25/6/2023
Προτιμώ να το διαβάζω. Δώρα Σιτζάνη «Άγγελος Δραπέτης» [Gutenberg, 1981]
Προτιμώ να το διαβάζω. Δώρα Σιτζάνη «Άγγελος Δραπέτης» [Gutenberg, 1981]
24/6/2023
Κανένα προγκρέσιβ συγκρότημα από τα παλιά χρόνια, που να
επανασυνδέθηκε κάποια στιγμή, δεν κατόρθωσε να φτιάξει τέτοιο τραγούδι -
καλύτερο, δηλαδή, από κείνα που έφτιαχνε στο ξεκίνημά του.
Και όλο το άλμπουμ είναι τρομερό, και ήταν η αιτία, το άλμπουμ, ώστε να πάω και να τους δω live στο Λυκαβηττό, τo 2005... Συναυλίες πάω, όταν οι δίσκοι το επιβάλλουν.
[απίστευτος συνδυασμός κλασικού ήχου VdGG και Canterbury sound]
Και όλο το άλμπουμ είναι τρομερό, και ήταν η αιτία, το άλμπουμ, ώστε να πάω και να τους δω live στο Λυκαβηττό, τo 2005... Συναυλίες πάω, όταν οι δίσκοι το επιβάλλουν.
[απίστευτος συνδυασμός κλασικού ήχου VdGG και Canterbury sound]
24/6/2023
Peter Brötzmann (6 March 1941 – 22 June 2023)
Peter Brötzmann (6 March 1941 – 22 June 2023)
23/6/2023
Η Έλενα είναι μια καθηγήτρια Χημείας που έχει ζήσει όλη της τη ζωή στη σκιά της μητέρας της, η οποία πάντα τη χειραγωγούσε και τη γέμιζε με φόβους – ειδικά κατά των ανδρών, για να την κρατήσει κοντά της.
Όταν πεθαίνει η μητέρα της, η Έλενα θα παραμείνει μόνη και συντριμμένη, ζητώντας βοήθεια από την καλύτερή της φίλη και συνάδελφό της στο σχολείο όπου εργάζεται, την Κλάρα – η οποία κρατούσε κρυφά ένα παθιασμένο και έντονο συναίσθημα για κείνη, παρά το γεγονός πως η Έλενα την έβλεπε μόνο σαν φίλη. Και ήταν τότε, όταν η Έλενα τής ζητά να ζήσει μαζί της, ώστε να μετριάσει τη μοναξιά της, με την Κλάρα να το δέχεται με χαρά.
Κάποια στιγμή ένας συμβολαιογράφος δίνει στην Έλενα ένα έγγραφο. Είναι ένα γράμμα της μητέρας της, που την καθιστά κληρονόμο της περιουσίας της. Η Έλενα είναι εκατομμυριούχος, αλλά εξακολουθεί να είναι λυπημένη, διατηρώντας έναν απλό τρόπο ζωής, ρουτινιάρικο, χωρίς ιδιαίτερες φιλοδοξίες, συνεχίζοντας να διδάσκει στο σχολείο, που δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο για κείνη. Βασικά, βρίσκεται σε μια φάση, που, λόγω ηλικίας, δεν μπορεί να αξιώσει κάτι περισσότερο από τη ζωή της...
Με πίεση από τον διευθυντή του σχολείου η Έλενα θα πάρει μια άδεια, για να πάει μόνη της διακοπές. Τότε είναι που γνωρίζει τον Βίκτωρα, έναν ελκυστικό χήρο, που ισχυρίζεται ότι είναι πλούσιος. Σύντομα οι δυο τους ερωτεύονται και παντρεύονται.
Η Έλενα επιστρέφει στο σπίτι της άλλος άνθρωπος, με άλλη ψυχολογία και κυρίως μ’ ένα σύζυγο. Η Κλάρα, πληγωμένη και ζηλιάρα, δεν εμπιστεύεται τον Βίκτωρα, για τον οποίον νομίζει πως είναι απατεώνας, εποφθαλμιώντας μόνο τα λεφτά της φίλης της. Έτσι, η σχέση ανάμεσα στον Βίκτωρα και την Κλάρα θα γίνει εχθρική. Όμως η Έλενα, που είναι ερωτευμένη με τον άντρα της, δεν διστάζει να διώξει την Κλάρα από το σπίτι...
Σ΄ εκείνη τη φάση η Έλενα αρχίζει να λαμβάνει μερικά ανώνυμα γράμματα, που την προειδοποιούν ότι βρίσκεται σε σοβαρό κίνδυνο, εξαιτίας του Βίκτωρα. Ο οποίος Βίκτωρ ξοδεύει αλόγιστα τα χρήματα τής Έλενας, ισχυριζόμενος ότι θα τα επιστρέψει, μόλις λάβει το έμβασμα όλων των χρημάτων του από το εξωτερικό – που φαίνεται, όμως, να μην φτάνει ποτέ. Επίσης (ο Βίκτωρ) αγοράζει δύο ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, το ένα για την Έλενα και το άλλο για τον εαυτό του, πιέζοντας την Έλενα να το υπογράψει.
Μετά από ένα ατύχημα που της συμβαίνει στο σπίτι, η Έλενα βγάζει το συμπέρασμα πως ο Βίκτωρ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας απατεώνας, που προσπαθεί να τη σκοτώσει, για να εισπράξει την ασφάλεια ζωής της και τρομοκρατημένη, έτσι όπως είναι, τον σκοτώνει εκείνη! Τον δηλητηριάζει, ενώ ο φόνος φαίνεται σαν φυσιολογικός θάνατος.
Λίγο μετά το θάνατο του Βίκτωρα η Έλενα επικοινωνεί με την δικηγόρο του, που χειριζόταν τις υποθέσεις του, η οποία την ενημερώνει πως η περιουσία τού άντρα της έχει μεταφερθεί πλέον στο Μεξικό και πως μπορεί να την εισπράξει!
