5/5/2019
Είδα λίγο την τελευταία ταινία του αείμνηστου Νίκου
Τριανταφυλλίδη για τον ΠΑΟΚ στην ΕΡΤ3. Είδα μέχρι και τη δεκαετία του ’80,
γιατί μετά δεν μ’ ενδιέφερε. Όχι η ταινία ειδικώς, αλλά η εποχή γενικότερα.
Στις αναφορές στα χρόνια του ’60 και του ’70 έπεσε πολλή μίρλα πάντως, πολλή μεμψιμοιρία από τους ΠΑΟΚτσήδες. Το ΠΟΚ, το έτσι, το αλλιώς, που μας κυνήγαγε η Αθήνα και τα λοιπά… Σίγουρα κάπου υπάρχει κι ένα δίκιο, αλλά οι μεγάλες ομάδες δεν παραπονιούνται, έτσι νομίζω δηλαδή, απλώς δείχνουν παλικαριά και ιδίως απέναντι στην Ιστορία οφείλουν να είναι και γαλαντόμες, να φέρονται με γενναιοδωρία. Ο αείμνηστος Τριανταφυλλίδης θα έπρεπε να το προσέξει αυτό. Να πήγαινε την ταινία του, εννοώ, προς εκείνη την κατεύθυνση.
Στις αναφορές στα χρόνια του ’60 και του ’70 έπεσε πολλή μίρλα πάντως, πολλή μεμψιμοιρία από τους ΠΑΟΚτσήδες. Το ΠΟΚ, το έτσι, το αλλιώς, που μας κυνήγαγε η Αθήνα και τα λοιπά… Σίγουρα κάπου υπάρχει κι ένα δίκιο, αλλά οι μεγάλες ομάδες δεν παραπονιούνται, έτσι νομίζω δηλαδή, απλώς δείχνουν παλικαριά και ιδίως απέναντι στην Ιστορία οφείλουν να είναι και γαλαντόμες, να φέρονται με γενναιοδωρία. Ο αείμνηστος Τριανταφυλλίδης θα έπρεπε να το προσέξει αυτό. Να πήγαινε την ταινία του, εννοώ, προς εκείνη την κατεύθυνση.
Δεν πρέπει, ας πούμε, να ξεχνούν οι ΠΑΟΚτσήδες πως
το πρώτο πρωτάθλημα που αληθινά δικαιούνταν, εκείνο του 1972-73, το δώρισαν οι
ίδιοι στον Ολυμπιακό, όταν έχασαν μέσα στην Τούμπα από τη μεγάλη Παναχαϊκή της
εποχής με 3-5.
«Είναι ένα ματς που δε θα ξεχάσω ποτέ. Το θυμάμαι με μεγάλη πίκρα γιατί χάσαμε ένα πρωτάθλημα το οποίο αξίζαμε», είχε πει κάποτε ο Κώστας Ιωσηφίδης.
Αυτή λοιπόν η ιστορία, που σημάδεψε τον σπουδαίο ΠΑΟΚ του ’70, πέρασε, στο ντούκου στην ταινία. Κρίμα..
«Είναι ένα ματς που δε θα ξεχάσω ποτέ. Το θυμάμαι με μεγάλη πίκρα γιατί χάσαμε ένα πρωτάθλημα το οποίο αξίζαμε», είχε πει κάποτε ο Κώστας Ιωσηφίδης.
Αυτή λοιπόν η ιστορία, που σημάδεψε τον σπουδαίο ΠΑΟΚ του ’70, πέρασε, στο ντούκου στην ταινία. Κρίμα..
