17/10/2022
Το 1972 ακόμη και εφημερίδες που πρόσκεινταν στο χουντικό καθεστώς, όπως ο Ελεύθερος Κόσμος, δεν κατάπιναν «αμάσητη» την παρουσία των Αμερικανών στην Ελλάδα. Οι ερωτήσεις που γίνονται στον (χουντικό) στρατηγό Οδυσσέα Αγγελή είναι οξείες. Ιδίως αυτή για το δημοψήφισμα...
Σήμερα τέτοιες ερωτήσεις (για το τι συμβαίνει στην Αλεξανδρούπολη π.χ.) δεν τολμάει να κάνει, ακόμη και ως υπόθεση εργασίας να πούμε, ούτε και η (νατοϊκή) αριστερά στην Ελλάδα. Δεν συζητάμε για ΝΔ και τα τοιαύτα...
Το 1972 ακόμη και εφημερίδες που πρόσκεινταν στο χουντικό καθεστώς, όπως ο Ελεύθερος Κόσμος, δεν κατάπιναν «αμάσητη» την παρουσία των Αμερικανών στην Ελλάδα. Οι ερωτήσεις που γίνονται στον (χουντικό) στρατηγό Οδυσσέα Αγγελή είναι οξείες. Ιδίως αυτή για το δημοψήφισμα...
Σήμερα τέτοιες ερωτήσεις (για το τι συμβαίνει στην Αλεξανδρούπολη π.χ.) δεν τολμάει να κάνει, ακόμη και ως υπόθεση εργασίας να πούμε, ούτε και η (νατοϊκή) αριστερά στην Ελλάδα. Δεν συζητάμε για ΝΔ και τα τοιαύτα...
17/10/2022
Έπονται βουλευτικές και δημοτικές εκλογές και οι γειτονιές μας αρχίζουν να θυμίζουν εμπόλεμη ζώνη. Δρόμοι, πλατείες, πεζόδρομοι και πεζοδρόμια έχουν παραδοθεί στα «έργα». Μας σκάβουνε το λάκκο, κανονικά, γιατί εδώ θα γίνει ο τάφος μας...
Έπονται βουλευτικές και δημοτικές εκλογές και οι γειτονιές μας αρχίζουν να θυμίζουν εμπόλεμη ζώνη. Δρόμοι, πλατείες, πεζόδρομοι και πεζοδρόμια έχουν παραδοθεί στα «έργα». Μας σκάβουνε το λάκκο, κανονικά, γιατί εδώ θα γίνει ο τάφος μας...
15/10/2022
Η Εύα Κανέλλη είναι η τελευταία ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΕΓΑΛΗ λαϊκή τραγουδίστρια (κάτι Νέγκες, κάτι Βελεσιώτου και όλες τις νεότερες τις έχει για κολατσιό). Σε πείθει. Πάει και τελείωσε. Και στο «σε πείθει» δεν χωράει γιατί. Γιατί έτσι. Γιατί είναι βιωματική η κρίση. Γιατί δεν σχετίζεται με διαβάσματα και τα τοιαύτα.
Εδώ τραγουδά τους φοβερούς στίχους του μέγιστου Κώστα Ψυχογιού, που κανονικά, αν υπήρχε πολιτισμός, θα έπρεπε να σκαλιστούν σε πέτρα, σαν τις δέκα εντολές, και να τοποθετηθούν στο κέντρο της Ομόνοιας. Ή και κάτω απ’ την Ομόνοια...
[η Κανέλλη τραγουδάει με χανζαπλάστ στο δάκτυλο – είναι τρομερή η γυναίκα!]
https://www.youtube.com/watch?v=gBlDIsgF7GA
Η Εύα Κανέλλη είναι η τελευταία ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΕΓΑΛΗ λαϊκή τραγουδίστρια (κάτι Νέγκες, κάτι Βελεσιώτου και όλες τις νεότερες τις έχει για κολατσιό). Σε πείθει. Πάει και τελείωσε. Και στο «σε πείθει» δεν χωράει γιατί. Γιατί έτσι. Γιατί είναι βιωματική η κρίση. Γιατί δεν σχετίζεται με διαβάσματα και τα τοιαύτα.
Εδώ τραγουδά τους φοβερούς στίχους του μέγιστου Κώστα Ψυχογιού, που κανονικά, αν υπήρχε πολιτισμός, θα έπρεπε να σκαλιστούν σε πέτρα, σαν τις δέκα εντολές, και να τοποθετηθούν στο κέντρο της Ομόνοιας. Ή και κάτω απ’ την Ομόνοια...
[η Κανέλλη τραγουδάει με χανζαπλάστ στο δάκτυλο – είναι τρομερή η γυναίκα!]
https://www.youtube.com/watch?v=gBlDIsgF7GA
15/10/2022
Στις παλιές φωτογραφήσεις των ομάδων (όχι σαν τις σημερινές που οι παίκτες φωτογραφίζονται σαν χεσμένοι, με λυγισμένα γόνατα) έξι στέκονταν όρθιοι πίσω και πέντε κάθονταν, σε βαθύ κάθισμα, μπροστά.
Όμως, σ’ αυτή τη φωτό της μεγάλης Παναχαϊκής από το πρώτο μισό του ’70, οι όρθιοι είναι εφτά, με το «μαύρο διαμάντι», τον «Γύφτο», τον μέγα μπαλαδόρο Κώστα Δαβουρλή να στέκεται άκρη αριστερά, για να φαίνεται ολόκληρος. Έτσι έπρεπε!
Κάτω, στα γόνατα, οι υπόλοιποι της ιερής πεντάδας, της εποχής - οι Ρήγας, Στραβοπόδης, Μιχαλόπουλος και Λεβεντάκος δηλαδή.
Μόνον ο Βασίλης Στραβοπόδης (από τους πέντε) είναι στη ζωή. Οι υπόλοιποι στοιχειώνουν τα μεσημέρια των Κυριακών μας...
Στις παλιές φωτογραφήσεις των ομάδων (όχι σαν τις σημερινές που οι παίκτες φωτογραφίζονται σαν χεσμένοι, με λυγισμένα γόνατα) έξι στέκονταν όρθιοι πίσω και πέντε κάθονταν, σε βαθύ κάθισμα, μπροστά.
