωτίου σε οποιοδήποτε πλαίσιο σήμερα ε δεν το περίμενα. Το θεωρώ ένδειξη ripολαγνείας πια. Έφυγε και πλήρης ημερών. Να ήταν και κάποια απροσδόκητη ξαφνική απώλεια, κάποια τραγωδία, να πω.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι βασιλοχουντικοί τον προβάλλουν πολύ...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έφτιαξε και η ΑΕΚ γηπεδάρα, για να παίζουν τα στειλιάρια"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστας Ρεούσης
Δεν έχετε άδικο, πάντως κυκλοφορεί αυτό εδώ με την ευκαιρία των εγκαινίων που αν μη τι άλλο είναι πολύ πετυχημένο: https://www.facebook.com/watch?v=486059336762962
Miltiadis Kordas
σωστός.....αλλά ...μόνο ΑΕΚ
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
Πάντως η γενια μπαρλου έλεγε "τέτοια ομάδα δεν ξαναβγαίνει". Βγήκε η ο ομαδάρα 91-96 (του 96 η κυπελλούχος ήταν η καλύτερη) . Άρα μπορεί να βγει και άλλη καλυτερη
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει καλύτερη ομάδα από κείνες, γιατί έχει αλλάξει το ποδόσφαιρο. Από παιγνίδι έχει γίνει άθλημα. Παίζουν αθλητές, που υποκρίνονται τους ποδοσφαιριστές. Άμα ξαναγίνει παιγνίδι μπορεί...
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
Υποχρεώνομαι να μην διαφωνήσω
Giorgos Kilafis
Το ποδοσφαιρο σημερα ειναι 10 φορες καλυτερο απο οποιαδηποτε αλλη εποχη, σε ολους τους τομεις. Τεχνικη, ταχυτητα, τακτικη. Δεν υπαρχει συγκριση. Και αυτο προκυπτει απο τα δεδομενα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Διαφωνώ εντελώς, και γι' αυτό δεν υπάρχει λόγος να πιάσουμε κουβέντα.
Giorgos Kilafis
Οκ, κανενα προβλημα, απλα να ορισω τι εννοω καλυτερο: Το παιχνιδι ειναι πολυ πιο γρηγορο και ατομικα αλλα και συνολικα. Οι αμυνες αντιμετωπιζουν πιο οργανωμενες και αποτελεσματικες επιθεσεις και οι οι επιθεσεις πιο οργανωμενες και αποτελεσματικες αμυνες. Ατομικα οι αθλητες εχουν καλυτερα κοντρολ, κινησεις και τακτικη γνωση. Επισης την τελυταια δεκαετια το επιθετικο ποδοσφαιρο παιρνει ρεβανς απο το αμυντικο των 00s. Σε κλειστο και ανοιχτο χωρο οι ομαδες συνδυαζονται πολυ καλυτερα γιατι παιζουν πιο ομαδικα και οχι τοσο σε ατομικα χαρακτηριστικα ενος η δυο. Οι ομαδες γνωριζουν πολυ καλυτερα την γεωμετρια του χωρου που παιζουν. Ειναι ικανες συστηματικα να δημιουργουν χωρους και να μετακινουν αντιπαλους με σκοπο να βρισκουν κενα. Παιζουν καλυτερα με και χωρις μπαλα. Ντριπλαρουν καλυτερα απο ποτε. Σουταρουν καλυτερα απο ποτε, επισης. Πιο δυνατα, απο καλυτερες θεσεις και πιο ευστοχα. Αυτα τουλαχιστον προκυπτουν απο την αναλυση τεραστιου ογκου δεδομενων.
Stelios Papastilianos
οι αθλητες ειναι καλυτεροι οχι το ποδοσφαιρο
Thodoros Addart
Eεεε αξίζει νομίζω για τους 23 παλαίμαχους που θα το περπατήσουν.
Γιώργος Χαρωνίτης
Οι ως άνω αναφερθέντες είχαν μιαν ωραία γηπεδάρα που κι εμείς, ως πιτσιρικάδες και ως έφηβοι, την ευχαριστιώμασταν τακτικότατα ως Φιλαδελφειώτες κι ας μην είμασταν Αεκτζήδες! Την τωρινή γηπεδάρα την έχουμε γραμμένη και μάλλον μας ενοχλεί η θέση και η θέα της!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και η ονομασία Αγιά Σοφιά είναι γελοία. "Λουκάς Μπάρλος" θα ήταν καλύτερο.
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
Ok το όνομα είναι ύβρις για τους πιστούς και αστείο για εμάς. Αλλά γιατί ενοχλεί η θέση του; Εκεί ήταν πάντα και δεν είναι ψηλότερο από το παλιό. Άλλωστε προϋπήρχε των σπιτιών τριγυρω
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εμένα και το παλιό μου φαινόταν "κάπως", εκεί όπου ήταν. Ίσως αυτό να είναι καλύτερο τώρα. Δεν ξέρω. Έχω να περάσω χρόνια από την Δεκελείας.
Stathis Nikokavouras
αν σε ενοχλει η θεα γιωργο μου γυρνα στο χωριο σου.εδω ειναι αεκ τοπος προσκυνηματος.η περιοχη εχει αξια μονο με το γηπεδο και θα το βλεπεται να πονατε για μια ζωη
Γιώργος Χαρωνίτης
Θα σου απαντήσω όταν τσεκάρω επακριβώς την θέση των πέριξ σουβλατζήδικων!
Stathis Nikokavouras
τα λουκανικα και η τσικνα απο τα σουβλακια η απολυτη απολαυση και παντα με μουσταρδα.να κιτρινιζει .το κετσαπ λογω χρωματος απαγορευμενο
Γιώργος Χαρωνίτης
Ποιος το γ@μεί το κέτσαπ;
Ioannis Raouzaios
Εγώ που ήμουν και Αεκτζης και κοκκινομυλιωτης, ακόμη περισσότερο.
Haris Papoutsakis
ΔιαγραφήΚι εκείνο το... "Αγία Σοφία ΟΠΑΠ Αρένα" που το βάζεις, βρε Γιώργος
John Drake
Όπως είπε ο ραβδοσκοπος στους απογοητευμενους αγρότες στα σταφύλια της οργής...
Φυτεψτε, φυτεψτε και θα έρθουν οι βροχές!!!
Ioannis Raouzaios
Συμφωνω!
Ntinos Dimatatis
Μην τους τρολάρείς ....όνειρο για χρόνια ήταν.Με το γήπεδο θαρθούν και οι μεγάλοι παίχτες...!!!
Konstantin Mixos
Δεν βάζουμε δίπλα δίπλα τον Τάσο και τον Αρδίζογλου, διότι ο Φαντρονκ προτιμούσε τον Τάσο σαν εξτρέμ καθώς ήταν πιο πειθαρχημένος και στενοχώρησε τον Χρήστο μας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στην εποχή αναφέρομαι γενικά. Είμαι σίγουρος πως θα υπήρχαν και παιγνίδια με Τάσο και Αρδίζογλου μαζί.
