Κυριακή 19 Μαΐου 2019

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 164

19/5/2019
Βγαίνουν κάποιοι τώρα και βρίζουν τη Μαντόνα, παριστάνοντας τους πονηρούς.
Ρε εμείς τη βρίζαμε στα έιτις και θεωρούσαμε «μαλάκες» όσους την εύρισκαν με τέτοια πράγματα, όταν υπήρχαν συγκροτήματα όπως οι Pere Ubu και οι Mecano.
Ρε, εδώ, δεν υπήρχε περίπτωση ν’ αγοράσεις ούτε Simple Minds, άμα άκουγες Tuxedomoon. Ή για να το πω αλλιώς. Δεν υπήρχε περίπτωση ν’ αγοράσεις «Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ», άμα άκουγες Λευκή Συμφωνία.
Έτσι μεγαλώσαμε, μέσα από τέτοιες «ακρότητες» (δίνοντας αξία στα λεφτά μας), και γι’ αυτό περιφρουρήσαμε τα γούστα μας και τα διαφυλάξαμε από την κατρακύλα, που ήθελαν οι διάφοροι νταραβεριτζήδες των μίντια να μας επιβάλλουν.
Τώρα; Τώρα ο κλοιός είναι πιο ασφυκτικός για τους νεότερους και πολύ δύσκολα θα μπορέσουν να ξεφύγουν. Νταραβεριτζήδες δεν υπάρχουν πια, και αν υπάρχουν δεν επηρεάζουν, αλλά υπάρχει ένα εξατομικευμένο σύστημα πληροφόρησης, που είναι πολύ χειρότερο, επειδή είναι κατευθυνόμενο και χτυπάει σαν το λέιζερ.
Το να υπάρχει απλώς κάτι, κάπου, κρυμμένο δεν συνιστά δημοκρατία. Δημοκρατία συνιστά το «κρυμμένο» να παίζει με σοβαρές πιθανότητες να το ανακαλύψεις και να το διαδώσεις. Και αυτό έχει παύσει προ πολλού να ισχύει.

18/5/2019
Υπάρχει μια κλασική διαφημιστική αντίληψη, ένα παιγνίδι του μάρκετιν, που λέει πως... αν χρησιμοποιήσεις όλα εκείνα τα αρνητικά που σου προσάπτουν, κάνοντας παιγνίδι με αυτά, δίχως τάχα να μασήσεις, επιχειρώντας να τα μετατρέψεις σε θετικά, μηδενίζεις ουσιαστικά τα επιχειρήματα του αντιπάλου σου. Στις προεκλογικές καμπάνιες το βλέπουμε αυτό όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια.
Ο αφελής Λαφαζάνης πίστευε, στις δεύτερες εκλογές του 2015, πως τις βλακείες που έλεγε για το νομισματοκοπείο θα μπορούσε να τις στρέψει προς άλλη ρότα (δια του χιούμορ), προσπορίζοντας οφέλη στο κόμμα του. Φυσικά, απέτυχε παταγωδώς (και εξαιτίας εκείνης της κάκιστης διαφήμισης).
Το ίδιο κάνει τώρα η Δούρου. Μόνο που στην περίπτωσή της, και σε σχέση με το σποτ που έβγαλε για την τραγωδία στο Μάτι, δεν μπορείς να κάνεις πλάκα – μπορείς να είσαι μόνο σοβαρός, αδιόρατα θλιμμένος, αλλά κατά βάθος… μουλωχτά απελπισμένος. 
Αντί να εστιάσει η Δούρου στα όποια θετικά μπορεί να έκανε στη θητεία της (αν έκανε κάτι, γιατί εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι τίποτα, αλλά μπορεί και να έκανε…) η ίδια επέλεξε να διαφημιστεί σε σχέση με το Μάτι. Αν είναι δυνατόν! Θα χάσει και τ’ αυγά και τα καλάθια και μάλιστα θα ηττηθεί από ένα αστείο άτομο, που τουλάχιστον ξέρει γιατί δεν πρέπει να της κάνει το χατίρι, κατεβαίνοντας, μαζί της, σε δημόσιο διάλογο.
Δεν ξέρω αν είναι έξυπνη η Ρένα, δεν είμαι σίγουρος, οπωσδήποτε όμως είναι… οφσάιντ. 