Η Έλενα, συνειδητοποιώντας πως δολοφόνησε τον άντρα που αγαπούσε, που ήταν επίσης αληθινά πλούσιος, πέφτει σε απόγνωση, ανακαλύπτοντας πως δύο από τους μαθητές της, η κόρη του διευθυντή του σχολείου και ο φίλος της, ήταν υπεύθυνοι για την αποστολή των ανώνυμων επιστολών, που ενοχοποιούσαν τον Βίκτωρα.
Οι δύο μαθητές, επειδή φοβούνται μην τιμωρηθούν, ομολογούν πως η μόνη τους πρόθεση ήταν να κάνουν μια φάρσα στην Έλενα, για να την εκδικηθούν για μια τιμωρία που τους είχε βάλει. Η Έλενα κάνει πως τους πιστεύει, αλλά τους λέει πως για να τους περάσει στο μάθημα θα πρέπει να κάνουν ένα πείραμα, με αντιδραστήρια που θα τους δώσει εκείνη, ώστε να αποδείξουν ότι ξέρουν από Χημεία. Οι μαθητές κάνουν το πείραμα, όμως κάποια ουσία εκρήγνυται κι εκείνοι σκοτώνονται!
Τότε η Κλάρα, που πάντα έβλεπε αλλιώς την Έλενα, της εξομολογείται πως ήθελε να την χωρίσει από τον άντρα της, επειδή την αγαπούσε αληθινά. Στην κατάσταση που είναι όμως η Έλενα την σκοτώνει κι εκείνη, καταρρέοντας, συντριμμένη, δίπλα στο νεκρό σώμα της φίλης της, ενώ από το υπερπέραν ακούγεται η φωνή τής πεθαμένης μητέρας της να της λέει πως δεν πρέπει, στη ζωή της, να αγαπήσει ποτέ κανέναν...
[τι να μας πει τώρα ο Δαλιανίδης...]
Η Έλενα είναι μια καθηγήτρια Χημείας που έχει ζήσει όλη της τη ζωή στη σκιά της μητέρας της, η οποία πάντα τη χειραγωγούσε και τη γέμιζε με φόβους – ειδικά κατά των ανδρών, για να την κρατήσει κοντά της.
Όταν πεθαίνει η μητέρα της, η Έλενα θα παραμείνει μόνη και συντριμμένη, ζητώντας βοήθεια από την καλύτερή της φίλη και συνάδελφό της στο σχολείο όπου εργάζεται, την Κλάρα – η οποία κρατούσε κρυφά ένα παθιασμένο και έντονο συναίσθημα για κείνη, παρά το γεγονός πως η Έλενα την έβλεπε μόνο σαν φίλη. Και ήταν τότε, όταν η Έλενα τής ζητά να ζήσει μαζί της, ώστε να μετριάσει τη μοναξιά της, με την Κλάρα να το δέχεται με χαρά.
Κάποια στιγμή ένας συμβολαιογράφος δίνει στην Έλενα ένα έγγραφο. Είναι ένα γράμμα της μητέρας της, που την καθιστά κληρονόμο της περιουσίας της. Η Έλενα είναι εκατομμυριούχος, αλλά εξακολουθεί να είναι λυπημένη, διατηρώντας έναν απλό τρόπο ζωής, ρουτινιάρικο, χωρίς ιδιαίτερες φιλοδοξίες, συνεχίζοντας να διδάσκει στο σχολείο, που δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο για κείνη. Βασικά, βρίσκεται σε μια φάση, που, λόγω ηλικίας, δεν μπορεί να αξιώσει κάτι περισσότερο από τη ζωή της...
Με πίεση από τον διευθυντή του σχολείου η Έλενα θα πάρει μια άδεια, για να πάει μόνη της διακοπές. Τότε είναι που γνωρίζει τον Βίκτωρα, έναν ελκυστικό χήρο, που ισχυρίζεται ότι είναι πλούσιος. Σύντομα οι δυο τους ερωτεύονται και παντρεύονται.
Η Έλενα επιστρέφει στο σπίτι της άλλος άνθρωπος, με άλλη ψυχολογία και κυρίως μ’ ένα σύζυγο. Η Κλάρα, πληγωμένη και ζηλιάρα, δεν εμπιστεύεται τον Βίκτωρα, για τον οποίον νομίζει πως είναι απατεώνας, εποφθαλμιώντας μόνο τα λεφτά της φίλης της. Έτσι, η σχέση ανάμεσα στον Βίκτωρα και την Κλάρα θα γίνει εχθρική. Όμως η Έλενα, που είναι ερωτευμένη με τον άντρα της, δεν διστάζει να διώξει την Κλάρα από το σπίτι...
Σ΄ εκείνη τη φάση η Έλενα αρχίζει να λαμβάνει μερικά ανώνυμα γράμματα, που την προειδοποιούν ότι βρίσκεται σε σοβαρό κίνδυνο, εξαιτίας του Βίκτωρα. Ο οποίος Βίκτωρ ξοδεύει αλόγιστα τα χρήματα τής Έλενας, ισχυριζόμενος ότι θα τα επιστρέψει, μόλις λάβει το έμβασμα όλων των χρημάτων του από το εξωτερικό – που φαίνεται, όμως, να μην φτάνει ποτέ. Επίσης (ο Βίκτωρ) αγοράζει δύο ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, το ένα για την Έλενα και το άλλο για τον εαυτό του, πιέζοντας την Έλενα να το υπογράψει.
Μετά από ένα ατύχημα που της συμβαίνει στο σπίτι, η Έλενα βγάζει το συμπέρασμα πως ο Βίκτωρ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας απατεώνας, που προσπαθεί να τη σκοτώσει, για να εισπράξει την ασφάλεια ζωής της και τρομοκρατημένη, έτσι όπως είναι, τον σκοτώνει εκείνη! Τον δηλητηριάζει, ενώ ο φόνος φαίνεται σαν φυσιολογικός θάνατος.
Λίγο μετά το θάνατο του Βίκτωρα η Έλενα επικοινωνεί με την δικηγόρο του, που χειριζόταν τις υποθέσεις του, η οποία την ενημερώνει πως η περιουσία τού άντρα της έχει μεταφερθεί πλέον στο Μεξικό και πως μπορεί να την εισπράξει!