Όμως, σ’ αυτή τη φωτό της μεγάλης Παναχαϊκής από το πρώτο μισό του ’70, οι όρθιοι είναι εφτά, με το «μαύρο διαμάντι», τον «Γύφτο», τον μέγα μπαλαδόρο Κώστα Δαβουρλή να στέκεται άκρη αριστερά, για να φαίνεται ολόκληρος. Έτσι έπρεπε!
Κάτω, στα γόνατα, οι υπόλοιποι της ιερής πεντάδας, της εποχής - οι Ρήγας, Στραβοπόδης, Μιχαλόπουλος και Λεβεντάκος δηλαδή.
Μόνον ο Βασίλης Στραβοπόδης (από τους πέντε) είναι στη ζωή. Οι υπόλοιποι στοιχειώνουν τα μεσημέρια των Κυριακών μας...
15/10/2022
Εκπληκτικό rhythm section! Alex Dmochowski (Erroneous) μπάσο. Aynsley Dunbar Retaliation…
https://www.youtube.com/watch?v=T9tcNK5dy2U
Εκπληκτικό rhythm section! Alex Dmochowski (Erroneous) μπάσο. Aynsley Dunbar Retaliation…
14/10/2022
(Σεξουαλικότητα και πορνογραφία)
(Σεξουαλικότητα και πορνογραφία)
13/10/2022
Είδα λίγο από την μουσική εκπομπή του Μπέζου (στο Open) στο YouTube.
O Μπέζος είναι κακός ηθοποιός ακόμη και όταν γελάει. Το γέλιο του κάνει κρα ότι είναι κάπως σαν «κονσέρβα», κοινώς τραβηγμένο από τα μαλλιά, αφού κατά βάση είναι εντελώς προκάτ και επί της ουσίας αχρείαστο (γελάει, δηλαδή, χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος).
Εντάξει αχρείαστα γέλια θα μπορούσε να τα υποστηρίξει ένας καλός ηθοποιός, και να τα κάνει να φαίνονται αληθοφανή, αλλά ο Μπέζος δεν μπορεί να κάνει ούτε αυτό.
Η ορχήστρα μου άρεσε και μάλλον είναι η καλύτερη και η σεμνότερη απ’ όσες έχω δει τα τελευταία χρόνια στην τιβί, στις ανάλογες εκπομπές.
Για τους καλεσμένους δεν θέλω να πω τίποτα, γιατί θα φανώ πολύ κακός. Ορισμένοι νομίζουν ότι ο κόσμος κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, και πως χρειάζονται κάποιοι, που να λένε συνεχώς αδιάφορα πράγματα, για να τον ξυπνήσουν. Τεράστια ψευδαίσθηση και μεγάλη η ιδέα που έχουν ορισμένοι για τους εαυτούς τους!
Φυσικά, το μαρτύριο να ακούς τον Μπέζο να τραγουδάει δεν το γλιτώνεις κι εδώ, σ’ ένα πρόγραμμα μίζερο και βαρετό, που βγαίνει κάπως προς το φως μόνον όταν αναλαμβάνει η ορχήστρα.
Είδα λίγο από την μουσική εκπομπή του Μπέζου (στο Open) στο YouTube.
O Μπέζος είναι κακός ηθοποιός ακόμη και όταν γελάει. Το γέλιο του κάνει κρα ότι είναι κάπως σαν «κονσέρβα», κοινώς τραβηγμένο από τα μαλλιά, αφού κατά βάση είναι εντελώς προκάτ και επί της ουσίας αχρείαστο (γελάει, δηλαδή, χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος).
Εντάξει αχρείαστα γέλια θα μπορούσε να τα υποστηρίξει ένας καλός ηθοποιός, και να τα κάνει να φαίνονται αληθοφανή, αλλά ο Μπέζος δεν μπορεί να κάνει ούτε αυτό.
Η ορχήστρα μου άρεσε και μάλλον είναι η καλύτερη και η σεμνότερη απ’ όσες έχω δει τα τελευταία χρόνια στην τιβί, στις ανάλογες εκπομπές.
Για τους καλεσμένους δεν θέλω να πω τίποτα, γιατί θα φανώ πολύ κακός. Ορισμένοι νομίζουν ότι ο κόσμος κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, και πως χρειάζονται κάποιοι, που να λένε συνεχώς αδιάφορα πράγματα, για να τον ξυπνήσουν. Τεράστια ψευδαίσθηση και μεγάλη η ιδέα που έχουν ορισμένοι για τους εαυτούς τους!
Φυσικά, το μαρτύριο να ακούς τον Μπέζο να τραγουδάει δεν το γλιτώνεις κι εδώ, σ’ ένα πρόγραμμα μίζερο και βαρετό, που βγαίνει κάπως προς το φως μόνον όταν αναλαμβάνει η ορχήστρα.
13/10/2022
Πριν από τον Γκάλη στο μπάσκετ ήταν ο Σταύρος Σαράφης του ΠΑΟΚ, στο ποδόσφαιρο, που στεκόταν στον αέρα.
Όταν τον έβλεπες να πηδάει για κεφαλιές (γιατί ήταν δεινός κεφαλοσφαιριστής, ενώ ήξερε και μπάλα, με το τόπι κάτω), τις μισές τουλάχιστον φορές έλεγες πως πηδάει σε λάθος χρόνο και πως θα ήταν αδύνατον να πιάσει την κεφαλιά.
Και όμως όχι απλώς την έπιανε, αλλά της έδινε και τέτοια τροχιά, που την καθιστούσε σίγουρο γκολ. Ο Κελεσίδης είχε πάθει μεγάλες νίλες.
Ο Σταύρος Σαράφης πέθανε σήμερα στα 72 του.
Πριν από τον Γκάλη στο μπάσκετ ήταν ο Σταύρος Σαράφης του ΠΑΟΚ, στο ποδόσφαιρο, που στεκόταν στον αέρα.
Όταν τον έβλεπες να πηδάει για κεφαλιές (γιατί ήταν δεινός κεφαλοσφαιριστής, ενώ ήξερε και μπάλα, με το τόπι κάτω), τις μισές τουλάχιστον φορές έλεγες πως πηδάει σε λάθος χρόνο και πως θα ήταν αδύνατον να πιάσει την κεφαλιά.
Και όμως όχι απλώς την έπιανε, αλλά της έδινε και τέτοια τροχιά, που την καθιστούσε σίγουρο γκολ. Ο Κελεσίδης είχε πάθει μεγάλες νίλες.