4/5/2019
Τα κίνητρα του Παπαχελά για την εκπομπή στο Μάτι ελέγχονται
ως εντελώς ταπεινά (είναι ηθικό το θέμα, όχι ποινικό φυσικά), καθώς υπήρξε
σπέκουλα μιας τραγικής ολικής καταστροφής, μέσα στην προεκλογική περίοδο, με
ξεκάθαρο αντικυβερνητικό στόχο. Αν έδειχνε την εκπομπή του το προηγούμενο
φθινόπωρο (αλήθεια, τότε τι έκανε ο ερευνητής;) ή έστω μετά από τις εκλογές δεν
θα του έλεγε κανένας τίποτα. Τώρα όμως δύσκολα θα απεκδυθεί το ένδυμα του
εναλλακτικού «γκρούεζα», που κόπτεται πρώτον
απ’ όλα για το κομματικό νιτερέσο.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης, με το μπάχαλο που αναδείχθηκε από τις πρώτες κιόλας ώρες / μέρες μετά την καταστροφή στο Μάτι, είναι φυσικά τεράστιες και δεν απομειώνονται ούτε από την (πολιτική) παραίτηση Τόσκα, ούτε από τα όποια «συγγνώμη» της Δούρου ή όποιων άλλων – και επί των ποινικών, εν πάση περιπτώσει ευθυνών, γιατί εκεί είναι πλέον το θέμα, έχει επιληφθεί η Δικαιοσύνη και αναμένουμε από ’κει τις σχετικές «καμπάνες»…
Οι ευθύνες της κυβέρνησης, με το μπάχαλο που αναδείχθηκε από τις πρώτες κιόλας ώρες / μέρες μετά την καταστροφή στο Μάτι, είναι φυσικά τεράστιες και δεν απομειώνονται ούτε από την (πολιτική) παραίτηση Τόσκα, ούτε από τα όποια «συγγνώμη» της Δούρου ή όποιων άλλων – και επί των ποινικών, εν πάση περιπτώσει ευθυνών, γιατί εκεί είναι πλέον το θέμα, έχει επιληφθεί η Δικαιοσύνη και αναμένουμε από ’κει τις σχετικές «καμπάνες»…
Κατά τα λοιπά… άξιος ο μισθός του
Παπαχελά και να εδώ μία ακόμη έκφανση προεκλογικού αμοραλισμού, χτισμένου πάνω
στις στάχτες (ανθρώπων και περιουσιών).
3/5/2019
Την Πρωτομαγιά είδα διάφορα ποστ σχετικά με τον Αλέκο
Παναγούλη (ως γνωστόν ο Παναγούλης είχε σκοτωθεί την Πρωτομαγιά του '76), αλλά
δεν έκανα λάικ σε κανένα, επειδή εδώ και κάποια χρόνια είμαι πολύ επιφυλακτικός
σε σχέση με τη δράση του.
Όποιος θέλει να μάθει ποιος ήταν ο Παναγούλης, ποιανού παιχνίδι έπαιζε και πώς τον χρησιμοποιούσαν οι μυστικές υπηρεσίες, να διαβάσει για αρχή αυτό το εκπληκτικό άρθρο-θρίλερ.
Είναι κάπως μεγάλο, απαιτεί προσοχή, αλλά αξίζει τον κόπο...
Όποιος θέλει να μάθει ποιος ήταν ο Παναγούλης, ποιανού παιχνίδι έπαιζε και πώς τον χρησιμοποιούσαν οι μυστικές υπηρεσίες, να διαβάσει για αρχή αυτό το εκπληκτικό άρθρο-θρίλερ.
Είναι κάπως μεγάλο, απαιτεί προσοχή, αλλά αξίζει τον κόπο...
2/5/2019
>>Η χούντα ήταν «αμερικανόδουλη» αλλά δεν υπήρχε πιο
αντιαμερικανικό καθεστώς στην ιστορία: πατρίς, θρησκεία, οικογένεια, οβελίες,
τσάμικα και εμβατήρια.<<
Σώτη Τριανταφύλλου, Athens Voice, 24/4/2019
Σώτη Τριανταφύλλου, Athens Voice, 24/4/2019
>>Κατά την δικτατορία, όπου κάτω από τη στέγη του
αλλοπρόσαλλου συνθήματος «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» συνέβησαν τα πιο
αντιχριστιανικά πράγματα, το ξεπούλημα της αλκής του ελληνικού λαού είχε λάβει
διαστάσεις βιομηχανίας. Αρκεί να ήταν οι ξένοι ευχαριστημένοι και όλα τα άλλα
θεωρούνταν δευτερεύοντα.<<
Γιώργος Ιωάννου, Χρονικό ’74, 11/1974
Γιώργος Ιωάννου, Χρονικό ’74, 11/1974
Οι άσχετοι μπορεί να πιστέψουν τις μπαρούφες της Σώτης
Τριανταφύλλου, αλλά εγώ μετράω εκείνο που είχε πει ο Ιωάννου.
30/4/2019
Κάποια νύχτα της Μεγάλης Εβδομάδας, τώρα δεν θυμάμαι ποια
ακριβώς, είδα στην τηλεόραση της Βουλής την ταινία Επίσκεψη στο Τόκιο (1953)
του Γιασουζίρο Όζου. Δεν θα αναφερθώ εδώ στη συγκλονιστική ταινία, με τα
απίστευτα παιξίματα των δύο γέρων γονέων, που τους φτύνουν τα παιδιά τους και
τους περιθάλπει μόνον η χήρα νύφη τους, μια ξένη δηλαδή («κάνε παιδιά να δεις
καλό», όπως λέει και ο ελληνικός λαός – δεν ξέρω τι λέει ο ιαπωνικός), θα
τονίσω μόνον πως αυτή την ταινία την είχα δει
ξανά, πριν από 30+ χρόνια πάλι σε κρατικό κανάλι (και μου είχε καρφωθεί από
τότε στη μνήμη).