Konstantin Mixos
ναι το ξέρω ότι αναφερόσουν γενικά, σε τρολάρισα απο αγάπη για τον Αρδίζογλου
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://diskoryxeion.blogspot.com/2012/12/blog-post_16.html
κιτρινόμαυροι στίχοι επί θύραις
Indie Side
Όλες οι ΠΑΕ θα πρέπει να φτιαχνουν γήπεδα με δικά τους λεφτά και μόνο... ΑΕ ειναι και όχι κοινωνικοι φορεις... Μπορεί τα γήπεδα να ανήκουν στις ερασιτέχνες αλλά όλοι μας ξερουμε ποιοι τα πλήρωσαν και ποιοι τα εκμεταλευονται.. Το ίδιο ισχύει για όλες τις ομάδες. Όλες... Και πριν να πέσετε να με φάτε, αναρωτηθείτε πως οι χρεωμενες ΠΑΕ τη βγάζουν καθαρή παντα και ποιος χρηματοδοτεί τα γήπεδα και γιατί.. Σε εποχές κρίσης δινει το κράτος εκατομμύρια για γήπεδα και ψίχουλα για άλλες δομές...
Panagiotis Ioannidis
οχι!
Indie Side
oxi σε τι?
Ted Papageorgiou
Haters will hate!Η Ελληνική μιζέρια σε όλο της το μεγαλείο!
Vana Iacovidou
Αφήκετε μας να χαρούμε λιγουλακι καλέ.
Μεγάλος ποδοσφαιρίστης και ο Αρδίζογλου και όσοι αναφέρατε,αλλά σήμερα,κάνενας από αυτούς δεν θα μπορούσε να παίξει ούτε 20 λεπτά...Δέκα φορές πιο γρήγορο το σήμερινο ποδόσφαιρο
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ "Έχοντας κατά νου βασικές όψεις του Ζάχου Χ’’φωτίου –εγώ έτσι λέω– ο ευφυής Κώστας Πρετεντέρης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαραντης Κλωναρας
Καλό βράδυ αδερφέ μου να σε παρουσιάσω την δισκοθήκη μου 30000 χιλιάδες βινύλια
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πολλά έχεις. Δώσε τα 3/4.
George Nikolopoulos
Στον τάφο του Αισχύλου, γράψανε μόνο ότι πολέμησε στη Σαλαμίνα..τίποτα άλλο. Ο συγκεκριμένος, πολέμησε για τη χώρα του
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σιγά τα ωά. Χιλιάδες έχουν πολεμήσει για τη χώρα. Τι είναι ο "πόλεμος για τη χώρα", η κολυμβήθρα του Σιλωάμ;
Beavis Sage
Που και ποτε; Πινωντας τσσαγακι με τους υπολοιπους τουριστες στην Αλεξανδρεια και το Καιρο; Η μονη πραγματικη μαχη που ο ιδιος μνημονευει ως πραγματικη μαχη, ηταν στο στρατοπεδο Μακρυγιαννη στα Δεκεμβριανα. Τα περι Ριμινη και Μ.Ανατολης ηταν οι απαραιτητες σαλτσες στο φαντασιακο ενος αργοσχολου Μοναρχοφασιστα.
George Nikolopoulos
Το έγραψα μόνο για να περιγράψω τη διαφορά αντίληψης των αρχαίων από τους μοντέρνους..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Beavis Sage Το τι είναι αλήθεια απ' αυτά που έχει πει είναι μεγάλο θέμα. Εγώ, βασικά, δεν πιστεύω ούτε το 1/10 απ' όσα είχε πει.
Beavis Sage
Μα, ναι.! Παρεμπιπτωντος τελοιο το ψυχογραφημα που εκανες. Απαντα σε ολες τις επικειμενες αντιρρισεις για το ποιον ενος Κωστοπουλου των 50s-60s ( μεχρι εκει πηγε) που μας ξεβλαχευε.
George Nikolopoulos
Δεν θέλω να καταχραστώ την φιλοξενία του μοναδικού μουσικού χώρου του Φώντα, αλλά θα πώ μόνο ότι σύμφωνα με τα γραφόμενα του στο "Τα εν οίκω εν δήμω.." ήταν στην πολιορκία του Τομπρούκ που κράτησε οκτώ μήνες και επέζησαν μόνο 400. Έλαβε κ παράσημο γι αυτό..Δεν το λες και τουρισμό! Θα μπορούσε να μείνει στην κατεχόμενη Αθήνα κ να κονομήσει όπως τόσοι κ τόσοι μαυραγορίτες...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το τι θα μπορούσε να κάνει ο καθένας, τότε, άσε το. Γι' αυτούς πολέμησε, για τους οποίους τραγούδαγε κι η Βέμπο. Όχι για την πατρίδα.
«Η Αθήνα τώρα έχει αλλάξει/ με των πραγμάτων τη νέα τάξη/ μα όχι ευτυχώς εκείνη/ που ήθελε ο Μουσολίνι.(…) Με τους Βρετανούς εμείς/ έχουμε κοινά σημεία/ το συναίσθημα τιμής/ και ψυχή στην τρικυμία. Σκώτο αυτοί, εμείς Τσολιά/ ένα σκοπό τη Λευτεριά/ Γιώργο οι δυο μας βασιλιά/ ζήτω το ουίσκι και η ρετσίνα».
Beavis Sage
ΔιαγραφήΗ πλακα ειναι πως μιλανε για τιτανομαχιες στο τομπρουκ (δεστε μονο τον αριθμο των afrika-korps) και περνανε ετσι απλα οχι το ανατολικο μετωπο, αλλα την Εθνικη Αντισταση του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Φτιαχνουμε παραμυθια. Ο Μεθυστακας Τσωρτσιλ στα σπαργανα του ως ιδεολογος-καθεστωτικος-διανοουμενος βλπ. Δημοσιογραφος εγραφε απιστευτες διθυραμβικες ανταποκρισεις για το ηιικο κσι την ανωτεροτητα τις βρεττανικης ψυχης, απο τον πολεμο των Μποερς. Υπαρχει μια ανταποκριση του, που λεει πως στησαν ενα μυδραλιοβολο (ενα μονο) και καθαριζαν αναξιομαχους β' κατηγοριας χλεχλεδες (σημ. Μεχρι και τοξα χρησιμοποιουσαν οι Μποερς γιατι δεν ειχαν οπλα). Αχχχχχ το μεγαλειο της βρετανικης ψυχικης και ηθικης ανωτεροτητας. ....Ζαχο μου.
Δεν το συνεχιζω. Αλλη ειναι η ουσια του ποστ του Φωντα. Οντως ειναι καταχρηση ο εκτροχιασμος της ουσιας του ποστ, που εγω την μεταφραζω στο, πως ενας αχαιρευτος κονομα χρηματα και δοξα πουλωντας το τιποτα του. Ενας ινφλουενσερ πριν την εποχη του.
Βεβαια πολυ πατριωτης. Πολεμουσε στο Τομπρουκ εναντιον του Ρομελ και μετα ηρθε στην Αθηνα για να υπερασπισθει και να υπηρετησει ολους οσους φωναζαν "Βαστα Ρομελ".
Γινεται ολο και καλυτερο:
https://www.athensvoice.gr/.../dimosia-dapani-i.../...
Το βιογραφικο του λεει πως το μοναδικο επαγγεμα του ηταν: Ζωαρα. Ετρωγε στα εστιατορια τζαμπα, επινε στα μπαρακια του τζαμπα και ζουσε οπως θα γινει η κηδεια του: Δημοσια Δαπανη. Εν τω μεταξυ το μοναδικο κατορθωμα του, θεωρω, ειναι αυτο που δεν θα αναφερθει πουθενα. Ο γαμος του με την Καρεζη. Ισως γιατι εχει κανει ασφαλιστικα η ιδια για τις νεανικες της μαλακιες. Εστω μετα θανατον.