Ο Σταύρος Σαράφης πέθανε σήμερα στα 72 του.
12/10/2022
Και «συμπερίληψη» και «επιτελεστικότητα»
Γιάννης Τσεκλένης (1971)
[μπροστά η Έφη Μελά, τους άλλους δεν τους ξέρω]
Και «συμπερίληψη» και «επιτελεστικότητα»
Γιάννης Τσεκλένης (1971)
[μπροστά η Έφη Μελά, τους άλλους δεν τους ξέρω]
12/10/2022
Πριν από το ίντερνετ υπήρχαν τα βιβλία... Και τώρα φυσικά υπάρχουν τα βιβλία, αλλά πριν από το ίντερνετ δεν υπήρχε τίποτ’ άλλο, και κάπως έτσι αν ήθελε κάποιος να πληροφορηθεί για το ιταλικό ροκ ας πούμε, θα έπρεπε να ψάξει για ιταλικά βιβλία...
Γιατί μόνο σ’ αυτά υπήρχαν πληροφορίες για «τα πάντα». Ακόμη και για τους Pholas Dactylus, που είχαν παίξει live στο Σπόρτιγκ το 1973 και που μάλλον τους είχε δείξει, τότε, και η (ελληνική) τηλεόραση...
[μου τα θύμισε μια φίλη, πριν από λίγες μέρες]
Πριν από το ίντερνετ υπήρχαν τα βιβλία... Και τώρα φυσικά υπάρχουν τα βιβλία, αλλά πριν από το ίντερνετ δεν υπήρχε τίποτ’ άλλο, και κάπως έτσι αν ήθελε κάποιος να πληροφορηθεί για το ιταλικό ροκ ας πούμε, θα έπρεπε να ψάξει για ιταλικά βιβλία...
Γιατί μόνο σ’ αυτά υπήρχαν πληροφορίες για «τα πάντα». Ακόμη και για τους Pholas Dactylus, που είχαν παίξει live στο Σπόρτιγκ το 1973 και που μάλλον τους είχε δείξει, τότε, και η (ελληνική) τηλεόραση...
[μου τα θύμισε μια φίλη, πριν από λίγες μέρες]
12/10/2022
Άπιαστο άλμπουμ. Εφάμιλλο ή και ανώτερο από τα καλύτερα των Ash Ra Tempel...
https://www.youtube.com/watch?v=YheqOU1aYos
Άπιαστο άλμπουμ. Εφάμιλλο ή και ανώτερο από τα καλύτερα των Ash Ra Tempel...
https://www.youtube.com/watch?v=YheqOU1aYos
12/10/2022
(...)
(...)
Σχόλια από το fb στο ποστ (...)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταύρος Καρτσωνάκης
εντάξει, επική ανάρτηση
Παναγιωτης Πανταζιδης
Νόμισα πως παρακολουθουσε ποδοσφαιρακι
Μαίρη Δαλάκου
Κύκλους η ζωή μας κάνει
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΟΙ......."ΔΑΣΚΑΛΟΙ" ΤΟΥ????.....ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ.....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άπιαστο άλμπουμ. Εφάμιλλο ή και ανώτερο από τα καλύτερα των Ash Ra Tempel..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
Ανωτερο από ποιο δισκο των Ash Ra Tempel ? Αν εννοείς το Seven Up ok !
Michalis Matthaiou
γιατί το Seven Up τι εχει;
Σχόλια από το fb στο ποστ 'Πριν από το ίντερνετ υπήρχαν τα βιβλία..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../latte-e-miele...
οι LATTE E MIELE, οι DALTON, οι PHOLAS DACTYLUS και οι LA FAMIGLIA DEGLI ORTEGA ζωντανοί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 1973!!
Stefanos Ch Samakas
Τα γραπτά μένουν ως έχουν. Τα ψηφιακά όχι.
Labis Vasilatos
Υπήρχε κ μεγάλη Ιταλική σκηνή στο prog rock την 10ετία του '70.Αγαπημένα γκρουπ οι Skiantos κ οι Premiata Forneria Marconi!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μ' αυτά ασχολούνται τα βιβλία
Σχόλια από το fb στο ποστ "Και «συμπερίληψη» και «επιτελεστικότητα»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../giannis-tseklenis-efi-mela-20...
Γιάννης Τσεκλένης – Έφη Μελά: 20 φωτογραφίες από τη μεγάλη εποχή τους | LiFO
Alexis Nikolaou
Νομίζω ότι η μαύρη κοπέλα έκανε ένα πέρασμα από το "Η θεία μου η χίπισσα" (χωρίς να αναφέρεται στους τίτλους).
https://www.youtube.com/watch?v=t2YBn2iuXWQ
Το κερί μας έσβησε - Ρένα Κουμιώτη (Τραγούδια Κινηματογράφου)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πιθανώς να είναι αυτή
Και ο μαύρος φέρνει κάπως του τραγουδιστή Wess, αλλά δεν πρέπει να'ναι...
Anthie Zevga
Η κοπελα ειναι η Ινα μοντελο
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Σταύρο Σαράφη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικόλας Τζιουμπρής
Καλό κατευόδιο Καίσαρα
Anthie Zevga
Σημερα εκανε αλμα ως τον ουρανο Αντιο Καισαρα
Vassilis Serafimakis
To κοντό σγουρό μαλλί, η κατατομή τού προσώπου, και η αυστηρή εν γένει συμπεριφορά του εντός & εκτός > Καίσαρας.
Ntinos Dimatatis
Και εξαιρετικός στις κεφαλιές ψαράκι Εχει βγάλει απίστευτα γκολ γλείφοντας το χόρτο με το κεφάλι....!!!
Nick Pavl
Έχω πεθερό φανατικό γαύρο που βλέπει μπάλα απο το το 1970…. Σε μια κουβέντα που είχαμε τις προάλλες μου έλεγε πως Σιδερης δεληκαρης Κούδας κ Σαράφης ήταν χάρμα οφθαλμών ….Δε χορταίνεις να τους βλέπεις
Πετρος Μιχελιουδης
ΚΑΙΣΑΡΑ ΨΥΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚΑΡΑ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είδα λίγο από την μουσική εκπομπή του Μπέζου (στο Open) στο YouTube."...