Τι θέλω να πω… Δεν ξέρω πόσα πληρώνω κάθε μήνα για το κανάλι της Βουλής, αλλά εγώ μόνο και μόνο γι’ αυτή την ταινία έχω αποζημιωθεί πλήρως και για όλη την υπόλοιπη χρονιά. Εν αντιθέσει με τα βοθροκάναλα ας πούμε, τα κερατιάτικα των οποίων θα τα πληρώνουμε μια ζωή, χωρίς ποτέ να μας δείξουν έναν Κουροσάβα ή έναν Όζου.
Τι θέλω να πω… Δεν ξέρω πόσα πληρώνω κάθε μήνα για το κανάλι της Βουλής, αλλά εγώ μόνο και μόνο γι’ αυτή την ταινία έχω αποζημιωθεί πλήρως και για όλη την υπόλοιπη χρονιά. Εν αντιθέσει με τα βοθροκάναλα ας πούμε, τα κερατιάτικα των οποίων θα τα πληρώνουμε μια ζωή, χωρίς ποτέ να μας δείξουν έναν Κουροσάβα ή έναν Όζου.
Να πα να γ@μηθούνε λοιπόν. Δεν μου
καίγεται καρφί. Και το λέω έτσι με όλη μου την ψυχή…
30/4/2019
Κάθε σύγχρονο πασχαλινό «έθιμο» ή άλλο, από τα πλέον αγαθά
έως τα πλέον επικίνδυνα και τα εγκληματικά, καμένο πλέον από την
εμπορευματοποίηση μέσω της τηλεόρασης (και των υπόλοιπων ΜΜΕ), δεν είναι πλέον
έθιμο (αντιδυτικά ανορθολογικό), αλλά μια… καλή ευκαιρία για να πουλήσουν μούρη
οι πάσης φύσεως τοπικοί πολιτικάντηδες και οι λοιποί παρατρεχάμενοι, παράγοντας ψευτοπολιτισμό, απογυμνωμένον φυσικά απ’ όλα εκείνα τα
μυστηριακά στοιχεία τού παρελθόντος.
Έτσι, αυτά που αποκαλούμε «έθιμα» δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά κάποιες απονευρωμένες (ορθολογικές) καρικατούρες, εκείνων που συνέβαιναν στις παλιές κοινωνίες της υπαίθρου, ικανές να καταναλωθούν μόνον από τους σύγχρονους εγχώριους τουριστο-χλέμπουρες, τους αποστερημένους τωόντι από τις πάλαι ποτέ εθιμικές, οργιαστικές διαδικασίες.
(Και για όσους από εμάς θα… πιάσουν τον Μάη αύριο).
Έτσι, αυτά που αποκαλούμε «έθιμα» δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά κάποιες απονευρωμένες (ορθολογικές) καρικατούρες, εκείνων που συνέβαιναν στις παλιές κοινωνίες της υπαίθρου, ικανές να καταναλωθούν μόνον από τους σύγχρονους εγχώριους τουριστο-χλέμπουρες, τους αποστερημένους τωόντι από τις πάλαι ποτέ εθιμικές, οργιαστικές διαδικασίες.
(Και για όσους από εμάς θα… πιάσουν τον Μάη αύριο).
29/4/2019
Αυτοί οι άνθρωποι, ο Pete Ham και ο Tom Evans, έγραψαν
φοβερά τραγούδια (σαν το "Without you" ας πούμε) και τι τραγικό ρε
φίλε, αυτοκτόνησαν, νεότατοι, με λίγα χρόνια διαφορά ο ένας από τον άλλον (ο
Ham το 1975 και ο Evans το 1983).
29/4/2019
Ο Τάκης Μόσχος δεν μένει πια εδώ...
Η φωτογραφία προέρχεται από την ταινία Εραστές στη Μηχανή
του Χρόνου (1990) του Δημήτρη Παναγιωτάτου.
Σχόλια από το fb για τους Badfinger...
ΑπάντησηΔιαγραφήNtinos Dimatatis
Πραγματικά τραγική ιστορία .
Σχόλια από το fb περί Καναλιού της Βουλής, Όζου κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Tην ΤΑΙΝΙΑΡΑ που αναφέρεις την ξέρω ως Tokyo Story !!! Την είχα δει σε σινεμά πριν κάμποσα χρόνια όταν προβλήθηκε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αφού είναι γιαπωνέζικη προτιμώ τον ελληνικό τίτλο, παρά τον εγγλέζικο... ��
Kwstas Agas
Πάντως την εποχή που προβλήθηκε στις κινηματογραφικές αίθουσες ως Τοkyo Story επιγραφοταν!! Γι'αυτό και τη θυμάμαι με αυτόν τον τίτλο
Vassilis Konstandopoulos
Ο "αυθεντικός" ελληνικός τίτλος ήταν "Ταξίδι στο Τόκυο", πολύ πρόσφατα (από την δεκαετία του 90 και δώθε με διάφορες προβολές σε φεστιβάλ και περιορισμένη διανομή), καθιερώθηκε το "Τόκυο Στόρυ" αμετάφραστο. Το"Επίσκεψη στο Τόκυο" πρώτη φορά το βλέπω ως ελληνικό τίτλο.