ATHENSVOICE.GR
Δημοσία δαπάνη η κηδεία του Ζάχου Χατζηφωτίου
Nikos Filippaios
Συμφωνώ ως προς τον χαρακτηρισμό "εκτρωματικός" για τον Ζάχο Δόγκανο, αλλά παρόλα αυτά ήταν και συμπαθής, τουλάχιστον στη σειρά με τον Γιάννη Μπέζο. Ο χαρακτήρας του Δογκανου, όπως διαγραφόταν στη σειρά, θεωρώ πως προκαλούσε αντιφατικά συναισθήματα στους θεατές: αντιπάθεια για όλους τους λόγους που ανέφερες, αλλά και σαρκασμό, όπως και μια συμπάθεια για αυτόν τον αδιόρθωτο και ρετρό στιλιστικά και αισθητικά εργένη, γυναικά και γλεντζέ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κωμωδία έγραψε ο Πρετεντέρης (δεν έγραψε δοκίμιο "κατά απαραδέκτου"), αλλά κεντημένη, σαν μέγας μάστορας που ήταν. Σκέψου το ότι έβαλε μόνον ένα πολύ νέο κορίτσι, για να τον ξεμπροστιάζει. Πόσο προχωρημένο ήταν αυτό για το 1976. Απλά αυτά περνάνε σε δεύτερο πλάνο. Είναι για τους θεατές που πάνε και λίγο παρακάτω από εκείνο που φαίνεται μπροστά.
Pantelis Tsalouchidis
Ανεπανάληπτος ο Κωνσταντάρας στο ρόλο του Δόγκανου. Θυμάμαι την ατάκα με τον φίλο της Δαβόρας, τον Ξενοφώντα που δε μιλούσε ποτέ
- Μίλησες ποτέ σου ρε Ξενοφών;
- Το 1967
- Και τι έγινε;
- Γυάρος
- Κοίτα να δεις από πότε το κρατάει....
Σαραντης Κλωναρας
Αδερφέ μου έτυχε έχω επιχειρήσεις για αυτό και περιμένω τώρα πολλή μεγάλη παραγγελία από ρούχα και βινύλια από Αμερική θα σε παρουσιάσω και 500 παντελόνια garage αδερφέ μου καλό ξημέρωμα να ζεις
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Για γκαράζ παντελόνια μέσα είμαι, γουστάρω. Βινύλια έχω, από παντελόνια είμαι σε έλλειψη.
Σαραντης Κλωναρας
Και πάρα πολλά ψυχεδελικά αντικείμενα έχω μέσα στο σπίτι μου αδερφέ μου πρέπει να, στα παρουσιάσω
Αδερφέ μου συνέχεια είμαι στα υφσμσταδικσ ταφτεε και όλα αυτά αφού τα ξέρεις κανείς δεν έχει κάνει τις εμφανίσεις μου στην χώρα εκτός από τον Μιχάλη τον νεζη εντάξει αυτός αρχηγός
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΝαι, φοβερός ο Μιχάλης. Κι εσύ ωραία ντύνεσαι.
Σαραντης Κλωναρας
Αδερφέ μου ο Μιχάλης είναι τεράστια μορφή
Vassilis Serafimakis
Σπουδαίος ο Κώστας Πρετεντέρης. Ποτέ δεν έφτιαξε κάτι μεταφορικά φτηνό.
Yorgos Mouzakitis
Γνωρίζετε πολλούς που έχουν γίνει πρότυπα για δραματουργους...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Για ολοκλήρωσε τι θες να πεις...
Yorgos Mouzakitis
νομίζω ότι το είπα...
Σαν να σε χουν κανει τραγούδι..
Ακομη και ως αρνητικός χαρακτήρας είσαι κατι ξεχωριστό.
Που βέβαια δεν μου φάνηκε αρνητικός οταν τον εξέτασα σαν ηρωα σε ένα σχέδιο σεναρίου.
Σιδερής Πρίντεζης
Το τραγούδι με τη Χριστίνα (και τον Κωνσταντάρα αργότερα) αναφέρεται (ακούγεται από τον πρώτο κιόλας στίχο του) στον Ζάχο Φωκιανό, χαρακτήρα που είχε ενσαρκώσει ο Λάμπρος Κωνσταντάρας στην ταινία "Τι τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα" ένα χρόνο πριν, το 1972, σε σενάριο Κώστα Πρετεντέρη και Ασημάκη Γιαλαμά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το ξέρω, το άκουσα στο τραγούδι. Για όλους τους Ζάχους ήταν πρότυπο ο Χ''Φωτίου. Επίσης να πω πως στην ανάρτηση, στο σχετικό σημείο, το έχω διατυπώσει πολύ προσεκτικά. Δεν λέω δηλαδή ότι ο "Κύριος Ζάχος" είναι ο Δόγκανος. Γενικώς από τότε ο Πρετεντέρης έψαχνε την εικόνα του Ζάχου. Δηλαδή από το '72'-73 τον απασχολούσε το θέμα.
Σιδερής Πρίντεζης
σίγουρα. Μα δε μπορεί να κράτησε τυχαία το ίδιο όνομα στο "Εκείνες κι εγώ". Μόνο από το ντύσιμο αν κρίνεις. Επειδή σώζονται ελάχιστα από την παλιά σειρά ξέρουμε αν ακούστηκε το Ζάχος ή μετονομάστηκε άμεσα σε Λάμπρος Δόγκανος στο πρώτο "Εκείνες κι εγώ"; Αυτό που ξέρω είναι πως στη δεύτερη εκδοχή του υπήρχαν επεισόδια που ενσωμάτωναν 2 ιστορίες από τα παλιά σενάρια, ενδεχομένως λόγω διαφοράς στη διάρκεια. Χαρακτηριστικό είναι το επεισόδιο, σε ένα μέρος του οποίου, εμφανίζεται η Χρύσα Ρώπα μπερδεύοντας τον Δόγκανο με τον Γιούγκερμαν, που είχε επίσης ξεκινήσει να προβάλλεται (με τον Αλέκο Αλεξανδράκη φυσικά) το 1976. Δεν ξέρω βέβαια τι μπορεί να είπε το μεταγενέστερο επεισόδιο σε όσους δεν έκαναν τη σύνδεση με την εποχή που γράφτηκε το σενάριό του.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρω αν ακούστηκε το Ζάχος στην πρώτη version, αυτό θέλει ψάξιμο. Εκείνο που θα ήθελα να ξέρω και σ' αυτό ο Μπέζος θα μπορούσε να βοηθήσει π.χ. - εγώ θα τον ρώταγα, αν τον έβλεπα κάπου - είναι το αν στο πρωτότυπο σενάριο υπήρχε όντως το "Ζάχος". Εγώ θεωρώ πως υπήρχε, αλλά δεν έχω απόδειξη.