Η Έλενα, συνειδητοποιώντας πως δολοφόνησε τον άντρα που αγαπούσε, που ήταν επίσης αληθινά πλούσιος, πέφτει σε απόγνωση, ανακαλύπτοντας πως δύο από τους μαθητές της, η κόρη του διευθυντή του σχολείου και ο φίλος της, ήταν υπεύθυνοι για την αποστολή των ανώνυμων επιστολών, που ενοχοποιούσαν τον Βίκτωρα.
Οι δύο μαθητές, επειδή φοβούνται μην τιμωρηθούν, ομολογούν πως η μόνη τους πρόθεση ήταν να κάνουν μια φάρσα στην Έλενα, για να την εκδικηθούν για μια τιμωρία που τους είχε βάλει. Η Έλενα κάνει πως τους πιστεύει, αλλά τους λέει πως για να τους περάσει στο μάθημα θα πρέπει να κάνουν ένα πείραμα, με αντιδραστήρια που θα τους δώσει εκείνη, ώστε να αποδείξουν ότι ξέρουν από Χημεία. Οι μαθητές κάνουν το πείραμα, όμως κάποια ουσία εκρήγνυται κι εκείνοι σκοτώνονται!
Τότε η Κλάρα, που πάντα έβλεπε αλλιώς την Έλενα, της εξομολογείται πως ήθελε να την χωρίσει από τον άντρα της, επειδή την αγαπούσε αληθινά. Στην κατάσταση που είναι όμως η Έλενα την σκοτώνει κι εκείνη, καταρρέοντας, συντριμμένη, δίπλα στο νεκρό σώμα της φίλης της, ενώ από το υπερπέραν ακούγεται η φωνή τής πεθαμένης μητέρας της να της λέει πως δεν πρέπει, στη ζωή της, να αγαπήσει ποτέ κανέναν...
[τι να μας πει τώρα ο Δαλιανίδης...]
23/6/2023
Παρότι έχω παρακολουθήσει μερικές εκατοντάδες συναυλίες, σε ανοιχτούς ή κλειστούς χώρους, από το 1979 και πέρα, για ελάχιστες έχω γράψει κείμενα αμέσως μετά. Και βασικά επειδή μου ζητήθηκαν.
Θυμάμαι πως είχα γράψει κάτι μετά από την πρώτη συναυλία του Ennio Morricone, το 2005, στο Jazz & Τζαζ, ενώ ελάχιστες φορές έχω γράψει για συναυλίες παλιές, στις όποιες παραβρέθηκα (είχα γράψει σχετικά πρόσφατα στο lifo.gr για το afro-reggae φεστιβάλ στον Άλιμο, το 1988).
Έχω τουλάχιστον τρεις σακούλες, γεμάτες με εισιτήρια και προγράμματα από συναυλίες – ντοκουμέντα δηλαδή, τα οποία χρησιμοποιώ όταν υπάρχει κάποιος λόγος. Θέλω να πω μ’ αυτό πως τις συναυλίες που έχω δει, τα live που έχω δει, θα τα αντιμετωπίσω, στην πορεία, μέσα στο πνεύμα της δουλειάς, όταν υπάρξει αφορμή.
Φυσικά, έχω γράψει πάμπολλα άρθρα για συναυλίες και εκδηλώσεις, στις οποίες... δεν ήμουν εκεί (Louis Armstrong, Rolling Stones ’67, Isle of Wight, Osibisa, Cat Stevens, Ολυμπιάδες Τραγουδιού, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ’72 κ.λπ.), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Αν κάτι με ενοχλεί στις συναυλίες είναι η φάση τού «ήμουν κι εγώ εκεί», που την θεωρώ παραπλανητική και παιδαριώδη.
Παραπλανητική, γιατί δίνει σε κάποιους την εντύπωση πως έκανες κάτι πολύ σημαντικό, και πως όποιος τελικά δεν το έκανε, μαζί σου, έχει χάσει κάτι από τη ζωή του – τρίχες!
Δεν μου αρέσει να περνάω στους άλλους ενοχικές σκέψεις, και ακόμη την αίσθηση ότι... είμαι μέσα στα πράγματα την ώρα που συμβαίνουν (ακόμη και όταν είμαι), γιατί το θεωρώ επικίνδυνο και εν τέλει παιδαριώδες (είναι σαν προσπορίζω bonus στον εαυτό μου, σαν να αυτοθαυμάζομαι, υποτιμώντας και οικτίροντας όσους δεν ήταν εκεί).
Και κάτι ακόμη. Το review μιας συναυλίας έχει νόημα, όταν κάνεις κριτική στον καλλιτέχνη. Να διαβάσει αυτά που γράφεις (αν είναι Έλληνας), να προσέξει τα λάθη και τις αβλεψίες του και να τα διορθώσει, ενδεχομένως, στην επόμενη εμφάνισή του. Για τον ίδιο λόγο κάνεις review και σε μια θεατρική παράσταση ή και σ’ ένα δίσκο ακόμη. Να ψάξεις και να δεις τι δεν πήγε καλά, και τι πρέπει να γίνει ώστε να πάει καλύτερα στο μέλλον.
Η αντίληψη που λέει... να γράψω, για να πω πόσο ουάου πέρασα, ακόμη κι αν συνέβη... για μένα είναι παντελώς ανούσια.
[παλιό ποστ, ανανεωμένο είναι αυτό]
Παρότι έχω παρακολουθήσει μερικές εκατοντάδες συναυλίες, σε ανοιχτούς ή κλειστούς χώρους, από το 1979 και πέρα, για ελάχιστες έχω γράψει κείμενα αμέσως μετά. Και βασικά επειδή μου ζητήθηκαν.
Θυμάμαι πως είχα γράψει κάτι μετά από την πρώτη συναυλία του Ennio Morricone, το 2005, στο Jazz & Τζαζ, ενώ ελάχιστες φορές έχω γράψει για συναυλίες παλιές, στις όποιες παραβρέθηκα (είχα γράψει σχετικά πρόσφατα στο lifo.gr για το afro-reggae φεστιβάλ στον Άλιμο, το 1988).