Απροπό, ο προϋπολογισμός του καναλιού της Βουλής αποφασίζεται από την ίδια την Βουλή (και εντάσσεται στον δικό της προϋπολογισμό), δεν υπάρχει δηλαδή ανταποδοτικό. Πρέπει να είναι κάτι λιγότερο από ένα μύριο τον χρόνο (σούμα, διοικητικά έξοδα, εξοπλισμός,μισθώσεις κλπ.). Υπόψη ότι και πρόγραμμα να μην διέθετε, τα έξοδα δεν θα μειώνονταν σημαντικά λόγω της κάλυψης των δραστηριοτήτων της Βουλής
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
2007...
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=4146311
rizospastis.gr - Επίσκεψη στο Τόκιο
Και η ταινιοθήκη Επίσκεψη το έχει...
http://tainiothiki.gr/v2/filmography/view/6/5382
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΤΟΚΙΟ - Ξένες ταινίες - Φιλμογραφία | Ταινιοθήκη Της Ελλάδος
Vassilis Konstandopoulos
μάλιστα. Δεν έχει και πολλή σημασία βέβαια, πάντως άλλα έντυπα το αναφέρουν ως "Ταξίδι στο Τόκυο". O αυθεντικός είναι Τόκυο Μονογκατάρι, δηλαδή "Η (μια) ιστορία του Τόκυο".
έντιτ. ΟΚ, οπότε μάλλον σε πολύ πρώτη προβολή έχει βγει ως "επίσκεψη"
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είμαι σίγουρος. Ίσως το "Ταξίδι" να προηγείται. Θέλει λίγο ψάξιμο.
Vassilis Konstandopoulos
Πρέπει να το αναφέρει ο οδηγός του Κολιοδήμου, σίγουρα. Θα δω και τον μεταφρασμένο Σαντούλ πώς την αναφέρει στα Ελληνικά, λογικά εκεί θα βρίσκεται η πρώτη κυκλοφορία
Όσοι ενδιαφέρονται ας ψάξουν και το αριστουργηματικό ντοκιμαντέρ του Βέντερς "Tokyo Ga", το οποίο εν πολλοίς ασχολείται με τον Όζου και το σινεμά του.
Vasilis Kordatos
Τώρα μόλις τελείωσε στο κανάλι της Βουλής η εξαιρετική Αταλάντη του Ζαν Βιγκό. Προσυπογράφω όσα εγραψες.
Spyros Hytiris
ΔιαγραφήΈχω δει ΠΑΡΑ πολλές ιδιαίτερα αξιόλογες ταινίες στο εν λόγω κανάλι, συμπεριλαμβανομένης αυτής που ανέφερες (την οποία έδειξε πριν από μερικούς μήνες και πάλι). Αν με ρωτήσεις πότε είδα καλή ταινία τελευταία φορά, κατά κανόνα σε κάποιο δημόσιο κανάλι θα ανατρέξω.
Stathis Nikokavouras
κουροσαβα....η ιδεα του και το τραινο της μεγαλης φυγης..runaway train....αυτη η ταινια με τον πατερα της τζολι τον γιον βοιτ και τον ρομπερτς και το midnight express αλλα και το down by law[tom waits-beninni] ειναι στην κορυφη του μυαλου...ακολουθουν πολλες...
Andreas Tsourinakis
Εντελώς ειλικρινά, αν κάνεις την απόπειρα να ξεκινήσεις να βλέπεις τα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης, δεν θα επιστρέψεις ποτέ πίσω - με μόνη εξαίρεση συγκεκριμένες ταινίες που μπορεί να προκύψουν οπουδήποτε.
Antonis Boskoitis
Τι μεγάλη ταινία αυτή
Dionysia Prinou
Εύγε ! Έτσι!
Andreas Frogoudakis
Να αγιασει το στομα σου!
