Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 517

2/7/2023
Τη γελοιότητα της κατάστασης, να θέλουν ορισμένοι να σερβίρονται μέσα στη θάλασσα, την έχει δείξει από το 1972 ο Ερρίκος Ανδρέου στην «Αναζήτησις...».
Η επιθυμία να έχει κάποιος ένα σερβιτόρο-υπηρέτη όπου γουστάρει (σε στεριά, αέρα ή θάλασσα) είναι εντελώς παρακμιακή και συνδέεται μόνο με την λίμπιντο της εξουσίας.

2/7/2023
>>Ρόδος: Παρέμβαση Γεωργιάδη για το εξοργιστικό βίντεο με τον σερβιτόρο που πάει παραγγελία σχεδόν... κολυμπώντας - Παρέμβαση Βαρβιτσιώτη για το περιστατικό με τον σερβιτόρο στη Ρόδο<<
Βασικά, η εντολή που έχουνε δώσει είναι... τον τουρίστα και τα μάτια σας. Και πάνω σ’ αυτό το μοτίβο, και σε συμπαιγνία με τις τοπικές «αρχές», έχουν διαλύσει πόλεις, χωριά, παραλίες, θάλασσες, φύση, τα πάντα.

1/7/2023
Συναγωνίζεται την ανάλογη χατζιδακική κινηματογραφική αφέλεια και ίσως να την ξεπερνά. Στέλιος Καλαθόπουλος & Audrey Gray. Ιούλιος...
https://www.youtube.com/watch?v=NYZLgbLCII4

30/6/2023
>>«Οι γονείς να αναλάβουν τις ευθύνες τους», προειδοποιεί ο Μακρόν<<
Βασικά δεν διαφέρει από αυτόν εδώ...
>>Ο Μητροπολίτης Σερβιών και Κοζάνης επιχείρησε να κάνει έναν λόγο με «κοινωνικά» μηνύματα και κατέληξε σε παραλήρημα λέγοντας «είδα κορίτσια, 13 – 14 χρόνων, μεθυσμένα, ημίγυμνα και ξυπόλυτα. Μάνα δεν έχουν;<<

30/6/2023
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60, το 1965 και το 1966, το Φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης, αλλάζει πρόσωπο. Γίνεται περισσότερο Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού και λιγότερο Ελαφρού. Το Νέο Κύμα κυριαρχεί στο μη-λαϊκό ελληνικό τραγούδι και κάπως έτσι, εκείνα τα δυο χρόνια, θα «μετακόμιζε» (το Νέο Κύμα) σύσσωμο σχεδόν στη Θεσσαλονίκη. Αυτό δεν ήταν άμοιρο της πολιτικής κατάστασης της εποχής, και βασικά της Ένωσης Κέντρου και από κεκτημένη ταχύτητα και των κυβερνήσεων της «αποστασίας».
Το 1965-66 θα πέρναγαν από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης οι Νότης Μαυρουδής, Γιάννης Κακουλίδης, Σούλα Μπιρμπίλη, Γιώργος Κουρουπός, Γιώργος Ζωγράφος, Σταύρος Κουγιουμτζής, Αλέξης Γεωργίου, Γιώργος Ρωμανός, Γιάννης Σπανός, Κώστας Γεωργουσόπουλος, Καίτη Χωματά, Μαίρη Δαλάκου, Γιώργος Κοντογιώργος, Γιώργος Παπαστεφάνου, Πόπη Αστεριάδη, Πάνος Σαββόπουλος, Αλέκα Μαβίλλη κ.ά. Χαμός...
Το 1967 η χούντα ρίχνει το σήμα πως το Φεστιβάλ πρέπει να ξαναβρεί τον «ελαφρό» του χαρακτήρα, να κυριαρχήσει δηλαδή το τραγούδι που απευθυνόταν στις ηλικίες των πραξικοπηματιών, κοινώς στους 50άρηδες της εποχής, χάνοντας αυτή τη νεανική ορμή, που του είχαν προσδώσει πρόσκαιρα οι νεοκυματικοί. (Το Φεστιβάλ θα ξαναγινόταν νεανικό, όταν, επί χούντας πάλι, το 1972, θα έμπαιναν μέσα και θα αλώνιζαν τα ποπ-ροκ συγκροτήματα κι οι καλλιτέχνες).
Τέλος πάντων το 1967 ήταν η χρόνια της Άντζελας Ζήλεια (πρώτο βραβείο στο... γεροντικό φεστιβάλ εκείνης της χρονιάς), μιας σπουδαίας τραγουδίστριας του ελαφρού (και ηθοποιού), που θα έφευγε χθες από τη ζωή, στα 88 χρόνια της.
Φίλοι γράψανε χθες σωρηδόν για τον χαμό του Τόλη Μαστρόκαλου (του μπασίστα της Σπυριδούλας) κι έβαλα πολλά λάικ. Όμως ούτε το 1/20 αυτών δεν πόσταρε κάτι για την Άντζελα Ζήλεια...
Για την ισορροπία λοιπόν κι επειδή ως... μεσόκοποι κι εμείς πλέον καλωσορίζουμε τον έρωτα απ’ όπου κι αν προέρχεται.
https://www.youtube.com/watch?v=VoZxc_r24KI