Σιδερής Πρίντεζης
Συγγνώμη αν κάνω κατάχρηση της φιλοξενίας ή βγαίνω λίγο εκτός θέματος, αλλά στο δεύτερο "Εκείνες κι εγώ" υπάρχει επεισόδιο στο οποίο ο Δόγκανος (Μπέζος) πηγαίνει και ηχογραφεί τραγούδι σε στούντιο (με παραγωγό τον Τζώννυ Βαβούρα). Το τραγούδι είναι το "Ντουγλερί και ντουγλερέα" που υπήρχε στον μοναδικό μεγάλο τραγουδιστικό δίσκο του Κώστα Βουτσά που είχε κυκλοφορήσει από τη Minos το 1975, ένα χρόνο πριν ξεκινήσει το πρώτο "Εκείνες κι εγώ" με τον Κωνσταντάρα. Ο δίσκος του Βουτσά φυσικά είχε βγει με αφορμή την τηλεοπτική επιτυχία του στον "Ονειροπαρμένο" που επίσης έγραφε ο Κώστας Πρετεντέρης και, όποιος έχει την πρώτη έκδοση, μπορεί να δει στο εσώφυλλο αρκετές από τις φωτογραφίες με τις μεταμφιέσεις-όνειρα του "Ονειροπαρμένου". Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι το μόνο στον δίσκο που φέρει στίχους του Πρετεντέρη. Υπήρχε άραγε σε επεισόδιο του "Ονειροπαρμένου" και πέρασε αργότερα και στο "Εκείνες κι εγώ" που ξεκινά ένα χρόνο μετά;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτά είναι αναπάντητα ερωτήματα. Νομίζω όμως, έτσι όπως καταλαβαίνω εγώ τα πράγματα, πως πρέπει να υπήρχε στο πρώτο Εκείνες κι Εγώ. Αποκλείεται να το θυμήθηκε ο Μπέζος 20 χρόνια αργότερα, τραγουδισμένο από τον Βουτσά. Θα το έγραφε το σενάριο.
Nikos Stabakis
ΔιαγραφήΝαι, το είχε πει ο Βουτσάς στον "Ονειροπαρμένο", μεταμφιεσμένος σε και καλά ρεμπέτη (μάλλον με μουστάκι) και πλαισιωμένος από κομπανία που μίλαγε μάγκικα. Δεν νομίζω ότι ακουγόταν στο πρώτο "Εκείνες κι εγώ" γιατί είχε ταυτιστεί με τον Βουτσά. Επίσης δεν ήταν Ζάχος Δόγκανος, αλλά Λάμπρος, από το πρώτο επεισόδιο. (Εξάλλου η σειρά είχε γραφτεί ειδικά για τον Κωνσταντάρα, δεν ήταν κάτι γραμμένο που μετά του το έδωσε ο Πρετεντέρης.) Πάντα είχα την εντύπωση ότι το όνομα άλλαξε αργότερα σε Ζάχος αφενός για να θυμίζει Χατζηφωτίου κι αφετέρου γιατί δεν υπήρχε πια Κωνσταντάρας, ούτε το όνομα του Μπέζου (Γιάννης) έβγαζε κάτι σε μπον βιβάν.
EDIT: Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την πρώτη και τρίτη πρόταση του παρόντος σχολίου, που απαντούν στις δύο απορίες του κου Πρίντεζη: ναι, το τραγούδι ακούστηκε στον "Ονειροπαρμένο" και όχι, δεν υπήρξε σε κανένα σημείο της πρώτης σειράς "Ζάχος", αυτό έγινε στο ριμέικ. Τα υπόλοιπα ας θεωρηθούν αναξιόπιστες και κουραστικές εικασίες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σιγά την "ταύτιση" που είχε με τον Βουτσά - δεν ήταν δα και "Τούμπου-τούμπου-ζα". Τραγούδι του Πρετενέρη ήτανε (τα λόγια) ό,τι ήθελε το έκανε. Αποκλείεται να το σκέφτηκε ο Μπέζος το '96 για πρώτη φορά (ένα τραγούδι τελείως ξεχασμένο). Το είχε μέσα το παλιό σενάριο. Το αν ακούστηκε από τον Κωνσταντάρα το '76 δεν το ξέρω και δεν το θυμάμαι. Το θεωρώ όμως εντελώς πιθανό (να ακούστηκε).
Nikos Stabakis
Φυσικά το έκανε ό,τι ήθελε (με την ασήμαντη διαφορά ότι οι Βουτσάς και Κωνσταντάρας ήταν πολύ γνωστότεροι από τον Πρετεντέρη και δύσκολα θα επαναλάμβανε ο ένας κάτι που είχε λανσάρει λίγα χρόνια πριν ο άλλος). Απλώς το θυμάμαι πολύ καλά στην τηλεόραση με τον Βουτσά αλλά όχι με τον Κωνσταντάρα και είχα δει όλα τα επεισόδια της σειράς (για την ακρίβεια μόνο με τον Κωνσταντάρα την έχω δει). Εννοείται δεν μπορεί να αποδειχτεί κάτι γιατί και οι δυο σειρές είναι σβησμένες, ας μείνει το γεγονός ότι ναι, ακούστηκε στον "Ονειροπαρμένο". Πάντως δεν θα απέκλεια το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήθηκαν στίχοι του Πρετεντέρη από άλλη σειρά. Τα σενάρια καταρχάς δεν ήταν πανομοιότυπα, π.χ. η Δεβόρα στο πρώτο ήταν "μαύρη υπηρέτρια" (με blackface, που αργότερα θα ήταν αδιανόητο) και στο ριμέικ απ' όσο ξέρω χωρίς να το έχω δει ήταν αναβαθμισμένη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα σενάρια είναι τελείως τα ίδια. Εδώ χρησιμοποιήθηκε στο δεύτερο έως και ο Γιούγκερμαν (που δεν είχε λόγο να χρησιμοποιηθεί το '96). Και για την Δεβόρα ακριβώς τα ίδια ισχύουν και στα δύο σίριαλ. Και στα δύο ήταν μαύρη. Απλά το '76 ήταν λίγο δύσκολο να βρούνε μαύρη, γι' αυτό τη βάψανε. Το '96 ήταν η Σερέτη, που είναι μιγάδα. Ψάχνεις ψύλλους στ' άχυρα - το έχω καταλάβει και από άλλα σχόλια, παλιότερα. Είσαι κουραστικός γενικά, γιατί επιμένεις, προτείνοντας μόνο τις αναμνήσεις σου, τις οποίες εμπιστεύεσαι υπέρ το δέον.
Δεν θέλω να συνεχίσω την κουβέντα σ΄ αυτό το επίπεδο, γιατί μ' εσένα δεν βγαίνει άκρη.
Σταμπάκη μην αφήσεις άλλο σχόλιο. Με κουράζεις.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αρχίσανε να γράφουνε μ@λακίες..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήJohn D. Carnessiotis
Δημοσιογραφία της αρπαχτής!
Panagiotis Giannelis
...ναι αλλά κι ο Καλατζής είχε Λοΐζο...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άσχετο.
Konstantinos Fountas
Ότι να είναι, σιγά μην τραγούδαγε και το δελφινοκόριτσο!!!
Eva Fampas B
Μπορεί οι εταιρείες να κάνανε κόντρες μεταξύ τους αλλά ελπίζω οι δύο καλλιτέχνες να μην είχαν καμιά αντιπαράθεση
Εμένα αυτό μου φάνηκε σημαντικό...ότι άλλο γράψατε κ για το λόγο που το γράψατε συμφωνώ μαζί σας
George Floudas
Εμένα μ’ αρέσουν και οι δυο
Stathis Nikokavouras
εχεις καταλαβει ποσο λιγοι ειμαστε που καταλαβαινουμε τι ανεβαζεις?αξιζει τον κοπο να χαλας την ωρα σου και να μην καταλαβαινει το 80% τουλαχιστον?εσυ εχεις υπογραμισει το δελφινι δελφινακι του καλατζη που οι ηλιθιοι στο πρωτο φλεμμα που λεει και ο γιγαντας πολακης γραφουν οτι το τραγουδησε ο κοκοτας και απο κατω στα σχολια αλλος γραφει για λοιζο αλλος οτι γουσταρει και τους δυο αλλος οτι οι εταιριες κανουν κοντρες ..ενας στους πεντε μονο ο κωσταντινος φουντας καταλαβε τι γραφεις..ημαρτον ...τσαμπα κουραζεσαι...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στάθη κοίτα εσύ τις ψαριές σου και άσε με κι εμένα να κάνω τη δουλειά μου.