18/5/2019
Υπάρχει δυνατή, σύγχρονη, χορευτική μαύρη μουσική, που δεν είναι ευτελής και που υπάρχει πιθανότητα να την ξανακούσεις και μετά από δέκα χρόνια και να πεις… ρε πόσο γαμάτα ήταν τελικά τα τέλη των 10s και τι μαλακίες ακούμε τώρα.
Bruno Mars “Finesse” από το 2016. Το γύρισε και με την Cardi B το ’18 (πλησιάζει τα 600 εκατομμύρια προβολές στο YouTube), αλλά η πρώτη εκτέλεση είναι η καλύτερη.  

18/5/2019
Στις 29 Απριλίου συμπληρώθηκαν 10 χρόνια από το θάνατο του Λεωνίδα Χρηστάκη. Γράφτηκαν διάφορα. Εγώ είχα γράψει κάτι παλιά. Και θα ξαναγράψω...
Οπωσδήποτε ο ρόλος του Χρηστάκη υπήρξε θετικός στα εκδοτικά πράγματα (και στα εικαστικά, αλλά αυτά με ενδιαφέρουν λιγότερο, όχι πως μου είναι αδιάφορα). Πρόσφερε έντυπα και βιβλία, τα οποία οφείλει κανείς να τα προσεγγίσει με μεγάλη προσοχή για πολλούς και διαφόρους λόγους, γιατί όπως έλεγε και ο ίδιος για τα βιβλία του... «τα βιβλία μου δεν έχουν ποιότητα, είναι όπως ο τσελεμεντές, μια ανασύνθεση στοιχείων». Επίσης να πω πως δεν αντιμετωπίζω τον Χρηστάκη ως... underground. Ούτε και ο ίδιος αντιμετώπιζε ως underground τον εαυτό του. Η λέξη είναι πολυφορεμένη κι έχει χάσει τελείως το νόημά της. Το "περιθωριακός" τού ταίριαζε καλύτερα σαν χαρακτηρισμός, και δεν το(ν) είχε αρνηθεί και ο ίδιος (για τον εαυτό του). Αργότερα τού κόλλησαν το underground, για να τον "πουλήσουν" καλύτερα στο "χώρο". Ο οποίος "χώρος", να υπενθυμίσω, θεωρούσε το Ιδεοδρόμιο "Ριζοσπάστη του περιθωρίου" και το έκαιγε. Αυτά όμως δεν τα γράφουν σήμερα. Άλλοτε θα πούμε περισσότερα...

17/5/2019
Πριν κάτι μέρες είχα δει τον Sin Boy στον Αρναούτογλου. Μου είχε στείλει φίλος το κλιπ της εκπομπής στο inbox, ήθελα κάτι να γράψω, ξεχάστηκα, αλλά σήμερα μου το ξαναθύμισαν δύο φίλες και λέω τώρα να πω δυο λόγια.
Εντάξει, δεν θα πω για το Mama?, που είναι γελοίο για μένα (αλλά αναγνωρίζω ότι είναι πιασάρικο και δικαιολογημένα έχει ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια views, αφού αυτή τη μουσική ακούνε σήμερα οι 15χρονοι), θα πω όμως κάτι σε σχέση μ’ αυτά που έλεγε στην τιβί ο Sin Boy.
Τα λόγια αυτού του τύπου, βασικά, περιστρέφονταν γύρω από το χρήμα, τα φράγκα. Για τα λεφτά, δε, φαίνεται πως θα μπορούσε να πουλήσει ακόμη και τη μάνα του (όπως λέμε), να συνεργαστεί με οποιονδήποτε μαλάκα ή λιγότερο μαλάκα, να γράψει ό,τι να ’ναι, να προκαλέσει με όποιο τρόπο, να φτύσει όποιον δεν γουστάρει (χωρίς σοβαρό λόγο ή αιτία), να πει δήθεν «αλήθειες» (διάβαζε και «παπαριές»), που να ικανοποιούν τη φάρα του κ.ο.κ.
Ο Sin Boy, που είναι αλβανικής καταγωγής, έχει φάει ρατσισμό, όταν ήταν πιτσιρικάς, και τώρα παίρνει την εκδίκησή του. Γι’ αυτό οι ρατσιστές είναι μαλάκες, πέρα από φασίστες ή ό,τι άλλο – και για έναν επιπλέον λόγο δηλαδή. Γιατί δημιουργούν το έδαφος, ώστε να βλαστήσουν ενστικτώδεις, δηλαδή ζωώδεις συμπεριφορές, που καλλιεργούν την εκδίκηση (υπό οποιονδήποτε μανδύα).
Έτσι κάπως σκάνε και οι χθεσινοί φτωχομπινέδες, οι ρέστοι, που φάγανε (άδικα) την απόρριψη της ζωής τους και που ξαφνικά βρέθηκαν με λεφτά και θέλουν όλους να μας γ@μήσουν. 