29/6/2023
Παραπονιούνται οι Συριζαίοι για τον τρόπο που τους αντιμετώπισαν τα μίντια. Μάλλον δεν έχουνε υπ’ όψη τους τι τράβηξε η κομμουνιστική αριστερά, και στο επίπεδο του καθημερινού διαλόγου στα χρόνια του ’60 (αφήνουμε κατά μέρος τις εξορίες και τις διώξεις – δεν μιλάμε γι’ αυτά). Οι διαφορές με το σήμερα είναι στις λεπτομέρειες...
[οι νεροκουβαλητές του Μητσοτάκ θα τον έχουν εικόνισμα τον Σάββα Κωνσταντόπουλο – τρομερό βιβλίο πάντως]

29/6/2023
Ο Τσίπρας παρότι προσκύνησε γονατιστός υπήρξε παρίας για το σύστημα – το οποίο σύστημα τον κατέστησε εχθρό του, όχι γιατί το έβλαψε, αλλά γιατί διανοήθηκε να το βλάψει. Την απόφασή του για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος δεν θα του την συγχωρήσουν ποτέ. Η απαξίωσή του δε υπήρξε συντριπτική –κάτι πρωτοφανές αυτό, σε όλη την μεταπολίτευση– όχι μόνο από τους «ανήκομεν εις την Δύσην», αλλά και από την πλειονότητα εκείνων που τον πίστεψαν.

28/6/2023
Ίσως η καλύτερη εισαγωγή σε δίσκο ever. Στο prog rock σίγουρα. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι ανώτερο...
https://www.youtube.com/watch?v=CqajTLTYvlU

27/6/2023
Τη βγάζει σπαρτιάτικα...

27/6/2023
Το 2009 τον είχα δει στο Θέατρο Βράχων. Σίγουρα μία από τις 5-10 ωραιότερες συναυλίες που έχω δει και οπωσδήποτε η καλύτερη με afrobeat. Συγκλονιστικό live. Σειόταν το θέατρο. Ήταν κάπως έτσι...
https://www.youtube.com/watch?v=ZXaHizVLSmo

26/6/2023
Ο Πανούσης έλεγε πως από την σάτιρα δεν εξαιρείται κανένας. Ούτε ο κουτσός, ούτε ο μαύρος, ούτε ο γκέι, ούτε ο μετανάστης, ούτε ο αδύναμος, ούτε, ούτε, ούτε... Προσωπικά διαφωνώ μ’ αυτό. Η σάτιρα έχει νόημα, για μένα, μόνο όταν στοχεύει στην εξουσία. Όταν μάλιστα κάνει την εξουσία να δυσανασχετεί και να αντιδρά, τότε η σάτιρα είναι και με την βούλα επιτυχημένη. Σάτιρα έκανε η Μαλβίνα Κάραλη κατά του Σημίτη, που τον έκανε έξω φρενών. Ο Χάρρυ Κλυνν κατά του γέρου-Καραμανλή, του Αντρέα και του Σαρτζετάκη κ.λπ.
Το να σατιρίζεις τον Πρέκα, τον Λευτέρη Παπαδόπουλο ή σήμερα την Πόπη Τσαπανίδου συνιστά αποπροσανατολισμό (ενίοτε επικίνδυνο), μοχθηρία που άγεται από μικροπολιτικούς και παραπολιτικούς λόγους, ενώ δείχνει και ευτελές γούστο, και επί του προκειμένου και μισογυνισμό (τα βέλη πιάνουν και τον Σουγκαράτο).
Είναι όμως γνωστό πως το γούστο του Χατζηλάουλάου –ενός ανθρώπου που έχει μαύρα μεσάνυχτα σε σχέση με το τι μπορεί να σημαίνει αισθητικό γεγονός, όντας παντελώς ανίκανος να το αξιολογήσει (δικιά του πρέπει να είναι η γελοία φράση «ο παλιός καλός ελληνικός κινηματογράφος») και που έχει κάνει τις πιο απαράδεκτες συνεντεύξεις με καλλιτέχνες, από καταβολής τηλεόρασης– είναι επιπέδου 18χρονου δαπίτη.