Stathis Nikokavouras
εβαλε καιρο παλι...οτι εβγαλα εβγαλα ..παμε για μαιστρο μεγαλο...τερμα το ψαρεμα...
Dimitris Makares
Νταξει όντως τσίμπησαν πολλοί ότι έμοιαζε η φωνή του Καλατζή με του Κόκοτα αλλά η φωνή του Κόκοτα ήταν απίστευτη ενώ ο Καλαντζής είχε βραχύβια παρουσία.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Και οι δύο χρησιμοποιήθηκαν κατά του Λαϊκού τραγουδιού. Προέρχονταν από Τρίο του Ελαφρού... Λάθος;
Κωνσταντινος Παπαδοπουλος
Δεν ήταν θέμα φωνής νομίζω, ο Καλατζής εχει βγάλει δίσκους με όλα τα τραγούδια αριστουργήματα, φοβερά υποτιμημένος, θα έπρεπε να λογίζεται σαν θρύλος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καθόλου υποτιμημένος δεν είναι ο Καλατζής. Τα τραγούδια του είναι κλασικά και ακούγονται ακόμα. Το ότι η MINOS επιχείρησε μέσω αυτού να κοντράρει τον Κόκοτα είναι γεγονός. απλώς ο Κόκοτας δεν θα μπορούσε να κοντραριστεί από κανέναν. Μην λέμε πάλι τα ίδια.
Dimitris Psarras
Εύγε...φίλε μου ευγε
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ- ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ- Ο ΜΑΤΣΑΣ ΠΗΡΕ ΤΟ PLAYBACK ΑΠΟ ΤΟ ...."ΜΗ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΣ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΤΗ ΠΟΡΤΑ" ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΑΤΖΗ......ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ,ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.....Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,ΑΠΟ '68 KAI EΝΤΕΥΘΕΝ, Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩN ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΜΕ ΠΡΟΜΕΤΩΠΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΟΤΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΝ ΚΑΛΑΤΖΗ,ΥΠΗΡΞΕ......."ΛΥΣΣΑΛΕΟΣ".....ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ο ΚΟΚΟΤΑΣ ΜΕ ΤΟ "ΟΝΕΙΡΟ ΑΠΑΤΗΛΟ" ΤΟΥ ΚΑΛΔΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ,"ΕΧΤΙΣΕ" ΤΗΝ COLUMBIA,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ Ο ΚΑΛΑΤΖΗΣ ΜΕ ΤΟ "ΠΑΡΕ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΛΕΙΔΙΑ" ΤΟΥ ΔΕΡΒΕΝΙΩΤΗ,"ΕΧΤΙΣΕ" ΤΗΝ ΜΑΤΣΟ(Υ)ΙΟΣΣ....!!!!...ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΑ ΔΙΣΚΑΚΙΑ!!!...
Σχόλια από το fb στο ποστ "ZHTΩ Η ΡΩΜΕΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεοδουλος Παρασκευαϊδης
ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΡΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕΕΕΕΕ, ΣΤΙΣ ΖΩΝΤΑΝΕΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣΣΣΣ !!!!......
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σταμάτης Κόκοτας – Νιόβη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMaria Tzinieri
Πρώτη φορά το ακούω
Nikos Mitrogiannopoulos
και αυτό ίσως
https://www.youtube.com/watch?v=9wvhd9UkzSY
Pikra Filia
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
πόσο ωραίο τραγούδι!
Nikos Mitrogiannopoulos
και αυτό
https://www.youtube.com/watch?v=qV2hYj395Ns
Stis 16 Mai Mina
Σχόλια από το fb στο ποστ "ΑΘΕΡΙΔΗΣ: Έγραφες στιχάκια... XATZHΦΩTIOY: Έγραφα στο Σταύρο (Ξαρχάκο) και στον Ζαμπέτα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=k9pvYhDOGcc
Σταμάτης Κόκοτας Τι Μας Μέλει & (Ορχήστρα) Τι Μας Μέλει
Michael Tzanakis
Καλά... ότι έλεγε τα μισά τα πέταγα στη θάλασσα. Γνωστός τερατολόγος για τους παροικούντες.
Γιώργος Φραγκίσκος
Μπεκούνι;
Δημητρης Γλετζακος
Μπεκουνι,μπεκουναρος:άσχετος με περικεφαλαία η ολίγον άσχετος από μουσική γενικότερα η ειδικότερα ο οποίος προσπαθεί να δείξει ενημερωμενος,γνωστής μέχρι και ειδικός αλλά μάλλον δεν τα καταφέρνει!!!Το πρώτο άκουσα αρχές δεκαετίας του ογδόντα από τον Γιώργο Καραμπελα(Κορυδαλλός)
Γιώργος Φραγκίσκος
ευχαριστώ πολύ. Ενδιαφέρον. Εντωμεταξυ μήπως είσαι αδερφός του Παύλου εσύ;
Δημητρης Γλετζακος
Ναι ο μεγαλος
Και εγώ κάπου σε ξέρω.sepia,Εξάρχεια,κάπου!!!
Nikos Xanthakos
Αν δεν κάνω λάθος ο Χατζηφωτίου είχε γράψει και το "Κάποια Μέρα" που τραγουδούσε η Μαρίνα στη Zodiac. Το δισκάκι θεωρείται σπάνιο
Asser Moissis
ωραίο τραγούδι μουσική Δανίκας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το άκουσα live από την Μαρίνα πριν από λίγες μέρες.
Lefteris Karkas
Πολύ παράξενο τραγούδι πάντως.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΑΝΕΒΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΧΤΕΣ ΤΟ "ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ".....
Spyros Zoupanos
Σοβαρά τώρα, ΑΥΤΟ το κομμάτι έχει υπάρξει; Το αγοράζω! Σπύρος Μπεκούνης
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το μεγαλύτερο έγκλημα των κυβερνήσεων του Πασόκ είναι το σβήσιμο των πεντάλεπτων του Ζάχου Χατζηφωτίου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Προετοίμασαν το "κάψιμο τών φακέλων". Εκαναν όλοι τη δουλειά, έτσι ώστε η βραχύβια κυβέρνηση Τζαννετάκη δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το ν'ανάψει τη φωτιά. Αυτό κι αν ήταν έγκλημα κατά τής Ιστορίας.
Αθανασιος Αθανατος
ιδου.. περι επελασης των "Βαρβαρων" !
https://www.youtube.com/watch?v=otsSqIfbAjg
TA KAKΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ
Pantelis Tsalouchidis
Προσπαθώ να θυμηθώ τι έπαιζε μετά και αδημονούσα πότε θα τελειώσει τις αμπελοφιλοσοφίες του. Κάποτε πήγαινε παραπάνω και μου την έσπαγε εντελώς
Πετρος Μιχελιουδης
The Twilight Zone isvs?
Christophoros Godot
Το εκείνος κι εκείνος και το ο συμβολαιογράφος; Μιλάμε για γενοκτονία. (Τα 5λεπτα του μπάρμπα Γιώργη στο λούνα παρκ)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ένα θέμα που δεν εθίγη σε σχέση με τον Κόκοτα είναι το ότι ήδη από τα μέσα του ’68 "...