16/5/2019
Τρία χρόνια πριν ήταν ο Χοντρός, πριν λίγες ημέρες ο Γρηγόρης Φαληρέας, τώρα ο Δημήτρης Χατζής. Οι κλασικοί άνθρωποι του δίσκου (όχι του βινυλίου - αρχίζω να σιχαίνομαι τη χιψτερωτή λέξη βινύλιο) ένας-ένας μας χαιρετάνε...
Δεν ήμουν πελάτης του Χατζή, αλλά ψώνιζα από το παλιό μαγαζί του (στη Σόλωνος, αριστερά όπως την κατεβαίνεις, μετά την Ασκληπιού). Όταν λέω ότι δεν ήμουν πελάτης εννοώ πως ψώνιζα απ' όλους τους δισκάδες και όχι από έναν μόνο (όπως έκαναν κάποιοι φίλοι μου - ίσως γιατί έτσι πετύχαιναν καλύτερες τιμές).
Θυμάμαι πως από τον Χατζή θέριζα, ανάμεσα σε άλλα, τα άλμπουμ της Xotic Mind στα nineties, τα οποία πούλαγε ακριβά, 8800 δραχμές, αλλά τελικά έκοβε το 800άρι και σ' εμένα.
Στη μνήμη του αυτό το φοβερό track...

10 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb περί Sin Boy...

    Athena Delcosta
    Και να φανταστείς ότι έχουν ψαρώσει διάφοροι της "διανόησης" και το θεωρούν σπουδαίο άσμα. Δεν υπάρχει έλεος.

    Sakis Bwanas
    Διάβασα στη Lifo ένα ”άρθρο” όπου τον υποστήριζαν 4 γραφιάδες της. Ημέρες αργότερα, ένας από αυτούς έγραψε για τα πληρωμένα views & likes στα βίντεο του YouTube, φροντίζοντας όμως να ξεκαθαρίσει προκαταβολικά ότι ο Sinboy α-ποκ-λεί-ε-ται να έχει κάνει κάτι τέτοιο...

    Akis Kapranos
    ΛΕΞ και Θυτης μονο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν είναι θέμα πάντως αν τα 20 εκατομμύρια είναι αληθινά ή ψεύτικα. Και τα 10 εκατομμύρια να είναι αληθινά και τα 5, πάλι είναι τεράστιο και απλησίαστο για πολλούς το νούμερο. Το ίδιο δεν είχε συμβεί και με τη "μάντισσα"? Το ότι το Mama? είναι επιτυχία είναι αλήθεια. Φυσικά δεν πρέπει να συγκρίνονται οι επιτυχίες μέσα από το YouTube και τις ψηφιακές πλατφόρμες με τις επιτυχίες των έιτις π.χ. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τον Michael Jackson με τον Drake (και δεν εννοώ καλλιτεχνικά, αλλά σαν "επιτυχίες").

    Antonis Hatzimichalis
    κ ο anser είναι καλός! Όχι όσο θύτης κ λεξ αλλά σίγουρα αξίζει να ακούσεις αν δε το έχεις κάνει ήδη.
    https://youtu.be/OCS17YbaPsQ

    Akis Kapranos
    Δουλεμένο beat!