ΑπάντησηΔιαγραφήLabis Vasilatos
Είδα γύρω στα 10'....Άλλο ένα αχρείαστο, talk music show, χωρίς κάτι νέο κ διαφορετικό να παρουσιάσει...Ο δε Μπέζος έχει πολυπροβληθεί, έχει κάνει 10άδες τηλεοπτικές δουλεις, που πλέον πρέπει κ ο ίδιος να έχει σιχαθεί τον εαυτό του...Εγώ πάντως τον έχω κατασιχαθεί.Αηδίας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ας δοκιμάσει σε ραδιοφωνικές εκπομπές, τηλεοπτικά είναι σκέτη καταδίκη.
Constantin Sidiras
Νικάει σε εμφανίσεις Σπύρο Παπαρόπουλο;
Labis Vasilatos
πιθανώς....
Yanis Bitsakis
Ακολουθεί κακεντρεχές σχόλιο: κάποιες φάτσες συμβολίζουν τον ξεπεσμό που εντάθηκε με την ιδιωτικη τηλεόραση επί αλήστου μνήμης κκεαρ (την ίδια εποχή που στο ραδιόφωνο ακούγαμε 902 αριβιστερά στα Εφέμ). Αυτές οι φάτσες ήταν του λεγόμενου μεγάλου καναλιού. Για μένα δεν έχει σημασία αν μιλάμε για καλούς ή κακούς ηθοποιούς, για κακές ή καλές σειρές, για καλούς ανθρώπους ή και για βιαστές. Όλοι έχτισαν το έκτρωμα της τηλεόρασης. Κάποιοι ήταν το άλλοθι. Όπως και τότε δεν τους έβλεπα (και μετέτρεψα την καθοδική τηλεόραση σε ντουλαπάκι), έτσι και τώρα δεν. Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωση που συμβαδίζει με την ξυνίλα μου!
Stathis Nikokavouras
Οτι κα να λες το χοντρο το μεροκαματο το βγαζει.η δεξια δεν ξεχνα τα παιδια της.
Zak Famellos
θυμαμαι που ειχε κανει και αυτο.. ειναι θεμα χρονου να κατεβει στην πολιτικη https://www.youtube.com/watch?v=W7NZl-AStP8
Ο Γιάννης Μπέζος μάς ξεναγεί σε εγκαταλελειμμένα ιστορικά κτίρια της Αθήνας (Ειδήσεις ΑΝΤ1, 10/2/18)
Pablitoskg Chatzivas
Για εμένα , ούτε αυτός ούτε ο Ρώμας,έχουν υποκριτική ικανότητα,είναι αφύσικες οι κινήσεις τούς και οι εκφράσεις που προσπαθούν να δείξουν
Sakis Gallo
Εδώ "πρέπει" να ακούμε τον Πορτοκάλογλου να κάνει backing vocals και να παίζει σόλο κιθάρα σε κάθε κομμάτι στο Μπέζο θα κολλήσουμε....
θωμας σταμκος
Απο ενα μισάνθρωπο δεν εχεις να περιμένεις τιποτα.
Kirki Kiskira
Αυτό ακριβώς, τον άκουσα κι εγώ να τραγουδάει, από τις πιο βαρετες και μίζερες ναι, εκτελέσεις, νόμιζα ότι τον έχουν βάλει με το ζόρι
Mike Kyd
Φωντα δεν είπες τίποτε για το 'τικ' που έχει
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
'Εχω τον λόγο μου που δεν είπα. Αυτό θα πρέπει να το εκτιμήσει μόνος του. Για μένα πάντως είναι άλλα τα ζητήματα.
Nikos Athanassiu
ΔιαγραφήΔεν τον εκτιμουσε και ο φιλος μου αν και ηταν συμμαθητές!
Maria Koundourou
Πολύ σωστός,,,!! Μια εκπομπή του τίποτα,,,,!! Φίλε μου,,,αηδία ,,,βγάζει μια υπεροπτική αναιδια,,,νομίζω εγώ,,,!
Γιωργάκης Μάλαμας
Ο Μπέζος ήταν απόλυτα γαμάτος σε όλες τις κάτωθι δουλειές του: Οι απαράδεκτοι, της Ελλάδος τα παιδιά, Εκείνες κι Εγώ. Δεν νομίζω να ξεχνάω κάποια άλλη σειρά. Σε όλα τα άλλα (του θεάτρου συμπεριλαμβανομένου) είναι τελείως μάπα το καρπούζι.
Vassilis Serafimakis
τις σειρές που ανέφερες τις έβλεπα -στα πεταχτά επειδή τις βλέπαν τα παιδιά μου αλλά κάτι έπιανα- και συμφωνώ απόλυτα περί ερμηνειών Μπέζου. Τα άλλα, θέατρο κτλ, δεν τα έχω δεί οπότε δεν έχω άποψη.
Αλλά γιά μένα αρκεί μία (1) σπουδαία ερμηνεία γιά να μού αποδείξει ότι ο ερμηνευτής τό'χει, πού λένε. Διότι τυχαία δεν υπάρχει καμμία σπουδαία ερμηνεία. Κι ο Μπέζος *έχει* παίξει αριστουργηματικά!
Καταλήγω σε κάτι που έχει περάσει απ'το μυαλό μου αλλά κι επειδή ο Τρούσας δεν γίνεται να έχει εντελώς άδικο: Ο Μπέζος ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ, δηλαδή ψιλοαδιαφορεί πλέον στο παίξιμο του. Τον έχω ακούσει σε συνεντεύξεις. Και μού βγαίνει κάτι ως θυμωμένος χωρίς να το λέει ευθέως που δεν έχει αναγνωριστεί η υψηλώτατη ποιότητα τής δουλειάς του. Θεωρεί όλα όσα παίζει κάπως κατώτερα και τα ξεπετάει. Ετσι όμως απλά επιβεβαιώνει όσους δεν τον αναγνωρίζουν.
Γιωργάκης Μάλαμας
O Mπέζος στραβογέρασε απότομα σε κάποια φάση. Δεν ξέρω γιατί. Στις συνεντεύξεις του είναι εύκολο να δεις ότι μισεί τους πάντες και ίσως και τον εαυτό του.