10 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Πανούσης έλεγε πως από την σάτιρα δεν εξαιρείται κανένας"...

    Θοδωρής Τσάτσος
    εγώ θα συμφωνήσω με τον Τζιμάκο, μόνο υπό την προυπόθεση ο κουτσός, ο μαύρος κλπ, να σατιρίζονται επειδή ασκούν κάποια εξουσία και σχετικά με τις πράξεις τους κατά την άσκηση της. όχι για τα σωματικά τους χαρακτηριστικά.

    Anastasios Babatzias
    Ο Χατζηνικ νομιζει οτι περνει ποντους υποστηρίζοντας τη "σατυρα". Νομιζει οτι ειναι κουλ αυτο

    Δημήτρης Θ. Νικολάου
    Όλα τα λεφτά, το συμπέρασμα γιά τούς χατζηλαλάου αυτού του κόσμου...

    Apostolis Valasas
    Ξέρει ο Τζιμάκος. Δεν υπάρχει «έντεχνη» σάτιρα. Ο λαός ασχολείται με όλες τις «αφροδισιακές» καρέκλες

    Babis Srlmt
    Ο συγκεκριμένος σατυρίζει χρόνια κατα πλειοψηφία , επώνυμες και ενίοτε δυναμικές γυναίκες,αυτές του κάνουν trigger.Δεν είχε ποτέ σχέση με την πολιτική σάτυρα.Είναι όντως υπερβολή να τον κατηγορούν τώρα για σεξισμό.Αν και στο παρελθόν έχει μηνυθεί απο την τραγουδίστρια Αλέξια για παρόμοιο λόγο.

    Φώντας Τρούσας
    Babis Srlmt Η κριτική πάει και στον Σουγκαράτο, αλλά βασικά πάει στον Χατζηλάουλάου, που συμμετείχε ενεργά σε μια κακοσχηματισμένη "σάτιρα", έχοντας κίνητρα διαβλητά. Αν υπήρχε μια ανάλογη σάτιρα, ακόμη και με δίχως σεξισμούς για μια γυναίκα της δεξιάς, που ασκεί εξουσία, δεν θα την μετέδιδε. Τι να λέμε τώρα;

    Eirini Giannaki
    Αν και βρήκα άθλια και σεξιστική τη σάτιρα του Ζαχαρατου προς το πρόσωπό της, θα διαφωνήσω στο ότι δεν είναι εξουσία. Ο αδύναμος, ο περιθώριακος, η μειοψηφία, ναι δεν είναι εξουσία. Αλλά μια για πολλα χρονια δημοσιογράφος της πρώτης γραμμής και εκπρόσωπος τύπου του κόμματος της αντιπολίτευσης υπό μια έννοια είναι.

    Φώντας Τρούσας
    Το timing ελέγχεται σφόδρα -γιατί συζητάμε για την σάτιρα μιας εκπροσώπου ενός κόμματος του 18% κι έχει κάποιου εκπροσώπου της εξουσίας. Τα κίνητρα της σάτιρας εδώ είναι εξόχως ταπεινά. Υπάρχει αντπολιτευτικό μένος και αυτό καθιστά την σάτιρα δόλια και άκυρη.

    Krikonis Orestis
    Προσωπικά, θα συμφωνήσω με τον Πανούση ότι η σάτυρα πρέπει να είναι τυφλη.Αυτη η θέση είναι εντελώς αντιρατσιστική, και αποδομεί αυτοματα οποιοδήποτε διαχωρισμό μπορεί να προκύψει απέναντι σε αδύναμες ομάδες.Αρκει φυσικά να μην είναι το υποκείμενο της σάτιρας αυτή καθεαυτή η συνθηκη που τους καθιστά ευάλωτους στο ρατσισμο, γιατί τότε ο ρατσισμός αναπαράγεται, όπως συμβαίνει σε επιθεωρήσεις γνωστού κωμικού και όχι μόνο.
    Φυσικά συμφωνώ και μαζί σας ότι η σάτυρα πρέπει να στρέφεται κατά βαση προς την εξουσία. Ο Πανούσης είχε πει επίσης ότι αντικείμενο σάτιρας μπορούν να γίνουν μόνο οι διάσημοι επώνυμοι,διότι αυτοί έχουν βήμα να απαντήσουν. Σατιριζε φυσικά ο ίδιος κατά κόρον τους πολιτικούς, αλλά όχι αποκλειστικά αυτούς, διότι οι δομές που αναπαράγουν εξουσία και διαμορφώνουν συνειδήσεις δεν προέρχονται μόνο από αυτούς αλλά και από καλλιτέχνες όπως πχ ο Παπαδόπουλος, το έργο του οποίου υποθέτω πως για τον Πανούση αποτελούσε άκρο συντήρησης και για αυτό έγινε αντικείμενο της σάτιρας του. Τέλος, οσον αφορά την προχθεσινή απόπειρα σάτιρας του "σουγκαρατου" , να προσθέσω και εγώ ότι ήτανε φτηνη, σεξιστική, χαιρεκακη και αν μη τι άλλο χωρίς έμπνευση και ουσία.