    Antonis Hatzimichalis
    και ωραίο flow! Skilled

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρος Χατζό
      παρακολουθω τι κανει ο σιν μερικα χρονια και πιστευω εισαι αδικος.εχει δημιουργησει μια meme persona και εχει catchy ρυθμους και αστειες ατακες.το πιο σημαντικο ειναι οτι δεν προβαλλει αυτο που κανει ως τιποτα περα απο αυτο που ειναι:ενα οπτικοακουστικο troll που οριζει και την meta εποχη ευπεπτης διασκεδασης με κολλητικους ηχους στιχο ανευ σημασιας και εκκεντρικη παρουσια.και μαγκια του που εχει αυτην την αυτογνωσια σε αντιθεση με σοβαροφανεις περιπτωσεις τυπου "μαντισσα" κλπ (σχεδον ολοι που ακουνε οικονομοπουλους και κιαμους θεωρουν το μαμα...τρασ και το ακουνε και καλα ειρωνικα-αυτη ειναι η τραγικη ειρωνια).επισης ολο αυτο το συναφι ειναι selfmade δεν τους προωθησε το κυριαρχο συστημα, πηραν φημη απο μια peer to peer πλατφορμα και τωρα ειναι η στιγμη που θα τους απορροφησει λογω μεγαλης απηχησης,θα παρουν και αυτοι οτι μπορουν απο αυτο και θα εχει και ενδιαφερον πως θα αντιμετωπισουν αυτην την κατασταση.το "οποιος πληρωνει τα περισσοτερα" μια χαρα το βρισκω σε γενικες γραμμες: κανω τρασ ολοι αυτοι ειναι τρασ και ας παριστανουν κατι αλλο,ας παρω τα περισσοτερα.σε εναν κοσμο αναξιοκρατιας απο τη γεννα τι προοπτικες εχει ενας μεταναστης απο φτωχη οικογενεια που δεν σπουδασε?σερβιτορος,μπαρμαν,ντιλερ?ε οκ...προσωπικα γουσταρω που θα τους τα παρει ειδικα απο τους συγκεκριμενους που διασκεδαζουν rl με τα κομματια του.οτι θα πουλαγε και τη μανα του που λες πιστευω δεν ειναι ωραιο.
      το μεγαλυτερο μερος του κοινου τους ειναι kids και το αστειο πλεον ειναι οτι εφοσον τα παιδια καθοριζουν σε μεγαλο βαθμο τα trends,καθοριζουν πλεον και τα κυριαρχα ακουσματα αφρου των ενηλικων.
      περι ρατσισμου που λες συμφωνω αλλα στην προκειμενη δεν βλεπω πως προσπαθει να μας γαμησει.και κομπλε που πλασσαρει και οριακα εμμονικα την καταγωγη του (βλ καταστασεις τυπου φουρειρα η μεξικανα)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εντάξει, εγώ δεν έχω εντρυφήσει στο είδος - ακούω εντελώς περιστασιακά, για να έχω κάποια αρχική γνώμη - αλλά αυτά που είπε στην τιβί τα κρίνω ως απαράδεκτα. Δεν μου αρέσει αυτό το χύμα πράγμα, το θεωρώ τελείως αμοραλιστικό και έξω εντελώς από την ηθική μου. Εν τω μεταξύ είναι και κομπλεξικός ο άνθρωπος αν δεις για ποιο λόγο "μισεί" τον Κανάκη - το σατιρικό βίντεο του οποίου στο Mama? ήταν μια χαρά. Και το λέω εγώ αυτό, που τον Κανάκη δεν τον πάω με τίποτα.

      Αλέξανδρος Χατζό
      Δεκτο.Παντως ολο αυτο προβλεπεται να γιγαντωθει καθ ομοιωση της αμερικης οποτε..beware.Ουτε εγω παω τον Κανακη,ουτε το βιντεο μ αρεσε βεβαια,ε το "μισει" ειναι ολο στα πλαισια αυτου του edgy χαρακτηρα που δεν σ αρεσει.

      Διαγραφή
    2. Antonis Livieratos
      Νομίζω πως μόνο αν είχαμε κάποια ένδειξη πως τον ενδιαφέρει η μουσική θα είχε νόημα να συζητάμε γιά το αν το κομμάτι είναι καλό ή κακό. Αλλά δεν νομίζω πως του καίγεται καρφί γι' αυτήν. Οπότε πρόκειται, απλά γιά μιά κοινωνιολογικά ενδιαφέρουσα περίπτωση "εκδίκησης" μέσω μιάς τέχνης την οποία δεν κατέχει και δεν σκοπεύει να μάθει.