Έχω τουλάχιστον τρεις σακούλες, γεμάτες με εισιτήρια και προγράμματα από συναυλίες – ντοκουμέντα δηλαδή, τα οποία χρησιμοποιώ όταν υπάρχει κάποιος λόγος. Θέλω να πω μ’ αυτό πως τις συναυλίες που έχω δει, τα live που έχω δει, θα τα αντιμετωπίσω, στην πορεία, μέσα στο πνεύμα της δουλειάς, όταν υπάρξει αφορμή.
Φυσικά, έχω γράψει πάμπολλα άρθρα για συναυλίες και εκδηλώσεις, στις οποίες... δεν ήμουν εκεί (Louis Armstrong, Rolling Stones ’67, Isle of Wight, Osibisa, Cat Stevens, Ολυμπιάδες Τραγουδιού, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ’72 κ.λπ.), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Αν κάτι με ενοχλεί στις συναυλίες είναι η φάση τού «ήμουν κι εγώ εκεί», που την θεωρώ παραπλανητική και παιδαριώδη.
Παραπλανητική, γιατί δίνει σε κάποιους την εντύπωση πως έκανες κάτι πολύ σημαντικό, και πως όποιος τελικά δεν το έκανε, μαζί σου, έχει χάσει κάτι από τη ζωή του – τρίχες!
Δεν μου αρέσει να περνάω στους άλλους ενοχικές σκέψεις, και ακόμη την αίσθηση ότι... είμαι μέσα στα πράγματα την ώρα που συμβαίνουν (ακόμη και όταν είμαι), γιατί το θεωρώ επικίνδυνο και εν τέλει παιδαριώδες (είναι σαν προσπορίζω bonus στον εαυτό μου, σαν να αυτοθαυμάζομαι, υποτιμώντας και οικτίροντας όσους δεν ήταν εκεί).
Και κάτι ακόμη. Το review μιας συναυλίας έχει νόημα, όταν κάνεις κριτική στον καλλιτέχνη. Να διαβάσει αυτά που γράφεις (αν είναι Έλληνας), να προσέξει τα λάθη και τις αβλεψίες του και να τα διορθώσει, ενδεχομένως, στην επόμενη εμφάνισή του. Για τον ίδιο λόγο κάνεις review και σε μια θεατρική παράσταση ή και σ’ ένα δίσκο ακόμη. Να ψάξεις και να δεις τι δεν πήγε καλά, και τι πρέπει να γίνει ώστε να πάει καλύτερα στο μέλλον.
Η αντίληψη που λέει... να γράψω, για να πω πόσο ουάου πέρασα, ακόμη κι αν συνέβη... για μένα είναι παντελώς ανούσια.
[παλιό ποστ, ανανεωμένο είναι αυτό]
22/6/2023
Δεν κλαίμε για 5 ματαιόδοξους φραγκάτους. Κλαίμε μόνο για ανθρώπους σαν κι εμάς, που το αξίζουν.
Δεν κλαίμε για 5 ματαιόδοξους φραγκάτους. Κλαίμε μόνο για ανθρώπους σαν κι εμάς, που το αξίζουν.
21/6/2023
Ένα από τα μεγαλύτερα ποπ συγκροτήματα. The Grass Roots…
https://www.youtube.com/watch?v=h8F7LtzeQEE
Ένα από τα μεγαλύτερα ποπ συγκροτήματα. The Grass Roots…
20/6/2023
Artwoods: I’m Looking For A Saxophonist Doubling French Horn Wearing Size 37 Boots
https://www.youtube.com/watch?v=q3PBXHw3ZJM
Artwoods: I’m Looking For A Saxophonist Doubling French Horn Wearing Size 37 Boots
https://www.youtube.com/watch?v=q3PBXHw3ZJM
20/6/2023
>>Μητσοτάκης: Οσο καλύτερο το αποτέλεσμα τόσο πιο βαριά η ευθύνη -Θα είμαστε εμείς αντιπολίτευση του εαυτού μας<<
Τελικά, τζάμπα θα πάμε να ψηφίσουμε. Τα κάνουν όλα και συμφέρουν...
>>Μητσοτάκης: Οσο καλύτερο το αποτέλεσμα τόσο πιο βαριά η ευθύνη -Θα είμαστε εμείς αντιπολίτευση του εαυτού μας<<
Τελικά, τζάμπα θα πάμε να ψηφίσουμε. Τα κάνουν όλα και συμφέρουν...
20/6/2023
Πάντως, εδώ που τα λέμε, εγώ το αποκλείω να μην ήξερε η δεξά πως οι Ευθυμάκηδες, οι Στασινοί κ.λπ. ήταν ανύπαρκτα πρόσωπα.
Σίγουρα θα τους είχαν καλέσει από τα γραφεία για καφέ, να δούνε πώς θα μπορούσε να βελτιώσουν τα επικοινωνιακά του κόμματος ή και να πλαισιώσουν ακόμη-ακόμη τα ψηφοδέλτια... αλλά εκείνοι, μη βγαίνοντας στα τηλέφωνα και στέλνοντας μόνο φαξ με όρκους και πίστη στο... δημοσιογραφικό καθήκον, θα κίνησαν οπωσδήποτε υποψίες...
Πάντως, εδώ που τα λέμε, εγώ το αποκλείω να μην ήξερε η δεξά πως οι Ευθυμάκηδες, οι Στασινοί κ.λπ. ήταν ανύπαρκτα πρόσωπα.
Σίγουρα θα τους είχαν καλέσει από τα γραφεία για καφέ, να δούνε πώς θα μπορούσε να βελτιώσουν τα επικοινωνιακά του κόμματος ή και να πλαισιώσουν ακόμη-ακόμη τα ψηφοδέλτια... αλλά εκείνοι, μη βγαίνοντας στα τηλέφωνα και στέλνοντας μόνο φαξ με όρκους και πίστη στο... δημοσιογραφικό καθήκον, θα κίνησαν οπωσδήποτε υποψίες...
19/6/2023
Ρε πήρατε όλα τα βάγια, εκεί στην Πάτρα, και τα ρίξατε του Μωυσή; Να δω τι θα βάλετε στις φακές την Τετάρτη...