Vassilis Serafimakis
καθόλου απορριπτέα γιά μένα κι αυτή η εξήγηση...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχει μεγάλο πρόβλημα με την κριτική. Μαθαίνει γι' αυτά που λέει μερίδα του κόσμου στα μίντια και γίνεται έξω φρενών. Θεωρεί τον εαυτό του υπεράνω κριτικής και απορεί πώς και γιατί κάποιοι δεν του το αναγνωρίζουν. Εμένα δεν μου άρεσε πουθενά. Ούτε σε Απαράδεκτους, ούτε σε Παιδιά της Ελλάδας, ούτε στο θέατρο, ούτε στο σινεμά. Μόνο το Εκείνες κι Εγώ αναγνωρίζω. Μονοδιάστατο παίξιμο, "κλέψιμο" από παλιούς ηθοποιούς, αδιανόητα κακός σε δραματικούς ρόλους (γι' αυτό και τους αποφεύγει). Μόνο σε φτηνές οικογενειακές κωμωδίες αποδίδει κάπως - και πάντα με μανιέρες βέβαια. Άσσος της μανιέρας.
Εν τω μεταξύ και αυτά που λέει σε συνεντεύξεις κ.λπ. είναι τελείως απλοϊκά και βασικά περισπούδαστα. Ορισμένοι τα εκλαμβάνουν για σοφίες βεβαίως και τον αποθεώνουν. Τότε μόνον είναι κάπως στα ίσα του. Πλήρως ικανοποιημένος θα ήταν μόνον αν του έκαναν άγαλμα εν ζωή ή έδιναν το όνομά του σε κανα σταθμό του μετρό. Στάση Καρανταούνη ή Καραμαούνη, δεν το θυμάμαι καλά, που έλεγε κι ο Λογοθετίδης.
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Έχει συμμετάσχει και σε καλές δουλειές στα νιάτα του χωρίς κι εκεί να διακριθεί ιδιαίτερα
https://youtu.be/RR0yCTQMT7w
Στην αλάνα - Γιώργος Νταλάρας
George Ioakeimidis
Δεν τον πάω καθόλου! Έκανε τον πούστη στους "απαράδεκτους" , εντελώς απαράδεκτα...
Efi Oikonomaki
Γιατί δεν ονόμασε την εκπομπή "Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει"?
Stamatis Tsolelis
Αυτο με το γελιο πολυ σωστο το εχω παρατηρήσει μαλλον γελαει για να ωθησει κι αλλους να γελασουν ή νομιζει οτι ετσι θα το πετύχει. Σε πολλες εκπομπες οι καλεσμένοι θεωρουν τους εαυτους τους σημαντικούς, σου λεει για να με καλέσουν κάποια αξια την εχω....
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Aynsley Dunbar...
ΑπάντησηΔιαγραφήNick Pavl
Κ πολυ επιδραστικο συγκρότημα ….κ οι 4 δίσκοι τους πολυ καλοί ….ακόμα κ οι black sabbath στο πρώτο τους άλμπουμ Έχουν τραγούδι του Dunbar
Lampros Papalexis
Γκρουπάρα._
Σπύρος Παπαδουλάκης
Κομμάταρος! (Αυτό το cowbell!!)
Ilias Papavlopoulos
τεράστια δισκαρα και αγαπημένος ντραμιστας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τον είχαμε δει live τον Aynsley Dunbar με τον Eric Burdon στο Ρόδον, στα 90s - ίσως το καλύτερο ντραμ-σόλο, που έχω ακούσει ποτέ live.
https://www.youtube.com/watch?v=VG7gmHstkA4
Aynsley Dunbar - Eric Burdon: Drum Solo - Roadhouse Blues - 1998
Ferris Costas
ΜΑΣ ΚΟΥΦΑΝΕΣ! Δεν το ήξερα. Ήσαν όλοι εκπλητικοί. Παρ' όλο το τρόπαιο του Jim, ακόμα κι ο τραγουδιστής, άντεξε. Σε άλλο επίπεδο φυσικά.
Giotis Bangalas
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΗΤΙΚΟ BLUES ROCK SYΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Κ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ SUGAR ON THE LINE....ΦΑΓΑΜΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑΜΑΣ ΜΕΤΟΥΣ RETALIATΙON K TON AYNSLEY ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ Κ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΚΤΟΡΑ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗΤΟΥ Κ ΤΟΝ ΓΙΟΤΟΥ SAM BROX...TON ALEX TON ΕΨΑΧΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ ΑΓΓΛΙΑ ΨΙΛΟ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΜΠΑΣΣΟ ΣΕ ΝΕΟΥΣ Κ ΠΕΖΕΙ ΣΕ JAZZ CLUBS AΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ....ΗΤΑΝ ΦΑΤΣΑΡΑ Κ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ....ΣΤΟ ΕΞΩΦΥΛΟ ΤΩΝ RETALIATΙON ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΤΕΣ Κ ΛΕΓΑΜΕ ΤΟΤΕ ΤΟ 74 ΜΠΟΤΕΣ ΤΥΡΟΠΙΤΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ...Ε ΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ 6 ΒΙΝΤΕΟΣ ΠΟΥ ΕΝΑ ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ...ΑΥΤΑ
Thodoros Papadopoulos
Και τα καλλίτερα εξώφυλλα
Foko Bouklis
Τον Dunbar τον γνωρισα στον Μυλο και αφου τα ειπαμε,μου εδωσε την καρτα του που εγραφε Aynslay Dunbar-Have drums,will travel!
Nikos Kouteris
Δισκαρα, σαν το βρετανικό Blues δεν υπάρχει τίποτα
Stathis Androutsakis
Έπαιζε ντραμς και στο Grand Wazoo του Ζάππα..!
Stavros Manitou
Όλα του τα άλμπουμ κατά την γνώμη μου είναι καλά με κορυφή το "Blue Whale"!!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Παναχαϊκή...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastassios Anastassiou
Η Παναχα στην Αγυια!
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Παιχταράδες...
Christos Mamalakis
Ομαδάρα με Παιχτουρες! Και φυσικα με πρωτο πρωτο τον μέγιστο Κωστα Δαβουρλή!
Οι Παοκτζηδες ακομα θυμουνται τα παιδια απο την Πατρα!!! -:)
Vassilis Serafimakis
ένα 3-5 νομίζω;
Christos Mamalakis
δεν θυμασαι καλα φιλε μου
22 Απριλιου 1973
Παοκ- Παναχαικη 3-5 !!!!!
τωρα το είδα οτι το διορθωσες!!!
Vassilis Serafimakis
ναι, τόγραψα λάθος κι αμέσως το διόρθωσα.