Σχόλια από το fb περί δηλώσεων Τριανταφύλλου, χούντας κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Γιαννόπουλος
Κουτοπονηριές. Ο κοινωνικός συντηρητισμός η θρησκοληψία και η πατριδοκαπηλία είναι τα χαρακτηριστικά όλων των φιλοκαπιταλιστικών καθεστώτων και πολιτικών δυνάμεων, και σε αυτά βασίζουν το -όποιο- κοινωνικό έρεισμα έχουν σε στρώματα των κοινωνιών τους, παρά την σαφή αντικοινωνική πολιτική τους ατζέντα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όταν μιλάμε για τη χούντα μιλάμε για ένα καθεστώς πλήρως υποταγμένο και ξεπουλημένο στον αμερικανικό και δυτικό γενικότερα παράγοντα. Τα "τσάμικα" και τα "αρνιά" ήταν της πλάκας, στάχτη στα μάτια του κόσμου.
Ferris Costas
Και όχι μόνο. Η Αμερικάνικη κοινωνία είναι εξαιρετικά συντηρητική, και οι Ελληνοαμερικάνοι κατά βάσιν "τηρούν τις παραδόσεις" με επιμονή, έστω και στο επιφανειακό επίπεδο. Άλλωστε ο Spyro Agnew χόρευε με τη χούντα αγκαλιά.
Salvo Coleman
ακριβώς έτσι. Υπάρχουν λόγοι που κατά τη γνώμη μου οι Ελληνοαμερικανοί είναι συντηρητικοί αν όχι οπισθοδρομικοί. Ένας πχ λόγος είναι η έλλειψη μόρφωσης των παλαιότερων γενεών μεταναστών.
Giorgos Ftakas
Η Σώτη Τρ. διαγράφει μια τροχιά παράξενη τα τελευταία χρόνια..
Salvo Coleman
νταξ, διάττων αστήρ μιας εποχής, πάντα μου ήταν αδιάφορη έως αποκρουστική!
Διαμαντής Καράβολας
"Η Χούντα των εφοπλιστών" έλεγε ο κόσμος τότε και είχε πολύ δίκιο, μιας και ήταν κάτι παραπάνω από εμφανές (βλ. Ανδρεάδης κλπ.) Άντε όμως τώρα να το θυμήσει αυτό κανείς απ τους δημοκράτες αρθρογράφους, που τρώνε σήμερα κι αυτοί απ τις ίδιες τσέπες που τρώγαν τότε οι συνταγματαρχαίοι...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Παναγούλη...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlexis Vakis
Νομίζω οτι μόνο πολιτική αφέλεια μπορεί να προσάψει κανείς στον Αλέκο Παναγούλη. Ειδικά όταν εμπιστεύτηκε έναν άνθρωπο σαν τον Γιωρκάτζη. Όμως ακόμα και αν ισχύουν όλα όσα ισχυρίζεται ο Μακάριος Δρουσιώτης στο -όντως πολύ ενδιαφέρον- κείμενό του, απο πουθενά δεν προκύπτει κάτι σκοτεινό για τις προθέσεις και τα κίνητρα του Παναγούλη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Χωρίς τη θέλησή του έγινε πιόνι, ανάμεσα σε μυστικές υπηρεσίες. Μάλλον ήταν αφελής.
Alexis Vakis
Θυμόμαστε πάντως την παλικαρίσια στάση του στο στρατοδικείο, αλλά και στην απομόνωση των φυλακών του Μπογιατίου. Νομίζω οτι αυτά κυρίως κρατάμε όταν σκεφτόμαστε τον Αλέκο Παναγούλη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Χρειάζεται όμως κι ένα μερεμέτισμα η μνήμη, ιδίως όταν αποκαλύπτονται με στοιχεία σκοτεινές δράσεις.
Alexis Vakis
Άλλων σκοτεινές δράσεις όμως, όχι του Αλέκου.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τέλος πάντων. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Για όποιον ενδιαφέρεται γα περισσότερα υπάρχει και το σχετικό βιβλίο, που είναι αναλυτικότερο. https://www.politeianet.gr/.../9789963631100-drousiotis...
ΔΥΟ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ
Alexis Vakis
Έχω διαβάσει παλιότερα δυο βιβλία του Δρουσιώτη και μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα. Όχι όμως αυτό. Θα το αναζητήσω.
Χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να υπονοησω κατι,απλως ετσι το θυμηθηκα,το ξερετε οτι ο Παναγουλης δεν ειχε διπλωμα οδηγησης;
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb σχετικά με την εκπομπή του Παπαχελά, για το Μάτι...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlex Goulielmos
Καλά, το in.gr είναι εντελώς αποτυχημένο παράδειγμα, γιατί δημοσιεύει καθημερινώς τέτοιους τίτλους (από τότε που το πήρε ο Μαρινάκης τουλάχιστον).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι το παράδειγμα αποτυχημένο, το in.gr είναι... αποτυχημένο. Έχω όμως ανάλογους τίτλους και από Πρώτο Θέμα άμα θες, από iefimerida και από αλλού...
Alex Goulielmos
Συμφωνώ. Εγώ το διάβαζα τακτικά, αλλά πλέον το έχω κόψει.
Όσο για τον Παπαχελά, προφανώς και έχει πολιτική σκοπιμότητα (και ποιος δεν έχει...) αλλά αν είναι να φύγει αυτή η κυβέρνηση, χαλάλι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Να φύγει, για να έρθει ποια;
Alex Goulielmos
Αν η ερώτηση υπονοεί τι θα ψηφίσω εγώ, προτιμώ να μην απαντήσω έτσι δημοσίως. Αν πάλι υπονοεί ποια είναι η επικρατέστερη εναλλακτικη, νομίζω όλοι ξέρουμε την απάντηση.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ κάνω κριτική από αριστερά στον Τσίπρα δεν κάνω από δεξιά, και προσωπικά τον Μητσοτάκη δεν τον θέλω με τίποτα. Τον θεωρώ "καταστροφή". Για να είμαι σαφής. Ή όσο πιο σαφής μπορώ...
Stathis Nikokavouras
ντροπη κυριε φωντα μου.καταστροφη ο μητσοτακης?ξερεται απο ποια οικογενεια καταγεται η μας κανεται πλακα?αυτη ειναι η πιο τιμια οικογενεια πολιτικων.μιας και η ξευτελισμενη αυτη οικογενεια δεν κανει τιποτα αλλο εκτος απο το να βγαζει πολιτικους...μηχανη κιμα ειναι που τα αλεθει ολα...αχαχαχα...ωραια στο εγραψα στην αρχη για να κανει χαρες ο αποπανω που λεει και ο γεωργιου εστω και για λιγο...να μας πει τοτε μιας και ειναι λιγο φοβισμενος και δεν γραφει [τι ωραιο νασαι ελευθερος να μην χρωστας σε κανενα,να μην εισαι διωρισμενος απο κανενα και να γραφεις αυτο που πιστευεις] στα καραβια του μαρινακη ποιος ειναι ο βασικος μετοχος και εχει αφησει τον εμπορα λευκων ουσιων με 4%...γελαει ολο το λιμανι και ειδικα εμεις του ναυτικου επαγγελματος που ξερουμε τι γινεται στην πιατσα...κατα τα αλλα το in .gr το 99 ,και αλλα 4,5 χρονια μετα ηταν το νουμερο ενα στην ελλαδα οταν το ειχε ο δολ...η δεξια καταφερε και ενωσε τους δυο πρωην μισητους αντιπαλους αλαφουζο μαρινακη...σε κοινη συναντηση με τον μητσοτακη...τι θα παρει ο καθενας μετα τις εκλογες και με την αναδειξη του γιου του αποστατη σαν πρωθυπουργο ειναι γνωστα..σβησιμο τα χρεη του αλαφουζου με νομο που θα περασει ο νεος υπουργος ,και απαλαγη απο τα κακουργηματα ο δευτερος...ποσο ντροπη θαχα πανω μου ,κρυμενη αν ελεγα δημοσια οτι θελω να βγει και θα ψηφισω αυτα τα λαμογια...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπόκοσμος.
Alex Goulielmos σε Stathis Nikokavouras
Διαγραφήεγώ όπως είπατε είμαι φοβισμένος. Εσείς που δεν είστε ούτε φοβισμένος ούτε διωρισμένος (sic) και είστε και της πιάτσας, απαντήστε στη δική σας ερώτηση: ποιος είναι ο βασικός μέτοχος στα καράβια του Μαρινάκη;; Πείτε, με τρώει η αγωνία. Μετά, αφού είστε τόσο ελεύθερος και δεν χρωστάτε σε κανέναν, πείτε μας και τι ψηφίζετε.
Stathis Nikokavouras σε Alex Goulielmos
το εχω γραψει καθαρα...το μητσοτακεικο..ο αντρας της μητσοτακενας ειναι στα χαρτια ,ωστε οταν ερθει η μπορα να μην ακουγεται το καθαρο και τιμιο ονομα των μητσοτακηδων..ολο το λιμανι ξερει οτι ο πατερας του μαρινακη ,ελεγε πριν χρονια για το γιο οτι προτιμα να δωσει τα καραβια στον μεγαλυτερο εχθρο του παρα στον μαλακα που εχει για γιο..και να ξερεις οτι στην πιατσα ο πατερας του μαρινακη ειχε καλο ονομα.και το τι ψηφιζω ειναι φανερο..αυτον που δεν εχω ψηφισει πριν..τον τσιπρα..οχι επειδη ειναι τιποτα φοβερο.απλα γιατι βλεπω τι κανει το λομπυ σκαι-μαρινακη-δεξιας ...μονο και μονο για αυτο...γιατι ο τσιπρας ψευτης ειναι αλλα δεν ειναι κλεφτης..και ψευτη στον σπιτι σου βαζεις.κλεφτη ποτε...
Alex Goulielmos
Κλέφτης μπορεί να μην είναι, αλλά είναι (πλέον) ψεύτης όπως ειπατε, και δυστυχώς είναι και κάτι χειρότερο: ανίκανος.
Όσο για το λιμάνι, δεν χρειάζεται να τα λέτε σε μένα. Πειραιώτης είμαι και απεχθάνομαι Μαρινάκη και τη μαριονέτα του, τον Μώραλη.
Nikos Mitrogiannopoulos
Ας τα έβγαζαν οι άλλοι στην ώρα τους, να μην κάνει σπέκουλα ο Παπαχελάς, Φώντα. Μεταξύ σπεκουλαδόρων και ανενδοίαστων πολιτικών απατεώνων εμείς ψάχνουμε για νησίδες ηθικής...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν φαντάζομαι Νίκο να βρίσκεις τις νησίδες της ηθικής στον Παπαχελά;
Nikos Mitrogiannopoulos
όχι, αλλά δεν τις βρίσκω και πουθενά αλλού
Win Berry
ΔιαγραφήΔιαφωνώ...1. τα όποια κίνητρα του όποιου δημοσιογράφου είναι αδιάφορα. Προφανώς όλοι οι δημοσιογράφοι έχουν ιδεολογικές, οικονομικές και άλλες εξαρτήσεις. Μόνο τρία πράγματα μετράνε: αν οι πληροφορίες είναι αληθείς, αν περιγράφουν επαρκώς (στον βαθμό του δυνατού) το τι έγινε και αν αυτό που έγινε είναι σημαντικό. 2. Προφανώς και ο βέλτιστος χρόνος να παρουσιαστούν τέτοιου είδους στοιχεία είναι η προεκλογική περίοδος. Δεν νομίζω να το λες στα σοβαρά ότι έπρεπε να τα είχε παρουσιάσει τα στοιχεία αυτά μετά τις εκλογές: δηλαδή, να ψηφίσω την Δούρου και μια βδομάδα μετά να βγει ένας δημοσιογράφος και να μου πει ότι έχει όχι μόνο πολιτικές αλλά και ποινικές ευθύνες για το πώς διαχειρίστηκε ένα κρίσιμο πρόβλημα στην προηγουμενη θητεία της;; Όσοι πολίτες δεν ψηφίζουν με βάση το τι έκανε ο παππούς τους στον Β'ΠΠ χρειάζονται στοιχεία, δεδομένα κτλ ΠΡΙΝ τις εκλογές, για να κρίνουν τι θα ψηφίσουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>τα όποια κίνητρα του όποιου δημοσιογράφου είναι αδιάφορα<< δεν είναι καθόλου αδιάφορα, είναι τα πλέον σημαντικά, γιατί αν έχεις γνώση των κινήτρων, αντιλαμβάνεσαι και το επίπεδο της δουλειάς του καθενός. Ο Παπαχελάς είναι ένας παντελώς αδιάφορος δημοσιογράφος, που παριστάνει τον ερευνητή. Τίποτα απολύτως δεν έβγαλε στην εκπομπή του. Σκηνοθέτησε μια σαπουνόπερα, για να θίξει τον Σύριζα λίγο πριν από τις εκλογές. Εγώ αυτό το θεωρώ αισχρό. Όχι επειδή έθιξε τον Σύριζα (χέστηκα για τον Σύριζα - για να το πω έτσι απλά), αλλά επειδή εκμεταλλεύτηκε μία καταστροφή για να κάνει το παιχνίδι του Μητσοτάκη. Τα κίνητρα που λέγαμε... Άστο, γιατί βρωμάει.
Win Berry
Μα δεν υπάρχει δημοσιογραφία των αγνών κινήτρων• ούτε θα ήταν επιθυμητό κάτι τέτοιο (συχνά η αλήθεια έρχεται στο φως από ιδιοτελή κίνητρα). Περισσότερο σημαντικό από τα κίνητρα του κάθε δημοσιογράφου είναι να γνωρίζει ο ψηφοφόρος τι ψηφίζει (ή δεν ψηφίζει).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από κίνητρο σε κίνητρο υπάρχει τεράστια διαφορά. Και δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ίδιοι. Και πάντως το να γνωρίζεις τι πρέπει να ψηφίσεις ή όχι δεν πρέπει, επουδενί, να επαφίεται σε δημοσιογράφους στυλ Παπαχελά.