      Δημητρης Σαλτος
      Πάντως σε σχέση με τα πρώτα του τραγούδια, όντως το μαμά αποτελεί αριστούργημα. Η πλάκα είναι πως η. Μουσική είναι κλεμμένη από έναν άλλον ραπερ, ynw Nelly, που είναι προφυλακισμενος επειδή κατηγορείται για τρεις δολοφονίες. Γενικά πλέον αυτή είναι η "επικίνδυνη μουσική" της εποχης μας και γουστάρουν πολλοί νεολαιοι, κι ας είναι εντελώς σαβούρα τόσο μουσικά, όσο και στιχουργικά, που απλά μιλάμε για εμετό. Αλλά πλέον στην εποχή του διαδικτύου είναι εύκολο να βάλεις ένα μπιτ και να αρχίσεις να ραπαρεις. Άιντε τώρα να βρεις κόσμο να φτιάξεις μπάντα και να μάθετε όλοι κάνα μουσικό όργανο... Κουραστικά πράγματα, και ντεμοντέ. https://youtu.be/FAme99cQnWE

      Dreliozis Panagiotis
      Πολυ σωστος Φωντα....Αυτο ακριβως κανει ο ρατσισμος...Και άλλα πολλα βεβαια....Ασε καλυτερα να μην συζητησουμε και το παραδειγμα που δινει στα πιτσιρικια για το χρημα...

      Sira Saredis
      Μακάρι να ήταν μόνο για το χρήμα... Πραγματικά με αηδιάζει η εικόνα που είδα 10χρονά αγόρια και κορίτσια να τραγουδάνε με πολύ ένταση και πόρωση "την γκόμενά σου παίρνω gang-bang" και προφανώς δεν είναι θέμα πουριτανισμού η θέση αυτή.

      Ζουλιάν Μπάλστον
      Έχουμε & σοβαρή ποπ μουσική στην Αρμπερία
      https://youtu.be/vu0mogE2qOg

      Ntinos Dimatatis
      Mεγάλη έπαρση ,άκρατος εγωισμός ,επιτηδευμένη φιγούρα. Κωλόμαγκας !

      Chris Blues Saltas
      Αυτό το έκτρωμα πήρε τόσα views γιατί είναι έκτρωμα.! �� �� �� �� �� Τα σκατά και οι φελλοί παντού επιπλέουν.!!! �� �� �� �� �� Τώρα πήρε ακόμη ένα view από μένα για να το δω, σίγουρα όχι επειδή είναι ενδιαφέρον, αλλά για να διαπιστώσω πόσο αηδία είναι. Βέβαια το ελληνικό ακροατήριο, όλοι ξέρουμε πόσο κουλουβάχατα και με μηδενική κουλτούρα είναι. Όταν το ταΐζεις τόσα χρόνια με Ρουβάδες και τόσα άλλα σκουπίδια στα μέσα ενημέρωσης, που έχουν γεμίσει από παρόμοια σκατά στους κόλπους τους, τι περιμένεις;;;;;;; Μιλάω για τα βοθροκάναλα της ιδιωτικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης. Ευτυχώς με το ίντερνετ υπάρχει περίπτωση σήμερα ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας μας να ξυπνήσει και να καταλάβει τι σημαίνει καλή μουσική, αφού έχει πρόσβαση σε όλα τα είδη. Πράγμα που εμείς δεν είχαμε και πληρώναμε μια περιουσία για να την αποκτήσουμε.

      Gas Katsugris
      μην τσιμπατε με τα θεασεις κλπ στο γιουντουπ ,υπαρχουν εταιρειες ειδικες που αναλαμβανουν στην αρχη το θεοραστο τους εργο κ μετα ακολουθει το τσουρμο ..γιατι εχει σε 2 μερες 200.000 -300.000 θεασεις ,κ ανεβαινει πανω πανω στις επιλογες κ μετα το βλεπουν τα προβατα ...θαβωντας μερικες ενδιαφέρουσες παραγωγες που δεν φαινονται πουθενα ,πανε στον πατο ..είναι λογικο να βγαζει ο τεράστιος ο Νηλ Γιαγκ ένα τραγουδι κ να εχει σε ένα μηνα 300 000 θεασεις ,ενας παγκοσμιου αιγλης -αξιας μουσικος κ να εχει ο ελληνας η αμερικανος καραμπουρτσης 20 μυρια η 100 μυρια ? γινεται αλλα με καποια πρωτα βοηθεια την πληρωνουν ..η αυτος ο ιδιος η ,η εταιρεια του αν εχει ?