    Φώντας Τρούσας
    Σίγουρα εξουσία δεν ασκούν μόνον οι πολιτικοί. Η επιλογή για σάτιρα της Τσαπανίδου, στο συγκεκριμένο timing, αποτελεί επιλογή εξώφθαλμα μικροπολιτική, με οδηγό το μένος κατά του Σύριζα, που ήδη είχε υποστεί πανωλεθρία. Μετετράπη, τέλος πάντων, ένα τηλεοπτικό στούντιο μιας εκλογικής βραδιάς σε Δελφινάριο, με ευθύνη του Χατζηλάουλάου. Φυσικά και η "σάτιρα" του Σουγκαράτου υπήρξε κακή (από πάσης πλευράς).

    Nickos Ventouras
    Η σάτιρα που λεει ο Φώντας είναι η πολιτική, και στρατευμένη με στόχο και κάποια αλλαγη
    Ο Πανούσης (και ο Κλυνν και πολλοί άλλοι) στόχευαν όμως και γενικότερα, σατιρίζοντας και πως είμαστε και τι μαλακίες κάνουμε και σε ατομικό, κοινωνικό κλπ επίπεδο και εκτός σχέσεων εξουσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Krikonis Orestis
      Ναι, ήταν πραγματικά μια χυδαια στιγμή των ΜΜΕ.Συνηθισμενοι πια πρέπει να ήμαστε νομίζω.
      .Διοτι και από απ'αυτο το είδος σατιρας επέρχεται αλλαγή, ίσως και πιο ουσιαστική.

      Nikolas Fotakis
      Η σάτιρα δεν μπορεί ποτέ να είναι τυφλή -- αν είναι τυφλή, δεν είναι σάτιρα. Ο ρόλος της είναι να βλέπει και να δείχνει.

      Krikonis Orestis
      Εννοώ προφανώς να μην κάνει διαχωρισμούς,αν διαβάσετε τη δημοσίευση θεωρώ πως γίνεται σαφες, αλλά σίγουρα η συγκεκριμένη διατύπωση έχει διττή σημασία,οπότε χαίρομαι που διευκρινίστηκε

      Dimitris Sylvestros
      Δε διαφωνώ με την περίπτωση Ζάχαρατου σε βάρος Τσαπανιδου. Ένιωσα αμήχανα όσο το έβλεπα. Ωστόσο αισθάνομαι πως ίσως η σάτιρα θα μπορούσε να σατιρίζει και κοινωνικές συμπεριφορές ανεξαρτήτως ιδιαίτεροτήτων και πολίτες της κοινωνίας. Άλλωστε η κοινωνία αναδεικνύει και τους ανθρώπους που απολαμβάνουν τον θώκο της εξουσίας και συναποτελουν το πολιτικό άρα και το κοινωνικο σύνολο. Ή το αντικατοπτριζουν. Το ζήτημα είναι η αισθητική, όχι μόνο ως "γουστο" αλλά ως αισθητική αντίληψη του αγεσθαι και φέρεσθαι κοινωνικά. Όπως για κάποιον δεν είναι στην αισθητική του να κλέψει, ή να δείρει. Ο τρόπος δλδ που θα σου υποδείξει και το κοινό σου. Δεν χρειάζεται να "απαγορευτει" κάτι, γιατί θα βρει την κρίση του. Διαφορετικά θα λειτουργούμε με ένα τρόπο που υφισταμεθα και δεν μας αρέσει αλλά ίδιο.
      Άλλωστε θα πρέπει να έχουμε και ανάλογες απαιτήσεις. Ο Ζαχαρατος είναι ένας μίμος και μόνο. Ουδέποτε απέδειξε ότι διαθέτει κείμενο ενδιαφέρον σατιρικό, δικό του, σατιρικό σχόλιο ή κάτι παρομοιο.
      Όταν η σκοπιμοτητα υπάρχει στη σάτιρα ευτυχώς είναι εξώφθαλμη