Christos Mamalakis
δεν σε προλαβα!!! Χαχαχα
Vassilis Serafimakis
Το είχα ακούσει στο ραδιόφωνο. Δεν θυμάμαι φυσικά σχεδόν τίποτα...
Kwstas Agas
και για να υποβαθμίσουν αυτήν την ιστορική νίκη της Παναχαϊκής λέγανε για στημένο ματς .... Τόσο πόνεσε εκείνη η ήττα ....
Christos Mamalakis
Ετσι ακριβως! Δηλαδη εστησαν το ματς ποιοι;;; δεν μας τα εξήγησαν όλα
Kwstas Agas
... Κι όταν οι ήττες πονάνε πολύ, τότε χάνεται κι η στοιχειώδης λογική: θα πούλαγε ο ΠΑΟΚ το ματς που θα του στερούσε το πρωτάθλημα?? Είναι δυνατόν???
Christos Mamalakis
Όταν βλεπεις παντου και παντα φαντάσματα, δράκους, το αθηνοκεντρικο κράτος, τους μαφιόζους του ΠΟΚ και τόσα αλλα που να βρεις το καθαρό μυαλο για να σκεφτείς λογικά και καθαρά;;
Το μονο πιυ δεν μας εξηγησαν ποτέ ειναι πως ο Κουδας με εντολή και παρέμβαση Ασλανίδη ξαναγύρισε στην Τούμπα...
Vassilis Serafimakis
πάτησε πόδι ο τότε πρόεδρος τού ΠΑΟΚ Παντελάκης. Δεν ήταν πολύ λεφτάς, κατάστημα ειδών υγιεινής είχε νομίζω. Αλλά ήταν εθνικόφρων και δεν μπορούσαν να τον ζορίσουν. Ο Ασλανίδης τον ήθελε στον Ολυμπιακό.
Christos Mamalakis
Δεν νομιζω πως ο πανίσχυρος Ασλανίδης θα υπέκυπτε στο αίτημα κάποιου με είδη υγιεινής. Προφανως συνεκτιμησε καποια πραγματα για την απόφαση του
Vassilis Serafimakis
Τό'χω ξαναγράψει, και νομίζω εδώ: Η πίεση γιά ταχύτητα στα πάντα, και μάλιστα ταχύτητα άσκοπη, έχει εισδύσει παντού. Ακόμα και στην τυπική φωτογραφία τής 11άδος πριν το ματς οι παίκτες κάθονται ακίνητοι ελάχιστα δευτερόλεπτα, οπότε πού καιρός γιά βαθύ κάθισμα. Χάνεται λίγη ομορφιά έτσι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το ποδόσφαιρο πρέπει να αλλάξει ονομασία, να λέγεται "αγώνες ταχύτητας, με την μπάλα στα πόδια", κάτι τέτοιο...
Vassilis Serafimakis
θυμάμαι τον Κρόϊφ να ειρωνεύεται τούς Εγγλέζους γιά τον τρόπο παιχνιδιού τους τότε. Ελεγε γιά τις λάθος προπονήσεις που κάνουνε λες και είναι δρομείς αντοχής, και γενικά γιά το αδιάκοπο τρέξιμο τού παίκτη.
Ειχα δεί πριν λίγα χρόνια και μιά στατιστική, διότι πλέον όλα προσπαθούν να τα αριθμοποιούν, σχετικά με τον χρόνο που έχει κατά μ.ό. σήμερα ένας παίκτης να κρατήσει τη μπάλα στο κέντρο τού γηπέδου (στα μεγάλα πρωταθλήματα) πριν έρθει πάνω του το μαρκάρισμα σε σύγκριση με τον αντίστοιχο χρόνο στα 1960s & 70s. Πολύ λιγώτερος χρόνος!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σήμερα απαγορεύεται να κρατάς την μπάλα. Παλιά όποιος μπορούσε να κρατάει και να "προστατεύει" την μπάλα λέγαμε πως αυτός είναι ο μεγάλος ποδοσφαιριστής. Το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει εντελώς και σε όλα τα επίπεδα. Προς το χειρότερο για μένα, αλλά αυτές είναι κουβέντες για τα καφενεία, όχι για εδώ.
Vassilis Serafimakis
μην αδικείς αυτόν εδώ τον χώρο. Εδώ είναι χώρος γιά σκέψη και γνώση -- και πίνω και καφέ!
Vassilis Serafimakis
Διαγραφή"Παλιά όποιος μπορούσε να κρατάει και να "προστατεύει" την μπάλα λέγαμε πως αυτός είναι ο μεγάλος ποδοσφαιριστής."
Θυμήθηκα τον Νέτσερ να κόβει βόλτες ανενόχλητος μέσα στον κύκλο, στο κέντρο τού Γουέμπλεϋ, εποπτεύοντας όλο το γήπεδο, σ'εκείνο το τρομερό ματς που κλείσανε το σπίτι στούς Εγγλέζους. Φυσικά, τον είχανε μαρκάρει πολλές φορές οι Άγγλοι, κι αφού είδαν κι απόειδαν, προσπαθούσαν να αμυνθούν στις πάσες του και τον ίδιο τον αφήναν μόνο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από τον Δαβουρλή δεν την έπαιρνες με τίποτα την μπάλα, μόνο με φάουλ. Ο άνθρωπος είχε παντού μάτια, με τρομερή αίσθηση του χώρου. Ήξερε ανά πάσα στιγμή πού βρισκόταν ο καθένας, συμπαίκτης και αντίπαλος, και τι έπρεπε να κάνει. Αυτά τα έβλεπες μόνον αν τον έβλεπες λάιβ. Η τιβί παρακολουθεί την μπάλα, όχι τους παίκτες, πώς κινούνται, πώς ξεμαρκάρονται κ.λπ. Ποδόσφαιρο δεν μαθαίνεις βλέποντας τηλεόραση. Μόνο στο γήπεδο αντιλαμβάνεσαι το πώς αναπτύσσεται το παιγνίδι.
Anastassios Anastassiou
Ο Τάκης Νικολουδης επίσης ήταν πολύ ικανός στο κράτημα της σφαίρας (σύμφωνα με τους "σπηκερ" Λογοθέτη και Πυλιαρο.