ΑπάντησηΔιαγραφήIlias Papavlopoulos
θυμάμαι ακουγόταν ότι επειδή είχε κομμένο αυτί άφηνε φαβορίτες και μαλλιά για να μην φαίνεται.
Nikolas Fotakis
κι εγώ το είχα ακούσει αυτό, δεν θυμάμαι από ποιον, αλλά δεν κατάφερα ποτέ να το επιβεβαιώσω
Έμυ Ντούρου
Πριν από τρία χρόνια που μου είχε δώσει συνέντευξη τον είχα ρωτήσει σχετικά και μου το είχε επιβεβαιώσει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
To δεξί αυτί του είναι μια χαρά. Θα ψάξω να βρω και με το αριστερό...
Έμυ Ντούρου
Εννοώ ότι μου επιβεβαίωσε ότι κυκλοφορούσε αυτή η φήμη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Α, ok.
Kwstas Agas
κι εν τω μεταξύ σε αυτές τις ... π.φ. [προ φαβορίτας] φωτογραφίες, πόσο μα πόσο πολύ μοιάζει με τον γιο του τον Δημήτρη Κόκοτα ... Μα ΟΛΟΙΔΙΟΙ θαρρείς ... [ο οποίος Δημήτρης Κόκοτας πολύ συμπαθής, ευγενής κλπ, είχε και ωραία φωνή, όμως ... ως γνωστόν αν ο τραγουδιστής πατέρας σου είναι κορυφαίος και ακολουθήσεις την ίδια καριέρα, αυτό το "καλός είναι αλλά όχι σαν τον πατέρα του που ήταν το κάτι άλλο" θα σε κυνηγάει για πάντα ... έτσι ο υιός Κόκοτας δεν μακροημέρευσε ως τραγουδιστής ... Σε αυτήν την περίπτωση για να κάνεις καριέρα πρέπει να γίνεις ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απ' τον πατέρα σου, αλλά αν έχεις πατέρα τον Σταμάτη Κόκοτα δεν είναι και το πλέον εφικτό ... ]
George Ioakeimidis
Μπλεχτηκε και με το Γαλάτη στη Μύκονο και χαντακωθηκε...
Kwstas Agas
.... ας μη λησμονούμε και ... μια "μπηχτή" από τον Καζαντζίδη στην ταινία "ο γίγας της Κυψέλης" ... δείτε τα τελευταία 10 sec στο παρακάτω βιντεάκι, όπου, υποτίθεται, ο Καζαντζίδης περνάει από .... οντισιόν τον Νίκο Ρίζο που θέλει να γίνει τραγουδιστής .... Ο Σταμάτης Κόκοτας ΔΕΝ είχε ανάγκη τις φαβορίτες του [κι ας ήταν το σήμα κατατεθέν του] διότι ειχε φωνή ονειρική και ¨"από μέλι" ... https://youtu.be/4dbYZK9K9qA
Στελιος Καζαντζιδης Νικος Ριζος Ο Γιγας της Κυψελης
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τους έτρωγε τα νυχτοκάματα τότε ο Σταμάτης και τον είχαν όλοι στο μάτι. Αν και ο Στέλιος δεν τραγουδούσε τότε στη νύχτα. Του έκοβε από πωλήσεις όμως.
(Φωτό με Στέλιο και Κόκοτα). Mήπως υπήρχε και κανας άλλος φαβοριτάκιας τότε;
Γιώργος Χαρωνίτης
Το μακρύ μαλλί ήταν σχετικά σπάνιο (το '66-'67 απ' όσο θυμάμαι τότε που τέλειωνα δημοτικό) γιατί στις γειτονιές το συνέδεαν με το κατά πόσον κάποιος ήταν "κουνιστός"! Φερ' ειπείν, σ' εμάς μακρύ μαλλί είχε εκείνη την εποχή ένας γείτονας γυμνασιόπαις ονόματι Κάκης που κάποιοι τον κορόιδευαν αλλά, τελικά, όχι μόνο δεν ήταν ομοφυλόφιλος αλλά τράβαγε και τις καλύτερες γκόμενες. Ήταν κι από τους πρώτους που φόρεσε ευδιάκριτη καμπάνα!
Sakis Bwanas
(φωτό με απόσπασμα κειμένου του Λαδά για τα μαλλιά)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΤο '71 πλέον, γιατί τότε ήταν το Περιστέρι, όλοι γέλαγαν με τον φασίστα Λαδά. Σκέψου μόνο ότι τον Ιούνιο του 1971 είχε ασκηθεί ποινική δίωξη κατά του αστυνόμου Μουρελάτου από τον εισαγγελέα πλημμελειοδικών Αθηνών, για παράνομη βία και κατακράτηση (των κεκαρμένων).
Sakis Bwanas
Μόνο ένας γλίτωσε που ήταν μουσικός και είχε χαρτί από την αστυνομία ότι επιτρέπεται να φέρει μακριά κώμη, λόγω της μουσικής του ιδιότητας.
Ήταν μια εξαίρεση για να μην ξυρίσει κάποιο ενθουσιώδες όργανο τον Κόκοτα ή τον Βοσκόπουλο. Έτσι, τη γλίτωναν και οι άσημοι συνάδελφοί τους.
Sakis Bwanas
από ρεπορταζ για το κούρεμα 30 γιεγιέδων στο ΑΤ Περιστεριου
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
αν δεν λέμε ημερομηνίες δεν λέμε τίποτα. η χούντα δεν είχε την ίδια πολιτική για τα μαλλιά σε όλη την επταετία
Η φάση του Περιστερίου ήταν τελείως σπασμωδική και μεμονωμένη. Τους έκραζαν όλοι από τα περιοδικά και από παντού. Δεν ανταποκρίνεται στο κυνήγι των μαλλιών, που υπήρχε πριν το 1969.
https://www.facebook.com/profile/100014406333349/search/?q=%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B9%20%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%AC%CF%82
Sakis Bwanas
μου βγαζει ανύπαρκτη σελιδα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02bUYyf21xxA4VYwNqDWskZzYJS82Xfh5Ub4WuuRr8UWwS2d8Sy5SGFkqYXYYTWesol&id=100014406333349
Dion Kihote
Σάκη κούρεμα από τους μπάτσους είχε γίνει στην συναυλία των Metallica στη Ν. Σμύρνη αρχές 90'ς και μια στη συναυλία των Prodigy στον Βύρωνα
Sakis Bwanas
στους Prodigy ορθώς
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../ayti-einai-i-mpanta-poy...
Αυτή είναι η μπάντα που συνελήφθη απο την ΕΛ.ΑΣ | LiFO
George Ioakeimidis
Ανάλογα είχε και η Τουρκία έναν τραγουδιστή, τον Μπαρις Μάντσο. Αδιανόητο το μακρύ μαλλί και στην Τουρκία εκείνη την εποχή...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος γι' αυτό που λες. Εννοώ δεν έχω στοιχεία. Δεν το έχω ψάξει. Αν έχεις στοιχεία και δεν είναι αυτό που λες μια αίσθηση, μια υπόθεση, πες τα μας. Με το μακρύ μαλλί στην Τουρκία εγώ δεν έχω ασχοληθεί. Η Ελλάδα μ' ενδιαφέρει πρωτίστως.
George Ioakeimidis
Δεν συνηθίζω να αναφέρω αισθήσεις & υποθέσεις. Όταν πήγαινε κάποιος αμουστακος στη γείτονα χώρα, έπρεπε να φοράει ξύλινο σωβρακακι. Πόσο μάλλον μακρυμαλλης... Μέσα στο σκοτάδι της Τουρκίας του '70,υπήρχαν αυτός, καθώς κι ο Τζεμ Καρατζά.
George Ioakeimidis
Κουρταλαν εξπρές το γκρουπ του Anatolian rock....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχω γράψει κείμενο για Μπαρίς Μαντσό και όχι Μάντσο και για Κουρταλάν Εξπρές από το 1998. Απλά εμένα μου αρέσει να μιλάω με στοιχεία και με πηγές. Δεν μπορώ να εμπιστεύομαι τι λέει ο ένας και ο άλλος. Φέρε μου βιβλία, πηγές, τούρκικες ή άλλες, που να γράφουν για το θέμα των μαλλιών στην Τουρκία. Αυτά με ενδιαφέρουν.
George Ioakeimidis
Μεγάλωσα στην Κωνσταντινούπολη και τα έζησα από πρώτο χέρι. Δεν με ενδιαφέρουν τα στοιχεία & οι πηγές σου. Μιλάω από προσωπικά βιώματα. Α, και προφεροταν Μάντσο ο Barish....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΡε φίλε σε ξέρω και από χθες, που έρχεσαι εδώ πέρα και μας λες το ένα και το άλλο; Εδώ λέμε για τον Κόκοτα κι εσύ μας λες για τον Τούρκο - άσχετο τελείως. Και σε τελευταία ανάλυση γιατί να σε εμπιστευτώ; Ούτε πόσο χρονών είσαι δεν ξέρω. Και Έλληνες που τα ΄χουν ζήσει τα θέματα με τα μαλλιά επί χούντας λένε ένα κάρο μαλακίες. Ροκάδες ιδίως. Πάρτε το χαμπάρι, εδώ θα μιλάτε με στοιχεία, αλλιώς ό,τι και να μου πεις δεν το πιστεύω, αν δεν το ερευνήσω προσωπικά. Εσύ μπορεί να μου πεις... χέστηκα... οk... αλλά εγώ δεν μπορώ να δώσω αξία σε ό,τι λέει ο καθένας αν δεν το ψάξω. Τούρκος μου είχε πει για το πώς προφέρεται ο Manco. Αλλά απ' όσο το έψαξα τώρα είναι σαν να τονίζονται και οι δύο συλλαβές.
George Ioakeimidis
Καταντάς κουραστικός. Δεν ξέρω αν πρέπει να σε παρακολουθώ. Πόσο μάλλον με το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς. Χώρια που σιχαίνομαι αυτούς που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Αντε γειά...
Εγώ το έχω ψάξει. Όπως ο Σταμάτης στην Ελλάδα, έτσι κι ο Barish στη Τουρκία. Σα τη μύγα μες το γάλα κι οι δύό...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Δεν ξέρω αν πρέπει να σε παρακολουθώ<<
Να πας στο καλό. Εγώ ξέρεις τι σιχαίνομαi; Τους άσχετους, και τους ό,τι θυμάμαι χαίρομαι,. που σε μια κουβέντα για τον Κόκοτα μας πιάνουν κουβέντα για τον Τούρκο. Ξέρω κι έναν Πέρση με μαλλιά κι έναν Αιγύπτιο, και μερικούς από την Ινδονησία, αλλά δεν κάθομαι να λέω ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι, για τις ξένες χώρες και για τις ξένες κοινωνίες. Σέβομαι τους αναγνώστες μου και μένω σ' αυτά που γνωρίζω καλά. Δεν πουλάω μούρη.
George Ioakeimidis
Think globally & act locally, bro...
Patritsopoulos Nikos
η θεια μου τοτε ολους τους μαλλιαδες τους ελεγε μπιτλς
θυμαμαι στον αγιο παυλο στην αθηνα
Γιώργος Χαρωνίτης
Γύρω στο '64-'65 τους έλεγαν "Μπήτλιδες"!
Vassilis Serafimakis
Είχα πιτσιρικάς σε 45άρι το Surfin' Bird τών Trashmen και τόβαζα καμμιά φορά στής θείας που υπήρχε φορητό πικαπάκι. Μόλις τόβαζα και τύχαινε να είναι σπίτι άρχιζε τα μουγκρητά ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΠΗΤΛΗΣ ΓΙΑ ΘΑ ΣΤΟ ΣΠΆΣΩ!!..
Γρηγορης Σπηλιωτης
https://www.youtube.com/watch?v=AAh6SGo91oo
εγω αυτο θυμηθηκα
Οι γιεγιέδες - Δημήτρης Ευσταθίου
Αθανασιος Αθανατος
μια μπηχτη υπαρχει και σ' αυτην την Ταινια.. {στο 03.21} https://www.youtube.com/watch?v=4EtXxecFGYU
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ – Η ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ “ο Γίγας της Κυψέλης 1968”
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το έδωσε και άλλος πιο πάνω και απάντησα.
Αθανασιος Αθανατος
δεν το' χα δει.. πάντως το χιουμορακι εξυπνο μεν - μικροπρεπες δε
Αθανασιος Αθανατος
πάντως θα μπορούσαμε να πούμε πως απ'τους Λαϊκούς Καλλιτέχνες μάλλον ο Αγγελόπουλος ήταν ο πρώτος που ειχε αρχίσει ν'αφηνει μαλλακι..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φέρε φωτογραφία του '68, που να το αποδεικνύει.
Αθανασιος Αθανατος
Διαγραφήδεν εννοω φυσικα πως ξεκινησε με "χαιτη".. αλλα ηδη πριν απ' τα μεσα του '60 ειχε αρχισει ν'αφηνει μαλλι που σιγα-σιγα το αφησε μεχρι τελους. Εδω απο περιοδικο του '63 !
αυτην μου την εστειλε η εικονιζομενη, που τον συναντησε το 1968 στην Αμερική
& το 1970
οντως λιγο αργοτερα βλεπουμε εμφανως την αλλαγη σ' αυτην την Φωτο απ' το αρχειο του Θοδ.Καμπουριδη {1971}
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το '68 δεν είχε μαλλί ο Αγγελόπουλος. Αυτό φαίνεται από τις φωτό. Ο Κόκοτας ήταν ο πρώτος από τους λαϊκούς, για να μην πω και από τους ρόκερ.
Nikolas Fotakis
τα σκουλαρίκια, τι φάση;
Alex Apostolakis
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας,δεν συμφωνω με τη χρηση του ορου ''bullying'' .Στο ''Ενα Ασυλληπτο ..'' υπαρχει και φωτογραφια του Hitler με σχολιο ''δειγμα μυστακος κακου γουστου'',θα πουμε οτι ειναι bullying και αυτο?Στην ταινια ο Βεγγος κουρεας ητανε,,αρα η μακρια κομη και φαβοριτα τον αφηνει χωρις δουλεια εαν υιοθετηθει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άσχετο αυτό που λες με τον Χίτλερ. Τελείως άσχετο. Εδώ μιλάμε για τον Κόκοτα. Το ότι είναι bullying αποδεικνύεται και από το "Διακοπές στο Βιετνάμ". Είναι απλό. Δεν γούσταρε τους μακρυμάλληδες. Ήταν συντηρητικός. Και υπάρχουν και άλλα σημεία σε άλλες ταινίες που το δείχνει (το πρόβλημα που είχε με τα μαλλιά). Δεν κρύβεται θέλω να πω η απέχθειά του προς το μακρύ μαλλί πίσω από το σεναριακό εύρημα του κουρέα.
Sakis Gallo
επειδή εδώ μιλάμε για το κοκοτα θα ήθελα σε κάποιο άλλο ποστ σου να αναφερθείς στο κόμπλεξ που είχε ο Βέγγος. Πραγματικά μου φαίνεται ενδιαφέρον.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε, δεν είπα εδώ για το θέμα με τα μακριά μαλλιά;
Sakis Gallo
ναι είπες αλλά με περισσότερες λεπτομέρειες ίσως και περισσότερα "αποδεικτικά στοιχεία".
Το λέω, γιατί πραγματικά δε μπορώ να "δεχτώ" κάτι τέτοιο από το Βέγγο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γιατί, τι είναι ο Βέγγος; Ιερή αγελάδα; Άμα ψάξεις στις ταινίες του θα βρεις άπειρα, για να τον κατεδαφίσεις, αλλά δεν υπάρχει λόγος. Είμαι φαν του Βέγγου. Απλά κάποια πράγματα που βλέπω τα σκέφτομαι διπλά και τριπλά.
Δηλαδή εκεί όπου χαστουκίζει στη σειρά τις αδελφές του, στον Παπατρέχα, σου αρέσει; Εμένα αυτή η σκηνή με έκανε από μικρόν έξω φρενών; Τέλος πάντων...
Sakis Gallo
όχι κάνεις δεν είναι ιερή αγελάδα απλός μου φαίνεται δύσκολο από έναν άνθρωπο που "τσαλακωνε" έτσι τον εαυτό του να έχει τέτοια κόμπλεξ. Από την άλλη όμως γιατί και
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Βέγγος δεν "τσαλάκωνε" κανέναν εαυτό, γιατί δεν ήταν ηθοποιός. Έπαιζε απλώς τον εαυτό του. Όπου απαιτήθηκε να κάνει τον ηθοποιό, ήταν απαράδεκτος (για μένα).
Dimitris Kiranastasis
όπως για παράδειγμα στην ταινία του Βούλγαρη "Όλα είναι δρόμος" που ήταν τραγικός...
Aris Kopsidas
και στον Παπατρεχα οταν γνωριζει τον γκομενο της Νιτσας Μαρουδα , τον Ρινγκο ,τον πηγαινει αμεσως στον κουρεα να του κλαδεψει το μαλλι προκειμενου να την παντρευτει!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σωστό.
Nikolas Fotakis
Διαγραφήαυτό με τον Παπατρέχα, όντως δεν καταπίνεται σήμερα -- δεν ξέρω στην εποχή του
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτό με τα χαστούκια; Εμένα με σόκαρε από τότε που το είδα για πρώτη φορά, στα σέβεντις.
Nikolas Fotakis
έδειξα την ταινία στα παιδιά για πρώτη φορά πέρσι (από YouTube) και ζορίστηκαν με αυτήν την σκηνή (όπως και με το σκυλάκι που το βουτάει στον κουβά
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Με το σκυλί στον κουβά το έχει σε δύο ταινίες
Spiros Kourtis
Πάντως το μαλλί του Κόκοτα πρέπει να έπαιζε σαν αστειο εκείνη την εποχή. Στην εκπομπή "20 χρόνια επιθεώρηση" (υπάρχει στο ertflix) ο Γιώργος Πάντζας αναβιώνοντας ένα σκετς της εποχής, τραγουδά την "Αγωνία" με σατιρικούς στίχους. Εκεί αναφερεται στα εθνικά μωρά (της Αλικης και της Τζένης) και τραγουδά χαρακτηριστικά: Αγωνία αν ειδαν τον Κόκοτα και τρομάξανε...
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
Το κόμπλεξ είχε ο Βέγγος ρε παιδιά;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι, ο Κόκοτας.
Ιωσήφ Μιχαηλίδης
Έλα λάθος. Εννοώ ΤΙ κόμπλεξ είχε ο Βέγγος; Και οι δύο σκηνές εμένα μου κάνουν απλά "πείραγμα". .ίσως ήταν συντηρητικός ως προς την εμφάνιση αλλά να βγαίνει κόμπλεξ στις ταινίες; Πώς προκύπτει;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ δεν πιστεύω ότι υπάρχει αθωότητα πίσω από τίποτα, που κάνουν οι μεγάλοι. Είναι κανόνας αυτός (για μένα). Τα υπόλοιπα άλλοτε.
Patritsopoulos Nikos
εδω οι κορεατες μοιαζανε με πειραιωτακια....
Nickos Ventouras
έκανε πλάκα σε δυο ταινίες με κάτι που ήταν ούτως ή άλλως κλασσικό αντικείμενο κοροϊδίας της εποχής στον Τύπο και αλλού (το κούρεμα του Κόκοτα εννοώ) και που μέχρι και σήμερα είναι αντικείμενο πλάκας - υπάρχουν και meme με το λουκ του Κόκοτα -, και από αυτό βγαίνει συμπέρασμα περί κόμπλεξ του Βέγγου γενικά, ότι τίποτα δεν είναι αθώο, κλπ;!
μήπως και με τον Καζαμπούμπου είχε κόμπλεξ;
• Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άσε τώρα... Ο Βέγγος τράβαγε χοντρό πρόβλημα με τα μαλλιά και φαίνεται αυτό από πολλές ταινίες του. Και όποιος κορόιδευε τον Κόκοτα για τα μαλλιά, ήταν μαλάκας γενικώς. Τέλος πάντων μας είπες τη γνώμη σου, την ακούσαμε, διαφωνούμε, τελειώσαμε. Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για περαιτέρω συζήτηση. Και για το πώς αντιμετώπιζε τους μαύρους ο Βέγγος επίσης υπάρχουν πολλά να πεις και από διαφορετικές ταινίες του, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας εδώ. Τέλος πάντων βαρέθηκα να συζητάω, γιατί πολλά από τα σχόλια που πέσανε εδώ πέρα είναι τελείως άσχετα με την ανάρτηση.
Harry Gordon
Και εδω τα κομμωτιρια
https://youtu.be/RhKlhomgw44
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάποιοι γελοίοι και κάποιες γελοίες επιχειρούν να μας περάσουν τον μπαρμπαΖάχο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτέλιος Κραββαρίτης
Ε όχι κι ευπατρίδης το κνώδαλο που έκανε -κατά δική του δήλωση- επίδειξη πυρός στους ΕΛΑΣ-ίτες στον Αρδηττό....
Sakis Bwanas
Κάποτε τού είχαν βάλει και βόμβα στο αυτοκίνητο. Μάλλον ήταν κάτι παραπανω απο "ευπατρίδης"...
Πετρος Μιχελιουδης
δε τ θυμομουν αυτό
Stathis Nikokavouras
ειναι γνωστο το παρελθον του....δεν λες κατι καινουργιο...
Stavros Raptis
Και τους Αθηναίους ειρωνικά βλάχους
George Makris
Λοιπόν, σε κάποιο λεξικό, στο λήμμα του γελοίου, ένα είναι το όνομα..........
Καθένας συμπληρώνει ότι θέλει.
Stylianos Gabriel
Ευ-παρτίδης!!!
Lefteris Karkas
Είχε μια απέχθεια για την Εθνική Αντίσταση. Του την έσπαγε φαίνεται που τα φτωχόπαιδα έκαναν το καθήκον τους. Ποιος ξέρει τι κόμπλεξ κουβαλούσε ο μακαρίτης..