      Alfani Diakosiapente
      Κομήτης που θα καεί...

      Panos Panas
      Ποιός είπε πως η εκδίκηση είναι ζωώδης συμπεριφορά;

      Dionysis Tsaglis
      Μεγάλη αλήθεια η τελευταία παράγραφος

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb περί Λεωνίδα Χρηστάκη...

    Stylianos Tziritas
    Ο Λεωνίδας Χρηστάκης είναι από τα πλέον αυτόφωτα στοιχεία ελληνικής σύγχρονης κουλτούρας (γι αυτο και ο ενικος στο ρήμα περί του όντος) που παρέθεσε η αθηναϊκη μεταπολεμική ζύμωση.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Γράφονται υπερβολές και ανακρίβειες μετά θάνατον για τον Χρηστάκη, κι αυτό δεν βοηθάει στην ορθή αποτύπωση της προσφοράς του.

    Κώστας Παπαθανασίου
    "έφτασαν λοιπόν οι ποιητές να ζητούν απ' την πολιτεία την επαγγελματική τους ταυτότητα, αν δεν είσαι ποιητής άφησε μήνυμα", 20 χρόνια? πριν μήνυμα στον τηλεφωνητή του

    Salvo Coleman
    Μπράβο για το άρθρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb για το σποτ της Δούρου...

    Ferris Costas
    Το θέμα γιά μένα είναι πως οι Διαφημιστές (δημιουργοί των προεκλογικών κλιπ) φέτος, τάχουν κάνει μούσκεμα. Κανένας επαγγελματίας σκηνοθέτης δεν θα έβαζε τον Θεοδωράκη στο pack shot να... γυρίζει την πλάτη στην κάμερα, και να φεύγει με το δισάκι στον ώμο...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έτσι είναι. Δεν ενδιαφέρονται να πληρώνουν επαγγελματίες με γνώση του αντικειμένου και ήθος, αλλά τυχάρπαστους.

    Nikos Zervos
    IDEOLIPTIKI KAI VLAX EINAI---KAI EINAI APARADEKTO TO DAFIMISTIKO-----GIA POLLES KLOTSIES---NTROPI

    Nikos Zervos
    DIAFIMISTIKO----SORRY

    Voltnoi Brege
    σαν διαφήμιση της cosmote ειναι η βλαμενη

    Stathis Nikokavouras
    δεν το ειδα αλλα αν εκανε τετοια μαλακια θα το πληρωσει.οπως εκανε και ο αλλος ο αρχιψευταρος...ειπε 13 συνταξη ..ξερεις ποσα εβαλε στο λογαριασμο της μανας μου?158 ευρω.και η μανα μου περνει 850...το γυρισαν το τροπαριο.μεχρι 500 ευρω ολοκληρο το ποσο μειον φορους και κατι αλλα ..στα 600 σου δινει 400 μειον φορους.στα 700 300 μειον φορους στα 800 200 μειον και παει λεγοντας.ουτε την ψηφο του δεν θα βρει με αυτο που εκανε..με το στανιο να βγει ο κουλης...ρε που μπλεξαμε..ο ψευτης και ο κλεφτης..ψινακη θα ψηφισω ετσι επιτηδες...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν έπρεπε να το πει 13η σύνταξη, έπρεπε να το πει προεκλογικό επίδομα. Τότε δεν θα είχε κανείς παράπονο...

    Stathis Nikokavouras
    πως να τολμησει να πει τετοια λεξη.προεκλογικο...ας το ελεγε επιστροφη .η πλακ ειναι οτι δινει σε συνταξιουχους που ολο και κατι περνουν και στους ανεργους που ειναι τοσοι δεν εχει βγαλει ενα ευρω...θα το πληρωσει..με την ακριβοτερη βενζινα στην ευρωπη και τον ενφια δεν πας πουθενα.εισαι χαμενος απο χερι...θα τα δει την κυριακη

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>πως να τολμησει να πει τετοια λεξη.προεκλογικο<<…
    πλάκα έκανα. Κατά τα λοιπά ψηφίζουμε σταθερά αντιδεξιά (ούτε δεξιά κόμματα, ούτε δεξιές πολιτικές).