Kostas Mouk
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας επειδή τον τελευταίο καιρό είδα ξανά κάποια ματς στο γήπεδο μετά από πολλά χρόνια, ούτε αυτό πλέον το προλαβαίνεις, να παρακολουθήσεις δηλαδή ανάπτυξη.. όλα γίνονται σφαίρα
Spyros Kotortsis
Με πήγαινε ο πατέρας μου,αρχες 70 και με έβαζε με το μπούγιο μέσα χωρίς ειαητήριο.Τους θυμάμαι όλους έναν προς έναν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αφού τρέχουνε σαν τρελοί δεν υπάρχουν πλέον κενοί χώροι. Πρέπει να μεγαλώσει το γήπεδο...
Konstantin Mixos
Ο Τάκης Νικολούδης είχε αναπτύξει την τακτική να κρατάει την μπάλα γυρνώντας την πλάτη του και βάζοντας το σώμα του ανάμεσα σε αυτήν και τον αντίπαλο. Με αυτή την τακτική πρόσφερε και τις τσέπες του ανοικτές και στον Παναθηναικό και τον Ολυμπιακό, δεν τον ξεχάσαμε
Spyros Marmarinos
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΤΟΥΝΤΑ ΤΖΑΝΕΤΟΥΛΑΚΟ ΚΑΛΦΙΝ ΣΙΔΕΡΗ ΠΑΠΠΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟ ΣΠΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟ ΖΟΑΝΝΟ........ΕΠΑΡΧΕΙΑΚΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ Η ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΤΩΝ 70 S ....TO ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.....ΤΟΤΕ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΓΕΜΙΖΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ 10 ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ.....ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 10 ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ
Vassilis Serafimakis
τον έχω δει στο τηγάνι πιτσιρικάς τον Τζανετουλάκο. Κι αν θυμάμαι καλά είχε εισπράξει χειροκροτηματάκι από τούς οικοδεσπότες --πριν τον αγώνα φυσικά!
Kwstas Agas
.... Και φυσικά η πρώτη επαρχιακή ομάδα που βγήκε στην Ευρώπη παίζοντας κύπελλο ΟΥΕΦΑ το 1973!!! Και μάλιστα πέρασε κι έναν γύρο αποκλείοντας την αυστριακή Γκρατς.....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και αποκλείστηκε από την Τβέντε. Και δεν έπαιζε στο γήπεδό της τότε -νομίζω έπαιζε στη Λεωφόρο, εκτός έδρας δηλαδή και πάλι- γιατί δεν πληρούσε τις προδιαγραφές.
Christos Sideris
Από Πρώτη Δημοτικού με έπαιρνε ο Πατέρας μου μαζί του να δούμε την Παναχα... Είχα την τύχη να τους προλάβω σχεδόν όλους, Στραβοπόδη και Λεβεντακο ( τον οποίο είχα την τύχη να είμαστε και μια πόρτα ) δεν πρόλαβα με την Παναχαϊκή. Με είχε πάει όμως να τον δω με το Πατραι στους τσιγκους ( τον Στραβοπόδη )...
Andreas Xaikalis
ΔιαγραφήΚ το πουλί της χούντας πάνω αριστερά ...
Θύμησες παλιέ μου συμμαθητη, καλησπέρα από Πάτρα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Χαχα, καλά λες Αντρέα, δεν το είχα προσέξει...
Vassilis Serafimakis
Δεν ήμουνα οπαδός τής Παναχαϊκής (τότε που ήμουνα οπαδός) αλλά η αλήθεια να λέγεται. Γιατί να μην έχει πάρει ένα πρωτάθλημα αυτή η ομάδα που πάταγε τούς πάντες; Η απάντηση κι εδώ είναι Π.Ο.Κ., αρχικά που πολύς κόσμος σήμερα δεν ξέρει τι σημαίνουν.
Spyros Marmarinos
ΑΓΑΠΗΤΕ ΒΑΣΙΛΗ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΞΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ....ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙΟΧΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ 2 Η ΚΑΙ 3.......ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΕΛΣΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΒΕΡΤΟΝ.....ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.......ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΟΚ ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΕΚ ΚΤΛ......ΕΑΝ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΦΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΣΤΑ 80 S ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΑΡΧΕΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ......ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΗ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΟΚ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙΟΧΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ.....ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΠΙΛΜΠΑΟ ,,,,ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Tanas Atanasoff
Vassilis Serafimakis ξέρουμε καλά τι είναι Π.Ο.Κ.! Αλλα αρκεί που η ΑΕΛΑΡΑ πήρε εκδίκηση για όλες τις Παναχαϊκές!
Vassilis Serafimakis
πιτσιρικάς διάβασα συνέντευξη τού πρώην πρωθυπουργού τής Βρετανίας Χάρολντ Ουΐλσων. Και μεταξύ άλλων τον ρωτήσαν τι ομάδα είναι. Φυσικά περίμενα να πεί κάποια μεγάλη Αγγλική ομάδα, όπως κάναμε στην Ελλάδα με το ΠΟΚ. Και διαβάζω κατάπληκτος την απάντηση. "Χάντερσφηλντ, φυσικά. Δεν πάμε καλά τελευταία." Από κεί ήταν ο άνθρωπος, την ομάδα τού τόπου του και μόνο υποστήριζε. Όχι βλακείες στυλ "λέσχη φίλων Ολυμπιακού τής Κορίνθου".
Αργότερα έμαθα ότι η Χάντερσφηλντ είχε ένδοξη ιστορία πισω της. Δεν είχε σημασία φυσικά.
Spyros Marmarinos
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΚΟΛ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΟΥΣΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙΓΙΝΟΤΑΝ ΧΑΜΟΟΟΣ.....ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΟΝΙΑ ......
Andrianopoulos Babis
Νομίζω ότι την πεντάδα συμπλήρωνε ο αέρινος Διονύσης Καπανδρίτης. Ένα από τα μεγαλύτερα αριστερά εξτρέμ που είχε αναδείξει το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η πεντάδα άλλαζε λίγο, μέσα στα χρόνια. Ο Καπανδρίτης ήταν Ζακυνθινός και έφυγε γρήγορα από την ΠΓΕ (το 1970). Εγώ δεν τον θυμάμαι καθόλου σαν παίκτη. Λέγεται, όμως, ότι ήταν πολύ καλός.