      Nikolas Fotakis
      Συμφωνώ με κάθε λέξη

      Kwstas Handrinos
      Αυτό που λέει ο Πανουσης έχει βάση υπό μια προϋπόθεση: να έχεις τη σαρκαστική ικανότητα ενός Πανουση, ενός Χάρι Κλυνν, ενός Φρανκ Ζάππα. Αλλιώς στα χέρια Ζαχαράτων γίνεται καρικατούρα.

      Mike Beles
      ο καθωπρεπισμος ειναι η συγχρονη λογοκρισια..νεα Χουντα (ξεπερασαν τον Παπαδοπουλο).......μη θιχτει ο ενας μη θιχτει ο αλλος...που να αντεχε ενας Αριστοφανης σημερα.....θα τον κρεμαγαν οι προοδευτικαρες

      Γιώργος Σκιάς
      Προσυπογράφω την τελευταία παράγραφο. Η συμβολική θέση του Χ"νικολάου στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι (τον έχουνε για Λάρι Κινγκ και βάλε) είναι κραυγαλέο δείγμα της ελληνικής δυσπραγίας κ οπισθοδρόμησης.
      Εν τω μεταξύ, με την υποχώρηση της πολιτικής την τελευταία 8ετία, καλείται ο άσχετος/άθλιος να φιλοξενεί κατά 80% καλλιτέχνες, παράγοντας μπανάλ προγράμματα απύθμενης βλακείας. Πέρα από το πασιφανές ότι ο ίδιος είναι Φιλισταίος του κερατά, εκείνο που δεν παλεύεται είναι η δομή των εκπομπών του με τη συνεχή προβολή βίντεο όπου διάφοροι διάσημοι αλληλοσυγχαίρονται μέχρι θανάτου. Κι αυτό το αίσχος λογίζεται από το σύστημα ως η κορυφή: είσαι κάποιος, όταν σε καλέσει ο Χ.

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Το 2009 τον είχα δει στο Θέατρο Βράχων"...

    Theodore Triantafillou
    Φοβερό λάιβ όντως

    Aggelos Bizelopoulos
    Ω ρε Φώντα τι μου θύμισες , λίγος κόσμος αλλά απολαυστικός ο υιός

    Vagelis Avgidis
    ε...ο κοσμος δεν ξερει τι αξιζει πραγματικα να δει...

    Kwstas Agas
    Εγώ τον είχα δει λάιβ στο γερμανικό χιππικο ροκ φεστιβάλ burg herzberg festival τον Ιούλιο του 2011. Φυσικά ήμουν εκεί για τους Eloy που έκλεισαν το τριήμερο, πλην όμως δεν με "χάλασε" καθόλου που έμαθα και είδα λάιβ ένα σωρό άλλα μουσικά σχήματα που μέχρι τότε δεν γνώριζα: magma, motorosycho, vibravoid, Walter trout κλπ και ανάμεσα τους Femi kuti, μεσημέρι δεύτερης συναυλιακής μέρας, να δίνει.... αφρικανικές πνοες στο φεστιβάλ.....

    Vassilis Serelis
    Τι απίθανο λάιβ ρε συ Φώντα σειόταν το θέατρο όντως

    Maria Barnia
    Ναιιιιιιι

    Άγγελος Γαβριήλ
    Απίστευτη συναυλία...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τη βγάζει σπαρτιάτικα..."...

    Mike Beles
    Η Κοινοβουλευτικη ομαδα ειναι...????

    Ναταλία Ρασούλη
    "παίδες αντέχου"
    Δύσκολο

    Kostas Mouk
    ε ρε και να υπήρχε τρόπος να τους έβλεπαν οι αρχαίοι Σπαρτιάτες, τι γέλιο οικουμενικό θα ρίχναμε με το βρισίδι που θα τρώγανε...

    Costas Indictos Koutsaris
    ο δεξιά του Αδώνιδος είναι η απόδειξη ότι και η ska αρχαιοελληνική ήταν

    Sophia May
    Τσίρκο Μεντρανο

    Errikos Sofras
    Τσιρκο Κουάλα Λουμπούρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ίσως η καλύτερη εισαγωγή σε δίσκο ever"...