    Stathis Nikokavouras
    το καταλαβα..ρε φωντα το προεκλογικο..εννοειται οτι οτι ειναι δεξιο το αποφευγουμε αυτο δεν χρειαζεται να το γραψεις.εχουμε και μια ρεπιουτεισον σαν οικογενεια οι νικοκαβουραιοι προς τα αριστερα δεν την χαλαμε..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα λέμε επειδή μας διαβάζουν διάφοροι ρε φίλε. Να κάνουμε κι εμείς την προπαγάνδα μας... (γέλια)

    Stathis Nikokavouras
    δεν χρειαζεται.βλεπεις την φατσα του κουλη και ξερεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb περί Madonna κ.λπ.

    Panagiotis Bourazanis
    Η τελευταία ειδικά παράγραφος με εκφράζει απολυτα...Στο νετ δεν υπάρχει "σπουδαία δημοκρατία" ακριβώς γι'αυτό τον λόγο...

    Stathis Nikokavouras
    λευκη συμφωνια ...ναι ναι ναι..οσο για την μαντονα βγηκαν ολοι τωρα..αν βαλεις στο γιου τιουμπ λαιβ απο εμφανισεις της πεφτεις κατω απο τα γελια..αφωνη ηταν παντα. φωνη των στουντιο..και εκει παλι δεν μπορουσε..οι δολιοι οι ηχολυπτες περναγαν μερες και νυχτες για να φτιαξουν την μανταμ ..

    Spyros Diastimikos
    Η υπερπροσφορά του τζάμπα και το coolness της καλτίλας (αυτό το τελευταίο προπαγανδίζουν οι τρέχοντες νταραβερητζήδες), τα έχουν κάνει όλα ίσιωμα...

    Stylianos Gabriel
    Εχουν εκλείψει και τα κριτήρια που διαμόρφωσαν τα λίγα και καλά όπως και η δίψα να μάθεις που είχαμε στις πρό διαδικτύου εποχές.Τώρα μπορεί να έγινε η θάλασσα γιαούρτι αλλά δυστυχώς έχουν χαθεί και τα κουτάλια της επιλογής μαζί με τη "μπάλλα" που λέμε.

    Win Berry
    Έτσι είναι...Μπορεί να υπήρχε κάποια ακρότητα τότε, αλλά σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει. Βλέπω playlists σε κινητά κάτι φορές: Μπεγιονσέ, King Crimson, Kendrick Lamar, DJ Tiesto, Metallica, Adele, Braveheart soundtrack, Ella Fitzgerald, Ramones, Πάριος, Wagner. Όλα αχταρμάς.

    Giorgis Christodoulou
    Μεγάλη κουβέντα.

    Antonis Boskoitis
    Τέλειο!

    Alice Costo
    Έτσι είναι και ήταν τότε

    Michael Polychronis
    Προσυπογραφω!

    Tilemachos Mousas
    Θα τολμήσω να πω: Πες τα χρυσόστομε!!!!

    Manolis Stavroulakis
    Με όλο το σεβασμό στα έιτις αγόραζα και Tuxedomoon αλλά και Madonna (για να πω κάτι πιο ακραίο από τους Simple Minds που αναφέρεις σαν πιο λάιτ συγκρότημα). Δεν συμφωνούσα (και ακόμα δεν συμφωνώ) με τα τα στεγανά και τους διαχωρισμούς που τότε πυροδοτούσαν κόντρες για τις οποίες διαβάζαμε σε έντυπα σαν το Ποπ & Ροκ. Θεωρώ ότι κάποιος μπορεί να είναι και του σαλονιού και του λιμανιού, να αναγνωρίσει το χαριτωμένα εφήμερο και feel-good στην μουσική της Madonna και κάποια άλλη στιγμή πχ να θέλει να βυθιστεί στις σκοτεινές ελεγείες των Joy Division. Νομίζω καταλαβαίνεις πως το εννοώ... κανείς δεν είναι μονοδιάστατος.
    υγ: εννοείται προσυπογράφω τον επίλογό σου...