Σχόλια από το fb σχετικά με την ταινία του Τριανταφυλλίδη για τον ΠΑΟΚ...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Betchavas
Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε Φώντα ένα μοναδικό φαινόμενο στα παγκόσμια ποδοσφαιρικά χρονικά:
Κατ' αρχήν η Παναχαϊκή διέθετε τότε μια πεντάδα, 5 ώραίους "αλήτες", που έβαζε γκολ όποτε ήθελε. Και εκείνη τη μέρα το ήθελε πολύ, γιατί όπως κατηγορήθηκαν αργότερα είχαν δωροδοκηθεί να νικήσουν τον ΠΑΟΚ για να πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός.
Μέχρι τότε ξέραμε μόνο για παθητικές δωροδοκίες: τα παίρνω για να φάω γκολ. Η Παναχαϊκή έβαλε 5 γκόλ μέσα στην Τούμπα!
*Λένε ότι τότε έβγαλε το σουξέ ο Κοινούσης με το στίχο: "Όλοι θα ζήσουμε και σεις με τα πολλά και μεις με τα λίγα...εμείς δεν είχαμε χαρτί και συ είχες το Ρήγα..."
*Ο συγχωρεμένος Ρήγας καταδικάστηκε αργότερα για δωροδοκία...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Ως τότε υπήρχαν κυρώσεις μόνον για περιπτώσεις δωροδοκίας και «πριμοδότησης» για μειωμένη απόδοση, ουδέποτε για «υπερβάλλοντα ζήλο».<< https://www.sdna.gr/.../superl.../article/588841/i-dorodokia
sdna.gr
Η δωροδοκία
Kwstas Agas
Κι όλα αυτά "συμπληρώνονται" με τις μυστηριώδεις συνθήκες υπό τις οποίες πέθανε ο Θέμης Ρήγας σε ηλικία μόλις 38 ετών ... Βρέθηκε νεκρός στο μπάνιο του και πολλά ειπώθηκαν: αυτοκτονία?? ατύχημα?? άλλη αιτία ???
Stathis Nikokavouras
ηταν ενα σοκ τοτε..η παναχαικη ειχε ομαδαρα..την ιδια εκεινη χρονια εδειξε η τηλεοραση τον πρωτο αγωνα απευθειας..εκεινο το αξεχαστο παναθηναικος -ολυμπιακος..ολα πηγαιναν καλα μεχρι που καποιος απο τους δυο ο κωσταντινου ο κηπερ ηταν ο ενας και ο συνετοπουλος αν δεν κανω λαθος αρχισαν το βρισιμο.και αρχιζει ενα κυνηγι απο την μεγαλη περιοχη προς την αλλη και δεξια οπως ειχαμε την καμερα ο κωσταντινου να προσπαθει να πιασει τον κοντο που ηταν πιο γρηγορος...εγινε χαμος...πρωτη φορα βλεπαμε λαιβ αγωνα και παθαμε σοκ με το ξυλο και τα αλλα ωραια που ακολουθησαν ...εποχες χουντας..τοτε υπηρχε στην τηλεοραση μια εκπομπη το προσκληση σε γευμα..κλεμενη ιδεα απο το ραι το ιταλικο βεβαια .εβαζαν στο τραπεζι ανθρωπους που ειχαν μεταξυ τους τσακωθει και αναμεσα σε πατατες τηγανιτες σε μπριζολακια που εφερναν απο του ρηγα απο τον προφητη ηλια και μπυριτσα εδιναν τα χερια...νομιζω η σεμινα διγενη δεν περνω ορκο..και φερνει τον συνετοπουλο και ανοιγει η κουρτινα και μπαινει και το αγιο παιδι ο τσαλακωμενος λογω ρυτιδων ο κωσταντινου..και λεει αν ηξερα οτι θα ερχονταν αυτος δεν θα ερχομουν..ουτε εγω απαντα ..και εμειναν οι μπριζολες στο τραπεζι παραπονεμενες γιατι εφυγαν και οι δυο.αν επεσε ξυλο στα παρασκηνια δεν ξερω...πιθανον...το προσκηση σε γευμα ηταν ζωντανο και αυτο...τυφλα ναχει ο γλυφιτζουρης ο αυτιας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το είχα δει εκείνο το παιχνίδι, το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 3-2, το 1973, στην τηλεόραση του μπάρμπα μου, που είχε εστιατόριο. Γιατί τότε τηλεοράσεις δεν υπήρχαν ακόμη σε όλα τα σπίτια. Πιτσιρίκι ήμουν και το θυμάμαι ακόμη. Θα τα πούμε όμως άλλη φορά γι' αυτό.
Έχω ξαναπεί, και το ξαναλέω, πως σχόλια σχολιαστών του δισκορυχείου, που αναφέρονται σε σχολιαστές του facebook δεν δημοσιεύονται, επειδή οι τελευταίοι δεν παρακολουθούν αναγκαστικώς το blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θέλει να σχολιάζει εν τη γεννέσει τους τα ποστ του facebook, που μεταφέρονται και εδώ, ας έρθει εκεί...