    Vagelis Avgidis
    α, ναι! φοβερο και ολο το κομματι!

    Kwstas Agas
    .... Αυτά τα απίθανα, τα αριστοτεχνικά που "δεν χωράει ο ανθρώπινος νους" πράγματα που έπαιζε ο Keith Emerson στα πλήκτρα του... Και δεν θα σταματήσω να το λέω: πόσο μα πόσο άδικα έφυγε από τη ζωή ... Πόσο μα πόσο ίδιος αδίκησε τον εαυτό του και τίναξε τα μυαλά του στον αέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Τσίπρας παρότι προσκύνησε γονατιστός υπήρξε παρίας για το σύστημα"...

    Γιωργάκης Μάλαμας
    Παρομοίως ισχύει και για τους αναρχικούς. Το δικαστικό σύστημα τους γαμάει όσο μπορεί, όχι γιατί βλαψαν το σύστημα ή γιατί μπορούν να το βλάψουν, αλλά γιατί το διανοούνται.

    Βασίλειος Τσιόγγας
    ηθελε να ειναι παριας για το συστημα,αλλα τελικα προσκυνησε.για αυτο κ εν τελει απαξιωθηκε απο αυτους που τον πιστεψαν.

    Γεώργιος Ζγούρας
    * Με λίγη προσοχή η Ν.Δ. θα κυβερνάει για τα επόμενα 369 έτη° εκτός και βγεί καινούργιος λαοπλάνος!

    Hermis Kefalas
    Το δημοψήφισμα το σύστημα αποφάσισε να γίνει. Κανενας Τσιπρας δεν στάθηκε απέναντι! Ήταν μια συζήτηση από το 2011 που είχε τεθεί αλλά για συγκεκριμένους λόγους ( δεν ήταν έτοιμη η Ευρώπη ) έγινε 4 χρόνια μετά. Η μοναδική συνεισφορά του Τσίπρα είναι να καταδικάσει στο μέλλον κάθε νέα προσπάθεια της αριστεράς

    Nickos Ventouras
    Χωρίς δημοψήφισμα απλά θα έκανε την ίδια κωλοτούμπα, χωρίς ούτε φερετζέ

    Jimi Sokratis
    Προσωπικά από τα αντιμνημονιακά χρόνια ήμουν ενάντια σε όλη την αντιμνημονιακή ρητορική και τα περί εξόδου από ευρώ κτλ γιατί δε θεωρούσα ότι υπάρχουν οι άνθρωποι για μια τέτοια απόφαση να την τρέξουν έστω και σε μέτριο βαθμό. Αυτό από την στιγμή που φαινόταν ότι θα κέρδιζε εκλογές και απέτυχε η λαϊκή κινητοποίηση. Εγώ προτιμούσα από τότε να έλεγε ότι, έτσι όπως είναι η κατάσταση δε μπορούμε να βγούμε από τα μνημόνια, θα κάνουμε στα οικονομικά ότι λέει το γιούρογκρουπ. Και να καθόντουσαν μετά να ασχοληθούν με όλα τα εσωτερικά. Με το ξήλωμα του δικομματισμού, με την αναμόρφωση του κράτους. Έγινε η αριστερά κυβέρνηση και δεν είχε στόχο να κάνει τίποτα. Να βάλει ένα πρόγραμμα πραγματικής αναμόρφωσης σε κάτι, στην παιδεία, στα δικαστήρια, στην πολεοδομία, στην υγεία, στις ανεξάρτητες αρχές, στους νόμους σε κάτι. Να σχεδιάσει και να επιμείνει. Τι αριστερά είσαι επειδή έσκουξαν λίγο οι δημοσιογράφοι εσύ τρόμαξες και μαζεύτηκες. Λες και όταν μαζεύτηκες δε συνέχισαν να σκούζουν. Απλά πράγματα. Τα παπατζηλίκια (όχι λαϊκισμός, αυτό ήταν ο Παπανδρέου με την αυθεντική έννοια του όρου) τα κράτησαν όσοι τον άκουγαν και μετακινήθηκαν προς αυτόν.
    'Αλλωστε διεθνώς έχει μείνει πλέον η ορολογία Tsipras για το γύρισμα σε ότι λες προεκλογικά και στο μετά. Λίγα χρόνια να συνεχίσει να χρησιμοποιείται και θα μπει στο λεξικό της Οξφόρδης. Αυτό δείχνει το μέγεθος των πράξεων του και του πόσο εκτός πραγματικότητας είναι οι Συριζαίοι.