Andrianopoulos Babis
Ναι έτσι είναι. Είχα την ευκαιρία να τον δω σε αγώνα Β' Εθνικής στην Τρίπολη με την Παναχαϊκή εναντίον του Παναρκαδικού. Ξεχωριστός. Δεν γνωρίζω γιατί έμεινε τόσο λίγο στην Πάτρα.(3 χρόνια)
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Εύα Κανέλλη...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikitas Kakavas
Δάσκαλε, είχα ακούσει κάποτε ζωντανά τη Θεοοσια Στίγκα και είχα την ίδια ακριβώς αίσθηση. Θα ήθελα τη γνώμη σου για την περίπτωση της Στίγκα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Moυ αρέσει η Στίγκα. Αδικημένη και αυτή, όπως κι η Κανέλλη.
Mavrou Mina
Φοβερή! Η τρίτη κατά σειρά συνέντευξη που έκανα κάποτε, μπαίνοντας στη δημοσιογραφία...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η Αρχηγός των Ατάκτων!
Mavrou Mina
ίσως γιατί μελέτησε και σεβάστηκε τους προγενέστερους...
Vassilis Serelis
Τα λέω χρόνια για την Κανέλλη
Αθανασιος Αθανατος
σπουδαια & αυθεντικη.. με μια πορεια πανω απο 35 χρονια, παρολο το σχετικα νεαρο της ηλικιας της https://www.youtube.com/watch?v=H-aspi7wmB8 {κι εδω σε μια επανεκτελεση}_
Εύα Κανέλλη Το Παρελθόν Μου 2011 Official Music Video Clip
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μου άρεσε από παλιά, από τότε που την άκουσα πρώτη φορά... https://www.youtube.com/watch?v=Z8VoyvfzZwg
ΕΥΑ ΚΑΝΕΛΛΗ-ΝΑΡΘΕΙΣ ΑΠΟΨΕ
Ntinos Sarandopulos
η εύα 10, η λίτσα 11
Αθανασιος Αθανατος
η αληθεια ειναι πως την εμαθα απ' το "Άβυσσος η αγκαλιά σου" - επειτα πολυ ακουστηκε στις αρχες του '90 το "Μη μιλάς σ' αγαπώ" & το ντουέτο "Κοίτα" με τον Γονίδη.. https://www.youtube.com/watch?v=pvveuD9pKio κι αυτο επανεκτελεση, του φιλου Βαγγέλη Σίμου η Μουσικη που μου ελεγε τα καλυτερα για την Κανέλλη και το ποσο πολυ την "φοβοτανε" ακομα και γνωστες Φωνες του χωρου}
eva kanelli-ta oneira mou astega
Ntinos Sarandopulos
η εύα 10, η ρίτα 100
Patritsopoulos Nikos
σινε ριντα,αγιος παντελεημονας,αχαρνων, προσεχως Ευα Κανελλη,κα,αρχες 80ς πιο πανω οι αμπαρες,κλπ...αλλες εποχες
Erifyli Vassilikaki-Tata
Δεν συμφωνώ
Η Γιώτα Νέγκα είναι κορυφή
Dimitris Mavrodis
δωρική και απέριττη η Κανέλλη αλλά θα διαφωνήσω ευγενικά περί Νέγκα με αυτή την κομματάρα:
https://www.youtube.com/watch?v=h0HSErdsivA...
Καλύτερα μια μαχαιριά (Γιώτα Νέγκα)
Μάτα Αδαμογιάννη
Ξεχωριστή, βαθιά λαϊκή φωνή ! Αγαπημένη !
Nikos Athanassiu
Έχεις δίκιο ρε φίλε!Τι τραγούδαρος είναι αυτός και τι φωνάρα η κυρία!
Kallia Miliaraki
Διαγραφήhttps://youtu.be/eTxd-6Sas9A
Κωνσταντίνος Σιμωνίδης
Η Πίτσα Παπαδοπούλου;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είπαμε η τελευταία, η πιο πρόσφατη. Αυτή είναι παλιά σειρά.
Λεωνίδας Σόμπολος
Βάσω Χατζή !!! ο συντάκτης ξέρει.
Konstantinos Fountas
Καταπληκτική, δεν έτυχε της αναγνώρισης που της έπρεπε!!!
Vasilis Kounelis
Το τραγούδι αυτό είναι εξσιρετικά δύσκολο. Το χει αλλά έχει τεχνικά ζητήματσ...
Nickos Ventouras
τα τεχνικά ζητήματα είναι πρόβλημα για την όπερα. Στο λαϊκό, εκτός αν μιλάμε για φάλτσα γαϊδουροφωνή - δε μετράνε. Ο Βαμβακάρης ή ο Καζαντζίδης να δείς πόσα τεχνικά ζητήματα είχαν...
Vasilis Kounelis
δεν ειχε τεχνικά ζητήματα(τέτοιου τύπου) ο Καζαντζίδης κι ο Βαμβακάρης προσάρμοσε την δημιουργία του στις τεχνικές του δυνατότητες. Και ζούμε στο 2022 που μια τραγουδίστρια δεν διδάσκεται στο δρόμο, στις καβάντζες και τους τεκέδες, αλλά απο το utube...
Nickos Ventouras
> δεν ειχε τεχνικά ζητήματα(τέτοιου τύπου) ο Καζαντζίδης
μια χαρά είχε, αν το κρίναμε με κριτήρια ωδείου
> Και ζούμε στο 2022 που μια τραγουδίστρια δεν διδάσκεται στο δρόμο, στις καβάντζες και τους τεκέδες, αλλά απο το utube...
ε, κακώς, οι λαϊκοί τραγουδίστρές/ιες θα έπρεπε να συνεχίσουν να διδάσκονται στο δρόμο, στις καβάντζες και τους τεκέδες - ή τέλος πάντων σε αντίστοιχα λαϊκά μέρη του 2022. Επειδή βγήκε το YouTube ή τα ωδεία για φωνητικές σπουδές δεν άλλαξαν τα κριτήρια περί αυθεντικής φωνής, που δε συμπίπτουν με τα ωδειακά σε τραγούδι του στυλ «Αν κάτω άτακτη ζωή». Τώρα σε Χατζιδάκι, Μικρούτσικο, Μαμαγκάκη, κλπ ΟΚ...
Vasilis Kounelis
δεν έχει νόημα η συνέχιση της αντιπαράθεσης αν συμφωνούμε στην αξία της λαικής μουσικής και στην σπανιότητα των φωνών, ειδικά των γυναικών...