Ρε πήρατε όλα τα βάγια, εκεί στην Πάτρα, και τα ρίξατε του Μωυσή; Να δω τι θα βάλετε στις φακές την Τετάρτη...
19/6/2023
>>Να εκδοθεί στην Πολωνία ο ύποπτος της γυναικοκτονίας στην Κω για να λάβει «την υψηλότερη δυνατή τιμωρία» ζητά ο πρωθυπουργός της χώρας, Ματέους Μοραβιέτσκι<<
Πουλάει λαϊκίστικη μαυρίλα στους συμπατριώτες του ο ακροδεξιός πολωνός ΠΘ. Πάντως από Δευτέρα δύο κυβερνήσεις με παρόμοιες (ακροδεξιές) αντιλήψεις στο μεταναστευτικό θα μπορούν να συνεννοηθούν καλύτερα επί του θέματος...
>>Να εκδοθεί στην Πολωνία ο ύποπτος της γυναικοκτονίας στην Κω για να λάβει «την υψηλότερη δυνατή τιμωρία» ζητά ο πρωθυπουργός της χώρας, Ματέους Μοραβιέτσκι<<
Πουλάει λαϊκίστικη μαυρίλα στους συμπατριώτες του ο ακροδεξιός πολωνός ΠΘ. Πάντως από Δευτέρα δύο κυβερνήσεις με παρόμοιες (ακροδεξιές) αντιλήψεις στο μεταναστευτικό θα μπορούν να συνεννοηθούν καλύτερα επί του θέματος...
19/6/2023
Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Δαλιανίδης είναι παρεξηγημένος σκηνοθέτης και ότι κάποια στιγμή πρέπει να αποκατασταθεί. Ποιος... ο άνθρωπος που έβαλε στους «Επικίνδυνους» τη Φίνου να ερωτεύεται τον βιαστή της Μιχαλόπουλο, καταφεύγοντας σε ψυχαναλυτικές γελοιότητες, προκειμένου να αιτιολογήσει τους βιασμούς του Ν. Παπαδόπουλου στα «Ισόβια».
Βασικά ο άνθρωπος ήταν υπέρ το δέον απλοϊκός, παρότι στα σίξτις ανακάτεψε με κάποια τάξη τους μύθους της αρχαίας τραγωδίας, σχηματίζοντας κάποια ψιλο-ενδιαφέροντα σενάρια. Ο κινηματογράφος του, όμως, σε γενικές γραμμές, ήταν τελείως μικροαστικός (ακόμη και στις κωμωδίες), αθεράπευτα ενοχικός και διόλου απελευθερωτικός.
Όση δύναμη έχει μια σκηνή ομαδικού σεξ, στρέιτ, γκέι και λεσβιακού, στους «Κυνηγημένους Εραστές» του Ευστρατιάδη, εκεί όπου Γκιζέλα Ντάλι, Έφη Πλούμπη, Λευτέρης Γυφτόπουλος και Γιώργος Γκιντής γίνονται μαλλιά-κουβάρια, δεν έχει όλο το σινεμά του Δαλιανίδη.
Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Δαλιανίδης είναι παρεξηγημένος σκηνοθέτης και ότι κάποια στιγμή πρέπει να αποκατασταθεί. Ποιος... ο άνθρωπος που έβαλε στους «Επικίνδυνους» τη Φίνου να ερωτεύεται τον βιαστή της Μιχαλόπουλο, καταφεύγοντας σε ψυχαναλυτικές γελοιότητες, προκειμένου να αιτιολογήσει τους βιασμούς του Ν. Παπαδόπουλου στα «Ισόβια».
Βασικά ο άνθρωπος ήταν υπέρ το δέον απλοϊκός, παρότι στα σίξτις ανακάτεψε με κάποια τάξη τους μύθους της αρχαίας τραγωδίας, σχηματίζοντας κάποια ψιλο-ενδιαφέροντα σενάρια. Ο κινηματογράφος του, όμως, σε γενικές γραμμές, ήταν τελείως μικροαστικός (ακόμη και στις κωμωδίες), αθεράπευτα ενοχικός και διόλου απελευθερωτικός.
Όση δύναμη έχει μια σκηνή ομαδικού σεξ, στρέιτ, γκέι και λεσβιακού, στους «Κυνηγημένους Εραστές» του Ευστρατιάδη, εκεί όπου Γκιζέλα Ντάλι, Έφη Πλούμπη, Λευτέρης Γυφτόπουλος και Γιώργος Γκιντής γίνονται μαλλιά-κουβάρια, δεν έχει όλο το σινεμά του Δαλιανίδη.
18/6/2023
Κάθε μέρα σχεδόν απομακρύνονται υποψήφιοι από τα ψηφοδέλτια των κομμάτων (σχεδόν όλων των κομμάτων). Σήμερα, και μέχρι το μεσημέρι, αποσύρθηκε ο μουσουλμάνος της δεξιάς, αλλά κι ένας του κινάλ (λόγω της υπόθεσης Βαλυράκη). Υιοθετώντας διαδικασίες της πλάκας, στην ανάδειξη των υποψηφίων, τα κόμματα δείχνουν κατ’ αρχάς πόσο σέβονται την ίδια τη δημοκρατία, μα και πόσο «έτοιμα» είναι για να... επανορθώσουν, απεμπολώντας κάθε ίχνος σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Κόμματα της πλάκας, με εσωκομματικές διαδικασίες για γέλια, που συμπεριφέρονται λες και κάνουν αγγαρεία, συμβολίζοντας αν θέλετε και τη γενικότερη διάλυση ενός μεγάλου μέρους της κοινωνίας.
Κάθε μέρα σχεδόν απομακρύνονται υποψήφιοι από τα ψηφοδέλτια των κομμάτων (σχεδόν όλων των κομμάτων). Σήμερα, και μέχρι το μεσημέρι, αποσύρθηκε ο μουσουλμάνος της δεξιάς, αλλά κι ένας του κινάλ (λόγω της υπόθεσης Βαλυράκη). Υιοθετώντας διαδικασίες της πλάκας, στην ανάδειξη των υποψηφίων, τα κόμματα δείχνουν κατ’ αρχάς πόσο σέβονται την ίδια τη δημοκρατία, μα και πόσο «έτοιμα» είναι για να... επανορθώσουν, απεμπολώντας κάθε ίχνος σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Κόμματα της πλάκας, με εσωκομματικές διαδικασίες για γέλια, που συμπεριφέρονται λες και κάνουν αγγαρεία, συμβολίζοντας αν θέλετε και τη γενικότερη διάλυση ενός μεγάλου μέρους της κοινωνίας.
18/6/2023
Τελικά από τους 105 ναυαγούς που επέζησαν διέσωσε κανέναν το λιμενικό ή όλους τους διέσωσε η θαλαμηγός;
Τελικά από τους 105 ναυαγούς που επέζησαν διέσωσε κανέναν το λιμενικό ή όλους τους διέσωσε η θαλαμηγός;
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Τελικά από τους 105 ναυαγούς που επέζησαν διέσωσε κανέναν το λιμενικό ή όλους τους διέσωσε η θαλαμηγός;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlexis Tambouras
Αυτό μου θυμίζει ένα άλλο επίκαιρο ερώτημα : Ζήτησε κανένας να γίνει επαλήθευση στη καταμέτρηση των ψήφων στις εκλογές που έγιναν ?
Ή ήταν όλοι πολύ απασχολημένοι απ' το να τραβάνε τα μαλλιά τους με το αποτέλεσμα - για να ζητήσουν κάτι τέτοιο . Πάντως σε όποιον απευθύνω το ερώτημα με αποκαλεί συνομωσιολόγο !! Προφανώς κάτι μου διαφεύγει ...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάθε μέρα σχεδόν απομακρύνονται υποψήφιοι από τα ψηφοδέλτια των κομμάτων"...
ΑπάντησηΔιαγραφήSakis Bwanas
Χέζουν στα μούτρα μας κι αν καποιος διαμαρτυρηθει, τα σκουπίζουν και αυτο το ονομάζουν "υπευθυνότητα"
Kostas Drosopoulos
Μα είναι δυνατόν να βγάλουν ένα δικηγόρο γιατί ασκεί το επάγγελμά του?
Ποιον θα υπερασπιστει ο ποινικολογος εκείνον που έκλεψε μια τυρόπιτα?
Απιστία δικηγόρου γράφει ο ποινικός μας κώδικας.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Δαλιανίδης είναι παρεξηγημένος σκηνοθέτης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Again, on the money.
Ferris Costas
Έχεις απόλυτο δίκιο. Οι "παραδοσιακοί, Σακελλάριος, Τζαβέλλας, Ταιφόρος κ.λ., ίσως λόγω θεατρικών καταβολών, ήσαν μάστορες στη δομή, τη συνέπεια του σεναρίου και τις συνέπειες των πρά;ξεων των ηρώων τους. Είναι αυτό που λέμε "το ήθος της τραγωδίας". Η αδυναμία τους ήταν ίσως ακριβώς η περιορισμένη εμμονή στη θεατρική αντιμετώπιση των έργων τους, και αυτό παρά τις -πουκ ολίγες- εξαιρέσεις. Το Ξύλο από τον Παράδεισο λ.χ. του Σακελλάριου, έχει εξαιρετική κινηματογραφική γραφή, και σ' ό,τι αφορά τη σκηνοθεσία, αρκεί να δούμε πως σ' όλη την ταινία, ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ηθοποιοί και κομπάρσοι, πάντα κάτι κάνουν, ακόμα και όταν είναι στο βάθος. Ο Δαλιανίδης δεν έχει αρχές, ούτε συνέπεια, αλλά μόνο έναν αυθαίρετο εφετζιδισμό "αμερικάνικου τύπου", που τον κάνει να είναι πρόδρομος του Φώσκολου. Μοναδική σκηνή που με συγκίνησε, ήταν σε μιαν από τις τελευταίες του ταινίες της νεολαίας, δεν θυμάμαι τον τίτλο, όπου πέτυχε ένα εκπληκτικό μονοπλάνο εισαγωγής στην καφετ΄΄ερια, όπου σε κάθε πέρασμα ακούγεται και η λέξη "μαλάκας". Ο Αγγελόπουλος, αν την είδε, πρέπει να ζήλεψε.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
!!!
Nikolas Fotakis
Γιατί, ποιος θεωρεί τον Δαλιανίδη παρεξηγημένο; Εκτός από τον Ιάσωνα Τριανταφυλλίδη, δηλαδή
Γιώργος Χαρωνίτης
Οι αναθεωρητές της ιστορίας του ελληνικού σινεμά!
Σχόλιο από το fb στο ποστ ">>Να εκδοθεί στην Πολωνία ο ύποπτος της γυναικοκτονίας στην Κω"...
ΑπάντησηΔιαγραφήHarry Gordon
Ας εκδοθει εκει.... Εδω περα σε 9 μηνες εξω θα ειναι
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ρε πήρατε όλα τα βάγια, εκεί στην Πάτρα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Betchavas
Πάρτε διαόλοι βάγια
Δυσήνιος Τύπ Πος
Με 3 ευρώ τη φακή δύσκολο το κόβω για Τετάρτη
Kostas Mouk
και 3,50 τη Παρασκευή... κι από βδομάδα βλέπουμε
Indie Side
Στην Πάτρα έριξαν βάγια για τον Μητσοτάκη. Στην Πάτρα... οκ. Και μετά λέμε ότι δεν παίζουν ρόλο τα ΜΜΕ και η συντηρικοποίηση της κοινωνίας
Dreliozis Panagiotis
Θα έριχναν κι άλλα θέματα φίλε....Αλλά τα ήπιανε εκεί πέρα....
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Μητσοτάκης: Οσο καλύτερο το αποτέλεσμα τόσο πιο βαριά η ευθύνη -Θα είμαστε εμείς αντιπολίτευση του εαυτού μας<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPetros Kozakos
Mitsotakis 2 σε 1 Wash and Go
Για γρήγορο και άψογο αποτέλεσμα!