    Diamantis Stagidis
    Τωρα ομως, με Κουλη κ σπαρτιατες.. μας προσκυνανε αυτοι Φωντα !!! Γονατιστοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Παραπονιούνται οι Συριζαίοι για τον τρόπο που τους αντιμετώπισαν τα μίντια"...

    Mike Hatziarseniou
    O tempora, o mores φίλε

    Vassilis Serafimakis
    A, τό'χεις κι αυτό!

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Προπολεμικός Τροτσκιστής. Μέχρι που πέθανε στις εξομολογήσεις του έλεγε...ότι παρέμενε...

    Ferris Costas
    Όπως και ο Αντρέας, άλλωστε...

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Ακριβώς.

    Anastasios Babatzias
    εχει τη σχεδιαρα του Πικασο !

    Φώντας Τρούσας
    Στάλιν

    Panagiotis Tzouvalekis
    Την ταινία "Ελένη" θα τη δείξει ποτέ η τηλεόραση;

    Φώντας Τρούσας
    το 'χεις μαράζι ε?

    Michalis Matthaiou
    Το΄χω απο τον πατέρα μου, τον έβριζε ανέκαθεν.

    Thodoris Antonopoulos
    Ok αλλα μιλάμε για πολύ διαφορετικές εποχές και συνθήκες, ό,τι και να πει κανεις για τον ΣΥΡΙΖΑ τέτοιο «ξύλο» δεν έχει φάει αλλο κόμμα εξουσίας μεταπολεμικά τουλάχιστον (δεν υπεισέρχομαι στο αν, ποσο και πότε ήταν δίκαιο αυτό)

    Φώντας Τρούσας
    To Πασόκ επί Κοσκωτά και "δίκης του αιώνα" έφαγε περισσότερο (ξύλο). Εγώ δεν συμμερίζομαι την κλάψα των συριζαίων. Αλλού να ψάξουνε να βρούνε τις αιτίες.

    Thodoris Antonopoulos
    αλλα το έφαγε τότε το ΠΑΣΟΚ για ένα χρονικό διάστημα, εδώ μιλαμε για κάτι μόνιμο και ενορχηστρωμένο ο απο τότε που εγινε υπολογίσιμη πολιτική δύναμη μεχρι και τώρα

    Φώντας Τρούσας
    Εντάξει, είπαμε γιατί συνέβη αυτό... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02Ysfda1SMwhGhfdN78r9276DaG2BGhFcHdxVaD8XBDafdy33Hnh5Yv9sQKTTr3BMrl&id=100014406333349

    Thodoris Antonopoulos
    συζητήσιμο. Να πούμε πάντως ότι ο ΣυΡιζΑ δεν είχε ούτε κατά διάνοια τα ερείσματα που είχε σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το οποιο ήταν ένα σοβαρο αντιστάθμισμα ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές του. Μέχρι βέβαια που ήρθαν τα μνημόνια και εκεί κάπου το γιαούρτι ξίνισε:)

    Φώντας Τρούσας
    >>ο ΣυΡιζΑ δεν είχε ούτε κατά διάνοια τα ερείσματα που είχε σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας το ΠΑ.ΣΟ.Κ.<<
    ο Σύριζα ήταν το παπαντρεϊκό Πασόκ (το λέω, γιατί το σημιτικό πήγε με τη δεξιά), συν ένα 3% εσωτερικάκηδες. Απλά φάνηκε, αποδείχτηκε ανάξιος και του παπαντρεϊκού πασόκ ακόμη.