    Chris Blues Saltas
    Τα τραγούδια της Eurovision ήταν και είναι σκουπίδια.!! �� �� �� �� �� Αν βρεθεί κανένα λίγο ποιοτικό το τρώει η μαρμάγκα.!! �� Αν δεις ποίοι είναι αυτοί που βρίσκονται κάθε φορά από κάτω και φωνάζουν καταλαβαίνεις το επίπεδο τους, είναι ανάλογο της μουσικής τους. Ρουβάδες και τα παρόμοια σκατά !!! �� �� �� �� ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φώντα,καλοί οι pere ubu κλπ,δεδομένα αυτά,αλλά με τους modern talking,τη cc catch,τους duran και πολλούς άλλους τέτοιου τύπου χορέψαμε,φλερτάραμε,τραβηχτήκαμε με τα κορίτσια στα ενοικιαζόμενα και τις παραλίες και δημιουργήσαμε τόσες αναμνήσεις.Γι'αυτό και τα σέβομαι όλα αυτά και δεν τα θεωρώ κατρακύλα,ακόμη και τη madonna.Με όλο και κάποια θα έγινε παιχνίδι υπό τους ήχους του la isla bonita...Θα μου πεις,υποκειμενική και συναισθηματική η γνώμη μου,αλλά αυτή είναι.Άλλωστε,οι εισαγωγές με τα italo στη ντίσκο sante στην Ιεράπετρα μου έχουν μείνει καρφωμένα στο μυαλό και ο κακός χαμός στη remezzo στο Σιδάρι.Άσε που και τα μουσικά μου γούστα διαφύλαξα,έτσι πιστεύω τουλάχιστον!
    Καλή εβδομάδα(έχουμε κι εκλογές,βοήθειά μας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Remezzo Σιδάρι πήγαινα κι εγώ στα έιτις Σπύρο και τα άκουγα όλα αυτά, αλλά, κι εδώ είναι το λεπτό σημείο, δεν δίναμε λεφτά για να τα αγοράσουμε. Αυτή είναι η διαφορά.
      Και τώρα ακούμε διάφορα από δω κι από κει, αλλά το θέμα είναι πού ακουμπάμε τα λεφτά μας. Αυτό μετράει κάθε φορά.

      Διαγραφή
  6. Ομολογώ ότι εκπλήσσομαι κάπως με αυτό το ξέσπασμα εναντίον της κυρίας Τσικόνε. Κυρίως γιατί νόμιζα ότι μετά το lIke a prayer είχε -και ορθώς- δικαιωθεί από την κριτική, πέραν από ποπ φαινόμενο, και ως μία ικανότατη μουσικός με τη ευρύτερη έννοια. Όσο για την ποπ των '80΄ς, είχα και γω παρόμοια πάθη ως πολύ μικρούλης έφηβος και φανατικός new wave-ας που ήμουν, ωστόσο αν το αυτί μου έπεφτε πάνω στο Save a prayer κόλλαγα γιατί καταλάβαινα ότι άκουγα ένα θαυμάσιο κομμάτι που παραμένει τέτοιο μέχρι σήμερα. Συνέχιζα όμως με φανατισμό να μισώ τους Ρωμαίους (what have the Romans ever done for US?) γιατί φυσικά καταλάβαινα ότι το Wild Boys ας πούμε ήταν μια βλακεία και μισή. Το Let's Dance αντίθετα μου πήρε τουλάχιστον είκοσι χρόνια για να καταλάβω ότι δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από ότι έκανε ο άνθρωπος νωρίτερα αλλά και αργότερα απ' αυτό. Ας μην πετροβολάμε λοιπόν την πάλαι ποτέ βασίλισσα τώρα που γέρασε και εξέπεσε του θρόνου της. Ας την θυμηθούμε τότε στην περίοδο της ωριμότητά της, που έβγαζε το ένα ποπ διαμάντι μετά το άλλο, όλα τους μακράν μελωδικότερα, ουσιαστικότερα και συγκινητικότερα από αυτά των άοσμων, άγευστων και άχρωμων (όσο κι αν προσπαθούν για το αντίθετο με τα δρακουλιάρικα βίντεο κλιπ τους) επιγόνων. Και για του λόγου το αληθές,

    https://www.youtube.com/watch?v=JUII7DTACf4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεγαλυτερο σκουπιδι της παγκοσμιας μουσικης βιομηχανιας που εχει βγει ποτε,δεκαδες αρθρα εχουν γραφτει εδω και δεκαετιες για το πως αυτο το πραμα αναριχηθηκε στην κορυφη

      Διαγραφή