Kostas Alexiadis
Κατά βάθος εννοεί οτι προσπαθεί να εγκαθιδρύσει ένα απολυταρχικό καθεστώς όπου κυβέρνηση και αντιπολίτευση θα είναι ένα και το αυτό!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Artwoods: I’m Looking For A Saxophonist Doubling French Horn Wearing Size 37 Boots"...
ΑπάντησηΔιαγραφήBill Mihalopoulos
Κομματάρα… Καλημέρα Φώντα!!!
Πολύ υποτιμημένο γκρουπ…
Φώντας Τρούσας
Καλημέρα!
Kostas Kontomanolis
Killer track!!!
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Ένα από τα μεγαλύτερα ποπ συγκροτήματα. The Grass Roots…"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Πολύ σπουδαία μπάντα... Πολύ... Και ο αείμνηστος Rob Grill αφότου αποχώρησε από αυτούς έκανε αξιοσημείωτη σόλο καριέρα (το rock sugar το ακούγαμε πολύ συχνά στα ροκ μπαρ που συχνάζαμε ...)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν κλαίμε για 5 ματαιόδοξους φραγκάτους. Κλαίμε μόνο για ανθρώπους σαν κι εμάς, που το αξίζουν"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Athanassiu
Ετσι
Γιώργος Δελτα
Συμφωνώ απόλυτα.Απλώς ο τρόπος διάκρισης ανθρώπων για τα μέσα και την προσπάθεια διάσωσής τους ξενίζει
Kwstas Agas
Η θάλασσα και η ενασχόληση με αυτήν απαιτεί το βασικότερο: ΝΑ ΤΗ ΣΈΒΕΣΑΙ... Να μην "απλώνεσαι" σε αυτήν πέρα από εκεί που σε παίρνει και πέρα από εκεί που φτάνουν οι δυνάμεις και οι δυνατότητες σου ... Μερικά παραδείγματα: δεν είσαι καλός στο κολύμπι?? Να μην πας να κολυμπήσεις στα βαθιά... Έχεις ένα βαρκακι για να ψαρεύεις με καθετή?? Όταν έχει άγρια κύματα να μην το πάρεις για να ξανοιχτείς στα βαθιά για ψάρεμα... Αν αυτά τα όρια που σου θέτει η θάλασσα δεν τα σεβαστείς και τα υπερβείς, τότε θα σε τιμωρήσει σκληρά και χωρίς να κάνει διακρίσεις αν είσαι πλούσιος/ φτωχός, μορφωμένος/ αμόρφωτος κλπ κλπ ....
Nickolas Panagiotopoulos
ναι αν έχεις επιλογή σέβεσαι τη θάλλασα. όσοι πρόσφυγες δεν ξέρουν κολύμπι δεν πάνε από τη θάλασσα γιατί δεν τη σέβονται αλλά γιατί στην ξηρά έχει φράχτες. στη Λιβύη πουλάνε ανθρώπους οι πολέμαρχοι (που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ να κρατάνε πρόσφυγες εκεί) επομένως δεν είναι θέμα επιλογής, είναι θέμα ανάγκης να βρουν ένα τόπο ασφαλή.
Nickos Ventouras
Με αυτά τα μυαλά θα είμασταν ακόμα στη στεριά δοκιμάζοντας με τα πόδια αν είναι κρυα τα νερά. Η θάλασσα απατεί και να ριψοκινδυνεύεις χωρίς να σε παίρνει - όπως κάνανε άπειροι προγονοί μας, που διέσχιζαν τις πιο άγριες θάλασσες με καρυδότσουφλα σε σχέση με τα σημερινά πλοία...
Bill Blues
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ
ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΕΙ
ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΜΟΝΟ
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ !!!!
ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ ......
Alexis Giannoukos
Άσε Φώντα, μας έχουν πρήξει τα παπάρια με αυτούς.. Έδωσαν 250000 ο καθένας για να πάνε να δούν απο κοντά τον Τιτανικό.. Σιγά τα αυγά.. Θα μπορούσαν αυτά τα χρήματα να τα δώσουν στα παιδάκια της Αφρικής που λιμοκτονούν απο την πείνα! Δυστηχώς έτσι ήταν & έτσι θα είναι πάντα.. Τίποτα δεν θα αλλάξει.
Efi Zafiriadou
Ε ναι γιατί μας τα επρηξαν.
Aeipote Panta
Σκληρό.
Φώντας Τρούσας
100 παιδιά θάφτηκαν στα νερά έξω από την Πύλο, μαζί με καμιά 400αριά μανάδες και πατεράδες και το θέμα το βγάλανε από τα πρωτοσέλιδα στο πι και φι. Και φυσικά κανένα τηλεκατευθυνόμενο σκάφος, ούτε πολεμικά πλοία και ρομπότ ενδιαφέρθηκαν να ψάξουν για το χαμένο σαπιοκάραβο. Το ποστ αυτό εντοπίζει. Την προκλητικά άνιση μεταφορά του πένθους από τα φιλοκυβερνητικά μίντια προς τους αφαλοκομμένους αναγνώστες τους.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
δεν είναι αφαλοκομμένοι, είναι ρατσιστές και κάποιοι από αυτούς φασίστες.
Nikos Athanassiu
Αυτο και η δολοφονία στην Κω απο ισως τον Πακιστανό και το παζλ ολοκληρώθηκε, μια χαρά... ποιο ναυάγιο;
άρης φίλιππας
Θα πρόσθετα μόνο στην αρχή την φράση "σε αυτή την κοινωνία". Ακριβώς διότι σε κάποια άλλη κοινωνία θα έπρεπε όλοι να κλαίμε όλους όσους χάνονται.
Dreliozis Panagiotis
Σκληρό.....αλλά αψεγάδιαστο.....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Η Έλενα είναι μια καθηγήτρια Χημείας που έχει ζήσει όλη της τη ζωή στη σκιά της μητέρας της"...
ΑπάντησηΔιαγραφήIrene Evripidou
Must watch το κάθε αλλο
Alexis Giannoukos
Υπάρχει στο internet Φώντα; Έχει πολύ ενδιαφέρον το story.
Βασιλης Στρατιωτης
Ποιος ο τίτλος της ταινίας?
ο Κοκκόλης άνετα θα σκεφτόταν τέτοιο ψαγμένο σενάριο και θα το σκηνοθετούσε σίγουρα. Ο Δαλιανίδης πάντως όχι
ΔιαγραφήΗ αναφορά στον Δαλιανίδη εδώ κολλάει με το προηγούμενο ποστ...
Διαγραφή>>19/6/2023
Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Δαλιανίδης είναι παρεξηγημένος σκηνοθέτης και ότι κάποια στιγμή πρέπει να αποκατασταθεί. Ποιος...<< κ.λπ.
Δες το σαν μια συνέχειά του...
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Peter Brötzmann (6 March 1941 – 22 June 2023)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Τσουκαλάς
Πραγματικα τι να πρωτο πεις για αυτον τεραστιο καλλιτέχνη
Σχόλια από το fb στο ποστ 'Κανένα προγκρέσιβ συγκρότημα από τα παλιά χρόνια, που να επανασυνδέθηκε κάποια στιγμή"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Εκείνη η συναυλία στο Λυκαβηττό ήταν αρκετά "ιδιόμορφη": στην αρχή παίξανε, περίπου 45', οι backfield , το σχήμα του Steven Wilson με τον Ισραηλινό τραγουδιστή Aviv Geffen, που μόλις είχαν βγάλει το ντεμπούτο τους. Μετά παίξανε, περίπου μία ώρα, ίσως λιγότερο, οι Van Der graaf generator και μετά από αυτούς πάλι ο Steven Wilson, αυτή τη φορά όμως με τους porcupine tree, όπου παίξανε το πλήρες συναυλιακό σετ τους !! Κι έτσι μετά το τέλος της συναυλίας όλοι μας νιώθαμε ότι "θέλαμε περισσότερο Van Der graaf generator" που από τα τρία σχήματα εκείνης της βραδιάς ήταν ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΆ οι καλύτεροι...
Φώντας Τρούσας
Μετά τους VdGG είχα φύγει. Δεν μ΄ ενδιέφεραν οι Porcupine Tree, τους οποίους είχα δει παλιότερα. Είχα πάει μόνο για τους VdGG.
Spyros Diastimikos
Όντως ήταν καταπληκτικό comeback, από τα ελάχιστα που δικαιολογούν την ύπαρξή τους.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Προτιμώ να το διαβάζω. Δώρα Σιτζάνη «Άγγελος Δραπέτης» [Gutenberg, 1981]"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Patokos
Νομίζω η μελωδία και η ερμηνεία φωτίζουν μια άλλη του διάσταση…
Thodoris Antonopoulos
For rockers, ravers, lovers and sinners:)
Hermis Kefalas
Πόσο ροκ ήταν τελικά ο Λοΐζος;
Φώντας Τρούσας
O Μάνος Λοΐζος λοιπόν τι το απίστευτο, ρηξικέλευθο και επαναστατικό κάνει εκείνη την εποχή; Ενώνει σ' ένα σώμα, για πρώτη φορά στον τόπο μας, το έντεχνο λαϊκό τραγούδι με το ροκ! Αδιαφορεί δηλαδή για το γεγονός πως το μοντέρνο τραγούδι το είχε επ' ώμου η δεξιά, ως ένα δυτικό προϊόν του «ελεύθερου κόσμου», που μας ερχόταν πεσκέσι μέσω του θείου-Σαμ και που έπρεπε με κάθε τρόπο να διαδοθεί στη νεολαία (όπως και συνέβη μέσα από την αμερικάνικη στρατιωτική μηχανή, τις ταινίες, το ραδιόφωνο, τους δίσκους κ.λπ.), αποφασίζοντας (ο Λοΐζος) να το εκμεταλλευθεί, με τη σωστότερη των εννοιών, καθώς μ' αυτό διασκέδαζε, χόρευε και εκστασιαζόταν η νεολαία, φορτώνοντάς το με προοδευτικά μηνύματα!
https://www.lifo.gr/.../ta-negrika-1966-ayti-einai-i...
«Τα Νέγρικα» (1966): Αυτή είναι η ιστορία του πιο προχωρημένου έργου του Μάνου Λοΐζου | LiFO
Hermis Kefalas
Φώντας Τρούσας και το αντίστροφο μπορούσε να συμβαίνει. Ένας κομμουνιστής καλλιτέχνης κατάφερε να περάσει το ροκ στο κοινό της αριστεράς, που είχαν "ματώσει" τα αυτια του από τον Μικη, τον Μικρούτσικο κλπ
Φώντας Τρούσας
To '80 όλοι άρχιζαν να κάνουν ροκ σιγά-σιγά, όταν το ροκ είχε ψοφήσει. Το σημαντικό είναι το '66.
Nickos Ventouras
O Μικρούτσικος τότε δεν είχε προκύψει ακόμη, ήθελε κοντά δεκαετία μετά τα Νέγρικα πριν γίνει γνωστός
Και μακάρι να μάτωναν τα αυτιά μας ακόμα από Μίκηδες, Μικρούτσικους κλπ, παρά από κάτι μπαλαφάρες που προέκυψαν αργότερα, ροκ και μη
Hermis Kefalas
1. αναφέρομαι στο "κ αν είμαι ροκ " κ όχι στα νέγρικα. 2. Το "μάτωσαν " τα αυτια μας είναι για να δείξω το υπερβολικό της εποχής της μεταπολίτευσης με την στρατευμένη μουσική. Αυτα
Andreas Dithen
Το μπάσο δηλαδή δεν σας αρέσει?
το Κουτοί μη Τόποι
"When I was younger, I wanted to be older. Now I am older, I am not quite so sure."
Tom Waits
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
...κι εγώ...
Yannis Fyssas
Και άλλα τέτοια χρειαζόμαστε τώρα.....
Pantelis Tsalouchidis
Τι λες ρε Φώντα, τόσα χρόνια και δεν ηξερα ποια έγραψε τους φοβερούς αυτούς στίχους, θα ψάξω τη συλλογή, όλοι και σε κάποιο παλαιοβιβλιοπωλείο θα βρεθεί