    Stathis Nikokavouras
    οταν εχεις ολα τα καναλια εναντιον σου μα ολα μεχρι και το οπεν του σαββιδη αμεσως μετα την επιθεση της ρωσσιας και με τον φοβο να ισχυσει οτι με τους αλλους ρωσους ολιγαρχες και να του κατασχεσουν οτι υπαρχει σε ευρωπαικο εδαφος οπως εκαναν στους αλλους που εχασαν απο ομαδες (τσελσυ)μεχρι σπιτια και κοτερα,το γυρισε και βαραγε και αυτος τον τσιπρα οπως οι αλλοι.ουτε το μακεδονικο ουτε το οχι που εγινε ναι ηταν αυτο που τον εφαγε..το μεταναστευτικο ειναι αυτο που τον καταστρεψε .η επιμονη του την ωρα που ο κουλης εκανε το αντιθετο.εχτιζε φραγματα..αυτος ειναι ο ελληνικος λαος της πλακας...τον μονο πολιτικο που δεν εβαλε το δακτυλο στο μελι και δεν εκλεψε τον εβαλε στην γωνια..Αυτο που ερχεται τα επομενα 4 χρονια σε φορολογιες και αλλα ωραια για οποιον μπορει να διαβασει την γλωσσα του σωματος και να ακουσει τι ειπε ο γεωργιαδης στον αντεννα στις 9 το βραδυ μερα εκλογων ειναι το τελος....εχουμε να παρουμε δυσκολες αποφασεις......γιαυτο ο αεκτζης σταικουρας δεν δεχτηκε το οικονομικων και εβαλε τον γιαουρτομενο χατζηδακη.....το ιδιο και στο εξωτερικων...εβγαλε τον δενδια και ελευθερος απο την παρουσια του θα αλωνισει στο αιγαιο για το μοιρασμα με τους τουρκους....πως λενε κατι ηλιθιες σερβιτορες οταν σου φερνουν το φαγητο....καλη σας απολαυση..λες και υπαρχει και κακη απολαυση...ας απολαυσουμε λοιπον το ξεβρακωμα μας....σε 4-5 χρονια θα λενε τσιπρα γυρνα πισω...θα εχουν πουληθει ολα ...θαναι αργα..η αγια οικογενεια ξερει..ο καθε βλακας ψηφισε για τα δικα μας παιδια...τετελεσται

    Φώντας Τρούσας
    Σε όλα λάθος ήταν ο Σύριζα, ακόμη και στο ουκρανικό, ακόμη και στην πανδημία, ακόμη και στο μεταναστευτικό. Ήξεις-αφήξεις, μεσοβέζικα λόγια παντού και χωρίς διακριτό στίγμα - σε όλα τα θέματα. Δεν έκλεψε γιατί δεν πρόλαβε. Αν καθόταν άλλη μια τετραετία κανείς δεν μου λέει πως δεν θα συνέβαινε κι αυτό. Και οι ευθύνες του, για ό,τι συμβεί στο μέλλον, επειδή άφησε τη χώρα χωρίς αντιπολίτευση, θα είναι τεράστιες. Αυτόν θα βρίζουμε ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Οι γονείς να αναλάβουν τις ευθύνες τους», προειδοποιεί ο Μακρόν<<"...

    Mike Hatziarseniou
    Εξ ουρανού

    Γιώργος Σκιάς
    Sexist mf...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Συναγωνίζεται την ανάλογη χατζιδακική κινηματογραφική αφέλεια και ίσως να την ξεπερνά"...

    Panos Jonides
    Τάνγκο, ΟΚ - αλλά μπουζούκι που;;;

    Φώντας Τρούσας
    Είχε στην πρώτη εκτέλεση με τον Βογιατζή. Ο τίτλος έμεινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τη γελοιότητα της κατάστασης, να θέλουν ορισμένοι να σερβίρονται μέσα στη θάλασσα"...

    George Floudas
    Η αξέχαστη «κουρέψου εσύ!» σκηνή…

    Michalis Papadakis
    Ακριβώς έτσι

    Kwstas Agas
    !!!!!!! Τι λες βρε παιδί μου, από τότε δηλαδή υπήρχε αυτό το.... "έθιμο", με τα γκαρσονια να μπαίνουν στη θάλασσα με τα ρούχα της δουλειάς για να σερβίρουν τους αραχτούς λεφτάδες πελάτες ....

    Άννα Κσρ
    Πάντα επίκαιρη η κενοδοξία του νεοπλουτισμού...

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    Εξαιρετικός Θόδωρος Έξαρχος αν και η καλύτερη σκηνή που θυμάμαι με αυτόν είναι στη "Ληστεία στην Αθήνα" (1968) εκεί που έχει στριμώξει στην ανάκριση τον μικρό αδερφό (Γιώργος Καλατζής). Παραπάνω δεν γράφω (spoilers).

    Elias Raptis
    Ε, ναι. Επιτελους. Αξια μνειας η σκηνη οπου ο σερβιτορος εχει παει τηλεφωνο ενσυρματο, μεσα στη θαλασσα, στον πλουσιο....Αντωνοπουλο/Βεργη, που ψωνιζει καθημερινα βυζιτες, και οταν ερωταται "τι ωρα ειναι;", κοιτα το ρολόι στο χερι του Αντωνοπουλου και του απαντα, "τρεις παρα τεταρτο". Γατακια....αυτα γινοταν δεκαετιες πριν στον Αστερα Βουλιαγμενης...."Ξενια".

    Patritsopoulos Nikos
    λαλακης ο εισαγομενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή