6/10/2021
>>«Εγώ δεν γνωρίζω, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
ποιος παρέστη στην εκδήλωση για το Βίτσι. Ο πατέρας μου παρέστη στο
Βίτσι».(...) Και με ακόμη μεγαλύτερη διάθεση καταδίκης της συμπεριφοράς
Μπογδάνου συνέχισε: «Η συμπαράταξη με τον Κασιδιάρη είναι πάντοτε απαράδεκτη,
διαχρονικά απαράδεκτη. Και η κατάθεση στεφάνου από τη Χρυσή Αυγή στο αίμα
νεκρών για τη δημοκρατία δεν είναι επίσης παραδεκτή».<<
Ακόμη και το 2013, λίγο πριν την δολοφονία Φύσσα, η ελληνική Βουλή, υπό τον Μεϊμαράκη, είχε στείλει εκπρόσωπο στις γιορτές μίσους στον Γράμμο. Είχε πάει η Αντωνίου, βουλευτίνα τότε της ΝΔ, την οποίαν είχαν κράξει οι χρυσαυγίτες, που διεκδικούσαν από την ΝΔ ολάκερη την πίτα των εθνικοφρόνων. Ο υπουργός τότε Δημόσιας Τάξης Δένδιας (για πριν 8 χρόνια λέμε) δεν είχε αντιδράσει σ’ εκείνα τα αίσχη (της παρουσίας της ελληνικής Βουλής στο Γράμμο). Τώρα τον έπιασε ο πόνος, κάνοντας κιόλας τον ανήξερο, πως δεν γνώριζε ποιοι πήγανε εφέτος στο Βίτσι, επαιρόμενος όμως για τον πατέρα του που, επί Εμφυλίου προφανώς, «παρέστη στο Βίτσι» (αν και δεν μας είπε ως τι ακριβώς «παρέστη», παρότι όλοι φανταζόμαστε).
Κατά τα λοιπά τις γιορτές μίσους δεν τις αποκηρύττει, καθότι έχουμε να κάνουμε με «αίμα νεκρών για τη δημοκρατία» όπως λέει. Απλώς δεν θεωρεί παραδεκτή την κατάθεση στεφανιών από την Χ.Α. Θέλει να πηγαίνει να καταθέτει μόνος του, μόνο με το κόμμα του...
Ακόμη και το 2013, λίγο πριν την δολοφονία Φύσσα, η ελληνική Βουλή, υπό τον Μεϊμαράκη, είχε στείλει εκπρόσωπο στις γιορτές μίσους στον Γράμμο. Είχε πάει η Αντωνίου, βουλευτίνα τότε της ΝΔ, την οποίαν είχαν κράξει οι χρυσαυγίτες, που διεκδικούσαν από την ΝΔ ολάκερη την πίτα των εθνικοφρόνων. Ο υπουργός τότε Δημόσιας Τάξης Δένδιας (για πριν 8 χρόνια λέμε) δεν είχε αντιδράσει σ’ εκείνα τα αίσχη (της παρουσίας της ελληνικής Βουλής στο Γράμμο). Τώρα τον έπιασε ο πόνος, κάνοντας κιόλας τον ανήξερο, πως δεν γνώριζε ποιοι πήγανε εφέτος στο Βίτσι, επαιρόμενος όμως για τον πατέρα του που, επί Εμφυλίου προφανώς, «παρέστη στο Βίτσι» (αν και δεν μας είπε ως τι ακριβώς «παρέστη», παρότι όλοι φανταζόμαστε).
Κατά τα λοιπά τις γιορτές μίσους δεν τις αποκηρύττει, καθότι έχουμε να κάνουμε με «αίμα νεκρών για τη δημοκρατία» όπως λέει. Απλώς δεν θεωρεί παραδεκτή την κατάθεση στεφανιών από την Χ.Α. Θέλει να πηγαίνει να καταθέτει μόνος του, μόνο με το κόμμα του...
6/10/2021
Πλέον θα παρίσταται στα «εθνικά μνημόσυνα» με τας... παττακιάδας, χωρίς την ανάγκην να απολογείται στους... αδωνο-πλευρο-βορίδηδες. Μία υψίστη δημοκρατική κατάκτησις.
Πλέον θα παρίσταται στα «εθνικά μνημόσυνα» με τας... παττακιάδας, χωρίς την ανάγκην να απολογείται στους... αδωνο-πλευρο-βορίδηδες. Μία υψίστη δημοκρατική κατάκτησις.
Δένδιας. Ο χειρότερος μνημονιακός υπουργός Δημόσιας Τάξης
(κυβέρνηση Σαμαρά). Επί των ημερών του 21 Ιουνίου 2012 - 10 Ιουνίου 2014 το
υπουργείο ξαναέγινε Δημόσιας Τάξης (και Προστασίας του Πολίτη), για να μην
ξεχνάμε την παράδοση του Μπάλκου.
Για δυο χρόνια έπεφτε το ξύλο της αρκούδας, πλάκωσε ο «Ξένιος Ζευς» ο φόβος και ο τρόμος των μεταναστών, ξιφούλκησε η Χρυσή Αυγή, την οποίαν αποφάσισαν να μαζέψουν μόνο μετά την δολοφονία του Φύσσα, με τον ίδιον να εμφανίζεται, το 2016, υπεραμυνόμενος του τεταρτο-αγουστιανού φασίστα Μεταξά, τον οποίον δεν ήθελε να τον χαρίσει στην Χ.Α.! Τον ήθελε για πάρτη του! Άκουσον-άκουσον!
Τώρα, στην κατεύθυνση της οικοδόμησης προφίλ μελλοντικού αρχηγού στην δεξιά πολυκατοικία, διαγράφει ο ίδιος επί της ουσίας το σκυλί τού... τετάρτου υπογείου. Ok… καταλάβαμε...
Για δυο χρόνια έπεφτε το ξύλο της αρκούδας, πλάκωσε ο «Ξένιος Ζευς» ο φόβος και ο τρόμος των μεταναστών, ξιφούλκησε η Χρυσή Αυγή, την οποίαν αποφάσισαν να μαζέψουν μόνο μετά την δολοφονία του Φύσσα, με τον ίδιον να εμφανίζεται, το 2016, υπεραμυνόμενος του τεταρτο-αγουστιανού φασίστα Μεταξά, τον οποίον δεν ήθελε να τον χαρίσει στην Χ.Α.! Τον ήθελε για πάρτη του! Άκουσον-άκουσον!
Τώρα, στην κατεύθυνση της οικοδόμησης προφίλ μελλοντικού αρχηγού στην δεξιά πολυκατοικία, διαγράφει ο ίδιος επί της ουσίας το σκυλί τού... τετάρτου υπογείου. Ok… καταλάβαμε...
5/10/2021
Κάπως έγινε και ορισμένοι ακούνε μουσική από την Γουαδελούπη, την Μαρτινίκα, την Αντίγκουα, την Μοντσεράτ, την Αρούμπα, τα Virgin Islands κ.λπ. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί θέλουν να το παίξουν ψαγμένοι, να εντυπωσιάσουν άλλους (και το πλήθος) με τους οποίους ανταγωνίζονται σε ακούσματα από τις… πινέζες του χάρτη.
Το ν’ ακούς μουσική, όμως, χωρίς να κατέχεις γρι από την ιστορία του τόπου, τις συνθήκες που την γέννησαν, τα κοινωνικοπολιτικά κ.λπ., είναι δώρον άδωρον. Μένεις στην ζελατίνα και αγνοείς όλο το «από κάτω», που είναι το παν.
Καλύτερα ν’ ακούς Θέμη Ανδρεάδη και Άινα Μάουρερ, θέλω να πω, δηλαδή Νινή Ζαχά, που τους καταλαβαίνεις καλύτερα. Και δεν αναφέρομαι στη γλώσσα, αλλά σε όλα τα «από κάτω»...
https://www.youtube.com/watch?v=cgDal5eZeEc
Κάπως έγινε και ορισμένοι ακούνε μουσική από την Γουαδελούπη, την Μαρτινίκα, την Αντίγκουα, την Μοντσεράτ, την Αρούμπα, τα Virgin Islands κ.λπ. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί θέλουν να το παίξουν ψαγμένοι, να εντυπωσιάσουν άλλους (και το πλήθος) με τους οποίους ανταγωνίζονται σε ακούσματα από τις… πινέζες του χάρτη.
Το ν’ ακούς μουσική, όμως, χωρίς να κατέχεις γρι από την ιστορία του τόπου, τις συνθήκες που την γέννησαν, τα κοινωνικοπολιτικά κ.λπ., είναι δώρον άδωρον. Μένεις στην ζελατίνα και αγνοείς όλο το «από κάτω», που είναι το παν.
Καλύτερα ν’ ακούς Θέμη Ανδρεάδη και Άινα Μάουρερ, θέλω να πω, δηλαδή Νινή Ζαχά, που τους καταλαβαίνεις καλύτερα. Και δεν αναφέρομαι στη γλώσσα, αλλά σε όλα τα «από κάτω»...
https://www.youtube.com/watch?v=cgDal5eZeEc
5/10/2021
>> Και τι κάνεις χωρίς social; Μείναμε χωρίς Facebook και Instagram και δεν ξέραμε πώς να διαχειριστούμε τον ελεύθερο χρόνο που μας προέκυψε. Αν αύριο ο Ζάκερμπεργκ έκλεινε τα μαγαζιά και πετούσε τα κλειδιά στη θάλασσα, οι ψυχολογικές επιπτώσεις στον παγκόσμιο πληθυσμό θα ήταν τεράστιες, αντίστοιχες των οικονομικών / Κώστας Γιαννακίδης Πηγή: Protagon.gr<<
Μ’ ενοχλούν αφόρητα οι γενικεύσεις και οι υπερβολές. Επίσης ενοχλούμαι, όταν κάποιος, σε κείμενα κ.λπ,. δεν εκφράζει απλώς την ηλικία του (και τους ανθρώπους της ηλικίας του), επιθυμώντας να εκφράσει άλλους, 30 και 40 χρόνια μικρότερους.
Ώστε ένας άνθρωπος που είναι γεννημένος το 1966, και όχι το 2000 και το 2005 ας πούμε, δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί τον «ελεύθερο χρόνο», που προέκυψε από το ολιγόωρο κλείσιμο του facebook και του instagram;
Όταν υπάρχουν τα σάιτ, το youtube, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα, οι εφημερίδες, τα περιοδικά και τα βιβλία, οι βόλτες έξω από το σπίτι και χίλια-δυο άλλα πράγματα, που μπορεί να κάνει κάποιος, συζητάμε για το πώς ένας 55άρης μπορεί να νοιώσει ξαφνικά ξεκρέμαστος και ανήμπορος;
Δεν ξέρω πως νοιώσανε οι πιτσιρικάδες –νομίζω πως δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα–, αλλά να διαβάζω τους ημίγερους, να χαϊδεύονται, με κείμενα 300 λέξεων της πλάκας, γίνομαι έξω φρενών.
>> Και τι κάνεις χωρίς social; Μείναμε χωρίς Facebook και Instagram και δεν ξέραμε πώς να διαχειριστούμε τον ελεύθερο χρόνο που μας προέκυψε. Αν αύριο ο Ζάκερμπεργκ έκλεινε τα μαγαζιά και πετούσε τα κλειδιά στη θάλασσα, οι ψυχολογικές επιπτώσεις στον παγκόσμιο πληθυσμό θα ήταν τεράστιες, αντίστοιχες των οικονομικών / Κώστας Γιαννακίδης Πηγή: Protagon.gr<<
Μ’ ενοχλούν αφόρητα οι γενικεύσεις και οι υπερβολές. Επίσης ενοχλούμαι, όταν κάποιος, σε κείμενα κ.λπ,. δεν εκφράζει απλώς την ηλικία του (και τους ανθρώπους της ηλικίας του), επιθυμώντας να εκφράσει άλλους, 30 και 40 χρόνια μικρότερους.
Ώστε ένας άνθρωπος που είναι γεννημένος το 1966, και όχι το 2000 και το 2005 ας πούμε, δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί τον «ελεύθερο χρόνο», που προέκυψε από το ολιγόωρο κλείσιμο του facebook και του instagram;
Όταν υπάρχουν τα σάιτ, το youtube, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα, οι εφημερίδες, τα περιοδικά και τα βιβλία, οι βόλτες έξω από το σπίτι και χίλια-δυο άλλα πράγματα, που μπορεί να κάνει κάποιος, συζητάμε για το πώς ένας 55άρης μπορεί να νοιώσει ξαφνικά ξεκρέμαστος και ανήμπορος;
Δεν ξέρω πως νοιώσανε οι πιτσιρικάδες –νομίζω πως δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα–, αλλά να διαβάζω τους ημίγερους, να χαϊδεύονται, με κείμενα 300 λέξεων της πλάκας, γίνομαι έξω φρενών.
4/10/2021
Διαβάζω για κάποιο αφιέρωμα στον Φεντερίκο Φελίνι στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (11-19 Οκτ.), με πολλές ταινίες του, και θυμήθηκα ένα κείμενο, που είχα γράψει παλιότερα για το συναρπαστικό «Φελίνι-Σατυρικόν» (1969).
Αξίζει να το δείτε, γιατί καταγράφονται πολλά (όχι γνωστά) στοιχεία σε σχέση με την ταινία και την ελληνική πραγματικότητα της εποχής...
https://www.lifo.gr/san-simera/satyrikon-50-hronia-apo-ti-thryliki-tainia-toy-felini-me-aformi-tin-epeteio-gennisis-toy
Διαβάζω για κάποιο αφιέρωμα στον Φεντερίκο Φελίνι στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (11-19 Οκτ.), με πολλές ταινίες του, και θυμήθηκα ένα κείμενο, που είχα γράψει παλιότερα για το συναρπαστικό «Φελίνι-Σατυρικόν» (1969).
Αξίζει να το δείτε, γιατί καταγράφονται πολλά (όχι γνωστά) στοιχεία σε σχέση με την ταινία και την ελληνική πραγματικότητα της εποχής...
https://www.lifo.gr/san-simera/satyrikon-50-hronia-apo-ti-thryliki-tainia-toy-felini-me-aformi-tin-epeteio-gennisis-toy
3/10/2021
Άκουγα Radha Krsna Temple και κάτι άλλα βουδιστικά και το θυμήθηκα... (1981)
Άκουγα Radha Krsna Temple και κάτι άλλα βουδιστικά και το θυμήθηκα... (1981)
3/10/2021
Έβγαλε δεύτερο δίσκο, 33 χρόνια μετά από τον πρώτο λέει. Δεν τον πήρε κανένας χαμπάρι. Θα τον μοίρασε μόνος του σε τίποτα διάσελα, στα βοσκόπουλα και τις βοσκοπούλες... Βαγγέλης Τζαμτζής...
https://www.youtube.com/watch?v=qEO2fn3IUxU
Έβγαλε δεύτερο δίσκο, 33 χρόνια μετά από τον πρώτο λέει. Δεν τον πήρε κανένας χαμπάρι. Θα τον μοίρασε μόνος του σε τίποτα διάσελα, στα βοσκόπουλα και τις βοσκοπούλες... Βαγγέλης Τζαμτζής...
https://www.youtube.com/watch?v=qEO2fn3IUxU
2/10/2021
>>Νέα κόντρα: «Ο Σφήνος γελοιοποιεί μια εποχή», είπε ο Πασχάλης, οργισμένη αντίδραση από τον Τόνι<<
Ψιλογελοία ήτανε εδώ που τα λέμε... Δεν πειράζει κανέναν ο Τόνι...
>>Νέα κόντρα: «Ο Σφήνος γελοιοποιεί μια εποχή», είπε ο Πασχάλης, οργισμένη αντίδραση από τον Τόνι<<
Ψιλογελοία ήτανε εδώ που τα λέμε... Δεν πειράζει κανέναν ο Τόνι...
2/10/2021
Μας έχουν ζαλίσει τα @@ οι DJs με τα groovy, με τα organs, με τα acid, με τα dance, προσανατολίζοντας τα (τζαζ) ακούσματα μεγάλης μερίδας του κοινού προς μια κατεύθυνση. Εντάξει, επαγγελματίες είναι, την τσέπη τους κοιτάζουν...
Τέλος πάντων εγώ βαρέθηκα ν’ ακούω τις τελευταίες μέρες Dr. Lonnie Smith κτλ. –σε τελική ανάλυση όλα αυτά «ίδια» μου φαίνονται, και από ένα σημείο και μετά εντελώς βαρετά– βρίσκοντας την υγειά μου, ούτως ειπείν, με κάτι τέτοια πραγματάκια.
Κάπως έτσι πρέπει να αισθάνονταν κι εκείνοι που τα δημιούργησαν πριν από 50 και βάλε χρόνια...
https://www.youtube.com/watch?v=hxTZ2qA4brE
Μας έχουν ζαλίσει τα @@ οι DJs με τα groovy, με τα organs, με τα acid, με τα dance, προσανατολίζοντας τα (τζαζ) ακούσματα μεγάλης μερίδας του κοινού προς μια κατεύθυνση. Εντάξει, επαγγελματίες είναι, την τσέπη τους κοιτάζουν...
Τέλος πάντων εγώ βαρέθηκα ν’ ακούω τις τελευταίες μέρες Dr. Lonnie Smith κτλ. –σε τελική ανάλυση όλα αυτά «ίδια» μου φαίνονται, και από ένα σημείο και μετά εντελώς βαρετά– βρίσκοντας την υγειά μου, ούτως ειπείν, με κάτι τέτοια πραγματάκια.
Κάπως έτσι πρέπει να αισθάνονταν κι εκείνοι που τα δημιούργησαν πριν από 50 και βάλε χρόνια...
https://www.youtube.com/watch?v=hxTZ2qA4brE
1/10/2021
Δημήτριος Παπαρρηγόπουλος. Γιός του ιστορικού Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου. Πέθανε 30 ετών, το 1873. Σχεδόν μαθητής ακόμη έγραψε ένα αφήγημα, το «Σκέψεις ενός ληστού ή η καταδίκη της κοινωνίας», το οποίο έπεσε σαν βόμβα στην εποχή του, καθώς ο Παπαρρηγόπουλος δικαίωνε κατά έναν τρόπο τους λήσταρχους, βάζοντάς τα αγρίως με την εξουσία (πολιτική, οικονομική κ.λπ.).
Έγραψε και ποιήματα, και θεατρικά ο νομικός Δ. Παπαρρηγόπουλος, πάντα στην καθαρεύουσα, για να πεθάνει από τις επιπτώσεις απεργίας πείνας(!), την οποίαν είχε ξεκινήσει για να υποστηρίξει φυλακισμένους εργάτες, που διαβίωναν αθλίως – τους οποίους προηγουμένως είχε υπερασπιστεί στις δίκες των Λαυρεωτικών. Μάλιστα λένε πως ήταν το πρώτο θύμα απεργίας πείνας στην Ελλάδα.
Ως άτομο έπασχε από μελαγχολία, ήταν περίεργη προσωπικότητα, δύσκολα ανοιγόταν σε τρίτους, ενώ ως ποιητής, με ύφος που τον κατέτασσε στο ρομαντικό κλίμα της εποχής, έγραψε μερικά καταπληκτικά ποιήματα (κάποιοι τον αποκαλούσαν «Έλληνα Μποντλέρ», αν και η ποίησή του είχε περισσότερο σχέση με άλλους ξένους ποιητές), ενώ λένε πως υπήρξε, επίσης, μεγάλη επιρροή για τον Κώστα Καρυωτάκη, ο οποίος κυκλοφορούσε (έτσι λένε πάλι) πάντα με μια φωτογραφία του Παπαρρηγόπουλου στο πορτοφόλι του.
Ο Λεωνίδας Χρηστάκης τύπωσε τουλάχιστον δύο φορές τις «Σκέψεις ενός ληστού», πίνοντας νερό στ’ όνομά του, καθώς έγραφε συνέχεια γι’ αυτόν (σε Ιδεοδρόμια κ.λπ.), ενώ το εν λόγω βιβλίο βγήκε κάποια στιγμή και από τον Ελεύθερο Τύπο (γνωστόν εκδοτικό οίκο του «χώρου»).
Τέλος πάντων ας μην πούμε άλλα και ας δημοσιεύσουμε ένα ποίημα του Δημητρίου Παπαρρηγόπουλου...
Δημήτριος Παπαρρηγόπουλος. Γιός του ιστορικού Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου. Πέθανε 30 ετών, το 1873. Σχεδόν μαθητής ακόμη έγραψε ένα αφήγημα, το «Σκέψεις ενός ληστού ή η καταδίκη της κοινωνίας», το οποίο έπεσε σαν βόμβα στην εποχή του, καθώς ο Παπαρρηγόπουλος δικαίωνε κατά έναν τρόπο τους λήσταρχους, βάζοντάς τα αγρίως με την εξουσία (πολιτική, οικονομική κ.λπ.).
Έγραψε και ποιήματα, και θεατρικά ο νομικός Δ. Παπαρρηγόπουλος, πάντα στην καθαρεύουσα, για να πεθάνει από τις επιπτώσεις απεργίας πείνας(!), την οποίαν είχε ξεκινήσει για να υποστηρίξει φυλακισμένους εργάτες, που διαβίωναν αθλίως – τους οποίους προηγουμένως είχε υπερασπιστεί στις δίκες των Λαυρεωτικών. Μάλιστα λένε πως ήταν το πρώτο θύμα απεργίας πείνας στην Ελλάδα.
Ως άτομο έπασχε από μελαγχολία, ήταν περίεργη προσωπικότητα, δύσκολα ανοιγόταν σε τρίτους, ενώ ως ποιητής, με ύφος που τον κατέτασσε στο ρομαντικό κλίμα της εποχής, έγραψε μερικά καταπληκτικά ποιήματα (κάποιοι τον αποκαλούσαν «Έλληνα Μποντλέρ», αν και η ποίησή του είχε περισσότερο σχέση με άλλους ξένους ποιητές), ενώ λένε πως υπήρξε, επίσης, μεγάλη επιρροή για τον Κώστα Καρυωτάκη, ο οποίος κυκλοφορούσε (έτσι λένε πάλι) πάντα με μια φωτογραφία του Παπαρρηγόπουλου στο πορτοφόλι του.
Ο Λεωνίδας Χρηστάκης τύπωσε τουλάχιστον δύο φορές τις «Σκέψεις ενός ληστού», πίνοντας νερό στ’ όνομά του, καθώς έγραφε συνέχεια γι’ αυτόν (σε Ιδεοδρόμια κ.λπ.), ενώ το εν λόγω βιβλίο βγήκε κάποια στιγμή και από τον Ελεύθερο Τύπο (γνωστόν εκδοτικό οίκο του «χώρου»).
Τέλος πάντων ας μην πούμε άλλα και ας δημοσιεύσουμε ένα ποίημα του Δημητρίου Παπαρρηγόπουλου...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δημήτριος Παπαρρηγόπουλος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαραντης Κλωναρας
Τον σέβομαι πάρα πολύ
Διαμαντής Καράβολας
Ήταν κ ο αγαπημένος του Βελμου επίσης, που έκανε το εξής πρωτότυπο, να διασκευάσει (ή μεταφράσει κατά μία έννοια) τα ποιήματα του στη δημοτική όπου τα εξέδωσε σε ξεχωριστό βιβλίο, το "Ποιήματα Παπαρρηγοπουλου".
Arsav Nokid
Θενκς!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μας έχουν ζαλίσει τα @@ οι DJs με τα groovy, με τα organs, με τα acid, με τα dance"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
Ο κοσμος θα χει γινει καλυτερος οταν θα παιζει το μασιν γκαν και σε καφετεριες
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
περιχαρακωμένες από οδοφράγματα
Παναγιώτης Μπικάκης
Αν παίξει αυτό στον "ήχο" των περισσότερων μαγαζιών θα εξαφανιστούν και οι κατσαρίδες....
Vasilis Papadatos
Αυτό το "lounge" έχει καταστρέψει κόσμο...
Yiannis Iliakis
"Μας έχουν ζαλίσει τα @@ οι DJs με τα groovy, με τα organs, με τα acid, με τα dance, προσανατολίζοντας τα (τζαζ) ακούσματα μεγάλης μερίδας του κοινού προς μια κατεύθυνση". Μπορώ να το έχω γραπτώς παρακαλώ, να βάλω μια υπογραφή φαρδιά-πλατιά απο κάτω;!;
Aris Karampeazis
Μια χαρά είναι και τα groovy κλπ. Δεν δίνουν κακή μουσική κατεύθυνση και βασικά προσανατολίζουν κόσμο προς την τζαζ, που δεν θα περνούσε από εκεί. Τα υπόλοιπα και η συνέχεια είναι προσωπική ευθύνη του κάθε ακροατή.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πολύ καθεστωτικό σχόλιο ρε Καραμπεάζη. Δεν το περίμενα από σένα...
Aris Karampeazis
με έχει συγχωνεύσει το σύστημα τι να κάνω, δεν βγαίνουμε οι μικρομεσαίοι
Manolis Stavroulakis
Aris εγώ πάλι που δεν ήξερα το “Machine Gun” και η σχέση μου με την jazz όπως και η αγάπη μου γι’αυτήν περιορίζεται σε “σούπες” και τα βασικά (John Coltrane, Miles Davis, Chet Baker, Duke Ellington, Herb Alpert κτλ... καταλαβαίνεις το point μου) έβαλα να το ακούσω ολόκληρο και τώρα νιώθω σα να ήπια μονορούφι 10 τζακ σε μπαρ-καταγώγιο στο Mississippi ή σα να είχα μετωπική με νταλίκα...
Aris Karampeazis
πιο άνετα σε φαντάζομαι σε μετωπική με νταλίκα παρα να πίνεις τζακ σε μπαρ καταγώγιο
JJ Pallis
Μετά από αυτά που ζούμε τα τελευταία δύο χρόνια, εσείς θα θέλατε όταν πάτε να πιείτε ένα ποτό για όσο μένουν ανοιχτά τα μπαρ και επιτρέπεται η μουσική να ακούτε σαν υπόκρουση το machine gun? Η κάτι ανάλαφρο και χορευτικο να σας χαλαρώσει λίγο τη διάθεση. Εκτός αν φτιαχνεστε με το machine gun. Το 90% των Ελλήνων δυστυχώς δεν έχουν την ακουστική παιδεία για να το εκτιμήσουν.. Μιλάω εκ πείρας ως DJ σε διαφόρων ειδών μουσικής. Από πανκ και ροκ μέχρι φανκ, λάτιν και ρέγγε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ δεν έγραψα τίποτα περί μπαρ κατ' αρχάς. Ούτε έθεσα θέμα παιδείας για τον οποιονδήποτε. Άλλο είναι το πόιντ του ποστ.
JJ Pallis
σωστά σωστά, απλά ήθελα να εκφράσω και μια δυσαρέσκεια που λαμβάνω μερικές φορές από φίλους μουσικούς.. Δε νομίζω πάντως οτι οποιοσδηποτε DJ θέλει να προσανατολίσει το κοινό προς μια μουσική κατεύθυνση, ένας selector σίγουρα, ούτως η άλλως ο DJ εξαρταται αρκετά απο τα γούστα του κοινού αλλιώς δεν θα έχει και κοινό, χεχ
Aris Karampeazis
ΔιαγραφήΕγώ να διευκρινίσω ότι διαβάζοντας το post θεώρησα δεδομένο εξαρχης ότι δεν αναφέρεται στους DJ των μπαρ, club κλπ ο Φώντας, αλλά ειδικά στους DJ/ παραγωγούς που δισκογραφούν, χτίζοντας και προτείνοντας με κάποιο τρόπο έναν νέο ήχο πάνω σε παλιούς ήχους, και που όντως ξεκινάνε οι περισσότεροι τολμηρά και καταλήγουν συντηρητικά, δηλαδή μένουν στα ίδια. Περιπτώσεις τύπου Madlib, ας πούμε, που βέβαια δεν έχει τα αμέσως παραπάνω ελαττώματα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αναφερόμουν βασικά στην μόδα και στον κατατεμαχισμό της μουσικής, της τζαζ εν προκειμένω. Στην αναγόρευση του μέρους εις όλον. Το ότι έχει καταλήξει η τζαζ να αποτελεί προνoμιακό χώρο ορισμένων, οι οποίοι λόγω δουλειάς προβάλλουν ένα συγκεκριμένο και πολύ περιοριστικό στυλ, συνυφαίνοντας χοντρικά την τζαζ με την γκρούβα. Ο θόρυβος που γίνεται, ενώ αφορά στην πράξη στο 10% της τζαζ (όλης της τζαζ, σημερινής και παλιότερης), ακούγεται σαν να αφορά στο 90%.
JJ Pallis
Αυτές οι δύο απόψεις/διευκρινίσεις αλλάζουν πολύ τη συζήτηση
Συμφωνώ κ με τους δύο βεβαίως..
Nikos Filippaios
Ο πραγματικά αξιόλογος DJ διαπαιδαγωγεί το κοινό μουσικά και ευρύτερα καλλιτεχνικά, αισθητικά, πολιτισμικά.
Imitonios Essenceof ModernJazz
Δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος της soul jazz των ΄60, αλλά όταν άκουσα στο Half note τον Dr. Lonnie, (νομίζω ότι) κατάλαβα τι είναι η άρση 16ου ..
Ως αίσθηση, ήταν σαν να μην πατάς πια στη γη ..
Γιάννης Τσουκαλάς
Πεστααααα
Nikos Xanthakos
Όταν ο Jimmy Fallon έκανε τον έξυπνο χωρίς να είναι
https://www.stereogum.com/.../free-jazz-musician.../news/
Free Jazz Musician Peter Brötzmann Responds To Jimmy Fallon Mocking: “The World Is Full Of Ignorants And Stupidos”
Elias Zaikos
Εγώ πάλι μόνο το Machine Gun του Χέντριξ ήξερα
Spiros Dfold Grammenos
Όλα καλά και χρήσιμα...
https://www.youtube.com/watch?v=XasKgMOp2FY
Plaistow — Cube
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Νέα κόντρα: «Ο Σφήνος γελοιοποιεί μια εποχή», είπε ο Πασχάλης, οργισμένη αντίδραση από τον Τόνι<<"
ΑπάντησηΔιαγραφήPatritsopoulos Nikos
ο τζων τικης τι να πει
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
έχει επίπεδο, δεν ασχολείται με μικρότητες...
Κώστας Χρυσανθόπουλος
Τί τά θές Φώντα μου, ού γαρ....
Christos Sideris
Αν ητανε η ζηλια ψωρα. Ο Σφηνος οπου παιζει γινεται κανονικο παρτυ χωρις δηθενιες.... την ιδρωνει την φανελα στην σκηνη και με πολυ καλους μουσικους....
Theodosis Miras
swstos o kyrios
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Βαγγέλη Τζαμτζή...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Μπράβο του ... Και πάνω που νόμιζα ότι η δική μου περίπτωση είναι ό,τι πιο άγνωστο, αθόρυβο, διακριτικό κλπ υπάρχει στην ελληνική δισκογραφία ....\
Ntinos Sarandopulos
Μπράβο ρέ!!!!
Ανδρέας Ζησόπουλος
Ρε σεις, τον ξέρετε τον Βαγγέλη;
Μόλις τώρα έφυγε από το σπίτι μου, ηχογραφούσαμε ένα προσχέδιο από ένα τελευταίο του.
Πριν δύο βδομάδες ανέβασα ένα παλιό του κομμάτι, που γράψαμε διασκευασμένο, που δεν είχε εκδόσει ποτέ.
Πάρτε και κάντε κανιά διαφήμιση ρεεεε
https://youtu.be/WcSkq8D3HCw
Κορυδαλλού Τραγούδι
Κι έχω κι άλλο
https://youtu.be/lW2lyYaDOeg
Άι πάει χάη (Το Βραδάκι)
Louis Kontoulis
Μάνος Λοίζος !
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άκουγα Radha Krsna Temple και κάτι άλλα βουδιστικά και το θυμήθηκα... (1981)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPantelis Tsalouchidis
Πςςςς...δεύτερη κατανομή, 17%
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν δεν είχε τεθεί αυτό το μαξιμαλιστικό όριο θα είχε πέσει πολύ κάτω από το σχεδόν 11%, που είχε λάβει τελικά. Ο σίφουνας του ΠΑΣΟΚ τα σάρωνε όλα και μόνο το ΚΚΕ θα κατόρθωνε να επιβιώσει σε κείνη την (τρικομματική) βουλή.
Pantelis Tsalouchidis
ναι, τα θυμάμαι καλά αν και ήμουν απέναντι, στο φοιτητικό του ΚΚΕες
Γιάννης Φρέρης
Αν θυμάμαι καλά το 11% ήταν και το υψηλότερο μεταπολιτευτικό του ποσοστό
Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Federico Fellini...
ΑπάντησηΔιαγραφήThalia Istikopoulou
Εδώ, στο Θέατρο: Μιλάνο, 1978 Teatro dell'Elfo, scenografia Thalia Istikopoulou
Σχόλια από το fb στο ποστ ">> Και τι κάνεις χωρίς social; Μείναμε χωρίς Facebook και Instagram και δεν ξέραμε πώς να διαχειριστούμε τον ελεύθερο χρόνο που μας προέκυψε."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας Αγγελόπουλος
μπραβο ρε Φώντα. Πόσο σωστή παρατήρηση.
Βασίλης Καμπούρης
Κάνεις δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα νομίζω. Κάνα καμμενο μπορεί. Οι γραφιαδες του σήμερα η δελτία τύπου αναπαράγουν είτε κινδυνολογουν για κάνα κλικ από καταστροφολαγνο κοινο
Duke Zappa
Κανείς δεν είχε θέμα. Οι πιτσιρικάδες ούτε που κοιτάνε το Facebook (δόξα να χει το Τικ Τοκ), οι υπόλοιποι έχουμε λογαριασμούς σε 4-5 διαφορετικά σοσιαλ, και όταν τα βαριόμαστε σειρουλες,ταινίες,βιβλία και βόλτες.
Nicholas Hatziyiannis
Μόλις ποσταρα σχετικά
Pantelis Tsalouchidis
Ζήσαμε σε εποχή που άφηνες μηνύματα με χαρτάκια σε κουτιά από τσιγάρα κολλημένα πάνω στην πόρτα και έβγαινες έξω χωρίς να ξέρεις ποιους θα πετύχεις και που. Οπότε μάλλον θα επιβιώσουμε και χωρίς fb
Anastassios Anastassiou
Υπήρχε και η λεγόμενη σφαίρα: τυλιγμένο χαρτάκι με το σταθερό τηλέφωνο, εξαψηφιο στην Αθήνα, με αποστολή στο απέναντι π.χ. τραπέζι...
Christos Demekas
Οι εποχές αλλάζουν... Ζούμε στην εποχή του facebook καλώς , κακώς... Κάποτε ήταν κ τα μνμ στα μπουκάλια η τα σήματα με καπνό... Μν δαιμονοποιούμε τα πάντα. Οι άνθρωποι άλλαξαν ... Δεν εμπιστευόμαστε κ βαριομαστε τα πάντα... Τα ζώα αντικατέστησαν τις σχέσεις μας...Οι εποχές ναι είναι πιο γρήγορες κ πιο κουραστικές λόγω άγχους... Προσωπικά εκτιμώ την τεχνολογία κ αγαπώ κάθε τι παλιό...Στο χέρι μας είναι η κάθε χρήση...
Panagiotis Bourazanis
Συμφωνώ... Χθες δεν το πήρα καν χαμπάρι οτι έπεσε, κ χαίρομαι γι'αυτό... Ήμουν απασχολημένος με μουσικές και μουσικούς.
Spyros Zoupanos
Επίσης ένας Γουτεμβέργιος, δεν είμαι και σίγουρος, κάτι ανακάλυψε, ξέρετε κάτι;
Vasilis Gkogkidis
Εγώ βλέπω ανθρώπους ηλικίας 55 και άνω να είναι πολύ πιο εξαρτημένοι από τα σόσιαλ μίντια σε σχέση με νεότερους πάντως. Οι αστικοί μύθοι ότι όλος ο κόσμος είναι όλη μέρα απέναντι από μια οθόνη με τέτοια κείμενα γεννιούνται και συντηρούνται.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάπως έγινε και ορισμένοι ακούνε μουσική από την Γουαδελούπη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
Χρόνια γινόταν αυτό Φώντα . Και εγώ αρχές 80’s όταν έβρισκα κάτι από Τσεχία, Πολωνία και Φινλανδία τρελαινομουν ! Και εσυ φαντάζομαι. Αν αναφέρεσαι συγκεκριμένα σε αυτές τις χωρες Γουαδελουπη κλπ αυτά ολα είναι μετά Ίντερνετ εποχή και στις εποχές μας δεν βρισκόταν ούτε single , δεν πάει να ήξερες πόσες επαναστάσεις είχαν γίνει σε κάθε χώρα. Είπαμε στην εποχή αυτή τσάμπα μαγκες έχει γίνει ένα καρο κόσμος που δεν έχει δώσει ουτε ένα πεντακοσάρικο δρχ για δισκους
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ρε Νίκο εμείς ακούγαμε τσέχικο και πολωνικό ροκ, γιατί ήμασταν κομμουνιστές και στηρίζαμε την επανάσταση.
Πλάκα-πλάκα αυτός ήταν ένας πολύ βασικός λόγος, γιατί εγώ τέτοιους δίσκους αγόραζα από τα φεστιβάλ της ΚΝΕ και τα βιβλιοπωλεία της Σύγχρονης Εποχής. Και ξέραμε πολλά, ταυτόχρονα, και για τα κοινωνικοπολιτικά αυτών των χωρών. Έβγαιναν βιβλία και διαβάζαμε (και λογοτεχνικά και άλλα). Βλέπαμε και τις ταινίες τους κ.λπ. Είχαμε μια καλή εικόνα της κοινωνίας και της κουλτούρας τους.
Εν τω μεταξύ εγώ τα έγραψα αυτά, πιο πολύ γι' αυτούς που δίνουν χοντρά λεφτά τα τελευταία χρόνια, για να αγοράσουν τέτοιους δίσκους, που τους παίζουν και σε μπαρ (ορισμένοι). Δεν αναφερόμουν σε όσους ακούνε από το YouTube. Υπάρχουν Έλληνες που τα χώνουν σε τέτοια άλμπουμ - τρόπικαλ να πούμε, και σε άλλα "τρελά".
Nikos Kouteris
συμφωνώ, είναι πιο πολλοί στο εξωτερικό βέβαια που ακούν μια salsa της πλάκας από την ακτη του ελέφαντα και λένε killer underground funk και μην πω τι άλλο
Patritsopoulos Nikos
ο Θεμης εχει φοβερους δισκους,χρονογραφηματα της εποχης εκεινης
Errikos Sofras
Νινη Ζαχα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δένδιας. Ο χειρότερος μνημονιακός υπουργός Δημόσιας Τάξης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασιλης Τσιρος
επι των ημερων του βασανιστηκαν οι αντιφασιστες της περιπολιας στην ΓΑΔΑ. Και τον εκανε ξεφτιλα η Γκαρντιαν
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τελικά δεν έκανε αγωγή, γιατί θα στηνόταν όλο το κατεστημένο του αγγλικού Τύπου απέναντι στη χώρα, κι έτσι κατάπιε τον θυμό του...
https://www.enikos.gr/.../video-dendiasgiati-den.../437377/
ΒΙΝΤΕΟ-Δένδιας:Γιατί δεν έκανα αγωγή στον Guardian
Βασιλης Τσιρος
γιατι δεν ειπε απλα ειμαι ενας μαλακας χεστης να τελειωνουμε?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτό δύσκολα θα το κατάπινε
Niki Efstathiadis
ζόρια ε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Βλακείες. Εγώ να ζοριστώ από τι;
Διαγράψτε τον πρώτα και από το κόμμα, και μετά τα ξαναλέμε...
Και αυτό που το ξέχασα. Τα περί Ηριάννας...
https://www.documentonews.gr/.../otan-h-nd-parenebaine.../
Όταν η ΝΔ παρενέβαινε στη Δικαιοσύνη και ο Δένδιας «έδινε» την Ηριάννα
Stylianos Gabriel
ΔεΝΔιας!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Εγώ δεν γνωρίζω, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ποιος παρέστη στην εκδήλωση για το Βίτσι."...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Katsampas
Αντιπερισπασμός η διαγραφή για πώληση Εθνικής ασφαλιστικής σε fund και πρόσληψη Σοφίας στο Λονδίνο από το ίδιο fund
Βασιλης Τσιρος
Νεκροί της δημοκρατίας με αμερικανικές ναπαλμ
Δημητρης Σαλτος
Μα το είχε βάλει στο προφίλ του και κανείς δεν ασχολήθηκε. Μάλιστα έκραξε και το κόμμα του, και εγραφε πως όποιος θεωρείται δημοκράτης, πρέπει να ήταν εκεί. Εγώ πιστεύω πως πίεζε να διαγραφεί γιατί τα έχει βρει με τον τζημερο. Και γι αυτό είπε την αλήθεια, πως οι δεξιοί θεωρούν μεγαλύτερο εχθρό τους αριστερούς από τους Τούρκους, τους ναζί, και όποιον άλλον εξωτερικό κίνδυνο η κατακτητή, και τέτοιες αλήθειες δεν πρέπει να λέγονται, γιατί χαλάνε το πατριωτικό αφήγημα.
Vassilis Serafimakis
Πάντως πέρα από το από που εκπορεύεται, σε τι στοχεύει, τι την προκάλεσε, κτλ, η κίνηση διαγραφής τού Μπογδάνου είναι κάτι θετικό, γιά μένα (όλοι άλλωστε προσωπικές γνώμες εκφράζομε). Ας διαγραφούν πχ όλες οι ακροδεξιές μισαλλόδοξες προσωπικότητες από την ΝΔ κι ας γίνει αυτό επειδή δεν αρέσει στον Μητσοτάκη το ζώδιο τους.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ περιμένω να δω αν θα τον διαγράψουν και από το κόμμα σε πρώτη φάση... γιατί έως τώρα έχουμε διαγραφή μόνο από την κοινοβουλευτική ομάδα.
Vassilis Serafimakis
σωστό αν και θα σπεκουλάρω ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα ο Μπογδάνος θα εξαναγκάσει τη ΝΔ να τον διαγράψει από το κόμμα: Έγινε από σήμερα ανεξάρτητος βουλευτής. Το πιό συμφέρον γιά τον ίδιο θα ήταν να ακολουθεί πιστά τη γραμμή τής ΝΔ στη Βουλή, να ψηφίζει ό,τι ψηφίζουν, να κόψει την ακροδεξιά ρητορική, κτλ - έτσι ώστε να μπορεί η ΝΔ μετά λίγο καιρό να τον πάρει ξανά στην αγκαλιά της.
Αλλά γιά να το κάνει αυτό πρέπει να είναι έξυπνος. Επ'αυτού έχω μία άποψη.
Nikos Zozos
δεν είναι θέμα εξυπνάδας, ο κοντός ξέρει πως ο μόνος τρόπος να επιπλεύσει διεκδικώντας ξανά θέση στην Βουλή είναι να ασπαστεί όλη την ατζέντα της alt right, μαζί με την διαρκή πρόκληση που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φυσιογνωμίας της. Αν μείνει στην άκρη χωρίς προκλήσεις απλώς θα σβήσει ήσυχα, ήσυχα
Vassilis Serafimakis
εντάξει, αλλά ο Μπ. αν σκεφτεί λογικά (which is a tall order) και θέλει να ξαναβγεί βουλευτής θα προτιμήσει την σιγουριά ενός μεγάλου κόμματος επδιδή βγάζει πολλούς βουλευτές από το ρίσκο ενός μικρού που δεν ξέρει αν θα βγάλει κάν έναν!
Ναι, η επιλογή εισαγωγής τής alt-right χιπστεριάς είναι κάτι ενδιαφέρον ως περίπτωση, όμως αμφιβάλλω αν ο Μπ. έχει τις ικανότητες έστω γιά κάτι τέτοιο. Εδώ δεν μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς όταν έπαιρνε συνεντέυξεις στην τηλεόραση. (Είπα, σπεκουλάρω!)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τέλος πάντων... μέχρι να δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον μ' αυτόνανε προς ώρας, και όντας απελευθερωμένος από την Κ.Ο. της ΝΔ, φαίνεται πως θα είναι απείρως πιο προκλητικός και επικίνδυνος. Κατά τα λοιπά η ακροδεξιά μέσα στην Κ.Ο. της ΝΔ έχει την έκφρασή της και δεν θα θα στερηθεί των υπηρεσιών του.
Aris Kazakopoulos
Δεν ειπε οτι την καταθεση στεφανου «δεν την θεωρει παρεδεκτη», ειπε οτι την θεωρει «απαραδεκτη».
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν καταλαβαίνεις ελληνικά μου φαίνεται. Το "δεν είναι παραδεκτό" με το "απαράδεκτο" είναι το ίδιο.
Aris Kazakopoulos
Εσυ μαλλον δεν καταλαβαινεις τα εισαγωγικα. Οταν βαζουμε αποσπασματα ομιλιας σε εισαγωγικα, μεταφερουμε ακριβεις φρασεις οπως ειπωθηκαν. Εν προκειμενω, παρολο οι δυο φρασεις μπορουν να θεωρηθουν ισοδυναμες, η λεξη «απαρεδεκτος» ειναι σε πολυ πιο αυστηρο τονο απο τη φραση «δεν ειναι παραδεκτος». Και οταν υπαρχει αρνητικη προκαταληψη εκ μετους σου προς οτιδηποτε μη Αριστερο, εγειρονται ερωτησεις για το κατα ποσο προκειται για συνειδητη διαστρεβλωση της φρασης η για απλη αμελεια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΕγώ δεν έβαλα πουθενά εισαγωγικά. Άλλοι τα βάλανε. Εγώ απλά έκανα κόπι-πέιστ από το σκληρό καθεστωτικό Πρώτο Θέμα, ακούγοντας τι είπε ο Δένδιας συγχρόνως, καθότι το βίντεο ήταν ακριβώς από κάτω. Κατά τα λοιπά μείνε στην ουσία του ποστ, και μην τυρβάζεις περί άλλων. Δεν είναι ίδιον ενός έξυπνου ανθρώπου. Και δες αν ενοχλείσαι ή όχι τελικά από την κατά καιρούς (και χθες) ακροδεξιά ρητορία του κυρίου ραφάλε και μπελχάρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στην Αριστερά έχω κάνει κριτική άπειρες φορές, και για πολλά και διαφορετικά θέματα, αλλά εσύ δεν με παρακολουθείς στενά και δεν ξέρεις. Δεν φταίω εγώ γι' αυτό. Αλλά να μην βγάζεις συμπεράσματα, γιατί εκτίθεσαι. Ούτε υπάρχει κάποια προκατάληψη. Στοιχεία μεταφέρουμε και κριτική πάνω σ' αυτά ασκούμε.
Aris Kazakopoulos
Εαν το Πρωτο Θεμα παραποιησε τα λογια του, τοτε το φταιξιμο σε αυτους. Αν ρωτας την αποψη μου, θεωρω τον Δενδια μακραν απο τους πιο αξιολογους στην ΝΔ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει παραποίηση ούτε από το ΠΘ. Δεν υπήρξε αλλοίωση του νοήματος. Η ουσία είναι η ίδια. Και επί της ουσίας είναι το πρόβλημα με τις δηλώσεις Δένδια, και επί της ουσίας υπήρξε και το δικό μου σχόλιο - για κάποιον που δεν θέλει να χαρίσει τον Μεταξά στην ΧΑ, επειδή τον θέλει για την παράταξή του και την πάρτη του.
Stam Ekmek
Υποκριτης ο Δενδιας, αυτο ελειπε να πανηγυριζει κανεις για τα αυτονοητα
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Ο πατέρας του μετρούσε τις ναπάλμ που έριχναν σε Έλληνες οι «σύμμαχοί» μας!
Ουπς!
Βασίλης Βασιλειάδης
Σωστά το έθεσες.